Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rendes rendőr

2008.07.31. 06:28 :: Kisikasa

Igazán örömteli és ritka amikor negatív sztereotípiákat megcáfoló leveleket kapunk. Ilyen Roncsi sztorija is. Lehet szidni vagy dícsérni egy szervezet tagjait, de ne felejtsük el, hogy elsősorban emberek vagyunk.

Az én sztorim nem igazán illeszkedik a blog fősodrába, ámde olvasva a "Hivatalos személy elleni emberölési kísérlet" cikk hozzászólásait, főleg azokét, akik úgy gondolják, minden rendőr szemétláda bunkó, szeretném megosztani velük történetemet.

A dolog elég friss, 2008. 07.07-én történ nem messze a Balaton partjától, Tapolcán, este negyed és fél tíz között. Épp Badacsony mellett nyaraltunk, amikor is a szomszédasszonyunk estére elég rosszul lett, már délután fájlalta veséjét-hátát-derekát. Ötgyermekes családanya, tökjó fej, de szegény este nyolc körül már annyira nem bírta magát, hogy a két nagyobbik lánya jött át hozzánk, hogy hívjunk segítséget, mert "anya fekszik az ágyban, hányt és sír a fájdalomtól". Átfutottunk, hogy mit tudunk segíteni, lényeg a lényeg, ügyeletest kihívtuk, kijött, megvizsgálta, injekció, gyógyszerek felírva.

Doki bácsi mondta, hogy legközelebbi ügyletes patika Tapolcán vagy a kórháznál, vagy ott ki van táblázva, melyik másik az ügyeletes.(De max este 10-ig van nyitva!) Én recepteket és saját magamat be a kocsiba, hajtás Tapolcára. Nincs helyismeretem, de a kórházat útbaigazítás után megtaláltam. Persze nem ott volt az ügyeletes patika, hanem a Piacnál. A sötét utcán három sráctól megkérdeztem, az merre van, megmutatták, tűz! Csak azt figyeltem, hogy ki van téve a tábla nyíllal: Patika erre. Úgy befordultam, mint a szél! Erre az utcácska másik végén pont velem szembe kanyarodik egy nagy fehér furgonszerű (töksötét volt, mint említettem), és hirtelen minden villogóját benyomta. Persze rendőrség.

Kiderült, hogy nagy izgalmamban és sietségemben az egyirányú tilos végén kíséreltem meg a patika elérését. A szerv, látva a recepteket és hallva a sztorit eszement szabadkozásba kezdett, majdnem jobban szégyellte magát mint én, de rendőrtiszti főiskolások voltak vele és azt mondta, így meg kell értenem, hogy nem engedhet el. Ha egyedül lenne, azt mondaná, fussak gyorsan. A lehető legkisebb tételt adta: 3.000 magyar pénzt. És a végén még mondta, hogy most ne siessek, ne köszönjek semmit és balesetmentes közlekedést kívánt. Mindenki gondoljon azt, amit akar. További szép napot mindenkinek.

124 komment

Címkék: közlekedés autó rendőr sztereotípia büntetés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAXI 2008.07.31. 08:59:21

Végre egy olyan poszt, ahol el lehet mondani normálisan(!) a dolgokat, nem a "jóédesanyukáját" formula megy!
Nekem volt már szerencsém rendes és szemét rendőrrel is. Ha nem adunk neki "tiszteletet", nem nézzük embernek, akkor ő is ugyanígy tesz velünk.
Történt szalagavatómkor, hogy a barátnőmet el kellett vinnem sürgősen az ügyeletre ( egy évfolyamba jártunk, később kiderült, vesemedence gyulladás volt). Székesfehérvárról elküldtek minket Pestre... Öröm volt. Szerencsére ismerem a város, és a legrövidebb úton felmentem az M7-re. Barátnőm reakcióiból következtetve nem épp 130 volt a sebességem, amikor megláttam a visszapillantóban egy rendőrautót (Audi TT) , aki később letessékelt a leállósávba. Nekem se kellett több, látszott rajtam, hogy ideges vagyok, barátnőmön pedig, hogy eléggé rosszul van. Kiszállok, elmondom, hogy mi a felállás, hogy minél hamarabb egy ügyeletes kórházba kell jutnom. Megkérdezte, hogy mennyi alkoholt fogyasztottam.(szokásos fél pohárka pezsgő tanárokkal)Mondom neki, hogy fél pohárka pezsgőt, semmi mást. Látta, hogy nálam minden rendben, és felajánlotta, (saját szakállára)hogy elkísér minket a legközelebbi ügyeletre. Megköszöntem neki a segítségét. Sikeresen eljutottunk az ügyeletig. Akkor megkérdeztem a rendőrt, hogy mivel tartozom, azt mondta, hogy semmivel, és hogy vigyázzunk magunkra az utakon.
Köszönöm így utólagosan is a rendőrség közreműködését (saját szakállra is)
Tehát: Lehet, hogy hihetetlennek hangzik, de a rendőrök többsége nem szemét. Meg kell találni mindenkinek az emberi hangnemet, és akkor mindent meg lehet oldani anyázás nélkül.

Matrix_ 2008.07.31. 09:01:23

Szerintem ezek kitalált szorik :-))

Csakraman 2008.07.31. 09:03:39

Érdekes, hogy itthon nem volt ilyen sztorim. De arra emlékszem, amikor Bécsben a Ringen kifogyott a benzin a verdából (nem vagyok sikeres:). Hat sáv, a legdurvább forgalom, képzelhetitek...
Az első kellemes meglepetés az volt, hogy egy percen belül megállt egy sógor, látta, hogy gáz van, és mondta, hogy akkor elvontat a kútig. Alig kapcsoltuk rá a kötelet, azonnal megállt egy rendőrautó, beállt mögénk, és villogva védte a hátsónkat, egészen a kútig....
És gondolom, ez arrafelé így szokott lenni.
Engem meglepett:)

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.31. 09:04:37

Engem 6-7 éve nem állított meg rendőr (mondjuk akkor is csak belesett az ablakon és továbbot intett). Úgyhogy sajnos nekem nincsenek ilyen szívet melengető sztorijaim, hüpp-hüpp.
:))

TAXI 2008.07.31. 09:11:19

MatrixHasYou, sajnos az én történetem nem kitalált. Ha mégis úgy gondolod, hogy kitalált, akkor élj ezzel a tudattal... De nem kívánom neked, hogy átéld azt, amit én.

ChPh 2008.07.31. 09:12:16

jó kis sztori. Mi nem voltunk ilyen szerencsések anno Siófokon. Vmi főúti gyógyszertárba mentünk ba hvaerral anyámnak gyógyszerét, felűlltunk a járdára a többi autó közé, persze csak minket büntettek meg...

Matrix_ 2008.07.31. 09:18:53

TAXI 2008.07.31. 09:11:19
Najó akkor a tied nem az. De a többi!! :)

Becher 2008.07.31. 09:19:16

Közben eszembe jutott még egy eset, az is vagy 10 éve történt :). Akkori párom - aki azóta a férjem :) - szóval vitt hazafele, de rettenetesen szarul voltam így igyekezett. A Moszkva téren sikerült egy erősen narancssárgán áthajtani és a túloldalon meg is állítottak minket. Elég ideg volt - gondolom szabadult volna már tőlem, meg a nyavalygásomtól - mikor benézett a rendőr, hogy ugyan hova siet ennyire. Ő meg mondta, hogy nagyon vacakul vagyok visz haza. A rendőr benézett annyira, hogy engem is lásson, majd mondta, hogy menjen, és vigyázzon a barátnőjére. Később párom mondta, hogy olyan zöld voltam, hogy valszeg ezért úszta meg a büntit :).

kopaszfeketemercis 2008.07.31. 09:21:11

Nalátod mégiscsak jó hely ez a Magyarország!Csak mert sokan más posztban fikázzátok hogy balkán,meg magyarisztán-banánköztásaság...ezt a sok negativ embert...Szerintem jó itt,és gondolom még soha nem éltetek ilyen jol mint most!Vagy inkább sütögetnétek a szavannán egy nyárson jo kis leguánhust.Vagy Indiában mosnátok a ruhátokat a Gangeszban?:-)

húsgombóc · http://husgomboc.blog.hu 2008.07.31. 09:24:07

Én még nem találkoztam bunkó és/vagy korrupt rendőrrel. Ha büntettek, jogosan, elismertem. Mindig udvariasan, korrektül zajlott a dolog.
A házunk előtt záróvonal van, persze nekünk balra kell kikanyarodni a város felé. Egyik nap jobbranézek, messze egy rendőrautó kocog. Gyorsan ki balra, kb. 200 m után utolér, megállít.
- Tudja miért állítottuk meg?
- Öö.. záróvonal?
- Igen.
- Mindig így szoktam kikanyarodni.
Erre elnevetik magukat és egy "máskortessékfelmenniaszaggatottig"-al elköszönnek.
Na,persze.

A "köztársasági ejnyebejnye" csúcs!! :)

miss parker 2008.07.31. 09:27:23

Nos van ilyen is olyan is...

A rendes:
Videkikent elkeveredtem pesten a Nagyvarad ternel (feluijtasok idejen) es az Istvan(?) korhaznal az egyiranyuba szembe (tudtam, de az volt szamomra kiut) bementem....persze rendorok dekkoltak benne.
Kiint..mondom mi a helyzet, tudom, de ez mar 3. korom kornyeken...megnezte a lakcimem aztan kb. ilyesmi volt a reakcio "na akkor ovatosan, de gyorsan tunjon el innen"


A genyo:
Lajosmizse utan pest fele utjavitas, ezert 40-es es eelozni tilos tabla kilometereken at.
Azert ugy 60-65-el ereszkedtem, haldjunk alapon ....amikor civil auto megelloz, majd megallasra kenyszerit.
Varom mit akar...civil kiszal orditva jon, hogy gyorshajtok, megbuntet, feljelent...
Mondom OK, de akkro a jeygzokonybe az is benne lesz ahogy megallitott. Szo sot kovet...sor gyulik. MOndom emneni ken inkabb, csinlajon amit akar...de, nem..dumal tovabb (velhetoen zsebbe akart megvagni) Meguntam elkezdetem nyomni a dudat..aztan a sor is. Kis ido mulav beszallt es elhuzott vagy 100-al, mert 60-al nem lattam sehol pillanatokon belul.

A korrupt:
Tiszaugi hid utan traffi (rendszeres)
beleszaladtunk ...
Közeg kozolte lazan...5 nyugta nelkul, vagy feljelent. OK 5.
Masnap megint elbambultam oket, megint kiint
nezegti az autot (eleg egyedi mintas Civiv Vti)
kerdes "Tegnap nem talalkoztunk mar ?"
De igen. Akkor adtam nyugtat ?
Mondom OYLAN JO LESZ MA IS..es atadtam megint egy 5-ost neki. Viszlat..Jo utat!

AVlo igaz, hoyg ha normalisan es bunbanoana all az mebr a dologhoz akkor jo eselye van egy figyelmeztetessel meguszni a kisseb ugyeket.

Most pl. z 51-64 km/h kozti gyorshjatst.
Ez uyganis MÉG CSAK szabalysetes ami pl.
figyelmeztetessel is megtorolhato...a rendor dont a helyszinen bealatsa szerint.

Sajnos 65 folott mar belep a kozigazgatasi eljaras (zero tolarencia) es az dragabb buli.

Becher 2008.07.31. 09:29:08

Jobban belegondolva én sem találkoztam még korrupt, vagy a hatalmával visszaélő rendőrrel. Bár lehet nőneműként is máshogy bánnak velem. Mindig csak hallottam a sztorikat, amiknek egy része persze igaz is lehet, más része viszont lehet a sértett sértődöttségéből adódó bosszú. És különben is aki betartja a szabályokat - nem csak közlekedési - annak szerintem nem is kell tartania senkitől.

Matrix_ 2008.07.31. 09:35:00

Azoknak akik külföldről írnak: Naggyon nehéz olvasni ékezetes betű nélküli, hosszú, keszekusza ráadásul elgépelt sztorikat! Szedjük össze magunkat ha kérhetem! köszönöm!

Maestro 2008.07.31. 09:45:06

engem egyszer igazoltattak, jöttem ki az óbudai szigetről, húgomat fuvaroztam buliba, mentem volna haza.

rendőrnő (keményvonalas 30-as kicsit bíróica, kicsit jónő) kéri a papírokat, persze minden rendben volt, de azért leállt keménykedni, hogy hááát azért egy két éves jogosítvánnyal ő vigyázna....

azóta se értem, hogy ezt mire mondta. Mindenesetre a zsernyákon átjött a keménység..

kj 2008.07.31. 09:46:24

MatrixHasYou 2008.07.31. 09:35:00

Érdekes, nekem sikerül; veled lehet a gond. :-)

tehenke 2008.07.31. 09:47:19

Biztos azért állított meg, mert azt hitte lány vagy. Örülj, hogy nem húztak meg mindannyian.

Matrix_ 2008.07.31. 09:49:53

kj 2008.07.31. 09:46:24
Nekem is sikerül, csak nehezebben mint a magyarul írtakat... Biztos velem van a baj :)

kj 2008.07.31. 09:51:42

MatrixHasYou 2008.07.31. 09:49:53

Biztos. Rendőr pedig sehol... :-)

Matrix_ 2008.07.31. 09:55:40

kj 2008.07.31. 09:51:42
Vagy ha van az is korrupt, genyó, arcoskodó! Mert "Rendes rendőr" nincsen csak a mesében, meg ezen a blogon :))

guga 2008.07.31. 10:00:17

Jaj, de unalmasok vagytok, mikor jutunk már el végre, arra a pontra, hogy a cikkíró volt a punepa és egyébként is kitalálta az egészet :))

dinoszaurusz 2008.07.31. 10:07:11

és milyen szép példát mutathatott volna az iskolásoknak, ha szabályt szeg.
EMBERIESSÉGBŐL vizsgázhatott volna jelesre

így se nagyon kritizálható, de ezt talán be kellett volna vállalnia

Csabika 2008.07.31. 10:07:38

Egy repteres story: egy külföldi kollégát vittem ki a Ferihegy 2-re. Úgy tudtam megállni egy taxi miatt, hogy kb. 40-50 cm-t rálógtam a zebrára annyi időre, hogy kivegyem hátulról a csomagot (motor jár, lámpa ég). Ez kb. 10-15 másodperc. A közegnek ennyi elég volt, hogy a semmiből előtűnjön. Miért álltam így meg stb. Elismertem egyből, de elkérte a papírokat. Mondtam neki a jogsi le van járva, de mellette ott van az orvosi igazolás, csak még nincs bepecsételve (még a régebbi jogsi volt). Nekem akkor az orvos azt mondta nincs határidő megadva meddig kell pöcsételtetni. (Mint később kiderült ez 15 vagy 30 nap). Nekem 3 hónapja készült az orvosim volt 5 évre. Mivel akkoriban az okmányirodában 3X-i nekifutásra sem sikerült reggel 8-kor sorszámot kapnom, kicsit nem is foglalkoztam azzal a pecséttel. A másik közeg elment valahova, hogy ellenőrzi a papírokat (az egész ügy kb. fél órát tartott, de akkor már nem volt baj, hogy a zebrán állok, nem is mondta, hogy guruljak arrébb.) A lényeg: mondta megbüntet mert nem pecsételtettem be, elismerem? Mondtam nem, mert az orvos nem így tájékoztatott és igaz, hogy ez nem mentesít, de illett volna jobban tudnia, mint nekem. A zebrát elismerem, az orvosit nem. De a zebráért jár 2 feketepont! Mondtam nem baj az orvosit nem ismerem el. Húúú gondban volt: jött egy autós járőr és hárman összedugták a fejüket, mit tegyenek egy ilyen hülyével aki a súlyosabbat ismeri csak el. Végül kaptam 2 feketét meg egy 7.000-es csekket:) mert csak azt voltam hajlandó aláírni.
Korrekt volt, semmi baj, csak az zavart, hogy fél órán keresztül miért nem volt baj, hogy a zebrán állok?!

Hans Lopkowitz 2008.07.31. 10:09:24

Az USÁ-ban gyorshajtás miatt állítottak le. Nem volt nagy mértékű, kb. 65-tel mentem 55 helyett. A rendőrnő nagyon határozott volt, fogyelmeztetett, hogy figyeljek a sebességre, mert csúszós az út és azért van 55-ös korlátozás. Nem büntetett meg és nem jött semmiféle ócska dumával. Egyszerűen határozott és tekintéllyel bíró volt. Kb. 10 mérföldre onnan egy kollégája ellenőrizte a sebességeket, de erre nem hívta fel a figyelmem. Azt szerette volna, ha magam látom be, hogy nem szabad gyorsabban menni.

A határozottságának eredménye volt, figyeltem a sebességre. A viselkedése is hozzájárult, hogy 100%-ban igazat adtam neki – magamban is. Úgy viselkedett, mint a törvény őre, aki értem van. Én hibáztam.

Talán így is lehet – persze csak egy "országban" nem egy por- és tetüfészekben.

Dr. Greene 2008.07.31. 10:11:01

Ez a hozzáállás amúgy mindenhol igaz - hivatalban, szolgáltatók ügyfélszolgálatánál, stb.
Ha úgy nyit az ember (mint a rendőr felé is), hogy jó napot kívánok, ez és ez a gond (amiért itt a sztoirikban gyorsan ment valaki v. tilos irányban), akkor jó esély van rá, hogy nem üvöltést kap vissza meg genyózást.
Ha viszont úgy szállsz ki a kocsiból (szólsz egy üfsz.-hoz) hogy 'vazze...' akkor kb. ilyen fogadtatásra számíts...
Szerencsére ezt mintha egyre többen tudnák újabban.

A sztorihoz - szerintem teljesen korrekt: meg kell büntessen, mert tényleg nem engedhet el szó nélkül, emlékezz rá, hogy sajna _ilyenkor is_ figyelni kell. (Aki nem számít rád a tilos irányból az ugye nem tudja, miért vagy megkeveredve és a nagy segíteni akarásból lesz aztán baleset...)
Viszont nyilván a rendőr is méltányolhatja a különleges helyzetet.

Lótetü 2008.07.31. 10:11:44

Én eddig mindig jól kijöttem a zsarukkal, ez csak a kellő tisztelet megadásán múlik. Pl. szabálysértés után leintenek: Megállás után kiszállni, jó napot kívánni (nem cinikus/utálatos hangsúlyban!), ezzel rögtön a felére is csökken a bünti. Sima igazoltatás esetén is ugyanígy kell eljárni, így nem fognak érdeklődni az izzókészlet és/vagy elsősegélydoboz megléte felől sem.
Aki csak egy ujjnyira leengedi az ablakot és a résen kitolja a papírjait az ne csodálkozzon ha utálatosak vele, úgyis kitalálnak valamit, hogy ki keljen szállnod. A fentieket betartva a leggyökerebb vaddisznóőrmesterrel is ki lehet jönni. Az övet azért is használjátok, mert abba tuti belekötnek!

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.07.31. 10:16:41

teledezső : kicsit elszámoltad magad

carkiller · http://www.nyiradcross.hu 2008.07.31. 10:25:54

Hali!
Én egyszer nem adtam meg az elsöbbséget egy rendőrautónak!! Szó ami szó siettem és nem vettem észrre a holttérben közlekedő rendőrautót és szépen kikanyarodtam. A rendőr és az én reflexemen egyaránt mulott hogy ne ütközzünk. Én is és a rendőr is hatalmasat fékezett, de össze nem ütköztünk. Persze egyből villógó bakapcsol, rendőr kiszáll ballag oda hozzám. Gondoltam magamba, na ma biztos jol megbüntet. Először is köszöntem majd még mielött bármit is mondhatott volna elimertem a hibámat és elnézést kértem tőle. Ezután elkérte a papírokat, meg látta hogy be voltam kötve. Mondta hogy legközelebb sokkal körültekintőbben közlekedjek, és alaposan nézzek körül. Megköszöntem majd további jó utat kivánt. El se akartam hinni hogy egy iylen sulyos vétségért nem bünetett meg. Szerintem ha eleve emberknt és nem rendőrként közeleitünk hozzá, alapbol más lesz a felállás.
üdv.

boibo 2008.07.31. 10:30:05

20 éve van jogosítványom, akárhányszor igazoltattak, MINDIG korrektek voltak. De lehet, hogy én ezzel teljesen egyedül vagyok, nem is nagyon szoktam emlegetni, mert általában el sem hiszi a többi autós.

lány 2008.07.31. 10:30:13

Nekem még csak pozitív tapasztalatom volt a fakabátokkal.Vidéki lány,Pest,persze eltévedés.
Rendőr a sarkon odamegyek,és mosolygok.Ő nem. Kérdem,merre? Ő mutatja és enyhe angol akcentussal magyaráz:Bólogatok és fogalmam sincs merre is mutat.Ezt látta rajtam,és öt perc múlva egy járőrautó áll meg mellettünk.Én be és már vissznek is a cimre. A szomszéd utcába. Köszönöm nekik.Vidéki vagyok sajna és nem ismerem Pestet

Juzer 2008.07.31. 10:30:47

Nekem is volt hasonló pozitív esetem.
4 évvel ezelőtt 18éves BMWre nem adták meg a műszakit, mert többszólamú volt a kürtöm (fene vájt fülüket) mindenesetre kaptam ideiglenes engedélyt, viszont matricát ugye nem. Nos két motoros rendőr ki is szedet a bajcsyn a nyugatit téri felüljáró előtt. A rendőr olyan kultúrált volt, hogy lefagytam, Szép jónapot kivánt, bemutatkozott, hogy ő X.Y. a Z kapitányság örmestere, azért állított meg, mert látja, hogy lejárt a matricám, láthatná-e a papírokat. Mindezt olyan kultúrált európai stílusban, hogy az állam leesett. Odaadtam a papírokat, az ideiglenes engedélyt, megköszönte szépen, elnézést kért, hogy megszakította az utamat és segített visszasorolni hogy fel tudjak menni a hídra. Sajnos azóta csak negatív példával találkoztam, pedig szépen előre köszönök ám! :)

Matrix_ 2008.07.31. 10:33:37

Ahogy elnézem a kommenteket, az intézkedő rendőrrel semmi baj sincs. A nem intézkedővel van gond mindig :)
Vagy rendőr pedig sehol :)

carkiller 2008.07.31. 10:41:05

"4 évvel ezelőtt 18éves BMWre nem adták meg a műszakit, mert többszólamú volt a kürtöm"

LOL, vazzeg hol műszakizattad azt a kocsit:D
Bazzeg én márkaszervizbe dolgoztam és ott még szar fékkel is át lettek engedve. Mert az ügyfél legyen elégedett:D

carkiller 2008.07.31. 10:45:32

Az a durva hogy az autótulajdonosok nagy ivebn leszarják hogy miylen a kocsi műszaki állapota nem figyelnek oda rá, csak az érdekli őket hogy meglegyen a műszaki vizsga és ha egy helyen megbukuk akkor nem oda fogják vinni legközelebb. És ezt nem engedheti meg magának a cég.

nitro1 2008.07.31. 10:58:06

Ne általánosíts. :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.31. 11:02:30

Érdekes, én ha műszakizra felkészítésre viszem a sárkányt, akkor azt mondom a szervizben hogy "x 100 ezerig költhettek, azután hívjatok fel hogy mi kell még, de olyan legyen mint az új".
És (na jó, ehhez kellett némi üzletelés a cégtulajjal) nem vernek át, és frankó a gép.

Most én vagyok a hülye hogy nem akarok egy gányolt cucc miatt meghalni / megölni valakit? :)

szépmező 2008.07.31. 11:03:35

Bravó bazmeg ez a jófejség????

A kurva anyjukat.

EBEUSS (törölt) 2008.07.31. 11:07:21

Jó story! Ettől még inkább az lett a véleményem, hogy csak rendőrrel ne találkozzak közlekedésből kifolyólag... mondjuk másban sem túl jók!

KopaszMercis 2008.07.31. 11:07:48

kopaszfeketemercis 2008.07.31. 09:21:11


csicska nicklopo

miniowner 2008.07.31. 11:09:29

Első!

carkiller 2008.07.31. 11:09:38

Nem, nem vagy hülye. De sokan nem tehetik meg, hogy x100ezeret kölcsenek rá. A próblémák pedig a régi olcsó autókkal vannak. Nem az ujakkal. Akiknek pedig régi olcsó autója van, annak azért van régi olcsó autója, mert azt tudja kifizetni. És ezeknéla kocsiknál is a javitás költsége simán rughat az autó értéke fölé. Sajnos iylen világban érünk. Zöldkártya csalásokrol már akkor ne is beszéljünk. A legnagyobb lehuzkodás a hatóságok részéről, kb egy rablással egynértékű.

szépmező 2008.07.31. 11:11:08

Akkor egy gyors sztori arról, hogy milyen az IGAZÁN RENDES RENDŐR

szilveszter utáni hazaindulás barátnővel autóval. Rendőr megállít. Kimászom a volán mögül. Látja, hogy be vagyok szarva, számos ital okán kifolyólag. Szondamegfújáa, szinte felrobban. Erre azt mondja: a hölgy is ivott? Hát, őő egy pezsgőt //tényleg alig, épphogy egy kortyot//. Jó akkor cseréljenek helyet. Viszlát!!! Gond nélküli hazaérkezés.

Na ilyen a rendes rendőr, aki érti is a dolgát. Nem az, hogy "muszáj" megbüntetnem.

Matrix_ 2008.07.31. 11:12:39

szépmező 2008.07.31. 11:11:08
Azért a jogosítványodat elvehette volna, nehogy legközelebb is bűnbeessél! :)

szépmező 2008.07.31. 11:13:50

Matrix asszem én vagyok a legveszélytelenebb és legbelátóbb autósok egyike a városban.
akkor meg minek?

Matrix_ 2008.07.31. 11:15:12

szépmező 2008.07.31. 11:13:50
ha iszol akkor is? vagy csak azt hiszed, hogy az vagy?

szépmező 2008.07.31. 11:17:09

Ittas vezetésre csak muszájból vitt rá a lélek régen.
De akkor is veszélytelen voltam. Csak lassan nyugodtan.

Sammit 2008.07.31. 11:18:01

szépmező
azért mert ha ittasan balesetet okoztál volna akkor most Te lennél a legveszélyesebb autósok egyike a városban

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.31. 11:18:03

carkiller 2008.07.31. 10:45:32

Ez is igaz, de az érem másik oldala is: újabban tényleg minden szarságba belekötnek vizsgáztatáskor.

Sammit 2008.07.31. 11:19:15

20-30-al is lehet halálra gázolni valakit. Részegen meg a reflex nem nagyon nevezhető reflexnek

KopaszMercis 2008.07.31. 11:20:05

En egyszer vezettem ittasan...

Mentsegemre legyen mondva olyan kurva reszeg voltam asse tudtam mi van.. meg a soromet is elejtettem vezetes kozben :)

szépmező 2008.07.31. 11:22:31

Sammit de nem okoztam, mert másokat nem veszélyeztetve vezetek.
ÚGyhogy marad a tény: nem okoztam balesetet.

KopaszMercis 2008.07.31. 11:24:02

Szepmezo:
azert piasan nem szabad vezetni, foleg nem szilveszterkor, amikor mindenki mas is piasan vezet

Matrix_ 2008.07.31. 11:24:26

szépmező 2008.07.31. 11:17:09

Én amikor iszok azt hiszem én vagyok a Terminátor...
Nem tudom érzed e a dolog lényegét!
Az ha megittál volna egy sört és úgy vezettél volna arra még aszondom OK. de az hogy a szonda felrobbant és úgy...
Ha meg elédlép valaki és elgázolod ilyen állapotban sose fogod megtudni, hogy józanul meg tudtál-e volna e állni e!
Ugy-e? :)

szépmező 2008.07.31. 11:24:56

Merdzsós figyelni kell

Becher 2008.07.31. 11:26:32

Na jó ezen most lehet vitatkozni, hogy lehet - nem lehet. De ha ittasan ütsz el vkit kategóriákkal nagyobb büntit kapsz, mintha józanon. Ha más nem legalább ez tartson vissza.

Zappa 2008.07.31. 11:27:13

A történetben szereplő rendőr az a típus, aki mindig valakire hivatkozik, mikor büntet. Vagyis nem a saját meggyőződése szerint véli, olyan szabálysértő voltál, hogy meg kell büntetnie, hanem hivatkoznia kell a körülményekre, a társakra, az időjárásra, ....
Én utálom az ilyen palikat.
Ebben az esetben vagy elenged, mert miért is ne engedett volna el egy szóbeli figyelmeztetés után; vagy megbüntet, de nem kommentálja.

Secnir 2008.07.31. 11:28:32

"ColT 2008.07.31. 11:02:30
Érdekes, én ha műszakizra felkészítésre viszem a sárkányt, akkor azt mondom a szervizben hogy "x 100 ezerig költhettek, azután hívjatok fel hogy mi kell még, de olyan legyen mint az új"."

érdekes, én ha elviszem a szervizbe
1. nem költetek rá x100 ezeret, mert a kocsi értéke ½x100 ezer forint.
2. ha azt akarom, hogy olyan legyen mint az új, ahhoz x3millió kell, nem x100ezer

szépmező 2008.07.31. 11:30:23

Matrix ne rágódj ezen.
se akkor se máskor nem okoztam ittasan balesetet, mert figyelek. Ettől függetlenül nem űzöm hobbiszerűen.

carkiller 2008.07.31. 11:33:44

Mondjuk nekem az is fura hogy szerintem neki nem egy 1,3-as suzukija van (coit-nak). Hanem valami komoylabb ujabb járgány. Annak meg elég fura ha egy műsazkin x100ezret kell rákölteni.

Matrix_ 2008.07.31. 11:34:07

szépmező 2008.07.31. 11:30:23

Helyes! erre akartam kilyukadni! :-)
De azért arra ne legyél olyan büszke, hogy ittasan sose okoztál balesetet!

Tere 2008.07.31. 11:34:47

Sziasztok!
2006-os vb döntőt jól megnéztük Sopronban, ahol fogyott a sör is. Utána 5en bemásztuk a kocsiba, a sofőrön kívül mindenki gatya volt. Megállítot minket a rendőr, 4-en voltak, látták h itt lehet gáz lesz, egyből szondáztatta a sofőrt. Persze ö nem ivott, közben mi kiszálltunk és dumálgatni kezdtünk, ugyan had fujjuk meg mi is a szondát, aztán végülis végigszondázott mindenki, mondták, ha mi vezettünk volna akkor az már nem szabálysértés, hanem bűncselekmény.. Jó fejek voltak

KopaszMercis 2008.07.31. 11:36:46

Mondjuk en ilyen faluba vezeto uttalan uton mentem 30-cal... szal nem varosba szilveszterkor :)

avogadro00 2008.07.31. 11:41:53

persze, de ha a gyerekemet ütöd el nagysietségben?

G 2008.07.31. 11:57:23

én a majdnem 1 hónapja lejárt zöldkártyára kaptam ugyanezt a hozzáállást (3eFt). megköszöntem nekik és mondták is, hogy ez a papír még jó lesz a többi rendőrnél, ugyanazért 2x már nem bűntetnek!
tényleg rendesek voltak...

72-es 2008.07.31. 12:04:43

Ez most tényleg azt magyarázza, hogy részegen meg tudja ítélni azt, hogy milyen fasza gyerek részegen is? Mert ugye részeg volt, tehát arra emlékszik, amit részegen érzékelt. Mi van akkor, ha amit részegen lassúnak érez, az nem az?
Ha valaki f.sz és megússza, miért nem örül és húzza meg magát? Miért kell megmagyarázni, hogy ő az übermensch és ő még részegen is jobb, mint más józanul?
Szerintem normális ember, ha tudja, hogy autóba ül, akkor nem iszik és pont, a rendőr meg akkor lett volna korrekt, rajtad kívül mindenki más szempontjából, ha csak gyalog enged tovább és esélyt sem ad arra, hogy a következő sarkon esetleg visszaülj a volánhoz.

Matrix_ 2008.07.31. 12:07:15

72-es 2008.07.31. 12:04:43
ugye? :))
bár sztem a jogosítványt is nyugodtan elvehette volna.

Jani 2008.07.31. 12:09:24

34 éve vezetek, az utóbbi két év kivételével gyakran futottam ellenőrzésbe. Igyekszem mindíg udvarias lenni, de őszintén, ilyen jófej rendőrökkel még nem találkoztam.

Tapasztalataim alapján kérdem: láttatok már szabályosan közlekedő rendőrautót? (90-nél 70-el, 50-nél 40-el mennek, ha megelőzöd, feljelent, vagy lakott területen 80-90-el mennek, mindenféle megkülönböztető jelzés nélkül, vagy az M7-en a leállósávban 60-al, vagy, ha igazoltatnak, a többi közlekedő lehető legnagyobb feltartáséval teszik, stb.)

Nálam a negatív csúcs az volt, mikor az engem igazoltató, szondáztató rendőr olyan részeg volt, hogy megállni nem tudott a kocsim mellett! Nekitámaszkodott, és többször megkarmolta valami szerelvénnyel, ami a derekára van erősítve. Engem szívatott, negyed óra múltán eluntam, otthagytam. Egyből be a kapitányságra, feljelentettem. Ki is lehetett az üti késő este, mint az egy hete kinevezett új rendőrkapitány! Az illető rendőrt azonnal kirúgták... Én pedig, egy hónapig, minden reggel elindulás után egy percel, totális ellenőrzést kaptam az utcánkban. Két kocsi várt, mindkét irányból. Mentődobozból az olló? mire én: leplombált, originált, ha van benne, akkor van, ha nincs, ... gumi bordamélységmérés, stb. Gyakorlatilag tönkre ment a forgalmim a sok ki-be húzkodástól, nyitogatástól... Hát ehhez kellett ám részemről nagy türelem! Erre volt energiájuk...

miss parker 2008.07.31. 12:22:45

....jomagam siman megelozom a forgalomnal lassabb rendorautot. MÉG soha nem szoltak ezert.

Mondjuk csodalkozni szoktam a sok gyava nyulon
akik besorolnak moge...es CSAK akkor merik megelozni amikor jon vegre valaki aki vegig elozi felgyult a balfasz sort ...es vegul a rendort is.

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.07.31. 12:34:02

Van olyan, hogy néha rendesek. Egyszer haverjaimmal mentem bulizni, és én érkeztem legkésőbb. Mivel még nem ittam, haver kezembe nyomta a kocsija kulcsát, hogy jó, akkor én vezetek. Mondom, hogy nincs nálam semmilyen papír hozzá. Mondja, nembaj, mert benzinnel megy az autó. Szóval be, irány a Moszkva tér. Soha nem vezettem még arra, így kissé el voltam bizonytalanodva, merre lehet menni és hogyan, ami látszott is a vezetési stílusomon. Persze véletlenül éppen ott állt 2 zsernyák, akik fel is figyeltek rám. Autót megállították, szálljak ki, alkoholt fogyasztottam-e? Mondom, hogy sajnos nem. Miért sajnos? Mert így én lettem a sofőr. Csomagtartó rendben volt. Papírok. Megkapta a forgalmit. Az én papírjaim? Bocs, nem úgy készültem. További kellemes estét, viszontlátásra. Extra apróság: a haveromnak céges autója volt.

aPar aLyza 2008.07.31. 12:54:14

Az állampolgárok (és ideglenesen itt állomásozók) rászoktatják: rendes törvénytiszelő rendőr lesz VAGY nem.

Jani 2008.07.31. 12:57:11

miss parker!

Pont erről beszélek! úgy megy, egészen a szaggatottvonalhoz (nem az út széle felé) húzódva és a 40-el menőt hogy előzöd meg 51-2-3-5-el, arra nincs idő! Másfelől meg, nekem fontos a jogsim.

Lehet, Te megengedheted magadnak... , én törvénytisztelő állapolgár vagyok, nem hagyhatom figyelmen kívül a közlekedési szabályokat, nekem nincs mentelmi jogom, engem azonnal elkaszálnának, stb. Remélem érted.

Egyébként itt Te sem előznéd meg (csak első alkalommal), a minősítéseid tartsd meg, értsd magadra.

dvera 2008.07.31. 12:58:50

1.) Érettségi környékén szerenád után késő éjjel, hogy ne kelljen az akkor már ritka villamosra várni (ja, csak lányok voltunk) felvettek a rendőrök, bezsúfolódtunk a kocsiba, és egész a területük határáig elvittek.
2.) Spanyolország, szintén éjjel, kempingkeresésben már jó ideje, mondták, hogy a másik városban van, de a városhatárig elkísértek (követtük őket).

1x1 2008.07.31. 13:12:10

"1.) Érettségi környékén szerenád után késő éjjel, hogy ne kelljen az akkor már ritka villamosra várni (ja, csak lányok voltunk) felvettek a rendőrök, bezsúfolódtunk a kocsiba, és egész a területük határáig elvittek."
- Ott aztán jól magukévá tettek...
"2.) Spanyolország, szintén éjjel, kempingkeresésben már jó ideje, mondták, hogy a másik városban van, de a városhatárig elkísértek (követtük őket)"
- Ott aztán ezek is jól magukévá tettek...

miss parker 2008.07.31. 13:12:58

Hol az az itt ?!
Én magyarorszagon elek...

Megha 64-el eloznek AKKOR SEM volna veszelyben a jogsi az csak szabalysertes max.

A 40 es az 50 kozott 2,77 m/sec a kulonbseg

6+5+6=17 meter kell a biztonsagos elozeshez
(bő 2 masodperc kovetesi tavolsag elotte-utana)
Azaz ugy 7 max. 8 masodperc...osszesen.

Nem tunik olyan soknak, hogy lehetetlen legyen.
Mondjuk en tudok vezetni...es visszavaltani (ehhez pl. 2.-ba) es rendesen gyorsitani az elozeshez.

Azokat meg sajnalom akik pl.
ezt az elozest 4.-ben probaljak ami akkor valoban tul sokaig tart majd, mert erolkodik az auto. Vagy akar csak 3.-ban is ami meg mindig vagy 12-14 masodperc lesz...ez szinten gyakran tul sok meg a mai forgalomban.

Szoval megkene tanulni HAZSNALNI azt váltót ...azert van :-))), hogy mindig a
manoverhez alkalmas fokozatban hasznaljuk...
...akkor is ha hangja lesz ilynekor a motornak...

G 2008.07.31. 13:13:21

hazafelé kb 70-el menő Nivát előztem meg (lakott terület, 50).
eléjük érve látom: rendőrök, egyenruhában. Mi történt? Semmi, mint mindig.
Menjetek csak mögötte, leglább látják, hogy van félnivalótok!

Lazlinho 2008.07.31. 13:14:59

Velem is történt egy pozitív eset: épp rákanyarodtam az M7/M1 közös szakaszára Budapest felé a Budaörsi leágazásnál, a kanyarban nem vettem észre a 60-as táblát...a zsaruk pedig az Agip-kútnál próbálták az új laser-dobozt. 100 km körüli sebességet mértek. leintettek, megálltam, fakabát írja a papírt, kérdi, hogy elismerem-e a szab.sértést. Mondtam neki, hogy persze, és sajnálom. előző év júliusában történt az eset, azóta nem jött határozat... már persze elévült, és szerintem a zsaruk sem akartak dolgozni annyira...mindenesetre az őszinteség most előnyként mutatkozott.

Silver 2008.07.31. 13:36:34

Hű de rendes volt, oda ne rohanjak! Igaz, meg is erőszakolhattak volna :DDDDD
Elég ha szépen mosolyog és kedves velük az ember, nem basztatnak, még a végén randira is elhívnak... és legkésőbb akkor is kiderül, hogy mégis igazak a sztereotípiák :DDDD

Jani 2008.07.31. 13:47:45

miss parker!

Fejér megye, Agárd, Gárdony, Velence.
Itt 64-nél bevonták a jogsid.
Itt öreg, sötétkék szakadt, koszos I-es golfban van a mérőkészülék a videóval (korrekt?) és bárhol megáll, garantált a siker! Csak radarjelzővel, -blokkolóval, vagy a szabályokat betartva kerülheted el.

Jó magyar szokás szerint keresheted a kibúvókat, számolhatod a másodperceket, visszaválthattál, de a képeken még a pulzusod is rajta lesz.
Nyugodtan előzz, ne felejts visszaváltani!

toptábla 2008.07.31. 13:58:02

@ miss parker

hah, egyszer éjjel utolértem a Váci úton egy negyvennel nézelődő rendőrautót a legszélső sávban. sávot váltottam, hogy hetvennel (azon a szakaszon annyi a max. megengedett) elcsorogjak mellette. villogó fel, utánam eredtek, közútiellőrzésjegyeketbérleteket. nem találtak semmit, udvariasan elköszöntünk egymástól, de azért nem örültem az erősködésnek.

Fokka 2008.07.31. 15:00:31

Sziasztok 16 éve van jogosítványom. Sokszor követtem el szabálysértést, és volt amikor megfogtak, de még soha nem álltak le velem kekeckedni a rendőrök (nem nő vagyok). Ha hibáztam elismertem. Vagy helyszínen elintéztük, vagy elengedtek.
Az egyik sztori: Békásmegyer nagy kereszteződés kanyarodok a szentendrei útra kis polszkival(minden sebesség határ jelző tábla letakarva fekete zsákkal) Km órám rossz, forgalmi othon. Egyszer csak rendőr elő megállít, 65 60-as táblánál. Mondom elismerem, papírokat, forgalmi nem talál. Mondja feljelent nem akarok e valamit tenni ellene. Mondom nem. De ellenőrizze le a rendszámot és a matricákat. Azt mondja mennyek haza a forgalmiért és mutassam be neki. Ez megtörtént és szó nélkül elengedett. Úgy hogy nem értem az itt megjelenő negatív hozzá szólásokat. Bár nem tagadom, hogy lehet jogos alapjuk.

Aqweren 2008.07.31. 15:06:04

Off: Most a kommenteket olvasgatva eszembe jutott hogy lehet hamarosan lejár a zöldkártyám...basszus még jó hogy idetévedtem ma :D
ON

Aqweren 2008.07.31. 15:08:13

Én rendőrrel még soha nem találkoztam...:'(

vagodeszka 2008.07.31. 15:35:06

Nekem még sose volt negatív tapasztalatom az igazoltatások alkalmával. Szerintem is csak tényleg annyit kell tenni az embernek, hogy nem lenéző üzemmódban beszél a rendőrrel.

Sztori, jöttem haza fehérvárról pestre, még fehérváron vettem észre, hogy kiégett a jobb oldali lámpám, csak a helyzetjelző égett. Gyorsan be a tescoba, vettem is 2 tungstramot, de ott szembesültem azzal, hogy ki kell szednem a komplett búrát amit 3 torx csavar tart. Na ilyen szerszámmal a helyszínen nem rendelkeztem, így gondoltam felkapcsolom a ködlámpát, hogy távolról is lássák, hogy nem egy motor vagyok. Szóval megyek haza, már az utcánkba tartok amikor láttom, hogy kipattan mögém a kék csíkos skoda és már villog is le. Na persze egyből megkérdezték, hogy szerintem miért állítottak meg, én elmondtam a sztorit, hogy kiégett az ízzó, vettem újat, de nincs torxom, ködlámpa pedig csupán biztonsági okokból van bekapcsolva és már tényleg csak 20m és otthon vagyok. Szerencsére megértők voltak és elengedtek egy legközelebb ilyen ne forduljon elővel.

biker_kolee 2008.07.31. 15:38:09

2. éve van jogsim (19 vagyok), egy gyorshajtással fogtak meg eddig. '89-es Polo, 1.3D, Békésről megyek Bcsaba felé, Békés vége tábla előtt beállva a yard, 50 helyett 69-el fogott meg. Kérdezte, tanulok-é, mondom még igen. Na jó, akkor 3000 Ft lesz. A jegyzőkönyvre meg 63-at írt. :) Plusz ugye a pontocskák. Ez volt tavaly október végén. Vannak rendesek, csak jó magatartást kell tanúsítani. ;)

Loismustdie 2008.07.31. 15:56:21

"Hans Lopkowitz 2008.07.31. 10:09:24
Az USÁ-ban gyorshajtás miatt állítottak le. Nem volt nagy mértékű, kb. 65-tel mentem 55 helyett. A rendőrnő nagyon határozott volt, fogyelmeztetett, hogy figyeljek a sebességre, mert csúszós az út és azért van 55-ös korlátozás. Nem büntetett meg és nem jött semmiféle ócska dumával. Egyszerűen határozott és tekintéllyel bíró volt. Kb. 10 mérföldre onnan egy kollégája ellenőrizte a sebességeket, de erre nem hívta fel a figyelmem. Azt szerette volna, ha magam látom be, hogy nem szabad gyorsabban menni.

A határozottságának eredménye volt, figyeltem a sebességre. A viselkedése is hozzájárult, hogy 100%-ban igazat adtam neki – magamban is. Úgy viselkedett, mint a törvény őre, aki értem van. Én hibáztam.

Talán így is lehet – persze csak egy "országban" nem egy por- és tetüfészekben."

Tudod kinek szóljál be! Biztos pizzafutár vagy vagy valami tré meló azt itt ugatsz a saját hazádról kis pöcs. Jópár magyarral találkoztam kint és mindegyik jól élt olyan melókból amiket itthon a kutya sem vállalna el, de mindenki büszke volt rá honnan jött és nem felejtette el a gyökereit. Neked is ezt ajánlom. Hülyegyerek!

usanya 2008.07.31. 17:14:59

Sziasztok!

6-os út kivezető szakasza az M0 hídnál,50fokban toltunk be egy szakadt opelt mert ült benne gyerek is. Ti civilek is segíthettetek volna,de nem tettétek.

Silver 2008.07.31. 17:28:48

Most nem rohadtul mindegy? A civilek között is legalább annyi farok van...

Maddog 2008.07.31. 20:18:16

Velem mindig rendesek voltak. Még akkor is röhögtünk amikor elvették a jogsimat 4 hónapra. Szerintem akivel bunkóznak az tesz is érte.

kopaszfeketemercis 2008.07.31. 21:05:02

Kopaszmercis! Ez a nevem már megvan vagy 6 éve!És nekem fekete van,neked meg rózsaszinú a kocsid:-)Barbiboy:-)

Maddog 2008.07.31. 22:48:48

És te most attól vagy a király, hogy fekete meg merci meg kopasz. Nekem kocsim sincs. Céges Octavia. Oda megyek ahova akarok vele tök ingyen. Te mennyit költesz a mercire?

yard 2008.07.31. 23:03:51

Velem is mindig rendesek.Egyszer az egyik beszólt "... a mi kutyánk kölyke", majd nem győzött elnézést kérni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.01. 03:49:22

Öcsi barétommal tartottunk Székesfehérvárra a 811-es kis úton és a város előtt pár kilométerrel van egy vasúti átjáró (ex-videoton, a gaz kb. 1 méteres a sínek közt) pont egy lejtő alján. Sikerült kb. 100-al átesni rajta (bérautó rúlz!), mire pont annyi időm volt, hogy kimondjam: wazzeee, yardok szemből. Erre mi történik? Öcsi int nekik lazán, azok meg bámulnak és mennek tovább. Kérdezem, most ezt így hogy, vagy mi van? Erre Ő: ez mindig bejön, most gondolkoznak, hogy melyik idióta ismerősük volt ilyen pofátlan. És gurulunk tovább kilóval... Belőle egy könyvet kéne írnom, de sok olyan story van, amit én se hinnék el, ha nem mellette ültem volna (315 cápa, vasfelnin haza, szikraesővel, stb. Előzmény: szalagkorlátra fel, kétkerék, majd visszahuppanás, kétkerék defekt.)

Jani 2008.08.01. 14:27:43

Rendes rendőrök? Ebben az országban?

Amikor a korrupt politikusok gennyes ügyeit nem merik/akarják/tudják felderíteni, vagy felsőbb utasításra eleve leállítják őket, netán megváltoztatják tényeket/helyszínt, stb.

Amikor rendőrkapitányok részegen balesetet okoznak szolgálati kocsival? különösebb következmények nélkül? Amikor KE dandártábornok a tv láttára oldalbahugyozza a rendőrpalotát? ugyanő részegen összetöri a szolgálati kocsiját és még hármat és úgy állítja be, hasonmása ellopta a kocsit? stb.

Zsanettet megerőszakolták? vagy nem? stb.

Tüntetésen a földön fekvő, félig eszméletlen tüntetőkbe, ahány elmaszkírozott rendőr elrohant mellettük, mind belerúgott? Tv felvételek bizonyítják... stb. stb.

Hogy élnek, közlekednek, stb a civil életben? Laknak a közvetlen környezetetekben rendőrök?

Egyébként is akik az embertársaik állandó ellenőrzésén, megszabályozásán, ügyködnek, tudnak korrektek, elfogulatlanok, emberségesek lenni? Bátorítja őket, hogy őket védi a testület. Ök hatóság, mi civilek öten is állíthatjuk az ellenkezőjét, nekik van "igazuk".
Nos ehhez becsületes előélet, intelligencia, a törvények, a szabályzat ismerete, tények azonnali felismerése, helyzetértékelése, objektív tisztánlátás szükséges. (van ilyen? mély tisztelet a kivételeknek, de azt hiszem ők már nem rendőrök)

És véletlenül sem élnek vissza a hatalmukkal, nem megvesztegethetőek, nem dolgoznak saját zsebre, stb.
Az meg végképp nem fordulhatott elő (olvasva a történeteket), hogy azért nem büntettek meg benneteket, mert jegyzőkönyvet kellett volna felvenni, az evvel járó macerát felvállalni, stb.... egy ötös ide a zsebbe és el van intézve.

Soha nem láttam pl: fekete hatalmas terepjárók kopasz szekrényhátegybenyak sofőreinek megállítását/igazoltatását, bármekkora szabálysértést követett is el, még a rendőrök szeme láttára is, de nagyon sűrűn új/újszerű szgk-k inkább női vezetőit: mert a legkisebb a valószínűsége, hogy bármi problémát talál, nem kell konfliktust felvállalni, jegyzőkönyvezni stb.

De szerintem ezeket Ti is látjátok, csak ilyen-olyan okból nyomtatok egy dícséretet, de ha ezeket az eseteket is megvizsgáljuk, .... (mindenki döntse el)

Ninel 2008.08.01. 19:34:45

4 sávos út dupla záróvonallal (következő megfordulási lehetőség kb 15-km)Elrontottam a helyet meg kéne fordulni. Belső sávban lassan megyek index balra. Szemből jön a srác, villant, int, hogy átenged. Megköszönöm megfordulok utánam indul, de már villogóval felszerelve. 3000 ft. Ez mondjuk nem volt rendes szerintem:(

Furio Giunta 2008.08.01. 21:40:58

Néhány éve prágában a fradi vendégjátéka után kifogyott az autóból a benzin. Ott álltunk a tök sötét utcán talpig zöldfehérben egy korty benzin nélkül. A fradi erre szakosodott különítménye eddigre már gondoskodott róla, hogy minden magyar szurkoló közellenség legyen prágában. Akkor jött egy csapat cseh rendőr (rumcájsz kommandó :-) És rendőrautóval elvittek egy benzinkútra kb 120-as tempóvalkeresztül az éjszakai prágán. Aztán otthagytak. Rendesek is meg nem is....

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2008.08.03. 12:33:52

ez tényleg pozitív történet, meg korrekt is.

Pistike911 2008.08.04. 01:26:38

Köznyelven forgó sztori, biztos sokan ismeritek. Hasonló kategória, mint az egyetemen a vizsgát szexszel kiváltó leányzó esete: kb. 20 különböző helyről halottuk, mindig mással, máshol, más apropóból történt.

A sztori: sokatlátott, öreg róka stílusú rendőr a traffi mögött, fiatal inaska rongyol, villanás, kiállítás, igazoltatás:
Rendőr a tenyerét dörzsölve: - Fiatalember! Egész nap magára vártam!
Fiatal suhanc: -Én meg jöttem, ahogy csak tudtam!
A rendőr persze elengedte, de még fél óra múlva is a térdét verte a röhögéstől.

Pistike911 2008.08.04. 01:39:33

Mellesleg csatlakozom azon autóstársaimhoz, akik szerint, ha normális, emberi hangnemben közeledsz a rend őréhez, akkor ő is korrekt lesz.

Ellenpéldának (rendőr jófejség) álljon itt egy sztori:
Miskolc, nyár, este 10 óra, vizsonylag mérsékelt forgalom. Kétszer két sávos úton, a kisvasút végállomása után idősebb rendőrbácsi 49 km/h-val, egy Lada Nivában a külső sávban, mögötte pedig szépen torlódik a forgalom. Ha valaki vette magának a bátorságot, hogy 52 km/h-val elmenjen mellette, akkor felkapcsolta a kékfény-sziréna kombót, mintegy jelzésértékkel, hogy kinek a legnagyobb itt a f.sza. A végén az egész egy szürrealisztikus látvánnyá korcsosult, mint amikor az állatidomár vezeti fel az állatokat a cirkuszban.

A történethez hozzátartozik, hogy a R.É.Ő.-nek semmi nyilvánvaló oka nem volt erre a viselkedésre. Tény, hogy a sebességhatár 50-nél van, de ez a kékfény felkaőpcsolós mutatvány még Borsodban is nonszensz.

A bácsi tekintélye ott borult, mikor egy fiatal inaska egy M3 bömösben megelégelte a mutatványt és nyomott egy kövéret "kapj el, vagy kapd be" felfogásban. Mondanom sem kell, hogy az öreg rendőr nem tolta utánna a Nivát....












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása