Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Megvan a rendszám, mégsem tudnak tenni semmit

2011.11.29. 07:49 :: Don Blasius

Mai poszt mellé óvatosan fogyasszatok kávét, mert a kettő együtt sok lehet a vérnyomásnak. A történet szép példája annak, hogy egyesek külföldi rendszám mögé rejtőzve bármit megtehetnek, legalábbis azt hiszik. Jó lenne, ha nem így lenne és előkerülne a vétkes, elismerné a felelősségét vagy megtérítené a kárt, ami Tibor autójában keletkezett. Legalábbis így kellett volna már akkor is, persze jobb lett volna az előzményeket is elkerülni, és nem másokat eltiporva vezetni.

Augusztus elején a Zöldlomb utcán mentem kicsi, piros kölcsön-Suzukimmal lefelé a Kolosy tér felé. Egy szép kis sor jött össze, 45-50-es sebességgel haladtunk. Az előttem levőt normális távolságban követtem, engem is normálisan követtek. Viszont már jóval előbb kiszúrtam egy metálszürke Audit öt autóval mögöttem, ami nagyon akart menni, folyamatosan ráment az előtte haladóra. A Pitypang utcai közlekedési lámpánál jobbról leelőzött néhány autót, így került három autóval mögém. Ezen a részen egy sáv van, a külső parkolósávban szokás szerint végig szabályosan parkoltak. A Zöldkert utca után van egy buszmegálló, amit rögtön követ egy kis járdasziget, innen megint lehet parkolni. Pont ide értem, amikor megjelent jobbról ez az előbb emlegetett szürke Audis, és mivel vészesen közeledett a járdasziget, hirtelen rám húzta a kormányt.
 

View Larger Map
 
Nem mondom, a filmekben nagyon tetszik, amikor két autó leszorítósdit játszik, recsegnek-ropognak, csikorognak, össze-vissza szikráznak, repül az üvegszilánk, … stb. De a valóságban nem... Az alig 900kg-os Suzukit arrébb nyomta a majd kéttonnás A6-os, sivítottak a gumijaim, csikorgott a fém a fémen, mert azért én egyből satut nyomtam, a két tükör összeakadt, recsegett, majd hirtelen vége lett, megelőzött. Lassított, kirakta az indexet jobbra, már majdnem megállt, amikor nyomott egy kövéret, és megpróbált eliszkolni. Mint gondolhatjátok, utána mentem, szépen 50-el csorogva a csúcsforgalomban. Szemből folyamatos kocsisor, így előzni nem tudott. Közben hívtam a rendőrséget. Amikor a Szépvölgyin kinyílt a buszsáv persze abban végigment, és megállt a McDonald’s után, a kocsisor végén, én meg mögötte. A telefonban ekkor már egy hölgy volt, akinek vázoltam az esetet, elmondtam, hogy a DS-263-DS szlovák rendszámú, ezüstszürke Audi A6-os belém jött és elhagyta a helyszínt (cserbenhagyás). A hölgy azt mondta, hogy menjek az ajtajához és szólítsam fel, hogy álljon meg, és várja meg a kiérkező rendőrjárőrt. Megtettem. Immár a fülemen a telefonom, kopogtattam az ablakán, letekerte, ekkor mondtam, hogy belém jött, és várja meg a kiérkező rendőröket, épp velük beszélek...
 
A fazon kiugrott a kocsiból, egy 50-es golfozáshoz öltözött ürge volt, rövidnadrág, rövid ujjú golfpóló, 170-175 magas, és persze magyar volt. Nekem ugrott, hogy beszéljen a rendőrökkel, el akarta venni a telefonom. Nem vagyok kis ember, szerencsére nem sikerült... Elkezdett lökdösni, mondtam,  a rendőrséggel beszélek, mindent rögzítenek. Abbahagyta, majd körbejárta az autóját, a bal első sárhányótól a bal hátsóig szép hullámos és piros foltos lett, a két ajtó is, de nem az a szép, hanem az a csúnya meghúzott típusú... odament az enyémhez, azt mondta, semmi baj sincs, nem is értünk össze. Az én sérülésem a következő volt: jobb első sárhányó behorpadt, sok plusz ezüstfestékkel, a jobb oldali ajtó nem nyitható, behorpadt. A tükör törötten lógott.
 
Ezek után bepattant az autójába, visszafordult a záróvonalon és az első utcán jobbra elporzott. A hölgy a telefonban megkért, hogy ne üldözzem, mert csak rosszabb lehet az eredmény és várjam meg a rendőrjárőrt. Kérdésemre elmondta, hogy az üldözés túl sok eredménnyel nem kecsegtet, de annál nagyobb az esélye egy vagy több balesetnek és egy verekedésnek. Elfogadtam, felparkoltam a járdára, vártam röpke másfél órát, majd a rendőrjárőr szorosan mögöttem autózva a helyszínre kisért, ezután egy teljes órai papírmunka után mehettem utamra.
 
Azóta egyszer kihallgattak egy rendőrőrsön, megtudtam, hacsak nem én találom meg az illetőt, az esettől számított 6 hónapon belül, akkor semmit sem tudnak tenni, mert az államközi információkérés drága, és egy ilyen esetre nem pazarolják a kevéske pénzt. Ha megtalálom, akkor újranyitják az ügyet. De csakis 6 hónapon belül, ez a jogvesztő dátum.
Ehhez az kell, hogy megtaláljam.
 
Segítségeteket kérem, tehát keresek egy
 
DS-263-DS szlovák rendszámú,

 

Ezüstszínű AUDI A6-ost
 
Dunaszerdahelyi egyébként, a biztosítója a szlovák Kooperativa biztosító, a magyarországi képviselője az Union biztosító.
 
Ha valakinek van ötlete, hogyan tovább, hol és hogyan keressem, írja meg!

166 komment

Címkék: budapest közlekedés rendszám autó baleset erőszak rendőr veszélyes cserbenhagyás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bgd75 2011.11.29. 08:02:51

Hát nem semmi, az ilyennek még a szüleit is megbüntetném!!!

Navarone 2011.11.29. 08:15:24

Mennyibe kerül az információ kikérése? Fizesd ki, és a fickóból ki kell perelni a szart is, már elnézést.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 08:19:44

Üdv!

"a biztosítója a szlovák Kooperativa biztosító,"

Ezt honnan lehet tudni?

Az meg mindegy mit mondott a rendőr a telefonba, lerázós szöveg
Meg kell tenni a feljelentést és elindul az ügy

Sokkal gyengébb, nem baleset, ügyben megkaptam a nyomozás lezárásárol a határozatot, az ügyészség felülbirálta

Tehát tessék csak elinditani

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 08:22:56

Ja, és semmi gondot nem okozott a poszt kvzás közben
Nem kell riogatni!

Valós Kilométer · http://www.valoskilometer.hu 2011.11.29. 08:30:47

"az államközi információkérés drága"
Ha megtalálják és elmarasztalják, akkor ezt ő fogja fizetni, így senkit nem érdekel, hogy drága. Ha a rendőrség kifizet több százezret egy szakértőre, ami majd itt is kell, akkor a pár ezer forintos lekérdezés ne legyen már drága.

Ha még nem tetted, akkor feljelentés, ha igen és ott mondták ezt, akkor esetleg rá lehetne kérdezni a BRFK-n is.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.11.29. 08:39:00

Ja és természetesen a nyakadnak nagyon kellett volna fájni, mert megrándult, amikor leszorított. Mentőt kellett volna hívnia, csak hogy tényleg teljes legyen a kép és ne csak anyagi kár, hanem személyi sérülés is legyen a dolgoban.

Úgy tán csak nem 6 hónap vizsgálat ideje...

Ezek fényében amúgy vicces az a néhány kommentelő az előző poszt alatt, aki rendőrségi mundér becsületét próbálta védeni...

dr. _mmm_ 2011.11.29. 08:55:46

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Pontossan! Ilyenkor egyből fej-nyak, és hátfájdalmakra hivatkozva mentőt kell hívni. Innentől kezdve sokkal súlyosabb, mivel személyi sérülést okozott.

D4D 2011.11.29. 09:02:03

Nem tudom, helyszín elhagyásának, vagy cserbenhagyásnak minősül a dolog, de a rendőrség beveheti a lóbránert, mert nem intézkedett, nem látta el a dolgát.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.11.29. 09:08:13

A fejfájással azért óvatosan - bár néha jól jöhet fejsérülésre panaszkodni, a beszámíthatóság hiánya enyhítő körülmény még bekokizva, visszesőként okozott közlekedési baleset esetében is.

Viszont ha kiderül, hogy szimulálsz (mert képes voltál térben-időben orientálódva összetett adekvát cselekvéseket végrehajtani - ld. vezet és telefonál a rendőrségre), azért egy jó ügyvéd még rád húzhatja a vizes lepedőt. Egy A6-os golfbajnok, aki reflexből lehazudja a Napot az égről (nincs is sérülése a kocsinak), megengedhet egy jó ügyvédet. Vagy épp ő a jó ügyvéd.

De egy nyakfájdalom az pl. kiváló ilyen célra.

kolompár szmélgol 2011.11.29. 09:28:16

Szerintem meg egy par arcot kellene felhivnia, akik megekeresik, oszt 6 honapig korhazba küldik. Eleg durvan hangzik, de a rendörök mar az elejen megmondtak, ök nem kivannak foglalkozni az üggyel, akkor nem csoda, ha kinyilik a bicska a zsebekben...

Roltii 2011.11.29. 09:36:40

nem akarlak elszomorítani, de nekem egy kísértetiesen hasonló eset (nekem jött a baromagy, mentem utána, telefon a rendőrségnek, ne kövessem...).
Fényképem is volt (telefonos), de semmi. Szembesítésre nem jött el (az se biztos, hogy felismertem volna), aztán az ügy vége az lett, hogy hozott egy igazolást, hogy az a kocsi egész nap rendőrségi garázsban állt. Az ügyintéző rendőr csaj meg széttárta a kezét, hogy ő tudja, hogy mi a helyzet, csak nem tud mit csinálni.

Alikam 2011.11.29. 09:42:29

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: jaj azért ilyeneket ne ajánljunk már. Egy: egy mentőnek talán lehet fontosabb dolga is, mint kamu nyaksérülésekre rohangálni.
Kettő: meg majd mindenki átveszi ezt az ócska pitiáner hazudozást és akkor ha véletlenül majd te koccolsz meg egy autót 5 km/h-val, mire kiszállsz, addigra az ipse már magára hívta az életmentőket, a mentőhelikoptert, a swat-et stb. biztos ami biztos alapon.

Ezzel nem igen kéne játszani.

Olyan nincs, hogy az információkérés túl drága. Neked állampolgárként biztosított jogod, hogy a rendőrség mindent megtegyen a csávóka előkerítéséért.

Reméljük nem sokáig áll fenn ez a helyzet a külföldi rendszámú magyar tahókkal kapcsolatosan.
Nagyon elszemtelenedtek mostanában.

serfecs (törölt) 2011.11.29. 09:51:56

Vedd fel a kapcsolatot a biztosítójával, "szerezz" tanúkat. A külföldi biztosítók nem görények, jó eséllyel segíteni fognak és talán a károdat is megtérítik, ha küldesz fotókat. Mi már jártunk így, szerencsére nekem 3 igazi tanúm volt, román biztosító, szó nélkül fizetett fotók és költségbecslés alapján.

messi-asz 2011.11.29. 10:12:52

hihihi qva politikus bűnözők... ezeknek semmi se szent...

"DS-263-DS szlovák rendszámú, Ezüstszínű AUDI A6-os"

+rohat sünök...

furo80 2011.11.29. 10:32:50

Én is csak azt tudom javasolni, hogy vedd fel a kapcsolatot a kárt okozó autós biztosítójával.
Ebben az esetben ismert a biztosító, de ha nem lenne az, ezen az oldalon kideríthető, hogy melyik társaságnál van az autó Szlovákiában biztosítva.

www.skp.sk/en/index.php?clanek=3

Büszke_troll 2011.11.29. 10:40:17

Azért azt szögezzük le, ez nem attól köcsög, hogy szlovák rendszámmal, Audival jár,
hanem mert egyszerűen köcsög.

messi-asz 2011.11.29. 10:41:50

ezek a qva szlovákok azt hiszik nekik mindent lehet...
de iylenek a budai német kolónia tagjai is németrencámmal...

egyébként a klasszikus viccet kellett volna, mondani a rendőrnek jo akkor meglincselem ezt a politikus gecit...

és akkor 2perc alatt odaérnek...

messi-asz 2011.11.29. 10:42:23

@Büszke_troll: együtt járnak ezek, de igazad van +ROKIKÁRTYA...

messi-asz 2011.11.29. 10:46:14

tanulság... Új-Zsélandon laknak a politikus tahók

Tomi1973Wien 2011.11.29. 10:49:38

van otletem, megleptem, ha sikerul, kuldom az infot.

Tomchy 2011.11.29. 11:30:15

Ombudsman-t is épp hasonló esetek miatt tartunk.

e-mail: panasz@obh.hu
levélcím:
Országgyűlési Biztosok Hivatala
1387 Budapest Pf. 40.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.11.29. 11:54:17

Biztos a betört fejű terhes nagymamáját vitte szülni, és sietett, mert a lázas gyereke otthon nyílt töréssel feküdt.

''autónepper.'' 2011.11.29. 12:07:01

suzuki megjavitás max 40ezer szerintem nyeld le és ne irogass hülyeségeket a blogra:)

Tibi88 2011.11.29. 12:20:55

Szombat késő délután láttam a hungária-ajtósi dürer kereszteződésben egy (talán) chevrolet captivát. Első 2 kerék a levegőben, alatta a járdasziget oszlopostul... Ránézésre nem tudta eldönteni hogy lekanyarodjon az ajtósira, vagy menjen egyenesen a hungárián, ezért inkább ugratni próbált :D esetleg őt is elkapta valami cserbenhagyó segg.

"streetfighter" 2011.11.29. 12:31:22

Kedves Posztoló!
Ismerem a helyet, hiszen naponta arra járok.
Ha ennyire látod a mögötted lévő forgalamat (dicséretes és példa értékű) és már rég kiszúrtad az audist, akkor miért nem reagáltál jól, miért nem készültél fel?
Azon a helyen két autó elfér egymás mellett a járdasziget ellenére is! Főleg egy Suzuki.
Ha lehúzódsz balra a belső járdasziget mellé, akkor lehet, hogy elfértek és nem jön neked. Esetleg annyira béna volt az audis, hogy nem tudott volna melletted elslisszolni? Lehet, bár nem valószínű.
Van egy érzésem, hogy edirekt nem kerülted el az ütközést. Megszívtad!
Az audis egy bunkó, köcsög akit ki kéne szűrni a forgalomból, tehát nem védeni akarom, de a te hozzáállásod is problémás a szememben, főleg az leírt előzmények miatt.

''autónepper.'' 2011.11.29. 12:42:14

@"streetfighter": tuti h ez volt meg akarta mutatni hogy ő a jampi :D de nem jött össze és most sir a szája.....

''autónepper.'' 2011.11.29. 12:46:35

@Alikam: " ipse már magára hívta az életmentőket, a mentőhelikoptert, a swat-et stb. biztos ami biztos alapon." ezen beszartam :DDDD

qwertzu 2011.11.29. 13:01:17

Akit Budának erre a részére vet a rossz sora, az készüljön rá, hogy az országban itt a legmagasabb a türhő parasztok aránya. Ismeritek: Gazdag vagyok, kurva jó környéken lakom, kurva jó kocsim van, nekem mindent lehet. Na itt ezek teszik ki a forgalom felét. A Daubner meg szar.

HakapesziM 2011.11.29. 13:23:12

Jónéhány éve anyukámnak húzták meg az álló kocsiját, de rendesen. Rendszám megvolt, azt is sikerült kiderült, milyen cégé a kocsi, ki vezette, egy kínai volt, gyakorlatilag minden részlet adva volt, tanúk látták stb. Majd a levél, a szokásos: ismeretlen elkövető, ügy lezárva stb.
Nagyon jól egybevág az előző poszttal, ugye van amire van kapacitása a rendőrségnek, van amire nincs.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 13:32:49

@"streetfighter":
Jaja, én is azt figyelem mindig,mikor huzhatok el a picsába és kérhetek elnézést hogy nem védtem ki más marhaságát
Egyáltalán a szuzukis mit keresett a Rózsadombon?

"streetfighter" 2011.11.29. 13:35:54

@qwertzu:
Ez egy "érdekes" beírás volt. :(
Nekem nincsenek ilyen tapasztalataim, holott szinte minden nap megfordulok ott.

"streetfighter" 2011.11.29. 13:37:25

@horex:
Az már a te bajod, hogy nézel, de nem látsz.

papugaja 2011.11.29. 13:52:45

@"streetfighter":
Maradjá má a gatyádba! Téged is ki kéne szűrni, okostojás.

HakapesziM 2011.11.29. 14:01:20

Ez nem is kifejezetten közlekedési kérdés. Csak egy jellemző példa a sok közül. Azt mutatja, hogy nincs jogbiztonság, és a hatóság nem végzi el a dolgát. Ezért büntetik meg a kertjét árammal védőt, ezért nem tudja kirakni a tulajdonos a saját lakásából a hónapok óta nem fizető bérlőt, ezért vezették be korábban a megélhetési bűnözés fogalmát stb. Admisztratív feladatot ellátó, büntetéseket beszedő szervezetté vált a rendőrség.

''autónepper.'' 2011.11.29. 14:06:33

@HakapesziM: hát aki nem tudja kirakni a bérlőt a saját lakásából.... egyik haverommnál is volt egy faszi aki nem fizetett hónapok óta a nyáron még.... telefon csörren haverom hiv hogy mennyünk el hozzá mondom jólvan oké :) este 9 3 haverom meg én megjelentünk a lakáson az albérlőnél :) az nap este már nem ott aludt és még a pénzt is megkaptuk 4 hónappal amivel lógott :))) akkor hol itt a probléma?? a posztolót meg ne is haragudj meg de nem tudom sajnálni mert egy 40ezres kárból ekkora cinket csinálni mert még totálkárra zuznák a kocsit akkor azt mondom megéri de itt ahol télleg 40-50ből meg javittatja a kocsit... megéri a macera?

bunkóbéemvés 2011.11.29. 14:07:06

@"streetfighter": en ertem amit irsz, de felesleges volt, mert ezek a kicsinyes elvakult prolik soha az eletben nem fogjak megerteni, es csak tamadni fognak... Ok sem kulonbek...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 14:13:19

@''autónepper.'':
Tudod hol a probléma,ha van?
A fickó feljelent önkényeskedésért és még akármiért, oszt elkaszálnak
Saját tapasztalat, pénz visszaszedésért, amit csalással szedett ki, egy magát ügyvédnek kiadó fószer

A biró is elmondta 4szemközt hogy igazam volt, de a paragrafus mást enged csak meg

lemonlime 2011.11.29. 14:16:00

Tipikus vadkeleti sztori: a Köcsög Audis és a büszke Suzukis találkozik. Ahol a két ellentétes világnézet, a "mindenkit lenyomok" és a "látom, hogy nyomulsz de nehogymá' két millimétert kelljen a kormányon mozdítsak miattad" megmérkőzik, ott repülnek a tükrök. Meg ott van az unott rendőrség, akinek semmi kedve hőseink piszlicsáré problémáival foglalkozni...

HakapesziM 2011.11.29. 14:16:03

@''autónepper.'': Nézd, nekem sem okoz túl nagy problémát hasonló dolgok kezelése. De mi van akkor ha egy ötvenkilós nő, fiatal kölyök, idősebb ember kerül hasonló helyzetbe? Én sem vagyok szent, sok mindent bevállalok, nem vesztegetek sok szót a hasonlóra, mert mindennapos. De vannak gyengébbek is, nem lehetsz mindíg a szeretteid mellett. Ma cserbenhagyja az áldozatát az ilyen, holnap pofán is vágja a károsultat - lehet, hogy meg is tette volna ha nem nagydarab a posztoló - , mondván, minek ugrál? Ha a jog nem a gyengébbet védi, csúnya világ jöhet, és tudod, mindig lehet egy még erősebb.
Az albérlet meg azért jutott eszembe, mert egy haverom így járt, be akart menni a saját lakásába, a bérlő rendőrt hívott, s majdnem a haveromat - nem lépett fel erőszakosan egyébként - vitték el. Hosszan kellett pereskednie. Ilyen, ha nincs jogbiztonság.

''autónepper.'' 2011.11.29. 14:19:40

@horex: de már ne haragudj meg még minket vissznek börötnbe mert ő lakik a lakásba és még nem is fizet? ez azért szerintem durva... de csak addig volt nagy a szája még tulajdonos barátommal beszélt... mikor már többen mentünk akkor kevésbé volt olyan "menő"

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 14:19:58

@HakapesziM:
Ahogy írod, pontosan
Engem vittek el a rendőrök hasonló helyzetben
és még jó hogy az egyik haver, aki várt az autóban, lelépett az ott hagyott kisbicskámmal együtt. Még súlyosabb is lehetett volna az itélet
Igy felfüggesztettel megúsztam + perköltség

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 14:23:35

@''autónepper.'':
Ez sajna igy van
Ha rendőrt akarnál hivni , hogyhát az a te lakásod, leszarnak
Ha bemész erővel, elvisznek és te indithatsz pert a saját tulajdonodért

Kezelek egy lakást most,, bérlő benne
Sép lassan csúszik a bérleti dijjal
Ha minden jó, ma jön kiegyenliteni 0-ra számláit
Egy szerencse most, hogy közben a lakás más tulajdonba került
Ha nem fizet, az uj tulajdonos kirúghatja egyböl/valahogy igy van/

''autónepper.'' 2011.11.29. 14:23:59

@HakapesziM: persze benne van a pakliba... hogy te is vagy én is kaphatunk poffont sőt mai világba le is lőhetnek... meg se lepődnék rajta na mindegy ez más tészta már. de érted most a faszi akivel ez történt mennyi stressz meg idegskedés hogy úristen ki ez az audis stbstb... meg lesz? sosem ... ezt a békát lekel nyelni sajnos.. én azért az is eltudom képzelni hogy suzukisba is van egy fajta ki ha nem én stilus... hogy gazdag audis ne h már előrább jusson tapasztalom az utakon hogy direkt rá gyorist kisebb autós néa néha h benne engedje a csúnya fekete bmwst...

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 14:30:14

@''autónepper.'':
Nem értek egyet veled a büszke szuzukis kitételben
Engem irritál eléggé amikor nyomakodnak előre és áll a kocsisor, vagy bármely esetben
Csak már öreg róka vagyok, egy káromkodással ugyan, de elengedem
Szarok bele , menjen

Az a baj, hogy tényleg volt olyan, hogy nagyon kellett sietnem és vagy nem engednek el, vagy anyáznak
Lejáratódott a sietés elfogadása

Irtam már párszor.
Volt egy régi olasz film
Kidugtak egy kendőt az ablakba szoritva hogy siet és mindenki utat adott neki

Mo-gon minden ablakban kendő lenne

''autónepper.'' 2011.11.29. 14:45:45

@horex: :D:D:D:D hahaha lehet:)) furcsa ami itt folyik ebbe az országba de megszoktam már:) mindenki csak saját érdekeit fúja...

"Engem irritál eléggé amikor nyomakodnak előre és áll a kocsisor, vagy bármely esetben
Csak már öreg róka vagyok, egy káromkodással ugyan, de elengedem" ezzel csak annyi lenne hozzá szolásom h ha pl én előre megyek a kocsisor melett és beállok elsőnek és jó kövér gázzal el is tünök abba szerintem nem akadályozok senkit! de lehet én gondolom hülyén ezt.

Ahamm 2011.11.29. 14:51:40

@"streetfighter": @''autónepper.'': na a két paraszt egymásra talált ebben a posztban is...
Mondjátok csak, az fel sem merül bennetek, hogy a posztoló elhúzta a kormányt, annyira, amennyire lehetett, csak nem akart felmenni a középen levő elválasztó szigetre? Na hiszen, jól ismeritek a környéket! Hiába nagy a szátok! Vagyis mire nagy a szátok?
Ilyen helyzetben mit tennél? Csak próbáld meg elképzelni! Egyszer csak jobbról a parkoló autók közül kivág egy autó (direkt nem írok márkát), beléd megy, majd továbbáll!
Most mondd meg, te mit tennél?
Persze néhány millimétert arrébb húzod a kormányt! Mi? És utána? Nagypofájú!
Ha a poszt végére érnél, olvashatnád, azt kérdi, hogy lehet az ilyen Audis alakot elkapni és móresre tanítani!
És még egy! Látom ez sem tűnt fel a hatalmas IQ-jú kommentezőnek! Mondd csak, milyen autója van a poszt írójának? Hm? Látom, meghaladja tudásod! Hisz nem is írta! Egy kölcsönautóval ment! Sajnálom őt, miért is írta le, hogy Suzuki...! Bezzeg, ha nem írta volna le, akkor mibe kötnél bele? Annyira szánalmas vagy.

Tibi88 2011.11.29. 15:00:41

@''autónepper.'':

Nekem is van ilyen albérlős sztorim, csak nem engem hívtak, hanem a Coronita portájából jelent meg pár alak. Avval a különbséggel, hogy a bérlő meg a családját hívta... szóval ezen a szálon nem ment tovább az ügy :D mondjuk én nem adnék ki lakást indiánoknak.

qwertzu 2011.11.29. 15:04:08

@''autónepper.'': Tudod ha egy zöldön 20 autó férne át, de a dugó miatt csak 5 mehet át, és te a tolakodó vagy az egyik, akkor vajon akadályozol valakit?

ruskyy__ 2011.11.29. 15:11:58

@''autónepper.'': azért volt nagy a szája, mert gondolom a haverod (teljesen érthető okokból, én se jelenteném be) kurvára nem bejelentve adta ki a lakást, akkor meg cinkes rendőri intézkedést kérni + ha önkényesen rakod ki, és kötözködik a bérlő, akkor lehet seggberúg a csodálatos magyar jogalkalmazás.

az ódis kurva nagy köcsög, főbelövés, de a posztoló is sanszos, hogy inkább a gázra lépett, mintsem hagyta volna menni az ámokfutó barmot.

Tibi88 2011.11.29. 15:18:08

@qwertzu:

Ha tolakodva megy, akkor valószínű a másik seggében van, tehát csökken a követési távolság és így az 5 helyett 5,5 autó férne át. Ezért kell mindenkinek tolakodnia :D. Nem véletlenül van az elfogyó sávnál cipzár elv. Gyorsítja a forgalmat, csak jól kéne használni.

''autónepper.'' 2011.11.29. 15:22:40

@Ahamm: tudod velem sosem fordul elő ilyen mert általábba én vok az aki feltünik a parkoló kocsik közül...:D de félre téve a viccet hidd el hogy nem úgy volt azegész ahogy levolt irva.

@Tibi88: hát mi se azok 50kg vasalhajúak vagyunk elhihetted:D hanem jobban megtermett teovált kopaszok :DD haveromé akié a lakás ő nem vele azért volt jampi a gyerek .... de cigánnyak én se adnék ki lakást sőt mai világba már szinte senkinek nem adnék ki lakást:DDDDd

@qwertzu: hát a besliszanok akkor nem hisszem....

@ruskyy__: feljebb irtam hogy a srác nem az a fajta aki ilyen talpra esett srác szal majndem olyan a gyerek hogy ha aztmondod hogy figyelj ez 307es nem töröt de levan szakadva a kocsi eleje ő elhisszi :D:D hát mindenért börötn jár már manapság:D

Tibi88 2011.11.29. 15:36:06

@''autónepper.'':

Elhiszem persze, de van ahol az se segít. Szórakozóhely elég fasza portája megjelenik és nekik nem engednek, akkor ott majdnem hogy keresztet vethetsz rá. Legfeljebb megpróbálod az orosz-ukrán-szerb vonalat :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 15:37:18

@''autónepper.'':
Na de én is meg a szuzukis is mögöttem kövér gázt nyom
Mindenki kövér gázt nyom, akkor mi van?
:)

qwertzu 2011.11.29. 15:39:31

@Tibi88: @''autónepper.'': Azért 5 autó fér át, mert a 6. már a kereszteződés közepén állna meg.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 15:43:15

@''autónepper.'':
Hö!
hidd el hogy nem úgy volt azegész ahogy levolt irva."

Akkormeghogy?
Mégis csak te voltál az audis, ha tudod hogy volt
:)
Tetoválás meg hogy jön a kilakoltatáshoz?

dzsaszper 2011.11.29. 15:47:37

büntetőfeljelentés közúti veszélyeztetésért? Annak nem 6 hónap az elévülési ideje...

dzsaszper 2011.11.29. 15:48:10

@dzsaszper: de a nagy értékre elkövetett rongálás, garázdaság is szóba jöhet :D

''autónepper.'' 2011.11.29. 15:54:01

@Tibi88: hmmm peddig azok a srácok téleg kemények :DDDD

@horex: nem én bmws vok... most bmw lenne ugyan ez a posztba szereplő audis helyett akkor hidd el már nemzeti körözést kaptam volna:D:D:D:D tetoválás meg csak úgy jött tudjátok h van tudod menő dolog:DDDDDD
am suzukisok ha nem 70évesek mindig kövér gázt nyomnak .D

@qwertzu: én vok 6:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 15:58:44

@''autónepper.'':
A ma szuzukisa a tegnap zaprozsecese
Fel kellene újitani a műbőrkalap gyártást is

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.11.29. 16:00:18

@horex:
Mielött megrugdostok, jártam én 500-as vászontetős Fiattal is
Nem egy alacsony vagyok, igy a fejem kilógot a nyitott tetőn

''autónepper.'' 2011.11.29. 16:03:18

@horex: ne is mond mekkora biznisz lenne benne:D
általábba 1 héten mindig eladok régebbi swiftett
lehet adnom kéne egy kalapot is hozzá:D:D

Ahamm 2011.11.29. 16:15:18

@Tibi88: én is járok arrafelé, ott nincs lámpa... nincs besoroló autó, zipzár elv... az Audis kiugrott a buszmegállóba, leelőzött néhány autót, és onnan próbált visszaállni.

@''autónepper.'': ok, hiszek neked, mesélj, hogy volt...? Hogy lehetett?

A Suzukis nyomta, ami a csövön kifért, és nem engedte be maga elé az Audist? Ez ellen csak az szól, ahogy le volt írva, sűrű kocsisor volt, előtte-mögötte szorosan haladtak.

Tibi88 2011.11.29. 16:39:39

@Ahamm:

Nem az adott helyre gondoltam, hanem felvetődött a dugó, meg a tolakodás kérdése.

Tibi88 2011.11.29. 16:41:18

@''autónepper.'':

Ez itt nem a reklám helye, de Izomtibi: Magilla bekombinál című remekművét ismered? Ha nem akkor mindenképp vedd meg, tetszene... :D

ámbátor 2011.11.29. 17:11:41

99% hogy ott lakik fent a hegyen.
Végy ki egy fél nap szabadságot. Délben állj meg egy alkalmas helyen és várd meg, míg feltűnik hazafele mentében. Óvatosan kísérd haza, aztán jelentsd a rendőrségnek a lakcímét.

"streetfighter" 2011.11.29. 17:32:48

@papugaja:
Annyi eszed van mint a nickednek. :)

"streetfighter" 2011.11.29. 17:37:34

@Ahamm:
Azért mert te egy pancser segg vagy, nem kell mingjárt kikelni magadból ookostóni.
Biztos nagyon ismered a környéket, amilyen hülyeségeket itt összehordasz. Szánalom!

"streetfighter" 2011.11.29. 17:43:09

@bunkóbéemvés:
Próbálkozik az ember más szemszögből is megközelíteni, ami nem azt jelenti, hogy biztos így volt, csak egy lehetőség, amire nagy az esély.
Csak mint írtad, sok a birka, de ez nem szokott zavarni. :)

mi nem foglalt még 2011.11.29. 18:12:23

@horex: Cserbenhagyás azt komolyan szokták venni.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:23:28

Nem kell ehhez szlovák rendszám...

Kb 7éve egy autó, a beszakította a szüleim kerítését. A tanúk szerint egy Lada volt és a tetejével tette. Ez igaz lehet, mert a romok között találtunk egy olyan szélvédő maradványt, ami akár Ladáé is lehet, meg az árokban egy rendszámot.

A kiérkező rendőrnek meg is lett mutatva -krimiken nevelkedett a család, nem nyúltunk semmihez- aki el is tette a rendszámot, mint bizonyíték. Még tartott a helyszínelés, mikor az árokban elkezdett csengeni egy telefon. A rendőr felvette, de mikor bemondta, hogy ki ő, megszakadt a hívás.
Ezek után nem gondoltam volna, hogy nem találják meg a baleset felelősét, pedig pár héttel később erről érkezett határozat.

Pedig ott nem külföldi rendszám volt és az illető telefonja is ott maradt.

Ezek után meg kellene lepődnöm, hogy a rendőrség nem képes végrehajtani a feladatát?

(---Flúgos Buszos---) 2011.11.29. 18:29:39

@''autónepper.'': Így van.

Vagy akkor inkább járjon BKV busszal,ha 1 Suzukit kér kölcsön.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:31:29

@"streetfighter": Nem hiszem, hogy ez a legnagyobb baj. Baleset lett, aminek lehet két felelőse is, bár kétlem, hogy morálisan is akár hibáztatható a Suzukis. Az igazat megvallva, és sem a menekülést választottam volna, ha nincsen életveszély.
Nem azért, hogy megneveljem, hanem elvből. Nem fogok segíteni senkinek abban, hogy ilyen tisztességtelenül levegőnek nézzen engem és a többieket. Ha valaki annyira erőszakos, hogy nekem jön, hát így jártam. Nem a világ az autó javítása, élet meg nincsen kockára téve.

Itt az egyelten patkány az Audis. Azért, amiért nekiment a posztolónak és azért is amiért lelépett.
A rendőrség meg impotens, semmire kellő, mint megszokott.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:32:31

@(---Flúgos Buszos---): Miért is? Csak mert legutóbb én is azt béreltem...

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:37:30

@Alikam: Ebben van igazság.

Mikor a rendőr mondta, hogy az infó kérés túl drága, azt kellett volna mondani, hogy az adó is. :-)

persze utólag mindenki okos...

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:48:47

@''autónepper.'': Én már csak azért sem engedném, hogy ne unatkozzak. Nekem meglenne a fickó és a gatyáját is leperelném. Ha bukok, bukok. De szórakozásnak sem rossz.

(---Flúgos Buszos---) 2011.11.29. 18:50:03

kk

@jelentéktelen alak: Akkor inkább buszozok,minthogy pénzt adjak 1 Buzukiért.

Ingyen van a régi BKV busz.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 18:59:30

Inkább vonatozol, buszozol 1.5 napot, mint mész bérelt autóval (bármilyennel) 5órát? Én nem.

Igen, ennyire jó közösségi közlekedési kapcsolat egy repülőtér és egy szabolcsi falu között.

(---Flúgos Buszos---) 2011.11.29. 19:16:49

@jelentéktelen alak: El vagytok kényelmesedve.

Kezdjük ott,hogy a Tiszán-túlon nem is laknék,mert arra 1 jó 20 évvel minden el van maradva a nyugathoz képest.

D4D 2011.11.29. 19:50:04

@"streetfighter": @''autónepper.'':

Van valóságalapja, amit mondtok.

@"streetfighter":
Hogy akart a szembe oldalon utána menni? Vagy a Szépvölgyi szakaszra gondolt? A Zöldlomb végig osztott pályás.

D4D 2011.11.29. 19:52:11

@qwertzu:

Maradjunk annyiban, vannak a Daubnerban szar sütemények, de nem mind az.

A Testvér-hegy - Jablonka út sokkal rosszabb. Az ottlakókra nem vonatkozik a jobbkéz. A Szépvölgyi-Virág Benedek-Csatárka részén legalább jobbkéz ismert dolog.

D4D 2011.11.29. 19:55:06

@''autónepper.'':
"de itt ahol télleg 40-50ből meg javittatja a kocsit... megéri a macera?"

Ha már kár van, semmi sem drága. De azért, hogy de jure igazam legyen, nincs az a kár, ami megéri.

D4D 2011.11.29. 19:59:12

@horex: Nekünk is vannak albérlőink.

két zár van az ajtón, az egyiket nem lehet kiszerelni. Na ehhez nincs kulcsa az albérlőnek.

3 éve egy albérlő addig nem tudott cigiért sem lemenni, míg egy haverja nem hozta a pénzt. Reggel négykor rázártam.

D4D 2011.11.29. 20:00:18

@Ahamm: Ha elhúzta volna a kormányt, akkor baloldalt defektet kapott volna a járdaszegélytől.

pengusz 2011.11.29. 20:01:31

@(---Flúgos Buszos---): Irigykedsz, hogy más nem nyomorog a buszon és nem lop, mint te?

@"streetfighter": Persze, az ilyen bűnözőket segíteni kell bármi áron. Van ennél lejjebb? Ha veled csinálja ezt valaki, akkor is ez lett volna a véleményed?
"Próbálkozik az ember más szemszögből is megközelíteni, ami nem azt jelenti, hogy biztos így volt, csak egy lehetőség, amire nagy az esély. "
Majd próbáld meg ezt az elvet egy olyan posztnál is alkalmazni, ahol habzó szájjal véded a gyorshajtókat, sé takarodjon mindenki az utadból :)

@''autónepper.'': Persze, csak a te kocsikádhoz ne nyúljon hozzá a parkolóőr ugye? :P

pengusz 2011.11.29. 20:05:39

@horex: Az üléseden mit szállítottál? 3 zsák tápot? :)

pengusz 2011.11.29. 20:17:41

A sok vérprofi vezetőnek javaslom, olvassa (és értelmezze) a következő idézetet:

"a bal első sárhányótól a bal hátsóig szép hullámos és piros foltos lett, a két ajtó is,"

Magyarán az idióta fasz oldalról telibekapta a suzukit, mert leszarja mi lesz, ő bármit megtehet, bárkin átgázolhat. Ha a suzukis direkt gáz adott volna, hogyan kapná telibe az audis? Ugyan-ugyan, majd legyorsul egy ilyen agresszív kocsit, ami min. 2x annyi lóerős mi? :D

Sajnos én is találkoztam már ilyen fasszal, aki jobbról előzi 70-nel a sort (40-nes táblánál), majd a forgalomtól elzárt területen továbbhaladva, index nélkül rámrántja a kormányt, lesz ami lesz (ja és nem adtam gázt, gondoltam mögöttem kettővel lévő lyukra pályázik, de nem). És ezeket kell segíteni, mert kurvára fontosnak hiszik magukat mi?

fezoGT 2011.11.29. 20:55:10

hátén eddig aszittem a golf úriemberek sportja, ezek szerint ez csak a pályán igaz. Mindenesetre az illető járhatna egy ideig busszal, bár lehet hogy olyan járgánya is van neki, a franctudja :)

buzukishoz: ha már kölcsönbe van a vas, plusz látja hogy vki mögötte siet és sietni is fog, minek keresi a bajt? Vagy nagygáz és az ódis bemegy mögé, vagy fék és bemegy elé. Ennyi kellett volna. De nem, csak sodródunk-sodródunk...

Különben is balesetkor nem mögé kell megállni, hanem elé és egy kicsikét keresztbe, hogy ne tudjon meglépni (már ha valóban nagy volt a forgalom)

jelentéktelen alak 2011.11.29. 21:50:05

@(---Flúgos Buszos---):

"El vagytok kényelmesedve."

Én is. Ezért választottam az autóbérlést. Na meg az idő is szorított.

Én sem laknék a Tiszán-túlon, de olykor arra vetődöm. Az említett alkalommal itthonról repülővel érkeztem Ferihegyre péntek este, hogy a szombaton a sógoromék lagziján lehessek. Majd vasárnap reggel vissza, hogy hétfőn munkába állhassak. Mivel vonat+busz ezt az utat csak 1.5 nap alatt abszolválja, szóba sem jöhetett. Maradt az autóbérlés, különösebb igények nélkül. Ennyi időre nem volt sok a poggyász, a legkisebb is túl nagy autó volt. Hát Suzuki lett belőle. (Nem mintha bántam volna) Elvitt, vissza hozott, erre kellett.

Öreg és kényelmes vagyok az vonatozás és buszozás nyújtotta kalandokhoz...
Nem olyan rossz az a Suzuki, bár én sem vennék olyan autót.

"streetfighter" 2011.11.29. 22:19:33

@jelentéktelen alak:
Félre értettél. Én nem hibáztatom a suzukist, ha össze akarta törni az autóját. Joga van hozzá. Kölcsön viszont nem adnék neki még egy biciklit sem, hiszen leírta, hogy érzékelte azt a barmot mégsem tett ellene semmit!

"streetfighter" 2011.11.29. 22:34:31

@pengusz:
Nagyon nem vagy képben. Nem ismered a helyszínt. Én naponta ott járok és velem is volt már ilyen, de én inkább beengedtem, hiszen nem akarom összetörni az autómat.
A posztoló azzal villogott, hogy ő már jóval elöbb kiszúrta a tülekedő, erőszakos audist. Ritka, de elhiszem. Én is ilyen vagyok, mindig tudom mi történik több autóval elöttem és mögöttem. Már messziről kiszúrom a mazsolákat és a törtetőket. :)
Szóval, ha látta és érzékelte a problémát, miért nem tesz ellene?
Nagyon fontos, hogy a jelzett részen SÍMÁN ELFÉR két autó egymás mellett! Nem kell padkázni, csak balra húzódni!

Azt pedig már többször leírtam, hogy én nem várom el senkitől, főleg nem habzó szájjal, hogy takarodjon le előlem az útról, hiszen nincs rá szükségem. Megoldom magam a problémát, ha van egyáltalán. :)

Tibi88 2011.11.29. 23:11:19

@"streetfighter":

A simán elférrel két probléma szokott lenni. Vagy béna valaki, és felfestés nélkül nem tudja belőni hogy mekkora az út. Vagy csak szarik rá :D

Üllői út a határ úttól kifelé nevezhető 3 sávosnak a legnagyobb részén. Na most ugyebár ott szoktak úgy közlekedni a drága üzemanyagok óta hogy 40 max... És középre húzódva, nehogy el tudja menni közte és a szembejövő között.
Természetesen megoldható az előzése, de szombaton 3 bamba is volt, aki a szembesávban rántott egyet a kormányon, mert azt hitte hogy szemből telibe kapom. Ha elengedi a kormányt akkor is elfértünk volna egymás mellett, de ha már 1x1 sáv van 10 méterre felfestve az nekik magas, és több autó nem közlekedhet rajtuk

Ugyan ez van balaton északin az elkerülőn is. Ha nem a felezővonalra állnának a kocsikkal, akkor bármikor lehetne előzni, mert az utat az okosok megcsinálták jól. De nem. Az 1x1 sáv akkor is az, ha frontálisan karambolozni kell érte :D

jelentéktelen alak 2011.11.29. 23:14:06

@"streetfighter": Van gyereked?

Ez kicsit olyan, mint a gyerek nevelés. Ha mindent megadsz neki, akkor többet vár és hisztis lesz. Ha következetes vagy, akkor nem koppan felnőttként.

Ha mindig, mindenki menekül az ilyen barmok elől, akkor azok még nagyobb barmok lesznek.

Van egy mondás, miszerint okos enged, szamár szenved. Na ez egy bizonyos szint felett, pont fordítva igaz. Nem, nem arra utalok, hogy akár az életem árán is kiállok az igazamért. De az a másik véglet, mikor valaki minden körülmények között kitér az ilyen barmok elől.

Nem helyes önként lemondani sem a jogainkról és a méltóságunkról. Pont annyira nem, mint az életünket áldozni érte egy ilyen kicsinyes helyzetben.

Szerintem a Suzukis jól tette, hogy nem adott több helyet. De rosszul, ha még rá is húzta a kormányt. Én is azt mondom, hogy inkább egy kis horpadás karcolás ilyen esetben, mint a meghunyászkodás és a barom segítése. Más a helyzet, ha életveszélyes a helyzet.

Nem helyes semelyik véglet.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 23:15:58

@Tibi88: Én még úgy tanultam, hogy nem előzünk az általad írott esetekben...

Tibi88 2011.11.29. 23:22:06

@jelentéktelen alak:

Ha látom hogy bőven elférek, akkor igen is előzök. Ha azt látom hogy az előttem haladó kacsázik, nem húzódik ki, akkor nem.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 23:24:49

@Tibi88: Csak hogy a leírtakból nekem az jött, le, hogy nem férsz el, mert nem az út szélén mennek a többiek.

Biztos én értettem valamit félre...

Szerintem ez úgy néz ki, hogy ha az előtted lévő is, meg a szembejövő is lehúzódik, hogy legyen helyed, akkor előzhetsz. Ha nem, akkor viszont ezt nem kényszerítheted ki.

Tibi88 2011.11.29. 23:31:21

@jelentéktelen alak:

Üllői út azon része megvan amit írtam? Nagyon sok helyen kb 10 méter széles, főleg ha még nem is áll senki oldalt. Ha ott megy valaki nem a széléhez húzódva, és szemből is jönnek, de nem középen, akkor simán lehet előzni. Nem kényszerítek én senkit semmire (se fék, se kormány)

Tényleg nem fogalmaztam egyértelműen. Nem kell ott lehúzódni mindkettőnek, ha az egyik a szélén megy akkor a fradi pályáig mehettek egymás mellett.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 23:44:09

@Tibi88: engem ez vitt félre, igazán erre reagáltam.

"Ugyan ez van balaton északin az elkerülőn is. Ha nem a felezővonalra állnának a kocsikkal, akkor bármikor lehetne előzni, mert az utat az okosok megcsinálták jól. De nem. Az 1x1 sáv akkor is az, ha frontálisan karambolozni kell érte :D"

Egyébként itt is tipikus a helyzet, csak én nem előzök, ha úgy érzem, hogy bármelyik balfék is megizzaszthat vele. viszont itt az is előfordul, hogy az egyik, vagy mindkettő lehúzódik, hogy elengedjen. Az ilyennel, élni szoktam és persze megköszönni.

Tibi88 2011.11.29. 23:47:40

@jelentéktelen alak:

Jaaaa, itt nem előzök csak úgy, azért teljesen más szitu :D
Ha lehúzódik akkor megyek természetesen, de nem fogok 110es tempó körül még 2 emberre figyelni és centizgetni. Ott az 1 emberes lehúzódás még necces, mert ki tudja mit csinál a másik. Kell hozzá mindkettő.

jelentéktelen alak 2011.11.29. 23:52:39

@Tibi88: Itt nem ritka a 18-20méter széle 2x1 sávos főút. Ilyen helyeken szoktak olykor lehúzódni a gyorsabb elől. De ilyen helyen láttam azt is, hogy két szembe közlekedő kis autó (egyik sem előzött) lesodorta egymás tükrét.

[mike] 2011.11.30. 01:24:38

A probléma az, hogy szerdahelyi rendszámmal bárhol lehet az országban, mármint idehaza.... nagyon utána kell járni a dolognak. Lásd nálunk... céges kocsi ritkán fordul meg a bejelentett szlovák helyen, de például ma is bejártam vele a fél Alföldet. Mindenesetre megnézem, mit tehetek, hátha tud valaki segíteni a környéken.

A poszt végére jó lenne egy elérhetőség!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.30. 01:37:46

ez a magyar rendorseg, nalunk max 2 oran belul a fogdan lett volna..

D4D 2011.11.30. 01:39:23

@hagyma: e ha nem eszik meg a fánkot, hanem egyből indulnak, akkor 1 óra ugye?:)))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.30. 01:54:27

@D4D: a fankot mindenkeppen megeszi, legfeljebb a kocsiban:)
amugy nem viccelek, ha en nekimennek valakinek es lelepnek, meg helikopter is felszallna miattam nagy valoszinuseggel

Ahamm 2011.11.30. 10:38:08

@"streetfighter": Nem értelek, a posztoló hol írta azt, hogy ráhúzta az Audira a kormányt? Nem találtam meg, ne haragudj, hogy ilyenért kérem segítséged...

Van még egy dolog, ki számít arra, hogy egy buszmegállóban előz valaki... Lehet, hogy dicséretesen időben észrevette a tolakodó Audist, majd az is lehet, hogy nem számított rá, hogy direkt belémegy a buszmegálló végén, nem?

Nehogy már mindenért a posztolót told le!
Mert te máshogy oldottad volna meg. Hogy? Nekem is volt egy hasonló helyzetem, de nagyobb autóval voltam... semmi gond nem lett belőle. Ha a posztolónak Suzuki helyett egy BMW-je vagy egy Mercije lett volna, hidd el, nem ment volna bele az Audis. Jól gondolom? Na, ugye!

Ezért gondolkozz előbb, éld bele magad. Ne pedig egyből lehúzd a posztot, mint ahogy mindig is teszed!

"streetfighter" 2011.11.30. 12:27:40

@Ahamm:
Szó sincs róla, hogy mindig lehúzom a posztot! Honnan veszed ezt?
Hangsúlyozom, mivel szinte naponta arra járok (a közelben lakom), ezért nagyon jól ismerem a helyszínt, veled ellentétben. Egyébként a posztoló által leírt körülmények nem stimmelnek, de ne bonyolódjunk bele ennyire.
Tehát az a rész normális elfogyó sáv, nem csak buszmegálló, ezáltal az audis teljesen jogosan használta. Az egy dolog, hogy rosszul mérte fel a helyzetet és nem fért be.
A suzukis már előre látta az erőszakos audist, hiszen leírta, akkor miért nem hagyott neki helyet? Remélhetőleg nem húzta rá a kormányt, ilyet nem is írtam, de ki sem tért előle.
Félre értés ne essék, nem kötelező kitérni, sőt a legtöbben előre nem látnak semmit, mert csak az utat figyelik, tehát kivédeni sem tudják azt amire nem számítanak. :)
A posztoló viszont körültekintő, figyelmes vezetőként festette le magát, ezért írtam amit írtam.
Mellesleg beleélni bele tudom magam, mert én így már beengedtem ott valkit, igaz utána elküldtem melegebb éghajlatra, de nem törtem össze az autómat.
Az autó márkáknak meg mióta van szerepe egy baleset kialakulásában? Szerinted egy Suzukinak biztos, egy VW-nek talán, egy BMW-nek meg biztos, hogy nem megy neki? :D

_B_ 2011.11.30. 12:41:30

@"streetfighter":
"Remélhetőleg nem húzta rá a kormányt, ilyet nem is írtam, de ki sem tért előle. "

Szerintem nem említette, hogy kékvillogóval, szirénával jött volna. Meg aztán elsőbbsége sem volt, miért térne ki előle?
Nem volt még egy 3. sáv ahova jófejségből behúzódhatott volna, te mondtad hogy ismered a környéket.

A buszmegállóban állók is nyilván saját hibájukból nem térnek ki a 70-el közéjük rongyoló tahó elől.

D4D 2011.11.30. 12:48:36

@hagyma: Elhiszem.

Németországban a traffifényképet körbehordták a házban, mert a kollégám nem ismerte el, hogy ő vezetett. A lakók persze letagadták, ők nem ismerik ezt a férfit, még életben nem látták. Este jött mindegyik szólni, hogy Joseph, kerestek a rendőrök, de mi letagadtunk....

Ugyanakkor vagyon elleni ügyekben, mikor előszőr voltam ott, és kerestem a címet, GPS lemerült, eső esett, nem jól látom a(z utca)táblákat, cirkáltam, hogy egy támpontot keressek, ahonnan telefonon elnavigáltatom magamat. 8 perc alatt egy rendőr került mögém, miután elmondtam, mit keresek, odavezetett, és kellemes ott tartózkodást kívánt.

A rendőr mondta, hogy hívásra jött, mert bejelentették, hogy egy idegen kocsi járkál.

Elijah_Baley 2011.11.30. 12:53:56

praktikus dolog a szlovák rendszám.

"streetfighter" 2011.11.30. 13:02:54

@_B_:
Persze nem vagyunk egyformák, de én inkább el szoktam kerülni a balesetet, ha módomban áll, függetlenül az elsőbbségi viszonyoktól.
Szerintem ismerve a történet végét, már a posztoló is így gondolja, feltéve, hogy lett volna rá lehetősége.

Emmett Brown 2011.11.30. 13:09:53

Egyszerűen gyűlölöm a dugóban tolakodó emberkéket. Ilyenkor mindig kiemelten figyelek arra, hogy nehogy még véletlenül is beengedjem őket.

D4D 2011.11.30. 13:16:14

@Emmett Brown:

Egyszerűen gyűlölöm akik mindig kiemelten figyelnek arra, hogy nehogy még véletlenül is beengedjenek. Ilyenkor mindig előttük kötök ki, de ha nagyon nem hagyják, akkor szinte mindig még előrébb megyek.

Emmett Brown 2011.11.30. 13:22:08

@D4D: lol, nem a simán sávváltókról beszélek, azokkal semmi bajom nincs (miért is lenne) hanem azokról a parasztokról, akik a Roosevelten az utolsó méteren akarnak felmenni a Lánchídra megspórolva a félkört a téren. Ugyanez pepitában a Moszkván a Mammut felé balra bekanyarodásnál a lámpánál.
De ha ez az embertípus vagy akkor úgyis hiába magyarázom...

D4D 2011.11.30. 13:27:08

@Emmett Brown: Így már jó. Ezzel egyetértek.

Emmett Brown 2011.11.30. 13:34:25

@D4D: na azért :)

egyébként nem a +1 előttem lévő autó zavar, mert azt leszarom, sőt még beszoruló mellékutcákból is ki szoktam engedeni maximum egy sorstársat, egyszerűen az elv zavar, hogy valaki mindenki más figyelmen kívül hagyásával akar előnyt szerezni.
Kicsit off, de hiányolom a Gergényi által a Rooseveltre kivezényelt rendőrpárt, akik a végén a tolakodókat vagy megbüntették, vagy elküldték egy büntetőkörre.

(---Flúgos Buszos---) 2011.11.30. 14:16:36

@pengusz: Miért is lopok,vagy egyáltalán mit??
nem nyomorgok,mert a kollégával beszélgetek,ott meg mindig van hely.

Ahamm 2011.11.30. 14:19:50

@"streetfighter": kettő dolog: ha csak egy kisebb autót lát, mint pl Suzuki, abba belemegy, mert arrébb tudja tolni. Viszont egy nagyobb két tonnás autót nem.

A teruletet nem ismered. Elmondásod alapján 200-250m-ert tévedsz. Szerintem te erre a részre gondolsz:

maps.google.com/maps?q=z%C3%B6ldlomb+utca+66&hl=hu&ie=UTF8&sll=47.529966,19.008343&sspn=0.010562,0.015364&vpsrc=0&doflg=ptk&hnear=1025+Budapest,+II.+ker%C3%BClet,+Z%C3%B6ldlomb+utca+66,+Magyarorsz%C3%A1g&t=m&z=16

Viszont a posztban erről beszél ( itt van a Zöldkert utcai keresztetődés, és ezt a részt írta le ):

maps.google.com/maps?q=z%C3%B6ldlomb+utca+44&hl=hu&ie=UTF8&ll=47.529474,19.010811&spn=0.010562,0.015364&sll=47.528909,19.011261&sspn=0.010562,0.015364&vpsrc=0&doflg=ptk&hnear=1025+Budapest,+II.+ker%C3%BClet,+Z%C3%B6ldlomb+utca+44,+Magyarorsz%C3%A1g&t=m&z=16

És itt nincs 2 sáv.

Eclect 2011.11.30. 15:51:18

Posztoló, nyeld le a békát! Nálam is ma reggel volt a fordulat, amikor először életemben nem hívtam rendőrt a megrongált autómhoz: szanaszét horpasztották éjjel a tetejét. Hidd el, a zsaruk lószart nem érnek. Sajnos.

Emmett Brown 2011.11.30. 15:54:50

@Eclect: azért azt remélem Te is érzed, hogy a két eset nagyon nem ugyanaz a kategória.

D4D 2011.11.30. 15:55:52

@Emmett Brown:

Egyszer én az Akadémia parkolójából jöttem ki. Három kört kaptam. A harmadik végén kaptam vissza a papírjaimat.

Emmett Brown 2011.11.30. 16:02:37

@D4D: uh, az szívás :S remélem csak az utolsó körödet kaptad a hídra menő sávban, a belső nem szokott olyan vészes lenni, szóval ha így volt, akkor lehet még így is jobban jártál, mint a Nádor felé a nagy kerülővel.

"streetfighter" 2011.11.30. 18:45:04

@Ahamm:
Te már csak tudod, hogy én mit ismerek és mit nem.
A járdasziget miatt gondoltam, hogy összekeverte a helyszínt, mert a jelzett helyszínen nincs járdasziget a buszmegálló után. Legalább is nagyon úgy emlékszem. Erre céloztam ez előbbi írásomban.
Viszont a hely széltében ugyan annyi, tehát ugyan úgy elfér két autó, de így durvább az
audis szabálytalansága. A suzukis viszont ugyan úgy számíthatott volna rá, hiszen ő elötte már min. két autót leelőzött, és aki figyel (ő ezt írta) az látja, hogy mit akar az a szerencsétlen balfék.
Tehát a helyszín a lényegen nem változtat.
Azt pedig nem tartom valószínűnek, hogy az audis a jelen esetben az autók tömege alapján döntött az ütközés mellett. :)

Tibi88 2011.11.30. 19:42:09

@"streetfighter":

Figyelte, csak nem gondolta...
Ma volt az üllőinél egy régi swift, ami az europarknál a megszűnőben próbált végigrongyolni. Na ez teljesen nem sikerült és úgy nézett ki a szitu, hogy amíg mi mentünk 40el addig ő kb 70el nyomta neki. Végén satufék, megállt és kirakta az indexet... ha megpróbál 45el menni akkor 3 autó elé is simán befért volna.

Azt szeretem amúgy az ilyen madarakban, hogy próbálnak ugrálni a sorok között mint aki tud is már vezetni. De a 4 méteres kocsival a 6 méteres hely előtt csak villog az indexe, mert fogalma sincs hol a kocsijának a hátulja :D

Tornado86 2011.11.30. 19:51:19

@''autónepper.'':
"tuti h ez volt meg akarta mutatni hogy ő a jampi :D de nem jött össze és most sir a szája....." - magunk között szólva azt se tartom kizártnak, hogy az emos lélek suzukis rágyorsított az audisra, amolyan jó frusztrált lélekhez méltóan (szerintem ismered ezt a nyuszikás vicc alapon gondolkodó állatfajt). Google maps alapján szerintem van hely 2 sornak + parkolásnak, bár kicsit szûkösen, dehát nyugatabbra se mindenhol éri el a városi sávok szélessége a 3m-t.
Mellesleg 1x 1 1.3as régi Swift akart legyorsulni, pedig az 1.4es PD TDI se 1 erõmû, 150ig meghuzattam a szélárnyékban, azután elolvastattam vele a következõ fejezetet :D

Tibi88 2011.11.30. 19:56:12

@Tornado86:

Igen, ha a térképen kicsit jobbra megyünk, tisztán látszik hogy simán elfér 2 autó a parkoló autók mellett.

Ellehettetek egy darabig a suzukival, amíg 150ig mutattad neki a helyes irányt :D

Tornado86 2011.11.30. 19:58:50

@Tibi88:
Emlékeim szerint kb. 3 percig, igaz ami igaz, eleinte eljátszottam, hogy nincs annyi kakaó a verdámban, hogy meg is tudjam elõzni :D Mondjuk segített az is, hogy 0 forgalom volt még vagy 2 percig az eset után is :)

"streetfighter" 2011.11.30. 20:28:52

@Tibi88:
Hááát, nem tudom.
Mondjuk nem most kezdtem a vezetést és a stílusomból adódóan elég jól fel tudom mérni, hogy milyen hosszon, milyen sebességgel meddig juthatok. Ezáltal a többiek lehetőségeit is jobban látom, de azért azt lehet érzékelni, ha valaki ezerrel húz mellettem és elfogy a hely elötte, akkor nem sok választása van. Megpróbál még beslisszolni, vagy telibe vágja az álló autókat. Valószínűleg még egy ilyen kretén is az elöbbit választja, tehát én fékezni szoktam a saját érdekemben IS. :)

pengusz 2011.12.01. 06:58:07

@"streetfighter": "Nagyon nem vagy képben. Nem ismered a helyszínt." Ha ismerném a helyszínt, akkor én is a helyszínt elhagyó "kiskirály" pártját fognám? Tudod, aki simán elhagyta a helyszínt. Ha a posztoló hibázott, azt ne egy ilyen kivagyi fax döntse el a helyszínen, csak azért, mert neki nem számit pár százezer forint.
"Szóval, ha látta és érzékelte a problémát, miért nem tesz ellene?"

Az általam leírt esetnél én sem gondoltam volna, hogy a csávó árhajt mindenen, és elém akar bevágni bármi áron. Nem csak a "mazsolák" viselkedése kiszámíthatatlan, hanem ezeknek a "hűdejóvezető vagyok lenyomokmindenkit" vezetőknek is.

"Nagyon fontos, hogy a jelzett részen SÍMÁN ELFÉR két autó egymás mellett! Nem kell padkázni, csak balra húzódni!"
Meg mondjuk ha nem előzne jobbról, akkor nem kéne hirtelen fékezésre/irányváltásra kényszeríteni a többi autóst... Szerintem ez is megoldaná a problémát :)
Egyébként meg gondolom ha neked baleseted lenne, te biztos miliméterre pontosan belőnéd a helyszínt, és másodpercekre lebonta pontosan le tudnád követni az eseményeket ugye? :) Ezt csak arra írtam, hogy a posztoló nem pontosan írta le a helyszínt.

@Tornado86: "magunk között szólva azt se tartom kizártnak, hogy az emos lélek suzukis rágyorsított az audisra, amolyan jó frusztrált lélekhez méltóan"
Esetleg a kispöcsű audis gondolta úgy, hogy neki mindent szabad, és majd megmutatja az emos suzukisnak, hogy ő az úr. Aztán elsunnyogott a helyszínről. Az ilyenek szerintem sokkal frusztráltabbak szerintem, hiszen folyamatosan bizonyítaniuk kell, hogy ők mennyire faszán tudnak vezetni...

pengusz 2011.12.01. 07:03:33

@"streetfighter": "Az autó márkáknak meg mióta van szerepe egy baleset kialakulásában?"
Erről nem írnál egy posztot? :DDDDD
Főleg, hogy a vérprofi vezetők folyamatosan azt bizonygatják itt is, hogy alapból a suzukis volt a hibás, pedig nem ő hagyta el a helyszínt, nem ő előzött jobbról stb. stb.

pengusz 2011.12.01. 07:06:11

@(---Flúgos Buszos---): Ja azt hittem bliccelő vagy :) Akkor elnézést. Mióta szabad a sofőrrel vezetés közben beszélgetni amúgy? (asszem van is ilyen tábla minden buszon) Vagy ez a tilalom is csak a fizető utasokra vonatkozik?

D4D 2011.12.01. 08:14:12

@pengusz:

"Nem csak a "mazsolák" viselkedése kiszámíthatatlan, hanem ezeknek a "hűdejóvezető vagyok lenyomokmindenkit" vezetőknek is."
- Tegyük hozzá: A mazsolák számára.

"Főleg, hogy a vérprofi vezetők folyamatosan azt bizonygatják itt is, hogy alapból a suzukis volt a hibás, pedig nem ő hagyta el a helyszínt, nem ő előzött jobbról stb. stb."
- Csak azt emlegetjük fel, hogy ha a Suzukis valóban olyan jó sofőr, ahogy leírta, akkor miért történt baleset, főleg miután már tudta, hogy jön az Audis. - Viszont már jóval előbb kiszúrtam egy metálszürke Audit öt autóval mögöttem, ami nagyon akart menni, folyamatosan ráment az előtte haladóra. A Pitypang utcai közlekedési lámpánál jobbról leelőzött néhány autót, így került három autóval mögém.

"streetfighter" 2011.12.01. 08:46:21

@pengusz:
Mondom, hogy nem vagy képben. :)
Szó sem volt róla, hogy a suzukis volt a hibás, hiába csűröd csavarod.
Értsd már meg, hogy nem az audis pártját fogom, hanam a suzukist nem értem, hiszen előre látta azt a hülyét több autóval mögötte, akkor miért nem számított rá.
Mindegy, ha nem érted nincs mit tenni.
Mellesleg megjegyzem, hogy soha nem támadom a suzukisokat. Én a "bénákat" nem kedvelem, de az autótól független.
Egyébként még most is szoktam Suzukival (1.6 sedan, nem egy lassú autó) közlekedni, de érdekes módon nem szoktak lenyomni, sőt.
Ez nem autó, hanem stílus és habitus kérdése, szerintem. :)

Ahamm 2011.12.01. 10:50:44

@D4D: @"streetfighter": mindketten ugyanazt mondjátok, hogy a suzukis miért nem védte ki az Audis baromságát.
Szerintem ha számított is rá, arra biztos nem hogy egy aránylag buszmegálló öbölbe hirtelen kivág az Audis (ezt egyébként nem is biztos, hogy észrevette), majd mivel elfogy a buszöböl, visszahúzza az útra, ahol már ott van a Suzukisunk. Biztos, hogy gyorsan ment, egy nagyobb járgány nagyon jól gyorsul.
Posztolónk írta, ő ekkor vette észre, és itt már nincs túl sok lehetőség bármit is tenni... Sodródik az autó, mert a nagyobb autó tolja oldalra, ... stb.
Inkább örüljünk, hogy nem rántotta balra a kormányt, hirtelen felugratva az elválasztó járdaszigetre, ahol akár fel is borulhatott volna, és most nem egy egyszerű csattanásról, hanem akár egy súlyos balesetről beszélnénk
/olvasnánk.

@Tornado86: miből gondolod, hogy posztolónk gyorsított? Pont azt írja, amikor meglátta az Audist maga mellett, befékezett... Vagy csak én olvastam így? Nem pedig, ahogy te olvastad, hogy direkt padlógázt adott, és nem engedte be az Audit. Csak azért írod, mert előítéleted van a Suzukival szemben.
Erre mondtam, ha BMW vagy Merci lett volna a Suzuki helyében, nem lett volna baleset.

Tibi88 2011.12.01. 11:37:14

@"streetfighter":

Nem azt mondtam hogy te nem tudod felmérni, hanem ha tényleg jól vezetsz és más ezt látja, akkor megpróbálja ő is utánozni. Csak ha nem tudja hol a kocsi eleje és vége akkor ott kezdődik a baj :D

Egy 40el guruló sorba ahol van egy autónak elegendő hely, nem tudsz beállni 70el. Ezt minden normális ember tudja. Aki meg nem, az megtanulja, mint az audis is talán, egyszer, majd... ha valakivel megteszi ugyan ezt, csak az kapásból kiüti :D

papugaja 2011.12.01. 12:37:57

@"streetfighter":
Azért nem, mert egy épeszű ember lehet akármilyen deffenzív, azért mégis bízik valamilyen szinten mások belátóképességében. Nem érted, kész. Akadj már le erről.
Vagy te tényleg számítottál volna rá, hogy egy lehetetlen helyen megérkezik hirtelen jobbról? Ugyan már!
Olyan vagy te is, mint azok, akik a múltkori Kecskemét-Kiskunfélegyháza közötti négyhalálos ütközés után agyaskodtak, hogy miért nem rántotta jobbra a vétlen sofőr a kormányt. Merthogy ők biztos azt tették volna. Na persze. Pislogni sincs idő.

Tornado86 2011.12.01. 13:16:19

@pengusz:
@Ahamm:
Mindkettõtöknek: lehetõségként vetettem fel, azt se mondom, hogy igazam van, azt se, hogy nincs. Az viszont nektek is ismerõs szerintem, hogy a balesetbe keveredett emberek szeretik a dolgokat úgy szépíteni, hogy ezzel saját image-üket javítsák.
@Ahamm:
Az elõítélet dolgot innen neked kell bizonyítani, egyébként felém kb. olyan sûrûséggel bír a Suzuki, mint a fehér holló. Egyébként ugyanígy benne van a pakliban az is, amit írtál, sõt még egy rágyorsítás-"Hupsz nem jó ötlet"-satu eseménysort se tartok kizártnak, mégpedig azért mert a posztoló így akarta megnevelni az audist, aztán látta, hogy mégse megy, mire az audis ráhúzott, elkerülendõ a futómûve tönkretételét (pedig ilyen magatartással biztos a mellényzsebébõl cserélteti ki adott esetben). Egyébként pedig 100 vérprofiból (és itt nem az erõsködõkre - ha jobban tetszik, önjelölt Fittipaldikra - hanem a saját és az autója képességeit is kiválóan ismerõkre gondolok) 99 biztos azt mondja, hogy 1 balesethez legalább 2 hiba szükséges (ami itt akár makacsságot vagy túlzott kreszhuszárságot is jelenthet). Magunk között szólva az az érzésem, ha én vezetem a Swift-et vagy 1 akár nagyobb fékúttal rendelkezõ autót, elkerülöm a koccanást így vagy úgy (igaz ami igaz, ez emberismeret kérdése is a sztori alapján).

Tornado86 2011.12.01. 13:23:05

@pengusz:
" <<Az autó márkáknak meg mióta van szerepe egy baleset kialakulásában?>>
Erről nem írnál egy posztot? :DDDDD
Főleg, hogy a vérprofi vezetők folyamatosan azt bizonygatják itt is, hogy alapból a suzukis volt a hibás, pedig nem ő hagyta el a helyszínt, nem ő előzött jobbról stb. stb." - 2009es romániai statisztika a vétkes fél által vezetett autómárka függvényében (számokat nem tudok mondani):
1.) Dacia (bár már kisebb az aránya, mint akár csak 5-6 éve)
2.) Mercedes
3.) Audi
Szerintem kitalálod a 4.et :)
@Tibi88:
Bullbar rulez, mi? :D

Emmett Brown 2011.12.01. 13:57:05

@Tornado86: mive jóval több suzuki/dacia van, ezért sanszos, hogy darabszámra ők okozzák a legtöbb balesetet, bár lehet arányaikban nem olyan rosszak. Cseheknél valszeg a Skoda "nyerne". A 3 német autó helyezése viszont beszédesnek tűnik, ők valószínűleg kisebb példányszámmal is be tudtak kerülni az élbolyba.

Tornado86 2011.12.01. 14:01:34

@Emmett Brown:
Gondoltam is arra egyébként, bár a leginkább objektív a futásteljesítmény alapján történõ felmérés lenne. Bár szerintem így se olyan rossz a Dacia/Suzuki/Skoda (hol melyik) statisztikája. Tapasztalataim szerint egyébként újabban a BMW-sek kezdenek lenyugodni, az audisok meg kezdenek nagyon elszállni maguktól, nyilván nem számolom bele a tudjuk mind melyik kategóriát.

Emmett Brown 2011.12.01. 14:13:23

@Tornado86: jaja, ez kb ugyanaz mint múltkor a férfi-női párhuzam. Darab-darab összehasonlításnak nincs semmi értelme.
Arra mondjuk tudok még gondolni, hogy aki szegényebb az esélyesebben az adott ország olcsó népautóját veszi, és jobban is vigyáz rá, mert nagyon nem mindegy neki hogy totálra töri, vagy csak akár nő a kötelezője a balesetek miatt. Aki meg ki tud köhögni 10enpár millát valami nagy dögre, azt ez kevésbé vágja földhöz.

(---Flúgos Buszos---) 2011.12.01. 14:31:28

@pengusz: Amennyit én dolgozok a cégnek,akkor már had engedhessük meg magunknak ezt a keveset.

A rendőrök is telefonálgatnak útközben,és nem törődik vele. Akkor majd mi tartunk be minden szabályt. Ne hülyülj.

Én is szarok bele mindenbe. Ebből áll ez az egész ország.

"streetfighter" 2011.12.01. 16:11:34

@Ahamm:
Nem stimmel amit írsz!
Mint írtam (a posztoló is leírta, ha jól elolvasod), nem lehetett hirtelen manőver az audis előzése, hiszen ő (suzukis) elötte min. két autót le kellett előzzön. Ha valaki nézi atükröt kiszúrhatja. Ennyit a villám akcióról.
De hagyjuk, lehet, hogy én sem védtem volna ki, bármennyire is szoktam figyelni. Így jó? :)

"streetfighter" 2011.12.01. 16:14:00

@papugaja:
Neked is szól amit Ahammnak írtam. :)

Tibi88 2011.12.01. 16:19:37

@(---Flúgos Buszos---):

Éjjel fél 3kor Váci úton ment belső sávban egy rendőr 60al. Külsőben mentem végig, elmentem mellett 70el szigorúan. Lámpánál mellém gurult, átnézett, majd követett a forgách utcától a duna plázáig. Gondolom lekért minden adatot, utána pedig a záróvonalon simán megfordult..

Most délután pedig dunakeszi felől jöttünk be újpestre. Mercedes sprinter csapatszállítót láttam messziről mögöttem, nem akartam 50nél tovább gyorsítani, mert ugye annyi a határ. Elment mellettem jó lendületből, amikor 80al mentem mögötte a 60as részen még mindig távolodott... utána 80ra visszalassított és így mentünk 4 km-t.

Amit ő nem tart be azt én sem fogom, ahogy mondod :D

"streetfighter" 2011.12.01. 16:21:03

@papugaja:
A szegény család balesetét nem ismerem csak annyira, amit a hírekből láttam, hogy egy sort előzött a részeg sofőr. Ehhez csak annyit, hogy az azért nem egy villanás. Igen sokáig tartózkodott a szemben sávban.
Azt már nem tiszetem bírálni, hogy az elhunyt, hogy reagált, és mikor vette észre, hogy szemben jön valaki. Sajnos már elmondani sem fogja. :(

"streetfighter" 2011.12.01. 16:27:18

@Tibi88:
Ez a szomorú, hogy eszük ágában sincs példát mutatni.
Én is fel szoktam venni a tempójukat, ha gyorsan mennek megkülönböztető jelzés nélkül. :)

Tibi88 2011.12.01. 16:37:59

@"streetfighter":

Mindig szorosan mögöttük kell menni!!! :D

De nem lehet rájuk egy rossz szavam sem igazából. Eddig még nem büntettek meg hálistennek, pedig a fólia miatt bármikor kötözködhetne.
Múltkor éjfélkor telefonáltam piros lámpánál állva, begurultak mellém. Akkor vettem észre amikor rámdudáltak... Telefon ugyebár világít, azt kiszúrták. Mutattam hogy bocs, köszi... és letettem. Ment mindenki a dolgára.

(---Flúgos Buszos---) 2011.12.01. 17:52:57

@Tibi88: Nem is kell!!!

A buszon mi is a kollégával,mikor kapunk céges telót,akkor órákat beszélünk egymással útközben. Ingyen teló,meg elütjük az időt.Természetesen a rendőröknek mindig intünk a buszról,kell az összetartás.

Volt mikor óránként integettünk egymásnak,mert az állomás előtt dekkoltak.

(---Flúgos Buszos---) 2011.12.01. 17:55:51

@Tibi88: Szerintem ez mindig attól függ,milyen kormány van hatalmon,milyen a megyei rendőrfőkapitány,és mik a parancsok.

papugaja 2011.12.02. 10:07:07

@"streetfighter":
"az azért nem egy villanás"
Látod, te sem ismered a részleteket. Két kocsit megelőzött, behúzódott, de ahelyett, hogy fékezett és felvette volna a sor tempóját, újra kivágott, hogy még egy harmadikat megelőzzön. Ez volt a villanás, erre már nem számíthatott rajta kívül senki. Ittasan még ő sem.
Nem voltunk ott, nem ismerünk minden körülményt. Persze okoskodni így is lehet, de nem etikus.

"streetfighter" 2011.12.02. 12:55:07

@papugaja:
Igazad van, így is történhetett.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.03. 10:30:14

Húzós. Szerintem szórd tele a villanypóznákat "Keressek egy szlovák rendszámú ezüst Audi A6-ost. Rendszáma DS 263 DS. Ha látta. hívjon ezen a számon:stb." Esetleg írd oda, hogy "megtalálónak jutalom".

pengusz 2011.12.03. 15:27:03

@"streetfighter": "Ez nem autó, hanem stílus és habitus kérdése, szerintem. :) " Nekem az a stílusom, hogy minek siessek? a Fontos embert megvárják... :D
@Tornado86: "Az viszont nektek is ismerõs szerintem, hogy a balesetbe keveredett emberek szeretik a dolgokat úgy szépíteni, hogy ezzel saját image-üket javítsák." Ezzel egyetértek :)

"Szerintem kitalálod a 4.et :)" De a merci meg az audi megelőzi :)

@(---Flúgos Buszos---): "Én is szarok bele mindenbe. Ebből áll ez az egész ország. " Na ezért viszont tényleg nagy elismerésem neked, mert a kollégáid 99%-a annyira becsületes, szabályokat betartó (a valóság meg mást mutat), hogy ez az őszinteség mindenképpen dicsérendő (most komolyan)

(---Flúgos Buszos---) 2011.12.03. 16:40:28

@pengusz: Mi csak azt tesszük,amit az állam számonkér. :)))

Bevallom,van mikor a hétvégén,ha úgy adódik,ingyen órákat beszélgetünk a kollégákkal útközben telefonon.

Hidd el,neked is változna a szemléleted,ha csak 2 hónapig buszoznál bármely városban,és 500 méterenként beállnál a megállókba,és az emberek "balfasságait" látnád hallgatnád,a civil rendőrkocsik szabálytalanságaiba ütköznél,a szabálytalanul parkoló embereket kerülgetnéd,főleg mikor a megállóban parkol,és még ha dudálok neki,akkor még fenyegetőzik.

Egyszer próbáld ki egy régi 280-as csuklós Ikarussal,aminek szitál ám a segge,aztán majd beszélünk,hogy itt tényleg bele kell szarni mindenbe.

fidoone 2011.12.10. 22:28:40

A szlovák rendszám alapból megér egy golyót. Ha szlovák akkor azért, ha nem akkor meg pláne!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.12.10. 22:30:34

@fidoone: Szerintem mindenki jobban járt volna, ha anno apád krumplit ment volna ültetni, mint dugni...

D4D 2011.12.11. 00:18:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mint látható a dugáshoz nem értett. Gondolod a krumpliültetés jobban ment volna neki?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.12.11. 00:31:09

@D4D: Az legalább tanulható :) És azzal talán kárt se okozott volna a társadalomnak...

fidoone 2011.12.12. 10:42:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Anyád...Apád... most ebbe ne menjünk bele. Szomorú, hogy ilyen primitív emberek élnek közöttünk mint Te. Amúgy az, hogy ki mennyi kárt okoz a társadalomnak egy érdekesebb kérdés. Én egymagam után évente négy millió forint adót és járulékot fizetek be. Ezzel szemben csak a családi pótlékot veszem igénybe ami havi 26.600 Ft. Táppénzen 1997-óta nem voltam. Műtétemet magánklinikán végezték. Tehát elmondhatom magamról, hogy én hozzájárultam a gazdaság működéséhez. És Te?

D4D: Engedd meg, hogy lealacsonyodjak a szintedre és megállapítsam, hogy a Te apád tévedésből egy majmot kettyintett meg, melynek Te lettél az eredménye.
Apám valójában értett a krumpli ültetéséhez. De szakmáját tekintve okleveles mérnök volt. Sajnos 2 éves koromban meghalt, ezért eléggé ideges leszek a Őt egy hozzád hasonló alantas teremtmény a szájára meri venni.

Nem tudom, hogy nektek szlovák rendszámotok van-e, de sajnos azt tapasztalom, hogy az ilyen rendszámmal közlekedők bizony tojnak mindenkire az utakon. Valamint nemrég egy valóban szlovák nemzetiségű úgy verte le az ajtómat, hogy én a kocsiban ültem. Szerinte ez teljesen normális eset, mivel ez parkoló. Betétlap nuku, hiszen az az utasra nem vonatkozik. Na innen az én nagy szeretetem irántuk.

Amúgy mindkettőtöknek Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!

fidoone 2011.12.12. 10:53:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Amúgy az előző hozzászólásomban leírt szlovák állampolgár éppen egy D4D Toyota Rav4 tulajdonosa. Milyen érdekes....

"streetfighter" 2011.12.12. 16:22:07

@fidoone:
A leírtakból nem egy sutyerák vagy.
Te is tudod, hogy az általánosítás sosem egészséges.
Amit írtál iszonyat nagy butaság volt, ezt neked is tudnod kell. A válasz annak megfelelő, tehát nem vethetsz semmit senki szemére.
Mellesleg arra nem is gondolsz, hogy valakinek szlovákiában élhetnek a szülei vagy a rokonai?
Szerintem neked is el kéne gondolkoznod a saját kijelentéseiden.

fidoone 2011.12.12. 19:45:44

@"streetfighter": Igazad van, már akkor is tudtam amikor leírtam azt a marhaságot. Rossz napom volt, ha valakit megbántottam akkor bocs.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása