Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Biztonságból elégtelen

2008.04.24. 14:01 :: Kisikasa

Gipsz Jakabtól kaptuk az alábbi történetet. Mit is mondhatnék? A sztoriban szereplő hölgyről leginkább azok a kockajátékosok jutnak eszembe, akik feltesznek mindent egy lapra aztán hunyorogva figyelik, hogy bejön-e vagy sem. A közlekedés nem szerencsejáték!
Régi olvasótok vagyok, de eddig még nem történt velem semmi olyan hazánk közútjain, amit mások már meg ne írtak volna. Eddig! De most betelt  a pohár.



Vasárnap déluán anyóséktól hazafelé jövett a 2/A főúton  történt az eset. Kényelmes kilencvenes tempóban gurultunk, kicsi családommal a fedélzeten Budapest irányába.  A 90 km/h sebességet az ezen az úton érvényben lévő sebességkorlátozás, családom biztonsága, a rend prémiunra éhes őrei valamint a remek időjárás indokolták. Jó hangulatban közeledtünk országunk székesfővárosa felé.

A tükörben láttam, hogy valaki a fény sebességét megközelítő tempóban egy almazöld Classis Astrában - Michael Schumachert is megszégyenítve - érkezik meg mögénk, és ahogy ez illik az ilyen úrvezetőknél - bocs amikor közelebb ért, akkor vettem észre, hogy úrhölgy az autóversenyző - akkurátusan rátapadt a s@ggemre. Ez azt jelenti, hogy scaning-es elektromikroszkóppal sem lehetett volna térközt kimutatni a két gépjármű között a hibahatáron belül.

Nem vagyok fékezgetős, se ködzárófény villogtatós sem egyébb büntető okító hajlamokkal megáldott sofőr, ezért felgyorsítottam, kb. 92 km/h sebességre, mert a fenekemre érzékeny vagyok. Kövezzetetek meg érte. Tapadt, mint a kiéheztetett pióca. Ebből egyértelművé vált számomra, hogy egy egyszerűbb két bittes  vezérlőegység modellt építettek a mögöttem haladó szgk. bal első ülésére, tehát szépen visszaálltam kilencvenre, közben biztos ami bizto,s jócskán megnöveltem az ellőtem haladó jármű és köztem lévő követési távolságot , elrebegtem néhány miatyánkot és könyörgést annak érdekében, hogy semmi váratlan dolog ne történjen előttem.

Közben tüzetesen szemügyre vettem az anusomat vizslató hölgyet. Szőke, válig érő haj, melynek alsó része a nyak felé hajlik, kifejezéstelen jellegtelen arc. Jobb egyben idősebb hölgy, de ami a legmegdöbbentőbb, hátsó ülésen két gyerekülés két kis kobakkal.  De nem is szaporítom tovább feleslegesen a szót, az anyuka? arca kezdett elborulni. Előzni nem tudott mert furcsa mód, bár vasárnap déluán volt, erős volt a kifelé jövő forgalom .  A  kagylós  töltőállomások előtt van egy  kétsávos szakasz ahol az előzési manővereket minden további nélkül kivitelezni lehet. Ettől a szakasztól mintegy 100 méternyire lehettünk amikor a mögöttem lévő anyuka? úgy döntött, hogy megkezdi az előzést. Eddig rendben is volna, csak az a bökkenő, hogy szemben érkezett egy nagy fekete, német gyártmányú gépjármű, nagyon gyorsan jött és nagyon közel volt. Én lesatuztam, sebességünk a másodperc tört része allatt valahol 50 km/h-ra csökkent ,az Astra már húzta is rám a kormányt. Halálközeli élmény! A három autó lökhárítója - értsétek úgy ahogy leírom- majdnem összeért. A kislányom rémülten kapaszkodott az ülésébe, a feleségem falfehéren ült mellettem, én majd besz@rtam. Nem mentem utána nem villogtam nem dudáltam, ez nem én vagyok, de legszívesebben addig ütögettem volna a hibbant fejét a motorháztetejébe amíg mindkettő plasztikai beavatkozásra nem szorul, és azért csak addig mert úgy láttam, hogy anyuka? és nem szeretném, hogy a gyermekei árván nőjenek fel.

Hova a retkes himvesszőbe sietett , hogy kockára kellett tennie a saját, a gyerekei és még jópár ártatlan ember életét? És igen ,nem tudott továbbmenni, mert előttünk folyamatos volt a sor. Vasárnap lévén mindenki hazafelé igyekezett.

Egy ilyen eset már történt földi pályafutásom alatt, csak akkor én voltam a szemben érkező, a tömeggyilkos jelölt pedig záróvonalon előzött kanyarban bukkanóban, és a változatosság kedvéért az is egy almazöld Astra volt csak nem Classic, hanem egy régi. Hát ez az az eset ami annyira fölkavart, hogy íráskényszerem támadt tőle. Bocs, ha hosszúra sikerült.

61 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.04.24. 14:18:45

A 2/A-t már rég át kellett volna építeni VÉGIG 2x2 sávosra. Én is járok arra időnként, kedvencem amikor a 80-nal döcögő Suzuki mögött haladó 80,002-vel döcögő másik Suzuki a rövid, előzésre használható gödi szakaszon azonnal beáll a belső sávba, és a másik mellett halad egész a szakasz végéig, ahol megint csak 1 sáv használható. Olyankor bennem is felmegy a pumpa, bár én sem vagyok az a "rátapadok-letolom-megelőzöm ha belerokkanok is" típus, de az ilyet szívesen látnám egy kamionnal szembetalálkozni.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.04.24. 14:20:06

van ez igy. aztan a legjobb, hogy meg o all meg es anyazik neked, hogy te voltal a balesetveszelyes helyzet okozoja...

Johnny336 2008.04.24. 14:30:24

"...a fenekemre érzékeny vagyok..."
Arra minden egészséges, hetero férfi az szerintem :)

Sajnos minden hétvégén, lakotton kívűl belecsúsztam ilyen esetekbe, hogy hirtelen fékezéssel kellett megmentenem valaki életét. Azóta rászoktam arra, hogyha 85-90-el megyek, és valaki nagyon tol, akkor hosszú egyenesekben jobbra indexszel jelzem, hogy takarodjon mögülem, aztán ha kitakarodott, akkor lassítok is. Hadd rohanjon, ne akarjon belemenni felesleges, veszélyes előzésekbe. Lelassítok 90-ről 80-ra, elhalad, visszagyorsítok 90-re. Mindenki megy csendben, túléltem, nem húzták rám a kormányt, nem toltak/villogtak/dudáltak le. Annyira soha nem sietek.

bunk0 2008.04.24. 14:30:27

nem baj, majd privatizálok pár trafit a 2/A mellé és szépen fog vastagodni a hájam az ilyen kreténektől ...

Manyizga (törölt) 2008.04.24. 14:32:06

Egyszer bogár vagy, egyszer meg szélvédő...

porthosz 2008.04.24. 14:33:36

Haverom ilyenkor azt szokta hogy szépen elkezd lassitani. Volt már olyan hoyg az ilyen seggbetapadós csak 30nál vette észre hogy talán előzhetne is, addig végig a seggében ment fél centire...

yokli 2008.04.24. 14:34:28

"Nem mentem utána nem villogtam nem dudáltam, ez nem én vagyok..."

riszpekt, riszpekt, riszpekt

s 2008.04.24. 14:38:03

Nem a sávok számától függ a bunkó vezetés. Az m1-m7 bevezető szakaszán is elég sok sáv van, mégis néhányan le akarják tolni a másikat.

fifuszfc 2008.04.24. 14:42:14

biztos, hogy az azóta M2-re átkeresztelt egykori 2/A-n nem 110 a sebességhatár? :o

G. 2008.04.24. 14:44:45

Szegény gyerekek, ilyen elmebeteg "anyával" vannak megáldva.

isti77 2008.04.24. 14:48:18

"
"...a fenekemre érzékeny vagyok..."
Arra minden egészséges, hetero férfi az szerintem :)"

Mivé lett ez a világ, ha már egy férfi tart attól, hogy seggbek.rja egy nő !?!

A történethez más hozzászólásom azon kívül nincs, hogy: nahát.

yanchi 2008.04.24. 14:50:08

Ilyenkor én is azt szoktam csinálni, hogy a mögöttem lévő által felvett követési távolsághoz igazítom a tempót. Kb. 40-50% az, aki úgy 50km/h környékén rájön, hogy ha kicsit lemarad, gyorsabban célba ér (ha előzni nem lehet). A maradék meg van annyira hülye, hogy jobb is, ha nem autózik gyorsabban, mint 30km/h.
Ezek miatt kellene olyan szervezet, akik a rendet őrzik, és a törvények ésszerű betartatásán ügyködnek, közpénzen, a köz érdekében. Hívhatnánk őket pl. rend-őröknek...

Geitenbeffer_ 2008.04.24. 14:50:47

a két bitt (!) hogy jön ki?
egyébként néninek a JKA.

rivera 2008.04.24. 14:55:50

riszpekt

a szomorú hogy a halálos balesetek felében vétlen az áldozat. ez a tavalyi 1230 halottból cirka 600 fő. gondolom jópár esetben hasonlóan sietős, nem gondolkozós, erőszakos ember miatt.

a vétlen pedig jó esetben szerencsés, mint a fenti sofőr, rossz esetben pedig önhibáján kívül vége, akár az egész családnak.

horror ami az utakon van

nanemá 2008.04.24. 14:56:00

Lehet, hogy nekem nem volt szerencsém, de velem már többszőr előfordult a fenti eset. Úgyis, hogy én voltam a szemből érkező ártatlan áldozat. Mindenesetben nekem köszönhette az illető, hogy nem patkolt el ott helyben, (azt szándékosan nem írtam, hogy én se és a kiscsaládom se, mert ez úgyse érdekelné az illetőt). Mégis volt egy olyan érzésem, hogy tuti jó vezetőnek tartja magát a suttyó. Hozzáteszem, hogy nem vagyok lassú, vánszorgó vezető, elég sportosan vezetek magam is, de olyankor nem előzök, amikor nem vagyok benne biztos, hogy nem tudom befejezni az akciót.

Peti 2008.04.24. 15:03:11

Szerintem ez jobb:
baselon.atw.hu

ex-dr. vuk 2008.04.24. 15:08:28

Az elozes-kenyszeres barmokat en is utalom...
5-os uton is volt egyszer szeged fele, kistelek magassagaban jartunk, lattam h ezerre elozget a folyamatos szembeforgalom ellenere.. Aztan egy kanyarban(! igen, ott is elozott) majdnem ledaralta egy szembejovo kamion. Onnantol a sorral egyutt 70-nel ment vegig szegedig...
Asszem beszarhatott kicsit :) Jo lecke lehetett neki. Hatha ez a no is tanult belole.

Sparhelt 2008.04.24. 15:12:43

fifuszfc: Biztos. Ez egy olyan autóút, ahol 90 km/h a korlátozás.

Dr Kangörény 2008.04.24. 15:13:38

Az ideális megoldás ilyenkor a német rendőrség taktikája lenne, akik kamerával felszerelt civil atókkal járőröznek és az ilyen barmokat halálra birságolják.
Addig viszont sok megoldás nincs ellenük.
Azzal nem értek egyet, hogy "nem vagyok az a dudálós, villogós típus" és ezért nem dudálok, nem villogok rá, mert ha nincs ilyen esetekben negatív visszajelzés, akkor a tufa barma legközelebb is megteszi ugyanezt, mert hát neki lehet és egyébként is minden rendben volt múltkor is.

kozszolga.hu · http://www.kozszolga.hu 2008.04.24. 15:22:35

Ezer ilyen eset van sajnos naponta. A múltkor teherautót szerettem volna előzni, már nyomtam a gázt, balkéz az indexen, szerencsére belenéztem a visszapillantóba, mert egy Jeep már húzott is ki mellém hátulról. Gondoltam, egyszerre akar előzni engem, meg a teherautót, ezért tovább gyorsítottam, hogy a nagymenő után én is előzni tudjak. Míg készültem az előzésre, egy pillanatra balra néztem - két gyerek nézett rám a terepjáró hátsó ülésről. És ekkor Apuka úgy döntött, hogy mégsem előzi meg a teherautót, hanem beáll mögé, ahol történetesen én haladtam - és elkezdett leszorítani az útról. Ami máig előttem van: a satufék, égett gumiszag és a két gyerek tágranyílt szeme...

Akarmiszalami 2008.04.24. 15:26:29

Nekem multkor volt szerencsém megfigyelni a Keleti Pu.nál egy fiatal,27-28 év körüli hölgyet,amint az X5-ös bmw-t vezeti,ölében egy kb 2 éves gyermek.Hozzá kell, hogy tegyem, be sem voltak kötve.

nanema 2008.04.24. 15:27:10

Kozszolga.hu! Szerintem te is hibáztál, amikor láttad, hogy előznek és mégis gázt adtál. Egyrészt nehezebben előztek meg, másrészt ilyenkor számítani kell rá, hogy bevágnak eléd. Ilyenkor jobb hagyni, hogy mielőbb elhúzzon melletted.

y5 2008.04.24. 15:27:17

Régen ha egy ilyen jött mögöttem ráfékeztem. De már nem csinálom, csak idegesek lesznek tőle és engem veszélyeztetnek.

Azóta inkább csak leveszem a gázról a lábamat. Ennyi. Előbb-utóbb megelőznek mert nem bírják a lassú tempót.

Naneee 2008.04.24. 15:29:31

És ha baj történik a csemetéjükkel, akkor ezek szoktak a legjobban sírni-ríni és hangossan zokogva sajnáltatni magukat!

leaping cat 2008.04.24. 15:47:15

De ha megnövelted a követési távolságot ez előtted levőhöz, akkor hogy ért majdnem össze a három autó lökhárítója az előzés után? Azt értem, hogy a spiné pont eléd vágott be, de mi van az előtte levővel?

pammy 2008.04.24. 15:51:24

a szemből jövővel ért össze majdnem, én legalábbis így értettem (a 3 autó az opel, a post iró autója, és a szembejövő autó)

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.04.24. 15:52:23

Az ilyenekre pedig tényeg ráférne - nevelő jelleggel csupán - hogy kiszedjék a kocsiból és párszor a motorháztetőhöz csapkodják a fejét. A következő ilyen szituációt már kétszer is meggondolná...

fects 2008.04.24. 15:55:45

Gondolom a szemben jövőé volt a 3-ik lökhárító.

145 2008.04.24. 15:56:46

Én a múltkor megbüntettem egy ilyet. A 84-esen egyik este megelőzött egy barom, de úgy, hogy a mai napig nem értem, hogyan éltük túl. Aztán szépen utánamentem. Kb. 160-al toltam, de éreztem, hogy kezdi összetojni magát, főleg a kanyarokban, próbált lassítani a mondeójával, de én nem hagytam, az Alfám bírta. Ha fékezett, az én lábam is a féken volt, de rámentem, mintha én nem lassítanék. A refim persze folyamatosan égett. Pár percig szopattam, aztán megkegyelmeztem neki, onnantól 90-el mentünk. Szép dolog, ha valaki nem süllyed le a barmok szintjére, és megkövezhettek, de ez a példány talán kicsit meggondoltabban fog ezután közlekedni.

Prien 2008.04.24. 15:59:13

én ilyen helyzetben felvillantom a féklámpát
többnyire megértik mire gondolok

tudom tudom, már átbeszéltük több posztban, hogy akkor én vagyok a paraszt

sailman · http://www.elvit.hu 2008.04.24. 16:01:12

Gondolom a szembe jövő autó volt a harmadik.

elwood 2008.04.24. 16:02:04

sztem is egy rendet őrző szervezet jelenthetne megoldást, szemben a jelenlegi "rendőrség" néven jegyzett, ismeretlen céllal működő intézmény helyén

Johnny336 2008.04.24. 16:03:40

Azért nem büntetek, meg oktatok senkit, mert nem fogja megtanulni. Ha a vezetés oktatás során erre kondicionálja magát, akkor tök mindegy, hogy egy mezei, normálisan közlekedő fordos, alfás, opeles, bmw-s miként próbálja tudtára adni, hogy ezt nem kéne. Hagyni, hadd menjen. Majd jön egy erősebb, vagy hasonló kvalitásokkal és morállal rendelkező sofőr, nem tudják eldönteni ki az erősebb, aztán a lánglovagokon majd nézhetjük, hogy mi történik 120 km/h-s frontális ütközésnél a középkategóriás autóval...

145 2008.04.24. 16:06:52

Kamera (fényképező) a műszerfalra -> felvétel -> otthon megvágni, ha volt valami (rendszám látszódjon) -> youtube -> rendőrségnek (meg ide) a linket. Csak mindig elfelejtem... meg jó lenne valami konzolt fabrikálni a műszerfalra, hogy ne kézben kelljen tartani.

145 2008.04.24. 16:08:08

Azért az én oktatási módszerem talán hatásosabb.

nomegegy 2008.04.24. 16:11:12

kb. egy hónapja történt velem egy eset, amióta nem merem elítélni az ilyen "tapadós-villogós" soföröket. Nekem négy "kobak" ült a kocsimban, meg a feleségem, amikor a legkisebb gyermekünk elájult mint később kiderült: a láztól) útközben. Az M1-M7 bevezetőn én is próbáltam jelezni minden lehetséges módon (fénykürt, kürt vészvillogó) az előttem haladóknak, hogy nagyon szeretnék mielőbb beérni a Tüzoltó utcai gyermekklinikára. Én is ki lettem oktatva KRESZ-ből, kaptam minden egyezményes jelből, ami a nemtetszést fejezi ki. Senkinek sem fordult meg a fejében, hogy családi egyterűvel nem versenyzek, hanem valami okom van az őrült viselkedésre...

Nem mondom, hogy mindenkinek nyomós oka van a barom módon tapadásra meg letolásra, de ilyen is lehet. Én a visszapillantóból nem tudom eldönteni, hogy egy paraszt akadt a vonóhorogra, vagy egy kétségbeesett szülő próbál eljutni az első orvosig...

kozszolga.hu · http://www.kozszolga.hu 2008.04.24. 16:12:31

nanema!
Most már én is tudom... :-)

Traxx 2008.04.24. 16:12:55

145: lehet vásárolni ilyen felvevős holmit készen. A tv-ben pár hete láttam, meg talán itt az indexen is volt róla cikk, emlékeim szerint olyan 80 rugó környéki összeg. Nekem mondjuk még nem volt szerencsém tuskó sofőrhöz (nem városi vagyok :-) ), de hasznos eszköz, főleg balesetben a vitás helyzetek elkerülésénél.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.04.24. 16:13:49

Én ilyenkor még lassabban megyek. Nem fékezek, csak finoman veszem vissza a sebességet. Hátha sikerül megelőznie és továbbszáguldani. Hadd menjen. Annyian várnak vesére...

Attis 2008.04.24. 16:19:41

Szia. Velem is történt ilyen, 19 évesen, friss jogsival, egy nagyon öreg, nagyon nyomi Renault-tal voltam, ami az EURO NCAP-n -8 csillagot kapna, szemben nagyon jöttek, kocsisor előttem, de a "fekete cápa" kiugrott mögülem, láttam mi lesz (lepergett előttem frankón minden) ekkor nem is én hárítottam el hogy meghaljunk páran, hanem valami más erő, talán reflexnek hívják, satuztam, a cápa befért elém, nemtom melyik tipus de egy IFA méreteivel vetekedett, lényeg hogy nem igazán az ő élete forgott kockán, inkább talán az enyém, tekintve hogy az én kocsimban az egyetlen biztonsági eszköz az öv volt, mely kb arra szolgál hogyha koccanok, ne legyen ronda az orrom... Sosem fogom megérteni, mi olyan ku@&#ul kib#&@ottul sürgős, hiszen ezekkel a "manőverekkel" lehet spórolni 15 másodpercet, de lehet vele nyerni egy tolókocsit is... Szüleimnek el sem meséltem az esetet, mert tudom hogy féltenének ezektől, így csak halkan remegtek a lábaim az adrenalintól, hozzáteszem a visszatéréskor meg tudtam volna számolni a féklámpájában a LED-eket de ez mellékes 120-as tempónál főúton. Bocs ha hosszú voltam, csak gondoltam írok, hogy mit él át valaki friss jogsival egy lélekvesztőben :(

elwood 2008.04.24. 16:19:48

145:

Aztán megbüntetnek vezetés közbeni kamerázásért. emléklezz a tévésre aki menekülés közben mobilról hívta a rendőröket, hogy üldözik és meg akarják verni. Megbüntették vezetés közbeni mobilozásért, csapást mérve a bűnözésre.

(Kitalálható mi lett azokkal akik üldözték és meg akarták verni ... semmi)

Prien 2008.04.24. 16:23:03

nomegegy 2008.04.24. 16:11:12

az hogy sietsz (a sztorid alapján indokoltan) még nem jelenti azt, hogy tapadsz az előtted lévőre
Nekem is volt már olyan helyzetem, hogy a kolléganőm zokogva hívott fel, hogy elütött egy kisfiút, azonnal menjek oda.
Bevágódtam a kocsiba, és mentem 200 környékén is lakott területen is. Nem foglalkoztam a lámpákkal sem. Egy dologot néztem: a forgalmat.
Eszeveszetten menten, de úgy hogy nem veszélyeztettem, szorítottam meg senkit.
Persze tudom, hogy ez nem mentett volna a rendőröknél.
Szal a tempós haladás, sőt az őrül rohanás sem egyenlő nálam azzal, hogy rámászol az előtted lévő autóra.

Káposztakukac 2008.04.24. 16:23:49

elwood: nem büntették meg végül. az eljáró rendőröket meg nagyon, de nagyon nagyon lebaszták emiatt.

elwood 2008.04.24. 16:38:23

Káposztakukac: Ez jobb mint emlékeztem. Ha még az üldözőket is lebaszták volna legalább egy kicsit akkor bíznék a fejlődésben.

Helvete 2008.04.24. 16:46:41

Errol van szo... ha nyomnod kell neki mint a barom sincs jogod balesetbe kenyszeriteni mas

Secnir 2008.04.24. 16:58:36

más:
múlt héten pénteken Szigetszentmiklóson autókáztam, nyugis tempóban (de tényleg, most került le a lábamról a gipsz, és a lábam reflexei még nem a régiek).
A régi temető melletti utcában megyek, velem szemben (távolról látom) szép lassan csordogál egy piros suzuki, kicsit kacsázik. Mondom magamban, vagy ivott, vagy műszaki hiba, de inkább ivott. Esetleg keres valamit.
mindenesetre lehúzodok jobbra, amennyire lehet, és lassan mentem el mellette.
És kikerekedett a szemem rendesen.
Az autót egy nyolcéves gyerek vezette, aki alig látott ki a szélvédőn, mellette anyuka, ölében egy kb 2 éves gyerek.
Hazamentem, és elméláztam azon, hogy mekkora hibát követtem el akkor, amikor nem fordultam meg, és nem szedtem ki anyukát a hajánál fogva.

Ugyanúgy miklóson, duna-part, hosszú kanyargós egyirányú utca. jön velem szemben egy fehér kombi, szép lassan. Megállok mellette, és finoman ráüvöltök, hogy mit keres az egyirányú utcában - szembe?
Erre elmagyarázta, hogy ez nem egyirányú, mert ott, ahol Ő bejött, ott kint van a tábla, ami egy háromszög, benne egy nyíl felfelé meg lefelé, tehát onnantól kezdve kétirányú, csak a szél elfordította a táblát, de ő a tükörben látta.
Ekkora hülyeség hallatán teljesen lefagytam, és mire a szoftver újraindult, addig ő elhajtott.

A fenti két eset kapcsán csak annyi a véleményem: a kormány óriási hibát követett el, amikor bezáratta a Lipótmezőt...

Mityu · http://indafoto.hu/mityu/kozlekedunk/ 2008.04.24. 17:22:48

MIért gondolják úgy jópáran, ha a Pacsirtamező utcában (III. ker.) 60-al döcögök, akkor mindenáron megkell előzni/letolni? Az érdekes benne, ha 70-75-el döcögök akkor is.... hmm :)

Bécsi úton befele jövet kaptam rosszalló pillantást azért, mert 60-as tábla hatálya alatt majd 70-el robogtam. Mielőtt rosszra gondolnál: lassú voltam a delikvensnek :)

misi46 2008.04.24. 17:51:05

145! Szia. Készen lehet ilyet kapni, nem drága, öntapadós, én használom, kiváló. /CARCAM /

misi46 2008.04.24. 17:53:14

145! Az ára: 13-17k forint.

Fabiola · http://Fabiola 2008.04.24. 17:54:05

Tele vannak az utak ész nélkül, beláthatatlan kanyarokban előzgető hülye sofőrökkel. Ilyen törte totálkárosra az autómat! Mert "szegényt" nem engedték vissza a szinte zárt kocsisorba!

Szendwich 2008.04.24. 19:15:47

145, hogy neked mekkora makod van. Az itteni post-olok mar kevesebbert is kuldtek el melegebb eghajlatra hasonlo tettekert embereket :)))))))))

Rocko- 2008.04.24. 21:15:09

be kell tolni a árokba, aztán hadd pusztuljon.

killmark 2008.04.24. 22:26:44

van egy jó tippem mit kell csinálni ha a bunkó a kocsi valagába mászik.
a hátsó ködlámpát kapcsolgatom fel-le.
a 123-as kombin nem tudják eldönteni hogy az féklámpa-e.így mindenki beleugrik a fékbe,én meg megyek szépen tovább.

lotht 2008.04.24. 23:04:07

Ma a 8-as út kétsávos szakaszán engem is tolt valaki erősen a belsőben. Ahogy találtam egy akkor rést a külső sávban a teherautók között, ahová fékezés nélkül ki tudtam húzódni, megtettem azt. Erre a marhája nem előz, hanem beáll a én tempómra a tükröm (nem létező) holtterében. Kb 7-800 m alatt haladt el annyira mellettem, hogy ismét kimehettem a belsőbe előzni a a teherautókat. De nem tudtam, mert elkezdett fékezni, lelassult kb. 60 km/h-ra, hogy rést találjon a teherautók között, mert le kell kanyarodni főútról.
Egyszer érteném meg ezeket...

Vladimir Harkonnen 2008.04.24. 23:40:27

Nem tudom feltűnt-e a felirat, mely büszkén hirdeti: M2-nek hívják újabban azt az utat!

Vasárnapi kalapos vezető 2008.04.25. 09:27:33

Ha nagyon rámjönnek, csak lemosom az ablakot. Egy kicsi biztos hátra is megy. Nem lesz semmi baja, nem veszélyeztetem, de azzal kezd foglalkozni, hogy honnam esik, és lemarad.

Becher 2008.04.25. 11:43:40

Az ilyen hülye k..kat fejbe kéne lőni. Miért van az, hogy ilyen storykban mindig szőkék szerepelnek???

Krisi 2008.04.26. 20:56:57

145: csak az sántít a sztoridban, hogy ha elkezdted büntetni, az annyit tesz, hogy lesűllyedtél a szintjére, szóval nem vagy jobb.
Az meg hab a tortán, hogy ha befosatod, és emiatt belemegy egy szembejövő autóba, akkor magyarázhatod a vétlen család hozzátartozóinak, hogy "de legalább jól megbüntettem a köcsögöt".
Inkább vegyél kamerát és tedd fel ide a videót, majd a rendőrség igazságot tesz. De nem szabad leereszkedni velük egy szintre.

Egyébként szenzáció: mindenki egyet ért a szerzővel, ritka az ilyen :)

És én is a lemosom az ablakot módszer híve vagyok, nem tudom miért, de működik sokszor.

Wick 2008.04.28. 14:24:46

Hmm...
2/A... népek olvasztótégelye.
Van ott minden. Hetvennel araszoló szuzukist 71-el előző opelos a kétsávoson, 110-el haladó autót levillogó transporter/transit/vivaro, hugyagyú cégautósok akiknek a molkártya miatt a fogyasztás nem számít, satöbbi.

hogy miért nem tud mindenki 90 és 130 között autózni rajta, tök egyszerű lenne az élet. Az még kiszámítható. Nem úgy mint az a motoros, amelyik kegyeskedett 200 feletti tempóval szembejönni. Én meg kielőztem az előttem haladót, miért is ne, a fene gondolta volna, hogy a konkord felszálló sebességével közlekedik a szembejövő, ráadásul volt egy ízléses 30-40km/h-s sebességkülönbségem (90 vs. 120), szóval alaphelyzetben nopara szituáció lett volna. Így para volt. Ha összeadom , a 350 km/h sztem meglett volna ha csattanunk. Az pedig a nullesélyes szituáció a túlélésre, még nekem is...

juteszembe, a halott motoros biztosítója is kifizeti a kocsimat? :-))))

Narrátor 2008.04.29. 10:56:13

Azt bírom, hogy mindenki ilyen meg olyan ideges az autósra, de utána már senki nem megy. Pedig nagy valószínűséggel egy hatásos fejmosás hatna. Nálunk pl. számtalanszor van, hogy a T**co parkolójában a sokadik jobbkezes elsőbbsége után macisajt állít meg, de sokan addigra már hozzászoktak az elsőbbséghez és fékezés nélkül belehajt. Hány és hány satut láttam, ahol kipattant a sofőr és megmutatta a delikvensnek a táblát -- ez után mindig csendesebb volt a vétkes, mert valaki rámutatott a hibájára. Nem volt anyázás, nem volt verekedés.
Amúgy az én tatktikám az, hogy elveszem a gázról a lábam és elkezdek gurulni. Sokan ilyenkor kapcsolnak, vissza 3 és előzni kezd. Ha látom, hogy nagyon nem fog beférni, inkább nyomok egy kis féket is, de a duda és reflektor ilyenkor kötelezően megnyomandó.:-)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása