Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Átvette a nyertes a Michelin téli gumikat

2010.12.22. 16:10 :: SilentSound

Így a képet elnézve Tímea láthatóan örült a négy Michelin Alpin 4 téli abroncsnak, talán ő sem gondolt bele igazán, hogy esetleg az ő nevét húzzuk ki a főnyereményre annyi ember közül.

Balra Ungvári Tímea, a boldog nyertes,
jobbra a Michelin Hungária képviseletében Császár Monika

Sajnos én végül nem tudtam jelen lenni személyesen, mert bekavart valami vírus, de megoldották nélkülem is. Úgyhogy ha már élőben nem tudtam megtenni, ezúton is gratulálok a nyereményhez neki és a többieknek is, akik a kisebb ajándékokat nyerték!

A sorsolós posztban emlegettem egy rajongói levelet, ami aztán az én hibámból a feledés homályába merült idő közben, de most eszembe jutott, hogy nem osztottam meg veletek azóta sem, úgyhogy íme Gábor tapasztalatai a Michelin Alpinnal:

Egy pozitív élményemet szeretném megosztani a nagy közönséggel. Magamról néhány gondolat: 26 éve vezetek, bevallom én is csak 8 éve használok jó minőségű téli gumikat. Előtte, hólánc, és a hajtott keréken egy valamilyen téli gumi híve voltam…

A mostani autóm Mercedes 220 Diesel automata váltóval 2003 óta. Akkor vásároltam az első teljes téli gumi szettet. A gumiszerviz javaslatára akkor szerintük a legjobb Michelin Alpin 2. Hát egy új világ nyílt meg előttem a téli autózással kapcsolatban. Addig mindig féltem, hogy esik a hó.. Macera hó lánc… stb…

Amit tudni érdemes az autómról. Automata váltó, hátsó kerék meghajtással képes volt sík egyenes úton hóban elakadni még téli gumikkal is. Az elmúlt nyolc télen több fajta jó minőségű téli gumit használtam. Hasonló gondokkal, elindulás… Tegnap előtt ért életem egyik legnagyobb meglepetése az új téli gumimmal kapcsolatban.

A sztori:

Budapestről indultunk haza este szakadó hóban. Na mondom most jön a teszt élőben. Az első kanyar, indulás, fékezés jó volt. És utána jött a meglepetés. Érd felé haladtunk az M6-os felhajtó felé. Emelkedő kezdenek az autók torlódni. Araszolunk lépésben felfelé a dombon. Mondom magamban ha itt most megállunk én soha nem indulok el.

Természetesen a következő pillanatban a sor megáll. Mondom OK akkor itt a vég… Erre a következő pillanatban indul a sor - felengedem a féket és lássatok csodát az autóm mintha nyár lenne azonnal indul (standard fokozatban).

Igazán szerintem azok fogják értékelni az élménybeszámolómat akiknek ilyen típusú autója van. Utána haza felé az M6-os pályán is bizonyított mindent amit a tesztben olvastam.

Mert igen idén abszolút tudatos döntés alapján választottam a Michelin Alpin 4 gumikat. A Neten egy gumi kereskedő honlapján találtam rá a Német ADAC téli gumi tesztjére. Ahol a fent említett Michelin Alpin 4 torony magasan verte a mezőnyt.

Én eddig amit tapasztaltam a tesztből minden igaz. És igen ami szintén nagyon fontos az ÁRA. A hasonló kategóriába tartozó gumiknál 1-2 ezer forinttal került többe. Nekem nagyon tetszik és mindenkinek szívből ajánlom ha biztonságosan és kényelmesen szeretne autózni télen is.

Még egy érdekes családi tapasztalat. Párom kis Corsát vásárolt 2005-ben. Téli gumi vásárlásakor megkérdezte a Gumi szervizest melyik a legjobb?

Válasz - Michelin, de erre a kis autóra teljesen felesleges ilyen jó gumi. Ha ismernék a páromat akkor rögtön tudnák a válaszát. Azt kérem. Az a szett gumi 5 telet kiszolgált és úgy, hogy amikor átültem a párom autójába nem hittem a szememnek és az érzékszerveimnek. Úgy fogtak, hogy csak na. (Csak azért kellett cserélni, mert egy padka rosszkor volt rossz helyen.)

Természetesen az idei gumi választás előtt a párom előre kijelentette neki csak Michelin kell. Én Neteztem napokon keresztül, barátokat kérdeztem, gumi kereskedőket és utána akadtam az ADAC tesztre és nagy büszkén meséltem a páromnak, hogy Michelin Alpin 4 lesz az idei gumink. Erre Ő - én megmondtam előre. Most mindketten nyugodtan várjuk akár a legnagyobb havazást is mert ilyen van az autóinkon.

Ha tudok segíteni ezekkel az apró információkkal akkor azt nagyon szívesen teszem.

Ui: Tegnap meséltem egy barátomnak a téli gumis sztorimat. Tudni kell róla ugyan ilyen autója volt mint nekem. A végén nyugodtan megjegyzi tudom miről beszélsz azért adtam el az autómat mert nem tudtam télen közlekedni vele… Erősen érdeklődött az új gumik iránt…

 

31 komment

Címkék: blog gumi nyereményjáték

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.12.22. 16:34:12

ettől a "párom" szótól kiráz a hideg.

Kovacsla 2010.12.22. 16:42:02

@ruskyy: Húgom szokta mondani, hogy a zokninak van párja :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 16:54:21

"néhány gondolat: 26 éve vezetek, bevallom én is csak 8 éve használok jó minőségű téli gumikat."

Hát elég sokáig álltak a vezetéken, ha 18 év után jöttél rá, hogy a téli gumi fontos :)

@ruskyy: "Oldalbordám" :))

Gratulálok a nyertesnek :)

A magam részéről maradok a jóval olcsóbb, de ugyanolyan jó Fulda gumiknál.

2010.12.22. 17:05:37

@Macibb: és milyen igaza van ;)

btw grat a nyertesnek, és respect, hogy nő létére legalább azt tudja hol hajt az autója. speciel a közeli családunkban se nagyon tudják a női tagok, hol hajt a pláza mercijük :)

misitcom 2010.12.22. 17:08:48

Ugye mondanom sem kell,hogy bunda!?

Trolllll 2010.12.22. 17:10:28

faxnak téligumi? Kell tudni vezetni, és akkor nem kell feleslegesen gumit venni.

Nindzsaa 2010.12.22. 17:11:55

Múltkor is fel voltam háborodva,hogy nem én nyertem meg,most meg megint eszembe juttattátok,Köszi.

Nindzsaa 2010.12.22. 17:12:51

Szegényember sosem nyer

Верховина 2010.12.22. 17:15:58

Gartula a nyertesnek!

Mi 6. éve Pirelli Snowcontrolt használunk, abszolút jól tapad, most volt szerencsém kipróbálni. A francnak se akarta elindítani a seggét kézifékre:D

schdl (törölt) 2010.12.22. 17:25:07

Csak azt nem értem, miért nem én vagyok a képen :D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.12.22. 20:03:48

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
"A magam részéről maradok a jóval olcsóbb, de ugyanolyan jó Fulda gumiknál. "
LOOOOL..! Mindent elhiszek, olcsót is, de ugyanolyan jó??? A Fulda jó gumi, illetve nem rossz, de a büdös életben a közelébe sem fog érni a minősége a Michelin-nek, ha megengeded...Majd mikor annyit megy el, 100%-ot nyújtva a Fulda mint a Michelin...Ráadásul egy közép és egy prémium kategóriát hasonlítasz össze...

Верховина 2010.12.22. 20:05:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Sejtettem. Már akkor gyanút kellett volna fogjak, amikor egyik este másfél utcányit gurult lefele a domboldalon...:D

@SilentSound:
Ja, lehet. Mozdulat közben beállt a kékhalál, és amikor rebootolt a rendszer, azt hittem behúztam a kéziféket pedig nem:O:D

Rocko- 2010.12.22. 20:21:39

párja a galambnak van.

rossz helyen lévő padka? hirtelen úgy az emebr elé ugrik az, mi? azt hiszem itt kibújt a szeg a zsákból. vezetni nem tudás van kérem szépen.

és ez az amit pótol a gumi. örülk neki. remélem így már nem fog senkinek neki csúszni irányítatlanul gratulálok a nyereményhez!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.22. 20:23:14

@Aabroncs: Miért, mennyivel megy el többet a Michelin?

Trolllll 2010.12.22. 21:27:12

@Aabroncs: konzumidióták, ki nem szarja le, hogy mennyivel megy el többet az a qrva gumi? Egy bizonyos idő után úgyis ki kell dobni, és addig általában nem kopik el teljesen, plusz amennyivel kevesebbet bír ki, annyival olcsóbb. Nem beszélve arról, hogy ha néhány éven belül eladod a kocsit. de nyugodtan vegyétek a drága Michelint, mert az a menő. LOL!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.22. 22:51:19

@Macibb: en is nem csak a hugod
na meg a gerlenek

a level ala kellett volna egy /x/

[mike] 2010.12.23. 01:14:34

Vigadjon mindenki, mislen gumit minden kocsira. Gondoltam, hogy nem az lesz a sztori vége, hogy tökmindegy milyen gumit rak a posztoló a hátsókerekes vasára, egyikkel sem lesz első kerekes.... :D:D
Néha én is azt hiszem, hogy a drágább cuccoktól jobban megy a kocsi, aztán mindig kiderül, hogy mégse :D

romesz 2010.12.23. 06:07:29

@ruskyy: a cipomnek es a zoknimnak is van :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.23. 08:46:01

@[mike]: Én vettem egy "BALEK" felíratú matricát a motorháztetőmre 80.000 ft-ért. Azt mondták, jobban megy tőle a kocsi, mint az olcsóbb "SZAMÁR" feliratú matricától. Ma megyek felrakatni, 60.000 -ért találtam egy mestert, aki számla nélkül felragasztja.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.23. 11:41:37

Láccik a dicsérő szavakbol hogy nő nyerte
Szoval ugyanilyen gumi volt az összes kocsin ami akkor ott az M6-on elidult felfelé
Értem

Mercedes 220 Diesel automata váltóval pedig kimondot afrikai cég afrikaiaknak szánt gyártmánya
Elég hulye volt a haverod ha ezért eladta
Ugorgyunk!

Marcellusca 2010.12.23. 11:46:03

Elhiszem, hogy boldog a nyertes.
Annyi gumi sokáig kitart. :)))

Azért gratulálok! :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.12.23. 11:50:38

Szerintem páran képzavarban vagytok, a poszt végén lévő levelet nem a nyertes írta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.23. 13:37:20

@SilentSound:
ezt en is tudom
de egy uzemi lapba valo reklamlevel szinvonalu

(---Flúgos Buszos---) 2010.12.23. 15:47:01

Ezért kell járni egy 7,5 tonnás Merci Ategoval posztoló!!!!

Az is hátsó kerekes,és nem kell rá téligumi,és ugyanannyit eszik a naftából,mint a 220 CDI,és még pénzt is lehet vele keresni egy M6 vonalon,és nagy hóban megpakolva simán vered az autósokat,és lehet venni szabályozás nélkülit is ebből.

Hajrá!!!!! :))))

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.12.23. 16:36:29

@Troll-ibusz: Te már csak tudod:-))) Te szard le:-)) @...::: Flúgos Kamionos :::...: Tapasztalatom az, 14 éve gumizom, hogy egyik márka sem ér a közelébe sem..Ezen felül az egyetlen olyan gyártó, aki ugyanakkora hangsúlyt fektet a Suzikira való 155/70R13-ra, mint a legnagyobb abroncsaira, beleértve a teher gumikat.Az első Michelin Agiliseket 170-180.000 Km után levettük 225/70R15C méretben és még elvitték futózni őket..A régi wiftek gumijai 9-10 év alatt sem mentek tönkre és hibátlanok voltak. Minden idők talán legsikeresebb abroncsa volt a Michelin MXT, de előtte generációk autóztak a Michelin MXL-lel, más nevén a levélmintás Michelinnel.Már az is sokat elárul,hogy egy guminak saját köznapi neve volt:-) a többi gyártó évtized óta próbálja befogni, de nem tudja..Árban pedig nevetséges nagy különbségről beszélni, hétköznapi futó méretekben. Ne vicceljetek velem, mondjuk egy 195/65R15 futó méretben egy áruházas noname 11000 Ft, fél évig jó..Egy középkategóriát , mondjuk Klébert adtunk 15400 Ft-ért, míg egy Michelin Alpin A4 volt 18900 Ft..Evvel a gumival röhögve mész el 60-80.000 Km-t, ha rendben tartod..Egy középkategória, mondjuk Fulda max. 40-50.000 km, de ez is ritka...
Ez a hozzád hasonlóknak szól.Troll-ibusz..mondjuk a Troll sokat elárul a hozzászólásodról..No most aki akar hisz nekem, aki nem az nem, de a tisztánlátás véget, én a gumiabroncsokból forgalomban lévőt, mindet árulom, szinte és az árrést colonként teszem rá, ami mondjuk 14 col-1000 Ft, 15 col-1500 Ft és így tovább...Tehát nekem mindegy melyiket veszed, mielőtt még az a vád érne, hogy promózom a Michelint. Nem..Egyszerűen minden tekintetben a legjobbnak tartom. Minden más gyártónak is vannak nagyon jó gumijai, de a Michelin-é a legtöbb jó..Ja és azt el sem mondom, ezzel fordul elő a legtöbbet, hogy centrírozás végén NEM KÉR súlyt az abroncs! Mindkét oldal, gyárilag 0-0...Vajon miért nem fordul elő más gumival? Illetve szinte soha, bár néha a jó kis Barum is produkál jókat:-)

rushman 2010.12.23. 17:05:52

Ez a levél nagyon marketingszagú.

CoIie 2011.11.14. 19:49:00

Michelint ne vegyetek! Feldobták a reklámjukat a parkoló falára, de közben gondosan eldobták a csavarokat... Nem volt olcsó a gumijavítás, de soha többé Michelint, ha ilyen aljas módszerekkkel jönnek... Meg hát amúgy is egy sz@r, zúg mint a Volga, farkasfogas lesz mint ahogy kisvuk soha, és csúszik, mint a fagyott gólyaf¤s a levegőben...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása