Át tudom érezni Viktória problémáját, mert nap mint nap ugyanazon az útvonalon járok én is, mert nem szeretek az Üllői úton tötymörögni a dugóban. Erre eddig jó alternatíva volt a Derkovits Gyula utca - Kőbánya-Kispest - Vak Bottyán utca útvonal, a BKV végállomás porig rombolása után nem sokkal lezárták az átmenő utakat is, az autós meg menjen amerre tud. A városból kifelé még csak-csak át lehet vergődni különösebb kerülő nélkül, de a másik irány már jóval macerásabb. Beszúrtam két térképet is a lenti levélbe pirossal megjelölve rajta a korábbi, azóta lezárt útvonalakat, zölddel meg azt, ami most van helyette. Ha tudsz jobbat, el ne titkold!
Imádom a blogot! Jó hogy van :-) Most nekem is van egy sztorim, hátha valakinek még ötlete is volna, hogyan lehet kerülni!
Amióta átépítik a Köki környékét, minden héten valami újdonság, lehet csodálkozni: melyik rész van lezárva, hová kerül egy macisajt tábla, mégiscsak a busz menjen előbb... Hová tesznek egymástól 10 méterre gyalogátkelőt, semmittevő láthatósági mellényessel együtt, hogy szerencsétlen autós tuti 5 perc alatt tegyen meg 70 métert... (azok is megértek volna egy külön postot)Most meg... kb egy hete, szokásos módon a reggeli munkába menet, a Derkovits Gyula - Vak Bottyán útvonalról a buszállomás közelében kanyarodunk jobbra a főútra, majd balra a felüljáró alatti útra be a buszok felé, látom az anyósülésről bambulva, mintha eme noname út és a Ferihegyi útra felhajtó mentén volna egy vadiúj behajtani tilos tábla, amit épp elhagytunk... Nem értjük, biztos reggel van még...
No másnap már emberek is álltak ott, terelik vissza a jó népet. Tényleg ott a tábla. Sokk. Jó nagy.
Lehetséges útvonal nyugat felé (a belváros felé) by szerk.Merre menjünk? Ha elmegyek a Ferihegyi felhajtóra, 4-5 km-ig meg sem tudok fordulni. Ha visszakanyarodok, és a Vak Bottyánból felhajtok a főútra, az bizony felvisz a felüljáróra, átkerülök a sínek túloldalára, ahol ugye nincs 50m-enként keresztutca...szóvalahol választhatom a Gyömrői utat, köszi, de elég sokáig tök másfelé visz. Vissza is fordulhatok, és valamelyik utcán megpróbálhatok a város felé "húzni", de annyi az egyirányú utca és a felüljáró felé terelés, hogy még nem mertem belevágni...
Lehetséges útvonal kelet felé (a városból kifelé) by szerk.Valaki súgja már meg, merre kell menni, ha a Köki túloldalára akarok eljutni!!! Tegnap visszafelé a Szabó Ervin utcán (főút) már felfedeztem egy kb 10*30 centis sárga táblát Ferihegy <- felirattal, de ennyi. A kifelé tartó forgalmat jelenleg beterelik egy kétirányú utcába, a Simogyi Zsigmondba, aminek a vége annyira szűk (parkoló autók miatt..), hogy a VB felé lehet menni, de akik a VBról jönnének be, keresve a menekülő utat, csak várakozás után tudnak. Tegnap kisebb dugó alakult ki!!!
Micsoda alapos átgondolt kitáblázott lezárás!
Secnir 2009.01.09. 08:29:34
ki a feleős ezért? Neveket akar a nép!
Secnir 2009.01.09. 08:31:39
Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2009.01.09. 09:18:54
Ettől függetlenül a KöKi szétverésével és újjáépítésével maximálisan egyetértek.
Szar Szemét Szaralak 2009.01.09. 09:48:30
zladko 2009.01.09. 09:52:23
_pgpetike 2009.01.09. 09:56:23
A kedvenc esetem: Budapest, Zugló. Gázvezeték építése miatt lezárják az Öv utcát (egyirányúsították), alternatív útvonalnak a Miskolci utcát jelölik ki. Az nem baj, hogy az Öv utcára lehet balra kanyarodni, a Miskolcira nem, de ezen már fenn se akadjunk, végülis a szűk egy irány legalább a megfelelő módon lett kijelölve.
Igenám, de valaki rájött hogy a Miskolci utcában is vannak közművek. Nosza, bontsuk fel azt is. Ennek örömére a Miskolci utca tele lett munkagödrökkel, és az amúgy is megnövekedett forgalom 1 azaz egy forgalmi sávon volt kénytelen megosztozni - mindkét irányban.
Amióta ezt az esetet volt szerencsénk megtapasztalni, azóta az ilyen lezárásokon már meg sem lepődöm.
MosoMasa 2009.01.09. 09:57:36
Simán átugratok!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 09:57:47
Aszi 2009.01.09. 10:00:40
movhu 2009.01.09. 10:02:52
A környék amúgy továbbra is félelmetes, hajléktanok ugyanúgy vannak, csak most már olyan szinten lepusztult, hogy a külföldieket riogatni lehetne vele.
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.09. 10:07:23
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 10:09:13
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 10:12:30
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 10:16:13
budapestjovoje.freeblog.hu/archives/2008/12/18/KOKI_hirek/
Tudtad, hogy az elbontott épület narancssárga oldalfal-elemei ugyanabból az anyagból készültek, mint a balatoni hajók teste? Erről itt olvashatsz:
budapestjovoje.freeblog.hu/archives/2008/08/11/Atepitik_Kobanya-Kispest_allomast/
És érdemes megnézni a belinkelt régi, fekete-fehér képeket is. A KÖKI eredetileg egy nagyon jó épület volt szerintem!
Rendőrségi túlkapás · http://tulkapas.blog.hu 2009.01.09. 10:19:51
Lunitari 2009.01.09. 10:20:29
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 10:24:36
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 10:25:49
mijazma!? 2009.01.09. 10:28:54
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 10:29:39
Lunitari: Nem mondom, hogy a tömegközlekedés jó állapotú. De van olyan jó, mint az autós közlekedés - ezt viszont határozottan állítom. Az autós mennyit költ közlekedésre 5 év alatt? És mit kap érte? Dugót és légszennyezést csinál, irtja a zöldfelületeket, és kurva drágán parkol. Nekem ez nem hiányzik. Tudom, hogy ezt sokan nem fogjátok megérteni, de én valószínűleg akkor sem vennék autót, ha rengeteg pénzem lenne autóra. Nekem nem kell az az idegbaj, amivel az jár.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 10:30:57
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.09. 10:32:48
de és hogy rohadjanak meg,
a végállomáson fel kell szállnom a végállomásra érkező 136E-re , hogy elvigyen a végállomásig, ahonnan 10 perc múlva indul
Sunder 2009.01.09. 10:35:00
Nem mondom, hogy nem dühít az efféle attitűd, de azért próbálkozzunk kultúrformában:
miért van az, hogy ha egy autós felvet egy problémát, akkor jönnek a méregzöldek, a biciklisek, a rolleresek, meg persze a mezei népnevelők, és elmagyarázzák, hogy sokkal jobb megfagyni/megsülni/szagmérgezést kapni/klausztrofóbiát és tömegiszonyt fejleszteni bármilyen jármű igénybevételével (vagy egyszerűen járjá' gyalog, kötsög!) csak aztat' a csúnya büdös ótót', aztat' azt ne.
Olvasok itt elég olyan cikket és kommentet, ami simán berakható a felesleges hiszti kategóriába, de véleményem szerint a végcél akkor is egy élhetőbb Budapest lenne, és igen, autósokkal együtt, és nem, nem az autósok miatt élhetetlen ez a város.
Különben is, mindenki kaparássza ki a saját szeméből a mestergerendát mielőtt más szemében kezdi el a szálkát hajkurászni.... ez mintegy baráti javaslatként.
Csaba
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 10:36:04
Oké, de most van lezárva az út az átmenő forgalom elől, most van a buszpályaudvar a korábbi parkoló helyén, most hol álljon meg az autójával, aki át szeretne szállni a metróra?
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 10:51:55
Nem állítom, hogy "az autósok miatt élhetetlen ez a város". Még azt sem mondanám, hogy élhetetlen. De ez az eszméletlen autóforgalom igenis sokat árt ennek a városnak. És ez ellen lépni kellene: P+R parkolókkal, jobb tömegközlekedéssel, és az agyakban bekövetkező változással is. Nem miattam, mindannyiunkért.
Krisiun 2009.01.09. 10:53:44
Sugi77 2009.01.09. 10:54:27
Ez a poszt pontosan arról szólt - szerintem - hogy milyen másik útvonalat lehet találni, és hogyan tudja megoldani ezt a problémáját! Ettől függetlenül amit leírtál alapjaiban igaznak érzem.
Egyébként átülni autóból BKV-ra lehet, én is megtettem már, ha nagy volt a dugó (pl: belvárosba menet), csak ugye attól is függ hova mész, mikor jössz vissza, és hol tudod letenni az autót.
chiguu 2009.01.09. 10:57:31
A Ferihegyi út túlsó oldalára költözött a parkoló.
"P+R parkoló nemrég átköltözött új, szintén ideiglenes helyére, a Ferihegyi út túloldalára".
www.kispest.hu/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=11224&cntnt01origid=51&cntnt01returnid=139
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:02:09
Sugi77 2009.01.09. 11:02:15
Wazzz....grat a stílusodhoz!
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:05:05
2009.01.09. 11:05:26
Viktória drága, menj busszal, mindenkinek jobb lesz.
Annyi kerülő út van ott hogy az nem is igaz. De a legjobb mégis az lenne ha nem vezetnél, ugyanis ha egy olyan helyen ahol nap mint nap jársz, ennyire nem tudod kiismerni magad, akkor mi van veled egy ismeretlen helyen? GPS bekapcsolt, szem becsuk, és bemegy az egyirányú utcába szembe?
Isten óvja az utcákat az ilyenektől!
acel 2009.01.09. 11:05:39
És a Derkovits tök lassű, volt régen is, mert nehezen lehetett behajtani a buszállomás területére. Talán azért az Üllőinél gyorsabb volt, de attól még a vele párhuzamosan vezető jobbos utcák is gyorsabbak.
A posztoló meg nem jár bkv-val ott, mert akkor nem kifogásolta volna az eddigi két zebrát. Tipikus autós p rinya.
Sunder 2009.01.09. 11:06:48
ehh, túl hirtelen kattant be az agyam.
Van igazság abban amit írsz, csak a hölgy "lusta kis popsija" verte ki a biztosítékot. Azt hiszem egy hétig nem megyek fogat csikorgatni a criticalmass.hu-ra, és rendbejövök teljesen. A Tiéd legalább nem a végletesen elfogult és buta álláspont.
A szálkás hasonlat ezzel együtt megállja a helyét - nálam is.
Bevallom, nekem derogál Budapesten BKV-ra ülni, az előző fröcsögésemben említettek miatt, amik sajnos nagyon is aktuálisak. Nem a tömegközlekedés ellen vagyok, szívesen használtam Bécsben, Svédországban, meg az USA-ban is, de amit Budapesten a BKV művel az kritikán aluli.
Egyelőre annyit teszünk, hogy kollegákkal felvesszük egymást rotában, így nem az egy ember - egy autó elv érvényesül általában, és ez megkönnyíti a parkolást is, de per pillanat pisztollyal sem lehetne kényszeríteni, hogy a BKV vagy a MÁV "business class" szolgáltatásait igénybe vegyem. Okkal-ok nélkül.
P+R-ről meg annyit, hogy bár a legtöbb helyen működőképes, a 2004-es nagy rush óta kilenc (!) ismerősöm jelezte, hogy P+R-ből lopták el az autóját, további számolatlan pedig rongálás tényét közvetítette. Ezzel azt hiszem a P+R iránti bizalmam is megcsappant... De ez önmagában megérne egy cikket külön kommentekkel. :)
chiguu 2009.01.09. 11:09:27
2009.01.09. 11:09:48
Mindenki hogy lázad, hogy felborítják azt a hatalmas lepratanyát a csövesekkel együtt!
Én úgy vagyok vele, hogy végre tesznek valami jót is. Köki az igazi fertő volt.
Az hogy az építkezés az építkezés, azzal meg nem lehet mit tenni! Bonyodalmakkal jár, de ha elkészül akkor sokkal jobb lesz Kispestnek ezen része.
acel 2009.01.09. 11:10:05
Valamint mára a Határ úti köcsög fizetőparkolós (Az MDF piacnál) is levitte az havibérlet árait a P+R szintjére.
acel 2009.01.09. 11:12:30
Sajnos félek hogy a az Derkovits-Simonyi körforgó vagy lámpás kereszteződés problémás lesz utána is.
Sugi77 2009.01.09. 11:14:27
Valahogy nekem sem sikerült beazonosítani rajta :S
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:14:56
kpetya 2009.01.09. 11:16:46
Aki meg a bkv ajánlgatja az szarjon sünt. ad 1 a kökiig el is kell jutni, ad 2 közel sem biztos, hogy a metro vonalán van ahová menne.
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 11:17:29
www.kokiterminal.hu/3dfilm.html
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 11:18:57
Na jó, most megyek, majd du. még visszanézek. Mindenkinek szép napot! :-)
Krisiun 2009.01.09. 11:20:17
@Sugi77 Igen ezekhez az emberekhez ilyen a stílusom akiknek az a legnagyobb problémája hogy két perccel többet kell autóznia mert éppen próbálják megcsinálni Budapest leggusztustalanabb szégyenfoltját (és mellesleg sok ezer ember utazását próbálják megkönnyíteni azzal hogy megcsinálják a kökit)!
Matrix_ 2009.01.09. 11:24:00
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.09. 11:24:05
engem meg az érdekelne, hogy miért egyirányú utakon vezet:lol:
kpetya 2009.01.09. 11:24:41
Átszállsz? Nagy ügy. Viszont onnantól már nem vagy gyorsabb és olcsóbb mint az autó.
Nekem pl 20-25 perc reggel bejutni az Örsre, ugy hogy bizonytalan mikor jön a busz, onnan tovább az Árpádhidhoz. Ajtóból kilépve 35perc alatt vagyok a munkahelyemen autóval. Ennyit a bkv elönyeiről.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:25:12
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.09. 11:25:27
rosszul olvastam
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:27:23
A Bethlen Gábor utcát pedig nem rég fordították meg, hogy könnyebb legyen a városból kifelé kerülni (így aztán az is rosszul van a google térképén).
kpetya 2009.01.09. 11:27:28
Ha jól értettem a post lényegét, akkor a probléma nem a köki építése, hanem az, hogy az adhoc utlezárásokhoz nem mellékelnek kitáblázott kerülőutakat.
Ok, hogy a helybeli tudja merre kell kerülni, de a külföldi/vidéki az dögöljön meg ott ahol van?!?!
acel 2009.01.09. 11:27:57
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 11:30:32
acel 2009.01.09. 11:31:07
(39. old)
Aszi 2009.01.09. 11:31:52
Érdekes, én épp fordítva vagyok ezzel. Azért álltam át BKV-ról autóra, mert a BKV komplett idegbaj. Nem jön, orrom előtt megy el, következő 20 perc múlva, stb. Amióta autóval járok, sokkal nyugodtabb vagyok. Hozzá kell tennem, hogy nem csúcsidőben járok, hanem amikor nincsen semmiféle dugó.
Biciklivel is próbálkoztam, no, az meg folyamatos életveszély.
TH 2009.01.09. 11:36:01
Matrix_ 2009.01.09. 11:41:48
Javaslom próbáljanak ki egyszer olyat, hogy 2 hébehóba közlekedő villamos+1busz vagy valami ami 10-15 percenként jár, és nem férsz föl rá...
És ez az egész legyen mondjuk másfél óra, büdösben-hidegben/büdösben-kánikulában.
Aki ezt szereti annak lelke rajta. Én rühellem...
töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.01.09. 11:49:05
rosszul olvastam a két feliratot:D
TH 2009.01.09. 11:51:27
Marcellusca 2009.01.09. 12:02:40
Én is pont ezért váltottam autóra. Osztottam-szoroztam és az jött ki, hogy ócsóbb a verda.
Megszűnt a bérlettámogatásom, a GKFB-t, cascot akkor is fizetni kell, ha csak a garázsban áll. A sok állás szintén problémás lehet, úgyhogy a kopásból eredő veszteség elhanyagolható. És megválogatom kivel, melegben/hűvösben, nem büdösben és akkor amikor én akarom utazhatok.
Persze csúcsidőben a belvárosba én is BKV-val megyek. Éppen elég.
Sugi77 2009.01.09. 12:12:44
Egyetértek! :D a korábbi munkahelyemnél autóval 10-15 perc volt az út! Gyalog-BKV kombináció esetén 1-1és1/2 óra! Először is 20 perc séta, aztán várni 3-4 buszt mire felférsz, aztán 2 megálló után leszáll, át a másik buszra, ahol szintén vársz! Aztán kb. 4 megálló után leszáll, át a másik buszra, ami csak 20-30 percenként jár....agyrém volt!
De volt olyan munkahelyem is, ahova nem járt BKV :D
Egyébként, ha csak 4-6-ossal, vagy metróval kell menni, akkor én is bevállalom a gyalogost! :D Meg ha iszom X)
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 13:49:37
Matrix_ 2009.01.09. 13:52:55
És kinek mennyit ér a kényelem?
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 13:53:56
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 13:58:50
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 14:02:37
A környezetvédelem megint egy másik szempont, de valahogy van egy olyan sanda gyanúm, hogy aki buszozik, azoknak a túlnyomó többsége nem azért teszi, mert óvni akarja a környezetet. Nem szép dolog ez, mert fontos lenne, de valószínűleg így van mind az autósok, mind pedig a tömegközlekedők körében. Ha jól tudom, Magyarországon valahol 3-5% körül van például a szelektíven gyűjtött szemét aránya. Amit lehet, azt én például elviszem a gyűjtőhelyre. Sokan meg akik tömegközlekednek azok nem, mert egyszerűbb bedobni a panelház szemétledobójába mindent (most csak mondtam egy példát). Nehéz ezt így megítélni, hogy ki mennyire óvja vagy károsítja a környezetét másokhoz képest, rengeteg összetevője van.
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 14:13:20
TH 2009.01.09. 14:14:13
@budapestjovoje: Az emberek szívesen váltanának át tömegközlekedésre, ha 1) kényelemben felvenné a versenyt az autóval, és 2) nem lenne más megoldás - mondjuk nem tud leparkolni a munkahelye közelében.
Én most Prágában dolgozom, tömegközlekedést használok, míg otthon autóztam. És itt pontosan a két fenti ok miatt használom a tömegközlekedést. Bár lassabb, mint kocsival lenne (bár a dugók miatt ez kérdéses), de az esetek többségében van ülőhelyem az út egy részére legalábbis, a járművek általában fűtöttek és tiszták, kevés rajtuk a hajléktalan (itt még nem kellett leszállnom a bűz miatt, Pesten erre volt precedens), és a belvárosban nem tudnék leparkolni a kocsival. Ja, és mindezért csak 5500 forintot fizetek, nem 9000-et. De Bpesten mindig az autó mellett volt több az érv, illetve amikor a belvárosba jártam, akkor egy darabig kocsival (néha vonattal) mentem, és onnan szálltam át BKV-ra.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 14:20:35
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 14:35:34
2) A tömegközlekedés fejlesztésének szükségességében teljesen egyetértek. A tavaly beállított új MÁV szerelvények pl. kábé 10 százaléknyi új utast jelentettek a vasútnak. Örülök a Combino villamosoknak, és várom a 4-es metrót (bár útvonalát elhibázottnak gondolom).
3) Arról is meg szeretnélek benneteket kérdezni, hogy szerintetek mehessenek-e nagy teherautók a Szentendrei úton? Itt lehet szavazni:
budapestjovoje.freeblog.hu/archives/2009/01/09/Teherforgalmi_strategia_Budapesten/
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.09. 14:48:31
Devil 2009.01.09. 15:27:04
Devil 2009.01.09. 15:41:49
A kornyezetszennyezest sokan szeretik ugy altalanossagban az autokra fogni, de valahogy Kaliforniaban is sok az auto megsincs budos...
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 15:48:42
budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.01.09. 16:30:31
Devil 2009.01.09. 19:04:20
Masoktol varni a megoldast nem magunktol? Ahogy most eppen te teszed az autoskra mutogatva.
Szerintem nem kellene az egeszet nagyon demagog modon az autosokra kenni. A kozlekedesben ott van meg sok szerelpo, kamionok (akik miert nem mennek vasuton?), kisaruszallitok, a fel szolgaltatoipar is. Egy jobban szervezett, elfogadhato minosegu es aru BKVval es elovarosi kozlekedessel (mindkettorol van lesujto elso kezbol szerzett tapasztalatom) sok ingazo autost at lehetne ultetni BKVra, vonatra.
Termeszetesen mindenki szeretne egy elhetobb varosban lakni, es ezert a nagy tobbseg (szerintem) kompromisszumokra is hajlando lenne az autohasznalatot illetoen, de ezek a kompromisszumok ma NEM ELFOGADHATOAK! Senkitol sem lehet elvarni hogy annyira megszivassa magat hogy BKVval, vagy a MAV-val kozlekedjen, koszban, fazva, sokszor kiszamithatatlanul, dragan, lassan, es meg sok egyeb hatrannyal.
Ahelyett hogy leepitik, vagy politikai ezkozkent hasznaljak ezeket a kozszolgaltatasokat, talan inkabb egy atgondolt es a realis igenyeket, lehetosegeket figyelembe vevo koncepciot kellene megszulni es vegrahajtani vegre. Es minoseget, megbizhatosagot, egyszoval: szolgaltatast nem "kegyet".
Ezenkivul az autosokat szennyezesugyileg nem kellene egy kalap ala venni, ugyanis karosanyag-kibocsajtasuk nagyon eltero lehet, sot, lennenek olyan olcso megoldasok is amivel alaposan le lehetne szoritani a szennyezest (kiskobcentis kisautok vagy mopedautok) amiket az allamnak kellene koncepcios szinten tamogatni - a mopedautok kalvariajarol sok helyen lehet olvasni... ha felelosoket keresel nem a kisembereket, hanem a donteshozokat kellene elsosorban elovenni!
B.GY. 2009.01.09. 21:59:22
Aszi 2009.01.09. 22:28:27
Don Blasius 2009.01.09. 22:54:59
Az igaz, hogy a technológia gyakorlatilag már sorozatgyártásra kész autót is tudna (Honda FCX, jól tudom?). De egyrészt ennek előállítása egyelőre még mindig nem olcsó, és elég sokaknak pedig nem érdeke. És még hosszú évekig nem lesz az...
Kökire visszatérve: tényleg kreálhattak volna valami terelőutat, bár a posztban szereplő útvonalat mostanában már ritkán használtam a pocsék minősége miatt.
Silent: a P+R tényleg ott van, csak kicsit beljebb a város fele. Láttam a gyorsforgalmiról. Legalábbis elég sok személyautó állt ott.