Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Válaszolt a szemetelő furgonos munkaadója

2010.08.11. 17:09 :: SilentSound

Szépen leégette a klímatechnikai céget egyik dolgozója a vállalat autójából történő szemeteléssel. Tegnapi levelemre ma kora délután Bántó Károly, a Genex Zrt. vezérigazgatója reagált, méghozzá nem is kis terjedelemben. Örülök neki, hogy nem próbálnak menekülni a felelősség elől és bízom abban is, hogy az alábbi ígéreteket valóra is fogják váltani és nem maradnak üres szavak. Íme a válaszlevél, ti mit gondoltok?


Az egyik tegnap közzétett kínos fotó

Köszönjük, hogy megkeresett minket és lehetőséget adott arra, hogy reagáljunk az illegális hulladékot elhelyező kolléga ügyében. Természetesen mi is olvastuk az adott weboldalon megjelent figyelemfelhívó észrevételt, valamint a hozzászólók véleményét is. Természetesen tehetnénk azt, amit a hozzászólók nagy része eleve feltételez a Genex válaszában, hogy elkezdjük kétségbe vonni a dolog megtörténtét, valamint rákenjük a felelősséget egy a cégünknél dolgozó illetéktelen munkatársunkra stb. Mi most még is azt a megoldást választjuk, hogy elismerjük és beismerjük hogy valóban hibáztunk, ha nem is az egész Genex cégcsoport de egy munkatársa mindenképpen, aki ott és akkor a Genex-et képviselte.

Nem akarok mentségeket találni a történtekre és kisebbíteni annak súlyát, de azt szeretném kérni, hogy a vétkes munkatársunk tettét és hozzáállását ne azonosítsák a Genex cégcsoport egészével, hiszen természetesen felelősséget vállalunk az itt dolgozó összes munkatársunk tettéért és viselkedéséért, de ilyen nagy létszámú munkatársi gárdánál mindig előfordulhat, hogy valaki figyelmen kívül hagyja cégünk törekvéseit a kialakított értékrendjét fittyet hány az elvárásokra a felmutatott jó példákra és egy adott pillanatban csak a személyes gondolkodása és lustasága határozza meg tetteit. Az ilyen munkatársakkal cégünk nem tud azonosulni nem tudja támogatni és nem akarja megvédeni az egyes emberek, illetve a társadalom felháborodása ellen.

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a fényképen szereplő autót vezető kollégát fegyelmiben részesítettük, hiszen cégcsoportunk kiemelt figyelmet szentel a környezetvédelemre. A munkáink során keletkező hulladékainkat telephelyünkön hulladéktárolókban helyezzük el, melyet szerződött vállalkozóink a kijelölt területeken ürítenek ki. Arra törekszünk, hogy mind a cégcsoport tevékenysége, mind az itt dolgozók elkötelezzék magukat a környezet tisztaságának megőrzése mellett, valamint az általunk forgalmazott berendezések is megfeleljenek a környezettudatos szemléletnek.

Kollégáinkat egy cégcsoport értekezleten újfent tájékoztatjuk környezettudatos viselkedés szabályairól és azok betartásáról, illetve betartatásáról.

Mindenképpen bizonyítani szeretnénk elkötelezettségünket az élhető környezet megóvása iránt, ezért igyekeztünk olyan megoldást találni az okozott probléma kezelésére, mellyel egyrészt jóvá tesszük az elkövetett cselekmény környezetkárosító hatásait, másrészt talán példát mutatunk nemcsak saját dolgozóinknak, de az eset kapcsán szélesebb társadalmi körben is, hogy egy vétkes mulasztás esetén milyen módon lehet törekedni az okozott kár hatékony helyrehozására.

A probléma jelenlegi megoldására felvettük a kapcsolatot a XI. kerületi önkormányzattal és 2010. szeptember második felére a cégcsoport összes dolgozója részére kötelező szemétszedő akciót hirdetünk a XI. kerület leginkább problémás (szemetes) helyszínén (a szemétszedés pontos helyszínét az Önkormányzat a későbbiekben jelöli ki).

Kollégánk és Cégünk nevében szeretnénk elnézést kérni mindenkitől, akiket a hulladék kidobása vagy fizikai környezetük szennyezése okán, vagy jóérzésük megsértéseként, vagy a jövőért aggódó állampolgárként munkatársunk ezen tette megsértett, felháborított vagy kellemetlenséget okozott. Reméljük szemétszedő akciónkkal nagyobb területet tudunk majd megtisztítani, mint amit kollégánk beszennyezett, ezzel is hozzájárulva Budapest környezetének védelméhez, tisztántartásához.

Tisztelettel

Bántó Károly
Vezérigazgató

Genex Zrt.

88 komment

Címkék: budapest autó büntetés környezetszennyezés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.11. 17:18:59

a szemétszedős akció korrekt.
a dolgozó fegyelmi eljárással megtoldott azonnali hatállyal történő elbocsájtását hiányolom a sztoriból.

ha az én cégemet járatná le az egyik alkalmazottam hasonló módon, biztos, hogy még fel is jelenteném.

B4nd1t4 2010.08.11. 17:19:55

Korrekt levél... Hát ha még így is gondolják...

ayeti azaki - távolkeleti segédmunkás 2010.08.11. 17:23:14

ööö... ez lenne ma Magyarország?
még a végén jó hely lesz...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.11. 17:24:32

@xaba99: Nem vagyok benne biztos, hogy feltétlenül ki kellett volna rúgni, még ha helytelen is amit csinált és valószínűleg nem is először tette. Szerintem elég büntetés az neki, hogy a főnöke alaposan lecseszte (legalábbis gondolom ez megvolt), meg a munkatársai várható jóindulata, akik most miatta mehetnek majd guberálni. Persze valószínűleg engem is legalább ugyanennyire utálnak érte, de nekem nem kell nap mint nap velük dolgozni...

AjánlatGuru · http://ajanlatguru.hu 2010.08.11. 17:26:08

Nem kicsit korrekt válasz, minden tanulhatna tőle

sevcsik 2010.08.11. 17:26:42

na kivancsi leszek, az oltonyos menedzserekre, ahogy szemetet szednek :))

viccet felreteve, teljesen korrekt hozzaallas, nagy like a genexnek.

dr. _mmm_ 2010.08.11. 17:39:06

Korrekt válasz..

Szerintem se kell kirúgni az embert.. elég lesz neki, hogy miatta kell MINDENKINEK szemetet szedni.. plusz az aznapi üdítőt, szendvicset is fizethetné a szemétszedő kollégáknak!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.11. 17:41:11

@SilentSound: jó, tudom, túl szigorú és telhetetlen vagyok. ;)

Leadfoot 2010.08.11. 17:45:23

@xaba99: Egyetértek a többiekkel. Neked se esne jól, ha mások azt követelnék, hogy téged tegyenek utcára. Ez nem vérbosszú. Hibázott, megkapta a büntetését, kész.

ganyager 2010.08.11. 17:47:05

Nagyot nőt a szememben a cég. *5.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.08.11. 17:48:27

@Leadfoot: Volt olyan sztori már a blog történetében, amikor a benzinkúton a kasszás kislány sorozatosan meglopta a vevőket. Na őt ki is rúgták és fel is jelentették. Ő nagyonis megérdemelte: autozz.blog.hu/2007/11/26/kirugattunk_egy_penztarost

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 18:11:32

@SilentSound: Silent! Esetleg nem lenne jó ötlet felajánlani, hogy a szemétszedő akciót videón megörökítjük/megörökítik/megörökíted, (ha kell,adok egy kamerát, bár gondolom ez nem gond) és erről is olvashatnánk itt, sőt látnánk is belőle valamit egy posztban? Csak 1 5let...

Az embert szerintem is ki kellett volna rúgni. Vállalkozóként, ha kimondom,hogy egy alkalmazottam tettével semmi módon nem értek egyet, sőt az ellenkezőjét képviseli, mint amit a cégem vall, nos az nem dolgozhat nálam. Picit nekem még ott van a fejemben,hogy esetleg mégiscsak főnöki utasítást követett?Másképp elképzelhetetlen számomra, miért nem vállnak meg tőle!Ennél sokkal szerényebb tettekért is megválnának bárkitől, szerintem. Csakhogy ha kirúgják, az ember elmondja mi volt valójában! ? Persze lehet,hogy tévedek. Vagy nem...

vazzup 2010.08.11. 18:29:52

@Aabroncs: nem filmezni kell, hanem blogszinten csatlakozni hozza. szerintem.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.11. 18:51:56

Azt is lehet, természetesen. Nekem nem kell a szemétszedéshez indok, de ahogy érzitek. Sajnos én rendszeresen kényszerülök rá, de most már a vízen is...Sajnos a horgászok sem szentek, éppen tegnap előtt kellett "kimentenem" egy horgászhelyről a szigeten egy 110 literes zsák szemetét valamelyik bunkó horgásztársamnak:-(( Természetvédelmi terület, Hárosi-öböl..Nesze neked...

Marcellusca 2010.08.11. 18:59:30

Korrekt!

@vazzup: Assenem rossz ötlet.
(Viszont félek, hogy a "kemény mag" kivételével nem túl sok embert látnánk ott!)

jelentéktelen alak 2010.08.11. 19:18:10

A Genex egy korrekt cég. Sejtettem, hogy a cégnek van a hulladék kezelésre megoldása. Mint ahogy azt is, hogy ez egy magán akció volt.
A melós büntetését sem tartom sem túl erősnek, sem túl enyhének. Mondjuk a kollégák helyében nem lennék.

De ezzel a levéllel, a Genex a szemeben jól jött a dologból. Kis gúnnyal még reklámnak is jó. :-)

jelentéktelen alak 2010.08.11. 19:21:20

@Aabroncs:

Ez a szemét szedő akció alapból jó ötlet. Bármilyen szemét szedő akcióhoz csatlakozni nemes dolog, még ha maga munka nem is az. De ebből hirdetést csinálni???

Rendben, hogy valóban korrekt módon reagált a cég. De azért nem hiszem, hogy jó ötlet ha átfordul a dolog egy reklám kampányba.

Persze ez csak egy vélemény...

Kovacsla 2010.08.11. 20:40:35

@vazzup:
Benne vagyok az aktív szemétszedésben és ezúton bátorítok mindenkit, hogy csatlakozzon.

@Silent:
Újfent gratulálok, hogy tényezők lettetek, akár a víz, akár a szemét bizonyul túl soknak.

Macibb

tundrazuzmo (törölt) 2010.08.11. 21:18:29

Korrekt a Genex, ezután náluk tankolok...:)

igazi hős 2010.08.11. 22:20:58

"aki ott és akkor a Genex-et képviselte" Bizony, ez a korrekt hozzáállás. Ha céges autóval vagy akár céges ruhában csinálok hülyeséget, azzal a céget is lejáratom. (Lásd még BKV trollok viselkedése, ha lehet egyáltalán a BKV-t lejáratni.)
Alaplecke, de sokan nem tudják, Bántó úr igen. Remélhetőleg a dolgozóikban is tudatosul.

Leeroy of SMV Design 2010.08.11. 22:30:52

Több mint korrekt, még jó példával is elöljár.

Don Blasius 2010.08.11. 22:33:37

@igazi hős:
Nekem volt egy kollégám, aki elég f@szul vezetett, ráadásul úton-útfélen bemutogatott másoknak a feliratos céges autóból. Vártuk már mikor lesz kellemetlenség egyszer ebből, de aztán előbb rúgták ki a srácot más ok(ok) miatt.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.08.11. 23:43:03

Se vér, se agy, se gericroppanás?

Még egy nyomoronc tilosbanparkolás se? :(

glinolid 2010.08.11. 23:46:11

Hmmm. A cégnek van minőségbiztosítási rendszere? Mert ha van és az hulladékgazdálkodással is foglalkozik, akkor a tevékenysége által keletkezett hulladékról/hulladékok mennyiségéről és minőségéről pontosan el kell tudni számolni. Azaz, nem hiányzott az aznapi munkavégzés során keletkezett hulladék mennyiség?
Kétségeim vannak afelől, hogy ez a nem helyén való hulladék kezelés a munkavállaló partizán akciója lett volna. Milyen érdeke fűződik a munkavállalónak ahhoz, hogy a cége szemetjét illegálisan lerakja?

jelentéktelen alak 2010.08.11. 23:58:04

@glinolid: És ha nem a cég szemete?
Ha valamelyik havernak szerelt be a légkondit céges szerszámokkal és céges furgonnal, munkaidőben, adómentes térítésért?
Hát az ilyen szemetet mégsem viheti a cég szemetesébe...
Vagyis viheti, de okozhat kellemetlen kérdéseket.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.08.12. 00:13:21

profi reakció. vagy házon belül jó a PR-es csapatnak, vagy külsős cégnek dícséret. illetve, ha ezt séróból nyomta a vezér, akkor neki. egy ilyen ügyből csak így lehet jól kijönni. respekt

glinolid 2010.08.12. 00:38:49

@jelentéktelen alak: Természetesen ez a verzió is megállhatja a helyét, csak hát egyszerűbb egy fegyelmit kiosztani és erről egy szép levelet írni, mint ...
A kételkedés jogát fenntartom.

gishi 2010.08.12. 04:39:15

@glinolid: "A kételkedés jogát fenntartom." = Nekem senki nem tud olyat válaszolni, ami nekem megfelel, vagy amibe nem kötnék bele.

Norbi 2010.08.12. 07:40:55

Namost én azért kétkednék...
Nem ismerem az teljes történetet, de ha a vezérigazgató az írja, hogy a telephelyen helyezik el a szemetet, akkor a kollégának mégis mi a fene érdeke lett volna csak úgy önszántából elhozni a világ végére azt??? És amúgy meg semmi komoly büntetést sem kap. :) Azért ez elgondolkoztató... Talán csak nem utasításra cselekedett így...?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.12. 07:53:30

@xaba99: Nagyon elnéző vagy a dolgozóiddal!
Azért a pallosjogod és az első éjszaka jogát remélem gyakorlod.

Ird le hogy élsz, mit csinálsz részletesen, én is találok olyat hogy azonnal megbüntethetnélek

igazi hős 2010.08.12. 08:57:14

@Norbi: Azért ez viszonylag könnyen magyarázható: a szemét (egy része) nem a telephelyen keletkezik, hanem a szerelés helyén. Amit logikusan kirak az ember, amikor legközelebb bemegy a céghez. Kivéve, ha szól a sógor, hogy hozzuk már el a konyhabútort, olyankor kiesik az autóból a hulladék...
Nem állítom, hogy így történt, de simán elképzelhető.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.08.12. 09:19:14

@Aabroncs: Nem. Kirúgni nem. Pedagógia. Ha kirúgod, mit érsz el vele?Viszont így van egy esély, hogy valki megváltozik. Ha továbbra is csinálja, akkor nem hatásos, kirúgni.

@Marcellusca: Az valószínű és azok közül is csak a pesti és járóképes tagok. Bár ki tudja...
De dokumentálni is lehetne és természetesen ha az időpont és a helyszín is ismert, hát meghírdetni a blogon.

Clearvoyance 2010.08.12. 09:23:08

Szemetelés: ejnye-bejnye oké.
Feketefuvar?
Mindegy... Ő dolguk. Remélem a sofőr ezután kétszer is meggondolja, milyen szemét hova kerül.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.08.12. 09:23:12

@glinolid: Biztos nem céges szemét volt.

@horex: Fegyelmi. Nem biztos, hogy csak szóbeli ejnye- bejnyét jelent.

kiraaaaa 2010.08.12. 09:27:51

Tényleg ez a neve a főnöknek?:)

korrektek voltak, hogy válaszoltak. Az ejnye-bejnye meg ki tudja mit jelent.

CsL 2010.08.12. 09:30:57

Ha lenne szavazás, én is a gyanus-ra klikkelnék. Legközelebb majd leveszi a munkaruhát, és saját kocsiból dobja ki ezt a szemetet.

CD-R80 2010.08.12. 10:16:00

jajj de nagy hangon mondja mindenki hogy rúgják ki..:D
Titeket lenne vajon indok kirúgni a melóhelyetekről?
Tisztelet viszont a Genexnek ezért, szerintem bőven elég nagy bünti ez, s korrekt megoldás. Ők inkább okítanak, mint hogy kirúgnak. A nagy kirúgdalós vélemények gazdái meg nézzenek körül inkább otthon.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.12. 10:17:34

@CD-R80: érdekes, én semmi okot nem adok arra, hogy ki lehessen rúgni.
vagy te talán igen? büszke lehetsz magadra...

CD-R80 2010.08.12. 10:25:37

@xaba99:
Na megjött a viszont válasz de te sem azt vetted le amit akartam mondani.
Most majd én leszek a hülye nyilván.
Arra céloztam hogy aki itt legnagyobb hangon rugdalna ki embereket, verne be pofákat lehet ugyanezt teszi.
Belegondolsz abba mit kap most a furgonos?
Emberségesebb megoldás ez szerintem mint egyből kivágni a cégtől. S gondolom ezután lehet kétszer meggondolja a dolgot. Abba is bele kell gondolni néha hogy mi lesz vele ha kirúgják. A vakonzöldek nyilván ki is végeznék. Így viszont lehet egy emberrel kevesebb fog szemetelni nagyüzemben. Erre gondoltam nem pedig amire te..

igazi hős 2010.08.12. 10:27:26

@CD-R80: Mivel a mi cégünk több cég elég részletes, bizalmas adataival dolgozik, ezért a cégnek titoktartási kötelezettsége van. Ha én ezt megszegném, akkor a főnököm látványosan rúgna ki, pedig 20 éves barátság van köztünk. Nyilván a "szemetelés" kisebb súlyú ügy, de azért egy strigulát megérdemel az illető neve mellé. Aztán ha lesz mellé még pár, akkor búcsút lehet mondani a kollégának.

Alikam 2010.08.12. 10:39:17

Igazság szerint a furgonostól hiányolom a megbánást.

Valszeg bedurcizott és most mindenki gonosz.

Amúgy korrekt hozzáállás a cég részéről.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.12. 10:55:48

@CD-R80: én úgy veszem észer, hogy a mai világban ez a bocsássunk meg mindenkinek, nézzünk el mindenkinek mindent nem célravezető.
sőt, még több pofátlanságot szül, mert gyakorlatilag büntetlenül lehet megtenni mindent.

és itt ráadásul nem csk egy szabálytalanságról volt szó, hanem érzésem szerint a cég jó hírnevének a lejáratásáról is.

ha az egyik barátod elkezdene rosszindulatú hazugságoat terjeszteni rólad, örülnél neki? főleg ha ebből látható erkölcsi károd is származik? én biztos nem egy üveg bort vinnék neki ajándékba ezek után.

isti77 2010.08.12. 10:59:53

Jó, hogy van háttámlám, mert különben hanyatt estem volna, ím' az ok:

"Természetesen tehetnénk azt,[...] valamint rákenjük a felelősséget egy a cégünknél dolgozó illetéktelen munkatársunkra stb."

Nem több, mint KETTŐ sorral lejjebb: "elismerjük és beismerjük hogy valóban hibáztunk, ha nem is az egész Genex cégcsoport de egy munkatársa mindenképpen...",

és még lejjebb: "...a fényképen szereplő autót vezető kollégát fegyelmiben részesítettük"

Kedves Bántó Úr, most akkor végül is nem azt csinálták, amit mások? Igaz, Ön nem egy "illetéktelen" munkatársára kente, hanem egy "illetékesre".
Nehogy azt mondja valaki, hogy ez egy egyedi eset volt, és a vezetőség nem tudott róla - és egyúttal nem egyezett bele hallgatólagosan -, hogy az alkalmazottak hogy oldják meg a hulladéklerakást. Illetve mondhatja, csak nem igazán életszerű, főleg nálunk, ahol minden cégvezető/tulajdonos első számú előírása, hogy minden a lehető LEGÓCCSÓBBAN oldjanak meg az alkalmazottak, hogy hogy, az nem számít. Nem ez a legolcsóbb, hogy elszórják valahol? Amíg nincs visszhangja, addig mehet, aztán ha gond van, majd elviszi a balhét az a szerencsétlen, azért van.

Dehát máshol is így megy ez, azt is tudjuk már szinte biztosan, hogy Kaczynski baleseténél is a pilóta volt a f.sz, nyilván ő akart mindenáron ott leszállni lehetetlen körülmények között, és nem a sok bumburnyák kényszerítette rá, akik mögötte ültek.

És még elnézést kér a kolléga nevében. Az anyád p.csája.

glinolid 2010.08.12. 11:04:42

@gishi: Nem, nem. Engem érdekel a munkavállaló verziója is.

CD-R80 2010.08.12. 11:05:31

@isti77:
nemá hogy lejárasd egy cég jó hírnevét!
Ki leszel rúgva..

HPL 2010.08.12. 11:16:44

Végtelenül korrekt és példaértékű.

Marcellusca 2010.08.12. 11:55:32

@Tanácstalan: Na, mán gyön a kifogás: vidéki vagyok, meg egyébkéntis fáj a térgyem. :DDDD

Egyébként ezt csak azért írtam, mert bulizni is csak a kemény mag jár.
Gondold el, ha melóról van szó! :D

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.08.12. 12:13:01

@isti77: az hogy a kollegát külön büntetik, az nem rákenés. az sem, hogy elviszik a balhét, és egy céges szemétszedéssel próbálják kiköszörülni a cég jóhírén esett csorbát szintén nem rákenés.

de kíváncsian várom a te megoldásodat, mit tennél a dolgozóval a főnöke helyében?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.08.12. 14:32:07

csak azt nem értem hogy a klíma csomagoló karton miért nem lehet leadni egy hulladékudvarban, ahol ingyé van :-) vagy vigye be egy MÉHbe még lét is kap érte :)

Reggie 2010.08.12. 14:47:24

En azt nem ertem, hogy miert a tobbi alkalmazottnak minek kell szedni a szemetet. Eleg ezt a delikvenst kikuldeni. A tobbiek nem tehetnek rola.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.08.12. 14:50:00

@Reggie: gondolom, a lebukott dolgozó rögtön azzal kezdte, hogy "dehát a pisti, meg a laci, meg a lajcsi is ezt szokja csinálni".

Reggie 2010.08.12. 14:56:22

@xaba99: Hat. Nem hinnem, hogy van olyan hulye, aki ennyire maga alatt vagna a fat. Akkor ettol a 3tol melo utan tuti kapna.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.12. 17:36:41

@CD-R80: Ne haragudj, de volt már céged,amiért sokat dolgoztál? Alkalmazottad, aki egy baromsággal rengeteg munkád respekted teheti tönkre? Ha a Te cégednél csinálna ilyet valaki, tovább dolgozhatna nálad, hátha csinál még két három ilyet, mielőtt belátod, hogy nekem van igazam és kirúgod? Ez, szerintem egy olyan súlyú dolog, amiért ki kell rúgni. Ez nem egy apró hiba és nem is kell mindenért alkalmazottakat kirúgni, de ez nem egy munkavégzés közben elkövetett hiba! Ehhez olyan jellem kell,amilyen jellemet nem szeretnék az embereim között! Nem is ismerek olyan embert, akiről ezt feltételezném,hogy ilyet megtesz.Komolyan. Ki ismer ilyet? Ez szerintem nagyon durva, lopással egyenértékű aljasság, sőt! Szóval, igen kirúgni, feljelenteni, mert különben megint megteszi!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.12. 17:38:23

@RosszQtya: Pontosan..Képzeld el, ha én a rengeteg felnis doboztól így válnék meg. Pedig van,hogy majd belefulladunk, de még sosem jutott ez eszembe. Szólok elvisik, költöztetni, stb..és a végén a hulladék udvar.

CD-R80 2010.08.12. 18:01:08

@Aabroncs:
Ne kanyarodjunk el a magyar maszek cégek világába mert nem ez az általános amit te képviselsz itt.
Én még mindig azt mondom csak, hogy inkább tanítsák meg neki mi a helyes, minthogy ki**sszák az utcára. Itt igen sokan előadják magukat, hogy pedig ők aztán... Igen könnyen dobálóznak más munkahelyével. Melyikkel érsz el többet? Mellesleg honnan tudod, hogy dolgozik? Akkora trauma azért nem érte a céget, sőt.. Igenis emberségesebb ez az eljárás ami történt. Aztán meg ugye sok dologról lehet nem is tudunk, ami lehet más megvilágításba helyezhetné az egészet.
Na meg nem tudhatjuk milyen büntit kap valójában.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.12. 18:06:08

@CD-R80: A GENEX egy olyan cégből lett mint az enyém. Valamikor egy kis cég volt, ha ilyen emberei lennének, sok, még most is az lenne. Nem értem,hogy mitől vagy ilyen megbocsájtó annak fényében, hogy illegális szemétlerakásról beszélünk! Felfogod a dolog súlyát? Szoktad látni a szeméthegyeket? Most végre egyet elkaptak, de annak is csak annyit mondjunk, ejnye-bejnye?

CD-R80 2010.08.12. 18:12:14

@Aabroncs: Nem vagyok megbocsájtó ahogy te kifejezed. Csak én emberek között élek, embereket látok nap mint nap. Igen, látom a maszekok dolgait is. Könnyen írja egy informatetikus meg a hasonlók, aki életében napon nem járt még, hogy b**szák ki. Egyet elkaptak? Szerinted az ilyen szeméthegyek kiktől vannak? Láttam már amúgy igen. Sőt már ettem is.

Nem ejnye-bejnyét mondtam, ha utánaolvasol szerintem megkapja a büntit.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.12. 19:19:31

@CD-R80: Ne készíts ki, több tucat céggel tartok kapcsolatot, napi szinten. Nem egy informatikus cégem van, hanem egy gumisműhelyem:-) Ennél sokkal kisebb balhéért repült pár napja az egyika,legnagyobb budapesti gumiszerviz összes irodai alkalmazottja:-) Én nagyon a mindennapokban élek, a penge élén táncolva, szóval én tudom mi a dörgés...Mindegy, ne vitázzunk, hidd el, ezért normális cégtől egészen biztosan kirúgják az alkalmazottat. Itt miért nem rúgták ki? Mert, szerintem, a főnök utasítására cselekedett. Nincs az a főnök, aki más esetben nem rúgja ki.

CD-R80 2010.08.12. 20:55:15

@Aabroncs:
El se merem képzelni mit csinálhattak:)

lyken 2010.08.13. 11:06:17

El se merem hinni, hogy van ilyen vezetés ma Magyarországon. Mély tiszteletet érdemel. Gratulálok Bántó úrnak a hozzá állásához.

readyfan 2010.08.13. 12:02:40

@isti77: jó meglátás!

"Végtelenül korrekt és példaértékű" és társai... milyen naívak vagytok vazze... XD XD

KolomparVinetu 2010.08.13. 12:10:13

@igazi hős: "Nyilván a "szemetelés" kisebb súlyú ügy, de azért egy strigulát megérdemel az illető neve mellé."
Pontosan ez történt.

Perillustris 2010.08.13. 12:25:27

Korrekt hozzáállás, tanítandó.

budahazyj 2010.08.13. 15:01:57

Régóta olvasva a blogot egyre inkább az az érzésem, hogy a kommentelők egyik fele Észak-Koreában szocializálódott, míg a másik fele még nem ébredt fel a Woodstock-i álomból. Bántó úr megtalálta a középutat amely előre visz. Mindemellett persze az Én a...m p......t. Tudom.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.13. 15:13:41

@KolomparVinetu: Szép. Ennyi jár ma Magyarországon az illegális szemétlerakásért. Egy strigula a neve mellé. Mit vártok, mitől lene változás egy ilyen országban, ahol egy 100%-os bukta, ami büntetendő, ilyen sima liba megúszható? A kollégai rosszabbul jártak, mint az elkövető rohadék.. Vicc ez az ország. Ehhez még tapsoltok is. Legközelebb a Ti városotokban a játszótérre pakol le a bácsi...

2010.08.13. 19:44:09

Szerintem pozitív a cég hozzáállása, korrekt a megoldás is. Szóval lájk.

Jobagio 2010.08.13. 19:52:12

Kérjenek bocsánatot amiért klímaberendezéseik gyorsítják a globális felmelegedést! :)))))
(ugye megmondtam, hogy buzi. :))

Komolyra fordítva a szót, tényleg 5-ös a reakció! Szeretnék én is ilyen céget felépíteni.

2010.08.14. 02:34:28

"A munkáink során keletkező hulladékainkat telephelyünkön hulladéktárolókban helyezzük el, melyet szerződött vállalkozóink a kijelölt területeken ürítenek ki."

Ennek fényében még kevésbé értem mitől volt egyszerűbb kirakni a hulladékot az út mentén. Nem tér ki a levél az okra amiért alkalmazott így cselekedett.

"Természetesen tehetnénk azt, amit a hozzászólók nagy része eleve feltételez a Genex válaszában, hogy elkezdjük kétségbe vonni a dolog megtörténtét"

Nem, nem tehetnék. Ott a kép, ott a történet feketén-fehéren.

Bár látom, anyira tetszik a kommentelőknek a levél, hogy végül még pozitív kicsengése lesz a dolognak. Komoly marketingértékű beismerés ez!

Szóval diszlájk.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.14. 13:42:59

Szerintem meg ere mondják, porhintés..Etetnek titeket és ti szitek..Kajoljátok, szépen..Ha ez éles lenne, a csávó két perccel később munkanélküli....Szívatnak titeket és még reklám is lesz belőle. Így kell a tréből haszonnal kijönni, nálunk..Komoly országokban egy ilyenbe a cég belebukna..Ezerszer nagyobb cégek...

"streetfighter" 2010.08.14. 18:10:02

@Aabroncs:
"Komoly országokban egy ilyenbe a cég belebukna..Ezerszer nagyobb cégek..."

Te egy indulat ember vagy.
Csípőből olyan nevetséges dolgokat állítasz, amin megáll az ember esze.
Te gondolkodsz mielött leírsz valamit, vagy csak úgy hadoválsz?
Miért bukna bele? Azért, mert egy alkalmazottja a saját szemetét kirakja a céges kocsiból?
Egy NORMÁLIS országban úgy el lehet intézni, ahogy itt a cég vezetője nyilatkozott. Véleményem szerint, neked sok mindenhez nem normális a hozzáállásod, ezért látod másképp a dolgokat.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.14. 22:37:18

@"streetfighter": Mondod ezt pont Te, aki itt a falu esze..Ne viccelj már...Még szerencse, hogy ezt Te mondod, akin itt tucatjával röhögnek az emberek, a supergyors..StreetFigther..Az utolérhetetlen, aki előtt nem lehet menni, csak mögötte:-)) Te LOL.
Mit kompenzálsz, áruld már el? Vertek az oviban? Csúfoltak? Jól van, Bubu, nyogodj meg...Te már csak tudod...Te annyira értesz hozzá..

"streetfighter" 2010.08.14. 22:49:12

@Aabroncs:
Értelmes indokaid nincsenek mi csak az ovodás szinvonalu cikizésed?
Ezt már eljátszottad párszor. Lehet, hogy valahol működik, de nálam nem.

Az a baj, hogy te nagyon okosnak képzeled magad és szerinted minden csak úgy lehet jó ahogy te azt elképzeled.
Te csak feketét és fehéret látsz, pedig van szürke is!
Mielött elfogultan nyilatkozól valamiről, nem ártana azt egy kicsit jobban átgondolnod!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.14. 22:54:41

@"streetfighter": Mindezt mondod az előző hozzászólásod fényében, ami pontosan olyan, mint amit itt most NEKEM tulajdonítasz:-)) Te tényleg egy vicc vagy...Egyelőre Te kóstóltál be engem, de értelmesen nem tudtad indokolni, miért nincs igazam, csak beregsz itt összevissza. Mondjuk tőled valóban ezt szoktuk meg, de a frusztációid ne rajtam éld ki...Menj és gyorsulj le valakit, mondjuk.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.14. 22:58:46

Ja és olvasd végig, mert én megindokolam miért gondolom,hogy ez szimpla porhintés, de Te nem írtad meg, mitől nincs igazam. Jó néhány más ember is hasonlóan gondolja itt, olvasd végig. Én végigolvastam...Bűzlik, ez bűzlik....Nincs az a komoly cég, ahonnan egy ekkora lejáratás után, ami ráadásul állítólag fusi, ne rúgnák ki az alkalmazottat. Teljesen joggal. Még az emberem is azt mondta, kirúgná magát:-)

"streetfighter" 2010.08.14. 23:13:52

@Aabroncs:

A kirúgással én is egyet értek, de csak részben, mert a CÉGET járatta le, de nem tudhatod a hátteret. Hogy dolgozik, mit tett eddig a cégért stb.
Te azt írtad, hogy az EGÉSZ CÉG bele bukna!
Ez hülyeség! Már előfordult ilyen ezzel a céggel? Van ilyen előélete?
Itt nem arról van szó, hogy egy komoly munkánál az összes hulladékot elásták valahol. Ez valószínű egy ember tévadése volt, amiért a cég felel, de nem teljes bukással!
Amit a vezető írt az ebben az esetben teljesen elfogadható.
Te soha semmiben nem hibázol, nem vétesz semmi szabály ellen mi? Ha ezt el is hiszed magadról, akkor igencsak szánalomra méltó vagy. :(

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.15. 09:29:07

@"streetfighter": Ha olvastad volna a véleményem, én azt mondtam, igen szerintem akár fordulhatott is elő ezzel a céggel, ugyanis egy ember itt írta példul, hogy ő látta ezt az esetet, amint éppen zöld huladékot pakolnak ki. Erre az egyik képen egy rohadtnagy hungarocellt pakol a csávó...Azt is furcsállom,hogy egy ilyeb konkrét esetben miért nem nyomoz a yard? Szerinted ez egy piti ügy, ami felett el kell menni? Szerintem nem. Ez nem egy egyszerű hiba, országos probléma, most itt lenne a lehetőség, de jól megy a porhintés, kajolja mindenki..Ahogy írtam, más országokban a cég egy teljeskörű nyomozást kapna a nyakába, megviszgálnák vajon előfordult-e ez többször? A cég tudott róla? Sorolhatnám...Egy ilyen levéllel és egy nap szemétszedéssel egy ilyen súlyú ügyet csak itt, Magyarországon lehet elintézni. Ha pedig az ember tévedése volt, hogyan ússza meg egy ejnyebejnyével? Mit tett a cégért? Bármit, akármit, egyetlen pillanat alatt tette tönkre...
Egyébként veled kár vitázni, hiszen jól megfigyelhetően minden esetben a szabályszegő oldalán állsz, annak a pártját fogod. Én is vétek szabályok ellen, biztosan, de te már szinte beteges szabályszegő vagy...

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.08.16. 21:50:45

Gondolom a fegyelmi majd kimegy, és összeszedi a sok szart, amit a gazdája otthagyott.

LordAzazel 2010.08.17. 13:32:11

korrekt cég, korrekt igazgatóval. nálam kaptak egy jó pontot.....

LordAzazel 2010.08.17. 13:32:45

@Dariengo: olvasni tudni kell:

"A probléma jelenlegi megoldására felvettük a kapcsolatot a XI. kerületi önkormányzattal és 2010. szeptember második felére a cégcsoport összes dolgozója részére kötelező szemétszedő akciót hirdetünk a XI. kerület leginkább problémás (szemetes) helyszínén (a szemétszedés pontos helyszínét az Önkormányzat a későbbiekben jelöli ki)."

LordAzazel 2010.08.17. 13:34:06

ja aki meg a mai világban azt mondja, hogy ezért ki kell rúgni egy embert aki esetleg egy családot tart el, nem normális

vwgery 2010.08.17. 14:15:26

teljesen korrekt eljárás. gondolom a fegyelmit is megkapta a jómunkás. várom a képes beszámolók sorozatát a tisztításos hadműveletről

Perillustris 2010.08.17. 14:35:04

@LordAzazel: Mondjuk ez az érv sz@r. Lehet, hogy éppen a helyére kerülne egy családfenntartó.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.08.17. 17:32:52

@LordAzazel: A mai világban? Pont a mai világban kell kirúgni, hát bazki kivitte a szemetét az utcára és ott rakta le! A Te házad elé teszi, akkor is ilyen kis megértő vagy? Mert ne gondold,hogy azt azért nem merné? Ezután bármit meg mer csinálni, hiszen még rendőrségi ügy sem lett belőle! Illegális szemétlerakás és semmi sem történik. Ilyen világot szeretnél. Meg fogod kapni, Te is és mindenki, aki szerint ez így elég büntetés ezért a cselekményért. Csak ne legyetek felháborodva, mikor az erdőben, hegyen, völgyön, kirándulóhelyen, a Duna parton fogtok szemét hegyet találni. Ne merészeljétek majd mondani, na ezt nézd, milyen világban élünk! A ti világotokban ez nem büntetendő cselekmény, egy családapának lehet...

a2t 2010.08.27. 18:57:53

arra vagyok kíváncsi, hogy a kirúgást szorgalmazók közül hányan gyűjtik szelektíven a szemetüket? egyébként nyilván porhintés amit kaptunk, de profi és kicsi országunkban már ennek is örülhetünk. de most komolyan. egy! hiba miatt ti megszüntetnétek egy egzisztenciát? tényleg tökéletes itt mindeki?

bunkokiller2 2010.08.27. 21:17:29

@a2t: Mondjuk én szorgalmazom a kirúgást és igen, szelektíven gyűjtöm! A Fiam, aki nincs öt éves, már tudja,hogyan kell bánni a szeméttel. Amit a fickó tett, minimum komoly pénzbírsággal kellene sújtani, nem hogy kirúgással. Tényleg nem értem, mitől vagytok ilyen elnézőek. Ha egy autóbontó kidobálja a szemetét, mindenki sikoltozik! Pedig az is egy családapa, az is egy egzisztencia..Normális országban ezt a cselekményt pénzbírság és minimum 30-60 nap közmunkával "hálálnák meg". Ebben az esetben a manus nem kapott semmit, a kollégái megszívták, mehetnek szemetet szedni és Ti itt még gratuláltok is a korrekt eljáráshoz:-)Közben pedig szeméttel árasztják el az országot és még egy büntető feljelentés sem született:-))) Abszurdisztán nem Magyarország! Kis hiba, mi??

bunkokiller2 2010.08.29. 18:07:43

@a2t: Ja és még egy kérdés?! A fejedben és másokéban hogyan is jön össze a aki pofázik, vajon szelektíven gyűjti-e a szemetét és az,hogy egy "ember" megfogja és kibb@ssza a mocskát a természetbe! Tényleg totális agyhalál ez az ország. Azóta egy szó sem esett, ennyi itt egy ilyen ügyet levajazni...Tényleg, ebben az országban senki se merjen szólni, ha szemetet talál a természetben...Ez itt normális..Belefér, a jól van na, van ilyen-kategóriába..Olyan nektek mint a kutyagumi...Szégyellhetitek magatokat...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása