Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Biztonsági öv. Fontos. Tényleg.

2007.08.31. 14:09 :: SilentSound

Van, aki egy métert sem tesz a bekapcsolása nélkül, mások pedig gyűlölik és nem is használják. Ezek többnyire azok az emberek, akiknek mindig igazuk van, mert minek bekötni, kényelmetlen, vágja a nyakát, szorítja a hasát, nem tud tőle rendesen hátrafordulni tolatáskor és különben is, vele semmi baj nem történhet, mert levezetett már ötszázezer kilométert és a húsz közül az egyik balesetében se ő volt a hibás, meghát látjuk, hogy még mindig él, úgyhogy nem kell az az öv, mi a francnak, az unokabátyja feleségének a gimis osztálytársa is kirepült egyszer a szélvédőn át a kocsiból és ha be lett volna kötve az öv, akkor beszorul a kocsiba és meghal. Különben is, ha olyan nagy ütközés lesz, akkor kinyílik a légzsák és abba nem üti bele a fejét, mert az puha, azér' az a neve. Városban meg különben is minek bekapcsolni, mert ott úgyse lehet gyorsan menni és nem történhet semmi baj.

Az idiótaságnak persze nincsenek határai, az indokok végtelen számban elő tudnak fordulni. Tőlünk nyugatabbra lévő társadalmakban az övhasználat szinte nem is kérdés. Hülyék persze mindenhol vannak, de valahogy mégis az van, hogy 90-95% bekapcsolja az övet. Nálunk meg jó, ha az emberek fele. És ez nem csak azért van, mert ott szigorúbban veszik az ilyesmit, hanem mert nálunk egyszerűen nincs belenevelve az emberekbe. Az a fele, aki beköti, annak jórésze sem azért, hogy adott esetben ne haljon meg, hanem azért, hogy ne büntesse meg a rendőr. Erre nem tudok mást mondani, mint hogy szomorú. Egyrészt azért, mert az emberek képtelenek felfogni azzal a pici agycsírakezdeménnyel a fejükben, hogy a biztonsági övet nem azért találta fel Nils Bohlin az autókba való hárompontos, egyszerűen használható biztonsági övet, hogy minket szivasson vele. Először persze ő is ellenállásba ütközött, de aztán a tesztek őt igazolták, övvel több, mint 50%-kal csökkent a sérülések száma.

Vannak persze, akik erre is azt mondják, hogy ez az egész hülyeség és szarnak az övre, velük nem történhet baj. Ilyenkor kellenének a közlekedési rendőrök, akik nem csak ülnek a kocsiban az út szélén és trafizgatnak, hanem betartatják a szabályokat. Hol vannak a rendőrök? Az évente talán egyszeri egynapos akciókon kívül miért nem foglalkoznak ezzel a kérdéssel, a nagyonis tisztában vannak az övhasználat gyakoriságával? Miért nincsenek többen az utakon, ha erre szükség volna? Többe kerülne a fizetésük, mint amennyit az ilyen kamikazepilóták kitermelnének az adójukkal, ha tovább élnének?

Sokan tévhitekkel nyugtatgatják magukat és egymást. Az egyik ilyen, hogy "én halok meg, ha nem kötöm be magam, akkor meg neked nem mindegy?". Nos, ez nem feltétlenül van így. Ha egy hátul ülő nincs bekötve, az egy nagysebességű ütközésnél olyan erővel repülhet neki az első ülésnek, hogy azt kiszakítva az előtte ülőt is megölheti. De ez fordítva is működik kicsit másképp, ha párszor átfordul az autó, akkor a sofőr is könnyedén kiköthet hátul, súlyos sérüléseket okozva az ott ülőknek.



A másik nagyon jellemző tévhit az utóbbi években lett nagy divat, mióta az autók többségében légzsák is van. A hajamat tudom tépni, mikor valaki erre hivatkozik, hogy úgyis van légzsák. Ez már tényleg az emberi tudatlanság és ostobaság csúcsa. Nem kell, hogy valaki autószerelő legyen, vagy a passzív biztonsági rendszerek szakértője, hiszen annyiszor hallani lehet innen-onnan, hogy öv nélkül a légzsák életveszélyes is lehet. Nem úgy fúvódik fel, mint egy gumimatrac, mikor felpumpálják. Gyakorlatilag kirobban a helyéről és ha nincs öv, akkor a nyaktörés mellett az arcbarobbanástól a szerencsétlen emberünk a saját vérébe fullad bele. Egyik sem túl szép halál. Szemléltetésképpen egy kis videó a légzsák kinyílásáról:



Már-már annyi cikk, riport szól a passzív biztonságról és az öv fontosságáról, hogy sokan hajlamosak elengedni a fülük mellett. Sajnos ez is főleg a nemtörődöm, felelőtlen emberekre jellemző, pedig nagyjából 2 másodpercig tart becsatolni az övet. Az előfeszítős nem is szorít, a felső felfogatási pont pedig állítható szokott lenni, hogy kényelmetlen se legyen. Ha valakinek mégis kicsit kényelmetlen, az gondoljon bele, hogy mi a jobb, ez, vagy meghalni egy balesetben.


35 komment

Címkék: biztonság autó baleset hülye biztonsági öv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.08.31. 14:19:22

Városban sokszor én sem kapcsolom be, be kell valljam, mert egy idő után tényleg zavaró, nem tudom miért nem lehet minden kocsiba egy olyan kis csipesz-szerűséget applikálni mint amilyen anyám 12 éves Corsájában van. A B-oszlopon van ahol átjön az öv, van egy ilyen kis szotító amit ha benyomsz, akkor lazántartja az övet és nem feszít, de egy apró kis rántás és már ki is akadt. Talán gyerekkorom béna műanyagcsatos nadrágszíjaihoz tudnám hasonlítani a működési elvét, csak az fogazott volt és emiatt erősebben tartott.
Egyébként autópályán, orszgúton bekapcsolom.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.31. 14:30:58

Ezt a csipeszszerűséget nem vágom, hogy mi lehet. :) De egy normális előfeszítős öv egyáltalán nem szorít, csak akkor fog meg, ha hirtelen rántasz rajta.

hrhr 2007.08.31. 15:16:00

Ja, aha, városban tényleg felesleges az öv. Egy éve volt kb., hogy az orrom előtt úgy nagyjából 20-25-tel rongyolt bele egy autó az előtte állóba, az anyósülésen ülő bekötetlen csaj feje szép mintát rajzolt a szélvédőre és vérzett orrba-szájba...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.31. 15:21:25

Én egyszer apámmal vesztem össze mikor elvittem boltba, mert ő egyperces útra nem akarta magát bekötni. Jól megsértődött, de addig nem indultam el amíg be nem kötötte magát. Aztán mikor rá egy hétre megint mentem a szüleimhez, akkor bocsánatot kért és elismerte, hogy ő volt a hülye és teljesen igazam volt. Hepiend. :)

Palánta 2007.08.31. 15:36:31

Azt a feszítés elleni csipeszt egyszerűen lehet reprodukálni egy sima mezei ruhacsipesszel. Kihúzod az övet annyira hogy ne szorítson és odacsíped rá az övre a kijárata elé a B oszlopon, és visszafeszítve a csipeszben megakad. Nem szorít, nem több ezer forintos tétel, és nem is autótípusfüggő.

Ok, a "szorít az öv" kifogás kilőve, jöhet a többi :D

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2007.08.31. 16:57:16

Par eve raszoltam a baratnomre, hogy legyen szives kosse be magat.

"Miert?" - jott a kerdes. "Muszaj?"
"Egyreszt buntetnek erte, masreszt a KRESZ-ben azt irja, szoval muszaj"
"De mindig?"
"Nem" - valaszoltam lemondo sohajjal. Es folytattam: "Csak egyszer. Kerlek mondd meg most mikor lesz az az egy alkalom amikor szujseged lesz ra es en soha tobbet nem szolok rad az ov miatt"

Azota mindig bekoti magat.

Sitti 2007.08.31. 17:34:15

Régebben én sem mindig kötöttem be magamat....

Néhány éve egy rokonom balesetezett.
Kb 80 kilóméteres sebességgel sodródtak le az útról és csapódtak egy fának. A sofőr nem volt bekötve - a helyszinen meghalt.
A rokonom az anyósülésen ült, és becsatolta magát. A kezén lett egy zúzódás és kész. Megúszta. Azóta MINDIG bekötöm magam. Még akkor is ha csak pár sarokra megyek el a boltba.

Embermedvedisznó 2007.08.31. 17:37:13

Én mindig bekötöm magam. Nem a büntetéstől való félelem visz rá, és nem is fogok öv nélkül közlekedni hogy vagány csávó legyek.
Egyszerűen így neveltek. Régen (13-14 éves koromban) csak akkor engedtek előre ülni, ha bekötöttem magam. Azóta ez Pavlov-i reflexként beivódott.

Egyébként meg nem értek egyet a "kényelmesekkel", mert
1. az h szorít-e az megszokás kérdése
2. inkább az öv szorítson, mint a hullazsák

Rocko- 2007.08.31. 17:39:16

jó post, többet én se tudok nagyon hozzátenni. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.08.31. 18:41:29

Köszi, a hosszú kifejtős kommenteket szeretem általában, de esetedben kivételt tehetek... ;)))

Kyra 2007.08.31. 22:49:12

...alapsztori:anno 14 éve a bátyám és két barátja balesetet szenvedtek, öv nélkül voltak, hármat fordult az autó, mindhárman ablakon keresztül "távoztak", kissebb nagyobb mégnagyobb sérüléssel megúszták,az autó teteje teljesen belapult, rendőrök is mondták ha bennmaradnak meghalnak.Örülök , hogy élnek és nem abba az elenyésző százalékba tartoznak akik az öv MIATT haltak meg. De...! Neki utána lett jogsija, mindíg beköti magát és megköveteli az utasaitól is mondván " én már eljátszottam azt a bizonyos egy esélyt helyettetek is..."

goes 2007.09.02. 18:50:21

Egyszer 60-nal belementünk egy álló autóba, én az anyósülésen voltam és használtam az övet. A sofőr beverte a fejét a kormányba és a térdét a műszerfalba, porcleválása lett. A jobb térdével azóta is szenved, pedig több műtéten átesett már. Nekem semmi bajom nem lett, illetve a nyakam rándult meg egy kicsit, de másnapra elmúlt. Én mindig bekötöm az övet, akár 500 m-re is, nem is érzem, hogy rajtam van. Sokan röhögnek rajtam, hogy hülye vagyok, ilyenkor nem szólok semmit. Én városon kívül a hátul ülőkkel is bekapcsoltatom.

JP 2007.09.02. 20:07:38

SZtem eleve bele kellene nevelni a gyerekekbe az öv használatát, ahogy azt is megtanulják, hogy köszönni kell, ha valahova bemennek. Egyébként ha jól tudom a KRESZ-ben úgy szerepel, hogy HÁTUL is MINDIG be kell kötnie magát mindenkinek.

Sajnos ez a belenevelés nehezen fog menni, amíg a "komoly, nagy" felnőttek fele tesz egy nagyot az egészbe és még a gyereknek is azt mondja, hogy hülyeség.

Belém meg a tesóimba pl. belénknevelték és már automatikusan bekötjük magunkat, akármekkora útra is megyünk.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.02. 20:46:07

JP: Igen, az a fő baj, hogy ilyen arányú övhasználat mellett hogy lehetne elvárni, hogy a nemtörődöm emberek, akik maguk sem használják, a gyerekeiknek meg megtanítsák, beléjük neveljék? :(

Putyur 2007.09.03. 12:11:48

Egész jónak indult ez a blog. Viszont most kitörlöm a könyvjelzők közül és többet ide nem jövök. Nem kellett volna ezt a gusztustalan, nyálcsorgatós, szirupos biztonságiövpropaganda cikket berakni. Főleg nem kellett volna ez a sok demagóg példabeszéd - aminek valószínűleg a 10 %-a, ha igaz. Akkor sem fogom bekötni magam, és senkinek nem engedem meg, hogy az autómban a biztonsági övhöz nyúljon. Szívlapáttal verem véresre a kezedet, ha be akarod kötni magad nálam. (Én meg nem ülök más autójába.) És engem inkább a hullazsák szorítson, mint az öv. CSAK. Tudom, hülye vagyok, nem érdekel, mit írtok válaszképpen, nem jövök ide többet. További jó szektaömlengést. (Ja, 43 éves vagyok, hivatásos gépkocsivezető, 26 éve van jogosítványom, a tizedik autómat nyúzom, és közel vagyok az egymillió levezetett kilométerhez. Mindezalatt nem volt olyan balesetem, ahonnan nem a saját lábán ment tovább az autóm, és én. Most lehet fikázni.) Ahoi.

cszolee 2007.09.03. 12:41:23

Éljenek a szektások, he?

Övet becsatolni ősi román... akarom mondani, zulu szokás, he?

Amúgy mit vezetsz? Camijonban én sem csatolom be magam. Ott úgyis vagy kisebbel ütközöl (vagyis neked nem lesz bajod) vagy másik camijonnal, akkor meg úgyis mindegy.
He?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.09.03. 12:53:33

Putyur hozzászólása annyira megtetszett, hogy kiemeltem egy külön postba. A homáron úgyis anyázós blogként lettünk ajánlva, szolgáljunk is rá. :)
autozz.blog.hu/2007/09/03/mindenki_kapja_be_aki_bekoti_magat

Vincent71 2007.09.03. 15:29:10

Egyébként pont, hogy városban, "kisebb" sebességeknél lenne fontosabb az öv. 20-60 km/óra között is igen csúnyákat lehet koccani, fejet beverni, kormányt learcolni, hátsóülésről előrezúzni... Sztrádán, országúton 100 fölött, soxor már az öv sem számít, napersze adjuk meg magunknak az öv nyújtotta plusz túlélési esélyt is. Már ugye az értelmesebbje, lásd putyur építő postját. pfff. nocomment.

Gonosztörpe 2007.09.03. 15:32:26

Putyur a stílusából ítélve inkább egy huszonéves műmájer lehet, az a típus , amelyik félig elfeküdve, félkézzel a kormány tetejét fogva cigivel a szájában "vezet".

gibson 2007.09.03. 20:32:09

nagyon jó kis blog, az indexen találtam rá az imént, először vagyok itt, de érzem, hogy még vissza fogok térni párszor :)
az viszont még nem tiszta, hogy mi volt a post célja, szimpla anyázás, vagy népnevelés, urambocsá\' eddig-magukat-nem-bekötő-autósok elrettentése/átnevelése. csak mert, aki elolvassa, és eddig bekötöte magát (pl. én, meg a hozzászólók 99%-a), az most bólogat és holnap is beköti magát, viszont aki eddig nem tette, az holnap sem fogja, sőt, a blogot sem biztos, hogy tovább olvassa (vagy ír egy olyan hozzászólást, mint putyur, már ha nem valami hülyegyerek írta poénból). túl sokszor vannak benne lehülyézve meg leidiótázva ugyanis. szerintem. ami kár, mert lett volna egy jó kis linkem amit ezentúl átküldhetek az ilyen nembekötős - amúgy tényleg óriási nagy fasz - ismerőseimnek :)

UM 2007.09.03. 22:11:12

gibson:

Én bekötöm magam, de ez a post egy pici centiméterrel affelé tolt, hogy ne indulás utáán 10 másodperccel, kettes és hármas között, hanem indulás előtt csatoljam be magam.

Az a probléma a sok propagandával, hogy azok általában a könnyen befolyásolható balf. -embereknek szólnak, csakhogy azokat amilyen könnyen meg lehet győzni, olyan könnyen le is lehet beszélni a fent említett érvekkel.

Jack 2007.09.03. 23:45:47

szóval a rendőrségnek van egy szemléltető eszköze, mire is jó a biztonsági öv. Ez úgy néz ki, hogy egy ülés (szabvány 3 pontos övvel) rögzítve van egy kb. 3m hosszó enyhén lejtős sinre. Ráülsz, bekötöd az övet és a szék fölülről lecsúszik a csúszda aljára és ott azonnal ütközik és megáll. Ha jól emlékszem mindössze 10-15km/h-s sebességet érsz az alján, de onnan pillanat alatt 0-ra lassulva elég nagyon ránt az öv. Ha nem lenne öv. biztos, hogy kirepülnél és mondjuk ha ez autóban történik csúnyán összetöröd magad. És ez csak 10-15km/h, autóval városban 50 (!!!) a megengedett. Néhanapján itt-ott ki lehet próbálni az eszközt. Érdemes. Mondjuk öcsém meg én vagyunk annyira idióták, hogy többször is kipróbáltuk, szegény rendőr meg fogta a fejét :D

Jack 2007.09.03. 23:49:35

jah, és szerintem hülyeség, hogy szorít az öv. Pici korom óta ha beülök egy autóba az az első, hogy bekötöm. Szóval ha valaki huzamosabb ideig bekötött övvel autózik, szerintem megszokja, az meg elég szar kifogás, hogy szorít, nekem meg nyomja a se**em az ülés, vezessek állva? :)

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2007.09.04. 00:36:46

Miért büntessen a rendőr, ha nem kötöd be az övet? Annak több értelmét látnám, hogy az öv bekötését elmulasztó ember orvosi kezelésének költségeit nem fedezné a TB...

Ha nem köti be valaki az övet, azzal nem magát öli meg, hanem hozott egy döntést a kényelme és a biztonsága közötti fontosságról. Lehet, hogy hülye, lehet, hogy meghal és egyel kevesebb hülye lesz az országban, de az ő döntése. Magánügy.

Annyit kell hozzátenni, hogy aki nem köti be az övet, és ezért megsérül, akkor az adott balesetben is ő legyen a hibás (A halála miatt ne mást meszeljenek el, ha megsérül ne mi fizessük az árát).

A rendőr pedig foglalkozzon azokkal a szabálytalanságokkal ami másokat is veszélyeztet.

okoska · http://www.okoska.hu 2007.09.14. 14:24:25

Nagy tévedés, hogy csak magadat veszélyezteted! Van családod, őket is veszélyezteted. Ha a kocsiban ülnek, akkor azért, ha nem akkor meg azért. Mert ki a rák fog téged és őket eltartani, ha megbénulsz, neadjisten kinyúlsz?! Ki neveli fel a gyerekeidet? Ki? Ki fizeti ki a műtétjeidet, gyógytornádat, ha szétesel darabokra? És ki fogja kitermelni a szüleid nyugdíját? És a rokonaid, szemtanúid pszichiátriai kezelését? Te elmész \"kényelmesen\", és azok akik maradnak? Azok le vannak szarva?

Ha még mindig úgy gondolod, nem kell az öv, egy önző, felelőtlen szar vagy. Jobb, ha nem lesz családod. Soha!

Chas 2007.12.06. 15:49:28

Egy ismerősöm úgy halt meg, hogy akivel frontálisan ütközött (a másik volt a hibás) nem volt bekötve. Ennek örömére nem csak a saját szélvédőjén hagyta ott a darabkáit, hanem az ismerősöm arcán is. (Értsd: 2 szélvédőn is átrepült) Tehát még csak nem is azokat veszélyezteted csupán akik veled vannak egy autóban... Én, amióta jogsim van, minden alkalommal kötöm az övet.

Johnny336 2007.12.06. 17:24:31

Én is mindig bekötöm magam. Igazából furcsa érzés, ha nincs rajtam öv...és szólok az anyósülésen ülőnek is. Érdekes, hátsó sor nem mozgat. Mondjuk pályán, lakott területen kívűl ott is bekötöm magm.

Mellékesen mondják sokan, hogy kényelmetlen, mert szorít. A tolószék sem vmi leányálom, pláne a koporsó...

Radical Massza 2007.12.07. 10:09:38

Ja, anyós sem kötötte be a faluban az övet, mert minek. Aztán egy igazán kis sebességű ütközésnél a jobb hátsóról úgy fejelte le a fejtámlát, hog fényképet kellett cserélteni a személyiben, gyakorlatilag morzsákból rakták össze az arcát, bár nem túl sikeresen.
Akinek ez kell, ne kössön övet.
Egy biztonsági szakértővel beszélgettem, ő még egy komoly sérülésforrást említett, amit a hölgyek szoktak általában művelni, mármint légzsákos autóban a láb a műszerfalon. Ütközésnél a légzsák a szerencsétlenek lábát a fülük mellé vagy épp az arcukba csukja, törve ezt-azt, ami éppen nem akar hajlani. Nem lennék a helyükben.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.07. 12:11:38

Radical Massza: Nekem a rutinpályán az autóvezetés oktatóm (!!!) rakta fel a műszerfalra a lábát és közben szájharmónikázott. :)
Nem mintha béna lettem volna, de azért ez abban a fázisban akkor is elég merész. :)

EBEUSS (törölt) 2007.12.08. 20:19:16

Van aki menőzés közben sem köti be magát:
www.youtube.com/watch?v=kVw0MUhZuo4&feature=related

Vajon mitől törött be a szélvédő bal felső része?

katus · http://slimsady 2008.11.03. 21:28:27

Szerintem legyen ez a magánügye mindenkinek,be köti e magát vagy sem.Mi köze ehhez a rendőrnek,én viszem vásárra a böröm.Sajnos,amit kellene büntetni azt nem teszik amihez meg nincs közük azt meg igen.Ezt is valami barom kitalálta anno(jó biznisz volt),de mi még most is bológatunk!Tudna valaki negativot irní,nem hiszem .ogy csak pozitiv volt,vagy igen?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.11.03. 22:40:22

katus · slimsady 2008.11.03. 21:28:27

Monnyuk, amikor nyáladzó nyomiként tengeted az én adóforintjaimból a napjaid, miután kb 30-40 millát ráköltöttek arra, hogy meg ne dögölj, miközben, ha be lett vón csatolva az öved, akkor pár millából megúszva tovább is dolgozhatnál, nem biztos, hogy csak a Te ügyed az öv bekötése...

vimpy · http://http:/eminem 2008.11.04. 08:59:35

Nekem azóta nyomorék a nagybátyám,ja persze be volt kötve!Ennyit az övröl seggfejek.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.11.04. 09:22:51

"nem tud tőle rendesen hátrafordulni tolatáskor "

Tolatáskor NEM KELL bekötni az övet!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.04. 09:36:06

Epikurosz: Ha nem is kell, én övvel együtt simán hátra tudok fordulni. Max az ősrégi, nem előfeszítős öveknél lehet ez probléma. Egyébként meg tükörből szoktam tolatni legtöbbször, valahogy jobban átlátom a helyzetet...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása