Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Érthetetlen púpo"skodás"

2011.06.09. 07:37 :: Don Blasius

A címben szereplő kis szóviccet és a posztot János követte el. A sztorit végigolvasva nekem sem sikerült rájönnöm, miért viselkedett ilyen különösen a cseh gyártmányú gépkocsi vezetője. Azt én sem szeretem, ha egymás mellett haladnak ketten ugyanazzal a tempóval, de ha ez a megengedett - és ráadásul lakott területről beszélünk - akkor talán még nem kell ledudálni a másikat az útról, teljesen felesleges emiatt idegbajt kapni. Pláne, hogy nem is akart igazán gyorsabban menni, mint az előtte menő, akkor hova is akarta letúrni?

 

Szoktam olvasgatni a blogot, elég sokat is vezetek, millió történetet írhattam volna már, de nincs annyi időm.

A mostani sztorit is csak azért írom le, mert nagyon nincs az utóbbi időben semmi új sztori, és mert mai napig nem tudtam megérteni a dolgot…

A sztori fő”hőse” egy bordó Skoda Feliciával vagy Favorittal, arra már nem emlékszem nagyon frusztrált lehetett szombat délelőtt.

 

 

Az eset 06.04-én délelőtt negyed 10 magasságában történt, a Margit hídtól, a Margit körúton – Alkotás úton át egészen a Bach csomópontig. Végig 2 sávon lehet haladni, néhol rövid szakaszon 3 sávra szélesedve, de gondolom sokan ismerik a szakaszt. A lényeg hogy szombat délelőtt, gyér forgalom, és szinte zöldhullám.  Mindenki 50-60-as tempóval krúzol… Én a külső sávban. Egyszercsak hallok egy dudálást mellőlem. Hát a bordó Skodás púposkodott az előtte haladóval. Soha a tizenX éves forgalomban töltött km-em alatt nem tapasztaltam még hogy városban, 2 sávos úton valaki ledudálja az előtte haladót, ezért először azt hittem hogy a Skodás előtt haladó valami hülyeséget csinált.

 

Én direkt kicsit lemaradtam, hogyha annyira siet akkor kerülje ki jobbról, azt hagy menjen.  Hát nem… Púposkodott tovább… Egyszer csak az elől haladó megunta, kihúzódott a külsőbe. Ekkor arra számítottam hogy a Skodás vissza kettő padló, ha már annyira sietett hogy ezt dudával is jelezte. Hát nem. Semmi gyorsulás, csak kényelmesen gondolom vissza sem váltva, kevés gázzal elhaladt. Nem értettem… aztán jött a Moszkva Tér, Krisztina körút kereszteződése, ahol a Skodás elé kerültem (pedig 50-60-al krúzoltam, szóval el lehet képzelni hogy mennyire volt sietős neki).  Zöld, indul kényelmesen a sor… én megint a külsőben, Skodásunk megint a belsőben, megint dudál most már egy másik delikvensre… teljesen le voltam döbbenve hogy ennek mi baja,  mikor nem is siet? Nagy nehezen most előzött jobbról, majd megint elém került (ezek után jobbnak láttam nem megint elé kerülni, mert a faszikám közveszélyes őrültnek tűnt). Innentől mögötte haladtam, és néztem mit művel… a csávókám folyamatosan szlalomozott, dudált, de leginkább a szagattot vonalon autózott (gondolom ezzel akarta jelezni a 2 előtte haladónak hogy valaki engedje már el… ), azonban mikor végre el tudott menni nem fogta sietősre, csak kényelmesen gurult tovább.  Mai napig nem értem mire púposkodott, és minek dudált, ha egyszer nem is sietett???  Na az ilyeneket gondolkodás nélkül letiltanám az utakról. 

86 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak kresz önkéntes rendőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.lll. 2011.06.09. 08:00:29

szar poszt,viszont a bach csomópont prájszlessz:D
itt fog focizni dzsudzsákbali:

www.youtube.com/watch?v=C8dkPSZ7maE&feature=related

Tron65 2011.06.09. 08:06:04

Biztos nem tudta, hogyna kell kikapcsolni a tempomatot. Az meg 57 km/h-ra volt beállva.
Amúgy a BAH (Budaörsi-Alkotás-Hegyalja) csomópontnak semmi köze a zeneszerzőhöz.

metal · http://electric.blog.hu 2011.06.09. 08:13:03

Én általában mindenkit elengedek, segítem a haladásban, de ha valaki le akar nyomni az útról, azt biztos, hogy nem segítem, csak ott megyek félre, ahol muszáj!

Take-it-Easy 2011.06.09. 08:21:03

Erről ez jut eszembe:

www.youtube.com/watch?v=Cugj6EBvkiA

A poszthoz: KRESZ 36§ (4):
"Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza."

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.06.09. 08:37:41

@Take-it-Easy: De az nincs benne, hogy a gyorshajtót segítsem, ugye?

a poszt toló nem nézte, hogy esetleg egy kis csíra ült a kormánynál, lenyúlta fater verdáját és a bigéjének akart villantani, hogy ő a fasza csávó? De azért fél fatertól és még nem meri versenypályává tenni a utat. Még nem.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.06.09. 08:43:40

a skodás sietett volna, csak a kocsi nem akart gyorsulni

Take-it-Easy 2011.06.09. 08:48:58

@Tanácstalan: de az sincs benne, hogy akadályozd :) Csak annyi, hogy a gyorsabban haladó járművet... hogy mennyivel halad, azt nem részletezik :)
Amúgy valószínűleg neked is igazad van, meg az is bejátszik, amit @xaba99: írt :D

esef 2011.06.09. 08:50:26

a reptér van elnevezve zeneszerzőről (Liszt), a csomópont meg a helyi utakról (Budaörsi/Alkotás/Hegyalja)

a gyengébbek kedvéért jelzem, a Körtér sem zenészről van elnevezve, Móricz =/= Mozart... :)

esef 2011.06.09. 08:51:43

@xaba99:
ha az a Skoda valami jó régi karbis Favorit, esetleg szívódízel Felicia volt, akkor nem csodálom, hogy nem gyorsult... :D

Leadfoot 2011.06.09. 09:03:30

A tett halála az okos skodás.

theutat villám 2011.06.09. 09:15:07

"Soha a tizenX éves forgalomban töltött km-em alatt nem tapasztaltam még hogy városban, 2 sávos úton valaki ledudálja az előtte haladót"

Én igen

crazy78 2011.06.09. 10:01:05

@Tanácstalan: De néztem, és nem egy kis csíra volt, hanem egy 40 körüli fószer, és egyedül ült az autóban. Illetve nem hinném hogy bárki is egy 15-20 éves cseh remekkel akarna villantani a bigéjének. :)

Tudom gyenge poszt, se vér, se crash, se semmi extra, csupán csak érthetetlen volt az egész... És higgyétek el, öreg karbis ide, szívó dízel oda, enném még egy nyavalyás IFA is jobban gyorsult volna, szóval biztos hogy ennél a tempónál még nem az autó képességei szabták a határt a gyorsulásnak.

Láttam már sok idiótát, de ezt az ürgét máig nem sikerült megértenem.. :)

crazy78 2011.06.09. 10:04:45

@theutat villám: Én is, de nem ilyen szituban... Nem satuzott az elől haladó, kb. kényelmes 60-as tempóval ment, nem töketlenkedett hanem folyamatosan haladt. Semmi hülyeséget se szabálytalanságot nem csinált, nem veszélyeztetett senkit...
A skodás jobbról simán elmehetett volna mellette, de nem tette...
Szóval valami nagy baj volt a fazon fejében... Remélem később sem tört össze senkit az az állat.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.06.09. 10:09:55

Skodája van, mitől ne legyen frusztrált..

Rocko- 2011.06.09. 10:13:41

"Alkotás úton át egészen a Bach csomópontig. Végig 2 sávon lehet haladni, néhol rövid szakaszon 3 sávra szélesedve, de gondolom sokan ismerik a szakaszt."
én mindig a villányin járok dolgozni, de soha a büdös életben nem találkoztam Bach csomóponttal.
a kedves delikvens nem a BAH csomópontra gondol?

crazy78 2011.06.09. 10:21:51

@Rocko-: De igazad van! Minden bizonnyal a BAH csomópontra gondoltam! Őszintén elnézést kérek mindenkitől akit ezzel megbántottam!

kamushamus 2011.06.09. 10:26:18

Nagyon halovány poszt

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.06.09. 10:30:53

Hányszor sütitek még el a Bach-csomópont "poént"? Mindenki tudja, hogy a posztoló mire gondolt, aki meg nem, az rendesen leírva sem fogja tudni. Elárulom, hogy első néhány alkalommal még vicces volt ezen poénkodni, de most már inkább szánalmas :)

Csigorin 2011.06.09. 10:32:37

lehet hogy csak szar a fekje es idegesiti ha elotte kolbaszol valaki...

froton 2011.06.09. 10:33:54

@crazy78: Nem tudjuk elfogadni. Ez olyan szintű tahóság, amit a fórumozók egyszerűen képtelenek feldolgozni, úgyhogy fizetheted nekik a cihológust és minimum 5 üveg sört fejenként..:DDD

froton 2011.06.09. 10:35:36

@Csigorin: Akkor akár le is maradhatna tőle...amúgy ez nekem is eszembe jutott...

gomzol 2011.06.09. 10:37:03

Szombat volt, nem? Szerintem csak egy aznap délutáni esküvőre gyakorolt... :-D

crazy78 2011.06.09. 10:37:26

@kamushamus: Legközelebb beledurrantok a seggébe hogy legyen valami izgalmas is a sztoriban, okés? :)

isti77 2011.06.09. 10:43:27

Egy Favoritnál vagy Feliciánál az a padlógáz, amit láttál.

crazy78 2011.06.09. 10:55:16

@isti77: Bizonyára nem vezetted még egyiket sem. Nekem mindkettőhöz volt már "szerencsém", és tudom mire képesek...

... Annál amit a szombati faszi művelt, mindenképp többre. :)

crazy78 2011.06.09. 11:01:27

@Csigorin: Kellett már keresztül mennem BP-en egy Masterrel aminek elszállt a fékje. Épp emiatt az egyik kezem a kéziféken volt, de ami a lényeg, nem toltam le a másikat, hanem elegendő féktávot hagytam. Mondjuk izzadtam mikor valaki az én elegendő féktávomat kihasználva pirosnál bevágott elém és satuzott... De még ekkor sem dudáltam le, hiszen a majom nem tudhatta hogy nekem épp nincs fékem. :)

ex-dr. vuk 2011.06.09. 11:14:29

A ledudalt reszere javaslat:
amint a delikvens elhaladt, beallni moge es ledudalni ;)

Marcellusca 2011.06.09. 11:20:24

A címet olvasva majdnem megijedtem, hogy rólam van szó. :)
De megnyugodtam ... :D

Szerintem csak annyi volt a baja, hogy frusztrálja, ha valaki van előtte. :)

Marcellusca 2011.06.09. 11:26:11

@Take-it-Easy: @Tanácstalan: Na, ez az a szitu, amikor szép lehetsz (Nem, Te, Parannok úr! :D), de okos nem. :D

zazooo 2011.06.09. 11:28:33

...vagy csak zavarta hogy már az ötvenedik hülye nem tudta hogy kell a többsávos utat használni... a kommenteket elnézve hamar összejön még több is :D

froton 2011.06.09. 11:33:40

@zazooo: miért, hogyan kell? :DD

ex-dr. vuk 2011.06.09. 11:38:04

Szerintem siman azt hitte, hogy a kovetesi tavolsagot nem a hatsonak hanem az elsonek kell tartani. Szoval ha kozel megy valakihez akkor szolni kell az elotte levonek, hogy menjen elorebb ;)

@zazooo: 36. § (2) ... Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.

Sallala.

Kalányos Márió 2011.06.09. 11:45:58

@Take-it-Easy: Szerintem a skodás ezen a fórumon tanult vezetni, és már sokan beidézték neki ezt a paragrafust! Ő meg kicsit kockafejű, és komolyan veszi a szabályokat, hogy a gyorsabbat el kell engedni! Van itt még pár ilyen KRESZ mániás, nulla gyakorlattal...

Riska 2011.06.09. 12:16:06

1. BAH csomópont, nem Bach, mint a zeneszerző. Nevét gyengén leleményes módon a Budaörsi, Alkotás és Hegyalja út kezdőbetűiből kapta.
2. Púposkodás: hülye szó, 1x elmegy, de hogy 4x olvastam el a posztban, lefárasztott.
3. Krúzolás: ugyanez.

Szókincs-bővítés gyanánt ajánlom a posztolónak:
púposkodás: agresszívan viselkedés, türelmetlenkedés, esetleg kötekedés, stb.
krúzolás: haladás, hajtás, "menés", stb.

Marcellusca 2011.06.09. 12:28:33

@Riska: Köszönjük, hogy sikerült érdemben hozzászólnod a poszthoz. :(
Hüje, grammanáczi! :)

crazy78 2011.06.09. 12:39:25

@Riska: Tisztelt Tehén!

1.) Ezt előtted már többen is szememre vetették, elnézést is kértem azoktól akiket ezzel megbántottam. "1x elmegy, de hogy 4x kell olvasnom, lefáraszt."
2. egész pontosan a posztban 3x volt, és egyszer a poszt címében (én is tudok kukacoskodni).
3. "krúzolás" értsd: leengedett ablakon kényelmesen kikönyökölve, élvezve a beáramló friss szellőt ahogy kócolja az 1 centis séróm, nyugodt tempóban csorgás a forgalom ritmusával.

Én tökéletesen boldog vagyok eme szűkös szókincsemmel, és ha ez neked nem felel meg akkor inkább ezt a blogot olvasgasd, autót pedig véletlenül se vezess kérlek.
magyarnyelv.blog.hu/

Kulturálisan biztosan kielégítőbb lesz számodra.

kiskutyuska · http://dark_jmg.blog.extra.hu 2011.06.09. 12:56:15

ez mondjuk kicsit butanak hangzik, de reszemrol semmi sem tud annyira felidegesiteni (videkiekre igaz ez mondjuk) amikor 2 savon 30-40 koruli tempoban haladnak, mert hogy raernek vasarnap leven. Nem b*zmeg, en sem sietek sehova, de ne legyunk mar benak. Elmondtak nem is olyan regen a jogositvany megszerzese kozben, hogy indokolatlanul lassan haladni es a forgalmat feltartani nem lehet, akkor azert mert valaki rohadtul raer, menjen ha jonnek mogotte. Ill huzzon ki a kulso savba.

Viszont ezert nem dudalnek le senkit, max ramegyek hatha eszre veszi hogy nem orulok a benazasnak.

A postban szereplo skodas afaik mas eset, csak a frusztraciomat kellett itt levezetni. bocs:D

Riska 2011.06.09. 13:02:16

@crazy78:
1. el van nézve. :D
2. na hát a 3+1=4 :P a poszt címe is a poszthoz tartozik :D :D ok, ez már nekem is fáj.
3. ha ablakot-le, könyököt-ki stílusban autózott a skodás, akkor mi a péknek dudált? Btw. nekem leginkább talán a skodás-sztereotípiák jöttek be eddig, ami a gyökkettővel a középső sávban tötymörgő-stílus, ez meg pont az ellentéte.
3+1: miért ne vezessek autót? :D

@Marcellusca: fárasztó ez a vizsgaidőszak, na.

crazy78 2011.06.09. 13:12:58

@Riska: Látod-látod... nem figyelsz csak nézel...
Nem a skodás (muszáj vagyok leírni megint) krúzolt, hanem én. A skodás (csakazértis ezt írom) a púposkodó volt.
És azért ne vezess autót, mert idejössz olvasni egy autós témájú blogot és nem azért hogy értelmezd a posztban leírtakat, hanem hogy a helyesírást és a fogalmazást figyeld, ennek eredményeképp pedig a végén már kevered a szezont a fazonnal... :)

Maradj inkább a nyelvtannál és vigyázz, a vizsgáidon jobban figyelj a részletekre, különben hiába fogalmazol szépen és lesz jó a helyesírásod, szart sem fog érni az eredmény... :)

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.06.09. 13:54:50

@Take-it-Easy:
kimaradt a folytatás:
KRESZ 36§:
"(5) Ha a forgalom sűrűsége folytán a forgalmi sávokban összefüggő járműoszlopok alakultak ki, forgalmi sávot változtatni csak abban az esetben szabad, ha a vezető bekanyarodásra vagy megállásra kíván felkészülni."

az esetleírásból úgy tűnik, a skodás a kettő közül egyiket sem akarta...

Kicsi Kacsa 2011.06.09. 13:59:36

Nevezzük át a BAH csomópontot HAB csomópontnak, és mindenki boldog lesz :D

esef 2011.06.09. 14:11:19

@Kicsi Kacsa:
csak kicsit messze lenne a Sör vezér terétől, nem?

ex-dr. vuk 2011.06.09. 14:12:08

@kiskutyuska: vagy mondjuk mindenki azert megy annyival, mert elotte is annyival mennek, a legelejen pedig savelfogyas, epitkezes, piroslampa, mittomenmi van.

@crazy78:
magyarazzatok mar meg mit jelent a kruzol es a puposkodik :) szerintem egyiknek sincs ertelme

GiXXXer 2011.06.09. 14:25:14

Arra nem gondolt senki, hogy lehet, kontakthibás a kürtje? :)

felszopó 2011.06.09. 14:45:56

ENNYIRE SZAR POSZTOT ÉN MÉG EZEN A BLOGON NEM OLVASTAM!

FDToth 2011.06.09. 14:51:27

@Tanácstalan:
nem kell segíteni, hanem egyszerűen lemész előle. nem tudhatod h hova siet. az esetek többségében tényleg csak gyorshajtás, de lehet, hogy bajba jutott ismerőséhez siet.
Múltkor én is siettem volna (egyik családtagom karambolozott, engem hívott h segítsek) és mentem volna gyorsabban a belső sávban városon belül egész pontosan a 3 sávos szentendrei úton, kifelé, végig kint volt a bal indexem h lássák menni szeretnék. de semelyik autóstársam nem húzódott volna le, hiába mentem pl. középen h ezáltal is jelezzem. (volt kürt is, meg cikáztam is, szabálytana voltam, de rokon baleseténél nem érdekel, hogy esetleg megbüntetnek)
Legyen a gyorshajtó gondja ha bemérik, ne az önkéntes rendőrök szívassak!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2011.06.09. 14:58:58

@FDToth: Szerintem én semmi olyat nem írtam, hogy szívatom, esetleg feltartom.

ex-dr. vuk 2011.06.09. 15:04:09

@FDToth: lehet inkabb a rendoroket es a mentot kellett volna hivni, ugyanis nekik van kekvillogojuk, aki elol mindenki elhuz. van ertelme nem? :D

FDToth 2011.06.09. 15:27:00

@Tanácstalan: Azt írtad, hogy "De az nincs benne, hogy a gyorshajtót segítsem" ez azt jelenti nálam, hogy nem húzódsz le előle. vagy te arra gondoltál h söpröd előtte az utat?

FDToth 2011.06.09. 15:28:50

@vuk_: jééé, most h mondod. azt elfelejtettük. basszus. na majd legközelebb:)
egyébként ha az egyik közeli rokonodat baleset éri, beviszik a kórházba (mentővel, stb.), akkor te rendőrökkel mész be látogatni? nem. egyedül, sietsz, ahogy csak tudsz.
gondolkodjunk, utána írjunk ha kérhetem:D

2011.06.09. 15:31:41

A Skodás kétségtelenül egy idióta.

Viszont az egymás mellett haladás városban, azonos tempóval engem is eléggé frusztrál. A legjobb mikor hiába megyek az egyik mögé, nem vesz észre (vagy nem akar észrevenni).
Mondjuk én nem dudálgatok, meg kínlódok, hanem max. egyet rávillantok, és ha nincs hatása akkor megelőzöm a szembejövő sávban. Ez a művelet közben a múltkor az előzött busz sofőrje még rám is dudált, pedig szerintem nem én voltam a hülye...

ex-dr. vuk 2011.06.09. 16:28:50

@GSX-R: ugyerted h a 2x2 sav kozotti zarovonalon at eloztel, es nem tartottad magad hulyenek? ;)
egyebkent ha mindket savban kocsisor van, akkor nem kell kimenned a kulsobe

qwertzu 2011.06.09. 16:43:09

@GSX-R: Ha a belső sávban a lehetséges maximummal megy az előtted menő, akkor mit vársz a villantástól?

Azt hogy lassítson a kedvedért, és így a lehetséges maximumnál lassabban menjen, azért hogy te gyorshajthass?
Vagy azt, hogy a kedvedért túllépje a megengedett sebességet, és kockáztassa a büntetést?

crazy78 2011.06.09. 16:49:05

@felszopó: Örülök hogy én lehettem az első aki ebben az élményben részesített... :))

crazy78 2011.06.09. 16:55:20

@FDToth: Teljesen egyetértek veled. Ha egy családtagomról van szó akkor engem sem érdekel a kresz és a büntetés. Mentem már a körúton a villamos sínen pontosan ilyen okból (most lehet anyázni hogy hülye posztoló).

De a skodás esetében erről szó sem volt, mert hiába dudált és tolta le az embereket, mikor végre kimentek előle egyáltalán nem haladt gyorsabban. Szóval ha csak annyi lett volna hogy valakinek kurva sietős volt, és 100al szlalomozott a városban akkor azt biztos nem írom le mert ilyet nap mint nap látok...

ex-dr. vuk 2011.06.09. 17:22:09

@crazy78: jaja korrekt, de azert ne csinaljatok tobb olyat, akihez majd masok fognak sietni (pl. zebran), mert ez lancreakciot alakithat ki.

lordjim 2011.06.09. 18:32:04

Régen sokkkal jobb volt a sós kifli,valahogy még a só is más volt rajta.

D4D 2011.06.09. 19:04:25

@vuk_: Szerintem siman azt hitte, hogy a kovetesi tavolsagot nem a hatsonak hanem az elsonek kell tartani. Szoval ha kozel megy valakihez akkor szolni kell az elotte levonek, hogy menjen elorebb ;)

:)))))))))))))))))))))))

D4D 2011.06.09. 19:05:37

@D4D: VUK előbbi kommentjeinkább ér egy pendriveot,mint a poszt

Riska 2011.06.09. 19:23:55

@crazy78: Az van a posztban, hogy mindenki 50-60nal krúzol, de mindegy is, kezdesz idegesíteni ezzel a ne vezess autót dolgoddal, mert semmi értelme nincs annak amit írsz.
Nem ide jövök olvasni egy autós témájú blogot, hanem itt vagyok már x éve és olvasom, feltételezem régebb óta mint te és ha olyan kedvem van, hogy kötekedek, akkor igenis kötekedni fogok, csak van olyan forma mint Marcellusca aki szintén vágja h mi a dörgés és felfogja h poénnak szánom, meg vagy te, aki ezt valamiért személyed elleni támadásnak érzed, pedig nem az. Peace.

Reggie 2011.06.09. 20:36:50

@FDToth: Na nem is tudtam, hogy "jaj kiccsalad"-os indokkal lehet szabalytalankodni is. Eddig mindig csak a szabalytalankodokat ugattak le ezzel a szoveggel:)

"streetfighter" 2011.06.09. 21:17:08

Birkák találkoztak a mazsolával.

tundrazuzmo (törölt) 2011.06.09. 22:09:39

Kellett maszírozni itt a blogon mindenkit a városon belüli jobbra tartás miatt? Most a skodás azt hiszi, hogy neki van igaza, mert a többieknek jobbra kellene tartani.

Ez az kiváltó ok, ha valaki esetleg még nem jött volna rá.

És akkor most újra lehet vitatkozni azon, hogy városon belül kell-e jobbra tartani, illik-e jobbra tartani, kell-e külsőbe letakarodni, ha villognak, stb?

tundrazuzmo (törölt) 2011.06.09. 23:03:06

A csomópontok elnevezéséről pedig MINDEN ÓVODÁS TUDJA, hogy mi alapján történt: a vidéki parasztoknak segít eligazodni, ha Pestre gyünnek.

Szabály: milyen állat jut eszembe, ha vidékről gyüvök, osztán meglátom a csomópontot.
- BAK: M1/M7-ről jövök a Budaörsin, kétszarvú (Alkotás, Hegyalja) elágazás, olyan mint egy kecske.
- BORJÚ: M3-ról jövök, a BVSC után szétmegy az út, és fogalmam sincs, hogy merre kellene menni, és bámulok, mint a borjú az új kapura
- TEHÉN: M6-ról jövök, és én marha, úgy járok mint a hazai állattenyésztők, akárhogy is trükközök, mindig csak nullásra sikerül kihoznom.
- DISZNÓ: M5-ön jövök, rossz sávba sorolok be, a sok disznó meg nem enged átsorolni és mehetek a Vágóhíd felé...

tundrazuzmo (törölt) 2011.06.09. 23:05:18

@tundrazuzmo: BAK csomópont, brilliáns poén, mennyél haza aludni!
:)

2011.06.09. 23:55:08

És az volt már hogy Bach csomópont?

Integrált Szerverterror 2011.06.10. 02:32:12

Szegény skodás... Biztos abból indult ki hogy náluk a faluba vezető út olyan széles, mint itt egy irány oszt a szénásszekeret előző IK-260 meg a szembejövő MTZ simán elfér egymás mellett lassítás nélkül. Gondolta megmutatja, hogy simán elfér három autó is egymás mellett és ennek hangot is ad. De a sok burzsuj pösti meg nem érti. Cudar egy világ.

FDToth 2011.06.10. 07:55:39

@qwertzu: belső sávban csak úgy mehetsz ha nem tartod fel a mögötted levő gyorsabb autót. ha a megengedett max 70 és annyival is mész a belsőben, de jön mögötted vki 75-tel azt el kell engednek.
Rá kellene jönni már arra, hogy a közlekedésben segíteni kell egymást nem pedig hátráltatni.
Én még városban is, 2 sávos úton mindig a külsőben közlekedem és ha belsőbe is kényszerülök, minél hamarabb kimegyek a külsőbe.
Már jó 8 éve vezetek és pl. pályán egyszer sem villogtak még le. na miért? mert nézem a tükröket és fel tudom mérni, mikor kell a belsőbe átmenni ha előzni akarok. városban ugyanezt alkalmazom.
Max. akkor dudálnak rám, mikor megszűnik a külső sáv, amiben haladok én pedig természetesen irányjelzővel határozottan sávot váltok (nem vágok be, szép lassan átterem az autót a mellettem levő sávjába)
ja és nem ám suzukim van:)

crazy78 2011.06.10. 09:44:07

@Riska: Muhaha... :) Imádom mikor valaki ha a hozzászólása nem a számára várt reakciót váltja ki, akkor rögtön jön a még ócskább mentegetőzéssel hogy "én csak poénnak szánom, és te vagy a hülye amiért nem érted.."! :)) Na látod ez már tényleg poén. :)))
Látod én is csak szándékosan idegesíteni akartalak a "ne vezess autót dologgal", és te erre ugrottál is... "más vágta volna hogy mi a dörgés, és nem vette volna személye elleni támadásnak" :))
Mint ahogy magad írtad, "ha kedved van kötekedni akkor kötekedni fogsz". Ezek után tényleg nem értem... most akkor poénnal szántad, vagy kötekedni akartál??? Dönts már el hogy mi volt a célod... :)))

És legközelebb mielőtt rákattintasz a "Komment küldése" ikonra, olvasd végig amit írtál, nehogy egy hozzászóláson belül ellentmondásba keveredj saját magaddal... :)

Jaaaaaaaaaa....... hogy ez is csak poén volt??? Értem már... megint én vagyok a hülye... :))))

És ne vedd a személyed elleni támadásnak, mert nem az! :) Világbéke! :)

qwertzu 2011.06.10. 09:49:06

@FDToth: Mondjuk a kérdésre nem válaszoltál. Tehát szabálytalanul gyorsan, vagy a lehetségeshez képest lassan menjek, hogy más tudjon gyorshajtani?

Az autópálya egész más dolog ne keverjük ide. Városban szabályos jobbról előzni, előzzön meg jobbról. És mivel előzhet jobbról ezért fel se tudom tartani. Ha valamilyen oknál fogva nem tud, akkor én pont ugyanolyan oknál fogva nem tudok kimenni a szélsőbe.

FDToth 2011.06.10. 09:57:03

@qwertzu: válasz: lehúzódsz. nem tudom miből áll lehúzódni. olyan nehéz? utána visszamehet a belsőbe kóricálni.
Egyébként meg sajnos sokan nem tudják hogyan kell használni a tükröket és csak előre figyelnek. ezek ellen nem lehet mit tenni.
Nem kicsit szigorúbb gyakorlati oktatásokat kellene bevezetni..
Egyik nő ismerősöm megkapta negyedjére a jogsit... én tuti nem engedném vezetni.

persze városban szabályos jobbról előzni, de a folyamatos cikázás nem kicsit balesetveszélyes.
Mindegy, aki dacból sem húzódik le és csak azért is szivat a belsőben annak legyen egyszer szép kis balesete.

Riska 2011.06.10. 10:05:26

@crazy78: hűha haver, tényleg hagyjuk, durvábban kombinálsz mint a nők :D

qwertzu 2011.06.10. 10:12:46

@FDToth: Mondjuk a kérdésre nem válaszoltál. Tehát szabálytalanul gyorsan, vagy a lehetségeshez képest lassan menjek, hogy más tudjon gyorshajtani?

"nem tudom miből áll lehúzódni. olyan nehéz?"
Nehéz. Azért mert elfogyósáv; mert a jobbrakanyarodók megállnak és nekem is meg kell mögöttük; mert szabálytalanul vészvillogóval parkolnak; mert a ki-beálló parkoló autók miatt nekem is meg kell állnom; mert van ott egy buszmegálló; mert a külső sáv kanyarodó sávvá/buszsávvá alakul; mert a következő kereszteződésben balra akarok fordulni; mert kurvára nem érdekel, hogy előttem akar állni a pirosnál hiszen látom hogy piros van; mert tudom menyire van beállítva a zöldhullám, és ha elém megy, akkor lassítanom kell miatta a lámpánál míg amúgy lendületből mehetnék; mert sokkal rosszabb állapotban van a külső sáv, stb... .

Mondom, előzzön meg jobbról, én nem tartom fel. Ha nem tud megelőzni jobbról, akkor én se tudok lemenni a szélsőbe.

Nem dacból nem húzódok le, hanem azért mert én is haladni szeretnék.

kida 2011.06.10. 11:59:46

biztos leírtátok már, de: Bach csomópont JEEEE

egyébként én is láttam múltkor egy arcot aki minden ok nélkül dudált válogatás nélkül mindenkire, egy idő után általános derültséget okozva a környező autósok körében :)

metal · http://electric.blog.hu 2011.06.10. 12:04:32

@qwertzu: "Városban szabályos jobbról előzni"

Alapvetően szerintem sem kell elengedni a gyorshajtót, ha te mész a megengedett legnagyobb sebességgel. De, ha ő meg tud téged előzni jobbról, akkor te le tudtál volna húzódni, amíg elmegy melletted. Ja és jobbról előzni városban se szabályos, csak elhaladhatsz jobbról mellette, de a belsőből ki jobbra, majd utána vissza a belsőbe nem szabályos.

qwertzu 2011.06.10. 12:57:11

@metal: Ha Budapesten ismeretlen helyen megyek kétsávos úton, és illedelmesen kihúzódom a külső sávba, az esetek 90%-ában azt veszem észre, hogy megszívtam, a belső sávban tömegével húznak el mellettem. Itt olvashatod az okokat: @qwertzu:

Leszoktam róla. Oldják meg ők, nem érdekel. Amúgy kimegyek az külsőbe, ha biztosan tudom, hogy nem szívatom meg vele magam.

metal · http://electric.blog.hu 2011.06.10. 13:30:42

@qwertzu: Akkor valami gond lehet a vezetéseddel, mert én például nyugodtan kimegyek a külsőbe, majd be a belsőbe,.... Nem okoz gondot, hogy átsoroljak a sávok között!

qwertzu 2011.06.10. 13:36:47

@metal: Ha a belsőben a kocsik olyan közel mennek egymáshoz, hogy fizikailag nem férsz be közéjük, akkor hogyan mész vissza a belsőbe, ha az előtted lévő kiteszi a vészvillogót és megáll? Rántod a kormányt és majdcsak lesz hely?

metal · http://electric.blog.hu 2011.06.10. 13:41:00

@qwertzu: Én még ilyennel nem igazán találkoztam, néha egy-egy hülye, de a második helyre szinte biztos, hogy beférek. Amúgy meg figyelni kell, nem akkor kell besorolni, ha már megálltál a vészvillogós mögött, mert akkor tényleg nehéz! Még akkor kell, amikor nincs igazán sebesség különbség a sávok között. Ja és, nem kell idegesíteni magad, ha elmegy melletted valaki, a közlekedés, nem verseny. Ha valaki nem enged be, az megy, majd a következő beenged! Tehát nem frusztráltan, de kellő határozottsággal kell csinálni, mert a töketlenkedőket nem engedik be (én se), ez tény!

qwertzu 2011.06.10. 13:49:06

@metal: "Amúgy meg figyelni kell, nem akkor kell besorolni, ha már megálltál a vészvillogós mögött,"
Gondoltam azért lassít mert jobbra akar fordulni. Amúgy nyilván, ha van 50 méterem akkor besorol az ember gond nélkül, de ha hirtelen 20 méteren kellene besorolni, akkor az szopás. És a külsőben menve ez sokkal gyakrabban fordul elő, főleg ha ismeretlen helyen járok. Ismerős helyen nyilván nincsenek ilyen problémák, illetve tudom hol nem szabad a külsőben közlekedni. (Nagykörút pl.)

metal · http://electric.blog.hu 2011.06.10. 13:56:14

@qwertzu: Én azért egy kezemen meg tudom számolni, azokat a szituációkat, amikor megállt előttem valaki, majd kirakta a vészvillogót. Nekem az a tapasztalatom, hogy eljutottunk abba az állapotba, hogy egy csomó helyen a külső sávban jobban lehet haladni, mint a belsőben, mert mindenki ragaszkodik a belsőhöz. Pl. Szilágyi Erzsébet fasor, ott végig menve, szinte mindig gyorsabban halad a szélső sáv kifelé a városból (persze ott mindig van vészvillogós is, de azokat kikerülve is még mindig gyorsabb, mintha a belsőben mennék végig).

FDToth 2011.06.10. 19:47:27

@metal: "Tehát nem frusztráltan, de kellő határozottsággal kell csinálni, mert a töketlenkedőket nem engedik be (én se), ez tény"
Pont ez az ami nagyon-nagyon sok vezetőből hiányzik.
Nem mondom azt, hogy qwertzu ilyen vezető, de van a génjeiben egy kis nyámnyilaság:)
Szélső sáv egyébként tényleg gyorsabb, főleg akkor ha megszűnő. megmosolygom azokat, akik már a megszűnő sáv miatt átsorolnak, de jó 1km-mel előbb:) vannak hülyék, akik nem mernek besorolni...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása