Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Duda, satu, idegbaj

2011.08.06. 15:02 :: Don Blasius

A mostani posztban szereplő helyszín tényleg elég problémás, mind a közúti, mind a sűrű vasúti forgalom kinőtte ezt az átjárót. A történet nem is teljesen erről szól, de ezek az állapotok hozzájárulnak, hogy a környéken nagy a káosz. Még az is érthető, hogy ettől idegesek egyesek. Péter is belebotlott egy ilyenbe, akinek reakciója viszont teljesen értelmetlen és megmagyarázhatatlan. De ezek a vadbarmok köztünk élnek és közlekednek.

Egy ma reggeli esetet szeretnék megírni. Munkába jövet a X. Kerületi Vaspálya utcán jöttem, a Vaspálya – Kőér – Gyömrői kereszteződésen át tovább jobbra a Kőér utcán a Határ út felé. Erről a kereszteződésről annyit kell tudni, hogy közvetlenül mellette van egy vasúti átkelő, amin a vonatforgalom meglehetősen sűrű (itt járnak a Nyugatiból/Nyugatiba a vonatok, sokszor percekig, ill. percenként lent van a sorompó), ill. hogy a Gyömrői és a Vaspálya utcák duplasávosak. Mellékelek egy képet a kereszteződésről:

 

 

Ebben a kereszteződésben mindhárom utcából sokan jönnek át a vasúti átkelőn, a Kőér utcából egyenesen továbbmenők sokszor inkább beállnak a kereszteződés közepére a Gyömrői – Vaspálya irányára keresztbe, csak hogy be tudjanak férni. Ma reggel ezt konkrétan egy daruskocsi tette meg, ezzek nagyjából blokkolva a keresztirányú forgalmat. Emiatt bár nem neki volt elsőbbsége, de inkább beengedtem magam elé, ami láthatóan nem tetszett a mögöttem levő, JIB-469 rendszámú Renault egyterűt vezető, 50-es fickónak. Ezt bősz dudálással jelezte, főleg, hogy leengedték a sorompót is, és megint várni kellett a daruskocsi mögött. Ekkor a tükörből a csak a „K****a a***d!” szavakat tudtam leolvasni a szájáról, amire felmutattam neki a nemzetközi egyujjas jelzést, és részemről elintézettnek tekintettem a történetet. De a fickó még percek múlva is bőszen magyarázott és gesztikulált az anyósülésen ülő nőnek.

Sorompó fel, elindultunk. Amint szabad lett a szemközti sáv, emberünk kövér gázzal megelőzött, majd elém bevágva bemutatta a „nevelő szándékkal satuzunk egyet a másik előtt” mutatványt. Megismétlődött az egyujjas jelzés is (oda-vissza). A következő kereszteződésnél (Kőér – Basa utca) mind jobbra, mind egyenesen elsőbbséget kell adni, ő ment egyenesen, én jobbra, ezért egymástól pár méterre mindketten megálltunk. Ekkor még átüvöltött a leengedett ablakon, hogy „Te rohadék zsidó ****! Ha még egyszer találkozunk megöllek!” meg még pár hasonló dolgot (nem jegyeztem meg szó szerint, csak a zsidózás és a megölés maradt meg), ill. a mellette ülő nő is kiabált valamit, de azt már nem értettem pontosan, mert én közben elindultam.

Ennyi a történet. No comment.

77 komment

Címkék: budapest autó erőszak veszélyes vasút dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tundrazuzmo (törölt) 2011.08.06. 15:21:59

Hát dik má', montam én hogy a dudás atu idegbaj!

tundrazuzmo (törölt) 2011.08.06. 15:28:28

Egyébként meg nincs jogod ahhoz, hogy feltartsd a mögötted jövőt, a hülyedarunak meg nincs joga ahhoz, hogy beálljon keresztbe az útra!

Darumadár nem mehet be a kereszteződésbe, ha azt nem tudja elhagyni - ez büdös tapló szokás. Ezt elősegíteni, és utána blogban panaszkodni - lúzerség, az empátai teljes hiányával párosulva. Jogsidat leadhatod a zúzdában!

mezga-aladar 2011.08.06. 15:34:53

a posztoló a hüje... elég gyenge írás... sok po:cs jön-megy a városban és 3 összekerült egy jó zsidózásra... a szitut nem igazán sikerült leírni. de anynira nem is fontos. nagyjából értjük.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.06. 15:38:12

nagyon egyszerű!ne találkozz vele mégegyszer,és nem öl meg!
ezt is megoldottam.

Csigorin 2011.08.06. 16:00:18

kimaradt hogy zsidó-e a posztoló

Csigorin 2011.08.06. 16:02:00

egyébként meg nem beengedni kell a darut mert különben feltartja a forgalmat, hanem a darunak nem kell bemászni forgalomfeltartani.

Posztoló meg ne közlekedésmérnökösködjön összevissza mindenkit elengedve hanem HALAGGYON.
Azt meg bízza a közlekesekre hogy úgy szervezzék (nem fogják) a közlekedést hogy a lehető legfolyamatosabb legyen...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.08.06. 16:40:31

Annyit röhögök ilyen faszkalapokon, akik egy ilyen sima közlekedési szituáció miatt annyira felhúzzák magukat, hogy egyből ölni akarnak :)))))))))))))))))))))))))))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.08.06. 16:44:01

@Csigorin: Igen. Pont ezért nem lehet haladni, mert mindenki baszik a másikra, csak az a lényeg, hogy ő haladjon. Az lényegtelen, hogy a daruskocsinak (és emiatt a mögötte állóknak) 20 percet kellett volna ott állnia, mire ki tud menni, a posztoló meg vesztett vele pár másodpercet. Arról senki se tehet, hogy a sorompót pont akkor csukták le. Aztán ha valaki próbál normális lenni, és kiengedni a másikat, akkor jön a faszkalap és leanyázza.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.08.06. 17:11:33

..szörnyű uborkaszezon van:(
nincs egy igazi,vértől csöpögő,trágár,vérlázító történet?
a blogmotor találjon ki egyet,nem baj,ha nem igaz!!!:)

tundrazuzmo (törölt) 2011.08.06. 18:03:49

Egyébként az is jó kérdés, hogy a daruskocsi elállta-e teljesen az utat? Mert ha nem, akkor a norc alapján vissza lehetett volna fordulni a Vaspályán, és kerülni egyet a Lámpagyár-Cserkesz-Örmény utcán - azoknak, akik a Gyömrőin mentek tovább.

Aki pedig a vasúton túl, a Kőér felé megy, az úgyis a posztoló után jön, nem reklamálhat, mert siet - így járt. Posztoló, megtarthatod a jogsidat, újraértékeltem az ügyet!

Reggie 2011.08.06. 19:59:18

Minek hagytad, hogy megelozzon?

spontan · http://erdekessegek.info 2011.08.06. 21:33:50

Legalább nem vert meg. Én olyat is láttam a saját szememmel, hogy az őrjöngő feltépte a kocsiajtót, és belerúgott néhányat a másikba:

erdekessegek.info/vadnyugat-budapesten-74.html

Anti Anyag (törölt) 2011.08.06. 21:47:19

Na persze. Még véletlenül sem hülye náci. Pedig kb. 10.000 jut egy zsidózásra.

Bafana 2011.08.06. 21:55:26

Mindíg ott kezdődnek a bajok, hogy: "én csak picit megpöccintettem a dudát", "enyhén felemeltem a középső ujjamat", meg hogy "próbáltam volna szerényen elmagyarázni, hogy menjen az anyjába" stb. Ha meg erre jön a reakció, fel vannak háborodva.
Lehet, hogy nem is k. anyjázott a mögötte lévő, csak azt olvasta le a szájról, amire enyhén beintett egy nemzetközit...

Ha meg ennyire látszanak a fajtajellegek, használjon sötétített ablakot, és nem tűnik fel senkinek...

''autónepper.'' 2011.08.06. 21:59:48

minek engeded be a másikat enynire ráérsz? most miattad hűlt volna a gyrosom akkor vettél volna nekem újat? én keményen megdolgozok minden FT-ért ez meg itt ráér emberekt beengedni maga elé... pofám leszakad.

''autónepper.'' 2011.08.06. 22:03:52

@tundrazuzmo: annyi ismeretlen szót használtál ebben az írásodba h teljesen sokkot kaptam ...:D:D:D

Pityubácsi 2011.08.06. 22:04:27

@spontan: "Én olyat is láttam a saját szememmel, hogy az őrjöngő feltépte a kocsiajtót, és belerúgott néhányat a másikba:"

megérdemelte.
ha valaki kiszáll és indul felém, akkor az a minimum, hogy én is kiszállok.
az autóban ülve elég nehéz kivédeni a fejberúgást.

''autónepper.'' 2011.08.06. 22:14:00

@Pityubácsi: persze jobb is ha kiszáltok legalább lendületből tudlak arcon baszni :D:D:D mint valameiknap kis buzi szuzukis ha nem marad a kocsiba akkor tuti hogy szét verem a fejét így meg elmenekült KURVA ANYÁD. na lehigadok .

BBSTi 2011.08.06. 22:39:48

„Te rohadék zsidó ****! Ha még egyszer találkozunk megöllek!”
Érdekes...A Renault-osnak valószínűleg nem volt gyerekszobája, elválhattak a szülei és állandóan basztathatták a suliban.... Ha valakivel gondom van, nincs legközelebb, ott helyben kiszállok és lerendezem az ügyet. Nyikhaj kis köcsögök, a "na akkószájjkibaz'meg, itt vagyok" üvöltésre eddig mindegyik dugott egy egyest és elhúzott a faszba... Na most akkor mi is van?

FDToth 2011.08.06. 22:44:30

Annyi, a posztolohoz hasonlo szerencsetlen van az utakon... a legjobb, mikor a szabalytalankodot pl beengedik... en is.dudalok vagy mutatom neki az L-et. nagy forgalomban lehet kia kovetesi tavolsagot tartani es nem elozekenykedni a szabalytalan taplokkal...

Borcsika 2011.08.06. 23:09:07

az ilyennél már csak a reptéri taxis hiéna a rosszabb. egyszer egy gyökértömés bevágott elém, erre beintettem neki,mert erősbe a fékre kellett lépnem miatta. erre nyomott egy satut a lisztferihegyi bekötőn a shell kút után, és kiapttant a hatalmas merdzsóből, egy 150 mély kis faszkalap, és elkezdett velem üvöltözni, hogy megver, és a k. anyámat, és száljak ki. mondtam neki, ne akarja,mert nem lesz jó vége, de ő erősködött. kiszálltam, mind a 185 centimmel (nő vagyok, és nem vékony) és megkérdeztem tőle, hogy akarja-e, hogy kilépjek az autó takarásából, vagy visszaül szépen, és eltakarodik. hebegett néhány szót, majd elment.
napokig röhogtem rajta, de még ma is elvigyorodok, ha arra járok.

Netuddki. 2011.08.06. 23:48:14

Mért nem ordítottad át, hogy ne szórakozzon Zohannal.

A mutogatást meg hagyd el, még rászoksz a lopásra...

Dr_utcai_arcos 2011.08.06. 23:50:50

Ó, én nem sokszor közlekedek a városban, de észrevettem, hogy sok pesti barom a fék helyett inkább a dudát használja,mintha azzal meg tudna állni.Tegnap is az Ikea-nál egy külföldi próbált meg valahogy kikeveredni, erre az oldalról jövő -szabályosan- csaj, belefeküdt a dudába és alig maradt el a csatt. Hát, előny vagy se, én inkább a féket használom.

Kandabula 2011.08.06. 23:59:40

Én aztat szeretem amikkor vér fojik mer érdekes. Meg a hulákat is szeressem. Letakarva zacskovval. Ezért csak csinálljátokk. Mek mutogasatok. Egy másnakk. Nekemne.

dukeekud 2011.08.07. 00:41:49

Nekem az a gyanus, hogy a postolo elhallgat valamit. Az ilyen autos forumokon, vegul mindig kiderul, hogy a biciklis a hibas, csodalom, hogy ez meg nem kerult szoba. Pedig eleg nyilvanvalo, hogy a darusauto, egy rendszam nelkuli, adot nem fizeto, piroson athajto kerekparos miatt nem tudott menni. Legalabb is eddig azt tapasztaltam, hogy mindegy mi tortent, az atomrobbanastol, az ufoinvazioig, az autosok mindig kideritik, hogy a kerekparos a hulye.

Büszke_troll 2011.08.07. 01:19:40

"felmutattam neki a nemzetközi egyujjas jelzést"

Különösen szerencsés ember vagyok. 25 évnyi vezetés alatt egyszer sem éreztem, hogy fel kellene mutatnom a "nemzetközi egyujjas jelzést"

roadrunner 2011.08.07. 03:18:36

Sok buzi flusztralt majom.
Oljetek csak meg egymast Magyarorszagon.

roadrunner 2011.08.07. 03:20:36

@''autónepper.'':
Ha nem marad a suzukiban.
Egyszer hallanak olyan tortenetett hogy nem maradt a suzukiban es bevertel neki egyet.
Kocsog majom szajhos.
Szajba baszhatlak e anyaddal egyutt?

Reggie 2011.08.07. 04:52:42

Vicces amikor egy nulla kimegy kulfoldre mcdonaldshoz retyot pucolni aztan arca nagyra no tole, mintha elert volna valamit:)

lordjim 2011.08.07. 06:06:38

@Csigorin: Ja,és hogy büszkén vállalja-e a másságát?

KaPé 2011.08.07. 07:26:23

"Ha még egyszer találkozunk megöllek!"

Hehe :) Visszakérdeztem volna, miközben kiszállok, hogy "Miért nem most?" :)

hawkeye 2011.08.07. 07:48:09

Posztolónak:

Eltévesztetted a címet! Ezt az esetet a rabbidnak kellett volna megírni, ill. elküldeni.... :)

Több évtizede vezetek, persze, hogy csináltam én is hülyeséget. Mondtak, mutattak nem éppen hízelgő dolgokat, de egyszer sem zsidóztak le.

Na most ha a posztoló kocsiján nem volt több méteres, 3D-s, villogó Dávid-csillag, akkor azt gondolom, hogy ez egy kamu írás, hasonlatosan a Lauder-iskola "Bántottak a villamoson, mert zsidó vagyok" verziójú, kötelezően megírandó házi dolgozataihoz.

Szerintem.

Gonosz Dán 2011.08.07. 07:48:15

ezért hordok többféle fegyvert is a kocsiban

Gonosz Dán 2011.08.07. 07:49:47

Te beteg vagy! Azért mert többméteres dávidcsillag van a kocsin még lehet agresszívoskodni vele, csak a szarossegű csoresz kis magyarok engedik meg maguknak.

hawkeye 2011.08.07. 07:50:33

@roadrunner:

Sok blogon olvasom magyargyűlölő köpködéseidet.
Mi van öreg, nincs barátnőd, a jobb kezed meg már zsibbad? Ezért jársz ide onanizálni?
Elég féreg dolog... :(

Gera 2011.08.07. 09:46:02

Érdekes, hogy egyébként normálisnak tűnő emberek is hogy ki tudnak vetkőzni magukból. Tegnapelőtt egy hülye picsa gyalogosként leállt nekem nagy hangon pofázni, hogy faszért megyek szemben az egyirányú utcában, próbáltam neki elmondani, hogy szerintem kurvára téved, de egyszerűen nem hagyott szóhoz jutni, úgyhogy otthagytam. Viszont sikerült elbizonytalanítania, úgyhogy rászántam azt a fél percet és visszamentem megnézni. Nekem volt igazam, tényleg eltolták egy utcányit az egyirányúsítást a korábbi állapothoz képest. Ezért nem szabad megszokásból vezetni. Némi elégtételt jelentett, hogy egy perc múlva újra megláttam, mellégurultam és közöltem vele, hogy megnéztem, kurvára ő tévedett.

Gera 2011.08.07. 09:49:13

Ja és a megszokásból vezetésről még annyit, hogy az alatt a kb kétszer 20 mp alatt, amíg a kérdéses útszakaszon tartózkodtam, kb öten jöttek szembe és mind integetett vagy villogott. Ennyire figyelik a táblákat az emberek...

acsa77 2011.08.07. 09:49:27

Normál esetben nincs szükség külön udvariasságra, simán befér mindenki.

Engem az bosszant, amikor a túlzott udvariaskodó (vagy 30-cal tötymörgő) 10-20 másikat feltart. Miközben akit beenged, 30mp után könnyedén beférne. Továbbá főleg ilyenkor egymást követik a türelmetlen tolakodók, akik persze megint csak alig nyernek (mert pl. 100m múlva piros jön, vagy már el is hagyja a főutat, vagy nem ismeri az átlagsebesség harmonikus mivoltát), de tucatnyi ember szívatnak.

Csak Norris 2011.08.07. 09:50:28

@Reggie: Te csak a retyóig jutottál? SAját tapasztalat?

Csak Norris 2011.08.07. 09:53:20

Eleve csak barom vesz reault-ot.

mezga-aladar 2011.08.07. 10:00:12

tényleg milyen döglöttek a blogok...
uborkafazon van...

@Anti Anyag: ez itt a lényeg sztenm is hazudik... én pl C ni és nácizni szoktam, de majd a ZS vel is kiegészítem a repertortát...

lyken 2011.08.07. 10:10:40

Látom a sok mélymagyar rácuffant a zsidó vonalra. Az nem gond gyerekek, hogy egy frusztrált pöcs ráfékezget egy forgalomban résztvevőre? Az megint más kérdés, hogy a posztoló nyilvánvalóan tapasztalatlan(tök jó, hogy itt senki nem volt kezdő vezető, mindenki kormányal a kezében és kocsiüléssel a valagán jött elő a szülőszobán).
Ugye ha valaki mutogat mögötted habzó szájjal a tükörben, azt nem engeded be magad elé, mert lehet, hogy büdösparaszt és rádfékez. Ha kell, akkor rátapadsz az előtted haladóra. Ha rádhúzza a kormányt, akkor hagyd, hagy törjön, az már az ő sara lesz.
Egyébként az ész nélküli udvariaskodással nem csak magát szivatja a tisztelt posztoló, hanem még 50-100 embert, akik mögötte emiatt torlódnak.

mezga-aladar 2011.08.07. 10:18:12

@lyken: ezért kell az unalmas posztokba beletenni egy

cigányt / zsidót / vagy SÜN t

és akkor van miről beszélgetni...

+bár a bunkó taxis is hálás szereplő,
+vagy a rokikártyás szlovák rendszámos telepjáró

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.07. 10:19:30

"Ekkor még átüvöltött a leengedett ablakon, hogy „Te rohadék zsidó ****! Ha még egyszer találkozunk megöllek!”"
Természetesen, a közlekedési szokásokból erre lehet követketetni :D

Vajon ha a daruskocsi tartja fel, nem a postoló, annak is dudált volna? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.07. 10:24:35

@lyken: Ez a büntifékezés szerintem már senkinek nem új :(

nyergibergi 2011.08.07. 10:39:23

Zsidó-e vagy? Kurva-e vagy?

bunkó · http://bunko.blog.hu 2011.08.07. 10:55:25

Aki saját elsőbbségéről lemond az úriember.
Aki viszont önhatalmúan a mögötte jövők elsőbbségéről is lemond, az egy tetű kötsög és megérdemli, hogy elküldjék a jó annyába.
Megoldás: csak az mondjon le az elsőbbségéről, aki mögött nincsenek más autósok.
Egyetlen kivétel: összefüggő és NAGYON hosszú autósort fel lehet tartani EGY DARAB autó beengedése idejére, HA AZ MÁR JÓ IDEJE VÁRAKOZIK a besorolásra(és nem éppen akkor ért oda).
A mindenkit maguk elé beengedő (önmagukat jólelkűnek képzelő) idióták valójában egyvalakivel jót tesznek, miközben maguk mögött százakat szívatnak. Az ilyen minden anyázást/dudálást megérdemel.

logikaibukfenc 2011.08.07. 11:21:20

el sem olvastam az írást, nem is érdekel.

"
tundrazuzmo2011.08.06. 15:28:28

Egyébként meg nincs jogod ahhoz, hogy feltartsd a mögötted jövőt"

El sem olvastam az írást, nem is érdekel.

Láttam a Hungária körúton, hogy a mentő kb 70-75-tel halad a belső sávban és kb 2-4 autóhossznyi követési távolságot tartva halad mindenki.

Kedves Tundrazuzmó: ez a feltartás én szerintem.
1. valaki tényleg gyorsabban akar menni, ezt jelzi is jogosan. (nyílván nem tolással, hiszen profi sofőr és nem más seggébe bújva haladna, hanem kis helyeket megtalálva. pedig a szlalomozás veszélyes) - és ennek ellenére
2. senki sem segítette a mentő haladását lassítással és félrehúzódással. ( nem csak arra gondolok, akit épp utólért)

Inter Face 2011.08.07. 11:27:44

@bunkó: pont akkor nincs értelme beengedni mikor mögöttünk hosszan senki sem jön..

Inter Face 2011.08.07. 11:38:14

Amúgy viccesek ezek a fenyegetőzők,én ilyenkor átszóltam volna hogy állj már meg ,mert én most akarok meghalni és kiszállok:D

mezga-aladar 2011.08.07. 11:41:08

@Inter Face: én meg azt utálom ha egy hosszu végtelen sor utolsója vagyok és bevág elém a mellékútról... a g@ci

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.08.07. 11:58:22

@bunkó: "A mindenkit maguk elé beengedő (önmagukat jólelkűnek képzelő) idióták valójában egyvalakivel jót tesznek, miközben maguk mögött százakat szívatnak."

Ja. És azokkal mi van, akik a mellékúton levő mögött állnak? Nekik is jól jön, ha valaki beengedi a sor elején lévőt. Ugyanis sokszor 10-20 percbe telik, míg ki lehet kanyarodni a főútra.

"streetfighter" 2011.08.07. 12:20:37

@bunkó:
Szerintem ezt a véleményedet át kéne gondolnod, mert csak nagyon szélsőséges esetekben érvényes. Normál esetben nem.

SzJ1982 2011.08.07. 12:32:03

Ha a beelőzős-satuzós figura után nem szállt ki, akkor csíra szar. A következő lehetőségnél a kedves posztírónak (illetve a levél beküldőjének) kellett volna kiszállni, és megkérdezni tőle, hogy akkor hogy is van a jóédes kurva anyja. 100%, hogy felhúzott ablakokkal kucorgott volna a szaros Renault-jában. Úgy szeretnék egyszer én egy ilyennel találkozni, de valahogy engem elkerülnek...

"streetfighter" 2011.08.07. 12:33:32

Sok idegbeteg autós furikázik az utakon. Vezetési stílusomból adódóan (gyors, helyezkedő, cikázó) vonzom ezeket, de szerencsére csak 1-2 évente van komolyabb afférom velük. Általában azok találnak meg, akik nagyon erősnek érzik magukat és biztosra mennek. 185-195 cm magas 130kg. :)
A tegnapi volvós köcsöggel is "szívesen" elbeszélgettem volna a problémájáról, bár nem tudom mi volt az, de bőszen "üldözött" az Árpád hídtól az A2-es útig, ahol is elváltak útjaink. Elém akart vágni, de ahhoz gyenge volt a volvo. :) Aki arcoskodik, vegyen erősebb autót.
Mivel családdal voltam és időre mentünk kerültem a konfliktust, de azért érdekelne a problémája, ezért jó lenne, ha jelentkezne. Sajnos a rendszámát nem jegyeztem meg. :(
Ha netán olvassa a blogot biztos magára ismer. :)

Inter Face 2011.08.07. 14:12:44

@"streetfighter": erről az jut eszembe: "borzasztó milyen felelőtlen emberek vannak,ez a kocsi már félórája jön 200al mögöttünk." :D

"streetfighter" 2011.08.07. 15:21:31

@Inter Face:
:DDD

@"streetfighter":
Most látom, hogy 2/A helyett A2-es utat írtam. Ausztriáig azért nem üldözött az a szerencsétlen. :)

pengusz 2011.08.07. 16:27:15

@''autónepper.'': Téged üldöznek a suzukisok :D
Majd egyszer fussunk már össze, hogy elmondhasd, hogy "kiszállt a suzukis" :DD

Képzeld, ma Eger felé mentem a 25-ösön (kicsit szerpentines rész), és rám meg egy Volvo terepjáró állt rám. A kanyarokban mindig lemaradt, biztos fosott. :D Pedig gondolom egy Volvo terepjárónak sokkal jobbak a menettulajdonságai, mint egy Ignisnek :D Ja és ugye csak 90-nel mentem :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.08.07. 16:40:16

Helyesen igy hangzott a mondat, behelyettesitve a *okat és egy vesszőt kirakva

"Te rohadék, zsidó vagyok! Ha még egyszer találkozunk megöllek!”

Igy lehetett

''autónepper.'' 2011.08.07. 18:40:04

@pengusz: :D:D:D:D mindig is tudtam h az Ignisnek rejtett képeségei vannak :D:D:D:D én meg tök nyugisan gurulgatok pesten belül ma iszogatom az energia italomat csajommal télleg semmi szabálytalanságot nem csinálok erre nem meg állít a rendőr köz úti ellenőrzés....

Alikam 2011.08.07. 19:37:03

1. Akinek ennyire sietős, az ne satuzzon, hanem húzzon a faszba elvégre a posztoló hibájából már vagy 3 percet vesztett.

2. Emberek, komolyan gondolja az itt kommentelők közül valaki is, hogy Pesten előzékenység nélkül lehetne közlekedni? Én is sokszor vagyok előzékeny - bár az egy járműig terjedjen csak szabályt betartom - velem is sokszor azok, ha nem menne a dolog, akkor szerintem van aki még a múlt hétről is ott állna valamelyik mellékutcában.

3. Az csak a szerencsétlenség, hogy most pont egy ilyen baszom daruval kell előzékenynek lenni.

4. A darus is egy nagy furkó, nem szabadott volna amúgy beengedni, álljon szépen a helyén, és várja meg amíg valaki jelez neki, hogy mehet. Én is így szoktam és sokan mások, működni szokott, nem kell ahhoz semmilyen kereszteződésbe keresztbe beállni.

5. posztoló meg ott követte el a hibát, hogy felvette a prosztó kesztyűt és mutogatott. Minek? Ha kiszáll, el lehet neki magyarázni, hogy mi a történet, ha nem, csak anyáz, mert éppen neki sietős - gondolom őt még soha sehol nem engedték be - akkor rá kell hagyni a faszba.

Reggie 2011.08.08. 04:32:40

@Desmond77: Sajnalom, hogy ki kell abranditsalak, de en nem dolgozok kulfoldon. Viszont veled ellentetben en a retyoig minden nap eljutok, mert nem a kert vegebe jarunk, mint ti.

Agyalap 2011.08.08. 09:29:00

Dudál a mögötted álló mert sietne? Gondolom valami balesetveszélyre hívja fel a figyelmedet...
Ilyenkor ki szoktam szállni, megnézni működik-e minden hátsó lámpa.

ex-dr. vuk 2011.08.08. 11:13:35

Ez Magyarorszag.
Gratulalok.

D4D 2011.08.09. 17:42:03

Kőér u. Zsidózás.

Többet nem kell tudni.

mohopasi 2011.08.10. 10:25:36

1 darab idegbajos barom is ér már posztot, amikor százak vannak minden nap a városban? Legalább valami kis karate lett volna... :-)

Alex2000 2011.08.11. 15:58:02

A zsidóknak nincs túl jó hírük.

"streetfighter" 2011.08.17. 21:42:12

@newtehen:

Mégis mit láttál belőle, hogy így visszaemlékszel az esetre?

Traktoros 2011.08.31. 11:55:17

Ez a kereszteződés egyébként is katasztrófa. Itt dolgozom a közvetlen közelében (rajta is van a képen :) ), néha úgy érzem magam a zebrán, mint a Commodore játékban a csirke, akinek át kell kelnie a 2×6 sávos autópályán... :P












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása