Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kétszer is belém kötöttek alvilági figurák

2011.12.06. 23:54 :: Don Blasius

Itt a blogon is számtalan példa igazolja; a hülyékkel meg a gengszter kinézetűekkel nem érdemes kötekedni testi épségünk és nyugalmunk érdekében. De előfordulhat, hogy az illetőnek nem is áll szándékában a provokáció, mégis a másiknak meg úgy tűnik, prédára talált. Fokozza a helyzetet, ha kis autóval van, mint például a kicsi senki is, aki két sztorit is megosztott velünk.

Lehet, hogy hosszú lesz a sztorim, ezért kettéosztom.
I.
Egy érdekes jelenséget volt szerencsém kétszer is megtapasztalni: a maffiózó kinézetű gyanús, az éjszakai életben talán jól ismert karakterek valamiért haragszanak a Twingókra. Vagy a kék szín dühíti fel őket, vagy általában a kis autók, nem tudom. Kb. fél évvel ezelőtt a Fiumei úton reggel lazán csordogáltam a forgalommal. (Aki ismeri a helyet, az a következő helyzetet is ismeri, aki nem, annak szól a kitérő: Kétszer két sáv, ami egy OMV kútnál csak egy sávos lesz, mert a másik lekanyarodik, majd nem sokkal később újra két sávos lesz, egészen az Orczy térig, ahol a belső sáv kanyarodó lesz. Ezen a kb. 400 méteres szakaszon a sietősebbek a később kanyarodóvá váló sávban végig tudják előzni az egyenesen haladó sort és ki-ki vérmérséklettől és/vagy pofátlanságtól függően korábban, vagy az utolsó pillanatban visszasorol. Ez ugye mindennapos helyzet.) 
 
twingo.jpg

Szóval az OMV kutat elhagyva, ahol ismét kétsávossá válik az út, látszott, hogy az Orczy tértől visszatorlódott az egyenesen haladó sáv, így, ha nem sorolok át a pofátlankodós sávba, akkor lehet, hogy beragadok a Salgótarjáni úti kereszteződésbe. Ezért szépen, ahogyan még anno megtanultam, index balra, visszapillantótükörbe nézek és látom, hogy még valahol mögöttem, kb 50 méterre épp egy ezüst Merci is kisorolni készül, ezért én sem habozok, gyorsan ki és spuri. Ezzel pedig elkövettem az aznap reggel baklövését: Mercedeses barátom ugyanis néhány másodperc múlva 1,2 Mach sebességgel, dudálva, villogva beleesett a nyakamba. Bár a belvárosban nem gondolom, hogy fel kell készüljek ekkora sebességkülönbségre (én sem álló helyzetből kezdtem átsorolni, rendesen haladtam a sorral), megadóan felemeltem a kezem, jelezve "bocsi". Részemről ezzel vége is volt. Még időben visszasoroltam az egyenesen haladó sávba és a sor pirosat kapott. Ekkor kezdődött el az a szürreális jelenet, amit máig nem tudok hova tenni.

A kabrió Mercedes megállt mellettem és a szemem sarkából láttam, valamit nagyon mutogat a benne ülő. Gondoltam meghallgatom, ezért lehúztam az ablakot. Az ülve is elég magasnak látszó, legalább 1,90 fölötti, kopasz napszemüveges srác feltolta a napszemüvegét. A hatás már akkor lehengerlő volt és már vette a levegőt, hogy mondjon valamit. De nem, mégsem, valamit elfelejtett. A zene! Gyors mozdulattal feltekerte a seggrázós feka rap zenét, csak úgy harsogott, ő pedig próbálta túlüvölteni. Mondandója a nézzé a visszapillantóba-mér vágtá be elém-kirángatlak te g*ci háromszögben lehetett, de erre őszintén szólva már nem emlékszem annyira elfoglalt a rémületkeltő überkemény hatásvadász mozdulatsor.

A lámpa zöldre váltott, ő egy nagy gázzal az előttem éppen elinduló autó elé vágott be gátlástalanul, én pedig megszeppenve, mint egy jóérzésű állampolgár, valóban el kezdtem gondolkozni, hogy vajon tényleg én voltam figyelmetlen és a manőveremmel veszélyeztettem a Mercis autóstársamat? Sokáig nem kellett ezen gondolkozni az Orczy, majd a Golgota teret elhagyva, a Vajda Péter utca után a villamossíneken fénysebességgel végigelőzte a sort, majd a következő kereszteződésnél szintén a kanyarodó sávból előzte végig a többi egyenesen haladót és eltűnt. Ő győzött. Én pedig máig gondolkodom, hogy hogyan háríthattam volna el a helyzetet. Mondjuk, ő nem hiszem, hogy gondolkozna ilyesmin. Vagy bármin.


II.
Hogy kiírjam magamból a Mercis történetet, arra egy egészen friss élmény késztetett. A budapesti Ecseri út - Üllői úti kereszteződésben a belváros felé vezető oldali - milyen érdekes - szintén OMV kúthoz kanyarodtam be. Pontosabban csak ott kanyarodtam be, utam nem oda, hanem a Burger King Drive-jába vezetett, ahol az egészségtelen menü elfogyasztása után 1-esben, alapjáraton gurultam kifelé (a benzinkutat megkerülve, arra lehet kijutni) miközben a menühöz kapott üdítő maradékát szürcsöltem a szívószálon át. A mögém érő fehér Suzuki elől lehúzódtam, hadd haladjon, én még éppen jóllakom. És itt követtem el a mai napi (12.06.) banális hibát.
Ahogy gurultam kifelé, nézelődtem tehát jóllakottan jobbra-balra, a tőlem jobbra lévő parkolóba éppen akkor állt be valamilyen ezüst színű kombi. Na igen, ennyire figyeltem a dolgokra, valamilyen és ezüst. Közben az üdítő elfogyott, szépen kikanyarodtam a lámpához, hogy onnan jobbra kanyarodva az Üllői útra folytassam az utam. Eltelt legalább fél perc, amikor azt látom, hogy gurul mellém egy autó. Csodálkoztam, hiszen ott egy sáv van, amibe én beleillek, a mellém érő lámpatest, majd motorháztető, majd a többi része az autónak nincs jó helyen. Mire ezt észrevettem, már magyaráztak is felém. "Mit nézel?" - kérdezi tőlem a jobb kettőből egy svájci sapkás bizalomgerjesztő úriember. Hogy mivan?? Esküszöm, még a kérdést sem értettem, miért kérdez tőlem ilyeneket egy vadidegen este egy benzinkút mögött? A további kérdésekre, hogy miért néztem őket, van-e valami problémám és mi a problémám, eszembe jutott, hogy megmutatom nekik a poharat, hogy "ebből ittam, így ni, ezért gurultam el előttük lassan". Ekkorra ugyanis beugrott, hogy ez volt az az autó, amelyik éppen jobbra tőlem leparkolt, amikor arra haladtam.
Szóval igen, vétettem, feléjük néztem. Pedig nem volt problémám velük, se senkivel. Nem bámultam, (innen is üzenem, esküszöm) nem néztem, hogy ki ül ott és mit csinál, csak pillantást vetettem a körülöttem lévő világra. A pohár megmutatása után még valamivel megfenyegetett az illető, amire a még rosszabb arcú kopasz sofőr csak bólogatott, majd egy "buzigyerek" hangzású elköszönéssel szerencsére elváltak útjaink. Nekem zöldre váltott a lámpa, ő pedig kiadta a parancsot a legénységnek: na tolassunk vissza! Közben persze végigfutott az agyamon az összes menekülési útvonal, hiszen az én egyetlen fegyverem a gázpedál lett volna és a 75 megvadult paci, ami az alig 9 mázsás Twingót megszökteti jó esetben. Rosszabb esetben... mellém állva láttam, ők legalább hárman voltak és nem kell nagy fantázia ahhoz, hogy elképzeljem, milyen válogatott eszköz-arzenáljuk lett volna pl. a kombi csomagtartóban, ha harcolni támad kedvük. Talán valami ösztönös érzése támadt, amikor úgy látta, krúzolok. És közben arra nézek, amerre ők vannak.
Lássuk be, a Twingo a hibás.

70 komment

Címkék: budapest autó hülye erőszak sztereotípia veszélyes benzinkút előzés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parapali 2011.12.07. 08:59:16

szerintem hamarossan sok sok ilyen történettel leszünk gazdagabbak:-(
Nem veled és a twingóval van a baj hidd el!!:-)

Valamokka 2011.12.07. 09:53:15

Ez az ezüst kombi részéről abszolút lebukás volt. Mint a vicc: -Pisitike! -Nem én voltam!... Szerintem szinte biztos, hogy valami rosszban sántikáltak, és megijedtek, hogy esetleg figyeled őket. Esetleg szimplán csak verekedni akartak.

Skodakék Fábia 2011.12.07. 09:59:34

vegyél Fábiát, velem ilyenek nem történnek...

telefonko:zpont 2011.12.07. 10:04:34

nem autós sztori de ideillik, egy haverom a járdán sétálva szeretett volna elmenni egy népesebb kisebbségi társulat mellett, egy anya volt sok gyerekkel. Volt velük egy testőralkatú szintén kisebbségi ember, aki ezt úgy akadályozta meg hogy nem túl finoman hátratolta a havert a járdán, majd közölte vele hogy ha ezt még egyszer megpróbálja, lelövi. Ja és hogy ki ne felejtsem a helyszín New York Fifth Avenue volt, az ominózus mondat meg eredetiben úgy hangzott hogy "do that again and I'll shoot you". Ide tartunk csak szólok.

schdl (törölt) 2011.12.07. 10:16:38

Sötétísd le az oldalablakot, akkor nem látják, merre nézel :D

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.07. 10:34:03

"Kétszer is belém kötöttek alvilági figurák..."

először egy succubus jött, kicsivel utána pedig maga Kharón, az alvilág révésze.

Megálltál-e Orpheuszkodni?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.12.07. 11:02:16

Üdv

Ilyenkor átadom a "keresztapa" névjegyét az ilyen mafiozó palántáknak, hogy ugyanmár keressék fel egy bocsánatkérésre őt.

"streetfighter" 2011.12.07. 11:13:53

Lődörögsz az utakon, nézelődsz össze vissza, oda is ahova nem kéne és még te vagy felháborodva?
Elképesztő, hogy micsoda figurák között kénytelen közlekedni az ember. :)

pengusz 2011.12.07. 11:58:31

1 eset: Megpróbálkoztál a "nagyok" módszerével, de nem jött be: megpróbáltad 30-cal végigelőzni a sort a kanyarodóban. Lehet, hogy tényleg kivágtál a merdzsó elé? Ebből a pontból hiányzik valaki/valami! (lásd 2.pont :D)

2. eset. Megálltál az éppen kiparkolni szándékozó autó mögött falatozgatni. Lehet, hogy ezért gurultak melléd?

Felhívnám egy lényeges pontra a figyelmet: "A mögém érő fehér Suzuki elől lehúzódtam, hadd haladjon,"
:D

Büszke_troll 2011.12.07. 12:26:53

A poszt lényegéhez nem tudok mit szólni, ilyen világban élünk, de a posztoló stílusa roppant idegesítő.

king4aday 2011.12.07. 12:41:57

Hejj, emberem nem-e velem termett ellenvetésed? -kérdezte

''autónepper.'' 2011.12.07. 12:57:20

a posztoló buzi? vagy mi a fasz? te jó isten tőllem mért nem kérdeznek meg ilyet sosem? engem mért nem villog dudál le senki ??? istenemm.,.

Tibi88 2011.12.07. 13:38:23

Mi a szart nézelődik a posztoló? Engem is rohadtul idegesít ha átbámulnak,és ugyan így megkérdezem hogy miért. Utcán is belebámul a másik képébe? (ha jó nő, akkor természetesen alap dolog)
Fóliázva van az autó, de így is csomó lámpánál azt látom, hogy tátott szájjal bámul át és próbálja felfogni, hogy mi lehet a sötét mögött...

A mercis is teljesen érthető szerintem, ha már bemegy egy sávba akkor ne tököljön, hanem haladjon.

@''autónepper.'':

Mert te villogsz és dudálsz mindenkire :D

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.07. 13:47:54

Egyébként a nézegetésnek van egy sajátossága, ami alapján vissza lehet támadni.
Harci Marci: Ne nézzél, mit nézel?
Békés Autós: Honnan veszed, hogy nézlek? Onnan, hogy te nézel, köcsög! Mit nézel?

Ez utóbbi mondatot már ízlés szerint fegyverrel a kézben is lehet mondani, vagy feszítővassal ütve az ellenséget a másik kocsiban. Mert az az ember, aki néz, az csak ellenség lehet, a normális ember nem néz, becsukott szemmel vezet, és ultrahanggal kommunikál, mint a denevér.

''autónepper.'' 2011.12.07. 13:53:08

@Tibi88: az is lehet am:D most h mondod:D:D:D:D

ám igen nekem is ezért full telibe feketével fóliázva h ne nézenek be:D na meg azért jobban is néz ki a kocsi :P

igazi hős 2011.12.07. 13:58:01

Én a Fiumein rendszeresen megyek 30-cal a belsőben az álló sor mellett, de nem szoktak rám dudálni. Mercisek se, manáger gyerekek se, kisebbségiek se, autónepperek se. Tényleg a Twingóval lehet a baj, a posztoló is váltson bringára.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.12.07. 14:00:53

@''autónepper.'': há azér,mer olyan büdös vagy,hogy senki nem megy a közeledbe:)

szszg 2011.12.07. 14:05:11

Hát, autóhoz eszet azt nem adnak. Ha az autó nagy és gyors, akkor meg még annyira se.

Az meg nem fólia volt az ablakon, csak emberünk gerjesztette maga körül a sötétet. ;-)

schdl (törölt) 2011.12.07. 14:38:35

Lehetséges, hogy a posztoló elhallgat pár lényeges információt: Rózsaszín a Twingód virágokkal és lepkékkel? Mert ha igen, engem is idegesítene, ha egy borostás vigyorgó srác nézne belőle engem :D

''autónepper.'' 2011.12.07. 15:12:55

@mifolyikittgyöngyösön??: max aki itt büdös az te vagy:))) ne magadból ...:)

Büszke_troll_ 2011.12.07. 15:57:20

@''autónepper.'':
"nekem is ezért full telibe feketével fóliázva h (...) jobban is néz ki a kocsi :P"

Miért, cigány vagy?
:)

Büszke_troll_ 2011.12.07. 16:01:45

@szszg:
"Hát, autóhoz eszet azt nem adnak. Ha az autó nagy és gyors, akkor meg még annyira se."

Persze, és a farkuk is kicsi.

hawkeye 2011.12.07. 16:02:29

Homokozó színvonal....

Autónepper, mé szartál bele a piros vödröcskémbe?

Azért Gyöngyöske, hogy ne csak én legyek büdi.

A többiek közösen: - Óvónéni, tessék elvenni a jogsijukat...!

Poszter: a probléma létezik. Nekem se leányálom a barátnőm kisautóját szervizbe vinni. A sok audista, meg feketebéemvés sértésnek veszi, ha ugyanazt az úttestet használom, mint őuraságaik....

szszg 2011.12.07. 16:04:40

@Büszke_troll_: Hú, ezt el is felejtettem, köszi! :-o

Tibi88 2011.12.07. 16:09:10

@tundrazuzmo:

Van az embernek térlátása, amivel észre tudja venni, ha valaki a mellette lévő autóból bámulja. Nem kell szemezni a másikkal, hogy ezt észrevegyük.
De minek? Egy csávó mi a szart néz rajtam? Netán köcsög? :D
Menj le egy konditerembe és kezdj el bámulni valakit. Utána várj a reakcióra...

FDToth 2011.12.07. 16:31:46

Nem feltétlen ide tartozó kérdés, de volt problémám (vagyis nem nekem) ilyesmivel:
olyan sávban, ami kb. 2,5-szer szélesebb, mint egy átlagautó szélessége, hol kell haladni? A sáv jobb oldalhoz tartva nem (jobbra tartás)? nem közepén, meg nem bal oldalon, ugye? Ha jobb oldalán kell haladni a sávnak, de előzni akarsz, akkor bal idex-szel ez mehet?
pl. Gödöllő könyékén van ilyen ha jól emlékszem

Tibi88 2011.12.07. 16:44:04

@''autónepper.'':

Megint???
Egyszer már voltál, csak elmúlt? :D

Akinek fekete fóliázott kocsija van az cigány, ha meg nem... akkor is :D talán maffia.
Én maffiózó cigány vagyok amíg bent ülök, ha meg kiszállok akkor kifehéredek :D

titan 2011.12.07. 16:57:39

@FDToth: amennyire tudom (egy jogásznak tanuló ismerőssel beszélgettünk erről valamikor), jól gondolod, a sávon belül is jobbra kell tartani, és ha tényleg 2,5x akkora az út, mint egy autó, akkor úgy gondolom, hogy úgy kell tenni, mintha lennének külön sávok (v.ö. párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest)

Persze ha tévedek, javítsatok

Tibi88 2011.12.07. 17:03:59

@titan:

Szerintem is így van, de sok helyen nem húzódnak félre.

''autónepper.'' 2011.12.07. 17:14:15

@Tibi88: nem csak volt egy idő szak mikkor valaki cigányozot engem itt erőtejesen :D azért mondtam....

nem vok cigany kicsit se:)) többiről meg nem nyilatkozok :DDDD

FDToth 2011.12.07. 17:15:37

@titan: köszi. tulajdonképpen azért kérdezem, mert egy ennyire széles úton (vagy még szélesebb) az előttem levő az út közepén ment, inkább balra tartva, de mellette jobbra még volt 1,5 autónyi szélességű hely, így - mivel úgy gondolom h a jobbra tartás miatt a sáv jobb oldala felé kell tartani - tulajdonképpen elmentem mellette, ezt pedig az autós nehezményezte (volt egy kis vita)

qwertzu 2011.12.07. 17:49:39

@FDToth: Nehéz kérdés. Mert ha haladtál mögött, kimentél jobb szélre, elmentél mellettem, majd visszamentél elé, akkor jobbról előzés ami tilos. Ellenben ha csak mentél a sáv jobb oldalán és simán elhaladtál mellette, akkor vehetjük párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten elhaladásnak.

Kérdés hogy az út jobb oldala menyire volt jó minőségű.

Mondjuk ha balra húzódsz a sávban, kiteszed a balra indexet, és dudálsz, az talán szabályosabb, de lehet nem jobb.

qwertzu 2011.12.07. 18:05:52

@qwertzu: Elírások dögivel.

"haladtál mögötte, kimentél jobb szélre, elmentél mellette,"

D4D 2011.12.07. 18:17:25

Hosszú int a tibijé?Olyan hülye is?

_____________ 2011.12.07. 18:49:34

@''autónepper.'': Tőled azért nem kérdeznek ilyet mert nyilvánvalóan látszik rajtad hogy nem vagy hetero...
:-D

mrzigi 2011.12.07. 19:07:54

@''autónepper.'':
Márpedig, ha neked "full telibe feketével fóliázva" a kocsi, akkor valamidnek sötétebbnek kell lennie: bőr, nyelv, esetleg BM igazolvány, különben helyben forgalmi elvétel bármely közúti ellenőrzés alkalmával (és utaznak rá).

Tibi88 2011.12.07. 19:50:40

@mrzigi: "különben helyben forgalmi elvétel bármely közúti ellenőrzés alkalmával (és utaznak rá). "

Szélvédőn kívül nekem mindegyik ablak le van fóliázva 3 éve, annyira hogy látod ülök bent, csak azt nem hogy nézek ki... 3x közúti ellenőrzés (rutin), ebből rendőr átvilágított 1x zseblámpával a fólián keresztül :D 1 hónap rendszám nélkül, akkor is szartak a fóliára(meg a rendszámra is). Éjszaka megyek a rendőr mellett 3 km-t, egymás mellett állunk a lámpánál, nem érdekli.
Szóval ezt benézted...

mrzigi 2011.12.07. 21:15:49

@Tibi88:
Akkor hatalmas mákod van, hogy lusták arra a fakabátok.
Ahogy már említettem, külön utaznak rá, akárcsak az utólagos Xenon-ra.
Nyugatabbra meg pláne harapnak érte.

messi-asz 2011.12.07. 21:16:30

ilyen hosszút má nem olvasok, má tartóstejet se veszek...

jön a zállamcsőd

''autónepper.'' 2011.12.07. 21:38:27

@mrzigi: szerintem is elégé elnézted 5éve járkálok olyan kocsikal amik fóliássak mindig a legsötétebb van rajta az első szélvédőn meg egy 40es csik van sosem semmi féle büntetést nem kaptam és nem is szóltak érte!!! akkor meg mire utaznak ?

''autónepper.'' 2011.12.07. 21:41:34

@mrzigi: jah előző kocsimba utolagos xenon is volt ködlámpába is refibe és tompitottba is azért se szóltak ... nem hulladék autókal kell járkálni mert egy 16 éves suzukinál lehet baszogatnak de azért egy 8 éves passátot tuti nem fognak baszogatni a mostani kocsim az meg egy 530as szal azt se nagyon fogják igaz ebbe gyári a xenon

''autónepper.'' 2011.12.07. 21:45:21

@_____________: bekapod jó ?:D nálam heterób heterót nem ismersz:D

"streetfighter" 2011.12.07. 21:50:01

Azért ehhez a poszthoz megjegyeznék egy dolgot, mert, valószínűleg ide vág.
Sokat járok Csatárka-Zöldlomb útcán, ahol van egy lámpás kereszteződés.
A jobb oldali sáv a lámpa után nem sokkal megszűnik, de ez láthatóan előre ki van táblázva.
Na, a legtöbben a bal oldalra állnak, mert nem akarnak az elfogyóba menni. Szerencsére sokan kerülik az elfogyóból történő besorolást.
Tehát a bal sávban állnak vagy öten hatan, a másikban senki. Célba veszem az üres sávot, de az egyik seggfejnek eszébe jut, hogy ott üres a sáv és elém csorog. Nem tehetek semmit, hiszen joga van hozzá, sajnos még volt hely a manőverre.
Zöld a lámpa és az a béna, barom, akinek olyan fontos volt a sorból kiállni az elfogyóba, alig indul. Halál nyugodtan araszol a mellette lévő mellett tudomást sem véve arról, hogy a sáv meg fog szünni és mi ott ragadunk kiszolgáltatva a többiek jóindulatának.
Csak azt nem értem, hogy az ilyen amatőr, béna, mazsolák miért nem maradnak a seggükön, mit variálnak, miért tartanak fel másokat, miért akadályozzák a forgalmat.
Ha megkérdeznék őket erről az "akciójukról", fogalmuk sem lenne az egészről, mert a csökött agyukig nem jut el az, amit művelnek.
A posztolóról ez jutott eszembe. :)

mrzigi 2011.12.07. 22:04:18

@''autónepper.'':
Na, csak súgjad szépen meg merre szoktál cammogni, majd szólok az érdekedben.
Talán egy KPM-es is ott fog téblábolni.

''autónepper.'' 2011.12.07. 22:07:49

@mrzigi: szinte egész országba megfordulok :D változó de am pest heves és borsod megye a legtöbett :D és? elküldenek vizsgára újra? nagy dolog:)

Tibi88 2011.12.07. 22:10:11

@mrzigi:

Igen, lusták budapesten, zala megyében, siófokon... KPM még tavaly nyáron mindenkit leterelt az autópályáról a 150es km körül, pest felé vezető oldalon. Szedték ki előttem a kocsikat találomra, amikor araszoltunk 5el. Megállt mellettem az irányító csávó, körbenézte a kocsit, és látta hogy rohadtul rendben van minden. Mondta hogy menjünk tovább, nem tart fel...
Ha egy jól karbantartott, külsőleg is jó állapotban lévő autó az, akkor szarnak rá. Ahogy "autónepper." is írta.

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.07. 23:01:38

@Tibi88: "Van az embernek térlátása, amivel észre tudja venni, ha valaki a mellette lévő autóból bámulja. Nem kell szemezni a másikkal, hogy ezt észrevegyük."

Ja, csak a köcsögmaffiózóknak általában üldözési mániájuk van a rossz lelkiismeretük miatt, ráadásul gyerekkori sérelmeik miatt kisebbrendűséggel is meg vannak verve, ezért keresik a balhét, és szándékosan keresik az őrájuk pillantókat, hogy kötözködhessenek.

Az egészséges embert nem zavarja, ha bámulják, biztos összetéveszt Stohlbandival, krémest zabáltam, és összeporcukroztam magam. Csak a hülyék, a buzik, és a bűnözők hiszik azt, hogy mindenki potenciális verekedő, partner, vagy rendőr.

''autónepper.'' 2011.12.07. 23:09:40

@tundrazuzmo: ne haragudj meg tudod hogy birlak meg minden! de én is kurvára utálom mikor bámulnak meg figyelnek engem ....:S lehet kéne járnom pszhilogushoz de nem tudom... kibaszotúl zavar mindig azt hisszem am valaki figyel ... bemegyek valami plázába mindig azt hisszem h figyelnek .... lehethülye vok de télleg

Megoldó 2011.12.07. 23:41:00

@''autónepper.'': Az már jó jel ha az embernek van betegségtudata. Akkor már csak a kezeléssel kell foglalkozni...:D

igazi hős 2011.12.07. 23:45:28

@"streetfighter": Szerintem ezek többnyire látnak téged, és simán el tudnának indulni, de reggel épp a munkásőr bakancsot vették fel, az ehhez passzoló önkéntesrendőr mentalitással.
Amikor lendületből sorolsz be az elfogyó sávból, akkor nem a többiek jóindulatára hagyatkozol? Inkább a túlélési ösztönükre? :-)

Büszke_troll 2011.12.08. 00:25:13

@''autónepper.'':
"nem hulladék autókal kell járkálni"
Vazze, esküszöm nem akarok mindig beléd kötni, amúgy nincs veled semmi bajom...
De. A nem hulladék autókban gyárilag van xenon is, és hővédő üvegezés is. Felesleges fóliáztatni.
Telibe fóliázni pedig cigányok, kis buzik, bűnözők szoktak.
Meg a prolik. Van a kocsidon CASCO-ból kirakott CSAO felirat is? Az még fasza.

Poszthoz is:
kuruc.info/r/2/89104?fb_comment_id=fbc_10150429539516598_19726261_10150429551811598#f1dae649d8

Ez alapján posztoló még jól járt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.12.08. 03:54:49

naugye
hanyszor elmondtam, ne bamuljunk be masok kocsijaba

Rife67 2011.12.08. 08:56:06

A poszt alatt azt írja, hogy 54 komment, oszt csak 10-et látok. Ez most mi?

Rife67 2011.12.08. 08:57:10

Ahogy elküldtem, megjelent a többi is:)
Mielőtt valaki kérdezi, frissítettem előtte, hogy lássam, mi van.

messi-asz 2011.12.08. 09:18:07

@Rife67: tegnap 12,40-től az index és a blog.hu bekrepált...

azóta szerintem kínlódnak csak...

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.08. 10:04:27

@''autónepper.'': "ne haragudj meg tudod hogy birlak meg minden! de én is kurvára utálom mikor bámulnak meg figyelnek engem ....:S"

A te munkádba ez belefér. Gyanútlanul mászkálni, fütyörészni, na az nem ez a biznisz, mert egyből átqrják a fejedet több millára. Figyelni kell, ez benne van, ilyenkor érzékenyebb az ember.

Na de nem lehet mindenkinek ilyen munkája...?! A sok üldözési mániás cigógyerek mitől fél? Kilesem a szájából a betevő "kocsirólleesett" gilettborotvát? Vagy a diszkóhuszár tuningpatkány? Nézésre leesik a spojlere? Fenntartom, hogy vannak beteg emberek, akik arra játszanak, hogy hátha nézi őket valaki...

Tibi88 2011.12.08. 10:05:21

@tundrazuzmo:

Vagyis ha jössz velem szembe az utcán, akkor nyugodtan bámulhatok majd az arcodba?

@Büszke_troll:

Ami van azt nem nevezném annak. Mercikben az tényleg hővédő, de azon látszik is (világoskék) Egyik ismerősöm megvette 2008ban a passatját és leszólt hogy mi a szarért fóliáztattam, pont arra hivatkozott amire te is. Aztán beültünk a tűző napon, és a hővédő üvegezésén át égetett a nap. Nálam meg nem is érezte...

Tibi88 2011.12.08. 10:29:33

@Büszke_troll:

Napvédő rolót miért tesznek amúgy be 20 millió feletti autóba extraként, ha az üveg megvéd a naptól?
Mert az üveg nem véd meg a naptól gyárilag...

tundrazuzmo (törölt) 2011.12.08. 10:32:39

@Tibi88: "Vagyis ha jössz velem szembe az utcán, akkor nyugodtan bámulhatok majd az arcodba?"

Persze! Bámuljál csak szorgalmasan mindenki arcába, aztán amelyik csendben tűri, na az voltam én. De amit a többiektől kapsz, azért ne engem okolj...:)

Tibi88 2011.12.08. 10:42:24

@tundrazuzmo:

Jó :D
De tényleg nem értem, ha tetszik valaki bámulják csak (ha valaki azért bámul mert kecseg, akkor meg vállalja a következményeit :D ).
De hogy jut valaki el abba a helyzetbe, hogy a mellett álló csávót bámulja a kocsiból. Nem tudom felfogni :D

''autónepper.'' 2011.12.08. 11:13:25

@Büszke_troll: mindig bántasz:( :D

@tundrazuzmo: uhhh jól van akkor végül is ebbe is egyetértünk :)))

titan 2011.12.08. 11:19:44

@Tibi88: nem azért, de a poszt toló mintha azt mondta volna, hogy csak feléjük nézett, az még messze nem a bámulás kategória, de van aki már erre is ugrik, és egyébként tundrazuzmoval egyetértek, emiatt kár beszólásra fordítani az energiát, ha meg tényleg úgy tűnik, hogy bámul valaki, akkor is lehet normális hangban kérni, hogy hagyja abba. Pl. ha ülök a BMV-n (buszmetróvillamos), akkor szinte eséytelen, hogy ne nézzek valakire néha rá. Az meg ugyancsak megeshet, hogy elbambulok.
Vagy ha autóból, akkor az is lehet, hogy valaki mögött figyelek valamit, ami a forgalom szempontjából fontos lehet.

Inter Face 2011.12.08. 14:11:43

Fóliával kapcsolatban ,akinek nem szólt a rendőr annak csak szerencséje volt semmi más.Évekig jártam öreg de telibe fóliázott kocsival,soha nem büntetett a rendőr.Haver 1hetes fóliáját meg a saját kezével szedette le a rendőr az út szélén,mert különben forgalmi bevonás és pótvizsga.Rendőr függő a dolog,simán megszívathat ,ha bal lábbal kel fel. Xenon detto.Futottam bele olyan ellenőrzésbe ahol direkt erre utaztak ,motorház fel,hoppá egy xenontrafo,forgalmi el,vagy helyben kicserél izzóra..

sobeldoktor 2011.12.09. 11:58:25

letörtétek a tükrünköt, most mi törjük le a ti tükrötököt..

elítélem a kötekedés, verekedés mindenféle formáját, ám a posztoló stílusa határozottan zavaró..

Peetee 2011.12.22. 11:46:18

Csak megerősíteni tudom, 2 autó van a családban:

1db 2005ös évjáratú Twingo Initiale és 1db 2007es évjáratú Passat.

Ha a Twingo-ban ülök eltaposnak az emberek:
- 15éves Suzukival villognak rám az autópályán, amikor 140el megyek. Megelőz nagy nehezen 152vel, aztán 2km-el később ott csorog 110el a külső sávban...no comment
- Elém vágnak a körfogalomban, mintha ott sem lenne semmi
- Továbbá minden olyan szituációban ,amikor 3nál több autó megy egy sebességgel, minden áron mindenki meg akar előzni. Minden áron.
- Autópályán 100km-ként van legalább 2-3 olyan, aki képtelen elviselni ha egy kisebb autó megelőzi: 110el megy a külső sávban, jön a Twingo bevág elé, 100al megelőzi a kamiont, majd félrehúzódik megelőzöm, majd elkezd tolni hátulról. Félrehúzódok beállok a megszokott 130-140re, megelőz, bejön elém és elkezd újra 110el menni. Érthetetlen.

A Passat-al ilyenek szökőévente fordulnak elő, nem szorítanak le, nem vágnak be elém, nem akarnak megölni az autópályán, nem tartanak fel szándékosan, nem nézik a tükröt észtvesztve....stb.
Rettenetesen ostobák és irigyek a Zemberek...sajnos.

kida 2012.02.01. 13:42:27

ha valakit igazságtalanul bántalmaznak csak annyit kell tenni, hogy rendszám megjegyez, kocsi lenyomoz, OBI-ban három csákány beruház, majd a kocsiba aplikál valamelyik este néhány haver társaságában. Jól megtervezni, bosszú úgyis akkor a legfinomabb ha hidegen tálalják...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása