Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Pedig van kijárat is...

2008.05.23. 08:33 :: Kisikasa

Mivel parkolókban sem dísznek vannak a táblák, ezért a bizalmi elvet követve nem számítunk egy egyirányú úton szembe jövő forgalomra, ám Amatőr nevű levélírónk ennek az ellenkezőjéről számolt be és úgy tűnik, a jelenség folyton megismétli önmagát.
Eddig háromszor  jártam az Aréna Plaza mélygarázsában, háromból két alkalommal a mellékelt képen látható vagy hasonló látvány fogadott.



Egyszer a Kerepesi úton mentem kifelé, ekkor készült a kép, egyszer pedig hajtottam volna be szabályosan de tempósan a mélygarázsba, és nem szembetalálom magam két-három, az egyirányú úton kifelé igyekvő nagyeszüvel. El nem tudom képzelni, mi járhat ilyenkor a fejében az ilyennek, 4 sáv megy befelé, bent sorompó, jegykiadó automata. Amelyik lámpa épp szabad, abból az irányból csúcsidőben elég szép számmal  jönnek befelé az autósok, hogy jut eszébe nem egy és nem két embernek ilyen helyen csak úgy megfordulni?
 
Kicsit elmosolyodtam, amikor a kép készítését követően a szemből balra forduló sávban egy rendőrkocsit láttam, biztos örült a sávjában menetiránnyal szemben feltünő hülyegyerekeknek.
 
Csodálom hogy komolyabb koccanás nem volt még itt.

55 komment

Címkék: budapest biztonság autó hülye béna veszélyes parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Utálom a BKV figyelőt 2008.05.23. 08:47:46

Nem ismerem ezt a helyet, így nem tudok hozzá szólni.Amúgy meg nagyon utálom a plázákat és a környéküket is.

Johnny336 2008.05.23. 08:50:11

Minden parkolóházban ez megy. Jobbra-balra, keresztbe-kasul, egymáson át.

Aki szokott indexelni, az is elfelejt odalenn - mivel a gondolatolvasás még nem erősségem, ezért voltak már cifra helyzetek.

Mivel nincs aki betartassa a szabályokat, ezért szarnak is rá.

Aki elsőzik, sikeres ember nem lehet? :)

Rocko- 2008.05.23. 09:32:56

pedig elég logikusan van megépítve, h véletlenül se menjél szembe a forgalommal. úgy látszik mégis sikerült párnak. az.
egyetlen probléma van, h nincs eléggé kitáblázva a parkoló bejárata. nekem elsôre sikerült elhagynom az elsô bejáratot a Keleti felôl, aztán a tûzoltók helyére kanyarodtam be, végül a 2. bejárat lett a jó.
amúgy figyelte vki, h a parkolóhelyek föltöt kis lámpák vannak, amik mutatják, h szabad v nem a hely? nekem új volt, de tök jó dolog. :)

fm! 2008.05.23. 09:35:11

Első, mi? :) Nem megy az olyan egyszerűen... ;)

mxplanet 2008.05.23. 09:37:56

fm!irónia;)
sosem elsőzök :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.23. 09:50:44

Én pont egy hete voltam itt, szerintem a parkolás meg közlekedés teljesen logikusan és jól van megoldva, sőt, annyi parkolóhely van, mint az állat. Nem is ismerem ott az összes bejáratot és kijáratot, de nekem a kijárathoz való eljutásért végig kellett gurulnom a parkoló összes szép színes termén, biztos az az 1-200 méter jelent komoly hátrányt az ilyen bunkóknak.

Keresztkérdés: Hogy jönnek ki a bejáraton, ha ott sorompó van???

nyeteg 2008.05.23. 09:54:51

Lent meg akkora mélygarázs van, hogy ott aztán fénysebességre is fel lehet gyorsulni...

mxplanet 2008.05.23. 09:58:23

silent. nem tudom. lehet hogy ingyenes a parkolás?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.23. 10:00:37

mxplanet: Talán 1-2 órán át mintha ingyenes lenne, de ha a bejáraton jön kifelé, akkor hova dugdossa a kártyát? Vagy kiszáll és megnyomja a sorompó túloldalán a gombot, hogy kérjen parkolójegyet???

Én 2008.05.23. 10:02:33

FaZon: ha nem tudsz hozzászólni, akkor miért szólsz hozzá?

Johnny336 2008.05.23. 10:03:10

MOM Parkban is számozott lámpák jelzik a parkolóhelyek foglaltságát. Szerintem jópofa, és kifejezetten hasznos.

Sokan azért szarják le ilyen helyen a behajtani tilost, mert "erre úgysincs rendőr".

DEGEC 2008.05.23. 10:03:58

en is voltam ott a mult heten , igaz csak moslekolni, eleg gyer az egesz, k. nagy a garazs, es tekintve hogy lasssan a masodik diplomam is a kezemben van kitalaltam a melygarazsbol, amugy szvsz nem ezert jonnek ki ott mert droidok hanem mert lustak, ugyanis ha jol csalodom, akkor nagyot kell kerulni, vagy nem akarnak fizetni, viszont azt nem tom, hogy a sorompon hogy jonnek ki?????

DEGEC 2008.05.23. 10:05:11

de igazsag szerint asse tom hol ott a kijarat, mert ha az utfestest nezem akkor olyan mintha lenne ott kanyarodo sav.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.23. 10:07:03

DEGEC: A kijárat nekem egyértelmű volt, végig ki van nyilazva az oszlopokon...

DEGEC 2008.05.23. 10:11:15

amugy kell kartyazni 1- vagy ket ora ingyenes, es a kartyat akkor kell huzni mikor bemegy, es szerintem az nem megoldhato hogy odesetalsz es huzol egyet, mert azt nem engedi a gep.

DEGEC 2008.05.23. 10:12:17

nekem is egyertelmu volt, rosszul fogalmaztam, helyileg nem tudom hogy hol fordultam ki a kerepesire.

Terveüdekszi 2008.05.23. 10:21:22

Az ilyen emberektől helyben el kellene venni a jogosítványát, kasztrálni és a gyerekeit elvinni egy zárt intézetbe. Indoklás: Ön nem rendelkezik annyi intelligenciával, hogy a túlélése biztosított legyen, a továbbörökítésével valamint a puszta létezésével pedig veszélyezteti az emberiség jövőjét. Ha csak hanyagságból csinálják, akkor is megáll a dolog.

mxplanet 2008.05.23. 10:29:37

azért gondoltam, mert az árkádban pl győrben mióta ingyenes, nincs leeresztve a sorompó.
de az aréna plázában eddig egyszer voltam, akkor sem autóval

bigdaddy 2008.05.23. 10:31:06

Naigen ez a kiefele jövés a befele sorompón nekem is rejtély, a kiszáll és túloldalról megnyomja verzió a legvalószínűbb, de lehet Mr Bean nyomdokain is járni:)) Egyszer már voltam én is az aréna parkolóházában és sikerült a kijáraton kijönnöm, bár odabent alig találtam helyet és a plááázaa is elég gyér....

sk 2008.05.23. 10:39:23

Ne haragudjatok, nem ide tartozik, de én - lévén apa - teljesen le vagyok sújtva emiatt:

"Meghalt az elgázolt pécsi kisbaba is"

"A balesetet okozó 32 éves sofőr az első meghallgatáson nem érezte magát bűnösnek."

index.hu/politika/bulvar/bbk080522/

Hol élünk?
Mi folyik már itt?

lOc (a pasztafáriánus) 2008.05.23. 10:40:19

Másfél/két hónapja ugyanitt, szinte tökéletesen ugyanez a szitu rendőrautóval, szembejövőkkel előfordult velem is. Ha a beküldővel is akkor történt akkor véletlen, de ha nem akkor ez ezek szerint egy rendszeres anomália arrafelé.

Becher 2008.05.23. 11:07:34

Ja jó ötlet, hogy vannak jelző lámpák és elvileg az ember látja hol van hely. Majd odagurul és egy keresztbe állt kocsi fogadja. Már elgondolkodtam rajta, hogy aki nem tud tisztességesen parkolni, az nem is létezik és ráállhatok a kocsijára :).

A nem ide tartozó posthoz pedig remélem annak a köcsögnek, aki a zebrán félig átjutott gyalogost elütötte nem csak a jogsiját de az életéből jó pár évet is el fognak venni.
Még, hogy nem érzi magát bűnösnek. Rohadjon meg.

Bobby Newmark 2008.05.23. 11:08:32

Komolyan mondom, ezt a blogot olvasgatva kezd megszilárdulni bennem az elhatározás, hogy az első autóm egy kengururácsos, húsz éves terepjáró lesz. Aki meg paraszt, azt letolom a picsába az útról.

Ennyi barommal nem lehet másképp bánni. Akit nevelni nem lehet, azt idomítani kell...

Rocko- 2008.05.23. 11:19:04

Johnny336 2008.05.23. 10:03:10
konkrétan hol is jelzi?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.05.23. 11:23:40

Erről Mr. Bean jut az eszembe, amikor fizetés nélkül akart távozni a Minijével a parkolóházból :)

Mertcsak 2008.05.23. 11:41:14

Szerintem ráfordultak a bejáratra,tudatosult bennük,hogy fizetős parkoló,megfordultak nehogymá pénzt adjanak érte.

Pécsi gázoláshoz:nem érzi magát bünösnek?!!!
Statáriumot!!!

autosave 2008.05.23. 11:58:07

1. melléklet a 410/2007. (XII. 29.) Korm. rendelethez


A behajtás tilalmára


13. § (1) bekezdés g), g/1, i), i/1) pont
14. § (1) bekezdés n), z) pont


50 000 Ft

----
Remélem a rendőr intézkedett...

fm! 2008.05.23. 12:05:15

mxplanet 2008.05.23. 09:37:56
:)

pammy 2008.05.23. 12:08:18

félve jegyzem meg, szerintem nem fordultak meg, ha gombnyomós, és el lehet játszani, hogy megyek a rossz oldalról megnyomom a gombot, ad egy kártyát és nyitja a sorompót, akkor ez megoldás a fizetés nélküli távozásra... én arra tippelek, hogy rosszul van kialakítva a rendszer, nem hackproof, és az "élelmesebbje" már kidolgozta ezt a módszert, azért vannak ennyien. egy egy hülye akadhat véletlenül, bár a sorompó miatt nehéz lenne, de ennyi autó, ez szándékosnak tűnik. kintről elég jól látszanak szerintem, nem hiszem, hogy komoly kockázatot vállalnának ezzel, de bent izgi lehet amikor szembejön valaki...

Dr Kangörény 2008.05.23. 12:09:50

A mom parkban, vagy a mammutban is fent vannak a kis lámpák, hogy foglalt-e a hely, vagy szabad. Gyalog meg nem nyomkodhatják a gombot, mert a parkolójegyre rányomják a rendszámot is, talán rendszám nélkül nem nyílik a sorompó.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.23. 12:16:21

Kangörény: Ahol a rendszámot is nézi a kamera, ott is kinyílik a sorompó akkor is ha nem tudja azonosítani, csak akkor dugni kell kártyát hozzá. Ha meg el tudja olvasni kifelé, akkor általában elég odaállni és nyílik is (pl. Mammut, IKEA).

autosave 2008.05.23. 12:20:16

(elektromágneses) hurok szokott az útba építve lenni értelmesebb helyeken, így csak akkor működnek az ilyen sorompók, ha jó nagy fém áll a hurok fölött. Így kerülik el a gyalogos nyom egy jegyet helyzetet.

Bár szerintem az is egy megoldás, hogy beáll a sorompóhoz szemből mikor valaki már odaállt és "visszatolja" miután kinyílt a sorompó.

Vagy nyugat-európai rendszerük van és a szembejövőt automatikusan kiengedi (vészprogram) - csakhogy ide az nem való...

Johnny336 2008.05.23. 12:20:45

Rocko- · autobuzik.blog.hu/ 2008.05.23. 11:19:04

A plafonon van egy fikányi lámpa, megszámozva. Ha áll valaki a helyen, akkor gondolom valami nyomásérzékelő szenzor leoltja a lámpát.

Én nem vettem észre. Nem vagyok alacsony, a parkológarázs belmagassága sem túl nagy, mégse vettem észre.
Azt kerestem, hogy hol nem áll autó - én már csak ilyen gyakorlatias ember vagyok :)

multikulti 2008.05.23. 12:23:59

A zebrán elütött szerencsétlenek esetében egyáltalán nem vagyok meglepődve. Majdnem hasonló eset történt kedden délután Budán a Fillér utcában is. Én éppen felfelé mentem a kocsimmal mikor láttam egy anyukát kisgyerekkel állni a gyalogosátkelőnél. természetesen megálltam, sőt szemből sem jött senki, így egyértelműnek tűnt a dolog. P Az anyuka elindult, de szerencsére félúton megállt és még egyszer körülnézett, ugyanis ekkor a mögöttem lévő terepjárós hölgy úgy gondolta, hogy én biztos az Ő bosszantására állok meg az átkelő előtt, mert egy laza mozdulattal megelőzött és átvágtatott a zebrán. Én köpni-nyelni nem tudtam, úgy meglepődtem. Szerencséje volt, hogy a mobilom nem volt a közelemben, mert így nem tudtam lefotózni és feltenni ide a képet. Sőt, bár nem jellemző rám legszívesebben feljelentettem volna.

Becher 2008.05.23. 12:28:52

multikulti: Legközelebb leszel szíves megjegyezni a rendszámot és feljelenteni. Bár lehet az ilyen picsák nem is tudnák miért tetted...

multikulti 2008.05.23. 12:33:59

Becher: Igazad van, majd igyekszem

toptábla 2008.05.23. 12:59:58

off, de rettenetesen ki vagyok akadva ezen a sztorin. hogyhogy nem ismeri el a felelősségét, zebra közepén kapta el őket, nyílegyenes úton!!!

static.blikk.hu/db/06/0F/d0002760F27a1dcce96ec.jpg

Majjom 2008.05.23. 13:14:56

Sajnos be kell látnom ahhoz, hogy az autóvezetők egy része nem elég inteligens ahhoz, hogy közösségbe mehessen.

Johnny336 2008.05.23. 13:40:20

multikulti!

Ezért szoktam jobban odafigyelni zebránál, ha elengedem a gyalogot, mint őmaga. Megálltam a zebránál, gyalog elindult, el kezdett másik irányba is figyelni. Tükörbe néztem, el kezdtek előzni, dudáltam a gyalognak, aki ezért a mi oldalunkra figyelt, és látta, hogy elzúg előtte fél méterrel valami rozsdás opel ascona...

Hülye picsát feljelenteni legközelebb!

Zoli 2008.05.23. 13:43:00

A zebrás dologhoz: pont tegnapelőtt este ballagtam át zöld lámpánál a négysávos Palotai úton Székesfehérváron a MEdiamarkt és Plaza között a zebrán, amikor az álló kocsisort a szembejövő sávot igénybe véve egy Volvo szgk. majdnem elgázolt. Totál piros volt az autóknak, mindenki más állt is, de ez nem ért rá. Még néztem utána, és a következő lámpánál ugyanezt eljátszotta. Nem tudom, hogy ezt hogy gondolta az illető. Úgy látom, be kell szereznem lassan egy gyalogos kamerát is az autós kamerán kívül.

Amatőr 2008.05.23. 13:44:59

Csatlakozom Johnny336-hoz,
Ha zebrán átengedek valakit többsávos úton, mindig a tükröt nézem. Volt már hogy át kellett tolnom a kocsi orrát a szomszéd sávba, mert valakinek hátul sürgős lett. Már épp anyázásra nyitotta a kedves szép kis száját, amikor a takarásomból kibukkant a gyerekkocsi. Utána már valahogy nem akart anyázni.

Rocko- 2008.05.23. 14:08:33

Johnny336 2008.05.23. 12:20:45
értem, én is így szoktam tenni, ezt a lámpát is csak kifelé vettem észre. :D

lOc (a pasztafáriánus) 2008.05.23. 14:16:43

Én csak azt nem értem hogy én nap mint nap találkozok ilyen piroson áthajtó, kanyarodósávból előző, majdnem gázoló barmokkal, de mi a kva anyjukat csinálnak ilyenkor a rendőrök? Ha én minden nap találkozok ilyenekkel nem hiszem el hogy egy rendőrjárőr aki egész nap úton van nem tudná sorban lemeszelni az ilyeneket.

Egyébként közben rájöttem a válaszra is, mert eszembe jutott hogy a múltkor az 1 kanyarodósávot előttem valaki két sávra szélesítette úgy hogy ha a mellette haladó nem húzódik félre nekimegy és kb. 2 méterre előtte a szembejövő sávban állt egy rendőrautó, de semmit nem csinált.

pammy 2008.05.23. 14:41:19

IOc: azért ne általánosítsunk, én sokszor láttam már olyat, hogy utánafordultak a látványosan szabálytalan járműnek. És az is tény, hogy csak durva szabálytalanságnál láttam ilyet, apróbb hétköznapi dolgokért nem szoktak rászállni senkire.

Lexon 2008.05.23. 14:59:36

lOc 2008.05.23. 14:16:43
"egy rendőrjárőr aki egész nap úton van"
Mi van? Hol élsz Te? Bent meresztik a picsájukat az őrsön. Onnan nehéz kilátni az utcára...

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.05.23. 15:32:08

Megjegyzem, nem értek egyet azzal, hogy a gázolót halálos közúti baleset okozásával vádolják, hiszen a sebesség megválasztásánál, az elsőbbség megadásának elmulasztásánál tudnia kellett, hogy nem lehet mindig szerencséje, ezzel előbb-utóbb ölni fog. Ez viszont már eshetőleges szándék (pont mint a kamra kilincsében az áram) az emberölés tekintetében.

Sokszor kísérletezett, azért tette mert ő szabályok felett állónak érezte magát, stb.

Az emberölés kísérletét hosszú időn át valósította meg, a társadalmi veszélyességét a tettének erősen befolyásolja, hogy míg a többi gyilkos csak meghatározott esetekben öl, ő akár véletlenszerűen, bármikor ölhet. Ergo veszélyesebb.

A halálos közúti baleset okozását tartsuk meg azoknak az eseteknek, ahol nem áll meg az eshetőleges szándék, adott esetben még a gondatlanság súlyosabb formája sem.

(igen, aki az autójával esőben úgy vezet, hogy azt gondolja, be tudja venni a kanyart, de egy nem észrevett gödör, stb. miatt mégsem és borul és valaki meghal, az halálos közúti balesetet okoz. Aki az autóval úgy üt el valakit halálos sérülést okozva, hogy az esheőleges szándék megállapítható az viszont szerintem gyilkol. Nem érzi magát hibásnak? Semmi gond, nem bánta meg a tettét, továbbiakban is veszélyes lenne, nincs lelkiismeretfurdallása, stb. van annyi súlyosbító és minősítő körülmény, hogy ne vezessen többet. Hacsak be nem vezetik, hogy a fegyházban a cella és a séta helyéül szolgálló udvar között vezethet :D)

Rocko- 2008.05.23. 15:41:43

én már rég eldöntöttem: ha gyalog van x*2 sávon, akkor kerék közé veszem a felezôt, aztán úgy enegdem át. a marhája meg menjen a szemközti sávban, ha nagyon fontos.

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.05.23. 15:55:47

Aki nem tud vezetni, tuti az parkol a legutolsó sarokban, hogy a legtöbb bajt okozza befele-kifele.

Johnny336 2008.05.23. 15:58:30

Rocko, vannak betegek, akik ezt is megkockáztatják...

Pár napja történt velem, hogy mentem egy 2x1 sávos úton, mindkét oldalt parkolnak, de elég széles az út, két közlekedő autó azért elfér.
Korán reggel, 8 körül, vidáman csorogtam 30-40-el, mert távolról láttam, hogy piros a lámpa. Jöttek szembe egymás mögött hárman.
Az egyik (A) indexelt, hogy parkol. A mögötte levő (B) indexelt, hogy őt kikerülje (még távol voltam - teljesen szabályos és biztonságos). A sorban harmadik (C) is indexelt, hogy kielőzze az előtte haladót (B). Vagyis jöttek szépen szembe a 2 sávból 3 forgalmi plusz két parkoló sávot gyártva...
Itt csak az akadályozta őt meg az előzés befejezésében, hogy farkaszemet nézett egy másik autóval.
Slusszpoén: van egy zebra is ott...

Rocko- 2008.05.23. 17:01:13

na az ilyet kell lelôni, és fejjel elásni.

Attis 2008.05.24. 15:59:25

Istenem.. micsoda nagy gondok. őszintén kívánom hogy ez legyen a legnagyobb problémátok, amúgy naná hogy én is mindig ott jövök ki csak az én autóm kicsi és elférek 2 fűszál közt is vele ha akarok. :D Na bye.

EÖ (törölt) 2008.05.26. 10:47:18

lOc Hogy te mekkora hülye vagy!
HA a rendőr a szabálytalankodókra baszná el a drága idejét, akkor ki a tököm menne a mekibe és ki a tököm nézné a miniszoknyás lányokat? Gondolkozzá már mielőtt ideírsz. :)

Perillustris 2008.05.26. 22:46:35

Egyenes út vezetett ide, s borítékolható, hogy lesz még sok ilyen szomorú eset...
autozz.blog.hu/2008/02/19/gyalogosan_gyomorgorccsel












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása