Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Autós élmények a budai hegyvidéken

2011.07.16. 12:23 :: Don Blasius

Mai posztunk beküldője több példát emelt ki, amikben hölgyek az "elkövetők". Én úgy gondolom, hogy a bénázás vagy a szabályok be nem tartása egyaránt jellemző lehet mindkét nemnél. Nem általánosítanék, mert szerintem sok nő vezet jól. Mindenesetre András jól kifogta szűkebb környezetében a vezetni nem tudó autóstársakat, ezek a szituációk engem is zavartak volna.

Front van, vagy csak a nők szövetkeztek ellenem, miután kommentemben Mónikát a konyhába kívántam.
Pedig írtam, hogy tisztelet a kivételnek! De hol van a kivétel?!

1. Kanyarodnék ki a Németvölgyi útra jobbra, kis ívben, érkezek a kereszteződéshez, a főúton nekem jobbról, mellém kanyarodik be egy nő, levágva a kanyart és majdnem nekimenve' a kocsim bal elejének. Rádudáltam, hogy ezt ne tegye, de még ő volt felháborodva, hogy mit keresek én a saját sávomban, amikor ő nem tud normálisan kanyarodni.


2. 100 méter múlva kanyarodok a Hegyaljára jobbra, 60körüli maca, arcán vakolat, a piros kör helyén gyalogol pont velem szemben, az út mértani közepén. Megállok előtte, látszik az arcán, hogy marha nagy szívességet tesz nekem azzal, hogy arrébb lép kettőt az út közepéről, jó hogy nem küldött el a francba, amiért zavartam a gyaloglásában, még csóválta is a fejét. Az 1. képen látszik, hogy az út túloldalán ott a zebra, de ha neki mindenáron ilyen sürgős, akkor is mehetett volna az út szélén, nem a kellős közepén. Nem baj, majd más megtanítja közlekedni.

 


3. 200 méter nyugodt haladás után a Hegyalján lefelé citroenes mami áll a féken és csorog le 30-cal. Aztán 20-szal. Aztán 10-zel, de nem tudom megelőzni, mert jönnek szembe. A szembejövő kiteszi az indexét balra, hogy előttünk elhaladva bekanyarodjon egy mellékutcába. Mami nyom egy satut, nem szólt nagyot, 10-ről 0-ra, de azért nem örültem neki. Elengedte a szembejövőt, gondoltam itt a lehetőség, és leelőzöm, igen ám, de amint mellé értem, nyilván neki is sürgős dolga lett, így végeredményben padlógázzal alig tudtam beférni elé, de csak sikerült. Iskola miatt 40-es tábla következett, le is lassítottam, persze jött a seggemben, aztán elkanyarodott. Wtf.


4. Újabb 200 métert tettem meg, már ezt a posztot fogalmaztam magamban, amikor a Sas-kanyarban vmi szürke suzukis mutter kitette a kocsiját elém, de csak mert se előttem, se mögöttem nem volt senki az egész környéken. Miután első sorból szemtanúja lehettem a parádés kiállásának, megtapasztaltatta velem, hogy milyen is 15-tel bevenni egy kanyart, aztán milyen kivenni a váltót üresbe, és hagyni, hogy a gravitáció meg a lejtő tegye a magáét. Hát, elárulom nektek, elég rossz és elég lassú folyamat. Mondhatni idegtépő, főleg az előzmények után. De cserébe ő viszont hagyta magát megelőzni...


4+1. A kronológiai sorrendet megtartva következzen most az "ellenpélda". Logisztikai malőr miatt az Apor Vilmos téren ismét a hegy felé kellett vennem az irányt, (2. kép) a fekete nyíl jelzi utamat, főútról kanyarodtam volna be balra. A fekete autó helyén állt valaki, várva, hogy kisorolhasson, de egy ételfutár úgy gondolta, hogy egyirányúsítja az utat, így beállt a piros téglalap helyére, ezzel tökéletesen elzárva az amúgy szabad utamat. A feljebb olvasható 4 pont miatt igazából számítottam rá, hogy az emberek ma hülyék/agresszívek (melegfront), de azért a csávó bátorsága meglepett. Nem dudáltam, nem mutogattam, megálltam előtte fél méterrel, behúztam a kézit és vártam, egyedül egy "oldd meg, pajtás" hangzott el a számból. Igen, megvárhattam volna a kanyarodó sávomban, amíg elmegy onnét, de ekkor már nem voltam ennyire hidegvérű. A srác a lehető legnagyobb természetességgel intett egyet, és elmanőverezett az autójával. Úgy látszik ez náluk természetes dolog.

 


5. Hazafelé menet azért még lett a tortára HAB, BAH csomópont (hogy ezzel a gyenge tükör-szóviccel éljek...), felfelé a Hegyalján, 3.kép, fekete nyíl én vagyok, az én sávomból csak egyenesen lehet menni, a piros nyíl a hölgy, aki két kézzel fogja a kormányt cserébe nem lát ki semmit, vagy ha mégis, nem érti, hogy mi történik. A hölgy sávjából csak balra lehet kanyarodni, mivel szemben buszsáv van, ami fentről érkezik. A nőt természetesen ez sem zavarta, ahogy előzőleg az indexelés hiánya sem, ment tovább egyenesen, mellettem, a szembe buszsávban. Mellé érve rádudáltam kettőt és próbáltam neki mutogatni ha b.szomnagy BUSZ feliratot, ami ráadásul fejjel lefelé láttunk, de nem vette a lapot, csak jóval később.

 


Az, hogy valószínűleg megbüntetik, mert a kereszteződésben a buszsáv be van kamerázva, szerintem nem megfelelő, ugyanis ez nem bírság kérdése, hiszen fogalma nem volt arról, hogy mi történik, egy büntetéstől meg nem fog megjönni az esze a vezetéshez. Szerintem más az, ha a rohanó taxis kielőzi a sort, mert ő tudja mit csinál, ha őt megbüntetik, lesz visszatartó ereje.

De vannak olyan emberek, akiken csak az segít, ha valaki megfogja a jogosítványukat és kettétöri.

84 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia béna mazsola előzés női sofőr gyalogos buszsáv kanyarodás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.07.16. 12:46:39

Ti még otthon szerencsések vagytok, hogy a fogalmatlan nők nagy többsége nem alvázas monstrum terepjárókkal, vagy SUV-okkal közlekedik, mint itt... Itt anyunak megvesszük a legnagyobb dögöt, amit meg tudunk engedni magunknak, betesszük a 2-3 gyereket hátra, aztán indulhat is a guruló bölcsőde. Persze menet közben etetni és fegyelmezni kell a kölköket, miközben hatvannal robog a két és fél tonnás döggel, az utat még véletlenül sem nézve, tökön-paszulyon át. Hurrá.

tzzttzzt 2011.07.16. 13:00:00

Csak, hogy lefussuk a kötelező köröket, a posztoló a hülye.
Komolyra fordítva a szót, mióta csak a pénztárca vastagságától függ, hogy kinek lesz jogsija, a mezőny erőteljesen silányul. Evvan.
Amíg nem lesz valami nagyember és el nem veszi a vezetni nem tudó emberek (a jogosítvánnyal rendelkezők kb. 50%-a) jogsiját és töri ketté végérvényesen, addig nem fog javulni a helyzet.
Még a természet kompenzálná a dolgot, de akinek van pénze jogsit venni (szószerint), annak van pénze biztonságos autót venni is, abban meg igen nehéz meghalni. Sajnos.

Don Blasius 2011.07.16. 13:00:36

@KuKori:
Szerintem ott a XII. kerületben már vannak ilyenek most is. :P

_____________ 2011.07.16. 13:01:22

Hutyutyu...
Aszittem, meglesz a 13+1...

D4D 2011.07.16. 13:05:03

1. Kanyarlevágás mindennapos. Már rendőr is kanyarodott be nekem úgy, hogy majdnem levitte a Stop táblánál fél perce ÁLLÓ kocsim elejét.

2. Én is megfigyeltem már sok helyen, hogy harap a járda.

3. Abnormális haladás nagyon jellemző. Tegnap a Széna téri lámpánál (Csalogány felől) egy telefonos nénibe csattantam majdnem induláskor, mert a fontos hívás miatt sétatempóban mentünk. Se az én dudám, se a Combinó csengője nem hatotta meg.

6. Az óbudai hegvidéken a jobbkéz mint olyan teljesen ismeretlen.

hanyasvagytedisznó 2011.07.16. 13:08:59

@KuKori: te sosem feledkezel meg ,egyik fórumon sem,hogy tudasd mindenkivel,te bizony külföldön élsz,és milyen szerencsés vagy,a többiek meg micsoda lúzerek...
a külföldi magyar a legnagyobb állatfajta..
közben csak röhögnek rajtad..

Hurri Kán 2011.07.16. 13:11:23

Vannak vezető, akik nem engedik, hogy magabiztosságukat a külvilág felől érkező információk befogadás, elemzése, és az ezekhez való alkalmazkodás megzavarja. Ezen vezetők aránya a nők körében megközelíti a 90%-ot...

Rocko- 2011.07.16. 13:29:43

5) ha nem is így, de volt hogy én is előztem Trabantot hegynek fel, igaz, én mögüle indultam és a buszmegálló után megelőztem. nem kaptam csekket.

6) a jagelló úton lévő sort sokan úgy kerülik ki, hogy végigmennek a Fürj utcán, majd elegánsan leszarva a dupla záróvonal - buszsáv - záróvonal - forgalomtól elzárt terület - záróvonal kombót, lazán bekanyarodnak balra, az Alkotás felé. sajnos sosincs rendőr erre hogy itt rendet vágjon. igaz, nem hajtanak gyorsan, nem is lehet traffizni. biztos ez a gond.

Pityubácsi 2011.07.16. 13:59:05

tegnap előtt az egyik barátom zabáldájába mentünk. budára, hegyre, messzire.
már előre besírtam a dolgon.
ahogy feljöttem a rakpartról a csalogány felé, a vmex 40-re, feljebb a hegyen 30-ra redukálódott.
és ha megelőzöl egy ilyet, akkor 50 méteren belül kikanyarodik eléd egy másik ilyen.

faszombelé

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.07.16. 14:15:41

@hanyasvagytedisznó: Te hülyegyerek, azért írom, mert itt élek, és épp ezért csak ehhez tudok viszonyítani...

Amúgy pedig nem szerencse kérdése, ha már firtatod. Nem kötelező külföldre menni dolgozni, csak egy lehetőség.

Barom.

Tibi88 2011.07.16. 15:31:29

6.
A legveszélyesebb rész a hegyalja út az erzsébet híd után. A belsőben végig szerencsétlenkedők (mert majd az autópályára hajtanak...) a balos-jobbos kellemes kombókanyarban amit művelnek... Általában inkább lemaradok tőlük, mert képtelenek bevenni a 90 fokos jobbost hegynek fel. 10ből 7 kivitelezés annyiból áll, hogy két sávon keresztül kanyarodik egyáltalán nem nagy sebességgel. Először amikor ezt megszívtam szerencsém volt, mert le tudtam fékezni és nem nyomott fel a szalagkorlátra.

Hurri Kán 2011.07.16. 15:35:44

@Tibi88:
Bizony. Arról nem beszélve, ha a Tabán felől jössz, és próbálsz felhajtani (alárendelt útvonal, macisajttal a Hegyalja felé), ha egy mazsola áll elöl, kb. akkorra van esélyed elindulni, ha elfogy a Földön a benzin és a másik irányból senki nem jön már autóval...

''autónepper.'' 2011.07.16. 15:38:14

2. elütöm a gecibe legalább az esti hírekbe benne leszek.

hozzá teszem hogy lehet a meleg vagy csak simán front van de egyre több hülye van az utakon .... ilyen kis 17-18 éves picsák vezetnek mikor azt se tudja hol van

plus a legidegesítőbb hogy budapest-siófok távot nem tudom megtenni 40perc alatt...

Tibi88 2011.07.16. 15:42:13

@gyvy:

A legjobb hogy ha hosszabb az autód orra be se látsz onnan :)
Amúgy 1x majdnem beszartam ott. Egy zöld kawasaki gondolta hogy egyszer él, miért ne... Kb 100al húzott el előttem abból az irányból. Bevettem a kanyart és csak pislogtam, hogy ez most igazi vagy hallucinálok. 1 méteren múlt...

Hurri Kán 2011.07.16. 15:46:21

@Tibi88:
Ha egy kicsit bedugod az orrát, látni... Másrészt a kanyar miatt nem 70-nel jönnek a főútvonalon érkezők, tehát nem kell 100 m szabad hely, h be tudjál sorolni, és felvenni a forgalom ritmusát a másik zavarása nélkül. Ehhez persze az kellene, hogy induláskor kicsit odalépsz, hogy gyorsuljon alattad a vas... Na most ezt magyarázd el átlagosszuzzkiskalaposjolánkának, aki lejtőn is max. 30-cal megy mer ennél nagyobb tempónál szédül... VAgy pediglen a Smartban ülő trendyplázaciccnek, aki egyik kezével sminkel, másikkal a nyálfónját ujjazza menet közben, ha van egy kis szerencséd, néha a forgalomra is figyel.

Tibi88 2011.07.16. 15:54:11

@gyvy:

Hát ez az, hogy be kell dugni, én is úgy megyek. Csak nem így kéne :D

tutti 2011.07.16. 15:56:18

"Iskola miatt 40-es tábla következett" - de jó nektek! Nálunk Nyíregyháza-Sóstóhegyen 30-as van 2 fekvőrendőrrel az általános iskola előtt. Ezzel semmi baj nem lenne, ha odatettek volna alá egy 7-16-ig érvényes kiegészítést. De így miért kell nekem este 10-kor 30-cal mennem, ha nincsen ott semmiféle gyerek az iskola környékén sem! Ha egy kicsit emberszámba vennék a közlekedőket, akkor cserébe kapnának bizalmat, és be lenne tartva a 30 - ott és amikor kell, még fekvőrendőr sem kellene hozzá.

Tibi88 2011.07.16. 16:15:18

@tutti:

Fekvőrendőr miatt úgyis le kell lassítani nem?
Mondjuk volt hogy taxisra rá kellett szólnom kicsit ittas állapotomban hajnalban, hogy sok lesz az az 50 a fekvőrendőrön :D későn szóltam szóval majdnem ennyivel koppantunk is rajta egy szépet. Egy magas autóval, lágy rugózású kocsival lehet élhető a nagyobb sebesség rajtuk. Én fekvőrendőrön, még ha kicsi is, max 10el megyek. Néha az is sok.

D4D 2011.07.16. 18:53:41

@''autónepper.'':

"plus a legidegesítőbb hogy budapest-siófok távot nem tudom megtenni 40perc alatt.."

- próbáld meg, hogy beindítod a motort. Hátha úgy megy.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.07.16. 19:07:39

@Rocko-: Én azokat szeretem, akik a vidéki főutakon úgy előznek, hogy kivárják, míg jön egy csatlakozó út, és akkor forgalomtól elzárt terület-kanyarodósáv-forgalomtól elzárt terület-besorolósáv-forgalomtól elzárt terület kombón végigtépnek 110-zel.

tundrazuzmo (törölt) 2011.07.16. 20:25:29

A BAH csomópontban sokan nem értik az Alkotás út buszsávjának működését (a BAH csomópontból észak felé 3 sávban indul az Alkotás út, majd a szélső sáv buszsávvá változik), és azt hiszik, hogy az ott a titkos gyorsítósáv Expertek számára.

Ma is láttam az észlényt (kék Renault talán), aki a szélső sávban, egy busz mögött ment át a csomóponton, hogy 1-2 kocsit leelőzhessen, és utána bevágjon a középső sávba. Nem sikerült neki, mert a busz lassú volt, de a kékrönós nem tud veszíteni, ezért behúzta a kocsit a középső sávba, úgy, hogy közben ott volt egy Toyotás (vagy mazdás), de ez őt nem érdekelte.

Bennem a belső sávban felmerült egy pár kérdés:
1. Miért megy ki a szélsőbe előzni, ha látja, hogy ott egy busz, és úgysem fog sikerülni?
2. Aki ismeri a környéket, az tudja, hogy a szélső sávból mennek el a Csörsz utca felé a jobbra kanyarodók, akik szintén nem fognak száguldani. Megint csak: miért megy ki a szélső sávba gyorsítani, ha tudja, hogy ott a jobbra kanyarodók miatt is lassulás van?
3. Miért nem tudott várni, vagy fékezni a kékrönós ahelyett, hogy majdnem letarolta a toyotást? Miért jó az neki, ha balesetet okoz?
4. A toyotás csávó fékezett, de ha egy szőke nő ül ott, akkor félrekapja a kormányt, és bejön elém a belsőbe. Akkor én vagy belecsattanok a toyotába, vagy nem. Ez esetben a kékrönós vállalja a felelősséget?
5. Miért kell balesetveszélyt okozni, aztán meg lapítani? A Délinél már kb. 1 lámpa előnyöm volt vele szemben, mert lemaradt, de a toyotás is eljött mellette, akibe majdnem belement oldalról. Eddig tartott a sietség? (és igen, ott volt hátul, nem kanyarodott le, a tükörben láttam)

Deszkás 2011.07.16. 21:54:09

@tundrazuzmo: A rohanósok mindig így járnak. Cikkcakkban közlekednek, irányjelzés nélkül sávot váltanak, száguldoznak, veszélyeztetik a másikat, aztán a következő lámpánál megint valahogy mögénk kerül.

Pityubácsi 2011.07.16. 22:08:37

@SomyTomy: azért előz ott a paraszt, mert vagy beláthatatlan kanyar van vagy jönnek szembe.
én is paraszt vagyok. :)

''autónepper.'' 2011.07.17. 00:21:23

@D4D: szervizbe van a bömös...

''autónepper.'' 2011.07.17. 00:26:34

@gyvy: én is mindig iphont baszogatom :D

D4D 2011.07.17. 01:11:16

@''autónepper.'': De csak karbantartás remélem, és nem fekve maradtál.

_____________ 2011.07.17. 09:39:40

@gyvy: Amikor az Üllőiről a Könyvesre balra kanyarodsz(a Lurdy felé), és a 2 kanyarodó közül a külsőben vagy, ott is igencsak ébernek kell lenned...
Mert az ugyan kopottas, de jól látható és értelmezhető felfestés ellenére a belsősávosok kb. 1/4-e vagy félig, vagy egészen átjön a másik sávba...
És még csak észre sem veszi hogy valakit vészfékezésre vagy más manőverre kényszerít.

''autónepper.'' 2011.07.17. 11:28:51

@D4D: nem lehet a klímát se ki se be kapcsolni se állítani se semmit vele csinálni.... de hétfőre készen van azt mondták.... most egy b vectrával járunk...

Hurri Kán 2011.07.17. 11:33:19

@''autónepper.'':
Ülésfűtést is nézesd meg benne, biztos, ami biztos :DDD

''autónepper.'' 2011.07.17. 11:40:56

@gyvy: hülye:DDD az még jó volt mikor utuljára használtam :D:D:D tiszta forróság volt a kocsiba tető ablak összes ablak lehúzva azt ömlött rólam a víz:D:D

D4D 2011.07.17. 11:54:34

@''autónepper.'':

"most egy b vectrával járunk..."

A bajor után az rosszabb mint a halál.

fatia-negra 2011.07.17. 12:12:23

@hanyasvagytedisznó: :))))

érdekes ez így nem is tűnt fel nekem. de most hogy magadra vetted a "lúzert", így igazad lehet...

Xezs 2011.07.17. 12:37:56

Mennyi olyat láttam már, mint az első képen. Sosem fogom megérteni, hogy miért fáj az a gyalogosoknak, ha egy icipicit kerülniük kell a zebrák miatt. Rohangálnak át korlátokon, bokrokon meg minden szaron keresztül, holott ott van tőlük 10m-re a zebra. Én valahogy kibírom, ha többet kell gyalogolni, pedig még nem is vagyok sportember.

szanitasz 2011.07.17. 13:05:00

Teljesen igaza van a poszt írójának. még abban is ha haragszik a nőkre egy ilyen eset után, (nő vagyok) bár én pl. pont tegnap egy körforgalomba voltam kénytelen nagy hirtelen fékbe taposni, mikor is egy önmaga szerint bizonyára remekül vezető hímnemű, jobbra nézve behajtani készül a körforgalomba, és mikor én a dudát nyomva kiszólok hogy szét kéne nézni akkor teljesen meg van lepődve.

csintapala (törölt) 2011.07.17. 16:24:53

A post legalább fele, ha nem az egész, apróságok felfújása. Bolhából elefánt. De az tényleg látszik, hogy a meleg miatt mindenki hülye és ingerlékeny, jelen esetben a mindenen feleslegesen idegeskedő postoló is az volt.

pengusz 2011.07.17. 19:26:53

@''autónepper.'': "szervizbe van a bömös... " Vegyél Suzukit, azt nem kell szervizbe hordanod :D

"nem lehet a klímát se ki se be kapcsolni se állítani se semmit vele csinálni."
Most vagy be van kapcsolva, és nem tudod kikapcsolni, vagy fordítva. Egyszerre a kettő nem megy :D Nekem az Ignisben sosem volt ilyen gondom a klímával :D

Tomi Sporleder 2011.07.17. 19:27:22

A felsorolt néhány esetben sztem a posztoló a hülye: mindenki olyan lassan megy ahogy akar vagyis van joga lassan menni, ez van. (én rendesen megyek:) le akarod nyomni a másikat? akkor legyen erősebb a kocsid, ha nem az akkor ne állj neki előzni. a baleseteket akkor is illik megelőzni hanem te lennél a hibás, mert kinek hiányzik a várakozás, papírtöltögetés, kocsi javíttatása.

pengusz 2011.07.17. 19:28:37

@''autónepper.'': "tető ablak összes ablak lehúzva azt ömlött rólam a víz"
Basszus esőben ne nyisd ki a tetőablakot, és nem fog ömleni rólad a víz :D

Riska 2011.07.17. 20:12:30

@Tomi Sporleder:
Felőlem mindenki annyival megy amennyivel akar, de ha se előttem se mögöttem nincsen senki, akkor minek elém jön ki, fékezésre, megállásra kényszerítve engem?
Az erősebb kocsis dolgot nem is értem, nem fogok azért bugattit venni, mert hátha az előzött majom belelép a gázba...

Xezs 2011.07.17. 20:51:45

@Riska: Ha szabályosan hajt ki eléd, akkor egy szavad se lehet. Ha szabálytalanul, akkor jogos a rinya.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.07.18. 00:27:58

Nem tudom más hogy van ezzel, de én beálltam a szigorú jogkövetésre. Minden sebességhatárt pontosan betartok. Persze, ha nyomul valaki mögöttem, akkor igyekszem elengedni. Jó előre jelzem a kanyarodási szándékom, hogy időben tudjanak mások reagálni rá. Mások hibái miatt nem idegeskedem olyan nagyon, próbálok mentséget felhozni számukra: kezdő sofőr, beteg, fáradt, súlyos lelki trauma érte stb. Olyan öregurasan vezetek, és jól van ez így. Persze, ez sem életbiztosítás, mert jöhet egy ámokfutó, műszaki hiba az előtted haladó vagy szembe jövő járműnél stb.
Nem bízom az emberekben. Arra várok, hogy félig vagy majdnem teljesen automatizálva legyen a gépjárműforgalom, akkor majd kevesebb rendkívüli esemény lesz az utakon. Intelligens lények vagyunk, de korlátozottak a képességeink. Én a robotokat barátaimnak tekintem már most. :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.18. 03:37:28

hat igy elolvasva ,osszeteve a mozaikokat feldolgozva a hasznalt kifejezeseket
szoval ugy zusammen a posztolo ritka seggfej sofor lehet
azokkal tortenik ennyi macas, mamis, 2 kezzel fogja a kormanyt dolog
hat ennyi

Reggie 2011.07.18. 07:10:28

@hagyma: Na ebbol is ket dolgot tudtunk meg:
1) agyatlanul eloiteletes vagy
2) meg nem jartal itt a hegyvideken

D4D 2011.07.18. 08:19:15

@hagyma:

Mikor vezettél itthon utoljára?

Pj0tr 2011.07.18. 09:59:00

@Tomi Sporleder: Ez elég nagy baromság már ne haragudj. A feltartás/akadályozás az még megvan nem? Az nem érv, hogy ahogy szerinte biztonságos! Mert ha csak úgy biztonságos valakinek, hogy jó viszonyok mellett 20al megy akkor annak nem való jogsi.

Riska 2011.07.18. 11:07:55

@Xezs: lehet valaki szabályosan balf.sz, meg szabálytalanul normális vezető, most azért én nem láttam még rendőrt büntetni, mert járdáról kiálló autó megállásra kényszerít/nem adja meg az elsőbbséget az úton haladóknak

@hagyma: hajnali fél4-kor igazán nem kellett volna erőlködnöd ezért a színvontalan 4 sorért.

Deszkás 2011.07.18. 13:24:22

@hagyma: Aha, megint a postoló a hülye, nem azok, akikkel találkozott. Pedig ha hazajönnél, és nem megint kintről osztanád tapasztalatlanul az észt, akkor talán nem mondanál ekkora hülyeséget! Mondom neked, jobb lenne, ha vagy nem szólnál bele abba, amiről fogalmad sincs, vagy gyere haza és tapasztald meg azt, ami itthon van az utakon. Több ezer kilométerről megítélni bármit, elég gáz.

Deszkás 2011.07.18. 13:27:00

@Riska: Csak nekünk hajnali fél négy. Kint Amerikában más az időzóna.

messalina 2011.07.18. 14:54:22

Én csak azt szeretném mondani, hogy András, te egy szexista idegbeteg fasz vagy. Puszi.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.07.18. 16:59:41

messalina: te meg egy idegbeteg feminista vagy.
Ja, és zseni, meg távdiagnoszta.

messalina 2011.07.18. 17:59:46

@sbronzo: te is egy szexista f@sz vagy.

Bővebben: 2008-as baleseti statisztika nemek szerinti bontásban, a jogosítványok számát is figyelembe véve (a női vezető jóval kevesebb):

- a férfiak 0,29%-a okozott balesetet
- a nők 0,18%-a okozott balesetet.

Mi a nagyobb probléma, hogy néha "töketlenkedik" valaki előtted, vagy ha átgázol a gyerekeden a zebrán?

Egyébként van már mérce, úgy hívják: gépjárművezetői vizsga. (A matekérettségin is átmegy minden hülye, sajnos a mércék általában nagyon alacsonyan vannak.)

Hurri Kán 2011.07.18. 18:03:41

@messalina:
Izé... nézegesd ezeket itt, hátha találsz valami kedvedre valót...
Asszem rád férne...
www.vagyaim.hu/
www.szexaruhaz.hu/
www.forroerotika.hu/
www.szex-shop.net/

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.07.18. 18:42:07

Kérlek, hogy a hímsoviniszta/feminista személyeskedést szüntessétek be, kösz.

messalina 2011.07.18. 18:43:59

@gyvy: köszi, de rendelkezésemre áll ilyen célokra egy humán példány, és biztosíthatlak, hogy nagyon odaadóan teljesíti a feladatát.

Ja, és te is egy szexista f@sz vagy.

Hurri Kán 2011.07.18. 18:45:40

@messalina:
Feltételezem a vakok intézete előtt szedted össze, máshol nem hinném h szóba állnának veled...

messalina 2011.07.18. 18:47:27

@SilentSound: OK, csak annyit fűznék hozzá, hogy a hímsoviniszta az nem a feminista párja, mert az első egy degradáló kifejezés, míg a második nem (kellene, hogy az legyen, bár már szitokszóvá lett az idők során).

Nem is tudom, miért csinálom ezt, nem is vagyok feminista.
:-*

Timnorc 2011.07.18. 20:12:58

@Tibi88:

Nem. Nem, de ezt egy korábbi alkalommal elég részletesen megbeszéltük.
A fekvőrendőr nem azért van telepítve, hogy a közlekedők lelassítsanak, hanem amiatt, hogy ne gyorsítsanak fel.
Még ha első olvasatra ugyanazt is látszik jelenteni.

D4D 2011.07.18. 20:21:26

@messalina:
"Bővebben: 2008-as baleseti statisztika nemek szerinti bontásban, a jogosítványok számát is figyelembe véve (a női vezető jóval kevesebb):

- a férfiak 0,29%-a okozott balesetet
- a nők 0,18%-a okozott balesetet."

Ehhez tedd mellé, hogy melyikük mennyi kilométert tett meg.

Mert ha a férfiak megtettek 400 milliárd kilométert, a nők meg csak 300 milliót, akkor kicsit eltolódik a hangsúly.

Xezs 2011.07.18. 21:06:07

@Kara kán: Én viszont a gépekben nem bízom :) Amit ember alkotott, az előbb-utóbb elbaszódik.

@Riska: És ezzel pontosan mit is akarsz mondani? Hogy teljesen rendben van a járdán szabálytalanul parkolás és a mások akadályozása? Elárulom, a legtöbb rendőr azt is leszarná, ha elészarnál az utcán, miközben ő hotdogot zabál. De attól még nem normális dolog az utcára szarni.

Komolyra fordítva a szót, egy csomó szabálytalanságot látni nap mint nap, mindenki részéről. A gyalogos a bokrokon meg a síneken ugrál át, a biciklis simán átmegy a piroson, az autós épp ott parkol, ahol neki jólesik, egyszóval egy rakás köcsög van kint az utcákon és a rendőrökön nap mint nap azt látom, hogy simán leszarják és csak elmennek mellette.

@messalina: Te tudsz tolatni?

Riska 2011.07.19. 14:14:40

@Xezs: azt, hogy jogilag szabályos az az autós, aki gyökkettővel csorog lefelé, majd meglát egy galambot az út szélén és nyom egy satut és szabálytalan az, aki az ilyen barmot 55-tel esetleg záróvonalon megelőzi. De az biztos, hogy a tötymörgő, bizonytalan vezető sokkal de sokkal veszélyesebb, mégis őt védi a törvény.

Kicknick 2011.07.19. 15:18:46

Jogsit kettétörni? De hát papírból van. Az enyém legalábbis....

Xezs 2011.07.19. 20:24:37

@Riska: Rosszul tudod, mindkettő szabálytalan.

A lassan tötymörgő indokolatlanul feltartja a forgalmat.

Aki meg hátulról belerongyol, az meg nem tartotta meg a követési távolságot.

És igen, jól tudod, záróvonalon tilos áthaladni.

Riska 2011.07.20. 10:40:11

@Xezs: ...
én a gyakorlatról beszélek. Rendőr nem büntet meg azért, mert 50 helyett 20-szal mész.

"streetfighter" 2011.07.20. 11:14:43

@Riska:
Ne erölködj, nem érti a lényeget. :(
Tapasztalat. :)

''autónepper.'' 2011.07.20. 16:00:24

@messalina: nekem a matek éretségivel több gondom volt mint a jogsival :D

Xezs 2011.07.20. 21:40:48

@Riska: Mondom, hogy semmiért sem büntet. Fentebb írtam. Én egyedül naponta legalább 30 szabálytalanságot látok, pedig csak megyek dolgomra, nem lődörgök, mint a cigányok. Néha látok rendőrt is a közelben. Szarnak bele. És komolyabb dolgokról beszélek, mint a forgalom indokolatlan akadályoztatása.

De attól, hogy valamit nem büntetnek, még nem jelenti azt, hogy az jól van.

Triviális példa - az utcán hőbörgő, verekedő 130 kilós kancigánynak sem szól be senki (még a rendőr sem) de attól még nincs az rendben, hogy ő ott hőbörög meg verekszik.

Érted?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.07.23. 14:45:18

@Xezs írta: "Én viszont a gépekben nem bízom :) Amit ember alkotott, az előbb-utóbb elbaszódik."

Az ember is elromlik.:-)
1:1

A gép-ember ötvözet, amely a kettő előnyeit egyesíti, na az a legjobb. (Kérdés persze, hogy kinek.)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2011.07.23. 14:49:43

@Xezs: "egy csomó szabálytalanságot látni nap mint nap, mindenki részéről"

Ennek oka az állampolgári felelősség hiánya.
Németországban, ha észrevesznek egy szabálytalanságot, mindjárt hívják a rendőröket. (Nem éltem ott, de ezt mondják, akik igen.)

Én is látok zebrán parkoló audist, pl. bev.központoknál gyakran, de egyet káromkodom magamban, és továbbállok. Pedig, ki kellene hívni a zsarukat, de vajon kijönnének? Vagy engem néznének hülyének, netán engem büntetnének meg, mert amire kijöttek már eltűnt a tilosban parkoló? Emésztő kérdések.

Xezs 2011.07.23. 14:55:36

@Kara kán: Igen, ezek jó kérdések. Ugye ilyenkor mindig azt mondjuk, hogy úgyis későn jönnének ki, stb. Bár tény, hogy ha lefotózod, az már talán elég bizonyíték (vagy nem?) egy feljelentéshez.

A fejekben van a gond. Mert egyből jönne valaki, aki megmagyarázná, hogy annak az autósnak muszáj volt odaállnia és te vagy a szemét szar spicli, aki ebben éli ki magát.

Pedig van, aki csak rendet akar, semmi többet.

maaaargit · http://katasztrofail.blog.hu/ 2011.08.05. 12:59:38

@messalina: elmondtad a lényeget: alacsony a vizsgák színvonala. Főleg a forgalmi vizsgát színezném át kicsit, konkrétan nem lenne rossz ha mindenkit szimulátorba ültetnének és 1-2 típus-szituáción keresztül vizsgálnák hogy hogyan közlekednek, hasznosabb lenne mint egy, a vizsgáig a végletekig begyakorolt útszakaszon figyelni a leendő kollégát/kolleginát sétavezetés közben.

Xezs 2011.08.05. 20:27:10

@ochronus: Szerintem egy magasabb szintű vizsga sem lenne tökéletes megoldás, ugyanis azzal, hogy valaki le tud vizsgázni megemelt követelmények mellett, még nem lesz kulturáltabb vagy előzékenyebb.

Az egész a fejekben dől el, gyakorlatilag mindenki maga dönti el, hogy paraszt-e, vagy sem.

Azok pl. akik minden áldott nap odaállnak a járdára, hogy alig férj el gyalog, azok nem biztos, hogy nem mennének át egy erősebb vizsgán. Egyszerűen csak leszarnak mindenkit, mert prosztó családban nevelkedtek.

Xezs 2011.08.05. 20:27:47

De ettől függetlenül támogatnám a magasabb szintű vizsgát, 1-2 agyalágyultat azért mégiscsak kiszűrne.

maaaargit · http://katasztrofail.blog.hu/ 2011.08.05. 21:02:02

@Xezs: Igen, sajnos a hozzáállás/hozzáülés alapvető probléma, itthon persze ez általános kérdés, nem szorítkozik a vezetésre, elég megpróbálni vásárolni egy tetszőleges boltban... na mindegy :) Ezzel együtt a szituációs vizsga (szimulátor) szépen kiszűrné a zsigerből hülyéket/tuskókat, nyilván direkt az olyan szituációkra kellene rámenni benne, amik a legtöbb problémát okozzák a való életben is. Kijátszható persze, de szerintem a tuskók 90%-a nem fáradozna ezzel.

A másik, hogy igenis bizonyos típusú szabálysértések után jöhetnének keményebb retorziók is. Ezért lehet hogy itt páran karóba húznának, de ha valaki egyszer mozgássérült-parkolóban parkol jogtalanul, rendben, fizessen X összeg büntetést. Másodszor fizessen 10X büntetést. Harmadszor vonják be a jogsiját fél évre.

Xezs 2011.08.06. 11:21:16

@ochronus: Ha indulsz majd választásokon, szóljál, én rád szavazok :)

maaaargit · http://katasztrofail.blog.hu/ 2011.08.06. 22:02:59

@Xezs: Köszi, de kicsi vagyok én a politikához és túl naív... maradok a céges vezetésnél, egy ország (orrnál fogva való) vezetése már nem menne.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása