Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Kisebbrendűségi komplexus

2008.05.07. 08:45 :: Kisikasa

Rayden leveléből egyértelműen kitűnik, hogy úgy véli egyes autómárkák tulajai azért szivatják időnként, mert irigylik, hogy neki telik nagyobbra, szebbre, jobbra...
Írok már én is nektek mert itt nálunk (Debrecen) egy nagyon érdekes jelenség kezd kialakulni. Itt amúgy is rengeteg a bunkó vezető.
 


A történet melléklete: nekem nagy autóm van mindig nagyok voltak, két műszakban dolgozom ezért tellik rá a kényelem és a megbízhatóság miatt szeretem őket és emelett audi fun vagyok (mikor még versenyeztem hivatalosan akkor volt más is) .

Általában nyugisan közelkedek mivel a fogyasztás az elsődleges már nálam, meg a nyugalom. 30 felett már leszoktam a hepajkodásokról, de a lent leírandó marhák simán kihoznák az emberből még a mai napig az álllatot. Jelenleg egy 10 éves nagy audim van. Nah ez váltott ki a minap egy vad marhából némi kissebbségi érzést, viszont állati veszélyes volt amit csinált .

Mentem a városban már késő este haza felé a második munkámból. Az egyik lámpánál elémkerült egy újabb skodaoctávia ezzel eddig még semmi gond nem volt . Elindultunk a zöldre, akkor az octávia egyre lassabban kezdett menni. Közben láttam a kocsiban többen vannak hátul gyerekek. Gondoltam nézelődik címet keres. Nem is érdekelt különösebben de ekkor ráhúzta a ködlámpát, a hátsót na ez már baj volt mivel nem csak egyik oldalt volt neki, be volt rakva mindkettőbe az égő és nem 21 W os volt az is biztos, szabályosan semmit nem láttam hírtelen úgy vakított. Rá villantottam vegye le, erre nyomta a féket is hozzá és még lassabban ment, mögöttem már voltak páran a sorban. Továbbra is vakított vele. Jeleztem neki a első köd lámpával erre megint fékezgetett. Mentünk tovább a következő kétsávos részen én elmentem a balra menő sávba, mert arra felé kelett menjek, mellette lévén át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle, nem részletezem  lefékezet és mindent elkezdett üvőlteni.

Amúgy gratulálok neki jól elszórakoztatta a családját és jól meg mutattta ki a jani a gáton. Szép. Én ott hagytam .......

Hogy miért írom le? Itt a hasonló szándékos irritálás egyre gyakoribb és szerintem még baleset veszélyes is lehet adott helyzetben.
De ha neki ez jó.... én próbálom az ilyeket nagy ivben lee... stb ... de néha már nagyon nehezen megy ... Több ismerősőm is beszámolt már hasonlóról sőőt úgy tűnik az adott octáviással is már többen találkoztak ... :) Amúgy nem tudom mi a baja az ilyenek ...

Egy másik eset. Merci kisi terepjárós ment a nőjéhez és elakadásjelzővel megált a záróvonal védett jelzőlámpás kereszteződés közepen, ahol csak ha szabálytalan vagyok tudom kikerülni. Itt már mindent lehet?

71 komment

Címkék: közlekedés autó hülye veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.05.07. 09:14:30

Némi ellentmondás:
"nekem nagy autóm van mindig nagyok voltak..."


"...mivel a fogyasztás az elsődleges már nálam"

Ettől függetlenül a ködlámpa indokolatlan használata nemcsak szabálytalan, hanem taplóság is.

Hózentróger 2008.05.07. 09:23:35

Ez a sztori szerintem kamu, ugy ahogy van.

1, Helyesen irni nem tud, olyan a megfogalmazas, mintha egy 10 eves gyerek irta volna.

2, Senki nem kezd el szivatni a kodlampaval 'csak ugy', azert tenni is kell valamit.

Leegor 2008.05.07. 09:32:52

Az új Octavia a lúzerek kis szarzsákja amit kompenzálni kell. Bezzeg az ő tízéves Audija...
Nagyarcú barom, gyanítom az utólagos xenon-ja égette ki a skodás retináját

Charlie Drop 2008.05.07. 09:34:37

Hát, passz.
Végül s találkoztam már én is szimpla idiótákkal, szóva ettől még lehet igaz a sztori.

Mondjuk az kicsit életszerűbb, hogy a benga nagy autós, akinek számít a fogyasztás (végül is miért ne, attól még, hogy szeret kényelmesen utazni) dühítette fel a skodást...

kolbász 2008.05.07. 09:35:37

jaja, szerintem nézd meg a lámpádat mer5t valszeg az eget világítja

ex-dr. vuk 2008.05.07. 09:37:41

Egyszer en is probaltam megmagyarazni h zarofeny nem kene, olyasmi volt a valasz, hogy 'mi? az hol van? nem is tudtam h be van kapcsolva. majd otthon megnezem'... Ja. Majd megnezi.

gyz 2008.05.07. 09:38:28

ez a nagy autó-kis autó téma baromság. Van, aki szerint a kisautósok a bunkók, mert irigyek, van, aki szerint meg a nagy mercisek, mert eleve tahó maffiózók.
Ezzel szemben tegnap direkt figyeltem, minden autókategóriában van seggfej vezető.


amúgy a levél eltehető az "akkora kocsim van, mint egy ház, de baromi szabályosan vezetek, ellentétben másokkal"- kezdetű szövegek közé, olvashattunk itt már több száz ilyet.

D 2008.05.07. 09:39:21

Az octavia mióta kisautó?
Talán, ha fábia lett volna...
És miért nem előzte meg???
Töketlen.

rincewind 2008.05.07. 09:40:37

fugazi, szerintem az egész beírásod egy nagy irónia.

1. Emberek a helyesírás alapján nem szokták a történet igazságát kétségbe vonni.

2. Emberek gondolkodva rájönnek, hogy esetleg azért ír ide valaki ilyet, mert a fel nem foghatóság miatt publikálni érzi szükségét.

fugazi szerintem te egy chatbotvagy, amibe még a pontot vagy az idézőjelet sem tudták normálisan beleprogramozni, mellesleg "fakewhore"

A történethez sajnos nemtok mitmondani. Szánalom, de direktbe tenni nem nagyon lehet ellene.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 09:41:41

debrecenben sajnos iszonyatos paraszt módra vezetnek. valami alapvető baj lehet az itteni autósiskolákkal. sajnos nap mint nap tapasztalom én is. parkolni meg aztán végképp nem tudnak. eszem elmegy ezektől a tahóktól.

qkac 2008.05.07. 09:44:39

A legdrágább(!!!) 9 éves audi 3 milla. (forrás www.hasznaltauto.hu)
A legolcsóbb új skoda oktávia 4 milla felett. (forrás: www.skoda.hu)

Akkor most kinek mekkora a farka? :-)

u.i:
Ha valaki autóversenyző, attól már jól közlekedik közúton is? :-o

Hózentróger 2008.05.07. 09:45:29

rincewind, szerintem meg feleslegesen oszod itt azt a visszamaradott agyadat, mert:

1, A stilusbol nagy valoszinuseggel leszurheto az ironak a kora.

2, Olyan, hogy csak a semmiert elkezdek szivatni valakit az uton a kodzarral, nincsen.

Olvass feljebb, te szerencsetlen, masnak is ez a velemenye..

webdiák · http://www.webdiak.hu 2008.05.07. 09:46:16

Kissebbrendűségi érzés? Szerintem egy új Octavia drágább, mint egy tíz éves Audi. Lehet, hogy bunkó volt a skodás, velem is volt már olyan, hogy direkt ráfékezett valaki előttem az autópálya belső sávjában oktatási célzattal. Viszont az is előfordulhat, hogy kiváltották nála a reakciót - esetleg túl közel ment hozzá az "Audi Fun" és féltette a gyerekeit a hátsó ülésen?

Ja, és az Audi "Fun" nézzé' mán' meg egy szótárt, mielőtt angol szavakat használsz :-)

Terveüdekszi 2008.05.07. 09:46:20

Én is rosszul beállított lámpára tippelnék.

Aneninen · http://unzervalt.freeblog.hu 2008.05.07. 09:49:49

Azt mondjuk sem itt, sem másutt nem értem, miért kell azonnal feltételezni egy-egy történetről, hogy kamu. De nem is ez a lényeg, tőlem lehet igaz is, fikció is a sztori.

A probléma - szerintem - ott van, hogy bizonyos autómárkákhoz már eleve úgy áll a közlekedők többsége, hogy feltételezi, ha megjelenik a láthatáron, csakis szabálytalan és tahó módon tud majd közlekedni.

Mivel én is láttam már belső sávot 160+ tempóban repesztve (80-as táblánál) végigvillogó Audit, illetve konditerem előtt, kereszteződés sarkában vészvillogóval lehajított BMW-t (na az vicces volt), nálam is helyből mínusszal indulnak bizonyos fajta járművek... Ezzel együtt, nem úgy kellene működnie a dolgoknak, hogy "a legtöbb Audis tahó, tehát amelyik mögöttem jön, az is tahó - ezért én is tahó leszek vele"!

Az pedig attól függetlenül, hogy a konkrét történet valódi-e, igaz, hogy azoknak, akik normális módon vezetnek olyan autót, amivel kapcsolatban sok a sztereotípia, teljesen vétlenül szembesülnek több atrocitással.

---

Más.

Sajnos mennél több a dugó, értelmetlen útfelbontás, korlátozás, "zéró tolerancia", stb., annál ingerültebbek lesznek - nagyátlagban - az autósok is. Amiből sokkal több baleset fog következni.
Nem értem, miért nem képesek ezt is végiggondolni, mielőtt feltúrnak (hétfő reggel...) egy többsávos utat, módosítják a forgalmi rendet, illetve, szigorítják a szabályokat.
(Persze, ez csak az én véleményem.)

Atika!!! 2008.05.07. 09:54:35

Otthon a garázsban azért rájöttél, hogy véletlen refivel mentél mögötte. Tudod ha szembe kilométereken keresztül villognak és még mindig nincs yard, akkor nézd meg nem refivel mész-e és/vagy jól be van-e állítva a tompított. Valszeg a tükörben te is vakítottad őt.
"Elindultunk a zöldre, akkor az octávia egyre lassabban kezdett menni." - az elindulástól is lassabban? :)
PS: egy Octavia kb akkora mint egy A4-es Audi (mivel mondjuk egy alvázra épülnek...) Nem kis autó... Hja, persze 4.2l A8-cal meg pont a fogyasztás számít. Na neeeeeee...

Johnny336 2008.05.07. 09:56:38

Audi Fun is jó lehet.
Pl. egy B-csoportos Audi Quattro, az tuti Fun :)

Én kifejezetten akkor villantom fel a hátsó ködfényt, ha nagyon a seggemben autóznak nagy sebességnél (nem előzési szándék esetén, hanem folyamatosan, akár kilométereken át). Itt is erről lehet szó - a nagy sebességet leszámítva.

Vagy marad a többiek megfejtése: occsókszenon, rossz lámpa, refi fennmaradt.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 10:07:34

Színtén cívisparaszt, de Suzukis vagyok, a harmincan túli, nyugodtabb, de nem birka fajtából.
Audi, Merdzsó, BéeMWé itt, helyben:
- Index nincs/nem használ.
- Négysávos úton szigorúan a terelővonalat a kerekek közé kapva közlekedeik, hogy bármelyik sávba be tudjon sorolni, ha az jobban megindul.
- Muszáj előzni és bevágni mindenki elé, ha 50 méter múlva megáll, akkor is.
- Akkor is kikanyarodik mindenki elé, ha annak satuféket kell nyomni.
- Ha negyvenel megy, és valaki meg akarja előzni, rá a gázra, nehogymán egy hülye suzukis...
- Mindig elvárja, hogy beengedjék (belógatja az orrát szigorúan), de ő soha nem enged be senkit.
.
Külön állatfaj a huszonéves kettesgolfos/suzukis, aki azt hiszi, hogy rajta kívül senki sem tud vezetni, és neki cikázni kell a sorok között, ha ott nem érnek egymásba a lökhárítók.

Petike82 2008.05.07. 10:12:18

basszús! az octavia kisautó? na ezt eddig nem tudtam.

mizie 2008.05.07. 10:12:18

én tényleg kis autóval megyek (matiz) és mindig bevágnak elém és direkt nem vesznek észre.

de a legszebb amikor állunk a pirosnál és
mellettem a bmw-s csóka tövig nyomja neki.
amikor találkozunk 100m mulva a kövi lámpánál addigra kb 100 zsepit elhasznált...

hihetetlen amikor emberek erre verik.

redriot77 2008.05.07. 10:26:08

"Külön állatfaj a huszonéves kettesgolfos/suzukis, aki azt hiszi, hogy rajta kívül senki sem tud vezetni, és neki cikázni kell a sorok között, ha ott nem érnek egymásba a lökhárítók."

No, nekem ők a kedvenceim. Akik még a mélygarázsban is meg akarják előzni az embert. Az ilyenekről írta egyszer Balázs Viktor nagyon találóan, hogy kikötné a kormányszervójukat, akkor kétszer is meggondolnának egy sávváltást. :))))


A témaindítóhoz: nem hinném hogy kisebbségi érzésből ködzárózott, annyira azért nem szar autó az Oktáv II. A Te hozzáállásodról is elárul vmit, hogy kapásból azt feltételezed, hogy csak magától bedilizett az előtted menő, nem pedig jelezni akar vmit. Persze a befékezgetés már faszság, és veszélyes is.

Egyébként kisautóval járok, ha van lehetőség elengedem a gyorsabbakat, kicsit még le is húzódok hogy jobban lássa a szembejövő forgalmat. Amivel viszont nagyon fel lehet húzni, az amikor a seggembebújva tol vki, de előzni béna.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 10:28:30

Szerintem ne az autótipusból induljunk ki hanem a történetből magából. Nekem ott vált síkossá amikor az octaviás a hátsó "ködreflektorával" egyszercsak elvakította szegény levélírót, az irígy kutya. Ez kurvára pont így lehetett tényleg. Részemről röhej a köbön, bunkó vagy bazmeg.

"Képzelhetitek barátaim, hogy ezen a vidéken hemzseg a sok kóbor csirkefogó és mindenféle kötekedő alak. Ne csodáljátok hát, ha a magamfajta istenes és bölcselkedő ember léptem nyomon kellemetlen tapasztalatokon okul. Néhányan, higgadt emberek csendesen beszélgettünk a sarokban. Egyszer csak odalépett egy hatalmas csizmás ember, szemmel láthatóan nagyon részeg - mindig a részegek csinálják a bajt - és felszólított bennünket, hogy igyunk vele egy pohár whiskyt. Láttam, hogy a helység békéjét veszélyezteti, és úgy éreztem hivatásom magaslatán állok, ha ezt az izgága bajkeverőt eltávolítom nyugodt légkörünkből. Azt igazán nem róhatja fel senki hibámnak, hogy az eltávolítás hevében összetévesztettem a helység nyílásait és az ajtó helyett az ablakon tessékeltem ki. M
Meggyőződésem, hogy ha a lótenyésztők klubhelysége a földszinten van, akkor ez a békétlen úr még ma is él. Vonják felelősségre a mérnököt... de miért rohannak nekem? Egy zömök ember még torkon is ragadott. Neveletlenségéért természetesen megróttam, és még arra sem volt időm, hogy kihúzzam belőle a késemet, mert láttam, hogy szándékaimat tökéletesen félreértve rendőrkézre akarnak juttatni."

(idézet Rejtő Jenőtől)

tehenke 2008.05.07. 10:28:43

Nem az autótól függ, hanem az embertől.
Minden autótípusnál vannak veszélyesek.
Mondjuk szerintem az igazán durva a kalapos bácsi a szuzukival, szigorúan 60-al lakott területen kívül. Ennek AZONNAL venném el a jogsiját, mert kib. veszélyes.
A másik, az rálépünk a gázra, ha előznek. Ezt is szigorú jogsielvonással bünetném.
A betesziazorrát/istenneksemengednebe azzól nem is beszélek.
Mondjuk a nagy autó is tud keevset fogyasztani, egy 3000 ccm-es diesel merci 6 liter gázolajat eszik, mivel alapjáraton megy szinte. kevesebbet mint egy fisfos 1.2 -es benzines, az simán benyeli a 7-7.5 benzint, ha menni is akarsz vele.

renesis 2008.05.07. 10:34:20

kis autó-nagy autóra kitérve: talán ezt hívják (mármint a hatást) ÍMÍDZSnek :P egy audi 10 éves korában is Audi, a Skoda meg egy tuccat autó föleg ha elmúlt 3 éves.

Itt Kecskeméten is vannak ilyenek akik ezzel szórakoznak(nincs ócsoszenon,refi stb),úgyhogy én elhiszem a történetet.

jacks_colon (törölt) 2008.05.07. 10:38:09

Először is audi-fan. Létezik audi-fun is, gondolom a nyitott-tetős-audival-a-tengerparton konfigurációt hívják annak. De te nem az vagy, beccszó.

qkac 2008.05.07. 10:39:51

Tehenke!

Hmmm. Bár nem értek hozzá, de ennek ellentmondani látszik a fizika néhány törvénye (munkavégzés energia stb.) Maradjunk annyiban, hogy bizonyos körülmények között gazdaságosabban lehet hajtani a nagyobb űrtartalmú motorokat, de azért azonos munkavégzéshez, általában közel ugyanannyi energiára van szükség nem? Van itt esetlen egy fizikus aki megszakértené? :-)

Hózentróger 2008.05.07. 10:45:00

Szerintem egy tiz eves, anno presztizsautonak epult verda, ha nagykepuen, kivagyian hasznaljak, a legnevetsegesebb dolog a vilagon. Hangsulyozom, nem az auto, hanem a 'Mergam van basszatokmeg' mentalitasu idiotak. Aztan legtobb esetben kulfoldrol behozott, 2 autobol osszarakott szirszarfisfos. De nem baj, mert Merga, ugyhogy kiraly vagyok. Pont az Octavia II az az auto, ami megalja a helyet csaladi autokent es kozepvezetoi cegautokent is. Szerintem egy tipikusan racionalis valasztas.

Adiphex 2008.05.07. 10:47:26

Nos, hogy mindenki tisztán lásson:
1.) Én ismerem a szerző Audi Fun-t, kollégák voltunk, illetve a mai napig nagyon jó barátok vagyunk. Tényleg 30 fölötti.
2.) Az audijában nem utólagos kókler xenon van, hanem gyári, dinamikus fényszóró-magasság állítással (gyengébbek kedvéért: nem világíthatja az eget...)
3.) Tényleg számít neki a fogyasztás, és közúton sokkal szabályosabban vezet mint a debreceni parasztok!
4.) Az, hogy valaki autóversenyző volt, igenis befolyásolja valamennyire a közúti közlekedését, ugyanis Ő legalább tudja, hogy egy adott szituációban, hogy reagál a kocsija, illetve ismeri az autója képességeit.

További szép napot!

Hasegawa 2008.05.07. 10:48:18

Már nem azért de van itt valaki aki Debrecenben közlekedik??

Mert ami itt folyik az eléggé gáz már..
Az nem elég hogy az autósok 30%-a bunkó, megmutatom ki a Jani,de aközlekdési lámpák sincsenek eléggé összehangolva, főleg a Mikepércsi úton, bár nem tudom most mi a helyzet már ott. Ezt a szituációt abszolút el tudom képzelni.Velünk is esett már meg hogy a kamionos érezte magát megsértve mert nem tudott feltolni minket a padkára sávváltás közben. /Még mielőtt belekötnek egyesek szabályosan közlekedtünk 50-et betartva,nem cikázva, reflektorral, hangos dobbal, vagy bármi egyéb nemű tömeghergelő környezeti elemmel./Abból meg nem kellene kiindulni hogy Audi az áldozat, és hogy minden Audis egy köcsög. Már nem azért de én sem általánosítom a Suzukisokat például. Meg nem kell minden embert eléggé hülyének nézni hogy utólagos reflektort rakjon a saját autójába.

Utólagos engedelemmel még egy szólás a végére: Mindenki magából indul ki.

Bondon 2008.05.07. 10:48:26

azért az fura, hogy a mercisek nagy része nem parkol, hanem megáll a lehető legközelebb az aktuális céljához. részletkérdés hogy kereszteződésben, járdán, vagy csak az út szélén 3 m-re az üres parkolóhelytől. (kivétel ha van a közelben mozgáskorl. parkolóhely mert akkor oda)

bocsi. nekem ez a tapasztalatom.

(most nincs se nagy se kis autóm, néha használok egy Astra-t, szvsz. lehet csak kisebbségi érzés?)

Hasegawa 2008.05.07. 10:51:20

qkac:

Már nem azért de lehet gazdaságosan menni egy Audival is. Csak lehet hogy nem a te pénztárcádhoz mérve.

qkac 2008.05.07. 10:51:31

Adiphex!

Na most aztán megnyugodtam, hogy hiteles a sztori mert te ismered a pacákot! :-)

Ugye tudod, hogy ebben a blogban aki postot ír szabályosabban és jobban vezet mint a "többiek"! :-)

A negyedik pont kapcsán mondj egy példát lécci, hol lehet alkalmazni autóversenyzői rutint a napi közlekedésben!

Kösz.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 10:52:44

5) azért a levél amit írt is igencsak minősíti

"mellette lévén át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle.."

épp hogy az nincs ott:
"- menjen a fenébe - feleltem kitérően"
(ez is Rejtő)

qkac 2008.05.07. 10:54:47

Hasegawa!

Nem arról volt szó, hogy egy autóval önmagához képest lehet gazdaságosabban menni.
Amúgy nagyon szép drága bőr pénztárcám van. Feleségemtől kaptam karira. Hogy akarod hozámérni az audi fogyasztását? %-)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.07. 10:55:57

"Mondjuk szerintem az igazán durva a kalapos bácsi a szuzukival, szigorúan 60-al lakott területen kívül. Ennek AZONNAL venném el a jogsiját, mert kib. veszélyes. "

teljesen egyetértek. a minap került elém egy ilyen.. öregedtem pár évet miatta.

csak szabolcs/hajdúb. megyei német tahó batár kocsikben nem működik az index, vagy máshol sem?

debrecenben amúgy feltűnően sok autóba lehet valami érzékelő építve, amelyik nem engedi addig leállítani a motort, amíg parkolásnál nem az autó közepe alatt van a felfestett csík.. bár valszeg máshol is.

TM 2008.05.07. 10:56:52

Új Octaviáról pár szót..

Hatalmas autó.
A4-es Audival össze sem vethető.
Motor ua.

Külső forma, belső dizájn - kinek mi tetszik, mire van pénze.

Szerintem jó autó az új octávia. A4-esre nem cserélném el.

aTony 2008.05.07. 10:58:16

"Itt már mindent lehet?"

Baaaz, az öszödi beszédnek vannak ám hátrányai, de a sok értelmiségi még mindig nem úgy gondolja. Pl. ezek is.

Aki igazán jó kis szaftos esetekre vágyik, menjen nyáron BAZ megyében este 10 körül a kissebb falvak határába (na jó: a kisebbség nagysávban menetelnek az út teljes szélességébe-széltében, csak a jó reflexek mentik meg az autóst).

Ja, igen bunkó vagy mert merészelsz egy audiból a hátsó lámpa miatt nyekeregni, és igen a "újabb skodaoctávia" vót a jani, mert beleüvöltötte a képedbe.

Taigetos pozitív ország.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 11:00:39

Hasegawa 2008.05.07. 10:48:18
Na, azrét ez a 30% erős túlzás. Minden nap levezetek a városon belül vagy 25-30 km-t, de engem általában beengednek, ha kell. Igen, és én is viszont. A nyumulós parasztokat viszont direkt kiszorítom.
A lámpák viszont tényleg szarok. Sokkal jobb volt, amikor még keróval járhattam.

mxplanet 2008.05.07. 11:01:19

debrecen már balkán, felesleges,lecsatolható megye!

hondásgyerek 2008.05.07. 11:03:09

Szerintem mindketten f.szok. A 10 éves Audisnak nem szólt senki, hogy 8 éve volt jó autója, már nem az. Az oktáviás meg csak. Itt 2 szar autó van a történetben.
Fél éves Honda Accord. Mennék egyet az Audi ellen. Muhaha.

Hasegawa 2008.05.07. 11:13:33

qkac: Tudod jól hogy hogyan értettem. Szerintem is lehet egy Audival gazdaságosan menni, főleg úgy hogy vannak kis hengerűrtartalmú motorok is bennük. pl: 1.9 pdtdi motor. Dízel, alacsony fogyasztású.

www.vezess.hu/teszt/teszt_audi_a6_19_pd_tdi/2009/

rincewind 2008.05.07. 11:14:07

Kedves fugazi, logikád értem, de hiányos.

Szerintem a stílusból pusztán a kifejezési készség szűrhető le, ebből némely esetekben következtethetünk a műveltségre, ha pedig ismerjük az adott személyt vagy annak társadalmi csoportját (nem nem elég az az ismeret hogy nagy autója van, valós ismeretről beszélek), ekkor következtethetünk az előbb felsoroltakból egy korra. Ergo, 8 éves géniusztól a 60 éves önhibáján kívül aluliskolázott személyig bárki fogalmazhat így.

Másrészt ne haragudj, hogy kifejezem a saját meglátásomat. Bocsáss meg. Biztos azt is olvastad, hogy előtted és utánad és egyéb postokban is felmerült már, hogy Debrecenben állítólag sokan hülyén vezetnek, talán mert rossz az oktatás. Így van, nem így van, nem tisztem megítélni, de te aki annyira szeret általánosítani és becsordázódni ezt az érvelést biztos nyitottabban fogadod. Ezekszerint te olyan esetekre vágysz amik hihetőek, amik veled is megtörténnek, hogy aztán közösen a választott aktuális csordáddal egy nagy közös kondérba hányhassátok az epét. Sok sikert hozzá.

Haseagwa 2008.05.07. 11:18:44

mxplanet: Inkább téged kellene kirakni ebből az országból.


Zsírparaszt: Reggel 7 óra Mikepércsi út: Dugó, dudálás, anyázás, kanyarodósávon leelőzöm az egész sort, stb. Én is szoktam beengedni embereket magam elé, főleg a szemrevaló hölgyeket, de ha én akarok bemenni: Index ki, átnézek balra/jobbra, megkeresem a vezetőt, akinek a képén már látomaz ideget és már látom is hogy jön az előtte lévő seggébe. Hmm. Ezt csak úgy lehet kikerülni hogy már otthon megtervezem az utamat és jó előre beálok a kívánt sávba

toto 2008.05.07. 11:19:21

OFF: Úgy bírom amikor mindig jönnek az okosok és bizonygatják, hogy de egy új Octavia az többe kerül mint egy 10 éves Audi és akkor tulajdonképpen biztos az Audis az irigy. Csak azt hagyják ki a képletből, hogy egy autó nem attól lesz kényelmes, hogy mennyibe került, hanem attól, hogy mit nyújt, konkrétan mit kapsz a pénzedért. Aki kiad majd 3 milliót egy új Swift-re, vagy 4 millát egy új Octaviára, az büszke lehet magára, csak közben más fele annyiból vesz egy pár éves Volvót, Rovert, Saabot vagy éppen Audit, BMW-t, olyan extrákkal amikről a Skoda gyárban még nem is hallottak. Ezzel persze nem azt mondom, hogy rossz autó a Skoda, de 4 milliót kiadni érte ostobaság...
Lehet, hogy nagy dicsőség kétszer annyiért fele annyit kapni, de én valahogy ezeket az embereket nem tudnám irigyelni, mert akármennyi pénze is van valakinek, aki arra költ X millió forintot, hogy ő húzhassa le az ülésekről a védőfóliát a szalonban, miközben ugyanazt az autót pár évesen megkapja majdnem féláron, vagy ugyanannyi pénzért kap egy sokkal jobban felszerelt, kényelmesebb biztosnágosabb autót pár évesen, nos az ilyen embert én csak baleknak tudom hívni.
De persze kétség kívül szükség van rájuk, mert ha nem lennének, akkor nem tudnám megvenni a pár éves, brutális értékvesztésen átesett autóikat.
ON

A történetet nem sikerült értelmeznem, azért gyanítható, hogy valaminek meg kellett előznie ezt a ködlámpázást, bár én már semmin nem lepődök meg.

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.05.07. 11:19:23

Ehhez a régi Audis dologhoz is. Én is úgy álltam eredetileg ahogy itt sokan: régi vacak, kell a francnak. Aztán egyszer egy cégnél - eredetileg csak átmeneti időre - kaptam cégautóként egy 2.6os Omegát, még a szögletes fajta, 9 év, 150e kilométer, kopott, karcos. Első reakció: na neee. Mentem vele egy hetet... fúú... iszonyú kényelmes volt, gyorsult mint állat.. fékek futómű... príma biztonságos. Nem örültem, amikor egy év múlva új Vectrát kaptam. Igaz evett 9-10 litert (én nem voltam versenyző), de cég állta. Nem tudnom eldönteni ez vagy a (vadiúj) Corollám. Meg lehet érteni a levélírót. Kurva jó kocsi volt, ha nem életem legjobbja, sőt, bár ízlése válogatja, de a szolid egyetemista csajok mellett anno tényleg nőtt valamivel a plázásabb szegmens érdeklődése is irányomban.

Na a levél, az attól még röhejes. Csak megy szeliden az irigy kutya meg levillogja a féklámpájával... "Jeleztem neki a első köd lámpával erre megint fékezgetett"... "át szóltam neki vegye le mert vakít. Erre elő jött a paraszt belőle"....

muhahaha

ejoy 2008.05.07. 11:21:11

Én debreceni vagyok, úgyhogy talán objektívebben tudom megítélni a bejegyzést...
a.) Ne menjünk bele a debreceni paraszt dumába, mert mindenhol élnek taj parasztok, éltem tíz évig pesten is, és ott is sok volt hiába "főváros".
b.) az octavia mióta kis autó?
c.) b-ből következhet az a feltételezés, hogy Audi fun-nak már egy középkategóriás autó is picsakocsi, azaz egy kis lenézett szar, ami 4,5m-nél rövidebb
d.) b és c megmutatja az alap szemléletet...
e.) Debrecenben tényleg rengeteg a fasz az utakon, tipikus fajok:
Suzukis fasz, akinek valóban kissebségi érzése lehet, mert sokkal erősebbnek, gyorsabbnak, biztonságosabbnak érzi az autóját mint amilyen, és ennek megfelelően rombol az utakon.

10+ millás autós, akinek az autójába már nem férte be egy 25eFt-tos bluetooth autós szett, így kénytelen kézzel fogni a telefont (emberek: nagyon gáááz! az én pár millás autómban is van ilyen!) Nincs rajta index, így a sávváltások, kanyarodások mindíg így történnek meg.

Apu odaadta az ótóját hülyegyerek/csaj, minden autótípusban, a fenti verziók súlyosbított formában

Büszke családapa familyval a hátuljában (Octaviás talán?) aki soha nem enged be, ha beengeded soha(!) nem köszöni meg, nem lehet megelőzni (nehogy máá), gyerekülés csak tévedésből (biztos a hitel mellett erre már nem telik) a gyerek az első ülésen anyu ölében, vagy a két ülés között, hagy száljon ki a szélvédőn...

Sajnos Debrecenben igenis nagyon sok kultúrálatlan barom autózik, akik közveszélyesek.

az esetet nem ítélhetjük meg egyoldalú elmondásból, de én ilyet soha nem csinálnék, amikor valamit jelezni akarok a hátul jövőnek akkor helyzetjelzőt használok (nem biztos, hogy jó ötlet, de jobb mint a ködlámpa) ezek általában sufni "szenon" és fenthagyott reflektor, illetve szar lámpa esetén szoktak előfordulni. Lassítással még nem próbálkoztam, talán egyszer, mikor egy mentős(!) (simán közlekedő) akart ledúrni az útról. Na akkor tartottam fel, hogy észrevegye magát.

traktor 2008.05.07. 11:27:38

ejoy: Mentőst feltartni ősi román szokás. Büszke lehetsz magadra...

Hasegawa 2008.05.07. 11:29:37

Engem már anyáztak le mikor külsőben próbáltam betartani az 50-et mert trafi volt előttem. A csávó villog, rázza az öklét, de mikor észrevette hogy miért csináltam elkussolt, de trafi után meg se köszönte hogy megspóroltam neki egy kis pénzt.

qkac 2008.05.07. 11:32:57

Toto!

"_Jelenleg egy 10 éves nagy audim van. Nah ez váltott ki a minap egy vad marhából némi kissebbségi érzést_"

Amennyiben elfogadjuk, hogy a megvásárolt autó a farok vituális meghosszabbításának lehetőségét is magában rejti, akkor ennek az ÁRBAN megmérhető megoldását is érdemes figyelembe venni.

Abban igazad van, hogy vanna presztis márkák is, de miért lehetne az speciel egy SKODA? :-)

De azért az neked is be kell ismerni, hogy egy másfél-két éves (15-20% értékcsökkent)és a 10 éves audi között azért ugye van inpinci különbség? :-)

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.07. 11:40:55

Én a debreceni buszsofőröket szeretem. Jobbraindexnél elindulni nagyon szeretnek.

Johnny336 2008.05.07. 11:48:56

Az a vicces, hogy minden levél elején az van, hogy: "89 éve vezetek, 36x megjártam a Föld-Nap-távot, baleset nélkül, de mostanában mindig belefutok egy baromba"

Velem miért nem történik ilyen? Pontosabban: látom, amikor valaki vadbarom módon megy, de érdekes módon sose dudálnak/villognak/anyáznak, tehát én valahogy nem csúszok bele ilyen attrocitásokba. Lehet meg kéne tanulnom normálisan, kultúráltan vezetni, és akkor nem maradnék ki az ilyen mókákból?! :)

mxplanet 2008.05.07. 12:01:14

hasegawa ne udvarolj ennyire, még a végén felizgulok.

nerve 2008.05.07. 12:13:42

Mi az, hogy audi fun?? audi vicc? ha már angol szavakat használsz tanul már meg leírni őket ember. nem fun, hanem fan. másrészt meg ki a rákból vált ki kisebbségiérzést egy 10 éves audi? a 15 éves bmw-ből?? ne már...:)

Szendwich 2008.05.07. 12:21:21

Mult heten ugye nagyon sok helyen kozepiskolas ballagas volt. Szerda keso delutan - ugy 6 ora fele - mentunk testveremmel Miskolcrol Szerencsre. O vezetett, en hatul ultem, a csomagunk meg az anyos ulesre volt bepakolva.
Miskolcrol kierve - ott ahol az autopalyarol lehet lekanyarodni Miskolc illetve Felsozsolca iranyaban - "kisebb" allo kocsi sort alakult ki a felzsolcai korforgalom miatt. Besoroltunk a kulso savba, szepen araszoltunk elore a sorban. A belsoben - akiknek nagyon sietos dolguk lehetet - sokan siettek elore, hogy majd csak besorolnak meg az ut szukulet elott. Elenk is befurakodott egy uj fekete Opel Vectra, de legalabb megvillantotta a veszvillogojat, hogy koszike...
Alig fel perc mulva hirtelen megjelent mellettunk egy sotetkek Passat, elfeketitett ablakokkal. Rank huzta a kormanyt es indexelt egyet. Tesom befekezett, es dudalt egyet. A Passat-os visszakapta a kormanyt. Megallt az elottunk levo auto mellett, majd hatramenetbe kapcsolt (!!!) es ahogy tolatott, engedte lefele a felenk eso ablakat. Ahogy oda ert mellenk mar mi is engedtuk lefele az ablakot. Termeszetesen a Passat-ban egy kopasz csavo ult, es orditott nekunk:
- Ki a kurva anyadnak dudalsz Te geci! Mit kepzelsz? Kiteplek az autodbol Te kis szemuveges geci!
Tesom fejmozdulatokkal mutatta a sracnak, hogy mondja, mondja mi a kinja-baja. Nalam viszont elszakadt a cerna. Addigra sikerult letekernem a hatso ablakot es felig kidugva a fejem valaszoltam a sracnak eleg idegbeteg fejjel:
- Ki ne szalj a kocsidbol Te kopasz buzi, mert agyon utlek...
Latnotok kellett volna a srac fejet. Akkora dobbenet ult ki az arcara, hogy az mar nevetsegesse tette a helyzet. Nem gondolta volna, hogy a ket surmo a Focus kombiban nem fel Tole. Raadasul az anyos ulesen ott ult a baratnoje. Nagyon egonek erezhette a helyzetett mert bucsu szo nelkul, csikorgo kerekkel elindulva elhuzott mellolunk.

A legszarabb az egeszben az, hogy nem kis sebesseggel haladtak az autok a belso savba, elozve a varakozo sort. Erre a hulye barom allatja siman hatramenetbe kapcsolt ott es tolatni kezdet…

jerome 2008.05.07. 12:25:28

nerve: szerintem nézz szét a használtautón, hogy hogy néz ki és mit nyújt egy 10 éves Audi. Ja és mindezt mennyiért...

rincewind 2008.05.07. 12:28:56

Szendwich :D:D Jó kis történet. Ez hogy saját magad leidegbetegfejezed külön rásegített a vizuális részre :D:D n1!

Laposmacska 2008.05.07. 12:53:02

Én kíváncsi lennék rá, hogy merre történt ez Debrecenben. Én is debreceni vagyok, és tapasztaltam már sok tahóságot, főleg, mikor gyalog vagyok.

Egyébként én kikerültem volna, oszt ott rohadjon meg...

Krisi 2008.05.07. 13:37:07

Én meg múltkor mentem a V10-es S8-asommmal, nem bepofátlankodott egy kis csepp szar 4.2 V8-as? Mi a pöcsöt képzel az alulmotorizált kis lófasz verdájával? Kindertojásban találta?
...
Autótémához annyit, hogy egy 10 éves Audi szerintem még ennyi idősen is bőven jobb, mint egy új Octavia, de azért több is a baj vele, nincs garancia, stb. Használt autóval lehet nagyon jól járni, de erősen rá is lehet baszni, szóval nem szabad tényként kezelni, hogy a használt jobb vagy a használt rosszabb. Mindkettőnek van előnye meg hátránya is, ennyi, de nem fikázom azt, aki vesz újonnan egy autót, meg azt sem, aki 10 éves Audiban érzi magát gazdag csávónak.

Ilyeneket meg bele kell írni, hogy "versenyeztem sokat" meg hogy "100 éve vezetek baleset nélkül", ezek nélkül nem lenne hiteles a levél :)

És természetesen a levélírót is le kell fikázni, ha mást nem, hát a helyesírását, az a tuti. Bár szerintem sem valószínű, hogy ok nélkül edukált a Skoda, vagy azért, mert irigykedik egy, a sajátjánál olcsóbb autóra.

Szóval megint oda jutottunk, hogy mindenki paraszt :)

Szendwich története meg mókás :D

toto 2008.05.07. 14:05:30

Krisi: egyetértek azzal amit mondasz, de azért ahhoz, hogy egy használt autóval rosszabbul jöjjön ki az ember anyagilag mint egy újjal, ahhoz nagyon-nagyon bele kell nyúlni, akár 10 éves, akár 3 éves autóról beszélünk. Az új autók értékvesztése, (főleg a felsőbb kategóriákban) annyira durva, hogy minimum a motornak kell beállnia ahhoz, hogy úgy igazán azt mondthassa valaki, hogy jobban járt volna az újjal - ez meg azért nem gyakori.
A garanciához viszont hozzátartozik a kötelező szervíz is, ami persze csak márkaszervízben megoldható és az elhasználódó alkatrészek árát ugyanúgy ki kell fizetni. Szóval szerintem nagyon csalóka ez az új autó dolog, nagyon sokan bedőlnek neki és inkább maguknak se ismerik be, hogy végeredményben rosszul jártak. Persze nyilván van akinek nem számít a pénz, de azért annak aki Skodát vagy Suzukit vesz, szerintem igencsak számít, mégis úgy dobálják ki az ablakon a semmire, hogy csak na. Mert arról még meg lehet győzni, hogy egy 10 éves Audi kockázatosabb mint egy új Suzuki, de hogy egy új Suzuki és egy két éves Suzuki között mi a különbség (a majd egy millán kívül amivel olcsóbb) arról valszleg az életben nem fog meggyőzni senki.

cso zsi 2008.05.07. 14:47:09

Huzamosabb ideig használtam 2000 ccm fölötti Audit is.
Ha az Octaviaban 2000 körüli motor van, akkor nem kisautó.
De az 1,4-es viccverziót az 1,4-es Thaliával bármikor otthagyom.

Piros Csiga 2008.05.07. 15:25:10

Audiról van 1 jó tapasztalatom.
Nemrég mentem az M3-on. 34 éves állólámpás dízel Merci. Nem rakéta. :)
Utolértem egy teherautót, kitettem az indexet az előzéshez.
Belső sávban jött egy A8-as. Legnagyobb csodálkozásomra lelassított az én 115-ös tempómra, és villogott, beengedett. Pedig legalább 150-el jött, és nem is toltam be az orrát, hanem vártam a soromra.

Erősíti-e a kivétel a szabályt? :)

AntiHondásgyerek 2008.05.07. 16:18:04

Hondásgyerek: Hozd a kocsidat. Megyek ellened egyet szívesen, rendes körülmények között, zárt pályán. De ha nyerek, bezúzatom a kocsidat.

Johnny336 2008.05.07. 16:43:58

Nekem Ford Escortom van. Valaki ki mer állni ellenem? :)

rajparaszt 2008.05.07. 19:00:22

"audi fun vagyok (mikor még versenyeztem hivatalosan akkor volt más is)"

no comment. menőgyerek :D
ki a francot érdekel milyen zs kategóriás "versenyző" volt állítólag az író?
LOL

Donor 2008.05.07. 20:20:34

Nem hiszitek el. Oktáviám van. Valamelyik nap megyünk a családommal Debrecenbe. Kicsit el is tévedtünk ezért lassítottam amíg az asszony keresett a térképen. Erre egy bazi nagy Audi beáll mögénk és kiégeti a xenonjával a retinámat. Mondom biztos úgy hagyta a refit, felnyomtam a ködlámpát hogy észrevegye magát. Erre ő meg rányomja a refit is amitől lebarnult a tarkóm. Na mondom asszonynak: fele sem tréfa, sokba van az üvegszem, lelassítottam hogy meg tudjon előzni, erre beáll mellém és még neki áll feljebb, na erre jól elküldtem melegebb éghajlatra. Na erre biztosan észbekapott, mert el is húzott. Nem akarok dicsekedni, de azért az amióta lecseréltem a 120-as Skodámat egy Oktáviára, sokkal nagyobb tekintélyem van az utakon :D

A történet csak a képzelet szüleménye, a valósággal való bárminemü egyezés előfordulhat ;-)

Ezt a debreceni sutyó vezetőket alátámasztom. Pest után is feltünően agreszívek és nem tudnak vezetni. Érdekes hogy debrecen környéki kisvárosokban, falukban viszont extrém udvariasak és kultúráltak a vezetők, szóval nem a tájegység átka ez.

Rocko- 2008.05.08. 00:09:40

hogy kell legyintős szmájlit írni?

Rocko- 2008.05.08. 00:11:53

Hasegawa 2008.05.07. 11:29:37
ilyenkor bele kell üldözni a traffiba. :D

beste 2008.05.08. 05:31:22

Gyerekek, nem életszerű a történet. Az OII-ben a hátsó ködlámpát úgy kell felkapcsolni, hogy a világításkapcsolót kell két "kattanásig" kihúzni, és csak bekapcsolt világítással működik. Ok nélkül senki se nyúlkál balra le emiatt....

Tehát kedves levélíró, mit követtél el, hogy a skodás így figyelmeztetett, miközben mentél a helyesírás órádra?

Jalos 2008.05.08. 08:44:20

Hát szerintem sem kerek a történet.
A legvalószínűbb hogy a kedves "spórolos" vezető rendszeresen lassabban indul a lámpánál mint akár egy megrakott teherautó. Mert Ő megteheti - a másik mögötte meg le van szarva(de azt már nem veszi észre hogy előtte Ő is azért nem fért át a lámpán mert a kalapos skodás, meg a bámészkodó BMW-s se találja a gázpedált.). A skodást még meg is értem, lehet hogy nem megy a kocsi.

biker 2008.05.08. 10:23:19

"Erre elő jött a paraszt belőle, nem részletezem lefékezet és mindent elkezdett üvőlteni"...a legfontosabb rész kimaradt. Mit üvöltött? Szerintem ebből sok minden kiderülne, de így csak színezett a történet. Én akkor "húzok" ködlámpát (főleg ha a gyerek hátul utazik), ha "rám másznak", tolnak, fényszóróznak, cíviseznek, gizdáskodnak....stb...az igazság odaát van.

D.O.N. 2008.05.11. 12:41:28

Lehet, hogy bennem is bugyog a kisebbségi érzés a 18 éves P205-tel a valagam alatt, de valahogy magam sem bírom, amikor egy kis takony (mert az arca alapján nem volt több 20 évnél) egy audi A6-ban feszít, mint libafos a tyúklétrán, és közúton 90-nel a valagamra tapad. Eljátszottam amit ilyenkor kell: index jobbra, lehúzódok, lassítok picit, hadd menjen. De nem, marad a valagamban. Vissza 90-re, majd leheletnyi fék, hátha felébred, semmi. Zárófény, erre villant. Intek neki, hogy menjen, nem megy.
Itt érte el az üzemi nyomás maximumát az agyam, s kezdett átcsúszni a piros mezőbe.
Körülnézek, sehol senki, na akkor egy kicsit komolyabb fék, visszavált, kilő (mert a kiskocsi nagyon fürge tud lenni), audi meg marad ott ahol van.
Az egészet csak azért írom le, mert ha komoly helyzetben hirtelen megállásra késztet valami, akkor ez a batár felszántja nem csak a kispözsó, de az én valagamat is. Hol van az a nyomorult követési távolság?
Egyébként nem irigykedem a batárokra:) Köll a francnak...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása