Én alapvetően nem vagyok ellene a normálisan, nem sunyi módon végzett sebességmérésnek, aminek az a célja, hogy kiszűrje azokat, akik veszélyesen gyorshajtanak. A következő, aláírás nélkül érkezett fotóhoz viszont sok kommentárt nem fűznék, vonjátok le ti a következtetést.
Túl a sövényen
2012.08.06. 17:04 :: SilentSound
244 komment
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Gabx 2012.08.06. 17:26:11
A rohadék pénzbehajtók viszont szopjanak lovat!
Szputya 2012.08.06. 17:30:05
index.hu/belfold/2012/08/06/ritkan_tortenik_egy_hetvegen_ennyi_halalos_baleset/
"A rendőrség adatai szerint a leggyakoribb baleseti ok a gyorshajtás (26,8 százalék), ezt követi az elsőbbségadás elmulasztása (24 százalék), majd a szabálytalan kanyarodás (14,7 százalék)"
Gabx 2012.08.06. 17:34:28
potha 2012.08.06. 17:51:46
Inkább nevezném szatirikusnak mint igaznak :)
www.vezess.hu/magazin/gyorshajtas_nem_is_olyan/36828/
(---Flúgos Buszos---) 2012.08.06. 17:53:34
Azokat a tábornokokat kellene kipaterolni a rendőrségtől,akiktől mindig el vannak ájulva,mennyi kitüntetés van a válluk.
Mondjuk,azt én sem értem,hogy a rendőrség az adózó állampolgárt igazoltatja,bünteti,a segélyes,lopkodó alakokat felett meg elnéznek.
Várom,mikor lesz itt szemlélet váltás.
kell az 2012.08.06. 17:55:35
Aki gyorsabban hajt mint a megengedett pontosan tudja hogy szabályt szeg, nem mindegy milyen módok kapják rajta
Élkövete, el , akkor meg vállalja a következményeit
Én is szoktam gyorsabban hajtani(hajjaj), és pontosan tudom hogy menyibe kerülhet ez nekem ha megfog a tarfi
Aki nem akar fizetni tartsa be a sebsebég korlátozásokat, bár +10Km/h gyorshajtásért nem szoktak csekket küldeni
Leadfoot 2012.08.06. 17:55:44
Amúgy meg szerintem nem a sunyiság számít, hanem a mérés helye. Legalábbis errefelé túlnyomó részt olyan helyeken mérnek, ahol viszonylag kevés baleset történik (pl. alig van gyalogosforgalom), egyáltalán nem veszélyes útszakaszok, csak épp könnyen gyorshajtásra csábítják az embert - pl. széles, soksávos utak, lejtők, lakott terület vége előtti szakaszok, ahol már nincs épület, csak gaz az út szélén, stb.
fintor 2012.08.06. 18:18:32
fintor.blog.hu/2011/05/16/bujkalunk_es_merunk
d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2012.08.06. 18:21:04
felvilágosító 2012.08.06. 18:29:23
Parajpuding 2012.08.06. 18:33:56
felvilágosító 2012.08.06. 18:34:07
mement 2012.08.06. 18:34:59
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.08.06. 18:36:17
A valóban veszélyes útszakaszokon kellene mérni - de azokon addig, amíg a statisztika nem javul, és én ezeket ki is tábláznám pl.: "Radar Control" -, és nem pedig a lakott területen belüli 40-es, 30-as tábláknál b@szogatni az autósokat!
És tényleg az a baj, hogy nem akarják "megszüntetni", bemérni a veszélyes útszakaszokat, hanem csakis pénzbehajtás van!
Ahonnan a legegyszerűbben, legolcsóbban (értsd nem kell kiautókázni a városon kívülre) a legtöbb lét lehet beszedni!
A ködlámpás hülye gyereket, lakott területen belül tényleg nem szedik ki! Lehet, hogy nem is tudják, hogy van ilyen szabály...
DartagnanX 2012.08.06. 18:37:35
jelentéktelen alak 2012.08.06. 18:41:50
Ha 90 a megengedett, akkor miért kell 110-el menni?
Ha nem a figyelemre, hanem a gyorshajtásra vadásznak, akkor azt miért kellene feltűnő módon tenni? (Ha látod a trafit, akkor nyilván nem fogsz gyorsan menni)
Valóban mocskos pénzbehajtás, de roppant igazságos. Nem kell mindenkinek fizetnie, csak annak, aki ezt kiérdemli/kikényszeríti.
Meggyőződésem, hogy a látványos, vagy figyelmeztető táblás sebességmérés, nem a gyorshajtók ellen jó, hanem a bambák ellen. Az is fontos, de a gyorshajtók ellen úgy nem lehet védekezni. Bár az is igaz, hogy a figyelmes gyorshajtó kevésbé veszélyes, mint egy bamba. Akár gyorshajtó, akár nem a bamba.
RaveAcE 2012.08.06. 18:52:31
Borogy 2012.08.06. 18:58:04
Ez nem megelozes, ez csak penzbehajtas.
Nyugaton ha sebessegmero kamera lesz, tudatjak az autossal (Francia o., Anglia). Az megelozes!!! olyankor lassitanak.
De ezek a sunyik, csak a kocsog Kolompar Viki cigo penztarcajat tomik. Ezek az igazi sakk parasztok...
Borogy 2012.08.06. 18:59:54
poa ogapo 2012.08.06. 19:01:47
Mi értelme lenne, ha tudjuk, hol mikor mérnek ott betartjuk a sebességet máshol ahol tudjuk, hogy nincs ellenőrzés ott pedig nem.
D4D 2012.08.06. 19:02:03
Amikor két farok nem képes felbecsülni egymás sebességét egy belátható egyenes szakaszon, és lesz egy frontális baleset, akkor utána leviszik a sebességet hatvanra.
Tételezzük fel, hogy mindenki betartja, és 60-al megy a SAJÁT órája szerint. Ekkor alakulnak ki sorok, ahol az első csak 55-el megy, többen mögötte.
Ilyenkor szoktam káromkodni, hogy legalább 60-al mehetnénk, hisz az én órám szerint lehet, hogy csak 52-vel megyünk.
Mivel az ilyen sorokban nem jellemző az előzést végző jármű számára helyet hagyni, ezért az ilyen sorokban 3-4 autót is meg szoktam előzni egyszerre.
Ezt 60-al végrehajtani reménytelen, ezért még ha be is tartom a 60-at, az előzés ideje alatt egyedül az előzés biztonságos befejezése számít, nem az, hogy 60-al poroszkáljak egy 52-vel haladó mellett.
A sorban elöl haladó frusztrált emberben egyszer csak elpattan a cérna, és ő is előzni kezd, azonban nem néz a tükörbe, nem tartja magát ahhoz, hogy ha őt elkezdték előzni, akkor ő már nem jöhet ki. Egyszerűen kirántja a kormányt 55-el egy 90-el haladó autó elé.
És ennek a balesetnek is a gyorshajtás az oka, holott ha belegondolsz, nem.
nagyon_buta 2012.08.06. 19:03:19
D4D 2012.08.06. 19:06:34
A cikkhez kapcsolódó szavazás érdekes....
És elgondolkodtató (lehetne, ha a tevében tudnának gondolkozni.)
jelentéktelen alak 2012.08.06. 19:08:24
dr. Bubó 2012.08.06. 19:08:34
mit sunyiznak ezek a qva sünök a bokorban???
mijjen ország ez??? jaa orbánia... akkor jo...
dr. Bubó 2012.08.06. 19:12:08
mert aki bokorban sunyizik, azt megb@szzák...
rohat aljas g@cik... mijjen ember az ijjen ????
az objektívhez sunyiban csinálnak videót???
és közben a külföldi rencámosokat b@sznak megállítani...
ez má nem rendőrség... ezek bokorugró sünök...
összes megvetésem az övék... mijjen lelkület ez ???
aNorek · http://jay.hu 2012.08.06. 19:12:14
jelentéktelen alak 2012.08.06. 19:14:12
Előzés ideje alatt sincs feloldva a sebesség határ. Előzésnek is meg vannak a maga szabályai.
Akiről Te írsz, az megsértette az előzés szabályait és gyorshajtó is.
Szerintem az, hogy a gyorshajtás a legtöbb baleset oka, nem azt jelenti, hogy a gyorshajtás nem párosul más-más okokkal. Csak azt, hogy a baleseti okoknál, a leggyakrabban ez is ott van.
D4D 2012.08.06. 19:14:34
Én elég sok helyen leszarom nagy ívben a sebességkorlátozásokat.
Ahol rendszeresen járok, ott betéve tudom, hol kell figyelni a trafira.
Ellenben nem megyek gyorsan óvoda, iskola mellett. Nem megyek el gyorsan egy megállóban álló busz mellett, mert esetleg valaki kiléphet.
Amikor éjjel 90-el tekerek a városban, akkor is el tudom engedni a zebrán a gyalogost.
Vannak olyan országúti szakaszok, ahol 160-al megyek, és úgy hagynak ott, mint ha állnék.
Tágabb családomban (unokatestvérekig bezárólag) az objektív felelősség és a 300 ezres bünti bevezetése óta elmúlt években a becsült futásteljesítmény 3,5-4 millió km. Ezt 15 fő kocsikázza össze, akik közül három nagyon betart mindent, nyolcan teszünk rá, de figyelünk. A többi a kettő között. Eddig egy csekket kaptunk.
Egy csekket kaptam eddig, Ferihegyen, azt sem gyorshajtásért. Azt is eltörölték utólag.
dr. Bubó 2012.08.06. 19:17:13
"nem a látási és útviszonyoknak megfelelően megválasztott sebesség, azaz a relatív gyorshajtás"
gondojj bele agyatlan honnan a lóf@szból tudnák a karambolozók sebességét, amikor legtöbbször ezek a qva sünök SEMMIT sem tudnak...
egyébként is hogy hihecc ijjet??? hogyan lehet CSAK gyorshajtással balesetet okozni ?????
ha szépen 220 szal mész egyenesen, akkor nincs gond...
nagyon kevés a kisodródós baleset...
nyilván balf@sz kijön eléd, vagy nem ad elsőbséget, vagy előz amikor jönnek szembe...
önmagában gyorshajtásból nem lehet baleset... (pusztán a kanyarban kisodródás)
egyébként is mijjen felesleges az egész ha 70 ig bárki mehet a faluban... a felett meg csak aki lexarja... amióta objektív van, van egy réteg aki LEXARJA...
dr. Bubó 2012.08.06. 19:18:36
főleg ha szlovák renccámmal nyomul
dr. Bubó 2012.08.06. 19:20:12
szerinted egyik reggel felkelnek, hogy "megvilágososodott" minden félázsiai barom?
párszor addig még ki kell rángatni őket a bokorból...
énisfélek 2012.08.06. 19:26:26
Szeretnék olyan sokáig élni, hogy egyszer láthassak rendőrt, amint pl megbüntet egy olyan autóst, aki nem tartja be pl a jobbra tartás szabályait.
dr. Bubó 2012.08.06. 19:27:19
százszor hatékonyabb lenne a JOGKÖVETŐ MINTA
-pl ha a fides mafia/közgép stb nem lopna...
és a betartható jogszabájok+ működő szolgáltató hivatalok...
én a POZITÍV MINTÁBAN hiszek...
tehát ha az álampárt nem lopna...
nem menne lézerblokkolóval stb...
így gyakorlatilag a balesetekért MIND ŐK A FELELŐSEK
énisfélek 2012.08.06. 19:31:03
Bezzeg az útszéli pénzbeszedés, annak minden fajtája olajozottan megy...
nincs_nick 2012.08.06. 19:31:52
Műszaki miatt le kellett vennem az 50%-os fóliát a kocsiról (btw, annyira látszik a fehér üvegen, hogy konkrétan a D Corsa gyári zöld üvegei sötétebbek, pedig azoknál elvileg 70% felett van a fényáteresztés) hát konkrétan meghülyül az ember maxon járó klímával is a 30+ fokban 10 perc után. Fóliával semmi gond nem volt. De ez ugye nem gond és a felelősséget sem vállalja érte senki, inkább tiltják és megölnek közvetve sok embert...
Frank99 2012.08.06. 19:34:08
haha.
ahogy nekik (politiker), nekem is fenn van a blokkoló már 5 éve(amíg lehet...) abszolút nem érdekelnek a hülye táblák. ahogy a közlekedés, az útviszonyok engedik, úgy megyek. ritkán kirívóan, de tempósan.
a gagyimami(papi)kat lakotton kívül 60-al, lakotton belül 40-el mikor szedik ki a közlekedésből????
majd ha fagy? akkor én is majd akkor táblaszerint, majd ha fagy....
dr. Bubó 2012.08.06. 19:35:42
de megjegyezném hogy a cikkben is benne van hogy éves szinten tovább csökken a balesetek száma...
PONT ANYNIVAL AMENYNIVEL kevesebb benzin/gázolaj fogy...
tanulság: ha nem lesz üzemanyag nem lesz közlekedés akkor nem lesz baleset...
ha rendőr nem lesz a bokrokban akkor a bűnözés is megszűnik...
dr. Bubó 2012.08.06. 19:38:33
a politikusok nagyon sokat lopnak... 57 ezer milliárd van külföldön... ez pont 3szor az álamadóságunk...
nagyon nagyban lopnak a kiválcságosak,
akik pedig a (betarthatalan) szabájokat betartyák és adóznak stb azok a LÚZEREK....
felvilágosító 2012.08.06. 19:42:42
Quentin, Montargis-ból (törölt) 2012.08.06. 19:42:50
„... (Ha látod a trafit, akkor nyilván nem fogsz gyorsan menni)...”
No de nem erről kellene szólnia? Nem ez lenne a lényege?
Nem pedig a pénzbehajtás.
SPU 2012.08.06. 19:46:07
jani74 2012.08.06. 19:47:50
1. A szabályokat mindig be KELL tartani.
2. NINCS jogod egyetlen tábla utasítását se felülbírálni, még akkor sem, ha az egy ottfelejtett tábla.
Ez nem olyan óriási követelmény, de dumálni könnyebb. Csak ennyi kell, és soha nem fogsz fényképet kapni, vagy jobb hülyének lenni, és sokat fizetni.
Frank99 2012.08.06. 19:49:12
vagy egy cég, aki épp' elkérte kölcsön.....
ez a nagy divat...
aztán az a cég egész' véletlen, megy a levesbe....
Frank99 2012.08.06. 19:52:27
megjött az első:
jani74 2012.08.06 19:47:50
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.08.06. 19:53:20
dr. Bubó 2012.08.06. 19:54:11
ergó te egy buta hivatalnok lehecc csak... vagy egy nyugger ?!?
de mindenképp te vagy a kalapos szuzukis...
Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 19:54:27
Így kell ezt csinálni.
Ki kell szűrni a rohadék bűnöző, potenciális gyilkosokat.
felvilágosító 2012.08.06. 19:55:38
Frank99 2012.08.06. 19:57:04
nem bántsd!
:-)
Frank99 2012.08.06. 19:57:33
ne...
dr. Bubó 2012.08.06. 19:58:12
qva demagóg szöveg...
nyilván az élet egyik területén sincs eséje...
az ijjen félázsiaiak elnyomására találták ki a szabájokat...
sikerült is, sötétségben tartani őket... mint jani74 mutattya...
dr. Bubó 2012.08.06. 19:59:44
movhu 2012.08.06. 20:01:13
- Az, aki egyszer 4500 km-rel árulta a Szuperinfóban a 4 éves Suzukiját
- Vagy az, aki külterületen 70-e tolja az autót mögötte 2 km-es kocsisorral, de ezt a következő település belterületén is tartja
- Esetleg az, aki az autópálya kivezető szakaszán stabilan 60 km/h-val megy a belső sávban, és közben szidja a sok idiótát, aki a külső sávokban szabálytalanul 65-el előzi, egyébként 70 km/h korlátozásnál, mert hát jobbról előzni tilos.
- Stb. közveszélyes cselekedetek
Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 20:02:11
Ne feledd ki azt az apróságot, hogy a német a böszme tepsijével is kimegy a szélső sávba, és teper ott 400 métert, miközben az öntudatos magyar beáll a belsőbe, oszt szarik mindenkire, mert a KRESZ-ről még életében nem hallott.
Kicsit más arrafelé a közlekedési kultúra. Ott van. Nálunk meg vadparasztok száguldoznak, és kiborulnak, ha valaki nem hajlandó nyomni azért, mert utolérte valami idióta.
felvilágosító 2012.08.06. 20:03:16
index.hu/gazdasag/magyar/2012/07/23/birsag/
és nem arra mennek, hogy ha nem hibázol meg sem állítanak, hanem arra, hogy úgy is találnak valamit. (eü doboz nem ég az ízzó, stb. valamit mindíg találnak.
jani74 2012.08.06. 20:07:00
Az említett márkához még nem volt szerencsém.
Felesleges minden félremagyarázás, a játékszabályok azért vannak, hogy azok szerint játszunk. Gondolom Te se játszanál szívesen egy csalóval.
Frank99 2012.08.06. 20:08:15
sztem te rendőr vagy.
felvilágosító 2012.08.06. 20:12:15
jani74 2012.08.06. 20:13:48
felvilágosító 2012.08.06. 20:21:50
qwertzu 2012.08.06. 20:26:10
Szánalmas.
kuki123 2012.08.06. 20:28:33
de jobbat mondok 26,8+24+14,7=65,5%..naccerű.. és a többire
@jani74: istenem csak egyszer adja az ég hogy 30-as táblánál lekapjanak 52-vel...meg tanulod egy büdös életre, hogy 30-as táblánál (a semmi közepén) 20-al kell vánszorogni.
Jah nem...
...mert hogy egyszerűen az élet olyan, hogy soha nem tudsz 100%-ig megfelelni és felkészülni minden elvárásnak, és abszolút szabálybetartó lenni, akár mennyire is törekedsz rá...
és a rendőr ezt 1000%-osan kihasználva megbasz
É2I 2012.08.06. 20:30:17
Mert ott a rendőrt arra tarják, hogy azt betartassa.
Itt bokor mögül trafiznak és ennyiben ki is merült a KRESZ betartatása. (Meg mondjuk városban poroszkálnak előtted 15-20-al és, ha megelőzöd őket egyből utánad tepernek egy kis vegzálásra.)
Aztán jönnek a hülye statisztikájukkal, hogy gyorshajtás. A relatív gyorshajtást mindenre rá lehet fogni, mindenre: köcsög demagóg duma, semmi több.
qwertzu 2012.08.06. 20:33:54
jani74 2012.08.06. 20:35:31
SPU 2012.08.06. 20:47:52
christophe 2012.08.06. 21:04:21
Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 21:04:29
Biza. És aki ott nem tartja be, azt egy életre megtanítják arra, hogy legközelebb odafigyeljen.
Ezzel szemben nálunk ha csak azt a néhány posztolót veszem, aki itt visong, az alap hozzáállás az, hogy mindent szabad, és az anyját a rendőrnek, mert megpróbálja betartatni a szabályokat.
No, ismét csak azt tudom mondani, amitől itt már sokan kiborultak, hogy elsőként a fejekben kell rendet rakni, mert amíg "balkáni kivagyisággal" vannak tele értelem helyett, addig nem lesz rend.
Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 21:05:19
Csessz ki velük. Tartsd be a sebességeket.
dr. Bubó 2012.08.06. 21:17:17
@christophe: csak ez maradt ki a dúcse magánhatcsereg...
dr. Bubó 2012.08.06. 21:19:00
több millás felszerelés amihez kicsi is elég lenne...
mi a lóf@sznak két fegyveres sün egy trafipaxhoz????
főleg hogy az egyik gyakorló szakközepes... aki KÖZBIZTONSÁGRA veszéjes... elveszik tőle a fegyvert és azzal bűnöznek (mostanában történt esetre célzok...)
vakapad 2012.08.06. 21:21:45
Az utóbbi időben eltűntek az utakról az őrültek. Hálisten. Ennek köszönhetően:
"Beváltotta a hozzá fűzött reményeket az objektív felelősség elve, hiszen 2008-as bevezetése óta jelentősen javultak a baleseti statisztikák."
Maradtak a hülyék. Tessen gondolkodni azon, hogy őket hogy lehet bemérni.
prérikutya 2012.08.06. 21:27:36
Melyik a szakközepes?
Kitől vették el a fegyvert?
Don Quixote de la Ferko 2012.08.06. 21:27:42
"Az utóbbi időben eltűntek az utakról az őrültek. "
Ez igaz. Érezhetően kevesebb a dühöngő ámokfutó.
Bár ma délután láttam egy zseni Hyunday mikrobuszt, láthatóan életbevágó volt nála, hogy 3 másodperccel korábban érjen le a rakpartra, ahol ilyenkor már általában be van állva a Margit-híd előtt a sor.
dr. Bubó 2012.08.06. 21:29:08
szval ha pisztoj kell hívd ki a sünöket...
Yogi 2012.08.06. 21:29:15
prérikutya 2012.08.06. 21:31:02
Nos, akkor ki kell ábrándítsalak, de ez így ebben a formában baromság.
Tudod a Blikkből nem érdemes tájékozódni.:-)
Éhes_ló 2012.08.06. 21:35:39
"streetfighter" 2012.08.06. 21:38:50
Oda állnak, ahol még a szabályokat általában tisztelők, de éppen elbambulók is belefuthatnak a mérésbe.
prérikutya 2012.08.06. 21:40:58
Elbambuló... :-)
Ha egy vasúti átjárónál bambulsz el, annak nagyobb ára van.
Ergo, nem éri meg elbambulni, főleg, ha az ember közlekedik.
jelentéktelen alak 2012.08.06. 21:50:47
"No de nem erről kellene szólnia? Nem ez lenne a lényege?"
Nem arról kellene szólnia, hogy rábírják a vezetőket, hogy MINDENÜTT szabályosan közlekedjenek!
Vagyis nem csak ott és akkor, ha látja a trafit.
kalandfereg 2012.08.06. 21:58:20
Már hogy szűrnék ki a gyorshajtókat, ha a nyílt színen mérnének?
Akkor sokan, akik észreveszik őket, villogással értesítenék a szembejövőket, így az ellenőrzés nem töltené be a feladatát, mivel a gyorshajtók arra a pár méterre lelassítanának, elhagyva a mérőpontot pedig folytatnák az ön- és közveszélyeztetést.
Van ebben logikai bukfenc? Én eccerű ember vagyok, talán azért nem látok...
jelentéktelen alak 2012.08.06. 22:02:55
agresszív öregasszony a billából 2012.08.06. 22:02:57
mahet 2012.08.06. 22:08:00
Nem tartják be a kreszt
Bliccelnek a buszon
Mutyiznak az orvosnál
Adót csalnak
Nem dolgoznak a munkahelyen (hiszen köcsög vállalkozó vagy multi)
Aztán anyáznak, ha a többi honfitársuk is hasonlóan viselkedik, pl a rendőr/ügyintéző nem kedves hanem szivat.
Logikát és kritikus gondolkozást kellene tanítani az általános iskolában, akkor talán már az óvoda után eltűnne az egymásra mutogatás.
élsportvstömegsport (törölt) 2012.08.06. 22:25:34
a kalapos ember a yardot hívta. az útról másfele nem lehetett letérni. a sofőr meg azt mondta, hogy ugye összedobjuk a pénzt.
a lószart és a sofőr fizetett.
a yard és a kalapos persze faszkalap és troll, ugye?
dr. Bubó 2012.08.06. 22:27:51
Bélabáttya (törölt) 2012.08.06. 22:28:18
Egyszer szervezzünk már le egy-két „büntetésmentes” napot. Azaz ne menjünk kocsival, vagy ha mégis akkor látványosan legyen mindenkinél, minden rendben. Közben közben persze, ahol csak rendőröket látunk, kérjünk tőlük valamiért segítséget, információt, had dolgozzanak is egy kicsit...
seepheerd 2012.08.06. 22:29:56
fda 2012.08.06. 22:32:45
Elsősorban onnan, hogy nem olyan agyatlanok, mint te.
A baleseti helyszínelés egy szakma, a féknyomokból és az autók illetve tereptárgyak (pl. szalagkorlát) sérüléseiből igen jól becsülhető, hogy melyik jármű mennyivel ment.
Az nem számít hogy 50 vagy 52, de az már igen, hogy 50 vagy 80 és ezt tutira megmondják akkor is ha máshogy "emlékszel"
D4D 2012.08.06. 22:34:09
prérikutya 2012.08.06. 22:34:36
Pedig most elég szépen beidult a besúgó gépezet. :-)
élsportvstömegsport (törölt) 2012.08.06. 22:36:01
D4D 2012.08.06. 22:39:02
Kicsit más arrafelé a közlekedési kultúra. Ott van. Nálunk meg vadparasztok száguldoznak, és kiborulnak, ha valaki nem hajlandó nyomni azért, mert utolérte valami idióta.
Nem kell nyomnia, elég, ha kihúzódik.
D4D 2012.08.06. 22:41:24
Tavaly Zsámbék és Herceghalom között kint volt egy 30as tábla egy úthiba miatt, ami utána 5,2 km hosszan nem volt feloldva. Se földút, se feloldó tábla, semmi. (A földutakat a kurvák miatt megszüntették)
Te itt ugye 5,2 km-t teszel meg egy nyílegyenes jó minőségű úton 20 km/h-val?
villamos alóli kacaj 2012.08.06. 22:42:50
" a látható rendőrség ".
Egyébként, meg ha hülye vagy ahhoz, hogy a "lábaddal" tartsd be a sebességet, vegyél tempomatos autót!
Ha titokban csalod az asszonyt, az nem ment fel, hogy ő a bokorból távcsővel kukkol!
dr. Bubó 2012.08.06. 22:44:40
a cigánygyerek otthon csetelt tovább nyugottan...
de nem vennék rá mérget hoyg egyedül volt... enynit a feldrítésről...
a cigányok BANDÁBAN nyomulnak... MINDIG... legalább 2-3... vagy aki vitte kocsival a hullát...
de egy el szokta vinni a balhét... főleg ha kiskorú vagy bűntetlen...
C I G Á N Y K O D N A K
szóval ne hidd hogy felderítve...
prérikutya 2012.08.06. 22:45:32
Senki sem tart fegyvert a fejedhez, hogy ennyivel menj.
Ha túlléped, meg vállald be, ha bukta van, erről szól. Csak soken ezt elfelejtik.
Egyébként meg kb. 48 km/h-ig még jó vagy. :-)
Tettél bejelentést, vagy érdeklődtél, hogy miért van kint a tábla?
D4D 2012.08.06. 22:46:32
A bécsi körgyűrű tele van rakva trafival. Nyíltan, láthatóan. Nem is megy gyorsan senki.
Pedig lehet, hogy egyik dobozban sincs műszer.
(Doboz helyett már újfajta cuccot telepítettek)
dr. Bubó 2012.08.06. 22:47:11
index.hu/belfold/budapest/2012/08/06/vademelesi_javaslat_csipak_peter_ellen/
prérikutya 2012.08.06. 22:49:08
Ja, mert Te rögtön tudtad, hogy Ő volt, meg hogy hol van.
Azért jó, hogy ennyire tájékozott vagy ebben az ügyben is.
Blikk prémium előfizető vagy? :-)
"streetfighter" 2012.08.06. 22:50:22
Nem állok neki magyarázni, mert aki vezet az érti, az okoskodóknak meg mics értelme elkezdeni.
D4D 2012.08.06. 22:51:09
Megfogtad a lényeget.
Harmadik nap a tábla már nem volt ott. Valaki intézkedett. Azóta az intézkedőnek van egy 30-as táblája a kertben.
Egyébként elírás van, nem emlékszem már, hogy 20 vagy 30.
dr. Bubó 2012.08.06. 22:51:25
nehogy csalóggy most szólok: DRÓTON RÁNGATYÁK őket...
ott a szigeti ügyek... 5éve még öngyilkosak lettek a srácok... megverték magukat és vízbe öngyilkoltak...
na haggyuk...
de konkrétan megloptak sünök minket a balaton fővárosában ;)
prérikutya 2012.08.06. 22:53:49
Nem kell magyarázni, a járművezetés veszélyes üzem. Ennyit a felelősségről, meg a bambulásról.
prérikutya 2012.08.06. 22:56:55
"ott a szigeti ügyek... 5éve még öngyilkosak lettek a srácok... megverték magukat és vízbe öngyilkoltak..."
Bizonyította valaki eddig az ellenkezőjét?
"de konkrétan megloptak sünök minket a balaton fővárosában ;)"
Más országban is van korrupció. De tegyél feljelentést, de gondolom az már nem megy.
dr. Bubó 2012.08.06. 22:58:05
hivatal ellen a hivatalban :)))) ja ja... majd fárasztom magam...
a félázsiaiakkal.))) ja ja
inkább meglopom őket én is ha alkalom adódik...
prérikutya 2012.08.06. 22:59:26
"inkább meglopom őket én is ha alkalom adódik..."
Akkor sokkal különb nem vagy tőlük.
tundrazuzmo (törölt) 2012.08.06. 23:07:34
Kertvárosban, 30-as övezetben 29-cel megyek, négy szemmel figyelem az esetleg kiguruló labdát, kisgyereket, babakocsit. Autóstársaim 50-60-nal repesztenek ugyanott.
Kétsávoson, zebránál fékezek, nem csapom el a másik, előzékeny autós elé már beóvakodott gyalogost. Autóstársaim "nézd a paraszt, mér fékez? mingyárt leelőzöm végre" felkiáltással 60-70-nel húznak el ugyanott.
Nem vagyok erre büszke, nem tartom magam jobbnak a többi autósnál. Annak viszont jobb, aki velem találkozik, mert egy veszélyes helyzetből sérülés nélkül kerül ki, vagy nem is áll elő ilyen veszélyes helyzet. És nekem ez számít, az emberélet, ami megmarad, ha vigyázunk rá. A rendőrt meg leszarom, de magasról.
Bikfenc 2012.08.06. 23:14:22
"Már hogy szűrnék ki a gyorshajtókat, ha a nyílt színen mérnének?"
A megszokás nagy úr!
Én elég sokat járok egy közeli faluban, ahol "mérni szoktak" nyiltan, az út szélére kiállva. Tudom, hogy itt mérni szoktak, ezért nagyon kínosan figyelek arra, hogy legalább 5 km/h -val lassaban menjek, mint a megengedett. De nem csak én, hanem a többiek is. 45-50 km/h-val megy mindenki, mert "itt mérni szoktak"
Igaz, hogy én már két éve nem találkoztam rendőrautóval az út szélén, de MINDENKI lassan megy, MERT ITT MÉRNI SZOKTAK!
Na, ennyi az értelme annak, hogy nyíltan és nem bújkálva, pénzt behajtása gyúrva mérnek.
jani74 2012.08.06. 23:20:34
tundrazuzmo (törölt) 2012.08.06. 23:31:44
Érdemes megnézni a cikkhez mellékelt képeket. Az egyiken egy szutyokrobogó hever, amire fel nem ülnék, főleg nem harmincöt fokban, bukósisak nélkül. A másik egy Suzuki, a harmadik egy harmincéves szutyok Lada. A Suzuki még nem volt bontóérett, de a többi cucc minimum életveszélyes, már hatvannál is.
Másik. Sok parasztot jól befenyítenek a 30, 100, 200 ezres bírsággal, hogy nehogy gyorshajtson. Na, az ilyenek kezdenek bele egy előzésbe 91-gyel, ötösben, mert félnek, hogy gyorshajtás lesz. Az nem lesz, viszont frontális ütközés az lesz, mert a paraszt azt nem méri fel, hogy ha 1-5 km/h különbséggel előz, akkor akár fél percig is eltarthat a művelet, ezalatt pedig sok veszélyes dolog történhet. Nem lenne egyszerűbb egy visszahármasba, kövérgáz, 120-szal előzni? Tartana 3 másodpercig, és veszélyes sem lenne.
Szóval a rendőrségi statisztika sz*r, semmit sem ér, azt sugallja, hogy a gyorshajtás a felelős a balesetek negyedéért. Pedig a vezetni nem tudás, és rossz helyzetfelismerés, és a beszariság miatti pánikdöntések okozzák a balesetek 100%-át. A gyorshajtás nem ok, hanem következmény. Az előző okok következménye. Vagy a helyszínelő rendőr hozzá nem értésének következménye, aki ráfogja, hogy "gyorshajtás volt", mert csökött agyacskájával nem fogja fel, hogy valójában mi történt.
Inkább az okokat kellene megszüntetni, a rossz helyzetfelismerést, a pánikot és a rutintalanságot.
Be akarják szedni évente a nagy sápot? Tegyék kötelezővé a vezetéstechnikai tréninget évente, kétévente, a műszaki vizsgával együtt, vagy akármi! Inkább erre fizessünk 30 ezret, mint egy kint felejtett 30-as táblánál 45-tel tötymörgés miatt, és a szerzett rutin mentsen meg emberéleteket!
dr. Bubó 2012.08.06. 23:38:23
"Szóval a rendőrségi statisztika sz*r, semmit sem ér, azt sugallja, hogy a gyorshajtás a felelős a balesetek negyedéért."
ebből a félázsiai agyatlan (buta lusta) paraszt (mint jani74) arra következtet hogy őt nem éri semmi baj ha betartya a sebességhatárokat :)))
és jól meghal a zombi és a csalággya is:)))
jani74 2012.08.07. 00:07:03
Még mindig itt tartasz? Késő van, menj, és fuss ámokot az ötösön, ha az neked jólesik.
Integrált Szerverterror 2012.08.07. 00:12:20
mis 2012.08.07. 00:27:29
Ezzel szerintem csak az a legnagyobb baj, főleg az automata kamerák korszakában, hogy a rendőr helyére tehetnénk akárkit, úgyis csak az a dolga, hogy vigyázzon a kamerára. (azt javasolni sem merem, hogy sok helyre kitehetnének automata sebességfigyelő kamerát)A rendőrség pedig foglalkozhatna az egyéb dolgokkal.
Gabx 2012.08.07. 00:31:37
Gabx 2012.08.07. 00:33:53
Gabx 2012.08.07. 00:43:02
És ha a sok szabálykövető faszhuszár megint elkezdi nekem hogy márpedig a kereszteződés és a buszmegálló miatt indokolt a 30, akkor minden kibaszott buszmegálló és kereszteződés előtt fékezzen le 30-ra!!! Aki pedig ezt nem teszi meg az befoghatja a pofáját!!!
D4D 2012.08.07. 01:16:34
Minimális pénzbüntetés esetén nem vonják be a jogsidat, sőt! NEM VONJÁK BE A JOGSIDAT, HA FIZETSZ!
"Egyikük egy BMW tulajdonosa volt, aki az M8-as autópályán a 100 km/h-s korlátozás hatálya alatt 193 km/h-val közlekedett - vesztére. Az autópálya-rendőrök nem sokkal szabályszegésének elkövetése után megállították és közölték vele, hogy a gyorshajtást egy 200 ezer forintos közigazgatási bírságcsekkel "jutalmazzák". A fiatalember - a rendőrök elmondása alapján - rezignáltan vette tudomásul a bírság tényét, illetve azt a 8, ún. előéleti pontot, melyet neve mellé a nyilvántartásba rögzítettek."
www.hir24.hu/baleset-bunugy/2012/07/20/193-mal-szaguldozott-%E2%80%93-200-ezerre-buntettek/
Megvolt a pali, de 2 kilóval lerendezhető! Hivatalosan, semmi vesztegetés!
Egyébként
dr. Bubó 2012.08.07. 01:18:38
eöeöe 2012.08.07. 01:19:21
Hojlele 2012.08.07. 01:45:01
Winston Smith 2012.08.07. 05:38:52
A fenét. A traxipax azért van, hogy MINDENHOL a szabályokat betartva vezessél, mert BÁRHOL ÉS BÁRMIKOR bemérhetnek.
Nem csak ott kell szabályosan közlekedni, ahol látod hogy ellenőriznek.
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 06:12:21
Van egy rossz hírem.
A KRESZ szerint az előzést akkor lehet megkezdeni, ha azt biztonságosan, előírások szerint be lehet fejezni. Ezen előírások között sehol nem szerepel, hogy az előzöttnek kell megteremteni az előzéshez szükséges helyet.
Azért azt elővezethetnéd, hová, és miért kell lehúzódni? (Mielőtt belefutsz valami védhetetlenbe, és kiborulsz mert megkapod az igazságot, személyautókról van szó, nem rollerről, és bringáról)
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 06:16:27
Ugyi nem nagy baj, hogy a KRESZ nem arról szól, hogy neked időben a következő helyre kell érned.
Vagy a te analógiádat követve fizeted a piros lámpáért járó büntetést, mert átmegyek előtted, hogy időben odaérj?
Talán még nem jöttél rá, de az élet kegyetlen, és nem szervizesek kívánalmai szerint épül fel.
safranek 2012.08.07. 06:59:25
Belagezapista (törölt) 2012.08.07. 07:08:28
Amit én nevezek sunyi sebességmérésnek az például olyan, ahol a település vagy a sebességkorlátozó tábla van ügyesen elrejtve, úgy hogy csak 10 méterről lehet észrevenne, majd utána mérnek. Rengeteg ilyen van. Vagy ahol indokolatlanul, csak mérőhely kialakítása céljából tesznek ki egy sebességkorlátozó táblát. Na, az ilyen a sunyi sebességmérés.
Mellesleg én sem tartom be mindig a sebességkorlátozást, csak nem sírok úgy közben mint egy fürdőskurva, ahogy a posztoló teszi.
Környezettudatos 2012.08.07. 07:09:46
KaPé 2012.08.07. 07:10:50
A legjobban úgy tudtok kicseszni a rendőrökkel, hogy betartjátok a sebességkorlátozást. Ha nekem sikerül a 220 lóerős autóval, akkor másnak is menni fog. Tőlem aztán mérhetnek láthatatlanná tevő köpenyben is, én szurkolok nekik.
Környezettudatos 2012.08.07. 07:11:25
Belagezapista (törölt) 2012.08.07. 07:17:36
Mit értek ez alatt? Hát azt, hogy egy balfasz 60-70-el tötyög az országúton. Ilyenkor mögötte egyre nagyobb kocsisor, amikor lehet, előzgetnek az emberek. Mikor lesz ebből baleset? Ha megérkezik a kamikáze, türelmetlen, és veszélyes előzésekbe megy bele. Jó esetben csak a szemközti sávban kényszerülnek fékezésre, mert kamikáze megteheti, rossz esetben viszont már ez sem elég, na ilyenkor vannak a legnagyobb balesetek.
A tanulság? Az nincs, én ismerek mindkét fajtából eleget, magyarázhatja nekik bárki. Olyan törvényt úgysem fognak soha hozni, hogy ahol 90 a sebességkorlátozás, ott az alsó meg legyen 75. Valamint a rendőrök is inkább mérnek, mert az kifizetődőbb, soha nem fognak senkit azért megbaszni, mert felelőtlen előzésbe ment bele.
Környezettudatos 2012.08.07. 07:18:20
Belagezapista (törölt) 2012.08.07. 07:20:58
Elvileg igazad is lenne, de amit írsz, az a sebességkorlátoznál nem működik. Ha mindig tudod hol mérnek a rendőrök, akkor ott lassabban mész, máshol meg átléped a sebességkorlátozást. Vagy BKV járatokon is az lenne a helyes megoldás bliccelés ellen, hogy ha ellenőrt látsz, megveheted tőle a jegyet?
Én pont arról beszéltem, hogy elítélem a pénzgyűjtő akciót, azonban annak nem az az ismérve, hogy nem tudhatod előre, hol mérnek, hanem az, hogy olyan helyen mérnek, ahol nem látható időben, hogy milyen sebességkorlátozás van.
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.07. 08:06:03
kalandfereg 2012.08.07. 08:15:00
Végül is, Mo-n már az is eredmény, ha legalább ott a megengedettel mennek a népek, ahol mérni szoktak... de azért az lenne cél, hogy mindenhol úgy menjenek, nem?
Ha meg ezt a célt rendőrök alkalmazásával akarnák elérni, tönkremenne az állam, nem lenne pénz annyi rendőrt fizetni, hogy az ember úgy érezze, mindenhol biztonságban van a gyereke a szeretett kocsitulajdonos honfitársaitól.
kvadrillio 2012.08.07. 08:15:38
2012.08.06. 21:07 - Index/MTI
|
Vádemelést javasol a rendőrség Csipak Péter ingatlanvállalkozó ellen, aki a gyanú szerint házának egy részét engedély nélkül természetvédelmi területre építette.
nu, ez is LEFIZETTE AZ ENGEDÉLYEZŐ-, ELLENŐRZŐ SZERVEKET, RENDŐRSÉGET, HOGY TERJESZKEDJEN ???!
MINGGYÁ MEGNÉZEM KIJEZ A Csipak, TALÁN EGY MILLIÁRDOS CSALÓÓÓ ???
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 08:18:04
Igaz amit írsz, de azzal a kiegészítéssel élnék, hogy az említett balfasznak sosem a sebességgel van baja, hanem azzal, hogy valaki előtte mer haladni, jaj, a színe, jaj, az emblémája, jaj a neme, a hajszíne.
Nagy általánosságban ezek az indokok. Ennek teljesen mindegy a sebesség, ha 110-et tolsz az országúton, az is kevés neki.
Mert ugyi nem én vagyok az egyetlen, aki már találkozott olyan idiótával, aki az előzés után lelassít és lassabban megy, mint a megelőzött.
kvadrillio 2012.08.07. 08:19:13
index.hu/.../csipaknak_egyszer_csak_16_milliardja_let... - Tárolt változat
2010. júl. 23. – Csipak Péter véletlenül a tájvédelmi körzetbe építkezett - 2011.01.18. .... Az Ön életrajzát összefoglaló írások nem is párttámogatást, inkább ..."
no..jahh...Ő IS EGY MAI MAGYAR KI-SZÉTVÁLOGATOTT egyen..lőbb....! :O)
anyáááám...borogass.....
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 08:20:05
Inkább beleszólt valami fidesz érdekeltségbe.
Mint tudjuk, a fidesz írt minden bűnt, amit nem ők, vagy kegyeltjeik követnek el.
global001 2012.08.07. 08:24:20
Az ilyen debil idiótákat, hogy lehet vezető pozícióba engedni ?????????
A "hanyatló nyugaton" sincs ekkora bírság, pedig ott nem 80-90 ezer a 3 műszakos melós fizetése ....
Persze a statisztikába bele lehet hazudni a 170 ezres ÁTLAGFIZETÉST, de ÉPESZŰ ember pontosan tudja, hogy ez egy hazugság !!!!
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 08:24:53
Csipak egy konc.
A tömeg elé vetették, hiszen ebből a blogból is látható, hogy a tömegnek kellenek az ilyen jutalomfalatok.
Van kit szidni, aki miatt állítólag rohad minden, miközben a valódi rohasztók pártfüggetlenül tovább rohasztanak mindent, mert a zavarosban halászgatva milliárdokat tudnak elsíbolni.
Az "okos" nép meg közben egymás torkát harapja át mert a másik meg merte előzni, vagy nem akar előzni.
Don Quixote de la Ferko 2012.08.07. 08:26:32
Nem a 80-90 ezres 3 műszakos melósok száguldoznak az utakon.
2012.08.07. 08:38:30
global001 2012.08.07. 08:56:31
" Nem a 80-90 ezres 3 műszakos melósok száguldoznak az utakon. "
Hanem azok az 5-ös 7-es BMW tulajdonosok akiknek a szalonban extraként adják a rokkant kártyát meg a lézerblokkolót ?????
Az a baj a törvényhozókkal, hogy nincs a leghalványabb fogalmuk se a VALÓDI életről!!
Én mindnek adnék 4-5 évig pl. 100 ezres fizetést, és utána engedném törvényeket hozni !!!
Egy 80-100 ezres bírság egy komplett családot jó pár hónapra komoly szinten padlóra tud kényszeríteni.
Persze a 1,5-2 milliót kereső köcsögök a Parlamentben meg röhögve fizetik ki a MI ADÓNKBÓL !!!!!!
ingyenebed 2012.08.07. 09:20:58
gondolom akkor azzal is egyetértesz, hogy aki 90-es sebességhatárnál 60-70-el megy (és nem furgon és nem húszéves roncs, és nem...), azt is meg kell büntetni. mivel feltartja a forgalmat.
és ne dudáljuk le, ne villogjuk le, ne előzzük ki záróvonalon keresztül, stb. hanem araszoljon utána a kilométeres sor hatvannal.
azért, hogy betartsuk az idióta szabályaidat.
m@rhä
xhris2 2012.08.07. 09:21:18
okostojgli (törölt) 2012.08.07. 09:25:51
Egyébként azért szoktam zebra előtt megállni, hogy nézzem a tükörben ahogy szétrobban a dühtől vöröslő fejetek. (Jólvanna, nem csak ezért szoktam megállni.)
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.07. 09:26:09
A relatív gyorshajtás tipikusan az a dolog, amit ráhúznak az ügyre, ha le akarják zárni.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.07. 09:43:09
Csak ehhez ki kell szállni a klímás kocsiból, és konfrontálódni kell a szabálytalankodókkal.
Az pedig macerás, csak a gond van vele, dolgozni kell, meg mindenféle. Akár még meg is csaphatja az embert egy ikrán kamionos és a rakodója.
Sokkal egyszerűbb gyáván, arc nélkül egy szervezet mögé bújva névtelenül kiküldeni a csekket.
Sajnos jelenleg ennyire képes kicsiny országunk szánalmas rendőrsége. Egyszerűbb a bokor mögül kamerázni, mint belátni, hogy a csúcsverdákkal szerelt szuper képzett járőrt egy kamasz lerázza egy tecsós montenbájkkal...
Fiesole 2012.08.07. 09:45:54
Ha ez nem a pénzbehajtásról szólna (fogadnék, hogy ez a hely 30as tábla...) akkor rég sebességmérő dobozokat tettek volna a necces helyekre, amik hol működnek, hol nem. Olaszország, Svájc és Ausztria nagy része tele van ilyenekkel.
Lámlenge 2012.08.07. 09:57:54
Sajnos ez a jellemző rájuk. Az a pökhendi, cinikus hozzáállás, mely szerint egy laza értelmezéssel kameraállványnak minősítik a szabálytalanul álló rendőrautót, vagy amilyen magától értetődő természetességgel használják a buszsávot még akkor is, amikor egyébként tök üres az út...
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.07. 10:16:15
Emmett Brown 2012.08.07. 10:20:38
Emmett Brown 2012.08.07. 10:26:13
1. ne pakolgassanak ki értelmetlen táblákat
2. ne csak a legkönnyebben büntethető esetekre utazzanak (zebrán elsőbbséget nem megadni/kereszteződésbe beszorulni/jobbra tartásra szarni/indokolatlanul lassan menni mind veszélyesebb és irritálóbb mint töküres úton 60as táblánál 85-tel menni)
Altdel 2012.08.07. 10:36:29
Vannak olyan szituációk amikor egyértelmű, hogy csak a pénzbehajtás a cél. Pl egy ismerősöm sztorija, naponta 2szer közlekedik az xyz útszakaszon, ismeri a környéket. 50-es tábla van kint alapból. Délelőtt kiraktak egy mozdítható 30-as táblát, mivel majd másnap kezdődik ott egy kis felújulás/építkezés. Hátpersze, hogy a tábla kirakása után már rögtön ott mérnek... Aztán sorban büntetik az arra járókat, hisz mindenki megszokta, hogy ott lehet menni 50-el. Az út teljesen egyenes, akadálymentes, és még építkezés se volt.
Ez minden, csak nem korrekt.
"streetfighter" 2012.08.07. 10:36:42
"A KRESZ szerint az előzést akkor lehet megkezdeni, ha azt biztonságosan, előírások szerint be lehet fejezni. Ezen előírások között sehol nem szerepel, hogy az előzöttnek kell megteremteni az előzéshez szükséges helyet."
Az a baj, hogy a sok "birka" nem tud előzni, így az országúton libasorban egymás seggében mennek a lassú jármű után.
Nem gondolod, hogy kivárom míg egyenként leelőzik a legelsőt?
Nem, befurakodom a sok balfék közé, ha tetszik nekik, ha nem, hiszen egyszerre még én sem mindig tudok 8-10 autót leelőzni.
Nyílván hagyok időt a manőverre, de még ígyis néha dudálnak meg villognak. Szánalmas seggfejek.
Lámlenge 2012.08.07. 10:38:48
Gerardus A. Lodewijk 2012.08.07. 10:58:01
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.07. 11:04:53
igazságos 2012.08.07. 11:07:06
Egyébként meg, le se tojom, ha trafi van, betartom a sebességet, oszt tőlem mérhetnek bokorban, pöcegödörben, ház tetejéről, vagy út közepén, mert úgy megyek, hogy ne büntessenek meg, a többi száguldozó idióta barmot meg szintén leszarom. Ha ők erre élveznek, egészségükre, én ne legyek megbüntetve.
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 11:09:38
Az volt már hogy tessék betartani a szabályt és nincs baj?
igazságos 2012.08.07. 11:09:58
Azt, aki betartja a sebességhatárokat, mégis igyekszik 85-tel, 90-nel menni, azt hol érdekli, hogy hol van az a rohadt trafi, meg hol állnak a köcsög rendőrök, ha egyszer minden rendbe van nála????
etwas kultur muss sein 2012.08.07. 11:11:15
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 11:12:43
"de még ígyis néha dudálnak meg villognak."
Ennek lelki okai vannak
A nyuszik nem birják elviselni ha valaki "bátrabb" náluk, mert rádöbbennek , szembesülnek a saját nyusziságukkal
Én beengedek akárkit, igy nem érzem magam nyuszinak, mert egyszerűen olyan kedvem van hogy "lassan megyek"
qwertzu 2012.08.07. 11:13:05
Úgy is van, nem kell figyelni, mi a szitu, lehet menni megszokásból.
index.hu/belfold/2012/08/07/sorozatkarambol_az_m5-oson/
Érted, tegnap még nem állt ott a mentőautó, teljesen jogosan neki lehet menni. Meg tegnap a sor se állt ott, érthető, ha nekimegy az ember.
etwas kultur muss sein 2012.08.07. 11:13:42
igazságos 2012.08.07. 11:15:10
Csak Norris 2012.08.07. 11:24:04
Főúton váltogatva a lakott terület-lakotterület vége táblát pl Tatabányán, vagy épp kitéve egy 70-es tábla majd 30 méterrel odébb a "Várpalota" tábla. Hátha csórikám úgy értelmezi hogy egyben van, és a bevezető úton még 70 van, mivel ott még amúgy is külváros van.
Természetesen itt kameráznak a rend derék őrei, nem a helyi iskola előtt.
És természetesen balfácán susukist látok megállítva, nem kopasz nyakú köcsög audist. Ugye azok betartják a kreszt...
A baleseteket meg nem a gyorshajtás okozza (ld. németország, ahol lehet néhol menni amennyivel akarok), hanem az hogy a büdös paraszt nem bírja kivárni az előzést, és 1 méterre a valagamban jön 150-nél is. Netán betartanám a korlátozást, még talán meg is ver.
Szar ország szar nép.
xhris2 2012.08.07. 11:34:57
Még okostelefonos alkalmazások is épülnek erre az adatbázisra, csak indulás előtt meg kell nézni, hogy a leendő útvonalon lesz-e mérés, és ott odafigyelni. Budapesten még nem tapasztaltam, hogy máshol mértek volna, mint ahol kiírták, szóval teljesen megbízható. Meg vannak időszakok, amikor egyáltalán nincs mérés, gondolom akkor van náluk műszakváltás, szóval ezt megfigyelve, simán lehet kényelmes tempóban közlekedni, nem csak a nyugdíjasoknak kitalált sebességkorlátozási keretek között.
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 11:37:12
Autópálya balesetért jogsit legalább 5 évre elvenném
Az ilyen még egy egyszemélyes alagútban is balesetet csinálna
Altdel 2012.08.07. 11:41:46
Nyílegyenes akadálymentes utcáról beszélünk, ahol aznap semmi sem akadályozta a forgalmat. Indokolatlanul kirakták előre a táblát, és EGYBŐL ott termett a rendőrség, pont azért, hogy az arra járó emberek 90%-át megbüntethessék.
Egy szóval se mondtam, hogy nem kell figyelni, és rutinból kell menni mindenhol, egyszerűen csak ez nem korrekt eljárás.
Ennyire nehéz felfogni az érvemet?
Akkor lesüllyedek gyerekszintre és felhozok egy irreális, de idevágó példát...
Képzeld el, hogy minden nap végigmész gyalog egy utcán a járdán, már 10 éve. Aztán egyik nap kiraknak jobboldalra egy táblát, hogy "Gyalogosforgalom a túloldalon, útbontás miatt, itt közlekedni tilos", a járda viszont mit sem változott eredeti megszokott állapotához képest, sehol sincs lezárás, sehol sincsenek munkások, de még úthibák sem. Tegyük fel, hogy tovább mész a megszokott útvonaladon, aztán egy járdamenti bokorból előugrik egy rendőr, és megbüntet 100.000forintra. Nem lenne furcsa? Nem olyan mintha direkt le akarnának húzni?
Kihelyeztek egy táblát, úgy hogy még nincs létjogosultsága, de a rendőrök már ott vannak, és szigorúan betartatják a szabályt, és mindenkit büntetnek.
Szvsz elég egyértelmű, hogy itt nem a közlekedés biztonságosabbá tételéről, és a száguldozók megállításáról van szó.
Inkább úgy néz ki, mintha direkt hoznának embereket olyan helyzetbe, hogy szabálysértőként lehessen őket kezelni, amiből aztán busás összegeket lehet bevasalni.
szmoker (Homo Trollicus) 2012.08.07. 11:41:55
Lofaszok ezek nem rendorok.
Amit csinalnak, arra egy idomitott majom is tokeletesen alkalmas.
De lehet hogy a kutyamat is be tudnam tanitani.
Emmett Brown 2012.08.07. 11:47:11
Ezeket én amikor csak lehet megelőzöm, mert egyszerűen biztonságosabb a potenciális veszélyforrásoktól minél messzebb közlekedni.
mrzigi 2012.08.07. 11:52:06
És mégis, megkaptam a magam Vecsési reptérre vezető úti 30 ezresemet. Még a GPS se tudta, hogy bár végig 70-es út, ott azon a picike szakaszon a kereszteződés, és a nem közvetlen mögé kitett város vége tábla között már nincs 70.
Szopassák ám a jó K. édes any.... a Viktor szadszes sleppjének.
qwertzu 2012.08.07. 12:07:25
" Aztán egyik nap kiraknak jobboldalra egy táblát, hogy "Gyalogosforgalom a túloldalon, útbontás miatt, itt közlekedni tilos", "
Az ilyen helyeket le szokták zárni kis szalaggal, mert az úgy szabályos. Képzeld nem szoktam ilyen helyeken közlekedni. Váratlanul féltéglák, vakolatdarabok, gipszdíszek vagy márványtalpú zongorák potyoghatnak az égből, esetleg mázsás habtestem alatt megnyílhat a járda.
"Egy szóval se mondtam, hogy nem kell figyelni, és rutinból kell menni mindenhol,"
Aki figyel, az észreveszi a táblát. Aki nem veszi észre a táblát, az nem figyel. Az ilyenek alkalomadtán nekimennek a parkoló mentőnek, vagy a feltorlódó sor végének.
qwertzu 2012.08.07. 12:09:35
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 12:17:35
GPS-t naponta frissitik?
Meg kellene szüntetni a kresz-t és mindenkinek gps-t ami mondaná mutatná mi hol merre, hogy kell vezetni
Lámlenge 2012.08.07. 12:21:36
Így van, erről szól a poszt. Ha egyszer nem szabad elbújni a méréshez, akkor nem szabad. Tartsák be a szabályt és kész.
qwertzu 2012.08.07. 12:22:10
Gerardus A. Lodewijk 2012.08.07. 12:25:33
Lámlenge 2012.08.07. 12:28:23
Ezért táblázzák ki a telepített trafik előtt, hogy mérnek ám.
qwertzu 2012.08.07. 12:29:18
Forrás, Link?
igazságos 2012.08.07. 12:37:01
Meg is látszik az eredmény, ki kapott büntetést, ki nem.
Ennyi, nincs több kérdésem.
Lámlenge 2012.08.07. 12:39:12
mrzigi 2012.08.07. 12:39:49
A "törvényalkotó" ugyebár pár exkomcsi h.lyegyerek valamelyik utódpártból ... az nem a nép akarata, vagy igazságérzete (köze a valós demokráciához lim -> 0)
A GPS legális, rendszeresen frissített.
Ez egyszerűen a sz.patás, pénzbehajtás kategória.
Vagy esetleg valaki felvillanyozna, hogy az a pár méter amivel később van kint a vecsés vége tábla, az ott milyen különösen komoly veszélyhelyzetet okoz ?
Esetleg valami extra-hiper baleseti statisztika támassza alá azon a pár méteren 50-est és trafizást ?
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 12:42:19
Miért, el szabad bújni?
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 12:44:40
2 féle ember van
Aki már kapott és aki fog kapni büntit
Jobb ha élire rakod a garast
Negotiator 2012.08.07. 12:47:10
jó és betartatott szabályok mellett nyugodtak az emberek. nem Belaruszra gondolok, bár bizonyos értelemben ott is igaz, de nézd meg Bhutánt...
qwertzu 2012.08.07. 12:48:06
@Lámlenge:"Ugye nem gondolod, hogy megkeresem?"
Muhahhaha.... Nem, nem gondoltam komolyan. Éreztem, hogy nem lehet téged komolyan venni. Tudod ha valamilyen vitában jogszabályra hivatkozol, de nem tudsz rá forrást adni, az kamu. Komolytalan.
Emmett Brown 2012.08.07. 12:48:13
javaslom a jogszerű nevet, az sokkal jobban illene a stílusodhoz.
Lámlenge 2012.08.07. 12:49:52
Viszont nekem ne mondja senki, hogy ez nem pénzbehajtás! Ha nem az lenne, akkor megállítanának mérés után. Mivel a T. Rendőrség folyamatosan azt bizonygatja, hogy a gyorshajtás a legnagyobb veszélyforrás, akkor miért engedi büntetlenül a külföldieknek? Mert kényelmesebb kitenni egy háromlábút, mint azonnal intézkedni?
Elbújni... Mikor több száz méterről értékelhető felvételt csinál, ahol még esélyem sincs reagálni.
Lámlenge 2012.08.07. 12:54:24
Keresgélj te a jogszabályok között, hogy el szabad bújni.
Negotiator 2012.08.07. 12:54:58
a hülye franciák egyszerűbben megoldják: Savoiaban sok helyen a falu főutcáján zöld a lámpa, de ha gyorsan hajtasz pirosra vált. érdekes módon mindenki beállítja magának a zöldhullámot, a megengedett sebességgel haladva.
Emmett Brown 2012.08.07. 13:06:01
Mérjen ahonnan akar, de legyenek tisztességes, épeszű módon kihelyezett táblák, és ne pár tuti szopatós helyen (kamu építkezés/kintfelejtett tábla/megtévesztő táblázás) méricskéljenek.
Menjenek ki iskolák környékére 7-fél9 meg 13-15 között, és intsék is ki aki csak 5-tel is gyorsabban megy a kelleténél. a gond azzal van, hogy sulik mellett 30-as tábla, éjjel 11kor meg várják a "közveszélyes őrülteket" 48-cal
D4D 2012.08.07. 13:11:35
Látom, megint megy a melléduma. 2008-ban az objektív felelősség bevezetésével látványosan csökkenni kezdett a halálos balesetek száma, 2011-re majdnem a felére csökkent. Aki ebből nem látja, hogy gyorshajtással balesetet lehet okozni, az hülye.
2008-tól mennyivel drágult az üzemanyag?
Ez mennyire vetette vissza az autózást?
Mennyivel lett biztonságosabb az autópark?
Mennyivel kevesebb autó közlekedik azóta?
Hány beláthatatlan kereszteződésből lett körforgalom?
A kiépített kerékpáros infrastruktúra mennyivel csökkentette a halálos balesetek számát?
Mennyivel lett kevesebb a vasúti átjárók száma?
xhris2 2012.08.07. 13:21:32
Ilyen átvételre alkalmas szabályok: egysávos úton ha ötnél több autó halmozódik fel egy autós mögött, akkor félre kell állnia, ahol lehet, piros lámpánál, ha nem tiltják jobbra lehet fordulni, stb..
dr. Bubó 2012.08.07. 13:29:43
tökéletesen így van... ez a legfontosabb biztonsági intézkedés...
a listádhoz: nők, öregek, fiatal kölkök stb
egyéb deviánsok
dr. Bubó 2012.08.07. 13:31:46
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.07. 13:39:30
Csakszólok, Bp-en is igy van
Ha nyomod a pedált a köv. lámpánál itt is megállsz
xhris2 2012.08.07. 14:23:15
dr. Bubó 2012.08.07. 14:45:04
van vagy 4 hej, ahol naponta megyek 100-120 km/h sebességgel hogy elérjem a köv. zöldet...
bár ha ojjanom van akkor meg 10-20 szal csorgok... (megjegyzem ezeknél a lámpáknál MINDIG bármi áron elől szoktam lenni:) én döntök a sebesség ről... vagy 10km/h vagy 120 km/h...
épp mijenem van...
linfury 2012.08.07. 14:59:16
dr. Bubó 2012.08.07. 15:08:24
amikor nem nulla a sebessége akkor gyorshajt?
érdekes hogy minden baleset egy szamara és egy dácsia koccanással indul...
de nem akarok előítéletes lenni, de mint fentebbb megmondta vki...
igazságos 2012.08.07. 15:16:58
a Suzukist kihagytad, azokat KÖTELEZŐ kikerülni, mer nem vagy ember
igazságos 2012.08.07. 15:18:27
igazságos 2012.08.07. 15:19:37
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.07. 15:37:30
2. ne csak a legkönnyebben büntethető esetekre utazzanak"
Ok, igazad van. De ettől még a bünti jogos!
@Lámlenge: "Pont előtted írtam, mi a gond a képpel. Mit nem lehet ezen érteni?"
Szóval akkor szabályt szegve ne lehessen senkit sem szabályszegésért elcsípni? Nem értek egyet.
pengusz 2012.08.07. 16:12:07
Érdekes módon az utóbbi pár évben rengeteget javult (Pesten) az autósok morálja a bringásokkal szemben. Bezzeg a kedves autós társukban csak a legyőzni vágyott ellenfelet látják... Mert ugye mindenki kurva fontos és siet, nem ér rá, meg ő annyira jó vezető, hogy bármilyen szabályt felülírhat. :D
D4D 2012.08.07. 16:59:39
Szerémi út kifelé 60-as korlát, zöldhullám sebessége 62-65.
Szilágyi Erzsébet fasor a János kh és a Pasaréti út között, 130 a zöldhullám sebessége, de 90-el már meg lehet fogni, ha jól érkezel.
Hungária krt. A Kerepesi elött, a Thököly előtt, a Lehel út elött mind kevés a megengedett 70.
Bécsi út kifelé, a Bojtárnál sokszor kevés a megengedett 60, pedig nem a sor végén jövök.
Margit krt, a dávidka belenyúlása után 45-ről 70-re nőtt a hullám sebessége. Elötte is volt egy 70-es szakasz, most az egész az.
Szilágyi Erzsébet fasor a Káplártól kifele 80-al jól járható, 50-el általában csak a körszállóig jutsz.
D4D 2012.08.07. 17:00:53
A Soroksárin régen rengeteget jártam éjjelente kifelé, volt ahol 120-al kellett menni, hogy ne bukd a zöldet.
atiro 2012.08.07. 17:03:09
D4D 2012.08.07. 17:08:48
"1. ne pakolgassanak ki értelmetlen táblákat
2. ne csak a legkönnyebben büntethető esetekre utazzanak"
Ok, igazad van. De ettől még a bünti jogos!"
- Igen, a bünti jogos.
Kamionos barátomat megbüntették egy hónap alatt:
- Telephely elött 3 km-el 8 perc túlvezetésért, mikor a rendőr is látta-tudta, hogy a generálellenőrzés okozta 5 km-es sor miatt nem ért be időbe.
- Rövid lámpán elindult elsőként zöldnél, de a szerelvény vége már pirosban ment el a lámpa mellett.
- M0-n a besoroló lakókocsis szerelvénynek behúzódással helyet csinált, ha nem teszi, lehet összemennek. Kapott egy csekket, mert bement a belső sávba.
Ez idő alatt egyszer betörtek a műhelyébe, elvitték a fűnyírót, a körfűrészt, meg pár apróságot. Helyszinelni nem jöttek ki a rendőrök.
Ez idő alatt (megpróbálta megfellebbezni az egyik büntit) egy rendőrség elötti parkolóban beletolattak, rendőrök nem láttak semmit, a kamera nem vette fel.
etwas kultur muss sein 2012.08.07. 17:58:19
Továbbá kifejezetten szemét dolognak tartom, hogy nem létezik méltányosság a közúti szabálysértések esetén. Pl. aki 30 éve vezet és még soha nem büntették meg, vagy mondjuk az elmúlt x évben nem, akkor annak igazán járhatna egy kis méltányossági engedmény bizonyos esetekben. Pl. kismértékű gyorshajtás esetén tekintettel az elmúlt sok év szabálytisztelő magatartására, igazán kijárna, hogy elengedjék a 30 ezres csekk befizetését, vagy méltányosságból mérsékelnék mondjuk egy jelképes 10 ezerre.
qwertzu 2012.08.07. 18:00:15
"- Rövid lámpán elindult elsőként zöldnél, de a szerelvény vége már pirosban ment el a lámpa mellett."
Gondolom ezt próbálta megfellebbezni. Lett valami az ügyből? Illetve érdekelne, hogy konkrétan mit írtak a büntetésre, melyik kresz szabályt szegte meg?
Quentin, Montargis-ból (törölt) 2012.08.07. 18:30:53
Őőőőő ez is igaz. :-)
D4D 2012.08.07. 19:40:27
Röviden:
Helyszinen megállították, mert a zsaruautó mögötte állt, a srác szerint a zsaruk nem is látták a lámpát, csak mikor átjöttek mögötte.
Nem írt alá semmit, jött a határozat.
Megfellebbezték, beidézték. Újabb határozat, ahol a két rendőr olyasmit írt, hogy nem akarta megvárni a zöldet, és egyszerűen átment a piroson. A főnöke azt mondta: "Szop.. le őt az összes rendőr", és kifizette neki. Azt mondta többet ér neki, ha a srác nyugodtan vezet (és vezet), tárgyalás helyett.
KaPé 2012.08.07. 20:44:55
Negotiator 2012.08.07. 21:02:36
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.07. 22:40:07
Reggie 2012.08.08. 00:49:35
A forgalomban levo gepjarmuvek szama is csokkent 2008 ota.
D4D 2012.08.08. 02:33:09
Ez egy kis kút, ahol egy 11 ezer literes tartály van.
Természetesen vannak kutak, ahol nincs ekkora csökkenés.
Az összmennyiség biztos, hogy csökkent. Más kutakról, ahova rendszeresen járok, ugyanezt az infót kapom.
Van időszak, amikor napokat kell várni, ha csak a számla kell. --> Sokan azért tudnak még mindig autózni, mert elszámolják.
-
Az autópark öregedett, de a forgalomban az öreg autó ritka. Amit te felhozol, az egy statisztikai adat, amit ha kiállsz az út szélére, nem veszel észre.
Van, amikor kilométereken keresztül csak K, L, M, rendszámú kocsikkal találkozom a pályán.
-
Forgalomban levő autók száma lehet, hogy növekedett, de ebből mennyien vesznek részt a forgalomban?
Napközben eddig kerülendő útszakaszokon simán lehet haladni.
laci0011 2012.08.08. 07:52:16
laci0011 2012.08.08. 07:58:26
Emmett Brown 2012.08.08. 08:02:33
2009 www.petroleum.hu/2009YOY.html
2010 www.petroleum.hu/2010YOY.html
2011 www.petroleum.hu/2011YOY.html
2012 első félév: www.petroleum.hu/
csemegézz
laci0011 2012.08.08. 08:06:50
Emmett Brown 2012.08.08. 08:07:59
Ez nem változtat azon, hogy a jog sok helyen értelmetlen, és éppen emiatt igazságtalan.
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:21:16
Méltányosság viszonylagosan létezik
Aki többször kap büntit, az magasabb összeget kap
horex · http://horex.uw.hu/ 2012.08.08. 08:22:54
"Margit krt,"
70??
D4D 2012.08.08. 10:39:15
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.08. 13:53:20
"
Az erkölcsi alap veszik el ilyenkor. Kár, hogy ez így, hogy mi az erkölcs sokaknak nem sokat mond...
@SzélsebesVelorex: Láttam már, hogy az autókölcsönző elé kirakott reklámautóból is...
@qwertzu: Jó lenne, ha azért az élet más területén is ilyen szorgosak lennének a rend őrei.
Intelli 2012.08.09. 22:40:04
Ha nem jön be, hiány lesz amit korrigálni kell.
Érted? Nem az a cél, hogy kevesebb szabálytalanság legyen, hanem, hogy elegendő számú szabálytalanság legyen!!!!!!!!!
Abszurdisztán, a szó szoros értelmében...
Intelli 2012.08.09. 22:48:56
Tudom, hogy más más osztályra tartozik, de valahol vicc, hogy miközben traffipaxozni tudnak ezerrel, meg igazoltatni, addig a valódi, komoly bűncselekményeknél meg kurvára le vagyunk maradva.
Ha csak fele ekkora buzgósággal kergetnék a valódi bűnözőket akkor baz'meg itt akkora közbiztonság lenne, hogy ha már csak a gyorshajtók maradtak hátra, hát azt mondanám, traffipaxolós rendőrt minden bokorba...
Például az utca és környéke ahol lakom már évek óta rendőrmentes övezet, 10 éve még hetente egyszer elment egy járőrkocsi, ma már semmi, pedig volt olyan év, hogy egy nyár alatt 5 környező házba törtek be.
5 kilométerrel odébb meg mintha rendőrállamban élnék, folyamatosan mennek a rendőrautók, állnak kint a rendőrök, igazoltatnak, traffipaxolnak, stb. stb.
Ez itt a kurva nagy baj, eltolódtak az arányok, nem kicsit, nagyon...
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.10. 22:59:27
Ezzel egyetértek. Ha vezetőink nem járnak elő példával, akkor hogyan várható el bárkitől is, hogy szabálykövető legyen. :( De attól még a szabálysertés, az szabálysertés! :)
Reggie 2012.08.12. 18:22:35
labi 2012.08.13. 16:03:13
Valamint nem tekintem a sebességmérő rendőrt ellenségnek, aki akadályoz azon elképzelésemben, hogy nekem jogom van gyorsan menni ha nem látják, azért minden sebességmérést jelezzenek jól láthatóan előre.
Valami furcsa "tisztességes lovagi küzdelmet" szeretnének itt vizionálni sokan, a mérő rendőr legyen jól látható. Ám legyen. Viszont cserébe legyen kedves a gyorshajtó is valami messziről jól látható módon jelezni magát a rendőröknek, mondjuk egy villogó lámpával a tetején, vagy ilyesmi. :)
KÁKÁVÉ 2012.08.13. 17:00:32
Ez ilyen egyszerű...
Azt viszont még neked sem hiszem el, hogy soha, de soha nem lépted még át a megengedett sebességet.
Várom a válaszod.
Reggie 2012.08.16. 21:59:46
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.08.17. 08:16:05
@labi:
Nem akarlak elkeseríteni, de széles kis hazánkban arra is volt már példa, hogy egyszerűen meghamisították a felvételt. Nem ott, nem akkor, nem annyival. Itt is van róla cikk.
KÁKÁVÉ 2012.08.17. 16:55:51
Ez a topic nem arról szól, hogy azt javasolnák többen is, hogy száguldozzon mindenki.
Arról szól, hogy a rendőr végezheti tisztességesen, állampolgár barát módon is a munkáját, de ez nem mindig van így.
Erről szól, ám ehhez nem szóltál hozzá, ergo feleslegesen irogattál...mert amit leírtál, az evidens, azt mindenki tudja nélküled is.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.08.21. 14:40:16
Rosszul látod! ;) Akin az egyenruha, az bírságolhat! ;)
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.09.14. 14:03:23
Kicsit elgondolkozhatnál azon, hogy nem egy kategória az, ha valaki 120-al dönget a városban és az, ha egy 50-es körzetben eldugnak egy indokolatlan 30-as táblát, és lesből fotóznak.
Majd ha elég idős leszel a jogsihoz és veszel magadnak egyet, te is megtapasztalod az ilyen finomságokat.