Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ezért nem tankolok nálatok

2011.10.06. 08:41 :: SilentSound

Pont egy héttel ezelőtt útban Nyíregyházára a totalcaros Papp Tibivel épp arról beszélgettünk, hogy mennyire mellélőttek a kagylós cégnél a varázsbenzinjükkel, amivel tankonként akár egy litert is meg lehet takarítani. Mert az ugye nagyjából 1,5% egy alapjáraton drága benzinkúthálózatnál. Balázs is említi ezt az érdekességet több más mellett levelében, amolyan "jakabandoros" stílusban. A cég nevét kivettem, hogy lehetőség szerint ne locsoljanak körbe azzal a megspórolt egy literrel és dobjanak rám égő gyufát. Persze elég könnyen rá lehet jönni a részletekből, hogy melyik hálózatról van szó. Nektek is van olyan cég, amelyiknek a kútjainál semmi pénzért nem tankolnátok?

Kedves *****! Tankolhatnék nálatok, de nem teszem, soha többet. El is mondom miért.

- Drága vagy. A benzin 5-6 forinttal többe kerül mint máshol, de nem kapok érte cserébe semmit. Ne magyarázzuk már hogy jobb minőségű az üzemanyag, eltankoltam az elmúlt 10 évben 270.000 kilométernyi benzint, és semmi különbséget nem éreztem a különböző kutak között.

- Megpróbálsz lépten-nyomon lehúzni. Vegyek ilyen pró, olyan részing, amolyan adalékolt cuccokat, mert attól a kocsim többet megy olcsóbban, és úgy fog gyorsulni mintha legalábbis beszereltem volna egy sugárhajtóművet. Bullshit. Izzadt marketingesek próbálnak megfelelni az éves tervnek, ehhez találnak ki különféle ellenőrizetlen baromságokat, hogy legyen brand awareness meg egyedi propozisön. Egy liter tankonként mi? Mit szívtatok???

- A szélvédőt lemossátok ha kinéztek belőlem 200Ft borravalót. Ha öltönyben megyek épp dolgozni akkor jön mindegyik sürgölődni a kocsihoz, de ha kirándulni viszem a kölyköket melegítőben akkor rám se bagóztok. De ne értsd félre, nem kell odajönni, kifejezettem rühellem ha a kocsimhoz nyúlkáltok. Bezzeg ha a feleségem megy tankolni megpróbáljátok bemesélni neki hogy alacsony az összes folyadékszint, és vegyen, teljesen feleslegesen.

- A legdurvább a hülye okoskártyátok. Lehet vele pontokat gyűjteni hogy felesleges fröccsöntött műanyag szarokra adjam ki a pénzemet utána. Nem kell. De a legjobban az idegesít amikor a kasszánál megkérdezi a droid hogy van-e. Nincs. Megkérdezi akarok-e. Nem akarok. Ezután - komolyan mintha hülye lennék - megkérdezi megint hogy biztos nem akarok-e, mert most gyorsanrögtön tudna adni egyet. Na ilyenkor durran el az agyam. Persze tudom hogy kiadtad neki az ukázt hogy mindenkinél nyomuljon, de ennek pont az a világos üzenete hogy hülyének nézel. Minden egyes alkalommal bevillan az Argo jelenet a fehérvári mekinél, mindig. Többek között ezért nem tartok fegyvert, alkalmatlan vagyok rá.

Semmi mást nem akarok egy benzinkútnál mint benzint. Meg ha éppen kell kóla, túrórudi, ablakmosó, ablaktörlő, izzó, de csak ha úgy döntök. A többi baromsággal meg hagyjatok békén, kösz.

121 komment

Címkék: autó sztereotípia béna benzinkút lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoda-jedi 2011.10.06. 08:53:59

én kártyás ósan kútnál tankolok MINDIG (pl szfvár) mindig nyitva nincs aki lehuzzon... (sőt én huzom le... a kártyát...)
mondjuk hál isten a kis 50 vagy 55 literes tankom csak 1400 km ként kell tőteni...

hüje aki eddig se ezt tette...

további takarékossági intézkedések és unalom űzésre, meg ott az www.oszkar.com/ tegnap linkelte vki :)

Dester 2011.10.06. 09:05:54

Én évek óta most láttam először értelmét annak a pontgyűjtő kártyának, beváltottam a pontjaimat egy 16GB-os pendrive-ra. Amúgy is kellett volna. De más érdekeset én se láttam.
Egyébként nekem nincs bajom a kagylós kutakkal, se a benzinjükkel. Hogy hol 5-6 Ft-tal drágább, az helyfüggő. Néhol olcsó. Viszont a 95 vépóvert jobban szereti az autóm motorja, mint a sima 95-öst, ez több éves tapasztalat. Az anno Tecsóbenzintól meg az isten mentsen meg, annál rosszabbat még nem tankoltam sehol, és akármi is a neve, nagyáruház parkolójában azóta se tankolok.

Kutyuu 2011.10.06. 09:07:54

Bár (nagyon) nem voltam/vagyok érintett, de kívánom, hogy kerülj olyan élethelyzetbe, ahol a főnökeid ELŐÍRJÁK, hogy nyomd a hűségkártyát (kaparóst, biztosítást, stb), és ha nem teszed, kitesznek, mint macskát...

Öltönyös f@sz.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.06. 09:12:54

ez olyan kicsit homáros poszt volt.

én egyébként ha csak tehetem, ezeken a kutakon tankolok.

- drágább? nem feltétlenül. sőt, ahol általában tankolni szoktam, az a legolcsóbb kút néhány kilométeres körzeten belül.

- kutasok más kutakon is rám szoktak rontani folyadékszinttel, ablakmosással, prémium benzinnel, stb. sosem erősködnek, amikor normálisan, kulturált hangnemben megmondom, hogy el tudom intézni egyedül is a tankolást. akit zavar a személyzet, az tankoljon önkiszolgáló kúton, meg vásároljon interneten, nehogy más helyen is hozzászoljanak az eladók.

- pontgyűjtő kártya. használom. árkedvezményt és kocsimosást szoktam venni a pontokból. másra tényleg nem jó.

- különbség a kutak között. több különböző kúton is tankoltam már, és bizony volt olyan kút, ahol az ott tankolt benzinnel nem húzott úgy az autó és többet is fogyasztott. nem azt mondom, hogy az említett kút benzinje a legjobb, de vannak rosszabb benzinek a piacon.

ez a poszt egy tipikus juppiköcsög siránkozása, aki jó dolgában már nem tudja, mit tegyen.

2011.10.06. 09:18:37

Fél éve csakis a Shellnél tankolok, vagyis tankoltam. A fél éves kocsim AC-ja kimúlt... és mi volt az üzemanyagrendszerben? Homok, apró kavics és rézreszelék. Nesze neked vépávör!

greggrant 2011.10.06. 09:22:12

Nem értek egyet, hogy alapjáraton drága - attól függ, hogy az adott kút üzemeltetője mennyire akar gyorsan meggazdagodni. Ahogy @xaba99: mondja, én is ennél a hálózatnál tankolok, mert 1) közel van 2) a környéken lévő kutaknál amúgy is 5-6 forinttal olcsóbb. Persze a következő kagylós kút meg már a környék legdrágábbja, dehát ott meg nem is tankolok.

vwgery 2011.10.06. 09:22:35

teljesen jó az olaszok üdítője a vasnak. semmivel sem drágább, mint a többi(a mi városunkban legalábbis..)
hülye a post síró

telefonko:zpont 2011.10.06. 09:38:29

hogy jönnek ide az olaszok?

poa ogapo 2011.10.06. 09:39:17

Ahogy nézem te is olyan köcsög vagy mint akiket kritizálsz. Ezt a "Bullshit" kifejezés megjelenítéséből szűrtem le. Amúgy teljesen értelmetlen amit írsz legalábbis egy értelmes ember ennek nem kerekít ekkora faszságot egyszerűen nem megy oda tankolni és kész.

FDToth 2011.10.06. 09:41:01

Én OMW-nél tankolok, 95maxxmotion-t, és érezhetően dinamikusabb az autó vele + minimálisan, de kevesebbet fogyaszt (7,5 helyett 7.2)
Opel Corsa C 1.2.
Előzőleg Agipnál és shellnél tankoltam, de az üzemanyagok minősége az omw-nél a legjobb.

Grg76 2011.10.06. 09:58:00

Ez milyen értelmetlen poszt már... Ahol lakom és tankolni is szoktam ott pl. a Shell általában ugyanannyit kér mint a 10m-re levő Agip, persze van amikor 1-2Ft különbség van. Aztán ott van pl. a Shell kút a 8.ker Kálvária téren, nem messze onnan pedig a Golgotán a Mol, itt is max 1-2Ft a különbség.
"Érdekes" módon a Budagyöngyei Shell min. 10-el drágább mint az előbbiek, ill. ugyanannyiért adja mint az ÖMV és MOL kijjebb a Hűvösvölgyin. Szóval akkor most ki a drágább? Egyik sem, az ár leginkább az üzemeltetőtől és a kút elhelyezkedésétől függ.

Kérjük a következő, értelmes posztot!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.10.06. 09:58:23

Még szerencse, hogy az összes kút Magyarországon a Százhalombattán finomított MOL benzint árulja. A Tesco is. A Shell is.

Leadfoot 2011.10.06. 09:59:48

@yoda-jedi: "hüje aki eddig se ezt tette..."

És ahol nincs ilyen kút? :-)

Részemről Lukoil. Nem jönnek oda buzerálni, ablakot mosni, gyűjtőkártya nincs, de útba esik, a benzin olcsóbb, és a minőségével se volt még gondom.

Tron65 2011.10.06. 10:00:52

Egy időben tankolgattam náluk, amikor még volt a Danubonus rendszer és be tudtam váltani a pontokat 10 Ft/liter kedvezményre.
Olcsóbbak így se nagyon voltak, mint a többi kút, csak gondoltam néha megkínálom a zsigát egy kis minőséggel.
Azt a részt imádtam mindig, amikor odaténferget a kutas és érdeklődött:
- Nincs-e kedvem az ilyenolyan adalékos üzemanyagot tankolni, mert azzal 10%-kal kevesebbet iszik a gép.
- Ez???? (tizenéves 1200-es zsiga)
- Igen, ez is.
- És mennyivel drágább?
- Kb 10%-kal
Nem volt kedvem.

Krumplicukor1987 2011.10.06. 10:03:51

Fehérváriként én is ehhez a benzinkúthoz jártam, nem is tudom miért, holott Fehérváron kb. a kagylós benzin a legdrágább.
Aztán történt egy kis eset. Tankolok, megyek be fizetni bankkártyával, és röhögve közli a pénztáros csajszi, hogy nem működik a rendszer, csak készpénzzel lehet fizetni. Mondom f@sza, nem lehetne ezt kiplakátolni? Ja de, a kolléga épp most teszi ki (amikor én már rég bent voltam), de egyébként is szóltak a kinti kollégának hogy figyelmeztesse az embereket, ezt persze véletlenül se tette meg. Ott kellett hagynom az órámat letétbe, míg elmegyek készpénzért. Persze szóltam a kinti srácnak, hogy figyi szólhatta volna, hogy nem működik a bankkártyás fizetés, erre egy bunkó "nem tok eccerre 2 dógot csináni" kifejezés volt a válasz.
Ezt az egészet megírtam ügyfélszolgálatnak, és kb. 2 hét múlva jött a válasz, hogy megnézték a videókamerákon, hogy előbb elkezdték kitenni a papírokat (hogy nem lehet bankkártyákkal fizetni), minthogy én beléptem volna az épületbe. Szóval még egy szépet hazudnak is, így kell csinálni.
Azóta nem tankolok ott. Bunkó hazug csürhe.

Krumplicukor1987 2011.10.06. 10:06:27

@FDToth: én Agip-nál még nem voltam, de motoros ismerőseimnek nagyon rossz tapasztalata van az Agip benzinnel. Vizes benzint adnak el, többnek fulladt le a motorja az Agip benzin miatt.

!kkritt! 2011.10.06. 10:07:59

@newtehen: Ott a pont:-)

Hívőknek felesleges magyarázni, eretneknek kiáltanak és egy takaros máglyán jól átsütnek

Magasztaljuk a a kagylót mert jó...

spapda 2011.10.06. 10:09:10

Szerintem simán ki lehetett volna írni a post elején, hogy a Shellről van szó, nem szükséges kicsillagozni, elvégre nem állít olyat az írás, ami sértené a cég "jó hírét", és ne tudná bárki bizonyítani.

Én is a nyomulós, tukmálós, autófogdosós, tanksapka-feszegetős stílusuk miatt szoktam le a Shellről, szerencsére van 4 másik márka a közelben.

Elijah_Baley 2011.10.06. 10:10:03

monnyuk ez a jakabandorozás elsőre is modoros volt, de most, h az öltönyősplebeljusok eszköztárába is bekerült, kifejezetten idegesítő.

!kkritt! 2011.10.06. 10:12:11

Hehe Piliscsaba rulez ;-)

huspotyolo 2011.10.06. 10:19:23

Érdekes, van egy 2T-s járgányom, tankoltam már bele a létező összes kútnál, mindig ugyanannyit evett, nem lett sem lassabb sem gyorsabb pedig Auchantól Shellig minden betűvel kezdődő kutat megjárt. Sőt mivel 2T, ezért adalékot is kell mellé rakni. A leggagyibb ásványitól a fulszintetikusig volt benne sokféle, egyikkel sem változott a mentettulajdonság, csak a füst tűnt el a fél szintetikustól felfele. Most AGIP fél szintetikus adalékot teszek mellé, mert olyan olcsón veszem, hogy a kúton ennyiért a leggagyibb ásványit se adják oda.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2011.10.06. 10:26:23

nekem 45literes a tankom
akkor nekem 2,2% a spórolásom?
ha valakinek 10 literes a tankja, az 10%-ot spórol?
nem értem ezt a tankonkénti 1 liter megtakarítást...

a pontgyűjtés miatti felháborodást sem értem. ha nem gyűjti a pontokat, azért nem fogja olcsóbban kapni a benzint. ha gyűjti, még kaphat pluszban valamit. ezért felháborodni...

Ciri 2011.10.06. 10:32:50

Próbálom úgy nevelni a gyermekemet, hogy ne legyen olyan fontoskodó, okoskodó, piti, elnyomott seggfej, mint a levél írója.

sapka 2011.10.06. 10:34:37

@newtehen: teljes mértékben igazad van. épp a napokban olvastam az totalcaron erről egy cikket...mindenhol ugyanazt a benzint árulják.

Ciri 2011.10.06. 10:41:13

@sapka:

"teljes mértékben igazad van. épp a napokban olvastam az totalcaron erről egy cikket...mindenhol ugyanazt a benzint árulják."

Lófaszt. Ezt a közhelyet szereti mindenki puffogtatni, csak felesleges.
Maradjunk annyiban, hogy nemhogy márkánként, hanem akár kutanként is eltérhet a benzin minőségét befolyásoló adalékok (és sumákságok) használata.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.06. 10:43:15

@Bogoj: oda van írva kisbetűkkel, hogy minimum 50 literes tankot feltételeznek az 1 literes spóroláshoz

yoda-jedi 2011.10.06. 10:51:40

@Leadfoot: ja ja az is jo Orczy út, Mogyoródi út

ha nem jársz ki a városból, de ósan van már a 6os elején XXII ben is

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.10.06. 10:54:55

@Ciri: Igen, az ország kútjaihoz nagyrészt a MOL szállít, de az adalékanyagok cégenként változnak. Meg ha jól tudom, akkor a nyugati országrészben az OMV Ausztriából hozza az üzemanyagokat a saját kútjaihoz.

Cobra. 2011.10.06. 11:01:46

Az alapbenzin mindenhol ugyanaz, csak az nem mindegy mit kevernek mellé. Az meg kutanként (én nem márkánként) változik. Az ár meg végképp nem a felirattól függ.

Sztavrosz_ (törölt) 2011.10.06. 11:07:28

Smart kártya van? Van de nem működik! Erre mindíg elkussolnak. Egyszer se ajánlotta fel egyik sem hogy esetleg kicseréli...

Ez nem a juppiköcsög siránkozása, hanem a marketing azon részének bemutatása amelyik TÉNYLEG idegesítő tud lenni.

Elijah_Baley 2011.10.06. 11:15:53

én, mióta az új szupcsi prémiumalapbenzint használom a fűkaszámban, hegynek felfele is simán tok parlagfüvet nyírni és damilból is kevesebbet fogyaszt...

Leadfoot 2011.10.06. 11:24:35

@yoda-jedi: Esetleg ha figyelembe vesszük, hogy Budapesten kívül létezik más település is az országban (tudom, nehéz elhinni, de tényleg így van). :-))

Ciri 2011.10.06. 11:25:26

@Krumplicukor1987:

"én Agip-nál még nem voltam, de motoros ismerőseimnek nagyon rossz tapasztalata van az Agip benzinnel. Vizes benzint adnak el, többnek fulladt le a motorja az Agip benzin miatt."

Na erről beszélek. Nem az Agip szar, hanem a kút ahol tankoltál egyszerűen átbasz. Ne a márkára haragudj, hanem a konkrét töltőállomásra.

yoda-jedi 2011.10.06. 11:25:43

@Leadfoot: hm... a kocsiban suhanva olyan üresnek tűnt a táj... Debrecenre gondolsz ugye?

Büszke_troll 2011.10.06. 11:35:22

Athéntól Glasgowig, Siracosatól Nordkappig tankoltam már mindenhol, de semmi különbséget nem vettem észre a fogyasztásban. Az, hogy mikor mennyit fogyasztott a gép, inkább függött az útviszonyoktól és attól, hogy nyomtam vagy húztam neki.

isti77 2011.10.06. 11:50:23

Kedves Balázs! Ezután vajon hol fogsz tankolni? Mert amit leírtál, az összes társaságra igaz.
A marketingcélú tukmálásokat udvariasan vissza lehet utasítani, az üzemanyagárak pedig elég jól láthatan ki vannak téve minden kútnál. Ennyi.
Amúgy meg biztos összeszarta most magát az összes kúthálózat, nehogy ő legyen az, ahol Balázs nem tankol többet kéthetente 50 litert.

''autónepper.'' 2011.10.06. 11:55:18

25 ezer pont van a kártyámon profi vok ? és csak azért járok oda tankolni mert schumacher is ott tankol(asszem) és hát ha erősebb lesz a kocsi

''autónepper.'' 2011.10.06. 11:58:30

@FDToth: huuuu akkor már félek tőled:D :$ :DD

FDToth 2011.10.06. 12:02:51

@''autónepper.'': a vállalati Rx450h-ba Maxx100-as folyik bele uh inkább attól félj:)

2011.10.06. 12:15:40

@''autónepper.'': sumaher nem traktorba tankol, mint pl. te :D (meg én is)

külföldön tankolok drágábbik gázolajat (útbaesik), különbségeket nem igazán tapasztaltam. legalábbis annyit sosem, amit ne lehetett volna magyarázni az útviszonyokkal meg a jobblábam súlyával...

[mike] 2011.10.06. 12:18:57

"Többek között ezért nem tartok fegyvert, alkalmatlan vagyok rá." Hát ezen beszartam..... :D:D Nagyon fain írás lett.

@newtehen: ez így van.

@Krumplicukor1987: a benzin és a víz semmilyen formában nem tud keveredni... nem fogok kémiaórát tartani neked, de a barátaidnak igen érdekes motorjuk lehet, ha egyáltalán beindult vizes benzinnel. Vagy csak simán hazudsz.... :D

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.06. 12:43:32

@[mike]: alkoholt hozzáaadva keveredik a víz és a benzin

csubicsabi 2011.10.06. 12:44:15

@SilentSound: Az OMV Budapesten is saját üzemanyagot árul. Csepelen van a tartálytelepe.

pengusz 2011.10.06. 12:45:21

@''autónepper.'': "25 ezer pont van a kártyámon profi vok "
Te is pénztáros vagy kúton és mindig a saját kártyádat húzod le az ügyfél kártyája helyett?
:D

Reggie 2011.10.06. 13:02:34

@Ciri: Bar 11 eves doksi, de kicsit ellentmond annak amit allitottal. www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&pg=11&st=1&m5_doc=2699

Reggie 2011.10.06. 13:07:43

@xaba99: Sajnos nagyon kicsit keveredik csak es hamar szetvalnak az osszetevok. Ha a jol keveredne, akkor csak elony lenne a viztartalom.

''autónepper.'' 2011.10.06. 13:09:10

@pengusz: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nem ennyit tankolok ... :D

@FDToth: a picsába:D de nem biztos hogy lenyomnál:D lexus lejeb van a táplálék láncba mint a bimmer:D:D:D

@ruskyy: akkor sosem leszünk olyan jók mint ő? most csalódtam a reklámba:(

''autónepper.'' 2011.10.06. 13:12:28

@[mike]: én tartok fegyvert de bolti eladóra még sosem fogtam :DDDDDDDDDDD

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.06. 13:55:52

@Reggie: 50%-os etanol elég jól belekeveredik a vízbe, tény, hogy állva szétválik. nem tudom, hogy a kúton a szivattyúk mennyire keverik a benzint...

vízbefecskendezésnek csak akkor van kézzel fogható előnye, ha erre van beállítva a motorvezérlés. átlagos gyári autónál semmi haszna. és amúgy is csak úgy ér valamit, ha porlasztva juttatják be a vizet a hengerbe, a befecskendezés folyamataként, nem pedig vizes benzint. főleg nem talajvizeset. :D

FDToth 2011.10.06. 13:57:02

@''autónepper.'': nem szoktam versenyezni, elég ha előzéskor ki tudom használni a rugalmasságát. persze pár suzukis, opeles, hondás próbálkozik lámpánál. ilyenkor kicsit előre engedem őket, hagyom magam, aztán utána egy fél-padló:)
bimmer-lexus nem összehasonlítható. direkt nem vettem anno bmw-t, mercit vagy audit. nem az én autóm:)
milyen bmw-vel tolod? 5? 7? széjjel hajtott nepper-autó?:)

FDToth 2011.10.06. 13:57:51

és állítólag az OMW-t megveszi a MOL és akkor no külföldi benzin, csak a xar magyar kevert fos:(

pengusz 2011.10.06. 14:03:09

@FDToth: Valójában @''autónepper.''-nek egy régi Swiftje van, már találkoztam vele Suzukis találkozón :D

@''autónepper.'': "nem ennyit tankolok "
Á, azért a régi Swift nem fogyaszt 7-8 liternél többet nem? :D

Reggie 2011.10.06. 14:14:30

@xaba99: Igen, benzinnel altalaban porlasztjak, viszont dieselnel a kolloid is jo megoldas. Ha ezekben az olajokban a kolloid allapot ilyen konnyen megmaradna, akkor mar reg igy gyartanank es hasznalnank, ugyhogy a viztartalomtol nem kell felni:)

''autónepper.'' 2011.10.06. 15:05:06

@pengusz: hülye:D sose használtam saját célra suzukit:DDD

@FDToth: 530d ... mit értünk szét hajtott nepper autónak ?:D

Reggie 2011.10.06. 15:08:56

@FaZon: Nincs ott pont, ez csak egy varosi legenda.

huspotyolo 2011.10.06. 15:22:23

@FDToth: amikor ezt utoljára híradóban hallottam pont fordítva volt. :D

qwertzu 2011.10.06. 15:23:24

@Reggie: Mert honnan jön a nafta, ha nem Battáról?

@FDToth: Na erre kicsit felszaladt a szemöldököm, de aztán rájöttem, hogy csak a kutakat veszi meg.

Reggie 2011.10.06. 15:33:34

@qwertzu: A kornyezo orszagokban is van finomito es vannak szep nagy tartalykocsik, amikben behozzak az uzemanyagot. De az elozo hozzaszolasaim kozott van egy gvh-s link, igaz az ezredfordulo es kornyeke idokrol szol, de olvasd el.

Büszke_troll 2011.10.06. 16:06:59

@''autónepper.'':
"530d ... mit értünk szét hajtott nepper autónak ?:D "
Azt. :)

FDToth 2011.10.06. 16:07:38

@''autónepper.'': 530d... az ok, de e39, e60 v f10? széthajtott nepper: bizományos autóval gizdáskodni v. óra szerint 90ekm-es de 300ekm-es 5 éves, fényes bőrözésű, kopott műanyagos német nagyautó:)

Perillustris 2011.10.06. 16:08:58

@Dester: USB 3.0-ás, remélem. :)

Ciri 2011.10.06. 16:14:07

@Reggie:

Melyik része mond ellent? Kifejtenéd?

potha 2011.10.06. 16:15:38

@yoda-jedi: Mi az az autó, ami 3,9 litert eszik 100-on?

És jól húz meg minden? Mert olyat én is akarok :)

Nem kötözködés, hanem kíváncsiság.

Mert én a 80 literes tankkal megyek el 1100 km-ert, igaz nem kisautó.

FDToth 2011.10.06. 16:18:03

@qwertzu: bocs, persze, a kutakat, nem a MOL-t, jól is néznénk ki:) de épp elég h eltűnik a jó kis osztrák minőségi benzin:(

Dester 2011.10.06. 16:19:32

@Perillustris: ennyire azért nem nagylelkűek, de legalább nem lassú a 2.0-sok között és Kingston. :)

Büszke_troll 2011.10.06. 16:37:19

@FDToth:
Ez egy 6-8 éves, lesötétített nepper autó. :)

Reggie 2011.10.06. 16:43:37

@Ciri: Az, hogy a MOL reszesedese messze nem 100%? Ez az informacio inkabb azt valoszinusiti, hogy nem a MOL-tol van az osszes uzemanyag amit a kutakon megkapsz. Persze ez nem 100%-os erv, de meg mindig jobb erv mint a bebofogott minden uzemanyag szazhalombattarol jon (teljesen igazolatlan) hiedelem.

ganyager 2011.10.06. 16:57:04

Én talán egyszer tankoltam a kagylós benzinkútnál. - Pont ezért nagy ívben kerülöm is...!

Amúgy meg a Tescos benzinkutakat már nem is látok, ahelyett a kagylós kutak vannak.

yoda-jedi 2011.10.06. 17:09:43

@potha: golf 2,0 tdi. városban keveset használom. bicaj+robogó. országúton 80-90 es átlagra álltam... 4 literrel járok az utóbbi időben...

ha 140-150 tartósan akkor 7 liter volt, de így már nem járok...
volt egy hónap régebben amikor 210-zel jártam akkor is csak 8at evett az volt a csúcsa

egyébként nagyon sok apróság számít... keréknyomás, vezetési technika...

elmondanám 170ezer km alatt még nem volt fékbetét csere:)

''autónepper.'' 2011.10.06. 17:22:45

@FDToth: jah így érted e60as és a sajátom a kocsi nem bizományos. és még nem eladó megvagyok vele elégedve. és egyébként teljesen normális az autó NÁLAM még nem volt törve... nagyobb sérülése se lehetett... nincs szét ülve se kopva a belseje... megmondom öszintét nem is nagyon akarom eladni bár a napokba mondta az egyik ismerősöm nem e szzeretném elcserélni az x5jére mert meg van szurulva asszem az 2008as és még kéne dobnom rá egy kis pénzt de nem tudom szerintem marad ez:)

@Büszke_troll: jah a bmw rögtön nepper autó vagy mi ?:D

Büszke_troll 2011.10.06. 17:25:24

Én tudok menni ugyanazzal az autóval rendesen (9liter/100km) és takarékosan, 7 l/100km. A feleségem 6 és fél litert is eléri.
A 6,5 és 9 liter között van vagy 40% különbség.

Mondjatok olyan adalékot ami képes ilyen megtakarításra.

Ciri 2011.10.06. 17:26:11

@Reggie:

"Persze ez nem 100%-os erv, de meg mindig jobb erv mint a bebofogott minden uzemanyag szazhalombattarol jon (teljesen igazolatlan) hiedelem. "

Akkor szerintem nem nekem címezted a kommentedet :))

Ugyanis ezt írtam korábban:
"Lófaszt. Ezt a közhelyet szereti mindenki puffogtatni, csak felesleges."

Büszke_troll 2011.10.06. 17:28:13

@''autónepper.'':

Nem. Nekem is van több bmw-m. De én szalonban veszem (vagy neten) újonnan és 4 évesen eladom.

Egy neppernek, aki azonnal befóliáztatja.

''autónepper.'' 2011.10.06. 17:31:11

egyszer egyébként legszarabb üzemanyagot egy noname benzinkútnál tankoltam lent vidéken a balaton környékén mikor egy autóért voltunk hát ne tudjátok meg annál szarabb üzemanyagott még a büdös életbe nem láttam. egyébként a a bmwé is észre veszi az üzemanyagott hogy milyen mondjuk siófokon amit tankoltam bele egy picit szerintem jobb volt mint ami itt tankolható nálunk DE azért altalába nincs olyan nagy eltérés az üzemanyagok között sztem és ez a fogyasztásos dolog meg azért tartom hülyeségnek mert sosincs 2 egyoforma közlekedési szitu.!!!

''autónepper.'' 2011.10.06. 17:32:31

@Büszke_troll: :)) haha nagyon vicces:D örülök hogy ilyen jól megy neked hogy besétálsz a szalonba és egy 15+ autót meg veszel :)))

Büszke_troll 2011.10.06. 17:36:40

@''autónepper.'':
Ha lefényképezném a garázst és előtte az udvart ríva fakadnál.

FDToth 2011.10.06. 17:45:25

@''autónepper.'': akkor te nem is vagy nepper:) bár ha használtan vetted...:) x5? gáz. akkor már Q7, az még is csak "nepperesebb":)

Ludovika 2011.10.06. 17:51:11

Hááát, nekem a poszt alapján eléggé úgy tűnik, hogy márpedig mégis ott tankol...

Reggie 2011.10.06. 17:55:17

@Ciri: nem is, qwertzu-nak es Fazon-nak volt cimezve, max te cimeztel felre.

D4D 2011.10.06. 18:22:22

@Grg76: A Budagyöngyén mindig 4 literrel többet tudok tankolni.

D4D 2011.10.06. 18:27:37

@SilentSound:

Az OMV amíg nem vette meg az Aral kútjait, addig kizárólag Schwechatról hozott üzemanyagot. Egy időben vonaton hozták a keleti részre, és nem tudom honnan dobták szét tankerkamionnal

''autónepper.'' 2011.10.06. 19:18:33

@D4D: sejtettem én:D:D:D:D

@FDToth: q7es se rossz autó.... de nem tudom én bmw fanatikus vok kicsit.... volt körülöttem már pár autó de valahogy mindig a bmwk voltak azok amik lázba hozztak ....

@Büszke_troll: akkor inkább ne mert nem szeretnék sírni D

FaZon 2011.10.06. 19:24:33

Legjobb benzin a csempészet ukrán benzin.

1kutya 2011.10.06. 20:10:21

a motorkerékpárba kizárólag a hatlábúkutyánál, mert ott még van 98-as, a családiba meg 95-öst a legolcsóbból (szintén a hatlábú, vagy a total), még soha nem volt gond belőle. cégesbe a sógoroknál a dízelt - merthogy oda van illesztve a kártya -, azzal sem volt még gond soha.

szerintem sokan azzal baxxák el, hogy 5ft-ért elmennek a legeldugottabb kútra mer ott occsó, de ott biza mókolnak. tankonként 250-ért én nem kockáztatok, inkább nagyobb forgalmú kúton tankolok, ha drágább is. de ahol naponta 2 tanker áll be, ott nincs idő csalafintázni.

"streetfighter" 2011.10.06. 20:43:42

Mindig röhögök azokon a megjegyzéseken, hogy itt meg ott tankolok, mert kevesebbet fogyaszt meg jobban húz. Röhej.
Simán tankolok az Aucannál és kész, és mégis jobban húz az autóm mint a legtöbb másik. :)
Talán azért mert "meg van csinálva", nem úgy mint jó pár másik típus. :D

1kutya 2011.10.06. 20:59:19

@"streetfighter": no, igen. mikor a robogót vettem, az előző tulaj azt mantrázta, hogy csakis prémiumbenzin, mert csak azzal húz. aztán hazamentem, szétkaptuk, kitakarítottuk a karbit, olajat+szűrőt cseréltünk és láss csodát: ment mint a vesztés mindennel, ami gyullad. természetesen a 98-as a kedvence, tehát azzal etetem, de ez már csak hab a tortán...

cso zsi 2011.10.06. 21:07:15

Soha nem érdekelt, hogy mennyi a fogyasztás, az viszont igen, hogy az autó menjen.
Havi 5-6000 kilométeres városi-autópályás közlekedéssel igen hamar kiderült, hogy akár benzin, akár diesel, azt MOL-tól, vagy OMV-től.
Amikor a főnököm tankolta meg a szívódízelt a kagylóson (kapott érte Ferrarikat), akkor a gödöllői emelkedő is szívás volt.
Áruházi kutakkal volt egy időben gond a családban (én magam sosem), az olcsóbb üzemanyag nagyobb fogyasztást, majd ac-pumpa cserét eredményezett. Két autónál, különböző áruházakat látogatva.

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.06. 21:52:16

@Tron65: Ezt a sztoridat már máskor is olvastam, emlékszem rá. Vagy tévednék?

yoda-jedi 2011.10.06. 21:53:42

@D4D: mér te vagy az Lajos? vagy Bocskor?

@cso zsi: kamu kamu... de ha köhög a gödöllői emelkdőn akkor a kocsit kéne cserélni...

nem is tudtam hogy ott van emelkedő:) én azt hittem sík az ország mint a biliárdasztal...

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.06. 22:12:41

Egyébként egyetértek a posztolóval. Kagyló - off, max. vészhelyzetben - ha autópályán nincs más - megyek csak hozzájuk.

Tukmálást nem bírom, magamnak tankolok. Az olyan férfias, hogy bedugom a pisztolyt a lyukba...:)

Ablakomat ne mosogassa, megyek kézi mosóba, és külső-belső takarítást kérek.

Guminyomást meg ellenőrizze a szájával, ha annyira rá van kattanva erre a témára.

Se az adalékra, se a guminyomás ellenőrzésre, se az olajszint megnézésére,se az ablakmosásra nincs szükségem. Értem én, hogy úgy tesz a kutasgyerek, mintha segíteni akarna. De valójában csak zsetont akar lehúzni rólam, amiért csak látszatszolgáltatást nyújtana.

cso zsi 2011.10.06. 22:16:43

@yoda-jedi: Autó, és autó között is van különbség. A 2000 cm3 fölötti szgk-t Bp-n ötösbe rakom, és a 100-150 kilométerrel odébb lévő kijárónál váltok vissza.
A valamivel kisebb furgon, ha a Kacsoh-on lévő OMV-n lett megtankolva, nem zavartatta magát annyira, mint a kagylós nyűvel, három dél-pesti bármelyikén tankolva.
Mindkettő esetében kell "gépészkedni", de a "jobbikkal" maradhatok a sávban, és csak hármasig kellett visszakapcsolni, a pocsékkal viszont ki a kapaszkodóra, és kettessel felballagni a kamionok mögött.

yoda-jedi 2011.10.06. 22:16:57

@tundrazuzmo: hogyan lehet vészhelyzet? rossz a mutatód? vagy nincs pénzed teletankolni? nem értem hogyan tucc olyan helyzetbe kerülni, hogy kénytelen legyél bemenni a legelső útszéli lehúzós helyre...

yoda-jedi 2011.10.06. 22:18:24

@cso zsi: én a belvárost leszámítva ahol 3-4esben van csak

mindenhol hatosban elmegy 60-210 ig... a nagynyomaték előnye, és sehogy sem fogyaszt...

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.06. 22:22:53

@yoda-jedi: "hogyan lehet vészhelyzet? rossz a mutatód?"

Eltaláltad. Így jártam a múltkor is Miskolcról Budapest felé, már nem mertem kívárni a kb. 100-as km-nél lévő OMV-t, hanem bementem kagylóékhoz 140 km-nél. Ez van, inkább tankolok szemetet egyszer-kétszer, mint állok benya nélkül a leállósávon, várva, hogy egy "előzékeny" kamionos a leállósávra húzódva ledaráljon.

yoda-jedi 2011.10.06. 22:25:42

@tundrazuzmo: hát ja... velem még olyan nem történt... én csak a segítő oldalon voltam...

egyik kollégámnak szintén rossz a mutatója a dízelpözsóba... hozzá "jártam ki" :)

meg egyszer jött szembesétálva a leállóban egy ürge... felvettem a padzséróba, a kocsit meg ráakasztottuk... 110-zel ugyanugy ment se több fogyasztás se semmi... még talán jobb is volt a nagyobb suly miatt a menet... ;)

tundrazuzmo (törölt) 2011.10.06. 22:27:57

@yoda-jedi: "még talán jobb is volt a nagyobb suly miatt a menet... ;)"

Hahaha, ez jó. :)

Miért nem dízelpözsót ajánlanak a kutakon "adaléknak"?

Hehehe. :)

yoda-jedi 2011.10.06. 22:31:05

@tundrazuzmo: jaa neem az két külön ugy... a munkatárs az kihív. akárhol vagyok... kisország, neki kannában viszem:)

a másik az valami nagy kocsi volt az spontán vontatás, talán c5

apropó... most hogy 430 Forint lesz a gázolaj... kell keresni TSZ udvart vagy mit ahol mg vállalkozótól lehet venni a gázolajat... nekik 82% jövedéki adó visszajön... okosban el lehet rendezni...

nem tudtok ilyet? :)

_B_ 2011.10.07. 08:02:07

@1kutya: A robogó teljesen más téma. Nekem is mondta akitől vettem, hogy V-power csakis (levegős 2T-be). Á mondom hülye vagy te, beletettem a 95-öst 2-3x zsinórban mer ugye occsó, hát bazzz alig ment 40-et azon az emelkedőn, amin 60-al csapattam fel addig, azt hittem valami eltömődött vagy ilyesmi. Miután ujra Vpowert tettem bele, na akkor a kút után nem sokkal megtáltosodott a gép.
Lukoilnál van még 98, azzal pont ugy megy mint V-vel.
Kocsiba is tankoltam multkor bokor mögötti falusi kúton, á milyen occsó, kb 20Ft/l az uggye masszív 800 Ft per tank. Hát nem érte meg... amugy is lomha gépemet elhagyta minden erő... ugy hogy 89-es oktán a gyári beállítás (nem kopogásérzékelős). Következőre normál kúton tankolásnál ugyanaz a flash volt mint a robogóval

pengusz 2011.10.07. 08:40:11

@Büszke_troll: "Ha lefényképezném a garázst és előtte az udvart ríva fakadnál. "

Szerintem se fényképezd le, mert elveszik a segélyt, ha gazos a kert :D

mohopasi 2011.10.07. 16:29:37

Felesleges hisztizés. Alapban drágább? Általában igen. Be kell menni hozzájuk? Nem kötelező. Én sem megyek, mifelénk van sokkal olcsóbb. Azt a tankonként 1 litert meg az árkülönbözeten duplán spórolom. Kártyamizéria megint felesleges hiszti. Amelyik "bót" meg szupersopozik, ott azzal zsibbaszt a pénztáros, nem nagy ügy, ez van.

CoIie 2011.10.07. 19:57:58

Bárhol tankolok (kivéve 'ott', mert ott soha többé már 25 éve!), mindig baromi jó a fogyim.
3 napja éppen 5.4 l/100km a dugós Bp-n!! (Korán reggel már leengedte az árat, szemben mással, így most mol van benne.)

Nem kellenek külön csodák senkitől és semmitől! Elég a kiváló motor és egy tudatos soför! ;)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.07. 21:05:49

hat nalunk meg nem talalkoztam kuttal ahol kutas tankolna, akar bent fizetek, akar kint en tankolok, en mosom a szelvedom ha akarom es ugye a borravalo szoba sem johet

D4D 2011.10.07. 21:59:42

@hagyma:

Ez érdekes, mert a filmekben mindig a kutas csinál mindent.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.10.07. 23:01:46

pont a posztban leírtak miatt rühelem a shellt. legutóbb mikor kénytelen voltam ott tankolni, már üvöltöztem szegény kutassal (tudom, nem ő tehet róla, ki van adva utasításba mennyi drága benzint kell eladnia), mikor harmadszor próbálta rám tukmálni, hogy "hányszor kell elmondanom bazzmeg, hogy adjál sima 95-öst, nem kell a szar adalékos benzin!!!".
pedig nekem a shell lenne az ideális kút, mivel kerekesszékkel vagyok, nem tudok kiszállni a kocsiból tankolni és a shell az egyetlen nem önkiszolgáló kút. de állandóan kiakasztanak így inkább beállok a lukoilhoz és villogok/dudálok, míg ki nem jön a kutas...

Ékszíj 2011.10.08. 17:50:27

Én örülök ha nem vizes a benzin, vagy ha nem folyt sokkal kevesebb a tankba, mint amit a kijelző mutat. Az adalék ezen felül már extra :)

_____________ 2011.10.08. 20:28:25

@pengusz: Óbazdmeg kérlekszépen, ez ütős volt!
:-DD

Vaandor 2011.10.09. 11:24:38

Apum megoldása:

"-Smart kártya van?
-Van de nem adok!"

Még vagy 10 éve hagyta kiváltatni, de már akkor sem hordta magánál... :-)

Krumplicukor1987 2011.10.09. 15:17:44

@[mike]: én csak azt mondom, amit ők meséltek.
Hazudik az anyád te kis pöcs :)

Egyébként meg bizony van vizezett benzin:
homar.blog.hu/2010/01/22/vizezett_benzintol_ment_tonkre_a_motor

Ha már az eszed kevés, legalább nézz utána a dolgoknak bakker...

pengusz 2011.10.09. 18:03:39

@Büszke_troll: Én csak azért szóltam, mert nekem is volt fényképem fészbúkon, amin látszott, hogy a balkonládánk gazos volt, és nem kaptunk segíjt. :)
(elsőn lakunk amúgy)

Büszke_troll 2011.10.09. 19:18:56

@pengusz:
"(elsőn lakunk amúgy) "
És a többi emeleten? Azt kiadjátok, vagy mi?

pengusz 2011.10.10. 12:26:31

@Büszke_troll: Nem, a vallásunk tiltja, hogy földszinten lakjunk :D

Büszke_troll 2011.10.10. 13:35:33

Ja, értem mezzaninesták vagytok. Egyik rokonom is, ők ráadásul nem isznak limonádét csak délelőtt.
Szerintem hülye egy felekezet, viszont szépek a zsoltáraik.

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2011.10.10. 14:02:52

Indokolatlannak erzem a sirankozast. Tesco mellett Soroksaron az egyik legolcsobb "budapesti" kut talalhato. Nem varok el 1 liter sporolast, sem extra teljesitmenyt, veszem az alapot oszt jonapot.
Pontgyujto kartyam van, mert miert ne, de csak ezert SOHA nem megyek hozzajuk. Majd ha lesz eleg pont rajta veszek egy hamburgert. Jo tudom, az is froccsontott.
Penztaros csaj meg azert nyomul, mert ki van adva neki, hogy heti 10 embert ra kell dumalni a kartyara.

Engem az bosszantott naluk, hogy egy evvel ezelott rendszeresen (ertsd minden tankolasnal) felkerekitettek a szamlat. 5-10-20 forint maradt naluk. Nyilvan nem rokkanok bele, de az elv az sert. Szova tettem 1-2szer, jaj bocsi, elszamoltam, azt hittem mar odaadtam stb. Sokadjara a vasarlok konyvet kertem. Sapadas, szabadkozas - szemmel lathatolag rajott a csaj, hogy 20 forintert kirugatni magat nem jo buli. Kerlelt, hogy ne, hagytam magam. Azota mindig sikerul pontosan visszaadniuk.

[mike] 2011.10.16. 21:32:30

@Krumplicukor1987: nagyságrendileg ugyanolyan tájékozatlan volt az a posztoló, mint te magad. A homár blogról való linkelés meg nálam nem minősül utánanézésnek..... irodalmi hivatkozásnak meg pláne :D:D Inkább te nézz utána. Egy kis kémiának...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása