Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rátámadt a másik autósra

2011.02.27. 17:44 :: SilentSound

Egy névtelenségbe burkolózó hölgy sztoriját olvashatjátok ma. Nőként mit tehet valaki, ha ilyet lát? Elvárható-e, hogy esetleg közbeavatkozzon valami módon?

Tegnap reggel kb 09:35 perckor Budapesten a Szentendrei úton (Aquincum múzeumnál, vasúti híd alatt) egy férfi az autójából kiszállva, teljes kontrollt veszítve megtámadta egy másik autó sofőrjét, egy egész fiatalnak tűnő fiút, aki természetesen jóval kisebb méretű autóban ült, mint az őt megtámadó. Indítékot nem tudok, már csak akkor haladtam el mellettük, amikor az ajtót feltépte a férfi...

 

Felírtam a támadó rendszámát, amikor az helyszínről távozva min. 150-nel elhúzott mellettem. Látszott, hogy szökik...

Ha esetleg hallanátok az esetről és szükség van erre az adatra-> JUV - 328. Ezüst fényezésű autó volt, de fajtára nem emlékszem, talán talán Citroen vagy Renault (nem vagyok benne biztos).

Nem tudtam a megtámadott fiúval beszélni, hisz siettem a munkahelyemre, de lelassítva mentem el mellettük így közelről láttam, hogy a megadott rendszámos pasi támadott rá és elég agresszívan... Sajnáltam szegényt.

Ezzel a levéllel csak segíteni szeretnék a fiúnak, nem gondolom, hogy akkora bűnt követhetett el(ha egyáltalán...), mint amilyen büntetést kapott...

Kérlek a nevemet ne adjátok ki az engedélyem nélkül! Remélhetőleg elkapják az agresszort és jól megbüntetik! Szerintetek ezt érdemes a rendőrségen is bejelenteni?

191 komment

Címkék: budapest biztonság autó hülye erőszak büntetés veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaZon 2011.02.27. 17:49:20

Sajnos ez már mindennapos Budapest utcáin.

Rock me Amadeus 2011.02.27. 17:58:24

Rendszám: JUV-328
Gyártmány: HONDA
Típus: CIVIC 1.5 DXI
Szin: SZÜRKE

forrás: www.magyarorszag.hu

Ez legalább 15 éves autó... Biztos ő volt?

Mindegy, szüljön sünt mindenki, aki májerkedik az utakon.

"streetfighter" 2011.02.27. 18:20:59

Na ez a tipikus női "meglátás". :)
Abszolút lényegtelen az autók mérete a sofőrökével ellentétben.
Volt egyáltalaán ütlegelés, vagy csak ajtó csapkodás?
Az előzmény fontosabb mint amit lát, hiszen nagyon nem ajánlott olyan dolgokba beavatkozni aminek fogalmunk sincs az előzményéről.
Tehét nem lát semmit, de már jelentgetni akar a rendőrségen. Vicc!

Leadfoot 2011.02.27. 18:33:14

@Rock me Amadeus: A szín stimmel. És a ződkártya nyilvántartás szerint 2000-es évjáratú a Honda.

astyi 2011.02.27. 19:56:12

Lehet, h a hölgynek autója sincs. Ezek után ezen sem csodálkoznék.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.27. 20:03:47

megallni, rendorseget felhivni

MittuDomain 2011.02.27. 20:37:37

Lehet hogy pár perccel azelőtt éppen az ürge feleségét tolta szegény fiú..aztán később utolérték :)

BKV reszelő 2011.02.27. 20:56:20

@"streetfighter": "Tehét nem lát semmit, de már jelentgetni akar a rendőrségen. Vicc! "

A vicc az te vagy. Apád röhögött is egy nagyot annó. Igen, normális helyen jelentik a rendőrnek, az meg az ajtórángatót pofánveri ha nem higgad le hirtelen. Te sztrítflájer!

Szlalom 2011.02.27. 21:01:07

@Rock me Amadeus: J-s rendszámmal 15 éves autó?

laskagomba 2011.02.27. 21:09:47

@Szlalom: Lehet az, nekem H-s és 17 múlt decemberben. Németországból behozott Astra.

a 3.audimnak romlik el a váltója! 2011.02.27. 21:12:48

@Szlalom: később behozott vagy rendszámcserés autóról nem hallottál!!???

Xenu lives! 2011.02.27. 21:15:56

Eegen.. És vajon mi a másik oldal története?
Elég egyoldalúan lettek bemutatva az események.
Van egy-két kretén, aki tényleg csak abból ért, ha kirángatják a kocsiból és a földhöz basszák párszor.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 21:19:43

Lehet, hogy csak köszöntek egymásnak.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 21:21:26

@BKV reszelő: Igen? És a rendőr mit fog csinálni? Magasról baszik rá. majd pont ilyen esettel fog foglalkozni, mikor má, súlyosabb dolgok sem érdekli? Ugyanmár...

A másik dolog pedig az, hogy ha foglalkozik is vele, hogyan fogja elkapni? És mit fog rábizonyítani?

Ma20 2011.02.27. 21:27:38

Igaz a történet, én voltam a szenvedő fél.
Már tegnap óta keresem a neten az autót, mert a rendszámot nem sikerült megjegyeznem, de örülök, hogy megtaláltam itt ezt a blog-ot, ill. ennek következtében a rendszámot.
Hétfőn így is, úgy is mentem volna a rendőrségre, de így, rendszám alapján könnyebb lesz megtenni a feljelentést.
Megpróbálom röviden leírni a történteket:
Az aquincumi HÉV-megállónál haladtam a külső sávban, majd láttam, hogy előttem egy teherautó vészvillogóval nagyon lassan halad szintén a külsőben.
Rögtön tükörbe néztem, kitettem balra az indexem. Láttam, hogy jön mögöttem kb. 60-70 méterre az a Honda, majd index nélkül átmegy középsőbe. Ekkor már én soroltam volna át, de mivel nagyobb volt a sebessége, így mellém ért, de én még nem voltam a sávjában, hanem a középső-külső elválasztó vonalhoz nagyon közel. Mikor mellém ért dudált, vártam, hogy majd elmegy, de velem együtt lassított (én is lassítottam, hiszen előttem volt már a lassan mozgó vészvillogós teherautó). Szinte a nullára álltunk, bejött elém keresztbe. Próbáltam még kikerülni balra indexszel és még a vészvillogómat is kitettem a mögöttem levőnek, hogy lássa, lassan megyünk.
Szóval beállt elém keresztbe, majd kiszállt, én lehúztam az ablakot megbeszélni, hogy mi a gond, de egy obszcén kifejezés után az ablakon beütött. Mivel elhúztam magam, így nem talált el. Ekkor kinyitotta az ajtót, majd mivel már nem tudtam annyira elhajolni, ököllel halántékon ütött 2-szer. Közben azt mondta, hogy nehogy összetörjem a kocsiját.
Ezután abbahagyta. Én becsuktam az ajtómat és utána kiabáltam, hogy mondja már el, hogy mi is történt! Ezt ismételgettem, de csak nézett, majd visszaszállt. Ezután elindult, de a rendszámát nem tudtam feljegyezni, mivel keresztben állt előttem és mire beindítottam az autót már elhúzott.(közben lefulladtam, mivel el kellett hajolnom az ütés elől, így a lábam a kuplungról elemelkedett és 1-esben voltam)
Sérülésem nincs, fájt egy kicsit a fejem.
Gyanítom az lehetett a gond, hogy én át akartam sorolni, de ő úgy vélte, hogy közel vagyok hozzá és neki fogok menni.
Lényeg a lényeg, hogy annyira nem vészes a helyzet, de meglepő.
A megfelelő lépéseket megteszem.

potha 2011.02.27. 21:27:47

1.5ös civic 150-el?

talán lejtőn :D

potha 2011.02.27. 21:29:26

benyelte a komim....

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 21:36:48

@Ma20: csak ennyi? Biztos nem volt ott más dolog is? Csak kérdezem, mert elég abszurdnak tűnik, de persze előfordulhat...

Nekem is volt ilyen, hogy beütött az ablakon, csak én nem tudtam elhajolni, miután felszólított, hogy: "szállj ki, te g.ci!"

Hát kiszálltam...

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.02.27. 21:41:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

ennél jóval kevesebbért is ütnek a majmok sajnos.
Egy éve lassan, hogy kiköltöztünk az agglomerációba, érdekes módon ha bp-en járok, mindig látok ilyeneket.

Mondjuk a múltkor egy száguldozva szlalomozó fekete bömöst irtózatos vészfékezésre kényszeritettem, mert begyorsitottam, és nem fért be közénk. Na ott egy kicsit megállt bennem a sz.r, hogy utánam jön, és legéppuskáz. De szerencsére elhúzott másfelé.

230e 2011.02.27. 21:46:44

Az ajtót már évek óta zárom ha elindulok a kocsival.
Szerencsére még nem kerültem ilyen helyzetbe, és remélem nem is fogok. Persze lehetne mondani, hogy majd akkor lecsapom a pedálzárral, vagy a kormányvédő vassal, vagy jól megfújom spray-vel.
Akkor meg majd engem hallgatnak ki, én járok tárgyalásra, és én fosok attól, hogy elítélnek azért, mert valaki tahó volt, ha ne adj Isten túllépem az arányos mértéket.
(mégha ez a felindultság miatt nehezen ítélhető meg).
Tehát nekem okoz kellemetlenséget az, hogy valaki azt képzeli magáról, hogy ezt megteheti.
Ez mint garázdaság, vagy akár könnyű testi sértés pénzbírságból, vagy akár még kevesebből megúszható.

Xenu lives! 2011.02.27. 21:46:47

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Kellett legyen ott más is. Ennyiért senkit se akarják kiütni a fejét a fülei közül.

Ma20 2011.02.27. 21:48:25

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
nem volt más dolog. Az lehetett neki a gond, hogy túl közel mentem az autójához, mivel át akartam sorolni a középsőbe, hogy kikerüljem az előttem lassabban haladó. Úgy érezhette, hogy neki fogok menni. Nem tudom.
A franc se gondolta volna, hogy megáll a 3 sávos úton és rögtön üt, ezért húztam le az ablakot. Ilyenkor reagálni sincs idő, főleg, hogy kinyitja az ajtót...
Azért egy szembesítés biztos lesz, arra kíváncsi leszek. Mert ennyire támadólag fellépni...

potyus 2011.02.27. 21:49:02

@Ma20: Az a helyzet, hogy egyre több ilyen deviáns faszkalap található az utakon.
Személyes sértésnek veszik ha valaki nem az ő elképzelései szerint vezet, vagy hibázik.
Sajnos kevesen vagyunk (minden nagyképűség nélkül használom a többes számot) akik elfogadják a tényt, közlekedés közben lehet hibázni is. Kevesen vagyunk empatikusok, ilyenkor semmit nem ér ha a megtörtén eseményen felidegesedek, inkább segítek minél hamarabb megoldani a hibából eredő veszélyt. Aki nem így gondolkodik, hibázik. Sokkal jobb érzés segítve kikerülni egy ilyen esetből, mint feleslegesen rongyolni saját idegeinket.
Igaz, én már 40 éve vezetek.

gaffel 2011.02.27. 21:51:04

@Ma20:

mekkora mákod van, hogy vki megírta ide a sztorit :)

jelentsd fel!

Zozzancs · http://fitprogramokregivel.hu/c9 2011.02.27. 21:53:32

@Rock me Amadeus: tudom hogy off, de érdekel. Ezt milyen menüpontok alatt találtad meg? negyed órája kattintgatok, de nincs meg :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 21:54:47

@Xenu lives!: Előfordulhat, engem egy felmutatott középső ujj miatt akartak megverni, benyúlt az ablakon, és eltalált, felrepedt a szám, utána felszólított, hogy szálljak ki.
A többit a fantáziátokra bízom :D

potyus 2011.02.27. 21:55:15

@Ma20: Jól eső érzés ha valaki elégtételt tud venni. DE! nem ajánlom. Sok éves tapasztalás, kár pedagógust játszani. Akit meg kellene nevelni, személyes sértésnek veszi.
Persze ha van időd bíbelődni, rendőrség, feljelentés, tanúk begyűjtése, szembesítés, stb. stb. csináld.
Igaz a mondás "aki egy ember életét megmentu, megmenti az emberiséget".
Lehet, hogy ezt a verekedőst egyszer valamilyen hatóság, akár ennek az eseménynek a kapcsán, megfenyíti, aztán többet nem vetekszik hasonlóra. Kérdés, neked megéri e?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 21:55:43

@Ma20: Ezért kell gázsprayt hordani... sokmindent megold :)

Tazsam 2011.02.27. 21:56:53

Igen, rendőrt a rohadéknak.
Én közlekedni járok az utakra, de tervben van már a gázpisztoly beszerzése az ilyen kellemes úriemberek miatt.
Ha más is történt majd elmagyarázza a rendőrségen, bíróságon, bárhol. Különösebben ez nem érdekel. Naponta 20 emberrel verekedhetnénk de nem tesszük mert egy társadalom tagjai vagyunk, aki úgy érzi neki így nem jó és üt az feleljen érte.

agresszív öregasszony a billából 2011.02.27. 21:58:09

gázspray-t bekészíteni és használni, ha kell. p´nteken a fény utcában rádudáltam egy fekete passatra. megállt és kiszállt. megálltam én is. nem nyitottam ajtót, csak kézbe vettem a szerszámot és vártam. mosolyogva intettem, hogy jöjjön. látta, hogy benyúltam a szerszámért, csak vinnyogott a kis pöcs, aztán beült a verdába és elment. te se tekerd le az ablakot vagy nyiss ajtót soha. várd meg míg odamegy, ha megy, aztán adj neki. kemény lecke volt, sajnálom. remélem kicsit megszivatják a hondást rendörök.

Ma20 2011.02.27. 21:59:09

@God hates us all by Hank Moody:
tényleg nagy szerencse, mert enélkül csak típust tudtam volna mondani, mert ismertető-jegyet (Lexus-tunig hátsó lámpa pl.)
Már kértem a blogszerkesztőt, hogy adja meg a posztíró elérhetőségeit!

Ma20 2011.02.27. 22:03:10

@potyus: én mindent megteszek, hogy a helyzetet tisztázzuk. Én úgy gondolkozom, ahogy leírtad: lehet, hogy ez az ember többször tett már ilyet vagy esetleg a rendőrség által keresett kisebb bűnöző. Muszáj, hogy tegyek vmit, még ha semmi bajom sincsen, az ilyen magatartás elítélendő és ez az ügy nem hagyható annyiba. tisztában vagyok vele, hogy ilyen cselekedetért minimális a büntetés, de hátha legközelebb ilyen szituban elgondolkodik és más autós nem jár úgy, ahogy én.

Ma20 2011.02.27. 22:04:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
gázspray decemberben akartam venni (nem autóba), de így most már ez ügyben lépnem kell. bár annyira hirtelen történik és mivel még nem volt részem ilyen szituációban, nem gondoltam, hogy egyből üt. Így gázsprayt nem tudtam volna használni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 22:05:00

Szerintem hagyni kéne, hátha legközelebb is megteszi valakivel, aki majd jól elrámolja :D

Ma20 2011.02.27. 22:06:36

@Tazsam: ezt sajnos sok ember nem fogja fel. akinek agresszív a habitusa, az az esetek többségében úgy is fizikai erőszakot fog használni és nem gondolkodik el azon, hogy szóban fejtse ki a véleményét.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 22:08:05

@Ma20: Mindig kézügybe kell tenni, és ha valami idióta elindul feléd, azonnal kézbe kell venni. Az interneten találsz leírást is, hogy hogy kell használni...

Itt egy jó írás, érdemes elolvasni:
onvedelem.blog.hu/2008/08/12/gazspray_mint_eletmento_eszkoz

Ma20 2011.02.27. 22:08:57

@hoppáhoppá: persze, most már tudom, hogy ablakot soha nem húzunk le, de mivel én nem vagyok agresszív ember, hanem verbálisan kommunikálva próbálom a dolgokat rendezni, így erre nem számítottam.

Ma20 2011.02.27. 22:11:37

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
köszi szépen, már olvasgattam ilyeneket, de úgy gondoltam nem lesz rá szükség...
egyébként ha lefújom, akkor pedig ugye pár órára harcképtelen, tehát keresztbe az úton álldogálna az autójával feltartva a forgalmat?
Így, hogy megütött, azért 'jobb" a helyzet, mert ha látom, hogy jön felém, és akkor lefújom, akkor később azt állíthatja, hogy még nem csinált semmit és már fújtam is, akkor pedig én szívok.

agresszív öregasszony a billából 2011.02.27. 22:11:42

@Ma20: ne is hagy. a rendörök is tudják, hogy hivatalból nem tudnak semmit tenni, de szerintem ilyenkor az´rt kicsit rányomulnak. meg egyébként is. regalább ennyi. próbáld meg elfelejteni

Ma20 2011.02.27. 22:13:18

Közbeavatkozás:
ez kb. 20-25 sec esemény. mögöttem volt egy sötétkék peugeot 607-es taxi, de nem is lett volna ideje esetlegesen vhogy közbelépni. sztem kb. 3-4 autós láthatta. meg nem is kell, mert lehet, hogy őt is üti.

Giba 2011.02.27. 22:14:37

Történt már velem is hasonló, de ajánlom figyelj oda, mert nálam a tag egy rendőrnek a spanja, és amire eljutott az ügy a bíróságra engem ítéltek el garázdaságért, mert védtem magam és húgom, húgomat meg hamis tanúzással ítélték el... Mondjuk én nem vártam meg amíg feltépi az ajtót, de lényegében ő támadott meg... Szóval csak okosan ha a rendőrséghez fordulsz...

potha 2011.02.27. 22:15:14

@Zozzancs: Keresés/gépjármű kereső

de csak akkor tudod használni ha van hitelesített ügyfélkapud.

nem nagy kunszt, csak be kell menni egyszer az ocsmányirodába miatta.

Ma20 2011.02.27. 22:15:43

@hoppáhoppá:
köszi, elfelejteni nem fogom, de nem is hagy bennem akkora nyomot. ha súlyosabb kárt okozott volna bennem akkor nehezebben viselném, de így igazából csak annyi, hogy végig akarom vinni az ügyet és elérni, hogy az ilyen embereknek elmagyarázzák, hogy mit és hogy.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.02.27. 22:16:52

@Ma20: Hát igen, tökéletes megoldás nincs, de ilyen esetben érdemes kihívni a rendőröket, ha látni fogja, hogy keresztben áll előtted, akkor már tudja, hogy ő kezdte az arcoskodást...

Ma20 2011.02.27. 22:17:00

@Giba: csak nem:)ha engem vesznek elő (az azért érdekes lenne), akkor én is haverkodni fogok;)

Dester 2011.02.27. 22:24:29

@Xenu lives!: nem feltétlen. Saját tapasztalat. Én is feljelentettem, 8 napul belül gyógyuló sérülések, a bíróságig meg se álltam. Írjak belőle szép kövér posztot, Silent? Vagy el vagy most látva? :)

1kutya 2011.02.27. 22:31:03

@Ma20: ha véletlenül megpróbálná a tag elsimítani, akkor tudok 2-3 "önkéntest", akik ha megjelennek a tagnál, még talán könyörögne is, hogy zárják be valami jól védett helyre:)
olcsóbbak egyébként, mint egy rendes perköltség negyede, tehát megérik a pénzüket:-DDD

1kutya 2011.02.27. 22:34:22

egyébként elgondolkodtam már rajta, hogy ebben az internetes/kamerás (nagy testvér mindent lát ugye) világban valaki egyáltalán hogyan gondolja, hogy ilyet büntetlenül megcsinál?!
ennek is kb annyi esze lehet, mint egy kosár aprómajomnak...

Ma20 2011.02.27. 22:38:20

@1kutya: ok, köszi, ha kellenek a nagykutyák, akkor szólok:) bár agresszióra agresszió...
per nem nagyon hiszem, hogy lesz belőle, mert nem tagadhatja, hogy nem ütött.
egyébként volt a kocsiban mellette egy nő is.

trocadero 2011.02.27. 22:39:05

Mivel egyre több az ilyen eset, és mivel a rendőrség szinte sem tesz semmit az őrült soförök ellen, ezért a normális soföröknek össze kéne fogni és csinálni valamit. Pl. ha ilyet látnak az útn, egyből megállni+fényképezni, rendszámot felirni, feljelenteni. Ez félig-meddig most is megtörtént, köszönet a blogindítónak. Én tartok egy fényképezőgépet a kocsiban, hasonló esetekre - megha esetelg ufó-t látnék valahol :)

Ma20 2011.02.27. 22:40:11

@1kutya: azért gondolhatja, hogy megússza, mert nagyon sokan vannak olyanok, akik nem fordulnak a rendőrséghez és nem viszik végig az ügyet, így a hasonló verekedők sokmindent megúszhatnak.

1kutya 2011.02.27. 22:43:56

@Ma20: feljelenthetné akár a posztoló hölgy is, de ha van kamera, a rendőr is indíthat hivatalból eljárást.

"streetfighter" 2011.02.27. 22:52:03

@BKV reszelő:
Egyszerü vagy, de ezt nem kell hangoztatni.

Mikrobi 2011.02.27. 22:55:24

Naponta előfordul, hogy ketten egyszerre váltunk sávot, mert valaki tötymörög előttünk. Hol hátrább vagyok, hol előbb. Néha van olyan idegbeteg, aki rossz néven veszi, hogy előtte mentem és át mertem sorolni. Ezért én mindig zárva tartom az ajtót városban (bár még sosem akarták feltépni az ajtót).

"streetfighter" 2011.02.27. 23:00:10

@Kőmíves Kelemen:
Egy pofánvágást megérdemeltél volna.

fezoGT 2011.02.27. 23:03:19

@Ma20: ha már ügy lesz belőle és amúgyis kiderül, hogy kiféle-miféle a gyerek: ha igazán genyó akarsz lenni és van erre alkalmas haver/ismerős ismerőse, érdemes adóhatóságilag is ráijeszteni. Az élettől is el fog menni a kedve, nemhogy még rosszalkodjon ezután...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.27. 23:06:20

egyertelmuen jelentsd fel
itt ilyenert meg letoltendobe is belecsuszhat, szerintem otthon is testi sertesnek es garazdasagnak szamit, amiert lehet adni letoltendot is, de probara bocsajtast, vagy felfuggesztettet siman
ha priusza van, akkor meg konnyen sitt lehet
az mas kerdes, a birosag mit fogad el bizonyiteknak, eleg lesz-e?
de ha senki nem csinal semmit, nem hiv rendort, nem jelent fel ilyenert, akkor sosem fog megvaltozni semmi

hanyasvagytedisznó 2011.02.27. 23:06:25

@Ma20: szerintem keresd meg rendszám alapján,és egy éjszaka öntsd végig az autóját kromofággal.
hagyj egy üzenetet a szélvédőn hogy:"remélem tudod miért"

=Daniken= 2011.02.27. 23:07:01

egyszerűen hihetetlenek vagytok..komolyan..."biztosan volt ott még más is"...baszki, valakit ütlegelnek az utcán, hívd a rendőröket.ennyi. nem a Te dolgod, ne ártsd bele magad, de baszki, ezért van a lúzer rendőrség.
én múlt hét kedd este egy Trabant kombit láttam 100(!!!) km/h-val cikázni a Hungárián...legalább 4-5-6 autót kényszerített vészfékezésre..míg az egyik csávó (Opel Astra) megunta és elkezdte üldözni, ez egészen az M3-as felhajtóig ment, az Opel folyton meg akarta állítani, elé került, vészvillogó, fokozatosan lelassította, erre Trabantos kivágott és megint vkinek satufékeznie kellett. Kibaszott arrogáns idiótákkal vannak tele az utak...

Ha majd vmelyikőtök nyugdíjas anyja esik össze az utcán, mert egyszerűen elcsúszik és azért mennek el mellette mások, mert "áá, biztosan részeges, vagy vmi lehet a háttérben"...akkor majd rájöttök, hogy ez a nem normális hozzáállás.

hanyasvagytedisznó 2011.02.27. 23:10:39

@hagyma: de nem priusa van,hanem civicje!!!

ekutya 2011.02.27. 23:14:02

Sajnos a történet hihető. Pár éve engem is "össze akart hajtogatni" többed magammal egy állat, de aztán meggondolta magát, és csak fenyegetett, meg ordibált, majd elhajtott. Tényleg nem történt semmi ami indokolta volna az indulatait, és nem is értettem mi a baja, amíg elő nem adta egy hisztériás roham keretében (megjegyzem halál nyugodt voltam, annyira abszurd volt az egész). Ezeknek a támadásoknak pszichológiai okai vannak. Ha valaki ennyire be van kattanva, annál a legkisebb nemtetszés is kiválthatja a támadást. Akár szabályosan és körültekintően is közlekedhet valaki, ha egy ilyen ember megtalálja. Rájuk mondják azt, hogy pszichésen alkalmatlanok az autóvezetésre. Szerintem nincs megoldás jelenleg erre a problémára. Ezeket az embereket kezelni kellene, de relatíve sokan vannak, és nem lennének hajlandók beismerni, hogy betegek. Maradna a büntetés, és a rendőrségi út, de szerintem ez hazai viszonyok között kivitelezhetetlen. Úgyhogy autózz,... és éld túl a hülyéket. :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.02.27. 23:29:32

@ekutya: de miert lenne kivitelezhetetlen?
mondok egy kicsit eltero peldat
nezem a focit, nehanapjan, egesz europaban, tolunk nyugatra lebontottak a keriteseket es mindenki elvezi a focit
nalunk ketrecben van a kozonseg
elobbi orszagokban is elofordul eroszak?
elo
nalunk is?
nalunk is
na es itt jon a lenyeg, ott kiszornak mondjuk 1-2 ev letoltendot, ha csak beszaladsz a palyara...
szoval a kovetkezmenyek masak
kozlekedes ugyanez
ha valaki agressziv, verekszik, veszelyeztet, le kell csukni, nem ejnye bejnye
nem tudom nalunk a kozbiztonsag jobb-e mint otthon, pl. a kozlekedesben, szerintem igen, de ha valaki valamit csinal, annak a kovetkezmenyei jelentosen komolyabbak
es hat a rendori jelenlet nagyobb az teny
ezx mar penzkerdes is, tudom

valoszinu, aki ennyire agressziv abban benne van az "allat" es autobol elheti ki
megse uthet le valakit csak ugy ha setalgat
ha a fele igaz, amit itt olvasgatok, akkor valami nagyon el van qrwa

ostvan 2011.02.27. 23:32:39

Javaslat: Írásos feljelentés ismeretlen tettes ellen, TÉRTIVEVÉNYESEN feladva (így biztosan iktatva lesz!). Lehetőleg ügyvéddel konzultálni. Amit itt leírtál, azt akkor is fenntartani, ha a yard le akarna beszélni a feljelentésről (ezért kell az írott és tértivevényes feljelentés). Beidéznek és meg fognak hallgatni. Ami ott elhangzik, azt jegyzőkönyvezni kell. Előre mondd, hogy másolatot fogsz kérni MINDEN meghallgatási és kihallgatási jegyzőkönyvről. Ezeket a jkv-eket rendszeresen megmutatni ügyvédnek.
- Normális eset: a rendőrök nem akarnak dolgozni ilyen piti ügyön, ezért megpróbálják arra vinni a dolgot, hogy meg lehessen szüntetni (lehet, hogy a másik személyt "nem találják").
- Kellemetlen változat: ha a hondás is rendőr volt, vagy az átlagnál jobb kapcsolata van az igazságszolgáltatásban. Akkor fontos, hogy iktatva legyen a feljelentés, legyen orvosi látleleted, TE kutasd fel a tanúkat, őrizz meg minden jegyzőkönyvet, stb. Ilyenkor az a lehetőséged, hogy a bürokratákat rá lehet kényszeríteni arra, hogy a rájuk vonatkozó szabályokat betartsák.
- Optimális eset: a rendőr is elitéli a támadó viselkedését és segít neked.

Sok szerencsét.

fezoGT 2011.02.27. 23:34:34

@=Daniken=: na jah, mondjuk az esetek többségében azért kiszállás nélkül végződik a dolog, de néha bizony össze lehet futni egy-két first class címzetes ökörrel.

Nálam egyszer az előttem levő azt kifogásolta ajtórángatás (persze zárva) és "némi" anyázás keretében hogy minek megyek olyan közel hozzá (megj. egy gyalogos még simán elfért volna köztünk). Mindezt dugóban, már jó fél órája tartó araszolgatás (de inkább toporgás) után, azaz balesetveszély erősen tart a nullához. Persze rövid úton értésére adtam hogy nem ártana némi továbbképzés térlátásilag és majd akkor ugasson ha nekimentem, viszont a mai napig nem értem hogyan lehet ilyen hirtelen bekattanni...

hajráargentína 2011.02.27. 23:35:36

@=Daniken=:
Pontosan ez a vélemény alakult ki bennem is a sok "jótanács" láttán.
Annyi igaz, hogy MO-n nem könnyű normálisan elintézni a dolgokat, de nékem az a tapasztalatom, ha hagyjuk a fenébe, akkor lassan addig romlik a helyzet, amíg már képtelenség elmenni mellette.
Szóval hajrá Ma20!

Netszamuráj 2011.02.27. 23:39:42

Az is hülye, aki beüt egy autó nyitott ablakán keresztül. A kezét elkapva, egy határozott rántás, és már fekszik is. Kellemetlen lefejelni ugyanis az ajtót arccal. Aztán majd a plasztikai sebész egy napig túlórázik rajta.

hanyasvagytedisznó 2011.02.27. 23:46:28

hagymának igaza van.simán elejét lehetne venni az ilyen dolgoknak.Pont mint a sebességtúllépéseknél.Jön a csekk,be kell fizetni,nincs apelláta.Nem szeretek külfölddel példálózni,de hát Skóciában élek,ahol "hagyma" által vázolt futballhuliganizmus óriási proléma volt.
bekamerázták,ha rajtakapnak,soha a büdös életbe nem teheted be a lábad a stadionba,és lesittelnek pár évre.és lőn ,mindenki ül a helyén és "szmájlonevrifész"..
a kereszteződéseknél webkamera van.
sebességtúllépés:1000GBP
nincs index?500GBP
ha x időn belül nem fizeted be,duplázódik,majd egy idő után letöltendőre változtatják.

ez otthon is működne,csak nem foglakoznak vele.
gondold el,ha be lenne kamerázva a helyszín,és menne a levél emberünknek,hogy miután szépen kiviselkedte magát,8napon belül szurkoljon le 300000ft-ot,biztos elgondolkodna..

fezoGT 2011.02.27. 23:49:16

ekutya rátapintott a lényegre. Azaz sárkány ellen kivételesen nem sárkányfű, hanem levegőnek nézés, meg faarc. Elég jó hatásfokkal képes összecsomagolni az agresszivitást és pszichológiailag megalázó. Persze azért nem árt ha a kocsiajtó is zárva van...

Inter Face 2011.02.28. 00:19:18

Egyszer a kutyusom mentett meg egy ilyen őrült majomtól.Nem látta a sötét kocsiban ,hogy ott fekszik a hátsóülésen.A lehúzott ablako ugrott ki,mert érzékelte a helyzet komolyságát,én meg szóltam neki hogy ül ,ennyi elég is volt a baromnak ,hogy pillanat alatt anyázva visszaszálljon a verdájába..Biztos magára vette az ül parancsot

Hadrianuska 2011.02.28. 00:20:22

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Én gázpisztolyt hordok, de soha nem áll elém egy ilyen barom izomagy.. Sajna.

Inter Face 2011.02.28. 00:41:14

@Hadrianuska: Nálam is az figyel a kocsiban.A lényeg ,hogy olyan helyre kell rakni ahol stabilan megmarad ,nem hányodik erre arra és kéznél van.Az ülés alatt van rögzített tokban 2mp alatt elővehető.Kutya nem lehet mindig velem:D

BKV reszelő 2011.02.28. 00:42:06

@"streetfighter": Ezt te mondod?! :DDDDDDDDDDD Barátom! Hozzád képest a faék az valami hihetetlenül bonyolult finommechanikus szerkezet!

BKV reszelő 2011.02.28. 00:47:50

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ki kell kényszeríteni...a rendőr addig nem fog tenni semmit, amíg a többség úgy gondolkodik, mint te és spray meg egyéb eszközökben hisz a rendőr helyett. Mehetsz te a spay-vel a fenébe, ha valami komolyabb ember kerül eléd...visszaszalad a verdához időben és hozza a stukkert. Én már láttam ilyet a belvárosban. A spray gazdája helyben beszart, bebrunzolt és szerintem két évtizedet öregedett...otthon meg kidobta a spray-t.

Inter Face 2011.02.28. 03:32:05

@BKV reszelő: Hát te ha rádtámad valaki és miközben veri a fejedet egy kerékkulccsal, pötyögd be a 107et a mobilba és bízz a zsernyákokban,hogy talán a mentőkkel együtt jönnek majd ki.Én inkább védekeznék ,és szerintem a legtöbben így vannak ezzel.

''autónepper.'' 2011.02.28. 04:58:52

@...::: Flúgos Kamionos :::...: szerintem azért mindenki tud használni egy gázsprayt vazzeg:D

de a legjobb veszel egy gázpisztolyt és mikor megy feléd rátartod hid el össze fossa magát:D

és sosem várjuk meg hogy ő üssön ha oda kerül a sor MINDIG mi ütünk először!vagy jó erősen megrugdaljuk!

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2011.02.28. 05:01:12

@Xenu lives!: Ettől kevesebbért is vertek már agyon embert. Egy faluban próbált egy hasonló autót lassabbra biztatni két jóember. A sértett kiszállt puszta kézzel, az egyiket a helyszínen agyonverte a másik kórházba került.
Ezt a réteget egyféleképpen lehetne kiirtani, bizonyos mértékű sebesség túllépést szándékos emberölési kísérletként kellene meghatározni.
Ja és 30 nap alatt elítélni, ha már a helyszínen nem lehet :)

BKV reszelő 2011.02.28. 06:36:23

@Inter Face: Itt a szemtanúról volt szó...háttal ülsz a moziban is?

balvik 2011.02.28. 07:13:03

Üdv Mindenkinek,

Nem volt időm elolvasni a kommenteket, de az egyik hozzászólás megakasztott. Ja és pesze sorry, ha már valaki írta.

Szóval a komment:

"Volt egyáltalaán ütlegelés, vagy csak ajtó csapkodás?
Az előzmény fontosabb mint amit lát, hiszen nagyon nem ajánlott olyan dolgokba beavatkozni aminek fogalmunk sincs az előzményéről.
Tehét nem lát semmit, de már jelentgetni akar a rendőrségen. Vicc!"

Jelzem a szerencsétlen srácnak, aki ezzel a futóboloddal találkozott. Menj a rendőrségre és tessék feljelenteni. Amit a vadbarom elkövetett az büncselekmény. A garázdaság minimum megáll. Tanuk is vannak, úgyhogy a kreténnek sanyi.

Plumper_ 2011.02.28. 07:53:59

mit érdemel az ilyen? gázpisztolyt az arcába, amikor odaér az ajtóhoz. az ilyenek egyszer találják meg az emberüket, de az egy életre szól.
arra tippeltem volna, hogy valamilyen bunkó nagynémet autót vezet az illető vadbarom.

Csak Norris 2011.02.28. 08:01:07

@potha: "1.5ös civic 150-el?"

Ez még az 1.3-as lada is tudta síkon. Láttál már autót belülről?

Csak Norris 2011.02.28. 08:05:41

@Plumper_: Egyszer én lefújtam egy ilyent, még ő akart feljelenteni.

Egyébként már a nagynémet-ből csúsznak lefele már az ilyenek...

BMW->Audi majd Audi->Passat, most már láttam nagyobb Daewoo-ban is...

"streetfighter" 2011.02.28. 08:21:43

@BKV reszelő:
Én nem vagyok a barátod te szerencsétlen.
Hogy megértsd leírom:
A nő nem látott semmit (nem írta le),. csak, hogy valaki feltépte a másik kocsi ajtaját. Ütésről szó sem volt!
Eddig az információig milyen rendőrt akarsz hívni seggfej?
A tényleges eseményeket a sértett írta le. Addig azt nem tudtuk. Ismerve a sztorit már más a helyzet, és az ilyen barmot fel lehet jelenteni, ez tény.

Lipi1945 2011.02.28. 08:33:27

@Giba: "Mondjuk én nem vártam meg amíg feltépi az ajtót, de lényegében ő támadott meg"

Pedig azt minimum meg kell várni. Én meg is vártam multkor, feltépte az ajtót, nézett egy darabig, aztán meggondolta magát, úgyhogy ment mindenki tovább a dolgára.

Csak Norris 2011.02.28. 08:34:20

@"streetfighter":
Ezek szerint minden további következmény nélkül feltéphetem az ajtód egy pirosnál?
Szerintem már ez sem természetes. Bár igazad van, magyarországon lehet az.

Kínában egy haverom kiküldetésben volt, és látott hogy valakit összevernek a szálloda előtt. Akart rendőrt hívni, azt mondták hogy csak akkor hívnak ha negí baj van...

Minden relatív...

Csigorin 2011.02.28. 08:35:33

Eloszor is: jogos a feljelentes, hulye agresszor barom, viselkedjunk mar kulturaltan.

Viszont a gond szerintem az lehetett, hogy nem volt tisztaban az elotte autozo szandekaval. Ugye delikvensunk ki akarja kerulni a teherautot, feltetelezem kirakja a balindexet, kihuzodik a vonalig majd var, hogy elmenjen a mogotte levo mielott kimegy. Na ez alap hiba, ugyanis ad 1 balindex eseten mar nem elozhet a mogotted jovo. ad 2 honnan tudhatna o hogy el akarod engedni?
Gondolom felment benne a pumpa hogy "kiskocsog nem eleg hogy elem akar vagni de meg totymorog is, ha mar kiraktad az indexet akkor MENNYEL MAR BAZZEG"
Aztan ugye az egeszbol annyit lat, hogy egy ket sav kozott kolbaszolo mazsolatol nem tudja leelozni a cammogo teherautot, es mikor balrol kerul akkor meg rahuzzak a kormanyt.
Kb ez lehetett a tortenet a masik fel szempontjabol, de ettol fuggetlenul remelem leultetik ilyenert. Meg ha megserult volna az autoja talan megertenem hogy ut, elvegre felzaklatott az ember, de olyankor is: keksarga, elvegre savvaltas elott elsobbseget illik adni.

The_Genius 2011.02.28. 08:36:26

Gázpisztoly. Viselési.
Azonnal lőni, ha egy paraszt kiszáll és közelít.

Aki ilyen nagyonkemény és nagyonmájer, azt drasztikusan meg kell alázni. Emberhez nem méltó módon az ő agresszivitását többszörösen meghaladó erőszakkal elnyomni, mint egy csikket.
Másból ez a fajta sajnos nem tanul.

"streetfighter" 2011.02.28. 08:39:38

@Desmond77:
Mégis, milyen következményre gondolsz? :)

T mint T 2011.02.28. 08:40:41

A kommentelőktől úgy látom, hogy nagyon szídják Budapestet, meg hogy ilyen csak itt fordulhat elő.
Szerintem ez nem igaz. Egyrészt van ilyen vidéken is. A múltkor konkrétan Budaörsön láttam egy kevésbé agresszív, de azért észrevehető nézeteltérést 2 autós közt. Persze lehet hogy mindkettő Bp-ről ment le Budaörsre összeveszni...
Mások szerint ez itt mindennapos. Hát szerintem ez sem igaz. Velem konkrétan még nem fordult elő, hogy akár csak láttam is volna, pedig 18 éve autózom.

Ja, csak hogy más fővárosokat is szídjak: minket Brüsszelben ért hasonló agresszió, ott is majdnem tettlegesség lett belőle, de hál'Istennek nem lett. Pedig ott se volt különösebb oka, messze volt a csatt.

Plumper_ 2011.02.28. 08:41:32

@"streetfighter": fenyegetés, inzultus, zaklatás, magántulajdonban okozott anyagi kár...az olyan barmokat jópár évre le lehet ültetni, csak jó ügyvéd kell hozzá. a polgári peres eljárás pikk-pakk lefolyik, nem kell aggódni. nem a balkánon élünk. ezeket a 90-es évek eleji módszereket el kéne végre felejteni.

@Desmond77: én is lefújnék egy ilyet, szó nélkül. aztán jelentsen fel. ha önvédelemből teszed legális eszközzel vagy leglálisan tartott önvédelmi eszközzel, nem vagy büntethető.

Murderface 2011.02.28. 08:43:24

@hagyma: csak garázdaság, ha nincs 8 napon túl gyógyuló. Ha nem ült minimum kétszer gyilkosságért, akkor a börtönnek a közelébe se kell mennie, max. felfüggesztett, vagy pénzbírság. Más megveréséért ma Magyarországon ritkán adnak letöltendőt.

kyanzes (törölt) 2011.02.28. 08:47:38

Ma20: egyszerűbb lenne, ha hagynád a francba. Évekig bíróságra akarsz járni egy eset miatt, amiből jószerivel semmi károd nem származott?

Így véget ért a történet. Ha erőlteted, nem lehet tudni, hogy hová vezet.

Persze minden jogod megvan hozzá, stb.

"streetfighter" 2011.02.28. 08:50:06

@Plumper_:
Jó, hogy vannak emberek, akik ennyire ráérnek bíróságra járkálni. Nekem nem ér annyit az egész.
Mellesleg, ha látom, hogy kiszáll a másik és van idő, akkor én is azonnal kiszállok, így nincs ajtó tépkedés és eddig még verekedés sem volt.

Plumper_ 2011.02.28. 08:54:07

@Ma20: mindketten felpumpált lelkiállapotban voltatok. ő előbb, aztán te is.
amikor keresztbe állt előtted, hátramenetbe kellett volna kapcsolnod, kikerülni, vagy valahogy előre elmenni, vagy kicsit megsúrolni az autójából kipattanó csókát.
amúgymeg: gázspray
vagy gázpisztoly.

kyanzes (törölt) 2011.02.28. 09:05:54

The_Genius: jópofa amit írsz, de mi van, ha emberedre találsz? Ne felejtsd el, hogy volt már rá példa, hogy éles stukkerrel lőtt a "műmájer" (bizonyos trabant vs. kamion).

Persze igazad van, hogy ennek kicsi az esélye. És ha mégis kifogod? Ha fószer előrántja a nagyágyút és ledurrant a francba?

kyanzes (törölt) 2011.02.28. 09:11:13

Meg is van:

belfold.ma.hu/tart/rcikk/a/0/3790/1

Szerintem a kamionos soha nem hitte volna, hogy rálőnek egy Trabantból. Mi az esélye, hogy egy Trabantból kilőnek? De most komolyan?

Ma20 2011.02.28. 09:15:31

@kyanzes:
évekig azért nem kel bíróságra járni. Lehet beismeri és pár hónap alatt lezajlik, de annyiban hagyni nem fogom (tudom, hogy esetleg ott a bosszú lehetősége a részéről ha feljelentem, de ennyi erővel, akkor sose tennék semmit, ha tartok a bosszútól)

fezoGT 2011.02.28. 09:18:44

@kyanzes: ez a "nem tudni hova vezet" dolog egy picit sántít, azért 1.5 Civicből tipikusan nem olyan arcok szoktak kiugrálni, akiktől utólag annyira félni kellene. Fenyegetőzni mindenki tud, mögöttes "tartalom" nélkül is.

Persze nem aszondom hogy ültessenek le minden ilyen vadbarmot (nem is fognak), de az a minimum hogy egy jó darabig ne vezessen. Ha meg a munkájához kellett a jogsi hát akkor IJ, majd legközelebb nem ugrál...

Joc 2011.02.28. 09:26:41

Csak annyit kellene csinálni, hogy aki ilyet csinál, annak pszichológiai alkalmatlanság miatt be kellene vonni a jogosítványát min. egy évre. Hamar megszűnnének az ilyen esetek :))))

Szelid sunmalac 2011.02.28. 09:48:07

Mindenki jon a gazspray-vel meg tuzzel-vassal. Gratulalok! Eleve zarom az ajtokat. Nem nyitom ki es az ablakot sem. Ha nem tortent szemelyi serules vagy anyagi kar, azonnal elhajtok, amint latom, hogy kiszallt. Sosem tudhatod kivel allsz szemben es neki milyen fegyvere van. Hiaba a gazpisztoly, ha neki epp egy igazi lapul a kabatja alatt. Verekedni sem erdemes, mondom ezt a 97 kilommal kuzdosportot muvelokent. De pont azert. Egy 50 kilos no is siman el tud kalapalni, ha van "vegzettsege" hozza.

Ma20 2011.02.28. 09:48:18

@Csigorin: addig stimmel, hogy vártam, de mellém jött és nem engedett be maga elé és hiába lassítottam, hogy majd elém megy és én mögé, haladt velem párhuzamosan. Se nem gyorsított, se nem lassított.
amint mondtam, szerintem a gond az volt a részéről, hogy sérelmezte azt, hogy közel voltam az autójához és esetleg összetöröm (ennyi erővel parkolóban is üthetnék egymást az emberke, mert ott is 15-20 vcenitre állnak egymás mögött-előtt.

potha 2011.02.28. 09:49:13

@Desmond77: hagyjuk...

akinek nincs humorérzéke, az maradjon csendben.

Csigorin 2011.02.28. 09:50:28

@Ma20: hat ha egyszer mar melledert, akkor el is tud menni melletted, nem ertem mi a rosseb baja volt.
Idegbeteg ... Mondjuk a 15-20 cm azert forgalomban necces, de ha egyszer o megy melled, akkor neki kell tavot tartani, es amig nem a vonalon haladsz hanem mellette, addig kussoljon mert nem mentel at a savjaba.

qwertzu 2011.02.28. 09:52:02

@Dester: Naná, hogy írd meg. A szaftos sztori mindig jó, és mostanában volt egy-két gyenge poszt.

"streetfighter" 2011.02.28. 10:06:54

@BKV reszelő:
Ez a válasz mindent elmond a primitívségedről.
Hülye kis segg. Szerintem még fejed sincs. :)

BKV reszelő 2011.02.28. 10:10:18

@"streetfighter": El mi? Te indítottad el ezen a vonalon a dolgot barátom. Én meg annak a híve vagyok, hogy a faékekkel faék módon kell kommunikálni, mert azt értik meg. Az olyan tirpákokkal, mint te tirpák módon...látod, már mosolyogsz is. :)

dekás dezső 2011.02.28. 10:17:06

Mélyen egyet kell értenem Szelid sunmalaccal. Sosem tudhatod kivel állsz szemben, és mit vált ki belőle ha felveszed a kesztyűt. Jobb a balhét elkerülni, az egyik haverom autóját felgyújtották a parkolóban egy ilyen attak után kb 2 héttel. Persze bizonyítani nem lehetett semmit...

usernev 2011.02.28. 10:17:13

Velem Spanyolországban történt ilyen, csak én nem verettem meg magam, inkább elpucoltam. Mentem az autópályán egy vacak kis 1.3-as bérautóval (helyi rendszámos volt és nem volt rajta reklám vagy ilyesmi) amikor mellém ért egy Focus RS benne 4 akkora állattal amitől úgy nézett ki az autó mintha telefújták volna PUR-habbal. Azzal szórakoztak, hogy mellém jöttek, fölvették a sebességemet és elkezdtek mutogatni meg röhögni. Próbáltam lassítani meg gyorsítani, de nem adták föl. Közben utolértem egy buszt, ami elég lassan cammogott a sávomban ezért kiraktam az indexet és elkezdtem gyorsítani, hogy bemenjek eléjük, de persze ők is gyorsítottak velem együtt. Akkor gondoltam én is szórakozok velük kicsit és ha lehet meg is alázom őket, mert akkor jó a móka, ha sikerül a kötekedőt megalázni. Szóval bemutattam nekik egy nemzetközi jelzést középső ujjal és nyomtam egy satut, de közben vissza kettő, üveghang. A terv bejött, mert ők is fékeztek, de addigra én már álltam a gázon, a gyors gondolkodás meg nem volt az erősségük, szóval be tudtam férni még a busz előtt eléjük. Ezzel én részemről le is tudtam a vitát arról ki a jobb, de a díszes társaság nem bírta feldolgozni a vereséget és kicsit bepöccentek. Mellém jöttek és 130-nál ablakon kihajolva vörös fejjel üvöltöztek. Ezzel én már nem nagyon törődtem, de jött egy körforgalom. (Ilyen állatság is csak spanyol van, hogy autópályán körforgalom), ott elém vágtak és megálltak keresztben. Majdnem nekik mentem, de amikor kipattantak a kocsiból én már a rükvercet kapcsoltam és elhatároztam, hogy inkább nekik megyek, minthogy leálljak verekedni 500kg agresszióval. Amikor elmentem mellettük az egyiknek így is sikerült ököllel levernie a bal oldali tükröt, remélem fájt neki. (akkor már mehettem olyan 40-el). Utána még pár kilométert jöttek utánam, ahol én bementem egy benzinkútra és beálltam egy kamera elé. Na akkor nagy duzzogva elsomfordáltak. A lényeg, hogy ne essünk pánikba és a szívrohamot hagyjuk meg akkora, amikor már biztonságba kerültünk 
Aki még nem látott körforgalmat autópályán:
maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=&daddr=39.566529,2.910926&hl=hu&geocode=&mra=mift&mrsp=1&sz=15&sll=39.566529,2.910991&sspn=0.015218,0.027423&ie=UTF8&t=h&z=15

Gyarló Hintaló 2011.02.28. 10:34:59

hiába zárod be az ajtót, most meséltek egy sztorit, hogy a palikám rárúgta az ablakot a másikra, és kihúzta az ablakon, majd agyonverte.
60 nap közmunka lett a vége...

Ma20 2011.02.28. 10:36:16

@fuckin frank: persze, ki lehet indulni abból, hogy majd később bajom származik abból, hogy feljelentettem, de ha erre kerülne sor, akkor én is előveszem azokat a kapcsolatokat. (remélem erre nem fog sor kerülni)

Szelid sunmalac 2011.02.28. 10:38:05

@Gyarló Hintaló: De legalabb feltepni nem tudjak. Ha pedig az ablakot egy rugassal berugja, akkor mar tudhatod, hogy jobban tetted, hogy nem szalltal ki.

furiosity killed the rat 2011.02.28. 10:38:37

@Netszamuráj: Látszik, hogy az vagy, ami a neved. Tudod mit? Húzd le az ablakot, én meg beütök, próbáld elkapni a kezem, marha.

Ma20 2011.02.28. 10:43:36

@ostvan:
köszi szépen a tanácsot!
tegnap eset én is azon gondolkodtam, hogy most szóban vagy írásban tegyem a feljelentést, de az utóbbi egyszerűbben tűnik.
Ügyvéddel konzultálok a hét folyamán.
Természetesen minden dokumetumról kérek majd másolatot.
Orvoshoz nem megyek, mert az aznapi nagyon enyhe fejfájáson kívül nincs bajom.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.02.28. 10:45:58

Mit lehet tenni nőként?

Rendőrt hívni, AZONNAL. Rendszámot felírni, ez megtörtént. Én még fényképeztem is volna, de teszem hozzá, hímnemű vagyok.

Ilyenkor nem sürgős a száguldozó baromnak? Úgy megkérdezném az ilyen agresszív állatoktól, de mivel nem vagyok kigyúrt fejű 2 méteres kopasz, ezért nekem is csak az marad, hogy rendrt hívok rá.

Plumper_ 2011.02.28. 10:50:41

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: jó, persze, aztán lehet, hogy ha én meg éles lőfegyverrel védekezem, neki RPG-je van, ha rakétát lövök ki rá, neki atombombája van? ez nem így megy.

előbb reagálok, és akkor ő már nem tud. ha kap az arcába egy kis borspatront, hiába van gépágyúja a csomagtartóban, te már rég messze jársz, mire kinyitja a csipáját.

ha pedig engedély nélkül tartott lőfegyverrel jön rögtön (ez azért nem valószínű), akkor menekülni kell. (ha neked is van stukkered, gyorsabban cselekedni)

KovA 2011.02.28. 10:58:32

Én már fel vagyok készülve az ilyen esetekre.

Aki föltépi az ajtómat, azt leszúrom.

sanyiiiiiii (törölt) 2011.02.28. 11:01:44

Hogy itt mennyi okostojás van, az egyik mutatja a középső ujját, és megsértődik ha esetleg a másik fél ezt zokon veszi. talán vegyen neki virágot? itt mindenki rendőr??mindenkit fel kell jelenteni aki levegőt vesz. Nem baj ha nem tudjuk az előzményeket, majd a HATÓSÁG elmondás, rendőri jelentés, de a legfontosabb NEM a tények alapján büntet, vagy arra tesz javaslatot. Aztán ha mi kerülünk ilyen szituba, akkor nyomkodjuk a gombot ezerrel! Élni, és élni hagyni senki nem ismeri?? ha siet hadd menjen, ha nem siet engedjen el, ilyen egyszerü. / lenne /Naponta lehetne tömegverekedés a pesti utakon annyira nem vesszük figyelembe társainkat. ez nem az autó méretétől függ, vagy a a benne rejlő lóerőktől. Ha azt a másik BMW, vagy Suzukit elengedjük akkor nem fog visszajönni és feltépni az ajtót, ha meg jó magyar szokás szerint " betartunk neki" akkor vállalni kell, attól függ milyen vérmérsékletü ember ül a másik autóban, kávéra hiv, vagy nyaklevesre.

"streetfighter" 2011.02.28. 11:31:50

@BKV reszelő:
Ha leereszkednék a szinvonaladra, akkor én is anyázhatnék, de nem teszem. Erről ennyit.
Ha te még arra sem emlékszel, hogy ki kezdte a másik csesztetését, akkor szánalmasabb vagy mint gondoltam.
Olvass vissza! Talán arra még képes vagy, ha ide böfögni is tudsz.

potha 2011.02.28. 11:39:39

@"streetfighter": örülök, hogy mosolyt csalhattam a fanyar pofádra.

fezoGT 2011.02.28. 11:46:47

@Gyarló Hintaló: ez a berúgom-behajolok-kihúzom módszer tiszta halivúd. A valóságban viszont nem túl szerencsés ezzel próbálkozni, elég csak behajolás fázisban felengedni a kuplungot és a delikvens mindjárt lemarad... :)

Schopenhauer 2011.02.28. 12:06:04

Mai autóknál a központi zár kiold ütközésnél? Vagy bezárom, és egy esetleges karambolnál ropogósra sülök, mire a tűzoltók kivágnának... Hogy van ez?

misi107 2011.02.28. 12:10:17

Érdekes,itt mindenki kiképzett mestere a különböző önvédelmi eszközöknek.Kedves kommentelők és önjelölt ninják,egy éles helyzetben mindez szart sem ér.Miért?Először is,az ember agya másképp működik stressz alatt.Gondolom mindenki aktívan képzi magát és legalább egy dzsungeltúra áll a háta mögött mondjuk az SAS kiképzés keretén belül.Komoly stressz alatt a tizedét sem tudja az ember nyújtani!Igaz,mondjuk aki nap mint nap ezt csinálja az jobb helyzetben van.Gondolom,itt mindenki naponta megy kommandós edzésre,igaz?Kettő:gázspray?Autóban?És a gázt mi tartja vissza attól,hogy téged is pofán találjon?Lehúzott ablaknál,zárt térben ugyanolyan veszélyes a használóra mint a célpontra.Másrészt tetszik nem tetszik,nem egyformán hat.Ha pedig kellőképpen tele van a másik fél adrenalinnal,fel sem fogja,hogy lefújták.Gázpisztoly?Ugyanaz plusz a hatósági eljárás utána elég macerás.És ne felejtsük el,kellő indok is kell hozzá,az nem elég,hogy megijedtemlefújtamlelőttem.
Ami egyformán hat mindenkire és ilyen esetben közvetlen közelről hatásos,az a sokkoló.Aminek a magánszemélyi használatát nem biztos,hogy jó szemmel nézi egy bíró.
El lehet felejteni a sok filmes faszságot,akit sokkolnak percekre lebénul azonnal.De mondjuk az autó mellett összeesve súlyos sérülés is érheti.Hmm?Érdemes pár év börtönt kockáztatni?Ezeken kívül lehetőség elriasztani az ellenfelet.Ezt ki-ki oldja meg maga.Disznóölő a térképzsebben,9mm-es az oldaladon.Csak ne szúrja ki a rendőr,mert komoly büntetési tételt vonhat maga után.Gondoljon már ezekre is a sok önkéntes "rendőr".A legegyszeűbb zabszemmel a seggben padlógázzal elhúzna a rákba.

Reggie 2011.02.28. 12:29:27

@misi107: Hat eleg kepzetlen lehetsz, ha meg azt sem tudod, hogy nem minden gazspre fuj felhot, van amelyik ugy spriccel mint kb. egy vizipisztoly. Na abbol sok nem jon vissza. A gazpisztoly messze nem ugyanaz, mivel joval tobb hatoanyagot tudsz celba juttatni es legrosszabb esetben raszoritod a borere, majd igy sutod el, azt biztos megerzi. Ezen kivul ne felejtsd el a hanghatast. (Es mielott meg elkezdesz pampogni: loveszetvezeto vegzettsegem van)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.28. 12:32:56

@Ma20: Ó, kis szerencsével az ütéstől keletkezett vérrögöcskék a legváltozatosabb agyi területeket zárhatják el...

HakapesziM 2011.02.28. 12:36:55

@kyanzes: Éppen ezért én mindenkinek azt javaslom,soha senkinek,semmilyen indokkal meg nem állni.Feleségemet megtanítottam,ajtót mindig zárni,fényes nappal is.Bárki villoghat,mutogathat,ott a rendszám,jelentsen fel,ha valami nem tetszik,meg nem állok.Kivéve természetesen az arra jogosultakat.Érdemes tudni:rendőr,pénzügyőr,NKH (sajnos).Rengeteg ilyen-olyan szekuriti van,gyakran a megtévesztésig hasonlítanak a rendőrökre.Nincs joguk megállítani.De még igazi rendőrnél is,elővigyázatosan.Egyszerű venni egy sárga mellényt,meg beülni egy rendőrséginek látszó autóba.Ha legcsekélyebb gyanúm lenne,hogy álrendőrök,nem állnék meg.Irány az első lakott terület,benzinkút,esetleg rendőrörs.Jöjjenek utánam.Inkább vállalom a következményeit,ha igazi rendőrök voltak,minthogy bajba kerüljek.Ha kamiont vezetek és valaki megállásra kényszerít,nagy kockázatot vállal,éppen a Trabantos eset miatt.Ha úgy érzem,hogy veszélyben van a rakomány,vagy az én testi éppségem,biztos hogy átmennék rajta.

Inter Face 2011.02.28. 12:43:17

@misi107: lőttek már fejen két patron gázzal?Lehet benned felspanoltság de attól még a normál testi reakciók megvannak ami akadályoz a cselekvésben.A sokkoló nem jó.Ahhoz túl közel kell kerülni a támadóhoz és az nem lefogja a kezed jobb esetben ki is csavarja belőle a cuccot

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 12:48:38

@=Daniken=: "Ha majd vmelyikőtök nyugdíjas anyja esik össze az utcán, mert egyszerűen elcsúszik " Milyen szép demagógia. Stilisztikából tanítani kéne.

Csak Norris 2011.02.28. 12:48:59

@potha: Az is akinek humora nincs. :)

"streetfighter" 2011.02.28. 12:59:50

@potha:
Ilyen hülye vicce is csak egy kreténnek lehet. Óvoda.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 13:00:28

@Inter Face: Nem kell Clint eastwoodkodni, mert mindig lesz valaki, aki gyorsabban húzza elő a pisztolyát, vagy egy ismerőse, aki hátbalő.
A legegyszerűbb, ha megállsz, megvárod, míg kiszáll, és elindul feléd, majd adsz egy nagygázt. Előlem már ugrott el így erős ember. Nem jön utánad, hirtelen ráeszmél, hogy sebezhető.

FDToth 2011.02.28. 13:01:31

@HakapesziM:
ez ok, de ha úgy áll be eléd átlósan, hogy elmenni mellette nem tudsz (külső sáv) kikerülni nem tudod, csak tolatva és mögötted is van autó, akkor patt-helyzet.
ezért jó az olyan autó, amibe be lehet állítani, hogy bizonyos sebesség felett zárjon automatikusan a központi zár.
Az ablak lehúzása tényleg nem kéne, de mivel aki először kerül ilyen helyzetbe, az nem tudja, hogy verés lesz a vége.

Inter Face 2011.02.28. 13:05:26

A gázpityu legális ha kérsz rá engedélyt.Nem büntetnek érte.Nemrég változott a jogszabály is,már nem kell arányban lenni a védekezésnek a támadással,ha pusztakézzel vagy ütővel nekedtámad simán védekezhetsz gázzal ami maradandó károsodást nem okoz.Ütővel lehet súlyos akár halálos sérülést okozni gázfegyverrel sprayvel nem.Ha üreskézzel támad,akkor sem vagy köteles leállni vele k1-ezni nyugodtan védheted magad eszközökkel.Ha utána feljelent aminek kicsi az esélye akkor is inkább járok bíróságra mint kórházba.Persze a magyar bíróság olyan amilyen tudjuk hogy igazságtalan ítéletek sora jellemző rájuk ,de adott szituban nem ezen kell agyalni,mert az régen rossz ,a támadó sem ezen gondolkodik.Lezárni az ajtókat jó ötlet de éppen nemrég volt hogy addig verte az ablakot egy ilyen idióta amíg be nem tört és csúnyán szétverte szegény nő fejét.Ha akkor lett volna a nőnél egy pisztoly most nem szívószállal enne..

potha 2011.02.28. 13:06:02

@"streetfighter": Ha valami nem tetszik, ne olvasd el, suhanj át felette, és megspórolsz magadnak egy kis szájkaratét.

Inter Face 2011.02.28. 13:10:12

@newtehen: ez így van,ha ki lehet kerülni akkor ki kell kerülni ,de ha úgy áll ,hogy be vagy szorítva akkor nincs mese, küzdeni kell.

HakapesziM 2011.02.28. 13:11:20

@FDToth: Előfordulhat persze olyan helyzet,hogy már eleve állunk,vagy nincs lehetőségünk elkerülni az agressziót.Az ajtó zárása azért ha meg nem állítja,de valamelyest lassítja a támadót.
A legjobb persze az lenne,ha nagyrabecsült,derék rendőrségünk az ilyen esetekben is a zéró tolerancia elvét gyakorolná.De ez már messzire vezet..

Inter Face 2011.02.28. 13:19:22

@newtehen: a kutyás esetemnél amit irtam ,pl nem volt hátrafelé sem út,mert elállta egy teherkocsi,a másik meg előttem állta el az amúgy is keskeny utat..

csintapala (törölt) 2011.02.28. 13:33:57

@newtehen: "A legegyszerűbb, ha megállsz, megvárod, míg kiszáll, és elindul feléd, majd adsz egy nagygázt. Előlem már ugrott el így erős ember. Nem jön utánad, hirtelen ráeszmél, hogy sebezhető. "

Ha nem tud elugrani és véletlenül elütöd? Mikor még igazából rád sem támadt, csak kiszállt a kocsiból emberkedni? Addig ő "ártatlan", nem csinált semmit. Nem is kell meghalnia csak átmész a lábain véletlenül és eltöröd. Ezért rádverik az emberölési kísérletet, vagy súlyos testi sértést aztán még fizetheted a kártérítést is.

Miért jobb megoldás ez, mint gázzal védekezni, ami legalább legális?

Inter Face 2011.02.28. 13:39:39

@csintapala: erre is van esély főleg ha nincs szemtanú.Utólag azt mondja ,csak meg akarta kérdezni mennyi az idő ,vagy szólni akart hogy nyitva van az ajtód és csak be akarta csukni ,erre áthajtottál rajta :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.02.28. 13:39:42

@csintapala: Mert a "gáz" szónak egyes véleményformáló körökben rossz felhangja van.

csintapala (törölt) 2011.02.28. 13:42:21

@Reggie: "Hat eleg kepzetlen lehetsz, ha meg azt sem tudod, hogy nem minden gazspre fuj felhot, van amelyik ugy spriccel mint kb. egy vizipisztoly."

Úgy van, meg van hab illetve gél is, amit a delikvens mégcsak le sem tud vakarni az arcáról, mert tiszta ragacs. Bár ilyet nem tudom lehet-e nálunk venni, de szerintem elvi akadálya nincs, mert a törvény nem tér ki a kifújt anyag állagára.

Szelid sunmalac 2011.02.28. 13:46:12

@FDToth: Ha elottem es mogottem is allnak, viszont fennall a veszelye, hogy megtamadnak, akkor inkabb fullgazzal belemegyek az elottem/mogottem alloba es ugy hajtok el. Inkabb fizetek az autoert (persze csak a birosagi dontes utan), mint a korhazi szamlaert.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 14:12:00

@csintapala: Mert túléled. Majd ha belekerülsz megérted.
Nincs az a bíróság, aki komolyabban büntetne, ha egy út közepén emberkedő faszkalapot elcsapok, aki ráadásul bizonyíthatóan nem hogy nem tett meg mindent a baleset elhárításáért, hanem szándákosan állt eléd... Nem tudtam megállni, elémugrott. Nabum.
Szerinted ha egy életre megvakul a fisfos gázodtól, vagy alergiás reakcióban elhahlálozik? Akkor már kétes ki támadt kire.
De ha kiáll egy szamurájkarddal az út közepére, akkor egyértelmű...

Inter Face 2011.02.28. 14:26:22

@newtehen: És ki fogja bizonyítani, hogy ő támadt rád?Senki,ha nincs szemtanú.Egy elgázolt ember lesz aki mindent tagad,lehet a haverja is ott ül és majd támogatja és egy gázoló .De te ne is védekezz soha, mert ha ilyen marhaságok járnak az eszedben egy konkrét támadás esetén hogy allergiásreakció,meg bíróságiper akkor képtelen is leszel megvédeni magadat.

Inter Face 2011.02.28. 14:29:23

Harcképtelenné tenni a támadót,vagy visszavonulásra késztetni és utána gyorsan elhagyni a helyszínt ,rendőrséget meg nem hívni nem megvárni,ha nem akarsz hercehurcát.ennyi

csintapala (törölt) 2011.02.28. 14:36:40

@newtehen: "Nincs az a bíróság, aki komolyabban büntetne, ha egy út közepén emberkedő faszkalapot elcsapok, aki ráadásul bizonyíthatóan nem hogy nem tett meg mindent a baleset elhárításáért, hanem szándákosan állt eléd... Nem tudtam megállni, elémugrott. Nabum."

Ez ennél picit bonyolultabb. Az önvédelem az a konkrét támadás elhárítására szól. Az hogy kiszáll és kurvaanyázik, mutogat, habzik a szája, az még nem támadás, csak szájkarate. Szóval mielőtt elütöd annak egyértelműnek kell lennie, hogy megtámadott. És az sem árt, ha van tanúd, mert az úgy egy bíróságon sem lesz kerek, hogy valaki kiszállt az autójából te meg látszólag ok nélkül elütötted.

Az allergiás reakció bullshitre hadd ne mondjak semmit... Annak kb nulla az esélye, meg a megvakulásnak is, tehát nem kell attól tartanod, hogy tanúk hiányában még a végén téged vesznek elő súlyos testi sértésért.

Ellenben ha elütüd, akkor mondjuk 90%, hogy sérülés lesz és ha otthagyod elütve, akkor a végén te fogsz szopni a bíróságon.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 14:37:19

@Inter Face: Az elgázol embernek nincs mit tagadnia. Annak a puszta léte, hogy azzal okozott balesetveszélyt, hogy keresztbe állt előtted, és elindult az úton feléd igazolás, hogy támadólag lépett fel, akár balesetveszélybe sodorva Téged? Viszont ha mindketten kiszálltok, és előveszed a gázpityut, hogy pofánlövöd, mint Travolta Marvint, akkor aztán bármi lehet. Onnantól, hogy tényleg igazolnod kell, hogy Ő támadott, és nem Te őt, egész odáig, hogy meglátva a gázpisztolyod, előhúz egy legálisan tartott élest, és teljesen jogos önvédelemből lelő, mint egy kutyát. Aztán a hulládra azt fog rá, amit akar.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 14:42:00

@csintapala: "Az allergiás reakció bullshitre hadd ne mondjak semmit"

Orosz kommandósok csinálták meg, hogy amikor terroristák elfoglaltak egy színháztermet a közönséggel együtt, akkor a légkondin benyomtak gázt. Minden 5. ember meghalt allergiás reakció miatt...

csintapala (törölt) 2011.02.28. 14:43:31

Mégvalami, mielőtt szó érné a ház elejét: én maximálisan az önvédelem mellett vagyok, örülök, hogy lazultak a törvények, és azt vallom, hogy aki megtámad, azt attól a pillanattól nem kell sajnálni, picit sem. De észnél kell lenni, mert azért megvannak a határai annak, hogy egy helyzet mikortól számít jogos védelemnek. Amíg nincs támadás, addig nincs jogos védelem sem.

Inter Face 2011.02.28. 14:46:19

@newtehen: az az oroszokat ismerve ,nemhiszem hogy kapszaicin volt,bár szerintem te sem tudod

Inter Face 2011.02.28. 14:50:00

@newtehen: tehát ha valaki műszaki hiba vagy megcsúszás miatt keresztbe áll az úton és a vezető kiszáll jogom van elgázolni,és a bíróság automatikusan felment..Jó tudni .

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 14:50:20

@Inter Face: Mint ahogy Te sem ismered az általad használt gáz minden összetevőjét.

csintapala (törölt) 2011.02.28. 14:50:42

@newtehen: "Orosz kommandósok csinálták meg, hogy amikor terroristák elfoglaltak egy színháztermet a közönséggel együtt, akkor a légkondin benyomtak gázt. Minden 5. ember meghalt allergiás reakció miatt... "

Emlékszem a történetre, az ott nem könnygáz volt és nem allergiás reakciótól haltak meg a túszok.

Amit nálunk legálisan lehet venni, azzal kb lehetetlen maradandó sérülést okozni.

wikipedia: "2002. októberében csecsen terroristák a moszkvai kultúrház színháztermében mintegy 850 túszt ejtettek, és a Második csecsen háború befejezését követelték. Több napos patthelyzet után a Specnaz, az orosz speciális haderő katonái a légkondicionáló berendezésen keresztül egy ismeretlen összetételű, kábító hatású gázzal árasztották el a színháztermet, miközben élénk tűzpárbaj folyt a terroristák és a katonák közt. Végül 33 terrorista és 129 túsz meghalt. A terroristákat agyonlőtték, de a túszok szinte kivétel nélkül az ismeretlen gáztól haltak meg. Mások 200 körül becsülik a polgári áldozatok számát."

csintapala (törölt) 2011.02.28. 14:52:17

@newtehen: "Mint ahogy Te sem ismered az általad használt gáz minden összetevőjét. "

Amit kereskedelmi forgalomban kapni, annak de, ismered az összetevőjét. Ezek bevizsgált, legálisan használható termékek, nem pedig mérgező ideggázok.

Inter Face 2011.02.28. 14:53:53

@csintapala:Itt az info. Erről van szó.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 14:54:06

@Inter Face: Ügyesen kiforgattad.
Én arról beszéltem, hogy ez esetben elhajtok, nem arról, hogy szándékosan elütöm. De látom, Téged már csak a kötekedés vágya hajt. Tudod mit? Kívánom, hogy nagyon sok éles helyzetben szerezhess a témában tapasztalatot. Én minden esetre fenntartom, hogy ilyen esetben elhajtok. Te nyugodtan maradj Cowbojkodni. Jó is az. A továbbiakban a hozzászólásaidat a témában ignorálom, mivel érdemi információt számomra már nem hordoznak.

Inter Face 2011.02.28. 14:56:07

@newtehen: az pontosan ismert.Az az anyag amitől erős a paprika

Alikam 2011.02.28. 14:59:09

@Xenu lives!: miért ne lenne ennyi elég? Amennyi barom van az utakon, ennél még kevesebb is elég.

Láttam én már olyan marhákat toporzékolni annyira semmi problémákért. Pl. Bmw-s kopaszok akik 180-al toltak le mindenkit az autópályán aztán aki éppen előzésbe volt és épphogy be tudott slisszolni a középsőbe, ráhúzták a kormányt, meg valamit kiordítottak az anyósülésről.

Nem kell ahhoz ma már ok, hogy valaki rád másszon.

Az ajtóbecsukás meg szerintem is felesleges. Attól csak idegesek lesznek és rárúgnak az üvegre.

Már milliószor meg lett beszélve, vagy ha látod, hogy kiszáll, kiszállsz te is. Vagy pedig ha látod, hogy el tudsz slisszolni, akkor gázt neki aztán menj.

Inter Face 2011.02.28. 15:01:39

@newtehen: már szereztem tapasztalatot,de azért köszi a kívánságot .Én nem kívánok neked semmit.Se jó egészségét se hosszú életet:DD

(---Flúgos Buszos---) 2011.02.28. 15:01:53

Ezért kell busszal járni,ott nem ér ilyen élmény. A buszon nyugodtan ütheted a másikat,ha jó a kedved,és utána leszállsz szó nélkül,és mész a dolgodra.

Alikam 2011.02.28. 15:02:59

@csintapala: az a gáz is mi? Ugyan, egy nagyobb darab embert, de még nem is kell nagydarab, csak adrenalintól fűtött, azt hiába fújod le, az pár másodpercig utána tuti le fogja szarni, sőt csak idegesebb lesz. Sokkoló, na az már ér valamit. Ott hiába az adrenalin, az izmai bénulnak le.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.02.28. 15:03:52

@csintapala: Na nemond. Még a kóla receptjét sem ismered, pedig kereskedelmi forgalomban kapható bevizsgált termék. A sós mogyoró is egy teljesen legális, bevizsgált termék, amit ha lenyomsz egyes emberek torkán meghalnak orvosi segítség nélkül.
Kizárt dolog, hogy tudod mi van abban a sprayban. Talán az egyik alkotóelemét ismered, és talán a hajtógázt. De már azt sem biztos.
Tudod mi lesz, ha lefújsz egy asztmásat pld?

misi107 2011.02.28. 15:25:12

Húha,ez a sok önjelölt kommandós nem semmi.Igaz,itt egy teljesen hétköznapi autós írt posztot,de előbújtak a jól képzett rambók is.Ahogy millió schumacher országa vagyunk,ebben is teljesen otthon van mindenki.Nos,akkor tisztázzuk.Jómagam olyan helyen melózok,ahol qrvára csak magamra vagyok utalva.Ha gáz van,kb. 1-1.5 perc amíg kapok segítséget.Ezen az időn nekem az életem múlik,tudok-e tenni valami vagy nem.Az összes törvényben leírt eszközzel rendelkezünk,amit kénytelen-kelletlen,de meg kell ismerni,hogy tudjuk melyiknek mi a hatása és mit okoz.Már ekkor kiderül,hogy az egyes eszközök teljesen máshogy hatnak az emberekre és igen,volt olyan kollega akit kórházba kellett vinni,mert egy kevés gáztól majdnem meghalt.Nem volt allergiás,nem volt asztmás,rá egyszerűen így hatott.És volt olyan is,akit mindennel lefújva,taknya-nyála egybefojt mégse sikerült megállítani.Arra kérek minden nagyszájút,egy szituációs gyakorlat keretében kérjen segítséget és játsszák el azt,amiről itt szó van.És még az sem közelíti meg a valóságot.Elég csak az,hogy egy autóban a kormánynál ülve mekkora mozgási szabadsága van a vezetőnek és mit tud tenni.Bárki kipróbálhatja.Hmmm?

csintapala (törölt) 2011.02.28. 15:26:09

@newtehen: szerintem ne folytassuk. A lényeg, amit már feljebb írtam:

Sokkal kisebb az esélye, hogy sprével okozol maradandó sérülést (vagy halált), minthogyha elütnéd az illetőt. De hogy igazad legyen, biztos létezik olyan, aki allergiás rá. De hogy pont egy ilyennel találkozz és ő támadjon rád, annak közel nulla az esélye. De még akkor is te voltál az, aki védekezett és legális eszközt használtál, még csak fel sem merülhet a bíróságon, hogy szándékosan meg akartad ölni. Ellenben ha elütöd, azt annak a tudatában teszed, hogy súlyos sérülést vagy halált is okozhatsz. Ha ezt tetézed azzal, hogy igazából meg sem támadott, csak kiszállt a kocsiból szájkaratézni, akkor gyilkos vagy.

hanyasvagytedisznó 2011.02.28. 15:34:58

@misi107: te beteg vagy.hiába az adrenalin,a gázspré hatásos.fentebb belinkelte valaki,a frankó gázspré részeg,ill.drogos ellen is hatásos.nem véletlenül hordják a rendőrök sem..de ha nem hiszed,próbáld ki!fújd le magad!!mellesleg mindenkinek meg lehet a véleménye,mit tenne ilyen szituációban,nem?vagy szerinted ha megtámadnak,csak üljünk egyhelyben,és gondoljunk arra,á,úgy sem tudunk mi tenni,hiszen misi is megmondta,nem kaptunk kiképzést..ritka nagy barom vagy..

csintapala (törölt) 2011.02.28. 15:46:01

@misi107: én csak azt nem értem, hogy a sztoridnak mi a végkövetkeztetése. Mivel nagyritkán előfordulhat, hogy valakire nem hat, vagy nagyon rosszul hat(allergia) a spré, azért már inkább meg se próbáljunk ezzel védekezni?

Soha egyetlen eszközre nem lehet teljes biztonsággal azt mondani, hogy használni fog és segít. Lehet, hogy pont kifogod a 100-ból azt az egyet, aki immunis a kapszaicinre. Vagy 1000-ből azt az egyet, aki allergiás rohamba belehal.

Akkor is jobb ezzel megpróbálni védekezni, mint semmit sem csinálni, vagy olyat csinálni, ami miatt 90% hogy engem meszelnek el (elütés).

Vagy milyen legális eszközt javasolsz a _védekezésre_ gázpray/pisztoly helyett? A menekülés nem játszik, védekezésről beszélünk, amit akkor kell, ha már nem lehet mást tenni (elkerülni, elmenekülni).

hanyasvagytedisznó 2011.02.28. 15:47:55

@csintapala: pontosan így van.
misi szerint meg sem kell próbálni,mert egyszer hallotta,hogy valaki olvasott egy emberről,aki látta a tvben,hogy valakire nem hatott.
igazi idióta ez a misi,vagy csak sokat nézi a minimaxot..

(---Flúgos Buszos---) 2011.02.28. 15:59:03

@hanyasvagytedisznó: AXe Twist-tel kell lefújni,és jobb lesz a hangulat.

mohopasi 2011.02.28. 16:01:42

Én az ilyenre (mert hülyével természetesen találkoztam már egypérszor) csak nagy meredt szemekkel szoktam nézni a bezárt ajtó/ablak mögül.

(---Flúgos Buszos---) 2011.02.28. 16:25:24

@hanyasvagytedisznó: Nem ám itt borsspray,meg anyám kínja. Sima spray elég,amit a boltban lehet kapni,és napi szinten használod,és ha kell,akkor meg önvédelem.

Amúgy nem tiltott például a vipera helyett a gázos teleszkóp,amivel a kocsi csomagtartóját feszíti fel.
Rosszat össze lehet nyomni,védekezésnél meg kihúzod.

Inter Face 2011.02.28. 17:34:52

@misi107: Akkor mit is kell csinálni?Mert eddig annyi kiderült ,hogy semmilyen eszköz nem jó..és tök felesleges.Annak ellenére hogy eleget tanultam és gyakoroltam küzdő és önvédelmi technikákat,mégsem állnék oda sparingolni egy ilyen támadóval, ha van nálam gázfegyver.Ha esetleg nem hat úgy rá ahogy kell ,akkor is lelassítja, látását elveszi csak észnélkül csapkod, azt meg könnyebb lekezelni.

[mike] 2011.02.28. 19:30:17

@misi107: Te meg ne pofázz bele....!!! Legalább 10x láttam Svarci Kommandó filmjét, úgyhogy tudom mit beszélek.... Vigyázz a szádra!

Én a Toyotában hiszek 2011.02.28. 20:29:04

Sziasztok!

Velem is hasonló történt vidéken. 2 sávos úton egy Suzuki Marutis tökéletlenkedett a belső sávban alig 50-el (90-es megengedett), mire egyet rávillantottam, utánamjött, leszorított kiugrott és elkezdte rugodosni, ütni a kocsim még le is köpte a szélvédőm.Közben végig kiabálta h megdöglesz Te köcsög. Ja és nő volt az illető. Gyorsan hátratolattam és otthagytam a sáv közepén. Hívtam a rendőröket, azt mondták, ha van tanúm, akkor 3 évet kaphat érte közúti veszélyeztetés, fenyegetés, rongálás miatt. Sajnos egyedül voltam, így nem tudtam semmit bizonyítani, hiába volt meg a típus és a rendszám. Ilyenkor sajnálom, hogy bezárt a Lipót...Azért kérdeztem a rendőrt, mit lehet ilyenkor tenni, de nagyon semmit, mert az már önbíráskodás... ez Magyarország.

hanyasvagytedisznó 2011.02.28. 20:42:58

@Én a Toyotában hiszek: te meg akkora balfasz vagy,hogy nem voltál képes "keríteni" egy tanút.
meg is érdemled,barom..

Integrált Szerverterror 2011.03.01. 02:25:13

@Én a Toyotában hiszek: Nyeehehehe leszorított egy Marutis? Mivel voltál, pedálos moszkviccsal?

Amúgy elmondhatsz minden parasztnak, igazad is lesz, de ezen a sztorin vinnyogva röhögtem!:D

csintapala (törölt) 2011.03.01. 09:13:30

@Én a Toyotában hiszek:
"Ezért kérdeztem a rendőrt, mit lehet ilyenkor tenni, de nagyon semmit, mert az már önbíráskodás... ez Magyarország."

A rendőr aki ezt mondta nem volt képben. Ha megvéded magad a pofontoktól és/vagy az autódat a rongálástól, az nem önbíráskodás.

"(1) Nem büntethető, akinek a cselekménye a saját, illetőleg a mások személyei, javai vagy közérdek ellen intézett, illetőleg ezeket közvetlenül fenyegető jogtalan támadás elhárításához szükséges."

Jelen esetben a marutis nőt nyugodtan távol tarthattad volna az autódtól mikor már egyértelmű volt, hogy támad. Használhattál volna akár gázsprét is, vagy ellökhetted volna, stb. Egy a lényeg, hogy a védekezés csak a támadás elhárításához szükséges mértékű lehet -bár ez alól is van kibúvó a törvényben, ilyedtség, menthető felindulás-, tehát amiért rá akar ütni a kocsidra, azért nem lőheted agyon, mert ennek a szükségességét nehéz lesz utólag kimagyarázni. De az nem igaz, hogy nem tehetsz semmit.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.03.01. 11:56:30

@Én a Toyotában hiszek: Nagyjából erről van szó, ilyenkor a legjobb elhajtani, és akkor senki sem sérül. De majd jön pár Clint Eastwood, akik elmagyarázzák, hogy inkább le kellett volna lőnöd gázpisztollyal, vagy kiszállni karatélyozni, vagy spraykkal harcolni ellene.

Szívféreg 2011.03.04. 09:53:37

@Rock me Amadeus: Ezt nem vágom, a magyaroroszag.hu -n le tudod kérdezni a rendszámokat? Ha igen, hol?

Alex2000 2011.03.04. 11:22:12

Nem akarom védeni az agresszív embereket, de nem tudhatjuk az előzményeket....

zyl187 2011.03.04. 14:15:39

@Alikam: Soha nem szállsz ki!!! Csak durva baleset, sürgős segítségnyújtás estén.

FDToth 2011.03.05. 20:00:22

@Mzee2000:
1. Az előzmény le van írva.
2. Nincs az az előzmény vagy ok, ami miatt egy másik embert agresszívan támadni kellene. (közlekedései szituációról beszélünk)

"streetfighter" 2011.03.06. 11:34:07

@FDToth:
Ebben nagyon tévedsz. Lehet olyan helyzet.

FDToth 2011.03.06. 19:02:16

@"streetfighter": max akkor ha az agresszióra válaszolsz, magyarul visszaütsz. De nem lehet indok ara, hogy másik embert megüss, mert az már önbíráskodás és ezt sajnos nem díjazzák itthon.

"streetfighter" 2011.03.06. 20:27:55

@FDToth:
Az, hogy mit díjaznak, az egy dolog.
De ha nem ismered az előzményeket, akkor nem ajánlott beavatkozni.
Pl.:
Valaki kiszáll az autójából belerúg a tiedbe és visszaszáll a sajátjába. Valószínű, hogy nem (csak) az autóját rúgnám. :)
Neked megy, de el akar húzni.
Balesetet okoz, de le akar lépni. stb.
Azt ne felejtsük el, hogy a posztoló csak azt látta, hogy a hondás feltépi a másik ajtaját. A többit maga a sértett írta le.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása