Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Legközelebb nekimegyek!

2011.01.19. 18:19 :: SilentSound

Nem is tudom, hogy örüljek vagy bánkódjak, amiért András levelében ott van a végén az a kiteljesedést gátló rendőrségi furgon...

Sokat írtam mostanában, gondoltam most abbahagyom kicsit, de mindig van valami ami kicsapja a biztosítékot, aztán nekem jobb, ha leírom. :)

Szóval. Szokásos, jövök a villányin a bah csomópont felé, a budaörsi út kereszteződés előtt, a menta utca torkolatánál csorgok a kocsisorban a külső sávban, mikor jobbról egy szakadt, de eredetileg fekete színű verda lendületből kiteszi az elejét a kocsim elé. Másik posztomban páran leszúrtatok, hogy túl előzékeny voltam a gazdagréti buszsofőrrel :D, de a lényeg onnan is látszik, hogy nem az életem múlik rajta, ha valakit kiengedek magam elé.

Az ilyen barmokat azonban nem bírom, aki próbálja kikényszeríteni belőlem, hogy beengedjem. Ha normálisan áll meg akkor lehet még be is engedtem volna, de így viszont balra húztam a kormányt és elmentem előtte, szerintem kapja be a makkom az ilyen agresszív köcsög. Na.

Persze nagy gázzal kilőtt és a seggemben mászva bevágott a mögöttem jövő kocsi elé, aki mellesleg rádudált. Nézem a tükörből hogy kivág a külső sávba, s mikor mellettem megy el, dudál kettőt hogy odanézzek, majd bemutat. Amiért bunkó paraszt módjára akar erőszakosan utat törni magának, én meg nem engedem be magam elé, mikor elsőbbségem van.

Nem alacsonyodok le sosem az ilyen emberekhez, de gondoltam ha lesz rá lehetőségem, megkérdezem tőle, hogy mi a probléma, egyébként ételfutár volt szerintem, hátsó ülésén ott figyelt egy hatalmas hűtődoboz, tehát gondolom sokat vezet...

A bah csomópontnál balra soroltam a kanyarodáshoz, egy rendőrségi kisbusz mögé, így kaján vigyor is kiült a képemre, gondoltam felingerlem a madarat, hátha lesz valami szaftosabb sztori belőle, de mikor utolértem és megálltam mellette, csak szigorúan nézett előre. Gondolom látta ő is a rendőrt mögöttem és nem akart arcoskodni, vagy csak letudta az egészet egy fakkjúval s ezzel bebizonyította már magának a felsőbbrendűségét.

Így hát kedves autózz blog olvasók, elnézéseteket kérem, de sem a rendőrök nem váltak szereplővé, sem happy end nem lett a vége, ráadásul vér sem folyt. Majd legközelebb jobban igyekszem, legalább feltépem az ajtaját vagy nekimegyek, hogy izgibb legyen a sztori.

98 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak rendőr büntetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.19. 18:29:57

"Nem alacsonyodok le sosem az ilyen emberekhez, de gondoltam ha lesz rá lehetőségem, megkérdezem tőle, hogy mi a probléma"

De azért már gondolatban már a lealacsonyodás szintjén vagy,ugye???

''autónepper.'' 2011.01.19. 18:30:13

a posztoló egy madár!:D:D:D

_____________ 2011.01.19. 18:30:58

Rendörök elött kislány vagy beleverni a kocsog fejét a kormányába...?
Ennek így semmi értelme, se box se tanulság... :-(
:-D

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.01.19. 18:35:44

Az ilyen mutogatós emberek mindig megmosolyogtatnak. És az hogy felidegeli őket, hogy röhögnek rajtuk. :D

Kovacsla 2011.01.19. 18:36:40

"Nem alacsonyodok le sosem az ilyen emberekhez"

És igazából miért is nem engedted be, ha igazából semmilyen akadálya nem lett volna annak, hogy jófej légy?

Tornado86 2011.01.19. 19:06:18

@Macibb:
Meg kell tanulja, hogy ne 3 sáv között menjen :P

LucziI 2011.01.19. 19:18:08

Ugyan olyan beszari vagy mint én. :D
Na jó, nekem a kiskocsim tele van ökölhosszabbító eszközökkel. :D (felnikulcs, "blankolókés", GR-pisztoly, kocsimosókefe az ülés alatt, stb)

[mike] 2011.01.19. 19:28:02

Meg kell állni és lehugyozni az ilyet....
@LucziI: ha beugatok neked lemosod a szélvédőm? :D

Tornado86 2011.01.19. 19:30:44

Egyébként ezt jutott eszembe megosztani veletek a poszt alapján: www.youtube.com/watch?v=0SiACsR_R2E&feature=sub

lordjim 2011.01.19. 19:54:44

@''autónepper.'': na hazajöttetek az oviból a buszossal,jól van egyétek meg a tejbegrízt oszt mars aludni

2011.01.19. 20:10:48

Amikor mögötted jött, le kellett volna lassítani 20-ra, ügyelvén arra hogy ne tudjon megelőzni. Esetleg egy kis ködzárót is az arcába, hadd vakuljon.

@Tornado86: Lefordítanád? Rohadtul nem értem miért rángatta a kormányt...

Tornado86 2011.01.19. 20:16:54

@GSX-R:
Az Aro elkezdett elõzni, amikor a videót feltöltõ tag mellé ért, azután elkezdett mentegetõzni, hogy nem látta.

2011.01.19. 20:22:39

@Tornado86: Értem. Én is jártam már úgy, hogy előztem volna 2-3 autót, erre az éppen előzött autó kitalálja hogy ő is előz. Persze tükörbenézés nélkül.

schdl (törölt) 2011.01.19. 21:06:54

Ennek a posztnak nem volt semmi értelme

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.01.19. 21:17:13

@''autónepper.'': Kell!

Apaaaaaaaaaaa! Kezdőőőőőőőőődik! :D :D

Gébor 2011.01.19. 21:35:15

Legközelebb zsigereld ki!!!

fakopács 2011.01.19. 21:50:32

Az erőszakoskodókat én sem engedem be direkt. Utána meg lassan megyek előtte.

Pistie 2011.01.19. 21:52:31

"Majd legközelebb jobban igyekszem, legalább feltépem az ajtaját vagy nekimegyek, hogy izgibb legyen a sztori."

:-D

nopánick (törölt) 2011.01.19. 21:58:58

Elsőbbség fogalma... vazze!

HA nem kell HIRTELEN fékezni/kormányozni, akkor teljesen szabályos az orr betolása eléd.
Ennyi...

Íme a KRESZ szöveg, tudatlan barátom:

b) Elsőbbség:
továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett
nem kényszerítheti
- haladási irányának
- vagy sebességének
- hirtelen !!! megváltoztatására

Vagyis jogosan anyázott
amiért nem engedted be.
Pedig nem kellett volna hirtelen fékezned!!!
Hisz csorgás volt, tehát kizárt a hirtelenség.

Sajnos sok ilyen bunkó van az utakon, akik
nem engedik be a másikat maguk elé...

Reggie 2011.01.19. 21:59:35

@Tanácstalan: Lehet is rajtuk rohogni. En mindig vigyorgok rajuk, meg integetek. Ettol meg idegesebbek lesznek.

1kutya 2011.01.19. 22:01:31

ez most mi?

nem engedted be és hőzöngött? kit érdekel az ilyen majom?

nyugalom! a hosszú élet ritka.

Reggie 2011.01.19. 22:03:30

@nopánick: Ha nem kellett volna hirtelen fekeznie a masinak, akkor miert nem kanyarodott rogton ki? Mert ugye ez esetben arrol van szo, hogy befer, tehat nincs miert kitolt orral varni es nezni hogy kozeledik.

szefós 2011.01.19. 22:05:56

Szar alak a posztoló is, meg a másik baromarcú is. A kiskakasok a szemétdombon kukorékoljanak, ne a forgalomban arcoskodjanak, ahol esetleg egy harmadik, vétlen fél dögölhet bele.

randomuser1 2011.01.19. 22:21:53

Ha futár volt, lehet jobban vezet mint a sokéves átlag oszt meglepődött h valaki kivételesen nem engedte be...

Zsola777 2011.01.19. 22:22:19

Ez az eset is azt mutatja, hogy a leginkább mutogatós arcok a legnagyobb beszariak (de szép szó), ha rendőrt látnak.
A poszt tolóval nem volt semmi baj, hiszen nem lehet mást az elsőbbségéről való lemondására kényszeríteni. Persze a szorult helyzetben lévőt illik beengedni.

venszivar 2011.01.19. 22:59:05

Veled mindig történik valami.....
- vagy jó a mesélőkéd
- vagy "csak" utaznak rád a rossz emberek
- még jó,hogy itt vagy "nekünk" s hol rendes vagy ,hol bunkó
-írd le helyettünk is a napi 77 777,ilyen esetet is,hogy legyen mit olvasni
Fantasztikus,ilyen világ rengető dolgokat oldasz meg naponta..........?Nyiss egy városi vezetői továbbképző tanfolyamot a többi kb. 3 millió "baromnak",én rám is rám férne.: ))))

jatti1 2011.01.19. 23:06:48

@nopánick: Hol mondja a KRESZ, hogy le kell mondani az elsőbbségi jogomról? Te csak engedj be minden tolakodót magad elé, de másnak nem kötelező! Ha Ő siet, akkor én is siethetek annyira, hogy a tolakodót nem engedem be!

AvgDvl 2011.01.19. 23:17:12

Tényleg elmeállapothoz és IQ-hoz kéne kötni a jogosítványt.

"streetfighter" 2011.01.19. 23:17:35

@fakopács:
Az, hogy nem engeded be az egy dolog.
De, hogy utána direkt szivatod, azért megérdemelnél egy jó kis seggberúgást seggfej!
Rühellem a hozzád hasonlókat!

[mike] 2011.01.19. 23:24:26

@nopánick: babám... hirtelen ki kéne egyenesíteni a fogalmi kuszaságot az agyadban! Eszem megáll... Nem ezen áll, vagy bukik az elsőbbségadás kérdése, hogy kell-e hirtelen fékezni... Ha netán meg nem sikerül teljesen kikanyarodni és megpöcköllek a két colos gallytörővel, meg leszel sértődve :DD: A csúnya rendőrbácsi meg azt fogja mondani, hogy nem adtad meg az elsőbbséget nekem. Nem azt, hogy nekem nem kellett hirtelen fékeznem :D Hihetetlen..... :(

Gera 2011.01.19. 23:27:50

Lehet mégis meg kellet volna írnom, ami velem történt, csak akkor túl gagyinak ítéltem. De ha már egy ilyennel be lehet kerülni, akkor tessék:

A Gellért téren ha a Budafoki felé megy az ember, akkor az egyik egyenesen menő sáv megszűnik a lámpánál. Na, ott akart mindenáron bepofátlankodni elém valaki, miután elment jobbról a pirosnál álló sor mellett. Nos, én amúgy beengedek mindenkit, aki normálisan közlekedik, de az ilyet nem szeretem, úgyhogy szegénynek nem jött össze :) Valami gagyi távol-keleti SUV volt. Persze mögém besorolt, de igencsak ideges lett. Itt jegyezném meg, hogy ha én járok így, akkor ha nem enged be, de padlógázzal kilő a zöldnél, az teljesen jó, mert mögé szinte mindig be lehet menni. Na, neki nem volt jó :) A Karinthyig végig a seggemben ment, ráncigálta a kormányt, dudált, villogott és vagy 5x próbált megelőzni, csak sajna a szembe forgalom miatt nem akart összejönni a dolog. Én nemigen zavartattam magam, mindkét zebránál elengedtem a gyalogokat, ahogy kell. A barom teljesen megőrült mögöttem. A Karinthy előtt beállt mellém a szembe sávba és vörös fejjel üvöltve anyázott én meg röhögtem, aztán elindultam a sorral, ő meg benézte és csak eggyel mögém tudott besorolni, aztán a kereszteződés után elporzott vagy 120-szal. Mielőtt jönne valami okos, nem tartottam fel, a Karinthynál ugyanaz az autó volt előttem, mint a Gellértnél. Láttam már pár idiótát, de eddig ez viszi a pálmát.

LucziI 2011.01.19. 23:33:57

@[mike]:
Persze, szívesen. Ehhez a folyamathoz a felnikulcsot használnám. Megfelel? :D :D
A m.kefe elég hosszú fadarab, nagyot lehet vele ütni, ha vészhelyzet van. ;) De ezt szerintem te is tudod. :D
A másik, könnyedén meg lehet szabadulni tőle balhé után.

Alikam 2011.01.19. 23:40:57

Mosolyogni mosolyogni, esetleg egy csókost is küldhetsz neki meg egy kacsintást.

Az ilyenektől egyszerűen felrobbannak.

Gera 2011.01.19. 23:41:17

Nem emléxem, vagy 2 hónapja történt.

nopánick (törölt) 2011.01.19. 23:42:33

@jatti1:

Hol vetted a jogsit...vazze !

HA fölérendeltként még nem vagy olyan közel, hogy MÁR CSAK HIRTELEN manőverrel tudod az ütközést elkerülni akkor MÉG NINCS ELSŐBBSÉGED SEM!!!!

Az elsőbbség, mint döntési kényszer akkortól játszik, amikor az ütközést már csak a HIRTELEN fékkel/kormánnyal lehetne elkerülni ha az alárendelt nem engedné el önként a fölérendeltet...

A fölérendeltnek ezért MINDIG számítani kell, arra is, hogy ha még nincs túl közel, akkor esetleg lassítania-MEGÁLLNIA-kormányoznia kell, mert kijönnek-bemennek elé...! mert amíg nem kell HIRTELEN cselekednie addig szabad zavarni.

CD-R80 2011.01.19. 23:46:47

@Alikam: Az egy kicsit már meleg..
@nopánick: Istenem..

Alikam 2011.01.19. 23:50:47

@CD-R80: az a lényeg, attól csak még idegesebb lesz...

Alikam 2011.01.19. 23:54:20

@AvgDvl: nem tudod kiszűrni, csak a fejekben lehet ezen változtatni de az még nagyon sok idő.

nopánick (törölt) 2011.01.20. 00:02:28

@CD-R80:

Te csak az ÜRES útra kanyarodsz rá?!!!
Nem hiszem....

Vagy akkor is kikanyarodsz ha közeledik valaki, de úgy gondolod még nincs veszélyesen közel?

Netán akkor is kikanyarodsz, ha tudod, hogy bizony PICIT lassítania kell neki majd miattad, mert már egész közel van....?

Ebben az utóbbi esetben hol húzod meg a határt ?!!!
A KRESZ úgy húzza meg, hogy olyan közel már nem mehetsz ki elé, hogy neki HIRTELEN kelljen fékeznie.
Mert akkor már az elsőbbségét megsértetted!

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.20. 00:13:43

@lordjim: Finom volt a tejbegríz,és most már mehetek pukizni a házatok elé is a 25 éves Ikarussal,mert valahol fel kell termelnem a levegőt,és mégsem zavarhatom a normális embereket.
Vagy te is ilyen gondolkodású vagy,hogy a következő autód Suzuki lesz???

@''autónepper.'': Mi legalább az oviból hazahozzuk a jó kis nőket a gyerekükkel együtt,lefektetik a gyereket,utána főznek ránk,és még utána ki is elégítik a vágyainkat,és másnap jöhet a következő.

Neki meg marad a sóvárgás a tejbepapi után. Lehet,hogy anyatej helyett máson nevelkedett. :)))

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.20. 00:50:28

Nahátakkor:
1. Miért nem engeded be a kajásfiút? Valaki éhenhal, amíg te szabályosan közlekedve pöffeszkedsz az úton!
2. Az ételfutár teljesen megzavart mindenkit, téged is, beszélsz összevissza: a VILLÁnyi úton mész, melletted a futár, aki KÉSésben van, a "KAJÁN vigyor" (mi ez, Happy Meal?), "felingerlem a madarat" (mégis inkább KFC volt), "szaftosabb sztori" (ez valami kifőzde lesz), "ráadásul vér sem folyt" (megvan öcsém, kóser kaja, vagy halalfood)

GIGALOL

:)

ex-dr. vuk 2011.01.20. 00:54:57

Mikor megyek at a zebran gyalog az autosok ott is ki akarjak kenyszeriteni, hogy lemondjak az elsobbsegemrol..
Naddolog. :D

etruszk 2011.01.20. 01:34:55

@nopánick: Mi a helyzet akkor, ha jobbkezes kereszteződéshez érkezünk egyszerre és én vagyok neked jobbról? Tételezzük fel, hogy mindketten a rendes emberek közé tartozunk, és valóban lassan közelítjük meg a kereszteződést. Te ezek szerint látván, hogy lelassítottam, már nyugodtan átmennél előttem. Hiszen ha én már csak 5-10 Km/h-val megyek, akkor már nem kell hirtelen nagyot fékeznem. Csak legfeljebb megtorpanok, ha mégsem adják meg az elsőbbségem. A másik kedvencem az a paraszt aki 60-80 Km/h-val érkezik a körforgalomba, mert így az épeszűek, akik egyidőben érkeznek vele a következő bejárathoz, inkább nem hajtanak be elé a körforgalomba.

Zsola777 2011.01.20. 01:36:26

@vuk_: Ja, és gyalog hirtelen meg kellett állnod, és néha az irányodat is megváltoztatnod, ugye? :)
Skandalum!

Tibike15 2011.01.20. 05:30:46

Ha működne normálisan a zipzár elv akkor nem kéne erőszakoskodnia az embereknek, hogy beengedjék. Az ilyen öntudatos miatt van a legtöbb idegeskedés, akik felfújják magukat oszt jól nem engednek be senkit az ő sávjukba, mert ők a nagyságos urak, akik elé senki be nem jöhet.
Én elég határozottan szoktam sávot váltani, rárántom a kocsit, ha bunkó a másik illető. Hamar beijed valaki és beenged. Máshogy meg talán csak a 4. vagy az 5. kocsi engedne be ha nem lennék határozott.
Cserébe viszont egy autót én mindig beengedek magam elé, ennyi, oszt nincs idegelés meg nem kell blogot írnom hogy a parasztja hogy felidegelt, amikor beakart jönni ELÉM, érted ELÉM !

Reggie 2011.01.20. 05:40:26

@Zsola777: Gyalogos elsobbsege azt jelenti, hogy nem is zavarhatod a gyalogost.

@[mike]: Javaslom a kresz ismetelt atolvasasat.

Reggie 2011.01.20. 05:42:41

@Tibike15: En attol vagyok ki, hogy valaki elott folyamatosan van hely, de ha kirakom az indexet, akkor belehuz. Az ilyenekre en mindig rahuzom.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2011.01.20. 06:07:07

vezettem dél-olaszországban.

az ott uralkodó szemléletben a beengedés nem "udvariasság." megyek, ott van tíz centi berakom az orromat, a másik autós picit lassít és már bent is vagyok.

alárendelt út torkollik nagyforgalmú főútba? magyarországon meg lehet őszülni. az olaszoknál az első párméteres résbe bekanyarodik az autós a főútra, és aki elé bejött az lassít. nem dudál. nápolyról és salernoról az a benyomásom, hogy a duda nem büntetést vagy indulatok kifejezését szolgálta, hanem jelzés.

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.01.20. 06:49:52

körbecsövezett kockapatrol
oszt mehet a szórakozás

isti77 2011.01.20. 08:49:16

Csodás tanmese arról, hogy kell az amúgy sem éppen nyugodt közlekedésben még egy kis agressziót szítani, igazából mindenféle nyomós ok nélkül, csak úgy, öncélúan.
Ugyebár van egy pizzafutár, akinek az a dolga, hogy a lehető legtöbb címet szórja le minél rövidebb idő alatt, így nyilván nem úgy vezet, mint a nagypapa, aki a tavaszi napsütésben kikocsikázik a Dunakanyarba. Gyorsabban, kicsit rámenősebben, nála ez napi rutin, rengeteget vezet, és mindig sietnie kell, így van ezzel minden áruszállító. Szerintem az ilyenek ha akarnának, sem tudnának már lassan, nyugodtan vezetni. Az, hogy be akart menni eléd, az nem egy kifejezetten ellened irányuló cselekedet volt, ő csak menni akart. Viszont a te reakciód kifejezetten ellene irányult, és innentől már jogos az ő agressziója. Nem került volna semmibe beengedni, semmivel nem kerültél volna hátrébb, leszámítva azt az 5 métert. Viszont megspóroltál volna egy konfliktushelyzetet. De ha téged kifejezetten ez inspirál vezetés közben, akkor bocs.
Ezt nem ártana átgondolnia az összes önjelölt tanító bácsinak, aki úgy gondolja, hogy majd ő megneveli a szabálytalankodót, majd ő megmutatja, hogy kell közlekedni. Ehhez nem kell pszichológusnak lenni, csak egy kis ész kell, hogy átgondold a szitut. Aki sávot váltogat, száguld, előzgeti egyik autót a másik után, az bár szabálytalan, de nem azért teszi azt, amit tesz, hogy vetélkedjen pont veled, vagy bárki mással, akit megelőz, vagy aki elé bevág, ő valamiért siet, menni akar (lehet, hogy okkal,lehet, hogy csak úgy), nem a te dolgod megleckéztetni, majd belefut egy rendőrbe vagy traffipaxba, ne törődj vele. Az agresszióhoz a te viselkedésed vezet, felveszed a kesztyűt, amit oda sem dobtak neked. Te kifejezetten őt akarod akadályozni (mondhatjuk, szívatni), akkor mire számítasz?
Azért sem értem az ilyen tanító bácsikat, mert én amikor egy ilyen állatot látok, már csak azért sem állok le vele szívózni, mert azt akarom, hogy menjen minél hamarabb, legyen minél távolabb tőlem, törjön össze valaki mást. Ennyire sekélyes az életed, hogy csak autózás közben tudsz hódolni a versenyszellemednek, ennyire nincs lehetőséged a bizonyításra sehol máshol?

Lapidus Ted 2011.01.20. 08:52:14

Szerintem a posztoló kb egy szintem van a futárral. Mit kell ebből akkora hisztit csinálni?

ex-dr. vuk 2011.01.20. 09:04:32

@Zsola777: hat ha nem akarom, hogy elussenek, kenytelen vagyok eleg gyakran.

"streetfighter" 2011.01.20. 09:04:37

@etruszk:
"A másik kedvencem az a paraszt aki 60-80 Km/h-val érkezik a körforgalomba, mert így az épeszűek, akik egyidőben érkeznek vele a következő bejárathoz, inkább nem hajtanak be elé a körforgalomba."

Ne is hajts be paraszt, ha látod, hogy jövök.
Nem tudsz várni?
Tököm tele van a bénázó pöcsökkel!

nyjozsi2 2011.01.20. 09:21:05

@etruszk: Mi a francnak lassítsak le 3-ra a körforgalom előtt??? Messziről látom, hogy nem jön senki balról, érkezem, bemegyek, eltűnök. Megoldom az egészet pár másodperc alatt, nem gerjesztek fékezési hullámot, dugót olyan helyen, amit a dugók elkerülésére hoztak létre. Ha ezt nem tudod követni, akkor ne menj körforgalom közelébe.

Harcimaci 2011.01.20. 09:29:21

@"streetfighter": Kis kiegészités: aki nem tudja tartani a forgalom ritmusát az tömegközlekedjen! :DDD

Csigorin 2011.01.20. 09:39:15

"A fölérendeltnek ezért MINDIG számítani kell, arra is, hogy ha még nincs túl közel, akkor esetleg lassítania-MEGÁLLNIA-kormányoznia kell, mert kijönnek-bemennek elé...! mert amíg nem kell HIRTELEN cselekednie addig szabad zavarni. "

Na azert ne vaduljunk... Az, hogy kismertekben GAZELVETELre kenyszerul, az meg rendben van, de fekezesre, plane megallasra mar nem kenyszerithetem. A zavaras kismertekben megengedett, az akadalyozas nem. Marpedig ha meg kell allnom valaki miatt, akkor bizony akadalyoztatva vagyok.

Azert se javasolt egyebkent, mert ha van egy kis kocc valahol, akkor ez kituno alkalom a masik biztositasara megcsinaltatni.

randomuser1 2011.01.20. 09:47:33

hull a hó, délután kezdődik a móka!

Alikam 2011.01.20. 10:01:19

Na megint a két szélsőség, megjegyezve, hogy ez az általános ebben az országban és azért is ilyen a közlekedés.

Az egyik a körforgalom előtt nullára fékező, a másik meg a 60-al beledriftelő.

Valahol középen lenne az igazság.

Integrált Szerverterror 2011.01.20. 10:01:52

@Mészáros Laci: Kivéve ha buszos vagy kamionos. Kikanyarodok vagy kétszáz méterre előtte az meg rámengedi majd satufék, duda meg villog hogy „miattad borul a rakomány váffánkúlóó!”

pengusz 2011.01.20. 10:12:07

@"streetfighter": "Tököm tele van a bénázó pöcsökkel! "
Nekem meg az olyan önkéntes rendőrökkel, akik azt hiszik, hogy rájuk nem vonatkoznak a szabályok :)

mohopasi 2011.01.20. 10:16:49

Nem értem... Egeysek itt köcsögözik azt, aki a tolakodót nem engedi be. Ha a boltban az öreg néni a sorban megkér, hogy engedd be, mert fáj a lába annyit sorbanállni beengeded? Be. Ha egyszerűen elédáll, rászólsz? Rá. Mi a külömbség? Ha csak "kérnek", minimum 1 kocsit én is beengedek, ha tolakszanak, akkor mars hátra a picsába.

randomuser1 2011.01.20. 10:38:04

@mohopasi: mindenki másként gondolkodik, én pl beengedem a tolakodóst mert valószínű h tud vezetni, szal nem fog zavarni a továbbiakban :)

"streetfighter" 2011.01.20. 10:46:58

@pengusz:
Én nem önkéntes rendőrködöm!
Nem igazán értek vele egyet. Csak a konfliktust gerjeszti.
Mindenki törődjön a saját dolgával!

"streetfighter" 2011.01.20. 10:53:59

@XXXXXXX:
Szerintem ez nagyon szituáció függő.
Én is igen rámenős vagyok, de azért vannak alapvető szabályok.
Ha egy tömött főútra akarok behajtani, nem várom el, hogy azonnal beengedjenek. Ha beengednek jó, ha nem akkor 4.-5. után lassan megindulok és "kiszorítom" a teret a bejutáshoz. Van akinek nem tetszik, de hát muszáj egy kicsit erőszekosnak lenni, mert nem mindig bízhatsz a jóindulatban és az előzékenységben.

randomuser1 2011.01.20. 11:17:22

@"streetfighter": van egy-két kereszteződés ahol másképp nem is megy, ha a sor elején kevésbé rámenős próbál besorolni, mindenki várja a csodát, jó hosszú ideig :)

etruszk 2011.01.20. 11:22:37

@nyjozsi2: a 60-80 nem költői túlzás volt. Gödöllő környékén valóban van olyan körforgalom ahová ennyivel hajtanak be.
Pl. az M3 a gödöllői lehajtó. Anyukám kisautójával 60 körül tudok rajta áthajtani. Motorral 90 körül. A saját autómmal 80 körül. (hiába erős, mégiscsak két tonna.)

Engem ebben az zavar, mind motorral, mind a saját autómmal már a körforgalom után 30 méterrel utolérem, és onnantól csak feltart.

"streetfighter" 2011.01.20. 11:42:22

@etruszk:
Igen vicces, hogy valaki a körforgalomba 80-nal hajt be, utána pedig tököl. :)
Én nem tartanálak fel, abban biztos lehetsz.

etruszk 2011.01.20. 11:44:48

@"streetfighter": Szerinted bénázó pöcs lennék? :) Az a bajom, hogy a családi egyterűvel az anyuka az "átrepülés a körforgalmon" mutatványt akkor is megpróbálja, ha rólam messzről látszik, hogy az én ülésem előtt legalább 250-300 lóerővel több van. 3 másodperccel később már le is hagyom. Ha pedig behajtanék a körforgalomba akkor hátulról nekem jönne, mert nem tud lelassítani. Onnantól azonban hogy hátulról utolér, az a követési távolság be nem tartása. Ez a jó a körforgalomban. :)
Egyébként a bénázó pöcsök tekintetében egyetértek.
Én sosem voltam az aki rákényszerít másokat a saját tempójára. Ha útban van, így vagy úgy kikerülöm, autóval is, motorral is. Így aztán kialakulnak a sztereotípiák.

randomuser1 2011.01.20. 11:47:25

én még az üres körforgalom elött is megállok, biztos, ami biztos...
sose lehet tudni.

etruszk 2011.01.20. 11:47:55

@"streetfighter": látogass el Gödöllő, Vác, Veresegyház, Vácrátót környékére. 60-nal beszáll a körforgalomba, és jobb esetben utána csak visszalassít. Rosszabb esetben 50 méterrel a körforgalom után megáll előtted mert balra be akar fordulni...

''autónepper.'' 2011.01.20. 12:06:31

@isti77: pontosan igazad van nagyon is!

[mike] 2011.01.20. 12:07:38

@etruszk: ismerem azt a vonalat.... Szerintem ott egyik körforgalomba sem tudsz beleszállni. És csak kettő van... Az egyik veresen, a másik Őrbottyánban.

''autónepper.'' 2011.01.20. 12:15:05

mi köze van annak is bárkinek hogy más miért siett nyomja neki:?

[mike] 2011.01.20. 12:15:20

@isti77: két orrbetolás között lényeges különbség lehet. Amit persze sose fogunk megtudni. Azt azért mindenki érzi, hogy mikor van anyád és mikor gyere-gyere. Viszont a mögötte jövő is rádudált az úriemberre, szóval esélyes, hogy éppen a futár akart tahó módon udvariasságot kikényszeríteni. A sok vezetés meg két dologhoz vezet. Egy: ideggyengeség, lásd futárok, taxisok, kettő: szarok mindenre, lásd kamionosok többsége.

etruszk 2011.01.20. 12:16:50

@[mike]: Kettőt emelnék ki. Az egyik a veresi a másik amint az imént írtam, az M3 gödöllői lehajtója. Ha Veresen a Szadai út felől jössz, akkor be lehet szállni. Az M3-on pedig ha az M3-ról jössz le Budapest felől. Egyszerűen túl kicsi a körforgalom közepén a gombóc, és nincs is úgy elhelyezve, hogy a bármely irányból behajtóknak egyforma íven kelljen mennie. Ezt sokan kihasználják. Ha jó irányból jössz és "egyenesen" mennél tovább akkor csak "visszakapcsol, kis jobb-bal billentés és gáz" művelet motoron. Autóval sem sokkal nehezebb.

[mike] 2011.01.20. 12:36:30

@etruszk: az nem körforgalom, hanem kerékvető.... Nekünk még ezt is sikerül ilyen kiválóan megépíteni. Vannak olyan körforgalmak, ahol alig látni a keresztirányú forgalmat, olyan nagy. Ha arra fele járkálsz, akkor ismered a 3-as úton Kerepes előtt a régit, meg az újat, az m31-esnél.... azok szerintem egész jók. Habár a régit is ki lehet egyenesíteni, ha lentről jössz.

Sákif za morro? 2011.01.20. 13:19:33

Érdekes, amikor a 20 éves, öreg verdámmal vagyok, akkor senki nem szokta megkockáztatni, hogy elémvágva kényszerítse ki hogy beengedjem. (Pl. du. a Róbert Károlyon, az Árpád híd felől, az M3 felhajtó felé.) Amikor fiatal autóval vagyok, akkor minden paraszt betolja az orrát.

(Tegnap pont volt egy hasonló szituáció. Hatalmas lyuk tátong a sávban, én index, bemegyek. A mögöttem levő éppen észbe kaphatott, mert heves villogásba kezdett. (Tényleg nagy hely volt, simán befértem.) Aztán megint elbambul, még egy autó beállt elé. Annak is villogott. A mögöttem jövő lelassított és még vagy 5-6 autót udvariasan beengedett maga elé. Utána beállt mellém, így a fényorgonista csak topogott mögöttünk. Jót röhögtem a dolgon.)

"streetfighter" 2011.01.20. 17:49:36

@etruszk:
"Szerinted bénázó pöcs lennék?"
Szomorú lenne, ha olyan erős autóval az lennél. :)
Én arra céloztam, hogy valaki a kihalt, vagy egyértelmüen jól láthatóan elkanyarodó autónál is megáll a körforgalomnál.
Az bosszant.
Ha megfigyeled a belépők mozgását, már lehet tudni merre halad tovább.
Én igen nagy sebességgel abszolválom a körforgalmakat, mert élvezem, a behajtani szándékozókkal ellentétben. Mivel sokan erre nem számítanak, be szoktak szarni, hogy nekik megyek, de én még rájuk sem dudálok, mert részben igazuk van. Nem kell ilyen sebességre felkészülniük, nekem viszont arra igen, hogy behajtanak. :)
Mellesleg én Budaörsről Biatorbágy felé rémísztgetem a népet. Ti felétek ritkán járok. :)

Alex2000 2011.01.21. 10:24:27

Helyes, nem szabad hagyni, hogy a fejünkre nőjenek az ilyen barmok! Szintén divatos az amikor félig kiteszi az orrát és úgy kényszerít, hogy megálljál. Komolyan veszek egy tragacsot és legközelebb elviszem az orrát!

mohopasi 2011.01.21. 12:08:25

@XXXXXXX: "a tolakodóst mert valószínű h tud vezetni"- nem látok a két dolog között összefüggést... A tud vezetni meg a tolakszik semmiféle kapcsolatban nincs szerintem.

pengusz 2011.01.22. 10:51:16

@"streetfighter": Így igaz :D
Mindenki törődjön a saját dolgával:Aki szabálytalankodik ne törődjön vele, hogy a másik miért vezet szabályosan és fordítva.

"Szomorú lenne, ha olyan erős autóval az lennél. :)" Már bocs, nem nekem szólt, de mi köze a lóerőknek a vezetési tudáshoz? Sőt, szerintem pont az a baj, hogy egy kezdő vezető mondjuk túl erős autót vesz, és elbízza magát. Aztán 2 hónap múlva elhiteti magával, hogy ő milyen faszán tud vezetni. Meg különben is neki xy márkájú autója van digitális menetszabályozó robottal meg nanocsöves fékbetéttel, és meg tud állni a téli gumival 80-ról 5m alatt a tükörjégen :D
Szinte naponta látok olyan nagy tudású vezetőket, akik a 200+ lóerővel nyomják a padlógázt, letolnak engem, a bénázó suzukist. Mert én előre is nézek, és látom, hogy éppen piros a lámpa, 30-40-nel elgurulok odáig, és nem kell fékeznem. Ő meg bevág elém 80-90-nel (mert ő tud vezetni), majd nyom egy satuféket a lámpánál. Majd ugyanezt eljátssza a következőnél. Persze lehet, hogy én vagyok a béna, és aki tud vezetni, az így megy :)
De mondhatnám példának egy kollégámat, aki szintén 70-80-nal veszi be a körforgalmat, csak az a probléma, hogy Wagon-r-je van :D
Én pont azért nem megyek be ennyivel a körforgalomba, mert tudom, hogy az Inis (meg a WagonR) felborul :D

@''autónepper.'': "mi köze van annak is bárkinek hogy más miért siett nyomja neki:? "
És mi köze van bárkinek is ahhoz, hogy én ráérek, mert megvárnak, és betartom a szabályokat? :D
Sok frusztrált kisember, aki meg kurva fontosnak érzi magát keresztülgázol mindenkin :D

"streetfighter" 2011.01.22. 14:23:03

@pengusz:
Gyakran nem tetszik, ha valaki lassan megy , de ha annyi a megengedett, akkor kénytelen vagyok tudomásul venni. Nem tolom, villogok, veszélyeztetem stb.
Azt sosem értem, hogy egy bénázónak minek erős autó. Sajnos sok ilyen van. Valószínűleg a tudat nyugalommal tölti el.
Én azért veszek gyors autót, hogy gyorsan tudjak menni. Furcsa mi?
A hülyén gyorsan menőkön én is mosolygok. Nekem közel 200Le (benzines!) az autóm, de eljárok vele 9,5L-rel, ami egyesek szerint lehetetlen. :) Nem azért, mert lődörgök, hanem, csak ott nyomom, ahol van értelme.
A kollégád ezek szerint mégsem borul fel, tehát nem olyan gáz az a sebesség a kis dobozzal. :)
Mellesleg szerintem nem olyan egyszerü felborítani egy autót. Nagy hülyeség kell hozzá.

''autónepper.'' 2011.01.22. 15:34:42

@pengusz: hééé nem vok kis ember se nem fusztrált:D:D:D:D: azért nyomom neki mert nem érek rá egésznap :D NA:D

''autónepper.'' 2011.01.22. 15:37:53

@pengusz: látod igazad van aki 80-90el bevág eléd és satu féket nyom a pirosnál az nem tud vezetni mert ha tudná akkor úgy csinálná mint a nagyok hogy átmegy... :D:D

''autónepper.'' 2011.01.22. 15:38:54

@Mzee2000: ez jól bevált szokás! érdekes ha nem teszem ki a kocsi elejét nem engedtek ki de ha fél kocsi belóg eléd akkor érdekes megtudsz állni?

pengusz 2011.01.22. 19:37:06

@"streetfighter": A kollégámnak azért sikerül a manőver, mert felszalad középen a kövekre :D
Én meg ráérek, mert nem vagyok olyan kis frusztrált ember, mint @''autónepper.'': :DDDD
autónepper: Nem érsz rá? Hová sietsz? :D Ha fontos ember lennél megvárnának :DDD
Ez a piroson átmenés akkor a bringásokra is igaz? :)
Mert akkor ott elég sok a "nagy" :D

bunkóbéemvés 2011.01.23. 12:10:55

hát ez aztán kurva izgi poszt volt, majd össze hugyoztam magam. Ilyen nem minden nap fordul elõ. És milyen tiszteletreméltóan férfias a beküldô, h fulet-farkat behuzza, majd a rendorok elott megtelik verrel a pocse. Respect!
szanalmas kis *eci..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása