Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha nincsenek nálam iratok, nem büntetnek meg?

2011.01.24. 15:53 :: SilentSound

Hasonló helyzetben egészen biztos, hogy én is legalább annyira felbosszantanám magam, mint ahogyan Kisvagány. Megállították a rendőrök, együttműködő volt, elfogadta a bírságot. De amikor valaki más az egészet elintézi egy mosollyal és még az iratai sincsenek nála, ott már minden józan gondolkodású emberben megszólal az igazságérzet vészcsengője.

Felbuzdulva Blez barátunk rendőrös-forgalmibevonós történetén megosztanék veletek egy esetet, amit már nem bírok magamban tartani tovább, azután mindenki eldöntheti, hogy milyen következtetést von le belőle a személyemre és a résztvevőkre vonatkozóan, és hogy van-e tanulsága a számára. Előzetesen elmondanám magamról, hogy évente kb.100ekm-t vezetek, a kerékpártól a motorkerékpáron és személyautón keresztül a kamionig mindent, úgyhogy van bőven tapasztalatom.

Az eset még 2008 tavaszán történt. A tél még éppen csak véget ért, de a hatóságok ellepték az utakat, nyilván azzal a szándékkal, hogy a melegben töltött téli napok bevételkiesését pótolják. Minden hétre jutott néhány napos akció, hol ezt, hol azt ellenőrizték szigorúbban. Dolgoztam. Ugyanazt a 200 km-es utat "nyomtam" minden nap a Kiskunság és a Balaton déli partja között teherautóval, mindannyiszor a 61-es úton haladva Cece érintésével. A település közepén a 61-es és a 63-as út pár száz méteren keresztül egy nyomon halad, majd ismét különválik egy T alakú kereszteződésben.

Ide érkeztem meg Dunaföldvár irányából. A kereszteződésben külön jobbra és balra kanyarodó sáv van kijelölve STOP táblával, ami véleményem szerint túlzott óvatosság,mivel az elágazás mindkét irányba elég hosszan és jól belátható. Bármerre akarunk ebből az irányból továbbhaladni, minimum derékszögű kanyart kell leküzdenünk. Besoroltam a jobbra kanyarodó sávba, és szinte megálltam. Azért mondom,hogy szinte,mert a lábamat mondjuk nem tettem le a földre, de a sebességmérő az erős nullát mutatott az bizonyos.

Egészen egyesig visszakapcsoltam ami egy 16 sebességes teherautó esetében egyenlő egy éticsiga sebességével erős szembeszélben és emelkedőn. Szépen lépésben kifordultam jobbra. Egy kamion esetében ez eltart néhány másodpercig, de még ekkor sem jött autó egyik irányból sem. A rendőrök ott álltak a kanyar külső ívén falkában, heten mint a gonoszok. Félreállítottak engem és még két személyautót, akik mögöttem szintén kifordultak a STOP tábla mögül, valószínűleg Ők sem tették le a lábukat kanyarodás előtt. Szoval jön a rendőr és mondja a szabvány szöveget:

-Jó napot kívánok! Gépjárműellenőrzés. Kérem a forgalmi engedélyeket, jogosítványt, lakcímkártyát stb...

Mivel aznap már ellenőriztek 2x(!) minden össze volt rakva egy helyre, csak magamhoz vettem és lemásztam a fülkéből. Még földet sem értem amikor nekem szegezték a kérdést, hogy tudom-e miért állítottak meg.

-Nem tudom.-válaszoltam őszintén.

-Nem állt meg a STOP táblánál az elágazásban. Innen láttuk. Elismeri?

Tapasztalatom szerint lehet vitatkozni egy rendőrrel, de kettővel vagy többel felesleges.

Kelletlenül, de megadólag bólintottam- Igen, elismerem.

Megnyugtattak, hogy amiért ennyire együttműködő vagyok, a minimum pénzbírságot szabják ki, 6000 Ft-ot. El is kezdte "megrajzolni" a csekkemet. Amíg nálunk az adminisztráció folyt addig az egyik utánam megállított autónál kis dráma kezdett kibontakozni. Egy újszerű "városálló" autó sofőrjét vonták ellenőrzés alá ugyanazon indokkal mint engem. A 40-es éveiben járó hölgy úgy nézett ki mintha egy divatlapból toppant volna elénk. Tökéletes smink és frizura, elegáns kosztüm, magassarkú csizma stb..., és amíg az iratait keresi be nem áll a szája:

-Ide szoktam tenni a pénztárcámat a kesztyűtartóba, de nem találom. Se itt sem a táskámban, és a kabátzsebemben sincs. Attól tartok otthon felejtettem. Fontos tárgyalásra megyek, és a reggeli készülődés elhúzódott. Biztosan otthon felejtettem a kapkodásban. Sajnálom.

Rendünk éber őrei széles mosollyal az arcukon elengedték a hölgyet, néhány jótanács kíséretében:

-Legközelebb jobban tessék odafigyelni az iratokra is, meg a STOP táblára is, mert nem minden rendőr olyan elnéző mint amilyenek mi vagyunk!

Ekkor fordultam oda kérdésemmel a csekkemet körmölő rendőrhöz:

-Ha nálam sincsenek papírok, akkor engem is elengednek?

Mire azt a választ szűrte a fogai között, hogy sajnálja,de az én csekkem már ki van töltve és most már nem tehet semmit.

Aznap mégegyszer, negyedszer is igazoltattak. Persze minden rendben volt.

Amit befejezés képpen még megosztanék veletek az annyi, hogy nemsokkal az eset után értesítettek,hogy összegyűltek a pontjaim, és eltiltanak a járművezetéstől. Csupa veszélyes kihágást követtem el, kézből telefonálás, biztonsági öv 2x, gyorshajtás (lakott területen kívül a rossz út miatti 60 helyett veszedelmes 77) és persze STOP tábla figyelmen kívül hagyása is. A jogsimat fél évre bevonták, utóképzés vagyonért, szigorított kresz vizsgával (csont nélkül). Az utóképzési tapasztalataim külön posztot érdemelnének. Röhelyes és logikátlan az egész rendszere.

Ezzel búcsúzom: éljük túl a rendőröket!

172 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr büntetés kresz teherautó tábla lehúzás női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közlekedési bűnöző (törölt) 2011.01.24. 21:42:25

Ha rendőr lennék, mindenkit megbüntetnék zsebibe, abból élnék. A dögös csajokat meg a büntetés elengedése fejében a Duna-parton meghúznám majd utána ellovagolnék (autóznék az RS üldöző Octavia-val) a naplementébe...

"Hej élet, de gyöngy élet, ez aztán (lenne) az élet! Csak az jöjjön fakabátnak, aki ilyet szeret...." :-)

gmower (törölt) 2011.01.24. 21:43:15

@kisvagány: Hát igen, mivel az utóbbi 3 évben kaptam egy büntipontot, elég ismeretlen számomra az utóképzési rendszer, pont annyira, mint a börtön :D Jó, ezalatt én csak cirka 60-70 e km-t tettem meg, elhiszem, hogy aki többet vezet, az többet összeszed, na de 21-et? ÍVagy azt is rosszul értem, hogy 3 év alatt kell 21? Teljesen tudatlan vagyok ilyen téren :)

kisvagány 2011.01.24. 21:49:58

@metal: Több headsetem is van, csak néha megmerülnek. Persze erre is van megoldás, de mégis néha kézből telefonálok...
Tudom, hülye a posztoló...:)

nopánick (törölt) 2011.01.24. 21:50:39

Aki a magyar valóságban eljut odáig, hogy összejönnek a pontjai az egy barom, szerintem.
Mert ez minimális ésszel élve is, lehetetlen!

Az ilyen alak egy senkiházi, aki szarik a KRESZ-re a józan észre és miden másra is, alighanem...

PamPalini 2011.01.24. 21:53:47

@tlacka: Nagyon jól teszed. Most így kapásból 4 olyan súlyos baleset jut eszembe, csak a saját ismerettségi körömből, ahol az öv segített volna - plusz szerény személyem példája. Sajnos egy halálos is volt köztük (nem az enyém...) A srác kirepült az autóból és egy fának csapódott.
Én megúsztam egy másfél hónapig tartó monoklival amit a légzsáktól kaptam, és egy letört foggal. Egy életre szóló lecke volt, soha nem felejtem el. Szinte még mindig érzem a légzsák berobbanásakor keletkezett füstöt és a számba került földet. Pedig jópár év eltelt már. Kurva nagy szerencsém volt. Azóta mindig kapcsolok.

kisvagány 2011.01.24. 21:59:26

@gmower: Úgy tudom, hogy 18 pontnál vonják a jogsit, de én 15-höz 6-ot gyüjtöttem, és az utóképzés csak 9-et eliminál azt hiszem...

hpty 2011.01.24. 22:05:09

@IHateTV: Na látod, Neked olyanok a tapasztalataid, Nekem meg ilyenek!
Hogy miért kell ezért kvázi lehülyézni a másikat???!!
Szánalom!
Ez olyan jó magyar szokás.
Ha valakinek eltérő véleménye van és azt nem erőszakolja másra, akkor arra kell erőszakolni a másik véleményét.
Csak Gratulálni tudok!
Te se örökítsd nagyon a géneket, nem kellenek a zsebdiktátorok! :D:D:D

Jessum Pepi!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:06:28

@tlacka:
najo csak nem vagott ide
irjak 23 peldat, ha be lett volna kotve....
kozeli baratom, laza 50-60-as temponal kisodrodott kanyarban, kirepult a szelvedon fejjel egy fanak
meghalt
es meg 1000 pelda
ha be van kotve lehet meg korhazba sem kerul
de most nem ez a tema

hpty 2011.01.24. 22:07:39

@kisvagány: Figyi, erre is van megoldás:
Akkus borotva a bal ajtózsebben.
Ha rendőr megállít, és diadalittasan közli, hogy telefonáltál, akkor Te előveszed és lekókad a jókedve...IS! :D:D:D
De a headset tényleg jobb! Több okból is! ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:08:56

@decens: az utobbi egyertelmuen sulyosabb szablysertes, mint a tied volt

kisvagány 2011.01.24. 22:11:25

@nopánick: háááát, attól tartok nem vagy túl jó emberismerő, de legalább figyelmetlen is.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:11:51

@hpty:
gondolkodni lehet
torvenyt megszegni, legalabbis nem szabadna
az mindegy Te mit gondolsz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:13:34

@gmower:
nincs merlegeles stop tablanal meg KELL allni
allora

hpty 2011.01.24. 22:13:59

@gmower: A "ténymegállapítás"-nál is mindig sántít valami!
Ha olyan kampány van, akkor abból lesz sok előtte.
De alapjában véve igazad van, csak nagyon elmagyarázzák, vagyis az "okos" következtetések a "rosszak", vagy inkább ferdítettek.

tlacka 2011.01.24. 22:15:35

@hagyma:

Ja, de az itteni témán nem igazán van mit kibeszélni. Én magam nem vezetek annyit, mint a posztoló, de ismerek pár embert, akik Európát járják 10-15 éve és még megvan a jogsijuk.
Csak ott lehet a hiba. Ezért tényleg ne haragudj, kedves posztoló, de na.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:16:09

@hpty:
ha semmi masert nem kotodbe, egy dologert be kell
ez a torveny!!!!
azt meg nem irod felul
erdekes felenk 99 %os bekotottseg van ahogy latom

hpty 2011.01.24. 22:19:21

@hagyma: Szerintem ezt a szabad választásra kell bízni!
Ez is LEHET halálos, mint a hamburgertömés és a dohányzás!
Azok mégsem tilosak.
Csak magamat "veszélyeztetem", vagyis MAGÁNÜGY!
Én így gondolom és eszerint járok el.
A rendőrnek persze nem hangoztatom, így is le akarnak húzni minden formában.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:19:32

a telefonalas itt most nagy slager
rengeteg balesetet okoz, es szinte mindenki kezeben a telefonnal vezet
en orulnek ha hoznanak torvenyt a kihangositora
sok allamban sokszor felmerult
remenykedem
a sajat biztonsagom erdekeben

kisvagány 2011.01.24. 22:23:08

@tlacka: most ne értsd félre,de ne példálózz nekem azokkal akik hetente csak 1x térnek le az autópályáról, akkor is csak a 12km-re lévő logisztikai központig mennek,meg vissza. Én az esetek többségében az autópályáknak csak messziről integetek...:(

PamPalini 2011.01.24. 22:23:43

@hpty: Eltérő vélemény, hívhatjuk így is. Csak az egyik oldalt ész érvek és statisztikák igazolják, a másik oldalt meg városi legendák (kb minden második ember ismer valakit, vagy hallott olyanról, aki az öv mellőzése miatt élte túl - legalábbis ezt állítják) és csak vajmi kis százalékban tényekkel alátámasztott történetek (pl rendőrség vagy tűzoltóság jelentése)

Persze, befuthatsz egy aknamezőre is, az is egy eltérő vélemény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:23:56

@hpty:
ha valamit torveny ir elo, onnantol nincs szabad valasztasod
ha cigizni is tilos lesz akkor nem cigizhetsz
meg az sem teljsen biztos hogy csak magadat veszelyezteted amugy

lehet nem egyeterteni torvenyekkel, de be nem tartani nem lehet

amugy a biztonsagi ov ezerszeresen bebizonyitottan biztonsagosabba teszi a kozlekedest, meg ha te mast is gondolsz errol
meg a'merikaban is kotelezo

hpty 2011.01.24. 22:25:19

@hagyma: Ebben egyetértünk. Itt csak a többi tevékenységgel van baj, mert azokat szabadon lehet: cigi (legrosszabb, hamuleesés stb.), smink ( :D ), kajálás stb.
Ezek nem tilosak, csak a teló!
Miért?

hpty 2011.01.24. 22:28:59

@hagyma: Igazad van, nem is mondtam, hogy szabályos vagyok! ;)
Országúton se 90-nel megyek, hanem 100-110 kb.

hpty 2011.01.24. 22:30:54

@IHateTV: Én arra értettem, hogy nem kell senkit lehülyézni, mert mást gondol.
Én személyesen ismerem a haverom, aki megmaradt! Ez nem urban legend!
Mind1, Én se győzlek meg Téged, Te sem engem.
Csak tiszteljük meg egymást a normális hangnemmel! Köszi!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:35:26

@hpty:
100 siman belefer, meg a 110 is sokszor,, afolott itt mar megfognak
nalunk egyelore a telo sem tilos
a baj, hogy sokan esznek sminkelnek telefonalas kozben es mellesleg vezetnek is kozben
en nem bannam azt sem ha mindharmat betiltanak
a telo az uj dolog azt legalabb meg idobn megfogtak, europaban, itt nem

mondjuk nalunk a legnagyobb gaz az okostelefonok ota, hogy siman neteznek vezetes kozben
az eveshez jogod van mert ehenhalsz:)
inni lehet jointozni nem
ezen is megy a vita miert?
mert ez a torveny

PamPalini 2011.01.24. 22:36:03

@hpty: Aha, oké
Akkor maradjunk annyiban, hogy az öv hasznos dolog.
Aki nem használja, lelke rajta, de azért legyen tisztában vele, hogy 20-ra húz lapot.
Köszi Neked is.

gmower (törölt) 2011.01.24. 22:43:06

@hagyma: "nincs merlegeles stop tablanal meg KELL allni
allora"

Nem is mondtam olyat, hogy a jogszabályok szerint nem kell megállni. Tudom, hogy meg kell, mindenki tudja (azért a STOP feliratot nehéz másképp értelmezni), ettől függetlenül nagyon sokan nem állanak meg teljesen, és most nem arra kell gondolni, hogy 50-el átveret a kereszteződésen, hanem hogy mondjuk 5-10 km/h lassít, látja (nem csak tippeli, mert tegnap sem) hogy nem jön semmi, átmegy. Nem a jogszabályokról írtam, hanem a naponta látott gyakorlatról, és bizony abban nagyon sokan nem állnak meg, miközben tökéletesen biztonságosan haladnak át adott kereszteződésen. Én is sokkal szívesebben laknék egy olyan országban, ahol minden jogszabályt betartanak, de az ne azért legyen mert x millió csillió forintra megbüntetnek ha nem úgy tezsek, hanem mert értelmes, józan ész szerint is betartandó keretek közé szorítják az ember életét.

jónévez 2011.01.24. 22:44:45

@kisvagány: nono... Én sem elsősorban autópályán vezetem a teherautót évi kb. 80.000 km-en át, oszt mégsenemvan annyi pontom, hogy utánképzésre kötelezzenek. Évente 2 pont átlagosan. Pedig engem is fogtak már "kézben tartott mobiltelefon használatán", stoptáblánál is, stb., csak hát nem oly sűrűn, hogy komoly probléma lehessen belőle. Nekem, ha a szabály ismerete nem is, a pár bírság hatott -legalább annyit, hogy ezeket a minimumra csökkentsem. Neked nem? Hát, akkor így járás van...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.24. 22:47:44

@gmower:
OK
ertelek
es akkor meg egyszer
van a STOP tbala
es tok mindegy mi a velemnyed rola
ott meg kell allni
mint a pirosnal, pedig lehet nem jon senki
nem lassitani
megallni
behajtani tilosnal is be lehet menni, nem jon senki es ott lakok 20 meterre
mi a fasznak van ott? stb
a KRESZ tablaknak jelentesuk van es nem egyedi ertelmezesuk

az eleg szar a nagyon sokan nem allnak meg
jol meg kell oket Qrni 30-40 rugora es akkor majd megallnak

"streetfighter" 2011.01.24. 22:57:00

@nopánick:
Ez egy elég szélsőséges vélemény, ami nem alap nélküli, de aki pl. évi 60000km-t autózik úgy, hogy nem hozzák lázba a szabályok, és van is mivel (nem teherautó) az simán elérheti. :(

tlacka 2011.01.24. 23:00:11

@kisvagány:
Van olyan is, aki Magyarországon terít.
De lehet, hogy te csak nem vagy Fortuna kegyeltje.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.24. 23:00:33

"Csupa veszélyes kihágást követtem el, kézből telefonálás, biztonsági öv 2x, gyorshajtás (lakott területen kívül a rossz út miatti 60 helyett veszedelmes 77) és persze STOP tábla figyelmen kívül hagyása is. "

Tehát akkor azért volt is miért, hogy összejöjjenek a pontjaid...

Persze ettől még a yard tegyen különbséget a kurva anyja között, lehetőleg. Ha a postolónak "nem lettek volna iratai" még talán be is viszik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.24. 23:09:03

@"streetfighter": Nem képzés kérdése, hanem önuralomé... Nem gyorshajtasz, mert úgy van kedved, nem baszol rá, hogy be kéne kötni, nem veszed fel a telefont... Vagy headset...

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.24. 23:57:44

"Ha nincsenek nálam iratok, nem büntetnek meg?"

Így van. Pár egyéb módja is van a büntetés megúszásának:
- Ha LED-del, lézerrel, vagy gyertyával világítasz, akkor nem kell tartalék izzókészlet.
- Ha napenergiával hajtott az autód, akkor poroltó sem kell, és az éjszakai vezetési gyakorlat sem kell a jogsihoz.
- Ha lánctalpassal mész, akkor nem kell téligumi
- És végül, ha autó nélkül mész, akkor pedig tutira védve vagy minden büntetéstől.
:)

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.25. 00:17:22

@kisvagány: Írjad meg,én kíváncsi vagyok rá,mert engem is akartak már kamura megbüntetni a kutyák.

gaffel 2011.01.25. 00:26:11

jaj de imádom azt a kereszteződést :D

szerintem aki sokat jár/járt arra az egyszer biztos belefut/ott ebbe a szituba.

és direkt azt figyelik hogy állóra fékez e az emberfia vagy sem. a kereszteződés jellegéből adódóan gyakorlatilag senki sem.

gaffel 2011.01.25. 00:29:23

ja és nem értem miért nem csinálnak oda körforgalmat. hely lenne bőven.

(---Flúgos Buszos---) 2011.01.25. 00:35:42

@H_Moody: Akkor még ők adnának ki pénzt,így meg csak termeli nekik,

Take-it-Easy 2011.01.25. 09:40:25

@H_Moody: mit jelent az állóra fékezés? Lebuktatom a kocsi orrát és megyek tovább? Mert ha egy pillanatra is elértem a 0 km/h-át, akkor elvileg megálltam... És azt hogy bizonyítja a rendőr, hogy nem álltam meg egy pillanatra? (nem veled vitatkozom, csak te említetted a megállást :) )

fifibá55 2011.01.25. 09:55:56

Feleségemnek tavaly januárban járt le a jogosítványa. Tavaly háromszor ellenőrizték, mindegyiket megúszta - büntetés nélkül. Még mindig nem csináltatta meg, ha szólok érte, kinevet.
Nekem járt volna le egy nappal, a helyszínen főbe lőttek volna + feljelentés és bírság.
Nincs igazság.

nefeledd 2011.01.25. 10:11:25

@fifibá55: látod , itt a magyarázat miért járnak a nők annyit fodrászhoz meg kozmetikushoz , legalább nem büntetésre megy el az az összeg és még optikailag is javít a házasságon :)))))))

alprazolam 2011.01.25. 10:18:07

én egyáltalán nem engednék rendőröket a közutakra, hogy ott ácsorogjanak, és asztassák az autósokat. Megvan azoknak a saját bajuk! Hanem szépen beültetném őket párosával egy-egy autóba a forgalmasabb utak mellé, de nem azért,hogy trafizzanak, hanem hogy a lopott autókat vadásszák, mint a NAKE-s fiúk!És ha kiszűrnek egyet, tuti,hogy a sofőr még lopásért is körözött személy. Tudom, hogy a társadalom rákbetegsége nem gyógyítható, de legalább a pikkelysömöre kezelve lenne.

belakis 2011.01.25. 10:39:28

Amíg az autók egy olyan részén nincs érvényes műszaki, biztosítás, mint ami itthon, addig b*szogassanak csak minket.

Ha irat nincs, akkor irány az őrszoba....

alprazolam 2011.01.25. 10:44:50

Márpedig engem jobban idegesít az,hogy bűnözők járnak lopott autókkal, mint az,ki hogyan tolja át a verdáját a műszakin. Meg hogy nem veszi észre,hogy lejárt a jogsija. Ugyanis nagyon sokan azt sem tudják, hogy az érvényességi idő nem a jogsi elején, hanem a hátulján olvasható le, az orvosi alkalmasság dátuma alapján.

mohopasi 2011.01.25. 10:46:16

@kisvagány: És az felment? Személyautóban is be kell csatolni az övet, nem kell telefonálni, meg kell állni a stoptáblánál, és a sebességkorlátozás +15 km/h-t be kell tartani.

Csigorin 2011.01.25. 10:48:52

Sirhatott volna a poszttolo is hogy de ne tessek mar, mer osszejonnek a pontjaim, irjon mar valami kevesebb ponttal jarot mondjuk jobbratartas vagy mittomen... dehat ha nem jutott eszebe hogy mennyi a pontja meg mennyi jar ezert, akkor ez van...

isti77 2011.01.25. 10:51:34

" A 40-es éveiben járó hölgy úgy nézett ki mintha egy divatlapból toppant volna elénk."

Ez volt az engedékenység oka, nem a papírok hiánya.

Grifter 2011.01.25. 11:09:16

Az élet szar, együttérzek az úriemberrel.

Peetee 2011.01.25. 11:38:07

Embere válogatja...

5-6éve utánunk jöttek, mikor hajnalban 140el száguldoztunk a városból kivezető 2*2sávos úton. Megálltunk, bevállaltuk, nem ittunk, hülyék voltunk, ennyi. Végül megegyeztünk 5-5ezer forintban, ami az életveszélyes manőver után barátinak mondható.

Ehhez képest tavaly nyáron egy tömbházak közötti egyirányú utcában, ami egy garázstömböt kerül meg, megálltam a kereszteződések metszévonalától számítzott 5 méteren belül (kb. fél métert lógtam be) egy Renult Twingo-val (3,7méter), tudatosan 2cm-re a padkától, NEM járda mellé.
5 percet voltam távol, mire mentem vissza ottvolt a kék. Elnézést kérem, illedelmes voltam, elismertem, büntessen, de kértem ,hogy NE jelentsen fel. Nem volt semmiféle megalkuvás benne, Megtette és feljeelentett. ÖTVENEZRES csekk jött Szombathelyről!!!
Intézek neki helyet a pokolban, ha én jutok le előbb...az tuti!!!

Embere válogatja, ki lehet fogni szemétládát, és reálisan mérlegelő rendőrt is. A baj az, hogy a szemétláda van erős többségben a testületnél...

mrlujoak 2011.01.25. 13:11:38

Az élet igazságtalan. Ez van.
Én egyszer fogtam ki egy tapló közeget. Leállt velem vitatkozni, hogy miért nincs a kocsimban izzókészlet. Mert ebbe nem kell, benne van a műszaki könyvében is. Izzócsere csak (szak)szervizben!
...aztán odaszólt a kollégájának, ő kiszállt, fiatal kis suhanc volt, odajött, megnézte a kocsit, igazat adott. Ennyi.

Ja, a csajos-elengedős dologra nem kell adni, ha van bevethető mell, meg szép arc, tuti kimagyarázható a bünti.
Az a "baj", hogy kevés a meleg rendőr.
Talán akkor a férfi - persze vonzó - honfitársaimmal együtt mi is könnyebben kimagyarázhatnánk magunkat... :)

Az övet pedig érdemes bekötni! Plusz kötelező is, illetve nem szeretném, ha egy frontális csók közben a szembejövő sofőr túlságosan szembe jönne, és repülne az én szélvédőmnek...

mrlujoak 2011.01.25. 13:19:06

***izzókészletre visszatérve, az eset még bőven az új törvénykezés (már nem kötelező az izzókészlet) megszületése előtt volt, 2005-ben...

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2011.01.25. 13:23:13

@hpty: Nézd, erről csak egy régi kollégám mondása jut eszembe: "Főnök, sajnos nem lehet megbaszni a statisztikát"

Szóval: gondolhatsz amit akarsz, azért a nagy számok törvényének (amit a statisztika mond) legtöbbször bizony igaza lesz.

No1kamionos 2011.01.25. 17:53:18

Nem igazán kerek a történet.
Most megállt vagy nem?
Ha megállt miért nem mondta,hogy megállt és ha nem hiszik nézzék meg a korongot.
Ha nem állt meg és a rendőrök látták,akkor ő miért nem látta a rendőröket ha olyan jól belátható a kereszteződés?
Egy 16 sebességes teherautón szinte sosem használjuk az egyest kivéve ha egy 80 fokos emelkedőn akarunk elindulni rakottan. :)

kisvagány 2011.01.25. 22:01:21

@mohopasi: úgy "ment át" neked mintha felmentésért írtam volna?:)

Xezs 2011.01.25. 22:19:36

Sajnos a világ úgy működik, hogy a hapsik kedveznek a jó nőknek, a nők meg a jó hapsiknak. Nem helyes ez így, de így működik.

kisvagány 2011.01.25. 22:26:03

@No1kamionos:
Hááát, én nem vagyok No1kamionos, csak No987654321. Úgyhogy használom az első fokozatot néha még vizszintesen is. Sőt, amivel én járok, azon van az 1-esnél rövidebb fokozat is. Azt is szoktam használni, különösen nehéz útviszonyok között. Ebből is látszik, hogy van még mit tanulnom.:)

A rendőröket láttam.

A "szinte megálltam" az azt jelenti, hogy majdnem teljesen. Teherautókon létezik az a jelenség, amelynél a kerekek még vagy már gurulnak, ugyanakkor a sebességmérő (tachográf) nullát mutat. Azt hittem a No1 ismeri ezt.

A korong mutogatás jó ötletnek látszik így utólag, akkor ez nekem nem jutott eszembe.

Remélem most már igazán kerek a történet.

Xezs 2011.01.25. 23:56:21

@kisvagány: Még ha nullát is mutat, azért azt csak látod, hogy haladsz, nem? Bár igaz, hogy lámpánál pl. sok személyautós egyszerűen nem veszi észre, hogy szép lassan gurul hátrafele, rá a mögötte állóra.

Az ilyesmit sosem értettem, kinézek a szélvédőn és látom hogy haladok, még ha gyökkettővel is.

Integrált Szerverterror 2011.01.26. 05:15:48

Ismeri valaki a viccet a medve halállistájáról?

Take-it-Easy 2011.01.26. 09:50:47

@Integrált Szerverterror: nagyon találó, ez tipikusan az az eset :DD

mohopasi 2011.01.26. 10:18:07

@kisvagány: Inkább éreztem magyarázkodásak arra, amit írtam.

No1kamionos 2011.01.26. 16:14:37

@kisvagány: Értem már!
Azért ha látod a rendőröket legalább akkor illik megállni a stopnál,tudhatnád hogy erre harapnak(most már tudod).:)
Az az 1-es fokozat sehogy sem fér a fejembe,utoljára talán még billencsen használtam tengelyig érő sárban.
Lehet,hogy még nekem is van még mit tanulnom! :)

Alikam 2011.01.26. 19:44:23

A vége azért ütött...
Én örökre bevontam volna. Ha ilyen dolgokért téged elkaptak öcsém, akkor te állandóan ilyeneket csinálhatsz.

Nem is vagy közutakra való...

kisvagány 2011.01.26. 23:40:04

@Alikam:
Az biz könnyen lehet, hogy nem vagyok odavaló.

FIGYELEM EMBEREK!!
Van itt valaki aki még soha életében nem szabálytalankodott!!

Integrált Szerverterror 2011.01.26. 23:50:30

@Easyke: Ugye? Pedig aszittem valaki már beírja előttem. Még a kommenteket is elolvastam nehogy beírjam tizedszerre is, mint egy korábbi posztban a „dehogy drágul a benzin én évek óta ötezerért tankolok˝ sorozat.:D

@kisvagány: @Alikam: Nincs összefüggés. Én is állandóan ilyeneket csinálok és tíz év alatt csak négyszer kaptak el. Bár kézből nem telefonálok mer ahhoz lusta vagyok, jobb helyen van a kezem a kölyöklőn ilyenkor.:)

j311 2011.01.27. 02:19:37

...kézből telefonálás, biztonsági öv 2x...

Hogy lehet valaki annyira béna szar, hogy ilyenekkel be lehet szopatni?

Még egy bluetooth headset is csak fillérekbe kerül egy autó fenntartásához képest.
Biztonsági övet, meg kevesebb mint 2 másodperc bekapcsolni.

metal · http://electric.blog.hu 2011.01.27. 08:08:59

@j311: De ehhez ész is kellene, amiből egyeseknek kevés jutott.

Alikam 2011.01.27. 09:03:41

@kisvagány: A kézből telefonálásért ölnék. Annál csak egy tahóbb dolog van, az index rendszeres elhagyása - na azok akik teljesen antiszociális barbárbok.

Ha te olyan menő vagy, hogy mindig telefonálnod kell és kurvára nem várhat, akkor szerezz be egy headset-et, evégre erre találták ki.

Múltkor megyek egyenesen, és az egyik kis utcából kikanyarodik a szembesávba egy autó, de úgy, hogy majdnem átjött teljes egészében az én sávomba. Láttam az autón, hogy össze vissza rángatja a kormányt, mellémér, átnézek, ha egy buziszájú volt, éppen telefonált a drága és fél kézzel vette be a kanyart.

Na ha én közelebb vagyok, vagy egy gyalogos át akart volna slisszolni azt úgy telibe kapta volna, hogy ihaj.

Nem lehet telefonnal biztonságosan vezetni. Vannak hülye szabályok, de a mobilozásra vonatkozó pont nem az. Nem értem, amikor megy az Audi A8-assal a buzifejű és látom, hogy fél kézzel fogja a kormányt, a másikkal meg telefonál. Most komolyan ekkora igénytelen román nigger az ilyen, hogy nem képes szaros 5000 forintért venni egy headset-et?

Xezs 2011.01.27. 09:25:05

@Alikam: Itt nem arról van szó, hogy 5000 Ft, hanem arról a kicsinyes gondolkodásmódról ami sajnos eluralkodott idehaza.

Ez a kicsinyes gondolkodás abban merül ki, hogy az emberek szándékosan szembemennek a legtöbb szabállyal, mert jólesik nekik az az érzés, hogy ellenkeznek a nagy és gonosz HATALOMMAL és hogy ők minden nap lázadnak egy kicsit az "elnyomás" ellen. Gondolom az ilyeneknek megragadt a Fidel Castro-féle lányregény az agyukban aztán azon romantikáznak naphosszat és próbálják leutánozni.

A vicc az, hogy nem a hatalomnak ártanak az ilyen magatartással, hanem a körülöttük közlekedőknek, pl. neked.

És hogy egy A8-as Audisnak mi 5000 Ft? Szerintem egy nap (esetleg kettő) több pénzt elver gyorskajáldában vagy valami faszságra.

"streetfighter" 2011.01.27. 18:21:49

@Alikam:
"A kézből telefonálásért ölnék."

Hú, de kemény vagy!
Én még a 90-es években a "börönd" telefonnal már a kocsimból telefonáltam.
A sok farok is elkezde használni barmok módjára és sok baleset lett belőle.
Én leszarom, hogy ki mit talál ki, milyen szabályokat hoz. Azóta is kézből telefonálok, és semmi gondom nem volt belőle, mert mindig az útra figyelek!
A sok hülye miatt szivatják a normálisakat, én ezt utálom a szabályokban, ezért szűröm őket, és nem azért mert élvezem az ellenkezést a "gonosz hatalommal" szemben. Ha lebukom, akkor viszonnt nem rinyálok. Ez alap.

Xezs 2011.01.27. 20:33:29

@"streetfighter": Igen, a szabály a szivatásra lett kitalálva. Valaki ücsörgött az asztal mögött, meglátta, hogy Mr. Streetfighter túl jól érzi magát a kocsijában, ezért kitalált egy szabályt, hogy jól megszivasson.

Nem lehetne ezt a magyar sértődöttséget levetkőzni és elfogadni hogy nem azért történnek a dolgok, hogy velünk kicsesszenek?

"streetfighter" 2011.01.27. 21:52:49

@Xezs:
Basszus, te tényleg nem érted, vagy csak nem akarod érteni?
A SOK HÜLYE miatt szigorodnak folyamatosan a szabályok! Érted?
Rengeteg ilyen van a környezetemben is!
Ahol régen gond nélkül lehetett előzni, most nem lehet, mert pár barom összetörte magát = tilos előzni.
Telefonál vezetés közben, neki megy a másiknak = tilos telefonálni a vezetés közben (dohányozni miért lehet?)
Sok a baleset = csökkentik a max. sebességet.
Átlag autó ezen a szakaszon nem tud előzni = záróvonal, tilos előzni, és folytathatnám a sort.
Na, ezek egy részét nem tartom be. Ennyi.
És igen is, a normálisakkal kicsesznek a hülyek miatt!

2011.01.27. 22:05:06

@"streetfighter": Valamilyen szinten egyet kell hogy értsek veled. A telefonálásról az a véleményem, hogy bár én nem (sűrűn) szoktam kézből telefonálni, de nem feltétlen vagyok ellene.
Mert mint írtad, dohányozni is szabad. Sőt, ha megnézzük, a legtöbb sofőr (főleg városban) ha telefonál, ha nem, egy kézzel vezet. Akkor meg nem rohadt mindegy az üres kezébe egy telefon? Aki erre meg azt mondaná, hogy "de a figyelmet eltereli" annak meg üzenem, az utasokkal beszélgetni is szabad. Sőt, rádiót hallgatni is szabad, és ha azon beszélgetős műsor megy, simán eltereli annyira a figyelmet mint egy telefonbeszélgetés. Erről ennyit.
A "hülyék miatt szívnak a normálisak" sem hülyeség, nem egyszer volt már hogy egy teljesen jól autózható szakaszon lett idegesítő, felesleges korlátozás (előzni tilos, sebességkorlátozás, stb.), mert egy marha "nem az út és a látási (v)iszonyoknak megfelelően" vezetett. Bumm, tegyünk be egy 40-es táblát, akkor legalább mehet majd a pénzbeszedés is.
Lehet anyázni.

Xezs 2011.01.27. 23:33:27

@"streetfighter": Ha ez így lenne, ahogy mondod, akkor városban és városon kívül egyaránt 40 lenne a sebességhatár, mert igazából karambolozni bárhol lehet, ha valaki hülye.

Te nem érted ezt az egészet: nem attól leszel egyéniség, hogy állandóan szembeszegülsz mindennel és mindenkivel.

Az meg hogy ki a hülye, döntse el mindenki maga. szerintem az is hülye aki mindennel szembeszegül és még hamis ideológiát is gyárt a szembeszegülése mögé.

D4D 2011.01.28. 00:02:27

@"streetfighter": @GSX-R:
Egyetértek.

@Xezs: Te meg ne legyél ilyen merev, próbáld megérteni az összefüggéseket.

D4D 2011.01.28. 00:04:48

@Xezs:

Éjjel mikor jövök haza, a záróvonalon jövök (záró a két kerék között), hogy legyen legalább matematikai esélyem a kiugró vadra reagálni. Szabálytalan, de már kétszer segített.

Xezs 2011.01.28. 00:25:39

Az a vicc, hogy ilyesmiről vitatkozunk és pont a héten akart valaki elütni úgy, hogy én szabályosan keltem át gyalog a zebrán. Az autós úgy gondolta, hogy őt szívatják azzal a szabállyal, hogy a zebrán a gyalognak elsőbbsége van, és hogy a hülyék miatt szigorították a zebra megközelítési szabályait pár hónapja, de persze ő nem tartotta magát hülyének. Ő úgy gondolta, hogy én majd az út közepén a felezővonalnál megállok amíg ő elmegy (már messziről látnia kellett, hogy én a másik sávban már megkezdtem az áthaladást).

Én meg jóval féktávon kívül eléléptem, ő meg úgy beszart hogy nyomott egy enyhén seggkifaroltatós satuféket, amivel bőven sok méterrel állt meg előttem.

Érezte hogy ő volt hülye, nem is arcoskodott csak nézett bambán.

És ilyet nap mint nap látni, csak más felállásban és durvább verzióban: biciklis üt el gyalogot (egyszer ez, másszor a másik a szabálytalan), autós gyalogot (ugyanúgy, hol ez, hol az a hülye).

Én azért gondolom hogy követni kéne a közlekedési szabályokat mert azok nem véletlenül lettek kitalálva, és tuti hogy sokkal kevesebb baleset lenne a betartással.

De mindig lesznek olyanok akik törvény felett állónak érzik magukat és úgy gondolják hogy a szabályokat nem nekik írták hanem másoknak, akiket ő egyszerűen csak úgy aposztrofál: a hülyék.

Igazából kár ezen vitatkozni, csak gondoltam jó ha az én álláspontom is szerepel ezen az oldalon.

Úgyhogy én most ki is szálltam ebből.

D4D 2011.01.28. 00:31:47

@Xezs:
Tisztelem az álláspontodat.

Az abszolút igazság itt van a birtokunkban. Mindannyian egy kis részt birtokolunk belőle.

Egyébként nekem az oktatóm azt tanította, hogy a KRESZ úgy van megírva, hogy egy szabálytalanságból sosincs baleset. Azt mondta egy balesethez ketten kellenek, vagy annak az egy szabálytalanságnak olyan durvának kell lennie, amire nincs pardon. Akkoriban egy okostojás 210-el leszállt az M0-ról, azt hozta fel példának az utóbbira. (M0 akkor még nem volt középen kerítés, pár hetes voltmég csak az út.)

metal · http://electric.blog.hu 2011.01.28. 08:23:51

@"streetfighter": Erre majd térjünk vissza pár tíz év múlva. Ha addig se ölsz meg senkit (aminek kicsi az esélye, ha tényleg úgy vezetsz, ahogy itt leírod), akkor kijelenthetjük, hogy te tényleg zseni vagy! Erre kb. 1% esélyt adok. És remélem nem ismerem majd azt, akit megölsz a nagyképűséged miatt!

"streetfighter" 2011.01.28. 08:44:51

@metal:
Mivel 87-óta vezetek (kezdetektől igen dinamikusan), tehát valami alapom van így nyilatkozni.
Csak kis koccanásaim voltak jelentéktelen anyagi kárral, de sajnos én sem, és senki nem tévedhetetlen, de amit írtam fenntartom.
Próbáld a lényeget felfogni. :)

metal · http://electric.blog.hu 2011.01.28. 11:30:01

@"streetfighter": Én is fenntartom, amit írtam! Lehet, hogy te abból az 1%-ból vagy, aki tényleg biztonságosan meg tudja csinálni, amiket írsz. De lássuk be, ennek 1% az esélye, ami elég kicsi:)

"streetfighter" 2011.01.28. 13:19:37

@metal:
Gondolj bele!
Mi olyan veszélyes abban, hogy ott előzök ahol 20 évig lehetett?
Mi olyan veszélyes abban, amit már kb. 6 éve csinált mindenki, de egyszer csak betiltották (telefonálás)?
És folytathatnám a sort.
Félre értés ne essék, nem szabály ellenes vagyok, mert szabályok nélkül felfordulás lenne, de sok minden szerintem túl van szabályozva a hülyék miatt.
Én nem állat módjára közlekedek, mert azt ennyi ideig nem lehetne túlélni. Ésszel is lehet szabályt szegni.
Nem minden fekete és fehér.
Szerintem ezt te, és Xezs is tudjátok, csak játszátok az erkölcscsőszt.

"streetfighter" 2011.01.28. 13:26:56

@Xezs:
"héten akart valaki elütni úgy, hogy én szabályosan keltem át gyalog a zebrán. Az autós úgy gondolta, hogy őt szívatják azzal a szabállyal, hogy a zebrán a gyalognak elsőbbsége van"

Nem gondolod, hogy egy ilyen (hülye) példával magadat járatod le?

Semmi köze ahoz amit írtam. :)

j311 2011.01.28. 17:14:05

@GSX-R: "Sőt, rádiót hallgatni is szabad, és ha azon beszélgetős műsor megy, simán eltereli annyira a figyelmet mint egy telefonbeszélgetés."

Te visszabeszélsz a rádiónak?
Vagy a telefont is csak hallgatod és nem szólsz bele?

VÉLEMÉNYVEZÉR1000 2011.01.29. 17:16:44

Mennyi debil, szarrágó ember van az utakon...
Elég csak itt olvasgatni....

hpty 2011.01.29. 22:22:11

@"streetfighter": @GSX-R: Én is egyetértek!
És tényleg 2-t egy csapásra: "biztonságosabbá" teszik az útszakaszt és kaszálni is lehet!
Mindenki boldog! :D

ZBR 2011.01.30. 03:10:15

@"streetfighter":
Gondolj bele abba, hogy szimulátorokkal, tanulmányokkal, statisztikai módszerekkel bizonyították, hogy a telefonálás szignifikánsan eltereli a figyelmet. Ezért betiltották.
Csomó ideig a biztonsági öv sem volt kötelező, de nemhogy a használata, hanem az autóba való beszerelése sem. Ettől még ma csúnyán meghalnál, ha nem lenne a kocsiban.
Az előzés veszélyes manőver. Ha betiltják egy helyen, lehet, hogy azért teszik, mert már kicsit sokan haltak meg PONT OTT az előzésben. Te persze előzhetsz továbbra is ott, sőt bárhol, ahol előzni tilos van, csak megdöglesz, mint egy kutya. Vagy esetleg a vétlen szemből érkező hal meg. Őt még sajnálnám is.

@tlacka:
Ha majd egy szép napon az "ettől függetlenül" gondolatod miatt megmenekülsz, akkor gondolj vissza majd erre a kommentedre.
Ha majd látsz valakit, aki meghalt az úton és olvasta a kommentedet és a te érvelésed okán nem köti be magát, akkor is jusson ez eszedbe.

Maradjunk annyiban, hogy a "bejön az alucső, de a kirepülést egyben megúsztam" józan ésszel beláthatóan ritkább eset, mint bármi, aminél az életedet menti az öv.

"streetfighter" 2011.01.30. 08:28:34

@ZBR:

Túl primitív vagy ahoz, hogy vitába bocsátkozzam veled. :(

ZBR 2011.01.30. 19:24:35

@"streetfighter":
Avagy: ez történik, amikor elfogynak az érveid a nyilvánvaló ostobaságod alól.

CD-R80 2011.01.30. 19:40:30

@Xezs: Akkor meséld már el miért probléma ugyanúgy ez mégis mindenhol az idehazán kívül???
A kicsinyes gondolkodás meg azoké akik azt hiszik csak itt van ilyen meg olyan rossz..

"streetfighter" 2011.01.30. 20:09:26

@ZBR:
"csak megdöglesz, mint egy kutya"

Ez nagy intelligenciára vall, na meg az is, hogy nem fogod fel a mondondóm lényegét, mivel az érveket már rég leírtam. :(

Kalányos Márió 2011.01.30. 22:28:04

@"streetfighter": "A sok hülye miatt szivatják a normálisakat, én ezt utálom a szabályokban, ezért szűröm őket"

Én veled vagyok!

Xezs 2011.01.30. 23:36:42

@CD-R80: Akkor most leszel szíves újra elolvasni amit írtam, majd idézni azt a részt, ahol azt írom, hogy külföldön nem léteznek kicsinyes emberek.

Szándékos félreértés esetével sajnos nem tudok mit kezdeni.

CD-R80 2011.01.31. 07:45:59

@Xezs: "Nem lehetne ezt a magyar sértődöttséget levetkőzni és elfogadni hogy nem azért történnek a dolgok, hogy velünk kicsesszenek?"
"Itt nem arról van szó, hogy 5000 Ft, hanem arról a kicsinyes gondolkodásmódról ami sajnos eluralkodott idehaza." :))))

De ettől függetlenül a többiben igazat adok neked, szándékosan meg nem áll szándékomban félreérteni mert azzal csak magamat ba!%"+nám át:))

Xezs 2011.01.31. 11:48:45

@CD-R80: A legnagyobb jóindulattal és mindenféle sértődöttség nélkül:

Amikor azt írom, hogy "a kicsinyes gondolkodásmódról ami sajnos eluralkodott idehaza" az azt jelenti, hogy van egy jelenség (a kicsinyes gondolkodásmód) ami egyre nagyobb számban fordul elő idehaza a korábbi tapasztalataimhoz képest (tehát eluralkodott).

És itt megállunk, mert a mondandóm eddig tartott.

Itt nem szóltam arról, hogy külföldön mi van. Még csak nem is céloztam rá. Van személyes véleményem arról, hogy tőlünk nyugatabbra mennyire uralkodik ez a szemlélet, de nem írnám le, mert csak újabb fölösleges vitát generálnék vele.

"De ettől függetlenül a többiben igazat adok neked"

Azt hiszem ez a lényeg igazából :)

Üdv!

Hotyhogy 2011.03.13. 06:51:43

Meg kell állni a STOP táblánál. Még akkor is, ha nincs nálunk papír vagy a rendőr elnéző kegyességgel nem mindenkit büntet ugyanazért a vétségért meg.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása