Nemrégiben átadták az M0 keleti szektorát, így mostmár boldogan használhatják a várost elkerülni kívánó autósok és január 1-től kötelezően a kamionok, teherautók. Jó, hogy van ilyen lehetőség, örülünk is neki, de annak már kevésbé amiről T3raYon tájékoztatott minket, nevezetesen, hogy elfelejtették kitáblázni merre is van az arra.
Nem vagyok biztos benne, hogy a téma pont ide tartozik, de szöget ütött a fejembe és nem hagy nyugodni.
Jómagam lelkes várója (és elvárója) voltam az új M0-ás szakasznak amely az M3 és M5 között létesít immár közvetlen autóút kapcsolatot. Eddig csak az M3 és M5 közötti részen jártam, de most hétvégén Győrből tartottunk hazafelé, így úgy gondoltam megpróbálom a várost elkerülve a teljes "0"-ás gyűrűt használva Árpádföldre jutni az M1-ről.
Ezzel kapcsolatban minden ment mint a karikacsapás, az egyetlen autózz.blog.hu-t közvetlenül érintő "morális" kérdés a sajnos megszokott őrült ámokfutása egyes autóstársaknak, akik az M1 - M5 közötti 0-ás szakaszt is autópályának nézik és a 80-as tábla dacára 130-160 km/h-val száguldoznak a belső sávban... (amúgy időben nem éri meg a gyűrű, a sebességkorlátozásokat betartva dugó nélkül kb 45-50 perc volt a menetidő, amit egy M1/M7 - Erzsébet híd - Kerepesi út - Őrs - Rákosi út csúcsidőn kívül bármikor megver)
De nem is erről akartam írni, hanem inkább arról, hogy döbbenten tapasztaltam, hogy az új M0 szakaszra SEMMILYEN utalás sincs az M1-es autópálya felől! Minden tábla, mely a körgyűrűről szól, csak az M5-öt és
Szegedet említni, meg a Szerb határt! Az M1/M0 csomópontban egyetlen tábla sem lett frissítve és/vagy kiegészítve, mely jelzi a kamionok és külföldiek (vagy külföldi kamionok) számára, hogy itt már Miskolc/Debrecen/Nyíregyháza felé is lehet használni az M0-t. Ez egy döbbenetes pancserség és nem is tudom, miként sikerül ennyire elfelejteni. Mindenki vadul őrjöng és lelkesedik az átadás miatt, a rádióban hirdetik a meglétét, de a LEGALAPVETŐBB forgalmi csomópontok táblacseréiről elfeledkeznek. Persze biztos meglesz az indoklás, meg kimossák magukat ebből is, nodehát akkor is... Valaki megint nem dolgozott meg a fizetéséért.
Kár érte. Remélem hamar rendbeteszik.
nagyzee 2008.09.22. 12:39:33
nagyzee 2008.09.22. 12:40:52
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 12:47:27
Sugi77 2008.09.22. 12:51:28
nem volt 40? :D
Egyébként eddig akárhányszor próbáltam Budáról Gödöllőre jutni elkerülve a várost, sajnos mindig dugóba botlottam az M0-on. Az M5-ös elágazásnál folyamatosan beáll a sor, csak nem értem én miért.... legalább lassan lehetne csorogni.... ezzel szemben a múltkor már majdnem én csorogtam be :)) a dugóban ülve, gondoltam gyorsan kiugróm, és átmászom a korláton, csak túlságosan világítottak a kamionok :D
Egyébként így is gyorsabban odaértem, mint keresztül a városon.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 12:56:08
Sugi77 2008.09.22. 13:04:05
Akkor addig javasolnám Toitoi-k kirakását az út mellé :))))
cett · http://cettblogja.blogspot.com 2008.09.22. 13:16:35
remélem, a szélesítés során erre is odafigyelnek.
Acmee 2008.09.22. 13:28:25
Sugi77 2008.09.22. 13:50:53
szerintem egy felüljáró elhagyásával többet lehetett volna, és pl az M3-as felett talán 2 km-ként van egy-egy felüljáró, aminek a végein igazából nincs út.
Secnir 2008.09.22. 13:56:31
majdan a gps megmondja
"a következő lehetőségnél hajts jobbra-balra-fel."
Sugi77 2008.09.22. 14:01:05
a hajts helyett nem fordulj? :)))
Malyom 2008.09.22. 14:08:45
Azért narancssárga talán a tábla, hogy a tranzitforgalom arra uszuljon, a mezei autósok meg figyeljék a zöld táblákat. Érted, mezei autós - > zöld tábla.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 14:11:47
Secnir 2008.09.22. 14:22:23
mint a fókuszban, persze.
sok ismerős töri a zájgót, meg tele vannak warez pda-gps párossal, most jöhet a sírás-rívás, hogy nem találnak oda gps-el az M0-ra.
mert táblát értelmezni, meg térképet olvasni egyik se bír.
nem is értem, hogy Marco Polo, meg Kolombusz Kristóf hogy tudtak elnavigálni nélküle? érthetetlen.
szemenagy 2008.09.22. 14:27:33
(Most épp a helikoprer pihen rajta, a tűzoltók meg itt vinnyognak a fülembe...)
Matrix_ 2008.09.22. 14:38:51
ámbátor 2008.09.22. 14:39:53
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 14:48:03
Tört ájgót használni meg nem szép dolog... :)
Secnir 2008.09.22. 14:55:52
van akinek egy egyhetes ájgója vna, oszt engem hívogat, hogy hogy talál el hozzám. mondom hol vagy? izé előttem egy sportcsarnok, de nem találom az utcát, ahol lax. ja, mondom az az utca, gyere tovább, amíg balra nem látsz egy nagy fehér kerítést egy sárga házzal.
baszom, és akkor oda tud találni. iGo sucks.
szemenagy 2008.09.22. 15:00:45
Matrix_ 2008.09.22. 15:06:53
akkor ugyanazt álmodjuk e? :))
Eccer áttöröm a kordont (már ha van) azt megnézem télleg ott van-e, vagy csak hiba van a Matrix-ban :)))
szemenagy 2008.09.22. 15:07:58
(Köszönjük Emese)
Secnir 2008.09.22. 15:28:50
Metált, birod?
szemenagy 2008.09.22. 15:32:55
Attól függg. Ha a feszítővasat próbálod meghajtani a fejemen, azt kevésbé...
scsaba1 2008.09.22. 15:45:30
Pacho · http://pacho.blog.hu 2008.09.22. 15:48:14
Secnir 2008.09.22. 15:51:43
viccet félretéve:
igen. volt egy Pirri Reis -féle másolata. nem saját ötlet volt az, hogy a föld kerek.
KEEP · http://joomla.blog.hu 2008.09.22. 15:51:45
a turistautak.hu térképén már fent van :)
Manyizga (törölt) 2008.09.22. 15:55:09
... és szerinted, akinek mondjuk a termőföldjét kettészelte az új M0, az innentől fogva telefonon keresztül vessen búzát a túloldalon levő részbe? VAgy inkább kerüljön 30-40km-t, hogy át tudjon menni a traktorral az M0 fölött? :)
(A vadállomány kettévágásáról nem is beszélek.)
Mertcsak 2008.09.22. 15:57:49
Prakt! 2008.09.22. 16:02:51
de fura. te benne vagy a kommentelök azon 1%-ban aki bevallja, hogy gyorsabban szokott menni a megengedettnél! ÉJJEN ÉJJEN ÉJJEN.
Nem vagyok egyedül :D
Kolumbusznak nem volt ájgója. Ha lett volna lehet, hogy tudta volna hogy Amerikában van, és nem Indiában.
De mit írt volna ki azaz okos ájgó? America???
Nem hiszem...
A55ho1e 2008.09.22. 16:04:45
balagee17 2008.09.22. 16:14:53
fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2008.09.22. 16:24:13
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.22. 16:24:19
Mertcsak 2008.09.22. 16:35:34
amerikai cegvezeto 2008.09.22. 16:41:59
scsaba1 2008.09.22. 17:08:02
Totál off, de azn nem volt rajta Amerika. Indiába indult, és teljesen abban a hitben is volt, hogy India kelti partját érte el.
Én is tudom, hogy lehet eljutni Gyálról eljutni Gödöllőre a "kertek alatt", de most "hirtelen" ott van egy körgyűrű az útban... :D
scsaba1 2008.09.22. 17:09:30
Zarq 2008.09.22. 17:20:25
Szerintem számít ez majd azoknak akik átmenő forgalomban, Budapestet nem ismerve, csak követik a navikat....
JohnnyB 2008.09.22. 17:24:46
Ja, a magyarázat elég nagy marhaság, valami útmérnök leírta, ha normálisan alapoznak, meg mikrotörnek (vagy mi), akkor az aszfaltnak sem szabad nyomvályúsodni.
Biztos a havereknek maradt ki egy kis cement.
JohnnyB 2008.09.22. 17:28:53
DEGEC 2008.09.22. 20:28:44
ezt nem hiszem el, mért kell mindig elégedetlenkedni...
tudjátok mennyibe kerül egy térképszoftver adatbázisát frissíteni?És vajon mindenkinek boltban vásárolt szoftvere-e van?
utána lehet rinyálni..
amugy majdnem mindegyik navi cég 1 cégtől veszi a térképeket.
Marcellusca 2008.09.22. 21:00:22
A gugli mapsos műhódképről, meg annyit, hogy ahol lakom - immár 4,5 éve - társasház (4 épület) még mindig nincs rajta. Friss térkép/kép-e?
Secnir!
Metált, birom. Ha olyan a hangulatom! OFF, de végre egy poénos reklám.
kopaszfeketemercis 2008.09.22. 21:05:11
Marcellusca 2008.09.22. 21:06:14
DEGEC 2008.09.22. 21:11:34
mi igy bulizunk:-PPP
www.indavideo.hu/video/Fesztivalmocsok_basszuslada
DEGEC 2008.09.22. 21:14:24
veszbrémben meg divat a piroson átmenni, mert felvették ezt az életritmust...
kopaszfeketemercis 2008.09.22. 21:41:00
DEGEC 2008.09.22. 21:44:03
autosave 2008.09.22. 22:40:53
Mert erről a dologról nagyon hallgatnak... a dugók pedig jönnek.
igazi hős 2008.09.22. 23:27:08
Meg persze arra, hogy a +25-30 km időben kevesebb lesz-e.
DEGEC 2008.09.22. 23:49:41
Pistike911 2008.09.22. 23:54:40
beste 2008.09.23. 05:48:45
beste 2008.09.23. 05:50:40
állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá...
beste 2008.09.23. 05:52:12
állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá...
ennyit a hajnali szövegértelmezésről. Szóval a déli nullás szakasz még több sávossá bővítése tervezett 2010-re...
EMMI 2008.09.23. 09:49:12
T3raYon 2008.09.23. 16:53:02
Amire én gondoltam, hogy az M1/M0 csomópontnál lévő út fölötti óriás táblákon kellett volna legalább matricával (hamár túl drága az új tábla) feltüntetni az M0-ás új szakaszát és felhívni a lehetőségre a figyelmet. Nem?
Azért amennyibe került az az autópálya (elnézést: autóút), ennyinek bele kellett volna férni a költségvetésbe... ...abba már bele sem akarok gondolni, hogy a táblák megvannak, csak már rég színesfém hulladékként el is vannak adva...
sanya18 2008.09.24. 17:32:41
igen. többszörakkora terhelést bír ki. M0-nak meg szép nagy lesz. Bár a tetejét jobban is bemarhatták volna keresztbe mint ahogy pár helyen az M3 aszfaltja van. (ha rámész kicsit sípol a kerék, elég feltűnő szal asszem lehet tudni mire gondolok)
"állítólag 2010-re. Namármost azért állítólag, mert a Duna-hidakat is újra kell méretezni, aminek még a felméréséhez sem fogtak hozzá..."
hülyeség. duna hidakat nem kell ujraméretezni. a terve is megvan a 2. pálya hidjának is (mondjuk kb pont ugyanaz mint a mostanié.. :)). 2010-re a teljes nyugati-szektor 2x3 sávosra bővítése várható mer ugye most csak a fele van meg amin megy a 2x2 sáv. az M5-nél pedig meg fog maradni ez a mostani csomópont. Ugyanis meg fog épülni az átkötés a mostani, M3 felől érkező M0 vég és a nyugati szektor között igy nem kell majd rámenni az M5-re ha tovább akarsz menni. És valszeg ennél a csp-nál lesz gyűjtő-elosztó pálya mint az M2-M3 nál.