Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Mindent beborítottak a szilánkok

2010.12.17. 11:11 :: SilentSound

Tegnap késő este koncertről hazafelé a tükörben láttam a Hungária körúton egy rövid vitát, majd kocsiajtóba térdelést, az állatok sosem alszanak, na. Névtelenséget kérő levélírónknak sincs nagy szerencséje az agresszív közlekedőkkel, kétszer is az autóján töltötték ki más autósok a dühüket, ebből olvashatjátok most az elsőt, aminek a megírására egyébként egy nem is olyan régi poszt ihlette.

Oktogon előtt egy sarokkal fordultam rá a körútra, az Oktogon felé kis Corollámmal. Szokásos féligmeddig-dugó, 10-el csordogáló kocsisorba besoroltam úgy, hogy a mögém kerülő sárga WagonR+-osnak nem hiszem hogy nagyot, vagy egyáltalán kellett fékeznie. De azért villog. Húszat.

Valaki előttünk közben nekilátott egy autójánál 10 centivel rövidebb helyre bepárhuzamosparkolni a külső sávban, így én index, és át a belsőbe, ugyanabban a pillanatban amikor a mögöttem lévő Suzukis is átment, bár ő abból a célból, hogy bármi is lesz, elém kerül, mertolyannincséskész, hogy ez a kis görény Toyotás előtte maradjon. Persze így ismét előtte maradtam, amitől neki muszáj volt dudálnia 2 percig, ezenkívül ordítva az öklét ráznia.

Nemsokára elhagytuk a parkolós jóembert, aki kitartóan próbálgatta, milyen szögből lehet megoldani hogy az autója húsz centit zsugorodjon. Amint a jobb sávban elkezdett egy méter hely felszabadulni, Suzukisunk láthatóan nagygázzal próbál kivágni a jobb sávba, hogy namostaztánmármegkapodamagadét, megelőzlek.

Teljes jószándékkal sajnos pont akkor soroltam ki jobbra, hiszen az Oktogonhoz értünk, ahol én az Andrássyra fordultam. Nem toltam le, nem kényszerítettem vészfékezésre, csak harmadszor is pont elé kerültem, bár nem szándékosan. De láttam hogy mögöttem még azért odalép neki, majd satufékkel beáll mögém, hadd csikorogjon kicsit. Zöld, én el jobbra. Jön utánam a szervízútra. Ó mondom, ez nem lesz véletlen...

Pirosat kaptam, előttem állt is egy kocsi az Andrássy szervízútján, egyirány, egy sáv, nincs menekülési lehetőség, mögém beállt a Wagon, ajtó kivágódik, innentől filmszerű... Egy bőven mázsa feletti, húsos zsíros massza kászálódik ki, és furcsa, billegő, de szapora léptekkel (mintha nem mozgott volna a térde...) indul meg felém. Ha valami látszott rajta, akkor az hogy őt most nem állítja meg semmi. Úgy is lett. Mire odaért, én gondosan központi zár be (akkor még, 70 kilós egyetemista, szóval nem voltam annyira ellenfél, sem bátor :D ), ablak fel, lássuk.

Ajtóhoz lép, egyből kilincshez nyúl, ránt rajta kettőt, közben ordít mint egy őrült "Majdnem megöltél te állat". Mondom neki mibajod, 10el mentünk, és együtt átsoroltunk, sorry, erre volt dolgom. Kicsit még ordított, ajtót rángatott, majd egyik pillanatról a másikra fogta magát és simán ököllel az oldalablakot úgy ütötte be, hogy nem mint az Alfás előző posztban, hanem úgy robbant be hogy nyoma nem maradt az ablakkeretben. Mindent beborított a szilánk, jellemző, hogy később az anyósülés melletti ajtó pohártartójából szedtem ki a legnagyobb darabjait...

Na ott nálam is filmszakadás, asszem annyit nyögtem ki hogy "aztakurvaélet", hátha ez segít valamit a helyzeten, majd mivel zöld lett, és szerencsére az előttem álló is olyan szinten törődött a szituációval, mint a 20-30 bámészkodó aki végignézte (semennyire), a felém kapó keze elől egy kövér gázzal elhúztam ki az Andrássyra, ahol van menekülőút. Megálltam kárfelmérni egykét sarokra úgy, hogy 5 felé el tudjak indulni bármikor, de már nem jött utánam...

És igen, sajnos már akkor is volt annyi bizodalmam a rendőrségben, hogy eszembe sem jutott velük időt pazarolni, elkároltam, bontóból vettem új üveget, bepattintottuk cimborával, aztán vissza az ősvadonba ismét.

 

128 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.17. 13:37:10

@Deszkás: Fejben dönti el valaki,hogy Suzukit vesz,vagy valami mást,így már ott el dől,hogy milyen a gondolkodása valakinek,ezért van ez a sztereotípia.

1kutya 2010.12.17. 13:40:51

@CD-R80: így is lehet:-DDD

de inkább lefűrészelem a srétes csövét meg a tusát és így már elfér az ajtózsebben:)

Deszkás 2010.12.17. 13:46:47

@(---Flúgos Buszos---): Továbbra is azt mondom, ez hülyeség! Attól, hogy nekem az van, mégsem fogok így viselkedni, mint a fent leírt ember. Kár erről vitázni.

A d r y (törölt) 2010.12.17. 13:48:09

Akkor ez nem a "csendesőrült" kategória volt.:D

huspotyolo 2010.12.17. 13:57:28

@(---Flúgos Buszos---): Ó, már értem. Akkor ha valaki BMW-s meg Passatos gondolkodású és nincs rá keret az inkább lízingel, minthogy lejjebb adja.

Az "amerikaiak" meg hülyék... Ezek szerint a sztereotípiára rácáfolni lehetetlen, mert nincs kivétel? Ezért nem segített senki sem, mert mindenki átlagember és nem tehettek volna semmit.

Akkor ha a Suzuki Ignis márkáját átírom Subaru (g3x) Justy-ra akkor nagykirály leszek és Subarus gondolkodású leszek???

jelentéktelen alak 2010.12.17. 14:57:47

@RaveAcE: É@Deszkás:

És akkor mi van, ha idegbeteg? Szűnjek meg létezni? Nehogy már a normális emberek alkalmazkodjanak az idegbetegekhez!

Nem mondom, van az az életösztön, hogy okos enged, de ez ne legyen már elvárás!

Szégyen, hogy bárkiben is felmerül, hogy meg kellene hunyászkodni egy agresszív barom előtt, de még nagyobb szégyen a rendőrség hagyja őket garázdálkodni.
Mondom én, hogy elmeorvosnak is kellene vizsgálnia az alkalmasságot, jogosítvány szerzésnél/hosszabbításnál. Aki nem bír uralkodni magán, az BKV-zon. Aki nagyon nem, azt meg bezárni egy kórházba, zubbonyt rá.

Deszkás 2010.12.17. 15:06:11

@jelentéktelen alak: Szerintem ez nagyon mellé ment, mert én nem mondtam ilyet.

jelentéktelen alak 2010.12.17. 15:12:50

@Deszkás:

Hát eléggé...

Bocs, nem tudom hogy került oda neved!

RaveAce-nek szántam.

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.17. 16:21:38

@szaGértő: "Elmeszelték rongálás kiatt, és - mint utóbb kiderült - a kezén egy inat átvágott az üveg, maradandó sérülése lett. IJB."

Hehe, ez az. Hulljon a férgese! Minek kötözködik egyébként? Bántotta az üveg? Miután ő ütött, az üveg is "visszaütött"...

"streetfighter" 2010.12.17. 16:36:10

@Deszkás:
Ha nem rendeznél gyorsulási versenyt a lámpától, akkor nem kerülnél ilyen helyzetbe. ;)

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.17. 17:59:35

@huspotyolo: Az első bekezdéseddel egyet értek. Erre gondolok,akár hiszed,akár nem,de így van. Aki Passatos beállítottságú,az nem fog 1,4 autót venni,hanem inkább lízingel egy 1,9 TDi-t,és azzal keni mindenhol

FDToth 2010.12.17. 18:04:24

A hasonló esetek elkerülése érdekében már lapul a kocsiban egy bézbóz meg egy gázspray. remélem nem kell majd használom.
Egyébként érdekes azon emberek reakciója, akiknek feljebb áll a saját szabálytalanságuk elkövetése után, de később, a bézbóz ütő felmutatása rögtön csillapítja a kedélyeket:)
Megjegyezném, hogy csak a legvégső esetben használnám a felsorolt eszközöket és csakis önvédelemre!

Deszkás 2010.12.17. 18:35:41

@"streetfighter": Ezt pont te mondod?! LOL! Nem rendeztem gyorsulási versenyt egyébként. Simán elindultam, másodikként. Mögém be tudott jönni simán, de az neki nem volt jó, inkább büntetett.

lordjim 2010.12.17. 18:51:52

@(---Flúgos Buszos---): ja,fejben eldöntötte anyád,hogy téged szüljön meg,vagy valami mást,oszt te lettél pedig ő valami mást akart

CApa (törölt) 2010.12.17. 18:59:43

@huspotyolo: Mijaza napgép? Hordozható Nap? Biztos baró, ha fel(be)törték érte az autód.

lordjim 2010.12.17. 19:02:31

@FDToth: jogos,de azért a fl.buszos fejébe csak beleütnék egy kis illemet

misitcom 2010.12.17. 19:02:56

Természetesen a posztoló a hűlye!!!
Azzal,hogy elhajtott csak megerősítette a köcsögállatban azt a hitét,hogy mekkora király is.Így még azt is kitudom olvasni a sztoriból,hogy a tojotás suttyó jól öklön vágott egy vétlen polgárt a kocsija ablakával.Persze belehetett volna gyűjteni pár kisebb-nagyobb sérülést amivel csak jobban elásta volna magát a kistapló.

Így utólag persze + kívül állóként:
Amikor beüti az ablakot padlógázzal beletolatni a féltve őrzött járgányába.

huspotyolo 2010.12.17. 19:07:28

@CApa: Napszemüveg.(gondoltam spórolok pár karaktert) Nagyon báró volt csaje', pont erre hasonlított: m.blog.hu/na/napszemuveg/image/Wayfarer.jpg

@(---Flúgos Buszos---): Hát ezt elhiszem és tudom hogy vannak ilyenek csak szánalmasak. Én úgy vagyok vele, hogy a Suzukist aki a vételárat egészbe kicsengette, mert nem akar hitel címszó alatt 1,5szer annyit fizetni, azt nagyobbra becsülöm, mint a felvágásból/látszatból tartott Passatost. Én azt várom, hogy felmenjen a koreai fitying és a bank elvegye tőle a "pávatollát"... Csak engem az zavart a hozzászólásodnál, hogy ha Suzukit veszel, akkor olyanná válsz mint ahogy azt a közhiedelemben tartják. Ha minden ilyen egyszerű volna...

@Deszkás: Örülök, hogy egyetértesz.

SickBoy 2010.12.17. 19:28:46

Szeintem azzal bosszantotta fel igazán a góliátot, hogy nem hagyta maga elé kerülni, hogy büntetőfékezhessen. @-)

''autónepper.'' 2010.12.17. 19:49:06

fóliát minden autóra:D suzukis volta hibás egy értelnü :D

''autónepper.'' 2010.12.17. 19:54:31

@A d r y: érdekes h te azt mondod elengeded a gyorsabbat....... ma is nem egy olyan kis faszopóval találkoztam aki direkt nem enged el SŐT ÚJ MÓDI AZ HOGY MÁSIK MELLET MEGYÜNK EGY TEMPÓVAL.... na ilyenkor szoktam mindkettőt körbe autózni balról... ha nincs korlát vagy hozzá hasonló :D:D:D

egyébként ezért kell minden ablakot sötétíteni
1: nem lehet betörni....
2:nem látni hogy kivan a kocsiba (lehet az nő lehat az 80éves nyugdíjas de lehet egy olyan is mint én)
3:kell fegyvert tartani a kocsiba azt hadszójon...

jelentéktelen alak 2010.12.17. 19:59:18

@misitcom:

Mondjuk ebben van igazság.

Az olyan eset, ami nem jut a rendőrség tudomására, az ügye meg sem történt hivatalosan.
Így aztán tök jó a közbiztonság, meg a közlekedési morál, vagyis a rendőrség jól végzi a dolgát.

Szerintem az a legfőbb oka annak, hogy órákig képes kicsengeni a 107, megy 112, ezért beszélnek úgy az emberrel, ha személyesen tesz bejelentést, mintha most ítélte volna halálra a bíróság, stb.

Az ő érdekük az, hogy ne tégy semmiről panaszt, mert annak nyoma van és az ő "munkájukat" minősíti le.

Sok ember meg inkább nem megy a széllel szembe, mert könnyebb felejteni és zsebbe nyúlni.

De vajon hová vezet ez?

Már így sincsen köszönő viszonyban sem a hivatalos és a valós helyzet...

Én azt mondom, hogy akkor is panaszt kell tenni, ha teljesen reménytelen a helyzet. Mert legalább nyoma van és van lehetősége valakinek rugdosni a rendőröket, hogy őrködjenek a rend felett. Egyszer csak lesz valaki, aki a megfelelő pozícióban dogozni is akar!

''autónepper.'' 2010.12.17. 20:00:10

@misi107: suzukisok azt hiszik hogy ővék az út...

''autónepper.'' 2010.12.17. 20:02:01

@huspotyolo: én kp-ra vettem a passatomat ... akkor felnézel rám ?:D:D:d

huspotyolo 2010.12.17. 20:13:25

@''autónepper.'': Ha a padlólemezed alá kerülök akkor igen. ;-)

Xezs 2010.12.17. 20:28:01

Durva sztori. Nem lehetett volna valahogy feljegyezni a rendszámát?

Nevetséges, hogy valakit az izgat, hogy ki van előtte a sorban. Lényeg hogy eljuss A-ból B-be, nem? Vagy én vagyok naiv?

Xezs 2010.12.17. 20:31:35

@huspotyolo: Nana, nem igaz, hogy mindenki elfordul és nem segít!

Haver kocsiját Csepelen a parkolóban törték össze, a srác úgy találta meg reggel. És mit ad isten, valaki filccel ráírt egy rendszámot a sérülés környékére, amiről a rendőrségi nyomozás során kiderült, hogy valóban az az autó a tettes.

Persze a jótevő elérhetőséget nem hagyott, de gyakorlatilag bőven elég volt a rendszám.

Úgyhogy a srác nevében most megköszönöm, akárki is volt :)

nyuszigonosz 2010.12.17. 20:49:02

@(---Flúgos Buszos---):
Igen, az ember, mint írod: fejben dönti el, milyen kocsit SZERETNE venni. A pénztárcája meg azt dönti el, milyet vesz majd..
Úgyhogy valakit csak az szerint beskatulyázni, hogy milyen kocsija van, az hülyeség.
Meg nem is mindig a saját kocsiját vezeti az ember: mehet valaki az anyós a fönök a lábtörött szomszéd vagy egy haver kocsijával éppen...

Más: kiderült már, hogy mi is az a hordozható nap?

nyuszigonosz 2010.12.17. 20:51:33

@''autónepper.'':
A fekete fóliás ablakot tényleg nemlehet betörni?
Igenám, de az elsö ablakokat nem lehet sötétíteni!

''autónepper.'' 2010.12.17. 20:53:45

@nyuszigonosz: nem lehet betörni elméletileg... nekem az elsők is levanak ÉS eddig nem szóltak érte...pedig minden hol 5% fóliák vannak ... egyébként nem azt mondom betörhetetlen de egy sima kéz ütéstől nem tőrnek be ...

nyuszigonosz 2010.12.17. 20:55:05

@huspotyolo: most olvasom: kiderült. A hordozható nap. Ez jó. :D

''autónepper.'' 2010.12.17. 20:58:31

@nyuszigonosz: annyi hátránya hogy este ahol nincs köz világítás ott kicsit rosszabb a kilátás oldalra de hát úgy is előre megyünk :D

Xezs 2010.12.17. 21:06:43

@nyuszigonosz: Nyilván nem lehet a tulajdonolt autók szerint skatulyázni, de érdekes hogy a legtöbb durva szabálytalanságot mindig a BMW és Audi sofőröktől látom.

Gondolom tahófalván megbeszélik hogy melyik a szerintük fasza autó aztán muszáj mindenkinek azt venni, mert különben kinéznék a közösségből.

Persze azokkal a normális arcokkal basznak ki akik ugyanilyen autót vettek, mert rájuk már előítéletekkel fognak tekinteni.

A parasztság az viszont tényleg autófüggetlen.

Xezs 2010.12.17. 21:14:08

Ahahaha, minden előítélet nélkül, átkattintottam a bkvfigyelőre és milyen bejegyzést látok:

"Paraszt Audis tartotta fel a Határ úti végállomás forgalmát"

nyuszigonosz 2010.12.17. 21:37:17

@Xezs:
Persze, van benne valami, söt, elég sok valami, abban amit írsz!
Dög nagy autók tulajai - de sokszor csak a soför az, és nem is a tulaj maga - tényleg sokszor azt képzelik, hogy : na kié az országút? az enyém! És sok aprókocsi soförje meg nagyon megmutatná, mi mindent ki tud ö hozni a négy keréken guruló cipösdobozból.
Aztán padlóig meg még tán az aszfaltig nyomja a gázpedált, kocsi ordít nyerít, majd szétesik, de valahogy ki bir esetleg nagy nehezen elözni, -mert már a kocsiját megsajnáltad és csak gurulsz-, de nagyra tudnak lenni.. Na ilyenek is vannak és nem is kevesen.
Azért én mégse skatulyáznék általánosságban.
Meg azthiszem Te se.

''autónepper.'' 2010.12.17. 21:53:11

@Xezs: nekem is bmw van azt még se vagyok paraszt ehhhhhhhhhhhhhhhhh:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Xezs 2010.12.17. 22:35:06

@''autónepper.'': Te? Aki visszatekergeti a kilométerórát, vagy legalábbis olyan kocsit ad el, amiről tudja hogy tekergetve volt?

Hadd ne mondjak erre most semmit se :)

''autónepper.'' 2010.12.17. 22:37:03

@Xezs: arról nem tehetek hogy sok vissza tekert autó van a piacon én csak próbálok igazodni hozzájuk!:DDDDDd

egyébként kikérem magamnak nem csak a bmwsek a parasztok hanem a mercisek is:DDD

Hurri Kán 2010.12.17. 22:50:51

@''autónepper.'':
Meg a Suzukisták is mint a mellékelt ábra mutatja :DDD

Tomi Sporleder 2010.12.17. 22:51:14

Én visszat@misitcom: vagy lámpák off és bele magába a baromállaba. aztán el a gecibe a mellékutcákba, stb. Az a baj, hogy megtenném. Aztán baszna a lelkiismeretem. De az biztos, hogy nem félek tőle, nem húzok el pedig csak 74 kg vok. Voltak már nekem is inkább csak szbeli "dolgaim" és ssoem vertek még el úgy igazán...ja és céagutóm van. de akkor sem. egy suzukis nagyarcot. na azt nem! :-) üdv. fekete jettás (nem az egyik itt megjelent cikkben szereplő mutogatós)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:01:32

Üdv igy éső éjjel
Megértem a posztolót, de
az ilyen barom el van magátol telve, plne ne tud mozogni a sulytol, érdemes megfenyegetni valami somfával, vagy pajeszerrel

Egyszer majd' hasonlóan jártam.
Én sem vagyok egy utcai harcos, de meglóbáltam a testápolót,megelégedett a k* anyámmal , nem közelitett tovább

Rendőrséget meg rongáláskor hivni kell, a rendszámot felirni akármi is van
És még a cigányokat szidjuk a bercelihez hasonló esetekért

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:03:50

@nyuszigonosz:
Igaz , nem lehet, de ...
sötét agyat be lehet-e verni?
:))

Tomi Sporleder 2010.12.17. 23:06:22

@Tomi Sporleder: mi történt a megjegyzésemmel?:) visszatolatok és lámpák off, stb.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.17. 23:06:26

Rencámot a biciglire!

Nincs is annál viccesebb, mikor egy 600 kilós kopasz hízósertés egy Wagoner+-hoz autóval jár :DDD

Gondolom a Toyota nem mai gép lehetett, mert nekem a Volvo vontatóban 5 kerékkulccsal történő ütésbe tellett, mire végre kitört az a rohadt ablak.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:06:34

@''autónepper.'':
ma is nem egy olyan kis faszopóval találkoztam aki direkt nem enged el"

Te vótál, mé nem intettél a k*anyázás helyett?
Ha tuttam vóna elengedlek......

a szakadéknál
:))

''autónepper.'' 2010.12.17. 23:07:59

@gyvy: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

@horex: azt se szabad!!:D

''autónepper.'' 2010.12.17. 23:10:50

@horex: :D:D:D nem szoktam már kurva anyázni nem éri meg:D:D:D ha nem veszi lapot hogy mért vagyok a seggébe már 2 perce kb és miért villogok neki fél percenként 30at akkor megoldom a saját mondom szerint az előre jutást:DDDD és csalodtam benned hogy te is belső sávba kolbászolsz:DDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:14:37

@''autónepper.'':
Hogyne a belsőben hasitanék,
nincs nálam gyorsabb, aki igen az csal
Én vagyok a belső sávok királya!

Hurri Kán 2010.12.17. 23:15:24

@horex: Neked is oda szól a jogosítványod? :DD

''autónepper.'' 2010.12.17. 23:16:30

@horex:@gyvy: szal nektek is b-jogsitok van :DDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:18:25

@gyvy:
Najó elismerem autópályán csak a középsőbe , de ott tarLósan 80-nal is mehetek
Teszek a villogókra ha rajtam a műbőrkalapom

Hurri Kán 2010.12.17. 23:20:36

@''autónepper.'': Mondtam én hogy van jogsim? :DDD

@horex: Értem, és a kalaptartón lévő bólogatós kutyától nem látsz hátrafelé :DDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:21:14

@''autónepper.'':
B, de most kiharcojjuk hogy 125-ös mocira is megaggyák állampolgári jogon a vezetést

Ezt a sok marhát, aki gyakorlat nélkül át akar ülni 125-ös motorra is B jogsival!!

Na jókat, mert lefordulok a fötelböl
:)

''autónepper.'' 2010.12.17. 23:21:22

@horex: és még az aszonyak mondod is milyen hülyék hogy sietnek meg villognak mi ?:D pedig tescoba a tescos zsömle akció meg vár mindenkit!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:23:13

@gyvy:
Mé', mi van hátrafelé? Gondolod mindig forgatom a fejem??
:)
Na mentem tényleg

''autónepper.'' 2010.12.17. 23:23:21

@horex: én tuti nem fogok motorozni:D:D:D félek tőle:D szerintem meg is halnék 1 -2 nap múlva:D maradok a kocsinal az profin megy:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.17. 23:23:55

Már rég RolligStone concert az M2-n

SÜN 2010.12.17. 23:41:58

a prágai kardos videó megvan?!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.17. 23:44:20

@''autónepper.'': "maradok a kocsinal az profin megy:D"

Hehh :DDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.18. 00:35:17

@Deszkás: tipikusan a kispöcsűek játéka, amit veled eljátszott :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.18. 00:37:38

@jelentéktelen alak: Igazából nem is a friss jogsisokkal van ez a gond, ezt mondjuk 5 év után kéne ellenőrizni egy pszichológiai teszttel. De egyetértek amúgy.

''autónepper.'' 2010.12.18. 00:53:02

@KuKori: valameik nap kerestelek baszod azt nem voltál fent:D:D:D:D:D:DD olyan geci hideg van itt hogy vettem ilyen thermo sínadrágot:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010.12.18. 01:00:49

Hehe, nincs is annál nevetségesebb mikor egy ekkora állat egy WagonR+ kaliberű autóban ül...
De van! Pár utcával arrébb szoktam látni egy tagot, kopasz állat, kb. 200kg, és egy Deawoo Matiz-zal nyomul. Azon mekkorákat röhögök. :D

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.18. 01:02:24

@lordjim: Minek anyázol te nyomorult,menjél ugatni az aluljáróba a barátaidhoz,vagy menjel el Suzuki értékesítőnek. Te beszélsz az illemről??? Gondolom te voltál általános iskolában a tanárok kedvence,akit mindenki utált.

@huspotyolo: Tudod,hányan vettek 10 év hitelre 2004-ben 1,3-as Idegest??? Nagyon sokan,pedig szart nem fog 10 éves korában érni a hitelhez kifizetéséhez képest.

@nyuszigonosz: Nézd meg,sokan vesznek autót,és közben meg alig van pénzük,mert ez már hozzá tartozik egy családhoz,mert ha nincs kocsi,akkor egy senkinek néznek a többiek. Mondjam azt,hogy például ma majdnem csak Suzukik tartották fel a buszunkat,mind a kalapos öregekkel. Inkább jönne busszal,úgyis ingyé van nekik.

a-kis-herceg 2010.12.18. 01:03:39

@kíváncsivagyok: unió elnökségre meghirdetem az állampolgárok maximális törvénytiszteletére épülő:

LASSAN JÁRJ TOVÁBB ÉRSZ programot és versenyt.

feladat: kétsávos úton a külső sávban 30km/h-val menni (jan 1 től) és feltorlasztani hosszú kamion sorokat.

a játék célja: ki tud hosszabb kamion sorokat összegyűjteni maga mögött...

a játék területileg EXLEXIA (Hunvicctánia) lakott területen kívüli 2x2 sávos útjain 6-22h között zajlik...

eredményeket a rádiók közúti híreiben figyeljük.

jogalap, a KRESZ 37.§ (nincs minimum sebesség, azaz bármilyen lassan jogod van haladni...)

további javaslat, kamera felszerelése az esetleges inzultusok és jogsértő kamionok miatt... (gyaníthatóan a szlovák rendszámú honfitársaink a szabályokat meg fogják szegni, nekik van a két kamion közötti követési távolság előírva...)

2010.12.18. 01:04:39

Egyébként nem vágom ezt a padlógáz, és iszkiri megoldást... Nem igaz hogy nem volt az autóban valami, amivel meg lehetett volna csapkodni az illető "urat". Ha mást nem is, kiszállsz, és úgy tökönrúgod, hogy egy hétig nem mer pisálni menni... Az hogy 2x olyan nehéz mint te, nem jelenti azt hogy elver. ;)

2010.12.18. 01:09:58

@(---Flúgos Buszos---): De nagy arcod van... Ha sztereotípia gyártásról van szó, a nicked alapján téged is halálra cikizhetnénk. Nincs nap hogy ne találkoznék egy köcsög, bunkó buszossal. Szerintem szippantsál nyugodtságot, és fogd fel hogy nem fogja mindenki az általad kedvencnek vélt autótípust vásárolni.
És ha valaki feltartja a kurva buszaitokat, az biztos hogy nem én leszek. ;)

''autónepper.'' 2010.12.18. 01:11:25

@GSX-R: azért egy pasi egy pasit ha lehet ne tökön rugrjon az olyan ciki szerintem :D

2010.12.18. 01:14:04

@''autónepper.'': Gáz, de nem annyira mint befosni, és padlógázzal elrongyolni... Ha már kárt okoz bennem, vagy a tulajdonomban, biztos hogy következménye lesz. Ez egy ilyen világ. A tetteinknek következményei is vannak. Ezt kéne minden autóból kiugrálósnak az eszébe vésni. Nehogy egyszer visszanyaljon a fagyi. :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.18. 01:16:49

@''autónepper.'': Fenn voltam sokszor (szkájpon), te nem voltál vazeg :D

huspotyolo 2010.12.18. 01:21:52

@(---Flúgos Buszos---): Én a hitelt arra akartam felhozni, hogy csupán páváskodásként veszi hitelből a "menőbb" autót. A szegényember meg 20 év múlva is kénytelen lesz azt használni... Nem nagyon akarok ezen részbe belebonyolódni, én másra szerettem volna a hangsúlyt fektetni.

"Inkább jönne busszal,úgyis ingyé van nekik."

De saját autóba "átadják a helyet", nem dzsuvás az ülés és a hidegben jó a hőszigetelés/meleg van. :-)

''autónepper.'' 2010.12.18. 01:22:06

@GSX-R: én mondjuk nem az a fajta vagyok aki egy kis utcai harctól megilyedek :D:D:D nekem van is benne tapasztalatom azért szal ha engem támadna be valaki akkor én azért lerendeznem jó ha nem valami fekete öves karate mester de elvégre azon meg fog a golyó szal ott se lenne gond:DDDD

@KuKori: bazzdmeg:D valameik este fent voltam egész este direkt vártalak azt te basztál feljönni :D:D:D:D na mindegy ma este leszel ????? van egy két érdekes sztori majd mesélek :DDD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.12.18. 01:36:33

@''autónepper.'': Hát, ráérsz? Mert még kicsit tévéznék :D Csak egy háromnegyed órát. Vagy holnap délután?

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.18. 01:45:42

@GSX-R: Én nem mondtam,hogy az én kedvenc típusom válasszák,de ne ezen spóroljanak szerintem. Azért valljuk be,néha egy 300 000 Ft-tal többe kerülő kocsiban lehet túlélte volna pár ember az ütközést,amt lehet látni a Lánglovagokon.
Vannak kötsög buszsofőrök,ezt én is aláírom,de ők általában még a régi rendszerben edződtek,és azért olyan pár,amilyen.

@huspotyolo: Lehet normális használtat venni is,nem kell feltétlenül újat venni.

Nálunk nem koszosak az ülések,ez csak a BKV-nál megy így,mert ott szarnak mindenre az utasok,és nem csak a cég. Mindenki olyan szarban él,amit maga köré teremt,és ennyi a tömegközlekedésre az igényük ott.

Mi fűtünk,ha újabb busszal vagyunk,de egy régi Ikarust nehéz lesz,amelyikben még gyérilag nem raktak radiátort. Nálunk még az ülésfirkálások is le vannak mosva higítóval havonta,és a rágók felspaklizva a földről,mert a kedves utas nem tudja az ablakon kidobni,hanem odaköpi maga elé. Taknyos zsepikről nem is beszélve,ami kifejezetten undorító,az is mehetne ki az ablakon, Nagyon redvás buszt a többi embernek köszönjétek,ne a sofőrnek és a cégnek. Ha BKV-s lennék,én is biztos szarnék az utastérre.

''autónepper.'' 2010.12.18. 01:46:01

@KuKori: legyen holnap mert még megnézném a film végét:DDDDDDDDD;)

Integrált Szerverterror 2010.12.18. 04:07:49

Némi szándékos szopatást vélek felfedezni a kedves poszter munkásságában. Van aki ezt nem tolerálja. Pláne nem az, aki tízet villogtat bemutatkozásképpen.

Nem csak azt a tanulságot kell levonni hogy milyen csúnya rossz a világ hanem azt is, hogy nem szórakozunk az utakon!

2010.12.18. 11:21:25

@(---Flúgos Buszos---): Valahogy sejtettem hogy a papírautó sztereotípia szerint fikázol.
Csak szólok, azok az idők elmúltak. Jelenleg a legszarabb Suzuki is legalább négy csillagos.
Ennyi erővel fikázhatnám a FIAT-ot, mert anno az UNO is papírautó volt, stb...
De mint sokszor mondtam, leszarom ha szidják a Suzukit. Csak azt utálom, mikor látatlanba fikáznak azért, mert Suzukim van. Ismersz? Nem. Akkor meg ne alkoss véleményt. Ennyi.

Xezs 2010.12.18. 12:25:23

@GSX-R: Na jó de nem tehet arról, hogy akkorára nőtt és hogy annyi pénze van.

A nagydarab kopasz is egy sztereotípia pedig köztük is van kezesbárány :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.18. 16:14:49

@jelentéktelen alak: Kivettem a sztoridat, mert egyrészt off, másrészt külön posztot érdemel, úgyhogy nemsokára kirakom úgy utólagos engedelmeddel. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.18. 16:33:26

azert elkepzeltem ez nalunk hogy zajlana, mondjuk ha velem tortenne
ahogty tepkedni kezdene a kocsiajtoma es lathatoan nem lenne erdemes kiszallnom, mivel egy idiota oriast latnek, mar nyulnek a telefonhoz, ha meg betorne az ablakot mar hivnam is a 911-et, de akkor asszem meg rajtam kivul mindenki aki latja, persze en is arrebb hajtanek ha lenne hely
innentol mar csak az a kerdes elkepjak-e, de erre 99.9 % az esely
vagy meg az uton, vagy otthon
a borton biztos par oraig, utana kivalthatja magat par ezer dollarral, azutan birosag

hat igy

huspotyolo 2010.12.18. 17:33:01

@(---Flúgos Buszos---): "Lehet normális használtat venni is,nem kell feltétlenül újat venni."

Egyetértek.

"Nálunk nem koszosak az ülések,ez csak a BKV-nál megy így..."

Szintén egyetértek, igaz távolsági busszal már régebben mentem, de azok mindig rendben voltak. Azért örülök, hogy nagy nehezen is, de azért van közös nevezőnk. :-D

Reggie 2010.12.18. 18:02:51

@hagyma: Magyarorszagon ilyen nem tortenhet. Nalunk a rendorok meg meg is osztanak az adataidat az elkovetovel, hogy tudja hova kell kovetkezoleg menni... (Es ez sajnos torvenyes)

jelentéktelen alak 2010.12.18. 19:30:00

@SilentSound: Köszi, érthető.

És bocs az Off-ért!

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.18. 20:05:02

@GSX-R: Én csak egyet tudok,most sok személykocsis,és köztük a kisautósok mind busszal járnak,mert féltik az életüket. Ők mondják jegyvásárlás közben.

@Xezs: Nekem nincs sok pénzem,én csak egy nagy sárga busszal járok,amiben van egy 6000 ccm dízelmotor,és a város tulajdonában van.
Tudod,milyen jó más gépét hajtani????

[mike] 2010.12.18. 21:40:58

@(---Flúgos Buszos---): HAHAHA :D:D:DDDDDD Lehet szavazni az év kommentjére? :D

Mert akkor te nyertél ! :DD::D

lordjim 2010.12.18. 21:52:45

@''autónepper.'': te,és eza ukrán sötétített passzát ez király lehet,és akkor az marha jó érzés lehet neked hogy nem látod a szuzukikat

lordjim 2010.12.18. 22:25:21

@(---Flúgos Buszos---): ja eltaláltad szuzuki kereskedő vagyok,és sikeres mert a világ legjobb autóját árulom,ha ráírod az okos homlokodra,hogy SUZUKI,akkor még téged is eladlak minden típust beszámítok,csak a passzátot nem mert az nem kell senkinek,van itt nekem három oszt a hajléktalanoknak sem kell

huspotyolo 2010.12.18. 22:33:42

@lordjim: ezt most csak azért mondod, hogy jól érezzem magam. Hozzászólásod olvasnom "zene" szemeimnek. :-D

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.19. 12:28:22

@[mike]: Dobd fel valahol,és még te is nyerhetsz valamit. De most őszintén,nincs igazam???

Aki már ilyenen gondolkodik,hogy egy vadiúj Suzukit vesz alapáron 3,5 milláért,annak már biztos hasonló vezetési stílusa lehet,vagy csak még nem fedezte fel egy orvos sem a kisebbségi komplexusát. :))

@lordjim: Nekem jobban fekszik a busz,mert alapból 11,5 tonna,így télen van mi nyomja az aszfalthoz,így könnyebb vele menni,mint egy 1,2 tonnás autóval. Városon belül meg már nem megy keresztbe,mert van bennük kipörgésgátló. Még a 15 éves Rábában is van.

huspotyolo 2010.12.19. 21:03:36

@(---Flúgos Buszos---): Ja hogy te a vállalati kocsit saját célra is használod. Azt hittem ilyen csak személygépjárműnél szokás. :-D

Alex2000 2010.12.22. 14:52:08

Ismét tanúi lehettünk egy birka posztolónak, mert hogy akár hány kilóról van szó, én biztos nem hagytam volna annyiban. feljelentés stb stb.

szati77 2010.12.29. 08:34:04

hát ha ilyen van hogy kiszáll és magyaráz az ablak mellett gyorsan a kesztyűtartó felé kell nyúlni, amúgy meg a helyedben azzal a nagy darabbal azonnal szanaszét szabdaltam volna a kezét.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása