Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Előttem volt a jó példa

2011.11.02. 07:34 :: Don Blasius

Legtöbb témánk abból adódik, hogy valaki valamilyen negatív dolgot tapasztal. Én nagyon szívesen osztok meg Veletek olyan leveleket is, ami nem ilyenről szól. Egyetértek Lobster1978 legelső mondatával, nyugodtan küldhettek hasonlóan pozitív posztokat is! :)

Se vér, se biciklis, se szabálytalanság, de talán elfér a blog szellemiségében néhanap egy pozitív poszt is...


Péntek este már sötétben (okt 28.) Szfvárról mentem Dunaújvárosba, és apránként beértem egy Sprintert, a személyszállítós fajtából, ami komótos nyolcvan-nyolcvanöt körüli tempóval ballagott lefelé a 62-esen. Eleinte gondoltam, hogy megelőzöm, de pont az az időszak volt, amikor megindultak a népek, és annyira azért nem siettem, hogy mindenáron előrébb akarjak jutni 1-2 autónyit. Mások nem így voltak ezzel, de agresszív barmokat így sem láttam. Amire figyelmes lettem, hogy a Sprinter és közém ékelődött kisautó dugdossa kifele az orrát, de nem sokat látott. A mercis viszont ezt érzékelte és azonnal jelzett lehúzódással és jobbra index-el amikor felszabadult az út. Mutattam is a feleségemnek, hogy lám, vannak még rendes emberek (bár tény, hogy nem sokat vezetek, de az elmúlt két évben most először tudtam neki megmutatni, hogy milyen amikor így segítik az előzést a jó fej arcok).

 


Aztán Perkáta után volt némi útjavítás, ahol immáron a Sprinter mögött haladva látom, hogy villant kettőt a vészvillogóval, majd fékezni kezd (nem ráfékezéskor villantott, hanem még előtte, tehát gondolom nem automatika volt), hamar kiderült, hogy okkal tette, hiszen az útjavításnál meg kellett állni, és elég beláthatatlan szakasz volt, így azonban nem ért meglepetésként hogy állóra fékezett (bár igaz, nem is másztam bele a fenekébe). Ekkorra már végképp elhatároztam, hogy nem előzöm meg és szépen ledöcögök mögötte a célomig. Valahogy átragadt rám a nyugalma, és bevallom kicsit kíváncsi is voltam még mi jöhet (alig súrolom a húszezer kmet és igyekszem a jó dolgokat megtanulni). Azon kívül, hogy korrekten a sebességhatárokat ésszel betartva (illetve lakott területen kívül, egy kicsit alatta) haladt, még arra lettem figyelmes, hogy amikor buszöbölben álló távolsági busz mellett halad el, mindig villantott a refivel is, nemcsak óvatosan haladt el mellette, de még az esetleges kilépni kívánó gyalogosnak is jelzett.

Mi a tanulság? Nekem az, hogy így ismeretlenül is hálás vagyok annak a "sárgataxis" céglogós Sprinteresnek aki mögött autóztam. Nem szeretném túlmisztifikálni, bár a "szokásos" menetidőmhöz képest egy jó 4-5 perccel lassabban értem ugyan a célomhoz, de azzal a nyugalomérzéssel ami legfeljebb akkor jellemző rám, ha senkivel nem találkozom az utakon. Egyszerűen jó érzés volt látni és tudni, hogy vannak ilyen figyelmes vezetők is, és idővel remélem én is hasonlóvá válhatok. Tudom, hogy 100 rossz példára jut egy ilyen, de mégis úgy döntöttem, hogy inkább ezt szeretném követni, nem a többit.

Mielőtt valaki belekötne, hogy miért nem ment 90-el ahol lehetett, nem tudom miért ment ennyivel, de az tény, hogy maximálisan segítette az előzni vágyókat.

41 komment

Címkék: index biztonság közlekedés autó pozitív előzés útfelújítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yoda-jedi 2011.11.02. 08:45:58

hm... rám is átragadt a nyugalom... át is nevezem magam jóga jedinek...

PPK™ 2011.11.02. 08:52:34

Ehhez is két ember kell. Egyikőtök sem volt idegbeteg és egymásra találtatok. Plusz az is sokat segített, hogy nem jött mögötted egy psycho, aki le akart dudálni/tolni.

Második.

dr. _mmm_ 2011.11.02. 08:56:17

micsoda nyálas poszt :))

az úti célnál nem borultatok sírva egymás vállára?? Már csak az lett volna a legszebb :)))

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.02. 08:59:19

Hétvégén én is utolértem Isaszeg és Gödöllő között egy ilyen nyugodt embert. A nyíl egyenes, jó minőségű úton a megengedett 90 helyett biztonságos 65-el haladt a felezővonalon. Amikor utolértem, és rávillantottam egyet, majdnem teljesen vissza is ment a sávba, majd kisvártatva jelzett az indexével, hogy előzhetem. Pár másodperc múlva el is suhant mellettünk a szembejövő autó, akinek tréfásan Neki akart irányítani. Szerencsére ez nem az első ilyen, amibe belefutok, szóval nekem már jelezgethet akárki akármit, én csak annak hiszek, amiről én meggyőződtem. Másnak is ezt tanácsolom, hogy ne ugorjon ilyenkor azonnal vakon, mert sajnos egyre több a "vicces kedvű" az utakon.

yoda-jedi 2011.11.02. 09:00:40

mellesleg én helyből így autózok... nem mások hatására... csak ugy magamtól... írjak nektek mindennap egy posztot? hogy milyen figyelmesen álltam ki a garázsból stb...

@_mmm_: borulni nem, de összeházasodtak rendes keresztyén módon...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.02. 09:01:46

@newtehen: Ja, és persze mellettem ült a betört fejű épp szülni készülő feleségem, és a kiskorú gyerekeim is. A nagymamához siettünk a kórházba. :-D :-D

miako74 2011.11.02. 09:01:46

@_mmm_: Nem borultak, de megbeszélték, hogy ezentúl rendszeresen összejárnak és együtt ünneplik a szülinapjukat is. :)))
Egyébként tényleg egy jó példa, hogy ne másszunk egymás idegeire és hogyan érjünk biztonságosan célhoz.

yoda-jedi 2011.11.02. 09:02:12

@newtehen: előzni egyértelműen nem tucc elindulni személyes meggyőződés nélkül... akkora bizalom azé nincs... főleg mert kiderülhet hogy jobbra lefordulni akar a főútra...

1kutya 2011.11.02. 09:11:04

akár furcsának is tűnhet, de ezt az indexelős segítséget legtöbbször a román kamionosoktól kapja meg az ember. jobbindex, mikor mehetsz, balindex mikor jönnek szembe és minden váratlan helyzetnél azonnal nyomják a vészvillogót még fékezés előtt.

J_W 2011.11.02. 09:11:06

Na ez az útvonal vasárnaponként visszafele tökéletes életveszély. A szerb vendégmunkások a bécsi rendszámú gépjárműveikkel, fittyet hányva mindnféle szabályozásra tolnak le az útról...

Perillustris 2011.11.02. 09:30:24

@1kutya: Szerbiában is teljesen alap a kihúzódás jobbra és az indexelés is. A lenézett balkániak...

Lobster1978 2011.11.02. 09:45:22

@_mmm_ és yoda-jedi és miako74: Sajna nem tudom ki volt az illető, DÚV-ban már elváltak az útjaink így nem volt cimbizés :D Ráadásul ott ült mellettem már a feleségem, így második házasságra esély sem volt... :)
@newtehen: Nem is mondom, hogy vakon kell bízni bárkiben is, de a gesztus az akkor is értékelendő. Arra mindenesetre jó, hogy az embert felkészítse lehetőségekre és/vagy veszélyekre.
@yoda-jedi: "mellesleg én helyből így autózok" Nem mindenki születik kormánykerékkel a kezében ám. Nekem pl a vészvillogós jelzés új volt még, nem szoktam hozzá, hogy fékezés előtt jelezzék. A többi "trükköt" azért már én is ismertem, csak ritkán láttam őket ennyire konzekvensen alkalmazni.
@J_W: Egen, vasárnap amikor jöttünk visszafelé, már kevésbé volt "élvezetes", bár még relatív jó időben jöttünk. De a kedvencem az volt, hogy amikor az útjavításnál egysávosban jöttünk a szemben várakozó okosember ráállt egészen a lámpára, és csak úgy tudtam visszatérni a saját sávomba, hogy a még félig felmart részen vergődhettem át, pedig ha 20 méterrel hátrébb állt volna meg, akkor simán elfértem volna.

J_W 2011.11.02. 09:45:29

@Perillustris: Sokat közlekedek Székesfehérvár és Kiskőrös között, a vendégmunkás szerbek egyszerűen 90%-ban tahók. Olyan előzéseket csinálnak, hogy ha nem látom nem hiszem el. Múltkor egy rozsdás tranzit kb. 150-el került el azon a nyomvályús úton...Kanyarban is simán előznek, aztán meg nem egyszer csak a satufék segít elkerülni a balesetet. De nemsokára szert teszek egy autós kamerára, aztán csinálok valami videó félét az ott jellemző viszonyokról.

J_W 2011.11.02. 09:46:07

@Lobster1978: Igen, ez visszafelé Perkátánál van a kanyarban.

''autónepper.'' 2011.11.02. 11:01:50

:))) már majd nem olyan mint ha karácsony lenne:)))

nem azért de a posztolóba nincs egy kis meleg hajlam??? jó velem is történt már 100xor ilyen rendesek meg nagyon csipem is őket:) de azért posztot irni róla?!

tundrazuzmo (törölt) 2011.11.02. 11:27:10

5-10 perc nyereségért sokan az életüket kockáztatják. Mind közvetlenül, mind közvetve. Mit érdemes figyelembe venni:
- Ha végig előzget, akkor 1-2 óra folyamatos stresszel telik. Ha ez állandó szokás, akkor az biztosan nem használ az egészségnek.
- A stresszes, sietni akaró, türelmetlen ember mellett a család is végigszívja azt az 1-2 órát. Ez se a kapcsolatokat építi.
- A közvetlen életveszélyről már ne is beszéljünk, az adrenalin és tesztoszteron ezeket elhomályosítja - maximum a feleség sikoltoz a necces szitukban.
- Anyagi kár, nem érdekes? Ilyen utakon előzés közben bele lehet csattanni a szembesávban lévő kátyúba is. Tankot vezet az ilyen, hogy ez nem számít?

És mit nyer vele az ilyen sietősbarom?
- Max. 5-10 percet 100 km-en.
- Esetleg a parasztnak jobban áll a cerka, ha nyomja a gázt. Bár ha a felesége végig ott stresszel mellette, akkor este max. a takaró alá tudja bedugni a cerkát, az asszonynak nem lesz hangulata...

Lobster1978 2011.11.02. 11:36:31

@''autónepper.'': Azért ez jópofa. Van aki házasítana, van aki csak simán lebuziz. De hol a "posztoló a hülye" rész? :)
Az meg, hogy posztot írni egy alapvetően pozitív élményről (lettlégyen az bármily kis dolog is) szerintem nem gáz, főleg ha figyelembe vesszük a negatív posztokhoz képest az arányát. Persze nem tagadom, sokkal kúlabb lenne, ha egy tömegszerencsétlenséget láttam volna, ahol a hős életmentő félkézzel emeli fel a lángoló kamiont és menti meg az alá szorult kisgyerekeket. De nekem csak ilyen "hétköznapi hős" jutott, akiről (még ha 100x is találkoztál már hasonlóval) mégse szól poszt. Nem a volumene, vagy a jelentősége a fontos ennek az írásnak, hanem az előjele.
Ja, és persze boldog karácsonyt! :P

Lobster1978 2011.11.02. 11:39:31

Hűbasszus, bocsi a dupláért, csak a lényeget hagytam le... Mi van ha női sofőr volt??? :) Lehet csak azért volt ilyen óvatos? :) Most már sajnálom, hogy nem néztem meg ki vezette a mercit...
(ofkórz tudom, hogy statisztikailag ennek az esélye konvergál a nullához)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.02. 12:27:29

@tundrazuzmo: "Max. 5-10 percet 100 km-en"

Az emberek manapság nagyon könnyen pazarolják a másik idejét.
Én azokat az embereket szeretem, akik a népszabadságról és a sport szeletről is számlát kérnek a benzinkúton, mert elszámolja ám, de a másik ideje sosem drága Neki.

messi-asz 2011.11.02. 12:48:09

@newtehen: és??? azt miért a áfásszámla kérő számlájára írod, miért nem olgyák meg hogy gyorsabb legyen...

FDToth 2011.11.02. 13:49:11

Én is mindig jobb index-szel és jobbra húzódással engedem el a gyorsabban jövőket. nem érdekel h szabályosan előz vagy sem, én nm veszélyeztetem az életét, veszélyezteti azt ő maga...
A legjobban viszont azokat utálom, akik direkt - vagy indirekt? - felgyorsítana, miközben előzöm őket. ha van időm előzéskor akkor mindig mellettük haladok egy kis ideig h nézzem, mennyire gyorsul fel, miközben előzöm... miért baj az ha vkit előznek???

Most hétvégén 2 autóst is láttam, aki úgy jelzett h előzhetem h kitette a bal indexét... nem jött semmi sem szembe...

tundrazuzmo (törölt) 2011.11.02. 13:56:17

@newtehen: "Az emberek manapság nagyon könnyen pazarolják a másik idejét."

Az, hogy ki pazarolja kinek az idejét, az jó kérdés:
- Vajon az vesz el többet az életedből, aki miatt 5-10 percet veszítesz
- Vagy saját magad veszel el 20-30 évet azzal, hogy a folyamatos idegeskedéssel 40 évesen infarktusba kergeted magadat?

Egyébként nem vagyok buddhista filozófus, nem kell mindent eltűrni, jogában áll az embernek az, hogy mások ne pazarolják az idejét. A legrosszabb az igazságtalanság érzése:
- Pl. állok a Postán, rossz sort választok, és ki kell várnom az előttem céges levelek százait feladó Manyikát.
- Vagy ÁFÁS számlát kérnek előttem, ami elvesz 1-2 percet, míg a másik kasszánál fütyörészve beelőz az utánam jövő.

Ezt szerintem csak ügyfélirányító rendszerrel lehet jól megoldani - nagyobb Postákon már van ilyen, inkább oda járok, mert tudom, hogy így mindenki az érkezési sorrendnek megfelelően kerül sorra.

Az ÁFÁS számla kérőket pedig 5-10 perc tartalékidővel szoktam kivédeni -nagyon türelmes tudok lenni, ha voltam annyira okos, és tartalékkal is terveztem.

Csúcsidőn kívül tankolok, napközben, ha sietek egyik helyről a másikra, akkor sosem. Vidéki utakat átgondolom (plusz 1 perces meló), megtervezem a tankolást, ott amely cégnél én szeretem, 15 perces tartalékot hagyok a dugók esetére, és egész úton nyugodtan rádiózgatok. Nekem megéri, és nem érzem, hogy időt lopnak tőlem, max. a tartalékomból faragnak le. És ha vis maior esetben minden tartalék elfogy, és késésbe kerülök, akkor felveszem a mobilt, és odaszólok. Inkább a fejemet használva oldom meg a problémát és nem a gázpedállal. Mert a gázpedált mindenki tudja használni...

messi-asz 2011.11.02. 16:31:12

ellopták a rendőrautót és MÉH-be vitték a dakoták...

index.hu/bulvar/hirek/2011/11/02/elloptak_a_pleh_rendorautot/

Reggie 2011.11.02. 16:31:38

@tundrazuzmo: En azt utalom, amikor pl. a matchban a penztarnal beeloz valamelyik eppen dolgozo matches alkalmazott (ez foleg del orul esik meg legtobbszor) es aztan szarakodik a penztarossal karoltve. Multkor mar meguntam es egy szallagnyi arut+a kosarban levo maradekot otthagytam nekik azt pakoljanak, inkabb vasarlok mashol.

"streetfighter" 2011.11.02. 18:15:41

@tundrazuzmo:
Arra nem gondoltál, hogy valaki szeret előzgetni és gyorsan autózni?
Ha sietek, ha nem, én állandóan mindenkit leelőzök az országúton. Nem idegeskedem, megyek ha tudok és kész. Egyszerüen "szórakoztat".
Aki úgy fogja fel, mint te, az tényleg jobb, ha bele sem kezd, csak az a baj, hogy ezt sokan nem látják be.
Azok, akik be vannak sz..va egy előzéstől és tehetségtelenek hozzá, azok jobban tennék, ha a seggükön maradnának, az biztos.
A gázpedált mindenki tudja NYOMNI ez igaz, de jól használni csak kevesen. Jól előzni meg még kevesebben. :)

D4D 2011.11.02. 18:25:27

Tgnap Nagykovácsi felé értem utol egy Peugeotot. 55-el ment. villantottam, hogy elmegyek mellette még a kanyar előtt, a kanyar utáni egyenesben 130-al jött mögöttem.

Tibi88 2011.11.02. 18:59:06

@"streetfighter":

Pontosan. Mondjuk általában ugyanazon a véleményen vagyunk.

Balaton felvidék tök jó példa. 70re beállnak lakotton kívül konvojokba, és nem mernek előzni 1 km-es belátható tiszta szakaszon sem. Én a 300 méteren is előzök, mert megoldom, de ott mondjuk a kisautó elhal. Viszont van aki szereti a tájat nézni (sokan erre hivatkoznak itt is, hogy ők nem fognak sietni, inkább gyönyörködnek a tájban....) vezetni meg senki nem vezet :D és én vagyok a veszélyes mert megelőzök 6 autót egyszerre...

"streetfighter" 2011.11.02. 19:23:23

@Tibi88: @Reggie:
Örülök, hogy nem vagyok egyedül! :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.11.02. 22:01:45

megint egy komoly poszt :) na mindegy :)

Én naponta többször eljátszom ezt, bármilyen járművel megyek. Viszont valamit biztosan rosszul csinálok, mert a mögöttem autózók 80 százaléka észre sem veszi. De rájöttem, biztos az a baj, hogy rossz az indexem, hol világít, hol nem...asszem holnap el is megyek a szervizbe...

Perillustris 2011.11.02. 22:12:25

A járművezetők 95%-a azt hiszi, hogy abba az 5%-ba tartozik, akik igazán tudnak vezetni.

tundrazuzmo (törölt) 2011.11.02. 22:24:24

@"streetfighter": "Arra nem gondoltál, hogy valaki szeret előzgetni és gyorsan autózni?"

Dehogynem, egyet tudok érteni, én is szeretek néha így vezetni. A tötymörgést meg amúgy sem bírom, inkább leelőzöm a konvojt. Viszont ha olyannyira be van állva az út, hogy 70-nel megy mindenki, és állandóan jönnek szembe, akkor pihenek inkább, mintsem állandóan ki-kikukucskáljak a sorból. Főleg, ha tudom, hogy 5 km múlva két sávos lesz az út, és ott mindet megelőzöm. Vagy nem, mert a mazsolák is szeretik a belső sávot. Nem használni, hanem foglalni.

D4D 2011.11.02. 22:28:18

@Tibi88:

Balaton felvidéken én is szoktam a tájat nézni, de érdekes módon mindig meg tudom oldani, hogy ez ne járjon a forgalom hátráltatásával.

@Perillustris:

Azt nem hinni kell, hanem tudni:)))

Egyébként az, aki nem tud vezetni, de ezt tudja magáról, sokkal jobb partner a közlekedésben, mint az aki jól tud vezetni, de azt hiszi magáról, hogy nagyon jól vezet.

tundrazuzmo (törölt) 2011.11.02. 22:32:35

@"streetfighter": "Aki úgy fogja fel, mint te, az tényleg jobb, ha bele sem kezd, csak az a baj, hogy ezt sokan nem látják be. "

Hehehe. Azért el ne szállj magadtól. Csak megkérdezem tőled, hogy volt-e már, hogy kamion mögé nem mentél be a nagy sietségben, hanem kettővel mögé beálltál, és vártál, hogy kitisztuljon a szembeforgalom, aztán lendületből előzted az egészet? Csak kérdezem, mert aki úgy fogja fel mint én, az ilyet csak könyvből olvas. :)

Egyébként a 2A út, 4-es út, és az egyéb ilyen főutak számomra 3 sávosak, mindig várok számítok arra, hogy a középsőben jön valaki, ritkán én is megyek ott. Ha gyakran előzöl, akkor tudod, hogy mire gondolok.

"streetfighter" 2011.11.02. 23:28:59

@tundrazuzmo:
Ezek szerint nem fogjuk egymást feltartani. :)

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.11.03. 16:28:27

@J_W: nekem a kedvencem a román terepjáró, ami osztrák tréleren egy német kisbuszt vitt magával az M7-esen. Kicsit elfilóztam, hogy sofőr most valamelyik a háromból vagy egy negyedik nemzethez tartozik.

titan 2011.11.04. 12:03:18

eheh, ez a poszt tegnap óta 36 kommenttel küszködik, de a Modoroson tobzódnak :D

modoros.blog.hu/2011/11/04/kedves_gyalogos_embertarsam

Hemü 2011.11.04. 13:30:50

@titan: Eddig nem ismertem ezt a blogot, és először megijedtem, de aztán leesett, hogy paródia. Nagyon jó. :-)
Csak az a gond, hogy van, aki tényleg így gondolja.
"Olyan jól működő rendszer volt, hogy a gyalogos megáll, amikor mindenki elment, akkor átmegy középig, ott megint megáll, megvárja, hogy a szembejövők is elmenjenek ... Minek kellett ezt most megváltoztatni?"
(főnököm 2010-ben)

Lobster1978 2011.11.04. 13:32:08

Pozitív posztnál sosem várható kommentcunami :) De mondjuk nem is az a célja... Viszont a modorosblogos cucc tényleg profin van megírva, de ki a fene olvas végig többszáz kommentet? :)

titan 2011.11.04. 14:05:14

@Lobster1978: én végigolvastam, a kommentelők jelentős hányada
- vagy komolyan veszi (és van akinek már megsúgták a megoldást, de még mindig nem fogja fel)
- vagy nagyon jól játssza Modor Tibi által felvett szerep ellenszerepét :)

@Hemü: itt az autózzon is találkozni néhányukkal :D

HakapesziM 2011.11.05. 08:44:27

Erről a jobbra indexelésről leszoktam, mert többször előfordult, hogy mire az autós észrevette, s elszánta magát az előzésre, már rég nem volt időszerű a dolog. Úgyhogy döntse el mindenki maga, előzhet-e, vagy sem. Lehúzódok, ha tudok, hogy kiláthasson mögülem, de dönteni neki kell.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása