Amon egy igencsak érdekes problémára hívta fel a figyelmünket, amely az M3 bevezető szakaszán ismétlődik újra meg újra veszélyes helyzetet teremtve ezzel a szabályosan közlekedők számára.
Én a Csáktornya parkban lakom, az erkélyem éppen az M3 (le-) bevezetőjére néz, így van szerencsém látni, egyesek mit művelnek az autópálya-bevezető szakaszon, lehajtás címen. A mellékelt térképen pirossal jeleztem, hogy hogyan fordulnak le az M3-ról az egyes autóstársak, zölddel pedig azt, hogy hogyan is kéne ezt végrehajtani anélkül, hogy a többieket balesetveszélybe sodornák.
Nem egyszer előfordul, hogy a 80-nal közlekedőknek a rákospalotai felüljáróról lefelé tartva szinte megállásig kell fékezniük, mert egy-egy lusta közlekedő a pirossal jelzett vonalon szeretné elhagyni az autópályát, miközben persze vannak, akik éppen felhajtanának ugyanoda. Több olyan helyzetet láttam már, amikor nem sokon múlt, hogy beletolják a kedves autóst a korlátba! Az is előfodul, hogy - a közeli parkolóból - kamion vagy teherautó próbál meg felhajtani a pályára, aminek az akadálya az az autó, amelyik a felhajtón hajt le róla.
Kérdés az, hogy hol tanulták ezek az autósok azt, hogy a felhajtón le lehet hajtani? A lehajtó egyértelműen 45 fokos szöget zár be a pályával, így teljesen egyértelműen látható, hogy nem lehet rá egy egyszerű jobb kanyarral ráhajtani. A napokban írni fogok a közútkezelőnek is, hogy jelöljék meg táblával a helyet (kötelező haladási irány), hátha az kicsit jobb belátásra téríti ezeket az autósokat, bár ez utóbbi hatékonyságában jómagam sem bízok.
Matrix_ 2009.01.05. 08:21:10
a rendőr kint áll az Újpalotai lehajtó előtt a leállósávban, hogy ne tudjon ott furakodni a nép, meg a Szerencs utcai lámpánál a másik brigád (ott nem tudom miért állnak, de mindig ott vannak). A poszbéli helyre már nem jutott. 1 autópályabevezető max 2 rendőr! Ez a szabályzat. :)
Secnir 2009.01.05. 08:45:08
két hete, roncs golfommal közlekedém, rendőr megállít. papírok rendben (autó kinézetre bontóba való volt. azóta már ott van). mondja, izzókészlet? mondom természetesen nincs.
akkor megbüntet, mert a kresz szerint...
mondom, és a kresz mely pontja szerint?
ööö... ...előírás.
mondom és mi írja elő?
jött a kollega: aszondja vizsgára is így kell menni.
mondom, de mi írja elő, hogy menetközben is tartalmaznia kell?
ööö... ...de megbüntetjük.
mondom jó, de írják rá, hogy mely szabályt sértettem meg.
ööö... jó utat.
na, én is így gondoltam.
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.05. 08:49:14
Boldog új évet mindenkinek!
jelentem még mindig nincs jogosítványom:(
Matrix_ 2009.01.05. 08:54:15
Látom korán van még:)
Amúgy sztem mindegy, hogy miért nincs ott rendőr, ahol kéne, hogy legyen. Nincs és kész. ez a lényeg!
ex-dr. vuk 2009.01.05. 09:08:01
kuf 2009.01.05. 09:12:02
movhu 2009.01.05. 09:12:12
Hetente legalább egy barom van, aki hirtelen szembefordul velem, és egy része még anyázik is, mert én úgy álltam be, hogy ő nem tud lekanyarodni. Ilyenkor elkönyvelem magamban, hogy még nem tévedtem el, ez továbbra is Magyarország.
REPARATUR 2009.01.05. 09:22:04
Ja, videót is kérünk.
zladko 2009.01.05. 09:24:05
Persze ennyire idióta megoldás nincs, így a hülyének is látszik, hogy szabálytalan.
Bigacsiga 2009.01.05. 09:26:51
"meg a Szerencs utcai lámpánál a másik brigád (ott nem tudom miért állnak, de mindig ott vannak)."
Azért vannak ott, hogy amikor komolyabb torlódás alakulna ki az M3-ason, akkor felülbírálják a jelzőlámpát. Ilyenkor a Szerencs utcai közlekedőknek ki kell hagyniuk egy ciklust.
amodent 2009.01.05. 09:28:36
Walter Melone (törölt) 2009.01.05. 09:32:46
Persze az erkélyről ez biztos nem látszik...
raszti 2009.01.05. 09:34:45
Walter Melone (törölt) 2009.01.05. 09:36:31
Azért vannak ott, hogy a dugó ne a Coránál legyen, hanem a BVSC uszoda és a kacsó P felüljáró között.
Semmi értelme a munkájuknak, és még a rákospalotai keresztirányú közlekedést is lehetetlenné teszik...
indapass90210 2009.01.05. 09:41:51
Nem lehet, hogy a GPS visz el rossz irányba?
Én egyszer új jártam, hogy hajtok kétsávos úton, amiről leterelnek, mert egyirányú kétsávos lett, velem szembe, ennek ellenére a GPS azt hozza útiránynak. Megyek a terelőúton, GPS újraszámol, elvisz balra, hogy ott ismét rá lehet csatlakozni a főútra. Hát műhold magasságból biztos jelentéktelennek tűnt az a 40 méter, amilyen magas viadukton ment ott már az út....
Noxin 2009.01.05. 09:42:25
Ilyen becsatlakozásnál szokott záróvonal lenni, hogy ne vágódjanak be rögtön a pályára a népek.
szbszig 2009.01.05. 09:46:39
www.youtube.com/watch?v=XPQSQOK-0fg
Amon 2009.01.05. 09:56:24
@Walter Melone: igen, van ott stop tábla. Viszont a további szakaszokon mindenütt csak le- és felhajtó van, ráadásul annak a szakasznak is felhajtó jellege van. A pályán magán meg lehajtó is van, útburkolat és tábla is jelzi a benzinkút felé a lehajtás lehetőségét. Igazából kérdéses, hogy az ott egy felhajtó vagy becsatlakozó utca? Szerintem felhajtó, már csak a jellegéből adódóan is. Viszont ott visszakanyarodni mindenképpen balesetveszélyes, mindegy, hogy szabályos-e.
@Noxin: nincs záróvonal. Mégpedig azért nincs, mert az a becsatlakozás a lehajtó sávba torkollik.
@Dövan: igen, a Kacsóh Pongrác az a szervíz út. A 2x2 sávos meg az M3.
zzke 2009.01.05. 09:56:43
"A gépjárműtartozékok felsorolását és a velük szemben támasztott követelményeket az 5/1990 KHVM és a 6/1990. számú KÖHÉM rendelet tartalmazza: Ezek a következők: tűzoltó készülék, elsősegélydoboz, izzólámpa készlet, elakadásjelző háromszög és kerékkitámasztó ék...." stb. ld a linken.
zzke 2009.01.05. 09:58:47
Walter Melone (törölt) 2009.01.05. 10:01:52
Felhajtó nem lehet kétirányú, és nincs a végén stop tábla---> NEM FELHAJTÓ.
Sztem ez egyszerű. Az ominózus szakaszon (kifelé) több olyan utca is van, ahol a lehajtás jelentős lassítást követel meg a közlekedőktől. De, mivel ez NEM AUTÓPÁLYA, hanem simán egy párhuzamos közlekedésű főút így forgalomtechnikailag ez rendben van.
na_most_akkor 2009.01.05. 10:02:47
Itt is volt egy-két f@$2 aki még meg is védte a hülyéket. (Pl. "görögdinnye")
Aki meg GPS-t használ ahelyett hogy kinézne az ablakon ....
Matrix_ 2009.01.05. 10:13:27
És azt ki dönti el hogy mi a komolyabb torlódás? Ha még csak az újpesti lehajtónál áll a sor vége? vagy a Cora-nál? vagy hol? És azt a kocsiból honnan látják, hogy mekkora a sor?
Több kérdésem most nincs...
Wuff 2009.01.05. 10:21:09
Technikailag valószínű, hogy igazad van. De ez nem jelent semmit. Pl. télen, ónos eső után sem mész 90-nel be egy hajtűkanyarba, csak azért, mert szabályos. Józan ész.
Maestro 2009.01.05. 10:22:34
Én ott lakom a szerencs utca mellett, és rendszeres, hogy ha délután akarok bemenni városba autóval, 5-6 lámpaciklust tartják a népet, ilyenkor jön a kerülő:)
A másik ok ami miatt ott állnak, hogy trafi. Ugyanis kifelé jövet a "híd" után, ahol átmegy az út a vasút felett, ahol van az első buszmegálló, 70-es tábla van, a következő gyalogos felüljárónál már csak 60, utána pedig 50. Nos ezt nagyon sokan szeretik leszarni, és egyébként mindenki simán belemegy 70-80-akkal, a nagyonsietőkről (akik eleve 130-al tépnek amint felértek az M3-ra) már nem is beszélve, ők még 70-re se lassítanak le a kereszteződésnél.
Egyébként elég hülyén van megoldva az a kereszteződés, az utca mindkét oldaláról lehet jobbra, balra, ill. egyenesen menni. A balra kanyarodás egy nagy szopás, nagyjából 4 autó fér be a lámpa után a kereszteződésbe, nekik meg kell várniuk a szemből egyenesen haladókat, utána tudnak csak átmenni. Rendszeres, hogy annyian vannak, hogy a 4 autó bennragad, és az M3-ason indulnak az autók, ők meg még csak akkor kanyarodnak. Ez azért para, mert a befelé jövők semmit nem látnak a bennragadt kanyarodókból, legjobb esetben is max 2 autót. Mondjuk ezt nem tudom hogy lehetne megoldani, ésszerűbb, új lámpákkal (?) de még így is elképesztő sor van, hát még akkor...
VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.05. 10:28:37
TH 2009.01.05. 10:41:56
Nem ismerem a fenti kereszteződést, de azért kis túlzásba esünk itt a posztíróval egyetemben. Ha ez csak egy sima kereszteződés, és a pirossal jelzett utca 2 irányú, akkor nem látom át, hogy milyen szabályt szegnek az arra haladók. Lehet, hogy hülyeség úgy menni, és erkölcsileg fúj-fúj, de ha szabály nem tiltja, akkor ne kiáltsuk már ki a piros vonalon közlekedőket veszélyes vadállatoknak!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.05. 10:47:58
lesznemulass 2009.01.05. 10:59:26
zzke 2009.01.05. 11:00:33
A sebességkorlátozás azóta van, hogy régen nagyon sok baleset volt ott. A magyar megoldás pedig nem a forgalom(át)szervezés, hanem a sebességkorlátozás, ahogy a rossz útra a javítás helyett. Ez az egyszerűbb meg az olcsóbb...
Puls 2009.01.05. 11:03:14
Néhány beton elem kellene csak vagy egy kamera....
Secnir 2009.01.05. 11:06:04
na vettem magamnak az időt, átolvastam a rendeletet, mind az 5/1990 és a 6/1990-et is meg a 19/2008-as módosítást is. egy árva szó sincs arról, hogy forgalomban ezeknek benne kell lennie a személygépkocsinak, és azt számon is kérhetik rajtam...
Joooe 2009.01.05. 11:20:00
Az ott nem autópálya, az véget ér a város határánál. Több olyan mellékutca is van, ahol egyszerű derékszögű kanyarral kell ki-be hajtani lassító, gyorsító sáv nélkül.
Legyen az autós gondolatolvasó, hogy azt a közútkezelő egyirányúnak GONDOLTA, ismerje fejből a környéket, tudja ha megkerül 2 épületet akkor ugyanoda tud jutni stb?
Nem régóta vezetek budapesten, de az ország egyébként is csapnivaló kitáblázottságát sikerült itt nagyon durván alulmúlni.
Előfordul, hogy megyek egy 2x2 sávos úton, egyszercsak nyílik balról +1 sáv, de minden előjel nélkül. aztán kb. 50 méter múlva jön egy tábla amin már jelezve is van hogy ha xy cél felé megyek akkor itt balra kell fordulni és az amúgy egy lefordulósáv. És akkor még van vagy 20 méter a lámpáig hogy soroljak balra kétsávot, ami persze szabályosan aligha megy szóval kerüljem körbe a fél várost megint.
És ezek csak kiragadott példák, tele van ilyenekkel ez az elcseszett város. Itt legfeljebb megtanult módon, emlékezetből lehet normálisan közlekedni, a kitáblázottság minden kritikán aluli...
hulyemagyar 2009.01.05. 11:27:05
Én is vettem magamnak a fáradságot:
"105. § Minden gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön készenlétben kell tartani az első és hátsó helyzetjelző lámpában, a tompított fényszóróban, a féklámpában és az irányjelző lámpában használt izzólámpák minden fajtájából legalább egy-egy darabot, az izzólámpacsere elvégzéséhez szükséges szerszámokat, valamint a járművön alkalmazott olvadóbiztosíték minden fajtájából egy-egy darabot."
Az meg a jogszabály mivoltából fakad, hogy ezek hiányában az arra jogosult szerv büntethet.
ziza133 2009.01.05. 11:32:53
Erdekes, hogy van erkelye egy hajlektalannak aki egy parkban lakik?
Secnir 2009.01.05. 11:33:31
Alf (törölt) 2009.01.05. 11:34:15
TH 2009.01.05. 11:39:07
amatőr 2009.01.05. 11:40:51
Amúgy meg a felüljáróról remekül be lehet látni az említett útszakaszt, és fel lehet készülni a Tengerszem utca felől felhajtani készülőkre, a poszt írója által vázolt "veszélyeztetéshez" még sosem volt szerencsém.
TH 2009.01.05. 11:41:03
Hát nem tudom, szerintem Pesten nem olyan vészes a helyzet. Kétségkívül kell egy kis alapismeret hozzá, de azért könnyen tanulható szerintem.
Perillustris 2009.01.05. 11:41:36
Ja, hogy elvileg van?
Secnir 2009.01.05. 11:42:21
Közúti ellenőrzés 14. § (3) A (2) bekezdés a)-g) pontjaiban meghatározott közúti ellenőrzési módok különállóan és összevontan is végezhetők. Az egyes ellenőrzési módokra vonatkozóan külön jogszabályok részletes feltételeket határozhatnak meg. A jármű és kötelező tartozékai műszaki megfelelőségére, valamint a vezetési és pihenőidő betartásának ellenőrzésére vonatkozó részletes feltételeket, továbbá az ellenőrzések során használt okmányok mintáját és az ellenőrzött adatok körét a 10. számú melléklet határozza meg.
namost alant megkeresed a 10. mellékletet, és egy kummantás sincs benne tartalék izzókészletről, meg ilyenekről. Vizsgára kell vinni, mert feljebb írja, de közúti ellenprzésnél nem kérhetik.
amatőr 2009.01.05. 11:52:48
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
mielőtt írsz, olvass is:
104. § Legalább két - a jármű rögzítésére alkalmas, megfelelő méretű és teherbírású és egy személy által könnyen kezelhető - kerékkitámasztó éket kell készenlétben tartani
a) minden járművön, amelynek megengedett legnagyobb össztömege a 3500 kilogrammot meghaladja;
b) az olyan gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön amely 3500 kilogrammot meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű pótkocsit vontathat.
Izzólámpakészletre és biztosítékokra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
105. § Minden gépjárművön, mezőgazdasági vontatón és lassú járművön készenlétben kell tartani az első és hátsó helyzetjelző lámpában, a tompított fényszóróban, a féklámpában és az irányjelző lámpában használt izzólámpák minden fajtájából legalább egy-egy darabot, az izzólámpacsere elvégzéséhez szükséges szerszámokat, valamint a járművön alkalmazott olvadóbiztosíték minden fajtájából egy-egy darabot.
Elsősegélynyújtó felszerelésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
106. § A járműveken szabvány szerinti elsősegélynyújtó felszerelést kell készenlétben tartani:
- oldalkocsi nélküli motorkerékpár és motoros tricikli esetében "A" típusú,
- személygépkocsi, tehergépkocsi, oldalkocsis motorkerékpár, mezőgazdasági vontató és lassú jármű, valamint a kizárólag menetrendszerű helyi járatban közlekedő autóbusz esetén "B" típusú,
- minden egyéb jármű esetén, ahol a szállítható személyek száma 10 vagy annál több, valamint veszélyes anyagot szállító és tűzoltó jármű esetében "C" típusú
kivitelben.
Az 1976. évi december hó 31. napja előtt forgalomba helyezett járműveket 1991. évi július hó 1. napjáig kell az e §-ban meghatározott elsősegélynyújtó felszereléssel ellátni.
a 105 vonatkozik az izzókészletre, a 104-106 csak a te kedvedért, hogy könnyebben kiguglizhasd
Amon 2009.01.05. 11:54:51
"Esetleg a kedves posztíró szokott néha a pirossal jelzett szakasz bal oldalán haladva felhajtani az M3-ra, veszéleyztetve ezzel a szabályosan lehajtás után visszafordulókat."
Ott nem fér el két autó egymás mellett, pláne, ha a pályáról érkező éppen kanyarodik.
Szerintem érezd magad szerencsésnek, ha még nem keveredtél ott balesetveszélyes helyzetbe. Én már láttam ott érdekes dolgokat.
TH 2009.01.05. 12:00:55
Hát ez most nem jött össze. :)
Secnir 2009.01.05. 12:01:28
TH 2009.01.05. 12:04:18
Akkor miért mondtad, hogy megnézted már?
_pgpetike 2009.01.05. 12:08:03
A gáz az, hogy ott volt egy behajtani tilos, de aztán eltűnt, és azóta sem pótolta senki. Sajnos valóban nem nyomós érv, hogy a vonalvezetése alapján ez egy felhajtó, de amíg azt táblával nem jelölik, addig ott be is lehet hajtani. Ez kizárólag a közútkezelő hibája. Aki ott le akar hajtani, az a KRESZ szerint megteheti. Az már más kérdés, hogy totál életveszélyes (egyébként felhajtónak is az), és addig álljon ott féllábon a lehajtani szándékozó, amíg én segíteni fogom őt a lehajtásban.
Demagóg duma, hogy aki nem ismeri a környéket, az nem tudhatja, hogy mi a szabályos (és kevésbé életveszélyes) módja a lehajtásnak. Itt csak az hajt le, aki ismeri ezt a részt. Viszont amíg nincs tábla, addig kénytelenek leszünk ezt a békát lenyelni. Azért jópofát nem kell hozzá vágni.
_pgpetike 2009.01.05. 12:13:52
amatőr 2009.01.05. 12:18:03
_pgpetike 2009.01.05. 12:20:04
amatőr 2009.01.05. 12:28:14
Írtam, hogy amikor jövök a felüljárón, már lesem a párhuzamos utcát, ésa merőleges mellékutcát, jön-e valaki. Ha jön, már jóelőre egyértelműen jelzem neki, hogy gyerünk, mehetsz, ott a sáv, így szerencsés esetben ő már rég kint van, amikor én odaérek, teszem mindezt önös érdekből, nekem is könnyebb befordulnom így.
Chilly 2009.01.05. 12:33:28
Igazad van, a táblahiánnyal kapcsolatban! Én ugyan a pataknál lakom, de tény, hogy évek óta hiányzik onnét a behajtani tilos tábla. Igazság szerint egy kötelező haladást jelző tábla is jó lenne, mert akkor egyértelműbb lenne a haladási irány. Sajnos nehéz arra hivatkoznia bárkinek, hogy egy autópálya jellegű szakaszról nem (lehet) vagy talán a nem megszokott dolog kb 130 fokban visszafelé lehajtani.
Láttam, sőt ott voltam több balesetnél is, ahol a visszaforduló / lehajtó autós anyázott, mert összeütközött a szabályosan felhajtó másik autóval. Ott csak akkor van szerencséje a "szabálytalankodónak", ha a visszafordulási ívével nem sérti meg a szembejövő sávját. De ezt csak úgy tudja megtenni, ha a pályaszakasz középső sávjából fordul be a lehajtónak "látszó" szakaszra.
Egyébként én, illetve mi, már több esetben is jeleztük a közútkezelő felé ezt a hiányt...
_pgpetike 2009.01.05. 12:33:56
Egyrészt a szervizút egyirányú, táblával jelölve, behajtani tilossal kitáblázva, mégis óránként fordul elő, hogy valaki szarik rá. Sőt fel van háborodva, ha nem húzódom le, és nem engedem el. Az első becsatlakozó utcán befordulva van egy szakasz, ahova "mindkét irányból behajtani tilos, kivéve BKV és célforgalom". Nagyjából mindenki nagyívben szarik rá. Két utcával lejjebb a Miskolci utca (bocsánat az már Írottkő park) végén "kötelező haladási irány jobbra", de mivel a pálya felhajtója nagyjából tíz méterre balra kezdődik, minden harmadik autós balra fordul, majd fel a felhajtóra.
Ilyen morál mellett vajon mit számítana egy szimpla kis behajtani tilos a felhajtó végén? Ebben az országban egyeseknek csak az számít, hogy van-e betonfal vagy nincs.
amatőr 2009.01.05. 12:38:31
_pgpetike 2009.01.05. 12:43:59
amatőr 2009.01.05. 12:47:47
Amon 2009.01.05. 12:56:32
Chilly 2009.01.05. 12:59:12
Az azért első ránézésre is látszott, hogy visszafordulni, vagy tolatgatni már nem fog tudni. Hmmm.. segítettünk neki felhajtani szabálytalanul az M3-ra :(
De pl. a Komáromi út Rákospatak utca X is megérne egy misét... A patak hídján csak kerékpárral szabad(na) áthajtani a tiltó tábla kiegészítése szerint. Aki járt már arra az tudja, hogy csak az nem megy ott át, aki nem akar, főleg a reggeli csúcsforgalom idején...
TH 2009.01.05. 14:03:59
Sokakat még a betonfal is nehezen hat meg. :)
B.GY. 2009.01.05. 21:00:56
Xezs 2009.01.06. 12:35:59
Amúgy nem csoda hogy ekkora káosz van a jogszabályok ismerete terén, nézzétek meg ezt a linket (korábban már linkelték): www.kvvm.hu/szakmai/hulladekgazd/jogszabalyok/5_1990_IV12_KoHeM.htm
Ott virít benne egy ilyen hogy /hulladekgazd/. Kérdem én, mi a lófasz köze van a hulladékgazálkodásnak ahhoz, hogy mit kell magaddal vinni a kocsiban? Tudom, tökmindegy mi van odaírva, lehetne /MickeyMouse/ is, de akkor is, ez gané munka.
Xezs 2009.01.06. 12:58:50
TH 2009.01.06. 15:44:47
Perillustris-szal meg nem tudom, miért kötözködsz, semmi hülyeséget nem írt. Ha egy helyzetet nem tudsz kibogozni, az a legtöbb esetben a saját bénaságod, ritkán a szabályrendszer a hibás. Itt teljesen egyértelmű, hogy a behajtani tilos tábla kirakásáig nem szabálytalan az útra fordulni, hiszen nincs olyan szabály, amibe a művelet ütközne. Ettől viszont még lehet veszélyes, és ostobaság is, emiatt lehet hülyeségnek nevezni, ha vki visszafordul, de szabálytalannak nem nagyon.
dimitrij 2009.01.06. 22:05:20
a lényeg:
"Nem egyirányú, és nem felhajtó. A jelzett szakasz végig kétirányú, rendszeresen ott szoktam lefordulni az autópályáról, senki nem sért vele semmilyen szabályt."
ez egy ostobaság. ugyanis nem az U kanyarról, meg a hozzá tartozó útszakaszról van szó, az valóban egy kétirányú út, hanem arról a sávról, ami az M3 bevezetőének a szerves része, arra ugyanis tilos a másik irányból ráhajtani. márpedig azok, akik ott lehajtanak, azok pont ez teszik. arról nem beszélve, hogy mindeközben a kétirányú útszakasz szembejövő sávját is igénybe veszik, ami szintén szabálytalan, hacsak nem kézifékes fordulóval teszik ezt, araa példát csak egyszer láttam, egy subaru követte el. :)
ez egyébként egy gócpontja a városnak, amit még rendszeresen látni:
- a Csáktornya parktól visszafelé egyirányú Kacsóh Pongrác úton a haladási iránnyal szemben haladó járművek, az ünnep előtt egy gyökér a már említett ÖMV kútnál akart levilogni...
- a Szerencs utcától duguló M3-ról a felüljáró előtt már csak az ÖMV kút előtt lehet lehajtani, utána már csak a susnyáson át, de ez tömegével fordul elő majd minden péntek délután.
dimitrij 2009.01.06. 22:18:47
Xezs 2009.01.07. 00:16:19
Én egy szóval sem mondtam hogy a szabályrendszer a hibás, hanem azt, hogy hanyagság történt. De ne vitatkozzunk, én nem láttam azt az útszakaszt, itt meg mindenki mond mindenfélét, egyezzünk meg abban hogy döntse el egy olyan akinek ez a munkája.
Csak Magamnak Verselő 2009.01.07. 16:59:15
Amon 2009.02.10. 15:43:00
Azóta csak az ittlakók fordulnak ott be. :D Konkrétan a Róna parknál leparkoló "szomszéd"-ot láttam ott bekanyarodni, mert derogál neki menni 200m-t, inkább bekanyarodik, - mostmár - teljesen szabálytalanul.