Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem tűnt fel neki, hogy defektje van?

2011.03.15. 01:28 :: SilentSound

Ezt a posztot még tegnap este kezdtem el összerakni, aztán valahogy most lett kész, akár azt is mondhatnám rá, hogy órákig dolgoztam rajta, ha nagyon bruttóban nézzük. Misinator egy defektes libáról küldött történetet, íme:

Miskolc. Kétszer két sávos út a városi sportcsarnok előtt. Gyalogátkelőhely. Állok a piros lámpánál a belső sávban - ennek a belső sávnak jelentősége van -, előttem két autó, az első egy piros Swift.

Zöld jelzésnél hétvégi autós reakcióval elindul a Swiftes, felgyorsít húszra, s aztán semmi tovább gyorsítás.

A mögötte levő jobbról megelőzi. Én még mögötte maradok; esélyt adva, hogy megtalálja a kettest. De nem, nem gyorsít tovább. Megvárom mögötte, hogy elmenjen a külső sor, jobb index, jobbról előzök /igen, hüje a posztoló/.

Majdnem mellé érve látom, hogy a jobb első gumija rongyra lejárva. Nem gyorsítok tovább, átnézek a Suzukisra, közben pici hangjelzéssel felhívva a figyelmét mutogatok a jobb első kerékre.

Hiába, ugyanis hősünk huszonéves szőkésbarna /de tudatállapotilag színtiszta szőke/, aki rémült arccal vezet, s rám nézve még kétségbeesettebb arcot vág - mintha fokoznám a problémáit, meg a nemzetközi helyzetet.

Elgyorsítok - a tükörből látom, hogy a mögöttem levő meg is áll, villog neki, hogy nyugodtan húzódjon ki a külső sávba, de nem! Tovább jön utánam a belsőben hússzal és csak jön, csak jön, csak jön. S a mögötte jövő autósok nagyokat fékeznek, s kerülgetik.

A második közlekedési lámpánál ami kb. egy kilométerre van - pirosat kapok. Nézek a tükörbe, s látom hogy az előző kereszteződés után - ami egy dombocskán van - újra felbukkan, s lassan, vészjóslóan közeledik, mint Spielberg Párbajában a Gonosz Kamion...

...Igen a belső sávban!

Legszívesebben bevártam volna; jobb esetben jó szándékú tanácsot adni neki, negatív hozzáállást tapasztalva leordítani a haját a fejéről. Munkám jellege /vérszállítás/ miatt nem vártam be.

Számításaim szerint valahol Ausztriában járhat...

52 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia gumi női sofőr műszaki hiba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cork77 2011.03.15. 06:08:44

"jobbról előzök /igen, hüje a posztoló/." Nem ezért hülye a posztoló.

cork77 2011.03.15. 06:14:04

Ünnepnapi hangulatkeltő poszt. Szőke nő Suzukiban. Mint egy rossz vicc úgy kezdődik. Lehet hogy nagyon közel lakott, nem tudott - és a mai napig nem tud - kereket cserélni, így hát elindult a gumishoz vagy haza. Az hogy ezt a belső sávban tette, nem egy dicséretes dolog, de szőke nőtől mit is várhat az emberiség?

szaGértő 2011.03.15. 06:21:20

@cork77: Azért azt nem nagyon értem, hogy legalább a hagja hogy enm tűnt fel neki... Az, hogy félrehúz, már nem is érdekes.

cork77 2011.03.15. 06:31:44

Lehet hogy tudott róla. Talélkoztam már olyannal akinek szóltam hogy a hátsó kereke defektes. Közölte hogy tudja, megköszönte, majd haladt tova. Gondolta lejárja a gumit, meg a felnit is tönkreteszi.

hawkeye 2011.03.15. 07:06:59

Ehhez még szőkenőnek se kell lenni.

Újlipóciában a múlt héten egy ismert tévés celeb egy legalább 15 millás kabrióval közlekedett ugyanígy.

Szintén jobb első - gondolom valami brutál járdázástól - csattogott, de olyan hanggal, hogy sztem a halottak is felébredte tőle.

Sztárocskát ez abszolút nem zavarta, elég rendesen döngetett a Pozsonyi felé....

Amit nem érek fel ésszel: hogy szerezték ezek a jogosítványukat, hogy ennyire nincsenek tisztába az alapvető dolgokkal?

Vagy annyi a zsozsójuk, hogy ha defektjük van, javítás helyett vesznek egy új autót?

Mint a Rolls legendában a maharadzsa, mert megtelt a csikktartó...? :)

Hurri Kán 2011.03.15. 08:02:10

Nem meglepő... Én is láttam már szőkét a felnin haladni, következő pirosnál melléálltam, megkérdeztem, hogy nem zavarja -e hogy már a felnin megy? Rámnéz: az micsoda?

"streetfighter" 2011.03.15. 09:06:17

Lehet, hogy tudta, azért ment lassan.
A belső sávban pedig azért, mert a város végén balra van a gumis.
Nagyon ért a dologhoz, ezért tudta, hogy az irányváltásnál csak jobban roncsolja a gumit, ezért nem tette.
Még egy szőkésbarna nő is érthet a problémák gyors és szakszerü megoldásához. :)
Mellesleg az a gumi ami nem erősített oldalfalu (defekttűrő), pár méter felnin haladás után kidobandó.

Inter Face 2011.03.15. 09:18:00

Biztos észrevette azért ment 20-al.Lehet nem volt nála pótkerék vagy emelő vagy kerékkulcs vagy egyiksem.Ha meg volt ,úgysincs ereje és tehetsége egy kerékcseréhez.Ugrasztható közelben lévő ismerőse nincs ,útszélén integetni meg nem mer annyi a veszélyes elem manapság,autómentőre nincs pénze.Hát ennyit a mentegetéséről:D Viszont mi a bánatért nem a külsőben elakadásjelzőzve mászott azt már nem értem..Ha tetszetős a csaj , én tuti megállok segíteni neki.Sajnos vagy nem,a nők többsége műszaki analfabéta.

Inter Face 2011.03.15. 09:20:48

@Pityubácsi: :DD Lehet!És még nem volt netközelben elolvasni a választ

Take-it-Easy 2011.03.15. 09:29:41

@gyvy: uuhh, ez durva... :((

@cork77: na, na, naaa, naaahhh!!! Hátrább az agarakkal! :D

Inter Face 2011.03.15. 09:30:23

Sok kocsiban már nincs is pótkerék csak defektspray ,ami semmit nem ér egy nagyobb lyuknál.Én nem engednék forgalomba hozni pótkerék nélküli autót.Már jártam úgy ,hogy haza kellett mennem leeresztett kerékkel,éjjel nem volt nyitva gumis.Szép lassan elakadásjelzővel,a gumi így is úgy is kuka.Utána beszereztem egy virsli pótkereket és becsomagolva mindig magamnál tartottam a kocsiban .

Csigorin 2011.03.15. 09:31:54

Mit nem lehet ezen erteni? Amiota a kulsoben a gonosz padka megtamadta es megette a kereket, azota csak a belsoben mer menni. Pont.

josip 2011.03.15. 09:47:59

Azért lehetett volna annyi emberség a posztolóban, hogy megáll, megállítja a szőkét, és felajánlja segítségét, ha látja, hogy ennyire tragikus a helyzet.

pengusz 2011.03.15. 10:29:46

Három éve mentünk ki Horvátországba, tankolásnál tűnt föl, hogy kicsit lapos az egyik hátsó gumi (szemmel nem látszott). Felfújtam, elindultunk. 2. nap már szemmel látható volt az eresztés. Hát végülis 2 naponta fölpumpáltam, és furikáztunk vele (nem volt kedvem külföldön emiatt szerelőhöz menni :D). Hazafelé Zágráb körül nézegetem a gumit, és megláttam benne egy facsavart :D
Hát elég nagy mákunk volt vele az biztos, de kibírta hazáig. Gumisnak leesett az álla, hogy mit jártunk meg vele :D

Viszont amikor pályán a szálszakadásos gumim szétment, azt azonnal lehetett érezni, cseréltem is egyből pótra. Nem is értem, ilyet hogy nem lehet észrevenni.

Sőt, egyszer olyan is volt, hogy gumicserénél nem húztam meg a csavarokat az egyik keréken :D Na indulás után azonnal föltűnt. Elsőre arra gondoltam, hogy az állástól kicsit leeresztett, a 2. tippem a csavarlazaság volt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.03.15. 10:55:21

@cork77: Nekem is volt már olyan, hogy elrepedt a szelep törve, talán meséltem is az off topicban. Ott szerencsére tudtam egy gumist a közelben, párszáz méterre. Odáig én is elgurultam. Sőt, közben még egy taxis is szólt a pirosnál, de megnyugtattam, hogy tudok róla, rajta vagyok az ügyön. :) Szóval lehet, hogy nem is minden taxis köcsög amúgy. ;)

"streetfighter" 2011.03.15. 10:58:07

@pengusz:
"Gumisnak leesett az álla, hogy mit jártunk meg vele"

Akkor nem volt tapasztalt gumis.
Ha "jól benne van" a csavar napokig bírja különösebb levegőveszteség nélkül.
Volt, hogy a srácok hetekig eljártak egy szöggel a gumiban és alig esett a nyomás.
Nem ezt pátolom mert hülyeség, de a "melósoktól" mit vár az ember?

tundrazuzmo (törölt) 2011.03.15. 11:04:59

Mit vársz egy olyan szőke nőtől, aki csak azért létezik, mert szőke szülei sem vették észre, hogy kilyukadt a gumi???!!!

:)

tundrazuzmo (törölt) 2011.03.15. 11:07:52

@Inter Face: "Sok kocsiban már nincs is pótkerék csak defektspray ..."

Igen, a sok defektes szőkeliba pedig minden piros lámpánál fúj magára a sprayből, aztán mégis életveszélyesen vezet.

:)

cork77 2011.03.15. 11:40:17

@SilentSound: nekem soha nincs ilyen szerencsém. Ha defektet kapok, az biztos hogy valahol nagyon messze történik. Nemhogy gumis, de lakott település is csak valahol nagyon messze van olyankor.

Tornado86 2011.03.15. 12:18:16

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Kérdésedre kérdéssel válaszolok: emlékszel rá, hányan probáltak azzal meggyõzni, hogy nõként több km-t vezettek már le, mint én? :)
Aztán jött a válaszom, hogy ez nem érv :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.03.15. 12:59:13

Nem elég, hogy begyűrődzött a virágválság meg a recepció, most még a hímsovinizmus is... :P

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.03.15. 13:04:37

@SilentSound: Itt nincs semmiféle hímsovinizmus, ez csupán az élet nagy igazsága..:D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.03.15. 13:09:50

@SilentSound: És a nők is azt állítják, hogy tudnak vezetni :))

Lipi1945 2011.03.15. 13:42:11

@pengusz: "Gumisnak leesett az álla, hogy mit jártunk meg vele :D"

Én eccer telibekaptam a bal elsővel egy fatuskót. Letolattam róla, konstatáltam, hogy bezúzta kicsit a küszöböt, majd mentünk tovább.

Egy hét múlva teljesen leengedett a gumi. Mondom fasza, biztos van rajta valami kis luk vagy van benne egy szög, de a faszom fogja a tökig sáros gumin keresgetni.

Bevittem egy gumishoz, vázoltam mi a szitu, lemosta a gumit, és ekkor jött a döbbenet. :D

Egy bazinagy fadarab volt a felni és a gumi közé ékelődve. :D

Simán lehetett így is járni vele, szerencsémre, mert pótkerekem egyeltalán nem volt. :D Meg autómentőt hívni az erdő közepére, nem eccerű. :D

No1kamionos 2011.03.15. 14:29:18

Hülye suzukis picsa! Biztosan meg akarta ölni a posztolót! :)

SÜN 2011.03.15. 15:38:30

ezis egy eléggé lagymatag szar volt

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.03.15. 16:51:00

@SÜN: Imádom ezeket a kiemelkedően konstruktív hozzászólásaidat.

DeluxeTroll1 2011.03.15. 17:16:41

Sün, ez még csak a kezdet...

Itt a tavasz, lassan a nyár is, naponta jönnek majd az unalomig ismételt autópályás posztok (letolt a bmw-s az m7-esen) stb stb...

SÜN 2011.03.15. 17:32:55

annyi jót lehetne írni amiben tényleg van sztori is vagy valami fordulat vagy bármi és nem csak annyi hogy magdi anyus fordítva kavarta a bablevest ez leirva 15 sorban

Hurri Kán 2011.03.15. 17:34:35

@SÜN:
Rendben van, járj előttünk jó példával, kezdd el.

''autónepper.'' 2011.03.15. 18:12:12

ez az a hely ami egy körforgóba megy be igaz? és mellette meg van egy másik sáv nem?:D ott igazán jókat lehet rajtólni a a lámpától:DDD

EGYÉBKÉNT A SUZUKIS VOLT A HIBÁS!

_____________ 2011.03.15. 19:22:05

Én csak azt nem értem hogy miért nem tudott a külső sávban kuppogni?
Mert hogy nő és nem tud kereket cserélni az egy dolog.
Apuci otthon meg jól a valagára ver mert tönkretette a felnit...

2011.03.15. 19:31:52

A Suzukis a hülye!

misinator 2011.03.15. 19:44:31

@josip: Üdv Nektek!

Teljesen korrektek számomra a hozzászólások, az az egy-kettő negatív hozzáállású komment belefér; anélkül unalomba fulladna a fórum :-)))
A Suzuki egy pár éves példány volt; úgy tudom, legalább virsligumi van bennük.
Most villant be: balra van a közelben gumis, elment mellette...
Azért nem álltam meg, mert mint írtam is zárójelben; vért stb. szállítok pl. műtétekhez.
Hidd el, ez nem az a műfaj, ahol megállsz segíteni...
A saját autóval készségesebb vagyok /bár a munkahelyre meg mindig a feleségemmel járunk, szóval.../

2011.03.15. 19:49:38

@misinator: "A Suzuki egy pár éves példány volt; úgy tudom, legalább virsligumi van bennük."

Jól tudod, hál'Isten nem defektjavítószett van, hanem mankókerék.
Így viszont végképp nem értem, miért nem cserélte le a hülyéje.

Hurri Kán 2011.03.15. 19:51:32

@GSX-R:
Két betű a megfejtés :)))

misinator 2011.03.15. 19:57:36

@GSX-R: Az se baj(?), ha nem cseréli le.
Álljon le a külső sávba, s kapcsoljon legalább egy nyomorult vészvillogót.
Az elakadásjelző összerakása ezen a szellemi, meg készségszinten tanfolyamot, meg vizsgát igényel.../láttam is erre valami jópofa e-mailen kapott videót/

Hívjon a tündibündiédibédi pink érintősén műkörömmel valami földönjárót, oszt' jónapot.
De ne tartsa fel a sort, s ne generáljon veszélyhelyzetet!
A forgalom nem Máv tudakozó!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.15. 22:20:53

@SilentSound:
hat ez a poszt tenyleg nem szol semmirol
nokre visszaterve, volt vacon egy szoke baratnom, hat azt hiszem sok itteni nagy arcot kenterbe verne vezeteslieg
/mind technikailag, mind kozlekedesileg/

D4D 2011.03.15. 22:31:27

Megtett már 8 kilométert, mikor észreveszi, hogy a slusszkulcs nincs a gyujtáskapcsolóban. Mit csinál?

Kiszállok és felpofozom azt a barmot, aki idáig tolt.

''autónepper.'' 2011.03.15. 22:47:58

"kapcsoljon legalább egy nyomorult vészvillogót." bezzeg ha én kapcsolok vészvillogót még beszaladok valahova rögtön büdös bunkó bmws vagyok...:D

misinator 2011.03.15. 23:02:48

@''autónepper.'': :-)

S le is ereszted valamelyik gumidat, hogy láthatólag jogos legyen a vészvillogó? :-)))

''autónepper.'' 2011.03.15. 23:16:23

@misinator: azt nem de más baja is lehet a kocsinak elvégre:DDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.03.16. 00:13:36

@''autónepper.'': Ja, például spontán betörhet a szélvédője... ;P

Reggie 2011.03.16. 01:08:47

@SilentSound: Mostanaban a szelepek szoktak eltunni:)

schdl (törölt) 2011.03.16. 10:04:04

Én egy 30 körüli fickóval jártam hasonlóan. Láttam, hogy a jobb hátsó kereke full defektes. Szerencsére nagyon nem lehetett haladni, inkább csak gurultunk. Mivel mögötte haladtam, az első lámpánál kiszálltam és szóltam neki. Erre ő is kiszállt, megnézte és konstatálta, hogy defektes a kerék. Majd visszaült és ugyanúgy ment tovább. WTF?

(---Flúgos Buszos---) 2011.03.16. 21:06:09

@szaGértő: Én is láttam már egy nőt itt a lakótelepen,aki a 3-as szériás Puntojával úgy hazajött,hogy a jobb hátsó gumit szarásig hajtotta,és még utána a parkolóban úgy állt 3 napig.

Alex2000 2011.03.17. 09:20:05

Az ilyen szerencsétlenek hol kapnak munkahelyet?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.17. 12:49:59

@cork77:
Üdv
Nekem volt ilyen "szerencsém"
Bp. VI.Jókai u. közepén van egy öreg gumis, ot állt az autóm, vissaztérve látom lapos a hátsó
Gond semmi, kérdem az öreget van-e olyan hosszu tömlője ami át ér a másik oldalra/keskeny a Jókai/
Ha leszereli és behozza felfujom
Tehát nem azt mondta hogy rövid a tömlő, vagy éppen próbljuk meg, vagy guruljon ide pár métert lapos gumival.

A k*anyádat, ha leszerelem akkor már felrakom a pótkereket
Ez télen erős hóesésben volt és ismerve a mai szar X emelőket a szar tekerővasukkal, kemény meló volt cserélni
Öreg állt az ajtajában és figyelt. Azt hitte ha lent a kerék beviszem hozzá
Inkább elautóztam egy másik gumishoz, kopjon fel az állad!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása