Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A taxis segített, mert siettem

2011.04.29. 08:31 :: Don Blasius

Egy héttel ezelőtti posztunk kisebb vihart kavart, majd előkerültek a benne szereplő felek és a végén egész korrekt kis párbeszéd alakult ki közöttük. Én azon a véleményen vagyok, hogy nem minden taxis bunkó, utasként sosem szokott panaszom lenni. A posztban szereplő kolléga - furcsa megoldással - de segített gyilkosbéemvésnek, aki kissé sietett, ezért biztos lesz, aki megszólja türelmetlenségéért. Pedig az utána is taglalt jelenséggel én is szoktam találkozni és tényleg bosszantó. Sokszor tapasztalom, hogy az autósok nem is mernek a megengedett sebességgel menni vagy csak nincsenek tisztában azzal, hogy lakott területen is vannak 50-es korlátozás feletti útszakaszok. Az meg végképp idegesítő, hogy észre sem veszik, hogy mi zajlik körülöttük, nemcsak hogy a belső sávban tötymörögnek, hanem mennek a másik mellett ugyanannyival és nem lehet őket megelőzni.

Csak és kizárólag azért, hogy a kötelező közhely meglegyen: "Nagyon régóta olvasom a blogot, de nem gondoltam, hogy valaha én is írni fogok. Most viszont... blabla.."
Amúgyis gondoltam rá, hogy megírom legutóbbi taxis sztorimat, de az "Okos taxis az M0-on" című poszt hatására polgárpukkasztok egy olyan esettel, amiben a taxis volt a jófej :))

Szóval történt, hogy péntek reggel sikeresen elbizbaszoltam az időt, későn indultam, és késésben voltam, pedig fontos lett volna időben odaérnem ahova. Ebből kifolyólag nem túl gyorsan, de a megengedettnél gyorsabban közlekedtem, és rettentőmód felhúztam magam minden nüansznyi balfékeskedésen amit autóstársaim műveltek az úton.

Ilyen volt az is, hogy a negyedik kerületben a Pozsonyin, ami az István út és a Béke út közé van beékelve a nagy íven a Shell kútnál, viszonylag lassan haladt egymás mellett két autó (két sávos út), pont úgy, hogy nem tudtam őket megelőzni. Eléggé mérges lettem, az ilyet utálom a legjobban. A belső sávban haladó kisautónak szemmel láthatóan esze ágában sem volt ezen változtatni, se a mellette külső sávban haladó taxi mögé, se pedig kicsit rágyorsítva elé nem akart kihúzódni, kényelmes volt neki ott ahol volt, a többiek meg nem léteznek. Szóval mikor már eléggé ideges voltam, "lábaim" közé vettem a felezővonalat, hátha valaki észreveszi, hogy én mennék.

Megdöbbentem, mivel a külső sávban haladó taxis észrevette, és nemhogy nem sz@rta le, de ezen a részen a lámpa előtt van egy buszöböl, ahova behúzódott, és az ablakon kinyúlva integetett, hogy mehetek! Bár pont ekkorra lett piros a lámpa, utána legalább mehettem az én tempómban.

Tehát a lényeg, hogy ilyet még életemben nem tapasztaltam, és ezúton szeretném megköszönni az említett taxisnak a rendkívüli kedvességét! Tényleg nagyon hálás voltam/vagyok!

Itt pedig kitérnék a ráérős belső sávban megengedett sebesség alatt haladó autósokra. Az, hogy 70-es táblánál 50-el mész, másnak pont azt jelentheti mögötted, hogy nem zöldre ér a lámpához, hanem pirosra, ami akár azt is jelentheti, hogy onnantól kezdve nem jól jönnek ki a lámpák, és 10 perc helyett 20 percet késik onnan ahová siet. Apró különbségnek tűnik, de nagyon nem mindegy!

Gyakori az ilyen példának okáért a Hungárián, és legutóbb pont a múlthét szombaton esett meg velem, hogy a legszélső sávban végig parkoltak, maradék háromban egymás mellett krúzolt 3 autó, a 70-es tábla ellenére 40-50 között, holott előttük senki nem volt! Kérdem én, miért? De tényleg, miért?

111 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia béna taxi pozitív előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tower13 2011.04.29. 08:47:50

Mert közben az ablakon jeleket nyomtak egymásnak.
Komolyabban, mert A, nem tudták mennyivel lehet menni, hát igazodtak egymáshoz. B, Nagyon ráértek, de az üres kilátást is látni akarták. C, mert nekik így volt jó.

-Gabi- 2011.04.29. 09:00:14

Fel kell ébredezni időben és no stress!:)

dzsaszper 2011.04.29. 09:22:33

ezt én is viszonylag rendszeresen tapasztalom.
Pl. a Váci úton kifele a jobb szélső sáv rendszersen gyorsabban halad mint a középső -- és nem csak közvetlen az Árpád út környékén, ahol megszűnni készül a szálső sáv, hanem már lényegépen az Árpád hídtól (a felüljáró végétől).

Buszvezető 2011.04.29. 09:25:20

Ennek a sztorinak a fordítottja, amikor mégy 50-nel egy kétsávos úton, mert tudod, hogy a zöldhullám erre van belőve, de közben ketten megelőznek, akik a pirosnál szétszóródnak a két sávban és várják a zöldet, hogy kilőhessenek. Ha nem előzött volna meg, te lassítás nélkül átmehetnél a kereszteződésen, mert pont zöldre érnél oda, így viszont - mivel álló helyzetből fognak elindulni akik megelőztek - neked is lassítani kell (visszakapcsolni, vagy megállni). Ez is van olyan bosszantó, és ahonnan én nézem a közlekedést, ez a gyakoribb.

joco84 2011.04.29. 09:27:30

hath oooo

sem az istvan uton, sem a beke uton, sem a pozsonyi uton (ami a ket utszakaszt koti ossze)
nem 70-es sebesseg limit van, hanem 50 van mindenhol, nemtudom honnan szeded ezt a 70es limitet, jarj arra gyakrabban..

dzsaszper 2011.04.29. 09:33:56

@Buszvezető: ezt is gyakran tapasztalom :)

qwertzu 2011.04.29. 09:42:20

Engem se szokott nagyon izgatni, ha jönnek mögöttem.
Egyrészt ez nem autópálya, előzz jobbról ha tudsz, ha nem tudsz akkor telített a forgalom, így jártál. Nem fogok 40-el szopni egy busz mögött, megállni a jobbrakanyarodók/villogóval állók miatt, szétveretni a futóművemet a sokkal szarabb külső sávban vagy kimászni egy 100 méter múlva megszűnő sávba csak azért mert te szabálytalanul gyorsan akarsz menni.
Másrészt ahol gyakran járok, ott fejből tudom a lámpaváltások ütemét. Az nem feltartás, ha megyek a piros lámpa felé, tudom hogy nem vált zöldre míg odaérek, és leszarom hogy valaki a megengedett sebességnél gyorsabban akar odaérni.

Másrészt ha tudom, hogy menyire van belőve a zöldhullám, akkor annyival fogok menni. És egy picit sem érdekel a mögöttem jövő streetracer, aki pirostól pirosig akar közlekedni, és mindenhol 2 másodperc állás után repülőrajtot venni. Pesten elég jól be vannak lőve a zöldhullámok, ha nem mész át a piroson, azoknál nem tudsz gyorsabb lenni. Indulj el előbb.

bunkóbéemvés 2011.04.29. 09:45:16

@joco84: egy szóval sem irtam erre az utszakaszra vonatkozoan, hogy 70 a határ :)

@Buszvezető:
egyet értunk!

Gorillakiraly 2011.04.29. 09:48:10

ott negyvenes tábla van.

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.29. 09:48:23

Aki vezetés közben akarja behozni a késését, az potenciális gyilkos jelölt!

Amúgy én sem szeretem, ha a belső sávban töketlenkednek.

bunkóbéemvés 2011.04.29. 09:51:12

@qwertzu: tudtam, hogy ki kellett volna emelnem, hogy a megengedett sebességet nem érték el, és nem a zoldhullám miatt, hiszen pont miattuk kaptunk pirosat! Sajnos hiába kiveheto, mindenki azt ertelmez amit akar.

blogsámán 2011.04.29. 10:10:21

@gyilkosbéemvés:
Az általad, és Buszvezető által leírt eseteket én is rendszeresen tapasztalom, és hasonlóan értetlenül állok mellette, DE ami a postodat illeti, a helyzet az, hogy másokban keresed a hibát, amikor alapvetően te tehetsz arról hogy ilyen helyzetbe kerültél:
"..reggel sikeresen elbizbaszoltam az időt, későn indultam, és késésben voltam, pedig fontos lett volna időben odaérnem ahova."
Sajnos ebbe a szituációba én is gyakran keveredem, de mindig be kell látnom, hogy ha időben indulok el, akkor nem kések el.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.04.29. 10:22:32

Aha, tehát te elbaszod az idődet, aztán nekiállsz emberkedni, az ügyed megoldódik, mert valaki még szabálytalankodik is, hogy te elmehess és aztán még posztot is csinálsz belőle...

Nem semmi gyerek vagy te!

Tornado86 2011.04.29. 10:42:59

@metal:
@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Majd tárgyalunk, amikor más osztja be az idõdötek.

Riska 2011.04.29. 10:49:45

Birka nép ez az autós társadalom, konkrétan az elmúlt 1 hónapban 3x tapasztaltam, hogy az előttem a kanyarodó sávban álló autós megindul a vele párhuzamosan, ámde egyenesen közlekedő társaival együtt, mikor nekik zöldre vált a lámpa, neki viszont még piros. A 3ból 1x tudtam megállítani az ilyen madarat, annak valszeg' megmentettem a kocsiját mert villamos elé akart befordulni, de nyomott egy satut mikor rádudáltam, a másik kettő megérdemli hogy kilapítsák.

''autónepper.'' 2011.04.29. 10:53:36

leírom röviden!

Suzukis a belső sávba ment... itt sztem mindent elmondtam :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.29. 11:07:39

Üdv

Látom itt majd' mindenki koránkelő,időben elinduló.
És ha másért siet akkor is le van szarva?
Lehet kórházba is sietni
Jahogy a beteg ugyis megvárja, ha meg meghalt ugyis mindegy
És ha a söfőr beteg és szeretne minél elöbb orvoshoz jutni?
Jahogy hivjon mentőt
Értem

Ez utóbbi eset velem fordult elő, ahol a mentős azt mondta menjek a legközelebbi ügyeletre. Szerencsére tényleg közel volt

Régen olasz filmekben láttam, hogy az ablakbol lobogtattak egy fehér kendőt ha valaki sietett és mindenki elengedte

Mindegy miért, de siet, én elengedem, bizonyára megvan az oka

CD-R80 2011.04.29. 11:24:54

El kell indulni előbb és nem elbizbaszolni az időt. Aztán lehet nem mindenki más lesz a bunkó az utakon. Ilyen kis apró dolgok ezek. S esetleg nem baszod el vele más napját is mert bunkó módon vezetsz, s kis bizbasz dolgokon idegeskedsz.
A taxis meg a fentiek szerint közlekedik, nem csak vezet.

bunkóbéemvés 2011.04.29. 11:30:34

@Gorillakiraly: tévedsz, az a másik irány :)

@horex:
Erről van szó :)

azt nem veszitek figyelembe, hogy le is hagyhattam volna azt a részt, hogy későn indultam, sőt írhattam volna azt is, hogy haldoklott a jobb vesém.

Úgy látszik, ahogy Gorillakiraly írta, itt mindig mindenki felkel és elindul időben, soha senki nincs késésben. Az itt tapasztalható hozzászólások is hűen tükrözik a magyar mentalitást :)

Nem mindenki más a hibás és én a vétlen, de úgy gondolom olyan problémát írtam le, ami miatt már mindenki idegeskedett legalább egyszer, max nem vallja be :)

szaGértő 2011.04.29. 11:33:55

@-Gabi-: Csak a lúzer siet, a fontos embert megvárják. :)

CD-R80 2011.04.29. 11:35:04

@gyilkosbéemvés: Mármint mit értesz magyar mentalitás alatt?
Azt hogy a világ más részén is így van? Szerinted ott nem tökölödnek az utakon jópáran?
Vagy ott nincsenek félhülye idegbetegek akik elnetezték az időt?:D

bunkóbéemvés 2011.04.29. 11:41:39

@CD-R80: Azt, hogy tökmindegy mit mond vagy ír valaki, csak és kizárólag a támadási felületet keressük a másikban, akár úgy is, hogy képesek vagyunk elfelejteni a saját hülyeségeinket/sérelmeinket, amik miatt lehet, hogy akár pont aznap húztuk fel magunkat, de mégis... úgy jobb, ha a másikat emiatt támadhatjuk :)

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.29. 11:49:17

@Tornado86: Ki faszt érdekel, hogy ki osztja be az idődet?
@szaGértő: Ebben mekkora igazság van!:)
@horex: Aki olyan beteg /rosszul van, hogy számít az a pár perc, az főleg ne vezessen, mert megöl másokat is. Nem érdekel, hogy ki miért siet, a szabályokat tartsa be, de főleg ne veszélyeztessen másokat.
@gyilkosbéemvés: Az, hogy tökölnek a belsősávban, az egy tényleges probléma. De az, hogy egyesek idegbetegen cikáznak a töketlenek között, az sokkal nagyobb probléma. Az első esetben nem veszélyeztet senkit, a második meg mindenkit, aki körülötte van.

ügyfélszolgálatos 2011.04.29. 11:50:29

@gyilkosbéemvés: Á hagyd nem volt még meg neki a reggeli fapfap..

CD-R80 2011.04.29. 12:00:41

@gyilkosbéemvés: :DDDDD
Igazad van:)
Vegyük észre csak a szépet és a jót..A taxis valóban előzékeny volt. Te pedig csak elbasztad az időt, de hála neki időben odaértél. S bár izzadságszagúan, és full idegen szálltál volna ki a kocsiból, az ő jótette révén rájöttél hogy van élet a vörös ködön túl.
S mielőtt magadra veszed( az eddigieket sem kellett volna) engem jobban felbasznak a nyomulós, idegbetegek az utakon mint a tötymörgők. Mert őket leelőzöm és ennyi. Ellenben az idegbeteg siet és revansot próbál venni mindenen(arra még pont van ideje) S mivel nem kényszerít rá jogszabály, nem fogok utánakérdezgetni hogy ő miért idegbeteg. Egy fasznak könyvelem el és ennyi:D Ettől függetlenül mielőtt rám támadsz (:D) el szoktam engedni én is a sietőket- már csak a biztonság miatt is.

@ügyfélszolgálatos: Ellenben neked már megvolt nyilván:DD
Csak el ne késs valahonnan..

(---Flúgos Buszos---) 2011.04.29. 12:03:05

@Buszvezető: Nagyon jól megfogalmaztad.

Nekem is ez jutott az eszembe,hogy a száguldozásukkal másokat akadályoznak,mert a hullám nem 70-re van lőve,szal hamarabb az út végére ért volna,és még üzemanyagot is spórolt volna tök egyszerűen.

Tornado86 2011.04.29. 12:08:27

@metal:
Kérdezd meg a mentõsofõrtõl, amikor valamelyik szerettedhez siet! Köszönöm az építõ jellegû hozzászólást! Csak úgy sugárzik belõle a kultúra és az önkontroll.
@CD-R80:
Téged meg biztos a tudásod miatt engedtek át oviban játékból.
@horex:
Ott a pont.

Tornado86 2011.04.29. 12:09:25

@szaGértő:
A pisztolyos "poénod" is téged minõsít.

''autónepper.'' 2011.04.29. 12:10:25

ÉRTSÉTEK MÁR MEG hogy téleg vannak olyan emberek akik direkt feltartják a másikat!!!!! hányszor tapasztalom hogy direkt egymás mellet mennek hogy véletlenül se tudj elmenni kettő között de ezek is rábasznak mert ha nincs elválasztó középen kielőzöm őket a gecibe azt baszák meg magukat

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.29. 12:13:35

@Tornado86: Hogyan kerül ide egy mentősofőr?
@''autónepper.'': Igen vannak ilyenek. ÉS? Ez felhatalmaz téged, hogy te is szabálytalan légy?

CD-R80 2011.04.29. 12:14:50

@Tornado86: Jól beszóltál kistesókám.
Akkor harcolj az utakon továbbra is. S idegesítsd magad.
Te tipikus "újmagyar"

Tornado86 2011.04.29. 12:18:20

@''autónepper.'':
Ismerõs állatfaj, Erdély útjain sok moldvai parasztra jellemzõ. Aztán pislognak, amikor pár ismerõs helyen 1 kanyaron 2t verek rájuk :)
@metal:
Amilyen okos vagy, simán kitalálod.
@CD-R80:
DNS vizsgálatra jelentkezel vagy azt már nem mered? :) És igen: volt olyanra példa, hogy 2:15 alatt kellett tankolnom és megérkeznem a 160km-el odébb levõ uticélomhoz.

''autónepper.'' 2011.04.29. 12:21:50

@Tornado86: tudom miről beszélsz...

@metal: ennyi erővel ő is szabálytalan.

qwertzu 2011.04.29. 12:30:16

@''autónepper.'': Akár hiszed, akár nem, nem azért megyünk egymás mellett hogy a mögöttünk jövőt idegesítsük. Én szeretek a megengedett maximummal menni, és a mellettem lévő is. És eszem ágában sincs azért lassítani (és mondjuk emiatt lekésni a zöldet), hogy más szabálytalanul siethessen. Valamint a megengedettnél se szeretnék gyorsabban menni, csak azért mert valaki nem kelt fel időben.

Érdekes módon nagyon ritkán futok bele olyanba, hogy egymás mellett haladnak és feltartanak. Olyannal, hogy nagygázzal megelőznek, hogy előttem állhassanak a pirosnál, meg minden nap.

CD-R80 2011.04.29. 12:30:50

@Tornado86: Nekem nem kell. Képzeld nekem is volt hogy 900+ km-t kellett letudnom nappal 11 óra alatt max 90-el tacho mellett "szabályosan". S volt ilyen több is változó km-rel és idővel teherrel és személlyel is. Lehet ott jöttem rá ezekre a dolgokra, de az is lehet hogyha minden tötymörgővel leállok szócsatázni vagy hergelem magam akkor már agyvérzés vitt volna el. A beszólógatós, odamondós játékod meg szórakoztat:))
Nem hülyéztem le mellesleg senkit mert siet. De lehet sietni nyugodtan is:D Elég sokféle állattal találkoztam már én is úton-útfélen elhiheted..

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.29. 12:35:53

@Tornado86: Ha már átment személyeskedésbe a dolog! Jól emlékszem, hogy neked van röntgen szemed, amivel átlátsz a buszon? Hülyegyerek, a mentő jogosan siet, van is neki rá engedélye.
@''autónepper.'': Csak akkor szabálytalan, ha nem megy a megengedett maximummal. De, ha szabálytalan is, az nem jogosít fel téged arra, hogy veszélyeztesd őt, és másokat!

-Gabi- 2011.04.29. 12:40:11

@szaGértő:

Ennyi a történet,uram!!:)

Reggie 2011.04.29. 12:42:57

@metal: egy elozes meg azert messze van a veszelyeztetestol.

Tibi88 2011.04.29. 12:49:39

Ma volt egy sietős szőke 25 körüli csaj. Pár éves A3-asban ült. Külső szilágyin még nem sietett. Aztán a víztoronynál, ahogy felmentünk az Árpád útra piros lett a lámpa. Külső sáv busz autó, belső sáv előttem két autó. Csaj beáll mögém, dudát nyomja, záróvonalon kielőz, majd egy anyukát, apukát babakocsistul 1 méterrel épp hogy kikerül a zebrán. Előttem piros octavia is dudált ha jól hallottam. Talán az volt a család szerencséje, hogy megijedtek a dudára.... aztán kurva anyázás, csaj meg elment a stopshop felé nagy gázzal.

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.29. 13:03:52

@Reggie: Ez erre volt válasz:

"de ezek is rábasznak mert ha nincs elválasztó középen kielőzöm őket a gecibe azt baszák meg magukat "

Van még kérdés?

hanyasvagytedisznó 2011.04.29. 13:11:10

szóval,kedves gyilkos!
ezeknek a türhőknek fölösleges kommentet írni,mert mindenbe belekötnek.mint az a tuskó is,aki azt szajkózza hogy időben kell elindulni.holott a hangsúly a taxis jófejségén,illetve a másik idióta tötymörgésén volt.

-Gabi- 2011.04.29. 13:22:21

@hanyasvagytedisznó:

A tuskókból embert kell faragni.Tessék ,adok egy baltát :D
Egyébként meg úgy pörögtök ezen az egész hülyeségen,mintha az életetek múlna rajta.
Béke!:)

Tornado86 2011.04.29. 13:25:29

@CD-R80:
Mellesleg jó pár itteni hozzászólásom poén :))
Vannak a jó emberek, vannak a rosszak és vannak a ... (tudnod kell, kik) :))
@metal:
Jól :P Bár azt is józan paraszti észnek hívják. Másik pedig, hogy ha ennyire nem veszi észre magát az ilyen, mennyi szerinted annak az esélye, hogy idõben észrevegye a mentõt?

mohopasi 2011.04.29. 17:01:39

Szép történet. Egyébként újabban tapasztalom, hogy egyre többen kilátnak az ablakon és nem csak előre. Meg némi udvariasságot is fel tudok fedezni. Persze barmok mindig voltak/vannak/lesznek.

misitcom 2011.04.29. 17:47:47

Sajnálom a posztolót,hogy korlátozzák a jogait a közlekedőtársak.Azért még jobban sajnálom mert korlátozottak a képességi, hogy időben elinduljon.

Reggie 2011.04.29. 18:17:57

@metal: Meg mindig fenntartom az allitasom. Attol meg hogy eloz nem feltetlen veszelyes. Elvalaszto vonal sem mindig azert van az utak kozepen, mert azon atmenni veszelyes, hanem neha csak forgalomszervezesi oka van.

jaafar 2011.04.29. 18:36:08

@horex: Itt ha integetnél a fehér kendővel, senki nem engedne el, de az első pirosnál kilopnák a kezedből a svéd diplomaták. :)

''autónepper.'' 2011.04.29. 18:46:12

@-Gabi-: kevés a napi gyógyszer adagom és a köz úton vezetem le:D

"streetfighter" 2011.04.29. 20:34:28

Leírta itt egy-két nagytudású, hogy neki joga van a másik mellett, haladni a megengedett max. sebességgel.
Ez sajnos igaz, de akkor miért nem megy a másik mögött?
Lássuk be sok az olyan "sofőr" akit nem érdekelnek a többiek, esetleg olyan balfék, hogy fel sem fogja mit csinál, sőt van aki direkt demonstrál, hogy ez a max. tehát senkinek nincs joga gyorsabban menni.
Nem kedvelem ezeket az akadályozókat.

Captain Crash 2011.04.29. 23:13:05

Don Blasius: Az általad leírt helyen 40-es korlátozás van. A szabályosan 40 km/h-val közlekedő autóstársaidnak - még ha mindkét sávban közlekedtek is - nem róhatod fel, hogy lassabban mentek 50-nél.

Nagyon sajnálom, de azt kell mondjam, hogy a hozzád hasonló "sietek mert nekem szabad és aki lassabban megy nálam, azt letolom" sofőröknek újra kellene járniuk a tanfolyamokat, vagy meg kellene tanulni rendesen a KRESZ-t, mert a leírtak alapján ez korábban ezek szerint nem sikerült.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.04.29. 23:57:37

@Captain Crash: Ja, szerintem is egy ámokfutó ez a Don Blasius... :)

Captain Crash 2011.04.30. 08:56:40

SilentSound: Nem ámokfutó. :)

De gondold végig, felróni valakiknek, hogy milyen rosszul teszik, hogy szabályosan közlekednek, csak azért, mert az emberünk sietne?

Vannak olyan szituációk, amikor valóban a belső sávban 70-es sebességkorlátnál 40-50 között cammognak egyesek. De a fenti esetben a 40-es haladás teljesen szabályos.

Emberünk örülhet egyébként, hogy a rend őrei nem álltak a kanyarban, merthogy egyébként szoktak. Aztán a háromlábúnak magyarázhatja, hogy a csúnya kocsik miért mentek 40-nel, amikor ő sietne...

tamatomi 2011.04.30. 09:10:54

@qwertzu: nem a blog témájához tartozik, de tipikus ez a mentalitás amit képviselsz. rLeszarok mindekit mert csak én vagyok... Számomra ez elég önző magatartás, de vagyunk még néhányan akik mást képviselnek mint TE.
Azért ez elég gáz igy közlekedni hogy leszarom a többieket....

Sunder 2011.04.30. 09:17:37

Csak egy apró szösszenet: én is vallom, hogy
1., a fontos embert megvárják. Engem is. Nem is stresszelem magam az utakon.
2., időben el kell indulni, akkor max. tárgyalási normákon belül késel.

DE. Van oyan helyzet, amikor az egyes és kettes pont nem segít. Pár hónapja a párom telefonált rám, hogy amennyiben látni szeretném, akkor fáradjak be a Tétényi útra a sürgősségire. No akkor természetesen nem volt se Isten se ember (utólag is elnézést kérek, ha valaki a Nagykörúton és/vagy a Petőfi hídon és utána közlekedett aznap), és sajnos nem az induláson vagy a megváráson múlt.

Szóval van mindig kivétel, ami erősíti a szabályt.

Normális vagyok? 2011.04.30. 09:33:08

@Captain Crash: Elárulok neked valamit: nem Don Blasius-ból lett gyilkosbéemvés... ;)

metal · http://electric.blog.hu 2011.04.30. 09:47:01

@Sunder: Igen elképzelhető ilyen helyzet. De azért nehezen képzelhető el, hogy az utakon nyomuló, száguldozó barmok mind kórházba sietnek!:)

BitPork 2011.04.30. 09:47:46

Innen üzenem a belső sávban a megengedett sebesség alatt poroszkálóknak, hogy szerencséjük van a magyar rendősrés töketlensége miatt. Létezik a kresz nevű szabályhalmazban egy jobbra tartás nevű dolog.
"Nem akarom tönkretenni a futóművet!" Ki nem xarja le ha szabálytalankodsz közben?
Fél évig spóroltam hogy a bal első futóművet patikára javítsák, de meg lett csinálva és ha nem a "forgalom diktálta tempó"-t tartom a belsőben akkor igenis kimegyek a jobb oldalra. Ami segít 50 alatt maradni mindíg minden körülmények között.

mafos 2011.04.30. 09:49:05

Azt imádom amikor fater vezet...legutóbb kicsit elbambult, és autópályán bennmaradt belső sávban 90el(szombat este,kis forgalom). Szerinted?! A hajamat tépNÉM, de már nem szólok. Azaz szóltam, rá olyan fél percre vette észre hogy tényleg, de még kinnmaradt egy kicsit, csak hogy engem bosszantson. Tavaly szóltam neki hogy lakott területen kívül nem 80, hanem 90 a megengedett, mert kiderült hogy ő még úgy tudja... Addig 70-el ment. Most 75el. Egyszer majdnem emiatt késte le nővérem a repülőt, egy hangyányit sem sietett, 5 percen múlt(50 perces út, és belefutottunk egy szép dugóba).
Sajnos vannak, akitől szívem szerint elvenném a jogsit. Ráadásul azt hiszi, ha lassan megy, akkor biztonságosan vezet,pedig ez már veszélyes :(

Sunder 2011.04.30. 09:51:30

@metal: szökőévente egyszer, és többször nem is kívánja az ember az ilyen helyzetet. Sajnos a vadbarmok nagyrésze napi szinten siet "kórházba".

A jó hír az, hogy már nincsenek egyedül, lévén kiszabadult a csak nyáron vezető (ha még vezetnének, édesistenem) réteg a jóidő beköszöntével, és ezek LEGALÁBB annyira veszélyesek, mint a siető-száguldozó állatok.

pfekete101 2011.04.30. 10:08:49

Lehet hogy azert mennek lassan, mert tenyleg nem tudjak ott mennyivel lehet menni, ahogy azt mar korabban irtak. Amugy en jobban utalom a nagyon sietek mindenki-de-mindenki menjen elolem tipusu vezetoket!

maC 2011.04.30. 10:12:41

@BitPork: Majdnem igazad van, egy bekezdéssel olvasd tovább a kreszt, ott megvilágításra kerül, hogy amit írsz, az csak lakott területen KÍVÜLRE vonatkozik. Keress vissza itt a blogon, párszor már megvitattuk.

pfekete101 2011.04.30. 10:13:42

Ja, es baromi erdekes posztok vannak manapsag. Nemreg volt olyan, hogy villaban all a kocsisor, valakit nem engedtek be, erre azt irta, milyen bunkok az emberek. Hja.
Most meg valakit eloreengednek, aztan megirja milyen rendesek a taxisok. :)
Erdekes.
En ugy latom az autosok 90-95%-a rendes a maradek meg annyira maganak valo kocsog. Es mar eszrevettem, hogy az automarkakbol is nagy valoszinuseggel lehet kovetkeztetni milyen ember ul benne. 4 hete volt szerencsem latni, amint ket kocsog elkezd vitatkozni: ketsavos uton lealltak, ugy hogy ne lehessen elmenn toluk. Rohej. 1 perc mulva az egyik felrehuzodott. A tobbit mar nem lattam, mennem kellett tovabb.

BitPork 2011.04.30. 10:19:36

@maC: A kresz azt is mondja hogy a forgalom indokolatlan feltartása(kifejezetten a megengedett sebességnél lassabban tötymörgőkre vonatkozik, októl függetlenül), lassítása szintén tilos. szerintem maradjunk az egyszerűbb jobbra tartásnál, mert azt talán könnyebben meg lehet emészteni.

qwertzu 2011.04.30. 11:04:04

@tamatomi: Hogynepersze. Szóval ha nem akarok 40-el menni az ötven helyett, csak azért mert te gyorshajtani akarsz akkor önző vagyok. Véletlenül se az az önző, aki elvárja, hogy megálljak/lassan menjek a külsőben, hogy ő gyorshajthasson a belsőben.

Ha valakinek nem tetszik a szitu, akkor előzzön meg jobbról. Városban szabályos.

@"streetfighter": Egyszer közepes forgalomnál menj végig a nagykörúton a külső sávban úgy, hogy nem vághatsz ki a belsőbe, csak szépen szabályosan, hogy a belsőben jövőknek ne kelljen fékeznie. Esetleg egyszer csinálhatnánk egy kísérletet, te a nagykörúton a belsőben szabályosan én a külsőben. Aztán lemérjük menyi idő.

min 2011.04.30. 11:41:12

Miért miért...amiért az M7 középső sávjában bandukolóknak sincs arról fogalmuk, hogy épp mekkora nagy parasztok...

szgy 2011.04.30. 11:45:43

a ráérős döcögésről jut eszembe: kb. 2 hete azt hittem rosszul látok, 90-es úton egy terepjáró poroszkált 40-el, mindenféle elakadásjelző vagy lehúzódás nélkül. persze éppen kicsit kanyargós előzni tilos részen értem utól. ahogy mögé értem "belehajszoltam" majdnem 50-es száguldásba, de eszébe sem volt valami emberféle tempót felvenni vagy lehúzódni.

szgy 2011.04.30. 11:59:47

@min: nem szoktam "középsősávozni" de azt hiszem elég egyszerű pszichológiája van: jobb szélre nem megyünk a teherkocsik közé, a belső sáv meg az ezerrel száguldozóké. marad a középső. de hogy miért nem mennek le ha üres a "teherkocsisáv" azt már inkább a bambaság vagy mazsolaság és hasonló dolgok magyarázat.

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2011.04.30. 12:01:16

Magyarország az önkéntes rendőrök országa.
Majd ő megmutatja, hogy 49km/h sebességgel megy a belső sávban, és jól betartatja a közlekedési szabályokat a mögötte 58km/h sebességgel száguldozó potenciális gyilkosnak.

bonsay 2011.04.30. 12:01:55

mekkora sztorik vannak....

tamatomi 2011.04.30. 12:03:44

@qwertzu: attól tartok a jobbról előzés sehol nem szabályos, de nekem az alapvető metalitással van a bajom. Ha továbbgondolod , biztos vagyok benne a közlekedés más területén is ugyanugy látod a dolgokat szerintem és ez baj. Ne legyen igazam.
Nyugodj meg nem akarok gyorshajtani, van türelmem kivárni mig elmegy az előttem haladó és nem letolni az utról a másikat.

szgy 2011.04.30. 12:08:26

@horex: ez ám a jó szöveg :-) ahogy az autópályán dugóban az összes bmw-s terhes nőre rájön a szülés és a leállósávban kell végigelőzni a sort :-)

Orbán Diktor (törölt) 2011.04.30. 12:08:27

poszter:"onnantól kezdve nem jól jönnek ki a lámpák, és 10 perc helyett 20 percet késik onnan ahová siet. Apró különbségnek tűnik, de nagyon nem mindegy!"

Nagy sztori. Olyan mindennapos. Úgy értem, minden nap találkozok rendes és bunkó taxisokkal is. Alapjáraton segíteni szoktam nekik, ahol lehet, akárcsak a buszoknak.
Viszont téged nem értelek. Gyalog megértem, hogy valaki siet, de autóval? Azt mondják, a lúzerek sietnek, a fontos embereket megvárják. Ez így is van, autóval nem érdemes sietni, mert veszélyes. Főleg ne percre pontosan számíts ki az utadat a mai pesti közlekedésben.
Ja, mondta már valaki, hogy hülye a posztoló?

musi 2011.04.30. 12:13:31

Soha nem fogom megérteni miért megy a sok hülye nulla forgalomnál 40-el a 70-es táblánál... Pláne így, hogy meg sem lehet előzni őket... Vagy MINEK megy autópályára, ha csak 80-90-el megy?? A taxis miatt meg nem kell úgy örülni, ezerből 1 ilyen taxis van... A magyar taxisok a legnagyobb tapló parasztok a világon.

qwertzu 2011.04.30. 12:15:27

@tamatomi: "attól tartok a jobbról előzés sehol nem szabályos,"
Szerintem előbb legyünk tisztába a kresz szabályokkal, és csak utána kezdjük kifogásolni a többiek vezetési stílusát. Sávot váltasz, és elhaladsz a belsőben közlekedő mellett. A sávváltás szabályos, az elhaladás szintén. 36. § (4)

mohaa 2011.04.30. 12:30:15

Az utolsó gondolat visszafelé is igaz.
Reggelenként a Könyves Kálmán körúton pl. az Üllői felől érkezve rögtön a Népligetnél általában pirosat kap az ember. Indulás normál tempóban, nem taposva, ez Elnök utcai lámpa kb. jó ütemben is vált. Tovább a Könyves Kálmánon az Allianz és a Lexus szalon előtt el. Na itt KELL 50-el menni ahhoz (70-es szakasz), hogy a Vajda Péter utcai lámpa pont zöldre váltson de sokan ez nem bírják felfogni, csak azért is megelőznek, majd a piroshoz érve megállnak és kurvára csodálkoznak, mikor pont a zöldre váltó lámpánál esek a seggükbe.

Lacusru 2011.04.30. 12:30:58

Pont az ilyen feleslegesen autóban ülő, forgalmat feltartó nyomorultak miatt mondtam már 5évvel ezelőtt, hogy emeljék ezer forintra minimum a benzin árát!
Azóta helyesbítenem kell már, legyen inkább 2000... talán kevesebben lennénk az utakon?

Ebben a lassan gurulunk a belső sávban még az idegesítő, mikor a benzintemető audikkal, mercikkel úgy közlekednek, hogy a hímes tojást beteszik a gázpedál alá és minden kúton tankolnak egy ezresért a csoda autóba. Imádom... kopasz bácsi, A8, tankol előttem max. kétezerért... és még a gumipapucsban rohadó lábát is szagolom mögötte, míg pörgeti a kocsikulcsot a pénztáros kislány előtt! SZÁNALOM... főleg, hogy még cipőre sem telik :-(

rori brékör 2011.04.30. 13:01:15

Hát itt van pl a zebra kérdés , ugye, ahol amikor átakartam menni , már a sokadik autós jött felém, nem lassan én meg a zebra közepefelé indulva széttárt karokkal , kérdően állok mert ez sem akar átengedni aztán refekszik a dudára. Igen, csakhogy kb a 150m-re lévő lámpa megfogta a tahót. Utána futottam,és amikor utolértem gyorsan lenyomta az ajtó gombjait majd elővette a rendőr igazolványát, mondván: "bevigyelek, bevigyelek???
Mész a kurva anyádba!!!!!!

Reggie 2011.04.30. 13:03:47

@Lacusru: Igy gondolkodas nelkul meg jol is hangzik amit mondasz, de ha belegondolsz, hogy a termekek araba mennyire szol bele az uzemanyag ara, es ha vegiggondolod, hogy azokban az orszagokban elnek jobban az emberek, ahol az uzemanyag ara elenyeszo a fizeteshez kepest, akkor kicsit mar maskep fest a dolog.

rori brékör 2011.04.30. 13:07:08

Vagy amikor a zebránál megállok ,hogy a gyalogos polgártárs átmehessen erre a mögöttem álló autós dudál mint akinek a tőkét szorítják, majd ha lehetősége adódik akkor SZABÁLYTALANÚL megelőz ( pl V-ker Nádor u-ban) , üvöltözik majd befékez elöttem.

rori brékör 2011.04.30. 13:08:29

@Reggie: 2000ft-os üzemanyagárak mellett gyepre fejnénk.

rori brékör 2011.04.30. 13:12:06

@Lacusru: A legtöbb emberből az empátia és a jóindulat hiányzik.Meg nem is kellően előzékenyek. És nem az autóval való előzésekre gondolok, hanem arra amikor látja, hogy valaki siet és nem húzódik ki a külső sávba pedig megtehetné.Inkább totyog, hadd szívjon a másik.

udvari bolond 2011.04.30. 13:33:15

"50-el"

ötvenel? minden ötvenediket kidob, vagy mi a rákot jelent az?

50-Nel.

-val, -vel, vaze, és ez nem nyelvtannáciskodás, ez minimum kultúra, meg hogy érted-e, amit mondasz.

kafferbivalybalamber 2011.04.30. 13:56:39

"a lámpa előtt van egy buszöböl, ahova behúzódott, és az ablakon kinyúlva integetett, hogy mehetek!"
...és közben azt mormogta, hogy "mennyé bazmeg, ott várnak a sünök trafipaxszal az aluljáró után az egyenesben!"

:)

roadrunner 2011.04.30. 14:13:07

@CD-R80:
Aztan miota lehet 11 orat vezetni tachografos autoval?

roadrunner 2011.04.30. 14:14:18

@Tornado86:
Kocsog bozgor.
A faszom sem kivancsi Erdelyre.
Tul sok ott a kocsog szekely.

Captain Crash 2011.04.30. 16:01:55

@Normális vagyok? (R'n'R dominatus): Teljesen mindegy, szerintem a vezetés kultúrája nem ott kezdődik, hogy a szabályosan közlekedőket megszólják, hanem ott ér véget.

Captain Crash 2011.04.30. 16:08:14

@B.B/alias B.B: A 49 km/h-val a belső sávban előzés céljából teljesen szabályos közlekedésnek számít. Akkor is, ha egyébként ez az 58 km/h-val szebálytalanul közlekedő számára bosszúságot okoz és megpróbálja a maga szabálytalan cselekedét elbagatelizálni.

Az említett sebességkülönbség éppen elég arra, hogy személyi és/vagy vagyoni kárral járó balesetet okozzon a szabálytalanul közlekedő autós.

Tényleg nehogy már a szabályosan közlekedő autósokon verjük már el a port. Ha a szüleid/gyerekeid sérülnének egy ilyen szabálytalan, s szerinted nem olyan veszélyes gyorshajtó miatt, akkor is azt mondanád, hogy megérte mellettük kardoskodni?

Természetesen lehet 49 km/h órával is balesetet okozni, de lássuk be, reálisan kevesebb az esély rá. És ez a lényeg.

AutosVilli 2011.04.30. 16:11:31

Engem polgár pukkasztottál!!
@udvari bolond: azösszesnyelvtannáci nyaljonkiegyszarossózottsegget!

McLaurin 2011.04.30. 20:34:52

Egyszerű a képlet mivel ez nem Forma 1, a gyorsabbat engedd el 2 vagy többsávos úton. Ha utolért nyílván gyorsabb. Ha nem így teszel paraszt vagy és azonnal elvenném a jogsid pont. A szabályok betartatását meg hagyd meg a rendőrségnek. (nyílván nm kell két kamion közé becentizni magad de a normális keretek között illik mihamarabb elengedni)

Lacusru 2011.04.30. 21:05:01

@rori brékör: Nem is tudom, ezt nem empátiának nevezném talán...
Pár órával ezelőtt pont a Soroksárin dühöngtem egyet! 70-es tábla, két sáv ugye... Papa a belső sávban szigorúan 45-el a fehér suzukival :-) a külsö sáv olyan üres volt, hogy szabadon lehetett 75-80-al előzni.
Vajon egyáltalán felfogta, hogy mi történik körülötte? Vagy morgott magában: "ez a sok bunkó, száguldozó... mind jobbról előznek... de ÉN... igen ÉN... ÉN a világ közepe, ÉN példát mutatok... ÉN szabályos vagyok... TÖKÉLETES VAGYOK... de ezek? semmire kellő tömeggyilkos autóversenyzők"

Az ilyenekkel nem is tudom mit kéne csinálni? Egyszerűen nem is látja, mi történik körülötte :-( vagy csak képtelen felfogni!

Lacusru 2011.04.30. 21:07:15

@roadrunner:
roadrunner 2011.04.30. 14:14:18
@Tornado86:
Kocsog bozgor.
A faszom sem kivancsi Erdelyre.
Tul sok ott a kocsog szekely.

Koszos, tetves, szőrös talpú román még több van sajnos! Bár egészen addig nem is zavarnak, míg át nem jönnek az autóikkal a határon. A román kamionosokat meg egyszerűen kitiltanám a világból!

Lacusru 2011.04.30. 21:10:09

@Reggie: Ez így van. Nem írtam le elég pontosan... a polgári célú, magánhasználatú "benzin"-ről van szó.
A termelésben, áruszállításban résztvevő gépek gázolaja egy másik lapra tartozik!

Captain Crash 2011.04.30. 23:47:05

@McLaurin: A képleted túl általános és az alkalmazni kívánt szankció is túlzó.

A képleted addig állja meg a helyét, ameddig sem a relatív gyorshajtást, sem a legnagyobb megengedett sebességet nem vesszük figyelembe.

A megengedett legnagyobb sebességnél - a figyelmeztető jelzést használó jármű kivételével - senki sem haladhat gyorsabban.
Ha valaki a megengedett sebességnél gyorsabban halad és a belső sávban beér egy a maximális megengedett sebességgel haladó járműt, az két dolog közül választhat:
- lassít és betartja a KRESZ-t,
- a külső sávban elhalad a másik jármű mellett

Nincs több opció. Illetve, ha mégse így tenne, akkor, hogy te a szavaiddal éljek: paraszt.

A manapság kialakult helytelen gyakorlat az, hogy a "paraszt" megpróbálja letolni a szabályosan közlekedőt, s még ideológiát is gyárt a cselekedetéhez.

Captain Crash 2011.04.30. 23:54:35

@Lacusru: Éppolyan veszélyes egy ilyen öregember, mint az a fiatalabb, aki gyors hajtva előzget a sávok között.

Nem tudom mi lenne rá a megoldás, de valószínűleg egy megfelelő orvosi vizsgálat kideríthetné, hogy ki alkalmas a vezetésre, s ki nem az.

Tornado86 2011.05.01. 08:30:08

@Lacusru:
Ki mered ezt mondani egy székely falu vagy város kocsmájában?
Kösz a konstruktív hozzászólást!

Tornado86 2011.05.01. 08:31:28

@Captain Crash:
Megfejelve egy pszichológiai vizsgával, ami szerintem az önkontrollt is kéne vizsgálja a reflexek mellett 0 tolerancia alapon.

CD-R80 2011.05.01. 10:03:26

@roadrunner: Nézz utána te művelt don.

"streetfighter" 2011.05.01. 10:33:57

@Captain Crash:
"Éppolyan veszélyes egy ilyen öregember, mint az a fiatalabb, aki gyors hajtva előzget a sávok között."

Ez nem olyan egyértelmű.

roadrunner 2011.05.01. 11:46:15

@CD-R80:
Nem kell utanna neznem.
A valasz az hogy nem lehet.
Napi megengedett vezetesi ido 9 ora ,amit heti ket lehet novelni 10 orara.
Sokat fogsz te meg fizetni ha megallitanak.

CD-R80 2011.05.01. 11:51:08

@roadrunner: Ok, majd fizetek ha azt csinálom.
Képzeld már állítottak meg párszor..A titkot meg nem mesélem el, s teljesen szabályos minden.
Töprengj még rajta..

roadrunner 2011.05.01. 12:29:57

Ha font van a magnes es ugy fognak meg....
Az szinten nagy szopas lesz.

CD-R80 2011.05.01. 12:55:12

@roadrunner: Nagyon okos vagy:DDD
Nincs mágnes, se kapcsoló, de ezen pörgeted még mindig magad? Kiragadsz valamit amiről sejtesz valamit és oktatsz mindenkit?:D
Mellesleg nézted miről is volt szó? Egy kis mellékágon lovagolsz..
De komolyabb hozzászólást nem is vár tőled el senki, nyugi..

roadrunner 2011.05.01. 13:18:00

O az titokzatos okostojás aki amnéziában szenved.
Nem te írtad hogy te tachográfos autóval 11 órát vezetsz ?
Jo lenne ha nem írnál hülyeségeket ha sofőr vagy.
Azt meg kellene hagyni a pórnépnek.
Ha nem csalsz akkor nem lehet 11 órát vezetni.
Mit pörögsz azon hogy kit mi érdekel.
Vagy hülye vagy a szabályokhoz vagy csal valamilyen módon.

Tetszik érteni "Mr Sok kilométert vezetek le 11 óra alatt"?

roadrunner 2011.05.01. 13:18:34

@CD-R80:
O az titokzatos okostojás aki amnéziában szenved.
Nem te írtad hogy te tachográfos autóval 11 órát vezetsz ?
Jo lenne ha nem írnál hülyeségeket ha sofőr vagy.
Azt meg kellene hagyni a pórnépnek.
Ha nem csalsz akkor nem lehet 11 órát vezetni.
Mit pörögsz azon hogy kit mi érdekel.
Vagy hülye vagy a szabályokhoz vagy csal valamilyen módon.

Tetszik érteni "Mr Sok kilométert vezetek le 11 óra alatt"?

CD-R80 2011.05.01. 13:45:03

@roadrunner: 4 kezes fuvar ismerős? Dereng valami?
Ez a Mr sok km-t vezetek le dolog meg nevetséges:DDD
Olyan mint az én apukám erősebb verseny. S talán rájössz nem is az volt a téma, de az meg kit érdekel ha pöröghetsz kicsit valamin. :))

roadrunner 2011.05.01. 14:07:48

@CD-R80:
Ocsike,neked a szovegertelemezo kepesseged eleg gyenge.
De tudom hogy vannak gyengebb kepessegu soforok is.
Ez nem baj,hiszen sokfelek vagyunk.
En tolerans vagyok a serult emberekkel.
Azt irtad hogy TE vezetsz le X kilometert 11 ora alatt.
Nem azt hogy MI.
Ami ugye a tobbes szam kifejezesere hasznalt szemelyes nevmas.

"Ez a Mr sok km-t vezetek le dolog meg nevetséges:DDD"
Ez a nevet neked adtam,es nem magamat neveztem igy.(szovegertelmezes egyes)

Szerintem te mar arra sem emlekszel hogy azt irtad hogy hogy 11 orat vezetsz egyhuzamban.
Szoval emlekezotehetseg egyes.

Porogni valamin?
Gorkorcsolyara gondolsz?

CD-R80 2011.05.01. 18:36:29

@roadrunner: Ok bátyó:DDD
Magadra gondoltál??
Tudtam hogy ezzel jössz, de olvass vissza és tedd előtte félre az indulataidat, valamint hogy mindenáron szócsatát akarsz nyerni. Az eredeti dolog nem erről szólt, s nem is azt hangoztattam fennen amit te kiemeltél. Ettől függetlenül látom, hogy végtelenül toleráns vagy.
"Az Erdélyes-bozgoros hsz-dből egyből kiszűrtem. Valamint azt is hogy nagyvilági témákban végtelenül jártas vagy. S persze mint már írtam okos is:DD
Remélem sejted mi az az irónia."
Az idézőjeles sorokat meg akkor olvasd csak el ha nem értesz meg valamit.
Nem fogok minden szót egyenként elmagyarázni.

roadrunner 2011.05.01. 18:41:42

@CD-R80:
Amit akartam leírtam.

Csak az erdélyi köcsög Székelyeknek üzenem hogy kapjak be egy fedező mén nemi szervet tövig.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása