Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Miii vaaaaan???

2011.01.11. 21:59 :: SilentSound

Nekem ma hazafelé egy túlzottan is aktív passatos tesztelte a reflexeimet az M3 bevezető szakaszán, ZAti meg tegnap egy látszólag ultrapasszív autóval akadt össze. Aztán amikor elhaladt mellette és átnézett, egy merő idegbajjal találta magát szembe. Meg talán egy kis szondasípoltató leheletet is érzett volna, kiszállnak megbeszélni a problémát.

A tegnapi napon, 2011. 01. 10-én kora délután természetfeletti látványban volt részem az M1-es autópályán Tatabányától Komárom felé haladva. Tatabányán az újvárosi lehajtó felé közeledve a lejtőről messzire belátni a pályát. A párás, ködös idő ellenére messziről látszanak irányjelzők és féklámpák felvillanó fényei. Az autós első gondolata az, hogy biztosan baleset, vagy műszaki hibás autó okoz gondot.

Hát, közelebb érve látszott csak a valódi helyzet: Egy túlélőművész a fejébe vette, hogy megmutatja, ki a Jani. A rossz időben látszott egy sötét alak, illetve az ő autója kivilágítatlanul. Kb 100 km/órával poroszkáló Chevrolet (Daewoo) terepjárója, a vátuljára felszerelt KZM-065 jelzéssel.

Az őt utolérők először türelmesen vártak, hátha észreveszi, hogy valami nem stimmel, de hiába. Villogtattak, dudáltak, majd (szabálytalanul) jobbról kikerülték. A helyzet teljesen abszurd volt, a sofőr utálta az egész világot. Rá se bagózva a villogó, dudáló sokaságra, és az előtte húzódó teljesen üres szélső sávra, csak ment rendíthetetlenül. Amikor utolértem magam is, és elveim ellenére jobbról óvatosan kerülni kezdtem, akkor jött a borzalom.

Egy fekete kabátban ülő középkorú nő, borvirágos arccal a jobb elsőn, karját széttárva láthatóan ordítva, hogy "miii vaaaaaan???", közben kis híján előre bukott a műszerfalra, nyilván a napszúrástól. Ez a látvány sokkoló volt, de ha FELTÉTELEZEM, hogy a vezető arroganciája is a közös italozásból ered, hát gratulálok a potenciális gyilkosnak, a KZM-065-ös őrültnek.

128 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes részeg autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.11. 22:09:12

Mi vaaaan? Legalább nem gyorshajtott. Ez is valami, nem?

cork77 2011.01.11. 22:12:16

A posztoló miért nem hívta a rendőrséget, ha úgy érezte hogy Őt magát és a többieket is veszélyeztette az őrült autós?

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.01.11. 22:19:20

@cork77: mert akkor meg köcsög önkéntes rendőr lenne... ezen a blogon mindegy, hogy van-e rajtad sapka :D

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.01.11. 22:26:58

Folosleges rendort hivni, tobb okbol:
1. Nem ernek ra kimenni. Probaltam dugoban a leallosavos combozokra rahivni oket. Azt tanacsolta a diszpecser, hogy hagyjam a fenebe, nincs kapacitas foglalkozni vele.
2. A lassuhajtas szankcionalasa bonyolult. Utana kell menni, kiszedni, beszeelgetni vele a hidegben. A traffizas sokkal kenyelmesebb.
3. Ebbol ninccs bevetel. Innentol mint 2.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 22:29:03

azert en ovatosan reszegeznek le "nevvel-cimml" valakit csak ugy

Monk 2011.01.11. 22:35:32

Azért bírom egyes emberek hozzászólásait. A lényeg, hogy mindig a posztoló a hibás :).

Holnapi poszt:
"Tegnap a belső sávban mentem békésen, erre a sok idióta agybeteg elkezdett villogni meg jobbról előzni. Hová fajul ez a világ?"

Kommentek:
"A posztoló minek poroszkál százzal a belsőben, vesszen az ilyen".

Na de hogy a témához is hozzászóljak, sajnos mostanában egyre több ilyen tötymörgővel találkozok én is. Valamiért agresszív állathoz kevésbé van "szerencsém" (vagy talán inkább tudatosan elkerülöm őket), de a belsőben ötvennel/százzal szottyogókat elég sűrűn kifogom. Úgy látszik, ez most a trend.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:03:08

@Monk: belsoben semmilyen sebessegel nem haladunk folyamatosan autopalyan,nade, ha az en rendszamommal kiposztolnak, hogy 100-al a belsoben mellettem a hot picsareszeg felesegemmel, valoszinu en is piasan vezettem
hat lepnek az ugyben
amellett hogy egyik sem bizonyithato, az utobbi ketto allitas ellen jogilag is fel tudnek lepni
sot fel is lepnek, ha itt esne meg
kis dollarmag mindig jol jon

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:04:03

hacsak a kulso nem folyamatso termeszetesen, de a lenyeg nem ezen van

Leadfoot 2011.01.11. 23:10:40

Azt hiszem, fogok nyomtatni egy nagy lapot rajta a következő szöveggel:

KRESZ
36. §

És az ilyen esetekben az óvatos jobbról előzéseknél be fogom mutatni.

Monk 2011.01.11. 23:10:43

@hagyma: valóban lehetne lépni, de ha valaki a posztoló által leírt módon vezet (ergo 90%, hogy piás), akkor inkább be kéne húznia fülét-farkát és csendben maradni. De persze lehetnek olyanok, akik kis zseton reményében ilyen esetben is feljelentgetnek, az viszont nem túl kifizetődő kis hazánkban (értsd: jópár év múlva kap némi zsebpénzt).

Na de a poszt nem is erről szól :).

-d(-_-)b- 2011.01.11. 23:11:25

@hagyma: Ja, csak itt nálunk a rendszám nem személyhez köthető adat, tehát ki lehet rakni. Egyrészt nincs nyilvános gépkocsi-adatbázis, amiből kiderülhetne, ki a tulaj, másrészt bárki vezethette az autót.

Monk 2011.01.11. 23:12:17

@Leadfoot: abszolút jogos a KRESZ-re hivatkozni. Viszont egyrészt az ilyen vezetőkön jobb minél előbb túljutni, másrészt vezess 100-zal végig Nyíregyházáig... tovább nem is kell mondanom :).

-d(-_-)b- 2011.01.11. 23:13:45

@Monk: És milyen alapon pereled be?

Oké, hogy bizonytalanul vezet valaki, ha ködös az idő vagy csúszós az út, de akkor legalább menjen a külső sávban.

Monk 2011.01.11. 23:15:38

@Monk: Ööö, asszem félreértettelek, bocsesz.

Leadfoot 2011.01.11. 23:15:49

@Monk: Félreértesz. Akkor mutogatom majd, mikor ÉN előzöm az ilyen szerencsétleneket jobbról.

12 éve van jogsim, és nyugodt szívvel ki merem jelenteni, hogy néhány különleges kivételtől eltekintve (pl. dugó) engem autópályán még nem előztek meg jobbról.

Leadfoot 2011.01.11. 23:16:29

@Monk: :-) Félreérthető voltam. Késő van na. Lapozzunk. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:23:06

@-d(-_-)b-:
viszont en bevallalom, hogy en vezettem es a kocsi is az enyem
az ittas vezetes ugy tudom buncselekmeny, ergo valaki rendszammal egyutt megvadolt buncselekmeny elkovetesevel
/a folyamatosan belsoben haladassal nem foglalkozom, ugyan az sem bizonyithato de maximum szabalysertes, na so, tilosban parkolot is lehet lefotozni es kiNET-ezni/
buncselekmennyel megvadolni azert huzosabb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:26:37

termeszetesen altalanos alany, nem en voltam
16 eve nem vezettem otthon

@Monk: a penz nem rossz dolog, de nemcsak arrol van szo, mi lenne ha teged kiposztolnanak, hogy szerintem a nojevel egyutt reszgen vezetett?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:27:13

mert ha neked nem gond, kuld egy fotot a kocsidrol es irok hozza storyt

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.11. 23:31:44

@hagyma: Nyugodj meg. Vegyél mély levegőt! Kifúj! Mély levegő, kifúj....Senki sem vádolt meg konkrét személyt, csak az autó renCáma (tényleg, rencámot az autóra) van leírva a posztban, és ha jól tudom, az autóknak nincsenek személyiségi jogaik, úgyhogy nem sértett meg senki semmit.
Másrészt aki így vezet, mint a posztban, az inkább kussoljon, mint pattogjon!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:37:57

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
te mpost omolyan azt hiszed hogy en az autozz blogon felhuzom magam:)
idiota
/ez jart az idiota mely levegos dumadert:)/
a pulzusom 60 alatti/
nade
ha ki lenne rakva a kocsid rendszammal, egy allitolag latogatott portalon ezzel a dumaval:
"Egy fekete kabátban ülő középkorú nő, borvirágos arccal a jobb elsőn, karját széttárva láthatóan ordítva, hogy "miii vaaaaaan???", közben kis híján előre bukott a műszerfalra, nyilván a napszúrástól. Ez a látvány sokkoló volt, de ha FELTÉTELEZEM, hogy a vezető arroganciája is a közös italozásból ered, hát gratulálok a potenciális gyilkosnak, a KZM-065-ös őrültnek".

magyaran reszeg potencialis gyilkos orultnek neveznek
az nalad OK?
nalam nem, de nem az en bajom
nem az en blogom
azert jobb ha nem jut el a soforig a poszt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:38:55

csak kell otthonra az a mediatorveny ugy tunik
ne irhassunk mar le barkirol barmit es ne kozolhessunk

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.11. 23:45:30

@hagyma: "te mpost omolyan azt hiszed hogy en az autozz blogon felhuzom magam:)"

Hááát, nagyon úgy tűnik :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:57:44

@...::: Flúgos Kamionos :::...: jiszel amit akarsz
en csak szoltam,ebbol baj lehet ha a tulaj elovassa
a poszt lenyege
igen csunya dolog autopalyan a belsoben haladni folyamatosan, kulonosen ittasan
amen

/azert ez a kocsibol valo filmezes es fenykepezes is megerne egy miset, de hidd elmen utoljara kkor huztam fel magam, mikor a Fradi kikapott a dozsatol 8-3-ra, lehettem vagy 12 eves, na akkor vertem a parkettet, azota minden OK/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.11. 23:59:40

bar kezdek ideges lenni, mert MAry hozhatna mar a hamburgerem:)
de mar beszoltam neki

huspotyolo 2011.01.12. 00:00:56

Ez jó poszt lefekvés előtt. Van benne minden amit csak szeretnénk: lámpa nélkül ködben, belső sáv indokolatlan használat, mutogatás, jobbról előzés és ittasság. Most már nyugodtan térhetek nyugovóra. :-)

Xezs 2011.01.12. 00:32:35

Egy próbát azért megért volna a rendőrség, annyit kellett volna mondani, hogy feltehetően ittas a sofőr. Ha meg nem, akkor ígyjárás, te mindent megtettél a közlekedés biztonságosabbá tétele érdekében.

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.12. 00:36:39

@magpet: Igazuk van,hiszen a kamionosokat figyelik,hogy előznek-e 6-22-ig,és az ilyen töketlenekre meg nincs idejük,mert ebből nem látnak pénzt.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.01.12. 00:55:51

@magpet: Azt kell mondani, hogy kisebbségi vagy és éppen kirekesztenek :D Arra jönne még a retekklub is azonnal :)

[mike] 2011.01.12. 01:30:41

Naaaaaaa......... De el lett rontva a poszt!!!! :D

Amikor azt olvastam, hogy a jobboson ült, akkor kezdtem mosolyogni, hogy valami angol nő lepapíroztatta idehaza a kocsiját. Úgy még poént is lett volna....
Így csak egy jobbról előző, telefonnal fényképezgető, ráérő hülye posztoló lett a tanulság!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 01:41:29

@[mike]: lehet be volt baszva, eleg borviragos a szelvedoje

Integrált Szerverterror 2011.01.12. 01:48:27

Egyszerüen meg lehet a sofőr ittasságáról győződni: ha jobbról mellé érsz neki kell ba... lökni a szalagkorlátnak(persze csak ésszel nehogy felboruljon mert akkor ugrott a teszt). Ha utána elhajt: részeg.

Integrált Szerverterror 2011.01.12. 01:52:42

Ezen az abszolúte nem vicces viccen kívül: én is szállítottam már a jobbegyen seggrészeg csajt józanul. Ő még a csúnyáját is mutogatta a többieknek. Bár sztiptíztáncosnő volt úgyhogy ez nem is túl botranyos viselkedés az ő esetében. Na meg persze fiatal.

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.12. 03:34:28

Nőt bilincsbe verni, arcát a műszerfalba, KRESZT és alapvető közlekedési ismereteket meg a fejébe. Az ilyennek drasztikus lecke kell, és inkább ne a kamiontól kapja meg, amely áthajt az autóján, neki pedig tüdejénél fogva kitépi az érrendszerét...

D4D 2011.01.12. 06:53:54

Chevroljet. Így hogy lesz hibás a Suzuki?

Harcimaci 2011.01.12. 07:28:54

@D4D: És a bringás hol lesz hibás?

Take-it-Easy 2011.01.12. 08:19:42

@hagyma: "16 éve nem vezettem otthon". Ezek szerint nem is élsz itthon. Ezek szerint azért fenyegetőzöl ennyire könnyedén perrel, mert foggggalmad sincs arról, hogy hogyan "működik" az itthoni jogrendszer. Le se szarnák a nyivákolásodat a hatóságok.

puffancs 2011.01.12. 08:30:41

ez a post most mirol szol? a szerzo tan irodalmarnak kepzeli magat?

az uk-ban 70mph a sebesseghatar autopalyan! 113kmph. persze mindenki gyorshajt, es van aki a gyorsitosavban megy 70nel, de attol meg nem kuldok kepet mesevel az autozz.blogra.

egyebkent is. ki ul bele manapsag egy daewoo-ba? ... na latod!

theutat villám 2011.01.12. 09:35:45

@hagyma:

Igazad van, akkor köcsögözzük le.

Ferocious 2011.01.12. 09:48:21

@hagyma: Látszik, hogy túl régóta élsz már az USA-ban, arrafelé nagy divat ez a mindenkit pereljünk be trógerkodás. Szerencsére idehaza le se szarnának bármennyire is pattoghatnál...

Aki meg így vezet, mint a képen látható baromállat, azt kiszedni a forgalomból és ott helyben tarkónlőni. Legalább nincs vele többet gond...

Xezs 2011.01.12. 09:55:01

Nem tudom, mi bajotok a pereléssel. MIndenkinek törvény adta joga. Ettől nem lesz valaki rosszabb, vagy jobb ember.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.12. 09:55:26

@hagyma: Az igazán ciki az lenne, ha a vezető felesége is megtudná, hogy a férje egy részeg ribivel furikázott akkor, amikor elvileg festette a falat Lajoséknál...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.12. 09:57:47

@Xezs: Amúgy igen, roszabb ember lesz a notórius perlekedő, ugyanis van egy ilyen szenvedély/elmebetegség is, csak a munkamániához hasonlóan könnyebben elfogadja a társadalom. Egy darabig. Előbb-utóbb valaki meg agyonüti...

VLADISZLAV 2011.01.12. 10:02:32

De de nagyon is jó, hogy látszik a rendszám, ilyenkor ez az egyetlen fegyver(ünk), hogy pellengére állítunk egy valószínűleg magáról megfeledkező autóst. Pont az lenne jó ha látná magát kívűlről, hogy milyen hülyeséget csinál. Én azoknak a beírásoknak nem látom inkább értelmét, amikor kitakart rendszámmal megy egy piros Suki 80nal egy 70es táblánál és ejnye-bejnyézünk.

theo 2011.01.12. 10:10:17

@hagyma: Aranyos lenne, ahogy a becsületsértési feljelentésedben elismered, hogy kivilágitatlanul vezettél lakot területen kívűl, és még a kötelező jobratartást se tartottad be. Lehet nem járnál jól :D

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.01.12. 10:10:32

Pekingben vannak a vilagban a legnagyobb aranyban a kivilagitattlan autok :) Ezt a sok ujvezetonek tudom be. Naponta latok a varosban egy tucatot egy oran belul.

Hurri Kán 2011.01.12. 10:13:01

Biztos borkóstolón voltak :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.12. 10:18:57

@theo: Nem biztos, hogy a polgári per során a közlekedésrendészet beavatkozóként belépne és szabálysértési bírságot szabna ki.

A d r y (törölt) 2011.01.12. 10:23:32

@gyvy: ja.Szédült szegény 100-nál:D
Nem csodálom, h nem látta azt sem, h a belsőben kódorog a hülye.:D

Csigorin 2011.01.12. 10:47:50

Tenni fogok egy rohadtnagy feliratot az autom bal oldalara hogy "JOBBRATARTAS BAZDMEG!!!"
Talan ebbol ertenek ha mar a villogasra basznak ra...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.12. 10:50:17

@hagyma:
Szélvédő jégvirágos szok lenni

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.12. 10:54:41

@Csigorin:
És azt hogy fogja elolvasni aki elötted megy?

Írd ki forditott irással mint az ambulacia stb. hogy tükörböl is olvasható legyen
Persze ez sem biztosítja hogy az elötted menő tükörbe néz

Az ilyet el kell hagyni és nem törődni vele.

Csigorin 2011.01.12. 10:55:15

Majd elolvassa mikor jobbrol elozom hosszas dudaszoval, es legalabb felfogja mi a bajom...

moderator index (törölt) 2011.01.12. 10:58:46

Sziasztok. A járművet én vezettem az adott napon, mellettem a feleségem volt. És mégis Zati hogy a picsába mered te fikázni az én terepjárómat?? Olyan fülest nyomnék ha itt lennél behugyoznál. Mit képzelsz hogy rendszámostul felraksz a netre?? Kértél engedélyt? Kaptál engedélyt? Házhoz jössz két fülesért? Nagyon gyorsan távoltscsd el míg nem lesz belőle nagyobb gond!!4!

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.12. 11:01:50

@Chaoyang:
www.youtube.com/watch?v=IQtJlCB5TOw
Mintha égnének a lámpák
Akinek meg nem ég, azt megvilágitja a másik lámpája
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.01.12. 11:03:42

@moderator index:
Letiltottad a fotód közzétételét előzőleg?
Közterületen bárki fotózható

domeq 2011.01.12. 11:10:00

Mostanában ez nagyon gyakori, meg a ködlápás barom aki nem veszi észre hogy mögötte megyek 25 perce akkor már nem kellene ködlámpa. Lakott területen belül még klasszabb.

Gera 2011.01.12. 11:11:18

Nappal kivilágítatlanul? Ugyan már, pár hete éjjel az M3-on nézem, hogy mintha fénylene valami a ködben a külső sávban, aztán felsejlik egy kivilágítatlan pótkocsi :) Elkezdtem kapcsolgatni a lámpámat, néhány másodperc után felkapcsolt valamit a sofőr és lett fény hátul. Lehet, hogy valakinek megmentettem az életét.

Hiperlajhár 2011.01.12. 11:12:06

Téli gumit a villamosokra!

Boo 2011.01.12. 11:14:23

Ha enyém lenne a sevi, elmennék a rendőrségre, azzal hogy és rágalmazásért tennék feljeltnést, mivel a rendszám alapján ismerőseim rámismertek, és posztoló semmit nem tud bizonyítani az állításáiból. Miután a rendőrség kinyomozta, hogy ki irogatott ilyeneket rólam, beperelném személyiségi jogaim megsértése miatt. Bármelyik bíró megítél fél millát kártérítésként, amiből aztán a borvirágos ribimet ismét elvihetem megdöngetni, mikor nincs otthon az asszony :-D

Szóval amiről hagyma írt az bizony már nálunk is megtörténhet, csak egy jó ügyvéd kell.

zati 2011.01.12. 11:19:30

@moderator index: zati vagyok, a poszt írója.
Nem részegeztelek le, én emeltem ki nagy betűkkel, hogy FELTÉTELEZEM.
Ha csakazértis lámpa nélkül 100-zal bünteted a világot (nem csak engem, erre hegyeztem ki), akkor valami nálad nem stimmel. Több tucatnyi autót kényszerítettél szabálytalankodásra, pedig üres volt a jobb sáv. A viselkedéseden, a feleséged grimaszolásán, és a mai hozzászólásodon is látszik az arrogancia. Nem kell fülest osztogatni, nem fogok leállni a magadfajtákkal. SilentSound bölcsességére van bízva, hogy mit tesz. Minden esetre bíróság előtt is vállalom a leírtakat.
Le kellett volna húzódni, hadd menjen a gyorsabb, pláne, ha nem gyorshajt.
Azért csodálkozom, nem egy kigyúrt-kopasz huszonéves vagy, böcsebb is lehetnél.
Én csak élve szeretnék hazajutni, a saját tempómban. Ha egyszer én találom itt magamat, akkor nem a posztírót fenyegetem (ha megyünk a bíróságra, ezt se felejtsd el megemlíteni), hanem gondolkodnék, hogy mit rontottam el.
Esetleg megkérném (nem fenyegetném) SSoundot, hogy a rendszámot takarja ki.

Xezs 2011.01.12. 11:23:13

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: De én nem az ok nélküli feljelentésről beszélek. Nyilván minden rendszerben van olyan, hogy a rendszer által biztosított eszközökek valaki nem rendeltetésszerűen használja.

De ettől függetlenül ne nézzük már le azt is, aki rendeltetésének megfelelően használja az adott eszközt (jelen esetben a per lehetőségét).

Xezs 2011.01.12. 11:28:18

@zati: Hagyd már, nem látod hogy kamuzik?

Roy 2011.01.12. 11:33:04

Lopakodó üzemmódban közlekedett csak.
Ma sajnos bevett szokás, hogy nem kapcsolja be a világítását, nem indexel amikor kell az autós.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.12. 12:18:29

@Roy: Egyik kezében az ájfon, a másikban a cigi, mit vársz el tőle?

Marty Mcfly 2011.01.12. 12:19:53

mit kell ezen megrökönyödni... meg ez a kifejezés: "akkor jött a borzalom" :-) hehe, mintha nem is tudom mi történt vna! A sofőr még lehetett ettől józan, a csaja meg lehet, beteg volt... :-)
hány ennél súlyosabb bunkó van az utakon...

Marty Mcfly 2011.01.12. 12:23:11

amúgy én vezettem a posztban szereplő autót, na és :-)

Semper Fidelis 2011.01.12. 12:24:52

@moderator index: Nem hiszem el koma, hogy te voltál, de ha mégis, csak annyit mondok, hogy nem kellene óberkodni, főleg akkor nem, ha szabálytalan voltál.

moderator index (törölt) 2011.01.12. 12:36:11

@zati: Vehhe. Problem? Trollfejszmájli:)

FDToth 2011.01.12. 13:06:44

Az M1-esen vannak kamerák amelyekről figyelik a forgalmat? Mert ha igen, akkor nem értem, hogy miért nem szedik le a következő parklónál, kihajtónál az autópálya-rendőrök.
Nem tűnik fel senkinek sem, hogy a belső sávban halad és sorban előzik meg jobbról???
Ha pedig nincs kamera, akkor miért nem szerelnek fel? Lehetne szépen büntetgetni a belső sávban haladókat/cammogókat, nem csak mindig a gyorshajtást szankcionálni...

2011.01.12. 13:35:37

Nem értem miért van ez a fene nagy vergődés... jobbról meg lehetett előzni, nem ? Történt probléma ?
Tegnap láttam egy gyalogos gázolást, ott állt a nagy tócsa vér a sáros úttesten.

Agyalap 2011.01.12. 14:19:06

@moderator index:
@hagyma: Annyira jó fejek akik védelmükbe veszik/beleélik magukat az ilyen pondró helyzetébe...

"streetfighter" 2011.01.12. 14:28:28

@Lakoselvtárs:
"ott állt a nagy tócsa vér"

Még jó, hogy gumicsizmában voltál, mi?

Xezs 2011.01.12. 14:29:12

@Lakoselvtárs: KRESZ tiltja a jobbról való előzést, pontosabban az elhaladást lakott területen kívül.

Hurri Kán 2011.01.12. 14:32:20

@Xezs:
De a folyamatos, belső sávban haladást is.

"streetfighter" 2011.01.12. 14:40:23

@Xezs:
Látom, te nagyon komolyan veszed azt az írást. :D

Devil 2011.01.12. 14:45:48

Nem ez a holgy az egyetlen aki szeret kora este/ keso reggel, szurkuletben, sot lehetoleg kodben vagy esoben vilagitas nelkul kozlekedni. Tok sotetben altalaban rajonnek hogy ok sem latnak semmit es felkapcsoljak a vilagitast.
Preferalt autoszin a fekete (a fekete mindenhez megy - ja, a hulyeseghez is) de lattam mar mindenfele szinu autot (ha eleg kozel jott hogy a szinet is lassam) "lopakodo" uzemmodban kozlekedni.
Sot a gyalogosok is tudjak ezt, imadom a divatos fekete rucikat, kabatokat, fejre-fulre huzott fekete sapikat, es igy bicajra is ulnek am, nagy kedvencem ha a bicajon sincs lampa vagy egy alig pislakoko fel wattos lampaval fuszerezik azt a kis izgalmat az eletukben hogy hazaernek-e vagy sem.
Lehet hogy mindegyik meg akarja mutatni hogy o a Jani, szerintem inkabb szimplan hulyek, figyelmetlenek, tudatlanok, benak, nem valok a kozlekedesbe. A gyalogosokra is ertem mindezt.
Autobol kb 1 masodpercem van felismerni hogy "van ott valaki" vagy baj lesz. Mehetek akarmilyen lasan, figyelhetek a zebranal akkor is ennyi ido van az eszlelesre. Ha az eszlelest az illeto csunyan megneheziti, mindketten rosszul fogunk jarni, valoszinuleg o fog rosszabbul jarni de en sem leszek boldogabb mint elotte.

Xezs 2011.01.12. 14:54:12

@gyvy: Természetesen. Nem is azért mondtam, hogy az a paraszt, aki elhalad jobbról.

@"streetfighter": Nem csak KRESZ terén, de az élet szinte minden területén megfigyelhető, hogy beleszarós nemzet vagyunk. Szarunk szinte mindenre, meg is lehet nézni az eredményét. Balesetek, szemetes utcák, üres államkassza, rohadó BKV és még sorolhatnám estig.

Én csak ezt a nagymértékű beleszarást nem csípem, azt meg mégjobban, mikor emberek fals ideológiát gyártanak a beleszarásuk mögé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 14:58:19

irtam egy eleg hosszut
aztan kitoroltem
rajottem remenytelen a 3millio hazmester , onkentesrendor es fittipaldi orszagaban megerteni azt, mi a poszttal a gond

little honey 2011.01.12. 15:02:28

érdekes, múltkor volt egy poszt vkiról, aki tartósan a középső sávban haladt. akkor a sokan itt verték a nyálukat, hogy az teljesen rendben van, most valahogy nem látom őket arról írni, hogy nem is olyan fontos dolog a jobbra tartás.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.01.12. 15:03:18

@Xezs: Házi feladat, hogy a párhuzamos közlekedésre alkalmas út másik sávjában történő elhaladás előzésnek minősül-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.12. 15:06:25

azert annyit meg, ezt a temat reszemrol lezarva, ha kiteszik a kocsimat egyvalami mediaba a rendszamommal es azt allitjak reszegen vezettem, a nom is reszeg volt
mindez egy foto alapjan es ez valaki szerint normalis, akkor valoban en vagyok a hulye es onkritikat gyakorlok
/ az nem kerdes, hogy ha velem tortenne meg, barhol a vilagon, helyreigazitast es karteritest kovetelnek, vlamint feljelentest tennek hamis vad es becsuletsertes miatt/
igy zusammen

"streetfighter" 2011.01.12. 15:12:55

@little honey:
Csak annyi a probléma, hogy az a középsőben ment a megengedett felett, tehát simán előzhető, ez pedi a belsőben, jóval a megaengedett alatt, akit még elvben előzni sem lehet.
Nincs sok különbség ugye? :D

nyuszigonosz 2011.01.12. 15:31:13

A posztoló szubjektívan feltételezi , hogy a képen látszó kocsi soförje alkoholt fogyaszthatott, minekutána potenciális gyilkosnak, söt örültnek nevezi....
Hagymánál a pont.
Ha ilyesmit csakis feltételezek, hát nem rakom ki fotóval-rendszámmal!
Meg még valami: a posztoló de nagyon ráért elözés közben fényképezni, bebámulni az elözött kocsiba, söt szájról olvasni még azt is, amit szerinte ott éppen mondott valaki, egy koszos ablakon keresztül borvirágos arcot is látni vélt...

Xezs 2011.01.12. 15:48:03

@newtehen: Jobbról "kerülni" elhaladásnak számít, azt meg városon kívül nem csinálhatod.

randomuser1 2011.01.12. 16:25:05

A poszt szempontjából lényeges kihangsúlyozni h a sevrolé kaptivát tényleg a dévú fejlesztette:)

huspotyolo 2011.01.12. 16:28:07

@Xezs: Dehogynem. Pl: Angliában :-D

@hagyma: Nem kell komolyan olvasni ezeket, van ami igaz, van ami mesemesemátka. Vagy csak én vagyok úgy hogy a borvirágos résztől imagináriusnak veszem a sztorit, a lámpa és belső sáv ami hihető "hír" értékű számomra. Híradónak is szerintem 20% kitaláció.

Geri1984 2011.01.12. 16:30:12

Néha elképzelem, milyen jó lenne egy óriási led információs panel a kocsimon. És ilyen esetben ki lehetne írni hogy jobb kéz szabály... vagy mikor jönnek mögöttem akkor követési távolság... meg ilyenek...az indexről már nem is beszélve! Nagy a Isten állatkertje!

little honey 2011.01.12. 16:36:46

@"streetfighter":
azóta a kreszt böngészem, de nem írja, hogy 3 sávoson kevésbbé kell jobbra tartani. azt, meg hogy a megengedett sebesség felett nem kell jobbra tartani, azt főleg nem.

lehet, hogy szerinted van különbség, de a KRESZ szerint nincs.

huspotyolo 2011.01.12. 16:39:55

@little honey: Egyetértek, 150-el én is kikerülöm ezeket a középső sávos birkákat, azt vissza is húzok a külsőbe.

Xezs 2011.01.12. 17:05:30

@Geri1984: Ezen már én is sokat gondolkodtam! Szerintem simán meg lehetne csinálni előre-hátra, aztán előreprogramozott gombokkal csak benyomni az aktuális üzenetet.

A legelső gombomon az lenne, hogy PARASZT!

:)

thinker_ 2011.01.12. 18:34:38

@hagyma: a "feltételezem" szó nálad még nagybetűvel sem látszik, mi? :)
egyébként ha ilyet csinálnál az úton, akkor jobban tennéd, ha meghúznád magad és nem perrel fenyegetőznél. önkritika rulez.

thinker_ 2011.01.12. 18:36:33

@nyuszigonosz: az már nem is érdekes, hogy az autó ködös időben, kivilágítatlanul közlekedett, szabálytalanul? az normális, mi? remélem nem találkozunk a forgalomban.

lordjim 2011.01.12. 22:13:24

@...::: Flúgos Kamionos :::...: na most a hagymagyerek ha felhúzta magát,ha nem te hülyeséget írtál,és nem érted a lényeget tökfejbej

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.01.12. 22:21:59

@lordjim: Esetleg elmagyaráznád, hogy milyen hülyeséget írtam? Tudod a magamfajta hülyéknek nehéz a felfogásuk, ezért jó lenne, ha bővebben leírnád. Köszi.

Reggie 2011.01.13. 00:18:34

@hagyma: Nem nevezte annak. Azt irta, hogy ha ezt feltetlezne rola(azaz hogy reszeg), akkor gratulalna es nevezne potencialis gyilkosnak. De nem allitott semmi ilyet.

nyuszigonosz 2011.01.13. 08:20:31

@thinker_: valahogy problémád akadt a szövegértelmezéssel.
A poszt e részéhez: mármint kivilágítatlan kocsi, belsö sáv- szabalytalánság..NEM SZÓLTAM HOZZÁ. NEM KOMMENTÁLTAM.
Megtették mások. A Kresz idézök azonnal idézték a Kresz idevágó részét és a kivilágítatlan kocsikkal kapcsolatban már írtam, igaz egy más poszthoz hsz. Meg arra is sokan sokat írtak.
Amúgy én is nagyon remélem, hogy nem találkozunk a forgalomban, mert esetleg a forgalmi szituációk gyors értelmezésével is problémád akadhat.

Agyalap 2011.01.13. 09:16:07

@hagyma: Mekkora arc, aki külföldről savazza az itthoni helyzetet iszonyatos fölénnyel?
Ha neked az a fontos, hogy ne tegyék ki az autót - kicsit kifordult az a fene nagy jogérzéked. Gondolom közterületi kamerák felszerelése is ördögtől való, de legalábbis a becsületedbe gázol.
Ez nekem inkább nevetséges. Olyan, mint az USA-ból kiállni a személyes szabadságjogok mellett - tudva, hogy a világ legnagyobb lehallgató hálózata működik ott...

Xezs 2011.01.13. 12:02:32

@newtehen: Mert úgy döntöttem.

KRESZ tiltja amúgy.

little honey 2011.01.13. 13:39:49

@huspotyolo:

:)

sajnos az a szomorú, hogy a legtöbb esetben 120-130-cal szoktam megelőzni a középsősávos köcsögöket balról, úgy hogy üres a külső sáv. de verik a nyálukat hogy ők szabályosak.

huspotyolo 2011.01.13. 15:40:48

@little honey: Hát igen szokott lenni 50-60km/h-s sebességkülönbség, az a szomorú, hogy ezalatt nekem 4x kell ügyelnem sávváltásra hogy ezeket a nyálverőgépeket megelőzzem akik másodpercenként 15 méterrel kevesebbet tesznek meg nálam. Én már várom mikor jönnek rá a rendőrök hogy ezeket is lehet (ÉS KELL) büntetni. Jobbról nem merem megjátszani mert tuti engem vesznek elő.

Ritkán megyek M7-esen, de egy alkalommal ezt átlagosan 10x el kell játszanom. Volt olyan aki legalább észrevette, hogy külsőből legbelsőbbe majd vissza kell sorolnom és gyorsabb vagyok, utána rájött hogy nem esik le a karikagyűrű az ujjáról ha kimegy a külsőbe. De ezt csak 5%-a veszi észre, villogni meg nem fogok, a LEDes infótáblán én is gondoltam már...

"streetfighter" 2011.01.13. 16:28:18

@Xezs:
Mint már multkor is kifejtettem, igen nagy különbségek vannak a szabályok be nem tartása között. Nem csak a KRESZRE gondolok. Sokan szemellenzősen mindent egy kalap alá vesznek. Úgy tartják, hogy a szabály az szabály és kész.
Na, ezt én máshogy látom. Körtét az almával nincs értelme összehasonlítgatni.

"streetfighter" 2011.01.13. 16:30:08

@little honey:

Neked is csak azt tudom írni, mint már többeknek. Azért gondolkodni sem árt. :)

little honey 2011.01.13. 17:35:29

Nem érted:) Nem összehasonlítgatok. Arra utalok, hogy be kell tartani a KRESZ-t. A jobbkezes utcánál is, meg az autópályán is. Háromsávoson is, kétsávoson is. Tök mindegy hogy Te látsz-e különbséget.

Általában abból van a baleset, hogy a KRESZ-t sokan lazán vagy kreatívan értelmezik és azzal takaróznak, előbb gondolkodjunk, mielőtt betartjuk a KRESZ szabályait. Hát ez pont fordítva van.

"streetfighter" 2011.01.13. 20:15:49

@little honey:
"előbb gondolkodjunk, mielőtt betartjuk a KRESZ szabályait."

Aki így gondolkodik, az érdekes egy fazon.

A fordítottját viszont nem értem. Ha betartja, akkor utána min is gondolkodik? Hogy legközelebb miért ne tartsa be?

Én azt vallom:
Gondolkodjunk, mielött megszegünk egy szabályt.
Szerintem nagy különbség. :)

Xezs 2011.01.13. 23:07:42

@"streetfighter": A szabály pont azért van, hogy ne kreatívkodjál. Az út nem az a terület, ahol kreatívkodni kell, arra ott van a rajzlap vagy a gyurma.

Ha én valamit úgy gondolok, te meg máshogy, abból baleset van.

Ha mindketten igazodunk az előre kitalált szabályhoz, akkor nem lesz baj.

Nem attól leszel jobb és okosabb ember, ha mindent megkérdőjelezel, és Che Guevara módra szembeszállsz mindennel.

Ahogy korábban is mondtam már, neked nem fér bele a szemetelés de sokaknak igen. Ők ugyanazt mondják a szemetelésről mint te a KRESZről: nehogy már egy szabály mondja meg, hogy mit tehetek és mit nem.

Eltérő emberek vagyunk eltérő értékrenddel, a szabályok pont azért vannak, hogy egy közös nevezőt adjanak ennek a kurva nagy eltérősdinek.

Xezs 2011.01.13. 23:12:19

@newtehen: 36. § (4)

Külön kitér arra, hogy városon belül ("Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten...")elhaladhatsz jobbról. Ha ez városon kívül is igaz lenne, akkor

a, vagy odaírták volna azt is
b, nem írják bele, hogy városon belül

ennyi a történet. Ezt mondjuk magad is megkereshetted volna.

"streetfighter" 2011.01.14. 10:12:27

@Xezs:
Ebben a témában én sosem fogok veled és még pár hozzád hasonló (merev szabálybetartó) kommentelővel egyet érteni.
Én rugalmasan kezelem a szabályokat, de nem ész nélkül, ezért sok bajom nem volt belőle.
Én megértem a szabályok alkotóit. Egy olyan rendszert kell kidolgozniuk ami mindenkire kell, hogy vonatkozzon, de szerencsére nem vagyunk egyformák, sőt az autóink sem azok, tehát ez eleve lehetetlen feladat.
Nyilván nem egyértelmű dolgokra (lámpa, elsőbbségadás és hasonlók), hanem előzés, sebességhatár betartása és hasonlókra gondolok.
Ezeket egyébként sokan rugalmasan kezelik, csak sajnos rosszul.

mohopasi 2011.01.14. 10:38:14

Én már régóta mondogatom. Jogosítvány orvosijánál IQ-tesztet is be kéne vezetni. Ilyen esetben a jobbról előzés tilalma olyan okosság, mint a kamionok előzési tilalma. És ha 30 kamion fog egy ilyen barom ifást jól megpakolva 80-nal, akkor kocogjanak végig az országon úgy, mint a villamos?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.14. 11:37:30

Neki úúúj és naaaagy autója van, NEKI SZABAD, jó?

:D:D:D:D:D:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.14. 11:39:28

@"streetfighter": Tök mindegy lenne, hogy mit gondolsz, egy normálisan működő rendőrséggel eszedbe nem jutna szabálytalankodni, vagy rugalmasan értelmezni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.14. 11:41:37

@Xezs: Ja, de azért benne van, hogy a belső sávban az útra engedélyezett legnagyobb sebességgel kell haladni, mert így nem tarthatsz fel senkit (kivéve pl. balra kanyar).
Na most ezt betartva senki nem halad el jobbról, mert ők sem mennek a megengedettnél gyorsabban.

"streetfighter" 2011.01.14. 12:49:14

@ColT:
Ó, igazán?
Mondj egy országot, ahol minden sarkon vagy országutat, ahol 10Km-ként rendőr vagy radar van.
Olyan a világon nincs, ahol nem lehet szabálytalankodni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.01.14. 15:21:40

@Xezs: Ez még mindig nem indokolja, hogy miért volna a másik sávban való elhaladás előzés.

De akkor vegyük úgy, hogy igaz: Előzés.
Ugye szabad balról előzni a balra kanyarodót. Tehát ha mégy ki Pestről, és odaérsz ahol az M0-M7 szétválik, akkor az m7-es külső sávjában haladó (amúgy fizikailag középső) sávban haladó autó mellett nem mehetnél el balról, ha ő csak 60-al tötyög, mivel balra kanyarodik (megy tovább a M7-en) és az elhaladás előzésnek minősülne...
Vagy olyan helyeken, ahol dupla balra kanyarodó sáv van, ha a belsőben mégy, akkor vigyáznod kell, nehogy gyorsabban menj a külső sávban haladónál? Nonszensz!

Nem vagyok meggyőzve.

Xezs 2011.01.14. 17:41:20

@newtehen: Nem célom meggyőzni téged. Viszont ne keverjük ide az előzést, most elhaladásról beszélünk.

Dupla balra kanyarodó sávot pedig lakott területen kívül még nem láttam, de lehet van.

Most én csak a lakott területen kívüli dolgokat mondtam.

lordjim 2011.01.14. 19:12:26

@...::: Flúgos Kamionos :::...: na most ha ezt neked magyarázni kell...,a hülyeség az hülyeség oszt annyi,talán jobban megérted hogy te egy okostojás lükealadár vagy,nálunk itt oklahomában az ilyenek zsírozzák a kamionokat,tudod ahol köll ottan,dehát ezt te biztos tudod magadtól is

CD-R80 2011.01.14. 21:24:50

@lordjim: @...::: Flúgos Kamionos :::...: Persze mert ott minden alkatrészre és csavarra van külön ember:DDDDD
De azon kívűl máshoz nem ért.
Itt meg 3 popszegecsből tankot építenek, csak a kishitüség miatt senki nem hiszi el...
Amúgy meg az a hülye aki mondom, de nem mondom meg:DDD

CD-R80 2011.01.14. 21:34:55

@lordjim: Oklahoma az Borsod melyik része..?
Kicsi indián?

billencses 2011.01.15. 08:52:04

@CD-R80: Most miért? Kazincbarszelóna is ott van, sőt Sanfranszikszó is!:DDD

lordjim 2011.01.15. 19:17:09

@CD-R80: jeee...,meg százas szögből lopakodót,na ha azt látnád

lordjim 2011.01.15. 19:38:34

@CD-R80: mennyé,tesó végig a cigánysoron oszt mondd mindenkinek,hogy:oklahoma,de jó hangosan,na akkor megtalálod amit keresel.(you know?)

CD-R80 2011.01.16. 19:30:22

@lordjim: Téged kerestelek pont..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása