Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem nagyon győzött meg a rendőrség bizonyítéka

2010.09.10. 13:10 :: SilentSound

Úgy látszik, finomodott a lehúzás módszere, vagy legalábbis bővült a palette. Tboyka állítólag olyan helyen lépte túl a megengedett 60-as sebességet, ahol nem is volt 60-as korlátozás, ráadásul a büntetés mellé bizonyítékként csatolt fotón sem teljesen megdönthetetlen, sőt, ezt én már sokkal inkább a mókás kategóriába sorolnám. Azt viszont nem, hogy vajon hány embert büntettek meg azon a napon tévesen és mennyi pénzt szedtek be ezzel...

Nem egy szokványos történetet szeretnék megosztani a Nagyérdeművel, itt nincs kocsog kopasz BMW-s, nincs fehér furgonos, de még egy nyamvadt kés/pisztoly sem kerül elő...:) Sőt lehet, hogy egyeseknek unalmas is lesz, de sztem tanulságos, mindenki okuljon az esetemből, ne adja fel. A főszereplő egy SCS-103-as sebességmérő műszer. A másik főszereplő jómagam, amint egy laserblokkoló nélküli autót hajtok.

A történet:
Egy szép szombat reggel, barátnőmmel úgy döntöttük még áprilisban (04.24.), hogy elmegyünk és nézünk színes gyorskocsikat (rallyverseny). Már az elindulásunk is érdekesre sikerült, kapásból belefutottunk egy mérésbe (megengedetten belül voltam, nincs gond), majd egy átfogó közúti ellenőrzésbe a 21-es úton (tudom-tudom, szolgálni és védeni kell), normálisak voltak a rendőrök, nem volt velük probléma, bár vagy negyed óráig tartott, mire megvilágosodtak, hogy sem én, sem az autó nincs körözve. Majd nem sokkal később, még egy mérés, és még egy (nem mentem gyorsan), akkor már kezdtem unni a dolgot, de mit lehet tenni, úgy látszik kevés adót fizetek, kell a pénz, fizessen csak a paraszt, ha már autózik.

Meg is érkeztünk Ózdra, ahol a gyorsasági szakasz elmaradt, mert valamilyen természetvédő szabotőr blokkolta a rádiófrekvenciát (kötözködőknek: igen, kell a rádió, mert nem mindenhol van GSM térerő), nem tudtak kommunikálni a sportbírók, így mentőt sem tudtak volna hívni, ha baj van. Oké, összecuccoltuk, el is indultunk Bükkszentkeresztre, de előtte szintén átfogó közúti ellenőrzést tartottak a kőkemény ózdi zsaruk. Persze minket is megállítottak (érdekes, az előttem lévő fekete Audit, tele "bérből is fizetésből élő" utasokkal nem állították meg). (ajaj, ez már majdnem kocsog BMW, most lebuktam...:))

Odaszóltam a barátnőmnek, hogy a fél nap elmegy közúti ellenőrzéssel, a rendőr meghallotta, kaptam is az arcomba: "Lesz még több is, ha sokat szövegel." Itt is megtudtam, hogy nem köröznek sem engem, sem az autót. Éljen!:) A nap további része békében telt, megnéztük a versenyt, majd hazamentünk..

Eltelt 1 hónap, kapok egy levelet, miszerint szédületes 84km/h-val, szálguldoztam egy negyedrangú úton (2513) és bizony ott egy 60-as sebességkorlátozó tábla van. Ezért csengessek be a kasszába 30000ft-ot "de mán jelleggel"... Felmentem a kozigbirsag.police.hu oldalra, ott virított a fénykép a kocsiról, sebességgel, GPS koordinátával, de a 60-as tábláról nem volt kép csak ez.

Ez a kép viszont engem nem győzött, meg, nagyon nem. Láthatjátok Ti is. A traffival jól elbújhattak, mert nem vettem észre őket, pedig az esetek nagyon nagy százalékában kiszúrom őket. A problémám az volt, hogy nem emlékeztem ott 60-as táblára, ráadásul én mindig lassítok, ha sebességkorlátozó táblát látok, mert tudom, hogy úgy mérnek a legtöbbet. Gondolkodtam, mit is csináljak, mindenki azt mondta, hogy ok nélkül nem mérnek, fizessem be, mert én emlékszem rosszul.

A főnököm oldotta meg a problémám, adott melót Miskolcon, így gondoltam előbb megyek egy picivel és megnézem a kérdéses szakaszt (GPS koordináták megvoltak). Így is tettem, gyönyörűen betájolható a hely, utólag megállapítottam, hova bújtak el a rendőrök (bekötő földút), minden stimmelt. Csak a fránya tábla nem. Az nem volt sehol. Sőt 8km-es körzetben (oda-vissza), sem volt SEMMILYEN sebességkorlátozó tábla, kivéve pár nyamvadt vadjelző táblát.


A képen olvasható koordináták szerint itt mértek a rendőrök

Hazamentem, írtam is rögtön felülvizsgálati kérelmet a rendőrségre, hogy köszönöm szépen, adózok eleget, többet nem szeretnék, pláne nem ok nélkül. Vagyis fizetek én, csak ahhoz prezentáljanak egy SCS-103 által készített fényképet a 60-as tábláról, időponttal és GPS koordiátával. Meg is kapták a levelem 06.02-án, azóta meg nem történik SEMMI! Két hetente hívogatom az ügyfélszolgálatukat, akik nem tudnak semmit, azt látják, hogy beérkezett a levelem, de nincs kezelve. Ma van ugye 09.07., arra hivatkoznak, hogy el vannak havazva. Persze a büntit kiküldték 1 hónapon belül... Közben persze megjött a csekk, közölték, hogy ne fizessem be, ennyit tudnak mondani. (Eszem ágában sem volt.)

MIVEL: Ha befizetem a csekkel, AZZAL elismerem a (nem létező) szabálysértést, ergo le van zárva az ügy (ami nem ügy, mivel nincs tábla!). Kérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy mi van azzal a jópár (10? 100?) emberrel, aki belefutottak és pl. Győrből/Pécsről/Stb. mentek rallyt nézni? Az nem fog visszamenni, hogy van-e ott tábla, hanem csak befizeti a csekket. A válasz az volt, hogy összpontosítunk az én ügyemre, ne foglalkozzak más ügyével. Bizony ám, ebben az esetben elismeri a (nem létező) szabálysértést és kész, rövidebb lett 30e, 45e, 60e, stb ft-tal. Gondolom nem keresik meg az embereket, hogy vissza akarják utalni a büntetéseket.

Ez nem meríti ki a csalás fogalmát???

Kerülő úton annyit tudtam meg, hogy kiküldenek (kiküldtek?) egy járőrt helyszíni szemlére, mert ugye nekem nem hisznek el semmit, meg egyébként is. Ennyi a történet, ha lesz végre vmi határozat (bocsánatkérésre nem is számítok), azt jelzem, az biztos, hogy ELVBŐL a végsőkig el fogok menni, nem a 30e ft izgat, hanem az ELV. Ja, ha olyan vki olvassa, aki abban az időpontban ott járt és megbüntették, az támadja meg a határozatot, jó esélyei vannak.Persze, ha még nem fizette be az összeget.

166 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr sztereotípia büntetés gyorshajtás traffipax

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qwertzu 2010.09.10. 16:54:07

Eh elbasztam.
Ez: @qwertzu:
Erre @szőketisza: volt válasz.

1kutya 2010.09.10. 17:11:12

@Marcellusca: naná! haladni kell a korral:-DDD

tboykaa 2010.09.10. 17:15:56

@szőketisza: A jópofáskodás és az irónia között hatalmas a különbség... Egyébként kérdezz nyugodtan, ha vmi nem kerek...
@Leadfoot: Sorry, csak ennyi telik tőlem...;)
@egyittlakó: Tudatlan vagy, Ajánlom a KRESZ könyvet, ott megtalálod a válaszokat.
Egyébként az is bizonyítja, hogy nem a TELJES útszakaszra érvényes a 60, hogy ezt kaptam a büntihez:

Szabályszegés típusa: Sebességtúllépés
Jogszabályi hivatkozás: 14. § (1) bekezdés d) pont - "Sebességkorlátozás" jelzőtábla.

Próbáld meg értelmezni.

Egyébként, ahogy írtam is. Semmi gond, ha volt ott 60-as tábla szó nélkül befizetem a 30e-ret. Sőt tudatni fogom itt a blogon is, nem tartom nagy szégyennek. De megsúgták, hogy azért küldtek ki rendőröket helyszíni szemlére, mert nem tudnak prezentálni ilyen jellegű képet (a 60-as tábláról), így erősen "nyerésgyanús". Én nem is magam miatt aggódom, hanem felháborító, hogy mennyi lehet azoknak az autósoknak a száma, akiket aznap megbüntettek ott, és be is fizették.

''autónepper.'' 2010.09.10. 17:22:23

az nem lehet hogy egy madarat mértek be vagy az őr angyalodat?:D:D:D:D és kiküldték neked a csekket szerintem :D

misitcom 2010.09.10. 17:28:28

@''autónepper.'': "az nem lehet hogy egy madarat mértek be vagy az őr angyalodat?"

Erről jutott eszembe ez a mondás:Sose vezess gyorsabban annál,mint amilyen gyorsan az Őrangyalod tud repülni!

1kutya 2010.09.10. 17:36:40

@misitcom: az én őrangyalom előző életében vadászgéppilóta volt! akkor én most mindíg hangsebesség felett járjak?:-DDD

''autónepper.'' 2010.09.10. 17:38:54

@misitcom: jaja:)

@1kutya: alap:D:D:D csak az a baj hogy őr angyalodat senki nem tartja fel de téged igen :D:D:D:D

egyittlakó (törölt) 2010.09.10. 17:40:20

@tboykaa: "nem tudnak prezentálni ilyen jellegű képet (a 60-as tábláról)"

Semmi gond, prezentáltak egyet a gyorshajtásodról, 84-el egy olyan úton, ahol valószínűleg nem ennyivel lehet (kellene) menni... ez a lényeg.

"Tudatlan vagy"

Öcsi, az a tudatlan, aki fizet... a többi csak duma.

misitcom 2010.09.10. 17:42:25

@1kutya: @''autónepper.'':

Megoldás:Járjatok rendőrautóval.Persze csak ha elviselitek az állandó vijjogást a fejetek fölött.

''autónepper.'' 2010.09.10. 17:46:55

@misitcom: akkor inkább tartsanak fel:D

''autónepper.'' 2010.09.10. 17:56:48

@1kutya: :DDDDD azért elképzeltem ahogy te meg én rendőröset jáccunk:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010.09.10. 17:58:56

Ezek nem fák szürkeskálás abrázolásban?

D4D 2010.09.10. 18:00:15

@szőketisza:
Iratkozz be KRESZ-re, vagy ne irogass ide! Ne haragudj, de olyan alapvető dolgokkal nem vagy tisztában....

Szilárd burkolatú útnak mindig elsőbbsége van a nem szilárd burkolatú úttal szemben.

Paragrafust nem írok, mert csak a hasznodra válna ha végig olvasnád.

ganyager 2010.09.10. 18:03:09

- A rendörség részéről ez nem surolja a "hatalommal való visszaéléssel"???

- A rendörség részéről ez nem surolja a "hatalommal való visszaéléssel"???

- A rendörség részéről ez nem surolja a "hatalommal való visszaéléssel"???

szőketisza 2010.09.10. 18:04:05

@tboykaa: „A jópofáskodás és az irónia között hatalmas a különbség... „

Lehet, de nekem nem az irónia jött le.

„Egyébként kérdezz nyugodtan, ha vmi nem kerek...“
Ha már felhatalmaztál, kérlek válaszolj az alábbi kérdésekre:

Mivel tudod bizonyítani, hogy valóban ilyen képet kaptál, amin nem szerepel a bemért sebesség? (Esetleg tedd fel a levelet, amit kaptál)
Ténylegesen mennyivel mentél ezen a keskeny, kanyargós hegyi úton a Bükki Nemzeti Park közepén?
Figyelembe vetted-e az állatok vonulására figyelmeztető táblát?
Esetleg nem volt sebességkorlátozó tábla 10 km-rel a bemérési hely előtt, az út elején, vagy ideiglenesen kihelyzett táblák?

szőketisza 2010.09.10. 18:10:27

@D4D: Ha már ide irogatsz, miért nem olvasod el előtte a korábbi komenteket? Vagy nem vagy rá képes?

1kutya 2010.09.10. 18:13:59

@''autónepper.'': hááát...

a bmw-vel nehézkes, de én a fekete oktáviát egy hétvége alatt át tudom festetni nagybratyesszal kék/fehérre és gondolom egy fényhidat sem nagy vasziszdasz szerezni.

csak arra kell vigyáznunk, hogy mindíg üljö a hátsó ülésen két 20 év körüli, dekoratív rendőrhölgy, hogy szórakozni is tudjunk:-DDD

szőketisza 2010.09.10. 18:14:09

@D4D: Ha már ide irogatsz, miért nem olvasod el előtte a korábbi kommenteket? Vagy nem vagy rá képes?

''autónepper.'' 2010.09.10. 18:25:50

@1kutya: alap :D:D:D:D de figyelj elmegyek max autópálya rendőrnek a bmwvel :D:D:D de lehet hogy mondjuk meg látnék valakit aki mondjuk 180anal megy és erős késztetést érezek rá hogy lenyomjam:D:D:D de a rendőr csajok azért jöhetnek az ellen nincs kivetni valóm...:D:D:d én szerintem jól mutatnék egyen ruhába:D:D:D:D nem tudom láttad azt a filmet hogy "mocskos zsaru new orleans utcáin"?:D na mi is kb olyanok lennénk :D:D:D

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.10. 18:30:00

Én a képen látok már egy Renault Clio-t.

Ezüst metál,Borbet-es alufelnivel,és benne egy dögös macával.

Kardics 2010.09.10. 18:46:36

Szerintem olyan gyorsan mentél, hogy a menetszél felborította az állami fényképészek cuccát, és így csináltak egy fasza felvételt a kora őszi erdőről:)

''autónepper.'' 2010.09.10. 19:08:56

@1kutya: bazzeg elmentél meg nézni a filmet?:D:D:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.10. 20:26:50

A poszttolót lehet már...?
Engem azért nem tudtak aznap megbüntetni, mert étteremben voltunk
Ezt azért tudon biztosan, mert a poszttoló is írja
"úgy döntöttük még áprilisban (04.24.)"
Akkor volt a szülinapom :))

Kedves barátom hazafuvarozott minket, aztán ő is hazament
Kiszállt a kocsibol, elesett , combnyaktörés
:((
Inkább fotóztak volna le!

Hgy ne csak offoljak
A kelenleg intézkedő Vas Megyei Rfk-nál nagy lehet a zűr
Megvágtak 30,000-re, kifizettem mert jogos volt
Aztán ugyanazért mégegyszer
Fellebbeztem, hogy embertelenség +bla-bla
Elengedték
Aztán irták kuldjem a hivatalos papirt, hoyg eljárhatok az autó ugyében/kölcsön autó volt/
Elküldtem. Tegyek rá okmánybélyeget. Rátettem.
Ujbol eltörölték
És ujbol jött a levél és ujbol eltörölték, és igy tovább
A 6. levél után összeirtam az összes iktatószámot , elküldtem és keressék ami hiányzik, ahol van.
3hete várok a válaszra.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.10. 20:29:52

@egyittlakó:
Gkv oktató vagy rendőr vagy?
Remélem egyik sem!
Ekkora tudort!

1kutya 2010.09.10. 21:31:23

nem, itt vagyok, csak vacsoráztam! no nem fánkot, hanem lecsót, de magyar rendőrnek az is elmegy:-DDD

_ng_ 2010.09.10. 23:19:48

A google első találata a
"bükki nemzeti park" sebességkorlátozás
keresésre:

www.bnpi.hu/?m=hir&id=629

Újra Rally a Bükkben?
2010-05-19 13:14

[...]
Ezek után kezdeményeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél a verseny idejére szóló sebességkorlátozás elrendelést, remélve, hogy az alacsonyabb sebesség csökkenti a környezeti terheléseket.
A sebességkorlátozás közúti jelzőtábláit a Természetvédelmi Őrszolgálat az érintett útszakaszon végig elhelyezte, majd a verseny után eltávolította.
Természetesen tudjuk, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák önmagukban nem elegendőek, ezért felkértük a B-A-Z Megyei Rendőr-főkapitányságot a sebességkorlátozás ellenőrzésére és betarttatására.
Ezúton is köszönetet mondunk mind az engedélyező vezetőknek, mind a végrehajtásban résztvevő személyi állománynak.
[...]

szőketisza 2010.09.10. 23:40:41

@_ng_: Remélem ezt olvastad tőlem:

szőketisza 2010.09.10. 16:25:26

Ezt valahol a neten találtam a Bükki Nemzeti Park területén rendezendő rally-versennyel kapcsolatban:

„kezdeményeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél a verseny idejére szóló sebességkorlátozás elrendelést, remélve, hogy az alacsonyabb sebesség csökkenti a környezeti terheléseket. A sebességkorlátozás közúti jelzőtábláit a Természetvédelmi Őrszolgálat az érintett útszakaszon végig elhelyezte, majd a verseny után eltávolította.

Lehet, hogy ilyesmiről volt szó?

_ng_ 2010.09.11. 00:00:36

@szőketisza: Nem, nem olvastam végig a kommenteket.

''autónepper.'' 2010.09.11. 00:23:51

@1kutya: te nagyon bele élted magadat ebbe a rendőrös játékba:D:D:D:D

''autónepper.'' 2010.09.11. 00:35:31

ám történt egy két érdekes dolog az este....:D:D:D:D:D

D4D 2010.09.11. 01:13:09

@szőketisza: Jogos! már megírtam, mikor láttam, mások már megválaszolták.

Bocsánat!

D4D 2010.09.11. 01:14:35

@1kutya: Egy rendőrnő az álmom...

2010.09.11. 10:32:42

@D4D: Ha az útnak nem is, a rajta közlekedő jármű vezetőjének valóban elsőbbsége van :-)

[mike] 2010.09.11. 11:01:12

@Balu1st: hülye vagy! (csak így szimplán...)

@_ng_: nagyon valószínű, mert a Mecsekben is szoktak hasonlót tenni.

egyittlakó (törölt) 2010.09.11. 14:27:40

@horex: "rendőr vagy?"

Nem vagyok rendőr, de te biztosan baseball sapkában, napszemüveggel pöffeszkedő köcsög vagy, apuci verdájában, aki minden áron bizonyítani akarja, hogy a legalább a pesti forgalomban nem lúzer...

Reggie 2010.09.11. 15:20:29

@horex: Ne viccelj mar. Meg egy rendor sem ennyire hulye. Azaz legfeljebb a rebiszesek.

tboykaa 2010.09.11. 22:30:00

@egyittlakó: A különbség az, hogy Te szénné égetted Magad, horex meg nem.;)

tboykaa 2010.09.11. 22:43:41

@szőketisza:
"Mivel tudod bizonyítani, hogy valóban ilyen képet kaptál, amin nem szerepel a bemért sebesség? (Esetleg tedd fel a levelet, amit kaptál)"
Ezt nem értem, szerepel a sebesség, nevezetesen a 84km/h, az is látszik, hogy 70m-ről lőttek, 60-as korlátozáson és a mérő 79-re volt állítva, tehát 78-ról még nem csinált felvételt. Csak az a másik képen van, ahol az autóm is látszik.

Ténylegesen mennyivel mentél ezen a keskeny, kanyargós hegyi úton a Bükki Nemzeti Park közepén?

Ténylegesen 84km/h-val nem értem, miért kérdezel olyat, ami le van írva?

"Figyelembe vetted-e az állatok vonulására figyelmeztető táblát?"
Ez a kérdés nem hiszem, hogy a tárgyhoz tartozik (kákán csomó esete), szoktam figyelni az út szélét, ha erre gondolsz, de nem lassítok le ez miatt 50-re.

"Esetleg nem volt sebességkorlátozó tábla 10 km-rel a bemérési hely előtt, az út elején, vagy ideiglenesen kihelyzett táblák?"
Fix tábla nem volt, az biztos, ráadásul volt egy rakat bekötőút is előtte, földút is és betonút is. Ideiglenes kihelyezett tábla, hogy volt-e, jó kérdés, az életemet nem tenném rá, hogy nem volt (95%, hogy nem volt), de akkor várom a rendőrségtől a fotót a tábláról. Viszont mivel helyszíni szemlét rendeltek el, így az ideiglenes tábla esélye a 0-hoz konvergál, máskülönben megkaptam volna róla a fotót. Ráadásul minden táblát le kell jelenteni a közútkezelőnek, az nem működik, hogy csak kiteszünk egy táblát és méregetünk... De mindenképp el fogom küldeni a határozatot a blogra, ha kedvező az számomra, ha nem.

santa fe 2010.09.12. 01:16:52

@szőketisza: Tudomásom szerint a földút nem közút. Az útkereszteződés pedig közútak találkozása azonos színten. Egyébként a földutakról jobbról kihajtó traktorok számára elsőbbséget kellene adni!

Van jogosítványod? Mert ez hat súlyos hibát tartalmaz.

santa fe 2010.09.12. 01:21:08

@metal: És pontosan ez a pont adja azt is, hogy a földút is útkereszteződésnek minősül.

Kutyafülét. A Függelékben vannak a fogalmak.

santa fe 2010.09.12. 01:37:35

@Reggie:
Hagyjátok már! Bolond.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.09.12. 08:31:42

Volt egy bekötőút.

A bekötőút után volt-e tábla?
Ez az egy kérdés van.

Azaz még egy: ha 90 a megengedett, mé szuttyogsz 84-gyel?

cso zsi 2010.09.12. 09:14:37

@egyittlakó: "Nem hiszem, hogy..."
A Kresz nem templom, itt nem hinni kell. Szabályok vannak meghatározva. 130-110-90-50.
Horex meg mulatságosan nézne ki az apuci verdájában. Az kb egy 600-as Trabi, vagy 412-es Moszkvics lehet. Esetleg egy Fiat Topolino.

@santa fe: Szemmel láthatóan neked sincs jogsid, vagy nem vagy tisztában fogalmakkal.
A földút az alárendelt út. Mintha minden szántóföld kijáratánál ott lenne az EAK tábla. Ettől még útkereszteződés, ami után egy adott korlátozást meg kell ismételni, hiszen az onnan kihajtóval tudatni kell, hogy mire számítson.

tboykaa 2010.09.12. 10:21:18

@kolbászoszsömle: Nem tehetek róla, ennyi az autó maximális sebessége, ennél többel nem akar menni a lelkem...;)

szőketisza 2010.09.12. 14:06:41

@santa fe: Erre már többen felhívták a figyelmemet korábban, és én beismerve a tévedésemet, bocsánatot kértem. Olvasni is tudsz, vagy csak észnélkül belekotyogsz mindenbe anélkül, hogy előtte legalább átfutnád az addigi kommenteket? Egyébként azt hiszem te még apád gatyájában sem himbálóztál, amikor nekem már jogosítványom volt és autót vezettem.

szőketisza 2010.09.12. 14:28:47

@tboykaa: „Ténylegesen 84km/h-val nem értem, miért kérdezel olyat, ami le van írva?“
Elnézést, de te ezt írtad:
„Eltelt 1 hónap, kapok egy levelet, miszerint szédületes 84km/h-val, szálguldoztam egy negyedrangú úton“
Tehát a rendőrség szerint mentél 84 km/órával. Ezért bátorkodtam megkérdezni, hogy valójában mennyivel mentél. Én ezt a sebességet továbbra is „szédületesnek“és felelőtlennek tartom ezen a keskeny, kanyargós hegyi úton a Bükki Nemzeti Park közepén! Talán már a rally-pályára képzelted magad?
„minden táblát le kell jelenteni a közútkezelőnek, az nem működik, hogy csak kiteszünk egy táblát és méregetünk... “
Bizonyára elkerülte a figyelmedet ez a két komment:
szőketisza 2010.09.10. 16:25:26
Ezt valahol a neten találtam a Bükki Nemzeti Park területén rendezendő rally-versennyel kapcsolatban:

„kezdeményeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél a verseny idejére szóló sebességkorlátozás elrendelést, remélve, hogy az alacsonyabb sebesség csökkenti a környezeti terheléseket. A sebességkorlátozás közúti jelzőtábláit a Természetvédelmi Őrszolgálat az érintett útszakaszon végig elhelyezte, majd a verseny után eltávolította.

_ng_ 2010.09.10. 23:19:48
A google első találata a
"bükki nemzeti park" sebességkorlátozás
keresésre:

www.bnpi.hu/?m=hir&id=629

Újra Rally a Bükkben?
2010-05-19 13:14

[...]
Ezek után kezdeményeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél a verseny idejére szóló sebességkorlátozás elrendelést, remélve, hogy az alacsonyabb sebesség csökkenti a környezeti terheléseket.
A sebességkorlátozás közúti jelzőtábláit a Természetvédelmi Őrszolgálat az érintett útszakaszon végig elhelyezte, majd a verseny után eltávolította.
Természetesen tudjuk, hogy a kihelyezett közúti jelzőtáblák önmagukban nem elegendőek, ezért felkértük a B-A-Z Megyei Rendőr-főkapitányságot a sebességkorlátozás ellenőrzésére és betarttatására.

Sajnálom, de enyhén szólva te sem győztél meg a válaszaiddal.

santa fe 2010.09.12. 15:58:59

@cso zsi:
Szemmel láthatóan fel voltál mentve az ÁLT.ISK. első osztálya alól, mert ott tanítanak olvasni ;)
Ugyanazt mondtam, amit most mondasz.

santa fe 2010.09.12. 16:00:17

@szőketisza:
Bocsánat a tiszteletlenségért, nem sejthettem, hogy ilyen aggastyán létedre érted a számítógépet. Tartson meg az isten még ugyanennyi szép esztendeig.

cso zsi 2010.09.12. 17:01:09

@santa fe: Akkor viszont téged írni nem tanítottak meg. Roppant mód elfelejtetted jelezni, hogy nem a te szöveged, hanem idézed attól, akinek válaszoltál.
Pl. alkalmas rá az idézőjelek közé rakás.

tboykaa 2010.09.12. 17:21:24

@szőketisza: Már bocs, de miben kellene, hogy meggyőzzelek?:D Egyátalán, miért kellene, hogy meggyőzzelek??? Egy percig sem tagadtam, hogy 84-el mentem, de mindig van pár demagóg madár, aki azt nézi, hogy mibe lehet belekötni, mert valszeg nincs más örömük az életben. Az sem izgat engem, hogy SZERINTED mennyi ott a biztonságos sebesség (ki vagy Te nekem?), mivel nem volt kirakva tábla, így 90-el lehetett menni a KRESZ szerint. A többi csak mellébeszélés. Ha ideiglenes táblákat tettek ki, azt fényképpel kell bizonyítaniuk. Amennyiben ezt megteszik, abban az esetben ki fogom fizetni a büntetést. De erre 3 hónap alatt nem voltak képesek, több, mint valószínű azért, mert nem létezett ott ilyen ideiglenes tábla, amit már előzőleg le is írtam, ez meg a Te figyelmedet kerülte el. Néhányan itt szereptévesztésben vannak, a post elsősorban azért született, ha esetleg vki, akkor akkor ott járt, akkor legyen esélye reklamálni, nem pedig azért, hogy x vagy y ember meggyőzzek. Miről? Nincs miről, mert itt tények vannak. Azok pedig makacs dolgok.

santa fe 2010.09.12. 17:32:01

@cso zsi:
Az a gomb nem működik a klaviatúrámon ;)

cso zsi 2010.09.12. 18:14:20

@santa fe: Akkor ezt megbeszéltük. :)

szőketisza 2010.09.12. 19:09:36

@tboykaa: Te írtad: "Egyébként kérdezz nyugodtan, ha vmi nem kerek"
Akkor mi a hézag? Nem kellene olyan posztot írni, ami tele van csusztatásokkal, hazugságokkal, s mindezt jópofáskodó stílusban.
Egyébként mi a frásznak kellene a rendőrségnek meggyőzni téged?(ez a posztod címe nemde?) Szabályt sértettél, fizess! Ideiglenesen kihelyezett táblákról nem készülnek felvételek, nem tudtad. Amint a kétszer is beidézett közleményből kiderül, a verseny szervezői kérték a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél a verseny idejére szóló sebességkorlátozás elrendelést, remélve, hogy az alacsonyabb sebesség csökkenti a környezeti terheléseket.
A sebességkorlátozás közúti jelzőtábláit a Természetvédelmi Őrszolgálat az érintett útszakaszon végig elhelyezte, majd a verseny után eltávolította, A szervezők továbbá .felkérték a B-A-Z Megyei Rendőr-főkapitányságot a sebességkorlátozás ellenőrzésére és betarttatására.
Világos?

santa fe 2010.09.12. 19:42:48

@szőketisza:
Nekem az nem világos, hogy ki is helyezték a táblákat.

tboykaa 2010.09.12. 22:32:01

@szőketisza:
1. a poszt címét SilentSound adta nem én.

2. Ha lenne tapasztalatod ilyen ügyekben (és nem csak a szájad jártatnád fölöslegesen), akkor tudhatnád, hogy a rendőrségnek kell bizonyítania azt, hogy abban az időpontban kinn volt egy sebességkorlátozó tábla. Ezt úgy tudja bizonyítani, hogy a sebességmérő műszerrel csinál egy felvételt, amin látszódik az időpont és a GPS koordináta is. Az, hogy belinkeltél egy cikket, amit egy komplett idióta írt (végigolvastam), nem bizonyít semmit. De tedd be negyedszerre is, látom Téged ez kielégít...;) Tehát amíg nincs felvétel, nem fizetek.

3. 84-el mentem, egy nem létező 60-as tábla miatt kiróttak rám 30000ft büntetést. Nem fizettem be, felülvizsgálatot kértem, három hónapja nem történik semmi. Hol itt a csúsztatás?

tboykaa 2010.09.12. 22:32:58

@kolbászoszsömle: Plusz a Rakéta fokozat, ezt ne hagyjuk figyelmen kívül...;)

tboykaa 2010.09.12. 22:40:32

@santa fe: Ez egy rallysokkal negatív irányba elfogult cikk, már az első mondata sem igaz, 2009-ben és 2008-ban is rendeztek versenyt a Bükkben. A legnagyobb szemetelők pont a helyiek, mert azoknak meg úgy sem mernek visszaszólni a helyi polgárőrök/rendezők. Végigolvastam a cikket, a cikkíró egy nagybetűs idióta. Ha valóban az ilyen gyökerek nyomására kihelyezett 60-as tábla miatt büntettek meg, akkor kapja be, a 30-ret kapja meg ő és költse gyógyszerre. Tanulság ebből, rallyt nézni soha nem megyek blokkolós autó nélkül...

"streetfighter" 2010.09.12. 22:53:15

@tboykaa:
Hiába van blokkolód, ha nem tudod mennyivel kéne menni. :D

tboykaa 2010.09.13. 09:32:30

@"streetfighter": :DDD 1.5 dCi, nem gyorsvonat...;)

blogsámán 2010.09.13. 09:43:53

@szőketisza: Nem értem, miért ragaszkodsz az álláspontodhoz. Te minden bűntetést befizetsz, akár jogos volt, akár nem?
Csak azt tudom elképzelni, hogy ha már jól beégtél a KRESZ nem tudásod miatt (ezt csak súlyosbítja, hogy az egyik kommented szerint már jó rég óta vezetsz), akkor valamilyen módon a post írójára is rá akarod húzni a vizes lepedőt, de az az igazság, hogy a blog olvasók nagy többsége szemében csak még jobban lealázod magad. Szerintem jobban jársz, ha elismered a tévedésed. Ha mobil táblák voltak kint, akkor igenis bizonyítani kell, hogy azok abban az időben azon a helyen valóban ki is voltak helyezve.

Alikam 2010.09.13. 10:42:58

@qwertzu: egyértelmű, hogy a földút is feloldja. Ugyanis neked nem tiszted megállaptani az út minőségét. Például hófedte útról, hogy állapítod meg, hogy az milyen?

tboykaa 2010.09.13. 11:38:21

@blogsámán: tudod az ilyen szőketisza-félékről jut eszembe a "kibicnek semmi sem drága" mondás... Valószínűleg ő az, aki 2 forinton is rágódik, de, ha másról van szó, az fizessen. Engem jószándék vezérelt (hátha van sorstársam) a post elküldésekor, próbáltam a legobjektívebben megírni, azt gondoltam, hogy ebbe aztán már tényleg nem lehet belekötni, de lám, még így is van egy-két ember, akinek sikerült. (örülök neki, hogy a többségnek nem) A végleges rendőrségi határozatot el fogom küldeni (akár negatív, akár pozitív lesz számomra), de ha nekem lesz igazam, kíváncsi leszek, hogy az ilyen szőketisza-félék, akkor is az első sorban fognak-e tülekedni, hogy elismerjék, rosszul gondolták...

szőketisza 2010.09.13. 12:42:26

@tboykaa: @blogsámán:
Már elnézést,de miért ne lehetne valakinek a „tiféléktől“ eltérő véleménye? Ezért vannak a blogok, hogy bárki hozzászólhasson. Vagy azt vártátok, hogy mindenki egyetért majd veletek?
Érvekkel kell cáfolni, nem sértegetésekkel, vagy személyeskedésekkel („már jól beégtél a KRESZ nem tudásod miatt“, „2 forinton is rágódik“ stb.) Ilyeneket én ís írhatnék a „tifélékről“!

CD-R80 2010.09.13. 14:30:33

@szőketisza:
Találtam egy bejegyzést a neten hogy Bill Gates osztogatja a pénzét. Akkor ez biztos így is van.

Akkor nyilván viszont az általad vázolt esetben a rendőrség tudja valahogy igazolni, hogy ott és akkor voltak kinn 60-as táblák. Ha nem, akkor meg lehet nem is voltak?

CD-R80 2010.09.13. 14:34:01

@szőketisza: Arról már nem is beszélve hogy ha ideiglenes táblák vannak kinn, akkor egyéb esetben a 90 a megengedett.. Akkor lehet nem is olyan szédítő és felelőtlen az a 84...

santa fe 2010.09.13. 15:01:45

@szőketisza:
Kik azok az "őfélék"? Elmondták az érveket, nézd csak át.

szőketisza 2010.09.13. 15:48:37

@CD-R80: „Arról már nem is beszélve hogy ha ideiglenes táblák vannak kinn, akkor egyéb esetben a 90 a megengedett.. Akkor lehet nem is olyan szédítő és felelőtlen az a 84...“
A megengedett legnagyobb sebesség nem azt jelenti, hogy minden körülmények között ezt kell betartani. A sebességet mindig a körülmények (útviszonyok, időjárás stb. ) figyelembe vételével kell megválasztani, függetlenül a megengedett maximumtól. (Ebben talán egyetértünk.)
Én csupán a személyes véleményemet fogalmaztam meg, amikor azt írtam, hogy ezt a sebességet „szédületesnek“és felelőtlennek tartom ezen a keskeny, kanyargós hegyi úton a Bükki Nemzeti Park közepén. Ezt persze lehet vitatni.
És még egy apró észrevétel az állatok átjárására figyelmeztető táblákkal kapcsolatban (ezek ugye a posztoló is észlelte). Apám éveken át egy alföldi kis vadásztársaság elnöke volt. Emlékszem, hogy tavasztól őszig hetente jelenkeztek autósok összetört járműveikkel, amit őzek elütése okozott. De halálos balesetek is előfordultak. Nekem ne mondja senki, hogy egy ilyen környezetben - hegyvidék, természetvédelmi terület, tele vadakkal - nam sokkal veszélyesebb. 84 km/óra sebességnél, ha egy vad a jármű elé ugrik, az ütközés, akármilyen figyelmes is a vezető („szoktam figyelni az út szélét, ..., de nem lassítok le ez miatt 50-re“) , nem csak az állatnak, de az autó utasainak is biztos halált jelent!
Természeten ez is csak egy vélemény.
Egyébként sajnos gyakran tapasztalom, hogy a posztok írói sokszor elhallgatnak bizonyos körülményekről beszámolni, és igyekeznek a számukra előnyös módon ismertetni a történteket (tisztelet a kivételeknek). Persze mindig akadnak a kommentelők között, akik kiszúrják az ilyen turpisságokat, és a posztoló meg van sértődve. Erről van szó.

szőketisza 2010.09.13. 15:56:13

@santa fe: "Kik azok az "őfélék"? Elmondták az érveket, nézd csak át."
Már megbocsáss, de a posztíró többször is a "szőketisza-félékről" beszélt. Ezt én csak egy kis iróniának szántam. Mea culpa. Az érveimet én is elmondtam, vagy inkább a szerény véleményemet, amit mindenkinek jogában áll vitatni.

santa fe 2010.09.13. 16:11:27

@szőketisza:
Akkor viszont nem értem az érvet.
Mi volt pontosan a turpisság?

tboykaa 2010.09.13. 16:12:01

"Egyébként sajnos gyakran tapasztalom, hogy a posztok írói sokszor elhallgatnak bizonyos körülményekről beszámolni, és igyekeznek a számukra előnyös módon ismertetni a történteket (tisztelet a kivételeknek). Persze mindig akadnak a kommentelők között, akik kiszúrják az ilyen turpisságokat, és a posztoló meg van sértődve."

Ezt alátámasztanád? Mi az, amit jelen esetben elhallgattam? Kíváncsi lennék rá? Már előbb is kértem, hogy támaszd alá, hogy miben csúsztattam. Nem tetted. Akkor miről beszélünk?

tboykaa 2010.09.13. 16:13:05

@santa fe: Jah. Erre kiváncsi lennék én is. Mert szőketisza hozzászólásai eléggé zavarosak és következetlenek...

szőketisza 2010.09.13. 17:44:06

@tboykaa: Maradjunk abban, amit írtam: "tisztelet a kivételnek". De miért nem a legutóbbi kommentem érdemi részére reagálsz? Ehhez persze nincs mondanivalód, csak a posztokkal kapcsolatos ÁLTALÁNOS észrevételemet vetted magadra. Sajnállak.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.09.13. 17:48:10

@szőketisza: Az alföldön az őzek ugrálnak az autók alá.

Azért, mert az Alföldön öngyi őzek laknak, amik nappal szeretnek futkosni az utakon által.
A Bükkben viszont hedonista szarvasok tanyáznak, amik messze elkerülik az utakat.
Nappal legalábbis.

Amúgy meg a bekötőút feloldja a táblát.
Ha a rendőr a bekötőúton állt, és az elhaladókat fényképezte hátulról, akkor 84-re nem büntethet.

szőketisza 2010.09.13. 17:53:23

@tboykaa: Azt javaslom, béküljünk ki. Személyesen nem veled van problémám. De azt szivesen venném tőled, ha érdemben reagálnál bizonyos észrevételeimre. (pld. a vadátjárással, vagy a természetvédelmi területek védelmével kapcsolatban) Nem rosszindulat vezérelt, ráadásul személyes tapasztalataim is vannak.

''autónepper.'' 2010.09.13. 17:59:48

@szőketisza: "Azt javaslom, béküljünk ki." :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mint az oviba

szőketisza 2010.09.13. 18:04:20

@''autónepper.'': BMAKA! (bocs, ez csak vicc volt, mint az oviban!)

santa fe 2010.09.13. 18:06:46

@szőketisza: """De miért nem a legutóbbi kommentem érdemi részére reagálsz?"""

Éppen arra reagáltunk. A posztod első felére azt írtad, hogy csak vélemény. A második felében tetted a megállapításodat, aminek a ténybeliségét még nyomatékosítottad is a végén.

szőketisza 2010.09.13. 18:09:30

@kolbászoszsömle: Bizonyára igazad lehet, nem vitatom.

"streetfighter" 2010.09.13. 18:51:44

@szőketisza:
"A sebességet mindig a körülmények (útviszonyok, időjárás stb. ) figyelembe vételével kell megválasztani, függetlenül a megengedett maximumtól. (Ebben talán egyetértünk.)"

Maximálisan!
Ezért haladunk gyakran a max. felett. :D

blogsámán 2010.09.14. 11:55:56

@szőketisza:
Először is én nem szoktam tipizálni, én soha nem állítottam olyat, hogy "szőketisza félék". Ez egyébként is olyan lenne, mint valami kis növényhatározó. Szóval mindig maximálisan igyekszem tényszerűen közölni a mondandómat, és megpróbálom megérteni a te érveidet is.
Ebből én azt szűröm le, hogy szerinted azon a helyen tábla nélkül is még az 50 km/h is sok, mert az útviszonyok olyanok. Ehhez személyes érintettséged is van, és ezzel látod igazoltnak véleményedet. A rend kedvéért elmondanám, hogy gyermek koromban édesapám wartburgjával mi is elcsaptunk egy őzet a zalai erdőkben a 7-es főúton kb. 110-zel. Ettől függetlenül nem gondolom, hogy ott akkor helytelen volt a sebesség megválasztása pedig volt Volga-gyár tábla. Lehet, hogy valóban vakmerőség egy, a postban lévő helyen 84-gyel menni (de tboykaa bevállalta). Ebben igazad lehet, és örülünk, hogy felhívod erre a figyelmet, de a post nem erről szólt, hanem arról, hogy ha bűntetnek, akkor tegyék ezt úgy, hogy minden szabályszerű. Tboykaa sem vitatta, hogy ha igazolni tudják, hogy volt sebességkorlátozás, akkor fizetni fog. Gondolom te sem örülnél annak, ha úgy bírságolnának meg pl. szabálytalan parkolásért, hogy leállítod az autódat egy szabályos helyen, és mikorra visszamész, addigra bünti van a kocsidon, mert mobiltáblákat tettek ki az út elejére az érkezésed követően. Lehet, hogy a szándék nemes (pl. előszeretettel csinálták ezt korábban a Művészetek Völgyében), de fair-nek semmiképpen sem nevezhető.
A KRESZ nem tudásoddal kapcsolatban pedig elnézést, ha megbántottalak, de fel nem foghatom, hogy írhat le valaki olyan sületlenséget több éves vezetési rutinnal, KRESZ vizsgával a háta mögött, hogy a földút egyenrangú a szilárd útburkolatú úttal. Illetve tudom, és ez sajnos nem a te hibád, hanem a kRESZ oktatási rendszeré: nevezetesen, hogy nem a jogszabályt tanítják, hanem mindenféle szabad stílusú magyarázó szövegeket, és így születnek azok a legendák, hogy pl. akkor állhat fel a jármű a járdára, ha mellette elfér még egy iker babakocsi stb. stb.

caprine76 2010.09.14. 12:51:20

"...hanem az ELV..."
Az ELV, az olyan, mint a Fing...Tartja az ember, amíg tudja...:)

tboykaa 2010.09.14. 13:02:14

@szőketisza: Béküljünk ki?? Nem is vagyunk összeveszve. Csak az dühít, hogy olyan dolgon lovagolsz, aminek semmi köze nincs a témához. És ezt én fölösleges kukacoskodásnak veszem. SZERINTED mennyivel biztonságos menni a vadveszélyjelző táblánál? SZERINTED mennyivel biztonságos menni azon az útszakaszon?? SZERINTED ki volt rakva tábla, mert megírta vmi idióta egy internetes cikkben???? Ember! Térj már észhez! NEM ez a téma! NEM erről van szó! Ha meg tudni akarod, a blokkolós kocsimmal azon a szakaszon többel mentem volna, mint 84, csak nem készült volna fénykép!:)

szőketisza 2010.09.14. 15:13:48

@tboykaa: Tudod mit? Ezek után leszarlak az ELVEIDDEL együtt.

tboykaa 2010.09.14. 16:12:58

@szőketisza: Váljék Kedves egészségedre...;)

Reggie 2010.09.15. 06:24:08

@tboykaa: kedves tboykaa. nyilatkozna arrol, hogy hogyan kepes ezek kozott a kegyetlen korulmenyek kozott - tortenetesen, hogy szoketisza leszarja - megelni a mindennapokban. siro rohamokat szokott kapni, esetleg az ongyilkossagon gondolkodik?:)

tboykaa 2010.09.15. 12:16:44

Ma reggel a pisztoly és a vonat között vacilláltam, de még nem tudtam dönteni...:DDD

santa fe 2010.09.16. 12:36:59

Sziasztok! Na, kiderült azóta, hogy volt-e turpisság?

tboykaa 2010.09.16. 16:01:31

@santa fe: Nemrég beszéltem az ügyfélszolgálatukkal(1-2 hetente hívom őket), még hetekre lesz szükségük, azt mondták. Persze a csekket kiküldték jó gyorsan, ott nem volt szükség időre...:(

tboykaa 2012.07.19. 10:24:10

UPDATE: A másodfokú - elég gyenge lábakon álló - határozatra beadtuk az ügyvédemmel a keresetünket, pont 1 éve, azóta nem történt semmi és van egy sejtésem, hogy nem is fog. A sok kötözködő okoskának üzenem, aki azt mondta, hogy úgyis fizetni fogok: NEM fogok...;)

2012.07.31. 09:17:33

Így van, soha nem fognak olyan határozatot kiadni, hogy hibáztak. Nálunk is másfél éve lapítanak. Valószínű sose kerül elő az akta.

0gábor 2013.12.31. 19:05:27

Volt ott tábla csak Viktor rejtett erőforrásai
időközben ellopták.
És igen tényleg félnek a rend éber őrei az
Audis cigányoktól és a NAV sem mer vagyonosodási
vizsgálatot indítani, mert az csak a büdös adófizető parasztnak jár!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása