Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kétkerekű öngyilkosjelöltek az autóúton

2011.10.08. 10:58 :: Don Blasius

Úgy látszik, sok embernek fogalma sincsen arról, hogy kétkerekű járművével felhajthat-e autópályára vagy autóútra. Egyes (többnyire Európán kívüli) országokban megszokott, hogy ilyen helyeken is lehet számítani lovasszekér, kismotor, bicikli, gyalogos felbukkanására, de itthon eddig nem kellett. Tudatlanság vagy nemtörődömség, talán mindegy is, hogy ők szeretnek veszélyesen élni vagy tényleg ennyire hülyék. St.Endre több Darwin-díjra pályázót is látott az M0-áson, így megírta nekünk ezt a mostanában elszaporodó jelenséget.

Hetente legalább hatszor autózok munka miatt oda-vissza Szentendre és Zugló között. 11-es út-Megyeri híd-M0-M3 az útvonal főbb részei.
Az elmúlt hetekben több, rendőrért és/vagy józan észért kiáltó dolgot kellett észlelnem az M0 72-es, 73-as km szelvényei körül.

Első eset:
Megyeri híd felé tartva rendszám nélküli "robogón" nagytestű zsírtarkójú hímnemű húzza kb. 90-100 km/h tempóval, papucsban (Batz?), rövidgatya, póló, bukósisak... segédmotor ha nincs rendszáma, ugye? Akkor mi a pacialkatrészt keres autóúton? Azt hagyjuk, hogy mitől tudja tartani a forgalom tempóját... nyilván nem 50 volt a köbcenti.

Második eset: 72-estől 73-as km felé (Megyeri híd felé) haladva látom ám, jobbról gizdakukac bicajlovag pakolja át a szalagkorláton a bringát a leállósávra... majd utánamászik. Hátizsák, bringásruha, bringássisak, bringáskesztyű, ropilábak... Kerékpárral? Autóúton??? Nooooooormális? Hogy került oda?
 
bicikli autópályán.jpg
 
Harmadik eset: 73-astól 72-es felé (Megyeri hídtól M3 felé) haladva, leálló- és kanyarodósávokon, téren- és időn át ránézésre nyugdíjkorhatár-közeli női személy Motowell Magnet fekete-narancs színű rendszámtalan robogón tolja. Talán még 42-vel is haladt... Kell hozzá további komment?

Ebből csak a második esetben sikerült időben hatóságért telefonálni. A többi esetben nem volt szabad kapacitás a 107 másik végén. Autóúton meg ugye nem állunk félre emiatt népet nevelni. Térfigyelő kamerákon nem látszanak ezek? Miért nem reagálnak rá a hatóságok?

Normálisak ezek az emberek? Nem hinném. Saját maguk testi épsége miatt aggódhatnának, de simán el tudok képzelni egy autóst, aki mondjuk simán halad rá a jobbra kanyarodó gyorsítósávra, hogy majd jól besorol az M0 forgalmába, majd a szalagkorlátok, bozótok takarásából, a leállón érkező nagymamaszerűség fonottkosár-cekker-elsőlámpa-bukósisak sorrendben érkezve beköszön a bal első ablakon. Mi minden történhetne még?

109 komment

Címkék: biztonság közlekedés hülye rendőr robogó kerékpár veszélyes autópálya kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlahBlah 2011.10.08. 14:59:13

az emberi hülyeség határtalan

Atika!!! 2011.10.08. 15:01:38

Ugye headset vagy kihangosító volt kéznél? :)
Amúgy jogos.

roadrunner 2011.10.08. 15:17:46

Nehogy szivinfarktust kapj idiota.
Addig utod bele az orod mindenbe amig be nem verik.

Alf (törölt) 2011.10.08. 15:27:35

posztoloó köccssögg.

"zsírtaarkó" "gizdakukac" "nyugdíjkorhatár-közeli"

Gondolom a posztoló kicsattan az egészségtől és fiatalságtól, mint a (doppingos) bírkózóbajnok csávó, aki leállt verekedni a komjádi uszoda előtt.

min 2011.10.08. 15:28:33

@Kis ember: Ez nagyon komoly...Lassan a mi autósaink is hozzák ezt a szintet. A karatézós csávó kész:-)

Reggie 2011.10.08. 15:33:20

2. eset: Hm. Szoval akkor a kerekparos megis le tud szallni a kerekparrol? A zebranal ez miert nem megy?

Reggie 2011.10.08. 15:36:00

@Alf: Na igen, az a sztori sem kerek teljesen, legalabbis nem tudom, hogy hol lehet ott egy kocsit keresztbe forditani...

Alf (törölt) 2011.10.08. 15:36:39

@Reggie: miért, te kiszállsz a zebránál a autóból? de minek?

Alf (törölt) 2011.10.08. 15:37:11

@Reggie: felment a járdára, vagy valami ilyesmi.

Reggie 2011.10.08. 15:42:10

@Alf: En a zebrat nem a jardarol kozelitem meg kocsival, igy nem kell kiszallnom.

Hat ezaz, vagy valami ilyesmi. Eleg hianyos a tortenet, plane, hogy a komjadi elott vegig korlat van, a sztoriban pedig annyi van, hogy fel akart menni a jardara, de a kocsi gyorsabb volt es megelozte. Mondom, eleg hianyos a sztori.

Hurri Kán 2011.10.08. 15:48:07

Arról nem beszélve, ott megy végig a párhuzamos bicikliút, akkor mi a f...t keres a nyomorul biciklis az úton???

Reggie 2011.10.08. 15:54:17

@gyvy: Hat attol fugg honnan jott, nem konnyu arra a bicikliutra atjutni, mert a hev keritese elvalasztja.

Viszont en meg nem lattam olyan kerekparost, aki csak ugy lengeti a karjat es nem mutat be, ha nem tetszik neki valami...

Hurri Kán 2011.10.08. 15:55:22

@Reggie:
Bárhol van bicikliút, kitalálják, hogy miért nem jó.

exxlex 2011.10.08. 16:04:58

Sajnos a biciklisek jelentos resze szarik arra is, hogy a jardan nem szabad kozlekednie. (Vagy csak kivetelesen.) Legalabbis Magyarorszagon, hiszen kovetkezmenyektol nem kell tartaniuk.

Reggie 2011.10.08. 16:07:42

@gyvy: Ebben az esetben tenyleg nem kitalacio, az auto ut es a kerekparut kozott ket kerites is van es nem tul sok helyen lehet atmenni. Mas esetben igazad van.

Reggie 2011.10.08. 16:11:28

@exxlex: Hat legalabb ez kolcsonos tulajdonsaguk a gyalogosokkal.

Alf (törölt) 2011.10.08. 16:29:31

@gyvy: valószínűleg boxolókám is ezt kérdezte, el tudom képzelni, hogy a bicajos pl az uszodába ment, jött, stb. a bicikliút az egy 6 sávos út túloldalán van, közben még van egy hév, meg kerítések,stb. Tényleg van, de arra tervezték, hogy ki lehessen bicajozni szentendrére, nem városi közlekedésre.

Amúgy nem találják ki, hogy miért nem jó, szerintem sokan használják a bicikliutakat.

Alf (törölt) 2011.10.08. 16:32:16

@exxlex: igen, sokan félnek az autósoktól, akik gyakran nem tartják be a sebességhatárokat a városban sem.

A járdán való közlekedés szabálytalan, de legalább nem életveszélyes. Amúgy én ha bicajjal megyek, soha nem megyek a járdán, de nem biztos, hoy ajánlanám mindenkinek az úttestet, ahol boyracerektől taxikig mindenféle őrült száguldozhat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.10.08. 16:43:32

"Autóúton meg ugye nem állunk félre emiatt népet nevelni "

miert hol allsz felre nepet nevelni?

GoVegan (törölt) 2011.10.08. 17:30:30

@Reggie: minek? megadom az elsobseget neked, ha nincsen kedvem leszalni. jo napot.

Reggie 2011.10.08. 17:35:30

@GoVegan: Udito kivetel:)

@Alf: Kar mutogatni, a kerekparosok sem tartjak be a sebesseghatarokat...

GoVegan (törölt) 2011.10.08. 17:39:34

@Reggie: jobb a bekesseg alapokon nyugszom. no meg sose rohanok sehova. :)

Dour 2011.10.08. 17:55:26

T. Don Blasius!
Biztosan "profi autós" vagy.
Soha nem hibázol.
Soha nem tévedsz.
Soha nem sietsz.
Vagy csupán nem veszed észre.
Igaz? :)

min 2011.10.08. 17:55:53

@Reggie: Ez olyan ork beszólás. Már nagyon unalmas. A másik oldalról megközelítve...hmmm az sofőr tud a fékra lépni. Akkopr ezt amikor elsőbségadási kötelezettsége van a kétketékkel szemben miért nem teszi?
Szóval ezek mind szánalmas beszólások.

namkuzu 2011.10.08. 18:13:50

autóúton ahelyett hogy vezetnél faszságokra koncentrálsz és még telefonálgacc is?!

FaZon 2011.10.08. 18:23:33

Mint ahogy a posztoló is írja, én is láttam már ezen az útszakaszon "rendszám nélküli "robogón" nagytestű zsírtarkójú hímneműt". Pedig a hídon is van térfigyelő kamera.Kerékpárost még nem, de segédmotorost, azt egyre többett látok az M0-on.Egyszer viszont láttam, hogy a szeretett rendőrségünk, a Megyeri híd kellős közepén, a leállósávban, egy segédmotorost igazoltat.

Dr_utcai_arcos 2011.10.08. 18:52:46

@Megszívtuk-Waze: erre mondta azt nagyapám,ha nem szóltál volna...

GaZe 2011.10.08. 18:54:41

a levélíró egy fasiszta faszfej, menjen pszichiáterhez aztán állítsa rá magát a sanaxra egy életre, hátha kómába esik és nem árt többet senkinek.
tükörbe nézzél ha hülyét keresel.

atomboy · http://szegedbicaj.blog.hu 2011.10.08. 18:56:09

"Autóúton meg ugye nem állunk félre emiatt népet nevelni."
Miert, mashol szabad?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.10.08. 19:18:46

@utcai_arcos: CC. Nézz egy kicsit utána, hogy mikor mehet be a bringás?
Ja! Tudom, gondolkodni nem szokás bicajos aggyal? Egyeseknek....
varos.blogter.hu/407605/tanuld_meg_hogyan_kell_kozlekedni_kerekparral_-_egyiranyu_utcaban

Csak olyan egyirányú utcában lehet a menetiránnyal szemben kerékpározni, ahol ez ki van jelölve megfelelő KRESZ táblákkal.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.10.08. 19:51:34

A posztoló a hülye, mert önkéntes rendőr.
Semmivel se különb, mint a robogósok/biciglisek, akiken nincs rendszám, mert ő meg vezetés közben telefonálgatott. Kihangosítója meg ugye nincs. Mert akinek telik autóra, annak nem fussa kihangosítóra. Ergo kézből telefonált. Ami ugye sokkal veszélyesebb, mint autóúton rendszám nélkül biciklizni. Sőt, tovább megyek. Aki képes arra, hogy vezetés közben telefonáljon, az képes arra is, hogy vezetés közben posztot írjon. És miért ne tenné meg? Ebből nyilvánvalóvá válik, hogy a posztot menet közben írta, minimum 30 százalékos sebességtúllépéssel. Gondolom ezt elfelejtette jelenteni, amikor felhívta a 107-et. Szóval a posztoló a hülye, és mondjon fel!

''autónepper.'' 2011.10.08. 20:01:03

@Alf: JÓL TETTE H ELVERTE!!! az ő helyébe én is elvertem volna faszomba a kis senkiházi biciGLIST!!! hogy a kurva anyjába jön ő hozzá hogy az én értékemet csapdkodja??? TALÁN Ő DOLGOZOTT MEG ÉRTE? GONDOLKOZUNK MÁR ELŐTTE . AZTÁN VÁLLAJUK A KÖVETKEZMÉNYEKET ÉS NEM KELL MENNI RÖGTÖN SÍRNI AZ RTL CLUBA!!! CSICSKÁK

''autónepper.'' 2011.10.08. 20:18:17

egy kicsit elvettem a sújkot:)) de ilyen mikor iszok egy kicsit:D

gmower (törölt) 2011.10.08. 20:22:17

Hát igen, az új nulláson érdekes dolgok történnek. Az 50-el robogó segédmotorkerékpárok már fogyatkoznak, gondolom a romló időjárás miatt :) Én is láttam már jópár cangást, de csak az M2 és a Váci út közötti szakaszon, a déli szakaszra bezzeg nem mernek rátekerni :) Tegnap egy okos rendőr lepett meg azzal, hogy igazoltatás céljából kiterelt egy teherautót a leállósávba (egyébként örömmel látom, hogy kezdik csesztetni a szemmel láthatóan műszakilag alkalmatlan gépekkel pöfögőket), majd egy laza mozdulattal kivágta az ajtót, és kiszállt a pályára. Merthogy úgy állt meg, hogy a bal kerekek a vonalon voltak, és az sem különösebben zavarta, hogy jövök. Végülis villogott a szirénája, ilyenkor azt csinál amit akar, úgyhogy én voltam a hülye :D

egy maréknyi dollár 2011.10.08. 20:39:02

Hát, kedves szerző,ilyen az élet, majd hozzászoksz.Nagymamák rodeóznak kismotorral a leálló-sávon.Még jó, hogy van igazság:szabályosan gyalogló nagymamákat pedig a zebra közepén lapítanak ki.
Bár ne így lenne.

Mindannyian öntelt atomok vagyunk 2011.10.08. 20:40:49

Ez az eset is azt mutatja, akárcsak a komjádi előtt lökdösődő Bárdosié, hogy aki mentálisan alkalmatlan az önálló közlekedésre, az inkább békávézzon. A bicajos hibázott, az autós meg bűnt követett el az értelmetlen agresszivitásával. Az a baj, hogy közlekedési kultúrát sehol nem oktatnak.

j311 2011.10.08. 21:00:49

Béna szar vagy ha ezek miatt rendőrt hívsz.
Figyelj oda és kerüld ki őket, ha erre nem vagy képes, akkor add vissza a jogosítványod!

Németh András 2011.10.08. 21:05:48

@Kis ember: komoly ez a videó :)

habár ha fognának egy markolót és a járda szélénél húznának egy 20 cm mély árkot akkor egy helyen meg szűkítenék a járdát, akkor 90%-al kevesebb autós menne a járdán

Németh András 2011.10.08. 21:12:51

@Megszívtuk-Waze: igazad van, de akár az éhező szudániakról is csacsoghatunk...

mozsó 2011.10.08. 21:27:28

Jónéhány kommentelő igencsak eltévedt...

Életveszélyes, önveszélyes, közveszélyes, amit a kétkerekesek műveltek? Az. Szabálytalan? Az.
Akkor?

A posztolónak meg van kihangosítója és nem hajtott gyorsabban a megengedettnél, mert a gázolaj és a bünti is drága. Meg ekkora távolságon nem érdemes. 5 percet lehet nyerni legfeljebb.

A jelzők (zsírtarkó, etc.) kizárólag személyleírás jelleggel lettek alkalmazva.

Írom én, a posztoló.

ex-dr. vuk 2011.10.08. 21:37:11

Olyat mar en is lattam, hogy motoros rovidgatya poloban orszaguton kb 120-al... En mentem 100 korul (allig beoltozve protektorba), ok pedig eloztek ketten.

rcfan 2011.10.08. 21:38:59

Tényleg: ha a budakalászi Cora-tól akarok Újpestre áttekerni, akkor hogyan jutok fel a hídra? Pesti oldal okés, de a budai kérdéses.

goo.gl/8gEkz

Ki van táblázva a kerékpárosnak, hogyan lehet szabályosan átjutni?

fafej 2011.10.08. 21:38:59

No és az autóúton vágóasztallal az elején közlekedő kombájn,az szabályos?
És az a kerékpárút,amelyet egy csak egy csík választ el a forgalmas úttól, az autósok egy része magasról tesz rá,és ott áll meg? Nem szólva arról,hogy alig arasznyira húznak el a nagy járművek...
Mellesleg a telefonálásról megvan a véleményem,ha nem kihangosítóval történik,az mellett,hogy tilos. Node hányszor látom,hogy megy a rendőrautó,és az azt vezető zsandár "keze a füléhez nőtt"... Nem szólva a nagy városi terepjáróval,Audival,Mercivel közlekedőkről!

ulpinus 2011.10.08. 22:13:55

@mozsó:
Vajon nőnemű szülőd személyét is hasonló jelzőkkel szoktad jellemezni?

ehpkb5 2011.10.08. 22:34:16

@Reggie: "Kar mutogatni, a kerekparosok sem tartjak be a sebesseghatarokat... "
ezt magyarázd már el kérlek :)

Medvevadász · http://megmacizva.blog.hu 2011.10.08. 22:34:55

Eleinte én is ötvenesen kezdtem, de azzal eszembe nem jutott volna a nullásra menni (akkor az a szakasz még nem volt).
Már az para volt, amikor egy teherautó kielőzött a Szentendrein, mert a kis hajszárító nem ment 45-50-nél többel. Nem értem ezeket a mártírjelölteket mi a gyíot keresnek a nulláson.

eklar 2011.10.08. 22:34:59

Új szokás lehet kialakulóban; pár napja az M1-M7 közös kivezető szakaszán bringázott valaki (nappal, elöl hátul szabályosan kivilágítva!) a leállósávon, a budaörsi benzinkút felé tartva, attól talán 2-3 km-re...

Orbán Diktor (törölt) 2011.10.08. 22:41:13

@Mindannyian öntelt atomok vagyunk: "A bicajos hibázott, az autós meg bűnt követett el az értelmetlen agresszivitásával."

Ha hibázott a bringás, akkor mért baj az, hogy valaki beleállítja a sisakot a burájába? Nem gondolod, hogy szükség van agyatlan donorokra? Én tisztelem azokat, akik bringára vagy motorra ülnek, hiszen az autós társadalomban sok ember van, aki szervre vár. Ennél jobban már csak azokat az önzetlen autósokat tudom tisztelni, akik ki is lapítják őket.

ehpkb5 2011.10.08. 22:44:19

@Orbán Diktor: donornak te is jó vagy, ugye tudod :)

Orbán Diktor (törölt) 2011.10.08. 22:44:56

@mozsó: "Jónéhány kommentelő igencsak eltévedt..."

Ja. Nem érdemes ezeknek írni. Mind hülyék.

Orbán Diktor (törölt) 2011.10.08. 22:47:18

@ehpkb5: Tudom, de én nem akarok minden áron élni ezzel a lehetőséggel...
:)

ehpkb5 2011.10.08. 22:51:37

gondolom ezt mérlegelni fogja az álmos román kamionos, amikor eldönti, kivasaljon-e vagy sem

hazug fidesznyik (törölt) 2011.10.08. 22:52:46

@Dour: "T. Don Blasius!
Biztosan "profi autós" vagy.
Soha nem hibázol."

Nem Don Blasius írta a posztot, hanem St. Endre. Nagyon profi vagy.

D4D 2011.10.08. 23:09:39

Ne csak a kerékpárosokat oltsuk.

Ma 13:30 körül egy szürke Astra a 8-as úton a litéri csomópont közelében a bukkanó mögött megfordult.

Hazafele a másik delikvens az új 71-esen 45-el haladt, lámpa nélkül, 18:30 körül.

A bicósok, akikhez ma szerencsém volt, egy egymás mellett haladást leszámítva rendben voltak. Pedig20 körüli biciklishez volt ma szerencsém 300 km-en.

D4D 2011.10.08. 23:11:16

@rcfan:

Sok minden nincs kitáblázva.

Tomi1973Wien 2011.10.08. 23:47:58

a robogos legalabb elorejut, ha dugo van a nullason :LOL:

Asztalos Gábor 2 2011.10.09. 00:15:39

Nem hiszem, hogy a 2*2 sáv+leállósávos autóút 80-as táblával veszélyesebb lenne bármilyen kétkerekű számára, mint egy átlagos 2*1 sávos főút, ahol 90-nel lehet haladni.

A posztóló meg szimplán faszkalap, ha bárhol népnevelni akarna.

D4D 2011.10.09. 01:17:02

@Asztalos Gábor 2:

Autóúton 110 a limit. Az, hogy a hídon csak 80, egy hülye csökevénye a magyar közútkezelőnek, meg a trafipax rt-nek.

Autóúton korlátozva van a használatára jogosultak köre. Mivel kerékpár nem használhatja, ezért nem kel rá számítani. Akár el is üthetném. /Sarkítottam/

Tény:
München mellett az A99-esen elütöttek pár éve egy biciklist. A gépkocsivezető ellen még eljárás sem indult.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.10.09. 05:37:04

@Németh András: Tulajdonképpen..
Amit viszont senki nem írt az az lenne, hogy figyeljünk oda a másikra. Akkor is ha hülye. De ez nálunk nem divat.

Mészáros Laci 2011.10.09. 08:35:34

Béke, testvér, béke.

Svájc a nyolcmillió önkéntes rendőr országa, ne akarjunk már túllicitálni rajtuk. Az olaszoknál vidáman robogóznak autópályán a népek. Figyelni kell.

dtk74 2011.10.09. 08:41:54

Pár napja a lakóparkunkban élő ifjú apáknak-anyáknak tettem fel a kérdést, miért az úttesten állva trécselnek 8-10 db 2-5 év közötti szabadjára engedett gyerekkel együtt? Nem félnek hogy baj lesz, autó alá szalad valaki?
Az egyik ifjú titán huszonéves tökéletes telepi (nem lakó, inkább cigány) stílusban az arcomba hajolva kiabálta, hogy ez KÖZÚÚT,. Majd meg is ismételte párszor. Közút, tehát, a közé, a gyereknek joga van ott ülni, neki ott állni, és az autósokat megnevelni, ha ezt kifogásolják. Ha baleset lesz belőle, akkor pedig ez nem gondatlan veszélyeztetés a részéről, mert más lesz a hibás. Amikor azt kérdeztem, bográcsolni, és bulit rendezni is akar-e később az úttesten, szemmel láthatóan nem érezte az iróniát.
Mit kezdtek az ilyen surmókkal, aki szerint az úttest játszótér, a táblák hatály az útra kihelyezett tábla hatálya egy kereszteződésbe befordulva még 10 méterig tovább tart, és mondott még pár hasonló okosat, amiben hisz?
A saját gyerekének épsége sem érdekli, ha ott jön rá a beszélgethetnék, ha pedig szóvá teszed, akkor a kevés iq-ból nem futja a felismerésre, hogy a hangerő nem üti egy vitában az érvek hiányát.
Kb. fél éve az M3-asra hajtottam fel Nyíregyházán. A belső sávban!!! szemben!!! jött egy biciklis. Nem tűnt részegnek, vagy debilnek, valószínűleg szellemi képességei teljes birtokában hozta a felhajtási döntést, mint a fent említett suttyó apu. Az más kérdés, hogy ezek a szellemi képességek elegek-e arra, hogy biciklire hagyják ülni a honpolgárt.

2011.10.09. 08:48:59

@Kis ember: "Így megy ez ezekben a keleti országokban. A kerékpárosok az autóúton mennek, az autók meg a járdán"

Hát igen, ez az igazi balkáni közlekedési kultúra. Sok ember úgy érzi, -főleg egy bizonyos egzisztenciális helyzet felett- Ő több a másiknál. Ahogy a videón láttam, döntő többségében itt is inkább a terepjárósokkal van a probléma.

benkoo 2011.10.09. 09:17:48

Az a nagy baj, hogy valaki,valakik elhitették a biciklisekkel,gyalogosokkal, hogy nekik mindig mindent lehet.... nem számít bicikliút,járda,zebra....

2011.10.09. 09:23:57

@dtk74: "Az más kérdés, hogy ezek a szellemi képességek elegek-e arra, hogy biciklire hagyják ülni a honpolgárt"

7-es úton Pettend és Kápolnásnyék között kétsávos ultraszéles bicikli út van kiépítve. Kerékpárosoknak hatalmas tiltótábla a főúton, jelezve, hogy hamár kiépítettek nekik egy kerékpáros sztrádát, ne a főutat használják. Minap haladok arra, szerinted hol biciklizik a parasztja? Hát persze, hogy kint a főúton. Szerintem ez inkább hungarikum, nem IQ kérdése. Egyszerűen egy ilyen túlszabályozott országban szarnak az emberek a szabályokra.

kaskala 2011.10.09. 09:52:26

@Mészáros Laci: de azért a csokit,meg a sajtot tolod a pofádba,mi?:)

kaskala 2011.10.09. 09:57:23

@Orbán Diktor: szóval,mindenkit,aki az élet bármely területén hibázik,agyon kell verni..
szerintem meg a kurva anyádat..

Peppone Botazzi 2011.10.09. 10:17:32

Hitelességéből sokat veszít az írás, hogy mindenféle jelzőkkel illet, motorosokat, bringásokat, öregeket.
A jelenség elítélendő. De már elegem van ebből az " én vagyok a hibátlan autós " aki soha nem hajt buszsávra, villamospályára, nem előz záróvonalon, nem parkol tiltott helyen stb...Ha mégis akkor neki lehet, mert rossz a szabályozás és életképtelen a kresz.

zezse 2011.10.09. 11:04:23

Azt megmagyarázná egy biciklis, hogy miért jó a 11-en menni, amikor végig van mellette bicikliút, így viszont életveszélyes?

A legmegdöbbentőbb amit láttam, cora melletti felüljáró ( Bkalász) két gyerek gyalogolt a szalagkorlát mellett, a semmibe... azóta azon töröm a fejem, hogy mit kereshettek ott.. igen, és nem hívtam a rendőröket, mert eddig még minden ilyen esetben leráztak.

cso zsi 2011.10.09. 11:48:00

@Tomi1973Wien: Még jó, hogy a cikk az M0 északi részéről szól, ahol a hídvizsgálat idején kívül nem volt a torlódás mértéke töredéke sem a déli szakasz 20-29 km közötti mindennapos 20-100 perces ácsorgásainak.
De idióták azon a környéken is vannak, az M5-ös szervizútján (ami már autópálya, még akkor is, ha van rajta egy-két sebességkorlátozó tábla) bicikliznek robogóznak az Auchanba.

Németh András 2011.10.09. 12:02:55

@rcfan: Rámentem a guglimapszra és ezt csináltam neked: maps.google.hu/maps/ms?msa=0&msid=215983349213032438724.0004aeda7a8d98eed419e

Van bringával szabályosan követhető út, és mivel jelen esetben egy autóútról beszélünk ami a kerékpáros számára tabu, ezért elfogadható a plusz két km-es táv. Képzeljük el mi lenne ha egyáltalán nem csinálnak kerékpáros utat a hídon, akkor most mindenki mehetne le a vasúti összekötőig.
Ráadásul ha úgy megyek fel a hídra ahogy az autók, akkor a híd déli felén vagyok, a kerékpárút meg az északin, ez épp ésszel nem tűnik feloldhatónak.

Meg lehet nézni a kommentjeimet, általában kiállok a normális bringázás jogaiért (úttesten való tekerés, "gyalogkerékpár járda" helyett, stb). De egy autóúton/autópályát történő tekerés az szerintem is brutál nagy hiba, pláne ha még keresztbe is mászik a sávokon.

Németh András 2011.10.09. 12:11:45

@fafej: www.vezess.hu/hirek/engedely_nelkuli_kombajnok_utakon/31871/
hirtelen ezt találtam kombájnügyben, első olvasásra ez aszt jelenti hogy mehet boldog boldogtalan, de biztos van valami más szabályozás is (remélem)

ja és az autóútnál ugye közútra gondoltál (nem M0 meg hasonlóak)

Németh András 2011.10.09. 12:14:44

@fafej: a kerékpársávon megálló autós egy phöcs, az meg hogy nem hagynak nagy távolságot előzéskor, az meg teljesen általános az nem csík függő. Próbáld ki egyszer a Rákóczi utat szabályosan beállva a buszsávtól balra lévő első forgalmi sávba, na az egy élmény :D

Németh András 2011.10.09. 12:17:51

@ehpkb5: miért szerinted betartják? mentél te már 20-nál többel vegyes gyalogkerékpár infrán? vagy 30-es tábla mellett 30 fölött? vagy nagy lejtőn 40 vagy 50 felett?

szóval nem tartják be, mint ahogy az autósok sem a 20-as 30-ac 40-es 50-es 60-as 90-es 110-es 130-as korlátokat :D

ilyen a világ

Németh András 2011.10.09. 12:19:27

@ehpkb5: hát azért nekem lenne egy alapigényszintem a donorokkal szemben :D

Németh András 2011.10.09. 12:22:07

@Asztalos Gábor 2: ebben igazad van, de attól még nem szabályos

ahogy az sem szabályos ha 110-el mész kocsival ezen a szakaszon, pedig nem veszélyesebb mint egy mezei 3-adrangú út bárhol máshol amin meg mehetsz 90-es tempót

attól hogy egy szabály rossz, még nem válik áthághatóvá

Németh András 2011.10.09. 12:26:01

@Megszívtuk-Waze: vagyunk azért páran akik ezt valljuk (hála a jó égnek)

Németh András 2011.10.09. 12:29:03

@dtk74: egyébként tudod mi a komoly, hogy én 15-20 éve egy pesttől 25km-re lévő településen még naphosszat játszottam az utcán gyerekként...
...és nagyon sajnálom hogy a gyerekeimnek már nem lesz rá lehetősége

Kár érte...

dtk74 2011.10.09. 12:59:59

@Németh András: Én is a faluban , ahol egy ideig éltünk. Zsákutca volt, ahogy emlékszem 5 kocsi/napos forgalommal. Amiről írtam, az viszont a lakópark főforgalmú bekötőútja, valamiért oda szeretnek telepedni, nem a leágazó, vagy zsákszakaszokra.
Egyébként kb. 500 m-re játszótér is van, oda sem mennek el, amikor kérdeztem miért, azt mondták, messze van. Inkább a forgalmas úttest.

Németh András 2011.10.09. 13:16:09

@dtk74: Hát ja, a mi utcánk is olyan hogy onnan már alig van út tovább (ki határba a zártkerti részre). Amikor gyerek voltam 5 autó per nap, most meg ha hazamegyek vagy 15 kocsi parkol a 300 méteres utcában. Jobb lett-e a világnak attól hogy mán mindenkinek van kocsija? Na de ez már egy másik poszt lenne ...

M. Péter 2011.10.09. 13:30:15

@benkoo: Azt viszont mi magyarázza, hogy a magyar autósok ennyire szabálytalanok?

yoda-jedi 2011.10.09. 16:52:39

@Kis ember: baromi jó... szerencsére nálunk a demszkűj karók mint szép városképi elemek ezt nem teszik lehetővé...

Reggie 2011.10.09. 18:40:31

@ehpkb5: A sebessegtullepes fogalmat nem erted?

Perillustris 2011.10.09. 21:34:49

"Mi minden történhetne még?"

Pl. egy vízi vidámpark cápaszállító furgonja a hirtelen fékezéstől felborul, és a nagy fehér cápa az aszfalton csúszás közben leharapja az öregasszony bal lábát, eki a sokk következtében mégjobban húzza a gázkart. A cápa eközben egy kisiskolásokat szállító buszba röpül be, majd 28 halálos áldozatot és 11 súlyos sérültet hagyva maga után élettelenül zuhan az úttestre. Az ezt követő tömegkarambolban 56 autó, 3 motorkerékpár, valamint 2 busz ütközik össze, melyek nagy része kigyullad, amikben további 101 ember hal(sic!) meg, sok sérült mellett.

Tanulság? Ne robogózzatok a leállósávon, és mindig legyen nálatok törölköző!

fafej 2011.10.09. 22:55:07

@Németh András: Ha nem is az M0,de kitáblázott autóút!Közúton már megszokott,hogy a lusta/fáradt kombájnos feltett vágóasztallal megy át egyik helyről a másikra,felvezető autó nélkül. Amúgy nem Bp-i vagyok,de hülyék élnek vidéken is...

GG81 2011.10.10. 07:59:34

@Németh András: szép munka, de nehogy asztat képzejjed, hogy egy vérbiciGlis kerülni fog!!! megmagyarázza, tovább, hogy mér' jó neki az autóúton, a fulltilosban tekerni... :-(

GG81 2011.10.10. 08:02:13

@Németh András: attól még egy-egy szerve működhet funkcionálisan jól (nem tesz anyagában elvakultá)... :-D

benkoo 2011.10.10. 09:17:10

@M. Péter: hát jó kérdés... talán ez valami magyar virtus...

dzsaszper 2011.10.10. 09:37:37

az első esetben ha jóindulatúak vagyunk, nem segédmotorról volt szó és frissen vesztette el a rendszámát?

a többi elég gáz, de hozzáteszem a bicikliutak a Megyeri-híd pesti hídfője környékén dettó -- bár vadmarha az aki ezért az M0-án teker inkább...

[mike] 2011.10.10. 12:12:37

@Perillustris: élénk a fantáziád.... :))

mohopasi 2011.10.10. 18:03:31

"Normálisak ezek az emberek?" Hát nem. És ami a legszomorúbb, hogy képzeld, ezeknek (meg tünciknek, vvkrisztofeleknek és egyéb véglényeknek) ugyanolyan szavazati joguk van, mint neked, vagy nekem. Na ez a kibaszás. :-D

Perillustris 2011.10.10. 21:07:14

@mohopasi: Maradna tízezer szavazó, ha kivonnánk a tüncikéket, vv-gyíkokat, na meg akkor már a dohányosokat, alkoholistákat, stb.

Kgfb · http://biztositaskotelezo.hu 2011.10.10. 22:26:53

15 éve még birkanyájat is hajtottak át az "autópályán" Romániába, Bukarest felé utazva ...

mohopasi 2011.10.12. 16:31:51

@Perillustris: Az lehet, de ennél bizonyára jobban járnánk akkor is. Ráadásul mennyivel olcsóbb lenne 1-1 választás :-)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.10.19. 08:34:46

Az M0-n rendszeresen látok biciGliseket, még csak nem is mindég a leálló sávban. Persze, ha rádudálok, akkor vagyok mindenféle szar szemét. Azóta nem foglalkozok Velük, valaki már vár a szerveikre.

D4D 2011.10.19. 15:10:39

@newtehen:

Óvd a nulláson tekerő biciklist! Négy ember életét is megmentheted vele.

Perillustris 2011.10.21. 00:41:33

Jogosítványt, műszaki vizsgát, és kötelező biztosítást az autósoknak!

www.boon.hu/nem-volt-jogositvanya-a-hetfoi-emodi-balesetet-okozo-autosnak/1811934

cso zsi 2011.10.21. 09:21:24

@Perillustris: Életkorukból ítélve ez két biciklis, akik kipróbálták a négy kereket is.

Borsodban ez mindennapos eset.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása