Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hó, jég, figyelmetlen autósok

2010.12.27. 19:33 :: SilentSound

Az is elég bosszantó, amikor a csúszós úton sokan ugyanúgy vezetnek, mint amikor nyár van, száraz utak és huszonöt fok, sokszor majdnem többet nézek a tükörbe, mikor ilyenkor egy idióta a seggembe tapadva követ. Zsolt két videót küldött némi kommentárral ellátva őket. Ezek jó időben is veszélyesek lehetnek, ilyenkor meg a kormányt se lehet olyan bátran félrerántani kisebb sebességnél sem.

A karácsonyi pozitív poszthoz talán az alábbi két esettel tudnék hozzájárulni. Karácsonyi, mert egyikük rendszámát sem raktam ki a felvételekhez, és pozitív, mert nem volt egyikből sem baleset és verekedés sem :-)

Ez az eset Jászkisér előtt történt, Jászapáti felől jöttem és a nem túl jól belátható kanyarban felbukkanó autó épp tolat - gondolom elmellőzte a behajtót és ezt találta legegyszerűbb megoldásnak - majd mikor elkezdeném megelőzni, bevág és befordul. A legnagyobb gond az volt, hogy az út csúszós volt és mikor bevágott elém, esélyem se lett volna megállni, így én is inkább befordultam a lehajtóba. Egy fiatal csaj vezette az autót, veszélyérzet és tapasztalat nélkül.

Itt nem sokkal az előző eset után, Jászladányon, a szemből érkező kisteherautó, ok nélkül átjött a sávomba, mikor elkezdtem dudálni, akkor rántotta vissza a kormányt. Itt se tudtam volna megállni pedig nem mentem gyorsan, itt talán még-jobban csúszott az út. Visszamentem megkérdeztem mit tervezett, kinyírni minket vagy csak leamortizálni a kocsinkat. Elismerte, elnézést kért, valamit magyarázott, hogy valami utcát keresett. Nekem ittasnak tűnt a srác és ráadásul egy kocsmánál álltak meg, de persze lehet hogy csak érdeklődni.

137 komment

Címkék: video közlekedés autó veszélyes teherautó jég női sofőr csúszós

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.12.27. 19:55:40

elég ingerszegény környezetben élsz zsótikám, hogy emiatt posztot hegesztettél. a visszafordulás pedig csak hab a tortán öcsém :DD

mtamas80 2010.12.27. 19:57:30

Második esetben szerintem teljesen felesleges volt visszatolatni.

fidoone 2010.12.27. 19:59:15

Mi a fenének kell a teherautó után eredni? Ennyire ráér a posztoló, vagy csak erősködni akart?
További békés ünnepet mindenkinek!

Marcellusca 2010.12.27. 20:10:48

Hüjjje, kalapos skodás. :(

Marcellusca 2010.12.27. 20:11:58

@Marcellusca: Mármint a p(r)osztoló.
Mert, igazából semmi necceset nem láttam.

Vagy, csak én nem vagyok ennyire besz@ri? :D

Leadfoot 2010.12.27. 20:17:38

@ruskyy: Bizony, ha megyek pár kört itt a városban (még csak nem is BP), naponta ennél 10 durvább eset történik velem. Már a másodikra értem...

Egyébként meg amennyire én látom, a második videón szűk volt az út, és kész. Amennyire ki tudom venni, vonal nem is látszik, így honnan lehet tudni, melyikük sávja meddig tart?

Leadfoot 2010.12.27. 20:20:40

Az első esetben meg balfasz volt a micrás csaj, de egyrészt lehetett volna számítani rá, mit akar, másrészt nagyjából egy időben kezdődött az előzés és tette ki ő a posztoló indexet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.27. 20:23:09

Bazeg, szerintem még mindig másnapos vagyok, bár egyáltalán nem ittam, mert semmi különöset nem láttam egyik vidijón sem.

Szóval én már tudom...

...hogy a posztoló a hülye!

GiXXXer 2010.12.27. 20:32:31

Nekem sosem jönnek a seggemben, kicsi ballábfék, és egyből tudják, mi az a követési távolság! :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.27. 20:33:17

De ki az az idióta baromállat, aki bekamerázza az autóját???

Ha már ekkora spicli vadbarom, akkor szívesen látnék egy-két olyan videót, amelyben ő a hülye. Ja, olyan nincs? Persze.

megint 2010.12.27. 20:47:34

Ez az új divat nálunk, önkéntes rendőr, ingyen, igazi barom.

misitcom 2010.12.27. 21:10:05

Értem.Zsotti kamerát kapott karácsonyra és most világgá szeretné kürtölni,hogy mekkora király.
Az ,hogy télen csúsznak az utak és vannak akik elbambulnak!? Ebből most milyen következtetéseket kellene levonni.

randomuser1 2010.12.27. 21:10:38

Zsóti, szerintem te annyira ne erőltesd a vezetés dolgot, nem neked találták azt ki :)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.12.27. 21:24:29

Én már tudom, hogy ki a hülye.
A kommentelők.

Meg én is, hogy ezt ideírtam.

Cicicunami 2010.12.27. 21:30:44

Gratulálok a poszt írójának.

Ezek szerint hamar elfogyott a halászlé és maradt még egy kis idő, hogy fölöslegesen foglalja a helyet az interneten :D

Csak az zavar a legjobban, hogy megnéztem mind a két videót annak reményében hogy lesz benne valami érdekes...

Máskor az asszonyról tegyél fel meztelen képet, hátha nagyobb sikered lesz :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Subba Sógor 2010.12.27. 21:43:38

Jégbordás út, nem lassan mész, tolató autó előtted, de te inkább lendületből kikerülöd (ráadásul ott már havas az út), mintsem szépen elengednéd, pedig már kilométerről látszik, hogy mit akar.
Tudom, hogy nem neki van elsőbbsége, de az egész elkerülhető lett volna, ha nem "enyém az út" mentalitással állsz hozzá.

Subba Sógor 2010.12.27. 21:45:19

A másik videót már meg sem néztem, mert az is hasonló lehet...

''autónepper.'' 2010.12.27. 21:50:06

@GiXXXer: kicsit kiszállok és szét verem a fejed és már rögtön tudod mi a helyzet:)

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.12.27. 21:53:49

nagyon ritkán szoktam hozzászólni, de itt úgy éreztem, hogy írnom kell valamit:
ennél hitványabb poszt még nem volt itt, szánalmas

mi lenne ha minden ilyen csipcsup eset után az emberek utánatolatnának és és el kezdenének okoskodni

az embernek olyan érzése van, a posztoló csak a karácsonyra kapott kameráját akarja demonstrálni

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.27. 21:57:32

Tényleg Silent, ennyire nincs posztnakvaló?

''autónepper.'' 2010.12.27. 21:57:55

@Cicicunami: :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

BÁSZÁTOK MEG MIVOLT .... megyek cirkálok a városba a belsőbe megyek külsőbe kicsit előrébb egy matiz távol lámpa van zöld volt még megyünk tovább sárgára vált a lámpa mivel nekem gyors a reakció időm padlógáz és gondoltam még át suhanok a sárgán ERRE EZ A FASZ BEVÁG ELÉM dudálok dagad az ér a nyakamon mondom kapás lesz gecci jobbról kikerülöm beállok elé mint valami akció film ne hogy már elmeneküljön ... kipattanok mondom hülye vagy bazddmeg tükör minek? azt mondja láttalak! mondom igen azt ilyen hülye vagy hogy bejössz elém? azt monjda sárga volt lámpa MONDOM ÉS? azt mondja nem megyünk át rajta ! mondom és nem figyeled hogy jövök? azt monjda SÁRGA VOLT LÁMPA na itt elpattant az ér elindultam a kocsija felé megláttam hogy gyerekülés van hátul.... az az egyszerencséje volt vissza szálltam a kocsiba azt elmentem a gecibe... ez 24.történt hát nem hülye?

Ken Adams79 2010.12.27. 22:05:31

Sziasztok!

Gratulálok a posztolónak.
első videón, leszidja a csajt, mert elnézett 1 kereszteződést és visszatolat, a 2 videón, meg ő tolat vagy 500 métert, hogy valakinek megmondja a magáét... grat...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.27. 22:06:36

@''autónepper.'': Nem gondolkodtál még rajta, hogy átülj a BMW-ből traktorba? :DDD

''autónepper.'' 2010.12.27. 22:13:21

@"streetfighter": nem...csak most milyen lett volna ha haza megy a gyerekhez vérző fejel .... azért nem kezdtem vele:D testi kapcsolatot:D

"streetfighter" 2010.12.27. 22:15:45

Na EZ a kamerázós hülyegyerek!
Sok ehhez hasonló videót lehet látni itt a mellékletben is, de azok legalább befogják a pofájukat, és nem írnak belőle posztot.
És szerimtem elképesztő körültekintő, profi sofőrnek képzelheti magát. :)
Szánalmas!

"streetfighter" 2010.12.27. 22:18:25

@''autónepper.'':
Jaaaj, ne fesd le magad olyan agresszívnak. Nem tudom rólad elképzelni. :)

ave 2010.12.27. 22:21:27

Hat te se annyival mentel, amennyivel kellett volna... Szoval errol ennyit.

GiXXXer 2010.12.27. 22:24:18

@''autónepper.'': nem biztos, hogy én húznám a rövidebbet... :)
Bár a buzeránsok biztos élvezik, ha a seggükben mennek!

Te is ilyen vagy? Vagy nem tűnt fel, hogy ballábfékkel nem hirtelen fékezni akarok, hanem féklámpázni?

Tegnapelőtt este szakadó hóban kissé kanyargós (15 km-en 53 kanyar) úton mentem fix 60-al, ami nem rossz tempó, kanyarokban már így is észnél kellett lenni. Aztán egy egyenesben utolért egy C merga, jött a seggemben a xenonjával, aztán a köv. kanyarban lemaradt. Egyenesben utolért, majd kanyarban megint lemaradt. Persze előzni még száraz úton is necces, olyan rövidek az egyenesek, de ez mégis minden egyenesben gyorsítva utolért, volt, hogy már csak a köv kanyar előtt. Aztán mentem egy párszáz métert féklámpával, és onnantól kezdve lemaradt. Aztán az egyetlen 1,2 km-es egyenes elején leindexeltem neki, hogy menjen, erre utolért, sávot akart váltani, szerintem megcsúszott kicsit, mert nem mert megelőzni. Hát fuck-ja meg! Ha be akar verni, lehet hamarabb találkozik a pecsétgyűrűmmel a homloka, mint hogy kinyitná a száját!

''autónepper.'' 2010.12.27. 22:31:17

@"streetfighter": pedig ....

@GiXXXer: ha idegesít hogy segedbe megyünk mért nem engedsz el hamarabb minket?

misi46 2010.12.27. 22:32:18

Nekem 2 éve megy menetközben mindig a kamera,
ne tudjátok miket rögzitettem már, sajnos fogalmam sincs hogyan lehet vágni, ezért otthon megnézem és hálát adok, hogy megúsztam.

özsen 2010.12.27. 22:35:16

Zsolt! Milyen típusú kamerát használsz? Van olyan történés, amikor jól jöhet.. ö.

lotaten 2010.12.27. 22:37:16

normális embereknek dolga van és nem tolat vissza meg ugrál az úton kötekedni.
ki ne fogjál egyszer egy mérgesebb zsiványgyereket a kameráddal :S

lotaten 2010.12.27. 22:38:49

jah... nem mindegy, hogy te mész más seggébe, vagy a te seggedbe mennek bele mások...:D

Mille38 2010.12.27. 22:43:13

Mindenki meghülyült vagy lusta majom? 1. tanóra: Kereszteződésben NEM tolatunk. Megfordulunk abban az utcában (úton), ahova tévedésből behajtottunk azon az első ponton, ahol ezt biztonságosan megtehetjük (pl. földút becsatlakozik, kapubejáró, stb). Ja, hogy esetleg 50 méterrel tovább kell menni? Hát van ilyen.

GiXXXer 2010.12.27. 22:45:09

@''autónepper.'': hogy aztán amikor nincs előttetek vezető fény, vissza kell előzzelek titeket vakegerek?

A mercis tapló is 40-50-el már csúszkált a kanyarban, ahol én 60-al lazán mentem, ha megelőz, még az egyenesben sem nyomná annyira, mer' ugye esik a hó, és nem lát előtte haladót, aztán a kanyarokban meg nekem kellene a seggében menni, ha nem az egyenesekben is.

"streetfighter" 2010.12.27. 22:46:07

@misi46:
Esetleg autóversenyző vagy?
Mert én a 22 év alatt 2 kezemen meg tudom számolni az említésre érdemes dolgokat és hidd el elég tempósan vezetek.
Bár ha te is a posztolóhoz hasonló mentalitással rendelkezel, akkor nem szóltam. ;)

pakesz (törölt) 2010.12.27. 22:48:45

felbukkant elotte egy utakadaly...
meg tudott elotte allni?
NEM?
akkor ki is a hulye???

SEBESSEGET a kozlekedesi viszonyoknak, a jarmu muszaki allapotanak es a latasi viszonyoknak megfeleloen KELL MEGVALASZTANI
kanyarba meg ugy megyunk hogy ott ALLHAT VALAKI

ezt azt hiszem mar egy csomoszor letargyaltuk itten...
raadasul ez a kanyar belathato volt es a tolatas se hinnem hogy gyorsan tortent :)

misi46 2010.12.27. 23:01:12

@"streetfighter": Nem /vagyok versenyző/, de
sokat járok a városban, és annyi szabálytalanságot látok (és a kamerám is), hogy el sem hiszed. Tegnap de. 10-esen kifelé
egyszerűen kijön elém keresztben egy toyota,
mert abban bízott, hogy a szembe sávba beengedik. Hát nem engedték be. Fék+flick-flack. Hát látnod kellett volna a fickó arcát,
amint jöttem felé 2 tonnával. Én 2x láttam.
Másodszor otthon a monitoron.

misi46 2010.12.27. 23:02:25

@misi46: Ja és nem 22 éve vezetek, hanem 42 éve.

soproni1 2010.12.27. 23:08:47

"Visszamentem megkérdeztem mit tervezett, kinyírni minket vagy csak leamortizálni a kocsinkat."

Miért gondolja minden büdös paraszt, hogy közlekedés közben beszélgetni kell egymással ?

Van olyan, hogy valaki elbambul. Ha ütköztek, akkor kell adatokat cserélni vagy mentőt hívni. Ezeknek a dudálós, ordibálós agrároknak van némi kisebbségi kongresszusuk, úgy érzem.

A nyári gumis ruppótlan faszkalapokról nem is beszélve.

theutat villám 2010.12.27. 23:10:12

@Subba Sógor:
Szerintem is simán meg tudott volna állni a Micra mögött, ha mondjuk az utolsó 30 méteren a gáz helyett a féket nyomja, csak éppen a végén még csakazértis el kellett mennie mellette, hogy "érezze" a kiscsaj....

A teherautónak meg utánamenni ezért, baszki...

"streetfighter" 2010.12.27. 23:12:25

@misi46:
De kamerád csak 2 éve van. :)
Egyébként szerintem ez költői túlzás volt:
"otthon megnézem és hálát adok, hogy megúsztam."
Ha nem, akkor benned is lehet hiba, hiszen egy városban közlekedünk és én a stílusom ellenére sem azt tapasztalom, hogy sokszor veszélyben lennék.
Szabálytalanságok természetesen vannak, engem is filmezhetnél, de azok nem veszélyesek.

[mike] 2010.12.27. 23:25:33

@pakesz: igazad van. Zsoltika eléggé elkottázta ezt az előzést. Csak frusztrált lett, mert csaj vezette a kocsit, aztán nehogy már ő maga legyen a hibás.... szót sem érdemel.

Egyébként kb. pont úgy tolatott a leányzó, mint ő a második videón.... Igazi hülye posztoló! :D

BKV reszelő 2010.12.27. 23:27:04

@''autónepper.'': Gyere az én seggembe egyszer, én elengedlek....ha már nem bírsz állni.

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.27. 23:31:50

@''autónepper.'': "BEVÁG ELÉM dudálok dagad az ér a nyakamon "

A baromálattya! 25-én próbálta volna meg, síkideg voltam, jöttem le a hegyről, éjfél, a hó leszakadt, a mellékutakat még nem takarítják. Kétszer is piroson csusszantam át (szó szerint), mert nem tudtam volna megállni.

Kíváncsi vagyok elém is beállt volna-e? Ha igen, akkor lezúzom, mert téli gumi ide vagy oda, de ment lefelé az autó.

''autónepper.'' 2010.12.27. 23:32:22

@Netszamuráj: azt mondod?:D

@GiXXXer: híd el ha én segebe mászok én haladni fogok ...

@BKV reszelő: ok:D

''autónepper.'' 2010.12.27. 23:49:50

@tundrazuzmo: ezt mondom én is ezért voltam ideges... le zuza a kocsi elejét szerintem ott helyben tarkón lőttem volna:D:D:D veszélyes ez a téli üzem :d

tundrazuzmo (törölt) 2010.12.27. 23:53:26

Ja igen, ma este már takarították az utat, de a sok konzumidióta 10 percen belül 1 balesetveszélyes szitut meg egy balesetet produkált.

1. 17:10. Alkotáson megyek BAH felé, belsőben tolom neki, szélsőben valaki mellettem egy beazonosíthatatlan Sedannal. Toyota Avensis (vagy Corolla) a járda mellől index nélkül behúz a külsőbe. Fékeztem a belsőben, a mellettem lévő Sedan be tudta rántani a kocsit elém a Toyota mögül. Következő lámpánál kiugrott a Sedanos csávó, akart hátramenni "beszélgetni" az Avensishez, de aztán zöldre váltott a lámpa, és nem láttam a végkifejletet. A tükörben úgy látszott, hogy nem idnultak tovább, volt dudaszó is.
2. Átcsorogtunk a BAH csomóponton, megyek a Budaörsire, dugó, lépésben lehet haladni. Gondoltam, hogy fennforgás van, nem siettem. Hát volt is. Kb. 17:20 körül ott sziesztázik 4 kocsi a belsőben, szépen egymásba csúszva éppen a kárbejelentőt mazsolázzák. Szóban kiosztottam a megfelelő lúzer-érdemérmeket, majd mentem tovább.

Kíváncsi lennék arra, hogy:
- Nem volt elég a vásárlási idiotizmusból karácsony előtt? Folytatni kell karácsony után is?
- Hova siet a sok lúzer?
- Annyira sok a pénz (vagy perselymalac volt a karácsonyfa alatt), hogy most is ész nélkül kell rohanni?
- Az a fehér színű réteg, ami 25-én leesett, felsózták, de visszafagy, az nem ismerős? Hónak hívják, utána meg jégnek, meg jégbordának. Nem tetszett még olyat látni?
- és végül: (Vu-vu-vu-vu) Who let the dogs out? Ami szabad fordításban ennyi: "Ki engedte ki az utakra ezeket a balfékeket?"

Rock me Amadeus 2010.12.27. 23:59:11

Szüljön sünt az összes visszatolató!

2010.12.28. 00:02:32

@''autónepper.'': :D
multkor videki kisvaros, zold a lampa, de mar regota, gondoltam jon a sarga mindjart, gyorsitottam. a tata elottem lefekezett a ZOLD lampanal, fektavon belul voltam, jobb oldalt nagy padka, szembe szerencsere nem jott senki, kattogo abs-szel atrantottam, megalltam mellette a szembe savban. fel se fogtam hogy mi tortent, atneztem latom hogy tata ragyogyulva a kormanyra, azt nez a masik iranyba. gondolkoztam h most kiszalljak neszalljak micsinaljak, inkabb nyomtam egy koveret azt elhuztam a francba. az ilyen mogott legkozelebb jojjon a kama3.

GiXXXer 2010.12.28. 00:04:28

@''autónepper.'': általában balfas* tónik szoktak sokáig a seggemben menni, mert aki haladni akar, az tud tőlem (lehúzódom, hogy lásson, leindexelek neki), ha a 65-105-150 nem elég. A gyökerek, akik egyenesben mennek 180-al, de egy kamion előzését már nem vállalják be a 4-esen, na azok szoktak sokáig barmolni mögöttem. Még az ősszel egy ilyen fünferes idióta megelőzött, aztán kísértünk egy buszt meg egy kamiont egy darabig, aztán meguntam, és mindhármójukat megelőztem. Utána előzött ő is, aztán egy darabig jött a seggemben, mire méltóztatott újra megelőzni. Teszem hozzá ezen az úton egy 5 és egy 8 kilóméteres egyenes található egymás után. Az meg tényleg lényegtelen, hogy a 2 km-re lévő korforgalomból már a seggében jöttem ki, és ott volt egy parkoló, ahol inkább megálltam pisálni, minthogy baromkodjak ezzel a macskajancsival.
Ótópályán se sokakat tartok fel, én olyan sebességtartományban közlekedek, hogy 90% csak x5-ösök előznek meg, idén kb. 10000 pályakilóméter alatt 4, azaz négy nem audimercibmw előzött meg. Egy mondeo, egy suzuki :), egy subaru impreza, meg egy maser granturizmó! Fogadok te a suzukis voltál!

''autónepper.'' 2010.12.28. 00:20:54

@ruskyy: bazdmeg olyan nekem is volt.... nem értem ezeket jó lehet hogy át megy a piroson de nem nézi tükröt hogy mondjuk ha most satut nyom lehet te már nem álsz meg? vagy mi a fasz ezt élvezik?

@GiXXXer: ezt benézte... mert bmws vagyok!:) és híd el nem az a fajta vagyok aki egyenesbe mer csak menni vagy ha vannak ellőtte ... ha pl megy egy busz mögötte és utána 4 autó és vagyok az 5. elhihetted hogy ha van elég hely én egybe lenyomom az egész sort nem vagyok az az ijedős fajta....

GiXXXer 2010.12.28. 00:29:21

@''autónepper.'': akkor mi nem is kerülnénk konfliktusba.

''autónepper.'' 2010.12.28. 00:45:05

@GiXXXer: egyébként ki mondta hogy abba kerülünk? onnan indult hogy fékezgetsz... egyébként annak segébe szoktam mászni aki nem veszi észre hogy rossz sávba van pl belső sávba megy 50enel és direkt nem enged el... vagy a pályán a belsőbe korícál miközbe feltart engem.

min 2010.12.28. 01:01:27

Egyik nap késő este én is kanyarodok az M7-re és a gyorsító elején áll egy autó vészvillogóval mellette meg pisál az emberünk. Max. 1km-re onnan ott volt a pihenő. Azért az ilyeneket is jól tarkón vágnám egy másfél kilós ponttyal..

pakesz (törölt) 2010.12.28. 01:31:33

@soproni1: "A nyári gumis ruppótlan faszkalapokról nem is beszélve. "

a sok ruppotlan mazsola autosrol nem is beszelve, akik felrakjak a teli gumit azt azt hiszik hogy tudnak fekezni jegbordan is
inkabb menjen a hulyeje taxival es ne nyomja a szegeny nyari gumisok seggebe az otojat ha o olyan hulye hogy nem kepes betartani a kovetesi tavot...

nehanyszor gondoltam rafekezek oszt megnezem az utanam jovon a teli gumi van annyival jobb mint amennyivel kozelebb jott (azaz a sajat hulyeseget a technika kepes-e kijavitani)

pakesz (törölt) 2010.12.28. 01:41:15

"- majd mikor elkezdeném megelőzni, bevág és befordul."
kirakta a csaj az indexet?
nem bevagott, hanem szepen idoben kirakta azt az indexet a poszt tolo meg probalta volna lenyomni, hogy kielozi
amugy JEGBORDAN akart elozni az idiotaja?
ez tenyleg komoly?

welcometoromania · http://welcometoromania.blog.hu/ 2010.12.28. 02:02:15

A 2. videó jellemző a romániai söfőrökre.

Pl.Most karácsony előtt egy csávó kecskét szállitott egy ujabb típusu dacia-val.Csak nem ért célt.Nekiment egy busznak.

:D A kecske se tudta mi van.

welcometoromania.blog.hu/2010/12/27/karambol_a_kecske_szallitasa_kozben

Szűcslaci 2010.12.28. 05:12:16

A múltkor majdnem nekimentem valakinek, aki talán nem egészen szabályosan közlekedett. Kamera nem volt nálam, sem fényképező - de majd emlékezetből megfestem és beküldöm neked, hogy poszt lehessen belőle.

KaPé 2010.12.28. 06:55:25

Az első videón az autó balra indexel. A posztoló meg elkezdi előzni? Akkor ki a hülye? Ha meg úgy esik be egy kanyarba, hogy az ott álló (olyan sokat nem tolatott) autó mögött nem tud megállni, azt hívják relatív gyorshajtásnak.

lemonlime 2010.12.28. 07:46:53

Az első videó újabb bizonyíték a meglátásomra, miszerint egy balesethez általában két hülye kell.

Csapat az emberünk a csúszós úton, lát egy szerencsétlent, amint áll az út közepén, mint f@sz a lakodalomban, aztán lassítás, duda és óvatos elhaladás helyett lendületből előzni kezdni. Nooormális az ilyen?!

A második videón én nem látom egyérteműen, hogy a másik átjött a felezővonalon - amikor az útból jókora darabot elvesz a félretolt hó, nem árt az óvatosság meg a lassítás...

csiribi (törölt) 2010.12.28. 08:16:21

min-nek: Te el tudsz egy kilométerre pisilni?:)

GiXXXer 2010.12.28. 08:26:22

@''autónepper.'': egy pillanatig sem írtam olyat, hogy fékezgetek, hanem ballábbal nyomom a pedált, hogy világítson a féklámpa. Fékezgetni jobb lábbal szokás!

Dinsdale Piranha 2010.12.28. 08:35:07

A posztoló gondolom azért szerelt kamerát az autójába, hogy rögzíteni tudja a rázós forgalmi szituációkat. Megkapta a várva-várt hülyéket, teljesült a kívánsága, mi akkor a probléma?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.12.28. 08:49:47

Én a 220-as busz vezetőjének szeretnék köszönetet mondani, hogy reggel majdnem kinyírt bennünket. Asszem a Leiningen Károly utcának hívják azt a helyet. A buszmegálló kb a kereszteződés előtt 150m-re van.
Ott állt a busz, nyitott ajtóval. Mögötte állt egy autó, előrébb szembe egy másik busz, szintén megállóban, nyitott ajtó. Jól beláttam, mert enyhe kanyar is volt. Gondoltam kikerülöm a buszt, meg a mögötte veszteglő szuzukit is.
Ám amikor a szuzukit már kikerültem, akkor a busz becsukja az ajtókat, és simán, nagygázzal elindul (no index). Én duda, de semmi, csak nyomja Neki. Érdekességként a velem szemben álló busz ezt látván simán ő is elindult(szintén no index), nem is zavarta, hogy ott vagyok. Az már csak ráadás volt a szuzukis, akit már kikerültem az is elindult, úgyhogy bemenni a busz mögé esélyem sem volt.
Szóval kedves 220-as busz vezetője, ha olvasod, akkor azért dudáltam Rád a fehér C-Maxból, mert egy idióta voltál, és majdnem kinyírtál a szabálytalan elindulásoddal.
De oké, hogy a szemben jövő busz látta, hogy nem szabad a pálya, (láttam, hogy ránéz) és ennek ellenére ő is elindul.
Oké , hogy szuzukit nem vesz normális ember, és amúgy is flusztráló lehet, hogy kikerülték amikor áll.
De azt el sem merem képzelni, hogy a buszos elindulás előtt belenéz a tükörbe, látja, hogy a busz hátsó kerekénél jár az őt kikerülő autó, és ennek ellenére kilő... Azt meg még kevésbé, hogy körülnézés nélkül...

Igazából az a baj, hogy ez nem az első hasonló esetem a pesti kék buszokkal, Motorral meredekebb sztorikat is tudnék mesélni. Szóval ha valaha is volt jóindulatom velük szemben, az elmúlt.
A Volánosok érdekes módon kulturáltabbak.

Бабаяга 2010.12.28. 09:00:44

Ha már ilyen népszerű videózni az utat, akkor légyszi, légyszi, légyszi, valaki kapja lencsevégre az 51-es úton a traktorral behajtani tilos táblát, majd utána 100 méterrel az egyéb veszély: traktor tábla kombinációt! (Ez Haraszti és Taksony között található és a reggelente tényleg járnak arra traktorok)

randomuser1 2010.12.28. 09:14:51

@newtehen: A leiningenen véletlen nincs záróvonal a buszmegállóknál? mert amúgy a harmincas is ugyanezt csinálja 2 uccával feljebb a nádoron, de ott biztos van záróvonal, csak leszarom.

Allítólag 2010.12.28. 09:24:06

Hát ehhez nem is tudok hozzászólni. Sajnos itt tartunk ma Magyarországon. A hozzászólások 90% a szerint a posztoló a hülye. Az meg sem fordul a fejetekben, hogy normálisan kellene közlekedni? Majd gondoljatok bele hogy ugyanebben a szituációban az ellenfél egy kamion és nem tudod elkerülni az ütközést.
Akkor is a posztoló lesz a hülye? Vagy akkor már a hülye kamionostól a közútkezelőig, meg az időjárásig mindenki?
Érdekes egy ország. Nem csodálkozom rajta hogy itt tartunk.

Spikk 2010.12.28. 09:25:58

@Mille38: Meg lehet ám fordulni simán az úton is, ahol tábla nem tiltja és nincs záróvonal, nem kell a kapubejáróig, vagy földútig elmenni. Külön gyakoroltuk is a tanpályán, az a neve a manővernek, hogy Y-forduló.

theutat villám 2010.12.28. 09:35:52

@Allítólag:

Kedves Allítólag, a gond inkább ezekkel a mondatokkal van:

"A legnagyobb gond az volt, hogy az út csúszós volt és mikor bevágott elém, esélyem se lett volna megállni, így én is inkább befordultam a lehajtóba."

Ha megnézed a videót, egyértelműen látszik, hogy 1. ez nem igazán nevezhető bevágásnak 2. meg tudott volna állni (ha akar), épp csak fékezni kellett volna, amit láthatóan nem tett meg, 3. nem "inkább befordult", hanem arra ment tovább, különben mi a toszért nem áll meg???

labi 2010.12.28. 09:40:20

Jeges úton valaki tolat, postoló meg lendületből akarja kerülni, olyan részen ahol elég havas. Lassítás ismeretlen fogalom. No meg az is, hogy hagyom a másikat kibontakozni ilyenkor, elkerülve ezzel egy veszélyes helyzetet.

Legyen ma is a postoló a hülye.

Aggie 2010.12.28. 09:41:50

@Allítólag:
... és ha az ellenfél egy Boeing 737-es? Szerintem maradjunk a realitasok talaján, az ellenfél egy 5km/h-val haladó Micra volt. És az vezet jól, aki nem hogy nem okoz balesetet, de képes arra is, hogy mások hülyeségéből adódókat is kivédje. A Micrast elengedni még Matiz bácsinak is sikerült volna tökrészegen, ha nem a férfiasságát akarja fitogtatni ezzel.

Ezt már többször leírtam:
- a másik autósra üvöltő, nyakán dagadó erekkel az öklét rázó és kioktató férfi: NEM SZEXI,
- nyugodt, higgadt - és minden helyzetben higgadt maradó férfi: az nagyon SZEXI.
Döntse el mindenki, hogy üvölteni meg kioktatni akar vagy este, otthon boldog lenni....

SereG 2010.12.28. 09:48:20

Zsolt: én ismertem már pár embert, akik profin csináltak hülyét magukból, de te, haver... Mestere vagy a dolognak :D

Ken Adams79 2010.12.28. 09:51:37

@Allítólag: De lehet, hogy egy meteor csapódik majd be, vagy egy tank jön veled szembe... LEHET, de itt csak 1 autó állt (tolatott?), ami egyébként is, már marha messziről is látszódott.
Jelezte a bekanyarodási szándékát, ha 1 icipicit lassít a posztoló, semmi nem történt volna.

A többi hozzászólás...na inkább azok a durvák...itt mindenki oktatni akarja a másikat?
"bal lábbal fékezget"???? MINEK? hogy ő így is tud vezetni??? Nagyon ügyes.
Az itt leírtak alapján csupa Schumacher írja a HSZ-t, akik a leglehetetlenebb helyzetből is, úgy jönnek ki, hogy még utána van idejük oktatni is, a rendkívüli IQ és a 150 éves vezetési tapasztalatuknak segítségével.
Elég régóta járok erre az oldalra, de olyat még itt nem olvastam, hogy "bocs, ezt én rontottam el", "bocs, én voltam a hibás", ide csak olyanok járnak akik HIBÁTLANUL VEZETNEK, vagy ha szabályt szegnek, az nem olyan mértékű, hogy bárkinek abból baja legyen...

Arvedui 2010.12.28. 10:06:28

Egy kekec f@sz a posztoló, arról már nem is beszélve, hogy ő lazán "leparkol" az út közepén amíg "okosítja" a népet.
Sok lelki sérült az úton éli ki magát basszus!!!!!! tele van veletek az ország.

"streetfighter" 2010.12.28. 10:06:44

@Ken Adams79:
"ha szabályt szegnek, az nem olyan mértékű, hogy bárkinek abból baja legyen..."

Miért ez számodra elképzelhetetlen?
Igen szegényes képzelőerővel rendelkezhetsz. :)

"streetfighter" 2010.12.28. 10:08:33

@theutat villám:
"3. nem "inkább befordult", hanem arra ment tovább, különben mi a toszért nem áll meg???"

Ha elolvastad volna figyelmesen a posztot akkor nem okoskodnál.

theutat villám 2010.12.28. 10:24:58

@"streetfighter":

Elég figyelmesen elolvastam ÉS megnéztem a videót, ami kicsit pontosabb, mint a magyar népmese, amit hozzáfűzött.

"A legnagyobb gond az volt, hogy az út csúszós volt és mikor bevágott elém, esélyem se lett volna megállni, így én is inkább befordultam a lehajtóba."

Az " én is inkább befordultam" nálam azt jelenti, hogy behúzodok, majd utána megállok, de ez nem áll meg, hanem megy tovább.

Arra meg továbbra sem jött válasz, hogy miért nem a féket nyomta a kedves kameramann, mert ha nagyon akart volna, akkor megáll, akár még mögötte is, anélkül, hogy befordul.

Mindegy, szerintem aki megnézi a videót, annak teljesen egyértelmű, miről beszélek.

Okoska

isti77 2010.12.28. 10:25:34

A videón megörökített eset naponta (sokszor) megtörténik az M1-es biatorbágyi felhajtójánál. Az már csak a hab a tortán, hogy az a kis útszakasz, ahol a visszatolatás után áttérnek az 1-es főútra Budaörs felé, az pont szembe egyirányú. Nem számít, széles az út. Majd mi figyelünk.

D4D 2010.12.28. 10:25:41

ztolót így Szent Karácsony után két nappal lehet már?

Első videó:
Gépjárművel úgy kell megválasztani a haladási sebességet, hogy a belátható útszakaszon meg lehessen állni.
Nekem úgy tűnik, a poszter elkövette a relatív gyorshajtást.

Nagyon sokan, mikor a két keréknyom már kinnt van a hó alól, úgy közlekednek, mintha száraz lenne az út, majd csodálkoznak.
Természetesen ugyanígy elítélem azokat is, akik 30-al görcsösen szorítják a kormányt.

Második video:
Önkéntes rendőr.

Ha minden ilyen fasz után fordulnék, lennének olyan napok, mikor nem érnék oda, ahova megyek. Sajnos.

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2010.12.28. 10:30:22

Az első videón sztem tól gyorsan mentél, ezért nem is észlelted (időben), hogy az előtted felbukkanó autó milyen sebességgel mozog (vagy áll vagy tolat), ezért maradt kevés időd reagálni. Barom módon ekkor sem kezdtél lassítani (ahogy az sok hozzád hasonló idióta teszi), hanem egyből a veszélyesebb kikerülést választottad, de ahogy a videón is látszik (sztem) a másik autó a manővere megkezdése előtt indexelt, és a tükörbe belenézve nem feltétlenül kellett látnia, hogy te már előzöd, mert nem voltál annyira balra, viszont jó gyorsan mentél.
Ezen túlmenően sokkal sokkal hibásabb vagy azért, mert a kis 2 bites agyad nem volt képes kezelni a szituációt időben - azaz képtelen voltál átlátni, hogy miért áll vajon a másik kocsi a kereszteződésben. Mit gondoltál, mit akar? Vagy (a helyzethez képest) túl gyorsan mentél, de ebben az esetben is nyugodtan add vissza a jogsidat.
A második videót - ha nem haragszol - nem nézem meg.

randomuser1 2010.12.28. 10:44:41

Nekem azért nem tiszta h ilyen rettentveszélyes dolgok miért mindig olyanokkal történnek akiknek kamerájuk van? asszem ez valami szemmelverésjellegű, nemkeresztényi, kifejezetten pogány bálványimádó praktika lehet.
Én eccer vittem magammal dzsípieszt az autóban oszt el is tévedtem rendesen...

"streetfighter" 2010.12.28. 10:46:57

@theutat villám:
Azért az nem semmi, hogy te jobban tudod, hogy történt, mint az akivel megtörtént. :D

pharmanord (törölt) 2010.12.28. 10:54:10

Zsoltikám, te kurva posztoló!

Azt az energiát amit kamerázásra forditottál forditsd inkább antidepresszánsra, vagy kurvázásra( tudok a hétben vagy 4-5 címet garantáltan nem cigány és nincs a lakásban pörköltszag), hogy megnyugodjál. Lehet, hogy falun ezek nagy dolgok, de baszki egyszer gyere má be ebbe a kurva Budapestre osztnézd meg itt a 1000000 autosból hány írhatna posztot, ha így állna hozzá. Megmondom: az összes.
A visszafordulsodér megérdemelnél egy fonáktaslit jobb orcádra, mer jobb kezes vagyok.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.28. 11:26:00

@''autónepper.'':
Szoval a gyerekülés a mentő körulmény?

Amugy sárga volt? Az! Akkor meg maraggy az autódban és ne tarts kresz oktatást az úton

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.12.28. 11:31:16

@XXXXXXX:
Volt egy Győzike só, valahol külföldön mentek gps-sel és a gép angolul mondta az utirányt
Győzike meg kiabált a lányának , aki hátul ült "mit mond-mit mond?"
Vazze , miért nem beas/lovári nyelvű gps-t alkalmazol, gondoltam

randomuser1 2010.12.28. 11:51:35

@horex: lenne rá kereslet, főleg a lánynevű prémiumautó vásárlói közt :)

CD-R80 2010.12.28. 11:57:58

A posztoló csinálja a műbalhét?:))
Kell az még az utakra, mert kevés a hülye így is...
Mellesleg csak nekem tűnik úgy hogy ő sem mindig az útviszonyoknak megfelelően vezet?
Meg mi a rákért kell megállni az úton! enyelegni?

CD-R80 2010.12.28. 11:59:16

Azt már meg sem merem kérdezni hogy kié az autó?:D
Lehet apué????

theutat villám 2010.12.28. 12:26:40

@"streetfighter":

Akkor magyarázd már el légyszíves, hogy miért nem fékeztél, miért nem álltál meg, miért kerülted ki balra (mert szerinted BEVÁGOTT eléd), miért nem álltál meg az úton, ahova befordultál? Mert fikázni tudsz a kritikák miatt, épp csak magyarázatot nem adsz egyikre sem, többek között Kirándulás · www.adventures.hu 2010.12.28. 10:30:22 is megfogalmazta.

Hurri Kán 2010.12.28. 14:06:36

Meg kell ölnöm Frank Drebint.

jónévez 2010.12.28. 14:34:14

Buta ember ez a Zsolt.
Belehajt egy általa beláthatatlan kanyarba olyan sebességgel, hogy nem tud megállni egy lassan tolató autó mögött, kénytelen lendületből kerülni, és csodálkozik azon is, hogy a balra fordulni szándékszó balra fordul...
A második videón pedig egy leszűkült úton azon csodálkozik, hogy ketten nem férnek el, és ha ő lehúzódik, akkor a másik nem (mert neki már nem kell).

Reggie 2010.12.28. 14:45:10

@Mille38: Nem tilos keresztezodesben tolatni.

Hurri Kán 2010.12.28. 14:50:56

A posztoló egy f@@@sz, ennyi... Nyilván kurva fontos száguldozni a jeges úton aztán ajvékolni hogy milyen hülye a többi autós...

Reggie 2010.12.28. 15:13:56

Mondjuk az elso videon lathato eseben labbal lefekeztem volna a kocsit ekkora tavon.

"streetfighter" 2010.12.28. 15:33:05

@theutat villám:
Te szerep tévesztésben vagy!
Miért írsz első szám második személyben?
Elvakultságodban kevered a szerepeket?
Te kijelentetted, hogy a posztoló oda akart menni ahova ment, holott leírta, hogy a másik autó miatt hajtott oda.
Erre felhívtam a figyelmed.
Te akkor sem hiszed, lelked rajta!
Azt várod, hogy én adjak magyarázatot más furcsa viselkedésére?
Szerintem ki akarta kerülni lendületből, de még időben rájőtt, hogy a másik által megkezdett balra fordulás miatt ez már nem sikerülhet, ezért tovább ment a másik irányba.
Hogy miért nem állt meg előbb? Ezt már a Zsolttól kérdezd! :)

schdl (törölt) 2010.12.28. 15:39:20

@gyvy: A Suzukisokról már nem is beszélve :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.28. 15:56:33

@szaGértő: Oszt mi a lényege? Van valami haszna is azon kívül, hogy este nem a valóvilágot kell nézni, hanem az aktuális nap vidijóját? :))

Kedvet is kaptam hozzá, de én nem aprózom el, én a fejem tetejére fogok szerkeszteni egy 360 fokos kamerát, hogy tényleg ne maradjak le semmiről :DD

"streetfighter" 2010.12.28. 16:05:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Ne tedd!
Elveszted a lelki nyugalmad, hiszen az otthoni "mozik" alatt jönnél rá, hány autóst borítasz ki idegileg magad mögött. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.28. 16:08:51

@"streetfighter": Hádemostmér? Milyen jó lenne esténként kielemezni, hogy ki mit csinál jól, és rosszul. Egész estét betöltő programok lennének, munka után kiértékelés, majd alvás. Királyság, nem?

"streetfighter" 2010.12.28. 16:17:57

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Ha ügyes vagy, még elintézheted, hogy műsorod lesz a Discovery-n, Egy kamionos viszontagságai Európa főközlekedési útjain címmel. :)

jónévez 2010.12.28. 16:22:29

@"streetfighter": Kár ezen összevesznetek, mert végülis jó kérdés volt ez villámtól: "nem "inkább befordult", hanem arra ment tovább, különben mi a toszért nem áll meg???"
Mert ha ismered a helyet, akkor az is megfordulhat a fejedben, hogy ez a videó érdekében elkövetett agresszió is lehetett. Ugyanis ha ott befordulsz Kisérre, nemsoká ki tudsz jönni az elkerülőre újra. Nem kell megállnod, visszafordulnod. És a videó végén tényleg gyanúsan úgy néz ki, nem állt meg, továbbhajtott előre.
Szóval, Villám arra célozhatott (szerintem), hogy látta ugyan a posztoló, mire készül a másik, és úgy döntött, akkor ő is balra fordul, ha már így állunk...
De az is lehet, hogy csak: mivel már úgyis túlzott sebességgel érkezve csak befordulással menthette a helyzetet, akkor már tovább is ment arra, a fentiek miatt (ismeri a helyet)

Frigyesmester 2010.12.28. 16:39:53

Nekem is van kamera a kocsiban, mégpedig két éve – „égettem is magam” itt az oldalon pár amatőr felvétellel. A felvétel rögzítése semmit nem vesz el a vezetésre és az odafigyelésre fordított időből. A felvételek megvágása és szerkesztése pedig egy másik műfaj – a Windows Movie Maker nevű programmal egyszerű (minden jogtiszta Windows „alaptartozéka”), de én egy profibb szerkesztőprogrammal dolgozom. A saját baklövéseimről és szabályszegéseimről készült felvételeket persze nem teszem közzé – azzal a munkatársaimat, barátaimat és a rokonságot szórakoztatom (néha nekem sem erősségem betartani a KRESZ-t).

De legalább ez a poszt emlékeztetett arra, hogy le kellene szerkesztenem azt a felvételt, amikor december 23.-án a Dózsa György úton a középső sávban haladtam, mikor a Peterdy utcából úgy vágott be elém index nélkül egy ezüstszürke terepjáró, hogy én már bent voltam a kereszteződésben, és nem volt annyi hely köztem, és az előttem lévő autó között, amilyen hosszú a terepjáró. Persze, hogy satufék, és nyomtam a dudát, mert közte és köztem nem volt több 20 centinél; és még az a bunkó mutogatott egyezményes kézjeleket (rendszáma: LHL-974). Persze a rendszám garantáltan koszos volt, csak a „műszakija” körül volt tiszta. Vagy az a kukásautó, amelyik némi nagykörúti szlalomozás után december 22.-én hajnalban a Nyugatiban lévő McDonald’s előtt majdnem a villamosvágányokra szorított le, majd szlalomozva folytatta az útját, végül a Váci útra kanyarodott ki – szinte az egyenesen haladó sávból.

A kamera pedig sokmindenre jó: vitás helyzetben bizonyítéknak sem utolsó a felvétel; de ha igazoltató sün meglátja a kamerát, akkor jó eséllyel nem érez nagy kedvet holmi túlkapáshoz sem. De nem a szabályszegők levadászása nálam az elsődleges célja a kamerának – a felvételekből inkább amatőr klipeket, kisfilmeket szoktam készíteni. De volt rá példa, hogy a rendőrség is igényt tartott egynémely felvételemre - na nem ellenem szóló bizonyítékként :).

Egy biztos: nem megyek a közutak idiótái és őrültjei után, és lehetőség szerint nem vitatkozom velük.

Végül mit mondhatnék: rencámot a kamerákra :)

"streetfighter" 2010.12.28. 16:54:24

@jónévez:
Én nem veszekszem.
A kérdés pedig kijelentés volt. :)
Épp ezért "szóltam".

J_W 2010.12.28. 18:03:28

Zsoltika te profi, ha látod, hogy tolat, és az kurva messziről látszik, akkor mi a faszért próbálod meg mégis kikerülni? Utána meg visszamész egy ilyen szarért. Csak magadat égetted ezzel a poszttal.

Allítólag 2010.12.29. 10:03:44

@theutat villám: Igen és az teljesen természetes, hogy ha valaki nagy sebességgel jön mögöttem,akkor nem megvárom hogy kikerüljön (megelőzzön), hanem inkább bekanyarodok előtte.Egyébként azt honnan veszitek, hogy nem fékezett? A videó ilyen szempontból csalóka.(Tehát mégiscsak a posztoló hülye a micrás meg teljesen szabályosan járt el.)

Petrodon 2010.12.29. 10:25:19

Hát Zsoltika, azt hiszem leszerepeltél rendesen...
Nem nagyon kellene erőltetned ezt a vezetés dolgot, nem neked való!

Cilimokus 2010.12.30. 21:08:04

Sziasztok!

Olvasom itt a lealázó kommenteteket az íráshoz :-(
Én küldtem ezt Silentsound-nak.
Nem vagyok sértődős fajta, nem vagyok profi autós sem, persze lehet hogy régebb óta vezet mint egyik-másikótok, de ti vagy nem vezettetek még igazán csúszós úton vagy csak a sértegetésben élitek ki magatokat, netán ugyanolyan balfaszok vagytok mint akiket a videókon látunk akiket fel szoktam tenni a netre?
Lényeg, hogy a történethez mindenképp hozzátartozik pár dolog.
- nem adja vissza a videó, de jeges volt az út sima irányváltoztatáskor is rendszeresen megcsúszott (nem mentem gyorsan 40-50 kmh), sokszor kanyarodáskor jobb egy kis gáz mert az húzottá teszi az autót és könyebb volt irányítani (így csináltam az első esetben is, mert nem fordult volna be balra másképp)
- a videó torzít a halszemoptika miatt elég rendesen, a valójában közeli és előttem történő dolgok a videón messzinek és nem olyan kockázatosnak tűnnek (ez egy egyszerű körbeforgó-memóriás kis frém/sec-es halszemoptikás biztonsági autóskamera, pont arra való ha valami történek ne kelljen magyarázkodni, meg persze arra, hogy a hülyéket feltegyük netre :-) )
- egyik eset sem lenne kockázatos ha száraz úton történt volna, mindkettőt le lehetett volna bárhogy reagálni, úgy hogy még szóra sem lenne érdemes, akár meg is állhattam volna, a lényeg pont abban volt hogy esélyem se lett volna megállni és hirtelen irányt változtatni egyik esetnél sem.
2010-12-19.-én történtek a felvételek, ha valaki emlékszik, nem épp jó útviszonyok voltak, persze meleg szobából és utólag megítélni dolgokat könnyebb.

Köszi még egyszer a hozzászólásotok!

üdv:Zsolt

CD-R80 2010.12.30. 21:22:16

@Bazso: Szia..
Nincs fűtés az autódban?

"streetfighter" 2010.12.30. 22:20:41

@Bazso:
"a videó torzít a halszemoptika miatt elég rendesen, a valójában közeli és előttem történő dolgok a videón messzinek és nem olyan kockázatosnak tűnnek"

Ha ezt tudod, akkor mégis mire számítottál?
Ezzel a sok hülye videózgatással, és a netre felrakosgatással mit akarsz elérni?

jónévez 2010.12.30. 22:51:57

@Bazso: "a videó torzít a halszemoptika miatt elég rendesen, a valójában közeli és előttem történő dolgok a videón messzinek és nem olyan kockázatosnak tűnnek"
Nos, ha ez így van, akkor ez azt jelenti, hogy az első videó felvételekor olyan sebességgel közelítetted meg az általad beláthatatlan kanyart, hogy NAGYON ne tudj megállni egy olyan akadály mögött, amire pedig számítanod kell(ene). Egy lassan visszatolató autó ilyen, a balra kanyarodó pláne.

Cilimokus 2010.12.30. 23:27:26

@jónévez: Szerinted mennyivel mentem? Ha vlaki tolat és meg akarod előzni mennyivel kellene menni? Ha előzöl és közben kiteszi az előzött autó a balra indexet és befordul akkor micsinász?

Cilimokus 2010.12.30. 23:31:22

@"streetfighter": én semmit nem akarok elérni, bemutatni a sok hülyét, hátha tanulnak belőle. Egyszerűbb felvételen bemutatni, mint írogatni, hogy akkor ez meg az történ és én erre azt meg ezt csináltam, de ha ennyire nem teccik, akkor ménem írjátok meg Silentsoundnak, hogy vegye le ezt az egészészet a hülye kommentjeitekkel együtt és akkor nincs vita. Én csak röhögök a színvonalotkon ... :-)

Cilimokus 2010.12.30. 23:40:08

@jónévez: egyébként ha azt látom, hogy be akar fordulni akkor még megálltam volna mögötte szerintem, de ő tolatott, ezért csak lassítottam, hogy megelőzöm. Ő nem nézett tükörbe és úgy kezdett irányjelzeni és befordulni. Most már érted?

D4D 2010.12.30. 23:53:45

@Bazso:
Ma ugyanilyen úton autóztam, ám ahol valamire számítani lehetett, ott elvettem a gázt, és nem itt a neten fikázódok, hogy de csúszott az út. Az hogy csúszott az út, az a hülye ember mentegetőzése. Bocs a hülyéért, nem személyeskedés céljából írtam.

Cilimokus 2010.12.31. 00:08:51

@D4D: Én nem mentegetőzök, hogy csúszott, hanem az tény volt. Csak nem értem miért értik ennyire félre a felvételeket, de ha nem teccik, akkor majd máskor nem küldöm be, majd magamban jól elröhögcsélek a hülyéken, ti meg fikázhattok mást. Írtam, hogy nem relatív gyorshajtás volt, mert emg tudhattam volna állni, ha azt látom, hogy balra befordul, de ő tolatott én meg meg akartam előzni. A másodiknál meg azért fordultam vissza mert a kocsi jobb oldalával a hófalat súroltam és azt is meg akartam nézni mit okozott és ha látható, akkor kell a felelősség elismerése a biztosítónál. Nem vagyok önkéntes rendőr sem, meg relatív gyorshajtó sem. De ha ennyire nem teccenek a felvételek írtam, hogy vetessétek le és akkor nem kell írogatni, majd én jól elröhögcsélek máskor magamban a hülyéken ti meg majd fikázhattok mást.

Cilimokus 2010.12.31. 00:26:05

@Petrodon: @Kirándulás: Szerintem nem mentem gyorsan, és ha valaki meg tolat, akkor te mit csinálsz, megállsz mögötte? Ha valaki tolat, akkor megelőzöm, az a minimum, ha tolatok, akkor figylemmel kisérem a tükörbe mi van mögöttem.
A 2 bit stimmel, mert 4 lehetőség van, megállok, megelőzöm, nekimegyek, vagy az árok.
Egyébként ha rám hallgatsz ne nézd meg egyik videót se.

Cilimokus 2010.12.31. 00:39:09

Ha nem haragszotok nem szólnék ehhez a témához tovább hozzá, szerintem igazam van, szerintetek meg nem, ez a konklúzió!

Sziasztok!

D4D 2010.12.31. 02:37:00

@Bazso:
Az hogy súroltad a hófalat, a felvételből nem vehető ki.

Ha csúszik, akkor is úgy kell menni, hogy meg tudj állni.
Nincs kedvem szó szerint kikeresni, de a gumiszabályba értelmezésem szerint a kereszteződést elvétő, tolató autó is belefér. HA ment az indexe balra (Ezt most lusta vagyok visszanézni), akkor eleve el se mehetsz mellette.

Nem kell megsértődni azon, hogy nem értünk veled egyet. Velem se értenek sokan egyet, mikor amellett érvelek, hogy a belső sáv nem városnéző és telekvásárló célokat szolgál.

BUÉK mindenkinek, ha holnap esetleg már délelőttre be lennék annyira rúgva, hogy nem sikerül írni kommentet. (Esélyes)

Cilimokus 2010.12.31. 10:16:09

Szia!
Igaz azt írtam, hogy már nem írok, de veled lehet értelmesen beszélgetni :-)
Persze úgy mentem, hogy meg tudtam volna állni először, csak már akkor nem mikor előzni akartam volna, az irányjelzőt akkor tette ki kb. kettőt villant és már fordult is be balra.
A hófal meg valami összelapátolt duncs volt a kocsibejárónál az koppant, de szerintem csak a dísztárcsán.
Nem az a baj, hogy nem értenek egyet, mert azt is le lehet írni normálisan, csak itt többen olyanra vették a stílust (ersze az önmagukat jellemzi egyrészt9 ami már arról szól, hogy én ilyen meg olyan balfasz vagyok meg adjam vissza a jogsimat. Nem vagyok sértődős, de ez miért kell, szerintem messze nem voltam én a hunyó az eseteknél, persze biztos van itt olyan aki okosabb mint én. Eddig ezt az oldalt normális autós oldalnak ismertem, de ez a véleményem most megváltozott.
Nektek is BUÉK!

Cilimokus 2010.12.31. 10:16:38

@D4D: Szia!
Igaz azt írtam, hogy már nem írok, de veled lehet értelmesen beszélgetni :-)
Persze úgy mentem, hogy meg tudtam volna állni először, csak már akkor nem mikor előzni akartam volna, az irányjelzőt akkor tette ki kb. kettőt villant és már fordult is be balra.
A hófal meg valami összelapátolt duncs volt a kocsibejárónál az koppant, de szerintem csak a dísztárcsán.
Nem az a baj, hogy nem értenek egyet, mert azt is le lehet írni normálisan, csak itt többen olyanra vették a stílust (ersze az önmagukat jellemzi egyrészt9 ami már arról szól, hogy én ilyen meg olyan balfasz vagyok meg adjam vissza a jogsimat. Nem vagyok sértődős, de ez miért kell, szerintem messze nem voltam én a hunyó az eseteknél, persze biztos van itt olyan aki okosabb mint én. Eddig ezt az oldalt normális autós oldalnak ismertem, de ez a véleményem most megváltozott.
Nektek is BUÉK!

Cilimokus 2010.12.31. 15:52:59

@Petrodon: Szerintem meg a kommentelők meg te szerepeltetek le, nektek nem kellene erőltetni a vezetést meg a vezetéshez értést ...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.12.31. 16:40:39

@Bazso: "...de ti vagy nem vezettetek még igazán csúszós úton vagy csak a sértegetésben élitek ki magatokat, netán ugyanolyan balfaszok vagytok mint akiket a videókon látunk akiket fel szoktam tenni a netre?"

Eddig olvastam, tovább asszem fölösleges, ez mindent elárul a posztolóról.

Cilimokus 2010.12.31. 17:42:56

@...::: Flúgos Kamionos :::...: hát akkor gondolom ez inkább téged jellemez, mert ez kérdés volt ...
én azt írtam le ami történt, de te meg itt a többi kommentelő olyanokat magyaráztok bele ami nem volt és úgy ferdítitek, hogy a végén még én vagyok a hibás
persze biztos ti vagytok az okosak meg ennek a blognak a kemény magja, akkor ez legyen a legnagyobb örömötök
végül is te nem írtál semmi sértőt, viszont volt aki igen, de akkor ez meg rólatok árul el mindent, sajnálom hogy olyan oldalban csalódok, amit rendszeresen olvastam

Cilimokus 2010.12.31. 18:15:31

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

mea culpa

Silentsound e-mailje megnyugtatott, természetesen itt nem írom le mit írt, de én mindenkitől elnézést kérek akit megbántottam, nem fogok több sértést írni senkinek, ha ti is elnézést kértek elfogadom anélkül, hogy válaszolnék rá.

legközelebb ha netán írnék még valami posztnak mondható dolgot majd jobban figyelek, hogy érthető legyen és rendesen le legyen írva minden körülményt meg a videó is érthetően legyen megvágva, nem csak úgy kutyafuttában.

Persze biztos lehet bennem is találni hibát, abban ahogy vezetek, de ugyanúgy mindenkiében, főként egy hangtalan videó alapján de a kommentelők stílusa húzott fel igazán nem az hogy nem értenek velem egyet.

Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!

üdv:Zsolt

Locksmith 2011.02.18. 20:26:18

Nem lenne rossz ha visszatennéd a videókat a Youtube-ra.
Vagy valami másik videómegosztóra












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása