Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Öcsém, máskor nézz már körül!

2008.03.27. 13:28 :: Kisikasa

Nem is tudom mit gondoljak Putyin történetével kapcsolatban. Sokmindennel lehetne magyarázni a mentős kolléga érdekes viselkedését és reakcióit. Vannak reális és kevésbé reális ötleteim. De ezeknek kifejtését inkább rátok bíznám. Nekem az jutott eszembe, hogy talán nagyon unatkozott és gondolta ha nincs baleset, hát csinál egyet. Morbid, tudom. (Ja és ez a kevésbé reális ötleteim egyike, mielőtt valaki félreértené)
Egy rövid történetet hadd mondjak el én is.



(A kép csak illusztráció - a szerk.)

Megyek a Tétényi úton befelé, a kórház előtti lámpa zöld mikor érkezem. Mivel mindig kint van az "az ön sebessége" radar, tudom, hogy 53km/h-val mentem. A szélső sávban áll egy sárga merci, dobozos mentőautó, se irányjelző, se villogó, se semmi, simán megfordul előttem keresztbe, át a záróvonalon, nagyívbe tesz a kresszre, másokra. Persze utánam senki nem jött, de nehogy már várjon 2 másodpercet.

Először azt hittem, hogy nem is nézett a tükörbe, jó nagyot fékeztem, és rávillogtam - nem duda, csak fénykürt -, őcsém, máskor nézz már körül gondolatokkal a fejemben. Erre látom, hogy majd agyvérzést kap, dagad az ér a fején és üvölt, hogy miakúrvanyádatvillogszteköcsög. Kicsit visszatolattam és megkérdeztem tőle, hogy ez most hogy is van? Te elémfordulsz, én majd belédmegyek ezért, erre az én kúrvaanyámat?? Persze válogatott trágárságok, a buszmegállóban az emberek csak néztek. Én is megdöbbentem, hogy egy mentős ilyen hangot hogyan engedhet meg magának, főleg akkor, mikor egyértelműen ő volt a hibás.

Mikor látta,hogy valami azonositót keresek a kocsiján mégis ki fia, borja, még üvöltött, hogy jelentgessé' fel, köcsög. Hát én meg is tettem. Felhívtam a mentőszolgálatot és beszéltem a főnökével. Megkértem, hogy tán beszéljenek vele kicsit. Ne rúgják ki, csak magyarázzák el neki, hogy nem mint magánember ül abban a mentőkocsiban, hanem egy szervezet alkalmazottja, tán képviseli is abban az időpillanatban azt a szervezetet.

Pár éve még, mikor fiatabb voltam és nem volt bekamerázva a fél világ, még meg is kalapáltam volna a gyerek ott hamarjában. Mára már nem érdekel annyira, megöregedtem. Lehet, hogy rossz napja volt, ezért borult el az agya, vagy majd éhendöglik a fizetéséből és még cseszegetik is, nem tudom, akármi... A baj akkor van, ha valakinek a sebessége nem ennyi, hanem több. Vagy egy autós későn kapcsol, vagy nincs ABS. Akkor kinek a kúrvanyját, mikor a B olszop májig megy be az utastérbe??
Ma este Házon kívül lesz az RTL Klubon, benne pedig az egyik téma az ország közlekedése, amiről minket is megkérdeztek.

48 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AZso · http://www.azso.hu 2008.03.27. 14:01:09

Szerintem a sárga dobozos merci az nem mentő, hanem egy betegszállító. Vagyis egy mezei fuvaros, aki betegeket fuvaroz (egyébként nyilvánvalóan tök feleslegesen, de ez egy másik sztori) egyik kórházból a másikba. A szabályok rá is vonatkoznak. A mentők (Országos Mentőszolgálat - OMSZ) elég ritkán csinálnak ilyet, de a szabályok rájuk is vonatkoznak - mint mindenkire...

Landy4x4 2008.03.27. 14:42:46

Mit aggódsz, ha B oszlop benned lenne rögtön lenne mentő ami ellát :).
Amúgy együttérzek veled és teljesen igazad van.
Tegnap előtt az asszony csilivili vadiúj verdáját majdnem rommá törtem egy hasonló eset kapcsán. Szélső sávból puntós néni se index, se semmi hirtelen elhatározásból csinált egy U kanyart én meg a belsőben tapostam a féket mint állat.

Ocsy 2008.03.27. 14:44:49

AZso 2008.03.27. 14:01:09
A koraszülött mentő, gyermekmentő az pl. sárga szokik lenni, de ez részletkérdés. Arról, hogy megadják-e neki az elsőbbséget, még akkor is köteles meggyőződni, mielőtt bármit tesz, ha használja a megkülönböztető jelzéseit, nemhogy ilyenkor, amikor ráér anyázni.
Egyébként én attól kapok agyvérzést, amikor a kék villogóval száguldó mentőautó vezetője egy forgalmas kereszteződés előtt 10 méterrel nyomja fel a szirénát, amikor a keresztben érkezőknek már esélyük sincs észrevenni, és időben reagálni. Ilyenkor persze vészfékezés, rosszabb esetben csatt. Láttam már ráfutásos-koccanásos balesetet, amit közvetve a mentő okozott így.

Landy4x4 2008.03.27. 14:48:56

Ocsy 2008.03.27. 14:44:49
Lehet megvan az oka hogy nem üvölti tele a várost. Pl kisgyereket visz, akit nem biztos, hogy ezzel még jobban pánikba kéne kergetni. De persze igazad van.

Ocsy 2008.03.27. 14:56:06

Landy4x4 2008.03.27. 14:48:56
Persze, Neked is igazad van, elképzelhető ilyen is. De ez azokat biztos nem vígasztalja, akik belerongyolnak az előttük vészfékezőbe, aki sikító gumikkal próbál elsőbbséget adni a mentőnek. Meg én sem azt mondom, hogy állandóan visítani kéne, csak azt, hogy ha látja, tudja, hogy egy forgalmas kereszteződéshez közeledik, amin akár 70-80-nal is haladnak keresztül az autók (persze, tudom, a kereszteződésen lakott területen belül csak max. 50-nel lenne szabad áthajtani, akkor is, ha azon az útszakaszon 70-es, 80-as tábla van kitéve, hiszen a kereszteződés megszakítja a tábla érvényét, de volt már olyan, aki emiatt lefékezett? Ja, hogy akkor is beleszállnak hátulról... Hát, ez van... :-), ráadásul azt is látja, hogy neki piros jelzése van, tehát még számítania is kell keresztforgalomra, akkor azért adhatna egy kis esélyt arra, hogy észrevegyék. Mondjuk rátesz még kb. 20 métert, és nincs gond.

Bobby Baccala 2008.03.27. 15:02:23


a kurvaanyázástól nem esik pánikba a gyerek??
meg hogy esetleg hirtelen 1 métert szűkűl a doboz ?

Mucsi 2008.03.27. 15:27:12

Én elengedem a mentőket, még a megkülönböztető jelzés nélkülieket is, de azért a kurtizán mindenit az ilyeneknek. Sajnos láttam már kék villogóval érkezni őket a mekihez: persze, biztos szivrohamot kapott a drivos csávó. Nem lenne utolsó, ha a rendőrök és társaik jó példával járnámak az élen. Jó sztori: 0-24es bolt. Másodiknak áll a rendőr, én beparkolok mögé (vele ellentétben lámpa és veszvillogó) és berongyolok egy liter tejért. Mire kiértem az előttem fizető rendőr már fogad is (csokival a pofájában), hogy ő akkor most engem megbüntet, mert így nem lehet parkolni. Ami ezután jött az nem papírra való, a lényeg, hogy végül megbüntettek, de szerencsére nem hivatalos közeg bántalmazásáért.

Perillustris 2008.03.27. 15:35:32

Mucsi, komolyen volt kepuk megbuntetni abban a szituacioban?

A temahoz: szerintem a mentosoforok donto tobbsege helyesen es korrektul hasznalja a megkulonbozteto jelzest, 1-2 hulye bunko miatt ne vetuljon arnyek a szakmara.

Landy4x4 2008.03.27. 15:47:28

Bobby Baccala 2008.03.27. 15:02:23
Csak egy példa volt, de éppen lehet hogy mentőorvos próbál szívhangot hallani és fülébe üvölt a nino.
De szerintem itt nem ez volt a téma, hanem hogy paraszt a beteghordó.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.27. 15:48:01

BKVzz! és éld túl a hülyéket! :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.27. 15:49:43

Mijezmár, nem jött elég látogató a villamoskisiklós sztorikból? ;P

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.27. 16:03:09

Óóó azért még csapkod a média szele..:D

Vélemény 2008.03.27. 16:05:49

„Lehet megvan az oka hogy nem üvölti tele a várost. Pl kisgyereket visz, akit nem biztos, hogy ezzel még jobban pánikba kéne kergetni. De persze igazad van.” Ez okés de a fényhídja üvöltés nélkül is használható . Az biztos nem zavarja a gyereket ,orvost .

kamasuka 2008.03.27. 17:04:34

Ahogy olvasgatom náluk is lesz újabb leépítés (-200 fő), szóval ő tudja mi éri meg neki.

Lacaca 2008.03.27. 17:12:31

Amikor épp a kurva anyját a szabályosan közlekedőnek, mindez üvöltve, akkor mit hall a gyermekorvos a szívhangból?

Achmed the dead Terrorist · http://www.youtube.com/watch?v=sDsK8ZnmhC4 2008.03.27. 17:32:30

Betegszállítóban semmit, abban csak sofőr és mentőtiszt van. Esetkocsiban van csak orvos. Ezenkívül fényhidat használjon, még ha vinnyogni nem is akar, akkor nincs para. Ha nem használ semmilyen megkülönböztető jelzést, ugyanúgy vonatkozik rá a KRESZ, mint bárki másra. Más kérdés, hogy ha ilyenkor baleset történik, rögtön felkattintják a fényt, s ha nincs tanu, b@szhatja a delikvens (vagy ha van is de nem akar tanuskodni).
Mindenesetre ha valóban lett volna beteg a mentőben, nem hiszem, hogy leállt volna a sofőr pofázni, mert úgy törli szájon a tiszt, hogy egy hétig egy irányba szalad, ezenkívül kapott volna némi fegyelmit is az arcába. Jól tetted, hogy feljelentetted, hulljon csak a férgese.

Moose 2008.03.27. 17:49:04

Borzalom ami az utakon megy. Teljesen egyet értek. Nekem is volt hasonló szituáció.Nagy Lajos-Erzsébet Királyné útja kereszteződés. A kanyarodó sávból ment egyenesen tovább pont elém hajtva én a belső sávban csak néztem mit keres itt? Rövid duda, kérdőn tekintek rá ez mi volt? De úgy gondolta neki lehet, mert hát ő beteg szállító. Sajnos mindig úgy közlekedem, hogy számítok az ilyenekre. De, hogy egy hivatásos sofőr csinál ilyet az azért jelzi a morált.Van még tanulni való.

Anita 2008.03.27. 18:00:11

Szia!
A sárga doboz tényleg nem mentő, hanem betegszállító. NEM UGYANAZ!
Ezért nagyon félreérthető az illusztrációs kép és sértő lehet az igazi mentőkre nézve.Mindenkinek azt kívánom, hogy sose kelljen velük találkozni se így, se úgy! Üdv

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.27. 18:11:08

Anita: Lehet a sárga is mentő, pl a koraszülött mentők mintha sárgák lennének. Száz százalékosan nem vagyok benne biztos, de ez rémlik...

mentos 2008.03.27. 18:12:13

Tíz éve a mentőknél dolgozom,évről-évre alkalmatlanabb és prosztóbb sofőröket vesznek fel.Ki a ló**sz csinálná ezt havi nyolcvanezerért,agysebész professzor?Sajnos az a baj,hogy nagyon sokan ezek alapján ítélik meg az egész szervezetet........Mindamellettt az autósok nagy része meglehetősen magasról leszarja a szirénázó mentőt...

Johnny336 2008.03.27. 18:17:43

De jó. Van már rendőr, mentő. Tűzoltó kommentelőt is hajtsál fel valahogy Silent. :)

Egyébként legjobb tudomásom szerint a csepeli Európa mentő is sárga.
Azért az emberek is megérik a pénzüket, sok esetben látom, hogy az autósok nem húzódnak le a nénózó mentő elől (sziréna a fényjelzés mellett működik!). Sem mások elől. Vagy bömböl a zene, és nem hallja, vagy csak egyszerűen vak. Esetleg simán bunkó...

handras 2008.03.27. 18:19:02

A minap az Üllői úton a Fradi pálya előtti hídról lehajtva találtam majdnem telibe egy mentőt aki a híd mellől a híd mellé fordult vissza kék fény, sziréna és persze index nélkül...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.27. 18:21:57

handras: Az jó, mert ott egy hosszabb szakaszon záróvonal is van, pont azért, mert a hídról nem lehet látni, hogy a híd mellett jön-e valaki és fordítva...

Vélemény 2008.03.27. 18:45:53

Johnny336

Ne haragudj akkor felénk (nem Budapest) már a következő generációs mentők száguldoznak mert éjszaka illetve a beteg háza előtt járó villogóval de csendben is közlekedhetnek a mentők. Bár ez az adott helyzetben szerintem lényegtelen . :)

mentős2 2008.03.27. 18:58:47

@Achmed: a szállítókocsikon sofőr (un. gépész) és ápoló van. Az eset- ill. rohamkocsikon sofőr, ápoló és tiszt van. Ez utóbbi lehet főiskolát végzett tiszt, tanfolyamot végzett utolsóéves orvostanhallgató, vagy orvos, ill. mentőorvos (oxiológus). Rohamkocsin általában vagy orvos (gyerek\intenzív\belgyógyász) vagy mentőorvos van.
A fényhíd meg hiába megy, attól még a keresztben érkezők nem tudják, hogy mindjárt egy mentő vágódik ki eléjük...
A tiszt pedig nem "törli szájon" a gépészt (mintahogy az orvos se törli szájon a nővért), mivel noha elvileg a kocsin ő a parancsnok, nincs semmiféle reális fegyelmezési eszköze (pl. kirúgás), és ha magára haragítja a gépészt, meg az ápolót, akkor azok nagyon meg tudják keseríteni az életét. És nemcsak az a két ember, hanem az ÖSSZES gépész és ápoló az adott állomáson...

Egyébként sok "érdekes" dolgot láttam már mentőzés közben. Az alap, hogy ha nem húzódik le valaki időben (mert nem tud, vagy nem akar), akkor a hátul utazó ápoló a kisablakot elhúzva küldi el az illetőt a qrva anyjába.
Az is alap, hogy egy eset után nem jelentkeznek le a kollégák azonnal. Van, hogy 20-30 percet is "rápihennek" az ügyre. Ilyenkor lehet "nógatni" őket, de csak finoman, nehogy megsértődjenek vagy buzgómócsingnak könyveljenek el...

Néha előfordul, hogy ha nagy a dugó, akkor felnyomja a sofőr a villogót, akkor is ha nincs eset (elvileg egyébként erről a tiszt dönt, és tól-ig kell dokumentálni, hogy mikor, miért volt megkülönböztetőjelzés használat). Láttam már olyat is, hogy egy csapat egyik tagja még elszívta a cigijét indulás előtt, és ezután indultak el szirénázva a mellkasi fájdalomhoz (infarktus tünet lehet)...

Ja igen, és mindez természetesen OMSZ.

/off
A leépítésnek meg igazán itt az ideje, mert az emberek egy elég jelentős része cigizni, lábat lógatni és számítógépezni jár be az állomásokra. Különösen mióta a szállítási feladatok kikerültek az OMSZ égisze alól.
Ha rajtam múlna, akkor kb. az állomány fele(!) repülhetne (azok, akiknek már az is fáj, ha 12 óra alatt 5x kell vonulni), a maradéknak meg(akik tényleg elhivatottságból csinálják) kb. meg lehetne duplázni a fizetését. Mert amit most fizetnek az viccnek is gyenge. (Egyébként az orvosok ~90%-a mellékállásban csinálja; gyakran munkából, ügyeletből mennek - teljesen szabálytalanul - mentőzni (illetve főleg aludni))

Attila · http://dosszie.blog.hu 2008.03.27. 19:04:16

Mucsi (2008.03.27. 15:27:12) hsz-ére reagálva: nekem is volt hasonlóan finom esetem, jópár éve. Határ úti metróállomás felszín, buszvégállomás, éjjelnappali büfé, hajnali 1 körül. Buszok éjfél után nem jártak arra, ellenben ilyenkor mindenki beáll oda kocsival. Nem egyszer kajáltam ott rendőrökkel együtt. Aztán az egyikre rátört az intézkedési kényszer, merthogy behajtani tilos. igaz h ő is ott eszik, más is, buszt se zavarunk... szeretem az ilyeneket.

Önjáró Talajgyalu 2008.03.27. 19:28:35

Podmaniczky ut, Munkacsy ut sarok. Lampa piros. Zoldre valt, hetvegi este van, forgalom nem nagyon, szep kenyelmesen fordulnek ki a Podmaniczkyra, mogottem a mento eszelosen dudalni kezd meg motort bogetni. (Megkulonbozteto jelzeseit nem hasznalja.) Jobbra huzodom, lassitok, a mentos beall mellem es atmutogat: "Nyomjad neki bazdmeg nyomjad."

WTF...? Anyad.

Önjáró Talajgyalu 2008.03.27. 19:29:54

Ja nem Munkacsy, hanem ami eggyel parhuzamos vele, lejjebb, mert a Munkacsy a masik iranyban egyiranyu. Mindegy. Csak a Munkacsyban volt dolgom elotte, azert kevertem, de ez a tortenet szempontjabol lenyegtelen.

Professor Pizka 2008.03.27. 19:34:41

Ezt a szirenzaott-nem szirenazott dolgot nem ertem. Van azon fenyhid, villogjon, meg azert az U-kanyart, ha mar megkezdi, akkor legalabb az indexet... Mindig a kreszoktatom jut eszembe, (hetvenes eveiben jaro ven roka volt) aki mindig ravillogott a rendorre, amikor szabalytalankodott a jarorkocsi. Kezdo rendorok persze megalltak, odamentek arcoskodni, ilyenkor Bela ba' kioktatta oket arrol, hogy mit szabad egy rendornek es mit nem, es hogy batran jelentsek fel, o negyven evig dolgozott a miniszteriumban, majd felsorolja a kapitanysagon melyik volt az a 47 szabaly, amit megsertettek a biztos urak... rurinosabb rendorok mar csak megkoszontek neki a villogast :-)
Mas: ilyesmi tortenetem nekem is volt par eve. Az Ulloi-Korut keresztezodesen keszultem atgurulni kenyelmes tempoban a zoldhullamot lovagolva, amikor meghallottam a szirenazast, lassitok, probalom kiszurni honnan jon.A keresztezodesben benn voltam, de meg joval innen a kozepetol (az Ulloin mentem kifele a varosbol)Ekkor szembol a kocsik kozul kivag a szirenazo auto, egy kis Suzuki, visito gumikkal, tolem egy meterre elhuzva, es cifran karomkodva hajt a soforje. Ekkor jutott eszembe Bela bacsi, hogy na, most ennek mit mondana... Kb egy oraval kesobb, mar Budan, a Schonherz kolival szembeni keresztezodesben lattam viszont a Suzukit, ripityara torve. Gondolom az orvosi ugyelet nem erkezett meg idore, es kivetelesen nem a seggej pesti autosok hibajabol...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.27. 19:36:11

Attila: Az csak elvegyülés és megtévesztés volt! :)))

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.03.27. 20:29:35

Általában nincs bajom a mentősökkel, de amikor a áromhoz hívtam őket szívroham gyanúval (szívbeteg), akkor kicsit kiakadtam, 45 perc alatt éjszaka 5x hívtam őket, majd megláttam a mentőt aki 50-el közeledett a messzeségből sziréna nélkül...

Rocko- 2008.03.27. 20:52:27

valszeg betegszállító volt. azok szoktak ekkorap arasztok lenne, aztán a betegszllítás címszó alá bújnak. ők az új taxisok.

Ocsy 2008.03.27. 14:44:49
üljék végig 10 percet szíréna meleltt, kíváncsi vagyok, h meddig bírnád.

Mucsi 2008.03.27. 15:27:12
és mondtad, h ham ár helyben vannak, akkor feljelented őket is?

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.03.27. 15:49:43
képzeld, múltkor kisiklott egy suzuki. :P

mentos 2008.03.27. 18:12:13
Te az élőbenről? :)

mentős2 2008.03.27. 18:58:47
vagy Te?

most melyik az igazi? :)


Professor Pizka 2008.03.27. 19:34:41
akár magához is kiszállhatott volna. :)
amúgy én meg azon gondolkozok, h rendőr dudát kéneb eszerelni a kocsiba. nem szirénát, hanem azt a kerregő dudát. honan lehet, mennyiért, és miért nem szabad ilyet kocsiba szerelni, mennyibe fáj, ha elkapnak vele?

godiva 2008.03.27. 21:58:09

Mucsi!
Imádlak. A történet isteni!!!! Bocs, de állati nagyot röhögtem :)
És sajnos biztos, hogy igaz.....ez van :(

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.03.27. 22:01:41

Professor Pizka!

Írd be a gugli keresőbe hogy "Code3" és 30ezertől a csillagos égig fényhidakat, nénókat és vau-vaukat, még tán piros-kék szökőkutat is rndelhetsz.

Mennyibe fáj, ha elkapnak???

Neked mennyire fájna, ha a Te rendszámodat diktálnák be időről időre és ezért mozgatva lennél? Gyanítom a rendőrbácsik nem is a "Yelp" miatt lennének kiakadva, hanem mert valami magát májernek tartó balfék rendőrösdit játszik.

Megér Neked egy műszakot, hogy egy ilyen miatt mint lehetséges álrendőrt nyaggassanak???

Az USÁ-ban ez szerinted "mibe fáj"??? :-D

Nemolcsó játék h....-nek

-putyin- 2008.03.27. 22:18:15

Soha semmi problémám nem volt mentősökkel, lánglovagokkal, rendőrökkel stb. ez volt az első sutyi. mindig lehúzódom és elengedem őket, had szaladjon, mert biztos nem poénból szirénázik, valahol nagyon várják valakik.
Aki régen vezet tudja, ha kék villogót lát, akkor baromira figyelni kell, mert az bármilyen manővert csinálhat hirtelen, ezért villog, szirénázik. az ember agya automatikusan fókuszál ezekre a járművekre. de egy sárga akármire, ami nem villog, nem szirénázik, csak áll az út szélén, arra nem úgy néz, mint veszélyes tárgy, jármű, szituáció. és még az én anyám??

uff 2008.03.27. 22:29:49

Szirénázik-nem szirénázik témához
Pár éve történt a XIII. ker.-ben, Dráva u. Pannónia u. kereszteződésében. Egy hétvégi reggelen jött a mentő a Dráván, néha be-bekapcsolta a szirénát, de nem folyamatosan. Aztán egy nagy csattanás hallatszott.
Mentő a kirakatban, a kismama, akit szállított meghalt.
A mellékutcából normál tempóban kirongyoló autó nem hallhatta a mentőt, mert az az előző kereszteződésben szirénázott utoljára.
Szal szerintem a mentő csak szirénázzon folyamatosan.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.03.27. 23:05:28

Tudom, hogy off, de valaki megmondaná a nevemnél lévő blogon pontosan milyen rendszám található az első X5-ösön? Köszike.

sentinel01 2008.03.28. 00:20:16

Olvasva a hozzászolásokat :mi közöm ahhoz hogy eset vagy csecsemö mentö?Ha használja a megkülönböztetöt minden oké számitunk "bármire"ha nem tartsa be a kreszt !Ha egy miniszter mindenki pofájába hazudik mit várunk egy 7köznapi embertöl?
A gyerek meddig szemtelen??amedig hagyja a szülö egy kormány meddig szivatja népét ameddig hagyják!!Ha a fönök egy hazug szemét milyenek a beosztotjai?Pl akik oktatják a rendöröket ha oktatják és mire és aztán mennyi fizetésért?
welejéig rohadt ez a társadalom!
Néhány évig sportoltam/önvédelem/ multkor 2 seggfej egy terepjároval el kezdet hasonlo szituba anyázni nekik állt feljebb kiszáltunk egy orr csont és egy mellberugással válaszoltam.A biroság a K.O t 160000ft dijazta/akkor már nekik is lett joguk/ na ez a két kancso többet nem ugat az tutti de én sem biztos hogy le nyesek mert azért nem erre keresek.És termszetessen nem a vadnyugaton vagyunk.

sentinel01 2008.03.28. 00:23:51

Olvasva a hozzászolásokat :mi közöm ahhoz hogy eset vagy csecsemö mentö?Ha használja a megkülönböztetöt minden oké számitunk "bármire"ha nem tartsa be a kreszt !Ha egy miniszter mindenki pofájába hazudik mit várunk egy 7köznapi embertöl?
A gyerek meddig szemtelen??amedig hagyja a szülö egy kormány meddig szivatja népét ameddig hagyják!!Ha a fönök egy hazug szemét milyenek a beosztotjai?Pl akik oktatják a rendöröket ha oktatják és mire és aztán mennyi fizetésért?
welejéig rohadt ez a társadalom!
Néhány évig sportoltam/önvédelem/ multkor 2 seggfej egy terepjároval el kezdet hasonlo szituba anyázni nekik állt feljebb kiszáltunk egy orr csont és egy mellberugással válaszoltam.A biroság a K.O t 160000ft dijazta/akkor már nekik is lett joguk/ na ez a két kancso többet nem ugat az tutti de én sem biztos hogy le nyesek mert azért nem erre keresek.És termszetessen nem a vadnyugaton vagyunk.

Gabó 2008.03.28. 12:44:41

Tegnap miután végigolvastam a hozzászólásokat átkeltem a Duna túloldalára az Erzsébet-hídon. Ami ott fogadott azt hiszem felülmúl minden eddigit. Egy hölgy Audi A6 volánjánál a Hegyalja útról jött a hídra fel, majd amint mexünt a szalagkorlát a belső sávból balra megfordult. Tette mindezt délután 5 órakor úgy, hogy dugó nem csak nagy forgalom volt. Gratulálok neki!!!

Mazs 2008.03.28. 13:17:14

Alapvetően az a baj, hogy a jogosítvánnyal rendelkezők közel 70%-a alkalmatlan közúti gépjármű terelgetésre. Azért nem "tudják" elengedni a mentőt, rendőrt, tűzoltót, mert nem képesek átlátni, hogy ha csak félre tekerik a kormányt, és 3 cm-t előrrébb gurulnak, attól még nem fog elférni mögöttük talán csak egy motoros... Ilyen helyzetekben szerintem mindenkinek legalább egy kocsinyit kéne előre menni, és ehhez a legfontosabb az lenne, ha a sorban az első bemenne a kereszteződésbe. (Ha jók az ismereteim, akkor ezt a kresz is engedélyezi.) Ehhez képest az első is csak maximum 1/2 m-nyit kúszik előre, és elégedetten hátradőlve várják a megk. jelzést használó gépet... (Hiába!!) Minden tiszteletem a hivatásos sofőröké. Nem szabad elfelejteni, hogy ha az ember egész nap a fent említett népcsoport között lavírozik előbb vagy utóbb el fog fogyni a cérnája... És ilyenkor sajnos általában azon csattan az ostor, akinek igaza lenne. Egyetértek, hogy semmi esetre sem volt jó megoldás a megfordulás, pláne az anyázás, de lehet, hogy a sofőr hirtelen úgy érezte most már jogosan kiosztja a szabályosan közlekedőt. Örülhet, hogy a maradék 30%-ba tartozó vezető előtt tette meg bátor lépését.

Nem gondolom, hogy ebbe a kérdésbe is politikát kéne keverni. Én sem lopok, hazudok, csak azért, mert a politikusainkról azt mondják...

sentinel01-nek: szerintem "olcsón" megusztad. Én láttam már hobbiterepjáróból kilógó alkart pisztollyal a végén... Nem volt kedvem megkérdezni, hogy igazi, vagy csak utánzat-e... Emlékezzünk a kamion vs. kék trabant konfliktusra... Ilyen esetben teljesen mindegy mennyire ütöd-vágod a kung fu-t...

cso zsi 2008.03.28. 14:25:21

Úgy néz ki, a környék vonzza a hasonló eseteket.
De lehet, hogy csak a front váltja ki belőlük. Ma már túl vagyok úgy 70 km-n, ebből 40 a XI-XII.-ben.
Az egyik velem esett meg: a Villányi szélsőjében haladva a Karolina felé, beengedtem magam elé egy teherautóst.
Rögtön utána egy Ford Mondeos úgy gondolta, hogy oda ő is befér, rámhúzta a kormányt. A mögöttem haladó ismerős beengedte. Rákanyarodva a Karolinára a záróvonal után megkezdem a sávváltást, amikor is ő a záróvonalon kitör, és éktelen dudálással próbál utat csinálni magának. (Mivel nemrég az eddig kétsávos Karolinából egysávos-kanyarodós cikk-cakkot csináltak, nagyon nem lehet előzni.)
A gyalogátkelőhelynél nekiállt rendszámot fotózni.
(mondom, az ismerősöm mögötte, így mehet ahová akar, rendszám, fotó dettó, csak mozgókép nincs)
Aztán a Karolina kétsávos szakaszán 5-ször váltott sávot, így a Tétényin sikerült két autónyival elémkerülni. De a Hausszmannban volt az úticélja.

A másik kettő a Bártfaiban a Fehérvári útnál, ahol mindkét esetben dudált-villogott a sor harmadik autósa, mert az első kanyarodott, elsőbbséget adott a gyalogosnak, stb...

Rocko- 2008.03.29. 17:59:55

Mazs 2008.03.28. 13:17:14
"Én láttam már hobbiterepjáróból kilógó alkart pisztollyal a végén..."
haha, ilyenkor kell meghúzni az oldalát. :)

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.04.02. 12:26:37

Egyszer én is belecsöppentem egy közlekedési vitába. Hatvan körüli faszi ült a volánnál és pisztolyt kapott elő. Kb tíz éve történt. Lehet hogy munkásőr volt és még nem adta le? Annyira valószínűtlen volt a helyzet, hogy rezzenéstelen arccal rákérdeztem: Na most akkor lősz, vagy nem? Hát nem lőtt... blogart.blog.hu

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 12:31:56

blogart: Akkor vagy nagyon bátor voltál, vagy nagyon hülye. :) Azért örülök, hogy ezt most így volt módod megírni... :)

cso zsi 2008.04.02. 17:44:13

Gondolom, ismeritek páran az Attila út Dózsa György tér kereszteződést.
maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&ll=47.494589,19.03744&spn=0.002755,0.007188&z=17

A Vár felől jövők elég nehezen jutnak át a Krisztina körútra.
Tegnap este fél hat körül egy Daewoos szerette volna megtenni, a szélső sávban haladók előtt átfért. A belső sávban prémiummárka, magas, szélesvállú öltönyös fiatalemberrel.
A Daewoonak csak a bal hátsó sárvédője, és a lökhárítója sérült, amikor megforgatta a másik, aminek behajlott a hűtőrácsa.
A Daewoobol valakit mégis elvitt a mentő.
Tehát a sofőr (családtag?) személyi sérüléses baleset okozásáért meg lesz hurcolva.
Holott a nagy autó a kereszteződés utáni zebránál sem állt volna meg, ha nincs az ütközés. A szélsőben meg valamiért csak lassítottak, hogy a bácsika meg tudta kezdeni az áthajtást.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása