Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Családi motor

2010.07.18. 13:36 :: SilentSound

Olyan kép már jó sokszor volt a blogon, amin egyértelműen látszik, hogy jogtalanul foglal el valaki egy vagy akár több, a mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyet. Persze ezt még ki lehet magyarázni, hogy pont most vitte be az illető a nagymamát a tolószékkel, vagy hogy a sofőrnek csípőprotézise van és az nem látszik, de attól még fáj. Csilla most egy új kategóriát nyitott, a családi motort, természetesen két kerékkel, oldalkocsi nélkül, mert így kihívás rá 3-4 embernek felülni bevásárlás után csomagokkal együtt! Azt meg más csak félve említem meg, hogy az áruház szerint a közterület-felügyelők az illetékesek ilyen ügyben, a KRESZ szerint nem igazán létezik olyan, hogy családos parkolóhely. Úgyhogy emberünk leszarja az egészet, mert megteheti.

Habár rendszeresen olvasom az Autózz blogot, eddig még sosem jutottam el arra az idegességi szintre, hogy valamilyen személyes élményemet megosszam önökkel. A cérna ma szakad el végképp, amikor is a debreceni Tesco parkolójában próbáltunk - lehetőleg családos - parkolóhelyet keresni. Sajnálatos módon azonban ez nem sikerülhetett, hiszen a kinézett helyen már állt valaki, konkrétan egy motor...

A mellékelt kép nem túl jó minőségű, mivel nem terveztük dokumentálni a bevásárlás menetét, így csak mobiltelefon volt nálunk.

A Tesco biztonsági szolgálatánál érdeklődtünk, hogy ilyenkor mit lehet tenni, de sajnos ez nem tartozik a hatáskörükbe. A parkolóhelyek jogos használatát ugyanis csak a közterület felügyelet ellenőrizheti, ők maximum be tudják mondani a hangszóróba, hogy az adott rendszámú járművet vigyék el a parkolóhelyről.

Habár nagy volt a kísértés, végül nem borítottuk fel a motort, csak szomorúan konstatáltuk, hogy ilyen emberek is vannak. Biztosan kényelmetlen lett volna szegénynek, ha a három parkolóhellyel odébb lévő üres, már nem családos helyre áll be.

343 komment

Címkék: motor autó parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:13:55

@kolbászoszsömle: Sem a motoros. Aki elfoglalta a helyet, hogy nekik ne kelljen sétálni. Ti pedig ahelyett, hogy ezzel foglalkoznátok, azzal törődtök, aki alapvetően semmi rosszat nem tett. Szeretett volna oda állni, ahová joga van. Ha egy családos foglalja el a helyét, elmegy tovább. Itt az elv a lényeg és az,hogy ki mit támogat, mi mellé áll oda. Kiutat akartok adni a bunkó motorosnak, de kétségbe vonjátok a jogát a családnak. Elfogadhatatlan.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:15:33

@newtehen: Látod? Egy gyerektől elvársz, de egy felnőtt motorostól nem, vele elnéző vagy? Ezek azok azok az egyenlőtlenségek, amiket nem tudok elfogadni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:16:48

@a rekettyés: Nem Rambo. Don Quijote és aki a motoros mellé áll, akár a legkisebb mértékben is, az a szélmalom:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:19:59

@TH: Többször elmondtam, mindenkinek érdemei szerint. Te előálltál egy számomra sértő, bunkó stílussal. Ezek után papolsz. Nekem Te továbbra sem vagy komoly vitapartner. Ha normálisan kérdezel, válaszolok, de Te ne adj nekem tanácsot, légyszíves. Talán rajtad kívül bárki, még Lacaca is adhat. A képmutatást nem bírom. Aki téged visszaolvas, rájön, ki vagy Te valójában. Szépen pörög-forog a kis köpönyeged...

a rekettyés 2010.07.20. 13:39:15

Aabroncs. Amúgy tényleg nem értem mindettől függetlenül ezt az egészet. Magam is motoros vagyok igaz nem nagyon jarkalok teszkoba motorral. Egyrészt nem lehet pakolni másrészt felek kint hagyni a vasat. Azonban ha megis megteszem közvetlenül a bejárat mellé teszem. Hogy ez mennyire helyes ezen lehet vitatkozni. Épp ezért nem értem miért oda parkolt a kolléga ahova. A masik magam egy szép nagy mikrobusszal jarkalok pont a család miatt es munkám miatt is. Soha sem állok a bejárat közelébe mivel rendesen nem fér el. Egyrészt kilóg a sorból másrészt atlog a mellette levő helyre is. A családos parkoló a szememben nem létezik mert ilyet a KRESZ nem ismer mégsem parkolók oda nem azért mert felek a büntetésből hanem egyszerűen mert nem szarom a masik embert.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:51:26

@a rekettyés: Ennyi. Ehhez nincs mit hozzáfűzni, ezzel semmi gond. A motor a bejáratban, ha normálisan van letéve, kibírható. Láttam már oda is letéve úgy,hogy szóltam az őrnek, mert majdnem ráborult a fiamra. Mondjuk nem értem én azt sem, miért kell kőbe vésni a családi parkolót ahhoz, hogy egyesek elfogadják, mint írtam, szerintem okos dolog, a legtöbb ember szerint is az, csak azok lázadnak, akik oda szoktak állni, mert úgy kényelmesebb, nem kell 20 métert gyalogolni. Aztán itt találva érzik magukat és körömszakadtáig védik a bunkóságot, valami mondvacsinált indokkal.Pedig tényleg csak embernek kell lenni és felfogni, nem csak én vagyok a világon. Mindennek ellenére én már rég nem állok oda, de képes vagyok elkergetni onnan bárkit, ha látom,hogy oda áll. Én ilyen vagyok. A másik meg odaáll. Ki a rosszabb ember?

TH 2010.07.20. 14:16:24

@Aabroncs: "mindenkinek érdemei szerint"
Igazad van: te egy hülye vagy, akként kell bánni veled.

Lacaca 2010.07.20. 14:33:08

@Aabroncs: Végre egyet értünk!
Ne felejtsük el, hogy szélmalmokat lehet látni IRL, Don Quijote meg egy rajzfilmfigura, akin gyerekkortól röhögnek az emberek.
De a legviccesebb, hogy még mindig itt pörögsz. :)

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.07.20. 15:19:28

@Lacaca: én is csak mosolygok, milyen kitartó :)
De a Don Quijote-n besírtam vazz. :)) Egy költő ez a gyerek. Szipp.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 15:53:58

@Lacaca: Don Quijote rajzfilmfigura? :-))))) Te egy egysejtű vagy bakker:-)))) Könyv. Hallottál már róla?Egyébként miért ne lehetnék kitartó, ha a hülyék is azok? Ráérek időnként, két autó közt, megnézem a baxikat:-) Tudod Báxi, tudom főnök. Bunkó...@Dudálj, ha műkörmöd van!: A gyereket bóknak veszem.:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 15:56:01

@TH: Viszont nem állok motorral a családi parkolóba. Ez nekem így jó. A kitartásról meg te is tudnál mesélni. Annyira remegsz, hogy ki ne derüljön nincs igazad, hogy már csak vagdalkozol, csapkodsz össze-vissza:-) Faék. Tudod az milyen? Egyszerű, mint Te:-))

TH 2010.07.20. 16:05:51

@Aabroncs: én meg autóval sem állok oda, na, mit szólsz? :D
Remegek? Hogy nincs igazam? Miben?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 16:10:20

@Lacaca: Az amit viszont csinálsz, hogy összeokádod az összes topikot, már szánalmas. Jól mutatja milyen kis bugris buta segg vagy. Mit szemetelsz össze mindent? Szerinted Silent azért dolgozik, hogy Te tele piszkoskodd?

TH 2010.07.20. 16:25:27

@Aabroncs: Na, most megmondtad végre!

@Lacaca: Remélem, te meg bocsánatot kértél Silenttől a blogja összepiszkosítása/szemetelése miatt!

Ez kész. :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 18:21:30

@TH: Látod, megint dumálsz, de nem nézel. Nézz szét, hány különböző posztot szemétkedett már össze ezzel a témával.Odahányta a rossz dumáját már vagy három másik posztba és azt hiszi, ez a szánalom jópofa...Nem csak oda, amelyikhez tartozik, áááááá....Úgy kommentel, ahogy parkol. Össze-vissza, másokra szarva....

Ha azt mondod, szerinted ez is normális...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 18:24:00

@TH: Erőlködj, hadonássz csak:-))Még, hogy én vagyok kitartó:) Te sem szeretnéd, ha nem a tied lenne az utolsó szó...Más szemében a szálkát..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 19:20:31

@Aabroncs: Töröltetted a kommentjeidet? :-)))))) Hihetetlen. Nem találok egyetlen régi hozzászólást sem tőled. Jól látom? :-))))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 19:21:38

@TH: Na mi a fene? Magamba beszélek? :-)) No még egyszer: Töröltetted a kommentjeidet? :-)))))) Hihetetlen. Nem találok egyetlen régi hozzászólást sem tőled. Jól látom? :-))))

Lacaca 2010.07.20. 19:40:57

@Aabroncs: "Úgy kommentel, ahogy parkol. Össze-vissza, másokra szarva...."
Te szerencsétlen! Mikor jösz rá, hogy nem én voltam az a motoros? Mikor jösz rá, hogy még csak nem is védtem? Rajtad röhögni járok ide azóta, hogy leírtam, hogy milyen kemény leszel a purhabbal. Különösen akkor lett vicces, amikor láttam az iwiwes képeiden, hogy mekkora vagy. Hát kurvára megnézném, ahogy fujtatsz egy autó mögött, és habbal dugod a kéményt. :)

Lacaca 2010.07.20. 19:46:54

@Aabroncs: Már komolyan megsajnáltalak! Itt hörögsz 3. napja, már kineveztem magad rajzfilmfigurának, önfeledten ugrálsz, mert 2 ember melléd állt, majd a végén (remélem az) magadban beszélsz.

TH 2010.07.20. 19:57:14

@Aabroncs: Nem tudom, melyik hozzászólásaimat nem látod. Újat meg nem írtam, gondoltam örülsz, ha tied lehet az utolsó szó.

TH 2010.07.20. 20:04:43

@Lacaca: ne sajnáld, szerintem nagyon szórakoztató. :)

Danessz 2010.07.20. 20:07:18

Remélem magára ismer az akinek kell!
cotcot.hu/miez/cikk/5209

TH 2010.07.20. 20:12:24

@Danessz: nem azért mondom, de szerintem itt senki sem trollkodik kimondottan. Persze lehet, hogy tévedek, és magamba kéne szállnom. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 20:32:35

@Lacaca: @TH: :-) Szánalmasak vagytok:-) Azért erőlködjetek csak, hátha összejön valami, hátha jön még egy-két majom, mellétek. Ennél lejjebb, főleg Te Lacaca, már nem süllyedhetsz:-) Miben reménykedsz? A gyenge személyeskedés mögé bújsz? Gyere el nyugodtan a műhelybe és megnézzük, Te milyen vagy? Egyelőre egyedül nekem van itt arcom. Dobjatok már ti is valamit? Ehhez már bátorság kéne? Ja és még valami, Lacaca! Kicsit olvasni kéne, mert annyira buta vagy, hogy hihetetlen.Ne égesd már magad, IQ light! Don Quijote nem egy rajzfilmfigura! :-)))szanalom.com:-))Szaladj, gyorsan önigazolásért és írj másik nyolc posztba TH haweroddal együtt, offoljatok ma is szét egyet-kettőt! TH te meg itt írogass nekem, ne privát, mert pont leszarlak, hogy még otthon is neked írogassak...Fikázós józsik. Más se megy csak a fika..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 20:37:16

@TH: mondjuk a másik posztban, ahol tépted a szád,ott egyiket sem!

Danessz 2010.07.20. 20:38:39

@TH: "...Eszköztárában egyaránt szerepel az inzultálás..."
Olvass egy kicsit vissza ;)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 20:40:20

@Aabroncs: Ez jó..Téged kezdelek nem látni, sehol...Remélem a gépem is megutált:-) Nem tudtam, hogy tudok ignore-t nyomni...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 20:43:28

@Danessz: Na még az hiányzik, hogy mellém állj! :-)))Mondjuk a trollkodásban én sem hiszek. Az a szó azoknak lett a fegyvere, akik már nem tudnak érdemben válszolni és rávágják a vitapartnerre, belefojtva a szót, troll, trollkodsz! Ez nagyon megítélés kérdése. Trollkodásra én is trollkodással szoktam válaszolni. És? Nincs elég bit? :-)

TH 2010.07.20. 21:02:33

@Aabroncs: ha itt írok neked, az erősen OFF jellegű. Gondoltam privátban értelmesebb folytatni, de egyáltalán nem ragaszkodom hozzá. :)

TH 2010.07.20. 21:04:11

@Danessz: néha mindenki inzultálja egy kicsit a másikat. Jó, olyat, hogy "kis bugris buta segg vagy", olyat nem mindenki ír le, ez kétségtelen. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 21:13:19

@TH: Látod, már tekered, forgatod,próbálod őt, Danesszt is befolyásolni, nehogy az legyen a vége, hogy nem neked ad igazat. Nem vagy Te politikus? Pont úgy viselkedsz. minden esetre meguntam, Don Quijote balra el... Nyomjátok csak, erőszakoljátok a véleményeteket, én megtettem a sötétség ellen amit lehet. Azért Lacacának valaki mondja el, hogy a Bús Képű lovag nem egy rajzfilmfigura:-))) Hehe:-)) OMG!

TH 2010.07.20. 21:13:34

@Aabroncs: Sok topikban tépem a billentyűzetet. Ha a sokkterápiásra gondolsz, én látom a kommentjeimet...
ez volt az utolsó:

TH 2010.07.15. 21:44:14
@Aabroncs: "Ja és egyiket sem nézem meg"
Jujj, most csúnyán kibabráltál velem. Majd elszaladok a sarokba sírni egyet mindjárt.

TH 2010.07.20. 21:24:12

@Aabroncs: Igen, nincs más vágyam, mint Danesszt befolyásolni, és hogy ne neked adjon igazat, bár eddig nekem nem derült ki, hogy ő kire gondolt, amikor azt írta, hogy valaki trollkodik. De hát ennyit tudok, erőszakolom a véleményeket.

És tessék, a kedvedért:

@Lacaca: Don Quijote Cervantes regényének hőse, amit valamikor a 17. században írt. Abból készültek később rajzfilmfeldolgozások. Te kis buta, eh! :)

TH 2010.07.20. 21:24:58

@TH: szóval mégegyszer, ezúttal értelmes mondatban:
Don Quijote Cervantes regényének hőse. Cervantes a regényt valamikor a 17. században írta.

D4D 2010.07.20. 23:17:15

Kormányzárral hogy toltok el egy 200 kg-os motort?

KaPé 2010.07.21. 10:36:22

@Inter Face: nem a családi parkolóhellyel van gond, meg nem a motor felborítással, ezek apróságok. Az ilyen buzi faszok mentalitása okozza a nagy károkat, mint amilyen te vagy.

Harcimaci 2010.07.22. 13:14:53

Csak egy kérdés: miért is baj,hogy PONT a családos parkolóba állt egy motor? Milyen kresz paragrafust is sértett??????

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.22. 15:34:06

@Aabroncs: Sétáltál már motoros ruhában tűző napon forró aszfalton? Mindenkinek meg van a baja, nem tudom milyen kifordult világ ez. Ha minden apró nyavalyánkat az orrunk alá dugnánk, akkor sosem érnénk a végére.
Ez olyan, mint a hely a villamoson. Illik átadni, de én még sosem láttam családosok helyén pöffeszkedő leszbikus nyugger párt kismamának helyet átadni, hiába van a gyerekeseknek fenntartva. Pedig azt még az utazási szabályzat is tartalmazza.

"streetfighter" 2010.07.22. 16:17:18

@newtehen:
"Sétáltál már motoros ruhában tűző napon forró aszfalton?"

Kit érdekel ez?
Az az ő baja, ne motorozzon, ha ez gondot okoz, de ne foglaljon el egy ilyen helyet, mert akkor csak egy bunkó, parszt motoros lesz.
Sokan egyébként sem szeretik őket, de így ne is csodálkozzanak.

igazi hős 2010.07.22. 17:11:53

@newtehen: "Sétáltál már motoros ruhában tűző napon forró aszfalton?" Igazad van, de akkor miért parkol ilyen messze? Motorral simán be lehet menni még a forgóajtón is, egészen a bejáratig, sőt ha felraksz az elejére egy kosarat, akkor bent is jó.
"én még sosem láttam családosok helyén pöffeszkedő leszbikus nyugger párt kismamának helyet átadni" Nem rossz mondat, egy szakember egy évig megélne belőle(d).

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 18:29:13

_NINCS_ definiálva, hogy kik használhatják a családi parkolót.
_NINCS_

Ez rá van bízva a használóra.
Ha ő családnak érzi magát, használhatja, ha nem, nem.

az, hogy miféle lila ködök terjengenek egyesek fejében arról, hogy kinek jogos a használata, kinek nem, az tökéletesen irreleváns az ügy szempontjából.

Ami van: egy gépjármű-tulajdonos, aki egy olyan helyre parkolt, ahova szerinte joga van parkolni ÉS a törvény nem tiltja neki azon a helyen való parkolást, meg egy rinyagép, aki szerint az, aki leparkolt oda, annak nincs joga ott parkolni.
A KRESZ áll szemben egy véleménnyel.

Kb ennyi a történet.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 18:36:10

@newtehen: Kifordult világot emlegetsz? A hozzászolásod is ezt igazolja. Egy motor vs egy család, gyerekkel. Hát baszki, kifordult világ ez, tényleg Mentséget keresel a motorosnak?...Értékrend nyetu..

Sétáltál már 4 éves gyerekkel és mondjuk egy karon ülővel negyven fok melegben fél kilométerrel többet mert egy rohadtbudösszarparasztetvesbunkóállatköcsög elfoglalta előled egy darab motorral (és itt nem a motorosokról szól a dolog, mielőtt jönne a sok elvakult fasz, védeni a motoros, körömszakadtáig, bármi áron)az utolsó családi parkolót? Éppen most egy órája voltam a Tecsóban és végignéztem ezt. Nem akartam már hozzászólni ehhez a szarhoz már, mert akkora itt a sötét, hogy féltem a monitorom, de a 36,5 fok Celsius fényében éppen ezen gondolkodtam, mikor megláttam a hozzászólást..Én vagyok a hülye és nem, nem akarom sem TH-t sem Lacacát fárasztani. Ők okosok, hallgassatok rájuk! Előre igazuk van, akármit is mondanak....

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 18:46:19

@kolbászoszsömle: Ez érdekes. Neked semmi morális értékrended, de papolni tudsz, a másik posztban, hogy egy családapa nem ment kommandózni a négy audis köcsög autófeltörő ellen. Idézlek: "Oldozd fel a némaságával cinkosságot vállalót! " Itt milyen kibaszott etikus csávó vagy. Te is parkolsz családiba, mi? Nem bírsz gyalogolni, ezért kell egy ideológia? Ide ez felel meg, oda meg a Grál lovag..Ez vagy Te, de ez nem baj.Vannak bőven itt ilyenek. Egyik posztban így a másikban úgy.Csak ne nézz hülyének mindenkit. Senki nem kajálja ezt. Aki ember, nem köcsög nem parkol családiba, csak ha gyerekkel megy. Ennyi. Ehhez gyárts valamit?! Egy órája majdnem lerohadt rólam a gatya..Ráadásul paravánokat vásároltam és vihettem fél kilométert, mert csak családi hely volt. Ha egyszer beállok oda, fel fogok okádni és aláugrok...Azért Ti csak parkoljatok oda, hadd lássák nem megy két perc séta....Viszont a verda legyen menő, a napszemcsi réjben,este se vedd le, a papucs flip-flop, a poló gyúrós, a gatya susogós, keresztbe parkolj, nehogy párhuzamossan és két helyre állj, hisz ezt sem tiltja semmi. Ja és a ha piszkálod az orrod, azt se takard el, azt sem tiltja semmi..Neked...Előre szólok, nem érdekel a véleményed, csak ezért írtam, hogy jól felhúzzalak, ahogy Te a többi embert ezzel a hozzáállással..

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 19:01:40

@Aabroncs: héló!
Én rendpárti vagyok.
Annak a világon semmi köze a morálhoz.

Az egy dolog, hogy _én_ mit csinálnék meg, az meg egy másik, hogy mire van lehetőség.
Ha valaki elmegy a lehetőségek határára, mert neki az belefér, ám tegye!

De ez a családi eszemfaszom nincs leírva, hogy micsoda, így idomulni sem lehet hozzá.
Csak morális szinten.
Az én morálom pedig NEM univerzális.
És felhívnám arra a tényre a figyelmed, hogy a Tied sem, meg pápáé sem, meg a dalai lámáé sem, meg senkié sem.

Ha egy cselekedetet a törvény nem tilt sem közvetve, sem közvetlenül, az azt megtevő embert elítélni, beszólni neki, stb. a lehető legkárosabb dolognak tartom.
Pont, mert a jogrendet ássa alá.

A családi parkolóba való parkolást nem tiltja semmi.
Nem az van kiírva, hogy ide csak olyan állhat, aki gyerekkel jött, hanem, hogy családi parkolóka.
Tehát, ha család vagyok, megállhatok.
Ha a szomszéd gyerekeivel megyek, nem.
Ha már mindenáron a családi parkoló fogalmat akarjuk tisztázni.

És mindezen túl, ha nem mondja meg az, aki akar valamit, hogy mit is akar tulajdonképpen, akkor mindenki azt csinál, ahogy érti.
Nem kötelezhető senki sem a gondolatolvasásra.

szaGértő 2010.07.22. 19:07:07

@kolbászoszsömle: Azért nyilván te is tudod, más is tudja, és a szellemi fogyatékosokon kívül mindenki tudja, hogy mit jelent.

Innentől kezdve akár be is állhatsz, törvény nem tiltja, csak éppen paraszt vagy, ha beállsz.

Lacaca 2010.07.22. 19:10:18

@Aabroncs: Az utolsó 3 mondat minden szava igaz.
A motoros paraszt volt.
Remélem, hogy nem kapsz idegbajt, ha valaki jogosan foglal egy családi parkolót, te fél km-t sétálsz (melyik áruháznak van ekkora parkolója?), és mire odaérsz, felszabadul a hely. Na az lehet az ideg! Olyankor kit vesz meg? :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 19:11:41

@szaGértő: Engem az különböztet meg egy szellemi fogyatékostól, átlagembertől, hogy képes vagyok különbséget tenni az között, hogy tudok valamit, és az között, hogy valamiről úgy gondolom, hogy az úgy van...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 20:54:58

@kolbászoszsömle: Már elnézést, de csak Te akarod a családi parkoló fogalmát tisztázni és azt is csak a te értékrended szerint, hogy beállhass oda. Lószar. Mindenki tudja mi az, Te csak kibúvót keresel. Jogilag engem nem érdekel, mi a helyzet, ez a különbség engem EMBERILEG érdekel, vágod? Te jogilag lehetsz rendben, emberileg és erkölcsileg 0. Ez a nagy helyzet.A rendről ne is beszélj, hiszen neked a hozzászólásaid alapján erről teljesen egyedi véleményed van. Rend az, amit Te annak látsz..A szemüveged viszont nagyon torz...A családi parkolóról én és inden EMBER tudjuk, hogy szükség van rá és szívesen hagyjuk ott azoknak, akiknek ez segít. Emberség..Nem fáj, hogy nem állhatok oda, sétálok, sőt örülök, hogy ez az intézmény létezik. Azt viszon nem tűröm, hogy ezt kihasználja egy olyan, aki nem akar sétálni és az emberi toleranciára alapoz, kihasználja, hogy kevesen veszik a fáradtságot, szólni. El fog múlni..Remélem..

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 21:07:33

@Aabroncs: Nézd, ha egy olyan ember rinyált volna, hogy motoros állt a családoknak fenntartott helyre, aki történetesen nem akart oda állni, akkor azt mondanám, hogy hajrá, csak így tovább!

De azzal, hogy valaki akkor áll neki rinyálni, ha neki magának hátránya származik abból, hogy valaki kevéssé etikus, azt magasról le kell szarni.

Mert neki nem az fáj, hogy elfoglalják a helyet egy családos elől, hanem, hogy nem tud beállni oda, pedig erre (szerinte) joga lenne.

Nem tudom, érthető-e a különbség az között, hogy lefényképezek egy barmot, mert egy bunkó, vagy lefényképezek egy barmot, mert olyan helyen áll, ahova szerintem nekem szabadna beállni, nem neki...

Mellesleg az a tvingó, asztra, meg puntó sem az az autó, aminek feltétlen a családi parkolóban kellene állnia.
Ha már így nézzük
A vojédzsöröm sokkal nagyobb és többen férnek is bele...

szaGértő 2010.07.22. 21:52:37

@kolbászoszsömle: Tudod, az ész van a világon a legigazságosabban elosztva. Még soha senki nem reklamált, hogy neki kevés jutott... :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 21:57:51

@kolbászoszsömle: Jó... Köszönöm. Ez a hozzászólás segített megérteni, hogy kár vitázni, azzal aki annyit sem ért hogy egy családi parkolót akár egy Marutival is használhatsz, ha a gyerekkel mész vásárolni. Ebben hivatott segíteni. Szerintem ezt hagyd el, te még nálam is elvetemültebb vagy, de az ellen oldalon. Én feladom:-) Szerintem. Nem szerintem, az emberek szerint. a szarjankók persze oda állnak, ahová kedvük tartja...Egyébként én ma pl. épp egy szarházit zavartam el a mozgáskorlátozottból, de nem álltam oda...Nem is fogok, remélem..Ez érthető neked?

eml 2010.07.22. 22:10:02

@Aabroncs:
Jogilag engem nem érdekel, mi a helyzet, ez a különbség engem EMBERILEG érdekel, vágod?

Volt a futáros poszt, amikor a GLS autó szar helyen állt meg, ott pont jogilag érdekelt, és szartad le az emberi oldalát.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.22. 22:16:43

@eml: Na ja, de ott Fuvaros volt a főszereplő :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.23. 07:25:39

@eml: Megint kezded? Előbb gondolkodj, mielőtt kötekedel, megint. Ott jogilag és emberileg is egy nulláról volt szó..Ott melyik volt az emberileg elfogadható rész? A szarok mindenkire, hogy nekem jó legyen? Az én dolgozom, tehát mindenki le van szarva? Ő pont ugyanolyan mint a posztban lévő motoros...Össze is lehetne őket kötni...Egyébként Te tényleg csak kötekedni jársz ide?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.23. 07:26:49

@eml: Mondjuk sejtettem, hogy erre az oldalra állsz:-) Nem kellett csalódnom. Te is beparkolsz oda, mi? Neked sincs lábad?

Inter Face 2010.07.23. 09:56:51

Ennyit akciózni a semmiért..Rokkanthelyre nem állok soha ,mert ők valószínűleg tényleg rászorulnak,de a családi az nem érdekel.A gyerek nem előjog ,egy természetes dolog.Lehet vele sétálni néhány métert .Persze meg kell nézni reggel egy óvoda bölcsőde környékét mindenki hegyén hátán áll meg mert nehogy két méterrel többet sétáljon a gyerek.Akkor senkit nem zavar a szabálysértés? Ha meg valaki beszól a családiba álláskor mert maximum akkor tud,annak megmondom, hogy mindjár jön a gyerekekkel a zasszony,(ugyanúgy nincs rá szabály ,hogy gyerekkel kell érkezni vagy csak távozni,mint az egész cs.parkolóra)erre nem tud mit lépni és ennyi.Nem fogok leállni vitázni feleslegesen nem létező szabályokon.

Danessz 2010.07.23. 10:07:47

"Kommentezés egy egyszerű dologról, mint a p.nanyalás:
1 aki kinyalja a p.nát és beírja, hogy ki lett nyalva
14 aki megosztja a hasonló tapasztalatait a p.nanyalásról, és hogy hogyan lehet más módon is kinyalni
7 aki figyelmeztet a p.nanyalás veszélyeire
1 aki az egészet átrakja a szex topicba
2 aki nem ért egyet ezzel és átrakja az petting topicba
7 aki felhívja a figyelmet a nyelvtani hibákra a p.nanyalásról szóló hozzászólásokban
5 aki flame-eli a nyelvtanárokat
3 aki kijavítja a nyelvtani hibákat a flame-ekben
6 aki vitázik azon, hogy “p.nanyalás” vagy “p.na nyalás” másik 6 aki hülyének ítéli ezt a 6-ot
2 pornóiparban jártas szakmunkás, aki felvilágosítja a csoportot, hogy a helyes kifejezés a muff
15 mindent tudó aki azt állítja, hogy dolgozott az iparágban, és a p.na kifejezés teljesen korrekt
19 hozzászóló aki azt mondja, hogy ez a topic nem a p.nákról szól és legyenek szívesek a beszélgetést egy p.nás topicban folytatni
11 aki megvédi a hozzászólásokat, mert mindannyian nyalunk p.nát ezért a hozzászólások idevágóak a fórumba
36 vitázik azon, hogy melyik módszer a legtökéletesebb a p.na kinyalására, hol lehet találni a legjobb p.nákat, milyen nemzetiségű p.na a legjobb ehhez a technikához, és melyik p.nát nem jó nyalni
7 aki hivatkozásokat ír be, ahol különböző p.nákról lehet látni példákat
4 aki megállapítja, hogy az előző hivatkozások nem jók, és beírja a jó hivatkozást
3 aki olyan hivatkozásokat ír be amiket a beírt hivatkozások alapján talált és ezek alapján hozzákapcsolható a p.na a fórumozó csoporthoz 13 aki belinkeli az összes hozzászólást, az összeset idézőjel közé véve odaírja, hogy “én is”
5 aki beírja, hogy nem fog többet írni, mert nem tudják többé kezelni a p.naproblémát
4 aki azt mondja, hogy “nem beszéltük már meg ezt nem sokkal ezelőtt?”
13 aki azt mondja, hogy “csinálj inkább egy Google keresést a p.nákra, mielőtt kérdezel a p.nanyalásról”
1 aki az eredeti hozzászólásra válaszol mától 6 hónap múlva, így újrakezdi az egészet"
Remélem megéritek, hogy miért illesztettem be!

eml 2010.07.23. 12:19:41

@Aabroncs:
Kötekedés nélkül hasonlítsuk össze a két esetet.

GLS futár, aki dolgozik, és kb 5 percre állt meg.
Motoros valószínűleg vásárló, aki valószínűleg minimum 30 percre állt meg.

GLS zebrára állt, motoros családos helyre, utóbbira nincs szabály.

GLS esetleg nem tudott a kijelölt rakodási helyre állni a TÖBBI OTT PARKOLÓ AUTÓTÓL. Motoros miatt sem tudott odaállni a családos autó.
A motort a kommentelők fele el akarta tolni összetörni, a Kijelölt Rakodási Övezetbe beparkolni mintha nem lenne esemény, nagyon kevesen ágálnak ellene.

Rakodási területre van szabály, tehát a Kijelölt rakodási terület elfoglalása KRESZ szabálysértés is, és parasztság.
A családos parkoló elfoglalása simán parasztság, mivel nem KRESZ kategória.

Még nem láttam büntetni rendőrt kijelölt rakodási területen parkoló autókat büntetni.
A budaörsi tesco előtt már láttam rendőrt, aki a családos parkolóban álló autót filmezte, nem tudom mi okból. Mikor felhívtam figyelmét, hogy a rokkanthelyet filmezze, ahol az ő autójuk állt és foglalt egy helyet, akkor távoztak.

--

Egyébként megértem a felháborodást, mert ezt a kérdéskört valahogy szabályozni kellene.
Szünjenek meg a családos helyek
vagy
Maradjanak a családos helyek, de vegyük be a KRESZ-be.
Ha bevesszük a KRESZ-be, akkor valami jelölés kell az autóra, családos igazolvány, stb....
Ha már igazolvány, akkor hány db? Szülőnként? Kocsinként? Nagyszülő is élhet a kedvezménnyel? Megannyi kínzó kérdés, és egy megoldási javaslatra sem emlékszem a közel 300 komment alatt.
Bevallom, nekem sincs ötletem rá, hogy lehetne megoldani. De semiképpen sem motorborogatással, eltolással, verekedéssel...

Rahsid 2010.07.23. 13:01:42

@Aabroncs: Még mindig ezen rugózol?

Inter Face 2010.07.23. 13:11:06

Nem érdemes ezen agyalni,mert ha mindenki akinek van gyereke kapna hivatalos matricát mint a rokkant, akkor a lakosság nagyrésze jogosult lenne arra a 3db helyre a tesco elött.Ezért érdemes törvényt alkotni, vicc kategória lenne.Ráadásul attól ,hogy rajta a matrica simán jöhet gyerek nélkül is és nem fognak gyerekellenőröket felvenni a parkolóba.Ez az egész csaladiparkoló mizéria is csak a multiüzletláncok találmánya,bár ott sincs mindnél ilyen ,a kisebbközepes boltoknál meg egyáltalán nincs.Régebben semmi ilyesmi nem volt ,mégsem rohadt le egy gyerekes lába sem érdekes módon...Követelni kéne mozgójárdát is az áruházban meg a 4emeletes házakba liftet utólag alanyi jogon, csak a gyerekeseknek.

"streetfighter" 2010.07.23. 14:22:25

@Inter Face:
Te is azok közé tartozol akik a lényeget nem értik.
Itt nem az áruháztól való távolság a lényeg, hanem a parkolóhely nagysága.
A gyerek nem veri a másik kocsijának az ajtót és hasonlók.

Inter Face 2010.07.23. 16:00:02

@"streetfighter": lehet keresni olyan helyet ahol nem két kocsi közé kell beállni,vagy csíkra állni.A bevásárlóközpontok parkolói szinte csak karácsony elött vannak teli amúgy bőven jut hely hátrébb is.Vagy nem engedni kinyitni az ajtót a gyerek által,ha tudjuk hogy kontrolálatlan a mozgása.gyerekzár van,használni kell,ha nem működik az utód hangvezérlésre.Esetleg ,ha két kocsi közé áll be,akkor előtte kiszáll a gyerek utána áll be teljesen a kocsival.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.23. 16:04:02

@"streetfighter": pontó, tvingó és astra van a képen, meg szvift.

Ezek, ha sikerül a mazsolának középre parkolni, _nem_ érik el a szomszédot, ha ki van nyitva az ajtó.

Ilyen szempontból kidebaszott mindegy, hogy mi áll ott: ezek a pöcsköszörűk, vagy egy motor.

Inter Face 2010.07.23. 16:11:34

Az ilyen szupermarkec parkolók talán csak karácsony elött vannak tele ,egyébként bőven van hely bennük hátrébb .Ott aztán lehet kétlábbal is kirúgni az ajtót.De azt nem értem miért kell ezt engedni?Van egy szuperjó találmány úgy hívják gyerekzár.Ha az utód nem működik hangvezérlésre,akkor alkalmazni kell és nem nyitja rá senkire az ajtót.Ha mindenképp két kocsi közé szűk helyre kell beállni akkor beállás elött is ki lehet rakodni a csemetét.

Inter Face 2010.07.23. 16:16:21

Blogmotor dadogva működik megint.Néha elnyeli a hsz-t néha elődobja.Na mindegy ,álljon mindenki oda ahová a kresz előírja akkor nincsen gond.Részemről uff :-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.23. 16:21:13

@eml: Végig sem olvastalak. Már kezded megint a feltételezéseid, tekergetet a tényeket, hogy neked feküdjön. A mániád as rakodási terület..Van a képen egy autó, ami elfoglalja a helyet? Nincs? Akkor? Megmondtam, azokat meg kell büntetni, a mi sztorinkban ninc relevanciája..Nem erről beszélünk, csak próbálsz erkölcsi kiutat találni a GLS-es köcsögnek. Ezt pedig nem kezdem előröl, főleg nem veled, hiszen agyhalál amiket írsz.
Az pedig, hogy dolgozik senkit nem érdekel, nem változtat a KRESZ szabályokon. Ahogy Te azon lovagolsz, hogy nincs családi parkoló a KRESZ-ben. Abban nincs. Elmondtam már egyszerűen, nincs itt miről beszélni. Aki elfoglalja ok nélkül, szánalmas, bunkó szar ember.Aki ember, semmilyen szabály nem kell neki, elég az, hogy a parkoló üzemeltetője fenntart néhány nagyobb helyet a családosoknak. Aki ezt elfoglalja, nos a többit tudjátok. Keresgéljétek a lehetséges erkölcsi kibúvókat, amivel beállhattok oda mégsem lesztek szaremberek. Nincs ilyen..Akinek tehát nem inge, ne vegye, de akinek inge...Egyébként azóta konkrétan közlöm is, ha ilyet látok a delikvenssel:-) Sok szarházi, nem győz úgy csinálni mintha nem hallaná...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.23. 16:25:08

@Inter Face: Milyen kibaszott okosakat tudsz mondani..A pici karon ülő gyerekkel meg mondjuk egy nagyobbal éppen ma, szűk negyven fokban sétáljon, hogy a szaros motorosnak vagy a bunkó autósnak legyen helye a bejárathoz közel? Tényleg ilyen nulla értékű emberek vannak? Nem hiszem el, hogy nem lehet ennyit sétálni! Miért egy család sétáljon egy ember helyett?? Tényleg sötét ez az ország..

"streetfighter" 2010.07.23. 16:25:18

@Inter Face: @kolbászoszsömle:
Tudom, hogy mindent meg lehet magyarázni, de szerintem jó, hogy vannak ezek a parkolók mert van akinek szüksége lenne rá, ha valami pofátlan indololatlanul el nem foglalja.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.23. 16:28:17

@"streetfighter": A tvingó és a motor között ilyen tekintetben nem látok különbséget.
Tényleg nem.

És nem azt mondtam, hogy oda kell állni, vagy, hogy én odaállnék, ami miatt pampogok, az az a hozzáállás, hogy felrúgni, ellopni, körberajzolni a bunkaját...

A lúfaszt.

Odaállni mögé.
A tvingóval.
Az nem lóg ki a sávba.

"streetfighter" 2010.07.23. 16:50:47

@kolbászoszsömle:

A tWingóval is jöhet egy anyuka, hátulra gyerekülésekbe szíjazott 2 kisgyerekkel.
Ha már csináltál ilyet, akkor tudod, hogy nem egyszerü egy szűk parkolóban a gyereket kiszedni az ülésből.
Ezért kell a hely!

igazi hős 2010.07.23. 17:00:11

@kolbászoszsömle: Eddigi autóim közül a legszélesebb parkolóhely a háromajtós R5-nek kellett, amikor már volt gyerek is. Mert a bal ajtót sarkig kell tárni, hegy kisegítsd a gyereket. Szóval az 1,60-as szélesség még nem jelent kis helyigényt.

eml 2010.07.23. 19:17:28

@Aabroncs:
Én megpróbáltam kultúráltan vitázni veled, nem az én hibám szerintem, hogy nem ment.

Én legalább az előző agymenésedet is végigolvastam, tegyük hozzá, kár volt.

LaMeRick 2010.07.23. 19:53:20

@Aabroncs:
Engedd meg, hogy gratuláljak. Neked sikerült túltenned a picsogó anyukán és paraszt motoroson is.

Az átkosban hol voltak családos parkolóhelyek... ...valahogy csak túléltük. Az anyuka meg, amíg lerendezte a hisztijét gyanítom 3 másik családos helyet talált volna. Nehéz eldönteni melyik a hülyébb?! A motoros aki megállhatott volna árnyékban a bejárat mellett vagy az anyuka akinél ettől elszakad a cérna...

TH 2010.07.23. 19:54:52

@eml: Aabroncs beskatulyáz mindenkit, tehát ha egyszer elvágtad magad nála, akkor nincs esélyed. Vagy mindig egyetértesz vele mindenben, vagy csak csűröd-csavarod a dolgokat, ha bármiben is vitázni próbálsz vele, és ez kulturáltságtól független. :)

TH 2010.07.23. 19:56:02

@LaMeRick: kérdés, hogy ki a hülyébb, de nem kérdés, hogy ki a bunkó...nyertél, a motoros! :)

Gregorily 2010.07.23. 20:44:57

Vegyes érzelmekkel olvastam végig a postot és a hozzászólások nagyrészét is...

Személy szerint sosem parkolok motorral hipermarket parkolóban, inkább a bicikli tároló mellé állítom le a vasat...De persze ízések - szokások és pofonok...

Ami azonban kiveri a biztosítékot a olvasottak alapján...Lássuk sorban:

1. A motoros teljesen jogosan parkolt ott és akkor, ahol és amikor, mert a hipermarketek parkolóiban a kresz szabályai érvényesülnek, és a kreszben nincs "családi parkoló"-ra vonatkozó szabályozás, csak a rokkant parkolókra. Nincs is ilyen szövegezés a kreszben, hogy "családi parkoló".

2. A családos apukák és anyukák itt arra panaszkodnak, hogy egy 4 éves milyen elánnal tud helyet csinálni magának, akár a saját apuka, anyuka autójának kárára? Már bocsánat, de aki erre hivatkozik, az meg is érdemli. Hogyan lehet az, hogy egy 4 évest gyerekzár nélkül utaztatsz a kocsidban????
Kapcsold be a gyerekzárat és akkor majd te nyitod ki neki az ajtót, így nem tesz kárt sem a te, se a melletted parkoló kocsiban.

3. Ha a gyermeket normálisan neveled, akkor meg lehet neki tanítani olyan dolgokat, mint a "más vagyontárgyának tisztelete". Ebben az esetben is el lehet kerülni a biztosítózást egy pár perces gyermekkel történő beszélgetés által. Jah, hogy ehhez időt kéne szakítani a gyerekre? Bocsánat......

4. Babák és tipegők kibányászása az autóból:
A mai bevásárlóközpontok nagy százaléka sokkal több parkoló helyet biztosít, mint amennyire épp szükség van. Ergó, ha nagyon nagyra kell tárni az ajtót- ami természetesen érthető- akkor újfent nem kell hivatkozni, hogy elfoglalta egy motor a családi parkolót, mert akkor megállsz egy olyan helyen- természetesen távolabb, ahol se jobbra, se balra nem áll autó...(Legjobb példa a fóti cora...Az autópálya felé eső parkolókban szerintem csak a nyitáskor kikiáltott árleszállítások hatására parkoltak autók, azóta nem igen...)Meglátjátok, lesz ilyen hely, csak nem a bolt kapujában, hanem mondjuk 150 méterre. Jah? Hogy 150 az sok? Bocsánat....

5. Felborítani a motort kedves posztoló? Az, hogy ez már csak a fejedben is megfordult, és még le is írtad, hatalmas szegénységi bizonyítványt állít ki rólad. Szerinted mit tehet a motor- már maga a gép- ha a tulajdonosa oda állította? Nem esetleg a tulajt kéne felborítani ilyen esetben? Jah, hogy ahhoz nagyobb bátorság kell? Bocsánat....
Amellett pedig semmi jogod más tulajdonához még akárcsak hozzáérni sem! Nem hogy abban szándékosan kárt okozni...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.24. 09:14:40

@TH: Nem mindenkit, már számtalanszor mondtam, csak aki megérdemli. Olvasd el eml őrületét, a totális elfogultságtól csöpögő hozzászólását és ahogy visszakanyarodtunk a kezdetekhez..A fuvaroshoz, akinek munka közben nem kötelező a KRESZ és a többi...eml-lel vitázni teljesen értelmetlen, mert amit ő beállít érveknek, azok feltételezések, d ezt egyszerűen nem fogadja el...Megint jön a rakodási terület mizériával, holott a posztban szóba sem kerülhetne...Erre nem vagyok kíváncsi. Attól,hogy valaki fuvaros vagy motoros, nem kell védenie a többi fuvarosnak vagy motorosnak.Én sem védem a horgászokat, azért mert horgászok. Ettől még lehet valaki baromarc... Ez a poszt pl. más csak erről szól. Motoros védi a motorost bármi áron. Család? Leszarva. A legszebb mindig ez a mondat, nem tud 150 métert gyalogolni? LOL ezt beírni, annak fényében, hogy a motoros pont ezért, mert nem tudott, foglalt el egy családi parkolót? Totális agyhalál..:-) Itt van o. ez..Szerinted motoros? :-)Nem is értik miről szól ez a poszt, miről szól a családi parkoló. Azonnal jön a kreszben nincs benne duma:-) Mennyi minden nincs írott szabályba foglalva és mégis betartjuk, mert be kell, mert ez a normális.... Ettől vagyunk emberek. Nem eml..a zebrára parkolás nem ide tartozik...
@Gregorily:

LaMeRick 2010.07.24. 11:10:19

@Aabroncs: Ja, csak a poszt a feltételezésen alapszik... Én nem akarom védeni a motorost, mert egyértelműen bunkó volt, de valóban alkothatott "családot" a fiával/lányával. Ebben a felállásban még a ti felfogásotok alapján is "jogosan" állt ott ahol. Biztos vagyok benne, hogy ez a történet jóval többször ismétlődik meg autóval mint motorral, de ugye köcsög autós nincs, csak motoros... Hát ezért védik sokan a motorost.

eml 2010.07.24. 12:23:05

@TH:
Az hogy skatulyáz, az egy dolog. De egysíkú, és egyszerűen látja a világot.

Az általa kifogásolt fuvarosnál nem volt hajlandó a dolog emberi vonulatával (csomaggal sétálni 200 métert) foglakozni, mert szabályok vannak. Itt most nem veszi észre, hogy a szabályok nem tiltják a motorosnak, hogy oda álljon, és itt hirtelen emberi szemszögből vizsgálja a problémát.

Furcsán változik az értékrendje, és hirtelen.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.24. 17:29:38

Te tényleg ilyen egyszerű vagy? Azért nem voltam hajlandó az emberi oldalával foglalkozni, mert annak nem volt, csak Te magyaráztad bele! Ezren leírták, a zebrára állni nos, ennek nincs elfogadható oldala. Erre te kitalálsz valamit, odaírod, hogy de biztos elfoglalták a rakodási területet:-) Nonszensz vagy. Ezért nem vitázom veled, mert így érvelsz. Belemagyarázod, ami neked jó, pedig szóba sem került, nem is kerülhet. Zebrára állni teherautóval, tilos és veszélyes! Semmi sem mentesíti azt aki ilyet tesz, nincs elfogadható vagy emberileg elfogadható ok, csak Te szeretnéd, de amint láttad, ez nem sikerült abban a posztban. Te akarod ezt belemagyarázni. Mikor ezt megint megláttam a hozzászólásodban, akkor nem is olvastam tovább. Ebben az esetben is a "elkövető" lenne, akitől több emberséget várnánk, tehát a két dolog nem összehasonlítható..Ezért nincs miről vitázni. Az én értékrendem nem változott. A te értékrended az, aki mindegyik esetben a bűnöst mentegeti.Miért? Ezen gondolkodj el, miért van neked (egyébként nem csak neked) állandóan erre szükséged. Az offolásról pedig ne is beszéljünk, mert ugye ez off. Én a saját apámtól sem fogadok el ilyen viselkedést, pedig ő ebben kicsit, hogy fogalmazzak, engedékenyebb. Mikor jól megbüntették egy ilyen parkolás alkalmával, elmondtam neki, hogy szerintem jogos. Kiakadt. Attól még ez a helyzet.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.24. 17:34:26

Egyébként az itteni posztokban van kb. 7-10 ember, akik ha olvassa az ember a hozzászólásaikat, és én olvasom, de csak a számomra legdurvább, legparasztabb, legbunkóbb posztokhoz szólok, nos ők azok akik mindig az általánosan elfogadható, etikus, normális hozzáállás ellenkező oldalán vannak. Ezzel aztán kirobbantanak soxor olyan veszekedéseket, amik egyébként nem biztos, hogy előfordulnának itt. Ezek az emberek morálisan hibásak? Neveletlenek? Egyszerűen csak leszarják a másik embert, röviden önzőek? Nem tudom, de jobb lenne a világ nélkülük. Szerintem.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.24. 17:43:22

@Gregorily: Sok mindenben nem értünk egyet, de ezt most hagyjuk. Azonban ezt honnan a fészkes fenéből veszed? "A mai bevásárlóközpontok nagy százaléka sokkal több parkoló helyet biztosít, mint amennyire épp szükség van. "Ugyanis ez nem is igaz és ott sántít, hogy a bejárathoz közeli helyeken áll mindenki. Ebben az esetben pedig, mivel ott mind foglalt megint csak az történik, ami mindig, hogy a pofátlan, erőszakos egoista embereknek a bejárathoz közel lesz helyük. Aki nem ilyen, az sétál, jó sokat, kicsi gyerekkel, beteg papával, öreg mamival, stb...Megint az övék a világ..A toleráns, szopik, a bunkó röhög a markába. Na ezt nem bírom. Az ilyet ott szopatom ahol érem.
@LaMeRick: Azt akarod mondani, hogy ha két ember ült a motoron, abból az egyik gyerek volt? Mert ugye ebben az esetben beszélünk családi parkolóról. A családi parkoló nagyobb. Tehát a motor, ha két embert szállít, több helyre van szüksége? Kell a családi parkoló, mert...miért is? Ne viccelj..Ez a szánalmas eben a posztban már. Engem nem érdekel,hogy motoros. Az érdekel, hogy egy önző állat.Ha autóval áll oda, akkor is, csak ez motorral már vérforraló, hisz a bejáratba parkolnak, ezt már elfogadtuk. Nem szabályos, de elfogadtuk. ...és mégis...

D4D 2010.07.25. 03:05:23

@Aabroncs:
Vedd már észre hogy provokál! Odavet néhány szót, amin bepörögsz, és oldalas litániákat írsz, ő meg gondolom otthon röhög rajtad.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.25. 08:36:12

@D4D: Ne törődj vele..Ha ebben leli szánalmas örömét...

Gregorily 2010.07.25. 11:36:37

No, még írok egy végszót, azért azt, mert úgy látom, túl sok itt az elvakult nagycsaládos, boltbajárós családapa, családanya.

Eset: Motoros megérkezik adott helyszínre, és leparkol a már említett "családi parkolóba". Az utána érkező(kitudja mennyi idővel később) anyuka- apuka felháborodik, hogy milyen tahó motorosok vannak a világon....

Eset 2: Motoros megérkezik adott helyszínre, de nem áll meg ott, hanem egy, a bejárat mellett elhelyezett biciklitároló mellé parkolja le a motorját. Kisvártatva érkezik egy egyszemélyes selyemfiú 15 ezer és 25 millió HUF közötti árkategóriájú autóval. Az üres "családi parkolóba" beparkol. Az utána érkező(kitudja mennyi idővel később) anyuka- apuka egy szót nem szól, mert autó parkolhat "családi helyen", de motoros nem.

A két eset tanulsága:

Ha a postán vagy, és hosszú a sor, akkor sem jár neked előrejutási lehetőség csak azért, mert egy 4 éves gyerek kezét szorongatod...

Ezt tovább gondolva: ha egyszer motoros, twingós vagy bálna mercis érkezett az adott helyre hamarabb és elfoglalta a helyet, akkor mi a túrónak kell ezen bárkinek is túráztatnia magát. Mint a kedves posztolónak. Ellenszeves viselkedés.

Kérdés:
Ha te megérkezel 2 gyerekkel, és beállsz egy "családi parkolóba" nem lesz-e jogosan felháborodva egy 4 gyerekes szülő, hogy egy ilyen mocsok potom 2 gyerekkel elfoglalta előle a "családi parkolót"? Amikor neki 2-vel több gyereket kell kivenni a kocsiból, és kettővel többel kell sétálnia 150 métert...

Az egész puffogás a parkolás körül baromság, és a sértett önérzet találkozása. A gyerek semmire nem jogosít...Legalábbis vannak emberek, akiknél ez természetes...
Tudjátok, kik használják a gyereket ürügyként....

D4D 2010.07.25. 14:00:16

@Aabroncs:
Én nem foglakoztam vele eddig sem, te se hagyd provokálni magad!

szaGértő 2010.07.25. 14:18:16

@Gregorily: A családi parlolót azért csinálták, mert egy felnőtt ki tu surranni óvatosan a félig kinyitott ajtóm, ha szűk a hely, a gyereülést kicsatolni, a végén meg becsatolni nem lehet félig nyitott ajtóval. Plusz egy kisebb gyerek még nem tud figyelni arra, hogy ne bassza rá az ajtót a másikra.

Plusz előnyös, ha a kisgyereknek minél kevesebb alkalma van kiszaladni az útra, mert nem kell átmenni vele az úton.

Persze lehet találni egymillió olyan esetet, amivel meg lehet indokolni az ellenkezőjét, de a lényeg nem az eset félremagyarázása, hanem az, hogy kulturált ember nem áll oda, ha nincs kisgyerek az autóban.

Aki meg odaáll, az bunkó paraszt, és ezen akármennyit vitatkozhatsz, attól még tény.

Ha meg annyira fáj a lábad, hogy az ajtóba kell állnod, akkor ne motorral járj, hanem kerekesszékkel.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.25. 16:25:30

@Gregorily: Szánalmas vagy. Szégyelld magad, főleg az utolsó mondat miatt...

TH 2010.07.25. 16:33:05

@szaGértő: És igen, ennyi, a hozzászólásod teljesen jól összefoglalja a lényeget, úgyhogy talán le is zárható a téma. :)
De persze nyilván jön még valaki kötözködni. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.25. 22:20:52

@Lacaca: @Aabroncs: Töröltem az utolsó néhány kommentet. Szakadjatok már le egymásról, vagy levelezzétek le privátban, tiszta gyerekes ez már, olyan, mint mikor az ovisok egy órán keresztül mondogatják egymásnak, hogy "de igen, de nem, de igen, de nem". Nem akarok döntőbíró lenni, hogy kinek van igaza, kérlek, hogy fejezzétek be egymás piszkálását. Köszönöm.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.26. 08:58:15

@Aabroncs: Mondom, nem érdekel, hogy ki szólt mikor kihez, csak hagyjátok abba mindketten.

dzsaszper 2010.07.26. 10:51:44

@Gregorily: a motorról ordít, hogy nem családi járgány. Ha a selyemfiú egyedül ül be a kocsijába, akkor ugyanúgy jogos a felháborodás -- tehát csak a látszatban van különbség.

Mások visszaélésével pedig nem kellene ideologizálni a saját visszélést. Így sose fog változni a közlekedési kultúra.

Gregorily 2010.07.27. 00:33:20

@Aabroncs: "Szánalmas vagy. Szégyelld magad, főleg az utolsó mondat miatt... "

'Tálán tesvír vágy -e?' :-D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.27. 12:22:08

@Gregorily: Hááát persze..Azért HerrWolf a becenevem..:-)

Laser11 2010.07.29. 09:03:06

@szaGértő: igen, ez itt a lényeg az elejétől a végéig.
Annyival toldanám még meg, hogy a bébihordozót is amibe a csecsemő van, csak úgy lehet kivenni ha tökig ki van nyitva az ajtó és még úgy is ickázni kell vele.

Samott 2010.08.21. 10:56:16

Valaki torleszett a multkori motorosnak... :)

noob.hu/2010/08/21/tesco_motor.jpg

Egyebkent nem ertem miert, a Focus masik oldalan en parkoltam, pontosan a vonalak kozt, ha szabalyosan mellem parkol, akkor a motoros parkolo is szabadon marad.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása