Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ismét demonstráltak a szigetszentmiklósiak

2009.04.23. 17:13 :: SilentSound

János már nem először ír nekünk az elméletileg üdölő-, valójában lakóövezetről, ahol az évek során elképesztő mértékben megnőtt a forgalom és a 30-as táblák ellenére az autósok többsége megy, mint az őrült, nem egyszer gyalogost is gázolva. Az önkormányzat meg hol ígérget, hol fenyegetőzik, de leginkább nem csinál semmit, hogy felszámolja ezt a helyzetet.

Ez az ügy már évek óta húzódik, a helyzet évről évre rosszabb. Íme az előzmények.

Ennek már több mint fél éve, és az ebben illetékesek azóta sem tettek semmit. A  helyi rendőrségnek nincs kapacitása, a szigetszentmiklósi önkormányzatnak pedig még szándékában sem áll hogy bármit is tegyen az ügy érdekében. Ezt egészen pontosan a helyi önkormányzati lapban is kifejtették, és mindezt azzal a címszóval hogy akkor máshol is fejleszteni kellene, ráadásul szerintük itt csak üdülők vannak állandó lakosság nélkül.

Az RTL Klub beszámolója az esetről itt

Persze mindenki tudja hogy ez nem igaz, a Rév út 200, az üdülő sor 300 ingatlanból áll, és ebből alig 150 a ténylegesen csak nyaralóként funkcionáló, a többi lakóház. Ez címenként átlag 4 személyes családdal számolva is közel másfél ezer ember, nem beszélve a környező becsatlakozó kissebb utcákról ahol szintén sokan élnek!

Ezt megelégelve a helyi lakosok ismét összefogtak, és április 22-én megtartották az idei első (de ahogy a helyzet áll nem az utolsó) demonstrációjukat, mellyel szeretnék felhívni az itt közlekedők figyelmét a közlekedési rend betartására.

A demonstrációt megelőzve az érintett szakaszon (Rév út és Üdülő sor) egy petíciót is aláírtak az itt élők, ami az önkormányzatnak címezve a lehetséges megoldási terveket tartalmazza. Ezek pedig a forgalomlassító eszközök kihelyezése, a becsatlakozó mellékutcák jobbkezessé tétele ill. a gyorshajtók kiszűrése rendszeres sebességméréssel, és ha ezekre sem hajlandóak akkor határozatlan időre csak a célforgalomnak tegyék lehetővé a behajtást mivel azt két tábla árából meg lehet finanszírozni.

Ennek támogatottsága 97% volt a helyi lakosok körében, plussz azt is hivatott a tisztelt önkormányzattal tudatni hogy jóval jelentősebb az itt élők aránya mint azt gondolják.

Amit még hozzáfűznék a korábbi post hozzászólásaiból kiindulva:

1, A Rév út nem üdülő övezet, és az Üdülő sort is csak pár éve minősítették annak újra mivel nem tudta az önkormányzat adott határidőre teljesíteni a csatornázási terveket megfelelve azzal az uniós környezetvédelmi szabályoknak, így ezzel a visszasorolással nyertek időt maguknak.

2, Egyik érintett útszakasz sem főút, a polgármesteri hivatal hivatalos álláspontja szerint ez egy "belterületi kiszolgáló út"(?), és emiatt nem engedélyezik az egyetlen hatékony gyorshajtás elleni lehetséges megoldást, a fekvőrendőrök telepítését, még önerőből sem!

Ennek valósi okaival is persze tisztában van mindenki, mivel az önkormányzat emberei is nap mint nap ezen az útvonalon közlekednek, ráadásul egyikük sem él a környéken, tehát egyszerűen személyes érdekeket sértene a dolog azzal ha ilyesmit engedélyeznének, netalán kiviteleznének.( A demonstráció pár órája alatt pl. az egyik parlamenti képviselő kétszer is elhaladt autójával)

Ráadásul amióta nagyon sokan átszoktak erre az útvonalra a főutak forgalma is csökkent, ezért sem érdekük rendet tenni. És ha azt is figyelembe vesszük hogy az itt áthaladók csak egy töredéke szigetszentmiklósi, mivel a fél Csepel-sziget erre jön, tehát az önkormányzat ezzel gyakorlatilag saját lakosainak az érdekeit veszi semmibe előtérbe helyezve az itt csupán atutazók érdekeit.

3, A közlekedési "morál" azóta pedig csak folyamatosan romlik, már történtek gázolások, a szabálytalankodók egyre többet engednek meg maguknak, a helyi lakosok és a szabályosan közlekedők rendszeres inzultusoknak vannak kitéve (főleg a gyalogosan közlekedő idős emberek, babakocsis vagy kisgyerekes anyák, autóval pedig akik betartják a 30-cat stb), így nem csoda hogy elegünk lett ebből, eddig tűrtünk, de ha továbbra sem lesz rend kénytelenek leszünk radikálisabb módszerekhez folyamodni, és senkit nem fog meghatni a száguldozók nyavalygása hogy így meg úgy népnevelősdi...

Ez a pár éve nyugodt környék lassan teljesen élhetetlen lesz, egyre többen adják el a helyzet miatt egyre értéktelenedő indatlanjaikat, mi szeretnénk békében és nyugalomban élni, de az itt közlekedők önző és képmutató magatartása sajnos nem teszi ezt lehetővé. Amíg mindenki azzal jön hogy "ha más mehet ennyivel vagy annyival, akkor én miért ne?", és ameddig nem lesz rend a fejekben, addig ez az ügy magától egészen biztos hogy nem fog megoldódni...

80 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye veszélyes kresz útlezárás gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.23. 17:47:30

Végre pár tökös ember, aki kézbevette a dolgokat! Ők már rájöttek, hogy a politikusok magasan fizetett koloncok a nyakunkon. Nem kéne megválni tőlük? Csak a legközelebbi választásnál ne felejtsétek el a nevüket, hogy többet be ne ülhessenek a jó zsíros kis állásaikba! Hajrá srácok!

reader613 2009.04.23. 18:07:48

csináljatok oda pár kátyút srácok.

esetleg 100 forintért vegyetek a teszkóban egy bevásárló kocsit (sic), majd a száguldozók elé véletlenül toljátok ki úgy, hogy féktávon belül legyen, de ha nem száguldott volna akkor meg tudott volna állni.

Persze nem üresen, hanem tele téglával.

Meg fogja gondolni, hogy még egyszer arra száguldozzon, annyi bizonyos.

j311 2009.04.23. 19:12:15

Kezdeményezném a fizetőkapuk felállítását.

Ha ez nem megy, akkor parkoljanak úggy az ott lakók, hogy csak 30-cal vagy lassabban lehessen szlalomozni a parkoló autók közt.

j311 2009.04.23. 19:16:22

Kiegészíteném azzal, hogy ma már nem csak a rendőrség mérhet sebességet. 300 család valószínűleg tudna vásárolni 1-2 traffipaxot...

postiro 2009.04.23. 19:27:41

Utat keresztbe felszantani par helyen.
A szaguldozok majd meggondolak.
Esetleg par hontenert kirakni "utszukitesnek".

-d(-_-)b- 2009.04.23. 19:33:35

Sok helyen van kint 30-as korlátozás fölöslegesen, de itt úgy látom, indokolt, vagy max egy 40-es sebességhatár.

Az ott lakóknak javaslom, hogy dobják össze a pénzt pár fekete-sárga fém fekvőrendőrre, és az egyik éjszaka csavarozzák bele az aszfaltba.

Másik megoldás: szerezzenek pár régi autót, amik véletlenül rendszeresen robbanjanak le, lehetőleg úgy, hogy csak köztük szlalomozva lehessen áthaladni.

No1kamionos 2009.04.23. 19:47:45

Ki kell tenni olyan kartonlap rendőrt ami messziről úgy tűnik mintha fényképezne. Vagy írjátok rá a 30-as táblára,hogy léccilécci:))

vhm 2009.04.23. 19:59:05

A postírónál az igazság:
"mivel a fél Csepel-sziget erre jön, tehát az önkormányzat ezzel gyakorlatilag saját lakosainak az érdekeit veszi semmibe előtérbe helyezve az itt csupán atutazók érdekeit."

Azaz többeknek ártana, mint ahánynak használna ha hozzányúlnak az úthoz... Fél csepel sziget? az mennyi ember az 1500-al szemben?

ui. két vicces dolog: 1. jobkezes kereszteződés lassít - ilyen (megszokott) helyen garantáltan nem, ellenben lehet belőle komoly baleset. 2. célforgalom tábla: ha-ha-ha-haaaa... ha azt mondom a középső házat akartam megnézni vagy virágot szedni akarok, akkor is mehetek. Egyszerűen nem lehet bűntetni személyautót itt, kb csak a menetleveleseket lehetne.

szerintem az ottlakók tartsák úgy az utcán a kocsikat szabályosan, hogy 3m maradjon csak az útból, sok helyen. na az lassítana.

ui: én értem a probémájukat, de ez kétélű nagyon.
ők is járnak az autóikkal mások háza előtt...

dred bíró 2009.04.23. 20:01:01

Én ma pont arra mentem be dolgozni. tartom a 30-as tempót, mikor a keskeny úton, ahol éppen elfér két autó, kb 100-as tempóval előzött meg egy Peugeot Partner. Mekkora barom!!! Simán járna neki a téglás bevásárló kocsi!!!
Nem jókedvemben járok néha arra, hanem mert reggelente bejutni csepelre, ami kb 5 km-es út, 60 percbe telik. De én betartom a 30-as szabályt.

janikahhh (törölt) 2009.04.23. 20:04:59

El lehet költözni. a buta kis posztíró nem tudja, hogy kishazánkban Ő van a jogszabályokért, nem a jogszabály érte... Egyébként az ide-oda parkolás jó ötlet.

Zsola777 2009.04.23. 20:11:36

Ez a felháborító, hogy az önkormányzat nem tud dinamikusan igazodni a megváltozott körülményekhez. Csökött banda, le velük (nem érdekel, milyen pártnak fia-borja)!
Itt miért nem hangzik el a felelősök neve!?
"Az önkormányzat" - nna, most kellene kampányolni wazze!

Az ott lakók pedig tényleg parkoljanak látványosan, vagy készítsenek inverz fekvőrendőröket - azt nem lehet később hatóságilag felszedetni.

vhm 2009.04.23. 20:13:54

Ja és a fekvőrendőrben ne bízzatok, mert az csak annyit ér, hogy előtte fék, utána gáz + nagy zaj amikor egy kocsi áthalad... Nem lehet elég sűrűn lerakni őket, ha meg ritkán van az csak ront a helyzeten.

Ez az egy megoldás ami szerintem könnyen megvalósítható lenne mégsem lenne olyan rossz. Főleg mikor nagy a forgalom:


varos.blogter.hu/270933/szlalompalya_lett_a_gyorsulasi_palyabol


esetleg parkoló kocsikkal hasonlót, de ugye ott meg az esély, hoigy meghúzzák aztán sunyi módon lelépnek, csak a kár marad.

dred bíró 2009.04.23. 20:14:31

@Tipli:
Dehogy jó ötlet!!! Ott csupa újgazdag lakik drága autókkal, szabálytalanul, engedély nélkül épített házakkal, mit házakkal, palotákkal!! Duna parti palotákkal! Aki meg ott közlekedik, mondjuk egy 100 ezred roncsal, annak tök mindegy lesz a parkoló autó, hidd el.
Egyébként én nem nagyon mernék ugrálni, az ott lakók helyében, nehogy rájuk száljon az önkormányzat...

Szendwich 2009.04.23. 20:14:54

Ilyen sajnos előfordul olyan helyeken is, ahol nincs tábla. Az sofőrök faszkalapsága miatt van az egész "cirkusz".
Pár napja a kapum előtt akartak jobbról szétnyomni. Az utcába végig lassan jöttem (1 autó fér el az aszfalt úton, 2 ha zúzott köves padkára lehúzódunk), ismerősöm az alig féléves fiát levegőztette, általános iskolások bicikliztek, stb. Erre megjelent egy barom, aki beállt a seggembe és bőgette a motorját, hogy nem tud menni a saját tempójával. Nem nagyon érdekelt a hülyesége. Ahogy a házhoz értem tettem egy kis balos kitérőt, hogy normálisan rátudjak fordulni a kocsibejáróra. A segg gyerek miatt ki raktam jobbra az indexet még a manőver elején. Erre mikor jobbra kaptam a kormányt jobbról/hátulról kemény fékcsikorgást hallottam. Megakart előzni jobbról! Mutogatott, ordított majd kikerült. Nulla vezetési kultúra, ez ma a jellemző sokakra. Sajnos :|

hamika 2009.04.23. 20:25:29

Nem értem hogy az üdülösoron miért zavarja a néha néha kilátogató üdülőtulajdonosokat,a sok autó.
Hiszen ők csak szezonban és hétvégén használják a házukat,a nagy forgalom pedig hétköznap van.
Ha meg nem igy van akkor ,ezért került ennyibe az ingatlana mert ilyen.
Nyilván hétvégi telekárban vette és okosba éptgette.Jah hogy ott lakik,na bumm.
Aki meg a Balcsinál lakik az meg jelentse fel a szúnyogokat :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.23. 20:27:58

nem kellett volna odaköltözni :)

de fordítva is feltenném ám a kérdést! ha kijön az utcából ő is betartja a sebességkorlátozást? lóf*szt...

ott ők szívnak, máshol meg más...

szerintem kezdjen el lázadni az is, aki pl a nagykörúton lakik, vagy zárja le...

dred bíró 2009.04.23. 20:32:15

@hamika:

Tulajdonképpen az az út már 40 éve ott van, azóta használák az autósok. A "hétvégi" házak meg pár éve nőttek ki a földből. Mikor gyerek voltam, akkor semmi nem volt ott, csak susnyás, meg nádas. Csak mostmár zavarja a forgalom az ottlakókat. Pedig az M0 alatt átérve Csepel felé, iszonyatos szar az út, és keskeny is. Az út széle pedig teli van pakolva "sziklákkal" amit a lakók tettek ki, amitől lehúzódni sem lehet. Jónéhány lökhárító látta már kárát.
Na, ez az érem másik oldala.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.04.23. 20:39:54

ez pont olyan sírós banda, mint a római parti, aki ártérre építkezett tudatosan, átvágta a gátakat, azt ha szívópálya van, akkor megy a lázadozás meg a sírásrívás...

hamika 2009.04.23. 20:44:48

@dred bíró:

Na ezt akartam hallani,én gyakran megyek arra.És a legkevésbé sem érdekel az ott lakok nyomora.Pont az érem másik oldala miatt.
Engem meg zavar a közelben szántó traktor,és mégsem basztatom a traktorost.Hiszen saját döntésem volt hogy a szántoföld mellél költözöm.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.04.23. 21:04:41

ez off, de meg kell osszam veletek:
"Jóval több mint tíz éve járok bringával Budapesten.[...] Azért megyek át a piroson mert nem jön semmi és senki. Azért megyek szembe az egyirányúban, mert arra van dolgom. [...] Egyedül ülsz a kocsidban bazmeg, és háromnegyed óra alatt jutsz el oda, ahol én ott vagyok huszonöt perc alatt, és akkor még csak a parkolót kezded el keresni.
Az van, hogy nem rajtam kéne számonkérni a kreszt, hanem el kéne gondolkodni azon, hogy te miért választasz egy kártékony, szar, és szemét módszert a helyváltoztatásra. "

korim.freeblog.hu/archives/2009/04/23/3979826/

Megélhetési rasszista 2009.04.23. 21:07:09

SilentSound, azt is tegyük hozzá, amikor az önkormányzathoz fordultak a lakók, kaptak egy hosszú leba*ó levelet, amiben elmagyarázzák, miként kell szabályosan közlekedni.

Amúgy meg, aki kiköltözött az elővárosba, talán számíthatott volna erre. Nem csak kiköltözünk a zöldbe, aztán meglepődünk, hogy hopp, több idő kell a munkába éréshez.

George Jung 2009.04.23. 21:28:32

Hát én ezt továbbra sem értem.
Tényleg a pofátlanság netovábbja az egész, és ez tarthatatlan, stb. De könyörgöm! Ha én ott laknék, már rég leöntöttem volna egy talicska betont, és beleállítottam volna egy bevásárlókocsit.
Ha törvényesen nem megy, hát majd megy máshogy.
Fekvőrendőr???

George Jung 2009.04.23. 21:30:05

@RosszQtya:
Írok neked az off-topic-ra. Érdekelne a véleményed valamiről!

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.04.23. 21:52:04

Elárulhatom: az önkormányzat lófaszt se fog tenni, töketlen egy banda. 19 évig éltem ott, szóval van tapasztalatom. Abban a városban, ahol a városvezetés még válaszolni sem válaszolt a BKV megkeresésére, hogy pár busz vonalát meghosszabbítanák (!), ahol egy bicikliutat annyiért akartak megépíteni, mint jobb helyeken egy autóutat (és amiből nem lett semmi, mert a kivitelező visszalépett), ott nem fognak azzal kezdeni semmit.

@reader613: Kátyú van azon a szakaszon, nem is kevés. Max. annyi hatásuk van, hogy az autók szlalomozva száguldanak.

B.GY. 2009.04.23. 21:53:13

A Rákoshegyiek meg a reptér miatt sírnak.Mindenkit zavar valami.Engem például a debil szomszédom a hülyegyerekével együtt.Mégsem csinálok semmit:)

Matrix_ 2009.04.23. 21:57:59

@B.GY.: nyuszi vagy mekkfláj? :)))

Johnny M. 2009.04.23. 21:59:49

@RosszQtya:

Blöki, látom nem olvastad el az előzményként feltüntetett korábbi postot. Mert az a nagy büdös helyzet, hogy azok a házak már akkor régen ott voltak mikor még csak egy poros és kátyús szekérút volt amin napjába kb 1-2 autó haladt át. Ezt az útszakaszt alig 5-6 éve aszfaltozták le, azóta romlik a helyzet évről évre. És ez az üdülőből lakóház okosság is eléggé sántít, én speciel eleve családi házként vettem az ingatlant és nem üdülőként, és ezzel nem vagyok egyedül. Szóval ne mentegessük már ilyen faszságokkal a valódi problémát ami egyszerűen csak amiatt van, hogy sokan nem képesek betartani a sebességhatárokat! A másik pedig hogy akkor legyél ilyen bölcs ha majd te is ilyen helyen élsz, addig milyen jogalapon kéren számon több mint 1000 itt élő véleményét, mégis ki a fenének képzeled magad? Jössz az ilyen körutas baromságokkal mikor egyértelmű hogy aki egy főút mellé költözik az tudja hogy mire számítson. De a szóban forgó útszakasz talán az szerinted? Vagy talán nem először a helyiek voltak itt, és csak utána keletkezett ez a nagy forgalom? Na ezekre próbálj meg valami értelmes választ írni, vagy ha nem megy inkább kímélj meg az ostoba kommentjeidtől...

Johnny M. 2009.04.23. 22:06:54

@j311:

Csak az a gond hogy le kell szerződni a rendőrséggel és az önkormányzat hozzájárulása is szükséges hozzá. Nos ez lenne pont az egésznek a buktatója, próbálkozott már pl. egy dunaharaszti vállalkozó de az önkormányzat elutasította, mondván ők majd megoldják önerőből. A valódi okok persze a postban olvashatóak.

Sajnos az úton parkolás sem lenne megoldás, mert gyakran járnak erre teherautók is (persze azoknak sem lenne szabad, de ez már egy másik probléma)

George Jung 2009.04.23. 22:21:59

@Johnny M.:
Ezek szerint Te ott laksz, igaz?
Azt mondd meg nekem, miért nem veszitek kezetekbe a forgalom lassítását?
Mindenki számára elég egyértelmű lehet, hogy itt érdemi előrelépés nem fog történni. Vagy reméltek még valamit?

dred bíró 2009.04.23. 22:33:36

@Johnny M.:

Ez hülyeség amit írtál. Tözsgyökeres szigetszentmiklósiak vagyunk, anyám, apám már 1960 környékén azon az úton járt be Csepelre, és ott még akkor semmi nem volt!!! Csak susnyás! Aztán elkezdődtek a (zúg)építkezések, és az út is ebbe (is) ment tönkre.
Hiába vetted családi házként, attól még az a rész üdülő övezet. Tudod, sokan buknának, ha lenne egy ellenőrzés, építési engedélyek, jóváhagyott tervek, telek beépítettségi arányok... akár bontási határozatok is születhetnének!!!! A kicsike telkeken hatalmas házak húzódnak, sokhelyen még a telekhatárokat is átlépték egészen az út széléig kiépítkezve!!!! a házak másik vége meg belelóg a dunába!!
Na, erről ennyit. Apám 62 éve itt él, én 35 éve. Nekem ezt ne magyarázd.

Johnny M. 2009.04.23. 22:34:13

@George Jung:

Én személy szerint már nem nagyon remélek semmit. És valóban kénytelenek leszünk kezünkbe venni a dolgot az biztos, mert azt szerettük volna elérni hogy legálisan az ebben illetékesek lépjenek valamit végre, de mint az olvasható mindhiába. Erre utaltam azzal hogy kénytelenek leszünk radikálisabb módszerekhez folyamodni. Tervek vannak bőven, már csak meg kell valósítani őket. Még kap egy utolsó esélyt az önkormányzat, ha a pár nap múlva esedékes testületi ülésen sem lesz semmi eredmény vagy konkrét megoldási terv, akkor tényleg nem marad más hátra..

George Jung 2009.04.23. 22:40:48

@Johnny M.:
Na végre!
Én komolyan mondom, Veletek vagyok. Tényleg elfogadhatatlan, és mint kívülálló mondom Neked: hidd el, itt törvényesen ez nem lesz megoldva.
Gondolom, hogy ötlet van bőven, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége...

Johnny M. 2009.04.23. 22:41:01

@dred bíró:

Nem azt írtam hogy nem volt út, hanem hogy nem olyan minőségű mint a mostani ami lehetővé teszi az ekkora sebességet. 7-8 éve pl. még bringával is alig lehetett átvergődni ezen az útszakaszon olyan silány volt. Vagy talán ezt is vitatod?

dred bíró 2009.04.23. 22:49:23

@Johnny M.:

Viszont 10-15 éve szintén jó út volt még. A mostani jó út is csak az M0-ig tart. Onnantól siralmas. A gyorshajtók ellen meg tényleg a véletlenül kiguruló kővel megrakott bevásárlókocsi jó ötlet. Ha én (pedig én is sietek annyira mint a 80-100-al hajtó) be tudom tartani a 30-at, akkor más is betudná.

dred bíró 2009.04.23. 22:58:48

@Johnny M.:
Csak vigyázzatok mit is csináltok, nehogy balhé kerekedjék belőle! Párszor a Lidl lámpát is leverték már...
Amíg nem lesz gerinc út, addig semmi nem fog változni. Gerinc út pedig nem lesz...
De persze a gerinc útnak is csak akkor van értelme, ha a duna parton egészen a szabadkikötő útig megépül...
Álom, álom, édes álom...

Johnny M. 2009.04.23. 22:59:46

@dred bíró:

Na ebből a hozzászólásodból látszik hogy mekkora egy pitiáner alak vagy, tipikusan magyar mentalitással. Ha már akad egy két szerencsés aki szerinted újgazdag, palotákat épít és drága autóval jár, akkor itt már nyugodtan lehet bármit csinálni? Az átlagos körülmények között élő többség meg kit érdekel?

Meg ez a marhaság hogy "pár éve nőttek ott ki a házak" és gyerekkorodban még nem volt ott semmi. Az mikor is volt? Ha jól olvastam a '60 években? Jaa kérem.. Akárhogy számolom az bizony nem éppen pár év öregem!

Johnny M. 2009.04.23. 23:08:36

@dred bíró:

A lidl lámpát mostanában kikapcsolják legalább reggelente szerencsére, azóta valamivel jobb a helyzet szerencsére.

Nézd, én örülök hogy te betartod a szabályokat ha felénk jársz és bárcsak többen így tennének, de ezt az ott élőket és ingatlanokat ne keverjük már bele az ügybe, mert javarészt mint ahogy példaként írtad nem ők száguldoznak 100-zal, és ha tényleg nem lakna itt senki csak üdülők lennének erre az sem jogsítana fel senkit ilyesmire.

B.GY. 2009.04.23. 23:09:25

@Matrix_: Nyúl vagyok:)Most mit csináljak egy elmebeteg szomszéddal.Köszönök nekik azt jólvan.Bár az is felesleges,mert nem reagálnak rá semmit.Lehet láthatatlan vagyok:)

dred bíró 2009.04.23. 23:10:55

@Johnny M.:
Kicsit olvass figyelmesebben bunkó barátom!
És akkor elkerülöd a nagy blamákat. Sok ismerősöm lakik ott, nem nehéz megtalélnom téged, hidd el. Ha akarom. Azért mert ez a nagy büdös internet, attól még add meg a TISZTELETET másoknak!! Mert kicsi a világ... és nagyok a meglepetések!!!

dred bíró 2009.04.23. 23:13:02

@Johnny M.:
nem csak reggel, délután is. Az a lámpa teljesen jogellenesen épült.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.23. 23:36:26

@dred bíró: Most őszintén, Magyarországon melyik önkormányzat nem pucsít és húzza szét a seggét a multiknak némi aprópénzért? Naná, hogy jogellenes és naná, hogy valaki meg lett kenve és kuss van róla...

Johnny M. 2009.04.24. 00:07:16

@dred bíró:

Nem vagyok a barátod, és ahogy elnézem nem is leszek az :)
És akkor te is tiszteld meg az itt lakókat azzal hogy nem általánosítasz és nem próbálsz meg mindent az ő nyakukba varrni a jó magyar irigykedő mentalitásoddal. Mert kölcsönös tisztelet csak annak jár aki kiérdemli, és az eddigi hozzászólásaid alapján nem igazán ez jött le. Szóval ne is várj el addig ilyesmit. Az ilyen megtalálós dumáktól meg baromira nem fogok meghatódni hiába is várod. A véleményemet továbbra is fenntartom, ha kell szemtől szembe is elmondom bármikor szívesen! Én nem élek palotában, és nem is pár éve nőtt ki a földből a házam, 30 éves autóval járok, szóval ha velem is bajod van gyere ki nyugodtan és megbeszélhetjük!
Ha meg ráadásul ismerőseid is laknak itt, akkor pláne nem értem ezt a hozzáállást.

pakesz (törölt) 2009.04.24. 00:16:31

elore mondom nem olvastam vegig, mivel a konkret esetben nem nagyon akarok utananezni

de van egyfajta agglomeracios/autos mentalitas, aminek az a lenyege, hogy a hazamtol 500 meterre legyen a 2*2 savos ut, ahol 120al lehet dongetni, de ott nalam mar csak 30al mehessenek, hogy tudjak nyugodtan dolgozni/pihenni/..., sot az en utcam hiaba volt regen fout, zarjak le, es az osszes tobbi agglomeraciosabb lako jarjon busszal

egy kicsit azert a budapesti aki megprobalja minel kevesebb auto hasznalattal leelni az eletet ilyenkor orul, hogy az autosok mocskabol sikerul visszajuttatni valamit a feladoknak...

a gyalogosokat sajnalom akiket elutottek, annak az en velemenyemhez semmi koze

pakesz (törölt) 2009.04.24. 00:27:23

@Johnny M.: szoval te csaladi hazkent vetted meg es ugy hogy elotted ott volt egy foldut, na kapaszkodj meg mert a hulyeseged miatt miatt lenge 5 millat buktal

az utak nem csak ugy kinonek az utbol, hanem mar joval elotte megvan hogy mi merre fog menni, biztos hogy ez itt is igy volt
erre en csak az Andor utca peldajat tudom felhozni ott is megy a siras, hogy hat csunyak hat 2*2 neha 2*4 savos utat oda hat hogy mereszelik... na ha elmesz az Egeruton levo regi vasuti hidig, akkor ott kemenyen betonba vesve lathatod hogy ott valaki joval elobb tudta a tutttttit

Ferocious 2009.04.24. 08:33:43

@Tilcsák Bea: Szállíts sódert a szádban biciklivel te nagyképű faszparaszt...

záporjózsi 2009.04.24. 08:50:06

@-d(-_-)b-: Azért tisztázzuk azt, hogy a sárga-fekete forgalomlassító küszöb annál a forgalomnál kb. 1 hónapig bírná, aztán kuka. A 30 szerintem túlzás, az általad említett 40 jó lehet. Szerintem meg lehet úgy oldani, hogy ha van elkerülő út, akkor az úttestet 5,5 m szélességűre korlátozni fizikailag, emellett a kereszteződésekben megemelni az egészet a járda szintjére úgy, hogy azon folyamatosan át lehessen menni 40-nel. Ha csak személyautó forgalmat akar valaki engedélyezni, akkor ki lehet tenni a 2,2 m -es szélességkorlátozást, lehet, hogy akkor az út lehet 5 méter széles is, ebben viszont az benne van, hogy nem fogsz tudni megállni a szélén, mert nincs elegendő hely. A jobbkezesítés jó ötlet, sok helyen bevált már.
Azt viszont érdemes lenne mindenkinek megérteni, hogy valamerre közlekedni kell. Olyan viszonyokat kell teremteni, hogy ott 30, 40 vagy 50 km/h sebességgel folyamatosan mehessen a forgalom. Ha ez így van, akkor lehet a legkevesebb gázt szívni és a legkevesebb zajjal megúszni.

Petrodon 2009.04.24. 08:57:28

A fekvőrendőr vagy a jobbkezes ahogy már mondták azért gáz, mert sokkal nagyobb zajjal jár, ha a 30 éves olajkályha lelassít aztán padlógázzal gyorsít, aztán lassít, aztán...

Ferocious 2009.04.24. 08:57:44

@dred bíró: ez a dumád nem volt véletlenül egy kisssé beképzelt és pökhendi? Mert úgy egyébbként ki nem fossa le, hogy te hol laksz?? Én miért nem megyek ki lázadni az utcánkban a gépkocsi forgalom miatt? Pedig az is 30-as övezet...

Valaki már megemlítette itt, hogy csak az a baj, hogy a TE házad eőtt nyomják padlóig a gázt, de amkor te mész el máshol mások háza előtt 100-al az már nem probléma? Igazi önző lótetvek vagytok ti ott mindannyian...

Tudod, élni és élni hagyni...

nemertekhozza 2009.04.24. 08:58:01

@Johnny M.: "...kénytelenek leszünk radikálisabb módszerekhez folyamodni..."
Huha, es az mi lesz? Kilovitek az autok gumijait (esetleg a sofort) tavcsovessel?
Bar az alapveto problematokat megertem, de az az en nagy problemam az ilyen forgalomlassito majdmimegmutatjuk megmozdulasokkal, hogy nem csak a szabalytalan autosokat buntetitek vele, hanem a szabalyosakat is, ez pedig a szememben vegletesen nagy taplosag (a mav/bkv/stb sztrajkokkal egy kategoria nalam)!
Az energiatokat es a kreativitasotokat nem arra kene pazarolni, hogy hogyan tudtok meg jobban kib.szni az arra jarokkal, sokkal inkabb arra, hogy elerjetek az ezert felelos szerveknel, hogy oldjak meg ok a problemat (ami egyebkent is feladatuk lenne)!

Ferocious 2009.04.24. 09:00:37

@Cyric_: pontosan. 50 méterre a házunktól van egy fekvőrendőr és egy T. autós kolléga a kedves kis Corvette típusú V8-as gépével a padlófék után pont a házunk előtt gyorsít 0-ról 140-re pár mp alatt... és annak van hangja, ezt elhiheted...

záporjózsi 2009.04.24. 09:07:20

@nemertekhozza: Nem fogják nekik megoldani ez tény.

ex-dr. vuk 2009.04.24. 09:28:08

Itt jon be a "leszarom a sebessegkorlatozast, mert szerintem feleslegesen van itt/ittfelejtettek!" elmelet megbukasa...

aszfaltbetyar 2009.04.24. 09:40:34

szerintem elkerülőút a megoldás ami kb 2016-ra készen lesz szar minőségben,de legalább sokan megszedik magukat belőle

aszfaltbetyar 2009.04.24. 09:46:02

@Tilcsák Bea: azért ütöttem el a biciklist mert átjött előttem a piroson...

j311 2009.04.24. 10:24:48

@Johnny M.: Ha az útra tehergépkocsival behajtani tilos, akkor nyugodtan lehet úgy parkolni, hogy csak a személyautók férjenek el, azok is csak lassan. Nem véletlen van kint a tábla.
Nagyon könnyen lehet úgy forgalomlassítást elérni, hogy a parkolásra vonatkozó KRESZ szabályok egyike sem sérül.

DonnaNyányó 2009.04.24. 10:33:34

Megint lázong a sok paraszt...
Nem vagytok röghöz kötve, lehet eltirhulni.

A motorizációt nem lehet megállítani!

ex-dr. vuk 2009.04.24. 10:36:50

@Deluxe: Ja.. de lehetne esszel is.
Ha figyelmesen elolvasod nem az a bajuk h arra jarnak az autok, hanem hogy 30 helyett 80-nal.

DonnaNyányó 2009.04.24. 10:40:13

Szerintem az ottani sok zugépítkező stb ne jajongjon, inkább örüljön, hogy nincs kedves megereszteni egy telefont az építésügyi hatóságnak :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 10:42:52

Ha valaki egy olyan utcában vesz házat, ami vezet valahova, az miért rinyál az miatt, mert használják az utcát?

Persze, megértem, az előregondolkodás nehéz dolog még viszonylag tanult körökben is, valamit rinyálni egyszerűbb, de ha az ember _lakni_ megy valahova, akkor mellékutcába menjen.
Lehet, hogy nem olyan menő, hogy esetleg nem túl aszfaltos az út, ami a kapuig vezet, esetleg nem látják elegen az oroszlánokat a kerítésoszlop tetején, de a mellékutcai telkek/házak és a főutcai telkek/házak ára között nincs túl sok különbség.

Ez a helyzet emlékeztet engem a Tubes-radarra.
Ott is a sok hülye megvette a katonai objektum közelében a házat-telket, és amikor nem bezárni akarták az objektumot, hanem fejleszteni, ment a rinya...

Egyszerűen szánalmas.

DonnaNyányó 2009.04.24. 10:45:57

És amúgy ez a (rémunalmas)poszt minek került ki ide? Már nem csak anyázda, érdekképviseleti menhely is lett? Ez inkább a helyi rinyaújságba kívánkozna. Vagy a szigetlakók lefizették siketszoundot? :P

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 10:49:01

@Deluxe: mert az autozz.blog igazából egy autózásellenes kiadvány.

Ha eddig nem tűnt volna fel...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 10:51:33

Esteleg kiskáté az autózás akadályozásához.

DonnaNyányó 2009.04.24. 10:54:24

Dehogy, ez egy szimpla anyázda, ahol mindenki elsírhatja a frusztráltságát, a többi nethuszár meg szétanyázhatja...gumicsont a népeknek...

Xebulon 2009.04.24. 10:54:29

Vegyetek egy zöld színű Skoda Feliciát, elejére egy dobozt, bele két egyenruhás bábut. Nagyobbat fékez, mint a fekvőrendőr.

Egy kukásmellényes bábu és egy háromlábú. Rá fényképező és stroboszkóp - 10mp villogtatással.

dinyus 2009.04.24. 10:57:52

@Xebulon: ezekkel az a baj, hogy csak egyszer lassítja le az arrajárókat, legközelebb már tudják, hogy kamu...

DonnaNyányó 2009.04.24. 11:00:29

Xebulon ötlete jó, sőt, szomszédos faluknak is bérbe lehet adni, jön a bevételt, több takarmányt tud venni a miklósi gazdakör a desznyóknak :D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 11:03:56

@Deluxe: Jaaa!

Ez esetben: Engem senki sem szeret!

Anyád!

:D :D

Matrix_ 2009.04.24. 11:09:26

@Deluxe: Csak azt nem értem, ha nem tetszik, miacsöcsnek vagy itt? Mazó vagy mi?

DonnaNyányó 2009.04.24. 11:17:00

Röhögni a poszolókon, de legfőképp a kommentelőkön :D És felhívni a figyelmet, hogy a pozitív változásokhoz nem elég a rinyaoldal és a kommentelők észosztása.

kispista 2009.04.24. 11:45:58

Lehet hogy hülye vagyok, de nekem úgy tűnik, hogy főleg a gyorshajtás zavarja a lakókat! És nem hiszem, hogy a házvásárláskor arra kell gondolniuk, hogy a 30-as tábla ellenére néhányan 100-zal száguldoznak. Mert ugye néhány kommentelő szerint ők a hibásak hogy oda költöztek és valamiért azt hitték, hogy a rendőrség a szabályok betartatására van.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 11:58:27

@kispista: Ez úgy szokott menni, apámnál a faluban legalábbis, hogy odaköltöznek, és addig rinyálnak, amíg ki nem teszik a falu elejére a 30-as táblát...
Utána, meg jó polgári szokás szerint csak a szabályok betartását akarják elérni.
Miután hozattak egy szabályt, amivel jól kibasznak mindenki mással.

George Jung 2009.04.24. 12:00:05

@Deluxe:
Mekkora egy majom vagy Te! Te hol laksz? Családod van?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.04.24. 12:23:02

@George Jung: szerinted aki ilyeneket mond, annak lehet valakije? :D

nemertekhozza 2009.04.24. 12:30:27

@kispista: "Mert ugye néhány kommentelő szerint ők a hibásak hogy oda költöztek és valamiért azt hitték, hogy a rendőrség a szabályok betartatására van."

Nem, de azert az sem jarja, hogy ugy akarjak elerni a sajat helyzetuk jobbra fordulasat, hogy masokkal kib.sznak! Ha a figyelemfelkeltes a cel ezekkel a rendkivul unszimpatikus utlezarasokkal, akkor legyenek tokosek es menjenek a helyi donteshozok utcajaba forgalomlassitani, meg utlezarni (vagy megjobb: szaguldozni), hogy azok erezzek az o problemajukat, akik orvosolhatjak is azt! Menjenek be az onkormanyzat ulesere 263-an es verjek addig az asztalt (vagy a kepviseloket :D), amig azok nem tesznek valamit az ugyben! De ennek igy egyreszt semmi ertelme (ez latszik az eddigi eredmenyekbol), masreszt a megszopatott szabalytalan ES szabalyos autosok ruhellni fogjak az ottlakokat, es egy masik szituacioban esetleg viszonozzak majd a "kedvesseget"!

George Jung 2009.04.24. 16:05:34

@KuKori:
:-)
Ez a Te Porsche-d a képen?

Johnny M. 2009.04.24. 21:16:51

Nics időm és energiám minden kommentre külön reagálni, így csak általánosságban fűznék hozzá pár dolgot.

1, Az elsődleges probléma itt a gyorshajtás. A 30 km/h egy dolog, az átlag kb 50-nel megy, ami igazán zavaró az a 70-80-nal vagy annál is nagyobb tempóval közlekedőkkel van. A megnövekedett forgalom csak másodlagos dolog, senkit nem is zavarna ha emberi tempóval haladnának.

2, A gyorshajtásért az autóval közlekedők a felelősek, így a demonstráció célja is az hogy az ő figyelmüket hívjuk fel erre. Abba hogy kb fél percre le kell 10-20-ra lassítaniuk egy kb 30 méteres szakaszon és ne adj isten még azt a pár kitett táblán lévő szöveget is elolvassák szerintem senki nem hal bele. Egy pár napig utána még viszonylag egész normálisan is tudnak közlekedni, csak aztán sajnos minden visszatér a régi kerékvágásba. Ráadásul az az évente 1-2 nap mi ahhoz képest ami itt egész évben minden egyes nap kénytelenek vagyunk elviselni.

3, A döntéshozókra gyakorolt személyes nyomás már bennem is felmerült mint lehetséges megoldás, csak az a baj hogy ilyesmire szerintem nem lenne elég ember és idő. Pedig szívesen megnézném a polgármester képet mikor a háza körül egy konvojni autó száguldozik minden reggel és nem engednék kiállni :)

Johnny M. 2009.04.24. 21:34:25

+4, Deluxe büszke pösti létére itt a legnagyobb paraszt :D Mi bajod öregem, megjött vagy mi?

mivanmivan 2009.04.30. 22:59:47

Szerintem állandó trafikat kellene kihelyeztetni. Én is szoktam arra menni, és igen, én vagyok a leglassabb a magam 30 kilométerével.(Általában a HÉV után szoktam félre állni és lassítani, mert akkor úgy tudnak megelőzni, hogy nem kell a kocsim épségét félteni.) Már annak is nagyon örülök, hogy nem álldogálok a dugóban és folyamatosan tudok haladni. (Van azonban, akinek ez nem elég, és tol és villog rám, mert elképzelése szerint lassan hajtok.) Ehhez képest semmiség a 30 km/h. Egyet értek a lakókkal, és örülök, hogy nem akarják teljesen megszüntetni ezt a közlekedési utat, hanem azt próbálják elérni, hogy betartsák a sebesség korlátozást.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása