Nem nagyon hatja meg a vezetés közben telefonálókat, hogy ezért büntetés járhat, mert kicsi a lebukás esélye. Pedig veszélyes is lehet a dolog, mint ahogy Réka újdönsült kedvence is kacsázott össze-vissza majdnem balesetet is okozva, ráadásul amikor dudaszót kapott jutalmul a produkciójáért, persze, hogy neki állt feljebb és feltétlenül móresre kellett tanítania a renitens kürtölgetőt.
Júl. 27. 16:15 környékén történt velem az alábbi: Kollegám vezette s autómat, én mellette ültem békésen, Budaörs irányából tartottunk Attila út felé, épp a BAH csomópontnál jártunk, mikor kollegám jelezte, hogy mögöttük a másik sávban egy céges autó nagyon össze-vissza rángatja a kormányt.
A rángatás eredménye az lett, hogy mire mellénk érte ráhúzta magát az autómra. Kollégám rádudált - hiszen ez lehet figylemetlenség, vagy bármi egyéb is -, közben persze telefonált. A ránkhúzodás megszűnt.
Mögénk került, majd a külső sávból elénk akart jönni, kollégám beengedte, miért ne tette volna - siet, gondoltuk. Javasoltam, ahogy anno KRESZ könyvben olvastam, hogy távolodjunk el a veszélyesen közlekedő autótól. Azonban olyan történt, amit én még nem láttam, pedig nem vagyok igazán fiatal.
Konkrétan keresztbe fordult előttünk, leblokkolt minket és a mögöttünk lévőket, egy teljes sávot zöld lámpánál. Ott állt keresztben és telefonált és vigyorgott.
Bevallom őszintén az járt a fejemben, hogy ránk húzza magát , neki céges autója van, nekem nem. Ami azt jelenti, hogy nekem szervizbe kell vinnem az autót, megint nem lesz pár napig, s micsoda pénz - agglomerációban élőként - napi két óra plusz, ha tömeg közlekedek, sainos, árában sem olcsóbb már sokkal a távolsági busz, vonat.
Jellemzően külvárosban szoktam parkolni, és Budapesten tömegközlekedek, csak aznap Budaörsre kellett menünk egy tárgyalásra, ezért autóztunk. A másik, ami a fejemben járt, hogy a nyakam az ütődéstől rándul egyet, s nagyon fog fájni utána.
A vége az lett, hogy megunta néhány perc alatt - örökkévalóságnak tűnt -, majd kisorolt. Én nézegettem, mikor akar megint elénk jönni és leblokkolni - de miután neki nem ez a sáv volt jó, kiment a külső sávba és elkanyarodott balra.
Azóta is értetlenül állok a dolog előtt, én még ilyen rosszindulatot, szándékos fenyegetést autóval nem tapasztaltam.
1kutya 2010.07.28. 14:02:43
vezetékeset...
xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.07.28. 14:04:50
FDToth 2010.07.28. 14:06:02
Marcellusca 2010.07.28. 14:07:20
Marcellusca 2010.07.28. 14:09:10
Oszt'???
Az M3 bevezetőjéről, a BVSC uszodánál a Hungáriára, az Árpád-híd irányába. :D
CD-R80 2010.07.28. 14:09:46
esef 2010.07.28. 14:23:16
Külső sávból simán lehet balra kanyarodni, csak itthon nem kimondottan szabályos. (bal oldali közlekedésnél meg csak balra tudsz...) Velem eljátszotta ezt egy busz, meg is írtam a BKV-nak rendszámmal, időponttal, kaptam rá egy sablon választ, hogy felhívták a sofőr figyelmét a KRESZ betartására blablabla...
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 14:29:27
Nem lehet szívtatok valamit,és azért hitte a kollégád,hogy nektek fog menni???
Gondolj bele,ha mindig azon paráznék,hogy mikor megállok a lámpánál a felüljáró után,hogy ne durranjon belém hátulról valaki.
_ng_ 2010.07.28. 14:43:31
blogsámán 2010.07.28. 14:45:04
Egyébként honnan tudtátok, hogy a másik céges autó? Gondolom, volt kitéve rá valamilyen céges logó, elérhetőség, stb. Ha igen, miért nem reklamáltatok a munkáltatónál?
1kutya 2010.07.28. 15:02:49
alacsony a kerítés...
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 15:15:26
Mindenki telefonál vezetés közben: öreg-fiatal-kismama-kukásautóvezető-villamosvezető-rendőr-egyszóval mindenki.
[mike] 2010.07.28. 15:17:30
Egyébként kissé homályosak lehetnek a posztoló emlékei "A vége az lett, hogy megunta néhány perc alatt - örökkévalóságnak tűnt -, majd kisorolt." Néhány perc keresztben a BAH-nál? Na nehogy már... :)
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 15:27:53
Aha.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.28. 15:28:38
záporjózsi 2010.07.28. 15:31:25
Tron65 2010.07.28. 15:36:07
Van rá esély, hogy semmit nem hallott volna a telefonból és hamarabb abbahagyja.
Hogy megérti-e, az már más kérdés.
dzsaszper 2010.07.28. 15:36:11
Répa89 2010.07.28. 15:40:21
írtam a munkáltatónak, fel is vettem a kapcsolatot az autó vezető fiatalemberrel, aki úgy gondolja, hogy túlreagáltunk mind a ketten, ő azért húzódott rénk, mert be akart sorolni, indexet nem láttunk, majd büntetett minket. Kisorolni nem nagyon lehetett, mert sokan voltunk, mögöttünk lévőknek sem volt lehetőségünk. egy nagyon szimpatikus, kedves levelet írt egyébként a vezető. (Ő jelezte, hogy úgy érezte, hogy zavaróan vezet a kollegám számára már korábban is.) Így már jobb a közérzetem, hogy leveleztünk.:) A stílusra vonatkozó észrevételeket köszönöm, nem szoktam történeteket írni. Az időérzékelés mg teljesen átalakul, ha némi adrenalin felpörög, bennem biztosan pörgött, mert nem tudtam, mi fog történni.
Dester 2010.07.28. 15:46:50
Szóval. Ha fontos, újrahív. Ha nekem lenne fontos, hogy felvegyem, félreállok, ahol tudok (autópályán is kibírható az a pár perc a legközelebbi pihenőig), és ott hívom vissza. Ha nem jelzi ki a számot, alapból fel se veszem :)
No de biztos nem vagyok rohadtul fontos ember.
Répa89 2010.07.28. 15:46:54
én voltam a posztoló, írtam a munkáltatónak, levelezek is a a fiatalemberrel, aki nagyon szimpatikus levelet írt. Az ő megítélése szerint kollégám már előzőekben zavaróan vezette, majd a ránk húzódás nála sávváltási szándék volt, index nélkül, majd a dudaszó után büntetett- szerinte túlreagálta.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.28. 15:51:52
Rahsid 2010.07.28. 15:56:59
lujo405GL (törölt) 2010.07.28. 15:57:57
Répa89 2010.07.28. 16:05:52
nem a telefonálás a gond alapvetően, hanem, hogy leáll előtted valaki direkt
Répa89 2010.07.28. 16:07:20
bocs, csak szerver hibát kaptam, ezért dupláztam)
Matrix_ 2010.07.28. 16:28:45
Rahsid 2010.07.28. 16:32:08
GyLovag 2010.07.28. 17:14:56
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.28. 17:28:43
"Ő jelezte, hogy úgy érezte, hogy zavaróan vezet a kollegám számára már korábban is"
Ezt kifejtenéd?
.lll. 2010.07.28. 17:42:50
Mantlesorrow · http://www.sorspecialista.hu 2010.07.28. 17:48:20
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 18:00:10
Én kiabálni szoktam azokkal,akik telefonálnak,kocsiból kocsiba. Például ilyen szöveget kiabálok," szakadnál meg te nyomorult geci" és ráugatok egy jó hangosat,hogy vegye észre magát.
Dudálni csak nagyon vadállatoknak kell,meg az ismerősöknek az út szélén.
Én se dudáltam,mikor az 1-es úton a 811-es kereszteződésénél a szembejövő teherautóról potyogott a gyújtósnak való fa az útra elém. Kikerülöd az útakadályokat,és mész tovább.
Azt mondom,ha bevág elétek,és éppen megálltok,akkor dudálsz,hogy vegye észre magát.
De hogy ti közelinek éreztétek az autóját,akkor szerintem a 83-as útra ne gyere,mert ott úgy megy el 2 kamion egymás mellett,hogy ott a másik tükre,simán eléred.
Inkább pihenjétek ki magatok,mert gondolom idegesek voltatok a tárgyalás miatt.
Tornado86 2010.07.28. 18:29:53
Öreg Sam 2010.07.28. 18:41:54
Erről van szó!
Én vagyok annyira fontos ember,hogy kocsiból nem telefonálok,ha hivnak,nem veszem fel.
Ha kiszálltam,megnézem a hiváslistát,és aki számomra is fontos,azt visszahivom,oszt jónapot!
vmaast 2010.07.28. 19:02:13
Beülök, összekapcsolódnak. Kiszállok, szétkapcsolnak. Ki sem kell vennem a mobilt.
Az egyetlen valamennyire kényelmetlen része a dolognak, hogy hangosan kell beszélni, mert a mikrofon a nagy távolság miatt a háttérzajt is veszi.
balu_a_medve 2010.07.28. 19:14:30
De te, Répa, azért próbálj meg, kérlek, érthetőbben, szabatosabban írni, és központozni is, mert bizony értelmezni kell a leveleidet. Ha jól értettük, a telefonáló azzal vádolta a kocsit vezető kollégádat, hogy veszélyesen vezetett, és arra akarta az akciójával felhívni a figyelmet, ugye?
toyotaska 2010.07.28. 19:15:00
Engem spec nem nagyon zavar h nem lehet telefonálni, mindig szoktam, nem nem büntettek meg érte soha. Ne korlátozgassanak mindenben. Tudom balesetveszélyes blabla. De olyan pl. ne magyarázzon nekem a telefonálásról aki nem ment életében legalább 1x vezetéstechnikai tréningre. Amikor fékezni kell és az emberek 70-80% a nem tud normálisat fékezni. Komolyan,én először azt hittem ez vicc,de aztán láttam, olvassatok utána , vagy kérdezzetek meg oktatót. És szerintem ha ők nem telefonalnak akkor is veszélyesebbek mint én telefonnal.
Rival · http://www.rivalcomp.hu 2010.07.28. 19:15:18
...de amikor fogja magát a telefon, és navigálás közben bejövő híváskor kifagy (Windows Mobile), akkor cerka elő (nem az enyém, a PDA-é), reset, megvár (1 perc, ezalatt félig ott is vagyok), navi elindít, headset csatlakoztat, mindezt miközben vezetek, és megállni nem is tudok. Imádom...
Úgyhogy aki telefonálni akar, valahogy álljon meg! Lásd cikk... :D
toyotaska 2010.07.28. 19:16:18
Répa89 2010.07.28. 19:18:19
Levelében jelezte a másik autós, hogy egyszer már elmentünk mellette indokolatlanul túl gyorsan, aztán később meg indokolatlanul túl lassan. Én nem láttam, meg nem is figyeltem, nem én vezettem, ha nem én vezetek és biztonságban érzem magam, nem szoktam figyelni se a forgalmat, se a sebességet, se hogy a vezető mit csinál. Nem vagyok kritikus utas:)
scsaba1 2010.07.28. 19:22:06
Fél perc után két kézzel csaptam rá a dudára...
vmaast 2010.07.28. 19:23:06
Az hogy én feltűnés nélkül bele tudok szarni a medencébe, nem jelenti hogy jó dolog. Legkevésbé nem dicsekszem vele. Zseni... ;-)
Rival · http://www.rivalcomp.hu 2010.07.28. 19:23:37
toyotaska 2010.07.28. 19:27:07
Rival · http://www.rivalcomp.hu 2010.07.28. 19:30:50
Szőke kisfiú 2010.07.28. 19:34:15
Annyira viccesek ezek a városi legendák:D
Fogadjunk, hogy pár napon belül lesz egy olyan poszt, ahol már nem percekig, hanem órákig tartotta fel valaki a forgalmat, és nem keresztbe fordulva, hanem egy kereszteződés közepén.
:D
bódorogtam 2010.07.28. 19:34:20
Peti80 2010.07.28. 19:39:45
Egy dolog telefonálni, de ezerszer durvább vkit megtámadni ezért. Sok agya nem volt a furgonosnak. Annak sincs aki ezen örül.
wazz 2010.07.28. 19:54:16
vmaast 2010.07.28. 20:14:38
''autónepper.'' 2010.07.28. 20:14:46
Hasta la Vittoria Siempre 2010.07.28. 20:19:32
Micsoda egy baszatlan, hülye picsa vagy Te!
röntgenszeműlány 2010.07.28. 20:30:29
Hasta la Vittoria Siempre 2010.07.28. 20:30:38
angxdd 2010.07.28. 20:40:00
D4D 2010.07.28. 20:42:08
"kiment a külső sávba és elkanyarodott balra."
Fon Ákos 2010.07.28. 20:42:48
D4D 2010.07.28. 20:47:41
Két fazs.
Répa89 2010.07.28. 20:51:36
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.28. 20:52:53
"Konkrétan KERESZTBE FORDULT előttünk, leblokkolt minket és a mögöttünk lévőket, egy teljes sávot zöld lámpánál. Ott állt keresztben és telefonált és vigyorgott."
Nos fiúk, megint én vagyok a hunyó, elismerem. Egészen biztosan valami rettentő agresszív megnyilvánulást láttatok volna tőlem, ha előttem keresztbe fordul és úgy telefonál. Megkockáztatom, az első lökhárítóm beáldozom, az biztos. Én magam meg tudom javítani és 25 pénzért újrafújatom. Nekem megért volna ennyit. Aki szerinte ez nem csúcs provokáció, annak minden elismerésem.Én kérek elnézést.
BKV reszelő 2010.07.28. 21:00:19
BKV reszelő 2010.07.28. 21:03:38
Martian (törölt) 2010.07.28. 21:05:56
:))
É2I 2010.07.28. 21:06:22
Ja, hogy az a menő, hogy jobb kézzel bal fülre tartom, bal kézzel jobbra tekerem, Amikor meg dudát kaptok a balfaszoskodásotokért ti vagytok megsértődve, mert már x ezret vezettetek már így és ki mer megszólítani.
Van ismerősön aki több ember donora lett ebből a nagyképűségből. Gondolom azóta inkább fejhallgatót, kihangosítót használna, már ha tehetné.
Az meg, hogy keresztbe állsz paraszt: lefényképez, yardnak megy. Igaz csak ~30e, de megéri a mutatványt.
Répa89 2010.07.28. 21:21:45
Rahsid 2010.07.28. 21:22:19
Amatőr 2010.07.28. 21:23:14
Tegnap du. a Dublin-Bp fapadoson ajtózárás után kezdett telefonálni a másik sorban egy genetikai hulladék. Indulás után is egyre pofázott, de amikor rákanyarodtunk a kifutóra, a nejem (nálunk ő viseli a nadrágot)nem bírta cérnával és rászólt. Na, erre letette.
A f...k...p, ha csak az időmmel játszik, nagy bajt nem okoz, de itt párszáz élettel szórakozott.
A baj csak az, hogy az egyik oldalon a szájmenéses áll a telefonjával, a másikon meg Te az ördögűződdel.
Én már csak egy nagyfröccsöt kérnék...
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.28. 21:25:55
Ezt sikerült az Samsung Omnia2-es mellé vásárolnom, igen nagy kiadás volt, 5710 Ft, amiből kétezer aranykártya pontért ment..Kifizethetetlen, mi? Ja és nem, nem is veszem észre a fülemben és akkor is be lehet tenni, ha hívnak. Brutusz, te is fiam, brutusz?? Azt meg sem merem már említeni, hogy a legtöbb telefonban már van kihangosító, jól használható. Teló az ülésen és duma..
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.28. 21:28:45
Répa89 2010.07.28. 21:33:54
Répa89 2010.07.28. 21:36:28
Répa89 2010.07.28. 21:38:38
Alf (törölt) 2010.07.28. 21:41:47
Répa89 2010.07.28. 21:48:27
Devil 2010.07.28. 21:50:45
Brutusz kihangositot nem veszek, hetente 1x hivnak fel autoban, es mindig max. 1 percig beszelek. Es miota egyszer egy igen gagyi regi Nokiaert feltortek az automat, nem hagyok bent meg veletlenul sem semmit ami ertekesnek tunhet.
Ja a regi Nokian a kihangositasra 1 kulon gomb volt, sima nyomogomb nem erintokepernyos keresgeles, de jo kis telcsi volt...
Devil 2010.07.28. 21:53:21
Répa89 2010.07.28. 21:57:59
Répa89 2010.07.28. 22:06:07
.lll. 2010.07.28. 22:19:41
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.28. 22:26:02
mr_x 2010.07.28. 22:31:17
En olyat lattam, hogy korforgalomban "felreallt" a lakoautoval es elovette a terkepet hogy merre kell menni :-)
Le is filmeztem, megprobalom elokeresni :-o
KCB 2010.07.28. 22:33:58
Én se dudáltam,mikor az 1-es úton a 811-es kereszteződésénél a szembejövő teherautóról potyogott a gyújtósnak való fa az útra elém. Kikerülöd az útakadályokat,és mész tovább."
Hát öreg hiba, mert a teherautós valszeg nem is tudja mekkora baleset veszélyt okozott. Ha arra megy egy motoros, valszeg perec és koszorú lesz a vége. Még szerencsére meg vagy elégedve magaddal milyen türelmes vagy.
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.28. 22:34:46
mindig is röhögtem azokon a lúzereken, akik annyira bénák, hogy nem tudnak telefonálás közben vezetni, bénáznak, meg lassan tötymörögnek, és ennek ellenére annyira fillérbaszók, hogy nem képesek egy kib.aszott "hedszetet" venni. Nekem van headsetem is és kihangosítóm is, hosszabb telefobhívásoknál használom, de ha egy-két perc alatt végzek, akkor én is kézből telefonálok, de közben nem szoktam bénázni.
Ja, és olvasva a hozzászólásokat megint arra jöttem rá, hogy a magyar autósok 100 százaléka szabályos, és sosem telefonál vezetés közben. De akkor felmerül a kérdés, hogy ki az a sok ember, akiket nap, mint nap látni, hogy kézből telefonálnak?
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.28. 22:36:32
algi 2010.07.28. 22:37:13
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.28. 22:40:47
mr_x 2010.07.28. 22:41:11
A f...k...p, ha csak az időmmel játszik, nagy bajt nem okoz, de itt párszáz élettel szórakozott."
Miert is?
Repulon azert nem lehet a mobilt hasznalni, mert a mobil halozatot nagyon zavarna a perszaz telefon orankenti parszaz km/h-s sebesseggel valo cellavaltogatasa.
Ujabban mar egyes gepeken lehet hasznalni (sajat cella a gepen horror aru roaming dijjal :-))
mr_x 2010.07.28. 22:44:21
Répa89 2010.07.28. 22:45:08
...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.28. 22:46:49
:)))
isssti 2010.07.28. 23:03:32
Tiszta heppiend -pofám leszakad!
J.W. Booth 2010.07.28. 23:07:03
Répa89 2010.07.28. 23:08:03
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 23:12:54
Neked meg rendőr fóbiád van.
Egy szóval nem mondtam,hogy szabálytalankodik,és pénzbirság,csak engem ne tartson fel a figyelmetlenségével.
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.28. 23:22:46
Nem kell a rizsa,te se mennél utána,volt jobb dolgom is,hogy "önkéntes rendőrködjek" mint menő toyotás barátunk írja.
balu_a_medve 2010.07.29. 00:02:36
Igazad volt (és a KRESZ-könyvnek is), az ilyet jobb elkerülni, és ha szívózik, akkor meg leszarni, nem figyelni rá. Bizonyos életkor és/vagy IQ alatt egyesek (85%-ban férfiak, de bizony nők is!) szeretnek szívózni. Többségük kinövi, és később szégyenli magát, de ezeket még egy kis dudálás is csak továbbhergeli.
balu_a_medve 2010.07.29. 00:08:05
"mert a mobil halozatot nagyon zavarna a perszaz telefon orankenti parszaz km/h-s sebesseggel valo cellavaltogatasa."
A hivatalos indoklás szerint a gép berendezését zavarhatja, és nem csak a telefon kell kikapcsolni (fel- és leszállás során), hanem minden kütyüt.
Természetesen a valóságban a mobil nem nagyon zavarja a repülő berendezéseit, de amíg nem mehetnek biztosra, inkább tiltják, és én ezzel kurvára egyetértek. Nézz meg pár légikatasztrófás ismeretterjesztő filmet a NatGeo-n, a balesetek jelentős része valami kis lófaszság miatt történt.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.07.29. 00:20:43
"..nagyon össze-vissza rángatja.."
"A ránkhúzodás megszűnt."
Ezek után még érdekelt valakit? Mert az vicces!
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.07.29. 00:30:09
STILISZTIKAI ARMAGEDDON!!!!
Pedig én bizonyítottan nem vagyok nyelvtannáci!
b0c1k4 2010.07.29. 00:32:16
AHh megint felbasztam magam...
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.07.29. 00:36:31
ekutya 2010.07.29. 01:17:46
Tévedés! Csak egyfajta. Akinek nem szabad vezetés közben telefonálni.
bikila 2010.07.29. 01:18:18
Aki tud telefonálás közben vezetni
+++Vagyis ezt hiszi magáról...
widor844 2010.07.29. 01:26:07
Zsola777 2010.07.29. 02:16:49
Alig tudtam megállni előtte, de csak azért nem mentem neki, mert külterület volt, hipergyér forgalommal. Mire a rendőr odaér...
dark future · http://www.andocsek.hu 2010.07.29. 02:26:03
Megnyugodhatsz, a nagy vasmadárnak a telefonálástól kutya baja sem lesz. Úgy tervezték a fedélzeti műszereket, hogy a futópálya melletti radarok (több nagyságrenddel nagyobb energájú) jelei se tudják zavarni. A telefonos duma csak maszlag, max. a sztyuvikat zavarja, hogy telefonálás közben nem figyelsz az úszásoktatásra.
Ahol viszont tényleg ne használj mobilt: intenzív osztály, kórházi műtő (az EKG, EEG stb. nem komálják), hangstúdió (pofánvág a hangmérnök, ha beleprüntyögsz a felvételbe).
toyotaska 2010.07.29. 07:00:15
@1 Fószer: Az irányjelzőt nem írtad az előbb. Akkor jogos. Egyébként simán lehet használni telefonnal is.Ha akarod ennyi a kulcs. Nem a telefonra kell fogni, hanem arra vastagon leszarja. Ugyanez a helyzet a zebrákkal is, nem a gyorshajtás miatt nem állnak meg/ütnek el valakit, hanem mert leszarjak h áll ott valaki. A legtöbb zebra még 80 as temponal is belátható annyira hogy megállj ha valaki ott áll, vagy kilép. Csak ugye "nehogy má otthagyjam a fél gumimat az úton egy gyalogos miatt"
Oláh Karin 2010.07.29. 07:05:55
toyotaska 2010.07.29. 07:07:05
Roy 2010.07.29. 07:18:14
Répa89 2010.07.29. 07:38:42
Körömcsiga 2010.07.29. 07:42:40
dekás dezső 2010.07.29. 08:17:47
Petrodon 2010.07.29. 08:37:10
Gyönyörű.
biu 2010.07.29. 08:40:02
Alex3000 2010.07.29. 08:46:55
Csirke72 2010.07.29. 08:51:58
Ennyire nem lehetsz tutyi mutyi!!!
Kipattansz lenyomsz neki 1 sallert avagy begyalázod a nöje elött, kikapod a telot kezéböl(azt megtartod), a slusszkulcsot meg elhajitod a forgalomba:)))
Ennyi:)
Csirke72 2010.07.29. 08:53:01
Ugyen ezt mondom:) Avagy enyhén szájba szexuálni...
Èn nem vagyok ennyire türelmes és megértö:)
Csirke72 2010.07.29. 08:55:09
Ez a millios olyan nevetséges....:(((
Az hogy magyarországon millikba van minden az nem jelent semmit mert 0 értéke van.
10-20.000 Euros auto? Ja azaz 0
Ezt nyugaton 1 átlagember 1 év alatt legkésöbb összerakja:)))
Jerky_Maistro 2010.07.29. 09:05:19
Robit42 2010.07.29. 09:16:55
Réka pajtiasszony: Ha céges, miért nem írtad fel a cég nevét? Interneten megnéz, beír nekik, meg ide is. Hátha nem a főnök volt.
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.29. 09:27:06
Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.29. 09:31:57
nyomasek 2010.07.29. 09:41:16
Egy német rendszámú audis megunta a belső sávban 120-al kapaszkodó 1-es bömöst, kivágott a szélső sávba a középsőben haladók között centikkel, nem kis riadalmat okozva, majd beugrott a bömös elé, és az addigra 130-ra gyorsító bömbist és az egész tömött belső sávot 30-ra!!!!!!!!! fékezte. Én a bömös mögött nyomtam a satut, a visszapillantóban láttam a vészfékeket meg a hirtelen keresztbe álló kocsikat. Sajnos nem tudtam már leolvasni a rendszámát, pedig szívesen közreadtam volna.
Saccom szerint úgy 50 ember életével játszott.
CopyRight 2010.07.29. 09:45:26
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.29. 09:51:36
@toyotaska: azért írtam amit írtam, mert te is a 9-ben vagy, de azt nem tudhatod, hogy abban a 4-ben, akinek igaza van, vagy abban az 5-ben, aki téved. Másrészt te biztosan jól tudod, melyik szabályt érdemes megszegni melyik szituban, csak körülötted erre nem biztos hogy mindenki számít...
Llew 2010.07.29. 10:02:36
Mi volt az a hatalmas jármű, ami az úton keresztbe állva csak egy sávot foglalt el?
rATdrAgOn 2010.07.29. 10:02:39
Pedig ha nekem a rissz-rossz, ezeréves ipari hulladékomban van kihangosító, akkor nem értem, hogy egy _JÓ_ kocsiba miért nem fér bele a költségvetésbe? :) (Persze BT-s, mert ahhoz nem kell szétfaragni semmitse, legalábbis a normálisabbjához :D)
belagezabela 2010.07.29. 10:23:16
Mit teccik beszélni?
WTF?
Celtic 2010.07.29. 11:17:52
Ezt nem ertem. Hogyan lehet valaki mellett "indokolatlanul lassan" elmenni?
Répa89 2010.07.29. 11:20:54
Ami még érdekes, sajnos, nem vagyok 10 éves:)- rosszul írok - ez tény, gyengék a képességeim - lehetséges. A többit meg fedje homály.
dr. vuvuzelafan 2010.07.29. 12:01:29
Mellesleg a figyelemelvonás ugyanúgy megvan, ha a sofőr eszik, iszik, beszélget vezetés közben (esetleg még a dohányzás is megemlíthető). Akkor vagy ezeket is be kellene tiltani, vagy a telefonálást sem. Szerintem mindegyik ugyanaz a kategória.
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.29. 12:11:57
@CopyRight: Végy a kezedbe egy Nemzetközi Árufuvarozói könyvet,és nyisd ki Romániánál, Azzal kezdődik,hogy vezetés közben tilos a dohányzás.
Ezért szoktam mondani,hogy lassan Románia fejlettebb lesz nálunk. Az egy másik dolog,hogy az emberek egy része szarik itt mindenre(románok),de ezt a rádióban hallják,hogy magyarországon mindent lehet,nincs jogi következménye.
vmaast 2010.07.29. 12:38:08
Evés, dohányzás tulajdonképpen megáll, szerintem sem kellene. Ha a közlekedés-szabályozás picit tökösebb lenne, akár szóba is kerülhetnének.
Mondjuk a dohányzás önmagában is gáz, az autóban evés meg pláne, de itt a balkánon simán elcsúszik ;-)
dr. vuvuzelafan 2010.07.29. 12:49:10
A kihangosítóba tett telefont is ugyanúgy "baszkurálni" kell, ha éppen hívást akarsz indítani (hogy azt már meg se említsem, ha netán olyan elvetemült vagy, hogy SMS-t írsz menet közben). Ezzel szemben a hívás fogadása még kihangosító nélkül is lehet teljesen automatikus vagy félautomatikus (bármely billentyűre), amikoris oda sem kell pillantani, hogy felvedd a hívást. Ráadásul egy jópár teló akár fel is olvassa a hívó nevét, így még amiatt sem kell ránézni a képernyőjére, hogy eldönthesd, fontos-e a hívás.
Jelen szabályozás szerint tudtommal a kihangosítóban tartott telefonról a hívásindítás OK, viszont a könyöklő pózban kézben tartott telón beszélgetni tilos. Én azt mondom, hogy ez a szabályozás így butaság, talán át kellene gondolni előbb, mi is a cél.
Llew 2010.07.29. 12:58:02
tundrazuzmo (törölt) 2010.07.29. 13:11:46
Vágod?
''autónepper.'' 2010.07.29. 13:16:47
Inter Face 2010.07.29. 13:35:41
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.29. 13:42:13
@Inter Face: Persze,akkor az összes nemzetköziben lévő nyerges kamion,mert nagy részük automata váltós,akkor az végig beszélheti az utat Budapestől Ártándig.
CD-R80 2010.07.29. 13:43:19
Inter Face 2010.07.29. 13:48:26
vivax 2010.07.29. 13:58:33
én mégis azt mondom, hogyha ismét balfaszkodik valaki előttem, mert nem tud egyszerre ugatni a kézbentartott mobiljába + rendesen odafigyelni a forgalomra + kezelni a verdát egy kézzel, azt ismét leordítom+dudálom a gecibe, ahogy mindig is szoktam:D
Marcellusca 2010.07.29. 14:43:59
Poszt?
Nem lesz ma?
xD
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.29. 14:50:59
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.29. 15:21:15
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.07.29. 15:34:00
Ééééééértem... nem tetszett neki, hogy gyorsabbak voltatok tőle, aztán meg az, hogy lassabb.
Szimpatikus ember, kívánok neki faszkorbácsos dominát Karácsonyra!
dr. vuvuzelafan 2010.07.29. 15:34:35
Tulajdonképpen teljesen mindegy, mondjuk, hogy abban, amelyikben a Sport szeletet is szoktam tartani, amikor éppen azt eszek menet közben. A különbség a kettő között mindössze annyi, hogy a telefonért büntetnek, a Sport szeletért meg nem.
(Mellesleg ha az indexelés elmulasztásának bevallását akartad volna kiokoskodni a megjegyzéseddel, akkor elég rossz helyre címezted: én vagyok az, aki minden elképzelhető helyzetben szoktam használni az indexet, ahol előírja a KRESZ: még sávváltáskor, elindulás- megálláskor és körforgalomból kijövetelkor is - és rettenetesen irritál, ha mások ezt nem teszik meg.)
Inter Face 2010.07.29. 15:57:27
Inter Face 2010.07.29. 16:06:15
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.29. 16:19:37
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.29. 16:50:44
mr_x 2010.07.29. 16:53:49
Hat igen, ez is akkora szemfenyvesztes mint a biztonsagi ellenorzes a reptereken :-(
Ki kell kapcsolni minden kutyut?
Mennyivel zavar jobban egy mp3 lejatszo mint mondjuk egy digitalis karora?
Megis a lejatszot ki kell kapcsolni, mig a karorat szabadon lehet hasznalni :-)
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2010.07.29. 16:54:01
balu_a_medve 2010.07.29. 17:16:42
"Mennyivel zavar jobban egy mp3 lejatszo mint mondjuk egy digitalis karora?"
Pedig így van :) Nem valószínű, hogy értelme van ennek a tiltásnak.
bonobonohu · http://bono.hu 2010.07.29. 17:47:45
a.) ráfekszel a dudára, hadd süketüljön meg. bár sajnos ezzel másokat is zavarsz.
b.) kiszállsz az autóból, szépen hátragyalogolsz a csomagtartódhoz a franciakulcsért, és megsimogatod vele b.1.) az autóját, b.2.) az illető édes kicsi buksiját.
c.) kiszállsz az autóból, szépen odagyalogolsz, benyúlsz az ablakon, kiveszed a kezéből a telefont, áthajítod a túlsó sávba, udvariasan elköszönsz, és visszaszállsz az autódba.
?
vmaast 2010.07.29. 22:48:04
''autónepper.'' 2010.07.29. 23:31:46
''autónepper.'' 2010.07.29. 23:47:12
ez kb olyan mint mikor bejött egy család kb 2 hete a kereskedésünkbe és nézegettek egy kocsit már vagy 10 perce 1xer mondja a pali hogy elmehetünk egy próba köre? mondom persze adom oda a kulcsot neki azt mondja nálunk senki nem tud vezetni... nevettem egyet és utána furán néztem rá:D:D:D szerintetek ilyenkor mit csinálhat az ember?:D:D:D
blogsámán 2010.07.30. 09:48:49
Nekem ebből úgy tűnik, hogy nem csak gondolta. Szóval jó a szövegértésem vagy jó a szövegértésem? :-)
blogsámán 2010.07.30. 09:58:34
blogsámán 2010.07.30. 10:01:47
blogsámán 2010.07.30. 10:18:15
blogsámán 2010.07.30. 10:33:08
(---Flúgos Buszos---) 2010.07.30. 13:18:16
titan 2010.07.30. 15:21:17
horex · http://horex.uw.hu/ 2010.07.30. 17:49:30
Igy hoyg a szájárol kell "leplvasnom" balesetveszélyes számomra
:)
Perillustris 2010.07.30. 22:34:20
Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2010.08.01. 17:14:24