Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Feleslegesen elszabadult indulatok

2012.02.21. 15:32 :: Don Blasius

Sokszor jön elő a téma itt a blogon is, hogy ha valaki hibázik, attól még lehet (és kellene) emberként viselkedni, bármelyik félről is legyen szó. Elég lenne egy bocsánatkérő kézfeltartás, a másik fél részéről pedig tudomásul venni, hogy nem történt baj, mehetünk tovább. A múltkori pozitív történet után Leticia levelét olvasva viszont ismét azt kell látnunk, hogy az agresszív elemek még mindig nem fogytak el az utakról.

Ma (febr. 15. - a szerk.) reggel 8.20 körül az Ecseri úti lámpánál balra az Üllőire úgy kanyarodott egy Alfa Romeo, hogy a középső sávból a belsőbe került indexelés nélkül (én gondolom, hogy szándékosan, mert egy nagyon lassú és büdös busz volt előtte), de ezzel az akcióval majdnem nekiment egy Hondának, aki dudált, de ennek ellenére bejött elé.

fight_by_skunx7-d4cx50z.jpg

A Hondás bepöccenhetett, mert a Fradi felüljáró felé menet utánaeredt, kielőzte, és elé vágott (eközben persze ő is veszélyeztette a többi autóst).

A Heim Pál kórháznál már lehet hogy verekedtek, mert a Nagyvárad téri lámpa piros volt, megállt a sor, és a ugyan mi lekanyarodtunk jobbra, de azt még láttam, hogy az egyik kocsiból kipattant valaki és átszalad a másik sávban álló kocsihoz, csak a mögöttük álló sortól már nem látszott melyik.
 
Azért írtam le, mert eléggé stresszelt a dolog, és úgy gondolom, hogy nem így kellene közlekedni. 
Lehetőleg másnak ne okozzunk gondot, és ha mégis előfordul, akkor tudjuk elnézést kérni, illetve ha ez mégis elmarad, nem kellene mindenáron megtorolni.

79 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes gyorshajtás önkéntes rendőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skodakék Fábia 2012.02.21. 16:00:57

Még mindig nem elég drága a benzin

pengusz 2012.02.21. 16:34:13

Lehet, hogy Flúgos Kamionos (alias Dredd bíró) ült a Hondában? :)

Kardics 2012.02.21. 16:40:13

Ez a lámpánál, zöldre váltáskor a másik elé vágás nagy divat lett itt Fehérváron is. Beáll a kanyarodó sávba elsőnek, majd zöldre bevág az egyenesen menő forgalom elé. Már nem egyszer volt kocc belőle,(első satu, mögötte meg kocc) de persze aki miatt történt az elhúz a csába.

Főtruista 2012.02.21. 16:55:22

@petrócselly: el kell hogy keserítselek: a benzin drágulásával pont a normálisabbja fogy.

Emmett Brown 2012.02.21. 16:56:25

@Kardics: Pesten is dívik, bár itt aki megszűnőből/kanyarodóból startol az általában jó kocsival van, vagy nagyon rákészül a rajtra. ezek miatt eddig ebből még sosem láttam problémát, mert általában mire az egyenes sávból megindulnak, addigra ő már fél utcát vert a sorra.

qwertzu 2012.02.21. 17:14:49

@Kardics: A kanyarodó sávból egyenesen menőknek lófaszt a seggébe, de annak is kár jogsi, aki ilyen miatt satut nyom.

A poszt viszont elég semmitmondó. Semmi konkrétum, lehet hogy verekedtek, befejezés nélkül kár volt beküldeni.

Alikam 2012.02.21. 17:45:44

Néha én is nekimennék egy-két majomnak, pont amiatt nem teszem ami a posztba is le van írva, hogy ahhoz nekem is állatkodni kéne az úton, egy hülye miatt meg nem fogok kockáztatni.

(---Flúgos Buszos---) 2012.02.21. 17:50:00

@Kardics: Nekem is volt,egy szakadt trélerrel voltak,és én is rájuk dudáltam,hogy a busz előtt ilyet nem játszunk,a 30-as táblánál 30-cal ment és direkt fékezgetett,azt hitte jól megbüntet,de közben az utasokat szidta,mert mindig fékeznem kellett tök fölösen. Minek szivat másokat,akik nem is tehetnek róla,nem is értem.

(---Flúgos Buszos---) 2012.02.21. 17:51:37

LETÍCIA!!!!!!!!!!!!!!!!

Az a busz nem büdös!!!! Inkább a szád lehetett,ami megcsapta az orrodat.

Azoknak a buszoknak már illatuk van. Gázolaj "parfüm"

heidt 2012.02.21. 18:03:50

@Kardics: Nem csodálom, mert agyrém ahogyan a fehérváriak (meg még néhány másik város) vezetnek. Tötyögnek, bénáznak, stb. A lámpák eleve 2x - 3x lassabban váltanak, mint Budapesten, vagy Európa nyugatibb felén. Vársz 5 percet a zöldre, majd végre indulnál, de az előtted álló fehérváriak még percekig keresik az egyest. Naná, hogy ez kissé idegesítő. Ezért történik meg, hogy a szélső sávból indulnak azok, akik megtanultak elindulni zöld jelzésre. Koccolni, meg satuzni csak a bennszülöttek szoktak, de csak azért, mert néhány fehérvári időnként utánozni akarja az idegeneket.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 21:23:08

Akinek hiányzik a 'tesztoszteron' a posztból itt van egy forrófejű jegesember. Szerencsére csak a szája volt nagy.

www.youtube.com/watch?v=5w07V2Ty6ZE

Igen bringás vagyok. Igen kamerával közlekedem. Nem, nem csak az autósokat pakolom ki, hanem mindenkit, aki nem tud viselkedni az utakon. Ne csak én röhögjek már rajtuk :D

D4D 2012.02.21. 21:25:33

@petrócselly:

A köcsögöknek még nem.

@Kardics:

Ilyet én is csináltam régebben. Mikor tudtam, hogy váltani fog a lámpa, duda és átkiabáltam: " Szevasz Géza! Mi van veled?"
Delikvens néz, áll, nem érti, én meg belövök elé, és még kocc sincs.

D4D 2012.02.21. 21:27:24

@(---Flúgos Buszos---): 300-ért parfümöt veszek!!! 260-ért még nyalok is érte!!!!

D4D 2012.02.21. 21:31:07

@Sajátzsíron:

1 - Aki mutogat (ujj), akkor sem számít kultúrembernek, ha eredetileg igaza lenne.

2 - Sárgánál megállunk, mert 50 rugó!:))

D4D 2012.02.21. 21:32:21

@Sajátzsíron:

Hasonló helyzetben bután szoktam nézni, majd ha van rá alkalom, akkor lámpánál mellé állni, és megkérni, mondja el mégegyszer,mert nem hallottam.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 21:33:07

@D4D: 1 - öhm, nem mutogatam. az nem a középső ujjam, hanem a komplett kezem, amit értetlenbe emeltem fel, hogy mégis mi a baja.

2 - Próbálj meg bringával leejtőn megállni miközben jönnek mögötted autósék és mindenáron át akarnak férni a sárgán.

PonDrow 2012.02.21. 21:33:34

Ha a lámpánál várók egyszerre indulnának a zöld jelzésre, nem arra várva, hogy az előttük levő elinduljon, akkor sokkal több autó jutna át egy-egy zöldön. Persze, aki elalszik, azt megtolnák. :D

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 21:33:57

@D4D: Én speciel mosolyogtam rá. De sajnos csősálat hordok így ezt nem látta :P

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 21:47:16

@Sajátzsíron: az egy 100KHUF -os kanyarodás volt részedről. remélem rendszámot raknak a seggetekre. megérdemelnétek.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 21:54:12

@donfuligjimmy: Ez az előbb még csak 50k volt. Tudom, hogy rossz a helyzet itthon, de hogy ilyen gyors legyen az infláció...

Amint már írtam én szívesen satuzok Neked egyet sárgánál, (merthogy 5 méterre a lámpától ez erős satu lett volna) de amikor jönnek a seggemben, akkor megér 100k-t a tyúksz@ros életem és inkább átmegyek. És igen, a videón nem látszik, de jött mögöttem egy autós és simán áthajtott a sárgán.

Autóval ez lehet Neked egy egyszerű szitu, de egyszer próbáld meg bejátszani bringán. Én megtettem. A taxis 2 centire tépett el mellettem miközben ráfeküdt a dudára. Szerinte az én hibám volt, hogy nem tud bringást normális távtartással követni...Azóta inkább nem játszom az életemmel.

És tudod mit? Készíts nekem rendszámot, szívesen hordom majd. Nincs rejtegetni valóm. Nem úgy, mint egy rakás embernek, akiknek a fémdobozán van 2db rendszám is.

imittto 2012.02.21. 21:55:52

Posztolót lehet már? Volt már hogy akit másik két hülye verekedése stresszel az minek vezet?

imittto 2012.02.21. 21:58:22

@donfuligjimmy: Mellesleg ha ugyanezt autóval csinálja akkor minden meg van bocsájtva, mert nem tudhatja szerencsétlen hogy a mögötte jövő meg fog-e állni, meg különben is aki először rendőrt fog az autója seggébe sárgánál az a faszagyerek és egy évig dohányozhat a neki kijelölt emelvényen a helyi kocsmában, ingyen sört fogyasztva...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:01:21

@Sajátzsíron: én úgy tudom 100.
Magyarázat az van, szokás szerint. Tipikus bringás. nem vonatkozik rá a kresz ... nincs több kérdésem.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:04:32

@imittto: nemt'om vaze mennyire, de ezzel már elkéstél. Valamelyik kereskedelmi kanális (csatorna) csinált riportot, amikor kitalálták, hogy át kell engedni a puhatestűt a zebrán. Jóképességű sofőr megállt, hogy átengedje a puhatestűt, a sünök meg annak rendje és módja szerint belementek hátulról ...

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:08:55

@donfuligjimmy: Elolvastad, amit írtam? Néztél egy másik videómat is?

Nálam nagyobb KRESZ-nácit nehezen találni a bringások között. Épp tegnap vesztem össze a Magyar Kerékpárosklubbal, mert azt mondták okés dolog járdázni...De tudod mit? Skatulyázz be, ha ez Neked jólesik. De közben készítsd azt a rendszámtáblát nekem ;)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:09:03

@imittto: opsz, az elejére nem reagáltam.
Fenéket. Akkor sincs megbocsájtva. Csak egy dolgot említenék. Követési távolság. Ha ennyire félti valaki az autóját, akkor 1., el se induljon; 2., vegyen tankot; 3., járjon békával (bár az sem egy életbiztosítás ... sőt ... már biztosítás sem jár a jegy ellenében)
Én most reménykedek egy ilyen vadbaromban. Meg kellene csináltatnom a szekér hátulját, jól jönne rá egy betétlap :P

qwertzu 2012.02.21. 22:09:50

@donfuligjimmy:
1. Ha egy 20 tonnás kamion menne mögötted 20 centire, te átmennél a sárgán?

2. Azért mert a rendőrség elkezdett büntetéseket osztogatni sárgán áthajtásért, a bíróságok meg lelkesen pucsítanak, nekünk közlekedők nem kéne egymást baszogatnunk emiatt.

A kresz egész pontosan azt mondja ki, hogyha nem tud biztonságosan megállni, akkor át kell haladni.

"c)20 a kör alakú, valamint a nyilat vagy kerékpárt mutató folyamatos sárga fény a forgalom irányának megváltozását jelzi: az útkereszteződésnél - a kijelölt gyalogos átkelőhely, illetőleg a megállás helyét jelző útburkolati jel, ezek hiányában a fényjelző készülék előtt - meg kell állni; ha azonban biztonságosan megállni már nem lehet, az útkereszteződésen mielőbb át kell haladni;"

Ha ezek után bárkit megbüntetnek sárgán áthajtásért az baj. Sokkal nagyobb mint a bírók nyugdíjkorhatára.

imittto 2012.02.21. 22:12:26

@donfuligjimmy: Nem is véletlenül írtam, itt is ment ezerrel hogy "nem lehet sárgánál megállni, mert belédjönnek hátulról" Még akadt is aki rendőrt fogott így sárga lámpánál - most ne kelljen már megkeresni, még ő volt a faszagyerek, aki bebizonyította hogy egy faszság az egész. Bezzeg ha bringás megy át az más, őt nyugodtan vasalja ki a mögötte érkező 2-3 autó (mert ennél a sárgánál azért annyi még át szokott férni...)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:15:20

@donfuligjimmy: 2x2 sávoson már én is majdnem kaptam hasonló miatt egy sün analizációt. Aztán csak kikerültek balról majdnem elcsapva a gyalogokat. Úgy 5 perc múlva láttam őket kijönni a mekiből pár zacsival. Éhesek voltak na...

Sajnos van egy olyan hátrányom a bringán, hogy nincs féklámpám. Fel szoktam tenni a kezem, de ezt ugye jó előre kell eltornáznom, mert az erős fékezéshez mindkét kezem kell

imittto 2012.02.21. 22:18:50

@Sajátzsíron: "Nálam nagyobb KRESZ-nácit nehezen találni a bringások között" - ha nem is nagyobb, de hasonló lennék. Ilyen sárgánál mondjuk simán megállok ha az út szélén tudok maradni, mert pár autó mögülem még át szokott menni...de itt (cinkosan összekacsintós szmájli) benne volt azért a "had' főjön a feje a dugóban állva, látva hogy jobban halad a bringás" ;)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:20:16

@Sajátzsíron: ~3mp telt el a lámpa besárgulása, és a te áthajtásod között. Ha ennyire félted a tyúkszaros életed, akkor 1., ne a sáv közepén tekerj; 2., vegyél magadnak autót; 3., tömegközlekedj

@qwertzu: c) ha akart volna, 3mp alatt biztonságosan meg tudott volna állni. nézd meg a videót, hamár ennyire büszke rá. 1.07 -nél sárga, 1.10 -nél hajt át. én is szoktam bringázni (igaz, csak tavasztól őszig), érdekes, én meg tudok állni anélkül, hogy átmennének a nyakamon, csak neki nem megy ...

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:24:18

@imittto: :D Ebben inkább az volt benne, hogy egyszer itt már álltam meg az út szélén. Akkor már jóideje sárga volt és az egyik cukorfalat kisteherrel még adott neki egy kövéret úgy 5 centire tőlem. Elég kellemetlen volt. Ez a sáv valami iszonyat szűkös és többször is ki lettem már itt centizve ezért megyek most már a közepén csak így meg ugye satuzgatni nem tudok hacsak nem szeretnék egy új biciklit...meg lehet egy új életet is.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:25:07

@qwertzu: ps.: az szerintem sokkal nagyobb baj, hogy mások szabályszegését hozzuk fel mentségnek a saját szabályszegéseinkre.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:30:31

@donfuligjimmy: Milyen 3 mp???

A Te kedvedért megnéztem az eredeti anyagot vágóprogival. Íme az időkódok:

Sárgára vált: 1:04.669
Átmegyek a vonalon: 1:05.899

1 másodperc. Jó egy kicsit több (2 tizeddel). Ennyi idő alatt komoly mókusreflexekkel kell rendelkezni, hogy:

1) felfogd, hogy sárga
2) hátra tudj nézni, hogy a féktávot betartják e mögötted (bringán ez 1-2sec)
3) fékezz

Ha Te ezt 1 másodperc alatt abszolválod BRINGÁN, akkor hajrá. Próbáld ki egyszer. De sisak legyen rajtad! Meg lehet egy tank kaszni is elkél majd...

imittto 2012.02.21. 22:34:05

@donfuligjimmy: igazad van. de ez egy ilyen ország...

"A politikusok lopnak, nekem is lehet"
"A biciGlisták átmennek a piroson, én megállok a kerékpár sávon"
"Az autósok gyorshajtanak, nehogymá' fájjon a pirosnál jobbra sávszélre a bringával"
stb...
Nem tudsz vele mit kezdeni, itt soha senki semmiért nem felelős. Csak mutogat. Sajnos ezt látom munka kapcsán is, egyértelmű hogy ki cseszett el valamit, akkor is tagad, a számítógép sz@r, rohadt program nem azt csinálja (naná, az olyan), különben is miért velünk foglalkoznak, tegyenek előbb rendet az irodistáknál, csak kint kávéznak a ház előtt, és azt csesztetik aki viszi a kócerájt a hátán...annyira magyar!

qwertzu 2012.02.21. 22:34:58

@donfuligjimmy: De milyen szabályt szeg meg? A szabály az, hogy ha tud álljon meg, ha meg nem tud, akkor tempósan keljen át. Ő ott és akkor úgy ítélte meg, hogy nem tud biztonságosan megállni.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:37:34

@donfuligjimmy: 1) Azért tekerek a sáv közepén, mert itt sportot űznek abból, hogy kicentiznek:

www.youtube.com/watch?v=uWThFZF1cfc

2) Jó veszek. Beállok én is a dugóba, mert nem szokott elég nagy lenni úgyse...

3) A tömegközlekedés mióta biztonságos? :D Amikor legutoljára voltam egy hetes buszon kinyílt az ajtó menetközben...

neoteny · http://word.blog.hu 2012.02.21. 22:46:35

"az agresszív elemek még mindig nem fogytak el az utakról"

Csak a Második Eljövetel után fognak elfogyni.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:46:44

@donfuligjimmy: Pontosan jól látod. 1:08-nál vált a lámpa. 1:09-nél én már átmentem a vonalon (ottan kell megállni serény KRESZ tudásom szerint és nem a zebra közepén, ahol 1:10-nél voltam). 1:12-nél, amikor szerinted odaértem a vonalhoz már a kanyarban járok. Tehát miről is beszélünk?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.02.21. 22:47:52

@Sajátzsíron: ok-okozat. a sáv közepén tekersz lassan (ami neked 20-30 gyorsnak tűnik, az autóval lassú), nem hagysz helyet, hogy biztonságosan kikerüljenek. következmény : centiznek.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:49:32

@donfuligjimmy: A belinkelt videón (amin setét van) NEM a sáv közepén tekertem, hanem a szélén. Egyébként barátunk el se fért volna. Így tudott 40-nel a piroshoz gurulni. Hurrá!

Dr. GGG77 2012.02.21. 22:54:16

Egyetlen egyszer kergettem meg valakit, pár hónapja Szerémin egy Peugeot Partner volt (asszem). Jobbról, index nélkül vágott elém, ha nem fékezek bazi nagyot visz az autóm orrát. Pár sarokkal odébb a Nándorfejérvárira ment. Nem mert kiszállni a kocsiból... :)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:54:48

@donfuligjimmy: Bocs, de ha a megfelelő oldaltáv betartásával történő előzés lehetetlen, akkor igenis defenzíven fogok pofátlanul sávot foglalni. Várja meg míg van hely biztonságos előzésre és én szívesen segítem lehúzódással és enyhe fékezéssel is, mint az több videómon is látszik.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.21. 22:57:56

@Dr. GGG77: :D Elképzelem milyen kedves, mosolygós arccal léphettél oda a kocsijához :D
Legalább bocsánatot kért? Vagy annyira maga alá csinált, hogy már az se ment neki? :D

SvenH. (törölt) 2012.02.21. 23:47:52

nincsen ezzel semmi gond...

legalabb az aggresszor nem lehet biztos hogy egy masik nagyobb vadbarom nem kapja el...

min 2012.02.22. 00:00:14

@donfuligjimmy: Szerintem nálad valami gond van...

Hojlele 2012.02.22. 01:21:45

Ez most tényleg egy poszt? Nem lehetne a nőket diszkriminálni a posztírásból? Sávot váltott index nélkül! Húha! Holnap már nem is eszünk. Nem kéne megírni könyvben? Ha ennyire nem bírja a bp.-i közlekedést, akkor kormány helyett maradjon a fakanál mellett.

Integrált Szerverterror 2012.02.22. 02:01:45

A Honda egy valódi válságautó. Nagy fekete Audi helyett...

(---Flúgos Buszos---) 2012.02.22. 02:30:34

@D4D: Ingyen van BKV-nem e???? Animal Cannibals is megénekelte már!!!

@donfuligjimmy: Gondolom te vagy a mintakép magyarisztánból,aki minden szabályt betart.

Elárulom neked,de egy srác annak köszönheti az életét,mert anno levágtam egy körforgalmat egy kis szar városrészben,ahol nem tudsz egy csuklós busszal kimenni úgy a körforgalomból,hogy a C tengely ne a padkán menjen,ahol a legyúrt padka kő van,ami bármi más,ami a gumi oldalfalát secc-pecc alatt kivágja,mert én nem fogok a garázsban szarakodni gumicserért,múltkor is 2,5 órát elbasztam vele,és nálunk számít a tengelyen töltött idő,így inkább egy járatot csinálok.

Megállok 0-ra az automata és a körbenézés miatt,és a gyerek majd 60-nal a körforgalmon át. Ha én nem állok meg,akkor kb. a gyerek a B tengely körül a busz oldalába rongyolt volna,és ott döglik meg helyben,igazi HMCS volt-néha a szabálytalankodás életet is menthet.

Mezőbándi 2012.02.22. 07:07:46

Nem ismerem annyira a konkrét kereszteződést, de azok alapján, ahol én vezetek, kevesebb lenne az átsodródás, ha mondjuk tisztességesen látszanának a sávok és nem sacc-per-kábé kellene kiszámítani a kanyarodás ívét. Pl. Vágány utcáról balra a Dózsára, vagy különösen az IKEA mögött balra a Nagy Lajosra.

belekotty 2012.02.22. 07:10:53

@Hojlele: Ki fogja tenni hátulra - Főzni se tudok, na és?
Volt már, hogy flegma hülye női vezető akinek beszóltam - ilyen felirata volt hátul - mire nyeglén hátrabökött.
Erre én - Gondolom akkor jól szopsz.
És gázt adva otthagytam.

Pernahajder Viktor 2012.02.22. 07:41:21

Igenis ki kell szállni és megverekedni, akinél van fegyver az pedig használja, nem dísznek van.

egyhatosmotor 2012.02.22. 07:46:30

Sétáltatok már végig a Nagykörúton? Hihetetlen igénytelen... sehol egy normális üzlet, mindenhol csak szakadt gyrosos/kebabos, filléres turkálóbolt, cd-pince stb.

Eltűnt az elegancia :( :(

Flaggx 2012.02.22. 08:21:42

Tegnap pont telibe volt ilyen élményem, megálltam Moszkva tér felé (tudom hogy Széll Kálmán, decsakazértse) menet pirosnál, jobbra mellettem taxi. Meredek nagyban a lámpára (ződződződ) és látom a szemem sarkából, hogy begurul közénk egy robogós. Innen a jelenet nagyrészéről lemaradtam, amit láttam, hogy taxis nyitja az ajtót, majdnem feldönti a robogóst. Ezután még 4 piroson keresztül jöttek mellettem üvöltözve egymással.
Noooooormális?

Volt már hogy engem kicsit megtoltak hátulról (pár km/h-val), gyors kiszáltam megnéztem lett e valami nyom, nem lett, intettem egy mosoly kíséretében a mögöttem jövőnek, és mentem utamra. Ilyen nagyon nehéz ez?

dolgozni kék 2012.02.22. 08:35:47

múltkor én is láttam pirosnál kiszállós, ordítozós ("mit integetsz te köcsög? nyisd ki az ajtót!"), ablakot leköpős szituációt. Az előzményeket nem láttam, de elgondolkoztatott.

Az az érzésem ilyen frusztrált emberből egyre több lesz, és jól teszem, ha egy pici izmot magamra gyúrok és megtanulok valami önvédelmi sportot. No, nem a saját védelmem érdekében, mert maximálisan jól el tudom kerülni a barmokat.. de néha van olyan, hogy segíteni kell a gyengébbnek. És egy átlagos agresszív segg ne félemlítsen meg fizikai erejével.

Dr. GGG77 2012.02.22. 09:07:51

@Sajátzsíron: Csak azt a mély sötétséget, értetlenséget láttam a szemében, ami a rendkívül egyszerű, Neander-völgy típusú emberek sajátja. :)

Moan 2012.02.22. 09:49:48

@Sajátzsíron:

Videózz csak és tegyél fel mindent a Netre és linkeld be ahová csak lehet. Komolyan mondom ez kéne. Én is be akarok szerezni egy kamerát pont a sok idióta vadbarom miatt az utakon. Legutóbb (ugyan autóval voltam) bevág elém egy másik autós indexelés nélkül. Rádudálok és még neki állt feljebb. Az az egy szerencséje volt, hogy a gyerek a kocsimban volt, különben tuti utánamegyek és felborítom az autójával együtt.
Én spec meg ezt utálom. Én is tipikusan az vagyok, aki betartja a szabályokat. Nem egyszer volt már olyan, hogy csak rajtam múlott, hogy a barom nem csinált balesetet.
Persze sajnos egyik sem áll meg izmozni...ó bár megtennék. Jogosan csaphatnám arcon. :)
Szóval a gyengéknek üzenem, hogy nem jobb nagydarabnak sem lenni. Ha meglátnak az autóban inkább elhúznak... Most üldözzem őket vagy mi? :) A feszkó meg ugyanúgy bennem marad csak azért, mert tehetetlen vagyok a szituban. :(

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.22. 09:52:04

@Dr. GGG77: Áh, az olyannal még vitatkozni se éri meg leállni, nemhogy megcsapni. Úgyse érti meg, hogy hülye.

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.22. 09:59:24

@Moan: Ha főként autózol arra vannak nagyon occó kínai kamerák (pár ezer forintosak), amik megfelelhetnek erre a célra.

Az én kamerám egy 14k-s szintén kínai darab, de ez vízálló is.

Oroszoknál, ahol már elszabadult a közlekedési pokol teljesen mindennapos az autóba szerelt kamera.

Ahogy egyesek vezetnek itthon sajnos már itt is muszáj a biztonság kedvéért működtetni egyet. Ma beszéltem egy rendőr főelőadóval (egy életveszélyes autóssal kapcsolatban) és ő mondta, hogy ilyen esetekben elfogadják a felvételt is, sőt, sokat tud segíteni, mert ezt nehéz letagadni és nem kell még egy tanú.

Egyébként én még reménykedem, hogy a netre felpakolás és az esetleges szégyen talán elgondolkodtat egy-két delikvenst, hogy lehet meg kéne tanulni vezetni/tekerni.

Moan 2012.02.22. 10:02:30

@Sajátzsíron:

A minap láttam egy Androidos alkalmazást, ami kameráz, írja mellé a dátumot és a sebességet is...szép nagy felbontásban. Sajnos Winfosos mobilom van, de már nagyon nézegetem, hogy emiatt beszerzek egy Androidos telót is... Elég okos SW-nek tűnt...
De lévén, hogy bringázok meg motorozok is, így nekem is jól jönne egy sisakra szerelhető vízálló cucc...

Moan 2012.02.22. 10:11:48

@egyhatosmotor:

Ebből a városból nagyon sok jó dolog eltűnt és egyre inkább teret hódít a gagyi igénytelenség... De ez is tipikus jele a nemtörődömségnek. Mert ugye a kultúrát ingyen adnák, de a júzer tesz arra ami ingyen is az övé... csak azzal foglalkozik ami pénzért van, vagy még azzal sem.

Csigorin 2012.02.22. 10:23:12

Mar reg ki lett targyalva hogy a sargazas baromsag. A sarga azert van hogy figyelmeztessen a piros eljovetelere, amin MAR nem lehet atmenni. Innentol hamubasult faszsag hogy a sargara meg kene allni, leven nem vagyunk jovobelatok.

Azok meg akik kanyarodosavbol vagnak az egyenesen menok ele, szarjanak sunt. Ki kene erre talalni valamit, mondjuk valami karot, fekvorendort, vagy olyan kerekkidurranto egyiranyusito vasfogakat, vagy aki kanyarodobol nem kanyarodik, azt ott helyben vegezzek ki.

Csigorin 2012.02.22. 10:29:40

Aztan jon majd a sargara figyelmezteto villogo zold. Utana valami okos kitalalja hogy a villogo zold is legyen tilos, arra 25k legyen a birsag. De akkor a villogo zoldre is figyelmeztetni kell, felgyullad majd egy kis kek lampacska. Akkor viszont buntetni fogjak a kek lampacskat 15k-ra. Utana erre figyelmeztetendo villogni kezd majd a kis kek lampacska. Erre csak 10k lesz utana a birsag...

Faszom: legyenek lampak helyett beleptetokapuk minden tyukszaros keresztezodesben, mint az autopalyakon, bedobsz otezret oszt mehecc :)

Moan 2012.02.22. 10:31:51

Az a baj az emberekkel, hogy tele vannak frusztrációval. Ami érthető is. De közben a megoldást ennek a feszültségnek másokon történő levezetésében látják. A bizonytalanban valami biztosat akarnak: saját maguk irányítani a világot amiben élnek. Saját törvények és morál szerint. Aztán ez a szinte kényszeresen önző magatartás vezet a posztban leír szitukhoz. Hatalmat akarnak és irányítani..kézben tartani a dolgokat. Ami egyrészt lehetetlen, másrészt nem megoldás.
Igen.. jól mondta @Flaggx: Tudjunk elnézést kérni ha hibázunk. Engem is csak az szokott zavarni mikor magától értetődő, hogy az elém szabálytalanul bevágó autós (vagy mindegy mi a szitu) magától értetődőnek veszi, hogy övé a város és azt csinál amit akar. Alapból teszek rá, de ha balesetveszélyes számomra, bizony felmegy a pumpa. Ha ez esetben elnézést kér (mert azért ilyen is van), máris minden el van intézve: Ő is tudja, én is tudom. Minden a helyén van.
Van hogy én is sietek és kicsit sem érdekel ki mit szól a vezetési stílusomhoz, de még ilyenkor is van, hogy ha valakit véletlenül megzavarok (letolok picit, vagy elé vágok), akkor kétszer is elnézést kérek.. Sőt olyan is van, hogy letekertem az ablakot és szóban kérek bocsánatot. Az ilyenkor minimum jár a másik félnek. Így korrekt és így teszi helyre a dolgokat. Jöttek már belém amiatt hátulról, hogy előttem satuzott be (megjegyzem szabálytalanul) az autós. Én megálltam a mögöttem lévő meg nem. Persze az első autós szépen elsunnyogott... Kiszálltam, megnéztem, töltöttünk betétlapot, sajnálkoztunk és kezet fogva elváltunk... Megesik. Erre van az autón a lökhárító. :)

Moan 2012.02.22. 10:36:51

@Csigorin:

:) Én rájöttem a megoldásra... Iszonyú lassan közlekedem. Így miden lámpánál szépen meg tudok állni...még a zöldnél is, ha jön a sárga. :) Gyorshajtásért ugye eleve nem büntetnek meg így. :) A táblákat is látom mindet és most már a lámpaváltásokat is ki tudom közben számolni. :))))
Sokkal nyugisabb...és semmin nem idegeskedem. Mindenki nyugodtan megelőzhet, kikerülhet és még a kanyarban kivágós, legyorsulós jampinak sem kell nagyon erőlködnie. :) Béke van azóta és nyugalom az utakon. :) Nálam biztos. :)))))

Gera 2012.02.22. 11:22:57

@Moan: És ez hogy fér össze azzal, hogy "néha te is sietsz"? Olyankor gyökkettő helyett gyökhárommal mész? :)

Gera 2012.02.22. 11:32:04

A napokban rákaptam a dtp nézegetésére, megnéztem vagy ezer videót :) Jók ezek az oroszok :) Az pl lejött, hogy segítőkészek. Gyakran 3-4 autós is megállt egyből, még kisebb baleseteknél is, akár 30milliós autókkal. Volt viszont pár ilyen egymásnak esős videó is. Azokon mondjuk jót röhögtem, amikor kiszállt a barom, feltépte az ajtót, kiosztott pár sallert, mire kiszállt az áldozata és jól szarráverte. Ez azért égő lehet :)

ne most 2012.02.22. 11:33:54

Kedvencem mikor a pirosnál a kerékpáros előrecsorog és beáll a 250 lovas BMW elé, közvetlenül elé.

mohopasi 2012.02.22. 12:02:22

Pirosnál kiszáll verekedni, közben a lámpa zöldre vált, tehát akadályozza a mögötte állót, aki kiszáll verekedni, de mivel már hárman várnak a negyedikből is kiszáll a fószer rendet rakni, és sorolhatnánk tovább. Hol volt ez? Fradi pálya? Nincs több kérdésem :-D (bocs a normális fradistáktól)

Sajátzsíron · http://sajatzsiron.blog.hu 2012.02.22. 14:17:17

@ne most: Az olyannál én is sikítok. Én mindig úgy állok a sorba, hogy köbö vágom hány kocsi fér át a zöldön és minél kevesebbnek kelljen majd megint megelőzni. De ha a lámpa után tötymörög a sor, akkor bemegyek előre vagy ha tudom, hogy nem fogom feltartani őket (30

Sok embernek nehéz előre gondolkodni, az meg, hogy belegondoljon a viselkedésével hány embert szivat...áhhh

''autónepper.'' 2012.02.23. 11:02:48

ne hogy már bevágjon elém a büdös paraszt jóhogy meg torlom! élet halál harcot kell vivni az utakon:D:D:D:D:D:D aki gyenge elhúl!!

na jó félre téve a viccet a suzukis volt a hibás...

Peetee 2012.03.12. 11:41:15

Rengeteg ilyen idegbeteget látni az utakon.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása