Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az autósoktól meg is dögölhettem volna

2010.08.01. 10:01 :: SilentSound

Ha az út szélén egy robogó van eldöntve letámasztva, mellette pedig a fűben fekszik a gazdája, akkor normális esetben gyanúsnak kellene lennie, hogy minden oké-e vele. Abdul elmondása szerint viszont az autósok rá se hederítettek, ha mégis, akkor a bámészkodáson kívül mást nem tettek. Még a rendőrök sem. Azt azért nem hiszem, hogy a levél írója - ahogy azt ő megjegyzi a levél végén - nem is várta volna el, hogy megálljanak segíteni az autósok, hisz akkor nem született volna meg a poszt. Ti mit gondoltok, mit kell ahhoz látnia valakinek, hogy megálljon megkérdezni, nincs-e baj? Meddig látszik valami egyszerű pihenésnek és honnantól kell arra gondolni, hogy gond van?

Szeretnék megosztani egy történetet, amin el lehet gondolkodni. A mai napon vettem át egy robogót Győrben és onnan az 1-es főúton tartottam Budapest felé. Kb. 50 km-re Budapestről megállt a motor, nem tudtam rájönni mi a baja. Telefon és jön az ismerős, aki elviszi platóssal, de addig kell várni kb. 1,5 órát.

Rendben, várok, a főút mellé egy gyárra vezető út elejére toltam, de úgy hogy lássam a főutat. Rengeteg az autós, aki csak bámul, hogy miért ülök a földön. Element kétszer 1-1 rendőrautó is, akik szintén csak néztek, de nem kérdezték volna meg, hogy van-e valami bajom /a fűben hanyatt fekve pihentem/.

Ezek után jött egy sportmotor, aki megállt mellettem. Leszállt, megkérdezte, hogy minden rendben van-e és hogy tud-e valamiben segíteni. Mivel nem tudott, ezért elment, de jól esett, hogy valaki Megkérdezte, hogy tud-e tenni valamit értem. Szóval köszönöm a narancssárga motoros srácnak a kedvességét.

Ezen azért megéri elgondolkodni, hogy senki meg sem áll, nem foglalkozik a másikkal, aki akár ott halhat meg. Az sem érdekel még egy rendőrt sem. Megjegyzem, hogy a gyárba több autó is bement, azok sem álltak volna meg (bár nem vártam el senkitől sem). Szóval itt élünk 2010-ben ahol mindenki leszarja a másikat.

139 komment

Címkék: motor közlekedés autó rendőr sztereotípia cserbenhagyás műszaki hiba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donor 2010.08.01. 17:08:16

Kedves posztíró kicsit hülyeséget akarsz.
Minek álljon meg bárki is erre? Nem igazán értem.

Még a parkban fekvő emberhez se megyek oda, mert akárhányszor megtettem kiderült egy csövi ott piheni ki a fáradalmait.
Úristen mekkora paraszt vagyok, mert lehet hogy egy bekómált cukorbetek is lehetne.
Kicsi az esély rá, de lehetne igen, ezt nevezik pechnek.

A motoros meg azért állt meg, mert az Öreg és az Igaz motorosok mindig megállnak a másik útszélen álldogáló motorosnak megkérdezni segíthet e valamit.

Ez abból ered, hogy a régi motorok elég gyakran lerobbantak, muszály volt összetartani, hiszen bárki rászorulhatott a másik segítségére, bármikor.
Megállni akkor is illett, ha amúgy nem tudtál motort szerelni, mert segíteni máshogy is lehet.

Persze a mai divatmotorosok már nem ismerik ezt az íratlan szabályt, de manapság nincs is nagy szükség erre, hiszen van mobiltelefon így mindenki tud segítséget hívni.

Én ennek ellenére meg szoktam állni a másik motorosnak, ha indokolatlan helyen áll meg. Javítottam már gyújtást parasztbácsi Simsonján, meg takarítottam szakadt Pannonia karburátorát, de legtöbbször csak bagózni/vizelni állnak meg.

Mivel te a bekötő útnál álltál, és láthatóan vártál valamire, még énsem állnék meg neked ha nem integetsz külön.

Giraffa 2010.08.01. 17:09:01

Amennyiben a robogó szabályosan le van állítva (sztenderen van) és nem látszik rajta durva sérülés, meg a gazdája se mellette fekszik vértócsában, a fene se áll meg, hogy mi a baja?

Vagy a posztoló minden traffipaxozó rendőrhöz odamegy az út szélén, hogy nincs rosszul, hogy ott álldogál/üldögél az út mellett/az autóban? :)

Donor 2010.08.01. 17:10:52

...igazi motorost akartam írni...
Persze le fognak hurrogni a páran de vállalom :)
Volt hogy saját haverjaim húztak el mellettem sportmotorokkal amikor az öreg motorom lerobbant, és csak 3km-el odébb jutott eszébe valakinek hogy az a Jawa ismerős volt, vissza kéne fordulni :)

Donor 2010.08.01. 17:13:39

@Darren79: Lehet hogy a dunát nézegetted. Ha ráutaló magatartást teszel biztos többen megállnak.
Városban minek álljak meg? 100méterenként áll egy motoros.
Ja hogy eleve azért nem állítottál meg senkit, mert úgy sem tudna segíteni? Akkor meg miről is beszélünk?

Répa89 2010.08.01. 17:23:33

ez érdekes, kezdő koromban egyszer megálltam a útszélen egy leánynál,esett a eső, azt hittem van valami baj, azért áll ott, de mint kieült ez a foglalkozása

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.08.01. 17:35:01

szoval kiderult hogy nem csak az autosoktol, de a kommenteloktol is megdogolhetett volna a kedves bekuldo :D

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.08.01. 17:46:47

SilentSound! Úgy látom, hogy itt is uborkaszezon van. De máskor minőségibb posztot kérünk!

[mike] 2010.08.01. 17:51:24

Baromságon majrézik a posztoló, már elnézést. Ha a földön fetrengett volna, motorja meg az árokba beborulva, húsz másodperc múlva megállt volna minden arra járó boldog, boldogtalan.
A motorosok általában megállnak, ha kétkerekű társuk láthatólag bajban van. Én egyszer elkottáztam az üzemanyagot és amatőr módon tolni kellett a 170kg-os gépet, amihez kb. 30 fok is társult. A legelső motoros megállt, kérdezte, hogy mi van, sajnos mondtam, hogy nem tud segíteni. Egy füstösképű simsont toló mezítlábasnak már lehet, hogy nem állnék meg...

Phátyol Ferenc 2010.08.01. 17:51:46

milyen már ez, nincs semmi/bajom gondom, és azért reklamálok, h nem segít senki:))) könyörgöm, min?

Nakedape 2010.08.01. 18:13:17

én kerékpárral pihentem fűben fekve, a kerékpár is fektetve, és kb az első autó már kérdezte, hogy minden rendben van-e :)
nem is tudtam sokáig pihenni:)

Ssipak 2010.08.01. 18:13:24

"Baromságon majrézik a posztoló, már elnézést."

egyetértek. Nekem mostanában volt szép bringás eséseim, és MINDEN alkalommal egyből jött oda 2-3 ember, hogy jól vagyok-e stb.

neurotikk! (törölt) 2010.08.01. 18:17:33

Mennyire ruhellem mar az 'itt elunk 2010-ben' meg 'ez lenne a huszonegyedik szazad?' jellegu nyafogasokat. Valakinek van valami pillanatnyi (mert altalaban valtozik) elkepzelese arrol hogy mennek a dolgok, aztan ha nem ugy, akkor nyavajog.
Egyszeruen keptelenek a sajat nezopontjukon kivul helyezni magukat.
Meg kiemelt reszletek nelkul az egeszben gondolkodni.
Az hogy jo vagy rossz egy szitu az legtobbszor attol fugg melyik kis jellemzojet emeljuk ki. Ha az egyiket akkor rossz, ha a masikat akkor jo.

Ha legalabb egy fustolgo, vagy legalabb torott, motor mellett arccal a foldnek fekudtel volna es akkor nem alltak volna meg a csunya autosok, akkor ertenem.
Ez igy csak buta es szuklatokoru nyavajgas.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.08.01. 18:18:41

Ha valaki lak.ter.-en kívül szemre szabályosan ott hagyja a járművét valahol, akkor jó esetben a bokorban végzi a kis- és nagydolgokat. Minősített esetben kisgyerekkel teszi.

vladekkk 2010.08.01. 18:18:44

te jó ég........
inkább nem mondok erre semmit, ha szépen le van téve a motorod, és kényelmesen hanyatt fekszel a fűbe -esetleg összetett lábakkal- én sem gondolnám azt hogy halott vagy.

Donor 2010.08.01. 18:37:24

@Nakedape: Bunkó autósok, mindig szegény bringásokat csesztetik :))))))

porthosz 2010.08.01. 18:40:39

Na azért azt hiszem itt több eset is kavarodva van.
1, valaki egy letámasztott motor mellett ül a füben. Én sem állnék meg, gondolnám elfáradt és most levegőzik, megállt rágyujtani stb stb.

2, baleset van. Ilyenkor általában azért az emberek megállnak és megkérdezik hogy mi a szitu vagy megpróbálnak segíteni. Persze van aki megijed/esetleg sokkot kap és továbbhajt. Plusz ha nem tünik egyértelmünek a baleset akkor is továbbhajt (lásd köv. pont)

3, a média meg a hirek tele vannak olyan esetekkel mikor balesetnek/müszaki hibának álcázott "segélykérő" emberkéknek megállókat rabolnak autosokat rabolnak ki, ütnek le, vágják el a torkát stb stb. Ebből fakadóan én még stoppost sem veszek fel, mert bár szivesen elvinném de sose lehet tudni.

Magyarán ha látok egy felborult motort, mellette egy fekvő motorost vértócsában, biztos megállók.
De ha látok egy 20 éves opelt, meg mellette két-három integető "érdekes" embert és úgy tesznek mintha segítségre lenne szükségük, 90% hogy nem fogok megállni.

juhaszcs 2010.08.01. 18:53:46

szerintem senki ne motorozzon fűben fekve!

Mr. Bingham 2010.08.01. 19:06:54

Azert Svajcban is eleg erdekes a kozlekedes, nem csak Magyarorszagon, foleg a francia remdszamu robogosok...

svajcinyomor.blog.hu/

min 2010.08.01. 19:07:33

Azért ma láttam pozitív esetet is.
Az M7-M1 közös kivezetőjén egy kisebb dugó alakult ki. Gondoltam két okosnak sikerült már az útjuk elején találkozni de szerencsére nem karambol lassította a forgalmat hanem egy lerobbant merci a középső sávok egyikén amit egy idősebbnek kinéző úr tolt. ÓÓ gondoltam félreállok, segítek neki de addigra egy suzukiból és a kisbuszból többen kiszálltak és gondjukba vették az autót.
Szóval azért néha megállnak segíteni az embernek.

de hazafelé nem tudnak abban a nyamvadt külső sávban autózni az idióta középsőben andalgók, hogy kapna mind a négy kerekük defektet...

Dan20VT 2010.08.01. 19:12:44

Ezért posztot írni, te jó ég....

ehja 2010.08.01. 19:15:33

Miért nem integgettél ha azt akarod, hogy megálljanak? Tudod, néma gyereknek anyja se.

És ha megáll minden autós (egy ideális országban) akkor mindegyiknek elmondod. hogy úgy sem tud segíteni? Kb a 10-ik után már te fogsz anyázni velük.
És akkor egy másik, poszt születne, hogy "megálltam segíteni és a bunkó robogós üvöltözött".

GOndolkozzá már kicsikém egy cseppet.

Deszkás 2010.08.01. 19:16:12

@..:: Gabesz ::..: "kocsi.. bocsánat.. Suzuki" Na most ez miért kellett? Lehet, hogy a te kocsid gyakrabban romlik el, mint Suzuki autó!

sidol 2010.08.01. 19:24:37

Ha láthatólag pihentél akkor miért vártad el, hogy bárki is megálljon? Ahogy írta más is, ha a robi felborulva hever az utszélén te meg eszméletlenül kifacsarva, szerintem megálltak volna. Ha nem egyértelmű a helyzet, hogy segítség kell én sem állok meg, ha vki lerobban esetleg akkor stoppoljon az utszélén és szerintem megállnak hamar, ilyen helyzetben én is megállnék. Annak ellenére is, hogy legutóbb amikor megálltam az álaranygyűrűs lehúzással akartak átverni, de nem jött be...

miako74 2010.08.01. 19:33:50

@Leadfoot: Taníts engem mester. Te, aki sosem vétesz helyesírási hibákat. Mától felnézek rád, ó nagy nyelvguru.
U.i.: Sajnálom, hogy a hozzászólásomból csak ez ragadt meg az elmédben.
Tisztelettel: Nem a NAGY MAGYAR, csak EGY MAGYAR a sok közül.

Zoltan895 2010.08.01. 19:36:11

köszönjük, hogy az idióta psoztoló arra biztat, hogy minél több ember döljön be a klasszikus rablógyilkos cselnek... ahelyett, hogy kihivnák a rendörséget

Reggie 2010.08.01. 19:53:55

Mar nem azert, de ha baleset volt, akkor ugyis megall az, aki latta a balesetet. Ha meg valaki rosszul lesz, az nem megy be a fube fetrengeni, hanem az ut szelen fetren vagy integet.

Mellesleg az ilyen robogos bekaphatja, aki ok nelkul ugy fekszik a fuben latszathelyzetet produkalva(legalabbis o szerinte), mert tesztelgetni tamadt kedve! A kovetkezo mi lesz? Elfekszik varakozas kozben az M1/M7 kozos szakaszanak 2. es 3. szavja kozott mert tesztelni tamadt kedve es unatkozik? Esetleg a szallagkorlatrol beugral az autok koze?

Nyunyócska 2010.08.01. 20:04:00

:)) Leírom a mi esetünket. Debrecenből hazafelé utaztunk, anyukám (akkor kb. 48 éves), húgom ( akkor kb. 12 éves) és én (akkor kb. 24 éves.) Apukám, aki egyébként autószerelő, otthon maradt. Én vezettem és a Wartburgban valami elkezdett csörögni. Egy ideig mentünk, de a "valami" nagyon csörgött és én féltem, hog szétverem az autót, tehát a Hortobágyon megálltunk. Később kiderült nagy kár volt, mert a csörgő csapágyból azonnal kihullott az összes golyó és nem óhajtottak visszamenni. Tiszafüredig még lett volna pár km, tehát 3 nő (akkoriban még nem volt mobil) kiállt az út szélére. Mondjuk stoppolni nem mertünk, mert anyukám azt mondta, még félreértenék, hogy 3 különböző korú nőből választhat a "kliens" :)), de felnyitottuk a motorháztetőt, hátha valaki segíteni akar majd. Nagy sokára megállt egy autós, akinek nem volt vonóhorga, megjavítani nem tudta, tehát tovább vártunk. Újabb óra múltán megállt egy másik autós (közben sok autó elment mellettünk, amiknek volt vonóhorga), aki megnézte és közölte, hogy a vezérműlánccal lesz a gond. (A Wartburgban ilyesmi gyárilag nincs, ennyit tudtunk, de csendben voltunk, mert) felajánlotta, hogy elvontat minket a tiszafüredi benzinkúthoz, majd ha gondoljuk, akkor tovább is visz minket, de vontatni már nem tud, mert siet. Így aztán megköszöntük, a benzinkútnál otthagytuk az autót lezárva és továbbmentünk az autóval. Majd az egyik faluban bekopogva az egyik házhoz, megkérdeztük, telefonálhatunk-e, de a tulaj inkább hazavitt minket a közeli faluba. A szüleim még aznap éjjel hazahozták a kocsit -egy kölcsön kocsit kérve- a benzinkúttól.

Ez legalább 15 éve történt, amikor még nem volt annyira mindennapos az útszéli rablás. Ja, és nem vagyunk -nem idén- barnultak, hogy a bokorból kiugró bandára lehetett volna számítani. :O

skrimp 2010.08.01. 20:08:55

Nem tudom, ki hogy van vele, de ettől az irritálóan buta posztolótól ezentúl nem segíteni lesz kedvem, hanem a kormányt fogom majd rárántani az útszélén napozó motorosokra. Hátha éppen ő az megint.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.08.01. 20:49:25

@röntgenszeműlány: @Lacaca: @Donor:

Úgy tűnik, csak én vagyok akkor olyan barom, hogy ha a motoros áll a gépe mellett egy lehajtón (ahol se parkoló, se leállósáv, se semmi hasonló nincs), akkor ugyan odagurulok hozzá, és megkérdezem mi a baj.

Nyilván ha látom, hogy épp oda akar jönni, akkor intek neki, hogy amúgy semmi megoldható gond sincs. De a szándék sem volt meg, és nekem ez fáj.

Gondolhatjátok, hogy nem Dunát nézegettem egy lehajtón. Én biztosan megálltam volna másnak.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.08.01. 20:54:27

@röntgenszeműlány: @Lacaca: @Donor:

De azt is elmondanám Nektek, hogy egyszer kifogyott a benzin a gépből, és a 7-es úton tolnom kellett. ELment mellettem jó pár motoros. (amúgy időnként intettem autósnak is, motorosnak is, hogy "HELP", már amennyire tudok integetni, miközben egy motort tolok)

Egyszer csak egy VTX-es megállt mellettem, és kérdezte, mi van, mondom, semmi extra, benzin kifogyott, van-e csöve esetleg. Nem volt, elgurult ahhoz a kúthoz, ahová éppen tartottam, és szerzett valami csőbigyót. A csóka a végén nem engedte, hogy kifizessen azt a kábé fél liter benzint, amit átcuccoltunk az ő gépéből az enyémbe, meg a csövet se. Semmit. Azt mondta, elkísér a kútig, hívjam meg egy KV-ra. Meghívtam, dumáltunk, és ment mindenki utána a dolgára. Jó fej volt.

Szóval van ilyen is. Csak éppen egyre ritkább.

tuono 2010.08.01. 21:16:51

Ha valaki letámasztott motor mellett a szalagkorláton üldögél (láthatóan sérülés nélkül) , akkor miért kéne bármi rosszra gondolni? Én motorosként simán azt gondolnám, hogy várja a haverjait egy közös motorozásra...
Nekem mikor elszállt kanyar előtt az első fékkar satufék kellett, de talpon maradtunk. Kb öt percet kerestem a susnyásban a fékkart, ami 90-nél repült el.. Ezen öt perc alatt 2 autós, és az össze, mondom összes motoros megállt, hogy minden rendben van-e, segíthetnek-e?! Ne általánosítsunk már. Ha láthatóan baj van, akkor a motorosokra biztos számíthat bárki!

jpmjpm 2010.08.01. 21:18:06

Neked most tényleg az a bajod, hogy semmi kibaszott bajod nem volt és emiatt senki nem állt meg???????????

Margit-e vagy?

jpmjpm 2010.08.01. 21:29:43

"Mivel nem tudott, ezért elment, de jól esett, hogy valaki Megkérdezte, hogy tud-e tenni valamit értem."

Ha pedig magányos vagy szerezz be egy barátnőt! Vagy pasit ha homár vagy. De ne az út szélén illegesd magad! ;)

juhaszcs 2010.08.01. 21:33:19

Amúgy a motorosok sünszarók!

jelentéktelen alak 2010.08.01. 21:33:54

Két élű a dolog.

Anno nagyon sokat kirándultam biciklivel. Főleg német nyelv terültekre tekertem el, de gyakran bicikliztem szláv országokban. Ha megálltam fotózni, sosem ért inzultus. De ha csak úgy pihenni álltam meg, teljesen mindegy, hogy milyen volt az út jellege, rögtön adódott társaságom. Mivel akkor tájt a magyaron kívül más nyelvet nem nagyon értettem, a társalgás elég egyoldalú volt, de önfeledten élvezni a tájat sosem tudtam.
bicikli utakon kimondottan érdeklődőek voltak a felmálházott biciklit látva. Az olyan utakon, ahol meg autók is járnak, mindenki segíteni akart. Ugyanakkor baromi jól eset, mikor elég volt kinyitnom a térképemet és az első 5 arra járó közül, valaki tuti kérés nélkül is útba igazított.

Akkor jöttem rá, hogy a rideg közöny nem feltétlen a legjobb és bizony emberi dolog a másik megszólítása akkor is, ha az éppen magányába mélyedve élvezné a felhők vonulását, mikor egy vértesi gyalogos túra alkalmával, egy ösvény mellett találtunk egy öntudatlan biciklist. Nem tudom, mikor eshetett el, de a mentők szerint komoly bajban volt. Akkor még nem voltak mobil telefonok így a csapatunk ketté válva segített. Én azokkal voltam, akik telefont keresni mentünk, mivel nem bírom vér látványát. Utólag tudtam meg, hogy a srác néha magához tért és össze vissza beszélt. Aztán újra semmi. Bár első pillanatban nem látszott, de erősen vérzett.
Mind a 3-an találtunk telefont, de végül nem voltam a leginkább megközelíthető hely felől, így mire én vissza értem, a csapat másik tagja már oda ért a mentőkkel.

Az a "vicc", hogy a srác elég forgalmas túra ösvénytől alig 3méterre volt. A nyomok, meg magukért beszéltek. Mikor mi oda értünk, legalább 20ember volt tőlünk látótávolságra előttünk, akik elmentek mellette. De a vele maradtak is mondták, hogy 8-10percenként ment el valaki mellettük. Ehhez képest, mikor megtaláltuk, a srác már majdnem ki volt hűlve.

Rwindx 2010.08.01. 21:43:23

Én egyszer autóval jónéhány éve, tettem egy 180 fokos fordulatot a jeges úton, éjszaka, a másik oldal árka megfogott. Ugyan semmi baja nem lett senkinek és az autónak sem, de pár percel később jött valaki (mák hogy nem előbb), és szó nélkül megállt, megkérdezte van-e gond, tud-e segíteni.

Egy másik alkalommal egy gyalogtúrán sikerült kicsit túlhajtanunk magunkat a hőségben, és le kellett döglenem a fűbe a 11-es út mellett. Egy arra bicikliző család rögtön megállt segítő szándékkal, még ha nem is volt rá szükség.

Nekem ez az össz ilyen jellegű tapasztalatom. Rossznak nem mondható.

Tornado86 2010.08.01. 21:44:48

Kétélû ez a dolog, szóval figyelni kell a testbeszédre és a testhelyzetre. Elég ha 1 májusi sztorira gondolok, Pestrõl mentem hazafele, aztán mind éreztem, hogy dönt ki a fáradtság, szóval el is határoztam magam arra, hogy megállok egy sort pihenni, gondolva hogy hátradöntöm az ülést, aztán a többiek ellesznek addig a parkolóban. Szolnok elõtt úgy 15 km-el kb. mintha nekem építettek volna egy parkolót, megálltam, a nem sokkal azelõtt megelõzött marosi "kollega" akkor ért be mögém, amikor kikászálódtunk a verdából, a többiek eldumálták az idõt, én le egy fa árnyékába, oszt egy olyan fél órával késõbb egyik haverem hülyülésére és persze meglehetõsen karakteres hangjára ébredek, szóltam is nekik, hogy felõlem mehetünk tovább. Na akkor tuti nem örültem volna annak ha feszt azt kérdezték volna az arra járok, hogy jól vagyok-e :)

Rwindx 2010.08.01. 21:53:55

@Rwindx: Ja, mégegy eset, de ott nem én kerültem kellemetlen helyzetbe. Szintén pár éve történt, Badacsonyban egyik május elsején. Egy lány lefelé futott a Kisfaludy ház magasságában, valahogy kifordult vagy nem tudom mit csinált, de akkorát esett fejre az aszfalton, hogy esés után nem mozdult.
Azonnal mentek segíteni az emberek, én meg az esés után kb 10mp-vel már hívtam is mentőket.

Szóval az a "másiktól akár fel is fordulhatok" mentalítás nagyon nem általános.

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2010.08.01. 21:58:50

Rájöttem, hogy a sok okos kommentelő szerint én is a posztolóhoz hasonló balfasz vagyok. Egyszer járó motorú autót láttam fényes nappal egy parkolóban a belvárosban, a fószer felhúzott ablak mellett becsukott szemmel, tátott szájjal ki volt nyúlva. Bekopogtam, megkérdeztem, hogy jól van-e; mondta, hogy igen, csak fáradt, és alszik. Oké, ez a valószínűbb ok nyilván, de...

...de persze, balfasz vagyok. Innentől felőlem fel is fordulhattok. Mert ugye az nem lehet ám, hogy valaki rosszul lett, neeeeem. Mi a faszt kéne csinálni, ha mondjuk lerakom a motort, és rosszul leszek? Tegyek ki táblát, hogy "rosszul lettem, állj meg?".

Komolyan mondom, nem vagytok komplettek...

nyergibergi 2010.08.01. 22:00:37

most akkor te tul képpen mi a f@szt is akartál? ha bajod van szólj! ha meg nincs, mi a fenéért várod el, hogy megálljon melletted minden arra járó? mi a p.......k írtad ezt ide?
vagy esetleg azt szeretted volna sugallni, hogy az összes autós bunkó, a szegény robogósok meg nem? hülye vagy te ecsém!

Közöd??? 2010.08.01. 22:01:03

Ha látok egy döglödő robogóst, természetesen megkérdezem, hogy segíthetek-e végleg megdögleni, ha nemleges a válasz akkor kénytelen vagyok 3 golyót a fejébe küldeni.

Donor 2010.08.01. 22:13:34

@Darren79: Persze, ez nyílt úton történt, de ugyan ez nem állt volna meg neked ott a lehajtón. Egyszerűen nem olyan a szitu ahol megállnak az embernek és erről nem ők tehetnek.

Te se állnál meg ott, csak mivel neked volt kellemetlen ezért gondolod ezt.

Ha messziről ki lehet szúrni akkor megállok, de hirtelen felvillan a szemem sarkában egy motor nem igazán arra fogok figyelni.

Donor 2010.08.01. 22:14:48

@juhaszcs: Tegnap szartam, nem volt benne sün :)

Donor 2010.08.01. 22:22:00

@Darren79: Namost rosszul voltál? Nem. Hát akkor? Majd ha rosszul leszel és nem áll meg senki akkor szólj. Ha meg ott ülsz a korláton ki a francot érdekelsz? Főleg egy olyan helyen ahol jó ha egy pillanatra bevillansz a perifériába. A forgalomra figyelek, nem arra hogy ki kapott infarktust a rakparton.

BBW_LOVER 2010.08.01. 22:23:14

ez azért van, mert az emberek bizalmatlanok. sokkal többen megállnának, ha szinte biztosra tudnák, hogy nem átverés/rablás/lehúzás stb. lehet a dologban. csak ugye a bűnesetek..:-P
ugyanígy a stopposok felvétele. én sem veszek fel senkit (kivéve, aki tuti nem bűnöző, mondjuk vmi hátizsákos kiscsaj), nem kell, hogy kést vágjon a lábamba.

Donor 2010.08.01. 22:26:37

@Darren79: De te nem tűntél eszméletlennek, saját bevallásod szerint is ott ültél és vártad a havert. Majd ha úgy tűnik bajod van akkor megállok.

Te tényleg olyan vagy mint a posztoló :D

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.01. 22:35:39

Néhány éve történt az alábbi eset:

Vidéken laktam. Mindenkit ismertem az utcában. Minden áldott nap szinte percre pontosan 4:45-kor indultam melózni hetek óta. Egyszercsak vége lett ennek a melónak, így hatalmasat aludtam végre. Délután 4 órakor! arra ébredek ijedten, s kiábrándultam, hogy a szomszédaimtól akár meg is dögölhetnék! Kint állt a ház elôtt a kocsi ahogy már hetek óta nem, s senki! nem csengetett be, hogy megdögöltem-e vagy mi van! Ezektôl atombombát is gyárthattam volna. Szörnyû. Azóta már el is költöztem. Azóta egy hegytetôn lakom, nincs szomszéd.

totart 2010.08.01. 22:45:12

a legtöbb kommetelőve egyetértek. én sem állnék meg ilyen helyzetben.
de én leegyszerűsíteném a helyzetet: a motorosok szeretnek hőbörögni az autósokon...ja bocs, nem, mindenen szeretnek hőbörögni.
én meg egyszerűen utálom a motorosokat:)

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.01. 22:51:42

@totart:

Én viszont az utósokat meg a bringásokat meg a gyalogosokat meg a repülôsöket, s egy kicsit a helikoptereseket is.

Avenarius 2010.08.01. 22:52:13

ez nem autós-motoros ügy, kissé el vagyunk idegenedve, az van. a múltkor a hírekben szerepelt egy sofőr, aki a lángoló kamionja mellett állva negyed órán keresztül integetett az M0 leállósávjában. senki sem állt meg neki, a tűzoltók oltották el a kiégett járművet. már ha igaz a hír.

Funkerman 2010.08.01. 22:55:49

Biztos azt hitték hulla mák vagy, gondolták, hagynak aludni.

Dr. Bélus___ 2010.08.01. 23:05:07

A robogót fektesd el, esetleg (ha biztosra akarsz menni) spriccelgess ütemesen egy kis vért az ég felé, és meg fognak állni.

Leállított, sík egyben lévő robogónál elég egyértelmű, h a delikvens nem bukott, valszeg nem volt balesete. Az meg hogy miután akkurátusan letámasztotta a robogót, majd elmászkált ÉS UTÁNA összeesett nem túl valószínű... Én se álltam volna meg gondolván, hogy ha segítség kell, integetni legalább tudnál. Szal ha rosszul vagy, dőlj el a robogóval az út mentén, jobban jársz! :D

BBW_LOVER 2010.08.01. 23:07:15

@miako74: most őszintén, azért nem ártana jól tudnotok magyarul, ha már akkora magyarok vagytok, hogy szétdurran az agyatok.:-D ez alapfeltétel.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2010.08.01. 23:16:53

Nem rosszból, de elsőre mindenki lelassít bámészkodni, hogy lássa mi a szitu. Gondolom nem látták, hogy fájdalom görcsbe rándította az arcod és az arra utazók 90%-nak egyértelmű volt, hogy műszaki hiba miatt vesztegelsz...szerintem.

Viszont a valós dolog, hogy leszarjuk egymást..

A farkastorki úton jöttem le egy hónapja robogóval, ahol vízfolyás van az út szélén, hogy ki folyatja oda gőzöm nincs, de faszán be van algásodva (ezt sajnos csak utólag vettem észre), csúszósabb mint a jég. Piros lámpától indultam robogóval, szerencsére nem siettem de így is megcsúsztam és szánkóztam vagy két métert a motorral az oldalamon...a mögöttem álló komplett kocsisor kikerült...erről ennyit...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.01. 23:19:09

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu):

Búvópatak, de ha sokat panaszkodsz legközelebb nem kerülnek ki. A posztíró, s örülne inkább, hogy nem lassított egy furgon, s dobták be hátra a robogóját.

Kuruttya 2010.08.01. 23:44:32

Kurva unalmasak ezek az "úristen nem segít senki a földön fekvő embernek" sztorik. Nem segítenek. Ilyen a modern ember természete. Lépjünk már túl rajta!

[mike] 2010.08.01. 23:44:52

Azért szépen elbeszélgetünk itt. Az egyik fejbe akarja lőni a másikat, a harmadik kikéri magának, ha alvás közben felébresztik, a negyedik meg kikéri magának, ha valaki rosszul lesz...

prérikutya 2010.08.02. 00:25:18

Nem vagyok motoros, de gondolom a motort minden normál esetben (parkolás, műszaki hiba) le szokták támasztani, ellenkező esetben könnyen sérülhet a fényezés, vagy az idom.

Vagyis, ha letámasztotta, akkor nem értem mire várt segítséget. Ha meg eldöntötte az 1 napos motorját, ahhoz csak gratulálni tudok.

Ha a motor az úttesten, vagy az út szélén eldőlve fekszik, biztos megálltak volna.

Ezt meg kár volt betenni a blogba. Itt is uborkaszezon van?

röntgenszeműlány 2010.08.02. 02:08:10

@prérikutya: Már miért lett volna kár: index címlap + félrevezető cím = millió katt. Ez a lényeg.

neurotikk! (törölt) 2010.08.02. 05:41:29

@Darren79: bocsanat, de ez irrelevans pelda egy piknekelos, utolag balesetnek beallitott sztorijara...
plane ha a benzined fogyott ki osszesen. A benzin az azert eleg alap dolog egy motorban nem, hogy ne gondolj ra. Aztan meg masokat is megitelj ez alapjan, hogy milyen balfasz voltal alap dolgok elfelejteseben. : )))
Hulyet csinalsz magadbol, sajat elhatarozasbol?
Ugyes. Hirdetsd csak hogy milyen luzer voltal. : )))

kigyurt álat 2010.08.02. 06:43:08

ÁÁÁ micsoda fasság ez.
Semmi baja, de elvárja, hogy mindenki megálljon érdeklődni? Beszélgetni akart vagy mi a f...?
Nyilván nem kicsavart végtagokkal feküdt ott, mindenki láthatta hogy nem haldoklik.

Jago_ (törölt) 2010.08.02. 07:11:54

Nekem még néhány évvel ezelőtt sikerült kényszerleszállnom az 1-es út és az M7 mellé (Herceghalom TESCOtól kb. 500 méterre) - várva a felmentőseregre, a repülőgép mellett heverésztem én is, a lucernásból nézve az utat. Jó két óra telt el mire az első autó megállt, hogy mi történt, segíthet-e valamiben - ő is azért, mert szintén repülős kollega volt... Szóval tökmindegy, hogy robogó vagy repülő, az emberek leszarják ez a nagy igazság...

.lll. 2010.08.02. 08:21:04

szerintem simán azt gondolta mindenki,hogy kullantassz és segget törölni egyedül is tudsz

Egyéves Önkéntes 2010.08.02. 08:42:35

Hallgattassék meg a másik fél is:
Pár éve történt, akkor még csak egyszerű vidéki robogó voltam. szóval a gazdim letámasztott az út szélén és lefeküdt pihenni. Én meg csak álltam ott az út szélén, néztem a szebbnél szebb négykerekűeket, de egyik sem állt meg.

dekás dezső 2010.08.02. 08:43:21

bezzeg amikor a lopott műtrágyászsákokat adogatjuk kifele a kerítésen akkor megáll boldog boldogtalan, hogy a rosseb egye meg;)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.02. 09:04:54

Ha baja van, integet, ha nem integet, pihen...

A pihenésben nem zavarunk senkit!

cdrom70 2010.08.02. 09:07:01

Ha megállsz, esetleg bíróságra kell járnod jó esetben csak tanúként. Esetleg, be akarnak csapni, az ember mögött áll 3 barnabőrű és ki akarnak fosztani,kell ez valakinek. Addig még bűnözőbarát törvények vannak nálunk, ha valaki jót akar magának, nem avatkozik be semmibe.
Ha mellettem ütnek valakit odébb állok és nem látok semmit.

Alex3000 2010.08.02. 09:14:28

A rendőrnek alap, hogy meg kellett volna állnia és minimum megkérdezni, hogy van-e valami baj. Az autósok többsége vagy siet, vagy fél, hogy csapda, vagy egyik sem, de bunkó paraszt. Ezért nem álltak meg. Az ember is egy állatfaj. Ott van a Németországi példa, letapossák egymást mint a gnúk Afrikában...

Peter Blau 2010.08.02. 09:20:23

A sztoriban igazából az a durva, hogy a két rendőr nem állt meg. Szolgálatban lévő rendőr álljon meg szépen, és kérdezze meg mi a baj. Ez a dolga, ezért van szolgálatban. Az a szégyen a rendőrségre nézve, hogy ha ott állsz az út szélén akkor magánautó hamarabb megáll mellette, hogy mi a baj, mint a szolgálatos rendőr, az csak sietve elhúz a McDrive felé. Mikor lerobbant autót toltunk nagy nehezen ketten egy kereszteződés közepén és jött a rendőrautó, nem hogy kiszállt volna segíteni, hogy a hülye állampolgár mielőbb eltakaríthassa az autóját a kereszteződésből és helyreálljon a rend, á nem bazmeg, hanem állt mellettünk és dudált a fasz. Na ez a baj. Úr lett a rendőr, nem a köz szolgája, és kihúzza magát minden alól ami alól csak tudja.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.02. 09:27:36

@Peter Blau: @Babu2000: Miért is kellene megállnia egy rendőrnek egy szabályosan várakozó, motor mellett üldögélő polgár mellett molesztálni őt?

Van hozzá bármi semmi köze, hogy mit csinál ott?

Nem integetett, békésen üldögélt.
Azt még egyelőre szabad rendőri engedély nélkül is ebben az országban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.08.02. 09:29:11

@kolbászoszsömle: Nincs hozzá köze, de illett volna megkérdezni, hogy tudnak-e segíteni. Más kérdés, hogy a rendős soha sem akar segíteni, csak basztatni.

dijumvisu 2010.08.02. 09:34:21

döntsd le a motort ne letámaszd és feküdj mellé kitekeredve... szerintem 3 percen belül valaki újra akar majd éleszteni :D de tényleg....

Új Nick 2010.08.02. 09:37:08

Nem akarom megint a motoros érzékenységre fogni, de a t. levélíró mennyi, az út szélén álló autónál állt meg, hogy tud-e segíteni valamit? Naugye.
Nyilván, ha a motor borítva van, a vezető meg arccal a padkán, akkor többen megállnak.

nyergibergi 2010.08.02. 09:37:36

@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): Qrwa rendesek voltak, hogy kikerültek!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.02. 09:41:25

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ha rámtörne a meditálhatnék, és leheverednék az út szélén, biztonságos helyen ommogni, és ebben megzavarna a rend éber őre, valszleg elég mérges lennék.

Szerintem, aki akar valamit, az integessen, aki nem integet, azt meg hagyják békén.

Merthogy a motor sztenderden, emberünk figyel kifelé, látszik, nem vérzik, látszik, hogy nem vérzik, nem balesetes, nem kér segítséget.

Szóval nem értem igazából az elvárásokat.

Amikor régen túráztam, jött a rendőr bosszantani, hogy miért alszok a falu szélén, mit keresek erre, van-e ezazamaz, és mindig fel kellett homályosítani róla, hogy nekem jogom van azon a közterületen aludni, ahol rám esteledik.

Számomra tök jó azt hallani, hogy ez a fajta csendőrmentalitás kezd eltűnni.

nyergibergi 2010.08.02. 09:41:55

@Peter Blau: már bocs, de ha egy leállított motor, robogó, autó, bicikli, roller áll az út mellett és a vélhető vezetője nyugodtan napfürdőzik a közelben mi a farokért állna meg a szerv? Egy motoros megállt, érdeklődött de segíteni nem tudott, meg nem is volt rá szükség. Hát ez a leghülyébb post ami csak létezik!

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.08.02. 09:45:44

Nem is értem a problémát: a motorosok megállnak, segítenek, mert így természetes.
Az autósok közül senki? Őszintén, a Balkánon miért is kellene megállni a tufaagyúaknak?
Tudhatnád, ez magyarország, így kisbetűvel: az ő tizenkét másodperce értékesebb, mint hogy odaszóljon: jól vagy-e?

A jóember elesett a motorral, láthatóan földön fekve, motor az oldalán. Egy tucat autó kerülte ki, le se szarták, hogy mi történt vele... pedig az már nem modor, hanem KRESZ tudás kérdése.

Alex3000 2010.08.02. 09:47:55

@kolbászoszsömle: nem hiszem, hogy a munkaköri leírásában benne lenne, de én személy szerint úgy gondolom, hogy egy rendőrnek eszébe kellene jutnia, hogy megálljon és megkérdezze, tud-e segíteni, főleg úgy, hogy az én és a te pénzedből dolgozik, azért, hogy téged szolgáljon! Persze egy olyan embernek, aki ezt megkérdőjelezi, hiába magyarázom, úgy sem érti meg.

ember a holdon? 2010.08.02. 09:54:41

nem tudom, ki-hogy van vele, de ha én megállnék az út szélén, hogy a kifogástalan veseműködés eredményeképp könnyítsek magamon, nem örülnék ha minden második-harmadik arra járó autós/motoros megállna és érdeklődne, hogy segíthet-e. nagyon nem..

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.02. 09:57:03

@Babu2000: Szabályosan várakozó motor, mellette üldögélő ember.

Ehhez miért kellene rendőri segítség, jelenlét?

Ezt tényleg nem értem, így minden magyarázat hiábavaló.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.08.02. 10:00:54

@kolbászoszsömle: Az jogos elvárás, hogy ne basztasson, meg ne igazoltasson, de annyit azért megkérdezhettek volna, hogy van-e valami baj. Ugyanis az is a rendőri munkához tartozik/tartozna, hogy a bajba jutott embereknek segítsenek.

Érdekes, hogy nemrégiben messzi Szlovákiában kaptam egy defektet az autópályán a pótkocsira, kb. egy órába telt, mire kicseréltem, eközben két rendőrautó is megállt mögöttem, és megkérdezték, hogy tudnak-e segíteni, és kb. 15-20 perc múlva kijött az útkarbantartó, és kibólyázta a kamiont, míg nem végeztem. Utána jó utat kívánt, és mindenki ment a dolgára. Érdekes, hogy így is lehet.

Egyébként én sem értem a posztoló felháborodását, ha nem volt baja, akkor minek kellett volna bárkinek is megállnia?

labi 2010.08.02. 10:22:39

Na szép...
A poszt hatására mindenki elszégyenli majd magát, és ha Fót felé látok egy robogót letámasztva az út mellett, akkor nem arra fogok gondolni, hogy beugrott a bokorba sz**atni valamelyik lányt hanem inkább megnézem, hogy miért parkol ott normálisan egy moci.
Legfeljebb előzékényen megkérdezem, hogy használ-e gumit, mert tudok adni... :)

index-cenzura.biz 2010.08.02. 10:25:24

A motorosok nagy része nem azért integet egymásnak, mert viccess, hanem mert hogy számíthatnak egymásra.
Amúgy ha le van állítva (e.g. nem fekszik) a motor az út szélén, és fekszel a közelben, senki nem vágja le, hogy segíteni kéne. Ha állnál az út szélén és integetnél, nyilván hamarabb megáll valaki.

Ha pl ülsz a szalagkorláton, miért is állnának meg az emberek segíteni?

Ha meg belegondolsz, hogy ha kocsi/motor megáll segíteni, attól még simán kiugorhatnak páran a bokrok közül, és kirabolhatnak, szóval kicsit több megértést a meg nem állók felé, okés? :)

pfekete101 2010.08.02. 10:59:07

A pszotolonak:

Ha senki nem jon AZ A BAJ,
ha autos jon AZ A BAJ...
Ha senki sem all meg AZ A BAJ,
ha mindenki megall AZ IS BAJ...

Remelem ertheto amit mondani akarok.
A posztolo szerint az autosok hulyek.
Szerintem meg a posztolo.
Tul sokat varsz el. Nem, nem ettol az orszagtol. Mer' nyugaton mindenki megallna? Na, ne ma'!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.02. 11:09:06

@pfekete101: Ha aneszteziológust hívok a csirkéhez és aztán szívlapáttal csapom agyon, az a baj... :)

Inter Face 2010.08.02. 11:26:15

Már sokan leírták de semmi ok nem volt megállni a fenti helyzetben.Másrészt annyi útszéli "trükkös" rabló van ,hogy nem szivesen állok meg senkinek,főleg nem akkor ,ha semmilyen balesetre nem utal a helyzet.Vannak országrészek ahol külön tábla van kirakva az utak mentén a rablókra figyelmeztetve az arra haladókat..Sem nyitott motorházas sem kiskannás integetőknek nem szabad megállni főleg nem városon kívüli elhagyatott helyen.Városban meg főleg nem mert ott találna szervizt és kutat is ,ha akar.

főboszorka45 2010.08.02. 11:27:42

Hát....

Én inzulinos cukorbeteg vagyok.Attól félek, hogy egyszer össze fogok esni azutcán, aztán azt hiszeik, hogy részeg vagyok, mert acetonszagú a leheletem?
A múltkor is rosszul voltam, a melóhelyen tudják a kollégák hogy segítsenek.
Namármost, mi van akkor, ha cukorbeteg lett volna a posztoló, és esetleg megérezte, hogy nincs jól, és le kell feküdnie? Az ilyenkori zavartság okozhatja azt, hogy letámasztja a robogót, lefekszik, de közben ellájul, vagy kómába esik? akkor tényleg meg is halhat....

Mondjuk, stopost mi sem veszünk fel, mert ki tudja, nem-e az autóra pályázik
Mondjuk, mi megálltunk volna, és nyilván megkrédezem, hogy rosszul van-e, a fenti okok miatt....

Peter Blau 2010.08.02. 11:29:05

Na ott a gáz, hogy nem hogy fel nem tűnik nektek, hogy mi a rákért nem kérdezte meg a rend büszke őre, hogy nincs e gond és segíthet e, hanem még ki vagytok akadva, hogy miért kérdezte volna meg. Azért, mert ez a munkája, hogy a környezetében odafigyeljen mindenre ami nem megszokott jelenség, és ha tud segítsen. Ezért. Azért amiért az osztrák autópálya rendőr megáll ha ácsorgó kocsit lát, és megkérdezi, hogy hívjon e segítséget, ha azt mondod neki, hogy kösz ne, megoldom, akkor köszön és elmegy. De az legalább megkérdezi jóindulatúan. Mert figyel, és nem szarik a fejedre. Meg ott a baj, hogy ti ezt macerálásnak éreznétek. Szolgál és véd, ezért kérdezze meg. Mert az nem a rend része, hogy az autóút mellett sütkérezik egy ember.

Netuddki. 2010.08.02. 11:29:14

"Szóval itt élünk 2010-ben ahol mindenki leszarja a másikat."

Észrevetted???!! Welcome to the real world!

Mellesleg ismered a mesét a hülye birkáról amelyik mindíg farkast kiáltott? Aztán amikor valóban kellet volna a segítség senki sem vette komolyan.

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.02. 12:00:33

@SilentSound: Kártérítést kérek!!!!

A nem alvásom miatt!!!!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.02. 12:11:46

@1 Fószer: Nem ez volt az a sztori, amit mondtam, azt az offtopicban írtam le, csak nem figyelsz. :P

Inter Face 2010.08.02. 12:19:40

@Peter Blau: Magyar rendőr kerüli a pluszmunkát ,ha pénzt nem remélhet tőle.Minek álljon meg?Büntetni nem tud hiszen a robogó nem vesz részt a forgalomban, tehát lejárt jogsi, vagy alkoholos állapot esetén sem tud zsebretenni kenőpénzt .Ha valamelyik újonc rendőr esetleg azzal az eléggé el nem ítélhető szándékkal áll be az állományba ,hogy segítse az embereket ,védje a törvénytisztelőket ,a "nagy öregek" úgyis kinevelik ezt belőlük rövid idő alatt."mindenki mindenki ellen,mindegy csak dolgozni ne kelljen" :D

(---Flúgos Buszos---) 2010.08.02. 13:11:00

@SilentSound: Bocs Apa,akkor benézek oda is,ne haragudj!!!!!!!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.02. 18:46:22

@Peter Blau: Nem az a dolga, hogy ha valaki ücsörög az út szélén, akkor odamenjen hozzá bosszantani.

"Azért amiért az osztrák autópálya rendőr megáll ha ácsorgó kocsit lát, és megkérdezi, hogy hívjon e segítséget, ha azt mondod neki, hogy kösz ne, megoldom, akkor köszön és elmegy."

Ha az autópálya szélén ücsörgött volna, itt is jött volna a rendőr.

5s 2010.08.03. 01:25:47

erről eszembe jutott vmi: estem motorral x (~8) éve, és nem állt meg senki segíteni, mert csak annyit láttak, hogy furcsa kézállással le szeretnem inteni őket, szakadt ruhában, bukóval a fejemen.. ~5 percig csak foltokat láttam, ~15 perc telt el, mire ~10 autó után egy tanárnőnek volt elég szociális érzéke, hogy az addigra már az út közepén hadonászó, törött karú motorost arrébb vigye.
/saját hiba/retkes út, friss jogsi, új motor/, motor az árokban, repültem, megfejeltem egy jókora terméskövet a bukómmal/
/jöhetnek a kommentek, hogy hülye vagyok, hogy elestem, meg minek hadonászok az út közepén, törött kézzel, ja meg hogy nem érdemlem meg a túlélést:)/ mindenesetre lehetnénk segítőkészebbek, na.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.03. 09:47:51

@Donor:
Né' má'! Nugger motoros vagyol-e?
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.03. 09:52:20

@Nyunyócska:
A Wartburgban ilyesmi gyárilag nincs, ennyit tudtunk"
Papa autószerelő, az ilyenek megtuningolják a Warnyút is
:)

hakapeszimaki1986 2010.08.03. 16:37:03

@Játékos: Azért legközelebb állj meg az út szélén integető,alulöltözött lányoknak is hátha tudsz nekik segíteni....
Idióta....

Alikam 2010.08.04. 11:03:14

Ki nem szarja le, hogy egy letámasztott robogó tulaja a fűben gondtalanul heverészik?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása