Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Jogos a büntetés?

2011.07.27. 10:21 :: potha

Szép reggelt kívánok! A balatoni időjárásról csak annyit, hogy javul, de én is nemsokára megyek már haza. De ne is foglalkozzunk ezzel, hanem inkább shG levelével, aki a Győrszol munkatársaival akasztotta össze a bajszát. Direkt lecsaptam a történetre, mert én is Győrben vagyok az év 80 százalékában, de ilyennel még nem találkoztam, sőt eddig a parkolással sem volt gondom büntetés terén.

Furcsa anomáliát fedeztem fel Győrben, vannak utcák ahol fel van tüntetve egy lakókocsi a parkoló díj tábláján és van az utca ahol megbüntettek de nem volt a táblán egy autó sziluetten kívül semmi info. Munkám miatt két hetente meg kell állnom azon a környéken egy órára utánfutóval (max terhelés 5oo kg, kb fél köbméter űrtartalmú ,szóval nem nagy) ez valahogy az elmúlt két évben sikerült is ,de utolsó ottjártamkor kaptam csomagot az autóm szélvédőjére, meglepetést okozott mert van lakossági bérletem a környékre (az autó rendszámára, legalább is ebbe kötöttek bele a győrszol parkolási irodájában amikor bementem reklamálni).
Táblát lásd fotón, kérdés pedig, hogy e táblát látván szerintetek kell e jegy utánfutóhoz (kihangsúlyozom nem lakókocsi ami a többi környező utcák tábláin szerepel!). Reklamációm részleteit nem írom le mert jó paraszt voltam velük az irodában, de hát nem kaptam értelmes választ a kérdéseimre.

Szerintük:
ha van rajta rendszám akkor jegyköteles
Részemről:
az autópályán se kell rá külön matrica mert az autóval együtt halad csak (és parkol csak, persze ott lehet hagyni külön is de akkor hova rakod a jegyed, de szerintem az más jogállás.)

Szerintük:
két helyet foglaltam és akkor kell is rá jegy (nem, csak túl lógott kicsit)
Részemről:
és akkor pl egy iveco daily longra két jegy kell mert az is hosszabb mint a kispolski?
Szerintük:
igen!
Részemről:
de annak csak egy rendszáma van ugyanaz elöl mint hátul..
(ezzel kapcsolatban még felmerült bennem egy olyan is, hogy vannak a városban olyan parkolók ahol merőlegesen tudnak állni az autók a járdához képest, pl házunk mögött, teli is van mindig iveco daily szerű teherszállító kisbuszokkal, de egyiken se láttam dupla jegyet azóta se, büntetést se!)

Részemről kérdés: egyik parkoló nem olyan mint a másik? most akkor egy rendszám egy jegy, vagy egy parkolóhely egy jegy vagy mit tud egy jegy mert az sehova nincs feltüntetve! válasz erre már nem jött, hanem még megkaptam, hogy nem olvastam el a táblán feltüntetett rendeletet, mondom kösz biztos sok külföldi is elolvassa mielőtt megáll...amúgy az a rendelet arról szól, hogy miért büntetnek, nem az van leírva, hogy mit kell csinálni és miként állhatsz meg!
1300 forint büntetést kaptam, befizettem, de bosszant a dolog!

Vajon jogos volt a büntetés vagy tábla hiányossága miatt nem kelett volna fizetnem és csak lehúztak?

 

57 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sfdrake 2011.07.27. 10:53:14

Autópálya más téma, viszont parkolóban dupla helyet foglal egy autó utánfutóval, szal ha 2 helyen állsz 2 ért is kell fizetni, egyikre volt bérleted oké, de a másikra (utánfutó) jegyet kellett volna venni.

1kutya 2011.07.27. 10:56:20

jól össze van törve a suzuki oldala...

Kicknick 2011.07.27. 11:03:38

@1kutya: Ja, a kiscsajnak meg elég jó kis alakja lehet amennyire itt látszik...

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.07.27. 11:04:47

A tiéd fehér Toyota a piros futóval?
Amúgy az Iveco Daily-s cucc (hogy arra két jegy kell) merő faszság volt, csak rávágta, hogy "igen", hátha azzal leszerel.

ZON 2011.07.27. 11:07:21

@SomyTomy: miért, ha valakinek akkora segge van, hogy két helyet foglal el a repülőn, az egy jeggyel utazhat ?

_ng_ 2011.07.27. 11:08:29

jogtar.gyor.eu/node/2771
8/2007. (III. 05.) Ök rendelet
A fizető-parkolóhelyek igénybevételének díja
6. §
(2) 15 A Használó a parkolójegyet a kijelölt fizető parkolóhely elfoglalását követően - az elfoglalt parkolóhelyek számának megfelelően - haladéktalanul köteles megváltani.

kolompár szmélgol 2011.07.27. 11:12:05

Kicknick

He-he ja. A kiscsajt blokkolnam:)

minden nick foglalt... 2011.07.27. 11:43:43

Kedves Mindenki!
Sajnos volt "szerencsém" ugyanabba a helyzetbe kerülni, mint a fenti ügy szereplője azzal a különbséggel, hogy a helyszín Budapest. Nos, kicsit utánajártam, eddig jutottam:
A parkolótársaságok (esetemben az EZ-PARK) előszeretettel hivatkoznak a helyi önkormányzat rendeletére, mely azt részletezi, mely járműtípusra milyen mértékű díjat kérhetnek. Esetemben a "Budapest Főváros Közgyűlésének 30/2010. (VI. 4.) önkormányzati rendelete Budapest főváros közigazgatási területén a járművel várakozás rendjének egységes kialakításáról, a várakozás díjáról és az üzemképtelen járművek tárolásának szabályozásáról" a hatályos. Ennek 9. §-a (1) bekezdésének 2. számú melléklete tartalmazza, mely járműfajta esetén milyen díjtétel alkalmazható.
CSAKHOGY!
A fenti rendelet törvényi alapját az 1988. évi I. törvény (népszerűbb nevén: kresz) adja, miszerint: "15/A. § (1) A helyi önkormányzat (fővárosban: a fővárosi önkormányzat) rendeletében a helyi közutakon, a helyi önkormányzat tulajdonában álló közforgalom elől el nem zárt magánúton, valamint tereken, parkokban és egyéb közterületeken - forgalomszervezési, valamint a 13. § (2) bekezdésében meghatározott indokok alapján, az e törvényben meghatározott keretek között - kijelölhet olyan várakozási övezetet, illetve várakozási övezeten kívül eső olyan várakozó helyet (a továbbiakban együtt: várakozási terület), amelynek a három vagy annál több kerekű járművel történő, várakozási célú használatáért várakozási díjat kell fizetni (a továbbiakban: díjfizetési kötelezettség).". VEGYÜK ÉSZRE A KULCSSZAVAKAT: "...három vagy annál több kerekű járművel történő...".
Mivel a rendelet mint jogszabályi alap SOHA NEM MAGASABB SZINTŰ, mint a törvény, itt az 1988. évi I. törvény az irányadó: ha a várakozó (parkoló) utánfutónak két kereke van (jellemzően a könnyű pótkocsi, mely B kategóriás jogsival is vontatható és amelynek összsúlya nem haladja meg a 800 kg-ot), és önállóan (nem az autóhoz akasztva) parkol, tehát nem járműszerelvény része, NEM ESIK A DÍJFIZETÉSRE KÖTELEZETT KATEGÓRIÁBA! Fontos, hogy ha gépkocsiból és utánfutóból álló szerelvény várakozik, az után bizony többet kell fizetni.

badogosmester 2011.07.27. 11:52:34

És az utánfutón hová teszed a jegyet!? :)

minden nick foglalt... 2011.07.27. 12:00:19

@badogosmester: Ha önállóan (nem autóhoz kötve) parkol, sehova: nem kell rá; ha autóhoz kötve, akkor az autó szélvédője alá.

SvenH. (törölt) 2011.07.27. 12:05:06

kell lakossagi matricat szerezni az utanfutora is...
milyen dolog hogy egyaltalan fizetni kell valamiert amit hasznal az ember?
kell hogy legyen valami okos megoldas hogy 1300 Ft + 200 Ft / honap ne terhelje meg az ember penztarcajat

minden nick foglalt... 2011.07.27. 12:08:42

@SvenH.: Az önkormányzat (legalábbis Bp-en) nem ad ki matricát utánfutóra - gondolom, szintén az alapján, hogy nem kell rá... A parkolási cég (aki az önkormányzat megbízásából "dolgozik") viszont rendszeresen büntet.

Geri1984 2011.07.27. 12:22:04

Éljen a győrszol :) mocskok.. Amúgy mi van akkor ha két kispolski áll be egy parkoló helyre ??? csak 1 matrica kell??? :)
Arra a kérdésre meg olyanért fizetni amit használsz.. hát csak ennyit. Banknak megy a fizetésedet amit ha használni akarsz fizetned kell érte ha nem akkor is lásd kezelési költség számla vezetési díj... (tudom off voltam, de ezek után nem kell meglepődni semmin)

zsoci 2011.07.27. 12:24:25

Ezt akárhogy magyarázzátok ez sima lehúzás. Ahogy a KGFB az utánfutóra szintén az.

minden nick foglalt... 2011.07.27. 12:41:23

@zsoci: Jó felvetés... A kgfb ugyanis "kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás". Az utánfutó meg hiába jármű, nem meríti ki a gépjármű fogalmát, így maximum jármű-felelősségbiztosításra lehetne kötelezni (már ha lenne ilyen), ami viszont a biciklit is magában foglalja :-)

okostojgli (törölt) 2011.07.27. 12:49:08

@_ng_:
@minden nick foglalt...:

Ha jól értem: ha az utánfutó rá van kapcsolva az autómra akkor 2 darab parkolási jegyet kell váltani.

Fasza.

zsoci 2011.07.27. 12:51:37

@minden nick foglalt...: Tudod az a vicc, hogy még ne is fizet. Pár éve egyik kollegám meghúzott egy kocsit a futóval. Annka renje és módja szerint adott betétlapot. Abiztosító kicseréltette a vontató járműére, mert szerinte csak az okzhat kárt. De akkor minek fizetteik ?

Roan 2011.07.27. 12:53:11

Elsőre én is azt mondanám, hogy egy hely, egy jegy, de ha kevesebbet foglalsz el, valóban nem lehet fél jegyet venni (legalább is nálunk). Külföldön ez működik, pl. Smartra Németországban feleannyi a parkolási díj. Ezek alapján a büntetés jogos, de nem etikus. Ez utóbbi akkor lenne, ha kevesebb helyért kevesebbet is kellenr fizetni.

kolompár szmélgol 2011.07.27. 12:54:36

Utanfutora is kell biztositas? Kiraly.
Merthogy müszakiztatni kell az oke.
Magyarorszag, en igy szeretlek....

csoko20 2011.07.27. 12:58:47

Na, ez az a dilemma ami rokikártyás Q7-eséknél fel sem merül...

Rock me Amadeus 2011.07.27. 12:58:55

@minden nick foglalt...: utánfutóra kell gépjárműadó, igaz ott törvény mondja.
A kresz nem a 88-as törvény. Szerintem.

Rock me Amadeus 2011.07.27. 13:00:06

rokikártyát az utánfutóra!

minden nick foglalt... 2011.07.27. 13:13:06

@Rock me Amadeus: Szia! Nem kötözködni akarok, de a kresz a következő nevet viseli:
"1988. évi I. törvény
a közúti közlekedésről"
Sajnos, az a helyzet, hogy az EZ-PARK irodavezetője szintén valami ilyen mondat közben röhögött - szó szerint - az arcomba: "Na ne jöjjön már ilyen '88-as elavult (sic!) régi törvényekkel!".
Tartok tőle, hogy ebben a fene nagy törvényhozási lázban kapunk újat (mármint kreszt), de addig (az összes módosításával együtt) az 1988. évi I. tv a kresz. Ennek is, mint minden törvénynek, az időközbeni többszöri módosítás alapján folyamatosan változik a - hatályos - szövege, de a címét ritkán változtatják meg..

Tron65 2011.07.27. 13:23:23

Tisztelt Létszám!
Elemezzük kicsit ki a fentebb idézett rendelet egy részét, ha kérhetem.
A rész: "a három vagy annál több kerekű jármű"
Tehét a rendelet nem vonatkozik 2 (kettő) kerekű motorkerékpárra, de vonatkozik 3-4 (három-négy) kerekű motorkerékpárra?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.07.27. 13:31:01

@sfdrake: Ennyi erővel a metrón utazó nyugdíjas nénik is lukaszthatnának 2 jegyet, ha az ülésre akarják tenni a teszkós szatyrot. Egyből megszűnne ez a rendszeres, és elég bosszantó jelenség :)

minden nick foglalt... 2011.07.27. 13:38:16

@Tron65: Sőt, ha a tekintetes önkormányzat úgy határoz, a háromkerekű biciklire is várakozási díjat vethet ki, hiszen a.) jármű b.) három kereke van.

kolompár szmélgol 2011.07.27. 13:38:27

Gery.Greyhound

Az meg hagyjan. De amikor a banyaferrarival leparkol a metro ajtajaban, es persze te mar nem tudsz felszallni, de öt ez mar nem erdekli mert fent van es kesz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.27. 13:43:33

@okostojgli: hat egyertelmu, ha ket parkolohelyet foglalsz el
mi ebbena furcsa?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.27. 13:51:29

@Gery.Greyhound:
meg a hulyegyerekek a hatizsakukert, mindjart megszunne ez a bosszanto jelenseg

SvenH. (törölt) 2011.07.27. 13:51:52

legkozelebb majd a jachtomat ami 3 helyet foglal leparkolom a belvarosban sziguruan utanfuton...
igaz hogy tobb napot kell vadaszni hogy legyen egybefuggo terulet a nagykoruton, de hat haverokkal megoldjuk :)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.07.27. 14:02:33

@ZON: Nem tudom, hogy a légitársaságok hogy kezelik ezt, de ha csak egy helyet foglalsz, akkor egy helyért kell fizetni, a többi lehúzás. Az más kérdés, hogy párhuzamos parkolásnál átlóg az autó fara a másik helyre, akkor mivan, de nyilván erre is lehetne valami szabályt alkotni. Egyébként meg vannak (fizetős)helyek, ahol nincs is fölfestve, hogy mekkora a hely.

SvenH. (törölt) 2011.07.27. 14:05:18

@hagyma: engem nem izgat egyik sem
atgyalogolok rajtuk :)))
ha otthagyja es nincsen hely hat utat torok...

pengusz 2011.07.27. 14:10:30

@Tron65: Persze, sőt a gyerekek triciklijére, vagy négykerekű babakocsira is :D

A posztoló meg vegyen 1000-ért egy triciklit a teszkóban (kis műanyagot), kösse ki az utánfutó mögé, és kérje meg a parkolóőröket, hogy bírságolják meg a triciklit, mert a törvény az törvény :D
Ha nem teszik, akkor meg lehet hívni a rendőrséget, hogy a korrupt parkolóőrök nem bírságolták meg a triciklit :D

okostojgli (törölt) 2011.07.27. 14:20:32

@hagyma:
Ha váltottál parkolójegyet de nem rakod a szélvédő mögé akkor szabályszerűen parkolsz és emiatt nem büntetnek meg vagy ellenkezőleg, szabálytalanságot követtél el és megbüntetnek?

Szerinted mi a megoldás? Merthogy egyértelmű.

j.e 2011.07.27. 14:21:10

A KRESZ az 1/1975 (II. 15) KPM-BM együttes rendelete.

dzsaszper 2011.07.27. 14:27:59

@okostojgli: meg kell nézni az útburkolati jeleket. Ha az autó és az utánfutó befér egy helyre (mert mondjuk nagy turistabuszra méretezték), akkor elég 1 parkolójegy

okostojgli (törölt) 2011.07.27. 14:35:21

@dzsaszper:
Nem is értem hogy nem jutott eszembe, hogy addig körözzek míg olyan parkolóhelyet nem találok ahol a busz is csak egy jegyért várakozik.

mezga-aladar 2011.07.27. 14:47:30

ha robogóval/kerékpárral egy egész parkolóhely közepére beállok, akkor jegyet kell vennem?

és hova teszem?

na mi van nagy okosok? akkor mi van ;)

kicsit sok itt a joghézag...
kiskapu-nagykapu (nem ugat hiába)...

vicc eztán?

@zsoci: :))) dehogy... az utánfutónak simán lehet önálló balesete. pl a gyerekek felülnek rá és azon ereszkednek le a hegyoldalról...

zsoci 2011.07.27. 14:49:25

@mezga-aladar: Aha. És akkor azért nem fizet a biztosító, mert az nem része a normál üzemeltésnek. lásd parkoló autó ajtajának ütköző kocsi esete.

mezga-aladar 2011.07.27. 14:51:28

@Rock me Amadeus: "rokikártyát az utánfutóra!"

ha törött lábú székeket szállítasz akkor ez természetes dolog...
de ha már megjavítod, vagy leraktad és üres...

minden nick foglalt... 2011.07.27. 14:51:58

@j.e: Mea culpa! Igazad van, a '88 évi I. törvény = "a közúti közlekedésről", míg az 1/1975. rendelet = "a közúti közlekedés szabályairól". Ettől függetlenül a várakozási díj kiszabására a felhatalmazást a '88. évi I. tv. adja meg az önkormányzatoknak.

mezga-aladar 2011.07.27. 14:52:33

@zsoci: nem éreztél pici cinizmust és fanyar humort? kár.

azt hitted komolyan engedem a kölyköket azon szánkózni? ;)

zsoci 2011.07.27. 14:53:42

@kolompár szmélgol: Miért is ?

Normális oszágokban saját rendszáma sincs, hanem a vontató jármű 3. (!) rendszámtábláhját kapja meg. Ja hogy nálzunk azt nem lehet! Miért is ? mert nálunk mindent túl kell szabályzni és meg kell sarcolni...

a hivatkozott rendelet meg helyesen:

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
a közúti közlekedés szabályairól. ( többször módosítva )

mezga-aladar 2011.07.27. 14:54:13

@minden nick foglalt...: ilyen kommunista törvényeket nem kell betartani...

egyébként is a közlekedés jobboldali (áttértünk), na ugye!

a 88-as meg nem a szabályairól szól? de az is na ugye... még a cím is rossz...

zsoci 2011.07.27. 14:55:44

@mezga-aladar: Nem. Csak szerettem volna kiemelni azt az eltorzult viselkedést amit ma magyaroszágon a nagy cégek és a jogalkotók megengednek maguknak az autósokkal szemben...

mezga-aladar 2011.07.27. 14:59:38

@zsoci: ez érdekes felvetés... ha önálló rendszáma van... pl egy gyorshajtásnál... lefotózzák az utánfutit 16x-l... akkor kifizet???? az utánfuti tulaja? vagy a kocsié? akit nem is tudunk kicsoda... vagy nyilatkozni kell hogy kivezette az utánfutót? nyilván senki...

parkolásnál egyszerű??? felírja a szgk rendszámát is? hiszen csak azzal együtt kell díjat... és szgk tulaja fizet??,

tanulság: a szomszéd utánfutójával kell járni (cserélni kell)

hát ebben a jogszabályi mocsárban elmerülünk... rohadt komcsik taposóaknának raktak a jogszabályokba... robbannak is...

mezga-aladar 2011.07.27. 15:02:17

@Gery.Greyhound: "Ennyi erővel a metrón utazó nyugdíjas nénik is lukaszthatnának 2 jegyet, ha az ülésre akarják tenni a teszkós szatyrot. Egyből megszűnne ez a rendszeres, és elég bosszantó jelenség :) "

egyrészt a 65 évnél idősebb vén szatyroknak nem kell jegy...

másrészt csak az egytengelyes guruló szatyrokra gondolod ugye?

D4D 2011.07.27. 20:57:40

Szombaton is fizetni kel a parkolásért? Tábla szerint legalábbis.

Suttyó 2011.07.27. 21:56:09

Milyen érdekes, pl-ul egy dakota beáll a nagy drága autójával a győrí állomás elé, hogy felvegye a segélyeit.Az önkormányzatnál!

Ráadásul a mozgáskorlátozottak helyére, akár 3-om helyet is elfoglalva!

Azt büntetlenül hagyják ám????

mi nem foglalt még 2011.07.27. 22:17:33

Meg van határozva, hogy mekkora egy parkolóhely?

dzsaszper 2011.07.28. 16:53:35

@mi nem foglalt még: ha van megfelelő útburkolati jel, akkor igen...

mohopasi 2011.08.03. 11:43:31

Szerintem ha kicsit sírdogált volna az irodán, nem a palávert veri, simán elengedték volna neki a büntit...

Mikk^ 2011.08.05. 13:15:36

Üdv

Tegnap én is így jártam a VII. kerben.
A kocsin ott a lakossági matrica, de mégis csomag várt. Viszont nincs rajta a gyártmány a papíron csak a rendszám. A parkoló órákon sincs kint semmilyen információ hogy mennyi jegyet kéne venni. Viszont a szép nagy transporterek amik 2-3 kocsinak való helyet is elfoglalnak (nincs felfestve semmi) azok is csak 1 jeggyel szoktak parkolni.
Viszont akkor legközelebb simán lekapcsolom a pótkocsit és máris nem kell rá jegyet venni.

Viszont érdekes, hogy tudtommal a kresz ezt egy járműnszerelvénynek veszi. Autópályán is sima matrica kell. Akkor valami nagyon nem stimmel itt.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása