Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Biztos Pumukli volt

2011.10.20. 07:47 :: Don Blasius

Legalábbis hasonló csínytevésre utal a jelenség, amit Bbt írt le nekünk, vagyis rejtélyes módon a mikuláscsomagok nem oda kerülnek, ahova szánták eredetileg. Múltkor éppen arról volt szó, hogy a címzett nem biztos, hogy megkapja a csomagot, így csak utólag postai úton értesül a már jócskán magasabb büntetésről. De úgy látszik, van aki saját maga távolítja el a zacsit és teszi más autójára. Ez azért nem olyan mókás, mert egyrészt feleslegesen felidegesíti magát valaki emiatt, ahogy a levélíró is tette, talán kissé eltúlozva. Másrészt, ha nem figyel, még be is fizeti helyette. Ezért érdemes figyelni, a büntetőcédulát megnézni, tényleg nekünk szánták-e.

Kedves autóstárs, kinek rendszáma KRY229 (Ford)!

Gondolom teljesen véletlenül, és figyelmetlenségből a 2011-10-18 17:05-kor kiállított mikuláscsomagod az én szélvédőmre került másnap reggel.
Mivel - sajnos - megnézem mit kell befizetnem, így a csekket nem fogom helyetted befizetni.
A csekket azért kivettem a csomagból, nehogy holnapra más szélvédőre fújja át véletlenül a szél, gondolom a hiánya nem fog érzékenyen érinteni, más módon is rendezni tudod tartozásod, legrosszabb esetben kapod postán.
Mindemellett remélem többször nem történik veled ilyen baleset, mert a következő alkalommal egy 100-as szöggel fogom rögzíteni a csomagot valamelyik kerekedben, nehogy megsértse a fényezést vagy a szélvédődet.

Maradok teljes tisztelettel:

Bbt

 

Pumukli.jpg


A történet pedig, hogy reggel 8:57-kor leérek a kocsimhoz amin 8:51-ig van parkolójegy (albérlet előtt parkolok, este bedobom, reggel elindulok...), amin ott virít a piros zacskó. Az utca másik oldalán pedig ott ténykedik a szorgos ellenőr. Megnézem az órám - a türelmi időhöz képest egy percet késtem - felkapom a csomagot és elindulok reklamálni, bár sejtem, hogy reménytelen, mindenesetre ellenőrünk felé van pár keresetlen gondolatom, hogy nyilván egy perc alatt megbüntetett és persze már az utca másik oldalán tevékenykedik. Ellenőrünk azonnal felveszi a mérges rája pozíciót, hogy a büntetés akkor jogos, de azért kis zavar van a szemébe, uccu előszedi a papírt a zacskóból és közli tényleg morcosan, hogy ez tegnap délutáni büntetés. Állam leesik, akkor én a város másik végén dolgoztam. Cetli megnéz, rendszám nem stimmel, autómárka nem stimmel. Gyors elnézéskérés után visszaülök a kocsiba puffogva, majd gyanús lesz az előttem álló helyi lakos kocsiján a másik piros zacsi. (Hiszen ha ellenőrünk nem büntetett meg, akkor csak kivárta volna azt a pár percet amíg megteheti.) Gyanú igazolva: a magyar rendszámú Peugeot orrán egy szlovák rendszámú Skoda cetlije. Körülnéztem gyorsan, a barom Skodás ráadásul ott állt a Peugeot mögött...


Visszaültem a kocsiba, írtam neki pár gondolatot a vicces helyzetről meg hogy rohadjon meg, és indulok a kocsihoz, ami előtt már ellenőrünk ténykedik. Kisebb vita után, hogy ki hova rakja a saját piros zacsiját, betűztem a visszapillantó mellé, neki ezúton is üzenném, hogy legközelebb - nehogy kicsússzon - kicsit rászorítom a visszapillantót is, csak meg lehet addig nyújtani.
A Ford amúgy nincs még meg, körülnézek majd nemsokára, de ez nem is zavar nagyon, nagyobb bosszúság lesz neki a felszólítgatósdi meg behajtósdi.

Tanulság? Mielőtt fizetsz ellenőrizd le, hogy mit. A másik meg, hogy szép ország ez, csak sok itt a kocsog.

Balesetmentes szép estét.

45 komment

Címkék: autó hülye büntetés parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoda-jedi 2011.10.20. 07:58:29

nagyon ko:cso:g posztíró... remélem a zélet is így áll Te dolgaidhoz...

mi a fenét gondolsz? hogy a fordos tette át hogy hátha kifizeted?

hát a lóf@szt... vagy egy g@ci parkolóőr kib@szásból...
vagy egy "jóindulatú" járó(semmire)kellő...

komolyan azt gondolod, hogy a fordos mindennek örül?
és még ki is szögelnéd a kerekére? hát ilyen primitív vagy?

az áldozat a fordos... egyértelmű. vki nagyon kib@szott vele hisz nem tudja befizetni a 3? napon belüli díjat. postán már csak ügyvédes soxoros díjról megy neki értesítő

a Qva ország mikuláscsomagja mint "hivatalos értesítés" bruhhahhhaha...

bár most hogy leigazoltad neki, hogy egyértelműen NEM KAPHATTA MEG a csomagot... így a helyében 15 év pereskedés után csak a legkisebb büntit fizetném be...

telefonko:zpont 2011.10.20. 08:47:06

Valamikor kollégista koromban én egyszer egy szép piros almát tettem a mikuláscsomagba a bünti mellé egy ismeretlen autósnak, legalább legyen egy pozitívum is a büntiben...

Garbai Sándor 2011.10.20. 08:57:21

Láttam én is ilyet: érdeklődő járókelő kivette az ablaktörlőlapát mögül a cetlit, és elkezdte sétálva olvasni. Amikor végzett vele, pár autóval odébb fogta, és eldobta.

Az emberek többsége nem a másik autójára teszi át a saját cetlijét, hanem másét teszi át a sajátjára, hátha azt hiszi a parkolómaffia embere, hogy őt már megbüntizte.

Annak baromi kicsi az esélye, hogy valaki olvasatlanul feladja a csekket, bár nem is kizárható.

Banonym 2011.10.20. 09:00:38

Szia yoda-jedi!

Biztos lehetne igazad is, de...
- az ellenőr MÉG nem ért az utcán az autókig.
- az egyik csomag 3 utcával lentebbi volt - ez még lehetne valamelyik kedves járókelő megoldása, a Skodás a Duna másik oldalán lett megbűntetve és itt sem vett jegyet. Biztosan életszerű, hogy ott kapott egy büntetést, átjött a városon, majd itt leparkolt és pont akkor fújta le a szél a szélvédőjéről, amit egy gonosz járókelő átrakott a másik autóra (vagy egy kedves és figyelmességből.)

Amúgy valóban én vagyok a mérhetetlen kocsog, a Fordos kolléga cetlije és azonosítója itt van nálam, ha szegény ártatlan rokkantnyugdíjból élő 70 éves mami aki az egészről nem tehet szeretne törvényesen eljárni, szívesen elküldöm neki. Vagy ha ennyire sajnálod, elküldhetem neked is, csack 4150Ft, még gondolkozhatsz rajta 12 napot. :)

Leigazolni meg semmit nem igazoltam le. Másnap a Duna másik oldalán volt a cetli, ez nem jelent semmit...

yoda-jedi 2011.10.20. 09:13:46

@Bbt: sok eszed nincs... de nem akarok személyeskedni

az előző napi cetlit BÁRKI felrakhatta a kocsidra... volt rá gondolom egy éjszaka is... sőt mivel te nem álltál a büntetéskor ott ezért a szemét járókelő a legvalószínűbb aki simán egy "leesettet" (mert a parkolóőrnek enyni "gondatlanság" belefér) simán felrakta a tiédre akár jószándékból...

az egy nagyon buta dolog lenne ha a sajátját a fordos rakja. mégis mit gondolsz? hogy ha beakarja fizetni akkor kockáztatja a 3napos kedvezőbb pótdíjat???? bemegy a parkolócéghez hogy érdeklődjön átutalta e valaki???? mégis ezt hogyan gondolod?

ez nagyon buta tripla vagy semmi játék... a fordos rakta rá verzió nem életszerű... ÉRTELMETLEN

mellesleg itt van a poszt ami igazolja hogy ő nem kapta meg a hivatalos értesítést... sőt a parkolóőr akivel dumáltál ezt a beszélgetést meg is fogja erősíteni...

picit gondolkodj el mielőtt alaptalanul VÁDOLSZ vkit...

yoda-jedi 2011.10.20. 09:15:48

ja és a PÓTDÍJAT fizesd be... mert LEJÁRT parkolójegyed volt !!!! és kellett volna büntit kapnod, az hogy nem kaptak rajta nem menti a SZABÁLYTALANSÁGOD...

a Te eseted egyértelműen a vallomásod alapján...

Rock me Amadeus 2011.10.20. 09:29:48

Bárki variálhat a csomagokkal, nem feltétlenül a fordos.
Viszont vicc ez a mikuláscsomag. Írják fel a rendszámot és küldjék ki postán, amit tértivevénnyel át tudok venni, így nem kapok olyan büntetést hónapokkal később, amiről nem is tudok.

Legjobb: mikuláscsomagos reklámok is terjengenek (állítólag csak az esőtől védi a reklámanyagot)... persze abban a pár másodpercben felmegy a pumpa

folkdancer 2011.10.20. 09:31:38

yoda, te egy kis buzi vagy, tudtad?????

yoda-jedi 2011.10.20. 09:37:17

@folkdancer: "reggel 8:57-kor leérek a kocsimhoz amin 8:51-ig van parkolójegy ... elindulok reklamálni, bár sejtem, hogy reménytelen"

erre gondolsz? ahelyett hogy azon lenne felháborodva, hogy jogsértést meg lehet úszni... illetve amikor rájön mégis meguszta akkor még ő ugrál...

Banonym 2011.10.20. 09:37:34

@yoda-jedi:
Még szerencse, hogy nem akarsz személyeskedni... :D
Már ezért a beszélgetésért érdemes volt beküldeni a postot.
Szerintem amúgy itt fejezzük be, te elképzeltél egy kedves történetet az ártatlan autósokat szivató gonosz többi emberről, nekem meg van egy történetem egy olyan környékről ahol egy éve parkolok nap mint nap.
Meggyőzni egymást nem fogjuk.

Amúgy a Skodás visszakapta a cetlijét (jó fej vagyok), a Fordosnak lett egy minimális esélye, hogy visszakapja - mivel ő ugye akkor nem volt ott (szintén jó fej vagyok), úgyhogy mindenki boldog lehet, kivéve téged, akinek egy ilyen buta kocsogot kellett idáig győzködnie. Őszinte részvétem, remélem a többi reggeled jobban indul.

A pótdíjat sajnos nem tudom befizetni, nem kaptam mikuláscsomagot. Biztos valami gonosz járókelő átrakta amíg én az ellenőrt ekéztem, de nyugi, megkapom méltó büntetésem 15 nap múlva postán... :)

blogsámán 2011.10.20. 09:39:08

A múltkor én is találtam olyan csomagot, ami nem az én autómra szólt. Én mindig megnézem mit kapok, mit fizetek be, így elég hamar feltűnt, hogy szlovák rendszámú autó volt az eredeti célpont. Én nem gondolom, hogy az autós direkt rakta át, sokkal inkább, hogy egyszerűen eldobta (külföldi rendszám lévén, valszeg úgysem találják meg /tényleg, az nem lehet, hogy a postban szereplő Ford svéd rendszámú volt, merthogy az is három betű-három szám kombináció?/), és egy jóhiszemű járókelő az én autómra tette vissza.
Egyébként - nem akarok tippeket adni - ha igazán rosszindulatú lett volna az autóstárs, akkor nem az egész csomagot teszi át, hanem keres egy másik csomagot, és csak a csekket cseréli ki. A csekken ugyanis nincs rajta semmilyen azonosító az autóval kapcsolatban. Ezért azt ajánlom, mielőtt bármilyen csekket befizetünk, mindig ellenőrizzük le, hogy a büntin, vagy a számlán szereplő azonosítószám/számlaszám egyezik-e a csekken lévővel.

yoda-jedi 2011.10.20. 09:40:05

@Bbt: "Kedves autóstárs ...KRY229!a következő alkalommal egy 100-as szöggel fogom rögzíteni a csomagot valamelyik kerekedben"

én azt gondolom a beszélgetés hangnemét ezzel alapoztad meg...

@folkdancer: Te meg ezt véded?

Baltás Jenő 2011.10.20. 09:44:22

Lehet, hogy a posztolónak igaza van, de azért szerintem erre kicsi az esély.

Az emberek többsége valóban figyelmetlen, de azért azt még nagy többség megnézi, hogy mi van a csekken amit be fog fizetni. Éppen ezért még egy gerinctelen féreg sem nagyon rakná át a saját büntetését más autóra, mivel a kis agyával átlátná, hogy nagyjából 5% vagy kevesebb, hogy valaki befizeti helyette, viszont több mint 95%, hogy neki nagyobb büntetést kell majd fizetnie, ha postán kapja meg csekket.

Jellemzőbb szerintem is az, ha valaki más büntetését rakja a saját autójára, mivel azzal ő nem veszthet (viszont mással meg rendesen kitol).

Banonym 2011.10.20. 09:44:34

@yoda-jedi: 56-ig nem "jogsértés" (a szó amit keresel: szabálysértés), mivel 5 perc a türelmi idő.
Természetesen azt, hogy pontos-e az órám nem tudom biztosan, úgyhogy hogy is mondtad?
"picit gondolkodj el mielőtt alaptalanul VÁDOLSZ vkit.." Az sem biztos, hogy egyáltalán elkövettem valamit, még ha én úgy is éreztem...

yoda-jedi 2011.10.20. 09:45:54

@Bbt: látom te vagy a nagy igazság osztó, aki sosem hibázik...

folkdancer 2011.10.20. 09:45:55

@yoda-jedi: "reggel felkelek és felhívom a pontos időt, majd hozzáigazítom a cézium-atomórámat. a parkolóóra már tegnap felhívta a pontos időt, de neki csak egy Patek Phillipje volt (nyomor). Minden rendben megy, még 10 percem van hátra a határidőig tiktaktiktak....húzom a cipőm, de egyszercsak......jujjuj vmi rendellenes bélmozgást érzékelek...valami zöldet (talán yodát) ehettem??? mindegy is uzsgyi a porcelánszobába...tiktaktiktak....basszameg elszartam az időt.....szabálysértést követtem el, bilincset ide!!!!!!!
A lényeg Yoda, hogy tényleg egy kis buzi vagy!

Banonym 2011.10.20. 09:48:41

@blogsámán:
Aha, foglaljuk össze. :)
Egymás melletti két autóra átkerül egy szlovák és egy svéd rendszámra szóló mikuláscsomag úgy, hogy a szlovák autó ott áll eggyel odébb.

Azért valljuk be ha már életszerű helyzeteket keresnék, erre gondolnék kb. utoljára.

yoda-jedi 2011.10.20. 09:49:40

@folkdancer: hibázni lehet... sunnyogni és örülni hogy meguszta... pitizni is lehet hátha törlik...

de nagymellénnyel ugrálni hogy ő aztán móresre tanítja a fordost (aki nyilvánvalóan ártatlan/ 99% biztosan)... hát több mint kétséges...

ja... bocs én nem fogok személyeskedni... még veled se...

Banonym 2011.10.20. 09:52:08

@yoda-jedi:
Na várj, az előbbi nem személyeskedésnél még sok eszem nem volt, most meg én lettem Chuck Norris? :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.20. 11:26:13

Most éppen milyen színű a mikuláscsomag? Ha kék, akkor miért mikuláscsomag? Valami más céget pécézzetek ki, mert az új internetes törvények alapján feljelentek mindenkit jóhírnév rontás miatt!

/Mikulás/

pengusz 2011.10.20. 11:27:09

@yoda-jedi: Csak nem te vagy a Fordos? :D

Rong 2011.10.20. 11:37:41

@Bbt: Don't feed the troll :)

Banonym 2011.10.20. 11:42:22

@Rong:
De aaaaaapu, csak még egy kicsit, naaaaa, léciiiii! :)

!kkritt! 2011.10.20. 12:16:45

@folkdancer: A közvéleménykutatás végeredménye:
Véleményünk szerint yoda-jedi vonzódik a saját neméhez.
Deék, nagyon derék:-)

Büszke_troll 2011.10.20. 12:27:49

Te agresszív barom, az biztosan életszerű, hogy az utcában egyszerre ketten is arra az elhatározásra jutnak, hogy egy másik autóra teszik a büntetésüket, hátha annak tulajdonosa kifizeti helyettük.
Főleg, hogy a szlovák skodás lejött megnézni, ugyan nincs-e az autóján csomag, azt gyorsan áttette egy másik autóra, aztán mint aki jól végezte dolgát visszafeküdt aludni, vagy hogy?

Az nyilván lehetetlen, hogy délután 5 és reggel 9 között vicces emberek cserélgették a csomagokat az autók között.

TothLali 2011.10.20. 12:37:48

@TrueY: A Mikulás alapszíne a kék (volt régen). Csak a Coca-Cola miatt lett piros (hogy passzoljon a reklámjához)

Skodakék Fábia 2011.10.20. 12:39:07

Most akkor ki hova rakta a piros zacsiját?
És lányok is részt vettek a játékban? Ők kinek a zacsiját kezelték?

blogsámán 2011.10.20. 12:43:08

@Bbt: Sajnálom, ha a kommentemből az jött le, hogy téged akarlak ekézni. Egy percig sem gondoltam erre, csupán egy elméleti lehetőséget villantottam fel, amit elég könnyen 100%-os biztonsággal meg tudnál cáfolni, mert a bünti cetlin le van fotózva az autó rendszáma, amin egyértelműen látszik, hogy az magyar-e vagy sem.
A kommentem lényege azonban az volt, hogy sose fizessünk be csekket úgy, hogy nem ellenőrizzük, mit is fizetünk be. Az már részletkérdés, hogy a téves fizetni való szándékosan vagy véletlenül került-e hozzánk. Évekkel ezelőtt például divatos csalásnak számított panelházakban a közmű számlák mellé olyan csekket bedobni, ami név és összegszerűen stimmelt, de nem az adott szolgáltató bankszámlaszáma szerepelt rajta, hanem a csalóé.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.10.20. 13:26:07

Üdv
Én valami hulye reklámot is kaptam mikulászacskóban az autóra tűzve
Elsőnek a vér meghult bennem, aztán elküldtem volna a jó anyjába a céget
Gondoltam is hogy emilezek nekik egy keményet, aztán elsikkadt

[mike] 2011.10.20. 13:49:08

Mielőtt szöggel szurkálnád bárki kerekét, előtte győződj meg róla, hogy valóban a másik autó tulaja tette az ablakodba azt a szart. Különben megeshet, hogy a te fejedet fogja valaki beszúrni....

Banonym 2011.10.20. 14:06:02

@blogsámán:
Nem éreztem ekézésnek egy percig sem, pusztán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy az eddig elhangzott szituációk magyarázatok mindegyikébe bele lehet kötni az életszerűséget vitatva. :)
@[mike]:
Nyalván. Meg utána gyorsan el is futok, nekem is csak a neten nagy a pofám, nem hiányzik még egy kórházi este látlelettel. :)

Reggie 2011.10.20. 18:06:21

@''autónepper.'': Ot csak egy szemely lathatja. Irany ismetelni, csak van a bomosben egy dvd jatekos...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.10.20. 19:41:20

Ennyi zacsi...ha lány lennék, már állna a f*szom...

D4D 2011.10.20. 19:54:32

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Basszus! Eddig kajakra azt hittem, lány vagy. Épp a napokban készültem neked virtuális rózsát küldeni....:))))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.10.20. 20:43:54

@Reggie: Ejjj, most lebuktam...

@D4D: Szívás....el kell, hogy keserítselek...de azért nincs harag, ugye? :)

D4D 2011.10.20. 22:41:39

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Ha hetero fiú vagy, akkor még lehet valami:))))

jelentéktelen alak 2011.10.20. 23:10:08

Felénk is szórakoznak ilyesmivel a kölkök.
Az ilyen csomagokat össze-vissza cserélgetik az autókon...
Máskor az üres kukát teszik az autók tetejére, vagy egy bevásárló kocsit, ha nincsen folyó a közelben, amibe olyan vicces bele hajítani.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.10.21. 09:49:43

@TothLali: Akkor már megint a vörösök jártak jól! A mocskos komenisták! ;)

ügyfélszolgálatos 2011.10.21. 10:11:34

@Garbai Sándor: ÁÁ ne hidd ezt. Volt olyan ügyfelünk aki a szomszéd 70e forintos csekkjét lazán összefogta a sajátjaival és befizette, csak utólag tűnt fel neki és reklamált nálunk.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.10.22. 18:44:48

@yoda-jedi: Te talán minden szabályt 100%-ig betartasz, és véletlenül mégsem, akkor bilincsben vezeted magad az illetékes hatósághoz? Kötve hiszem. Lehet, hogy részben igazad van, de a stílusod miatt senki sem fog neked igazat adni, mert akkor hízna a májadm pedig már így se nagyon veszed észre magad.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.10.24. 08:48:53

Valószínű pont a parkolóőrök cserélgették, hogy ne legyen befizetve, hanem majd csak a magasabb összegről kiértesítve. Olyan ez, mint amikor a fénykép elkészülte után visszaszedték a csomagot. Csak most gondolom valaki ellenőrizheti, ezért így oldják meg.

A Magad fajta faszparaszt meg agynélkül vagdalkozik.

trollfeeder · http://ismycomputeron.com/ 2011.11.25. 02:07:38

A posztoló a hülye.
Bár nem valószínű, hogy véletlen került két csomag is hozzá, a parkolósmasszereknek nyomósabb az indítéka variálni. Ha ki akarná veled fizettetni bárki, csak csekket cserélne.
A felmerülő tettlegességi opciók alapján vitatom, hogy neked autóba kéne ülni. Lehet, hogy még egy-két dolgot meg kéne vonni (pl. szavazati jog).
Yoda mester teljesen jogosan háborodott fel.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása