Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ne dőlj be a kamu bírságnak!

2009.03.27. 10:44 :: SilentSound

Hogy mennyire volt jogos Kekecke bírsága, azt döntsétek el ti, hisz végülis szabálytalan volt, csak épp nem egészen azért kapott feljelentést, amit elkövetett, meg rá se tudták bizonyítani, így egy kis küzdelem árán megúszta a hatszámjegyű összegű büntetést.

Lehet, hogy egy kicsit hosszú leszek, de úgy vélem, megéri, mások is tanulhatnak belőle, segítségükre lehet a történetem.

Múlt decemberben (Mikulás környékén) kaptam egy ajánlott levelet a Sz-Sz-B. Megyei Rkp-tól. Nem is értettem, amíg ki nem bontottam a levelet, hogy mi közöm lehet nekem Nyíregyházához!?

A levélben az állt - hivatalosan, de még mennyire! -, hogy én 2008. szeptember akárhányadikán a jelzőlámpa tilos jelzésén haladtam át, és ezért egyszázezer forint (!!!) bírságot kaptam, 8 napon belül fizessem be. Itt egy kicsit beparáztam, mert nagyon sok az a százezer forint!!!!

Indoklásként az szerepelt, hogy a szabálysértésemről felvétel is készült. És helyszínként megadtak egy nem létező kereszteződést. Tulajdonképpen csak elírás történt, de az több is, tele volt tárgyi tévedéssel a levél.

Először is megadott egy olyan paragrafust hivatkozásként, ami köszönő viszonyban sem volt az általam elkövetett szabálysértéssel: 9. §. (4) bekezdés d) pont.

Amit én elkövettem ugyanis, az a következő volt:

Adott egy kereszteződés: két sáv egyenesen halad, egy balra. Az egyenesen haladó szinte állandóan bedugul. A balra haladó kábé 5 másodperces zöldet biztosít, szinte sosem használja senki (egy ipartelep van arra, ritkán kanyarodnak oda ebből az irányból, inkább szemből). Így gyakorta azt használtam, hogy haladjak, oly módon, hogy beálltam a balra kanyarodóba, és átsoroltam az egyenesen haladóra, mert annak mindig hamarabb van zöld.

Tudom, most majd fikáztok - okkal, egyébként -, hogy milyen paraszt vagyok, meg szarjak sünt, stb., hogy pofátlankodok. De most nem ez a lényeg.

Eddig még mindig beengedtek, sosem tartottam fel a forgalmat, nem képeztem akadályt, és balesetveszélyt sem. A balra nyílnál én egyetlen egyszer sem kanyarodtam tilos jelzésre balra!

Másodszor: hibázott a megjelölt helyszín leírásánál. Az irányítószám sem stimmelt, a megjelölt kereszteződés egyik utcája nem létező utca!

Így hát megfellebbeztem. Kifizettem a 2.500,- Ft-os illetékbélyeget, és vártam. Tudtam, hogy igazam van, a fellebbezésben kértem, hogy mutassák be a felvételeket is (nem létező helyszínről elég nehéz lenne, gondoltam!)

Januárban kaptam egy levelet, hogy elfogadták a fellebbezésemet, átadták az ügyet a győri kapitányságnak!!!! Itt már totál értetlen voltam, hiszen ha jól emléxem, még sosem jártam arrafelé, nem értettem, hogy mi közük van hozzám?!

Március 19-én kaptam egy levelet, hogy megszüntették az ellenem folyó eljárást, mivel bizonyíték nem áll rendelkezésre!

Ami szerintem történt: egy idióta szolgálaton kívüli - vagy civil ruhás, civil autós - rendőr felhúzta magát azon, hogy megtettem, amit megtettem. Leolvasta a rendszámomat, feljelentett, de nem ismerte a környéket (talán vidéki volt..?), és emlékezetből adta meg az adatokat, és egy hivatalos formanyomtatványon - melyben szerepel, hogy képi bizonyíték van a szabálysértés elkövetéséről -, dörgedelmes, paragrafusokkal teletűzdelt levélben próbáltak a zsaruk megnevelni és levenni nem kevés pénzzel.

Kiindulván abból, hogy az átlagember megrémül a csekktől és a feladótól, no meg a tömény hivatalos levélből fizet, mint a katonatiszt.

Hát én nem tettem. És javaslom mindenkinek, hogy ha csak egy kicsi esély is van a fellebbezésre, tegyék meg! Megéri!

Bocs, ha kusza voltam, de nagyon siettem.

255 komment

Címkék: közlekedés autó büntetés kresz lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mayday 2009.03.27. 13:39:06

@newtehen: Nem mondtam hogy megéri, csak azt hogy simán túl lehet élni.

Egyébként jó soká jöttél rá :D :D :D

Mayday 2009.03.27. 13:39:50

@newtehen: Akkor van más aki segít :D Megoldható minden.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.27. 13:41:24

@Mayday: Örülök. Akkor már csak egy kérdésem van: Mi a bánatnak tartasz kocsit, ha nem is kell? :-P

Bladika 2009.03.27. 13:42:16

@hird:

"A posztíró egyszerűen racionalizálta a haladását egy forgalomtechnikailag rosszul megtervezett kereszteződésben - úgy hogy ezzel senkit sem veszélyeztetett."

És a sok hülye azért állt ott, mert ők birkák a vezetéshez! Ez csak a posztolónak jut eszébe meg neked. De elrontottátok, mert most már nagyon sokan megtudták a tutit!

Emberek! Ha nem állsz be a sorba és pofátlan vagy, akkor gyorsabban haladsz! Hogy eddig mi erre miért nem jöttünk rá?

Mayday 2009.03.27. 13:44:48

@newtehen: Mert nyerek vele heti 10-12 óra időt. De kibirom ha egy idióta miatt 2 napig nélkülözni kell :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.27. 13:46:27

@Mayday:
De minek használod? Ha minden nap korábban kelnél fel, akkor nem is kéne egyáltalán, nem? Ha két napig kibirod, akkor simán kibírnás egész héten. Aztán majd alszol hétvégén, nem?

Mayday 2009.03.27. 13:51:48

@newtehen: Korábban mint 5:00 ? Kösz nem. Autóval napi 1 órával kevesebbet kell utaznom, néha másféllel is. Meg tudom oldani nélküle, de a jelen pillanatban a kocsi összes költsége kisebb mint a buszozással kiesett idő ára, igy megéri, ennyi.

Bladika 2009.03.27. 13:52:13

@hird: Javaslom általános iskola után a továbbtanulást! Az segít az ilyesfajta problémákon!

Marcellusca 2009.03.27. 13:55:29

@Bladika: Ahhoz még el kellene végeznie 1-2 osztályt és sikeres felvételi is szükséges. :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.03.27. 13:56:54

@Mayday:
Tehát akkor Téged is rosszul érintene, ha minden 3. nap kiütné alólad egy ilyen. :) Köszönöm, csak arra voltam kíváncsi, hogy csak addig van nagy szád, amíg mással kell letetetni a kocsit, vagy Te is letennéd -e. :)

Matrix_ 2009.03.27. 14:08:52

Akkor jöhet is a következő poszt! :)

Mayday 2009.03.27. 14:12:29

@newtehen: mint mondtam, az utóbb 2 évben kétszer kellett vki más miatt letenni a kocsit. láthatóan túléltem, megoldottam. Egyszer 72 órára, egyszer 2 órára kellett nélkülöznöm.

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 14:17:55

Kekecke,jól csináltad.Egyébként az őt szidó kommentelők mindig szabályosan vezetnek??Én 2o-on valahány éve vezetek,muszáj szinte mindig szabálytalankodni,hiszen máshogy itt nem lehet közlekedni.Egy a lényeg:soha ne veszélyeztessünk mást és ott menjünk,ahol lehet.Egy példa:2oo4 elött 1o évig sportkocsival jártam,ha nagyjából üres volt az autópálya,mindig 2oo felett mentem és láss csodát,soha nem okoztam balesetet..a rendőrségtől pedig nem kell félni,a jogszabályokat nem igazán ismerik.Egyébként már az AB március 9.-e óta tárgyalja az-alkotmányellenes-objektiv felelösséget,meg fogják semmisiteni

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 14:32:16

@i hate police: köszönöm, de ezért még ízekre szednek...

Nagyon sok esetben volt már rá példa a saját életemben is, hogy elírások, pongyola fogalmazasok, nagyképűsködések miatt mégis a SZERV szívott, nem én.

Mindösszesen erre próbáltam mások figyelmét felhívni, hogy érdemes odafigyelni, értelemzni és lépni. Sajnos ez a konzumidiótáknál - tisztelet a kivételnek! - nem így csapódott le. De lassan már hozzászokom...
Tudom, tudom, tajtparaszt, hülyepicsa, hisztispicsa stb. vagyok... :-P

George Jung 2009.03.27. 14:33:55

@kekecke:
A lámpákat értelmezd, meg a haladási irányokat, nyuszifül!

Sákif za morro? 2009.03.27. 14:35:51

@i hate police: Az első komolyabb egyetértő. No de nézzük csak! Hogy ez az első hozzászólása? Ejnye-ejnye.... Csak ezért regisztrálni.... Időmilliomos lehetsz. Vagy idióta. De ezt már jónéhányan elmondták korábban.

Nikorene 2009.03.27. 14:41:16

@Nikorene: mármint nem a hsz, hanem akire vonatkozott a hsz :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 14:45:53

@George Jung: Off: hogy csinálod, hogy a háttér besárgul?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.27. 14:50:14

@kekecke: Ha válaszol neked valaki, akkor a saját nevedet sárgával kiemelve látod, hogy könnyebben észrevedd.

Sákif za morro? 2009.03.27. 14:54:07

@Nikorene: Nem is kétséges... :-DDDDDD

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.27. 15:04:36

@kekecke: Értjük mi, hogy Te azt akarod üzenni, hogy ne szeppenjünk meg, ha a hatóság megtalál minket. Ez szép, tudomásul vettük, alkalomadtán felhasználjuk.

De attól még igaz az is, amit itt többen elmondtunk, nevezetesen, hogy helytelen (és most visszafogott voltam) dolog, amit csináltál és igazából megérdemelted volna, hogy megbüntessenek érte. Ezen el kellene gondolkodnod.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:08:14

@promontor: Veled ellentétben nem népnevelni akartam.
Akkor Te most mitől is vagy különb nálam..?

Bár ismeretes, hogy ezen a blogon mindenki maximálisan betartja a szabályokat, csak sajnos híján vannak a toleranciának, megértésnek, szerénységnek.

Igen, én vállalom: szabálytalankodok - néha. Bevállalós vagyok - néha. Ha rövidet húzok a saját hülyeségem miatt: így jártam. Ha más akar ártani nekem: büntetek. Akárcsak mások.
De én nem csak tartom a tükröt. Néha bele is nézek...

Ajánlom másoknak is. És ez csak ajánlás. Nem népnevelés...

Nikorene 2009.03.27. 15:21:11

@i hate police: se az internethez, se a vezetéshez... :)

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:21:14

@kekecke: Semmi gond,nyugodtan szedjenek izekre,a sértegető és/vagy buta emberek véleményére nem adok.Mindössze azért irtam be ide,mert tetszett a karakán hozáállásod és a helyes jogérzéked

Nikorene 2009.03.27. 15:23:35

@i hate police: helyes jogérzék az, amikor szarunk a szabályokra? :) Érdekes. Karakán kiállás, mikor megmagyarázzuk, hogy miért vagyunk tahók. És az a buta, aki minderre rámutat :) mint egy fordított világban :)

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:24:48

@Nikorene: úgy minősitesz valakit,hogy nem is ismered?Ez téged minősit

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:26:30

@Nikorene: az angolszász jogban ügyeket buknak el ügyészek ilyen piti hibák miatt. És erre vannak kihegyezve a védők. És nálam is bejött...
Igen, jogérzék. Ha elítélnek, tegyék jól. A kiskapuk azért vannak, hogy nyitogassák őket...
Ki akkor a huny..?

Nikorene 2009.03.27. 15:26:31

@i hate police: annak alapján minősítelek, amit saját két kezeddel írtál le, mint a saját véleményed. Ez a lényege. Ha nem a Te véleményed, ne írd le, és nem leszel minősítve.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:27:16

@kekecke: bocs, hunyó... (siettem, a francba!)

Nikorene 2009.03.27. 15:28:53

@kekecke: kíváncsi lennék akkor is így gondolnád, ha valaki a Te károdra nyitogatná a kiskaput. TFH elbasznak az úttesten, megrokkansz, és aki elbaszott kisétál bűntetés nélkül, mert jó volt az ügyvédjének a jogérzéke... sirály.

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:29:36

@Nikorene: már nem tudok mit mondani neked,úgyse érted meg.Itt nem a szabályokról irt elsősorban kekecke.Mindegy,te vigyázz,mindig tarts be minden szabályt,soha még egy záróvonalat se lépj át:)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:31:41

@Nikorene: volt erre is példa. Dühöngtem. Aztán túlléptem rajta. Konkrét példa: egy 17 éves nyikhaj piti bűnöző ellopta az autómat úgy 15 éve. Az autót megtaláltuk, a srác megúszta. Még a tárgyalásra sem idéztek be... Kábé 100e Ft. volt a károm. És akkor mi van?
Ma én, holnap Te. Ez az ÉLET.

Nikorene 2009.03.27. 15:32:49

@kekecke: nemsemmi... erre viszont már én nem tudok mit mondani, csak reménykedek, hogy nem szaporodsz :)

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:36:36

@Nikorene: a leirtak alapján honnét tudod,hogy vezetek?Ha hiszed,ha nem,még soha nem okoztam balesetet.Frusztrált ember lehetsz

Nikorene 2009.03.27. 15:37:43

@i hate police: nem hinném, hogy az lennék :) Az élet szép, csak sok a hülye :)

kispista 2009.03.27. 15:38:42

@Nikorene: "csak reménykedek, hogy nem szaporodsz :) "
A lánya már elmenekült tőle, ő sem bírta ki mellette. Lehet, hogy emiatt ilyen frusztrált. Vagy csak azért, mert mások nem tartják kiválasztottnak, amint azt magáról hiszi.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:41:14

@kispista: gyanítom, hogy én vagyok a fétised. Legyen így.
(van más gyerek is...)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.27. 15:43:02

@kekecke: Egyben biztos különb vagyok mint Te: nem tolakszom be a többiek elé a kanyarodósávban a kereszteződésnél. Másban meg természetesen nem tudom és értelemszerűen másban nem is állítottam, hogy különb lennék Nálad.

Azt szerintem senki nem irta, hogy ő minden szabályt betartana, én sem teszem. De ha szabálytalankodom, akkor nem állok ki büszkén és nem dicsekszem el vele.

És ez erősen kapcsolódik a "népneveléshez" is: ha Te rendszeresen posztokat írsz a blogra, az nem népnevelés? Ez minimum a harmadik posztod, amit olvasok, az előző kettő emlékeim szerint arról szólt, hogy másoknak mit kéne csinálni jobbkézszabály illetve gyors haladás ügyében. Szóval aki egy blogon hozzászól az bizony "népnevel". Te is.

Természetesen jogod van sértetten elütni a dolgot azzal, hogy mi népnevelünk, meg intoleránsak és képmutatóak vagyunk, de ez csak kifogás arra, hogy ne kelljen elgondolkodnod az érveinken.

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:43:57

@kekecke:igazad van,bár a magyar jogrendszer más,itt is szép számmal buknak el ügyeket,pl.eljárási hibák miatt

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:45:53

Sajnos, nem beszélünk egy nyelvet.
És megígérhetem, fogsz még találkozni az én írásaimmal. Ha helyzet lesz, és időm is, hogy megírjam, mert esetleg fontosnak tartom, és ki is teszik, akkor itt leszek.
És tudom, hogy majd jössz Te és a Te-félék népnevelni... :-D

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 15:49:19

kekecke:az a vicc,hogy te jót akartál,erre ez sok szerencsétlen csak szid téged,ahelyett,hogy ,,tanulna,,.Mindegy,boldogok a lelki szegények..

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 15:51:03

@i hate police: jajj, én már ehhez hozzászoktam. Néha jól viselem, néha nem.

George Jung 2009.03.27. 15:52:39

Tehát jelenleg úgy néz ki, hogy valaki írt egy olyan történetet, amiben Ő a hülye és nem vállalja érte a felelősséget. Ezt sokan értik, próbálták is a tudomására hozni, de Ő továbbra is kihozza belőle, hogy milyen kis talpraesett.
Mm-hmm.
Ja, és most írok ilyet először, de most nem akarom magamban tartani: jól tudom, hogy a posztíó egy Suzukit hajt?

kispista 2009.03.27. 16:01:08

@George Jung: Jól érted.
Ráadásul regisztrált magának egy másik nick-ek (i hate police) hogy valaki egyetértsen vele.
És ignissel jár.
És igenis talpraesett. Mint a teszkót kifosztó cigányok. A sok hülye birka sorbaáll és fizet a pénztárnál, mikor egy kiskaput kihasználva nyugodtan kisétálhatna. És így a pénztárost sem tartják fel.

zbzbzb 2009.03.27. 16:04:27

szerintem meg a büdös kurva annyát a posztolónak.
én nagyon szívesen állok elébe egy jó kis bunyónak vele.
de télleg.
szívesen letépném a faszát.

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 16:07:26

@kekecke: szerintem ne vedd komolyan.Ismered ezeket az embereket,számit a véleményük?Szerintem nem,vagy te ennyire okos.Kilépek és mégegyszer gratulálok

Sákif za morro? 2009.03.27. 16:07:29

kekecke! Nem érzed azt hogy valami nem stimmel? Nem lehet hogy a probléma a te fejecskédben van? Nem mondom hogy kiégett a lámpa, inkább csak valami apró műszaki probléma lehet. Matematikailag is valószínűbb hogy a nagyon sok embernek van igaza és te voltál a hülye. Olyan ez mint amikor fordítva mész fel az autópályára. Nem biztos hogy a szembejövők hülyék. Próbáld végiggondolni!

Ez a másik nikről megvédem magamat dolog meg elég gáz. Szerintem ne erőltesd. Csak magadból csinálsz hülyét.

i hate the police (törölt) 2009.03.27. 16:10:06

kispista,én nem vagyok azonos kekeckével..Istenem,ennyi buta embert,na tényleg kilépek

Netuddki. 2009.03.27. 16:11:41

@i hate police: Anyukád, az szerencsétlen, te, te kis szervdonor. ;)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.27. 16:12:27

@kovi1970: Ezt az óvodás színvonalat ne már...

Netuddki. 2009.03.27. 16:13:41

@zbzbzb: "szívesen letépném a faszát."

Aztatat tépheted, már ha megtalálod. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.27. 16:14:33

@kovi1970: Azon én is jót röhögtem, már csak azért se szedem ki. :D

Netuddki. 2009.03.27. 16:15:22

@SilentSound: Igazad van, lesüllyedtem a színvonalhoz. ;)

Nikorene 2009.03.27. 16:20:19

@i hate police: aki mondja másra... tiszta ovi vazzeg

zbzbzb 2009.03.27. 16:20:25

hát kiszedted?!
na mind1, igazad van.
szerintem kiszedhetnéd az egész posztot, mert csak felhúzol vele :)

Nikorene 2009.03.27. 16:22:19

@i hate police: egész jól elbeszélgettek magaddal :) ez a jó a skizofréniában... sosem vagy egyedül :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.27. 16:22:36

@zbzbzb: Hát ki. Van egy határ, nem is túl alacsonyan szoktam meghúzni...

zbzbzb 2009.03.27. 16:24:07

@SilentSound: jól van na, csak ledobta a rigaláncot ez a poszt.
tényleg kár, hogy nem kellett befizetnie a bírságot, de annak is megsimogatnám a buksiját, aki jogsit adott neki.
vagy az emberek a vizsga után válnak ilyenné?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.27. 16:25:07

@zbzbzb: Van azóta újabb poszt, az is kresznemismerős. :)

zbzbzb 2009.03.27. 16:28:56

@SilentSound: ehh már el se olvasom télleg mert elvisz az agyérgörcs :)))
na majd otthonról.
addig meg, várom a posztolót, van egy-két kereszteződés hazafelé :)

107! 2009.03.27. 16:29:04

Előre is elnézést, most értem haza, nincs türelmem végig olvasni a 215 hozzászólást, csak az alap történetre reagálnék.

Egyetlen sajnálni való van ebben a posztban. Hogy valakinek a hanyagsága miatt Kekecke most büszkén írhatja, hogy megúszott egy erős csekket. Pedig egy feljelentést, később határozatot éppen annyi ideig tart megírni jól, mint rosszul. Ha valaki nem veszi a fáradtságot, hogy a végén átnézze, leellenőrizze, inkább ne is csináljon semmit, mert csak az összes többi kollégáját járatja le ezzel (amibe én is beletartozom, és ezért neheztelek)

Ami a "mindig beengednek"-et illeti: SAJNOS. Ha nem tennék, akkor előbb vagy utóbb Kekec is beállna a sorba. Aki beengedi, miért nem gondolja végig, hogy éppen akkor köpik arcon. Végigállja a sorát, mint egy ... utána meg a pofátlant, aki a szabálytalankodásával megspórol 10 percet maga elé engedi. Ha csak minden ötödik teszi ezt, már ráhúz a sor legalább öt percet. (aki meg nem birka, de szabálytisztelő álla a pancserek mögött és dühöng - joggal!)

Gondolom már más is leírta az észrevételeim, de tényleg nem volt türelmem ennyi kommentet végignyálazni.

Nikorene 2009.03.27. 16:30:08

@SilentSound: de az nem vitatkozós, mert egyértelműs :)

Netuddki. 2009.03.27. 16:32:57

@zbzbzb: Nekem vizsgán még azt tanították, ha véletlenül(?) rossz sávba sorolok, akkor arra kell továbbmenni amerre visz. Lehet mostanában már máshogy oktatják?

Matrix_ 2009.03.27. 16:37:03

@Nikorene: ez is egyértelmű volt! nem is értem mit vitáztatok ennyit:)

zbzbzb 2009.03.27. 16:38:48

@kovi1970: nem hiszem, nekem is azt tanították 2004-ben.
de ettől még a sok seggarc képes visszatolatni az autópálya felhajtón is...
meg satuzva átvágni 3 sávot, ahelyett, hogy 2 km-t kerülne...
107-nek igaza van

libraSVK 2009.03.27. 16:42:08

Olvasom itt, hogy rossz forgalomiranyitas, stb.
Az meg nem jutott eszetekbe, hogy esetleg a keresztezodes tuloldalan levo gyalogos atjaro miatt van az egyenes iranynak tovabb piros? Vagy valamely kanyarodo sav, stb. miatt nem mehet az egyenes sav?
Tenyleg ennyire fontosnak erzed magad, hogy minden mas autos takarodjon a ***, csak hogy te celba erj 2/3/5/10 perccel hamarabb?
Mint magad is irtad, szamodra a 100000 tul nagy osszeg. Akkor mi a ***-ert nem huzod be a farkad, es nem allsz be a sor vegere szabalyosan?
Szanalmas.

Nikorene 2009.03.27. 16:43:58

@Matrix_: nem vitáztunk, a posztolón és a második nikkjén kívül csak egy ember nem értett azzal egyet, hogy fingjon sünt a posztoló :D

Nikorene 2009.03.27. 16:44:36

@libraSVK: nincs neki... nőből van :)

Matrix_ 2009.03.27. 16:48:13

@Nikorene: aha! akkor szaporítottátok a szót :D
najó néha szidtátok a posztolót is ;)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.27. 16:54:46

@107!: Sajnos a nem beengedést több okból sem tartom jó megoldásnak:

1) Aki tolakodik, az általában agresszív és balesetveszélyes. Ha én is erőszakoskodom azzal, hogy nem engedem be, csak a balesetveszélyt növelem. Ez pl. egy kereszteződésben különösen igaz.

2) Sokszor nem csak azzal tolok ki, akit nem engedek be, hanem pl. azokkal is, akik mögötte feltorlódnak.

3) Ami tolakodásnak látszik, az néha nem az. Lehet, hogy az illető nem ismerős a környéken vagy egyszerűen csak elbambult.

4) Ha én nem engedem be, beengedi a következő, nekem meg a fenekemben ott lesz egy agresszív, mérges alak, akinek netán eszébe jut, hogy jól "megbüntessen" az első adandó alkalommal.

Szóval a magam részéről azt preferálom, ha az ilyen alakokkal a rendőrség foglalkozik, nem én. Nyilván teszitek is, csak sajna nem vagytok ott mindenütt. De azt se bánnám, ha kamerák lennének és a felvétel alapján büntetnétek.

Nikorene 2009.03.27. 17:00:09

@promontor: háááááát... Pont tegnap vót hazafele egy vadiúj Fordos rendőrautóhoz szerencsém, aki nem bírta kivárni, hogy felkanyarodhasson a lágymányosira a kanyarodósávból, inkább előremászott, mint a posztoló, azt beengedték... aztán hogy-hogynem utólértük már a József Attila lakótelepnél a Nagykőrösi alatt, ahol megint csak 3 sáv van, egy jobbra, egy egyenesen egy balra. Rendőrünk ezúttal nem szabálytalankodott, csak elment komótosan azok mellett akik a kanyarodó sávból akartak egyenesen menni, és megijedtek a rendőrautótól, és megálltak a kereszteződés közepén indexelve... :)

107! 2009.03.27. 17:07:09

@promontor:

Kamera! Jó lenne minden járőrautóba, ha már a rendőr állítása kevés. (de nincs)

Megmondom őszintén, én felveszem a kesztyűt. Múltkor az M3-ason jöttem befelé, és egy fullparaszt X5-ös állt neki sort előzni. Shell kúttól jött ki, de már majdnem a felüljárónál (Szentmihályi út)voltunk, amikor eszébe jutott a leállósávból besorolni. Elém! Hát nem jött össze. Lehet, hogy hülye vagyok, de már csak azért sem engedtem. Ha akarja zúzza le a kocsim, az anyját is beperelem. Nem merte. Viszont ha kicsit több esze van, megpróbálkozik valaki másnál előrébb, aki béna, és engem megölt volna az ideg. Inkább nem írom le, hogyan végződött az eset, de nem sérült meg senki és semmi. :-)

Ami az eltévedetteket illeti, azért nagy eséllyel tudja kiszűrni az ember, hogy ki tévedett és ki a pofátlan. Ránézek egy autóra, és már körvonalazódik bennem a gazdájáról egy kép. Nem, nem előítélet, tapasztalat. Budapesten max a 10. lesz az aki eltévedt, a többi kihasználja a bambákt.

Szerintem nem szabad hagyni, hogy a fejünkre sz@rjanak. Egy kis önérzet legyen mindenkiben.

henki 2009.03.27. 17:15:29

Egy ismerősöm tegnap kapott egy hasonló 100 ezres levelet piroson áthajtásról!
A vicc: 1) hogy a levélben megnevezett kereszteződésben nincs is lámpa! 2) Tanár az ismerős és a levélben szereplő időpontban éppen órát tartott tehát nehezen vezethetett autót...Akkor hogy is-e van ez?

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.03.27. 17:15:46

@107!: Van igazság abban, amit írsz és velem is előfordul, hogy bepipulok és nem engedek be valakit.

Az is igaz, hogy általában jól fel lehet mérni, hogy ki tolakszik és ki nem.

De azt fenntartom, hogy ezt a jelenséget nem az fogja visszaszorítani, ha a többi autós erősködik: ezek mindig erőszakosabbak lesznek, mint a rendes többség és legfeljebb kettővel később fognak befurakodni.

Rendőr kell(ene) meg kamera mindenhova és bazi nagy bírságok.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 17:16:26

@107!: Na végre! Abszolút igazad van! Végig erre próbáltam rávilágítani, hogy valaki iszonyat szarul végezte a dolgát, de azt ráadásul pökhendien, és most sokan megsértődnek rajta, hogy én - a kisember - mertem ezt kihasználni. És ráadásul - horribile dictu! - merek erre biztatni mindenki mást is...

Nem ünnepeltem magam, hogy szabálytalankodtam, csak bevallottam. Mint ahogy azt is, hogy azóta nem teszem (legalább is nem abban a kereszteződésben... :-P).

De szerencsémre - és a zsaruk kárára - többször volt lehetőségem meglovagolni azt, hogy néhány zsaru nyeglén kezelte a rábízott felelősséget és én ezért megúsztam ezt-azt.

Hadd ne én szégyelljem már azért magam, hogy mások rosszul végzik a munkájukat!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 17:17:13

Ja, és a sok paranoiás idiótának: bizonyíthatóan nem voltam számítógép-közelben akkor, amikor i hate police írt...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.03.27. 17:18:05

@Vinnie: lám-lám lám...
Majd biztos jól megdádázzák az ismerősödet is a jelenlévők... :-P

Thorwald 2009.03.27. 18:35:26

Hat sajnos ez pesten mindennapos. Sok kocsog idot sporol az en idom terhere. Aztan pont ok hangoztatjak leghangosabban, hogy "bezzeg nyugaton hogy beengedik egymast az emberek meg ott va kozlekedesi kultura"...
Undorito, fuj. A lagymanyosi hidra felvezeto savoknal folyamatosan ez a helyzet csak hogy konkret peldat mondjak.

A masik meg: neha olyan jol esne, hogy a szabalytalankodo pofatlan autost lekapcsolja a yard. Mekkora lenne mar, ha lehetne venni, engedelyeztetni kamerakat, amikkel akarki felvehetne a szabalysertest es a kamera kepe bizonyitekkent szerepelhetne. Asszem mindenki sokkal jobban viselkedne...

Tilcsák Bea (törölt) 2009.03.27. 18:59:21

@Andie: ezeknél már csak az bunkóbb, akit a múltkor egy ilyennél nem engedtem be, mire jó hosszan ledudált...
ő.
engem.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.03.27. 19:03:03

@thorwald: újabban az alagút Attila felőli végén nem állnak rendőrök. ezért esténként 5 lámpaváltás helyett 15 alatt lehet átérni az Attila úton, és rendszeresen mennek buszsávban autók, mintha nem is buszsáv lenne.
már ott tartok, hogy az sem érdekel, ha nekemjönnek, akkor sem engedem be őket.
vérlázító, ahogy megáll a sor a Mészáros utcánál, és kivágnak a buszsávba mögülem, és az Attilánál visszapofátlankodnak. ezt nha úgy művelik, hogy a kereszteződésben vágnak be autók elé, úgy, hogy azok maradnak a kereszteződésben ezek miatt a pofátlanok miatt

107! 2009.03.27. 22:11:37

@Lukrécia Bögre:

Ja! Sokat dekkoltam ott. Hóban, fagyban... De hát egyszer valaki lefényképezte a kocsinkat, ami (bizonyíthatóan) szolgálati érdekből a megállni tilos tábla hatálya alatt állt, kivizsgálás során elmeséltük a parancsnoknak, hogy ott nincs sehol lehetőség megállni... ezért nem megyünk oda többet.

A kép itt is fent volt. KAF-140 talán 141??? Ez van. Pedig ott jó pár csekket, figyelmeztetést kiosztottam. Meg az emberek tudták, hogy ott vagyunk, és betartották (többé kevésbé) a szabályokat.

Hellisfitar 2009.03.28. 06:36:25

Tisztelt Kekecke á.p.!

Ön posztjában elismerte, hogy a balra kanyarodó sávot több alkalommal sem rendeltetésszerűen használta, abból záróvonalat átlépve egyenesen haladt tovább, veszélyeztetve ezzel a szabályosan közlekedő járművezetőket.
Ezért halmazati büntetésként 100.000, azaz egyszázezer Ft megfizetésére kötelezem, melyet 8 napon belül köteles megfizetni a mellékelt csekken.

Hellisfitar 2009.03.28. 06:37:19

Megint az az eset, mikor az amúgy pofátlanul szabálytalankodó háborog valamin. jesszum pepi... :)))

Agyalap 2009.03.28. 09:35:04

A rendőrségről csak annyit - érdemes volna végignézni a bírságokat, furcsa eredményre juthatnánk.
Sok évvel ezelőtt kaptam levelet a rendőrségtől, hogy gyorshajtáson kaptak Tiszafüred belterületén, fizessek 1500 Ft bírságot csekken.
Nagy túllépés nem lehetett az összegből kiindulva, de azért kíváncsi voltam a tényekre...
Levél vissza, szeretném látni a fényképet. Válasz: munkaidőben megtekinthetem Szolnokon. Nekem ez egy nap szabadság, utiköltség stb - több kiadás mint 1500 Ft, fizetés lett belőle.
A recept tehát: írd fel a falun áthaladó autók rendszámát, keresd ki a 100 km-nél messzebb regisztráltakat, küldj nekik levelet. Tuti pénzforrás.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.28. 14:13:58

Amikor céges tankkal (fehér furgon) megyek, mindig reménykedek hogy összetalálkozok egy ilyen posztíró féle életcsászárával.
Kicsit már repedt a lökhárító, ideje lenne cserélni.

Nemrég bepróbálkozott egy faszjancsi valami kis olasz szuttyadék dodzsemmel, de aztán mégsem tudott leszorítani a saját sávomból.

Beszari csirke, megijedt a Pözsó Boxertől (duplahosszú, duplamagas, ütött-kopott madmax autó).

szmoker (Homo Trollicus) 2009.03.28. 14:17:46

Ismertem egy srácot, akit a BKV busz szopatott, úgyhogy viszontszopatásként mégiscsak bevágott elé, és nyomott egy satut.

Baszhatta a dodzsemének a hátulját :)

Kérdeztem is, hogy mi a faszt várt, 1 tonna vs 28 tonnás kékbálna...

alte trottel 2009.03.28. 16:04:45

@Agyalap:
Ez nem egészen világos nekem, biztos a kezdődő aggkori szenilitás...

Szóval, kaptál a tiszabazsalygósi főkapitányságról egy 1500 Ft-os csekket gyorshajtásról, amikor te soha az életedben a Tiszának még a közelében se jártál és vallásod előírásai szerint tilos a megengedett sebesség 70 %-ánál gyorsabban haladnod, különben elkárhozol?

A rohadékok pedig nem küldték el a halálos bűnödet bizonyító képet, hogy annak alapján legalább meggyónhass? Amúgy meg ágyhoz kötött halálos beteg vagy és mint ilyen képtelen személyesen odautazni, hogy a képükbe vágd az aljasoknak igazad bizonyítékait.

Egyébként is, a rendőr, mint a dögevő nyálkásszájúak törzsének különösen visszataszító fajzata, szabad idejének ama kis részében amikor nem zaklat, vegzál, b@szogat, szívat, testüregimotoz avagy szemkilő, akkor sunyin lesben áll a rekettyésben és gyűjti az áthaladó gyanútlan és amúgy hóttszabályos autók rendszámát és a messzebb lakóknak kiküldi a kamupapírt, mert 100-ból 99 úgyse tud odautazni fellebbezni. Avagy a lustábbja csak a nyilvántartásból dolgozik.

Az így befoly horribilis összeget pedig részben eldorbézolják a mocsok állattyai, részben újabb, még rafináltabb kínzóeszközökre költik.

Jól fogtam fel?

Agyalap 2009.03.28. 16:10:09

@alte trottel: Leborulok végtelen éleslátásod előtt. Pontosan ezt akartam írni.
Egyébként jártam azon a nyáron Tiszarettentőn, lehet hogy többel is mentem a megengedettnél.
Ettól függetlenül tartom az összeesküvés-elméletemet, miszerint ha nekem kétszerannyiba kerül utánajárnom a bírságnak, inkább kifizetem.
Ha hasonló hülye kérdéseid vannak, írd meg nyugodtan, szívesen válaszolok rá.

alte trottel 2009.03.28. 16:15:14

@szmoker:
Csak félve, reszkető, elkékült ajakkal, nagyon halkan kérdem:
EGÉSZEN biztos, hogy az a bizonyos "faszjancsi valami kis olasz szuttyadék dodzsemmel", aki megpróbált leszorítani a SAJÁT SÁVODBÓL, nem csak egyszerűen sávot szeretett volna változtatni?

Tudom, igazad van, a pözsóboxer, - pláne a "(duplahosszú, duplamagas, ütött-kopott madmax autó)" (az utak hercege) kizárólag a 17.8 tonnás és minimum 12 kerekű járművet köteles észrevenni (és ezzel 1.6 tonna és 4 kerék fórja van a többi fehérdobozossal szemben - megközelítése ÖNMAGÁBAN felségsértés.

Ha meg a pofátlanja még kihívó és orcátlan indexvillogtatással durván meg is zavar, azért minimum felnégyelés jár...

alte trottel 2009.03.28. 16:40:57

@Agyalap:
Leborulok végtelen önuralmad előtt, amiért nem a kedves anyukám foglalkozásával kezdted.

Így most már a kázus egy része világos. Az is világos, hogy nem ugyanolyan vérmérsékletűek vagyunk és kissé másként reagálunk a zord ÉLET brutális csapásaira.
Én ugyanis, bár nem vagyok alkalmas "A szabálykövető autós" lovasszobrának modelljéül, azért legalább úgy nagy vonalakban emlékszem rá, ha valahol valamikor jelentősen (trafipaxérettre) túlléptem a megengedettet. És ilyenkor nem szokásom k.féle fórumokon jajongani a kurvarendőrség kapjákbe szokásain, hanem azt mondom, hogy "sszameg, ezt megszívtam" és - amennyiben a kirótt összeg nem túlzottan nagy- azt szoktam tenni, mint a katonatiszt kölese. Más esetben kérem az összeg mérséklését - AVAGY - mint azt két kapitányság két szabálysértési előadójának volt alkalma tapasztalni, ELMEGYEK AKÁR STRASBOURGIG is az igazamért.

Ami meg az összeesküvés-elmélet másik részét illeti, én úgy tudom, hogy a bírságokból befolyt összegből kizárólag az államkassza részesül, a szerv nem. Ennekokáért nem hinném, hogy e célból annyira szaggatnák az istrángot derék közegeink.

Ha hasonló hülye válaszaid vannak, tartsd meg magadnak nyugodtan, nekem az is elég ha csak úgy l'art pour l'art kötekedsz velem.

Kicsi79 2009.03.29. 14:21:30

@kekecke:
Tény, igazad van hogy megfellebbezted, ha ennyi minden nem stimmelt az adatokból.
De ha már ilyen szabálytalanul közlekedsz, ne csodálkozz ha valakinek szúrja a szemét. A helyedben inkább behúznám fülem-farkam, és örülnék, hogy nem tudták bizonyítani. Az hogy beengednek, nem azért van mert nem tartasz föl senkit, csak úgy gondolja az emberek nagy többsége: Had menjen a büdös bunkó, legalább engem nem veszélyeztet.
Remélem legközelebb fénykép is készül rólad, és 3*ennyi lesz a végösszeg!

SLacc 2009.03.29. 16:24:44

Büntetést az ilyeneknek, mindnek, 100000-t. Vagy többet. Ja, és az elmaradhatatlan sünöket is.

Agyalap 2009.04.02. 13:21:34

@alte trottel: Látod itt a különbség :)
Képes vagyok beszólni a 100 kilós rokkernek első mérgemben, de utána már a gazdasági szempontok is belépnek a képbe.
Az elméletenről meg: azt nem tudom , hogy mennyi pénz kerül állam bácsi zsebébe, mennyi a helyi kasszába, de valami elmélettel mindenképpen kell kábítanom magam ;D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása