Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Idegölő várakozás a parkolóban

2009.01.09. 13:51 :: Kisikasa

Mit lehet tenni abban az esetben, ha a parkolóban, a kocsinkhoz érve azt tapasztaljuk, hogy egy másik autó miatt lehetetlen kivitelezni a kiállási manővert? Mivel nem tudhatjuk, mikor ér vissza a tulaj a legtöbben valószínűleg várakozunk. Először türelmesen, aztán idegesen és végül vérszemet kapva rendőrért kiáltunk. Atomarc is így tett, de azért ez nem ennyire egyszerű, hiszen időt és nem kevés agysejtet veszítünk közben. Vajon érdemes feljelentést tenni? És ha igen, milyen alapon? Ti mit tennétek hasonló helyzetben?

A két ünnep között egy kora délutáni órában elindultam 2 éves lányomért és a nagymamáért akik az Állatkerti Játszóházban ütötték agyon az időt, amely a Fővárosi Nagycirkusz mellett, az Széchenyi Fürdővel szemben található.

Velem volt 9. hónapos terhes feleségem is. Szerencsésen találtunk egy üres helyet a fürdő előtt, ahová beálltam a családi kombival. Feleségemmel beugrottunk a gyerekért és a nagyiért, összesen kb. 10 perc múlva újra az autónál voltunk. A kicsi eléggé nyűgös volt (érthető, hiszen álmos is volt és senki sem szereti, ha megszakítják kedvenc időtöltését), valamint feleségemre is ráfért már egy kis pihenés, ezért szerettem volna gyorsan elindulni, ami fizikailag lehetetlenné vált, egy közvetlen az autónk előtt vészvillogóval leállított ezüst Focus-tól, amely a miénken kívül egy másik autót is teljesen elzárt a kijutástól. Nem estem kétségbe, gondoltam, biztosan beugrott valamelyik árus-bódéba, amelyek nagy számban találhatók a környéken. Udvariasan megkérdeztem a közeli árusokat, nem tudják-e kié az autó, de mindenhol nemleges választ kaptam. Sebaj, várjunk pár percet, majdcsak előkerül a tulaj.

A pár perc egyre nyúlt, már a 10-15. percnél tartottunk, ami a család kedélyállapotán nem javított (gyerek üvölt, nagyi próbálja nyugtatni, asszony sincs a topon, bármelyik pillanatban szülhet, a vérnyomásom kezd veszélyes magasságokat ostromolni, már percenként nyomkodom a dudát és közben arra gondolok, mi van, ha még egy fél óra, fél nap - honnan tudhatnám? Az előttünk posztoló árus- látva helyzetemet- felajánlja, hogy megadja a XIV. ker. kapitányság számát. Nem szokásom az ilyesmi, de egyszerűen tényleg nem tudom, mit tegyek, felhívom a kapitányságot, megkérdezem, ilyen esetben mi a teendő?

A telefonkezelő megnyugtat, hogy kiküld egy járőrt. Eltelik még kb 5-10 perc, látom, hogy szemben leparkolt a járőr. Hajszálpontosan ezzel egyidőben, kényelmes, laza léptekkel érkezik a tulaj, egy szót sem szól, nyitja a kocsit. Idegállapotomhoz képest szerintem rendkívül visszafogottan (esküszöm egyetlenegy becsületsértő kifejezés nem hangzott el, a legdurvább szó talán a tűrhetelen volt) néhány szóban gyorsan lefestettem neki a helyzetet, valamint azt, hogy kénytelen voltam rendőrt hívni. Gondoltam elnézést kér és gyorsan elhúz melegebb tájakra. Ehelyett a következő mondat jön ki a száján: "Magától meg kérek egy telefonszámot, mert fel fogom jelenteni."

Erre a váratlan fordulatra annyira nem számítottam, hogy tényleg szinte köpni-nyelni nem tudtam, de azért megkérdeztem, hogy mégis, milyen alapon. "Azt majd én tudom." -jött a válasz. Na, jó, én felveszem a kesztyűt, cseréljünk névjegykártyát, de mire a kocsitól visszafordultam, látom, hogy elindult, gondolom a rendőrautó látványa jobb belátásra térítette.

A rendőrökkel utólag néhány szóban megbeszéltem a dolgot mindannyian úgy láttuk, hogy nincs értelme feljelentést tenni, én amúgy sem akartam volna ezzel tovább húzni az időt. Azonban a mai napig nem tudom hová tenni az esetet.  Több verzió is megfordult a fejemben, pl. lehetett-e ez a régi rendszer reflexe:  majd jól feljelentelek, valamiben úgyis bűnös vagy, vagy egyszerűen a legjobb védekezés a támadás stratégia (de ennyire egyértelmű helyzetben, legalább 10 szemtanúval a rendőröket is beleértve ez egyszerűen nevetséges), pillanatnyi elmezavar, egyszóval tanácstalan vagyok.

66 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye rendőr parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mertcsak 2009.01.09. 14:00:33

Ha már ott voltak a rendőrök,miért nem kérdezték meg a gyökeret,hogy ugyan mi a lófaszt képzel magáról?!

Novemberben hasonló történt ismerősömmel Győrben.
Ő azonnal hívta a rendőrséget,akik aztán gondolkodás nélkül elszállíttatták a pofátlanul parkoló delikvens kocsiját.

hawkeye 2009.01.09. 14:00:34

Velszeg valami nagyfejű rendőr volt.

hawkeye 2009.01.09. 14:02:07

Tudod, olyan, aki semmit se ért a rendőri munkához, de van tagkönyve, s jó fizetésért rombolja a testület hírnevét...

Vagy esetleg politikus...

Az még rosszabb fajta...

trixilw 2009.01.09. 14:13:49

Szerintem ha pont akkor jelent meg amikor a rendőrök elindultak az autó felé, akkor biztos hogy ott volt csak pont leszarta, hogy te dudálgatsz és röhögött a markába, majd a rendőrök miatt inkább mégis lelépett.
Én lehet, hogy elálltam volna az útját, a rendőrök szépen kiérnek és majd megkérdik tőle, hogy mutassa már meg a műszaki hibát ami miatt az úttest közepén meg kellett állnia és a forgalmat fenntartania.
(Vészvillogó használata ugye bizonyos keretekhez van kötve mint a duda)

steve078 2009.01.09. 14:16:36

Rendszám?
Ha legközelebb látod a kocsit,tudni fogod,mi a dolgod!

theutat villám 2009.01.09. 14:18:42

Hát, igen, szerencséje, hogy nem mögém állt be; sajnos vagyok olyan állat, hogy a saját kocsimat sem sajnálva beletolatok az ilyenbe kb. 5 perc után, ahogy arra volt már példa. Tudom, nem leszek sikeres emiatt sosem és rohadjon meg az ükunokám is...

Auto-InterCont 2009.01.09. 14:20:41

Majd jól feljelent, hogy dudálni mertél, amit -ugye- baleset elkerülésekor és/vagy elözés megkezdésekor tehetsz.
Szóval örülj, ha megúszod!
Ha meg a rendörök nem intézkedtek, akkor talán egy ismerös volt az örsröl.

forrórágógumi 2009.01.09. 14:20:46

Gyönyörű családi történet... szünet... el kellett morzsolnom egy könnycseppet

autosave 2009.01.09. 14:21:32


én megfogadtam, ha várni kell egy ilyenre, indítom az órát. ahogyan eltelik 5 perc, szélvédő bebasz, üresbe tesz, odébbtol, kézifék. viszlát. ha váltózár van benne, akkor kuplung.

ha elkapnak, akkor szíves örömest kifizetem, legalább szív vele addig is, amig megcsináltatja.

nincs más megoldás sajnos, ez van.

autosave 2009.01.09. 14:22:48

theutat villám: respect :)

tehenke 2009.01.09. 14:26:35

Én inkább el sem mondom a véleményem, és hogy mit tennék ilyenkor, mert úgy is egy köcsög vagyok...

Matrix_ 2009.01.09. 14:49:49

Én csak 1-et nem értek. Ha Te a kocsiban maradtál, amikor leparkol, akkor mérnem szóltál neki, hogy minnyá elhúznál, és kissé útban van őparasztsága, úgyhogy álljon egy kicsit arrébb??
Sok kellemetlenségtől megkímélted volna magad.

Matrix_ 2009.01.09. 14:51:12

@tehenke: na monnyad! a köcsögök véleménye is csak 1 vélemény...

Herman 2009.01.09. 14:54:05

:D Haverom így járt egyszer a felvonulási térnél...rendezvény volt, fullon volt a környék..egy Seat Leon keresztbe állt a haver Ford Expeditionja előtt. 10 percet vártunk...utána szépen elindult, és eltolta az útból....a bozótrács egy kicsit megsínylette,tán karcos lett kissé, a Seatosnak drágább, csúnyább lett a manőver....bánhatja.

Mertcsak 2009.01.09. 14:58:51

@MatrixHasYou:

Öööö,hol olvastad,hogy a kocsiban maradt?

Mertcsak 2009.01.09. 14:59:54

"Feleségemmel beugrottunk a gyerekért és a nagyiért, összesen kb. 10 perc múlva újra az autónál voltunk. "

@MatrixHasYou:

Nem elég egyértelmű?

Matrix_ 2009.01.09. 15:00:09

@páctivald: valahol. nem itt de valahol...
késő van má na.

Matrix_ 2009.01.09. 15:06:06

@páctivald: A többesszámot még nem tanultuk! ;)


viszont így már más a gyerek fekvése. :)
így marad a tehetetlen düh.

Sammit 2009.01.09. 15:14:34

Nem az lehet, hogy az a parkoló fenntartott parkoló volt és beálltál a helyére? (csak kérdés)

Mertcsak 2009.01.09. 15:15:04

Avagy télleg be kell szerezni 1 lepukkant,kenguru rácsos,viszonylag böszme motorral bíró ótvar terepjárót,aztán megszűnik minden ilyen porléma.

Mertcsak 2009.01.09. 15:16:26

@Sammit:

Ezt ugye most nem komolyan gondoltad?

RaveAcE 2009.01.09. 15:20:01

Nem jelentetted fel, tehát legközelebb is megcsinálja. Ha nem is büntetik meg, 15-20 feljelentés után biztos nem lesz boldog...
Cakhát nincs még egyetlen nyoma sem az eddigi 150 bunkóságnak.

Sammit 2009.01.09. 15:23:05

@páctivald: Csak próbálok már elevezni abból, hogy megint egy f@szkalapról szól a sztori. :-)
UFO-k nem rakhatták oda az autót?

Matrix_ 2009.01.09. 15:26:40

@páctivald:
igen. ez a megoldás a nyerő, ha az ember a belvárosba megy. Vagy tolólapos Kraz :)

Még 1 dolgot nem értek: Minek ment vissza a kocsihoz, a telefonszámért?
Nemtudja fejből? Ha nem ment volna vissza a kocsihoz, lehet, hogy folytatódott volna a párbeszéd... Így meg lemaradtunk a legizgalmasabb részről, hogy miért akarta feljelenteni a posztolót?!?

vwfun 2009.01.09. 15:26:53

hol a rendszám???
legalább azt tedd ki, hogy más elé tudjon parkolni legközelebb...:)

Devil 2009.01.09. 15:49:51

Lefenykepezni, es feljelenteni. Nem erdekes mit mond, ilyenkor minden hulyeseget kitalalnak hogy megusszak. Ha nem jelented fel, es nem lesz semmi kovetkezmenye a dolognak, legkozelebb is ezt fogja tenni.
A rendoroknek meg persze hogy budos a munka, es nem akarnak feljelentessel bajlodni, ok inkabb lebeszelnek )ennel sulzosabb esetekben is a feljelentesrol.
A telefonszamod meg nem kell hogy 'feljelenthessen' csak at kellett volna kiserni a szemben parkolo rendorokhoz hogy akkor most egyutt megbeszelhetik vele a dolgot...

kuf 2009.01.09. 16:01:16

kicsit OFF,de volt egy blog, ahol 'tilosban parkolo' autokrol voltak kepek, mi is volt az url? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 16:03:00

@kuf: Itt van az oldalsávban a "Mi is olvassuk" dobozban, Parkoló Blog.
parkolo.freeblog.hu/

Marcellusca 2009.01.09. 16:04:46

Az ilyen hüjjjegyereknek a zótóját apróra, legalább felismerhetetlenné gyűrném. De, én balga mégiscsak (fél)művelt, jólnevelt ember vagyok. Marad a sz.pás.
Mongyuk én nem vártam volna annyit. 2-5 perc és (lehet szidni) hívom a jardot. De, hogy ne kelljen rájuk se annyit várni, nyomnék valami szép körítést.

Egyébként, tényleg gallytörős terepjáró vagy tolólapos KrAZ!

Matrix!
Figyejjé mán oda mittet óvasol!
Mán a hónapi kocsmázáson gyár a zeszed? :D

Matrix_ 2009.01.09. 16:12:06

@Marcellusca: neszójjá be!! :D

Az a baj a rendőrökkel, hogy azok is 5-20 perc mire kiének. Addig még 3 ideggörcsöt kap az ember, mer még azokon is felbassza az agyát.

autosave 2009.01.09. 14:21:32
megoldása tűnik a legkézenfekvőbbnek és a legegyszerűbbnek. Biztos elfojtom az agressziómat azé.

killermoney 2009.01.09. 16:20:35

nekem is volt múltkor egy hasonló szitum akkor egy taxis állt be mögém (nem közvetlen de nem fértem ki tőle)amitől még talán ki tudtam volna centizni az egyik irányba viszont mellettem meg egy BMW (mi más?:P) úgy állt meg hogy teljesen ferdén amitől nem tudtam arra kiállni na gondoltam megoldom ügyes gyerek vagyok én hát kb 5 centi hiányzott még de nem fért ki a kocsi.
Ekkor billiárdszalonba be (mert annak a parkolójában voltunk) ember megtalál, egy kurva szót nem szólt hogy bocs vagy vmi (mondjuk nagyon nem lepődtem meg), na de ekkor jött a vicces rész, előre ment egy kicsit így elkezdtem kitolatni miközben ő is vissza FELÉM megállok nézek (mondom magamban ez teljesen hülye) aztán megint elindult előre így elfértem. Szal lehet be volt nyomva vagy nem tom mindenesetre ő is az inteligencsek táborát gyarapítja

Sugi77 2009.01.09. 16:21:16

A BME-hez kellett mennem, és aki ismeri az R épület előtt van egy kisebb parkoló! Sajnos két másik autó elé tudtam csak leparkolni, de kitettük a műszerfalra a telefonszámot, ha stressz van fel tudnak hívni! :))))

isti77 2009.01.09. 16:32:05

"Ha legközelebb látod a kocsit,tudni fogod,mi a dolgod!"

Főleg, ha közben esetleg eladja, amiről te persze nem tudsz, így sikerül kárt okoznod valaki másnak... ismerősöm járt már így, ő volt az új tulaj...

isti77 2009.01.09. 16:33:20

Ja, és nem én voltam a régi... ez fontos.

szaGértő 2009.01.09. 17:49:03

Egyszer voltunk egy havernál, leparkoltunk egy lakótelepi parkolóban egy üres helyre.

Este 11 felé mennénk, keresztben áll előttünk egy taxi.

Kb. a tizedik dudálásra leordított a taxis, hogy az az ő helye, majd reggel odébbáll, addig várjunk. (honnan kellett volna tudnom....)

Visszaordítottam, hogy számolok tízig, és el fogok indulni hátra.

A kilencediknél már az autóban ült, és gurult odébb.

Persze én voltam a geci.

TH 2009.01.09. 18:25:49

@szaGértő: Az ilyet szeretem, aki egyes helyeket kisajátít magának. Nehezen értem az ilyen mentalitást...

Füstkarikagyáros 2009.01.09. 19:12:01

Én is szoktam telszámot kitenni, ha neccesen parkolok. Persze annyira neccesen nem szoktam. Egyszer egy társasház zárt, lakóknak kialakított (az voltam) parkolójában álltam meg egy kijelölt helyen, ami a kijelölés ellenére necces volt, a szemben lévő garázs szempontjából. Tudtam, de nem volt más hely. Kitettem telszámot, kapucsengő számát is. Félóra múlva jön az sms: "útban vagy". Lerohanok, 2 perc volt max, apuci szikrázó szemekkel vár rám. Mondom bocsi, mondja 20 Ft. Nézek rá értetlenül, erre elárulja: fizessem ki az sms-t! Adtam neki 40-et, nehogy ezen múljon a családi kassza. Csak azt nem tudom, miért nem a kapucsengőn szólt fel, ha nem fussa sms-re... lehet hogy a telefontársaságnál dolgozott?

Füstkarikagyáros 2009.01.09. 19:16:33

Ja, a legjobb része kimaradt, évekkel ezelőtt volt, el is felejtettem már: nem volt nálam pénz, hiszen úgy rohantam le. A faszi megvárta, míg felmegyek a 20 Ft-ért, ezért adtam neki 40-et :D

szaGértő 2009.01.09. 19:29:17

@Füstkarikagyáros:
Én azért hozzátettem volna, hogy azért adok negyvenet, mert holnap is itt fogok parkolni...

MrZed001 2009.01.09. 19:57:47

Lehet hogy azért én várakozás közben eljátszottam volna a szabálytalankodó kerekeivel ... csak úgy unaloműzőnek: 5 perc= 1 guni, 10=2 ...
De lehet az ablakbeverős megoldás a követendő (személyi szabadságban korlátozás bűnét kimeríti amit tett? ha igen mehet bármi)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.09. 20:48:54

Ez egy szimpla köcsög volt. Én rá szoktam baszni a kocsi ablakára és beindul a riasztó, ezután mosolyogva várom a tulajt :) Komolyan, ez működik.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.09. 20:52:53

@MrZed001: Ja, de ha megjön a tahó, pont nem tud emiatt elmenni. Ugyanaz a baj, mint a kerékbilinccsel: állandósítja a rossz állapotot :S

@páctivald: Én ezt ajánlom figyelmetekbe:

www.tuffbullbars.com/Picture%20002.jpg

Don Blasius 2009.01.09. 22:11:01

@szaGértő:
Nem a Páskomliget utca véletlenül? Ott szoktak így parkolni, mert nincs elég hely, de ott az a szokás, hogy kézifék nuku, váltó üresbe, a terep sík, mehet a guriga.

@Sugi77:
Én is csináltam már, de nagyon ritkán persze. Inkább csak "zárt" parkolókban, nyílt utcán nem állok meg így.

Az a szerencse, hogy a 72-es piros húsklopfolónak ott van helye kikerülni. Dohány utcában már nem tenné meg.:)

@KuKori:
Ja szép is volt, amikor a 15-ös busz egyik alkalommal nem tudott a József Nádor tér felől jövő kis utcákban kifordulni, mert odabilincseltek egy sarkon álló kocsit. Végül többszöri tolatgatás (járdára) után sikerült. Mindenki szidta, de szerintem inkább azokat, akik nem elvitték, hanem lebilincselték.:)

Másik eset: szintén 15-ös vonal mentén, Szabadság tér. Sarkon áll a kocsi, benne világos hajú hölgyemény telefonál. Buszvezető dudál 2 percig, semmi mozgás. Leszáll a sofőr meg még mi páran. Kocsi ablaka csukva, csaj gesztikulál. Ablakot nem húzta le, de mivel ordított, hallottuk: a párja bement valahova és nála van a kulcs. További 5 percbe telt, míg rájött hogy ki lehet venni üresbe és kiengedni a kéziféket, akkor arrébb toltuk.:)

MosoMasa 2009.01.10. 00:12:16

@Füstkarikagyáros: namost úgy tűnik neked nincs humorérzéked. (tudod: 20-as)

autosave 2009.01.10. 00:30:35

@KuKori: ez jó, csak éppen ilyen elé nem állnának be soha, tehát nem tudnád igazából rendeltetésének megfelelően kihasználni :D

BGyRacer 2009.01.10. 02:00:56

Én csak azt nem értem, h. a buta emberek miért nem látják be, h. jobb (s kevésbé ciki) elismerni a hibájukat és elnézést kérni, mint nekiállni pattogni... No mind1.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 04:46:02

Tényleg, vajon miért jelentett volna fel?
Tilosban parkolás megzavarása? :D

A rendőröknek most az egyszer pirospont.

nuendo 2009.01.10. 07:38:14

Miért is jár a pirospont a rendőrnek?! Mert kiment és lebeszélte a posztírót a feljelentésről? Szerintem nem jár neki pirospont. Csak a munkáját végezte, azt is szarul. Pont.

Rousboy 2009.01.10. 09:35:28

Piros pont a rendőrnek?
Azért mert kimentek és nem csináltak szart se, pedig látták a helyzetet, sőt tanuk is akadtak bőven az ügyben.
Ez aztán megéri a pirospontot, kb. annyi üzenetet hordozott a paraszt felé, hogy "csak így tovább, úgyse lesz következménye az ilyen és hasonló tirpákságaidnak"

amatőr 2009.01.10. 11:00:52

Oldalsó irányjelző kipattint, izzó helyére pénzérme,, izzó visszarak, irányjelző visszapattint... egy biztosíték biztos kimegy benne valahol, és máris lesz oka, amiért nem vehet részt a forgalomban a hiba elhárításáig. Az ilyennél úgysincs pótbiztosíték, az okozott "kár" filléres, a vele járó bosszúságot viszont nem spórolhatja meg. A rendőröknek meg lehetett volna súgni, hogy ugyan ellenőrizzék már a jelzőberendezések működését.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 13:50:58

@autosave: Ezt hívják tudományos nevén "megelőző csapás"-nak :D

autosave 2009.01.10. 14:13:34

@KuKori: végül is az
és azért napi előnye is van a megjelenésének, az is tény :)

autosave 2009.01.10. 14:18:02

@Rousboy: Pontosan. Minimum, hogy szabálysértési helyszíni bírságot kellett volna kapjon, 20eFt-ot, szabálytalan várakozásért. De fel is jelenthették volna, akkor még több az ára, csak ugye ott a papírmunka a szolgálat végén vele... és azt nem szeretik.

Egy ilyen intézkedés jelentőssége:
-vétlen állampolgár felé (aki nem tudott elindulni): önbíráskodj, mert a rendőrség impotens.

-vétkes felé: csinálj amit akarsz, a rendőr le sem szarja még akkor sem, ha telefonon kifejezetten ezért hívják!

És ez így nagyon nincs jól. Jó kis USA rendőrös filmek, amikor semmibe veszik a rendőrt és az odamegy, nagy elemlámpával kiver minimum egy fényszórót, majd megszólal: műszakilag alkalmatlan az autó, zárja le, menjen gyalog + ennyimegannyi dollár bűntetés... Nem akarom hogy ez legye, attól mentsen meg... DE itt mi valahogy átestünl a ló másik oldalára már megint.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 15:18:00

Silent, pls küldd már át ezt a képet nekem nagyban ;)

Gera 2009.01.10. 17:27:55

"Én csak azt nem értem, h. a buta emberek miért nem látják be, h. jobb (s kevésbé ciki) elismerni a hibájukat és elnézést kérni, mint nekiállni pattogni..."

Mert buták :)

Sákif za morro? 2009.01.10. 18:25:31

Miért nem rugdostad le a tükrét? Karistolás? Nemkülönben, minek indulsz el mindenperces asszonnyal?

RENDSZÁM?????

Wickey 2009.01.10. 19:51:56

Öregszem. Ezt onnan veszem észre, hogy szinte mindenről eszembe jut egy sztori újabban.

Úgy másfél éve hasonló helyzetbe keveredtem. Jó, nagyi, meg terhes asszony nem volt, csak hideg sör a csomagtartóban, ami félő volt, hogy megmelegszik, mielőtt meginnám. Na, ott a mázli az volt, hogy két autóval voltunk, és nem egymás mellett álltunk meg. Kötél elő, kettes számú verdával előáll, majd elrángattuk az útból a kollegát, és ment mindenki a dolgára. A dolognak az a szépséghibája, hogy nyilván nem vonószemnél kötöttem meg a hülyegyerek autóját, hanem alul, mostmár nem emlékszem, vagy lengőkaron, vagy kanyarstabilizátoron. No, a "kötél" akkor nálam egy bicós drótkötél volt. A haver meg a másik felét rádobta a vonóhorgára, majd jó kövérgázzal elindult, hogy biztos legyen a dolog. Szépet fűrészelt a lökhárítójába a majomnak a drótkötél :-P

Wickey 2009.01.10. 19:55:52

@autosave:
az ötperces szabály egész jó, annyival egészíteném ki, hogy ha elkapnak, MAJD kifizetem. Amint erről jogerős bírósági ítélet lesz. :-) Akkor is csak ezerforintos részletekben, hiszen válság van vagy miatosz. :-)

autosave 2009.01.10. 21:59:21

@Wickey: Ez tetszik. Igen, MAJD :) És jajj, véletlen estem rá az ablakra természetesn, ne legyen garázdaság :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 23:48:12

@Wickey: Az durva lett volna ha megmelegszik a sör! Megértem a tetted, ez megengedhetetlen :)

Tron65 2009.01.11. 20:53:20

Fotózd le legközelebb és mehet a Parkoló Blog -nak. Link itt a jobboldalon.

bgyuszi76 2009.01.12. 16:23:19

Vedd le a rendszámait, és dobd a kukába legközelebb! Hidd el, ahogy matatni kezdesz a rendszáma körül, azonnal megjelenik melletted, aztán jöhet a kézrátétel.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása