Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ne hagyd nyitva az autódat tankoláskor sem!

2010.07.20. 12:33 :: SilentSound

Úgy tűnik, nem mindenkinek egyértelmű, hogy ha bárhol ott kell hagynia az autóját akár egy percre is, akkor azt nem szabad nyitva hagyni, mert van, aki csak erre vár és már ki is pakolják az értékeket a kocsiból. De van, hogy ez sem elég. Feuer levelében azt írja, hogy az sem jelent akadályt, hogy mindezt egy bekamerázott benzinkúton kell megtenniük. De tulajdonképpen az sem, ha be van zárva az autó, a pajszer meg a kalapács úgyis kéznél van.

Az eset Július 15-én a reggeli órákban történt. Senki nem sérült és nem törtek autók, csupán figyelmeztetés autóstársaim felé. Csütörtökön reggel, családi utazás közben betértünk az M3 autópálya melletti OMV kútra egy kávéra és a gyerekeknek egy szendvicsre.

Mivel a shop részleg rendelkezik "kiülős" résszel, azt vettük igénybe, hogy az autó is látótérben maradjon.Felfigyeltünk egy ezüst színű Audira, amiben négy nagydarab fiatalember ült és rendszeresen kb. 3-4 percenkén körbegurult a kút területén. Már indultunk volna tovább és az autónk mellett álltunk, amikor a külső parkolóba vezető úton, tőlünk kb. 15-20 méterre megállt az Audi.

Kiugrott az egyik fiatalember és mit sem törődve azzal, hogy mindent végignézünk, felfeszített egy a kútfejnél álló kék furgont és különböző értékeket vett ki belőle. Az egész akció nem tartott tovább másfél percnél.

Tudom, én vagyok a baromarc, mert nem akadályoztam meg, de kérdem én, ki tett volna bármit amikor három kicsi gyerek és egy 52 kilós asszonyka minden segítse. Mivel végignéztük, otthagyni sem mertek őket, hogy a shopba szaladjak segítségért. Patt helyzet volt.

Ezt a posztot, csupán azért írtam, hogy aki az M3 autópálya 84 kilométerszelvényében található OMV kútra tér be, egy percre se tévessze szem elől autóját. Az eset a Miskolc felé vezető oldalon történt, de szerintem nem gond a "fiúknak" átmenni a Bp. felé vezető oldalra sem.

188 komment

Címkék: biztonság autó autópálya benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_ng_ 2010.07.20. 12:40:56

Hogy rögtön a lényeghez szóljak hozzá:
"Ne hagyd nyitva az autódat tankoláskor sem!"
Változtassuk meg a szórendet:
"Tankoláskor sem hagyd nyitva az autódat!"
(Bocs, de hülyét tudok kapni tőle.)

záporjózsi 2010.07.20. 12:50:19

Megtetted a rendőrségi feljelentést ismeretlen tettes ellen a rendszám és a személygépkocsi típusának rögzítésével?

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2010.07.20. 12:54:58

Esetleg filmen is rögzíthetted volna az eseményeket, esetleg csinálsz pár képet..

Dáwid 2010.07.20. 13:05:58

Pálya melletti pihenőkben, kutakon, rendszeresen látni "nem éppen könyvtárosnak kinéző" emberkéket. Én Pestről mentem Debrecenbe, és ez idő alatt, ugyan az az E230 kb 4x előzött meg, úgy hogy én nem előztem meg őt. De minden kút, és pihenő parkolóban ott volt. Gondolom nagyon fárasztó lehet abban az autóban ülni, ezért mindenhol megálltak pihenni... :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.20. 13:07:14

Off:Ha már a lényegről beszélgetünk:-)
"Tankoláskor se hagyd nyitva az autódat!"
Vagy Tankoláskor sem hagyjuk nyitva...
On:Jól tetted, hogy fizikailag nem tettél semmit. Fotózni, kamerázni is csak ha nem látják. Sajnos ez valóban meleg dolog.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.20. 13:12:31

egyszer nekem is kényszerpihenőt kellett tartanom az m3-ason az egyik pihenőben műszaki probléma miatt, ráadásul ott még benzinkűt sem volt.
viszont volt egy halom román meg ukrán, motorosfűrészeket, meg hasonlókat próbáltak rásózni mindenkire.
hozzám meg percenként jöttek oda, hogy "probljema? probljema?"
ha engem akartak volna kirabolni, én sem tudtam volna semmit tenni, és senki sem volt, aki segíteni tudott volna...

FaZon 2010.07.20. 13:13:29

Ilyen helyen én nem tankolok.Beállok a kútra, megtankolom a kocsit, utána beülök, és a fizető kapuhoz gurulok fizetni.Igaz ezen a kúton nincs shop.

Marcellusca 2010.07.20. 13:23:15

@FaZon: Ja, ja. A Madaras Teszkónál nincs semmi szolgáltatás. :)
Max IMO mosó. :D

De, hogy ON is legyek:
Jó kérdés, hogy adott szituban ki, mit csinálna?!
4, láthatóan nagydarab fószerrel mit kezdenél?
Főleg, ha ott a családod?
Meg rendőrt hívni (gondolom, most nem dekkoltak ott, mert sűrűn szoktak ott henyélni/mérni) meg nem biztos, hogy sok értelme van.
Mire kijönnek, jegyzőkönyveznek, tanuskodás, szembesítések ...

a rekettyés 2010.07.20. 13:24:00

Nem vagy hülye csak nem akartad magad osszeveretni a családod elott. Ennyi.

reklámügynök 2010.07.20. 13:31:44

Jó jó, az audi ezüst színű volt, de milyen színe volt a négy nagydarab fószernek?

cork77 2010.07.20. 13:44:36

@Dáwid: én egy ezüst A6 kombit láttam így "dolgozni" az M3-on. Román rendszáma volt.

janikahhh (törölt) 2010.07.20. 13:46:56

Én sűrűn kussoltam volna. Ha ez fényes nappal, bekamerázott területen megtehetik, akkor ott baj van. Sajna a sünök már csk mélyentissztelt kormányunkat védik... Jó esetben ha bejelentést teszel, téged vesznek elő valamilyen bizbaz üggyel, mert te vagy kéznél (pl. nem a közlekedési viszonyoknak megvelelő kávéscsésze-emelési sebesség megválasztása.)
Nekem kétszer volt ügyem a rendőrökkel, kétszer vágtak be elém féktávon belül, és kétszer lettem én a hunyó. Azóta már van jogbiztosásom

Fehérvarjú 2010.07.20. 13:53:38

Nagyon jól tetted, hogy nem veszélyeztetted a családod.
A rendszámot azért ha tudod diktáld be a 107-nek, ha felveszik. :) Talán meg ér egy próbát és nem kamu.

FaZon 2010.07.20. 13:54:44

@Marcellusca: Az nekem bőven elég.Kávézni meg otthon,az a legjobb.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.07.20. 14:00:12

@reklámügynök: az autó ezüst, a négy fószer bronz...

Ami mint tudjuk a réz és az ón keveréke, korábban biztos sokat rezeztek és rájukragadt a szín. Mióta szakterületet váltottak, azóta tőlük rezel be mindenki.

Az ón pedig onnan jön, hogy aki csak látja őket, arra gondol, hogy "Ó-n ehogy belémkössenek, ó nehogy nekem kelljen rendőrt hívni, ó nehogy hozzám kelljen mentőt hívni.

Tehát bronzmagyarok voltak.

schdl (törölt) 2010.07.20. 14:36:20

Nekem pár hete hétköznap, fényes nappal, jól látható helyen egyszerűen szétfeszítették a parkoló autóm ajtaját. A rendőrt én hívtam. Mindenki baszott rá, hogy egy ember pajszerral feszeget egy ajtót, miközben üvölt a riasztó.
Gratulálok

Marcellusca 2010.07.20. 14:37:51

Ja, még nem volt, úgyhogy elárulom: Lacaca vót. :))))

schdl (törölt) 2010.07.20. 14:38:13

@schdl: ja és mivel nem volt semmi a kocsiban (direkt azért, hogy ne akarják feltörni), a rendőr szerint ez csak rongálás és nem feltörés. Bíztatásul még hozzátette, hogy ne várjak semmit, max 30 nap múlva megkapom a határozatot a nyomozás beszüntetéséről.

Marcellusca 2010.07.20. 14:39:12

@FaZon: Hogy e'tanátam, mi? :DDDDD

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.07.20. 14:43:06

@Sparhelt: Mondjuk kockázat ebben is van, ha már "gyávák" vagyunk.

Viszont azért az is jellemző erre az országra (és ez nem a posztoló fikázása akar lenni, hanem általános panasz), hogy egy forgalmas benzinkúton, ahol valószínűleg a négy delikvensnél jóval több ember tartózkodik, mindenki egyedül sunyít, ahelyett, hogy valaki elkiáltaná magát, hogy "tolvaj" és erre mindenki kirohanna és megpróbálnák lefogni őket, de legalább elzavarni, és azonnal rendőrt hívni.

hawkeye 2010.07.20. 14:46:45

Ezért is a Magyar Gárda a hibás.

Zorbán elvtárs megmondta, hogy nincs szükség a rendőrséget segítő, az embereket védő egyesületekre.

Aki meg ilyeneket alakít, ilyenekbe belép, az dezertőr.

Vajon ezek a felkent ficsúrok, pártállás nélkül, időnként le szoktak ereszkedni a nép közé?

Véleményem szerint aligha....

Mert ha igen, akkor nem egy Pintér lenne a belügyminiszter, és a rendőrség nem a kilakoltatásoknál segédkezne a lakásmaffiának, hanem a gazembereket állítaná falhoz...

.lll. 2010.07.20. 15:00:57

rendőrséget mindenképpen értesíteni

hawkeye 2010.07.20. 15:04:37

Költői kérdés:

"Ezek" tényleg nem veszik észre, hogy az embereknek nagyon elegük van a posztoló által is leírt bűncselekményekből, és még jobban torkig vannak azok elkövetőivel?

Nem veszik észre, hogy rendet és biztonságot szeretnénk...?!

schdl (törölt) 2010.07.20. 15:29:17

@hawkeye: Most nem akarok beszólni, de ha jól értettem, a magyar gárda nem benzinkutakon meg parkolókban járőrözött volna...

babel 2010.07.20. 15:38:09

Nem ítélem el a posztot ide tolót, mert "gyáva" volt, csak megjegyezném, hogy a törvényeink is sokat tesznek azért, hogy még ha akadna is "bátor" ember a környéken, az se tegyen semmit.

Mert ha mondjuk én odaszorítom a kocsimmal a tettest az általa feltörni kívánt kocsi oldalához, avagy belehajtok a várakozó Óóódi személygépkocsiba, akkor milyen tényállást rögzítene a Jard? És ki kerülne bajba? Arról nem is beszélve, ha én nem egyedül lennék, hanem egy 4 fős festőbrigád volnék, mert akkor már nem is csoportosan elkövetett garázda lennék, hanem kész maffiózó, aki bűnszövetkezetben követett el erőszakos cselekményt, szegény, "becsületes" megélhetési bűnözők kárára. Sújtana is engem a bírósági népharag.

Amíg ez nem változik, nem védhetem foggal-körömmel a tulajdonomat a rablók ellen, addig nem sok jó irányú változást várok. Nem akarok én szabad fegyverviselést. Dehogy! Akkor csak még több áldozat lenne, mert minden elme-gyenge lövöldözne. De nehogy már ne védhessem meg a saját vagy felebarátom tulajdonát BÁRMILYEN kezembe akadó eszközzel... (Ki is említett itt motoros fűrészt???) ;)

Lacaca 2010.07.20. 15:39:46

@Marcellusca: Igen, de az egy Audi motor volt, és most rokihelyen parkoltam úgy, hogy átlógott a szomszédos helyre is. Csak azért oda, mert nem volt családi hely, pedig 4-en voltunk.

Alex3000 2010.07.20. 15:56:45

Igen barom arc vagy, mert legalább egy rendszámot felírhattál volna és tehettél volna feljelentést. Persze majd ha a tiédet törik fel jön a sírás, hogy senki nem szólt, meg ez a nép ilyen meg olyan. Hát te ugyanilyen vagy drága barátom!

TH 2010.07.20. 16:47:21

Na, hogy ide is jöjjek okoskodni. Szóval én is remélem, h. a 1,5 perc alatt azért sikerült legalább a rendőrséget értesíteni, és minél több infót megosztani velük...esetleg be lehetett volna még menni a boltba, és ott jelezni, h. gáz van, és megpróbálni segítséget kérni. Egyedül odamenni hősködni tényleg nagy hülyeség lett volna, ez nem kérdés.

Lacaca 2010.07.20. 16:54:04

@Babu2000: Szerinted a kúthoz képest, hány km-en belül cseréltek rendszámot? Mert ha ezt rendszeresen űzik, akkkor ennyire simán lehetnek felkészültek.

@TH: 1,5 perc alatt sajnos nem veszi fel a 112. Próbáld ki. Többször előfordult, hogy autópályáról hívtam őket, pl döglött állat a belsőben, stb, és hihetetlen volt, hogy mennyi idő kellett hozzá. Most meg talán már autópálya rendőrség sincs, így az a legnagyobb gond, hogy kihez tartozik.

TH 2010.07.20. 16:55:19

@Lacaca: Ez tényleg durva, de a 107-et általában gyorsabb hívni. Persze arra sincs garancia, hogy azt felvegyék ennyi idő alatt...

Lacaca 2010.07.20. 17:14:17

@TH: Mondjuk a passzírozott vaddal nem fog semmit kezdeni a 107, de az a durva, hogy nemzetközileg a 112 ismert. A másik kérdés, hogy ha idegen nyelven szólal meg a hívó, akkor mi fog történni

TH 2010.07.20. 17:19:55

@Lacaca: a 112-n elvileg kell tudniuk angolul...
És a passzírozott vaddal ki kezd valamit?
a 112 választhat, h. a rendőrséghez, a mentőkhöz vagy a tűzoltókhoz továbbítsa a problémát vagy ezek különböző kombinációjához.

miako74 2010.07.20. 17:21:33

@Babu2000: Kedves Barátom! Tisztában vagyok azzal, hogy te egy hős vagy. Én srác koromban megtanultam a leckét, amikor egy éjszakai járaton egyedül maradtam három ci...al szemben akik a buszt rongálták. Mindenki nagyon érdeklődve nézte az éjszakai Budapestet. De tudod igen is hősnek tartom magam, mert megóvtam a családom ott is, és egy későbbi talán komolyabb atrocitástól is. Remélem te sosem tanulod meg a leckét, vagy ott és akkor is HŐS leszel. Kívánok neked és mindenkinek biztonságos balesetmentes közlekedést.

TH 2010.07.20. 17:31:54

@miako74: na, azért egy feljelentés csak belefér, nem? odamenni őrültség lett volna, de bemenni szólni, vagy felhívni a rendőrséget annyira csak nem kockázatos...nem kell feltűnően csinálni.

Joe1 2010.07.20. 17:57:45

Sajnos legtöbb ember még arra sem veszi a fáradtságot, hogy rendőrt hívjon ilyen esetben. Még meg is magyarázza a hülyeségét, előre gyártott kifogásokkal: úgyse veszik fel, úgyis elmennek addig, múltkor is hallottam, hogy valaki mondta, hogy nem jöttek ki... blablabla. Persze jobb nem csinálni semmit, abból nem lesz baj (neki)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.20. 18:10:05

Én ezért hagyom lehúzva a vezetőoldali ablakot,ha tankolok,mert így legalább nem törik fel a zárat,meg legalább "látják",hogy nincs érték a kocsiban,csak egy agyonkarcolt előlaú rádió,meg egy rakat kulcs,meg párna meg takaró a kocsiban.

Kalaptartó sincs a kocsiban,hogy mindenki lássa,nincs érték még a csomagtartóban. Amióta nincs benne a kalaptartó,azóta nem kellett kiszállnom a kocsiból mikor megállított a rendőr,hanem zseblámpával megnézte,és kész. Nem kéri,hogy legyen szíves kinyitni a csomagtartót.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.20. 18:12:53

@Lacaca: Most akkor egy pár hónapig dugdosni kell az autót,nehogy meglássa valaki???

Viszem is ki este a mamához a garázsba,és leálítom fél évre.

Pedig pár disznajat kellett volna vele fuvarozni.

Legközelebb egy turbós Swiftet kapsz,és egy nagyanyó jelmezt.

Látom bekajálta a posztoló a 2 viasz bábút a hawerodon kívül. :)))

vérengző kismalac 2010.07.20. 18:44:33

Én nem értem miért kell mindenkiről a rosszat feltételezni?
Én biztos nem álltam volna meg szó nélkül!
Odamentem volna a következő szöveggel:
-Elnézést, de megkérném, hogy ne folytassa a most megkezdett cselekményét, mert ez nem korrekt a másik embertársával szemben.
Ha belegondol az eltulajdonítani kívánt eszközök meggátolhatják a tulajdonos munkavállalását, ezáltal a megélhatését, ami a mai válságos helyzetben fokozott anyagi ellehetetlenülését okozhatja.
Nem tudja fizetni a hitelei törlesztését a házát, lakását elárverezhetik stb. stb.
Gondolom ezt ön sem akarhatja, és akkor az esetleges lebukás utáni önre váró büntetésről még nem is beszéltem.

Egy meleg szívű és mások sorsát átérző ember ezt biztos megértené és ennek megfelelően cselekedne.

schdl (törölt) 2010.07.20. 19:32:45

@vérengző kismalac: LOL

Vagy azt kell neki mondani, hogy: "Amit csinálsz, az rossz! Csúnya, csúnya rossz" Nem szabad!" Ettől azonnal elszégyelli magát. Szegény ezt nem tudta...

LOL

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.20. 19:55:24

@_ng_:
"Hogy rögtön a lényeghez szóljak hozzá:
"Ne hagyd nyitva az autódat tankoláskor sem!"
Változtassuk meg a szórendet:
"Tankoláskor sem hagyd nyitva az autódat!"
(Bocs, de hülyét tudok kapni tőle.)"

Jó, hogy hozzászóltál - rosszul.
A szórenden túl még a felszólító mód jegyében a sem helyett se használandó. Azaz:
"Tankoláskor SE hagyd nyitva az autódat!"

Egyéb mókás változatok:
"Az autódat se hagyd nyitva tankoláskor!"
"Nyitva se hagyd az autódat tankoláskor!"
Stb.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.20. 20:15:08

Egyébként több megoldás van, csak sajnos egyik sem legális. Ha a rendőrők nem indítanak akciót ezek ellen, akkor az átlagember nem fog.

Pedig olyan szép lenne "akció" közben megütögetni feszítővassal a lopós fickó kezét. Gyönyörű lenne az audiban ülőkre rátörni az ablakot, és megsimogatni munká(tlanság)tól elgyötört arcukat, mondjuk boxerrel. És az is milyen költői lenne, amikor a vidéki parasztság képviselője a magvető mozdulatával 3 lábú szögeket hintene az audi útjába, és szentimentálisan gyönyörködne a naplementében, és a kipukkadó kerekekben...

Dehát ez csak álom, ábránd. És ha holnap jön egy önbíráskodó csapat, aki elintéz egy-két tolvajbandát, akkor nem én voltam, alibim van! :)

purplehaze 2010.07.20. 20:20:16

@tundrazuzmo: Persze a sajtóban az jelenne meg mennyire rasszista ország vagyunk. Mert ugye ez a divat. :(

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.20. 20:21:31

Mellesleg miról is szól a cím? Ne hagyd nyitva... A posztban szereplő autós nem hagyta nyitva - felfeszítették. Ha mindent jól értettem. Akkor meg miről is szól a cím?

Ha felfeszítés volt, akkor az bárkivel megeshet.
Ha balfék volt és nyitva hagyta - na, akkor az megelőzhető.

Akkor most mi is történt?

Jurij Rochlitz (törölt) 2010.07.20. 22:33:16

nyitva az sem tankoláskor hagyd autódat

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.20. 22:50:32

Eléggé punnyadt ma a blog, de sebaj: holnap kiteszik index címlapra a posztot (ezzel a címmel pont jó népriogató), aztán jönnek a sehonnaiak.

Senkiháziak kezében van a poszt-szakma...:)

Don Blasius 2010.07.20. 22:51:49

@tundrazuzmo:
Ne hagyd nyitva a tankodat autózáskor. :)

@1 Fószer:
Én minden fontos iratot, telefont, pénzt és a slusszkulcsot kiveszem a kocsiból, amikor kiszállok tankolni. Inkább szöszmötölök ezzel többet.

lotht 2010.07.20. 22:57:33

Ma hívtam a 107-et közlekedési ügyben.
Miután megadtam a helyszínt, várjon, kapcsolom a területileg illetékes kapitányságot, volt a válasz.
A telefon meg kicsngett egy darabig, vártam, majd' 1 percet, aztán bontott a vonal.
Szerencse, hogy nem voltam közvetlen életveszélyben.
Mit tegyek, ha abba kerülök?

mokas_gizi 2010.07.20. 22:58:53

@babel:

NEM volt gyáva az emberke...vagy őt verték volna agyon vagy ha meghiúsítja a rablást akkor még őt veszi elő a rendőrség...
Itt a törvények a bűnözőket, ha meg valaki tanúskodik esetleg akkor a nevét és a címét általában a bíróságon olvassák fel azok füle hallatára akik elakarják őt ásni...!!!
(Lehet névtelenül is tanúskodni, de ott is kérhetik az adatokat + ha van az embernek kapcsolata akkor ez az amit nem túl nehéz megtudni...)

Fegyverviseléshez meg annyit, hogy most itt fegyvert szinte senki sem kaphat...
De a bűnözők éles fegyverekkel mászkálnak, viperával és szamurájkardal mászkálnak, ha hetente nincs egy ilyen eset akkor HAZUDOK...!!!

Fontosnak tartok egy tévhitet eloszlatni:
Ahol szabadon vásárolhatnak a becsületes emberek fegyvert és szabadon megvéthetik magukat és a tulajdonukat CSÖKKENT a bűnözés és nem nőt...fegyverrel való vissza élés meg igen kevés van, aki másképpen gondolja az nézzen utána mert ezek tények...
=Ha meg valaki ölni akar az megteszi máshogy, bűnözőknél meg alapból van fegyver...becsületes embereket meg lassan már egy gázspray miatt is megbüntetik...)

mokas_gizi 2010.07.20. 23:03:11

@mokas_gizi:

Évekkel ezelőtt mondta egyik rendőr ismerősöm:
Ha valakit megtámadnak és megtudta magát védeni akkor villámgyorsan hagyja el a helyszínt, mert még aki megvédte magát annak lesz baja és rendőrségi ügye...

A másik poén:
Nem egy esetnél ahol Roma volt a támadó azzal védekeztek, hogy a "sértett" kötött beléjük cigányozott stb-stb..
Itt meg egy állítás és 3-5 tagadás.
(Nyugati téren évekkel ez lőtt amikor a gyereket betámadták ott is azzal jöttek a maffiózók akikről a 200 métere lévő rendőrség is tudta hogy kik azok...)

Azóta a közbiztonság jelentősen rosszabbodott, már a rendőrökét is hetente megtámadják... :)

mokas_gizi 2010.07.20. 23:05:28

@reklámügynök:

Szerintem svéd csere diákok lehettek...
Rasszista/Náci aki másra gondol...!!!

porthosz 2010.07.20. 23:07:51

@mokas_gizi:
"Nem egy esetnél ahol Roma volt a támadó azzal védekeztek, hogy a "sértett" kötött beléjük cigányozott stb-stb.."

Az a durva, amikor azt állítják hogy a 20 fős láncokkal felszerelt cigányhordába kötött bele egy 50 kilós fehérember! és ezért verték agyon...

Erre mondaná az apeh hogy nem életszerü aztán jól megb@szna, itt meg felmentik őket mert szegény kisebbség...

D4D 2010.07.20. 23:09:28

Azon azért gondolkozzunk el, hogy ha a posztolónak feltűnik az Audi, amely járőrözik a kúton, a kút dolgozóinak miért nem? A kút dolgozóinak elemi érdeke lenne, hogy az ilyen gót bűnözők ne tudjanak a kút területén működni. Vagy esetleg pont nem?

"Felfigyeltünk egy ezüst színű Audira, amiben négy nagydarab fiatalember ült és rendszeresen kb. 3-4 percenkén körbegurult a kút területén. Már indultunk volna tovább és az autónk mellett álltunk, amikor a külső parkolóba vezető úton, tőlünk kb. 15-20 méterre megállt az Audi.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.20. 23:11:01

"Mivel a shop részleg rendelkezik "kiülős" résszel, azt vettük igénybe, hogy az autó is látótérben maradjon"

Minő gondosság!
Belegondoltam, hogy mi lett volna, ha a te autódat akarja kirámolni a négy dzsipó.
Odamész segíteni?

Se rendszám, se telefonálás a rendőrségre, se a helyi személyzet, többi ember értesítése, csak másfél perc mozi.

Aztán a blogon a rinya, hogy mik vannak!
Szörnyű...

mokas_gizi 2010.07.20. 23:16:25

@porthosz:

Amikor a Nyugatinál volt az eset ott egy max 60-70 kg-s vékony fiatal gyerek volt...

A támadok minimum 5 vagy még több bűnözők, több balhéjuk volt ott...kapitányság 200 méterre...

Ha nincs jó ügyvéded akkor még azt is rád varrják hogy te kötöttél bele abba a 20 emberbe romába és cigányoztál...

Van itt kettős mérce és Rasszizmus is igen nagy...de ezeket a dolgokat nem a fehérek követik el, a kettős mérce meg a Romákat védi...

Vitatkozni, nácizni, rasszistázni lehet...
DE a tények attól még tények maradnak, az emberek meg naponta szembesülnek a dolgokkal...

Akik esetleg nácini szeretnének:
Mennyi romák ellen elkövetett támadás volt az elmúlt 10 évben (Amit romák követtek el,de azt mondták rá az elején hogy fehérek voltak nem kérném felsorolni...)

Mennyi fehérek elleni támadás volt melyet romák követtek el az elmúlt 30 napban...?
(Csak 30 napban elé, ha az elmúlt 10 évet néznézk azt sorolnátok igen sokáig...!!!)

schdl (törölt) 2010.07.20. 23:16:45

@D4D: Szerintem a kutas ürge félti a "szaros kis életét", nem akarja megöletni magát havi ~120ért. Inkább nem néz oda...

mokas_gizi 2010.07.20. 23:19:18

@mokas_gizi:

Bocsánat a lényeg kimaradt:
Tehát annál az esetnél is azzal jöttek ,hogy a gyerek beléjük kötött és cigányozott... :)

Innentől meg azt hiszem mindent leírtam, ami a lényeg volt...
Blog írónak az autó rendszámát kellett volna rendőröknek oda adni valahogy névtelenül mást nem tehetett volna, mert ott a kamerák előtt verték volna agyon... nem volt ő gyáva,egyszerűen nem volt hülye és nem utolsó sorban védte a családját...

D4D 2010.07.20. 23:21:19

@schdl:
Szomorú ha így van. Pedig megigérték a rendet.

SILENT: Ezt most nem politikai célzattal írtam!

Az egészben az a legszomorúbb, hogy Silent még nem írta, hogy a yaerd kérte volna a posztoló kontaktját tanúvallomáshoz.

icceman 2010.07.20. 23:22:40

Azért nem értem az esetet, mert mostmár megnőtt a zemberek biztonságérzete, sőt napról napra csökken a bűnözés újabb két hét múlva nem lesz bűnözés( tudom, demagóg vagyok). De komolyra fordítva a szót, fel lehetett volna hívni a rendőrséget, de valszeg lopott volt a kocsi, de a rendszám biztosan, ez alapján nem kapják el őket.
Viszont szeretném ha valóban növekedne a biztonságérzet és valami történne az ilyen esetek után a rendőrök részéről.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.20. 23:27:05

Órosz hadséreg régijó jelmóndát:
"Ne hagyd nyitva tankodat autózáskor sem!"

Marr 2010.07.20. 23:48:20

és ilyenkor mit mondasz a gyerekeknek?

mindig húzzátok be fületeket-farkatokat, mert akkor baj nem lehet?!

:( nehéz lehet a tükörképpel.

Marr 2010.07.20. 23:52:06

@mokas_gizi: védte a családját? inkább "nem akarta esetlegesen bajba keverni" a családját, de ez nem védés. a védés akkor jött volna, ha valamit csinál is a levélíráson kívül, és arra támadás a válasz.

értem én, hogy miért nem csinált semmit a posztoló, de azért azt a semmit ne tüntessük már fel pozitív színben.

és tényleg kíváncsi lennék, hogyan adja elő ezt a gyerekeknek úgy, hogy szegények ne gondolják teljesen természetesnek, hogy a kopasz audis kirámol mellettük egy furgont.

2010.07.21. 00:20:36

@Sparhelt: Ha lefényképezed őket, lehet hogy helyben felkoncolnak. Ha az autó feltörés simán megy, miért pont ez okozna gondot nekik. Te vállalnád?

hosegriado 2010.07.21. 00:28:43

Autód tankolásakor hagyd nem nyitva sem az ajtót.(mármint az ótóét):-D
Egyébként meg ha van kamerás mobil, akkor egy laza és titkos fotó, aztán már küldheted akár ide nekünk is, mi meg majd jól megcsócsáljuk, okéka?:-

halihalo 2010.07.21. 00:44:20

Egészen biztos, hogy ebben a kutasok is benne vannak,különben nem csinálhatnák ennyire nyíltan.

Mike36 2010.07.21. 01:03:13

audi rendszámát megjegyezted?
fotóztál vagy ez illusztráció?
mobillal ha fotózol, sokszor blogba is küldhető, utána nyugodtan töröltethetik a képet
kutasnak miért nem szóltál?
kúton több ügyfél nem volt?
ha a fotó rendszám megvan, miért nem hívtad fel a rendőrséget, szemtanúja voltál egy bűncselekménynek, kötlességed is értesíteni a hatóságokat, vagy a kutas is kihívhatta volna a zsarukat
kamera is van a kutakon

Mike36 2010.07.21. 01:09:00

@mokas_gizi: aha, USA-ban ezek szerint nincs bűnözés

Mike36 2010.07.21. 01:10:35

@tundrazuzmo: igy legyen ötösöd a lottón
én is így jöttem ide

egy sehonnai

hosegriado 2010.07.21. 01:11:39

@Mike 36: Az oldalon található fotó biztosan illusztráció. Ha jól megnézed, a fazon bezárta a slusszkulcsát és mivel éppen volt nála egy kiskalapács, így kénytelen volt kiszolgálni magát:-DDDD És biztosan azt is megkérdeznéd, hogy akkor miért az eltolhatós oldal ajtóét végta be? Nos, a megoldás az, hogy azt sokkal egyszerűbb és olcsóbb lesz majd később cserélni(mivelhogy csak sima fix üveg), mint a lehúzhatós első ablakoké. Vágod?:-P

Mike36 2010.07.21. 01:12:36

@halihalo: na igen, de ha zsaruk kijönnek, és ők nincsenke benne, akkor a kutas megbukhat
nem hiszem hogy megérné ez a kutasnak

Mike36 2010.07.21. 01:14:16

@hosegriado: tanulság: az embernél mindig legyen kiskalapács :D

2010.07.21. 01:15:18

Látom, az van, hogy előbb a rendőrség, az változzon meg, hogy nektek megérje tanúskodni, azután ti majd tanúskodtok, már, ha nem érzitek magatokat éppen veszélyben nehhhány erős ember miatt. :)

Magyarok vagyunk, le sem lehetne tagadni. :) "Maaaaj', ha a mááásik, maj" akkó' éjjn is, he."

Mellébeszélni is lehet, ahogy azt látom, de inkább azt mondanám, amit gondolok, hogy amíg valaki sunyin és gyáván behúzza fülét - farkát és toszik segíteni másokon, addig ne is írjon senki ilyen posztot, mert röhejes önellentmondás. Nincs ezen mit beszélni. Nem járhatok messze az igazságtól egyébként, mikor azt mondom, hogy a Fidesz pont az ilyen ingyenélő, here népségek miatt került kormányra, amit, ahogy látom, nemrégi választói egy nagy része már bőszen el is kezdett szidni.

Segíteni kell és ez alól nincs mentség.

mokas_gizi 2010.07.21. 01:18:15

@Mike36:

USA kivételével, ha így megfelelő, USA ban nem egy terület van ami háborús övezetnek is lehetne mondani...bár ott pont azért is kell a lakosságnak a fegyver mert bűnözőknek igen nagy eséllyel van lőfegyvere illegálisan...
Bár ha már felhoztad a témát erőszakos bűncselekményeket többségében kik követik el, mert nem fehérek...?

Van nem egy EU ország ahol egyszerűen lelövik a betörőt és ennyi...ezekben az országokban viszonylag rend van...

mokas_gizi 2010.07.21. 01:20:59

@mokas_gizi:

Itt meg ha megvéded magadat vagy a tulajdonodat téged csuknak le...
Ha Roma támadott meg akkor még rasszizmus miatt is elővesznek...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.21. 01:27:04

@tundrazuzmo:

* * A tankodat ne hagyd nyitva autózáskor! * *

Ez a versiön még nem 'vót! :))

ergerberger 2010.07.21. 01:42:32

@_ng_: Egy nagy fasz vagy, nincs hiba ezzel a szórenddel. Te barom.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.07.21. 02:11:03

SilentSound, teljesen igazad van a posztban. Tényleg te vagy a baromarc. Ha majd a te kocsidat takarítja ki valami rohadék, akkor te is ennyi segítséget kapj a nézelődőktől. Kicsi gyerek, satöbbi? Lusta vagy, nemtörődöm, érzéketlen, baszd meg. Beszálltok a kocsiba, szépen, illedelmesen elindultok, és a kocsiból már hívjátok is a rendőrséget, a rendszámmal, de minimum a kocsi és a rohadékok leírásával felszerelkezve. AKKOR mondhatod, hogy többet nem tehettél.

jssyjrm 2010.07.21. 02:41:55

Most nem azért, de én vagyok az egyetlen akinek ebből egy biztosítási csalás megalapozása jött le?

Kurvasok szükségtelen részlet leírása, ami csak annak beazonosítására szolgál hogy milyen autóval pontosan hol és mikor történt az eset.

Nekem ebből csak az jön le, hogy feltörték (vagy nem) a kék furgonjukat olyan körülmények közt amire nem volt biztosítva és most kamuznak, majd a biztosítósnak mutathassák az oldalt mint "még oda is megírta egy szemtanú" címszóval.

Bocs, csak érdekel hülye vagyok-e, hogy nekem kurvára ez érződött át az egészből :P

(és semmi közöm semmilyen biztosítóhoz:P)

romesz 2010.07.21. 03:10:38

@promontor: nalad a pont. Szerintem is a nyuszi mar csak ilyen. Foleg akkor mikor neki nincs felnivaloja.

gpetersz 2010.07.21. 05:12:38

@záporjózsi: Te hülye vagy? A feljelentéshez meg kell adnia a nevét/címét. Te megtennéd?

@Sparhelt: Újabb okos versenyző. Ekkor már egyből agyonütik, a gyerekek szeme láttára.

Sok hősködő ostoba.

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.07.21. 05:29:45

Posztoló ezt írja: " ... Tudom, én vagyok a baromarc ... " Az vagy seggfejkém, mert itt játszod a kicsi huszárt, de ott kellett volna mondjuk telefonálni a 112-nek, miután a "jóemberek" elmentek. Kár koptatni a klaviatúrát az ilyen szarságokért, de hát te az a tipus vagy, aki jól megmondja a magáét még a főnökének is, miután az letette a telefonkagylót...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.07.21. 05:31:10

@mokas_gizi: haborus ovezet azert nincs, de bizonyos heluekre nyilvan nem megyunk
mondjuk meg embert nem lattam aki tankolasnal lezarja az autot

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.07.21. 05:42:04

SilentSound, bocsánatot kérek tőled. Álmomban jutott eszembe, hogy mintha rossz nevet kopiztam volna a meglehetősen dühös kitörésem elejére. Felkeltem, mert meg akartam nézni, és valóban. A dühöm nem feléd irányult, hanem a közönyösség sokszor látható, elkeserítő példáját saját személyében elént táró Feuernek. Ez az az ok, amiért ma már szinte felesleges a kocsiba riasztót szerelni, mert ha felsivít, akkor is elmennek az emberek mellette, anélkül, hogy legalább odanéznének, hogy egy sorstársuk kocsiját éppen most viszik-e el. Hogy honnan lehet tudni? Hát, én odamentem egyszer egy szivarhoz, és megkérdeztem, hogy hajlandó-e megmutatni a forgalmit. Megmutatta. Tudom, ma már meghonosodott norvég népszokás ilyenkor szamurájkardot, machetét, de minimum egy bicskát üzembe helyezni. De akkor is, én nem tudom szó nélkül nézni, amint valakinek a vagyonát elviszik. Mert én is lehetnék a helyében. És ha senki sem tesz semmit, mert miért pont ő legyen bátor, miért pont ő kezdje a harcot, akkor soha senki nem fogja elkezdeni.

Szóval, SilentSound, még egyszer bocsánatot kérek. És mos megyek vissza aludni, mert leszédülök a székről.

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.07.21. 05:54:25

@FaZon: én ezt másképp csinálom. megtankolom az autót, beülök és elhajtok. így legalább biztosan nem törik fel az autót a benzinkúton :-D

BKV reszelő 2010.07.21. 06:07:04

@Lacaca:

"@TH: 1,5 perc alatt sajnos nem veszi fel a 112. Próbáld ki. Többször előfordult, hogy autópályáról hívtam őket, pl döglött állat a belsőben, stb, és hihetetlen volt, hogy mennyi idő kellett hozzá. Most meg talán már autópálya rendőrség sincs, így az a legnagyobb gond, hogy kihez tartozik. "

Autópálya rendőrség márpedig van. Tegnap az M3-as teljes hosszában Lefelé irányban 5, budapest felé 4 helyen aludtak a kamera mögött.

A postoló jól tette, hogy nem kezdett bűnmegelőzésbe...nem az ő dolga. Pintér elvtársat fel kéne kötni, ellensúlynak meg ráakasztani az orbánt, gyurcsányt és a 364 másikat. Antallt idézném - aki ha élne, szintén kötélérett lenne - Tetszettek volna rendszert váltani!

2010.07.21. 06:10:29

Ezek a megélhetési "kuncze-féle" bünözök, akik biztos a kaját keresve törik fel a kocsikat, élelem után kutatva.Hol a rendörség ilyenkor? Bár trafizni könnyebb és több a bevétel mint a "svéd" szöke fiuk ellenörzésénél.

Deneware. 2010.07.21. 06:15:02

@hawkeye: 1-A magyar gárdát még nem nagyon halottam/láttam nagydarab, vastagnyakláncos audisok közelében demonstrálni... 2-Ismerősöm hasonló szitunak volt szemtanúja, (barna úriemberek babráltak egy kocsit láthatóan nem a kulcsot veszítették el) a tetthelytől nem messze állt egy trafi+járőrautó,ismerős szóban(!) (mi másban?) bejelentette, de nagyívben basztak rá... A szóbeli bejelentésnek nincs nyoma ugye, így a felettes nem kérheti számon hogy miért nem intézkedett a rendőr. Nem is csináltak semmit. Grat!

Lacaca 2010.07.21. 06:30:19

@BKV reszelő: Nem azt írtam, hogy nincs rendőr a pályán, de úgy tudom, hogy az u.n. autópálya rendőrséget megszüntették, így most a környékbeli kapitányságok látnak el feladatokat. Ráadásul aki a trafi mellett alszik, az közlekedési, így valószínűleg nem fog rablással foglalkozni.

Szalahadin 2010.07.21. 06:43:06

Ilyen helyzetben fel kell hívni a rendőrséget és közölni velük, hogy egy Árpád-sávos színű terepjáróból láttad kiszállni a Magyar Gárdát. Lehet, hogy most már a szpecnáz nem jönne ki, mint Galgagyörkön, de jönne maga Orbán úr, hogy végre kioszthassa a folyton ígért két nyaklevest. Az ő kíséretében lévő emberek talán és mellékesen az autó kirablását is meg tudnák közben akadályozni.

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 07:09:25

@Androsz: "én nem tudom szó nélkül nézni, amint valakinek a vagyonát elviszik. Mert én is lehetnék a helyében. És ha senki sem tesz semmit, mert miért pont ő legyen bátor, miért pont ő kezdje a harcot, akkor soha senki nem fogja elkezdeni."

A kilencvenes évek elején az egyik hírhedt gyilkosság körözöttje egy autót feszegetett, amikor egy nő szólt neki. Három golyót kapott, de túlélte. Kinek a vagyona ér annyit, okos tojás?

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 07:24:52

A rendőrséget a politikai pártok nevetség tárgyává tették.
A magántulajdont megvédeni nem lehetséges.
A bűnözőnek jogai vannak.

Ugyanis ez itt moslékország Európa közepén.
Az biztos, hogy az USA-ban nagy a bűnözés, de a magántulajdon szent: kerítések nincsenek, a betörőt simán le lehet puffantani, sőt meg sem kell magyarázni. A rendőrnek ott több becsülete van, mint bárhol a világon és fegyver is azért van nála, hogy használja, ha kell.
Ebben az országban pedig mi választottuk a hatalomba azokat a képviselőket, akik a jelenlegi törvényeket hozták. Magyarul: a nép megérdemli a sorsát...

áramfogyasztó 2010.07.21. 08:33:42

Nagyon sajnálatos eset!
De: a belügyminiszter megmondta a választások alkalmával: két héten belül érezhető lesz a közbiztonság javulása!Igaz azt nem mondta, hogy lesz újra autópálya rendőrség
Lett is javulás ,Újpesten kézigránát kettő darab..
Ez a kezdet-mi lesz még?
Boldog béke évek...-
Bezzeg AMERIKA! Stukker elő oszt jónapot!

Alex3000 2010.07.21. 08:39:08

@miako74: Kedves barátom. Nagyon félreérted a dolgokat. Nem azt mondtam, hogy szálljál velük szembe (én sem tettem volna), de igen is tehettél volna valamit ellen, pl. rendőrséget értesíteni vagy a kútnál szólni az esetről, nem pedig úgy tenni mintha semmi nem történt volna és elhúzni a csíkot és levonni azt a konklúziót, hogy oda nem megyek. Ha mindenki így állna hozzá, akkor előbb utóbb mindegyik kúton ez lesz, és akkor mit fogsz csinálni, otthon maradsz mert veszélyes kimenni? Azért vagyunk emberek, hogy segítsünk egymáson. Gondold bele a másik helyzetébe, hogy örült volna, ha megtud pár infót, arról akik kirabolták.

Hiperlajhár 2010.07.21. 08:54:07

Kamerát mindenhová!
Az autópálya-rendőrök dolga volna 0-24-ben ellenőrizni a pályát+parlkolókat. Ezért fizetjük őket.
Két-három ilyet lelőni, azután átköltöznek más országba...

záporjózsi 2010.07.21. 09:02:04

@gpetersz: Nem vagyok hülye. Kérheti a titkos kezelést. Voltam nem ilyen, de hasonló helyzetben, megadtam. Még élek. 3 éve volt...

dekás dezső 2010.07.21. 09:07:09

haveromat az ilyen parkolós/benzinkúti portyázópujárók úgy lecsapkodták, hogy két helyen eltörött az arccsontja, úgyhogy csak óvatosba velük. csak figyelte őket, nem szólt be, nem csinált semmit, oszt mégis úgy járt.

nland 2010.07.21. 09:11:38

bázz y legegyszerűbb nem jutott eszedbe ?!

NYOMD TÖKIG A DUDÁT ÉS MONDD AZT, HOGY A GYEREK VOLT !!!

A dudaszóra mindenki felkapja a fejét és még az is lehet, hogy simán megakadáklozod a rablást, ráadásul a figyelem a kocsidra irányul amitől nem messze van a rablás...simán ránéznek arra is...

A rablók meg örülnek ha le tudnak lépni.

indapass90210 2010.07.21. 09:25:45

@áramfogyasztó: "Lett is javulás ,Újpesten kézigránát kettő darab"

Rendőrök járőrözés közben találnak 2db kézigránátot. Az egyikük elkezd játszani, dobálja az egyik gránátot. Erre megszólal a kollégája:
- Figyelj már, ne szórakozz, mi lesz, ha felrobban?
- Ugyan már, ne aggódj, legfeljebb majd azt mondjuk, hogy csak egyet találtunk.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.21. 09:26:10

@promontor: Nem az itt a baj, hanem, az, hogy ha kirohannak, és lefogják, akkor a Rendőr jó másfél óra után érne csak ki, addig mit csinálsz Vele? Aztán ha meg kiér, az első dolga szabadon engedni, és elkezdeni b@gatni azokat, akik lefogták.
Amíg ez nincs rendbe téve, addig senki sem fogja tönkretenni az életét azzal, hogy egyszerre kelljen elviselni a bűnöző és a hatóság zaklatását. Épp elég az egyik így is.

wagabound 2010.07.21. 09:27:53

Érdekes, mennyi okos és főleg hős kommentelő van itt. Szeretném őket látni hasonló helyzetben!

Bizony, ebben az országban szinte haláltmegvető bátorság kell ahhoz, hogy valaki egy ehhez hasonló bűncselekmény láttán bármit is tegyen. Itt, ahol még akkor is neked kell magyarázkodnod, ha téged támadnak meg, ahol tanúból könnyen lehetsz vádlott, ahol a rendőrség bátorsága csak odáig terjed, hogy gyorshajtásért megbüntessen, ahol a korrupt és becsületes zsaruk aránya kettő az egyhez, semmi esélyed sincs.

Nemrég - szintén egy benzinkút parkolójában - a kocsimban ülve tőlem két méterre adott át két, fekete ruhás, fekete napszemüveges kopasz, kigyúrt alak egy halom papírpénzt egy csatahajóból kiszálló, hasonló fazonnak. Moccanni se mertem, és örülök, hogy élve megúsztam a "szemtanúságot"...

Netuddki. 2010.07.21. 09:35:41

"Tudom, én vagyok a baromarc, mert nem akadályoztam meg, de kérdem én, ki tett volna bármit amikor három kicsi gyerek és egy 52 kilós asszonyka minden segítse. Mivel végignéztük, otthagyni sem mertek őket, hogy a shopba szaladjak segítségért. Patt helyzet volt."

Bakker! Nem volt nálad mobiltelefon és papír és ceruza?
Nem megakadályozni kellett volna, mert akár ki is nyírhatnak közben, hanem bejelenteni. A többi a rendőrök dolga.

Shipak 2010.07.21. 09:35:41

Ilyen esetben hívd a 112-öt. Diktáld be a rendszámot, az elkövetők ruházatáról pár szót. Lehet, hogy akit kiraboltak, nagyobb csávó, mint az elkövetők... Még Ő is megköszönné a rendszámot, valahogy... az elkövetőknek is :)

supracoger · http://supracoger.blog.hu/ 2010.07.21. 09:43:09

fel akartam hozni hogy nem-e cigányok voltak, de úgy látom már bőven erről folyik a beszélegtés :)

Lefetyke 2010.07.21. 09:44:38

Már bocs, de igenis el kellett volna zavarni, hangosan kiabálni, figyelmet felkelteni, hogy odajöjjön még pár ember (ha másért nem, a látványosságért). Rá kell szánnod magad, különben tényleg bárki bármikor megtesz valami hasonlót, legközelebb a Te kocsiddal.

Egyszer sétálgattam Salgótarjánban, és látom, hogy egy fazon dróttal feszítget egy kocsit. Odamentem hozzá, és megkérdeztem, mégis mit csinál. Mondta hogy benne maradt a kulcsa. Megkértem igazolja valamivel, hogy övé az autó. Mutatott egy forgalmit, valóban úgy volt ahogy mondta.
Aztán megkérdezte, rendőr vagy katona vagyok-e, mondom nem. Látszott rajta, hogy valami velőset akart mondani, hogy mit zargatom. De nem tette, és szerintem később belegondolva rájött, hogy jót akartam.

Néhány háttérinfó: kb. 175 centi vagyok, nem különösebben kisportolt. A kocsitulaj is csak egy átlagember volt. Így is tétováztam, hogy egyáltalán odamenjek-e.
És hogy odamentem volna, ha ez valami agresszív külsejű, primitív alak, vagy valamilyen fegyver is van a kezében? Valószínűleg nem.

De a poszt története egy benzinkútnál játszódott. Ott az ember némi hangoskodással hamar maga köré csődít pár embert. El lehetett volna zavarni a csávót.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.21. 09:44:38

Le kell bontani az autópályákat.
Akkor nem lesz ilyen.
Vagy a kávézókat.
Akkor nem kell szemtanuskodni.

Amikor a közbiztonságról van szó, akkor annak a legfőbb eleme az, hogy a lakosság hogyan reagál egy esetleges bűntényre.

Ha az az általános hozzáállás, hogy jobb, ha nem folyok bele, és ez a közösség helyeslésével is találkozik, akkor kezdenek bajok lenni.
Mert akkor lehet ilyet csinálni.
Nincs olyan, hogy még több rendőr. Nincs olyan, hogy rend, ha mi magunk nem teszünk érte.
Ha behúzza fülét-farkát a polgi, ha megjelenik az audisbűnüző, ha nem meri megzavarni, az nyíltan is tevékenykedni fog.

Szóval egyszerre félni a cigánytól és gyűlölni őket, rossz kombó.

Ilyet az urakkal szokott az ember, nem a cigányokkal.
Ez hierarchiáról szól, és a közhangulat szerint a cigó magasabban van, mint a fehérember.

Szar ügy.
Főleg, ha erre a cigók is rájönnek.

qmidőú 2010.07.21. 09:52:21

@kolbászoszsömle: "Főleg, ha erre a cigók is rájönnek. "

Sajnos már rég rájöttek...:(

Netuddki. 2010.07.21. 09:52:31

@D4D: "Azon azért gondolkozzunk el, hogy ha a posztolónak feltűnik az Audi, amely járőrözik a kúton, a kút dolgozóinak miért nem?"

Talán mert azon a részen kikapcsolták a kamerákat. Vagy csak elromlott a kamera aztán leadták a drótot.
Mondjuk ez az eset már minősített, bűnszövetkezetben elkövetett. De azért van a rendőrség, hogy kiderítse.
A huhogóknak meg qrvára nincs igazuk. Én fizetem a rendőröket és nem fogom szó nélkül hagyni ha kibújnának a munka alól. Szépen is nézne ki. Már nem a múlt rendszerben élünk!

index-cenzura.biz 2010.07.21. 09:54:15

1. rendszám?

2. gondolom írta volna a postoló, hogy ha nem magyarok vannak az autóban, hanem cigányok. Szóval a szokásos rasszista fröcsögés teljesen felesleges, sőt, próbálja fedezni a nagydarabokat. Rasszizmusból bűnt pártolni.... okos. gratulálok.

Netuddki. 2010.07.21. 09:56:11

@supracoger: És akkor mi van ha cigányok voltak? Vagy fehérek? Vagy ukránok? Vagy románok? Vagy magyarok?

A károsultnak mindegy. A rendőrség dolga elkapni bárki is volt. Mindenesetre nem túl nagy IQ-ra vall ebből is nemzetiségi kérdést csinálni.

indapass90210 2010.07.21. 09:57:20

a 112-vel az a baj, hogy általában a megyén csörög, ahol van egy vagy két kezelő. Namost ezeket általában naponta 162x felhívják, pláne nyáron, mindenféle unatkozó idióták. A helyi kapitányságokat meg azért nehéz hívni, mert nem is tudja az ember, hogy az adott rész kihez tartozik. Aztán vannak azok az idióták, akik valamilyen agyi defekttel rendelkeznek. Ezeket is kénytelen az ügyeletes meghallgatni, mert különben mindenhol feljelentik az szolgálatban lévő rendőrt. Ha nem magam hallok pl olyat, hogy bemegy két vén kurva azzal, hogy rendőrök laknak együtt robotokkal felettük a panelban, és a robotokkal figyeltetik a két vénlányt, nem hiszem el. És ezekkel a vágóállatokkal is foglalkozniuk kell.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.21. 09:58:35

@kovi1970: Majd rájössz, milyen jól végzik a dolgukat, amikor egy saras, esős napon szétpakoltatják a kocsid, majd megbüntetnek, mert az elsősegély készletedben lejárt az olló szavatossága.
Kb ennyi a rendőrség, no meg a kigyúrt 20 IQ-s késszénlétis orkok, akik parancsra a saját öreganyjuk képen fújják könnygázzal.
De nyomozati, bűnmegelőzési tevékenység zéró.
És nem az a baj, hogy csinálnák, de nem megy, hanem meg sem próbálják, illetve a ki csinálná azt akadályozzák.

indapass90210 2010.07.21. 09:59:33

A 112-t ha nem is veszik fel egyből, akkor is tartani kell, mert előbb-utóbb rádkerül a sor.

levi20005 2010.07.21. 09:59:59

Tolvajt fogtam . Kiabáltak "tolvaj .. stb " utána futottam megfogtam a rendör elvitte , jegyzokonyv stb . Utána 2 honapig mehettem targyalasokra , az elsö idöpontját benéztem , erre 20ezerrel megbüntettek .
Futni eztán csak reggelente fogok ...

_gram_ · http://www.miata.hu 2010.07.21. 10:03:58

Egyik cimborám az ablakából végignézte, ahogy a soron feltörnek a garázst. Hívta a 107-et, mondták, minimum fél óra, mert nincs elég járőrkocsijuk.

Erre letette, hívta újra: már nem kell jönni, lelőttem őket vadászpuskával.

2 perc múlva ott volt egy járőrkocsi, csattogott a bilincs.

Reggie 2010.07.21. 10:05:38

Mondom, hogy lezer kell ide. Megvakitod azt jol van. Nekem mar jon a 300mW-os (5mW-ig artalmatlan a szemre).

Netuddki. 2010.07.21. 10:05:50

@newtehen: Nem b+! Amiről te beszélsz az az, hogy ne csináljunk semmit. Akkor se ha tolvajt látunk, akkor se ha azt látjuk a rendőr nem végzi el a munkáját. Lehet neked mindegy de nekem nem.

Pont az ilyenek miatt, mint TE tehetik meg, hogy félrenézzenek és ne végezzék el amiért te is és én is fizetjük őket.

Akvyr 2010.07.21. 10:08:18

Én annak voltam szem és fültanúja, majd közreműködője ahogy egy autófeltörőt akció közben a földre gyűrnek :)

grindingmygears.blog.hu/2010/07/07/bollenkedes

Netuddki. 2010.07.21. 10:09:37

@Reggie: Gratula! Aztán majd valóban téged csuknak le ha nyomorékká teszel valakit. Rosszabb esetben valamelyik családtagodat.

Reggie 2010.07.21. 10:11:01

@kovi1970: Persze. Kest se vegyel otthonra, hatha leszurja magat valamelyik csaladtagod, azt lecsuknak teged...

Fehérvarjú 2010.07.21. 10:13:20

@killersalmons: Majd egyszer próbáld ki a gyakorlatban, hogy is működik. Abban igazad van, hogy itt 2 fél kell de ez már rég el lett cseszve
@egyittlakó: ott a pont, erről van szó kéremszépen
@Deneware.: Pedig teljesen elvárható lenne azok ellenére, hogy csak kicsit kúrogatja őket yard, meg még a média is alig köpködi őket. Nem értem ezek a tulok ősmagyarok miért nem mennek fegyver nélkül a maffia ellen, lehet félnek, hogy egy pofonért vagy csúnya szóért kapnak pár évet. Beszari népség...
@kolbászoszsömle: Félni nem szabad tényleg, de azok a csúnya fizikális kogníciók azért megmaradtak nekem is iskolás koromból. Az a szerencsénk, hogy amilyen hülyék lassan fogják fel, hogy akár meg is ölhetnek büntetlenül. Szétkapnak és rád adnak egy fekete mellényt, árpádsávos pajzzsal. Tuti felmentenék őket.
@Szalahadin: Talán ez a legjobb megoldás. A GonoszGárdisták már nekem is beváltak egyszer. És még mondja valaki, hogy nem járulnak hozzá a közbiztonság javításához. Mondjuk gondolom nem így tervezték.

De azt ugye tényleg nem gondolta senki komolyan, hogy "demokrácia" és "jogszabadság", na meg "jól működő rendőrségünk" mellett a poszt tolója az utólagos 112/107-nél többet tehet.
Ha esetleg be is megy a kútra segítséget kérni (családját szépen bemenekíti), ki tudja ki van bent.
@nland: Talán. Te bevállalnád? Van családod?
@záporjózsi: Lehet balfasz volt a csóka aki ellen vallottál. Vagy csak egy senki. Nekem is volt szerencsém a titkos kezeléshez, de idesüss... egy jogsegélyszolgálat által felbérelt magán-nyomozóval megtalált. Mondjuk az ügykezelő biztos nem szivárogtatott...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.21. 10:20:43

@kovi1970: Személyeskedés és bazmegelés helyett inkább linkelnéd, hol írtam ilyesmit? Azt ugye tudod, hogy aki hazudik az csal, aki hazudik az lop...
Én csak mint tényt közöltem a jelent, a valót. Gondod van esetleg ezzel?
Szerintem ugyanis egy negatív jelenség megszüntetésének az ELSŐ lépése, hogy felderítsük ezen jelenség okát. Persze lehet vagdalkozni is ész nélkül, de aki nekimegy egy Audiban ülő 4 alaknak egyedül, az minimum Darwin díj. :-D

Kérdések, amire meg kell válaszolni:

Miért tehetik meg ezek az emberek, amit megtehetnek?
Kiknek a feladata volna ezt megakadályozni?
Miért nem akadályozzák meg?

Ha ezekre a kérdésekre megtalálod a helyes választ, akkor rájössz, hogy miért nem megyünk oda 4 bármilyen színű emberhez meghiúsítani egy rablást 2 kisgyerekkel. Oké?

Netuddki. 2010.07.21. 10:21:58

@Reggie: Kicsihuszár! Ha kést találnak nálad vagy a veszélyes lézerkardodat ugyanúgy megbsznak. Ha meg maradandó sérülést okozol ezekkel bárkinek lecsuknak.
Otthon meg azt csinálsz amit akarsz, kenyeret szeletelsz vagy a hangyákat égeted qrvára nem érdekel. Csak szóltam, hogy egy ilyen erejű lézer nem játék. A saját érdekedben, de úgy látom felesleges erőlködés volt. Úgyhogy bocs.

TottaKár 2010.07.21. 10:22:47

a rendörségröl annyit h a dolgozoknak kell bevinni a széket h leülhessnek "valamire"

szanalmas.hu

Netuddki. 2010.07.21. 10:33:04

@newtehen:

1. Miért tehetik meg ezek az emberek, amit megtehetnek?

Mert az emberek nem jelentik fel őket. Ennyi.
Mert a hozzád hasonlók azt szajkózzák lépten nyomon, hogy felesleges feljelentést tenni, mert:
a) A rendőrség úgysem tesz semmit,
b) Vagy ha tesz is mekkora plusz terhet ró ez a feljelentőre, járkálhat a bíróságra
c) Úgyis megtudják ki volt és a rokonság úgyis megtalál.

2. Kiknek a feladata volna ezt megakadályozni?

Rendőrség.

3. Miért nem akadályozzák meg?

Lásd az 1. pontot. + úgy általában nem kérjük számon rajtuk, ha hanyagságból nemtörődömségből, vagy ki tudja milyen okból nem végzik el a munkájukat.
Ha valóban ez lenne a helyzet akkor az embereknek más módot kellene találniuk a vagyonuk és biztonságuk megvédésére. De viki is megmondta, hogy ez a rendőrség dolga, akkor csinálják a munkájukat bsszák+!

Reggie 2010.07.21. 10:33:39

@kovi1970: Ocsisajt. Az utobbiert nem vagnak meg, ahogy a kerekkulcsert sem.

Fehérvarjú 2010.07.21. 10:35:13

@kovi1970: Tényleg ne csináljunk ebből nemzetiségi kérdést. Akárkik lehettek, ebben igazad van.
Lézerrel meg tényleg nem éri meg hülyéskedni. Hacsak nem infra, mert akkor nem veszik észre sem, csak azt hogy nem látnak. viszont te sem tudod hova lősz.

@newtehen: Te legalább ismered a rendőrséget és a cigányokat. Akinek még nem volt dolga egyikkel sem az egy rózsaszín álomban él. Hiába magyarázod neki, csak még jobban meg lesz győződve az álláspontjáról és te méginkább náci leszel.

Most jutott eszembe, hogy mi van ha bújtatom magam és a családom és ha esetleg a feltörni kívánt autó közélben van a kocsim akkor megszólaltatom a riasztóját. de lehet hülyeség...

R. Daneel Olivaw 2010.07.21. 10:35:18

A tétlenségre indok a három gyerek és az asszonyka, és sajnos én is csengettem már 20 percig a 112-t, mire felvette valaki, de egy rendszámot azért meg lehetett volna jegyezni... :/

isssti 2010.07.21. 10:35:55

Már bocs, de pont az ilyen hülye "baromarcok" miatt merik az ilyen csőcselék ilyen gátlástalanul művelni a dolgokat:

az oké hogy nem támadod le, de egy diszkrét rendszáfelirás-rendőrségértesités mibe fájt volna?

..remélem a következő áldozatuk te leszel, kedves posztiró!!

dekás dezső 2010.07.21. 10:40:08

mé' nem dobtál rájuk egy zsák cementet? vagy egy forró vasalót?

isssti 2010.07.21. 10:40:41

@Dövan: ..tudniillik ez a dolguk, mindenhol a világon: tudniuk kell azt a pár hülye telefonálót is lerázni!
Ennyi!

Fehérvarjú 2010.07.21. 10:53:42

@kovi1970: Igazad van. De látod azért amit írtál az első pontban. Ki az aki bevállalja azt hogy a saját és családja életét pokollá teszi? Ismerek olyat akit a bíróság épületében vert meg a család amikor bement tanúskodni, minden következmény nélkül természetesen, mert megtehetik.

Itt mindenki hibás:
-csodálatos jogrendünk mely mindezeket lehetővé teszi;
-jól képzett rendőrségünk mely tartja magát ehhez, meg már úgyis beleunt, hogy semmit sem tud tenni ezekkel, bár fenntartja az erőszak monopóliumának jogát
-meg a hülye állampolgár akit éveken keresztül átvertek(nek), senkinek, koloncnak néztek(nek) és már ő is beleunt ebbe

Egyedül bűnözőink csinálják jól, mert hülye lenne aki mindezt nem használja ki. És mert hülyék azért nem vagyunk nézd meg bizonyos szubkultúrában milyen tisztelete van a bűnözőknek.

És kinek kellene először lépni?
1. Talán a jogalkotóknak, dicső vezetőinknek? Nekik nem érdekük. Hiszen a fehérgalléros bűnözés az ő privilégiumuk, a többi meg nem érinti őket.
2. A rendőrségnek? Ők nem csinálnak semmit amit fölülről nem támogatnak, meg különben is jó ez így. Minek változtatni.
3. Talán a népnek?
Emeld fel a szavad! Majd ha az elsőnek nem nem tetszik akkor jól megvernek a másodikkal, mert akkor te is a hülyék azért nem vagyunk kategória leszel. Vagy egyszerűen préda leszel ennek a kategóriának.
Legyél te a követendő példa! Talán alapíts egy olyan társadalmi szervezetet ami az összefogás segítségével, a közösség erejével megvéd bennünket az közösség normáit be nem tartó, biztonságát fenyegető emberektől. Talán ugyanúgy nem gáncsol el az első a második segítségével, vagy veret össze. És ebben az a szép, hogy még azok is köpködnek rád akiken segíteni akartál, mert ők csak az első két lehetőségben hisznek. És te leszel a bűnöző megint.

Fehérvarjú 2010.07.21. 10:56:12

A konkrét tanulság ebből, hogy buldózerrel, úthengerrel, billenccsel esetleg tankkal kell járni. Így legalább gyakrabban kell megállíni a kúton is. :)
Meg a poszt tolója a hüje amiért nem áldozta be magát és kiccsaládját a közjó érdekében.

MVMV 2010.07.21. 10:59:17

Én megértem a posztolót, ha tényleg így történt az eset ahogy leírta.

Hozzáteszem, hogy nem vagyok alapvetően konfliktuskerülő ember, üldöztem is korábban más autóját feltörő tagot hegyoldalon, amikor láttam az esetet, de ő is egyedül volt, meg én is - futás közben láttam meg.
A leírt helyzetben valszeg viszont én is így cselekedtem volna 10-ből 8x.

Aki itt kardoskodnak, hogy legalább telefonáljon a 112-re meg rendszámot diktáljon be, jelentse fel őket stb. azok gondolom tisztában vannak azzal, hogy ez név nélkül nem megy, és a hamis vád is elég komoly bűncselekmény lehet a végén ha nem jön "össze" minden.

Arról nem is beszélve, hogy minimum 2 tanúvallomásra idézik a rendőrségre, rossz esetben szembesítés, ráadásul az illetékes rkapon, ami valszeg nem a posztoló lakhelyén van, hiszen átutazóban volt.

Ezeket ha szvsz nem is mérlegelte az író, de összességében jól döntött, persze ha nem "csak" a furgont pakolják ki, hanem vkit vernek-rabolnak pl. mindjárt más a szitu.

Dinsdale Piranha 2010.07.21. 11:02:12

Kedves posztíró! Felírni a rendszámot, telefonálni a rendőrségnek sokkal kevesebb energiádba került volna, mint megírni ezt a szar posztot.

Netuddki. 2010.07.21. 11:12:09

@Fehérvarjú: Csak ezek amiket itt leírtál engem qrvára nem érdekelnek. Ha tapasztalok egy nyilvánvaló jogsértést akkor úgy cselekszem ahogy a lelkiismeretem diktálja.
Persze megtehetik, hogy nem foglalkoznak vele, de én megtettem ami a kötelességem. A magam és a többiek érdekében. E miatt élünk társadalomban és nem egymással harcoló klánokban. Ezt kéne megérteni mindenkinek.

Netuddki. 2010.07.21. 11:13:59

@MVMV: Te is itt nyomatod a hülyeséget. Állampolgári kötelesség mond valamit?
Eh abba is hagytam. Mindenki azt csinál amit akar. Én is. :(

Lacaca 2010.07.21. 11:14:22

@Dövan: Ez érthető, de ha tudjuk, hogy kevés a kezelők száma, akkor esetleg lehetne több kezelőt alkalmazni. Tudom, hogy pénzbe kerül, de ha megengedhetjük magunknak, hogy milliárdos beszerzést kockáztassunk (Határőrség autónak használata), akkor ez inkább belefér.

Don't panic 2010.07.21. 11:16:40

_gram_ ... jó a módszer, remélem nem csak városi legenda :)

stuccer (törölt) 2010.07.21. 11:19:38

rendőrség, rendszám felírás? akármi? neeem. te csak jó magyar szokás szerint félrenéztél, és mentél tovább, mintha mi sem történt volna. a furgon sofőrjét meg lehet ki is baszták már a melójából, hát gratulálok neked te gerinctelen féreg.
legalább annyit tehettél volna, hogy odateszel egy cetlit a telefonszámoddal, hogy láttad az esetet, és ha kell tanúskodsz. faszparaszt, remélem a te kocsidat is pont így fogják feltörni és pótolhatatlan értékeket visznek el.

ILLED 2010.07.21. 11:21:52

Nem szóllak le, mert nem tettél semmit, főleg, ha tudod a rendszámot, kocsitípust, személyleírást és feljelentetted őket, vagy láttad, hogy az egészet biztosan rögzíti egy kamera.

De: Nehogymár fényes nappal a tisztességes embereknek kelljen félniük! Szerintem csak ez bátorítja fel a gazembereket, gyáva népnek nincs hazája! A tolvaj féljen, ne más! Azaz: ha túlerőben is vannak veled szemben, akkor is közbe kell avatkozni, el kell fogni a szarházikat. (ekkora túlerő és kamera, rendszám mint írtam, oké, felmentés).

Nyelvtannácikank: tudtommal a magyar nyelvben nincs szórendi megkötöttség, a hangsúlyozandó rész kerül előbbre, oszt jónapot!

MVMV 2010.07.21. 11:28:41

@kovi1970: Az állampolgári kötelezettséget úgy tűnik te kevered valami mással : a feljelentés elmulasztása csak bizonyos tényállások esetén bűncselekmény.

A lopás pont nem tartozik ezek közé. Ergo itt max. erkölcsileg lehet elítélni a posztolót, és én neki adok igazat, Te nem. Ennyi.

wagabound 2010.07.21. 11:29:54

"legalább annyit tehettél volna, hogy odateszel egy cetlit a telefonszámoddal, hogy láttad az esetet, és ha kell tanúskodsz. faszparaszt, remélem a te kocsidat is pont így fogják feltörni és pótolhatatlan értékeket visznek el. "

Na, még egy okostojás. Oké, tedd csak oda a telcsiszámodat. Aztán felhív egy fazon, hogy hálás köszönet, légyszi találkozzunk valahol, odamégy, aztán egy kórház hatos, hetes és nyolcas kórtermében ébredsz. Ha felébredsz egyáltalán...

ILLED 2010.07.21. 11:31:49

@wagabound: Ez marhaság. Gondolod, hogy aki feltört egy autót visszamegy olvasgatni a szélvédőn található cetliket?

ILLED 2010.07.21. 11:34:00

Komolyan már mindentől félni kell? Ne is jelentsük fel őket, mert a rendőrségénél meg biztos van beépített emberük, és az kiadja az adataidat és rádgyújtják a házat.

Itt valami nincs rendben, emberek:
A gazember féljen, ne mi!

tururú! 2010.07.21. 11:48:28

amióta több formában megpróbáltak átbaszni "hagyományos" kutakon ("megtankolom ön helyett"-trükk MOL-nál, "bocsánat egy ezres kicsúszott a kezemből"-trükk SHELL-nél, stb.), azóta csak autópálya-matricát veszek ott készpénzért (neten ugye nem veszek, mert átbasznak ott is).

parkolni a shophoz legközelebb, 5 percre is teljesen lezárt kocsival.

amúgy minden tankolást pl. "önkiszolgáló" kutaknál kell intézni, ott (még) nincsenek cigányok. "szolgáltatásért" máshova megyek.

ja, és természetesen én sem szólnék rendőrnek, rendőrben jó ideje nem bízom (kitalálná, hogy miért én vagyok a hibás), a rendőr nem velünk van, ehelyett csak a kútnál leadtam volna a ódisvállalkozók rendszámát név nélkül.

Yasashi Tanuki 2010.07.21. 12:15:12

@ILLED:
"A gazember féljen, ne mi!"

Ehhez elsősorban olyan BTK kellene ami nem bünteti a testi épségét és tulajdonát védőt ha a bűnöző maradandó nyomokat szerez akció közben.

Bélféreg 2010.07.21. 12:15:17

@Reggie: Honnan rendeled? Mennyire lehet hatásos egy ilyen önvédelemre? Van valami rendelet ami tiltaná a viselését?

Bélféreg 2010.07.21. 12:15:53

@kovi1970: Erre szokás azt mondani hogy inkább bilincsben vigyenek, mint hullazsákban.

stuccer (törölt) 2010.07.21. 12:50:06

@wagabound: ó te isten barma, te! hogy mennyivel jobb lett volna ha kussban maradsz!

nem randira kell menni az ürgével, hanem csak otthagyni az elérhetőséged, hogy ha feljelentést tesz, akkor a rendőröknek legyen meg az egyetlen szemtanú elérhetősége.
én pont ezt tettem egy hasonló esetben és tádáám, le is csukták a kis gecit
nekem annyi volt a dolgom, hogy egy fél órára be kellett mennem egy rendőrörsre, és ennyit tudok áldozni az időmből arra, hogy egy bűnöző le legyen csukva.

stuccer (törölt) 2010.07.21. 12:51:13

remélem csak felülreprezentáltak ezek a gyáva férgek, akik mind itt kommentelnek, és ez nem az egész lakosságra jellemző ez a sunyiság.

záporjózsi 2010.07.21. 13:10:37

@Fehérvarjú: A rendőrök folyton arra panaszkodnak, hogy a cselekmények jelentős részét be sem jelentik. Na, akkor el kell rontani a szép statisztikájukat. Amúgy sem szimpatizálok a rendőrség jelenlegi működésével, nem okoz traumát amivel csak érdemes és lehet, terhelni őket. Lehet dolgozni...

Fehérvarjú 2010.07.21. 13:12:28

@kovi1970: Mondom, ebben teljesen igazat adok neked. Aki nem segít az maga se várjon semmi jót, de legalább ne panaszkodjon. A hozzáállásod is pozitív annyiban, hogy nem foglalkozol túlzottan az okokkal, hanem a megoldást keresed és a magad részéről mindent megteszel a szebb jövő érdekében.

Én is mindig ennek szellemében cselekedtem.
Egyébként is jellemző rám, hogy a jogsértések megakadályozására, a szükségesnél határozottabban lépjek fel.
Ezért lettem például tanúból már vádlott. Félre ne érts, nem önbíráskodásról van szó. Csak egy kisebb súlyú "bűncselekménnyel" próbáltam megakadályozni, leleplezni egy nagyobbat, és én szívok. Mostanság tehát nehezen veszem az optimista hősies okfejtéseket.

Reggie 2010.07.21. 13:14:13

@Bélféreg: ebay. nem tiltja semmi. idovel megvakul, azonnali hatasa nehany perces latasvesztes.

hawkeye 2010.07.21. 14:57:21

@Deneware.:

Ha lenne valamiféle rendfenntartó erő a rendőrség mellett (most nem az impotens, Túros féle, bűnözőkkel teleépült Polgárőrségre gondolok), akkor a rendőröknek több idejük és energiájuk lenne munkájukat végezni.

Mint ahogy számos államban ez így is működik.

És nem kellene arcátlanul ledezertőrözni azokat, akik rendet és biztonságot szeretnének ebben az országban....

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.21. 16:35:47

@kovi1970: Nem az baj, hogy álomvilágban élsz, hanem az, hogy hazudsz, mint a vízfolyás. Még egyszer, nyomatékosítva kérlek: Idézd be, légy szíves, hol mondtam én olyat, hogy nem kell feljelentést tenni?

De mivel tudom, hogy erre nem leszel képes, nyugodt szívvel magadra hagylak. Teszem ezt már csak azért is, mert Te alapjában egy konfliktuskereső és nem megoldáskereső ember vagy, csak még nem érted, miért találod meg mindenhol a konfliktust a megoldás helyett....

Бабаяга 2010.07.21. 17:56:44

Kút biztonsági kamera, bemenni a pénztárhoz és elmondani, hogy mit láttál. Felajánlani a sértettnek, hogy saját lakcímed szerinti rendőrségen szívesen teszel tanúként vallomást és meghagyod neki az elérhetőségedet. Szóval még gyerekekkel és asszonnyal is lett volna lehetőséged, sőt a gyerekekben erősítheted ezáltal, hogy milyen az, amikor valki jogállamban normális állampolgárként viselkedik.
Remélem azért annyira nem remegtél, hogy ne jegyezd meg az autó rendszámát.
Segíteni nem csak hatalmas pofonokkal lehet, sőt...

sajna 2010.07.21. 22:20:53

Én teljesen egyetértek a poszt írójával!

1;ha netán olyan adottsággal rendelkezik, hogy megakadályozhatta volna, a rendőrség, még őt vonta volna felelősségre!

2:ha netán felhívta volna a rendőrséget, még talán az összes személyes adatain kívül, még az intim dolgairól is nyilatkozni kellett volna!(gondolom értitek a célzást)

Én ma úgy jártam, hogy 1-rendőrnőnek, illetve 1 rendőr férfinak közöltem volna, a győri baros úton fontos észrevételt, amire rá sem figyeltek.

Igaz a rendőr fiatalember még csak akaródzott, az orra turkálása közepette, de a rendőrnő fittyet hányt, és ment az ékszer bolt kirakatait nézegetni!

És én jobbnak láttam szégyenkezve, közömbös lenni, mielőtt még belém kötnek!

Hát erről ennyit!

Itt tartunk sajnos ma Magyarországon!:(((((((

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.21. 23:05:30

@sajna: Oldozd fel a némaságával cinkosságot vállalót!

Frigyesmester 2010.07.22. 10:48:37

Nekem „belső munkának” tűnik a dolog. Egyrészt az Audi „rendszeresen” körbegurult” a kúton, mégpedig 3-4 percenként – ergo: alapos volt a terepszemle, és időben is elég hosszú (minimum 20 perc). Másodszor úgy tűnik, hogy célzottan és egyenesen mentek a furgonhoz. Márpedig egy mozgó autóból nehéz feltérképezni, hogy mi van a parkoló furgonban – hogy egyáltalán van-e benne valami. Nem értek az autózárakhoz – de ha másfél perc elég volt arra, hogy az Audi leparkoljon, kiszálljon az EGY tolvaj (a 4 audis közül), odamenjen a furgonhoz, „felnyomja”, kipakoljon, majd visszaülve az Audiba elrongyoljanak; akkor a „felnyomónak” tudnia kellett, hogy hogyan nyitható a furgon, mit és hol talál benne (ha már értékeket – többes szám! – emelt ki a furgonból), és hogy azok két kézben elhozhatók, úgy hogy nála (kézben) vannak a feltöréshez használt szerszámok is. Mert ha az Audiban 4 nagydarab emberke ült, akkor az utastérben nem sok hely maradhatott a szajrénak. Ha pedig a csomagtartóba került a szajré, és utána visszaszállt a „felnyomó” az Audiba, akkor a posztíró egy akciófilmbe illő jelenetet láthatott. Kár, hogy nincs róla kandikamera. Kérdés, hogy mit látott a kút kamerája, illetve hogy hol voltak a kutasok és mit láttak. Apropó: hol volt a furgon vezetője? Mármint az „akció” előtt, az „akció” teljes (terepszemlével és a meneküléssel együtt majd félórás) ideje alatt? Előkerült időközben? Mert AZ a benzinkút nem olyan, hogy gyalogjárás-közelségben legyen lakott terület…

Szerintem a furgon felnyomása „belső munka” volt; a profi és gyakorlott elkövetők pedig célirányosan tudták, hogy mi az a konkrétum, amit magukhoz kell, hogy vegyenek a furgonból. Az is lehet, hogy a furgon egy „pihentető inkubátor” volt azon „forró áru” számára, melyet „lenyúltak” az audis fiúk. A kérdés az, hogy az audisok más levesébe köpve, „lenyúlták” más (a konkurencia) „szajréját”. Vagy pedig eleve nekik volt „odakézbesítve a csomag” – azaz: a furgon azért lett leparkolva, hogy az audisok kiemelhessék onnan a nekik címzett „szajrét”.

De az is lehet, hogy túl sok volt a fagyálló a tegnap esti Chateau Loure –ban [„sató lőre”] :) … mármint az általam kortyolgatottban :).

A posztíró részéről pedig kérdés a kérdés: például hívta-e a rendőrséget, szólt-e a kúton, eleget tett-e a tanúskodási kötelezettségének, megjegyezte-e a rendszámot, sikerült-e stikában fotót/videót készítenie? Mert meg tudom érteni, hogy nem avatkozott közbe…

Frigyesmester 2010.07.22. 10:54:41

Kedves SilentSound!

Ugye nem zavar a jópár rasszistán cigányozó és gárdapropaganda komment...ugye?

Engem egyszer kioktattál, hogy ne "politizáljak" az oldalon... ugye?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.22. 13:49:14

@Frigyesmester: Ha kioktattalak, akkor biztosan elmagyaráztam azt is, hogy az alapelvem az, hogy mindenki saját magát minősíti azzal amit mond vagy leír, akkor állok neki moderálni, ha nagyon muszáj, pl. ha elkanyarodnak a kommentek a "minden cigány bűnöző, ki kell nyírni az összeset" irányba. Itt most volt egy pár megjegyzés, szerencsére a többség nem viselkedett birkaként. De biztosan rasszista fasiszta náci vagyok, azért nem törlöm minden posztnál a kommentek felét. Kérlek, hogy bízd már ezt rám az én blogomon, ha nem bírod idegekkel, akkor meg ne olvasd. Nem baszogatásként mondom ezt, csak tanácsként.

sajna 2010.07.22. 18:33:05

@kolbászoszsömle: ajánlom figyelmedbe a következőt:

autozz.blog.hu/2009/02/21/uldozobol_aldozati_barany

ERRŐL ENNYIT, ÉS MINDENKI OSSZA BE MAGÁNAK!!!!!

EZ VAN!!!!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 18:53:24

@sajna: Figyu, ne törődj vele. itt játssza a kemény legényt, papol, közben a másik posztban az áll a családi parkolóba szerinte, aki akar, le van tojva.. Egyszer így másszor úgy.. Természetesen igazad van és mindenki maga dönti el, meddig mer elmenni. Meg kell tenni, amit meg lehet. A bankban sem kell hősnek lenni, pénzért nem halunk meg, azt tanítják elsőnek, ha vigyázol erre-arra...Egy dolog van, amit meg kell védeni emberélet árán és ez az emberélet...Azonban ehhez mi kicsik vagyunk. Aki állt már öt-hat igazán kemény csávóval szemben, esetleg kicsit brusztolt is, tudja, nem olyan egyszerű sztori ez...Asszem mondhatom, én tudom mire számíthattál volna és ne kérdezd miért. Hidd el...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 20:06:05

@sajna: Remélem egyszer a te autódat törik fel úgy, hogy közben a békésen kávézgatnak a teraszon az emberek...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 21:02:21

@kolbászoszsömle: Naponta ezerszer megtörténik. Figyu ,keménylegény, folytassuk akkor az eszmefuttatást.. Tehát, mit fogsz csinálni? Telefon fel, Yard? Ugyan:-) Viccezel? Odamész és? Elhunysz békésen, hátrahagyva x árvát... Nem mondom, hogy nem lehet semmit tenni. azt mondom, előfordulhat, hogy valaki nem tud, nem mer. Ezért nem ítélheted el, addig, míg te nem álltál oda négy totál sötét kancigó elé, akik szempilla rebbenés nélkül szétbasznak, ahol vagy és a szemed láttára a nejed és a gyerekeid is. Ilyen a világ. Ne remélj mást és léci ne játszd itt az eszed. Nézz híradót. Szarok az autódra, ha a családom kéne kockáztatom, hogy Te spórolj egy oldalüveget. Sőt, felhatalmazlak, hogy így tégy, ha az én autóm törik fel és Te a családoddal vagy. Nem kell odamenni ekkora túlerő esetén, mert fel fognak fektetni a motorháztetőre és ott fognak téged meghegszteni, keménylegény...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 21:13:36

@Aabroncs: ha valaki kiül figyelni, hogy rálásson a kocsijára, és jönnek az ezüstautós bronzbőrűek, és pont az ő autóját nézik ki, akkor mit csinál?
Odamegy segíteni nekik a pakolásban?

Nem egyszemélyes hadsereg kell, meg hősködés.
Csak szólni a rendőrségnek, majd, ha nem történt semmi, arról posztot írni.

Az úgy nem járja, hogy nem szólok a rendőrségnek, mert az vicc, majd sírok egy blogon, hogy senki nem tesz semmit, szar a világ, a közbiztonság!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 21:14:18

Ja és még egy apróság, azoknak, akik értéket hagynak az autóban és azt várják el, hogy ebben a helyzetben valaki odamenjen és játssza A pusztítót. Az én autómban soha nincs olyan érték elérhető helyen, hogy ilyet várjak el valaitől. Ennek fényében a maximális kár egy oldaüveg és hsonlók. Néhány tíz ezer forint. Nem fogok örülni, de ezért senki ne kockáztassa a családját, hacsak nem ő IronMan..Aki pedig értéket tart az autóban, annak elárulok valamit, ami aprópénz és megtérül:nekem egy autós széf van eldugva a verdában. Akartam linket, e nem találok, mindegy. Tízezer forint alatt volt, saját kezűleg szereltem be, csak én vágom hol van. Az autómban egyedi indításgátlás a széf eldugva, nem az ülés alá, hülye nem vagyok. Akár nyitva is hagyom, nyalhat a rossz fiú...:-) Ezért senki ne kockáztassa a testi épségét, de főleg a családét ne! No jó éjt...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 21:19:00

@Aabroncs: Egy furgonban nehéz nem tartani értéket.
Egy autósszéfbe nem fér be egy réselő...y

Pedig többe kerül, mint a mobilod, dzsípíeszed és laptopod együtt.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 21:20:47

@kolbászoszsömle: Valóban. yardot hívhatod:-) Csak vigyázz, észre ne vegyék, mert akkor megint csak vazelinre lesz szükséged...Jó ha csak neked... Figyu, akkor legyél zorall csávó, ha valakit bántanak. Akkor, de csak is akkor el kell gondolkodni...Persze ezt is lehet rosszul felmérni. Pl. itt vagyok én. Több esetben is sikerült nem jó embert megvédenem. Szétcsaptam pár fejet ifjú koromban, csak tárgyalás lett belőle, de még egy köszi sem. Pedig még emlékeznek páran, hogy a 8 hónapos terhes nőt éppen szét veri az ember a vonatsínen és érkezik zupermen, majd én megvédem..Lószar...A gáré esett nekem a fapapuccsal, miután felkelt, hogy máé bántom a Lajoskát...Szóval, jól meg kell gondolni, mibe szólunk bele és hogyan...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 21:22:59

@kolbászoszsömle: :-) Egyszerű vagy, e én készpénzt hordok...Szezonban hidd el, nem keveset. Vásároltam már úgy a tecsóban, hogy a vasban el volt dugva pár gurtni...Nem kettő...Szóval nem tudom mennyi a szerszám ,de ugyan már, megint a kibúvóid...Van aki ezt itt kajálja, de én nem...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 21:29:46

@Aabroncs: "elfeszített egy a kútfejnél álló kék furgont és különböző értékeket vett ki belőle. "
Itten egy furgonról van szó.
A furgonokban több érték van, mint egy mezei autóban.
Ha áruszállító, akkor azért, ha melós, akkor meg azért.

Lehet, hogy te egy borsodi zsákfalú éves alkoholkeretének finanszírozási nagyságrendjével szaladgálsz, de ez a ritkább.

Én általában beteszem a bankba, komolyabb összeg kerül hozzám, vagy elviszem haza, és csak utána megyek a tecsóba.

Ez megbízhatóbb módszere a pénz megtartásának, mint az, hogy széf van az autóban.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.22. 22:04:31

@kolbászoszsömle: :-( Szép. Ez aduma ott van, azonban a helyzet az, hogy nekem erre nincs lehetőségem. A világ megváltozott. Már nincs majd átutalom...Illetve egyre kevésbé. A bizalom elveszett. Durván hangzik, de a mutter sem fizeti ki, amit megígért...Kp. nélkül senki vagy. Bankba nem tehetem, már másnap kell. Azonban a példa nem erről szólt. Arról, hogy ha akarod megvédheted. Elismerem a furgon kényesebb,de azért egy jó riasztó, nos az enyém egy olyan kombi, amibe simán fér kétszer annyi, mint mondjuk egy Opel Combo-ba. Megnézném, ki nyitja ki, olyan riasztó van benne és nem volt beszerelve 50.000 Ft... Azonban a szerszám valóban kényes, elismerem. Ezért a leg egyszerűbb, vigyázni rá. A kényes kérdés, lefekvés előtt: Hol volt a gazdi? Egy benzinkútról hová lett? Miért nem ő ment kambodzsázni?? Neki kellett volna ott lenni és szétcsapni a csávókat:-))

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 22:47:18

@Aabroncs: Az elvárható gondosság elvárható.
Bezár, beriaszt, ha nem, akkor benn ül, ha egyik sem, nem rinyál...

Nekem bajom a posztolóval van.

Az egy jogos rinya, hogy felírtam a rendszámot, elmenet után bejelentettem a zsernyákoknak, hogy pax001 rendszámú ezüstszínű autóból kiszálló lilaruhás fazon kirámolt egy furgont, és nem csináltak semmit.

De az nem jogos rinya, hogy ott ültem, végignéztem, hogy mi történt, és háborgok, hogy mit meg nem csinálnak egyesek és, hogy senki nem tett semmit.
Szerintem.

sajna 2010.07.22. 23:31:33

@kolbászoszsömle: kolbászoszsömle · limerik.blog.hu/ 2010.07.22. 20:06:05
Remélem egyszer a te autódat törik fel úgy, hogy közben a békésen kávézgatnak a teraszon az emberek...
--------------------------------------------

ERRE A VÁLASZOM, HOGY TAPASZTALD MEG A BŐRÖDÖN, HOGY A SZOLGÁLUNK, ÉS VÉDÜNK EMBEREI, HOGY MEG TUDJÁK KESERÍTENI AZ ÉLETEDET,OK NÉLKÜL!

ANNAK ELLENÉRE, HOGY FELTÉVE"TÖRVÉNYTISZTELŐ ÁLLAMPOLGÁR LÉTEDRE"? LEISKOLÁZOD ŐKET.

ŐK AZT MEGTOROLJÁK, A BŰNÖZŐ PEDIG KÖZBEN A NEVETŐ HARMADIK.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.07.23. 00:30:35

@sajna: miért kell leiskolázni a rendőrt?

Nekem még sosem volt problémám zsernyákkal.
Ha én akartam tőlük valamit, mindig megkaptam, ha ők akartak tőlem valamit, mindig megkapták.
Kölcsönösen udvarias hangnemben, gond nélkül, gyorsan, tisztán, szárazon.

Ezzel szemben a kollégám folyamatosan szopik.
Mert egy bunkó a rendőrrel.

Én kidumálom ingyen, ha nincsenek nálam papírok, őt megbünteti, mert le van törve az elakadásjelző háromszög sarka.
Ugyanannál a rendőrnél.
És nem azért, mert nekem a valagában van a nyelvem, hanem mert emberként kezelem.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.23. 07:36:56

@kolbászoszsömle: Ez így, majdnem helyénvaló. Talán annyit, hogyha én a családommal vagyok jelen és nem teszek semmit vagy a benzinkút alkalmazottai, egyedül-jövő menő emberek nem tesznek semmit, az nem ugyanaz.Ők hol voltak???

Az pedig, sajnos, tény, hidd el, hogy belekeveredni egy ilyen ügybe garantált több alkalomra szóló bosszúság, rendőrségre járkálás, egy újjal bepötyögött jegyzőkönyvek, elbaxott munkanapok garmadája. Mindez, mert segíteni akartál..Én már azért is jártam a Yardon, mert jó szándékkal átutalással jótékonykodtam. Azt mondták legyek szíves elmenni tanúskodni AJKÁRA!!! Hétköznap, délre...Bp.-Ajka, saját zsebből,...Melóból el, stb...Szóval én meg nem ítélem el a posztolót...

blogsámán 2010.07.23. 10:23:11

A konkrét esethez:
Ahogy azt már sokan megírták, szerintem az nem elvárhetó senkitől sem, hogy odamenjen 4 bűnözőhöz, és egymaga móresre tanítsa őket, de az igenis elvárható, hogy a rendőrséget értesítse, kellő információkat összegyűjtsön (rendszám, személyleírás stb.), és ha kell akkor tanúskodjon. Ennyi kellemetlenséget vállalni kell, mert csak ekkor várhatja el valaki, hogy fordított esetben (azaz amikor a saját autóját törik éppen fel) ugyanezt kapja egy másik járókelőtől.

Általánosságban:
Alapvetően elég gáz, hogy vannak emberek, akik elveszik a másét. Egy normális (mások szerint ideális, de szerintem ez lenne az alap) világban ilyen nem történhetne meg. Évekkel ezelőtt még falun ilyen világ volt, sajnos ma már ott is ellopnak minden mozdíthatót. Szóval sajnos nem ilyen világban élünk, és ezért szerintem illő volna levonni a tanulságot az "Alkalom szüli a tolvajt." régi magyar mondásból. Ha már egyszer tudjuk, hogy ilyen rohadt világban élünk, akkor tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy ne adjunk alkalmat a tolvajoknak, azaz pl. ne hagyjunk jól látható helyen értékeket az autóban. Nekem ez eddig bevált. Ha tankolok is, utastérből táskát magammal viszem a shopba fizetni.

\\\'Doni\\\' 2010.07.24. 17:26:38

Gondolom "Svédek" voltak.:)
Ebben a rohadt országban mikor mondhatjuk ki a szarmazásukat?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.24. 18:06:26

@\\\'Doni\\\': "de az igenis elvárható, hogy a rendőrséget értesítse, kellő információkat összegyűjtsön (rendszám, személyleírás stb.), és ha kell akkor tanúskodjon. Ennyi kellemetlenséget vállalni kell, mert csak ekkor várhatja el valaki, hogy fordított esetben (azaz amikor a saját autóját törik éppen fel) ugyanezt kapja egy másik járókelőtől."
Több dolgot loptak már el tőlünk. Sosem lett meg, semmi. Illetve nem a rendőrök találták meg. Ennek fényében én lemondok erről, az én esetemben nem kell tenni semmit, de én sem járkálok tárgyalásra. Ugyanis ez így nincs egyensúlyban. Szerintem aki ilyet mond, az még sosem tanúskodott a bíróságon 5-6 jó arcú bűnözővel szemben. A legtöbben el sem mennétek. Ahogy a családomban elő is fordult, évekig tartó kínlódás, fenyegetések telefonon, stb..Mindezt mert az egyik nagy benzinkúton dolgozó valakim látott szegény vmit. A helyi "őslakosoknak" pedig nem tetszett, hogy tanúskodik. Nem is tanúskodott a végén, ezért a bíróság meg akarta büntetni.Nagyon nehezen jött ki belőle. Egy szó mint száz, szomorú, de jobb kimaradni ma már ebből a legtöbb ember számára, aki nem túsz immúnis, egyedülálló...

Higany 2010.08.27. 16:50:53

Elmesélek egy történetet, mindenki, és főleg a levélíró közbelépését hiányoló rambók okulására.
Egyszer a saját szememmel láttam amint kigyúrt, kopasz "úriemberek" keresztülhajtottak az őket feltartóztatni akaró tulajon, pedig az csak kocsifeltörésnek indult. Mivel az áldozat egy hónap kóma után a kórházban elhunyt, gyilkosság lett belőle. A zsákmány max. egy laptop volt, vagy még az sem. Ha nem lépek hátra valószínűleg az én kikerülésemmel sem szaroztak volna.
A kocsijuk, rendszámuk lopott volt. Azóta sincsenek meg.
Angyalföld, fényes nappal, egy zárt gyárudvarban, annyira zavartatták magukat, hogy mindezt kb. tizenöt szemtanú látta. Maga az esemény igen gyorsan történik, először az agyad nem is hisz a szemednek, hogy ott most tényleg valaki van egy autó alatt és éppen keresztülmennek rajta. Aztán padlógázzal elhajtottak. Az ilyeneket csak a golyó állítja meg.

atila68 (törölt) 2010.09.25. 08:21:24

Most olvasom a sztorit.
Mindig ott állunk meg kávézni.
Pardon.
Álltunk...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása