Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tudom, hogy ki vagy!

2010.11.11. 16:22 :: SilentSound

Ha egy autó fel van matricázva céges reklámmal, elég könnyű rájönni, hogy ki vezette, főleg, ha egy viszonylag kis cégről van szó. Tamás egy ilyen, webcímmel ellátott autó vezetőjére rágott be, miután nem volt épp előzékeny vele szemben. A személyiséghez kötődő jogok miatt a címzett nevét cenzúráztam, de az érintetthez is eljutott a levél, mert nem csak a blog volt megadva címzettnek. Kíváncsian várom a folytatást!

H. Z. ügyvezető részére!

Engem nem ismersz, én voltam az, aki előtt bosszúból kétszer is úgy befékeztél a Lágymányosi hídon, hogy majdnem beléd mentem mindkétszer. Még szerencse, hogy a cégedet az autód hátulján hirdeted, a honlapodon pedig ott a fotód és az autód is, így könnyű volt beazonosítani téged.

Szeretném megosztani veled mai "afférunkat" az én szemszögemből reménykedve abban, hogy elgondolkodsz rajta egy kicsit. Már akkor láttam, hogy nagyon nyomulsz előre, amikor a budai alsó rakparton mögöttem jöttél a fekete audiddal. Csodálkoztam is, hogy a Petőfi híd után amikor kb 150m-en nem volt senki szemben, nem előztél meg, hanem visszahúzódtál mögém.

Ezt követően már csak akkor figyeltem fel rád, amikor a Lágymányosi hídra kanyarodva rám dudáltál. Ahogy láthattad, én is úgy veszem azt a kanyart, hogy a kanyar végére besoroljak a belső sávba. Ezért lehet anyázni, hogy miért, de pl. az előttem lévő is így vette és mint utólag kiderült, TE is! Mivel ez egy visszafordító kanyar, NEM LÁTHATOD KI ÉS HOGYAN KANYARODIK MÖGÖTTED!

Ezt próbáld ki egyszer, hogy mennyit látsz egy mögötted kanyarodóból. Ha látom, hogy a bal oldalamon ott a fényszóród, hagylak elmenni, hagytalak volna már a budai alsón is! De csak akkor láttalak meg, amikor befejeztem a kanyart és bejutottam eléd. Ekkor azonban már dudáltál(és gondolom fékeztél), ekkor már késő volt.

Utána persze bosszúból kétszer majdnem balesetet okoztál, de gondolom ez a "kopasz fazon a fekete audiban" imidzshez hozzá tartozik, ennek szánalmas mivoltát el sem próbálom magyarázni. Azt tanácsolom, máskor maradj a külső sávban, ezen a felhajtón úgyis mindenki hamar besorol a belsőbe és te végigdöngethetsz mindenkit leelőzve!

Ettől függetlenül szeretnék elnézést kérni tőled azért, mert fékezned kellett miattam és mert nem jutott eszembe, hogy több kilométer vonatozás után pont a kanyarban tör elő belőled a táltos!

egy áldozatod

144 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2010.11.11. 21:35:56

hehehe...

én is cége "matricás" autóval járok (de annyira, hogy az eredeti ezüstszínből egy négyzetmm sem látszik) és megtanultam, hogy azzal bizony nem vagizunk, mert azonnal megjegyzik!

egyébként meg ha valaki a céges autóval siet, az szimplán lúzer!

munkaidőben ugyanis nem sietünk, kedves audis kollega, mert a meló megvár! nem kocsma az, hogy mindíg ott üljön a zember:-DDD

randomuser1 2010.11.11. 21:42:02

monnyuk így átgondolva az esetet, nem is tom, a poszttoló helyében beállíttatnám a tükröket oszt elgondolkodnék azon h a nemelőzős audis esetleg nem is azonos a dudálóssal, az utóbbi pl lehet hasonló kocsival a dombóvári út felől -tök szabályosan- a külső sávban érkezett és marhára meg volt lepődve h kanyarban kivág elé valaki...

kutyavonat 2010.11.11. 21:43:27

@anonymoushun: semmi gond, ilyenkor nyugodtan meg is ölheted őket, nem fognak megbüntetni, hisz jogos volt

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2010.11.11. 21:48:42

@kutyavonat: ez még nem jutott eszembe. :) Az ilyenek uccse tanulnak semmiből.
A posztoló ettől még nem tanul meg vezetni.

Viszont ha posztoló belemegy audisba, akkor még a követési távolságot sem tartotta volna be. Szal mindenképp ő a hunyó....

Waldorf Rolandó 2010.11.11. 21:49:27

köcsög pénzbehajtók, ennyit szerettem volna, köszönöm

icceman 2010.11.11. 21:53:36

Látom itt is az egekbe tör a színvonal.
Elég gyenge lehet a választék, ha egy ilyen poszt a címlapon landol

indapass90210 2010.11.11. 21:59:15

@jelentéktelen alak: és akkor most bemondásra rá kellene mozdulni a rendőröknek. Szükségállapotot ne hirdessünk? :)

''autónepper.'' 2010.11.11. 21:59:59

egyébként mért van az hogy csak 1.6 alatti autósok tartanak fel? ők nem ismerik a jobbra tartást... 40enel mennek mindenhol! utána meg még posztot is írnak hogy agresszív a bmws/audis köcsögök... szánalom.

1kutya 2010.11.11. 22:02:09

@''autónepper.'': hámer köcsögök azok az audis/béjemvés agresszívak:-DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.11. 22:07:21

"Ettől függetlenül szeretnék elnézést kérni tőled azért, mert fékezned kellett miattam "
Fúvaze, ezzel minimum a lelkébe gázoltál.
Egy csomó autóssal találkozni, aki ha fékezel előtte, már előzne.
Balra kanyarodástól pedig teljesen behisztiznek. Mi az, hogy valaki előttük akar balra kanyarodni, és ehhez még LASSÍT is?!

Viszont ha ráért büntetőfékezgetni, akkor biztos olyan kurvára sietett.

FDToth 2010.11.11. 22:09:00

kb. a posztolóhoz hasonló vezetők azok, óbudán, a záhony utcáról kanyarodnak rá jobbra, a szentendrei útra. namost is 2 sávról lehet rákanyarodni a 4 sávos útra. logikusan a záhony utca külső sávjából a szentenderi 4. sávjába (külső) kell kanyarodni, a záhony utca középső (tehát jobbra kanyarodó belső)sávjából pedig a szentendrei 3. sávjába.
De! nagyon sokan a záhony utca külső jobbra kanyarodó sávjából nem a szentenderi 4., aza külső sávjába fordulnak, henm annak 2. vagy 3. sávjába, így kai a záhony utcai jobbra kanyrodó beslőjáből kanyrodna a 3.-ra, az rendesen baleset áldozatává válhat, persze vétlenül. 10 ből 9 autósnak fogalma sincs a kanyarodás szabályairól ezen a szakazson.
érdekes h itt a fórumban úgy tűnik mindeki tudja mit hogy kell, de az utakon ezt már nem nagyon látni
(monnyuk autópályás közlekedés kezd fejlődni, de a középső sávban való haladás még mindig fájdalmas)

''autónepper.'' 2010.11.11. 22:16:03

@1kutya: most mért mondod?:( én se vagyok az:DDD

jelentéktelen alak 2010.11.11. 22:19:11

@Dövan:

Nem bemondásra, hanem figyelve.

randomuser1 2010.11.11. 22:19:15

@FDToth: mert ide csak rutinos, defenzív,előzékeny és minden szempontból feddhetetlen autósok járnak, nem azok, akik a baleseteket csinálják vagy elszenvedik :)

jelentéktelen alak 2010.11.11. 22:26:14

@anonymoushun:

Az rendben, hogy felbosszantja az embert az ilyen mértékű bambaság, de épelméjű ezért nem teremt baleset veszélyes helyzetet.

Az ilyen agresszív önkéntesrendőröket nagyon meg kellene büntetni! Szórakozzon azzal, ami ránőtt és ne másokkal!

megint 2010.11.11. 22:26:59

Végiggondolva a dolgot, a levél írója is sáros lehetett, csak pont kikapott egy gyenge idegzetűt, millió ilyen történik nap mint nap, szóval sztem ez nem érdemel meg a "cikket".

jelentéktelen alak 2010.11.11. 22:31:54

@XXXXXXX: Szerintem az van, hogy aki fogékony erre a témára, az -néhány reménytelen kivételtől eltekintve- igyekszik tanulni a saját és mások hibájából és tökéletesíteni a közlekedési stílusát.

Akit nem érdekli, hogy miként jut el A-bol B-be, csak reméli, hogy megint túl éli az nem is pazarolja az idejét ilyen blogok/forumok olvasására.

Én elhiszem, hogy az ide írogatók többsége valóban jobban vezet és közlekedik, mint az átlag.
Persze az is világos, hogy innen ki(k) nem éri(k) el még a kezdő egykor szőke nénike rátermettségét sem. :-)

tundrazuzmo (törölt) 2010.11.11. 22:39:17

@''autónepper.'': "egyébként mért van az hogy csak 1.6 alatti autósok tartanak fel? ők nem ismerik a jobbra tartást..."

A hasnyálautó.hu oldalon van egy választós menü. Megkérdezi, hogy "Ismered-e a jobbra tartást?". Ha azt pipálja be valaki, hogy nem, akkor már alapból 1.6 alatti autókat listáz csak a rendszer.

Ha azt is bepipálja valaki, hogy "Szeretek cikázni a sávok között!", akkor már csak a robogók közül választhat...:)))

''autónepper.'' 2010.11.11. 22:43:14

@tundrazuzmo: :D:D:D érdekes hasnnyálautó.hu kellek és fekszek de még sosem láttam ezt a funkciót:DDD

tundrazuzmo (törölt) 2010.11.11. 22:43:51

@jelentéktelen alak: "Én elhiszem, hogy az ide írogatók többsége valóban jobban vezet és közlekedik, mint az átlag."

Itt olyan mászter mindenki vezetésből, hogy MINDENKI a blogátlag felett teljesít! :)

"streetfighter" 2010.11.11. 22:46:39

www.norc.hu/street-view/
Aki siet, és ezen a hosszú felhajtón azonnal behúzódik a belső sávba az egy tehetségtelen lúzer.
Itt kinnt kell maradni, végig kell előzni a belsőben lévőket és a legvégén bemenni.
Mert, mint a példa is mutatja, a többség egyből a belsőbe hajt.
Én legalábbis így csinálom.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.11. 22:47:40

@XXXXXXX: én offenzív stílusban vezetek :) Csak, hogy legyen értelme a többiek defenzív stílusának :DDD

''autónepper.'' 2010.11.11. 22:49:37

@"streetfighter": én is ezt vallom ... sőt én mindig elmegyek a sor mellet és beállok a sor elejére....

delle 2010.11.11. 22:53:32

Elég csóringer egy cég lehet, ha a cégvezető a kocsiját teleragasztgatja reklámmal

''autónepper.'' 2010.11.11. 22:56:52

egyébként már tudjuk ki volt a hülye?

"streetfighter" 2010.11.11. 23:02:55

@''autónepper.'':
"sőt én mindig elmegyek a sor mellet és beállok a sor elejére...."

Háát ezt azért én nem csinálom.
Hogy férsz be?
Az elkanyarodóból néha szoktam egyenesen menni, de nem a városi dugókban, hanem a külső részeken, a kivezető utakon vagy országutakon.
Ott senki sem vetheti a szememre, hogy feltartom. ;)

randomuser1 2010.11.11. 23:03:21

@jelentéktelen alak: szerintem az a jó itt a blogon h mindenki elmondja a saját nézőpontját, néha egész más megvilágításba kerülnek a dolgok utána és rájössz h ki-mit és miért csinál az úton. a posztoló eléggé félreérti a szitut itt, ez nem dupla kanyarodósáv hanem 2 külön sáv, a belsőn jön a duna felőli forgalom(ahonnan a posztoló is jött), a külsőre vezetik fel a szembeforgalmat, így nem túl egészséges ott kacsázni...

jelentéktelen alak 2010.11.11. 23:09:59

@''autónepper.'':

"sőt én mindig elmegyek a sor mellet és beállok a sor elejére...."

Írtam már, hogy egy tehetségtelen luzer vagy?

''autónepper.'' 2010.11.11. 23:12:54

@"streetfighter": hát hogy férek be? hát aki az első sorba az elé beállok és úgy férek be...:D egyébként jaja úgy is szoktam ahogy te...:) de én sosem tartok fel senkit szal... :P:)

@jelentéktelen alak: ahha igen párszor. még is jobb életem van mint neked vala ha is lesz:P:D

jelentéktelen alak 2010.11.11. 23:26:04

@''autónepper.'':

Ha csak 2x olyan jó életem lett volna valaha is, mint amilyen neked van az előadásaid alapján, akkor nagyon szégyellném magam.

Szerencsére nincsen bajom a világgal. Nem kell sehová rohannom, nem kell büntetnem, senkit, nem kell tolakodnom, Nyugodtan, kiegyensúlyozottan élem az életem.
Az, hogy a te életed jónak tartod, az is csak téged jellemez.

De legyél boldog a tudattal! Boldogok a lelki szegények. :-)

''autónepper.'' 2010.11.11. 23:30:41

@jelentéktelen alak: oké főnök!:D azért mert te le sajnálsz engem.... hidd el én is sajnállak téged...:( mert jössz itt a törvénytisztelő szövegedel amit senki nem hisz el :S

jelentéktelen alak 2010.11.11. 23:39:03

@''autónepper.'':

Sajnálj, ha neked úgy jó!

Hidd el, ennél még az is sokkal fontosabb számomra, hogy hány fűszál van a kertemben. Bár egyáltalán nem érdekel.

Hogy is hihetnéd el a törvénytisztelet, mikor szerinted lehetetlen. Talán sosem próbáltad...

Azzal ne törődj, hogy le sajnállak! Nem miattam vagy szánalmas, hanem magad miatt.
Vehetsz akármilyen milyen erős autót magadnak, egy Verolexes lehet több megbecsülést kap, mint aki ilyen módon vetíti a nem létező sikereit.

Aminek itt előadod magad, az egy csődtömeg. Szerencsétlenségedre, még büszke is vagy rá. :-(

''autónepper.'' 2010.11.11. 23:45:21

@jelentéktelen alak: :) érdekelne hogy ezt mondjuk ha előttem állná akkor is elmernéd mondani ?:) vagy akkor inkább kussba maradnál? mert szép és jó hogy meg próbálsz beoltani engem neten keresztül.... de tudod az a gond hogy én meg tehetem hogy erős autót vegyek magamnak amíg TE csak oktatni próbálsz mindenkit ....:(

Zedder 2010.11.11. 23:49:33

@''autónepper.'': Kiscsicska, fogd már fel, hogy az élet nem az "erős autóról", de még csak nem is a pénzről szól... Majd ha növesztesz magadnak gerincet, akkor talán elgondolkozol ezen is.

Addig csak oltogass mindenkit az interneten, remélem erről dagad a farkad, és büszke vagy magadra.

''autónepper.'' 2010.11.11. 23:54:30

@Zedder: hmmm... nem a pénzről szól? érdekes.... egyébként én nem oltok senkit főleg nem itt netten keresztül azt meghagyom másnak... pl neked is:)

admin@szopoalarc.hu · http://szopoalarc.blog.hu 2010.11.12. 00:05:46

@''autónepper.'':" mindig elmegyek a sor mellet és beállok a sor elejére...."
Alapvetően kapjál büntetést...
Mondjuk a bepofátlankodóknak is legalább 2 szignifikáns változata van:
1. Nyugisan megáll, indexel, várja, hogy beengedjék, utána megköszöni
2. Pofátlanul betolja az orrát és csak azért nem töröd össze, mert pár napig kiesik az autód amíg szervízben van...

Cserébe van olyan forgalmi helyzet, ahol 2 sáv van és a forgalom-feltartás megelőzése érdekében be _kell_ menni a párhuzamos (később rossz) sávba, hogy ne dugítsuk el a közlekedési folyamot (szoktam látni, Bp. Erzsébet híd, Pesti hídfő)

jelentéktelen alak 2010.11.12. 00:06:34

@''autónepper.'': Miért ne merném??? Megversz, mint az oviban szokás? :-)

Zedder szépen összefoglalta lényeget. :-)

Addig úgysem érted meg, míg nem leszel elég érett a megértéséhez.

Ha volna értelme, nyithatnánk vitát arról, hogy ki az aki oktatni próbál másokat.

Én még nem villogtam le senkit, nem fenyegettem meg senkit, nem húztam rá senkire a kormányt, mert nem tetszett amit csinált.
Különösen nem provokáltam ki, hogy olyat tegyen, amit ezzel büntetnék.

De arra sincsen remény, hogy ebből bármit fel tudnál fogni! :-(

Egyébként nem hiszem, hogy különösebb gondot okozna vennem egy 4-6éves 530-as BMW-t. :-)

De ezer jobb ötletem van amire elkölthetem a pénzem. Egy kellemes nyaralás nekem sokkal többet ér és lehet ki is adom rá az autód árát évente.
Minden esetre nem attól vagy csődtömeg, hogy csak egy használt BMW-vel jársz. Attól vagy csődtömeg, hogy nem tudsz viselkedni.

Olvasgasd Zeddert. Ö szebben összefoglalta...

jelentéktelen alak 2010.11.12. 00:11:37

@Zedder:

Rövid, tömör, velős, lényegre tapintó és igaz, bölcs hozzászolás.

Komolyan le a kalappal!

''autónepper.'' 2010.11.12. 00:14:29

@jelentéktelen alak: jó szerintem nem kell bizonyítani hogy kinek van több pénze FŐLEG itt a blogon....azt mondasz amit akarsz elvégre.. nem ismerjük egymást és nem is kívánok erről vitát folytatni .... hidd el nekem se volt gond meg venni a kocsit szal....tudok viselkedni AHOL akarok.

"Miért ne merném??? Megversz, mint az oviban szokás? :-)" talán igen talán nem :)

"Különösen nem provokáltam ki, hogy olyat tegyen, amit ezzel büntetnék." sosem provokáltam ki... nem tudom honnan vetted ezt:D

@admin@szopoalarc.hu: így van szándákosan senki nem töri össze a saját kocsiját...:)

jelentéktelen alak 2010.11.12. 00:16:24

@admin@szopoalarc.hu:

Szerintem az soha nem pofátlanság, ha valaki kihasználja az út kapacitását -természetesen a szabályok adta lehetőségeken belül.

Azt tartom pofátlannak, aki tolakszik (vagyis szabálytalan) és ezt agresszíven teszi.

jelentéktelen alak 2010.11.12. 00:19:17

@''autónepper.'':

"Különösen nem provokáltam ki, hogy olyat tegyen, amit ezzel büntetnék." sosem provokáltam ki... nem tudom honnan vetted ezt:D"

Csak is az alapján, amit te magad írtál össze.

''autónepper.'' 2010.11.12. 00:21:56

@jelentéktelen alak: sok mindent mondtak de ezt még nem...:D

jelentéktelen alak 2010.11.12. 00:27:27

@''autónepper.'':

"hidd el nekem se volt gond meg venni a kocsit szal....tudok viselkedni AHOL akarok."

Áruld már el, hogy van itt az összefüggés??? :-D

Így első körben, csak gratulálni tudok ehhez az érveléshez... :-D

''autónepper.'' 2010.11.12. 00:30:49

@jelentéktelen alak: csak írtam folyamatosan az egészet... ha lenne egy kis logikád akkor ketté tudnád választani....

apukád 2010.11.12. 01:12:49

Jelentéktelen autónepper alak, szépen kérlek benneteket tanuljátok már meg helyesen írni az igekötőket!
Erős autóval vagy anélkül, mert ez így igen szánalmas.

"megvenni- egybe, "el mernéd mondani"- három szó. Amennyiben a "mer" az állítmány, akkor egy szó az elmeri, bár inkább kimeri (a vizet). A "lesajnálsz" egybe irandó, nem külön. És így tovább, a fentiek csak kiragadott példák.

Azért írom ezt az off-ot, mert ezzel a helyesírással a fenti roppant nagy vagánykodás valójában elég kacagságos és szeretnélek benneteket a jövőben megkímélni ettől a helyzettől.
;-)

pakesz (törölt) 2010.11.12. 01:31:38

en szivesen beraknek egy kamerat az autoba hogy felezzek a rendorseggel...
olyanok fordulnak elo ami legalabb 50e -s esetek, ha annak a felet megkapnam, szep lenne

Reggie 2010.11.12. 01:43:21

Na megvan a mai elso onkentes (nyelv) rendor is:)

@pakesz: Hasonlo lehetseges: elmesz rendornek, es a birsag felet elkered zsebbe. Nem te lennel az elso, es meg a munkaval toltott eveket is felezheted:)

BKV reszelő 2010.11.12. 05:15:20

@"streetfighter": Suzuki - sport gumi

És még mondják, hogy megszűnt a ludas matyi!

BKV reszelő 2010.11.12. 05:19:51

@1kutya: Nem mindenkinek van dobozos céges autója, amivel a dohányárut teríti. Van akinek extra jövedelem gyanánt jár a céges verda. Azzal bizony sokszor sietünk, mert nem munkaügyben megyünk vele ide-oda, sörözni a haverokkel, stb.

BKV reszelő 2010.11.12. 05:23:17

@''autónepper.'': tévedsz. Én most keresem azt, aki a kifutó járgányom hátulját megzúzza. Még kéne rá felvenni egy kis pénzt, mielőtt eladom donornak. Ez az ember, aki majd megzúzza, ott jár mindennap az utakon, csak még nem ismerjük egymást. Nálam mindenesetre már van két betétlap...és amerre járok, számtalan körforgalom van...azt pedig kevesen használják jól.

Worm 2010.11.12. 06:18:29

az egészhez csak annyit tennék hozzá: aki sokat siet, az valamit nagyon elb@szott az életében!

esef 2010.11.12. 06:57:55

Tegnap dudált rám egy audis, mivel a Váci úton nem engedtem befurakodni. Pedig nagyon próbált, de nem engedtem...
(Képzeljétek, volt neki irányjelző nevű extrája!)

Deneware. 2010.11.12. 07:26:02

Ismerősömet céges(!) mobiltelefonról fenyegették meg életveszélyesen. Hívószámkijelzés működött... :o))))

indapass90210 2010.11.12. 07:27:28

@jelentéktelen alak: @''autónepper.'':

Tegnap óta kiderült, hogy kié a hosszabb, vaskosabb?

indapass90210 2010.11.12. 07:28:02

@Deneware.: milyen az az életveszélyes fenyegetés?

Szívrohamot kapott tőle?

1kutya 2010.11.12. 08:00:59

@BKV reszelő: ad1 nem dobozos, ad2 nem cigarettás matrinya van rajta. megnézed az adatlapomat és rögtön rájössz:)

egyébként semmivel sem sietünk (se maszekkel, se cégessel). elindulunk időben...:-DDD

Gera 2010.11.12. 08:21:59

Én egyszer valami húskereskedő cég információs emiljére írtam meg, hogy fél órával azelőtt majdnem kinyírt mindkettőnket az egyik sofőrjük a .. számú áruszállító autójukkal, mikor a XIII. kerületben két kis nyugis mellékutca nem igazán belátható jobbkezes kereszteződésén kb 70nel átszáguldva nem adta meg nekem az elsőbbséget, az utolsó pillanatban sikerült megállnom, félrerántották a kormányt és centikre húztak el az autó orra előtt. Perceken belül elnézést kértek a sofőr nevében, aki korrektül elismerte a dolgot, mikor kérdezték.

Simet 2010.11.12. 08:41:20

Ezt a büntető fékezést nem értem.
Lehet, mert régen tanultam vezetni, de eszembe sem jutna bármilyen szituációt így lerendezni.
Pedig bömösöm van...

Hiperlajhár 2010.11.12. 09:09:01

A Lágymányosi-híd van rossz helyen.... Ha hosszában lenne a Dunán, akkor ilyenek nem volnának. Különben is..Miért nem ment hajóval?

bunkó · http://bunko.blog.hu 2010.11.12. 09:12:42

Tudtommal a legtöbb ilyen kanyarban végig záróvonal van és ha a postoló az első szaggatott vonalnál váltott sávot, akkor az Audi csak záróvonal átlépéssel kerülhetett előbb a másik sávba, amire a postoló nem számíthatott (bizalmi elv).

Viszont úgy tudom, hogy ha az útfelfestés nem egyértelműen látható (tehát elkopott, vagy hó/szenny takarja), akkor viszont úgy kell autózni, mintha ott egyáltalán nem lennének útburkolati jelek (tehát pl.záróvonal se lenne). Márpedig az a kanyar emlékeim szerint pont ilyen, tehát abban nem tilos a sávváltás. Ebben az esetben viszont a postoló nem győződött meg aról, hogy van nála gyorsabb a másik sávban és elévágott.

Már ha erről a kanyarról beszélünk:
maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.468705,19.059447&spn=0.00089,0.002747&t=k&z=19

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.12. 09:16:11

@Simet:
Az nem ugy megy mint a +csókolják a békét és királylány lesz
Veszel egy bmw-t az kevés még.
Rókafarok a sluszkulcsra ami hosszú láncon lóg, susogó jogging, elmész borbélyhoz és kopszra vagy alighajra vágatsz
Ezek az alapok
Aztán elmész illemtanár helyett bunkótanárhoz aki kioktat mit hogyan kell tenni/viselkedni
Ha sikeres bunkósági vizsgát teszel, irány a forgalom

Első lépés, kávézónál ha megállsz, bár nem is szereted a kávét, a bömöst pont szabálytalan helyen, esetleg a kávézó terasza mellett hagyhatod csak
Na!
:)

liksoft 2010.11.12. 09:25:43

@"streetfighter": Azért az Alvinci sem piskóta. A Marciról sikerült 100-as Skodával, futózott gumikkal 85 környékén tükör jégen felmenni. "Babszem" volt. :) A kereszteződésben lefelé várók arcát érdemes volt nézni.
- Első: Jaj! Itt nem lehet lemenni! (Körmét rágó.)
- Második: Na milyen az út? (Érdeklődő.)
- Harmadik: Mi a f@sz van, méééér nem mentek máááá! (Bunkó arrogáns.)

Meglátásom, hogy alapvetően azt kell tudni, milyen gumi van az autón, és annak függvényében vezetni. Rossz időben meg tudomásul kéne venni, ha a másik máshogy megy mint mi, akkor Neki mások a lehetőségei! Ne cseszegessük, hanem legyünk a partnere, mert ugyanazon az úton megyünk, és szerencsés esetben mindkettőnket várnak otthon.

A gyártóknak meg rá kéne nézni a térképre! Délen jó a nyári gumi. Északon a téli. Nálunk tökéletes lenne a négy évszakos, de azt már alig kapni! Ha ehhez hozzáteszem a gumik kopását, öregedését, egyes országokban a gumik maximálisan használható élettartamát (öreg gumival nem vehet részt a forgalomban!), akkor a folyamatos váltás nálunk a leginkább környezetszennyező is. De tartok tőle, hogy ez érdekli legkevésbé a gyártókat.

Alikam 2010.11.12. 09:27:26

Hm, egy ilyen állatfajzatnak miféle személyiségi jogai vannak?

Bele egy batyú néger f@szt az ánuszába, ahhoz van maximum joga...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.12. 09:27:38

AZért gondoljatok bele , milyen erős ,másfelöl meg sértett egy autós, ha ilyen semmiségek törénnek a forgalomban
Ha ugyanez gyalog törénik, akkor
pardon-pardon és megyünk tovább, ha autó akkor azonnal kurva anyázás

És még csodálkoztok hogy Szögi urat agyonverték?
Egyenes arányban volt a szitu egy fennti sávváltással

Akkormeg?

sinister-dexter 2010.11.12. 09:42:01

azért érdekes lenne felújítani azt a városi legendát(?),amikor agyonvasalt(lökhárító sínből stb)roncsautóval nem engedünk a szabálytalan, pofátlan, arrogáns parasztnak..

csintapala (törölt) 2010.11.12. 09:42:08

Az ilyeneket egyszerűen le kéne lőni. (igen, ha ő szándékosan balesetet akar okozni, amivel meg is ölhet, akkor ne finomkodjunk)

Akkor büntetőfékezgessen minden ilyen köcsög, mikor a kurva anyja megy mögötte 2 méterre trabanttal és minimum 90-es tempóval.

Elég finoman fogalmaztam?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.12. 09:43:28

@liksoft: Négy évszakos nekem addig volt jó, amíg kicsit is meg nem kopott. Ha már 1-2 szezont lenyomott, akkor már nyárinak minősült a tulajdonságai alapján.
Egyébként a téliek nálam egyértelműen jobban tapadnak érzésre télen, hóban meg főleg.

énisfélek 2010.11.12. 09:45:12

@BKV reszelő: "Suzuki - sport gumi
És még mondják, hogy megszűnt a ludas matyi!"

Casak érdekességképpen:
Suzuki Ignis: tonnánként 110 lóerő.
A te autód milyen erős?

XEP 2010.11.12. 10:05:58

@csintapala:
És mi lenne akkor, ha mindenki tartaná a követési távolságot?
Akkor nem lenne "büntetőfékezés". Bár ez a szó csak az olyan idióták szótárában szerepel akik, az autópályán is, 147km/h-nál az ember seggében autóznak, miközben a szélső sáv tömve van 110-el kullogókkal.

csintapala (törölt) 2010.11.12. 10:24:20

@XEP: "És mi lenne akkor, ha mindenki tartaná a követési távolságot?"

Az jó lenne. Csak nem értem mi köze ahhoz, amit én írtam.

Hogy tartasz követési távolságot, ha megelőznek, bevágnak eléd és azonnal fékeznek direkt, "oktatási/nevelési" célzattal? Sehogy. A hasonló eseteket szokták itt büntetőfékezésnek nevezni.

Autópályán is így szokták a szarházi önbíráskodók megbosszulni, hogy "feltartották" őket, ahogy az itteni sztorikból ismeretes.

Simet 2010.11.12. 10:26:58

@XEP: Lehet, hogy sietett..
Ilyenkor engedd el, nem hiszem, hogy nem lett volna rá alkalmad.
Az meg nem kifogás, hogy 130 a megengedett...

Alikam 2010.11.12. 10:29:04

@XEP: pesten követési távolság? Lol

Én néha megpróbálom tartani, 10 másodperc sem tellik bele máris egy túlbuzgó autós bepasszírozza magát.

Mert percenként sávot váltani is proli magyar szokás, sajnos :(

Az ilyen noob-ok miatt van egyébként sokszor dugó, mert az ilyenek miatt sajnos rendre be kell fékezni.

Simet 2010.11.12. 10:29:12

@horex: Rókafarokra, fodrászra még spórolok.
Susogós már van. :)
Meg napszemüveg, sötétben is szigorúan felvéve. :)

Simet 2010.11.12. 10:31:02

@Alikam: A sok bambula miatt van a dugó.
Már rég zöld a lámpa, akkor keresi a sebességet és indul gyök kettővel.

gmower (törölt) 2010.11.12. 10:37:54

Namármost. Először is posztoló hülye barom, figyelmetlenül váltott sávot, és ahelyett, hogy szépen csenben maradna, még világgá is kürtöli. Ilyen kifogással meg, hogy "de pl. az előttem lévő is így vette és mint utólag kiderült, TE is! Mivel ez egy visszafordító kanyar, NEM LÁTHATOD KI ÉS HOGYAN KANYARODIK MÖGÖTTED!" meg egyenesen idióta. Ha nem látsz, nem váltasz sávot, pont ugyanúgy, ahogy 2*1 sávos úton kanyarban nem előzöl. A "nem láttam" kifogás inkább súlyosbító körülmény, mint mentesség drága posztoló. Egyébként megsúgom, hogy itt a belső sávban a 6-os út felől jövők meglehetősen nagy számban előfordulhatnak, akik elég jogosan vannak felháborodva, ha beesel eléjük, mert te nem látsz, és a neked éppen jóleső íven kanyarodsz, a többi közlekedőt nagyívben letojva.

Másrészről a büntetőfékezés a világ egyik legértelmetlenebb és legveszélyesebb dolga. Már nem egy esetben bizonyosodott be balesetről, hogy ez okozta (M2-n halálos kimenetelű is volt emiatt pl.), és még hány olyan lehet, ahol nem derült ki... Elég veszélyes a közlekedés a kevésbé tehetségesek miatt, nem kell még plusz izgalamakat is belevinni.

Érdekes mód azonban nekem még senki sem büntetőfékezett. Néhanapján persze én is elnézek dolgokat, de ha rámdudálnak, és rájövök, hogy hülye voltam azonnal farokbehúzás, bocsánatkérés következik, amit eddig még mindenki normális emberhez méltóan akceptált. Látni viszont láttam már ilyet, tipikusan úgy kezdődik, hogy az egyik hülye önkéntes rendőrként nevelni próbálja a szabálytalanul közlekedőt (leállósáv pl.) a másik hülye pedig valahogy elékerül, és kezdődik a büntetés. Így azt javaslom, legalább szándékosan ne provokáljuk a többi közelekedőt, ha meg hibázunk, ismerjük el, kérjünk bocsánatot, a láthatóan aggresszív barmokat meg engedjük útjára, és jobb lesz a napunk :)

Harmadrészt alig várom az első havat, végre lehet majd rendesen közlekedni (téligumival természetesen) :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.12. 10:39:52

@Simet:
Höhö , a napszemcsit el is felejtettem
:)
Mint némely hulye celeb a tv-ben, kötött sapka 40fokban és napszemcsi, bunkó Gangxta a tv-ben igy kajált, a vendégek meg ünnepien felöltözve, de ő menő csávó

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.12. 10:44:28

@gmower:
Friss hó csak ugy jó ha reggelre van 10cm
Ha napközben ,akkor a sok "hómenőtöl" nem lehet közlekedni
Tapasztaltam a télen.

Ami viszont hátrány az automata váltónál, nem tudtam ugy belengetni mint egy kéziváltóst a hóbol kikecmergéskor és a motorfék is gyengébb sokkal, vagy én voltam kissé béna

Alikam 2010.11.12. 10:53:22

@Simet: egyezzünk ki abban, hogy több tényezős. Vezessünk be egy gyűjtőfogalmat, mondjuk: balfaszok.

XEP 2010.11.12. 10:57:29

@Simet:
Ja azt kihagytam, hogy természetesen elengedem. De elegendő lenne az indexet kitenni a követési távolság megtartásával.

@Alikam:
Én minden nap Budapesten autózom, és tudom tartani a követési távolságot annak ellenére, hogy előfordul bejönnek az előttem közlekedő autó és közém.

csintapala (törölt) 2010.11.12. 11:06:05

@gmower: szép és jó amit leírtál, de szomorú a gondolat, hogy eleve úgy kell közlekedni, hogy fülünket-farkunkat behúzzuk, nehogy felidegesítsünk egy idiótát, aki aztán bármire képes. Erre röviden tömören annyit, hogy: LÓFASZT. Nehogy már úgy kelljen otthonról elindulni, gyomorgörccsel, hogy juj, csak nehogy találkozzak egy büntifékezős frusztrált pöccsel, nehogy valakinek egy pici kellemetlenséget is okozzak, mert nem tudni mi lesz a következménye?! Hát álljon már meg a menet. Az agresszív büdösparasztoknak kéne inkább megtanulni, hogy
- nem egyedül vannak az utakon
- nem ők az utak királyai
- nem önbíráskodhatnak, nem okozhatnak szándékosan balesetveszélyt
- mindenki hibázik, megtanulni elnézni, tolerálni
stb.

Mindenki hibázik, bárki elbambulhat, okozhat valami szarabb szitut, én is, te is, ő is, ilyen a közlekedés. Egy különbség van, a normális ember tudja ezt kezelni, maximum elmormol magában egy kurvaanyánkot, vagy egy "menjél már bazdmeg"-et "ha már kikanyarodtál elém", de az agresszív büdösparaszt típus itt nem áll meg, neki ez nem elég az igazához, hanem büntetőfékez, leszorít, öklötráz, fenyeget.

Simet 2010.11.12. 11:06:31

@XEP: Az indexet nem veszik észre.
Tapasztalat, ha tartod a követési távolságot, akkor nem húzódnak le.
Ha használnák a visszapillantót, látnák, hogy vki gyorsabb náluk...
Így marad a "letolás"...

Simet 2010.11.12. 11:10:20

@csintapala:Tipikus hozzászólás.
Te vagy az, aki miatt a belső sáv nem haladhat, mert 50 a megengedett.
Mindenki qrvára tudja a jogait, csak azt felejtitek el, ha segítenétek egy kicsit a másikat stresszmentesebb lenne a napotok.

"streetfighter" 2010.11.12. 11:13:18

@BKV reszelő:

A dilettantizmussal nem érdemes hivalkodni.
Te inkább csak reszelgess!
Az jobban áll neked. :)

gmower (törölt) 2010.11.12. 11:14:48

@horex: Ez igaz, tavaly volt egy ilyen, hogy délután esett le sok hó, a Nagykörúton el se tudtak indulni a lámpaváltáskor, nem semmi cirkusz volt. Még szerencse, hogy ismerem a kerülőutakat, így én nem szívtam, a kisutcákban nem járt senki. Utána viszont dugónak tavaszig nyoma sem volt a városban :)

Hát én nem tudom, nem sokat vezettem autómatát, ráz a hideg tőle :) A motorfék télen nélkülözhetetlen, fekete jégen gyakorlatilag csak azzal tudsz lassulni...

gmower (törölt) 2010.11.12. 11:28:17

@csintapala:

Nagyon félreértetted, amit írtam. Ha, ismétlem, HA hibázik az ember, akkor fülét farkát behúzza, elnézést kér. Én ezt mindig megteszem, és érdekes utána még a legidiótább paraszt sem büntetőfékezett előttem...

Másik, hogy nem provokálunk senkit önkéntes rendőrködéssel. Ha a paraszt a leállóban megy, nem állunk ki félig elé, egyrészt mert attól még idegesebb és parasztabb lesz, ami nekünk sem jó, másrészt ez a rendőrök feladata (lenne).

Ha meg agresszív állat 3 centire a seggünktől villog, nem lassítunk, hogy csakazért se engedlek el paraszt, hanem a lehetőségkhez képest minél gyorsabban befejezzük az előzést, és elengedjük, menjen útjára, szintén saját nyugalmunk és biztonságunk érdekében.

Tehát amit én írok az az, hogy szándékosan nem kell szítani az indulatokat, nem pedig az, hogy mindig minden esetben béna pöcsként vezessünk...

csintapala (törölt) 2010.11.12. 11:41:02

@Simet: "Tipikus hozzászólás. Te vagy az, aki miatt a belső sáv nem haladhat, mert 50 a megengedett."

Te meg biztos valami médium vagy, hogy ezt leszűrted egy hozzászólásból, de ki kell hogy ábrándítsalak, nem ilyen vagyok.

De ha már egymást elemezgetjük, akkor most én is: Te meg az a tipikus gyorshajtó tirpák lehetsz, aki mindenkit letol. Erre következtetek abból, hogy problámád van az 50-es táblánál 50-nel haladókkal. "Jobbra tarts" tetoválásod is van?

csintapala (törölt) 2010.11.12. 11:52:15

@gmower: "Tehát amit én írok az az, hogy szándékosan nem kell szítani az indulatokat, nem pedig az, hogy mindig minden esetben béna pöcsként vezessünk..."

Ezzel teljesen egyetértek, csak azt tartom szomorúnak, hogy az idiótákkal szemben az a helyes magatartás, hogy a lehetőségekhez képest még segítjük is őket, nehogy "baj legyen". Persze nincs nagyon más lehetőség, mert ha másként teszünk és felvesszük a kesztyűt, akkor pont akkora idióták leszünk mi is. Szóval jó az "okosabb enged" elv, csak ezt hamar megszokják és kihasználják az ilyen amőba agyú ösztönlények. Lásd a mai postot, mit képzelhet magáról, akinek a szembe jövő rendőr sem szent, mert Ő (100pt times new roman-nal) siet a bmw-jével.

Simet 2010.11.12. 12:01:01

@csintapala: Te tirpák, írtam olyat, hogy tirpák?
Jómodor elveszett?
Ha 70-el mennek, én is, mivel fel kéne venni a forgalom ritmusát, balfék...

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.12. 12:08:05

@gmower:
Automata érdekes,de én is inkább a kézit szeretem, ott dolgozik az ember
Az kéne még csak hogy kitalálják a GPS vezérelte autót, csak fekszel és hozzá se kell nyulni
Akkor már inkább bkv :)

Az az automata Micubisi a nyakamba esett ingyen, csak a benzint kell fizetnem, hát elfogattam :)
Persze a benzin se kevés amit iszik

liksoft 2010.11.12. 12:10:11

@ColT: Így igaz. A maiakra, hiszen a gyártók szerintem el szeretnék felejteni a 4 évszakosat. Régebben jobbak voltak, nagyobb választékkal, és egy Uniroyal vagy hasonló kibírt 2-3 évnél is többet. :)

Alex2000 2010.11.15. 09:59:04

Kár, hogy a törvény nem engedi, pedig jó lenne kiírni a cég nevét is, hogy lássa mindenki milyen bunkók dolgoznak ott. Mondjuk körbe írni lehet... :)

Xezs 2010.11.20. 21:01:58

Nahát, még egy olyan poszt, ahol kiderül, hogy mindkét fél hülye. Oszoljunk, nincs itt semmi látnivaló.

CoIie 2010.11.21. 20:53:21

@FDToth: Itt nem a logika számít a kanyarodáskor, hanem a szabályok. Azok meg kimondják, hogy egyéb jelzés hiányában oda, abba sávba lehet kanyarodni, ahova csak akarok. Ha a felfestés egy adott sávba irányít, akkor oda kell érkezni, de ha közben irányjelzéssel sávot váltok, akkor máshova is érkezhetek, stb.

Egyébként mi a zavaró abban, hogy 2 sávból 4-be érkeznek az autósok! Fordítva már igen kellemetlen lenne! ;)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása