Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Táblatelepítés magyar módra

2011.05.12. 15:01 :: SilentSound

Mikor először láttam a Gábor által küldött fotót, az első gondolatom az volt, hogy most ezzel miért van különösebb baj, előbbre tud menni a Micra, pár tili-toliból kint van a helyéről. Aztán azért kicsit belegondoltam, hogy vannak azok, akik térérzékelésileg alulfejlettebbek és már fél méter távolságnál is úgy érzik, hogy még egy centi és összetörik az autó. Vagy épp fordítva. De ha valakinek ez nem jelent problémát, ott is előfordulhat az, hogy az autó bal oldalára szűken beparkol valaki egy másik kocsival. Meg mondjuk a fa túloldalára is. Na egy ilyesmi szerencsétlen helyzetben akkor lehet menni metróval és bízni benne, hogy nem lesz belőle füstmérgezés.

Az eset tegnap (május 9-én) reggel történt, mikor a "még" Moszkva tér mellett a Krisztina körúton parkolóhelyet keresve haladtam a Déli pu. irányába. Egy sárga villogóval ellátott autóra és a mellette a parkoló autók tövében tüsténkedő 2 munkásemberre lettem figyelmes, amint épp egy közlekedési táblát állítanak.

Már menet közben feltűnt, hogy mintha a tábla mögött parkolna egy Nissan, és ha azt a táblát most Ők oda gondosan lehelyezik, hát a kijutása szerencsétlen illetőnek, nem lesz egy egyszerű eset.

Sajnos az eseményről nem tudtam képet csinálni, mivel épp vezettem, de végeredményt a mellékelt kép jól mutatja.

72 komment

Címkék: budapest autó parkolás tábla

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.05.12. 15:10:08

A KRESZ szerint ilyen helyre úgy lehet parkolni, hogy 1,5 méter szabadon maradjon a gyalogosok közlekedésére.
Itt ez láthatóan nincs meg --> szabálytalan parkolás --> úgy kell neki!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:11:06

Hol itt a gond? Jobb lett volna, ha még fél méterrel előbbre teszik? Akkor tényleg nehéz lett volna kiállni :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:12:45

@Leadfoot: ha jól megnézed, előfordulhat, hogy van annyi hely...de lehet, hogy tényleg nincs, és elfogyott a raktárról a kerékbilincs, és így oldották meg :D

VV Dávid 2011.05.12. 15:20:21

itt lakom, sok értelme volt azt a táblát idebaszni.

ex-dr. vuk 2011.05.12. 15:20:43

Mindjart megsajnalom a sok szabalytalan parkolot... Amugy a kepet nezve, ha onnan nem tud kiallni megerdemli, hogy otthagyja a kocsit orokre.

champy 2011.05.12. 15:21:22

Elég hamar kitették azt a táblát. Azért jópár tízméter van a kereszteződésig. :)

1kutya 2011.05.12. 15:22:04

még mindíg jobb, mintha az egész szakaszt végigrakták volna fél méterenként demszky-karókkal:-DDD

a mikra meg annyira mikro, hogy ránézésre kifér az oszlop meg a fa között simán (ha véletlenül mégsem, legalább a lakatosnak is van egy kis munkája:)

1kutya 2011.05.12. 15:23:50

@vuk_: ööö... amennyire a környéket ismerem (jártam arra párszor, haver lakott a környéken) szabályosan parkolnak.

1kutya 2011.05.12. 15:25:05

@VV Dávid: alumóniumból van! mondjam tovább, vagy magadtól is rájössz...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:37:03

@vuk_: Most olvastam valahol, hogy 2027 február 30-tól betiltják a biciklizést.

ex-dr. vuk 2011.05.12. 15:40:43

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
akkor mar mindegy ugyis oreg leszek :) jo lesz az elektromos motor is.

GiXXXer 2011.05.12. 15:42:40

Még ekkora marhákat, komolyan! Ennél már csak az lenne jobb, ha megállni tilos táblát tennének ki imigyen, és még végig is büntetnék az autósokat, szegény Micrás meg el sem tudna menekülni a bünti elől!
Bár a SOTP felfestések, meg a körbeaszfaltozott villanyoszlopok országában ez nem meglepő, ahol még a magasrangú döntéshozók is képesek lámpával irányított körforgalmat tervezni (gyk. a körforgalom a lámpák kiváltására van).

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:43:22

@vuk_: Igen, de addigra átállnak a benzin erőművekre is :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:44:41

@GiXXXer: Lámpás körforgalmak egy-két komolyabb országban is előfordulnak, persze nem ilyen konyhaasztal méretűek :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.05.12. 15:55:55

@TothLali: Értem, köszönöm, de ez miért nekem szól? :)

GiXXXer 2011.05.12. 16:01:10

@TothLali: bizony erre gondoltam én is. Bár nem járok gyakran arra, de szinte minden alkalommal találkoztam ott barommal. Volt, aki a körforgalmon belül kapott pirosra eszeveszett fékkel megállt...a villamossínen. Volt, aki ment át a piroson, mint a vaklégy, gondolom mer'ugye körforgalom. De a leggyakoribb, hogy még a kerék alatt ropogó kisprizmák ellenére is sávot váltanak belül, aztán meg éktelen dudálásba kezdenek, ha valaki épp akkor melléjük ér, amikor jönnének kifelé, de nincs tovább sáv, vagy épp a legbelső sáv megy tovább, ők meg nem akarnak. Bejártam már az egész országot, de esküszöm, ilyen eszement baromság (ráadásul többszázmillióért) nem sok van. Sok pénzből feltúrtuk, addig a másfél évig a kamionokkal szétba...tuk a város többi részét is, majd mire nagynehezen megépül, belámpázzuk, ugyancsak jó pénzért. Biztos gyorsabb, meg ilyenek, csak épp ezelőtt tudott menni az ötös egyenesen mindkét irányba, most meg minden kib...ott irány külön kap zöldet... Nooormááliss???

amatőr 2011.05.12. 16:11:26

Utánakerestem:
Járdán parkolás, KRESZ 40.§
(8) A járdán - részben vagy teljes terjedelemben - csak akkor szabad megállni, ha
a) azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi

A másfél méter szabad hely hagyása a gyalogosok részére az a táblás esetre vonatkozik.

A lefotózott tábla nem új, már régóta ott van.
A járda burkolatának felújítása után tették vissza a helyére. Kivéve ha a norc.hu kamerás kocsija a poszt beküldése után járt arra, és már fel is tették a friss képet a netre:
www.norc.hu/pano/CtFhSmgj/

A két kerékkel a járdán parkolást engedélyező tábla kicsit visszább található, és a tábla után pár méterrel a felfestés jelzi is a parkoló végét:
www.norc.hu/pano/CtFhSmgj/

amatőr 2011.05.12. 16:13:34

elrontottam a második linket, helyesen:
www.norc.hu/pano/jsGjhCXZ/

tundrazuzmo (törölt) 2011.05.12. 16:27:15

Fotosopp. A táblát a haverom rakta ki 24 évvel ezelőtt. A kocsi mögénőtt.

a-kis-herceg 2011.05.12. 17:05:52

mi a gond? akkor lett volna gond ha felszúrják a nissant...

a-kis-herceg 2011.05.12. 17:06:30

nevetni meg azon lehetne ha a táblaépítők saját kocsija maradt volna beépítve...

gnme 2011.05.12. 17:08:09

szerencsés ember .. az a tábla aloménejum, az jó pé'z, talált pé'z

.. a neszűri dakoták már megölték volna egymást, melyik viheti előbb a méhbe

voodoux 2011.05.12. 17:11:43

és még ferde is :/

ex-dr. vuk 2011.05.12. 17:20:41

@amatőr: a tabla szerint akkor helytelenul parkolnak, ket kerekkel az uttesten kellene.

Wroadd 2011.05.12. 17:23:00

@GiXXXer: Amiket leírtál szerintem nem a körforgalom hibája.
Én itt lakom, emellett szintén bejártam/om az országot, de eddig még semmi bajom nem volt a körgeometriás, jelzőlámpás kereszteződéssel, inkább a külföldieknek. De most ez a probléma is megszűnik az M43-assal.

minafoto · http://www.minafoto.hu 2011.05.12. 17:26:09

Ezek szerint ha szabályosan parkolna, akkor a táblatelepítő szakmukik a kocsi tetejére applikálják a táblát, vagy keresnek egy másik helyet, esetleg átdöfik a járgányt, tuti ami fix, a tábla helye ott van és punktum? :D :D :D

lutria 2011.05.12. 17:29:02

Tényleg,mi lett volna ha a kocsi egy méterrel hátrább parkolt volna?

prokee · http://blog.prokee.hu 2011.05.12. 17:29:15

Na én ezt egyszer megkaptam. November, XIII. ker, Visegrádi-Süllő sarok, munkahelyem mellett. Táblával és kieg.táblával jelezve, hogy fél kerékkel a járdán kell parkolni. Jobbra kanyarodás után rögtön felhúztam a járdára, én voltam az első autó a sarkon.

Este végeztem, tizenegy körül. Sötét, hó, beülök, előttem szorosan autó, gondoltam, tolatok egyet, hogy aztán előre kiálljak. Tíz centi után koppant a gép.

Anyád! Kiszállok, hátramegyek, ott egy tábla oszlopa, még üresen. Teljesen kizárt, hogy előtte ott volt, akkor ugyanis át kellett volna gázolnom rajta.

Nagyjából hatodikra sikerült kiállni, még megvan az a lökös, ami őrzi a tábla nyomát.

Tapogatott Kukorica 2011.05.12. 17:40:48

Az igazán szép egy megállni tilos tábla lett volna. Így rögtön mehetett volna a büntetés is, hadd szokja a magyar ugart.

Murderface 2011.05.12. 17:43:21

Óóó, ez csodás környék parkoló tirpákok szempontjából, nem egyszer esik meg, hogy valamelyik emberállat épp csak beugrik a sarki match-be (10-20 percecskére), a kocsit meg szépen leparkolja a zebrára, egyből a kereszteződés után. A Csaba utcáról a körútra kanyarodó kocsik, a zebrán átkelni kívánó gyalogosok meg le vannak szarva mind.
Múltkor egy nyugdíjas nő éppen szállt ki, amikor át akartam menni a körúton, mondom neki udvariasan, hogy néni, nem a zebrára kéne parkolni 2 méterrel az útkereszteződés után. Persze egyből a torkomnak ugrott, hogy ne ugassak bele, kerüljem ki, éretlen tacskó, ő már akkor vezetett, amikor blablabla, stb... Mondom oké, de akkor ha nincs ellenére, felhívom a 107-et, és megkérdezem, hogy mit szólnak ők hozzá. 10 mp-en belül a kocsiban ült, és húzta el a csíkot :D Hirtelen mégsem volt annyira fontos neki a bevásárlás :)

GiXXXer 2011.05.12. 17:45:22

@Wroadd: bőven elég lett volna csak szélességben kibővíteni a kereszteződést, ami ugye meg is történt, és rendes lámparitmust csinálni, de abból nem lehetett volna sokat lenyúlni, így maradt a B-terv.
Nekem sincs gondom vele, én keresztül tudok rajta menni, csak ugye a sok vakegér meg nem. Azé' egy lámpás kereszteződés helyett egy sokkal balesetveszélyesebb csomópontot tervezni, na az durva nem a ráspoly!

Az érdi turbó körforgalomban is le akartak már párszor bombázni, sőt ott láttam (vagyis inkább hallottam) egy hirtelen sávot váltó marharépa miatti brutális padkázást, defekttel, alufelnicserével, futóműállítással, esetleg lengőkar, jó esetben még féltengely cserével együtt, az okozónak meg se híre se hamva. Bár csak valami Lanos vagy Nubira volt,de akkor is, alsó hangon 50-100 ruppó. Szegeden engem egy kamion akart feltenni a villamosmegállóba, még szerencse, hogy másodikban voltam, és nagy gázzal el bírtam seperni, de ha épp ott mértek volna, nem tudom mivel magyaráztam volna el a rendőrnek... Szar'osz'kész!

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2011.05.12. 17:59:54

Ez kb az az eset, amikor gonosz népelemek betették a kispolákot két fa közé :)
Jómunkásemberékről meg köztudott, hogy jobbára még térképet se tudnak olvasni - tehát az hagyján, hogy a gépjármű nem fog tudni kiállni, ámde valóban főútra és kanyar elé került-e a tábla? Emellett: nagy valószínűséggel puszta kézzel is ki lehet húzni a földből a nyalókát, majd kiállás után visszadugni. "Reserved parking place" rulez...

Büszke_troll 2011.05.12. 18:03:46

@GiXXXer: "Ennél már csak az lenne jobb, ha megállni tilos táblát tennének ki imigyen, és még végig is büntetnék az autósokat"

Velem ez megtörtént.
Reggel leparkoltam, napközben telepítették a megállni tilos táblát, délután jött a rendőr büntetni.

Szerencsére nem csak a cetlit találtam a kocsin, hanem találkoztam a rend őrével is.

Misa76 2011.05.12. 18:20:20

Most akkor mi van? Ha van a Micrán kormány akkor ki tud állni. Legfeljebb nem egyből.

Deneware. 2011.05.12. 18:24:13

Ahogy elnézem, a Nissan mellett babakocsival csak úgy lehetne elmenni, ha mögötte a babakocsival lemennek az úttestre. Én még kerékbilincset is tettem volna rá...

cool 2011.05.12. 18:56:02

Nekem még jobb volt az esetem.
Leállok a kocsimmal vasárnap délelőtt a Pál utcában, és ott hagyom az autót. Erre fel kedden reggel odajönnek valami simlisek és kitesznek egy mobil - MEGÁLLNI TILOS táblát, amire fel persze szinte "azonnali ráérzéssel" megjelennek a közterületis köcsögök és megbírságolnak 15 ezerre a tilosban való parkolásért. Aztán mire mindezt én délután 3-korra észlelem, már sehol sincs a tiltó tábla. Csak az ügyfélszolgálaton mutatták meg az ott készült fényképet, miszerint a tábla bizony ott volt és hogy "a KRESZ mindenkire vonatkozik". (Sajnos azt nem tudom, az édesmamájuk azóta csuklott-e gyakrabban?)
Szerintem illett volna írásban és lakcímre kipostázottan értesíteniük az érintett autósokat legalább 8, de minimum 3 nappal előtte, hogy ott bizony a forgalmi rend-változás tényállása fog néhány órára bekövetkezni.
Ilyen mobil táblával persze egészen jól tud a bírságokkal keresni a köcsögbanda, csupán az a nagy baj, hogy ez jogilag értékelve hivatali hatolommal történő visszaélésnek minősül-het.
Így mindezért kénytelen vagyok őket feljelenteni. No meg kapják is beee ...

Csigorin 2011.05.12. 18:59:44

Hiaba van ott a tabla, azon kivul MEG szukseges feltetel hogy a gyalogosoknak a jarda fele de legalabb masfel meter szabadon maradjon. Azt meg itt nem latom.

fezoGT 2011.05.12. 19:10:26

@Deneware.: csalóka a kép, mivel ferdén állnak. Lehet hogy nincs meg a 1.5m, de az 1 sztem igen. Annyi pedig elég kell legyen a babajárgánynak, hacsak nem dupla széles...

Öreg Sam 2011.05.12. 19:13:18

Fél áron vevő vagyok a Nissanra,majd kiállok valahogy :D

fezoGT 2011.05.12. 19:30:03

Innen kiállni semmiség, vannak olyan ex-pince mélygarázsok ahol ennél szűkebb a hely.

Zsola777 2011.05.12. 19:34:59

Hja, és főútvonal járdáján csak akkor szabad parkolni, ha a tábla azt kifejezetten engedi. Mennek a közterületesek, lesz folytatása a sztorinak?

samot 2011.05.12. 19:37:04

Elfogyott a kerékbilincs!Ez az uj megoldàs!:D

infrablu 2011.05.12. 19:43:55

Ezért kár volt ennyit írni, innen a fél város bekötött szemmel kiáll....( ha nem, azonnal elvenni a jogsit)

robian 2011.05.12. 19:44:42

ez zseniális, jót röhögtem, köszi
remélem a nissan tulaja is

ninimimi 2011.05.12. 19:54:13

Döbbenet, hogy magukat értelmesnek tartó emberek nem értik itt a cikk lényegét. Nem ám arról szól, hogy szabályosan áll-e vajon a gépkocsi, hanem arról a hazai bunkóságról, ami a társadalom működésének eredményességét bénítja.

Más szavakkal: a gazdasági teljesítményünket csökkenti, ha emberek sokaságának az esik jól egy ország polgárai közt, hogy "most aztán jól megszívatják azt a a másik barmot".

Lehetne itt törvényi háttérről is elmélkedni -, mint például arról, hogy ha szabálytalan, akkor jogom van-e útkaparóként ezért megbüntetni valakit, s hogy ez nem önbíráskodás-re. Vagy szándékos károkozásról, személyes szabadság megsértésről és így tovább.

Azonban a lényeg akkor is az a bunkóságnak nevezet őrület áll, ami sajnos valóban jellemzi infantilis, a másiknak - és ezzel közvetve saját magának - örömmel ártó mentalitású lakosságunkat.

Amely társadalmi mentalitás még a kommunista diktatúra "oszd meg és uralkodj" taktikájának a távoli nyoma, de ez már egy másik történet.

ninimimi 2011.05.12. 19:59:21

önbíráskodás-re = önbíráskodás-e
nevezet = nevezett

vasgyuszi 2011.05.12. 20:33:35

Értelmes országban bizonyos idovel elotte lezárják az adott szakaszt.

Velem ilyen történne, simán kikapnám azt a szart a földbol és lekúrnám a fa mellé. A svédek meg seperc alatt "elszállítják".

misitcom 2011.05.12. 20:44:50

Nekem nem a táblával van a bajom.Az autó ráállt az aknafedélre.Még kábelszerelőkén mennyit szívtunk ilyen miatt.Félnapok azzal mentek el,hogy a tulajt kerestük.Néha hiába.Ez a tábla csak az édes bosszú.

ninimimi 2011.05.12. 20:54:14

@vasgyuszi:
Kikerestem neked, mi vonatkozna rád ekkor:

Közlekedési jelzés eltávolítása, megváltoztatása vagy megtévesztő jelzés;
a hamis tájékoztatás is megtévesztő jelzésnek számít:

A közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény(184.§)
-szándékos bűntett, 3 évig terjedő, gondatlan esetben vétség 1 évig terjedő szabadságvesztés vagy közérdekű vagy pénzbüntetés jár érte.

Ne félj, ilyen esetben aztán működik a "Társadalom"! Ez is része annak a távoli nyomnak, amiről az előbb beszéltem.

@ misitcom:
Na, itt vagy. Az ilyenek kábelszerelők, mint te, "édes bosszújáról" beszéltem, mint a társadalmunkat mérgező ostoba tahóságról. Talán ha elolvasnád és megpróbálnád felfogni, amit írtam! Tök lehetetlen?

vasgyuszi 2011.05.12. 20:58:44

@ninimimi: erosen hipotetikus volt az eszmefuttatásom, mert, mint irtam vala, ez egy egyértelmes országban elo sem fordul. Márpedig nem voltam rest és kerestem magamnak egy értelmesebb országot, ahelyett, hogy belerokkannék a mindennapi szívózásokba. Élni szeretnék, nem pedig átvészelni...

Hurri Kán 2011.05.12. 21:03:30

Rájöttem, biztosan a Micrás tette oda. Beállt, beleszúrta maga mögé a földbe a táblát. Kiáll, visszadugja, legközelebb megvan a parkolóhelye :D

Zb74 2011.05.12. 21:04:43

@ninimimi: Igen rosszul gondolod. A képen látható autók egyértelműen olyan helyen parkolnak, ahol nem szabadna. @amatőr: már leírta, hogy a megelőző útszakaszon van lehetőség fél kerékkel a járdán parkolni, de itt már nincs. Itt semmi keresnivalója sincs a Micrának meg a fényképen szereplő többi autónak. (Ahogy @misitcom: is mondja, a Micra vezetője még egy külön bunkóságot is elkövetett azzal, hogy az aknafedélre állt rá.)

A táblát állító munkások - ahogy te írod, az "útkaparók" - nem "büntettek", pláne nem "önbíráskodtak". Nekik nyilván kiadták, hogy erre a helyre ki kell rakni ezt a táblát. Hogy a barom micrás olyan helyen parkolt, ahol autónak semmi keresnivalója, az az ő baja. A melósok csak elvégezték a kiadott munkát. Nyilván nem fogják a munkarendjüket egy agyatlan szabályszegőhöz igazítani.

Ha olyan helyre állítanak táblát, ahol eddig lehetett parkolni, akkor természetesen jogos @vasgyuszi: megjegyzése, hogy előzetesen körbe kell keríteni a területet, vagy más, egyértelmű módon jelezni kell, hogy ide már nem lehet állni. Ebben az esetben viszont nem ez volt a helyzet; olyan területet nem kell külön lezárni, ahová egyébként sem szabad autóval beállni.

Perillustris 2011.05.12. 21:35:19

@Leadfoot: A Norc képei elég jól mutatják az igazságot: szinte mindenki szabálytalanul áll a járdán.

@vuk_: Gondolom mind megmagyarázza, hogy így legalább nem tudnak a járdán tekerni a bringások. :)

@amatőr: Köszi a linkeket. A másfél méter nemigen van meg.

@Zsola777: Ez mindegyik járdára igaz.

@ninimimi: Jó eséllyel felmérték a munkásemberek, hogy onnan márpedig ki lehet állni. Ki lehetett, az oszlop még áll.

ninimimi 2011.05.12. 21:37:20

"Nyilván nem fogják a munkarendjüket egy agyatlan szabályszegőhöz igazítani."

Aha, most már értem! Nyilván a fontos munkarendjüket teljesítő kamionosok sem fogják egy agyatlan szabályszegőhöz igazítani a haladásukat, és jól kivasalják azt a marhát, aki szabályt szegve a várakozni tilosban parkolva zavarja őket.

Látom, nehezen érthető összefüggésről írtam. Bocsi!

Zb74 2011.05.12. 22:00:45

@ninimimi: "Látom, nehezen érthető összefüggésről írtam."

Korántsem, csak épp ezzel az esettel nem függnek össze az összefüggéseid ;-) Legalábbis nem úgy, ahogy te próbálod beállítani.

Itt valószínűleg nem arról van szó, hogy a melósok kéjes örömmel "megszívattak egy másik barmot". Itt pont nem ők voltak a bunkók, és pont nem ők akadályoztak mást a munkája végzésében, hanem vice versa. De ahogy elnézem, ez neked magas...

''autónepper.'' 2011.05.12. 22:19:47

ha valaki innen nem tud kiállni akkor adja vissza a jogsiját:DDD

''autónepper.'' 2011.05.12. 22:37:30

@1kutya: megy még a skoda dicsak ?:D

Integrált Szerverterror 2011.05.13. 02:30:53

@ninimimi: Kikérem magamnak az összes bunkó nevében, hogy a „bunkó” jelzőt egy kalap alá vedd a társadalom más tagjainak ártó szándékkal! Ez a szó nem azt jelenti! Szóval a leghatározottabban visszautasítom!

különvélemény 2011.05.13. 07:29:44

Tényleg mekkora faszparaszt ez a nissanos.
Vesz egy ilyen dodzsemet, és képes ezzel is ráállni a falra.

csoko20 2011.05.13. 08:43:31

Még rendesek is voltak! Mi van ha felnyársalják a táblával a Nissant, mint egy kis koktélpálcikával azokat a kis mini szendvicseket...

Ha kintebb állt volna a Nissanos, akkor meg bebasszák a táblát a fa mögé???
Vagy rádrótozták volna a fa törzsére?

Devil 2011.05.13. 09:00:06

@Leadfoot: Igen! Ha gyalogoskent vagy bicajoskent neadjisten szabalytalanul kelsz at, bilincseljenek oda par napra!

Leadfoot 2011.05.13. 10:20:09

@Devil: Te tényleg nem érzed a kettő között a különbséget?

misitcom 2011.05.13. 18:01:47

@ninimimi: Bevallom, tényleg nem olvastam a hozzászólásodat.Most, hogy voltál kedves felhívni rá a figyelmemet pótoltam a mulasztásom és visszaolvastalak.Igazad van, te tényleg nagyon hülye vagy.

különvélemény 2011.05.13. 20:14:23

@Devil:
Te egy igaz lángész vagy.
Egyrészt összehasonlítasz egy dinamikus dolgot egy statikus állapottal.
Utána "büntetésként" a dinamikust statikussá változtatnád.
Nem vagy véletlenül politikus?

mohopasi 2011.05.17. 16:39:57

Így szemre szerintem bőven megvan a táv a micra orra meg a fal között. Szerintem egyébként ezek az agyoniskolázott táblakihelyező munkások meg nem önálló kútfőből találják ki hová kell tenni a táblát. Nyilván ez volt nekik előírva. Mit kellett volna tenniük? Megvárni míg épp nem áll ott egy kocsi sem? Vagy míg a tulaj előkerül, és kiáll?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása