Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Balhoroggal adta tudomásomra nemtetszését

2010.07.13. 16:17 :: SilentSound

Ismét egy példa arra, hogy miért nem érdemes beszólni a közlekedőedényeknek. Powee bár a címben finoman fogalmazott, pofán lett verve. Sajnos nem állhat minden sarkon rendőr, de ha volt az esetre tanú, egy feljelentést talán megérne az ügy.

Sokáig gondolkoztam mit tegyek a lent leírt eset miatt, végül időspórolás (kórház, látlelet, rendőrség, meghallgatások) miatt mégse teszek feljelentést, bár megérdemelné az ilyen autós.

Történet a következő: Gazdagrét felöl jöttem Őrmező felé az aluljáróban jobbra kanyarodva, ahol egy igen rövid zöld lámpás kereszteződés van. Második autó voltam, nem is volt ezzel baj. (A történet miatt fontos hogy egy Toyota Hiace 2.4d sima szívódízel kisbusszal voltam ami nem hogy nem túl gyors, inkább egyenesen lassú de szívos kis állat) Elindultam ahogy kell majd rögtön Őrmező felé fordultam, volna ha egy platós kis fehér Skoda felicia be nem vágott elém dudálással egybekötve, amit csak egy nagyobb fékezéssel tudtam kikerülni.

Majd mivel volt kíváncsi voltam hogy mégis miért tette ezt, befordultam utána az első keresztutcába, ahol meg is állt megérkezett. Jelzem ez kb 150m-rel volt arréb a lámpától, szóval a következő lámpával is max. 3 percet vesztett volna. Megkérdeztem, hogy mégis miért kellett ennyire sietnie, mivel se épp szülő nőt se vérző beteget nem láttam az anyósülésen.

Erre odajött, hogy igen és én milyen f*sz vagyok, meg tötymörgök, meg hogy én vagyok megsértődve mikor ő csak azért vágott be mert bénáztam. Majd mondtam hogy nem teljesen ez a megoldás, mire ő egy balhoroggal adta tudomásomra nemtetszését, majd mondta, hogy kijöhetek, mert laposra is ver. Mivel lebénultam, erre nem számítottam, lejegyeztem a rendszámot majd továbbhajtottam.

Kérdem én, ilyen a normál budapesti sofőr? Mert nagyon elszomorító ez a dolog. Nem tudom, hogy egyáltalán lesz e valamikor olyan közlekedésünk, mint nyugatabbra. Bár a mostani helyzet miatt értem hogy mindenki agresszívabb és siet minden forintja után, de tényleg így kell bánnunk embertársainkkal?

Remélem egyre kevesebb ilyen sofőr lesz az utakon.

 

206 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pepe135 2010.07.14. 00:06:58

A posztíró azt kapta, amit érdemelt!
Minek ugat bele mások életébe? Inkább a gázpedállal törődjön!

pakesz (törölt) 2010.07.14. 00:32:48

ezt a hulyet mint a poszt iro!!!

tudja hol lakik az agresszor?
tudja hogy geci volt a masik?
tudja hogyan kell egy kereket kilyukasztani?
na akkor azt pluszba tudja meg hogyan kell egy kamerat felapplikalni valahova hogy jot tudjon rohogni kesobb :)))

pakesz (törölt) 2010.07.14. 00:34:44

amugy mostanaban azon filozok hogy autora raapplikalok egy kamerat es kuldom automatikusan a zsaruknak...
nagyon kemeny hulyek vannak, talan ha midnenki igy tenne jobb lenne a vilag
csak a besugok maradnanak az utakon!!!

MikeMyers 2010.07.14. 00:34:48

Szerintem ilyenkor igen is rá kell szánni az időt a látleleltre meg a flejelentésre.
Különben az ilyen csicska faszok azt hiszik, hogy ezután is lehet ilyet.

Üvölteni hadonászni szabad, ez pesti szokás, de megütni valakit azt nem igazán. Az ilyet rugdosni kéne egy darabig, amíg mozog.

pakesz (törölt) 2010.07.14. 00:37:57

@tundrazuzmo: "A valóság meg az, hogy "Bevágott elém, majd utánamentem, majd kérdőre vontam, majd okoskodtam, majd leütött""

helytelen!!!
nem utotte le, mert az mar egy statuszt jelent, az hogy csak meglegyintette az nem leutoes, leutes az az amikor elveszti az eszmeletet

Boo 2010.07.14. 00:43:57

Azét kiváncsi lennék, hogy mire számított, mikor utána ment? Jól lehordja a sárga földig a skodás meg bocsánatot kér?
naivitus hungaricus manus...

MikeMyers 2010.07.14. 00:45:47

@pakesz: Komolyan az emberek morális iránytűje tényleg ennyire el van csesződve, hogy normálisnak találják, ha egy ismeretlen autós megüthet egy másikat azért, mert nem tetszik neki, hogy megkérdezte miért vágott be elé?

És nem álszentésgből mondom, helyzettől függően lehet, hogy én is elhajtottam volna az illetőt, de megütni? Na az nem fér bele.

És az hogy nem ütötte le, csak meg, az ok.
Nooormáális?

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.14. 01:22:23

Posztoló!

Síró-picsogó vagy. Azt még megértem, ha valaki nem tud/mer visszaütni. De az felháborít, hogy baszol utána tenni valamit (pl. feljelentést).

Ezért azt mondom, megérdemelted.

pakesz (törölt) 2010.07.14. 01:24:36

@MikeMyers: en kijavitottam egy targybeli tevedest...

amugy nem normalis, azonban sokkal jobb hogy igy rendezte le minthogy izmozzon az uton

szerintem ez a fajta lerendezes sokkal kevesebb aldozattal jar mintha az uton vaganykodnanak egymassal, es hidd el nehanyszor en is gondoltam hogy felajanlom egy masik autosnak, ezt a fajta lerendezesi modozatot, es ha meg leut akkor is jobb mintha tomegkarambolt okoz o vagy en :)
mondhatni ez a kulturalt megoldas :)))

huvosvadasz · http://huvosvadasz.blog.hu 2010.07.14. 01:34:33

Abszolút nem kell fület-farket behúzni, de ha kekeckedsz valakivel (ill. úgy viselkedsz, amit ő annak ítélhet meg), akkor legyél felkészülve arra, hogy agresszív lesz. Ha kocsiban ülsz, akkor ne engedd le teljesen az ablakot és ha nem akarsz verekedni, akkor ne szállj ki. Ha verekedni akarsz (ill. bevállalod), akkor se próbálj meg kiszálni, ha már odaért a barma... A biztonsági övet viszont azért kicsatolnám.

Na így meg lehet kérdezni, hogy tényleg megéri-e kockáztatnia a balesetet és a minimum több órás pöcsölödést 3 perc miatt.

El Argentino 2010.07.14. 01:44:49

Én direktben lassan megyek, ugyan mehetnék gyorsabban mert a kocsim engedi de minek, ráérek, holnap sem kelek korán... Aki siet, induljon korábban, teszek rá.
Jelentsd fel, hagy fogyjon az ideje és a pénze.

D4D 2010.07.14. 02:45:47

@powee:
" akik azt irjak hogy minek mentem utana egy kis pofonnak az ugyanolyan aggressziv allatok mint a felicias reggie."

NANA!
Én ezt írtam:
Amúgy ha megy és elment, és nem tart fel, hadd menjen.

Minek mentél utána?
"Megnézem hova siet" Nem tökmindegy?

Ha én az úton minden fa..nak utána mennék, akkor még pénteken se érnék be a munkahelyemre.

D4D 2010.07.14. 02:51:49

@powee:
"... Gazdagrét felöl jöttem Őrmező felé az aluljáróban jobbra kanyarodva, ahol egy igen rövid zöld lámpás kereszteződés van. Második autó voltam, ... Elindultam ahogy kell majd rögtön Őrmező felé fordultam"

"egyebkent visszaterve valszeg az volt a baj hogy en beneztem balra, nem lattam semmit es elindultam. valszeg o meg 60-70el johetett egy zebras keresztezodes elott, es ezt bevagasnak velte."

HELLÓ! MOST AKKOR HOGY VOLT?

D4D 2010.07.14. 02:58:24

@Kniight:
Fel lehet vinni a fordulatot a 2., 3. fokozatban a 3-4 ezres tartományba, az is ki van fizetve, az autó része (benzinesnél)

Még a diesel is bírja a 4000-t, lásd a nicket.

pakesz (törölt) 2010.07.14. 03:48:09

ha jo a terepismeretem ez az a kis utca ami a balatoni utra csatlakozik ra? elotte alomszep jobbkezessel, aminel a szabadidoovezet is ki van rakva (egy kisse durva hogy toluk nem vedenek le utcat de csak megjegyeztem :) )

mert az a keresztezodes eleve el van cseszve, alig van zold, es nagyon sokaig meg ki lehet nyugodtan kanyarodni akar teli pirosban is, felteve ha all a balatoni uton haladok sora, azaz nem eppen 70 km/h -val rongyol valaki ra a kezdodo sargara...

na ha arra megy egy kisteherauto(== ismeri nagyon jol a keresztezodest) es latja az ember hogy 2 oldalt leall a forgalom, akkor berak 1-be es elkezd elindulni meg ha masodik is az hiszen megprobal minel jobban atsurranni, es ha olyan totymorgoen megy csak hogy egy masik platos auto be tudja elozni hat az tenyleg egy tetu, az menjen BKVval

en felrakatnek az osszes ilyen rovid zoldre egy kamerat es buntetnem az arra halado totymorgo autosokat, azaz bunteto jellegu adot vetnek ki ra, hiszen az ilyenek miatt nem halad egy csomo helyen a kocsisor, most ha ezeknek megdragitanank a totymorgo viselkedeset, akkor ket lehetoseg lenne:
a., nem totymorogne, hanem megnyomna a gazpedealt
b., nem menne autoval, hiszen az tul draga lenne neki
c., ebbol az adobol bevetel keletkezne es lehetne meg tobb kamerat felszerelni :)

Integrált Szerverterror 2010.07.14. 04:27:43

Ki lehetett a Feliciás?

Talán Reggie?

Esetleg 1 Fószer?

Vagy a denveri musztángok bajnokcsapata?

powee / EGergely · Http://www.erdeibau.hu 2010.07.14. 06:09:48

@D4D: ugy hogy amire o irta hogy azon huzta fel magat es az meg gazdagreti aluljaro elott ahogy josz le a 10emeletes hazak mellett utana van egy macisajt hogy betorkollj abba az útba amiről be lehet menni az aluljaroba vagy jobbra el budaorsre. erre irta a "1 fószer" hogy ezen huzta fel mar magat. de velemenyem szerint ez nem tortent meg. pont.

@Integrált Szerverterror - Bikinicsunáj!: rosszult irtam, mert amikor olvastam a kommenteket reggie valaszolt 1fószer kommentjere. elvileg 1fószer volt. reggienek semmi koze hozza csak en irtam el a nevet csak nem lehetett szerkeszteni.

füligjimmy77 2010.07.14. 07:29:21

"Sokáig gondolkoztam mit tegyek a lent leírt eset miatt, végül időspórolás (kórház, látlelet, rendőrség, meghallgatások) miatt mégse teszek feljelentést, bár megérdemelné az ilyen autós."

Véletlenül se tegyen senki semmit annak érdekében, hogy az ilyen állatok ne nyerjenek folyamatosan megerősítés, mely szerint agresszivitásuk büntetlen marad. Igazi tökös csávó vagy, remélem legközelebb a fogadat is kiverik. Ezután még sajnáljalak?

BKV - Önnek megyünk 2010.07.14. 08:09:21

hazhoz mentel a pofonert. ugyes vagy

szvsz 2010.07.14. 08:12:16

@hRaVeN: "eredmény: veszed a villáskulcsot, vagy gyomorba rúgod ízlés szerint. Ezt hívják önvédelemnek"
Kxxxara nem. Ezt önbiraskodasnak hivjak. Ha akkor rugod gyomorba amikor bánt, na az az önvedelem. De akkor is csak, ha a támadó nem kissebsegi. Mert ha az, akkor az LMP rádbizonyitja, hogy rasszistaáá vagy mert nem hagyod magad agyonverni.

plephyl 2010.07.14. 08:27:51

idén volt szerencsém szlovéniában és ausztriában is megtapasztalni az ottani autóvezetési kultúrát.
sehol sem vagyunk, tényleg balkán ez az ország, nem nyavalyogni akarok, csak a véleményem írom le.
van sok normális autós is persze, de a szabályokra ilyen mértékben tőlünk nyugatra nem szarnak az emberek.

tettlegesség esetén fel kell jelenteni a másikat, utánajárás ide vagy oda.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.14. 08:28:36

@szvsz: Nem, ez tényleg önvédelem. Az önbíráskodás az, amit a másik fél tesz.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.14. 08:34:03

@szvsz: Sőt. Már az is önvédelem, ha hangosan, tanuk füle hallatára kinyilvánítja, hogy elvágja a nyakad (életveszélyes fenyegetés), mire Te szíven szúrod.
Mivel kinyilvánította hogy ő a szúró vágó fegyverrel támad rád az életed kioltása céljából, megvédheted magad. Nem vagy köteles meggyőződni arról, hogy valóban alkalmas-e a nála levő fegyver erre, vagy van-e nála, mivel ott, akkor közvetlen életveszélyben vagy.
Persze a bírói gyakorlat mást mond a "C" típusú elkövetők esetén, de ilyenkor javasolt egy erősebb jogvédelmi biztosítás megkötése.

dekás dezső 2010.07.14. 08:38:50

ejnye no, hogy micsoda ronda alakok vannak. meg van néhány védtelen hőbörgő is úgy tűnik.
iratkozz be valamilyen küzdősportra - sosem árt az -, talán akkor legközelebb nem ér meglepetés;)

csárli hárper 2010.07.14. 08:45:24

pofánbaszni nem jó dolog, még akkor sem ha a másik fél a tapló paraszt. tíz hónap két évre felfüggesztve az én jutalmam mert állítólag eltörtem az orrát annak a parasztnak aki rám húzta a kormányt,két kiskorúval a hátsó ülésen ez nem volt olyan vidám,kiszálltam megkérdeztem mi a baja, persze nem irodalmi stílusban, erre anyázott meg fenyegetőzött ki kinyírja az egész családomat, erre kapott két makarenkóit, onnantól kezdve kussba maradt, de feljelentett a gyökere, ami a legérdekesebb az egészbe a rendőrnőpicsát nem is érdekelte az előzmény, bűnös vagyok, bármit mondok mert a parasztnak van látlelete, végül is ugyanannyit kaptam mint az osztálytársát megölő, méteres bűnlajstrommal rendelkező cigó gyerek! abszurdisztán én kurvára nem szeretlek!

Kósza 2010.07.14. 08:46:44

Vitatkozni valakivel a lehúzott ablaknál, a volánnál ülve, biztonsági övvel becsatolva, míg a másik ott áll a kocsi mellett, eleve vesztes helyzet. Ez alap. Szállj ki a kocsiból, mielőtt bármit is mondasz. Ha szembeállsz a delikvenssel, 99,9%, hogy nem üt meg, de a kiszolgáltatott helyzeted, és a pampogásod törvényszerűen hozta a maflást. Hogy ezek után miért nem szálltál ki, végképp nem értem!

Én lennék terrorista! 2010.07.14. 08:54:00

Ahogy mondtad, a legtöbb pesti sofőr ilyen türhő gyökér. Ha már nem szálltál ki, miért nem toltad el a Hiace-vel az autóját? :D

Kósza 2010.07.14. 08:55:00

ja,... és megint megerősítve a tézis, a fehér furgonos a közúti közlekedés legalja.

Netuddki. 2010.07.14. 08:56:03

Egen, a levélíró is hülye. Nem kicsit. Arra volt ideje, hogy utánamenjen a baromnak, de a feljelentéshez már sajnálja az időt. Nyúlbéla.

Az átlag bp-i autós nem ilyen. Az átlag megelégszik azzal, hogy beköp az ablakon.

tmolni 2010.07.14. 08:59:52

vagy rendőrség vagy qss!!! ne itt sírj amikor pont a te hülye fajtád miatt mernek pofán vágni másokat... ( ha nem csak beszari, lusta, szar pöcs, de értelmi fogyatékos is lennél: mivel következmény nélkül megússza a dolgot, újra és újra megteszi majd, ha járhatna bíróságra, költhetne ügyvédre, neaggyisten még vlmi büntetést is kapna, meggondolná, hogy egy füles ér-e neki annyit. )

Goyo 2010.07.14. 09:07:15

@Kósza: Ha már a másik ott áll a kocsi mellett, akkor elég nagy merészség kiszállni. Egy egyszerű rúgással az ajtóba simán eltöri a sípcsontodat kiszállásnál, aztán nézhetsz bután.

Sank 2010.07.14. 09:11:20

Nem értek egyet azzal ,hogy orrbavágott,de:
- Mennyivel mentél valójában,ha egy Feliciával eléd tudott vágni?
- Milyen magas volt ,ha egy Hiace buszban ülve betudott vinni neked egy horgot?

Kósza 2010.07.14. 09:16:03

@Goyo: Szállj ki a kocsiból, mielőtt bármit is mondasz. Ezt írtam!
Ha egy szó nélkül, megállsz, és készülsz kiszállni, biztosan nem fogja rádrúgni az ajtót, mert nem volt lehetősége felmérni, kivel áll szembem! Meg aztán nekem nem áll össze egy olyan helyzet, hogy ne tudnék kiszállni, mielőtt mellém ér. Úgy kell megállni! De ha csak ugat valaki az ablakon kifelé, arról hamar leveszem, hogy nem egy utcai harcos.

Sank 2010.07.14. 09:20:29

@plephyl: Ne általánosíts kérlek! Ezek kiragadott esetek. Én is jártam már spanyoltól norvégiáig és bárhol találkozhatsz hasonló esetekkel. Pld. Svédországban egy helyi mercis 3x fékezett satut előttünk /és hidd el ,hogy indokolatlanul/. Mint ,ahogy az itthoni közlekedés esetében sem kell mindennap megküzdened hasonlókkal. Akárhol összefuthatsz erőszakos gyökerekkel.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 09:21:28

Minden tisztelet mellet jegyezném meg.

Rohadtul beszari gyávák vagyunk és erre büszkék is.

Akik ilyen dolgokat tesznek meg mint a Skodás a posztolóval, azok pont azért merik, mert hagyjuk.
Miért hagyjuk? Mert vagy lepisiljük a nadrágunk szárát egy pofontól mint a posztoló, vagy azért mert "én hagyom, had menjen mi közöm van hozzá". És utóbbi esetben pedig nagyon bölcsnek gondoljuk magunkat. (Persze lehet, hogy 200m után ezzel a manőverrel elütöttek egy kis gyereket, de nem baj, mi közöm van hozzá, nem igaz? )

Persze senkinek nem mondom, hogy igazságosztónak képzelje magát, csak éppen ne csodálkozzunk azon, hogy: bevágnak elénk, leszorítanak, tolnak az úton, veszélyhelyzetekbe sodornak stb....

Nem szájkaratézni kell. Ha a nők nem is, de minden férfi tudja megvédeni magát és környezetét, legalább is próbálja meg. Lehet hogy mi is kapunk egy maflást, de inkább fájó arccal feküdjek le este, mint azzal a tudattal, hogy beszari vagyok.

Csak gondoljon bele mindenki: Ha a posztoló visszaüt egyet a Skodásnak, következő alkalommal be fog ugyanígy vágni más autók elé dudálva, vagy előbb eszébe jut, hogy a múltkorinál is kapott egy pofont és ezért inkább meggondolja, hogy mögé sorol be?

Megsúgom: az utóbbi. Szögegyszerű pszichológia. Mondhatnám józan paraszt ész.

Kellemes napot, balesetmentes közlekedést mindenkinek.

Cpt. Flint 2010.07.14. 09:27:32

@ezittenkéremmagyarország: vazze, ez komoly? megvertél valakit egy olyan esetért, mikor semmi kárt nem okozott neked (az, hogy minek hordtátok el egymást, baromira nem nevezhető károsodásnak, ha jól látom, eleve te kezdted és gondolom nem éppen udvariasan) és még neked áll feljebb?
baromira igaza volt a rendőrnek, baleset nem volt, téged nem támadott meg senki, milyen előzményekről beszélsz? nem jogosít fel semmi "oktató jellegű" pofonokra, vadmarha. mit szóltál volna, ha válaszul mondjuk lábon lő? te sírnál itt a legjobban, hogy egész életedre nyomorék lettél...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 09:31:22

@TH: Látod? A csávó hozzászólása simán kivágja a biztosítékot...Most kötekszel vele? Kötekedni jársz ide? Persze, hogy nem...Ilyen a véleménykülönbség, ha nagyon nagy. Egyébként valóban aztakurva...

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 09:32:28

@Cpt. Flint:

Olvasd el még egyszer amit írt. Ha valóban megfenyegette a családját és erre tanúja is lett volna nyugodtan lecsaphatja mint a legyet. Valószínűleg úgy is kap valamit, de az elenyésző. Ha neked azt mondják a gyerekeddel a hátsó ülésen, hogy kinyírják a családodat, akkor kezet csókolsz? (valóságalaptól függetlenül).
Magyarul: szerinted fenyegetni lehet büntetlenül?
Nem. Csak neki gondolom épp nem volt tanúja aki alátámasztotta volna a hallottakat.

Petrodon 2010.07.14. 09:32:35

A kedves posztoló kiszállt ugatni és levertek neki egy fülest?
Muhaha, meg is érdemelted... :)))))

Cpt. Flint 2010.07.14. 09:36:23

@Sank: lehet, hogy találkozhatsz "nyugaton" is hasonló esetekkel, de szerintem jóval kisebb mértékben. és azok szereplője is zömében bevándorló v. turista.
már elég régen (legalább 5 éve) vezettem tőlünk nyugatabbra, de akkoriban nagyon udvariasak voltak a népek. és ha időben észlelték a rendszámból, hogy külföldi vagy, akkor méginkább. itt meg tele vagyunk a Mrzed001-félékkel, aki szerint egy kocsit beengedni a mellékútról az amúgy is 50 kocsis sorba, az maga a dugógyártás... neszeneked, és ez egy közlekmérnök. csodálkozunk, hogy ilyenek az útjaink?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 09:37:23

Egyébként, hogy egy picit megvédjem a posztolót, bennem is sokszor van hajlam, hogy égbekiáltó baromság vagy pofátlanság esetén utána menjek az embernek és kiosszam. Nem fizikailag, illetve nem ez az elsődleges cél, egyszerűen csak tudni akarom, hogy tudja-e a barom, mit csinált? Ritkán, de azért én is mentem már ilyen után, csak úgy hirtelen, mérgemben. Más kérdés, hogy ha egy ilyen megütne, nos én sem hagynám szó nélkül, mert attól még, hogy szólok, semmi joga nekem támadni.

Kósza 2010.07.14. 09:38:27

@Petrodon: ha legalább kiszállt volna, de ülve, becsatolva szájkaratézott a szerencsétlen!

Cpt. Flint 2010.07.14. 09:41:17

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): figyi, öreg, mikor nekem (neked) valaki elkezd kurvaanyázni, már lehet, hogy én (te) is mondok mindenfélét a családjára (mondjuk én asszem akkor sem). meg most ugye azt mond, amit akar... a tény csak az, hogy ő pofozott, a másik meg nem csinált semmit. még utána sem. ne akard már ezt megmagyarázni... ez ugyanaz az eset pepitában, amit a posztoló leírt. csak itt a posztoló ütött előbb, ennyi. ha azt írod, hogy a feliciást fel kell nyomni, akkor a másik pofozkodót is. fel is lett. nem is fog pofozkodni többet, úgy tűnik.

Zoli2009 2010.07.14. 09:43:12

Ha nem keresi a bajt, akkor is találhat agresszív barmot. Én egy parkolóban álltam kocsival, ahol az egyetlen kijáratot eltorlaszolta egy teherautó. Körbe lánc, pózna, parkoló autó, fizikailag lehetetlen másfele kijutni. Vártam, dudáltam, bementem a környező boltokba sehol senki. Felhívtam közterület felügyeletet,rendprséget mondták hogy nem tudnak mit csinálni. Fél óra után jött 3 csávó, és szóltam nekik hogy nem így kéne parkolni. Egyből kurvaanyáztak mert szerintük rendben van. Mondtam ne szidja anyámat, na akkor jött a kés! Kocsiba bemenekültem, faszi megtámad és pajszerrel szétverte a kocsimat, utána beülnek a teherautóba és lelépnek. Rendőrséget felhívtam, feljelentés. Rendszám alapján elkapták a faszit, 1945-ben született, büntetett előélető, pesti lakos. Itélet egy év pénzbüntetés vagy leülheti. Káromat megítélték hajtsam be ahogy tudom, rokkantnyugdíjas. Örültem hogy túléltem...

gpetersz 2010.07.14. 09:44:28

A posztoló hülye, mert:

1. Igen, ilyen a budapesti sofőr. Mit gondolt?
2. Utánamegy, rákérdez? Nooormális? Le is lőhetik!
3. Reméli, hogy egyre kevesebb lesz? Csak ilyen lesz.

Moslékország.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 09:48:25

@Cpt. Flint:

Nem akarok vizáni.
Olvasd el még egyszer.
A feliciással ne emeld egy szintre a történetet.
Nem azt mondom, hogy egyből pofán kellett vágni hanem azt, hogy megfelelő tanúk esetén semmivel nem volt jogtalanabb a pofon mint a fenyegetés...

index-cenzura.biz 2010.07.14. 09:56:27

nyugi, majd egyszer én is összefutok vele. Mivel ismerem a rendőrség működését, én nagyon meg fogom verni a delikvenst ;)

Én lennék terrorista! 2010.07.14. 09:58:10

@Sank: az valószínűleg egy bevándorló volt, vélhetően sötétebb bőrű.

Escobar888 2010.07.14. 09:59:10

Sajnos nagyon indulatos ez a város. Mindenki profi bokszoló lesz ahogy a volán mögé ül.
Sokan írták már, hogy nem érdemes belemenni a vitákba.
Persze van, hogy elkerülhetetlen.
Ez elkerülhető lett volna.
Én azért megtettem volna a feljelentést.

Nemrég történt, hogy átköptek az autómba egy lámpánál. Két vadmagyar. Esélyem se lett volna ellenük pedig nem vagyok sem beszari sem elveszett ember, ha bunyózni kéne.
Ketten voltak és vélhetően nem bízták volna a puszta kezekre a dolgot.
Mérlegeltem. Majd rendszámot szépen bejelentettem a rendőrségnek. Kis körítéssel, hogy biztosan kapjanak egy ellenőrzést, ha meglátja őket a járőr autó.

Én lennék terrorista! 2010.07.14. 10:01:11

@Zoli2009: Mi az hogy nem tudnak mit csinálni mikor ez a dolguk? No most is okosodtam, ha ilyenbe futok majd azt mondom hogy a teherautón a melegfelvonulásra tartanak és éppen náczi (tm) harczosok (R) verik őket. Fénysebességgel fognak kiérni.

Én lennék terrorista! 2010.07.14. 10:03:05

@Escobar888: Na most: köpködni, főleg ok nélkül köpködni a cigányok szoktak, nem?

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 10:04:52

@Escobar888:

41-es villáskulcs az ülés mellé. Nem vicc. Reméljük sosem kell használni de nem árt ha van...

Kósza 2010.07.14. 10:05:49

@Én lennék terrorista!: miközben te fénysebességgel adod az ügyvédednek a megbízást a védelmedre hatóság megtévesztése tárgyában. Mert azt a nyakadbavarrnák biztosan.

plephyl 2010.07.14. 10:07:19

@Sank: általánosságban ki merem jelenteni, hogy szlovéniában és ausztriában kulturáltabban közlekednek a forgalomban.

lehet nem egyet érteni, de én ezt látom, ezt tapasztalom.

TH 2010.07.14. 10:08:33

@Aabroncs: Persze, h. kivágja a biztosítékot, ha olyan hülyeséget ír, mint ide Lacháza. És de, nincs sok dolgom az elmúlt pár napban, úgyhogy ráérek belekötni a nagyon hülyékbe, meg azokba, akik esetleg nem vagy nem nagyon nagyon hülyék, de nem értek velük egyet. :)

Escobar888 2010.07.14. 10:11:50

@Én lennék terrorista!: Általában igen. Ezek olyan félék voltak akik bár Magyarok ,de cigánynak látszódnak a sok "napon" töltött idő miatt. Az ügy szempontjából ez lényegtelen is.

Escobar888 2010.07.14. 10:13:34

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu):
Van egy fém baseball ütő benn, de ezt végképp nem szeretném használni.
A végén még én kerülök bajba, ha úgy verem fejbe...
Végszükség esetén persze nem lennék rest használni. Mint ahogy bármi mást is akár.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 10:24:37

@Escobar888:
az sem rossz, de a baseball ütőnél nehezen magyarázod meg, hogy csak karbantartási célokra tartod, és az akadt éppen a kezedbe, amikor jogos önvédelemre került sor :)

Sank 2010.07.14. 10:27:00

@plephyl: Én is csak a saját tapasztalatomat mondom és amit látok. De a közlekedési kultúránkat mi határozzuk meg és CSAK rajtunk múlik.

annyi amennyi · http://gadgetshop.blog.hu/ 2010.07.14. 10:35:12

Nagyon sokat vezetek, sok barommal talákozom, de még soha senkiután nem mentem, hogy számonkérjem mit csinált. Nem vagyok se önkéntes, se valódi rendőr. Megérdemelted amit kaptál, legközelebb nem okoskodsz.

Hozzá Szóló 2010.07.14. 10:45:58

Megjegyezted a rendszámot? Minek? Hogy ha legközelebb meglátod, akkor megint kapj egy fülest, ami után megint nem teszed meg a feljelentést? Mennyi eszed van?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 10:52:28

@annyi: az utolsó mondatot tök komolyan mondod?

Alex3000 2010.07.14. 10:54:41

Azért lesz rosszabb, mert ez is megúszta. Én nem hagytam volna ennyibe. Vagy rendőrséget hívok, és feljelentem, vagy visszaütök. Ez szitutól függ. De nem szabad ráhagyni, mert újból és újból megteszi!!!

Lyanko 2010.07.14. 11:07:42

sajnos én is azt tapasztaltam hogy nagyon birkák F@szok a magyar soförök, most jöttünk haza nyaralásból külföldről, az egész út alatt csak a magyar autókkal kerültem konfrontációba, leszoritások levillogások stb.
a magyarok miért nem tudnak kulturáltan közlekedni?

Cpt. Flint 2010.07.14. 11:08:02

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): persze hogy nem akarsz vitázni, hiszen érveid nincsenek. mi az, hogy "nem volt jogtalanabb a pofon, mint a fenyegetés"? a fenyegetés jelen esetben legfeljebb garázdaságnak minősül a Btk. szerint, nem élet, testi épség elleni támadásnak. tehát szerintem nem áll meg a jogos védelem. egy jogtalanságot nem lehet egy másikkal orvosolni. ezek után mindenkit lelőhetek, aki azt meri miondani erős felindulásában (amit esetleg én váltottam ki előtte kurvanyázással), hogy "péppé verlek, te kis köcsög"? aztán hivatkozhatok az erős felindulásra, hogy "kicsit" túlléptem a hasonló erő alkalmazásán? Ezeket te honnan veszed? szerintem a pofozkodás (ráadásul orrtöréssel, ami 8 napon túl gyógyuló, tehát már súlyos testi sértés, azaz bűncselekmény) simán egy szintre helyezte a feliciással a másik esetet.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 11:13:07

Azért nem akarok vitázni mert tisztán látom, hogy csak egyet hajtasz mind a perecárusok , már ne is haragudj.
Harmadszor is olvasd el. Nem azt mondtam, hogy abszolút jogos (jogilag)...hanem, hogy megfelelő tanúkkal kb egy szintű büntetést kaptak volna, nem pedig egyoldalú ítéletet. Ha a családomat megfenyegetik a gyerekem jelenlétében, akkor én is pofán verem az illetőt. Tudom, te nem, mert majd ha a gyereked megkérdezi, hogy apu most akkor a bácsi bántani fog minket, akkor elmeséled neki, hogy a bácsi csak viccelt, ő meg majd elhiszi. Aztán majd később ha őt megfenyegetik és elverik mint a taknyot akkor elmondhatja, hogy apu azt mondta csak vicceltek...

csárli hárper 2010.07.14. 11:21:54

@Cpt. Flint: nem, ő kezdte az egészet, én hagytam volna a faszba, tovább erősködött rám húzta kormányt, én átmentem a szembe sávba, persze ott jöttek, na ekkor döntöttem úgy hogy nem hagyom annyiba, tovább arcoskodott, igen pofánbasztam, téged is simán pofánbaszlak ha a családom vagy a tulajdonomban akarsz kárt tenni, a rendőrség meg bekaphatja tövig, lusta, semmirekellő korrupt senkiháziak, szerinted amikor a zsebesek az Astoria aluljáróba megtámadtak mert nem engedtem hogy kiraboljanak intézkedtek? egy nagy büdös lófaszt! szerintük engednem kellet volna hogy meglopjanak és ők majd jól kinyomozzák, mag a kurva anyjukat azt!

Cpt. Flint 2010.07.14. 11:25:07

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): "Ha valóban megfenyegette a családját és erre tanúja is lett volna nyugodtan lecsaphatja mint a legyet. Valószínűleg úgy is kap valamit, de az elenyésző"
Ezt írtad. Én legalább ugyanazt hajtogatom tényleg, te meg kihátrálsz saját véleményedből. De legalább ne kennéd el.
Az, hogy te is pofán verted volna, téged minősít. Már nem is igen vártam mást, több kommented olvasása után.
Igen, én valóban nem azt akarom megtanítani a gyerekemnek, hogy az erőszak egy magától értetődő eszköz céljaink elérésére.
Ha szerinted az, akkor tőled is rosszabb egy kicsit a világ.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 11:25:51

@ezittenkéremmagyarország:

előre tolmácsolhatom a választ: "Milyen jogon akartad te megakadályozni, hogy kizsebeljenek?"

-.-'

Cpt. Flint 2010.07.14. 11:31:34

@ezittenkéremmagyarország: mármint mit kezdett? és hogy találkoztatok végül személyesen? különben mind1, messziről jött ember azt mond, amit akar. ezzel a pofánbaszdosással is az a baj, hogy ahogy látom, egyre alacsonyabb az ingerküszöböd. legközelebb már egy rossz nézés is elég lesz hozzá, vagy egy komment. csak az erőben hiszel és nem bízol senkiben. emiatt persze baromi feszült is vagy. kellemes életed lehet.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 11:32:12

@Cpt. Flint:

persze, hogy rosszabb lesz te koponyafejbe bújtatott lepkekisasszony.

Éld az életed a te módszered szerint én élem az enyém szerint. Meglátjuk ki lesz nagyobb biztonságban.
Nem mellesleg elég komoly szövegértelmezési problémákkal küszködsz.

Cpt. Flint 2010.07.14. 11:34:54

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): "előre tolmácsolhatom a választ:" naggyon vicces volt, haha. asszem két malomban őrlünk. ráadásul érvek híján olyasmit adsz a számba, amit nem mondtam. elég alamuszi dolog.

Cpt. Flint 2010.07.14. 11:37:52

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): ha én nem leszek biztonságban, az elsősorban a hozzád hasonlók miatt lesz. de talán még fejlődsz addig, és ha eléred a 20. életévedet, esetleg az evolúció egy magasabb lépcsőfokára is felférsz majd.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 11:38:33

@Cpt. Flint:

szembe sávba áttolás, család megfenyegetése. Még milyen érveket szeretnél? Atomtámadással történő fenyegetést?
Tudom te két villantással megköszönted volna, hogy áttolt a szembe sávba így kikerülhetted a gödröket a sajátodban, a gyerek pedig láthatta, hogy apu mekkora versenyző -.-'

azt, hogy ki mit ad a másik szájába, szerintem nem ide való dolog

csárli hárper 2010.07.14. 11:44:12

@Cpt. Flint: látom nem ezen a világon élsz, szóval a szitu az volt hogy egy főútvonalon haladtam amikor egy kereszteződés előtt útól értem a faszkalapot, gurult, majd hirtelen megállt, én is megálltam, a környéken senki, megint gurult majd indexelt hogy jobbra be kanyarodik, jól van gondoltam magamban eltakarodik az útból, de nem megint belelépett a fékbe, ekkor rádudáltam hogy mi a baj? erre a paraszt elkezdett rükibe váltani hátragurult és közben anyázott mutogatott, ekkor akartam kikerülni erre rám húzta a kormányt,a többit már leírtam, tudom én vagyok az utak agresszív állatja, szerinted, de kíváncsi lennék te mit csináltál volna? ja hogy lány vagy és mukkani se mertél volna az a te bajod, van szitu amikor férfinak kell lenni mindegy kivel állsz szemben...

csárli hárper 2010.07.14. 11:47:23

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): a hatos számokat én adom, az ötösre te tippelj, felezünk):

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.07.14. 12:08:01

@Cpt. Flint:
ha megpróbálsz megfenyegetni akkor biztos nem leszel biztonságban. Ha nem csinálsz hülyeséget felőlem párduc mintás tangában is ugrálhatsz a kocsid tetején akkor sem fogsz érdekelni..

20 éves koromban gyanítom legalább annyi élettapasztalattal rendelkeztem mint más dupla annyi idősen.
De ezittenkéremmagyarország-nak igaza van valószínűleg nem azonos világban élünk...

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.14. 12:18:56

@TH: Jól van na,ez jutott az eszembe!!!! :))
Legyen 1,9-es szívó dízel,de csak a kedvedért.

Powee azt hiszi most,hogy én voltam az,mert úgy írt.
3 hónap után most megyek Budára megint.
Én Győrben lakok,nem Budapesten.

annyi amennyi · http://gadgetshop.blog.hu/ 2010.07.14. 12:20:27

@Aabroncs: Teljesen komolyan. Leszorít, neki megyek a fának, letörik a tükröm, nem áll meg, hanem ott hagy rendőrt hívok. De hogy bevág elém, aztán utána megyek, hogy jól megmondjam neki... Ez mire jó, Ő nem tanul belőle, engem meg pofán vágnak. Hurrá! Ki tanult az esetből, akit pofánvágtak.

Ennél az esetnél az életben jóval nagyobb pofonok érik az embert, kár rá időt pazarolni. Megyek tovább, fél perc múlva már nem is emlékszem az egészre. Ja, és nem kapok egy nagy maflást, ennyivel is beljebb vagyok.

TH 2010.07.14. 12:22:01

@1 Fószer: "Jól van na,ez jutott az eszembe!!!! :))
Legyen 1,9-es szívó dízel,de csak a kedvedért."

Na ugye! :-) Egyébként én ebből az 1.8-asból tudtam biztosan eldönteni, h. nem te voltál a feliciás. ;-)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.14. 12:47:22

@TH: Bennem maradt az 1,8-as,mert egy faszi mindig ezt szajkozza,hogy milyen jó a Focusa. Biztos belémégette a Nap.

Én nem ütnék meg ilyenért amúgy senkit,kinevetném,aztán ott hagynám,de hát ilyet nagy ritkán csinálok,hogy 2. autóként én hamrabb bekanyarodok az utcába,mert az előttem lévő képes lenne a még most elinduló autót is átengedni a kereszteződésen.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.14. 12:48:29

@iqlight: Te most azt hiszed,én voltam a Felíciával???

bgd75 2010.07.14. 13:40:03

majd ha újra divat lesz a gyerekeket megnevelni, akkor talán többek közt a hasonló dolgok is meg fognak változni. Ahogy látom, addig még sokat kell várni és nyelni...

SereG 2010.07.14. 13:44:42

A posztoló mit kívánt elérni a kérdezősködéssel?
Időt nem spórolva utána ment (kvázi tényleg sehova nem sietett), és értelmes választ, sőt, talán egy elnézést is várt volna? Mit ért volna el ezzel? Saját megnyugtatás? Önigazolás? Minek?
A posztoló nem gondolta talán, hogy a sztori negatív főhőse napi rutinban, tudatosan csinálja a veszélyes dolgait, és majd egyetlen kérdés, egy felelősségre vonás helyre teszi?
Komolyan nem értem az ilyen önjelölt "ügyészeket". Sajnálatos a dolog, de a semmire nem megyek utána senkinek. Ha felkészült vagy (bármilyen téren), az természetesen más.
Elnézést posztoló, sajnálom is, és Abszurdisztánban élünk, de mégis az a véleményem, hogy Tajgetosz-pozitívként nem kellene annyira érvényt szerezni a vélt, vagy valós igazadnak.

egyittlakó (törölt) 2010.07.14. 18:33:31

@Kósza: "ja,... és megint megerősítve a tézis, a fehér furgonos a közúti közlekedés legalja. "

Ez nem igaz. A bringás a legalja, meg a robogós. A pofátlanság megtestesítői.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 20:58:58

@annyi: Akkor megint bennem van a hiba, biztosan túl fejlett az igazságérzetem.Nekem pár éve megtelt a kis cipőm azzal, hogy mindig én kérjek elnézést, én lépjek félre az utcán, én hagyjam rá..Ettől soha nem változik semmi. Tudom, attól sem, ha utánamegyek és lesz ami lesz, mert én azért belekalkulálom a bunyót is, de ha senki nem veri a kiskutya orrát a szarba, sosem tanulja meg. Mondok egy példát, a munkahelyemre egy szűk utca vezet. Rossz út, hibával a jobb és a bal szélén is. azt vettem észre két év alatt, hogy akkor is én állok félre, ha az én oldalamon van a lyuk, de akkor is, ha a másik oldalon,mert különben nekem jön a paraszt! Na véget vetettem ennek és ha az ő oldalán van, összeszorítom a fogam és megyek, egyenesen. Látnotok kéne, hogy milyen változások lettek! Van ám kormányrángatás meg satufék! Ugyanazok az autók jönnek-mennek,(itt ugye nagyrészt fuvarosok,kamionok, ott dolgozók a gyártelepen) de már tudják, az ezüst kombi kamikaze jön, akkor nincs pofátlankodás...Ezek számomra apró lépések és úgy gondolom, ha egyre többen próbálják az elfogadható viselkedési normák betartását kikényszeríteni, a sz.rháziak idővel észre fogják venni, hogy már nem lehet mindenki fejére tojni.

TH 2010.07.14. 21:24:37

@Aabroncs: "Na véget vetettem ennek és ha az ő oldalán van, összeszorítom a fogam és megyek, egyenesen"
Jól csinálod! Látod, most egyetértünk valamiben teljesen. :)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.14. 23:33:28

@Aabroncs: Eddig sem kellett volna lehúzodnod,te voltál a hülye!!!

hRaVeN 2010.07.15. 00:50:13

@szvsz: légyszi olvasd el az "eredmény: ..." fölötti soromat is.
== én is pont úgy értettem ahogy mondod :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.15. 08:17:14

@1 Fószer: Na innen már csak egy lépés, hogy az egyiknek, akinél mégis én kellett elrántsam a kormányt és tudom, hogy az utcában dolgozik a nagy büdös kamionjával, utána mentem és kiosztottam. Box nem volt, de csak mert kiderült, hogy nem egyezik a súlycsoport és mert egy bolgár vagy milyen kamion, nem nagyon értette, amit üvöltöttem:-)

GiveltAway 2010.07.15. 15:54:46

@ezittenkéremmagyarország:
Jól kibasztál a gyerekeiddel, ügyes.

Alikam 2010.07.30. 17:09:07

Ti miért hagyjátok, hogy mindig megüssenek titeket?

Nincs egy kis reflex?

Ha sokkal nagyobb darab kapásból csak menet közben leköpöm, ha viszont hasonló súlycsoport, akkor ne hagyjátok már, hogy megüssön.

Ugorj félre, húzd el a fejed és utána mehet a counter strike:)

Most ezzel annyit értél el, hogy ez a fasz ezután még bátrabb lesz.

Ha már utána mész akkor nyomd le...

Alikam 2010.07.30. 17:12:26

Csak robogóm volt amikor egy ilyen suzukis láma megpróbált megütni. 17 éves voltam a fószerka olyan 40 körüli, hasonló súlycsoport.

CVédtem és visszakézből ment neki egy akkora saller, hogy nekivágódott az autójának.

Na utána már csak szájkaratézott...

Ha ott vagy, akkor üsd már meg, ne ilyen tutyimutyi módon hagyd, hogy ledaráljanak...

City of Troy 2011.01.03. 22:25:42

na az ilyen esetek elkerülése végett hordok magamnál egy 35 cm-es vadásztőrt...sokszor segített már a puszta megmutatása :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása