Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Visszafelé tolta motorját az autópályán éjjel, esőben

2010.09.26. 14:39 :: SilentSound

Vannak olyan érthetetlen cselekedetek, mint amiről Toxi is írt. Elsősorban életveszélyes a leállósávon tartózkodni, különösen éjszaka, minden világítás nélkül, másrészt számomra is elég fura, hogy valaki ezt nem számítva is minek tologatja a motorját, ha kis kerülővel sokkal gyorsabban visszaérne ahhoz a lehajtóhoz, amin előtte véletlenül túlment. Ti találtok erre valami értelmes magyarázatot?

Rendszeres olvasója vagyok a blognak, de eddig nem történt velem olyan az utakon, ami miatt klaviatúrát ragadtam volna, de a tegnapi napon összefutottunk barátommal egy olyasvalakivel, akit a mai napig nem értünk meg.

Barátommal mindketten motorosok vagyunk, de most az őszi monszunidőszak közepette természetesen mi is kocsival vágtunk neki a budapesti buli-éjszakába vezető útnak Dabasról Budapestre az M5 autópályán, amikor is az M5-M0 (régi szakaszra történő ráhajtás) csomópontot és M0-felüljárót elhagyva cca. 1000 méterre egy motorost pillantottunk meg a sötét éjszakában, sötét ruhában (az esővédőjén nem voltak prizmás csíkok), kivilágítatlan túramotort tolni a leállósávban.

Természetesen motoroskolléga révén megálltunk, hogy segíthetünk-e, hozhatunk-e üzemanyagot, etc., etc… De kiderült, hogy a srác csak a lehajtót rontotta el, mert a nulláson szeretett volna menni. Mondjuk neki, forduljon meg a bevásárló központoknál lévő felüljárónál, 3 perc és a nulláson van.

De nem lehetett meggyőzni, ő visszatolja inkább a gépet, teszem hozzá, hátramenetben tolta, nem mintha nem lenne mindegy, ha már amúgy is szabálytalanul tologatja a motorját a leállóban, akkor tolhatta volna előre is, menetiránnyal szemben. Nem, nem, neki az jó lesz.

Nem értettük?! Sétálni akart? Vagy meghalni? Szakadt az eső és motort tologat az éjszakában egy autópályán, ráadásul ő állt az út felől, nem is a motor…

Láttuk, hogy rendíthetetlen a Superman-ünk, szóval hagytuk. De még mindig nem értem miért akar valaki így meghalni? Talán ti tudjátok…

88 komment

Címkék: motor biztonság közlekedés autó veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.09.26. 14:53:47

Egy komplett idiótával sikerült összefutnotok, azt hiszem dióhéjban ennyi :)

agomama50 2010.09.26. 14:57:56

Én is mindig eltévedek

BéNorbi 2010.09.26. 15:01:24

Vannak még hősök az utakon... egyszer én is eltévesztettem a lehajtót, ijedtemben félreálltam a leállóra és bevillant egy gondolat: visszatolatok. És azzal a lendülettel folytattam utam a köv lehajtóig természetesen. Egyébként nálam a csúcs eddig: ősz, köd, szakadó eső, este...és azon túl hogy frizura még mindig tart, egy fazon tolja a bringát velem párhuzamosan haladva az út szélén terepszínű esőkabátban! Felszisszenni volt időm, ennyi. Remélem még él

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.26. 15:19:36

A maratonfutók voltak az okai
Fél város megint lezárva
Megértem a srácot, én is visszafordultam a Kőrűton
/bocs hogy kiemeltem :)/

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.26. 15:22:26

Biztos kevés volt a benzinje, és már nem fért volna bele, ha elmegy a köv. lehajtóig. Ennyi, mit kell ezen ennyit rágódni?

:))

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.26. 15:28:13

Milyen motor volt?
Mert korai BMW-Zündapp rendelkezett hátramenttel és akkor lehet tolatni

BéNorbi 2010.09.26. 15:29:01

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Vagy csak régi iGo-t használt és a "következő lehetőségnél furdulj vissza" mellett 108.4km szerepelt neki :)

2010.09.26. 15:44:55

olcsójános ne motorozzon

BéNorbi 2010.09.26. 15:46:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...: amúgy meg ő ezt érti motorozás alatt, hogy tologatja. Amikor kicsi voltam én is így autóztam

BéNorbi 2010.09.26. 15:50:01

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerintem mindannyian azt tettük itt :) Naná :P

atila68 (törölt) 2010.09.26. 15:53:20

Szerintem valami más oka volt, hogy nem a logikus megoldást választotta, és nem akart a csomópontig elmenni.
Nem, elképzelésem sincs mi...
valami "sötét" ügy lehetett.

j311 2010.09.26. 16:11:37

Még mindig jobban járt, mint akit négyen elütöttek az M5-n.

BéNorbi 2010.09.26. 16:16:28

@j311: Vagy egyről beszélünk :D Ez is M5, lehet még kicsit tologatta és lazításképp sétált egyet a sávok közt :D

FDToth 2010.09.26. 16:20:44

Miért kell hagyni a szabálytalankodókat? Legközelebb is ezt fogja tenni ha eltéved! És lehet akkor lesz vmi baleset is belőle.
Nagy ökör a posztíró. Ilyen esetben szólni kell a szabálytalankodónak és ha nem engedelmeskedik, akkor megfenyegetni azzal h kihívod a rendőrséget! Annyi gyökér ember van...

Reggie 2010.09.26. 16:40:27

@j311: Ahhoz az esethez csak annyit lehet mondani, hogy modern vilag termeszetes szelekcioja. Bar sajnalom azokat akiknek osszetorte a kocsijat.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.09.26. 16:49:14

én is találkoztam olyan autóssal az M7-esen fehérvár és siófok között aki a pihenő után döntött úgy hogy be kéne menni a pihenőbe. és nekiállt tolatni a leállon. én csak a tolatást láttam akkor még vagy 500 métere volt vissza. dudáltam neki de nemhiszem hogy felfogta...

BéNorbi 2010.09.26. 16:49:59

@Reggie: ...és emiatt megállás nélkül tovább tudtak hajtani ugye. Azért kiváncsi lennék minek vélték az embert ha meg se álltak 3an a 4ből.

kijafaxom 2010.09.26. 17:02:23

A hülyeség onnantól lesz életveszélyes ha konoksággal párosul.
Ha valaki elnéz egy lehajtót vagy kereszteződést a minimum bünti vagy vezeklés egy plusz kör lenne.
Ehhez képest sűrűn látok ilyen szitu után tolató autóst vagy dupla záróvonalon át megfordulót.
Persze lehet,hogy nem a morállal hanem az üzemanyag árával van baj...
:p))

átlátó 2010.09.26. 17:15:14

Budaörsnél úgy '94-ben a belső sávban a román busz jött szemben éjjel. Békésen elmentem mellette jobbról. Jobb nem kekeckedni az ilyenekkel, mert egyéb dolgokra is képesek.

Xenu lives! 2010.09.26. 17:23:53

És igen, sajnos jelen esetben a posztíró is egy kretén barom.

1. Nem állok meg leállósávban, mert kurva veszélyes. Ha nincs baleset, nem kell segítséget nyújtani, akkor soha.
2. Kihívom a rendőrt, mentőt, elmegyógyintézetet, mert a mocis nem csak a saját tyúkszaros életét, de másokét is veszélyeztette. Pl elalvó román sofőr elcsapja, motor kivágódik belső sávba, belerohan valaki - és kész a tragédia.

A posztíró a passzivitásával ugyan úgy veszélyeztette a forgalom biztonságát mint az őrült barom.

Clearvoyance 2010.09.26. 17:44:36

@Xenu lives!:
Továbbá ha a motoros valamilyen oknál fogva megáll a pályán éjjel vagy rossz látási viszonyok közt, vegye fel a mellényt.
Elvégre azért van.

A posztoló amúgy segítségnyújtási szándékkal állt meg.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.09.26. 18:13:06

@Xenu lives!: "Nem állok meg leállósávban, mert kurva veszélyes"

Abban haladni veszélyes, nem megállni. Mint a neve is mutatja, pont azért készült, hogy leállj oda.

kigyurt álat 2010.09.26. 18:16:03

@Xenu lives!: amúgy sose értettem, miért olyan kurva veszélyes megállni a leállósávon. A nevében is benne van, hogy leálló. Nem megállni, hanem haladni kurva veszélyes ott. Ha meg valaki lerobban, akkor is ott áll meg, neki is olyan kurva veszélyes? Mert akkor minden autópálya ostobán van megcsinálva.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.26. 18:41:29

@sfdrake: Azért a legközelebbi zebráig elmehetett volna :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.09.26. 19:04:14

@Xenu lives!:
a posztiro minden tole telhetot megtett
mire kiertek volna a rendorok mar siman visszaert volna a lehajtohoz valoszinu

a leallo meg egyertelmuen arra van, ha muszaki hibad van le tudj huzodni es ne a savban allj meg, mert meghalsz
nem pihenesre nem haladasra, nem tologatasra
nalunk ga a leallosavban jarmu all be kell menni a belso savba

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.09.26. 19:28:11

@kigyurt álat: Azért veszélyes leállósávon tartózkodni is, mert vannak olyan agyatlan faszparasztok, akik azt gondolják, hogy az az ő külön bejáratú sávjuk, ahol lehet jobbról előzni, ha épp úgy tartja kedvük. És ha pont akkor ott van egy kivilágítatlan humanoid, abban az esetben meg is hal.

esef 2010.09.26. 19:36:31

Most nem azért, de ha egy román kamionos elnyomja a leállósávban motorkerékpárt toló kollégát, akkor szerintem nagyon mindegy, hogy melyik oldalról tolja a motort...

D4D 2010.09.26. 19:52:50

HA már lúd, legyen kövér! Minek tolta? Fordult volna meg, és akkor 40-el szépen visszamotorozhatott volna.

Rendőröket hiába hívod, nem jönnek ki, mert trafizni fontosabb.

Ilyenért kultúrállamban elveszik az ember jogsiját, nálunk inkább kitesznek mégegy sebmérő dobozt.

cso zsi 2010.09.26. 20:13:34

Azon a szakaszon már láttam a leállósávon haladó rendszámnélküli 40-50 éves teherautót is, vashulladékkal púpozottan.
Rükvercben motort tolni szerintem nem vall nagy jártasságra, vagy igen nagy technikai tudással bír mégis az illető.

flippant 2010.09.26. 21:14:42

Tutira fideszes volt..

yeti-ufo hibrid 2010.09.26. 21:21:47

Rendes ember vót ez, nem akart talajrészegen motorra ülni. :)

Reggie 2010.09.26. 21:27:19

@D4D: Ez hulyeseg. Azert nem mennek, mert a hulla nem ad kenopenzt.

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.26. 21:51:29

@D4D: Nekem is ez jutott egyből az eszembe,hogy simán vissza tud motorozni,nem kell tolni.

De,hát aki szeret kockáztatni............

apoa 2010.09.26. 21:59:50

Egy statisztika szerin a leállósávon átlag húsz percen belül legázolnak.

cso zsi 2010.09.26. 22:03:28

@apoa: Az M5-ön tuti. Ott tele van féknyomokkal, és keréknyommal a leálló, és az árok, úgy kilométerenként. Ezek mindig a mi pályáinkon alszanak el.

xenuka 2010.09.26. 22:06:00

Aha, ezek szerint hazajött a sógorom Angliából. Ő simán ilyen barom, hogy inkább tolja az autóját, motorját, mert a benzin drága.

apoa 2010.09.26. 22:07:06

@cso zsi: Így van. A sávelhagyók, figyelmetlenség vagy elalvás miatt.

cso zsi 2010.09.26. 22:21:18

@apoa: Volt "szerencsém" tavaly az M5ön leállózni. Valószínűleg kamera láthatott, mert viszonylag hamar jött az autópályás, és körbebólyázott.
Mi a felmentő sereg érkezéséig a korláton, és az árkon túl drukkoltunk, hogy ne legyen nagyobb baj, mint a széthullott váltó. Volt olyan bólya, ami felborult a két órás várakozás-átrakodás alatt.

(mióta pontos j a bólya-bója?)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.26. 22:22:53

@xenuka: Az enyém is :) Simán megb.szódik 2 deci benzimnért :)

jelentéktelen alak 2010.09.26. 22:36:34

@kigyurt álat:

jogos, ott a pont.
De egy olyan helyen, ahol a lassú haladás a veszélyes, mert baleset lesz abból, ha előzgetnek és nem az az előzés a veszélyes, amiből baleset lesz...
Egy olyan helyen, ahol a kanyar veszélyes és nem annak a vezetése, aki nem tudta bevenni...
Egy ilyen helyen, a leálló sávban való várakozás a veszélyes és nem az a majom, aki telibe kapja az ott állót.

Egyébként a világon mindenhol azt tanácsolják, hogy sokáig ne maradj a leálló sávon, vagy az út szélén, mert a legtöbb vezetőnek gondot okoz az egyenesen haladás.
Nem feltétlen azért ne maradj a leálló sávon, mert veszélye, inkább azért mert nem praktikus az egészséged megóvását szem előtt tartva. Mellesleg ha nem műszaki hiba miatt áll ott a járműved, akkor szabálytalan is... :-)

cso zsi 2010.09.26. 23:19:50

@min: Csak nem a 2000 körüli idióta reform óta? Mert valami nyelvkönyvre hivatkozik a gyakorikerdesek.hu is, míg azért neten vagy mégis vannak írástudók, vagy mind hülye, velem együtt.
(közben egy 1985-ös mek.oszk.hu/01500/01547/01547.rtf ezt állítja.

Addigra én már kijártam az iskoláimat. így akár tévedhetek, és tudhatom rosszul.
Nem csak velem fordult elő a google találatai szerint.

A romániai helység adott, hiszen onnan származik/kapta nevét Bolyai János is.

(Anno elég jól végeztem magyarból, és azért furcsállom a dolgot. A muszáj-t is majdnem 50%-ban leni a neten muszály-ként, ami ugye nem helyes)

''autónepper.'' 2010.09.26. 23:25:24

néhány embernél ezt a spórolást annyira nem értem.... nekem volt már olyan kocsim ami fogyasztott városba 20 litert is... de nem fordult volna meg fejembe hogy vissza forduljak pályán ez miatt mert sokat eszik... sőt én van úgy hogy 30percel hamarabb be indítom a kocsit reggel mire beleülök meleg legyen benne esetleg hideg(ha nyár van) este szint úgy zárom a telepet kimegyek 20percel hamarabb beindítom azt járjon... nem spórolok én kényelemért mindent:D

egyébként ezekkel a barmokkal nem tudsz mit csinálni én is láttam már vissza tolató a6 a pályán mert túl ment... csak nem értem mért jó a saját és más életét kockáztatni ilyenért... na ezeket kéne büntetni nem a gyorshajtókat meg tilosba parkolást!

''autónepper.'' 2010.09.26. 23:50:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...: hogy lehet ám úgy elindulni valahova hogy kevés a benzin? jó nem azt mondom azokba a kocsikba amik nekem is a telepen vannak majdnem mindnek ég az üzemanyag jelző lámpája de azzal nem is járok ... ez is felelőtlenség sztem.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.27. 00:03:25

@''autónepper.'': A hülyeség határtalan ám :) Rengetegszer látni az autópálya szélén álló autót, amibe épp öntik a benzint, vagy a tulaj sétál benzineskannával a benzinkút irányába. Ilyenkor általában röhögőgörcsöt kapok :DDD

''autónepper.'' 2010.09.27. 00:06:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...: hát igen... de azért mi nem sivatagba élünk nem nézi azt a kibaszott üzemanyag szint jelzőt?vagy ha nincs annyi pénze hogy tankoljon a kocsiba akkor minek indul el? vagy nem veszi észre hogy kezd el fogyni...? hülyék az emberek ez van sajnos.

fezoGT 2010.09.27. 00:08:51

@sfdrake: hát igen, viszont van itt más is:

index.hu/bulvar/2010/09/26/negyszer_is_elgazoltak_egy_ferfit_az_m5-oson/

"Azt még nem lehet tudni, hogy felelősségre vonják-e a szegedi autóst. Az azonban már kiderült, hogy a sofőr nem volt ittas." - most van ember aki komolyan gondolja hogy ezt el lehetett volna kerülni? Kapja el a júzer 130nál a kormányt, vagy mi?

"A rendőrség keresi azokat az ismeretlen rendszámú járműveket, melyek áthajtottak a férfin..." - sok sikert hozzá, sztem a Szent Grált előbb fogják megtalálni :) Erre bezzeg van idejük...

Mégis ki a lópikulát kell itt felelősségre vonni és miért? Meg a másik 3 autóst is minek keresik? Átszaladt a parasztja ott ahol még léteznie sem szabadna (gyalogosan), elcsapták, ennyi. Ennél egyértelmübb eset nincs, ügy lezár.

Persze lehet hogy csak a szokásos bulvárkodás, de akkor is kell a francnak kelteni a feszültséget...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.27. 00:09:49

@''autónepper.'': "sőt én van úgy hogy 30percel hamarabb be indítom a kocsit reggel mire beleülök meleg legyen benne esetleg hideg(ha nyár van) este szint úgy zárom a telepet kimegyek 20percel hamarabb beindítom azt járjon... nem spórolok én kényelemért mindent:D"

Én meg este bedugom a zsinórt a konnektorba, beállítom az időkapcsolót, hogy indulás előtt kb. fél órábal kapcsolja be a vízmelegítőt, és mire elindulok, már majdnem meleg a kocsi.

Na, erre már nem futotta a béjeméjbe, mi? :DDD

''autónepper.'' 2010.09.27. 00:18:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: hát az előző tulaj tehet róla:D:D:D:D ő nem kérte/tetette bele... de ám szerintem ezt a konnektoros módszert nem is lehetne nálam kivitelezni rendesen....:D szal marad ez a fajta meg oldás:D

ám egy kérdés most hogy is van nálatok menyit vezethetek egy huzamba? pihenés nélkül?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.27. 00:24:57

@''autónepper.'': Há tetessél bele bazeg! Nincs áramod a fagarázsban? Vagy garázsod sincs? :DDDD

A kérdésedre válaszolva: megállás nélkül max. 4,5 órá, utána min. 45 perc pihenő, utána megint max. 4,5 óra, utána 11 óra pihi. Hetente 2-szer meghosszabítható a vezetés 10 órára (de 4,5-öt akkor sem szabad túllépni), és a pihenö heti 3-szor lerövidíthető 9 órára.

Na, mostmár mehetsz kamionozni :D

''autónepper.'' 2010.09.27. 00:35:19

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerinted ilyenre fogom költeni a pénzem?:D de ám most perpill igen nincs garázsom mert tök másra van használva ne kérdezd hogy mire....:DDDDDDDDDDD

áhhh eltudnál képzelni engem kamionos ként?:D meg szerintem nem bírnám sokáig hogy mindig meg kell állnom "kénszerpihenőre" inkább maradok a jól meg szokott nyugis kis szakmámnál:D inkább meg hagyom neked a nagy gép terelgetését:D

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.27. 00:46:48

@''autónepper.'': Ha napokon keresztül így dolgozol,akkor meg fogsz állni.
Pikikélni valamikor kell,de tudom,lehet az 5 literes szélvédőmosós üvegbe is,utána meg valakinek felajánlani higítva.

''autónepper.'' 2010.09.27. 00:55:48

@1 Fószer: :D:D:D:D:D:D:D azért így elég vad lehet bele gondolni hogy éjjel nappal menned kell és időre oda kell érni... és közbe pihenőket betartani stbstb nem tudsz oda lépni neki na most mondjuk 140 helyet 180anal megyek mert a kamion le van szabályozva.... na meg téleg pisálni is kell elég durva nehezen bírjatok gondolom....

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.27. 01:12:04

@''autónepper.'': Én ezért akarok átülni helyi buszra,mert ott nem kell szarakodni ilyennel.

Másszemlélet 2010.09.27. 05:41:56

Járjanak az ilyenek kerékpárral. nincsen üzemanyag költség és ugyanúgy oda ér vele. Nincs min spórolni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.09.27. 07:07:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
bedugom a zsinórt a konnektorba, beállítom az időkapcsolót"

Mintha jobb SAAB-okban/?/ lenne olyan megoldás, hogy távirányitóval elinditható, mire indulsz, már meleg is a kocsi.

Integrált Szerverterror 2010.09.27. 07:38:14

Szegény tulaj meg biztosan otthon siratja az ellopott motorját.

Kowalski76 2010.09.27. 07:57:12

@SilentSound · autozz.blog.hu 2010.09.26. 19:28:11

Azért veszélyes leállósávon tartózkodni is, mert vannak olyan agyatlan faszparasztok, akik azt gondolják, hogy az az ő külön bejáratú sávjuk, ahol lehet jobbról előzni, ha épp úgy tartja kedvük...

A megyei rendorkap. autopalya alosztaly embereirol mar nem is beszelve... ;) Ok vegig ott mennek :D

okoskodó 2010.09.27. 08:37:32

A héten voltam a Honda Safety iskolában. Ott elmondták, hogy nem azért vettük a motort, hogy tologassuk. Rá köll ülni és keréken megoldani.

De a 4 méteres körben még mindig nem tudok megfordulni, ehhh. :-))))))

CD-R80 2010.09.27. 08:49:51

@''autónepper.'': És akkor még ott van a sok-sok kókány maszek garázscég amik felülírják a szabályokat:) Vagy újakat csinálnak..

cso zsi 2010.09.27. 09:26:33

@Integrált Szerverterror - Bikinicsunáj!:
Ezt próbáltam körülírni a korábbi, rendszámnélküli vashulladékos tgk-val.

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
ebből vajon mennyit tartanak be a kisebb autóval közlekedő balkániak?
Nem kamionnal, csak 3 és felessel. Az első úton 3-4 megállással, és sűrű sofőrcserével éjjel, a második úton nappal egy órányi pihenővel (kávé-mosdó-kaja) 900 km fölött, sofőrcsere nélkül, de a 9 órányi gázon állás után azt mondtam: elég.
Ezt nem lehet naponta csinálni, abba valaki előbb-utóbb beledöglik.

Swind 2010.09.27. 11:09:29

Olvastam egyszer, hogy 20 perc a statisztikai "túlélési" arány a leállósávon. Nem tudom ez mennyire igaz.

Egyéves Önkéntes 2010.09.27. 11:10:04

Tegnap az M1-en az összetört kocsihoz tolatva jött* a leállósávon a szakadó esőben a tréler.
Pedig neki aztán tényleg kéne tudnia, hogy mivel jár ez.
Sőt az autó egyik utasa a korlátnál állt benn és a szemben lévő sáv leállósávján álló tréleressel beszélt.

CD-R80 2010.09.27. 11:17:18

@Swind: Azért kiváncsi lennék az ilyen statisztikát, hogy csinálták:)

Swind 2010.09.27. 11:19:32

@CD-R80: Gondolom nem valós túlélésről van szó, hanem baleseti stat-ról. Mindenesetre kiváncsi lennék igaz-e

CD-R80 2010.09.27. 11:27:03

@Swind: Nem tudom, de én álltam már leállón autóval 5 és fél órát egy kultúrállamban. Igaz a háromszög nem élte túl egyben..

(---Flúgos Buszos---) 2010.09.27. 11:37:25

@cso zsi: 3,5 tonnással annyit mész amennyit akarsz!!!! Nincs rá szabály,csak a német kér már papíron huzogatott lázgörbét,de hát azon is úgy csalsz,ahogy akarsz.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.09.27. 14:23:42

@cso zsi: Nemtudo, olyannal nem jártam :) De ha nincs benne tachográf, akkor gyanítom, hogy semmit :)

tocibacsi 2010.09.27. 14:52:34

erre van a mobil. rendőrt hívni a kurva annyára azonnal... másfelől meg ha elbasszák hát basszák, végülis magányügye, ha pusztulni akar, de mit szól az a szerencsétlen, akinek összekoszolja a kocsiját?!

little honey 2010.09.27. 14:55:28

Magyar autópályán a leállósávban állva az átlagos túlélési idő 20 perc. Totalcaron nyilatkozta az autópálya-kezelő vezetője, Winkler-Virág András. Azóta úgy vagyok a leállósávval, mint ördög a tömnjénnel.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.09.27. 15:48:07

Múltkor világító dekor kavicsokat vettem a L*dl-be. Ha kerékpárral közlekedek, mindig teszek egy-kettőt a fogaim közé. Nagyon jó láthatóságot biztosít, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Integrált Szerverterror 2010.09.27. 19:33:24

@Myta: Jó ötlet. Majd szedek párat a patakparton és befújom fluoreszkáló festékkel.

De mi van, ha kátyúba hajtasz és ráharapsz?

cso zsi 2010.09.27. 21:26:44

@1 Fószer: Régen vittem nagyobb autót, amikor még csak menetlevél kellett hozzá. Nem éreztem fárasztóbbnak, mint a kisfurgont, de tuti, hogy a mai traktorok jóval emberbarátabbak. Egy időben az egyik Renault tgk forgalmazóhoz volt bejárásom. Azé' az a Magnum nem rossz...
SAjnos azt nem lehet a német pályákon sem 160-nal tolni, de cseppet sem mindegy, hogy "guggolva", vagy karosszékben ülve tesz meg az ember egy seggel 1000+ kilométert.

cso zsi 2010.09.27. 21:28:38

@EÖ: Talán épp tudja. Vagy közelebb volt az a kijárat, vagy nem alkalmas a gép megfordulására a pálya, főként forgalom mellett.

cso zsi 2010.09.28. 08:21:42

@EÖ: Miért lenne az. Rendőrségi hívásra jönnek, munkát végeznek az úton. Ha saccra 20 kilométerenként van egy kijárat, akkor szerinted honnan kéne jönnie a felszabadító csapatoknak? Tenni egy 40 kilométeres kerülőt, vagy bejönni szemből az amúgy is forgalomkorlátozott szakaszra pár száz métert?

Egyéves Önkéntes 2010.09.28. 08:26:06

@cso zsi: egyrészt semmiféle forgalomkorlátozás nem volt
másrészt az autópályán senki nem tolathat, még akkor sem ha sárga kocsiban ül.
harmadrészt, igen kerülnie kell
mint ahogy neked is ha elbaszod a kijáratot.

vagy ha már mégis feltolat, mert nincs más megoldás akkor tegyenek ki mögé egy kékvillogós rendőrautót

pengusz 2010.09.28. 10:34:42

@Xenu lives!: Persze ha meg csinált volna valamit, akkor meg az lenne, hogy minek játssza az önkéntes rendőrt mi?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása