Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Modoros tahó

2011.07.04. 07:04 :: potha

Parkoltunk már mindannyian nem épp megfelelő helyen pár percre. De ha van hely mindenki igyekszik megtalálni a megfelelő pozíciót, amivel senkit sem akadályoz. Ha mégis valakit kellemetlen helyzetbe hozunk, legtöbben elnézést kérünk, és tovább állunk. Leadfoot egy ellenszenves fazonnal futott össze, aki miután tahó módon parkolt, még megsértve is érezte magát.

Egy rövid történetet küldök, ami ma reggel esett meg velem, és rettentően fölbosszantott, ki kell írnom magamból:

Vasárnap (2011.07.03.) hajnalban értem haza egy elég strapás, háromnapos útról, majd pár óra alvás után föl kellett kelnem, és el kellett elugranom valahova. Már igencsak mentem volna haza tovább aludni, de még megálltam a pécsi Táncsics úton lévő pékségnél reggelit venni. A parkoló egy széles udvar, két oldalon merőleges parkolóhelyekkel felfestve. Hely bőven van, kényelmesen el lehet férni, egyáltalán nem bonyolult a ki/beállás. Szépen be is parkoltam orral a bejárathoz legközelebb eső helyre, az én kocsim volt az egyetlen a parkolóban. Bementem, kb. fél percet voltam bent, majd fizetés után megfordultam, és azt láttam, hogy egy kék Brava áll épp az én autóm mögött keresztben, egy srác meg épp száll ki a bal 1-ről, és jön be.

A kép csak illusztráció

Az ajtóban összefutottunk, kérdem tőle: „ez most komoly?”. Erre ő pofátlan módon azt mondta, hogy igen, komoly, és valamit arról, hogy csak beugrik, rögtön jön. Kicsit bosszankodtam, de nem szóltam semmit. Odamentem, nyitom a kocsit, ülök be, mire a srác utánam szól a pékség bejáratán valami olyasmit, hogy „de egyébként úgy kéne kezdeni, hogy Helló, jó reggelt, megtennéd, hogy arrébb állsz?”. Na, erre eldurrant az agyam, bementem, és mondtam neki, hogy biztos beledöglött volna, ha két méterrel többet kell elmennie a bejáratig.

Ez után még lement pár forduló szájkarate, aztán ment mindenki a maga dolgára.

Nem az zavar, hogy fél percet várnom kell, de azért ha szóvá teszem, ne neki álljon már följebb. Egy „bocs”-csal el lett volna intézve az egész. A lényeg maga az elv… miközben egyetlen egy autó van az egész parkolóban, nem állok be a másik mögé, csak hogy (szó szerint) két méterrel kevesebbet kelljen megtennem a bejáratig.

 

 

75 komment

Címkék: hülye parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bgd75 2011.07.04. 07:47:57

Sajnos ez van, majd, ha újra divat lesz rendesen gyereket nevelni, akkor talán...

kolompár szmélgol 2011.07.04. 08:06:37

he-he a poszt 7 ho 4-en, 7 ora 4-kor került fel. potha elvan kitsit.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.07.04. 08:33:23

Ismerem ezt a helyet, szoktam én is reggelit venni, néha van tömörülés rendesen. Alapvetően neked van igazad, nagy baromság volt mögéd állni, mikor üres volt az egész. De. Vasárnap kora reggel lévén valszeg ő sem jókedvéből kelt fel aznap és az agresszió agressziót szül, ez szinte biztos, hogy valaki az ez most komoly kérdésre ne úgy reagáljon, ahogy az elvárható lenne. És ugye a mai világban mindenki az igazát hajszolja, hogy de hát a másik volt a hülye, meg nekem volt elsőbbségem stb. Elsőbbséged akkor van, ha megadják, igazad meg akkor, ha ha a másik is elismeri. Pl ennyivel: Bocs, de légyszi ne állj mögém, mert sietek.Köszi. Erre tuti az lett volna a válasz: ööö, bocsi, nem haragudj. És félreállt volna. Néha nehéz, de a higgadt nyugodt viselkedés sok mindent megold és magadat is megkíméled a sok bosszúságtól. Mondom ezt úgy, hogy én is eldurranok néha, de sokszor segített már ez a dolog és nagy k anyázás nélkül mosolyogva köszöntünk el egymástól egy-egy neccesebb szitu után.

dr. _mmm_ 2011.07.04. 08:34:35

Egy fényképet csinálhattál volna.... biztos örült volna ha felkerül ide..

Azt tudja valaki hogy ha az ilyet eltolom a kocsimmal.. akkor mi az ábra?

kolompár szmélgol 2011.07.04. 08:39:37

woodooman

Ha eltolod a kocsival, el lesz tolva.
Bissztos nagyot nezne.
Amugy megneznem hogy tolod el, ha be van huzva a kezifek, meg egyesben van:)

szaGértő 2011.07.04. 08:43:20

Én egyszer erdélyben jártam így, mentem egy barátomhoz, leparkoltam a lakótelepi kib... nagy parkolóban.

Este jöttem ki, előttem állt keresztben egy LADA taxi. Dudálok, kiordít a tulaj az emeletről, hogy az az ő helye, és büntetésből ott fog állni reggelig.

Ment egy kis szájkarate, mert honnan tudtam volna, hogy bérelt helyek vannak, (kiírva nem volt), majd közöltem vele, hogy számolok tízig, és elindulok.

Kilencnél odébbment.

dr. _mmm_ 2011.07.04. 08:44:29

@kolompár szmélgol: Nem kézzel.. hanem kocsival tolom el. És mivel oldalt áll elég könnyen ki lehet fordítani.

HakapesziM 2011.07.04. 08:44:47

Igazi bunkókkal nehéz szót érteni. Én úgy oldom meg a vitás helyzeteket - persze nem mindig könnyű - hogy rém udvarias vagyok. A tőlem telhető legnagyobb udvariassággal kérem meg az illetőt, hogy ugyan álljon már el előlem. Ez gyakran bejön az igazi tuskókkal szemben is. Az ilyen eleve agresszív fellépésre számít, és nem tud mit kezdeni az emberi hangnemmel, egyszerűen nem találkozott még ilyennel. Sokszor bevált már.

kolompár szmélgol 2011.07.04. 08:54:02

woodooman

En is kocsival ertettem.
De a motor oldalon ertelemszerüen nem kell probalkozni, max. a hatuljanal, ott kisebb a tömeg, de ha be van huzva a kezifek ott sem könnyü. En mar probaltam, hidd el tenyleg nem könnyü. Es ha olyan a lökharito, akkor maradando serülest szenved a te autod is.

tataugebu 2011.07.04. 08:58:14

A föld intelligenciája álladó. Népessége növekszik.
Sajnos annyi a bunkó, hogy rettenet! Sok ember a személyes névmások közül csak egyet ismer: ÉN! :(

dr. _mmm_ 2011.07.04. 09:01:02

@kolompár szmélgol: Ha olyan kocsival vagyok lehet nem is érdekelne az én kocsim sérülése.. de a "következményekre" lennék kíváncsi.

kolompár szmélgol 2011.07.04. 09:08:57

woodooman

Gondolom, ha kis hülyegyerekröl van szo, biztos el kezd pattogni, hogy apu penzen vett autojat összetöröd, meg a szep Homasita-s csilivili bisz-baszok, megserülnek. De lehet azt is tenni, hogy adsz egy tockost a gyereknek, elveszed a kulcsot, es szepen odebb allsz, megmutatva hogy kell szepen parkolni, valszeg a nezösereg is örülne egy ilyen lattan.
Ha meg nagydarab csavorol van szo, nem kell beszarni. Legalabbis en nem szoktam, mert lehet hogy magas, meg nagy a karja, viszont az ilyenek csak latvanyizmokra gyurnak, labra nem. Igy egy laza rugas a piricka labara azt mar el is dölt, mint a rohadt nad. Sajna az ilyen nepet csak igy lehet nevelni.

dr. _mmm_ 2011.07.04. 09:43:39

@kolompár szmélgol: Ezeket magamtól is tudom.. de az esetleges jogi következményekre gondolok.

2011.07.04. 09:45:01

@szaGértő: Nálunk is így van a belső udvaron, hogy mindenkinek saját helye van, de csak a lakók ismerik a rendszert, mert kiírva nincs semmi. Idegen csak látogatóba jön valakihez, és akkor felvilágosítja az illető. A barátodnak illett volna tudnia, és figyelmeztetnie téged.

dr. _mmm_ 2011.07.04. 09:54:10

@sbronzo: Azért más egy belső udvar, és más egy lakótelepi parkoló.

Ahammm 2011.07.04. 10:20:15

Miért nem fényképezed le??????????
Nem értem a posztolót! De potha téged sem, mi a francért raktad ki?

Legalább látnánk is valamit...

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.07.04. 10:31:37

@akos696: Szerintem attól a pillanattól kezdve, hogya fiatos tahó (vagy bárki) beáll eléd úgy, hogy nem tudsz kiállni, nehogy már az legyen feléd az elvárás, hogy kedvesen mosolyogva szóljál neki. Azt meg végképp nem értem, miért kellene arra törekednem, hogy "mosolyogva váljunk el".

A dolog ott kezdődőtt, hogy a fiatos tahó egy végtelen nagy pofátlansággal indított, utána meg rátett még egy lapáttal azzal, hogy még ő próbálta kioktatni a másikat jómodorból.

Mondjuk én lefényképeztem volna a kicsiját, az biztos...

Tibi88 2011.07.04. 10:31:53

@kolompár szmélgol:

A nagydarab csávót betámadni necces. Nagyon sokan nem látványra gyúrnak, sőt...
Ismeretségi körömből 10ből 9 gyúrós küzdősportot is űz, nem is egyet. Szóval bepróbálkozol nála egy lábrúgással és utána szétver... :)
Ha meg megnézel egy igazi thaiboxost, akkor nem is látod rajta hogy edzene. De sok sikert.

1kutya 2011.07.04. 10:32:56

eeez semmi! minap az utcánk végében lévő kisboltnál, ahol szintén nagy kavalkád szokott lenni, a picsa szimplán megállt az utca közepén, lezárta az autót és elindult be a boltba! mikor rádudáltam, meg egyszerűen közölte, hogy "Csak beugrok!".
akkor fordult csak meg nagy dérrel-dúrral, mikor a cégest szépen nekiengedtem a hátsó lökösnek és megkérdeztem, hogy "Akkor eltolhatom?":)

Szelid sunmalac 2011.07.04. 10:49:15

@kolompár szmélgol: Hmm....Nalunk a legtobb 2-3 danos mesterbol szerintem az egvilagon nem neznel ki semmit. Sot! A valogtatott vilagbajnoki ezustermes egy 165 centis nyuzuge csavo. En 97 kilo vagyok, es megis uugy torte be az orrom, hogy kozben epp sikerult egy porgorugasat haritanom.

De hajra! Sok sikert a nyuzugekhez!

Amugy meg ceges autom vna. Ha szarra torom is 8000-et fizetek max. Szerinted nem eri meg nekem ha barkinek romma torom lenduletbol az autojat ilyen esetben?

kolompár szmélgol 2011.07.04. 10:51:35

Tibi88

De azert az latszik, hogy melyik üz küzdösportot. pl.: amelyikenek a bele kilog, meg 6 reteg haj van a tarkojan, azt nehezen hiszem el, hogy sportol. Amugy a thaiboxos tenyleg karcsu, de en ugy tudom ök pont nem bunkok, mert tanulnak önuralmat. Akiket en ismerek Muay Thai harcosokat, azok nem a bunko fajtabol valok, persze kerdes, melyik hasznalna a valo eletben is a tudasat. Amugy igen, egyet rugnak azt fekszik mindenki:)

kolompár szmélgol 2011.07.04. 10:55:36

Szelid sunmalac-Elmeny designer

Latom mindenki a nyüzügekkel jön. Azert a harcoson latszik, hogy rendszeresen sportol, mas a testtartasa. Az igazi nyüzügenek vastagabb a könyöke, mint a karja, raadasul a testtartasa is inkabb kerdöjel, mint felkialto jel.

2011.07.04. 11:03:04

@woodooman: román viszonyokat nem ismerem, de úgy látszik SzaGértő sem! Az ott lakó barát viszont ismerheti.

Tibi88 2011.07.04. 11:03:09

@kolompár szmélgol:

8 éve járok edzőterembe és nem így van :)
Te a szétkokszolt emberekre gondolsz, akik ugyan úgy csinálhatnak valami küzdősportot. Például egy ketrecharchoz nem kell vékonynak lenni mert lehet, hogy rúg 2t utána meg levisz a földre és az életben nem kelsz fel.
Van 140 kilós ismerősöm 40 feletti, izom nem nagyon látszik rajta már. Közben pedig olyan gyors hogy én nem tudnám megütni, ha meg eltalál többet nem kelek fel.

Lehet nekem vannak rossz ismerőseim, de aki komolyan csinálja az az éjszakában dolgozik és kérdezés nélkül üt ha kell.

Csigorin 2011.07.04. 11:15:06

Ket udvariassaggal nem megaldott emberke keri szamon ezt kolcsonosen a masikon.

Birom mikor azok oktatnak ki illembol akiknek fingjuk sincs rola ("ugy kellett volna kezdeni hogy"), vagy azok tahoznak, akik koszonni se kepesek ("ez komoly?")

kolompár szmélgol 2011.07.04. 11:15:10

azert 140 kilot megmozditani kell hozza egy kis idö, meg erö is. Egy 70 kilos szerintem könnyebben megmozdul, lasd ott van az az amerikai Szörny, nagydarab meg minden aztan megse valami faszagyerek. Igazi thaiföldi harcosokkal ki sem allna, raadasul valami pankrator. Volt eleve vicc az egesz faszi.
Es igen neked vannak rossz ismeröseid, a ketrecharc nem eppen az önkontrollrol szol :)

Alikam 2011.07.04. 11:31:13

@promontor: Igazad van viszont, azért mert az egyik egy éktelen tahó, azért nem kell nekünk is a szintjére lemenni.

Szerintem ha fölényesen: "legyél kedves álljál el az útból"-al indított volna a posztíró, akkor sakk-mattot kapott volna a köcsög.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.07.04. 11:34:23

@promontor: Ehhez kell felnőni agyilag, hogy az ember átlássa,az agresszió mindig csak ront a helyzeten.Tudod, okosabb enged... Lehetne egyből jól arcon baszni kérdés nélkül. Az jobb? Azért kell mosolyogva elválni, mert így nem fortyogsz még percekig, hanem jó érzéssel mész tovább, nincs már mindjárt elbaszva a reggeled. Ehhez nem kell sok ész, hogy átlássa az ember. Tudod, aki akkora paraszt, hogy odaáll a seggedbe, mikor üres az egész parkoló, attól nem lehet intelligens viselkedést várni, pláne ha mindjárt agresszívan reagálsz. A verekedésnek meg soha nincs jó vége, mert az egyik számára komoly sérülés is lehet a másik számára szépen elhúzódó rendőrségi ügy lesz a vége. Mind a 2 oldalt megjártam már, egyik sem jó, nem okoskodok, csak a tapasztalat beszél belőlem.

2011.07.04. 12:07:46

@akos696: Egy férfinak szüksége van időnként agresszióra, tőle jobban áll a cerka.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.07.04. 12:08:29

@Alikam: @akos696: Ez elvileg nagyon szépen hangzik, de ha netán a gyakorlatban valaki mégis felhúzza magát, akkor azért azt a magam részéről megértéssel kezelem, szemben azzal, amit a másik fél (negyed vagy leginkább huszad) csinált.

Azt egyébként nem tudjuk, hogy a posztoló milyen hangon mondta az "Ez most komoly?" mondatot, de szerintem ez még önmagában nem agresszív és semmiképp nem a tahó fiatos szintje, az ugyanis ennél sokkal mélyebben van.

Egyébként egyetértek, hogy nyilván lehetett volna jobban kezelni a helyzetet, az én javaslatom ilyenkor valami olyasmi lenne:

"Persze, menjen csak, addig csinálok pár fotót..."

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.04. 12:08:48

@Tibi88: Nem az a baj az ilyenekkel. Hanem az, hogy sosem tudod mi van nála. Vagy hogy nem fordul-e be a következő pillanatban 15 haverja, vagy nem jön-e segíteni Neki egy túlbuzgó járókelő, mert csak annyit lát, Te ütsz először.
Meg az önéletrajzban sem néz ki jól az a 3 év sitt.....

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.04. 12:23:05

@akos696: de ha jól arcon baszod kérdés nélkül, akkor sem fotyogsz percekig, ő meg jó sokáig emlékezni fog az esetre, és nem kockáztat még egy orbitális pofont (vagy rosszabbat).

isti77 2011.07.04. 12:40:54

Elnézést, kié a kék Brava, defektes első kerekekkel, és betört szélvédővel?

Leadfoot 2011.07.04. 12:54:45

@Csigorin: Igazából annyira ledöbbenten ezen a taplóságon, hogy nem nagyon jutott eszembe udvariaskodni. De nem is hiszem, hogy kellett volna, illetve hogy amit mondtam, olyan nagyon bunkó és sértő dolog. ha úgy kezdtem volna, hogy "a retkes ... anyádat te ..., mi a ...nak álltál így meg", az más lenne.
És egyébként se hiszem, hogy ha valaki ilyet csinál, az megérdemli a kedvességet, vagy hogy meghatja, ha szépen kérem.

@promontor: Szerintem elég jól látod a dolgokat. Ha valaki leköp az utcán, ahhoz se úgy mész oda, hogy "elnézést uram, ha nem zavarom, lenne szíves megmagyarázni, hogy miért helyezte el a nyálát az ingemen?"

Az általam idézett mondatot ("Ez most komoly?") nem mondtam sértően, nem emeltem föl a hangom, inkább csodálkozva jött ki.

Tibi88 2011.07.04. 13:00:41

@kolompár szmélgol:

Amerikai focista volt, de őt ne nézd. Pár év harci múlt...
Több mint 30 év box után hidd el, hogy van aki nagy testtel is gyorsan mozog. Én sem hittem el először.

@newtehen:
A több ember csak a kisebbségnél játszik. Egy az egyet hidd el szívesen néznek a haverok.

Nem tudom amúgy kirakják e posztnak majd, de szombaton volt egy sztori velem. Taxis kapott egy pofont...

szaGértő 2011.07.04. 13:16:34

@sbronzo: Hát, egy több, mint ezer lakásos lakótelepen a fasz tudja, ki kivel van.

Azonkívül, leszarom a szokásjogot, a KRESZ felülírja.

2011.07.04. 13:17:58

@szaGértő: A KRESZ-t meg az ököljog! Főleg Romániában! :D

kolompár szmélgol 2011.07.04. 13:19:53

Tibi88

Moszt mer bantottad szegeny taxiszt. Szmelgol moszt nagyon szomoru:)
Viccet felreteve, taxis? hm... lehet megerdemelte igy latatlanban is. Itt kint is van egy par.... nepmüveszeti cserepedeny

Tibi88 2011.07.04. 13:22:24

@kolompár szmélgol:

Tömören annyi hogy lakótelepen kb 50el jött, csikorgó kerekekkel állt meg az álló! autóm mögött. Kurvaanyázott, aztán kiszállt és amikor elmagyaráztam neki miért kéne itt lassan menni, elintézte egy leszarommal...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.07.04. 13:49:43

Nekem a kedvencem a fullos parkolóban, két hely közé ferdén beálló Hajdú Péter reinkarnáció. Ezt nagyon tudjuk, mi magyarok... :)

Tibi88 2011.07.04. 13:56:58

@TrueY:

Csütörtökön pólus centerbe beugrottam. Normálisan leparkoltam a vonal közé ( ott szerintem szűkebb a parkoló mint a normális helyek) mire visszaértem mellettem állt egy splash. Tükör-tükör közé nem fért be a kezem... azon gondolkoztam, hogy átmászott és az anyóson szállt ki, vagy a csomagtartón... :D
Szerencsére nem az én oldalamra állt. De ilyenkor mindig megfordul a fejemben, hogy körözök amíg 2 helyet nem találok és leteszem keresztbe (szoktam, de a kihalt részen)

kolompár szmélgol 2011.07.04. 14:05:05

Tibi88
Akkor az nem 50-el jött :(

TrueY

Az igazi müveszet az, amikor Smarttal, vagy valami kis autoval ket helyre allnak. Fingom sincs, hogy sikerül nemelyiknek:)

Loyal - www.loyalmunkaruha.hu · http://www.loyalmunkaruha.hu 2011.07.04. 15:51:17

1.9 szívó dízel Berlingoval már volt rá példa, hogy szó szerint helyett kellett csinálnom magamnak :P Ha jó gumid van, jó tapadással egy Swift-et simán eltolsz hátramenetben :D

D4D 2011.07.04. 17:43:13

Amennyiben a vezető oldali ajtó feléd van, akkor ilyen esetekben a helyes eljárás ráállni a sofőrajtóra, olyan 2 milliméternyire, majd duda folyamatosan.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.04. 17:46:01

Én ilyenkor azonnal ülök az autóba és állok is a paraszt elé, 5 centire:-) Volt olyan, a kollégám is ott volt, én elé, a kolléga mögé, aztán autók bezár és balra el...:-))Nem egyszer csináltam meg, volt már olyan, akit a másik kollégám megsajnált,(a kocsikulcsok nálunk, két autót tettünk a parasztjára) mert már majdnem sírt a pali két óra után és odavitt egy emelőt, felemelte az autót és eltolta.-) A fickó adott neki kétezer forintot, jattot:-)) Az ilyen megérdemli! Adni kell nekik!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.04. 17:49:02

@kolompár szmélgol: Mint a xart, úgy tolom el..Szinte bármekkora autót el lehet tolni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.04. 17:52:35

Akik szerint pedig ilyen esetben finomkodni kell, nos, én erre a kedvenc idézetemmel válaszolnék, még ha kicsit fennkölten is hangzik, igazi nagy okosság:
"Goethe: "Légy udvarias!"- A csőcselékkel, ember?
A durva zsákot nem varrják selyemmel!"

Ebben a szituban semmi ,de semmi finomkodni való nincs. Ez az ember a másik fejére xart, minden ok és szó nélkül.

yxcvbnma 2011.07.04. 18:55:34

Én ma jártam úgy, hogy a kocsimhoz értem, és még elszívtam indulás előtt egy cigit. Kicsit korábban végeztem, így volt időm, a kocsimban meg ritkán cigizek.

Hirtelen megérkeztek a közterületesek, megálltak az utcában, és nekiálltak szorgalmasan bilincselni a saroktól 5 méteren belül állókat (kitett sárga villogóval, forgalmat nem zavarták, nem ez a poén).

Épp azon filóztam, hogy jééé mennyi bilincs fér bele a puttonyos kocsijukba, és milyen pikk-pakk dobják fel a szabálytalankodókra a bilincset, meg hogyhogy nem bkv ellenőrösdít játszanak ezek, amikor egy golfos hölgy megáll a másik sarkon 5 méteren belül , kb 30 méterre a közteresektől.

Amikor megy el mellettem a hölgy, szólok neki, hogy tán most tényleg nem kéne odaállni, mert tuti h bilincs lesz vége a dolognak. Erre a nő rám támad, hogy mit képzelek, miért ne állhatna oda, meg én ne dumáljak neki, mert csak a postát hozta a sarki postába...

Tök nyugodtan válaszoltam neki, hogy rendben, engem nem érdekel, de kiállok a parkolóhelyről, és álljon be oda, és akkor nem kap bilincset, én már úgyis indulok lassan tovább.

Ekkor már kiabált velem, hogy én ne akarjam őt ugráltatni, ő oda áll ahol neki tetszik ,meg mit utasítgatom bármire, és ezzel elrohant.

Mire a cigimmel végeztem a Golf kerekén már ott figyelt az új extra...
Aki hülye az hülye...

Vladimir Harkonnen 2011.07.04. 18:59:36

Én az ilyeneknek bele szoktam tolatni az oldalába, majd "Bocs, nem hittem volna, hogy valaki itt áll!" felkiáltással tovább állok!

A Tesco parkolóban meg aki túl közel áll meg, annak az ajtómmal szoktam csapkodni a kocsiját (néha kell is, mert alig férek be behúzott hassal! Gondoltátok volna, hogy ezek a nagy BMW-k ilyen kemények? A múltkor legalább ötöt kellet löknöm, hogy meglátsszon a helye, igaz csak 20 cm-t tudtam lökni, mert annyira rámállt a tahója!

Tudom én is az vagyok, ráadásul a kocsimat se féltem...

tundrazuzmo (törölt) 2011.07.04. 20:54:53

@Leadfoot: Értem én, hogy meglepődtél. De a kommentek már más irányt szabtak a sztorinak: Ketrecharcolsz, vagy edzőterembe jársz? Az éjszakában dolgozol? Hány kiló vagy, és milyen gyorsan ütsz?

:)

Leadfoot 2011.07.04. 20:58:30

@tundrazuzmo: Igen, vettem észre. :-D Még 40-50 komment, és arról fog menni a vita, hogy Uzit vagy MP5-öt jobb-e a kocsiban tartani ilyen esetre. :-)

tundrazuzmo (törölt) 2011.07.04. 21:09:20

@Leadfoot: Jaja, beszélget majd két értelmes egymásra licitálva:
- "Én két viperát is tartok a kocsiban, az egyik valódi, a másik acélból"
- "És minek neked az acélvipera?"
- "Betörni a biztonsági üveget, ami mögött a gránátok vannak, ha komolyra fordul a szitu..."

;)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.04. 21:30:05

@tundrazuzmo: Bírom az ilyen képmutatókat, mint ti:-) Családod ki védi meg helyetted, ha az élet úgy hozza? Akkor is magyarázol, mikor életed értelmét felfektetik a motorfedélre és Te meg jössz azzal, hogy de ez nem intellektuális? Képmutató majom viselkedés. Beszari vagy-e? Tudod majd egyszer rájössz, nem mindent lehet ám "agyból" kidumálni. Ahhoz,hogy ezt felfogd, szintén ész kell.(kéne)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.04. 21:48:14

a dolog, nemelyik mas orszagban, eleve ott kezdodik, hogy megzsufolt parkolo eseten sem allom el a masik utjat
ugy eszembe sem jut
nem nekem, ugy altalaban senkinek
az elintezesi mod valtozo, en rendort hivnek

Perillustris 2011.07.04. 22:04:33

@Vladimir Harkonnen: Persze-persze. Nem tolatsz te bele senkibe, főleg, ha ott a kocsi tulaja.

tundrazuzmo (törölt) 2011.07.04. 22:07:19

@aabroncs.hu: Ha találkozunk, és okot adsz rá, akkor puszta kézzel szedem ki a keringési rendszeredet. Az lesz aztán képmutatás. De ne ijedj meg nagyon, mert csak agyból dumálok - amíg nem adsz rá okot.

Az erőfitogtatásról pedig csak annyit, hogy senkit nem a szája alapján szoktak megítélni egy bunyóban, hanem, hogy hány mp alatt teszi harcképtelenné az ellenfelet. Mennyi a rekordod szájkaratéban?

Vladimir Harkonnen 2011.07.04. 23:30:56

@Perillustris:

Ha ott van akkor nem kell, mert a kövér gázadásra eltakarodik!
:D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.05. 08:46:25

@Tibi88: Nem akkor van gáz, hanem amikor pár nap múlva összeszedi magát, 2 barátjával megkeres revansért, és Te épp a 3 éves kisfiad sétáltatod... Vagy épp helyetted a 17 éves formásodó lányod találja... Vagy a 75 éves nagypapád csúszik el a jégen...
Mindenkinek van gyenge pontja, hidd el, nem jó a haragosokat gyűjteni.

Izz Al Din 2011.07.05. 14:27:12

@akos696: Nagyon jó a szemléleted, elismerésem.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2011.07.05. 15:19:42

@tundrazuzmo: Épp erről beszélek, látod? Te szájkaratéról beszélsz, de nem ezt kérdeztem. Ezt kérdeztem, ha Te olyan nagyon ellene vagy az agressziónak, mint csinálsz, mikor nem lehet kidumálni a szitut?? Akkor is előveszed a nagy arcot?? Mert itt, elbújva a nickneved mögé, egyelőre Te vagy aki szájkaratézik. Én pontosan tudom, hogy mit és hogyan szoktam erre reagálni, ne félts. Volt is és lesz is még ilyen, de én megvédem a szeretteimet, de helyetted ki védi meg őket, mikor nem elég dumálni?

mohopasi 2011.07.08. 12:14:09

Ez kibaszott nagy divat lett. Ajtóban letámasztani a verdát függetlenül a külvilágtól. Az ilyen paraszt ha tehetné ki sem szállna, menne a pultig kocsival. Persze sosem csinálnám meg, de ilyenkor álmodozom az autómra egy bozótrácsról, meg nagy gázról.

Navarone 2011.07.13. 13:56:12

@promontor: de igen. Ugyanis kedves hanggal el lehet érni bármit.

Két példa. Egy ember le akar szállni a buszon, és az ajtóban áll egy másik. Kétféle reagálás.

1.
- Húzzon már arrébb, le akarok szállni!
- Húzzon egy másik ajtóhoz, majompofa!
- Mit képzel, itt akarok leszállni, takarodjon innen!
- Juszt se! Köcsög!
[...verekedés, rendőr]

2.
- Elnézést, szeretnék leszállni, megtenné, hogy arrébb áll?
- Máris, ha lassít a busz, akkor helyet tudunk cserélni
- Köszönöm, nagyon kedves.
- Ugyan, nincs mit.

És még talán biccentenek is egymásnak leszálláskor.

Te melyiket választod? Rád melyik jellemző?
Amilyen az adjonisten... :)

Navarone 2011.07.13. 14:11:11

@Leadfoot: ne hasonlítsd össze azt, hogy pillanatra akadályoztatva volt az autód azzal, hogy valaki leköp. Vagy ennyire frusztrált vezető vagy, hogy ettől felmegy benned a pumpa? Tényleg nem jó helyre parkolt, de ha intelligens lennél, tudnál úgy is kommunikálni, hogy az ne frusztrációt okozzon mindkét félben. És tudod, ha valaki így szól volna oda nekem, ha én rosszul állok oda, akkor tuti nem sietek elintézni neki azt, hogy kiállhasson. Ha kedvesen kér, rohanok.

Leadfoot 2011.07.13. 14:14:19

@Navarone: Ja, értem, még nekem kellett volna bocsánatot kérnem, amiért úgy állt be a tök üres parkolóba, hogy én nem tudtam elmenni.

Navarone 2011.07.13. 14:18:13

@Leadfoot: Nem kell bocsánatot kérned. Intelligensen kell kommunikálni. Megkérni, hogy ne álljon oda. Ha nem teszed ezt, nem vagy jobb mint az, aki bunkón rád parkolt. Kár, hogy nem tanítottak meg arra, hogy kell kommunikálni az emberekkel.

Leadfoot 2011.07.13. 14:29:22

@Navarone: Nem hinném, hogy ha valaki ekkora ordenáré bunkósággal nyit, és ennyire magasról szarik a többi emberre, az kiérdemli, hogy ennél szebben beszéljek vele.
Egyébként nem hiszem, hogy az én kérdésem bunkóság volt. Elvégre nem az édesanyjába küldtem el.

Normál esetben teljesen nyugodt, illedelmes, előzékeny (és szerény :-D) ember vagyok, de - már bocsánat - nem hinném, hogy jó pofát kéne vágnom ahhoz, hogy a fejemre szarnak.

Szerintem egyébként csak idegesíteni próbálsz, nem hinném, hogy te jó pofát vágnál hozzá, ha valaki paraszt veled.

Navarone 2011.07.13. 14:32:24

@Leadfoot: Miért idegesítenélek? :) Nem ismerlek, csak egy szeletet láttam az életedből. Abból pedig az jött le, hogy nem tudsz kommunikálni ilyen helyzetben.
De igen, ha valaki bunkósággal nyit, attól még maradhatunk intelligensek és kulturáltak. A te kérdésed nem bunkóság volt, de nem is kulturált.
Próbáld ki egyszer a hatékony kommunikációt, meglátod, sikeresebb leszel tőle ;)
UI: elég sokat vezetek, gyalogolok, kerékpározok, BKV-n is utazom, sőt repülővel, és bizony mindenhol adódnak kellemetlen szituációk. Ennek ellenére sikerült mindig megőriznem a kulturált kommunikációt ;)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.07.13. 14:41:37

@Navarone: Az a baj, hogy sántít a hasonlatod, mert a két viselkedés (eléd parkolok, majd lelépek vs. eléd állok, de ha megkérsz, egy pillanat alatt félrállok) nem ugyanaz a kategória.

Majd ha feltalálják a beszélő autót, amelyik magától odébbál, akkor stimmelni fog... ;-)

Navarone 2011.07.13. 14:47:50

@promontor: én csak magamból indulok ki, és mivel nem vagyok frusztrált vezető, nálam ez ugyanaz a kategória. Egyébként ha normálisan szólt volna a tisztelt posztoló a sofőrnek, biztosan rögtön arrébb állt volna. Ha netán még rá is mosolyog (horribile dictu!!! :D), saját magát sem idegesítette volna fel. A végeredmény: két frusztrált pötsch. Az egyik nem tud kommunikálni, a másik parkolni.

Egyébként a meleg hozza ki az ilyen emberekből a tajparaszt viselkedést? Ez már talán a negyedik verbális erőszakos topic, amit olvasok....

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.07.13. 14:55:44

@Navarone: Ha nálad ez a kettő ugyanaz, akkor ez köztünk süketek párbeszéde lenne, szerintem zárjuk is le.

Navarone 2011.07.13. 14:59:32

@promontor: valóban süketek párbeszéde. Veled ellentétben én ugyanis nem csinálok presztizskérdést egy ilyen helyzetből, és meg tudom kérni intelligensen a másik felet arra, hogy odébb álljon. Szerencse, hogy nem vagyok frusztrált autóvezető ;)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.07.13. 15:09:19

@Navarone: Kár, hogy ezt a fenenagy intelligenciádat arra használod, hogy kommentekben oktass ki másokat.

Navarone 2011.07.13. 15:14:05

@promontor: mindenesetre nem pattogok, csak mert valaki az autóm elé állt ;) meg tudom kérni kedvesen is, hogy álljon arrébb ;)

Hejjj, de vicces, hogy valaki ilyen apróságból ekkora problémát tud gyártani :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása