Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Négy eset 10 perc alatt

2010.12.19. 10:57 :: SilentSound

Aranyvasárnapra Roan kicsit korábbi, de szintén vasárnapi sztoriját kapjátok. Ahogy közeledik a karácsony, úgy különül el láthatóan egyre jobban kétféle típus. Az egyik, akit átjár a karácsony szelleme, még óvatosabb, előzékenyebb lesz másokkal szemben, ha összenéztek, mosolyog. És van ennek az ellentéte, aki ajándékra vadászik az utolsó napokban, síkideg, ordít a szélvédő mögött lila fejjel. Amikor a nagyon mínuszokban a sós latyak is ráfagy az útra, ez a fajta különösen veszélyes.

Szeretném megosztani, hogy kb.10 perc leforgása alatt mi minden történt egy egyszerű vasárnap délután a 8. kerületben autózva. Külön-külön nézve hétköznapi történetek, de ilyen rövid idő alatt ennyi mestersofőrrel ritkán találkozni. Még jó, hogy az utak le vannak fagyva, és mindenki fokozottan figyel a másikra. :)

1, Az Üllői útról fordultam az Orczy útra, ahol is az első pirosnál, közvetlenül a kanyar után, a belső sávban álltam. Itt gyakori, hogy a külsőből vesznek repülőrajtot a sietve közlekedők, hogy aztán a belsőbe soroljanak, ugyanis a külső sáv kb. 300 m után jobbra kanyarodik (a következő lámpánál, az Elnök utcánál). Mint ahogy történt az most is: zöldnél három autó is padlógázzal lőtt ki a külsőből, hogy a következő lámpáig elém tudjanak sorolni.

Le is maradtam kissé, hogy nyugodtan versenyezzenek egymással; ketten már a belsőben voltak, de egy Toyota szemmel láthatóan már nem fért be. Ő azért úgy döntött, bemegy a BMW elé, aminek nagy fékezés lett a vége. A lámpánál a BMW a külsőbe ki, ablak lehúz, eset megvitat, majd zöldnél a kanyarodóból a Toyota elé. A két autónak majdnem sikerült összetörnie egymást, mindezt azért, hogy a következő lámpánál egy hellyel előbbre tudjanak besorolni…

2, Pár perc múlva a Diószeghy Sámuel utcában (a Kálvária térnél) álltam negyedikként a pirosnál a külső sávban, hogy a Baross utcát keresztezve a Lujza utcába hajthassak be. (Bár a Norcon alig látszik, de a külsőből egyenesen és jobbra, a belsőből balra lehet menni.) Ahogy a lámpa zöldre váltott, mellettünk a belsőben elég tempósan húzott el egy Mercedes, hogy a sort megelőzve elsőként érjen a Lujza utcába.

Hozzáteszem, hogy a Lujza utca sarkán sűrű a gyalogosforgalom, s gyakran körültekintés nélkül lépnek le a járókelők a parkoló autók közül. Emberünk ennek ellenére vagy 50-nel hajtott be a szűk, gidres-gödrös utcába.

3, Talán két perc múlva már a Teleki térnél – egészen pontosan a Szerdahelyi utca és a Dobozi utca sarkán – álltam, hogy jobbra a Doboziba kanyarodjak. Elsőbbségadás táblám volt, így illedelmesen vártam, hogy a Népszínház utcából érkezők elhaladjanak. Az ő sávjuk a villamossíneken halad, de három autó is egymás után letért a sínekről, mintha index nélkül akarnának a Dobozi utcába menni. Utána mégis a Népszínház utcán haladtak tovább, én persze nem akartam kikanyarodni, nehogy kimenjek eléjük, annak ellenére, hogy nem indexelnek.

4, Bekanyarodtam az egyébként egyirányú Dobozi utcába, ahol egy autó tolatott kifelé. Mivel mindkét oldalt parkolnak, ezért nem fértünk el egymás mellett. Itt jutottam el oda, hogy nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek. Végül tolatni kezdtem, menjen isten hírével…

Szerintetek mi lehetett vasárnap, hogy ezt sikerült összehozni 10 perc alatt?

u.i.: Ma éjfélkor zárul a Garmin nyereményjáték, ha te szeretnéd hazavinni a GPS-t, ne halogasd tovább, válaszold meg a három kérdést!

65 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye veszélyes jég

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monk 2010.12.19. 11:06:02

Senki ne értsen félre, de én a Teleki tér környékét még helikopterrel is elkerülném.
Amúgy ilyen egy átlagos 10 perc Budapesten, nincs ezen semmi különleges.

cork77 2010.12.19. 11:14:22

A VIII. kerület azon negyede melyet a posztoló bejárt, különösen frekventált terület közlekedésre alkalmatlan barmok rendszeres megfigyelésére.

Sferrari 2010.12.19. 11:14:29

Karácsony előtt amúgy is megbolondulnak az emberek :) nem feltétlenül autós sztori de még tavaly tőlünk 30 km-re lévő auztriába ugrottunk át vásárolni a forgalomba mindenki udvarias volt bevásárlóközpontokban nyugodt emberek egyáltalán nem volt tömeg :D Hazafelé tartva eszünkbe jutott hogy valami kellene még beugrottunk a Szombathelyi Tescoba már a besorolni alig tudtam a főútról anyázás dudálás ordibálás :D parkoló sehol megálltam valahol mondom befutok és jövök :D Aha több ezer tolongott tömött kocsikkal lökdösték egymást :D a pénztárnál egyik faszi annyira tele rakta a kocsit hogy a pezsgő leesett szét durrant :D de túl éltem.
Szóval 30 km mégis mennyire más világ :S itt karácsony előtt mindenki megbolondul :D

Tornado86 2010.12.19. 11:21:50

1 Budapest nevû tényezõtõl, mert ha egy Bukarest nevûvel kéne számolni, akkor bizony 3-4 perc termése lenne ugyanez :)

SickBoy 2010.12.19. 11:40:36

"Szerintetek mi lehetett vasárnap, hogy ezt sikerült összehozni 10 perc alatt?"

Semmi. Átlagos, nyugis vasárnap a fővárosban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.19. 11:41:11

A posztoló meg megtanulhatna fogalmazni.

Ro3 2010.12.19. 12:03:32

Szerintem ez inkább 4 semmit sem történt 10 perc alatt, mint 4 eset...

Húzzunk bele! 2010.12.19. 12:10:06

Magyarország én így... Inkább leiszom magamat!:P

D4D 2010.12.19. 12:27:21

Se verés, se 200-al előzés, se büntetőfékezés a babakocsi előtt, se rendszámnélküli bicikli, se egy jó kis szaftos poszt.

Ez egy átlagos vasárnap.

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.19. 12:41:07

@D4D: Még a megengedett 50-nel haladó Merga is. Ne már,tényleg itt a karácsony,és még a posztoló is rózsaszín köddel van borítva.

Azt figyeljétek meg,mi lesz majd Januárban. Minden ki lesz halva,mert senkinek nem lesz pénze dorbézolni,így majd nekem legalább szabad lesz az utam,nem tartanak majd fel. Kicsit már drága a benya.

borso 2010.12.19. 12:45:54

a környék jobbik részén lakom, viszont ezen az útvonalon kell nap mint nap jönnöm-mennem. Amit leírtál mindennapos és örülj ha ennyivel megúsztad! Mondok szebbet! A népszinházon 2 irányú villamos forgalom a sineken a sáv. Előttem 600-as sec 8 aranyláncos dakota buldózerrel telepakolva, mögöttem villanyos, szemből érkezik egy ódi a8 6 másik fuxos adó és járulékfizető kissebbséggel, mögöttük szintén villamos, meg vagy 10 autó. A sec megáll a kereszteződés közepén (zöld a lámpa) vele szemben az ódi ugyanúgy, és elkezdenek beszélgetni a lehúzott ablakon keresztül. Mindkettő mögött villamos (illetve egyik mögött én) plusz irányonként 10-20 autó, lámpa pirosra vált beszélgetnek tovább. keresztbe megérkezik a 99-es busz mögötte ezer autó nekik zöld mi a kereszteződés kellős közepén a pirosban. beszélgetnek tovább. jönne keresztbe egy rendőrségi furgon vagy 15 sünnel telepakolva. áll minden lámpaszíntől függetlenül dakoták jóizűen beszélgetnek, beszélgetnek? (győzike stílus) eltelik kb 5-8 perc. mindenki áll a rendőrségi furgon is. Megbeszélnek mindent, padlógázzal mindkettő tovább.
És most jön a szavazás, a nyeremény egy ndk levehető ajtós turmixgép:
1-mert e valaki dudálni?
2-intézkedtek e a rendőrök?
A megfejtéseket mindenki küldje a totalcarnak! :-))))

Tron65 2010.12.19. 12:52:17

@D4D: "Ez egy átlagos vasárnap. "
Nem. Ez egy átlagos nyócker.
Megtörtént esetek:
- Dankó utcából jön ki a KUKÁS kocsi, nyit egy új sávot. A szabályosan szemből jövőt megpróbálja leordítani az útról. Nincs hova.
- a Csobánc utcában mindig körbe kell nézni, mert napi szinten van olyan, akit nem érdekel, hogy egyirányú.
- A túloldalon a kisposta előtti utcát szintén rendszeresen eleve visszafelé, tolatva járja be a kukáskocsi.
- A Baross utca József krt kereszteződésben befelé MINDEN lámpaváltáskor van, aki jobbra kanyarodik.
- Minden 3-5. lápára jut egy balra kanyarodó is.
- A körútról minden 2-3 lámpánál van, aki jobbra kanyarodik A Kálvin felé a Barossba.
- A Baross utca 1.7 km-én átlagosan 200 személygépjármű parkol szabálytalan módon.
Folytassam?

cork77 2010.12.19. 13:20:38

@Tron65: na ezt én sem írhattam volna szebben. Ez tényleg így megy mindig arrafelé.

fezoGT 2010.12.19. 14:42:56

@borso: sztem ilyen a világon bárhol előfordulhat

1. a kinézet meg a kocsi alapján valszeg nagyban utaznak, pont le*arták volna a dudaszót, mert hát úgyis megvárod amíg odébbmegy. Aki meg kicsibe és nem 8admagával tolja az kb. annyi IQ-val rendelkezik hogy a kerületből se talál ki, nemhogy hazáig kövessen meg a rencámot felírja.

2. Sztem az ilyen figurákat nem az utcán szokták lekapcsolni. Már ha egyáltalán érdekükben áll.

"streetfighter" 2010.12.19. 14:43:00

@borso:
5-8 perc? Vicces fiú vagy!

fezoGT 2010.12.19. 14:51:49

@cork77: az Árpád út - Szentmihályi környéke is igen mókás tud lenni ilyenkor. De télleg mint a hangyaboly, sorolnak meg kanyarodnak ész nélkül összevissza. Sőt ez igazából minden 7végén igaz.

Megyek meg is lesem izibe, maradt némi teendő (ajándékvásárlásra fel!)

Trolllll 2010.12.19. 15:46:27

Ha valaki haladni szeretne a szeretett fővűrosunkban, akkor muszály szabálytalankodni, mert másképp nem jut előbbre. Sajnos sok balfasz van, aki nem fogja fel, hogy van, aki tényleg siet, aztán írogatja itt a posztokat, meg a hozzászólásokat.

bunkóbéemvés 2010.12.19. 16:16:58

@Troll-ibusz: valaki meg azt írja, hogy muszály, és nem szégyelli a pofáját szídni a posztolót...

randomuser1 2010.12.19. 16:21:16

@Tornado86: jaja, tegnap brassóban 5 perc alatt összejött nekem is legalább ennyi poén :)

Trolllll 2010.12.19. 16:25:00

@gyilkosbéemvés: Elmondanád nekem, hogy nyelvtantanári fizetésből hogy futotta gyilkosbéemvére?

huspotyolo 2010.12.19. 16:28:20

@Troll-ibusz: Annak a "balfasznak" meg be kell törni az ablakát, vagy jól le kell ordítani a fejét, mert eléd kanyarodott be. Mikor módosult a KRESZ, hogy aki "siet" annak mindent lehet? Valaki elmondhatná a sietség definícióját. Mert villogás után soknak van ideje büntetőfékezni vagy mutogatni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.19. 16:28:30

@Troll-ibusz: @gyilkosbéemvés: A helyesírás elemzést és az abból fakadó személyeskedést kéretik privát úton intézni, köszi. :)

Trolllll 2010.12.19. 16:32:30

@huspotyolo: Mindig az erősebb nyer. Lehet pampogni, hogy ez nem etikus, nem igasségos, bla-bla-bla, de ha jobban belegondolnád, felfognád, hogy így van. Nyugodtan tartsátok be a szabályokat, balfaszkodjatok az úton, addig mi haladunk :)

huspotyolo 2010.12.19. 16:42:36

@Troll-ibusz: Ja nem tudtam, hogy ha megállsz ablakot törni, vagy büntetőfékezel az növeli az átlagsebességet. Newton hányadik törvénye ez? :-D

Felőlem haladjál, én nekem nem csak a belső sávba szól a jogsim, de dugóba akármit csinálsz állni fogsz, én meg mint "balfasz" szabályokat betartó motoros elgurulok melletted. Ha meg kocsival vagyok inkább örülök, hogy egy közveszélyes ("haladó") autóssal kevesebb van a közelemben, ha lenyomsz záróvonalon, vagy villamossínen.

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.19. 16:48:07

@borso: Szerintem ott a 99-es busz volt a hibás,amiért fel merte tartani a sok autós királyt.

Trolllll 2010.12.19. 16:55:41

@huspotyolo: "én meg mint "balfasz" szabályokat betartó motoros elgurulok melletted."

Amíg eléd nem nyitom az ajtót :)

tomi7909 2010.12.19. 17:00:05

@Troll-ibusz: Ha valaki tényleg siet, akkor talán egyszerűbb időben elindulni, és nem az úton behozni a lemaradást, balesethelyzetek százát előidézve, nem? Vagy csak trollkodsz itt (nevedből kiindulva)?

Trolllll 2010.12.19. 17:05:37

@tomi7909: csakhogy vannak olyan emberek, akik nem érnek rá órákat eltölteni az autóban, hogy haladjanak 10-20 kilométert.

tomi7909 2010.12.19. 17:34:13

@Troll-ibusz: Konkrétan ki nem ér rá arra, hogy azt a max 1 órás utat nem bírja ki a városban, valamint nem tud azzal az egy órával előbb elindulni?, mert így hirtelen max a mentősök/tűzoltók jutottak eszembe.

nyuszigonosz 2010.12.19. 18:01:02

@Troll-ibusz: "csakhogy vannak olyan emberek,akik nem érnek rá órákat eltölteni az autóban, hogy haladjanak 10-20 kilométert"

Azok meg menjenek GYALOG!!! Vagy induljanak el idöben!

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.19. 19:42:40

Silent, olyan jó a bevezetőd, hogy tényleg leírja, hogy mi történt: "Az egyik, akit átjár a karácsony szelleme, még óvatosabb, előzékenyebb lesz másokkal szemben"

Na hát ezeket a vasárnapi/karácsonyi sofőröket úgy átjárta a karácsony szelleme (konzumidiotizmus, patópál_aztán_kapkodás, szomszédoknak-rokonknak megfelelni akarás), hogy az egész városban előzékenyek, előzhetnékjüknél már csak óvatosságuk nagyobb, vigyáznak, nehogy lemaradjanak valamiről, ezért senkit nem engednek be, ők viszont sietnek. :)

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.19. 19:46:13

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Rencámot minden karácsonyfára!

A következő napokban minden sikeres baleset mögött, valahol a háttérben egy karácsonyfa áll...

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.19. 21:18:23

Sok paréj, nézik az X-faktort, ahelyett, hogy kommentelnének! :))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.19. 22:24:03

@Easyke: Valami mosópor. Agyat mosnak vele. :)

2010.12.20. 05:36:16

A posztot toló esetleg vidéki és csak ünnepek előtt jár fővárosunkban?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.20. 08:56:52

@Sferrari: Azért egy kis bunkómagyarozás belefért, mi? Te sem vagy különb ezzel a "megállok valahol, és beszakadok" stílussal.
NNa mindegy, Amúgy mi is jártunk kint Bécsben, és azért ott is van lökdösődés. Ha látja a magyar rendszámot ő is inkább kockáztatja, hogy megsérülünk mindketten, de be nem engedne.
Az utcán is sikerült kiverniük a kezemből a főtt kolbász és a forralt bort betétes bögréstől, ott sincs kolbászból a kerítés..

Hurri Kán 2010.12.20. 09:07:03

Szellemi szabadságon voltak a népek :))

Sferrari 2010.12.20. 09:09:05

@newtehen: Te ilyenkor normális vagy már ne haragudj :D ez a tipikus hülye magyar stílus amit Te is nyomatsz,hogy okod nincs rá de kötöszködsz mert leírtam az igazat! Megálltam a parkoló szélén ahol mindenki más mert nem volt hely ezzel nem akadályoztam senkit... És senki nem mondta hogy ott minden szép és jó de én egy tapasztalatomat írtam le ami egy óra leforgása alatt nagyon más volt. Tenni kéne ez ellen nem megsértődni mert ha tetszik hanem ez így volt :S

schdl (törölt) 2010.12.20. 09:26:47

Írok jobbat:
A Soroksári úton kifelé általában jól lehet haladni estefelé. Ha nyáron leesik két szem eső, akkor mindenki elővigyázatosságból 50-el halad a 70-es úton. Ettől én meg szoktam őrülni, de ez egy másik téma. Most, hogy hólatyakos, síkos, nedves, csúszós, jeges az út -8fokkal, én a külsőben "cammogok" 70-el, és a belsőben 80-90körül húznak el mellettem a profik... Normálisak vagytok?

Frigyesmester 2010.12.20. 09:38:07

Akkor kis kiegészítés a nyóckerhez:

- a Diószegi –Baross – Lujza kereszteződésben mindennapos a belső, balra kanyarodó sávból az egyenesen –Lujza utcába- való haladás. De a Karácsony Sándor utca-Kálvária tér kereszteződés sem jobb.
- A „kanyarodósávból egyenesen” jelenség mindennapos a Bérkocsis utca-József körút, illetve a Krúdy utca-József körút kereszteződésre is, illetve az Illés-Dankó-Baross utca kereszteződésre is.
- A József utcában a gárdapártoló „Fehérlófia” könyvkereskedés pótkocsijának parkolása se semmi – a megállni tilos tábla hatálya alatt, és mindennap.
- A Teleki tér – Népszínház – Kun – Erdélyi utcák kereszteződése egy agyrém. Az egy dolog, hogy Kocsis körzetvezető szerint oda nem indokolt jelzőlámpa (de hát mit is várhatunk egy FIDESZ-Jobbik közös polgármestertől a Magdolna-gettó kapcsán). Akár a Karácsony Sándor utca felől, akár az Erdélyi utcán a Fiumei út felől érkezve úgy lehet a Népszínházra kihajtani, hogy részben a hátunk mögé kell nézni. És eszméletlen, hogy ott a Teleki téri piacra árut szállítók hogyan parkolnak, illetve a vásárlók is hogyan közlekednek.
- A Népszínház-Nagyfuvaros-Luther kereszteződése is különszám, az esetek többségében fuxosok verdáinak parkolásáról (buszmegállóban, zebrán, járdaszigeten), vagy épp a cikkcakkban cikázó gyalogosoktól. De ebben a kereszteződésben a gárdapárolók sem szoktak normálisabban parkolni és közlekedni – akik a közeli árpádsávos „kereskedelmi egységben” fordulnak meg.
- A Baross utca parkolás tekintetében egy agyrém.
- Az egyirányú Apáthy István utcában mindennapos a kétirányú forgalom. Akárcsak a Tömő utcában a SOTE Szemészeti Klinikája előtt. Vagy épp a Füvészkert utcában.
- A Klinikák metróállomás és az MTA KOKI közötti részt önbíráskodó jelleggel kisajátították maguknak parkolóhelynek, jellemzően árpádsávosan felmatricázott „harcos” autók. A Klinikák metróállomás környéke arról is „nevezetes”, hogy itt szinte mindennap szabálytalanul (és büntetlenül) parkol a Hunvald jobbikos jogtanácsosa (!).
- A Balassa utcában rendszeres az, hogy a pszichiátria mentőkijáratát, illetve a főbejárata előtti részt foglalják el szabálytalanul parkoló autók, akárcsak a Tömő utcai szemészeti klinika előtt, vagy a „Béke Királynéja Kápolna” autókihajtóját – jellemzően mélymagyar „nemzeti” taxisok.
- Józsefvárosban nem nehéz eltévedni – a jelzőtáblák 60-70%-a sosem a helyes irányba van fordítva, vagy épp hiányzik. Ezért is „nézik be” sokan az egyirányú utcákat. Úgyhogy az egyirányú utcák kereszteződésében Józsefvárosban ajánlott mindkét irányba körbenézni a kereszteződésen való áthaladáskor.
- A Szigony utcai lakótelepen senki ne lepődjön meg, ha a panelházak közötti járdán, illetve a panelházak átjáróiban autósforgalom van – ott, ahol nem kellene. Illetve, ha hirtelen jelenik meg keresztforgalom ott, ahol nincs is keresztutca.
- Csúcs az is, hogy a Tolnai Lajos utcában a rendőrségi és ügyészségi épületek előtt a szabálytalan parkolás mindennapos – és büntetlenül megtehető.
- A robogós pizzafutárok egy külön állatfaj – előfordulnak járdán, menetiránnyal szemben is.
- A Baleseti előtti terület is „élmény”, akárcsak a Fiumei út szervízútja az OBSI és az „OTI palota” előtt. Trükkösebb autósok a Fiumei-Festetics kereszteződésében a piros lámpát úgy kerülik ki a Rottenbiller felől érkezve, hogy padlógázzal végig a szervízúton, és vagy a Dologház utcánál, vagy a Népszínház utcánál kanyarodnak vissza a Fiumeire.
- A Fiumein az Orczy térnél az utolsó pillanatban jön rá sok autós, hogy a Nagyvárad tér felé haladó oldalon a belső sáv csak kanyarodó a Kőbányaira – így van, aki egyenesen tép tovább, és van, aki erőszakosan furakszik.
- A „Little Sanghai” Kőbányai út valódi egzotikum. Egyrészt az új jelzőlámpás csomópontok miatt, melyet holmi ferdeszemű sárga seftelő triádbeli profitérdekei, illetve egy piCsányi bankvezér majdani ingatlanprojektje miatt kreáltak majd tízmillióért. Na itt aztán van minden, ami erre a blogra való. Arról nem is beszélve, hogy a Kőbányai-Könyves Kálmán kereszteződésben átvariálták a lámpaváltásokat, és emiatt a délutáni és kora esti időszakban hétköznap a kocsisor a Kőbányain majdnem az Orczy térig ér.
- Az Üllői úton a Corvin köztől a Nagyvárad térig bárhol és bármikor előfordulhat az autók között cikázó önjelölt kamikaze gyalogos.
- Ha már Üllői út és Corvin köz - akkor Corvin Pláza: a Kálvin tér felé haladva a külső és középső sávok között elég nagy „átrendezés” szokott történni azok miatt, akik az utolsó pillanatban jönnek rá, hogy hol és hogyan lehet bekanyarodni az új pláza mélygarázsába. Ilyenkor páran közvetlenül a középső sávból próbálnak a Vajdahunyad utcába bekanyarodni – elég sokan index nélkül.

Kedves Posztoló: 4 eset 10 perc alatt Józsefvárosban? Akkor a szokottnál is szokatlanul nyugodt nap volt aznap :). Hovatovább természetellenesen nyugodt nap! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.20. 10:31:11

@Frigyesmester: A jövőben kéretik a politikai színezetet kihagyni kommentjeidből. Nem akarok kitolni veled, ha már ennyit gépeltél, de többször nem fogok szólni, nem ide való téma, még zárójelben sem.

KolomparVinetu 2010.12.20. 11:00:21

De tényleg, hogy a parasztja még itt sem tudná megállni, hogy egy kicsit ne fideszjobbikozzon. Mára elment a kedvem az autózz blogtól is.
Silent: nyugodtan töröld az ilyen hsz-eket(pártállástól függetlenül). A tököm tele van, hogy nem tudok egy olyan blogot olvasni, ahol valami frusztrált, kis pöcsű barom elő ne jönne ezzel. Számos (értelmesnek tűnő) blog olvasását hagytam abba vagy a végtelen sötétségben élő indexerek miatt, vagy a meghülyült blogíró miatt.
Ne ez legyen a következő...

ex-dr. vuk 2010.12.20. 11:05:58

Valoszinuleg egyiknek sem volt jogositvanya. Ha ismernek a kreszt biztosan nem csinalnanak ilyeneket (ahah).

1kutya 2010.12.20. 11:16:23

@vuk_: ismerik! látták kívülről azt a szép vastag könyvet:-DDD

Frigyesmester 2010.12.20. 12:03:01

Na igen… alig találni olyan oldalt, ahol ne cigányozna valaki – ugye kedves KolompárVinetu? És például szerintem annak a puhapöcsünek voltak méretbeli problémái, aki egy csendes hajnalon a józsefvárosi Déri Miksa utcában az autókon lévő Nagy-Magyarország matricákat módszeresen átragasztotta „nem a méret a lényeg” vinyettával. De lehet, hogy az is egy kispöcsű barom frusztrált paraszt, aki pl. a nol-on, vagy a megyei online oldalakon nyomatja a maga rasszista szövegeit „KolompárVinetu” néven.

Apropó, Déri Miksa utca – ha már szóba került, akkor hozzátenném, hogy a környéken a sünök miatt sem árt az óvatosság. Egyrészt a Népszínház felé egyirányú Tolnai Lajos utcában néha menetiránnyal szemben haladva kanyarodnak a Déri Miksába – másrészt a Víg utcában haladva hírből sem ismerik a jobbkéz-szabályt. És elég gyakran a József utcában sem vetik meg a menetiránnyal szembeni haladást a Tolnai Lajos utcától a Víg utcáig.

Azért a Népszínház utca – Bacsó Béla utca sarkán is szokott tilosban parkolni (pl. a Népszínház utcában a járdán – ott, ahol a végállomásra beérkező villamosokról leszállnának az utasok, ha a McDonald’s-ig megy ki a villamos) pár bal-fék „prominens” – akiknek a sarkon lévő maszop irodában van dolguk…

És gondolom nem a fuxosok verdáira (netán a „járulékfizető kisebbség”-re) vonatkozó megjegyzéssel volt a probléma…

És igen kedves SilentSound, a politika valóban nem erre az oldalra való – már csak azért sem, mert a közlekedési morálunk pártállástól és etnikai hovatartozástól független… függetlenül csapnivaló.

_B_ 2010.12.20. 12:43:06

@Troll-ibusz:
"csakhogy vannak olyan emberek, akik nem érnek rá órákat eltölteni az autóban, hogy haladjanak 10-20 kilométert. "

Ja... pont az ilyenek miatt nem halad a forgalom. Mert még akkor is bemászik a kereszteződésbe mikor neki már rég piros, de jobb érzés ott állni, akadályozva a keresztforgalmat, mint a lámpa előtt, 5m-rel hátrébb.
a sietsz akkor mi a csáért ülsz autóba bakker? Persze tudom minden reggel 3ajtós szekrénnyel és 3 mázsa cuccal mész munkába, meg haza:)

schdl (törölt) 2010.12.20. 12:50:49

@_B_: Meg az ilyen sietős Úrvezetők szokták összetörni egymást, amivel még nagyobb forgalmi akadályt okoznak persze a legfrekventáltabb útvonalakon...

schdl (törölt) 2010.12.20. 12:52:05

@Troll-ibusz: "csakhogy vannak olyan emberek, akik nem érnek rá órákat eltölteni az autóban, hogy haladjanak 10-20 kilométert." - nem baj, egyszer Te is sikeres ember leszel, akit megvárnak :D

Frigyesmester 2010.12.20. 13:03:10

„Mert még akkor is bemászik a kereszteződésbe mikor neki már rég piros, de jobb érzés ott állni, akadályozva a keresztforgalmat, mint a lámpa előtt, 5m-rel hátrébb.”
- Na ez tökéletesen jellemző az Üllői út – Szigony utca – Thaly Kálmán utca kereszteződésre. Azt hiszi, hogy a reggeli vagy délutáni csúcsban átjut a kereszteződésen, de nem. És ilyenkor szépen elállják a Szigony és a Thaly Kálmán utcából kijövők elől az utat. Volt úgy, hogy a Szigony utcában ilyenkor a Tömő utcáig ért a sor vége. De sokszor nem jobb a helyzet az Üllői-Leonardo és az Üllői-Futó kereszteződésben sem „csúcsidőben”. És ha már ezen a vidéken vagyunk: a Bókay János utcából az Üllői útra csak jobbra lehet kihajtani a városközpont felé – de sokszor néhány barmot nem érdekel mindez, és balra nagy ívben el… záróvonalon át, rosszabb esetben az Üllői út keresztforgalma sem zavarja.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.20. 14:42:07

@borso:
a környék jobbik részén lakom"

VIII.ker Rózsadomb ??

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.20. 14:45:14

@Frigyesmester:
Egyrészt a Népszínház felé egyirányú Tolnai Lajos utcában"

Nemá'!
Lehet hogy én mentem a mult hetekben szembe a Népszinház felöl a Tolnaiba?

Frigyesmester 2010.12.20. 15:16:12

@horex:

Jogos: a Tolnai Lajos a Népszínház felől egyirányú a József utca felé - menetiránnyal szemben, a Népszínház FELÉ szoktak kijönni a sünök a Déri Miksába. A Víg utca az, ami a Népszínház felé egyirányú.

borso 2010.12.20. 15:42:55

@horex: cimbora! a Tisztviselő telepet ismered? sok sok kertes házikó, nulla dakota őslakos, és az árak? nos 120 milláért már vehetsz magadnak egy házat, de ha csak egy 4 lakásos házban szeretnél egy kertkapcsolatos 50-80m2 körüli keccót garázzsal akkor is villantanod kell minima 40 misit. Rózsadomb? majdnem, pest egyik gyöngyszeme brutális valóban rózsadombi árakkal.

Hurri Kán 2010.12.20. 15:50:54

@borso: Na-na-na.... 50 nm 40 milláért? Azért ne túlozzunk...

D4D 2010.12.20. 18:01:01

Nulla eset egy hétfő este alatt?

Alikam 2010.12.20. 19:53:20

Népszínház utca még létezik? Jesszus, nem napalmozták még le??

Alikam 2010.12.20. 19:59:04

Amúgy nekem minden napom ilyen, zöldnél elalvó, eléd bepofátlankodó, középső sávban satufékező látens kanyarodó stb. stb.

Már leírtam, a magyar autósok többsége két kategóriába sorolható, és persze a metszethalmaz:

A. bunkó paraszt
B. faszláma

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.21. 06:42:38

@Alikam:
Többször is
Angol tudosok megállapitották hogy atomtámadást a csótányok nagyrésze túlélné

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.21. 06:45:44

@borso:
Csak hallomásbol
Viszont melóztam a Tolnaiban egy újépitésű tömbházban
Tényleg kulturált belülröl, kertes/parkos udvar, de
megközeliteni csak "kivűlröl" lehet a dzsumbujon keresztul

Húzzunk bele! 2010.12.21. 22:09:19

Nem tudom hol éltek, nem csak a nyócker ilyen, tele van a várossal különbnél különb esetek.

De érdekelne a véleményetek, hogy javul a közlekedési morál vagy stagnál esetleg romlik?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása