Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Röhögve szivattam meg a gyorshajtót

2011.02.18. 11:18 :: SilentSound

Mindig megoszlanak a vélemények, amikor arról van szó, hogy az egyik autós rendre utasítja a másikat valamilyen módon. András is ekként cselekedett nem olyan régen, nem csodálkoznék rajta, ha gyorsan ki lenne kiáltva közellenségnek meg önkéntes rendőrnek.

A szlovák autópályán a következő helyzetbe kerültem, egy olyan szakaszon jártam ahol a belső sávban 100-as, a külsőben 80-as korlátozás van, ezért átmentem a belső sávba és lelassítottam 100 környékére (a gps szerint is még kb. 105-tel mentem), a külsőben volt foghíjasan néhány kamion.

Mögém érkezett egy magyar rendszámú X3-as BMW (egyébként nekem is magyar rendszámom van), duda és villogás rám. Én maradtam a belsőben és nyugodtan tűrtem a duda villogás kombót, majd mire vége lett a korlátozásnak visszamentem a külsőbe és elkezdtem gyorsítani, ekkor a BMW mellém érkezett és fenyegetően mutogatott.

Ekkor eldöntöttem hogy amenyiben bemegy a külsőbe elém én azonnal vissza a belsőbe hogy ne satuzgassunk feleslegesen egymással, ezért már ekkor a tükörbe néztem, hogy jön-e valaki utána (nem jött), kábé ahogy vártam be elém, majd satu, de én akkor más a külsőben voltam 130-cal és nem bírtam a dolgot röhögés nélkül megállni, a vigyorom pedig az ürge vörösödő feje láttán csak szélesebb lett.

Szerencsére ezután Pozsony következett ahol nem kifizetődő a duda-villogás-satu kombó, úgyhogy nem is történt semmi egyéb.

Ha újra ilyen helyzetbe kerülnék hasonlóan cselekednék.

472 komment

Címkék: közlekedés külföld autó hülye büntetés autópálya gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.19. 00:36:16

@Zébácsi: "Lényegtelen, hogy ki idézte elő a balesetveszélyes helyzetet: annak megszüntetése minden közlekedő kötelessége."

Akkor ezek szerint, ha valaki villog mögöttem (és én szabályosan közlekedek), akkor az a helyes reakció, hogy "jézus, valaki villog mögöttem, jajj, gyorsan, hová húzódjak le?"
Mert ha így van, akkor ezentúl én is villogni, dudálgatni fogok mindenkire, talán még hamarabb elengednek, mint a mentőt :)

Egyébként meg lépek aludni, jóccakát mindenkinek!

akira2 2011.02.19. 00:42:50

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

"Valaki legyen szíves idézze nekem, hogy a posztoló rá akarta venni a béemvést, hogy ne hajtson gyorsan, mert én sehol sem olvasom..."

Pl.:

"Mögém érkezett egy magyar rendszámú X3-as BMW (egyébként nekem is magyar rendszámom van), duda és villogás rám. Én maradtam a belsőben és nyugodtan tűrtem a duda villogás kombót..."

Ahelyett, hogy akár fékezéssel együtt elengedte volna... mert számára úgy biztonságos, nem pedig úgy, hogy nyugodtan tűri, hogy villogjanak neki hátulról.

Ha ilyen előfordul nagy ritkán velem, hogy villognak rám, és mégsem tudom elengedni, akkor kiteszem az indexet jobbra, hogy látlak, amint tudok elengedlek.

Mert ha valaki sokáig villog hátulról, és nincs semmilyen visszajelzés előlről az két dolgot jelenthet:

1. vakegér,
2. önkéntes rendőr.

Gondolom a posztoló nem vakegér, hiszen akkor nem lett volna semmilyen sztorija... :)

akira2 2011.02.19. 00:50:36

@velorex-vezető:

Megrázó a video, néha én magam is nézek néha hasonlókat, a vége felé az autópálya középső korlátját átszakító és a szembe sávban keresztbeálló kamionos videot már láttam.

Olyan "anatómiaórát" meg élőben, amikor a kamionos áthajtott a leállósávban megállt furgont szerelő két emberen.... :( Két perccel később érkeztünk...

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.02.19. 00:55:29

@akira2:

A hülyéket hagyni kell menni.
Ez persze nem jelenti azt, hogy az ember közben magában nem morzsol egy bé+ -et.

Kicsit oldalra pillantva szoktam figyelni, milyen pofákat vágnak, ahogy elhaladnak mellettem. Ha még működne, szűknek bizonyulna a Lipót.

Netuddki. 2011.02.19. 01:11:16

@Coyote82: "A köcsögösködésről annyit: a gyorshajtóknak lehet hogy néha okuk van rá, ezért feltételezd, hogy esetleg a terhes feleségével siet a kórházba: vigyázz rá."

Muhaha! Ha gyorsan szül a zasszony akkor hívjál inkább mentőt mint potenciális szervdonor jelöltet játssz vele és a többi közlekedővel, B+!

Netuddki. 2011.02.19. 01:22:15

@Zébácsi: "Én nem szeretem a tarkómon érezni senki leheletét: hadd menjen!"

Senki nem szereti. Pont ezt a pszichikai előnyt akarják ezek a kis köcsögök kihasználni.
Múltkor már leírtam, nem kell velük foglalkozni. Főleg nem hagyni, hogy elterelje a figyelmedet a vezetéstől. Ha ki lehet menni a külsőbe akkor úgyis ki fogsz menni, addig meg vár a parasztja.

Mellesleg nekünk még tanították KRESZ oktatáson, hogy nyugisan kell vezetni. Ha ott van egy galamb vagy kutya előtted akkor nem rángatod a kormányt. Ha elütöd akkor csak anyagi kár lesz, de ha belejársz az árokba akkor akár meg is halhatsz vagy az utasod.

Az ilyen köcsögök pedig akkor szoknak le a villogásról ha ezzel nem érik el a céljukat.
A rendőrök meg egyenlőre le se szrják az ilyeneket. Szóval magad uram...

nopánick (törölt) 2011.02.19. 01:31:45

Sok hülye irkál ide, úgy látom...

Aki mind-mind megbukna már 3. osztályban értő olvasásból.

A lényeg itt van:
-------------
olyan szakaszon jártam ahol
a belső sávban 100-as,
a külsőben 80-as
korlátozás van, ezért átmentem
a belső sávba és lelassítottam 100-ra
--------------

Hova kellett volna mennie szerinted ?

A büdös bunkó bmw-s miatt ki a 80-as sávba...? Nemá!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.02.19. 01:48:13

@kovi1970:

értem és tisztelem az állaáspontodat, és el is fogadom érveid. Magam sem szeretem a levillogó, nyomuló barmokat - sajnos volt is afférom ilyen eset miatt, pedig nem voltam sem csíra, sem pedig büdösbunkó.

Nos, az esetek kapcsán rá kellett jönnöm, hogy ez (a villogók) különleges állatfaj, egészen problémás jellembeli problémákkal és kisebbrendűségi érzésekkel - nem én vagyok a megfelelő személy a megnevelésükre,lelkük ápolására.
Ez talán kissé passzív, és kevésbé problémamegoldó hozzáállás, de kétségtelenül biztonságos. Nekem ez fontosabb a népnevelésnél.
Akit apja-anyja nem nevelt meg, azon nem tudok segíteni. Egy megoldás lenne, kiszűrni az agresszív embereket, és nem adni nekik jogsit, de ez ebben az országban kivitelezhetetlen (jó eséllyel máshol is az).

Fura, hogy két fontos dologban mennyire nagy a szabadság: autót szinte bárki vezethet, gyereket szinte bárki vállalhat/nevelhet.

tutti 2011.02.19. 01:51:46

a posztolónak üzenem, hogy nem attól lesz szép a világ, hogy ha mindenki az előírt sebességgel fog közlekedni

Julius-002 2011.02.19. 02:39:38

Látszik a kommentek zöméből, hogy ti a sztrádán is csak a buzi, kisstilű játszmáitokat játsszátok (én vagyok az erősebb, kabbefaszom, letollak köcsög, megszivatlak majom), nem pedig közlekedtek. Balfék gyökerek vagytok egytől-egyig, tisztelet a csekély kivételnek.

Julius-002 2011.02.19. 02:41:33

@tutti:
"hogy nem attól lesz szép a világ, hogy ha mindenki az előírt sebességgel fog közlekedni"

Nem hát, de hogy biztonságosabb lesz, kevesebb hullával, az is biztos.

Zsola777 2011.02.19. 02:46:11

Most arra veri a posztoló, hogy ő szabálytalanként megszopatott egy másik szabálytalant? Gratulálok, de inkább adja vissza a jogosítványt, mert ilyen magatartással nem való a közútra. Se itthon, se máshol.
És a másik sem.

ójjjajjjak 2011.02.19. 02:50:10

Azoknak, akik a posztolót szapulják, a BMW-st meg mentegetik, azoknak azt kívánom, hogy előttük nyomjon satuféket a sztrádán egy ugyanilyen FASZ, és kenődjenek fel a hátuljára, és még a kárt is nekik keljen a végén kifizetniük. Ezt kívánom nekik szívből. A sztrádán való satuzásrta ugyanis nincs mentség. ... BARMOK!

Szadipapa 2011.02.19. 03:42:54

Nem egészen értem a posztoló logikáját.
Minek konfliktus? Nem szoktam száguldozni, de ha valaki jön gyorsabban, elengedem. Mondjuk 130 -autópályán az speciel nem nagy száguldozás.
Miért fájna nekem, hogy ő ki tudja fizetni a traffipax díjat. Én nem. Amióta válság van örülök, hogy az autóm megmaradt...

Amúgy meg sok hűhó semmiért.
Minden felesleges idegeskedés csak az életeteket rövidíti.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.19. 03:53:28

@ójjjajjjak: elottem oszt satuzhat ha megyek haza
siman belenyomul;ok
nem en fogok kenodni, O fog lesodrodni
aztan majd a berelt kocsimmal kuzdjon a kotelezoert
kulonosen, hogy O lesz a hunyo
mert ha valaki bejon elem es satuzik akkor nem a hatul meno a hibas
olyan tavolsagon kell elottem bejonnie, hogy, ha hirtelen fekezesre kenyszerul , akkor is meg tudjak mogotte allni
lecet

iolaus1980 2011.02.19. 04:47:06

@nopánick:
Én nem konkrétan erre az esetre írtam, hanem egy Mo-i jelenségre. Itt nem sok ilyen (sávonkénti) korlátozás van és így viszont igaz amit írtam. Sorry... Tehát városon kívül.....

Semper Fidelis 2011.02.19. 06:40:33

@ójjjajjjak: Egyetértek.
Nekem a kocsimban kamera van gps koordináta és sebesség rögzítéssel, valamint hangrögzítéssel(így mondjuk, azt is felveszi, ha valaki mögöttem baromkodik és szidom - majd mondjuk megelőz és satuzik - akkor össze lehet kapcsolni a kettőt, és hiába mondja, hogy azért satuzott, mert berepült az ablakon egy légy) szóval kamera van. Plusz a hátsó ülésen a 8 hónapos fiam. Szóval, ha ilyen satuzóba belemegyek az 1.6 tonnás kocsival, és a fiamnak a legkisebb baja esik, akkor az illető legkisebb problémája az összetört autója lesz.

XEP 2011.02.19. 06:40:41

@hagyma:
"nem a hatul meno a hibas
olyan tavolsagon kell elottem bejonnie, hogy, ha hirtelen fekezesre kenyszerul , akkor is meg tudjak mogotte allni"
Az a baj, hogy egy tanú is kell, hogy az általad leírtakat bárki is elhiggye.

De nem baj rongyolj csak bele, te hívhatod az autómentőt(hűtővíz), ő meg tovább hajt(csomagtartó).
Miután elismerted(sírva), hogy te vagy a hibás.

Szánalom.

XEP 2011.02.19. 06:46:13

@Semper Fidelis:
Na az ilyen retardáltak értenek egyet, és még gyerek is van. OMG

oozzee 2011.02.19. 06:54:39

@Csigorin: A másik is büszke rá, csak az még írni sem tud.

Egyébként levillogni-dudálni a másikat különösen nagy bukóság akkor, ha az a másik autó a megengedett sebeséggel, vagy egy picivel afölött megy. Miért ne tarthatná be a szabályt? Miért kellene lelassítania 80-ra a másik sávban csak azért, hogy egy segfej el tudjon menni gyorsabban? Vagy ment volna át a másik sávba gyorshajtani?

A gyorshajtásnak egyébként csak nagyon hosszú úton van időben értékelhető eredménye. A Budapest - Siófok távon az átlag 130 km/h és az átlag 160 km/h között pontosan 8 perc van. Ezért a 8 percért érdemes átlag 160-at menni? Ugyan már! Arról nem is beszélve, hogy az autó kb 20%-kal többet fogyaszt.
Gyorhajtással tehát sok időt Magyarországi méretekben nem lehet nyerni, csak többe kerül a benzin. Akkor mire jó? Csak azért jó, mert egyesek nem tudják az idegrendszerüket kordában tartani és agresszív állatokká válnak ha beleülnek egy másfél-két tonnás fémdobozba.

Semper Fidelis 2011.02.19. 07:01:51

@XEP: Ki a retardált kisköcsög? Aki normálisan közlekedik? A gyerekemmel mi bajod van? A fiamért ölök te takonypóc, mégegyszer a szádra ne vedd.

Aki megadja nekem a tiszteletet, azzal a végletekig normális vagyok. Aki nem - az rápacsált.

oozzee 2011.02.19. 07:06:23

@Zsola777: Neked hogy lett jogosítványod? Úgy tudom, ahhoz elvégzett 8 általános iskola kell. Ott pedig követelmény az, hogy az ember érti azt amit olvas.
Csak hogy tiszta legyen, elmagyarázom: Csak a BMW-s volt szabálytalan. A posztoló betartotta a szabályokat. Olyan szabály nincs miszerint valakinek csak azért kell lassítania, hogy a másik szabálytalanul el tudjon menni!

Adachale 2011.02.19. 07:07:02

Ha 100 a megengedett és én 105 (nem 80 vagy 70) előzöm a kamionsort, nem fogom magam két kamion közé egy idióta miatt bepréselnem magam. Várja ki a sorát. Amúgy érdekes, hogy a villogó tolós stílussal csak itthon találkozok :-(

UI. az osztrákoknál egyszer rámentek a tolós stílus kiszűrésére. A büntetések 85 % magyar volt.

Adachale 2011.02.19. 07:32:16

Ja amúgy ha villognak, a bal lábammal enyhén a fékpedálra lépek. Van egy olyan pont ahol a féklámpa kigyullad, de még nincs fékhatás.

Szép leszakadásokat szoktam látni.

Heszi421 2011.02.19. 08:03:16

Én azt nem értem, hogy amikor valaki épp előz 3-4 kamiont és a másik hirtelen a seggében van 160-al akkor mi az any...jáért villog? (amúgy 140-el előztem). Nem bír várni egy pár másodpercet míg megelőzik a kamiont? Itt svájcban állandóan fullon van az autópálya mégsem dudál meg villog senki a másikra. Az otthoni autósok idegbetegek,türelmetlenek mintha az a pár másodperc olyan k...urva sokat számítana.

weirdo 2011.02.19. 08:23:19

Miért bántjátok a posztolót? Tuti témát ad nekünk, vagy azzal, amit fent írt, vagy azzal, hogy "belecsattantam a BMW hátuljába, kiszállt a faszi, megb@szott aztán megbeszélte velem, hogy én vagyok a hibás..." Akkor barmot, biztos kicsi a pöcse.

"streetfighter" 2011.02.19. 08:29:36

@Megszívtuk-Waze:
Attól függ! Megbízhatóságban szarabb. :)
A 370 ló magában kevés. "Minek az erő, ha nem uralod" és ki sem használod.
Kivagyiság.

Kalapos Hétvégi Skodás 2011.02.19. 08:40:39

Az én korábbi hozzászólásomra még nem reagált senki érdemben, ezért újra bedobom.
Okítsatok ki ha lehet!

Lőjetek le, ha hülye vagyok, de külföldön van van sávonként eltérő felső sebességkorlátozás? Nálunk ugye a nagy kék táblán, három függőleges sávra osztott táblán szokott lenni a balon 100, a középsőn 80 a jobbon semmi. Ez szokott lenni általában emelkedők előtt, ahol + egy sáv(kapaszkodósáv nyílik), hogy a teherautók, buszok, gördeszkások stb, akik nem tudják tartani a megengedett rájuk vonatkozó ,maximum sebességüket, ott tekerjenek, míg a középső sávban minimum 80 a belső sávban minimum 100-as tempóval kell haladni, a közlekedés zökkenőmentes és balesetveszély elkerülő tempójának tartásához. Mert ugye az autópálya elvileg 130-al optimális és minimális sebességhatárral rendelkezik. Ezért nem lehet robogóval, traktorral low riderezni rajta. Ha ez a helyzet külföldön is, akkor a hős posztoló b*szta el, kvázi feltartotta a szabályosan közlekedő gyökérikszhármabéemvést, vagy a posztólónak van igyaza, és a gyökérikszhármabéemvés él abban a tévhitben mint én.

dibbler 2011.02.19. 08:53:04

Mindig van egy "gyorsabb", agresszivabb.

Azert kivancsi lennek arra, hogy milyen lelki vilaga van annak, aki vegul a "legtolosabb" volt egy Budapest-Siofok uton.

Masreszt az oriasi tobbseg csak egyszeruen el akar jutni Budapestrol Siofokra, stressz es orulet nelkul, de nem 70-el battyogva vegig az utat.

Stomi 2011.02.19. 08:57:46

@oozzee:
"Budapest - Siófok távon az átlag 130 km/h és az átlag 160 km/h között pontosan 8 perc van."

Van az negyed óra is, sőt, ha 130-at mész gyakran kell elengedned másokat stb.
Ahogy meg te említed a gyorshajtást úgy nem igaz. 130 is gyorshajtás 50 lóerős 3 hengeres autónak, a 160 pedig nem az és optimális fogyasztás a 3.0 Tdi-nek.

Csigorin 2011.02.19. 09:03:15

@oozzee: nem arrol van szo hogy lassitson 80ra. Azert menjen at a jobbsavba mert jobbrahajts van, es mert meg tudja tenni, mert mint mindta (foghijasan) ritkan vannak csak ott kamionok.
Atmegy, kicsit lassit, kozben a masik el is ment, es visszamegy es folytatja az elozest.
Az hogy ott 100, kulsoben 80 a korlatozas nem mentesit a jobbrahajts alol.

oszkar00 2011.02.19. 09:09:07

@subtotal: Nem, van olyan is, hogy a külső sávra más vonatkozik, mint a belsőre. Nem tudom, mennyire elterjedt, de a Drezda-Hannover szakaszon (azt hiszem elsősorban Lipcse környékén) találkoztam ilyennel nem egyszer. Azért az elmúlt öt évben kissé sokat jártam arra, csak tudom. Nem az elején 60, közben 80, végén 60-ról beszélek. Az persze sokkal gyakoribb.

lujo22 2011.02.19. 09:16:01

Az illető egy faszkalap. Ha bmwés a közlekedést különösebben veszélyeztetné, nem szólnék semmit, de ez elég gyermeteg, kicsinyes dolog. És legszomorúbb, még külföldön sem fogunk össze. 80-as évek elején még köszöntünk egymásnak, ha kint találkoztunk.

manager2008 2011.02.19. 09:24:41

Tegnap jöttem le a Balatonra. Jobbról kamionok tömege vonult, a másik sávban 140-el vagy tíz autó egymás után, követési távolságot betartva.
Jön egy közép kategóriás Lancia, felmászik rám 50 cm-re és villog mint a gép.
1. Nincs hová lehúzódni, és kérdéses hogy minek?
2. Hová a francba siet a kis családdal együtt péntek délután? Mutatom neki előre hogy nem látja a halom autót? Nem vagyok helikopter.
Nem érdekli villog tovább.
Az én autómról nem látszik hátulról hogy megy 260-at bármikor.
A Lanciás két kamion között jobbra tőlem kivágódik és előz, majd satufék egy villanásra.

Nálam azért ez már kicsapja a biztosítékot.

A megoldás egyszerű, 5 km-ként automata sebességmérőket kell felszerelni (egy éven belül behozza az árát) és az idióták leszoknak a sietésről, és passz. Ne siessen. Ne vegyen olyan autót amivel uncsi lassan menni, költse a megmaradó 30 milliót másra.

velorex-vezető 2011.02.19. 09:26:57

@Semper Fidelis: Az a baj, hogy valószínűleg a fiad is ugyanolyan agresszív barom lesz, mint Te, ha megnő, mert ezt láthatja az apjától.
Sajnálom szegény gyereket. Ha valaki a 160 kilós néger szörnyeteg képét teszi ki avatarnak, azt respektálod? Az én bátyám még erősebb beee!

PamPalini 2011.02.19. 09:28:03

Azoknak, akik a posztolót cseszegetik:

Nem hiszem hogy a külső sáv üres lett volna, mert akkor nem állt volna neki az x3 vonatozgatni a posztolóval. Egy ilyen simán elmegy jobbról, ha teheti, sőt, akár a leállóban is!
Azzal meg mi a baj, hogy a posztoló utána kimenekült előle a belsőbe? Indokulatlanul használta a belső sávot, mi? Mégis, hagyta volna, hogy egy közel két tonnás autó felkenje a hátuljára??
Komolyan nem értelek benneteket basszátok meg!

Az egyetlen aki ultra köcsög volt a történetben az a bmw-s!

A "terhes feleség" meg "szülni viszi" dumát pedig felejtsétek már el. Rohadtul unalmas mentegető duma! Nektek se szült még a feleségetek az tuti.
Először is a szülés a legritkább esetben indul meg csak úgy, az első rendszeresebb fájásoktól az esetek 99%-ban több óra telik el a szülésig. Ezalatt akár Szegedről felérsz Budapestre, baszod, úgy, hogy nem mér be a traffipax...
Ha mégis nagyon megindul a baba, az értelmes ember mentőt hív - ugyanis ott kapásból adott az orvos és/vagy szülész - és nem száguldozik hős apaként

Akinek szült már a felesége, az tisztában van vele, hogy ha egy szülő nőt kórházba visz, sokkal fontosabb, hogy BIZTONSÁGBAN odaérjen, minthogy kurvagyorsan.
Senki nem fogja 170-nel szülni vinni a feleségét, hacsak nem teljesen retardált.
Az asszony ugyanis sokszor bekötve sincs, hiszen vagy fekszik az autóban, vagy a baba miatt nem lehet övet használni.
Mindkettő testi épsége megkívánja, hogy ne száguldozzanak velük! Aki mégis megteszi annak a nője és a gyereke is potenciális donor jelölt. Tudom durva de ez a valóság.

°SmálPitt° 2011.02.19. 10:06:43

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Aha, kellett. Janem. Elég gyorsan megvolt.

Aki siet azt el kell engedni faszfejek. Ha ráérsz púposkodni akkor a saját életedből veszel el, aztán kikompenzálod egy ilyen poszttal.
Majd egy ilyen után amikor először repül csavarhúzó a szélvédődre akkor rájössz addig nem. Illetve nem te, hanem a poszt toló

Hungryhorse 2011.02.19. 10:08:24

@nopánick: az hogy kiterjedt állatfajkánt garázdálkodtok a közutakon ne sugallja azt a számotokra, hogy emberi értelemmel jártok el.
Nem.
Aki ép ésszel autózik, annak nem okoz örömet és kielégülést, amikor önkéntes rendőrként kényszeríti rá másokra beteges elméjében megfogant akaratát.
Normális ember nem örömködik mások feltartásán, hanem félreáll és a gyorsabbat engedi elhaladni.

Hungryhorse 2011.02.19. 10:11:45

@gyul: válaszoltam, mert elsőre nem értetted meg te sem: normális embernek nem okoz gondot, ha a nála gyorsabban haladót el kell engednie, és nem örömködik azon, hogy akadályozhatta, feltarthatta.
mint írtam volt, remélem egy szép homályos napon kihúzzátok a a gyufát egy kevéssé toleráns izomagyútól és vérző orral elmélkedhettek azon, érdemes-e önkéntesrendőrködni...

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2011.02.19. 10:33:18

Jó látni, hogy mennyi nagyonokos, nagyonerős, és mindenek felett: tévedhetetlen ember él ebben a kis országban. Nincs mitől félnünk, a jelenünk és a jövőn biztosítva van.

mic@ 2011.02.19. 10:52:31

@gyul-al értek egyett!! Ha akkora köcsög vagy hogy nem engeded el a gyorsabbat, akkor tényleg csak egy önkéntes baromarcú lehetsz, Én-is, elengedem 180-nál, ha ő gyorsabb menjen csak, nekem 180-ig van pénzem fizetni. Ja, és kapd be mert feltartod a gyorsabb közlekedőt, ezért baleset lehetőségét helyezed kilátásba, gondolom te is olyan vagy mint a reggeli váci út-i gecik akik feltartják a forgalmat 50-nel, mert neki a belsősávba van bérlete....!!!!

kultúrpesszimista 2011.02.19. 10:55:01

A posztíró indulatát értem, de azzal soha nem értek egyet, ha az egyik civil autót móresre tanítja a másikat. Ne játsszunk rendőrt az úton gyerekek. Igaz, a rendőrökről rosszat vagy semmit, egy batyu szart nem érnek, de joguk akkor is csak nekik van intézkedni, jogot érvényesíteni. Ne egymást neveljük. Ennyi.

mic@ 2011.02.19. 10:58:40

@Hungryhorse: vagy is így helyes! Bocsi gyul@ benéztem! Veled értek egyet @Hungryhorse:....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.19. 11:01:00

No, megint tanultam valamit...
Mától én is mindenkire villogni, dudálni fogok, és akkor mindenki el fog engedni, vagy legalább az autósok 99 százaléka.
nem is érte, hogy a mentők, tűzoltók, stb. miért vannak felszerelve megkülönböztető jelzéssel, ugyanis arra mindenki baszik, de az agresszív barmokat elengedik. Hurrá!

''autónepper.'' 2011.02.19. 11:13:06

@manager2008: neked mi közöd van hozzá hova siet péntek délután? szerintem semmi NEKED EGY DOLGOD VAN ELENGEDNI A GYORSABBAT !!!

@...::: Flúgos Kamionos :::...: végre rájöttél :DDDDDDDD

nyergibergi 2011.02.19. 11:16:31

Egy büdös bunkó vagy az tisztán látszik!

adam_hun 2011.02.19. 11:37:05

Egy veréb vagy és még büszke is vagy rá.gratulálok.önjelölt rendőr mennyen polgárőrnek

willy wonka 2011.02.19. 11:55:09

Gyorsabb? El kell engedni,ne te ítéld meg miért szegi meg a szabályokat,az ő dolga,meg az illetékes szerveké. másfelől igazad van,nem tudom,hogy miért van de a német autó márkákat használók (mondjuk 5 millió felett) 90%ban suttyók,tényleg nem értem,hogy miért van ez. Rengeteget járok a városban,nagyon régóta figyelem ,és ezek az emberek soha nem köszönnek meg semmit legyen az egy pláza múmia,vagy a buflák pasija.

aszlányi1 2011.02.19. 12:23:35

élvezettel olvasom, mikor valaki büszke arra, hogy tökorrú

BJani 2011.02.19. 13:14:38

@Kalapos Hétvégi Skodás: egyetértek. Szerintem is inkább ilyen tábla lehetett a sztoriban.

babsz 2011.02.19. 13:18:32

Irigyli és egyben gyűlöli a gazdagokat. Sose lesz normális kocsija, mert egy echte pöcs.

Impotens, és/vagy csalja az asszony, esetleg már rég lelépett. Lakóhelyén mindenkit feljelent, panellakása ablakán ifás visszapillantótükör, mindenről tud, és mindenkinek alátesz. A szomszédokat ekézi, de a kamu rokkantnyugdíját elteszi, a postással meg a polgárőrrel mézesmázos.

Munkahelyén az office space-es tűzőgépes prototípus, a főnököt és a többieket is gyűlöli, felfele nyal, oldalra meg rúg, nemkülönben gyűlöli őt is mindenki, de úgy tesz, mintha ez nem létezne. Munkavégzési képessége gyenge közepes, a munkába beleszarik. Mindig az elsők között van, akit kibasznak, annyira elviselhetetlen, hacsak nem zsarolja a főnökét Marikával folytatott viszonyával, amit sikeresen kispionkodott este nyolckor, mikor pont ezért bentmaradt.

Csak a rántotthús meg a töltöttkáposzta rendes étel, az anyóst baszogajta a kosztja miatt, de azért mindig mindent felzabál. Az angol futball szar, a német is, a politikáról is mindent tud, valamint a kocsikról még annál inkább. De persze szuzukija van, ezt minden alkalommal hangsúlyosan megideologizálja. Életében kétszer volt színházban, olvasottságát jól tükrözi általános harmadik osztályos szintű helyesírása. Élete főcsapása a tévé meg a blikk, a gyerekei gyűlölik vagy szégyellik, öltözködése a centrumos konfekció, a bárdi autós ingyenpóló, kínai cipő bermuda-háromszögében rekedt. Életében nem volt külföldön, esetleg nyocvanhatba' görögbe', hát azt a mocskot, öcsém...

Az ötvenes években munkásőr vagy ávós lett volna, ma már élete folyamatos, sikertelen önigazolással telik.
Esetleg exrendőr.

Ostobaságánál csak szorgalma és kitartása nagyobb. A társadalom eközben titokban reménykedve várja a fajtája kihalását, de újra meg újra felbukkan, egyre kevésbé szórakoztató formájában.

A típussal való találkozáskor egyébként az emberen azonnal a Douglas Adams által leírt "a mosolyát legszívesebben egy féltéglával verném le a képéről"-érzés lesz úrrá, innen hamar felimserhető.

_____________ 2011.02.19. 13:19:40

@Szelki Lata: Szerintem meg szívjál ciángázt Birkenauban, te közveszélyes állat.
Ennyi.

zzziiizzz 2011.02.19. 13:24:33

A KRESZ-ben csak ennyi van, tehát a kedves önjelölt rendőrt, ha rendőrség picit erre is figyelne ugyanúgy lekapcsolhatták volna, amúgy lehet hogy a villogó X3-as hátsó ülésén éppen a söfőr terhes felesége ült és a kórházba siettek. Szerintem az agressziót, kisebbségi komplexust, stb a konditermben kéne levezetni nem az utakon.

"A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat."

Itt nincs szó aról, hogy a gyorsabban haladó járműnek szabályosan is kelle közlekednie.

Sorry

nn153 2011.02.19. 13:30:35

Sajnos, a szóban forgó tábla ALULRÓL korlátozza a sebességet, tehát a belső sávban legalább 100-zal, a külsőben legalább 80-nal kell menni. Feleslegesen szívattad az embert.

willy wonka 2011.02.19. 13:36:15

András,te egy nagyon okos,és értelmes ember lehetsz. Ügyes vagy! Ez igen jól megmutattad !

atila68 (törölt) 2011.02.19. 13:40:17

Csak remélni merem, hogy a poszt írójával nem kell soha az életben azonos autópálya szakaszon osztoznom.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2011.02.19. 13:40:51

@Kalapos Hétvégi Skodás: @nn153: A cseh-szlovák határ és Bratislava (ízlés szerint: Pozsony) között minden pihenônél a külsô sávban maximum 80-al szabad menni, a belsôben 100-al, hogy a rövid besorolószakasz ellenére a besorolás biztonságos legyen.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2011.02.19. 13:41:56

@szomorutojas: mellesleg a szlovák autopályarendôrök imádnak ott sebességet mérni.

nn153 2011.02.19. 13:58:29

@szomorutojas: Logikus, amit írsz, de szerintem a tábla erre a kapaszkodósávos táblára hasonlít, tehát minimum sebességet ír elő.
www.kreszabc.hu/para.php?para=17
119. ábra

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.19. 14:05:23

@nn153: Olyanról állíts valamit, amiről 100 százalékban todod, hogy mi. Ugyanis több 100-szor jártam arra (D2-es pálya, Pozsony és a Cseh határ közötti szakasz), és tudom, hogy a max sebességet korlátozza az a tábla. e azért vitatkozhatsz velem is :)

@pafff: "Életében nem volt külföldön, esetleg nyocvanhatba' görögbe', hát azt a mocskot, öcsém..."

Na bumm, ez az eset se külföldön történt, ugye? :D

nn153 2011.02.19. 14:07:34

@...::: Flúgos Kamionos :::...: OK. Nem magamtól vagyok én képzett, de mikor arra jártam nemrég, véletlenül egy gépjárművezető szakoktató ült mellettem, ő mondta. Elhittem. Tévedhetett persze.

mi nem foglalt még 2011.02.19. 14:10:55

A posztoló egy köcsög.
Nem elég hogy többszörösen szabályt szeg de erre még büszke is.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.19. 14:16:22

@nn153: Ha jól tudom, piros körben, fehér alapon, fekete számot ábrázoló tábla a maximális sebességet korlátozza. Persze lehet, hogy tévedek...

brujah 2011.02.19. 14:24:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Tévedsz,az a közönséges halandókra vonatkozik,nem azokra akik alacsonyan repülnek!:)

egy maréknyi dollár 2011.02.19. 14:58:05

Négyszázharmincnyolcadik!
Ez a satuzás ilyen nagy divat lett?
Igaz, múlt héten egy autós úgy torolta meg a rajta esett szörnyű sérelmet(rádudáltak), hogy összetörte a másik autó ablakát, majd a sofőr(nő) arcát.
Idén ez lesz a trendi, úgy látszik.

Alf (törölt) 2011.02.19. 15:16:17

két hülye megy az autópályán...
gyerekek, ez nem vicc.

HakapesziM 2011.02.19. 15:16:36

Én még soha nem villogtam senkire a belső sávban,de ha gyorsabb vagyok,és az előttem haladó befejezte az előzését,ugyan húzódjon le,amint lehet.Én is így teszek.Éntőlem előzhet 90-el is,de ha befejezte,irány a külső sáv.Nem az ő dolga nevelni,belül is maradhat,akkor ne csodálkozzon,ha megelőzöm jobbról.
Soha nem büntetőfékeztem,ez kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát,az ilyentől örökre be kéne vonni a jogsiját.Kamionos vagyok,velem is megtették már,tényleg csak a jó érzés,és a kötelességtudat tartott vissza attól,hogy keresztülhajtsak az illetőn-

]{udarauszkasz 2011.02.19. 16:33:58

Hakapeszi: En is kamionozom, ez a buntetofekezes a nemetektol jott be, ott jo szokas. Mindenki a latinos vezetesi stilust fikazza, pedig 100x kulturaltabban, es JOBBAN vezetnek, mint a nemeteknel, es benelux nepeknel.
En ilyenkor rajtahagyom a tempomatot, es ha atmegy rajta a Scania, hat igy jart. Foleg dombnak felfele. Jopar ilyennek megmentettem az eletet, de lehet, hogy a kovetkezo alkalommal mar nem jon ossze, 40 tonna nem fog akkorat lassulni, es a magam, a kocsi,es az aru epseget biztos nem fogom kockaztatni egy ilyen miatt.

oozzee 2011.02.19. 20:27:21

@Stomi: Szerintem számold ki. Egyszerű matematika.
Budapest - Siófok 100 km (az egyszerűség kedvéért)
100 km-t 130 km/h-s átlagsebességgel 46 perc alatt lehet megtenni
100 km-t 160 km/h-s átlagsebességgel 38 perc alatt ehet megtenni
46-38=8
Tehát nem negyedóra, hanem 8 perc. Ez tény. Ezzel kár vitatkozni.
A fogyasztással sincs igazad. Nincs egyetlen olyan autó sem, ami 160-nál kevesebbet fogyaszt, mint 130-nál. Ez megint csak tény.

oozzee 2011.02.19. 20:31:26

@Csigorin: Ha az egyik sávban más a sebességhatár, mint a másikban akkor nincs jobbra-hajts. Akkor az egyik sávban 80-nal szabad menni, a másikban meg 100-zal. Miért kellene lelassítania valakinek 100-ról 80-ra, csak azért, mert valaki más szabálytalanul akar haladni? Joga van ott 100-zal menni, mint ahogy a BMW-snek is joga volt ott menni - 100-zal és nem többel.

oozzee 2011.02.19. 20:32:05

@Csigorin: Ha az egyik sávban más a sebességhatár, mint a másikban akkor nincs jobbra-hajts. Akkor az egyik sávban 80-nal szabad menni, a másikban meg 100-zal. Miért kellene lelassítania valakinek 100-ról 80-ra, csak azért, mert valaki más szabálytalanul akar haladni? Joga van ott 100-zal menni, mint ahogy a BMW-snek is joga volt ott menni - 100-zal és nem többel.

Csigorin 2011.02.19. 20:36:08

"Ha az egyik sávban más a sebességhatár, mint a másikban akkor nincs jobbra-hajts. Akkor az egyik sávban 80-nal szabad menni, a másikban meg 100-zal."

Ez hol is van a KRESZben? Ideznel valami erre vonatkozo reszt? mert ilyet nem tanultam...
A masodik mondat rendben van. De ez miert is zarja ki egymast?

Folyamatosan 80al szabad haladni. Elozes celjabol igenybe lehet venni a belso savot, es 100ig szabad felgyorsitani ezt kivitelezendo. Ezutan vissza kell menni jobbra, es ott 80al haladni.

Szoval innentol a posztiro is egy "kocsog gyorshajto"...

Reggie 2011.02.19. 21:23:40

@oozzee: Az a baj, hogy ez az egyszeru matematika csak papiron letezik. Az autopalyan is le kell huzodnod neha elengedni masokat, viszont maskor neked kell megvarnod mig lassan eloz (gondolom lattal mar olyat, hogy kamion eloz kamiont).

Reggie 2011.02.19. 21:25:54

@oozzee: Az a baj, hogy ez az egyszeru matematika csak papiron letezik. Az autopalyan is le kell huzodnod neha elengedni masokat, viszont maskor neked kell megvarnod mig lassan eloz (gondolom lattal mar olyat, hogy kamion eloz kamiont).

CD-R80 2011.02.19. 21:31:30

@nn153: Szerintem a Stop tábla meg egy csillagfejű csavarhúzóra hasonlít, csak nézőpont kérdése..
Még jó, hogy nem rád van bízva hogy szerinted mi micsoda..

Stomi 2011.02.19. 21:59:24

@oozzee:
Talán közgazdász létemre kiszámolnám, ha igazad lenne és puszta matematika kérdése lenne az érkezés. De nem az, ez is tény, ha már így szereted a saját tényeidet. Ha nem tartod a belső sáv tempóját, nem 8 percet késel, hiszen sokszor fogsz lassítani, gyorsítani, beszorulni. A te matekos hozzáállásod azért furcsa, mert szerinted a fővárosban is max. 30 perc átmenni mi? Kivéve ha mások is vannak.
A másik tényedet meg nem értem, senki nem mondta, hogy 160-nál kevesebbet fogyaszt egy autó, mint 130-nál.

oozzee 2011.02.20. 05:33:54

@Stomi: @Reggie: Ezért írtam ÁTLAG sebességet. A 130-as ÁTLAG sebességhez is időnként gyorsabban kell menni mint 130. És a 160-as ÁTLAG sebességhez is gyorsabban kell menni, mint 160. De ez csak egy példa, ami azt mutatja meg, hogy még ha el is éred ezeket az ÁTLAG sebességeket, akkor is csak 8 perc különbség van.
Egyébként teljesen mindegy, hogy pontosan mekkora a különbség. A lényeg, hogy nagyon kicsi. 8 percért, vagy akár negyedóráért nem érdemes száguldozni és másokat veszélyeztetni, másokkal agresszíven és buknó módon viselkedni.
@Stomi: Csirogi hozzászólónak válaszoltam azzal, hogy 160-nál többet fogyszt az autó. Ő azt írta, hogy egy 3.0 tDi-nek a 160 az ideális tempó a fogyasztás szempontjából. Vagyis ez az általa használt szövegkörnyezetben azt jelenti, hogy szerinte ennek az autónak 160-nál kevesebb a fogyasztása, mint alacsonyabb sebességeknél. Erre írtam azt, hogy ez nem igaz, ilyen nincs.

Semper Fidelis 2011.02.20. 07:20:39

@velorex-vezető:

1. Az avatar képen én vagyok.
2. Mi is a hozzászólásomban az "agresszív barom"-ság??

"Nekem a kocsimban kamera van gps koordináta és sebesség rögzítéssel, valamint hangrögzítéssel(így mondjuk, azt is felveszi, ha valaki mögöttem baromkodik és szidom - majd mondjuk megelőz és satuzik - akkor össze lehet kapcsolni a kettőt, és hiába mondja, hogy azért satuzott, mert berepült az ablakon egy légy) szóval kamera van. Plusz a hátsó ülésen a 8 hónapos fiam. Szóval, ha ilyen satuzóba belemegyek az 1.6 tonnás kocsival, és a fiamnak a legkisebb baja esik, akkor az illető legkisebb problémája az összetört autója lesz"

Tehát az, aki vélt sérelme miatt befékez egy autó előtt direkt balesetveszélyt előidézve, az nem agresszív barom, igaz? De az, aki ezért verést helyez kilátásba, különös tekintettel az imádott fiában bekövetkezett bármilyen sérülésre, az az agresszív barom, ugye?

Ferde értékrended van. Az ilyeneknél mint te, mindig az áldozat hibás, nem az, AKI AZ AGRESSZIÓT INDÍTOTTA (befékezés). Szeretném, ha a fiam is edzené magát, ez bizony így van. Most még kicsi, de már erős mint az apja :o)

Semper Fidelis 2011.02.20. 07:25:58

Végigolvastam az összes kommentet.

Annyi itt a húgyagyú barom, hogy asszem megyek és még többet edzek, szükség lehet rá.

Gyerekek tényleg ennyi eszetek van?? Ennyi szorult abba a tök fejetekbe? HALADSZ VALAHOVA A KOCSIVAL, ÉS EGY BEFÉKEZŐS BAROM MIATT SZERETNÉL ÜLNI AZ ÁROKPARTON AZ ÖSSZETÖRT AUTÓBAN, HIDEGBEN? UTÁNA BIZTOSÍTÓ, HA SZEMÉLYI SÉRÜLÉS VOLT, AKKOR BÍRÓSÁG A VÉGTELENSÉGIG?? KI AZ A CÍMERES ÖKÖR, AKI EGY SZÁNDÉKOS BALESETVESZÉLYT ELŐIDÉZŐ CSELEKMÉNYT TÁMOGAT??? CSUPA 14 ÉVES KISISKOLÁS ÍR IDE???

Én ezt nem értem.

"streetfighter" 2011.02.20. 07:37:07

@Semper Fidelis:

Bármilyen erősnek is képzeled magad, azért ha van rá mód, akkor célszerű lehúzódni az elől aki gyorsabban szeretne menni, hiszen ha ezt nem teszed, akkor a konfliktust gerjeszted.
Hangsúlyozom, ha van rá lehetőséged.
Kisgyereked meg nem csak neked van, ezt ne felejtsd el.

McLaurin 2011.02.20. 09:04:18

Idióta a posztoló az ilyennek azonnal elvenném a jogosítványát azt kalap kabát. Egyébként meg ettől jóval súlyosabb büntetést érdemelne, agyatlan.

Stomi 2011.02.20. 09:15:03

@oozzee:
Akkor lehet, hogy a nyomulós X3-as is csak azért tolta, hogy a végén meg legyen a 130-as átlag. Ahogy te is írtad, ahhoz időnként menni kell az általad veszélyesnek tartott zónában. Ismerve a magyar autópályás tötymörgést, bizony a 160 is kell a 130-as átalaghoz.

Stomi 2011.02.20. 09:19:57

@Semper Fidelis:
Szerintem senki nem támogatja, de tudod jól, ha valaki akarja sok emberből kihozza az agresszív állatot. A legtöbben igen is életveszélyesnek tartják a fékezéses bűntetést, de azt nem kell előidézni sem. Ahogy a mondás tartja, ha harapós kutyát látsz átmehetsz a túloldalra, vagy megmutathatod, hogy kemény vagy és megharaptatod magad. Aztán kinyírhatod a kutyát, de semmi nem változik.

oozzee 2011.02.20. 13:34:07

@Stomi: Te nem akarod vagy nem tudod megérteni azt, amit írtam.

velorex-vezető 2011.02.20. 14:00:41

@Semper Fidelis: Valóban, aki befékez előtted az agresszív barom. De úgy vettem ki a szavaidból, hogy hajlamos vagy válaszképpen belehajtani az 1,6 tonnás autóddal, annak ellenére, hogy a kocsiban van 8 hónapos kisfiad is. Ha megsérül, akkor pedig van jogod és késztetésed ezt megtorolni és ez nagy elégtétellel tölt el.
Az sem a normális értékrendedet bizonyítja, hogy az izomzatodat mutogatod egy internetes fórumon. (már tervezem, hogy doktori disszertációt írok róla, hogy a feltűnően izmos emberek miért vannak gyakrabban megfázva? Próbáld kitalálni!)
Aztán meg ne legyél azért annyira biztos magadban, nézz utána esetleg a neten Kunkli Tivadar-nak. Csak 70 kilós.

apk 2011.02.20. 16:51:27

Helló!

Naponta küzdök azon, hogy a biztonságosabban lehessen közlekedni az autópályáinkon, de éppen az ilyen sztorik azok, amivel nem tudunk mit kezdeni.
Balesetveszélyes a gyorshajtás igen. De még veszélyesebb a gyorshajtót hergelni, nem elengedni (pedig van rá lehetőségünk), arra késztetni, hogy jobbról előzzön. Gratulálok!

Üdv,

kultúrpesszimista 2011.02.20. 18:38:28

@Semper Fidelis:

Ez Magyarország, ilyen a magyar vircsaft. 2011. Mindig is ilyen volt, mindig is ilyen lesz. Kicsi. Büdös. Primitív. De a mienk.

lordjim 2011.02.20. 22:21:16

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Alapszabály:béemvést soha nem veszünk figyelembe,felőlem bukfencezhet is,lesz@rom.

lordjim 2011.02.20. 22:57:58

@pafff: ....te pályatévesztett,megnemértett szociológusgyerek de sajnállak,úgy látszik sehol nem kiváncsiak rád,hát itt publikálsz(de minek?)

Semper Fidelis 2011.02.22. 08:44:05

@velorex-vezető:
1. Dehogy akarok én bárkibe belehajtani. Szeretem a kocsimat, mégjobban a fiamat, véletlenül sem szeretném kockáztatni a testi épségét. Légyszi ne forgasd ki a szavaimat.

2. Ezen a télen tényleg gyakrabban voltam megfázva. Mi az oka? (Szteroidot, egyéb szert sose szedtem, ettől nem lehet. Még kreatint SE.)

3. Gondolom azért nem Kunkli Tivadarok vannak lépten-nyomon az utakon.

4. Továbbra is, tántoríthatatlanul azt gondolom, hogy SENKINEK sincs joga másokat testi épségükben veszélyeztetni azért, mert büdös bunkó patkányként maguknak jogokat vindikálnak. Valamint fenntartom, hogy az ilyen büntetőfékezős potenciális gyilkosok ellen megfelelő az, ha kamera van a kocsiban, valamint, hogy a büntető fékezés utáni esetleges baleset esetén az illető magára vessen.

Alikam 2011.02.24. 16:03:09

@zebugata: igazad van, én is ezt utálom. Leszarom ha gyorsan hajt, de engem ne veszélyeztessen azzal, hogy rám mászik, mert ha tényleg gubanc van és hirtelen fékeznem kell akkor belém jön, lehet miatta döglök meg.

Ha felvillantja a lámpáját akkor már mindenki érti, hogy el akar húzni, felesleges még az emberre is rámászni főleg, mert van aki esetleg rutintalanabb, meg is ijed.

Jó lenne ha minden köcsög a fejébe vésné ezt aki notórikusan a másikra mászik, mintha seggbe akarná kúrni.

Alikam 2011.02.24. 16:04:08

Meg jó lenn ha már valamelyik buzi hivatal a nem indexelőket is elkezdené fingatni mert kurvára unom, hogy már csak elvétve látok indexelést.

Alikam 2011.02.24. 16:06:24

Mennyire noobnak kell lenni ahhoz, hogy ne indexelj? Én amikor fél kézzel vezetek, akkor is simán, minden kényelmetlenség nélkül tudok indexelni - mert csak erre tudok gondolni, mint okra, hogy kényelmetlen, meg macerás. Persze nem is úgy fogom a kormányt mint a köcsög 17 éves ratyigyerekek.

hörgőszelep (törölt) 2011.03.02. 10:35:10

Én másról szeretnék írni. Kb. két éve Németországban vettem egy nappali világítást, ami szabályos, E 1-es jelzéssel van ellátva. Magam szereltem föl, betartva minden méretbeli előírást. Először csak a sok "tudatlan" villogott, hogy kevesli a nappali fényt.( Kresz: 44§ 8.bek.)Később a "szerv" is egyre sűrűbben megállított és kiderült, hogy az utcán posztolóknak a 80-90 %-a halovány, lila, pótsegédfogalommal sem rendelkezik a nappali fényt illetően./ DRL, vagy TFL a németesek kedvéért./ Sőt a legutóbbi alkalommal megfenyegettek, hogy feljelentenek a "diszkó-fény" miatt! Mondtam nekik, hogy jelentsenek. Elvették az irataimat, de azután visszadták. Talán rádöbbentek, hogy lakott területen nem is kell világítani...?! Azt azonban nem nagyon látom, hogy az urak sűrűn megállítanák azokat a vadorzókat, akik ragyogó napfényben ködlámpával rohangálnak....!Pedig van belőlük rendesen. Most már unom a zaklatást, azt hiszem, ki fogom szerelni a DRL-t, nem való ez még ebbe az országba.

cameloti 2011.03.04. 20:36:46

@consul: Tanulj meg szöveget értelmezni. Olvasd el még egyszer a kommentemet, de most nem úgy, ahogy a rendőrakadémián csináljátok. Figyelj oda. És gondolkozz.

Hotyhogy 2011.03.13. 07:16:19

Villogás, dudálás, elénk vágás, satuzás, ordibálás, integetés... Vannak már forgó késpengés kerekek is, mint a Ben Hur című filmben?

trógerblogger 2011.04.10. 22:11:53

faszom se olvassa el az összes posztot, de kapja be keresztbe tövig a levélíró és mindenki aki hasonlóan cselekszik, de még jobb ha egy elhagyott helyen ahol senkiben nem tehet kárt fog egy darab rongyot betolja a tankba begyújtja beül a kocsiba és elszívja élete uccsó cigijét.SOHA NEM TUDHATOD BAZD MEG HOGY A MÁSIK HOVA A VÉRVÖRÖS KURVA ÉDES ANYÁDBA SIET BAZD MEG. TE PEDIG NEM VAGY ISTEN, VAGY HA ANNAK ÉRZED MAGAD FESZÍTSD MAGAD KERESZTRE ÉS VÁRD HOGY HARMAD NAPRA FELTÁMADSZ E....bocs, de az ilyeneket legszívesebben lelőném még akkor is ha az én autóm kumpiterében az átlagseb jóval megengedett alatt van.

ihasz laci 2011.10.11. 08:49:43

@trógerblogger: Az, hogy a masik hova siet az nem tartozik senki masra. Viszont a sebesseg korlatozas MINDENKIRE vonatkozik! Kivetel rendor, mento, tuzolto. A posztban szereplo bmw pedig eggyik sem. Azert mert sietsz te ugy gondolod, hogy jogod van gyorshajtani. Akkor majd ha egy gyorshajto beled megy egy szavad se legyen, ugyanis o sietett!

higany1971 2011.10.12. 06:30:16

@Alikam: no ebben de k.rvára igazad van:-(((












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása