Ma reggel Pergert egy könyves cég autója taszította kishíján a szalagkorlátnak a budapesti félkörgyűrű betonkockás-zakatolós szakaszán. Még szerencse, hogy nem olyan ijedős fajta, mert ugye kár lett volna már most kicserélni egy szinte vadiúj korlátot. Arra is felfigyelhetünk, hogy valamilyen indíttatásból az új Puntot vezetők úgy gondolják, hogy Ferrariban ülnek. Oké, hogy van némi rokonság a két autógyár között, de nem egészen olyan szempontból, mint amit a lenti képes illusztráció sugall.
Azt meg el ne feledjétek, hogy holnap este blogtalálkozó!
2009. április 24., reggel fél kilenc, M0 keleti szektor, Ecser környéke, az M5-ös felé. Tiszta, napos idő.
Belső sávban 110 km/h-val megyek, többen előzzük a kamionsort. A tükörben feltűnik egy nagyon gyorsan közeledő fehér Fiat Punto. Tényleg nagyon gyorsan, legalább 150-160 között jöhetett.
Természetesen levillogott, indexelt, ám nem akarta figyelembe venni a tényt, hogy az épp előzött két kamion közé nem tudok beugrani. És az sem zavarta, hogy meszire nem jut, előttem még 4-5 autó haladt hasonló tempóban.
A kamionok után még néhány lassú autót is megelőztem, de istenbizony az első adódó lehetőségnél lehúzódtam a külső sávba, nem szokásom felvenni a kesztyűt. Az egész nem tartott tovább 15-20 másodpercnél, de a Fiat végig fél méterre jött mögöttem, és ingázott jobbra-balra, igen agresszíven.
Mikor elment mellettem, finoman rádudáltam (kettő rövidet, semmi mutogatás), hogy ezt talán mégse kellene. Mai szokás szerint "természetesen" rámhúzta a kormányt, "természetesen" átjött félig a sávomba, "természetesen" rámfékezett.
A furgon oldalán a feliratból kiderült, hogy az Alexandra könyves cég autója, rendszáma KFX-705.
Valaki mondja meg Matyi Dezsőnek, hogy talán nem a legjobb reklám a kiadónak, ha az alkalmazottai bűncselekményeket követnek el az utakon.
neo84 2009.04.24. 15:40:11
Ez a ráhúzós dolog elég népszerű mostanában. Nemrég én is átéltem egy ilyet, méghozzá egy olyan esetben, amire a fehérfurgonos sztereotípiát is rá lehet húzni.
Sosem értettem, miért jó valakinek veszélyeztetni a másik (és saját) életét. Mi van, ha kifog egy olyat, aki nem fogja félrerántani a kormányt? Az tuti, ha engem egyszer egy ilyen sodor balesetbe, utána engem visznek el, mert a lopkarral addig verem, amíg marad ép csontja...
aszfaltbetyar 2009.04.24. 15:44:57
.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.04.24. 15:52:02
trixilw 2009.04.24. 16:11:00
Emmett Brown 2009.04.24. 16:11:49
Zsola777 2009.04.24. 16:33:34
Amúgy ha le akarnak tolni, szépen nyugodtan fejezd be az előzést, majd visszatérve hagyd menni. Persze a fékezgetés és rádhúzás sünt érdemel, és pontosan azt mutatja, hogy nem is sietett sehova.
DonnaNyányó 2009.04.24. 16:36:44
Zsola777 2009.04.24. 16:38:23
TH 2009.04.24. 16:39:58
Emmett Brown 2009.04.24. 16:42:34
DonnaNyányó 2009.04.24. 16:43:15
Zsola777 2009.04.24. 16:43:27
3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
DonnaNyányó 2009.04.24. 16:44:11
Emmett Brown 2009.04.24. 16:49:17
Marcellusca 2009.04.24. 16:56:11
Egyébként (sajnálatomra) egyet értek veled. :)
Egyeseknek csak a drasztikus "oktatás" használ/na.
craft75 2009.04.24. 16:58:38
Ha ilyen veszélyeztetés miatt elkapnak, 250 eft bünti és 3 hónapra bevonják a jogsit.
Ez talán visszatartó erő lenne.
DonnaNyányó 2009.04.24. 17:03:45
Zsola777 2009.04.24. 17:12:01
Emmett Brown 2009.04.24. 17:13:31
DonnaNyányó 2009.04.24. 17:19:01
Szerviz hogy jönne bármiféle gyorshajtásos számlás dologhoz?
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.24. 17:19:51
Zsola777 2009.04.24. 17:24:03
Emmett Brown 2009.04.24. 17:26:32
Petrodon 2009.04.24. 17:31:00
Azért levelet küldeni elég nagy surmóság ilyen esetben. Mi van, ha az egész fordítva történt, és az író volt a gyorshajtó, majd miután levillogta a szabályosan közlekedőt gondolta, hogy "na majd most jól kicseszek veled te kis tetű..."
Azért nem ártana néha gondolkodni is, nem elhinni mindent bemondásra.
Silent kicsit felelősségteljesebb gondolkodást vártam volna tőled...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.24. 17:36:48
kovka 2009.04.24. 17:37:35
Póktalicska (törölt) 2009.04.24. 17:42:10
j311 2009.04.24. 17:45:30
majdazteneldontom (törölt) 2009.04.24. 17:51:45
:)
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 17:55:11
Itten engem bántanak!
Meg akarnak ölni!
Dudálok, erre rámhúzza a kormányt, meg fékez!
Jáááj-jáááj!
Segítség!
Gyilkos, bűnöző!
Jááj-jááj!
footmaniac 2009.04.24. 18:05:13
Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2009.04.24. 18:30:52
Rav Antal 2009.04.24. 18:40:02
avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2009.04.24. 19:26:52
MosoMasa 2009.04.24. 19:41:25
Mondjuk most egy "roncs" autóm van, úgyhogy ha rámhúzza, akkor belemegyek, én lszarom ha törik az autó. Nem tudom ő hogy lenne ezzel.
CApa (törölt) 2009.04.24. 19:41:43
De - ha nagyritkán - előfordul velem ilyesmi, akkor van hogy elengedem a tolakodót. Szépen finoman lassítani kezdek, akár a kamion elejénél tartva is (nem baj ha összejön fél perc), s visszasorolok a kamion mögé. Végülis ez volt a kívánsága, hát akkor hadd menjen, ha annyira akar!
Kötözködni nem szoktak (Omega V6).
Richard Brinsley 2009.04.24. 19:47:15
Szívem szerint aki mást veszélyeztet, vagy megöl pusztán mert faszagyerek, azt a főtéren kikötözném egy árbóchoz és nyilvánosan jól el kéne agyabulálni, és a tv-ben is vetíteném, győzi shó helyett egy ilyen agya-bugyálós reality show-t csinálnék... Minden hónapban egy szerencsés-t meg elrettentésül le kéne fejezni!!! Ha így működne hamar javulna a morál!! de ha nincs esze az embernek nevelni kell mint egy kutyát... na persze nem vagyok ekkora állat azzal a 80kg-val, csak már nagyon kiakaszt ami az utakon van...
2009.04.24. 20:02:23
lalamia (törölt) 2009.04.24. 20:10:01
Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.04.24. 20:42:16
farkasgabi (törölt) 2009.04.24. 20:54:02
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 21:09:26
Ha ezekre nem vagy felkészülve, csak arra, hogy szemétkedj egy kicsit, meg aljaskodj, akkor nem ajánlom, hogy minden bunkóval eljátszd a lespriccellek-lelassítok játékot, mert ha egy bunkóval bunkóznak, az a legritkább esetben szokott megjavulni tőle.
Szal vagy nem érsz fel hozzá, és otthagy a picsába, vagy megsértődik, és BÜNTET.
A probléma a dologgal, hogy ő lehet, jobban ért hozzá, mint te...
vvv999 2009.04.24. 21:49:20
diktatorikus kleptokrácia 2009.04.24. 21:54:58
Dezsőke pedig megint szarik bele a történtekbe - igazából nem ő veszi fel ezeket a kis fixfaxokat
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 21:58:16
i23kovacs 2009.04.24. 21:59:43
Amugy persze puntos nyilv;n bunko, hatha Alexandria is olvassa a blogot.
egyenlítő 2009.04.24. 21:59:54
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.24. 22:20:51
Soha többet traffi az úton, mehetnék, amennyivel akarok...
arnd 2009.04.24. 22:36:53
Hátulról telibe ver egy másfél tonnás "jobbképességű" autó szerinted mi lesz a Te sorsod önkéntes népnevelő/büntető? Legjobb esetben jobbra félre sodródsz szalagkorlát árok/útszéle. Nem rossz túlélési esélyekkel (40%) ha vannak a külső sávban (valószínűleg egy két kamion lehet ott mivel különben mit is keresnél a belső sávban), akkor már azért lényegesen xarabb a túlélési esélyed.
Viszont ha rosszabb szitu jön össze, pl. berepülsz az elválasztó területre megpördülve, vagy a szembe sávba... akkor mi is lesz a túlélési esélyed? Talán a nulla felé közelít?
Tehát értem én az igazság érzet stb. forrongását de hülyeséget tudatosan csinálni végtelenül nagy butaság. Ráadásúl ez amit írsz BTK kategória...
Donor 2009.04.24. 22:41:45
arnd 2009.04.24. 22:46:36
Egyébként sosem értettem, hogy egy frissen mosott glanzolt viszonylag friss autóban ülő, hogy is gondolja ezt a megijesztem a kopottabb koszosabb pár éves, főként nagyobb kategóriás autó "ijesztgetését". Persze az egész elv hibás és beteg de azért a fizikával legalább tisztában lehetnének.
szelephézag 2009.04.24. 23:43:31
Én utoljára háromévesen hittem azt, hogy fel tudok emelni 27 tányért úgy, hogy egyik sem törik össze. Akik erről az önhittségükről máig nem tudnak lemondani, bármelyik percben gyilkosokká válhatnak. Mert aki SZÁNDÉKOSAN nem tartja be a szabályt, az potenciális gyilkos. Mind, kivétel nélkül. A nem szándékos hibákat is elég kivédeni, ne kelljen már további ártatlanoknak szenvedni azért, mert egyesek még mindig nem tudják jogosítvánnyal a kezükben, hogy hány óra van délben.
Amikor egyszer a tükörből kellett végignéznem egy halálos balesetet, azonnal megértettem, hogy ilyen élményekre lenne szükségük, mert mással nem hiszem, hogy belátásra bírhatók az ilyen állatok.
Illetve csak annyit kívánok nekik, jöjjön ilyenkor szembe/mellette a saját gyereke...
rushman 2009.04.25. 00:39:12
De a miértre továbbra is kíváncsi vagyok. Mi visz rá egy embert arra, hogy dudáljon egy olyan szituációban, ahol arra (szerintem) semmi szükség. És ahogy kiderült, talán pont ez rontott a helyzeten. Vagy a posztoló ezt nem érezte előre? Hogy ezzel ronthat a helyzeten?
Tényleg ilyen nehéz betartani az élni és élni hagyni elvet? Minek kell piszkálni a hülyéket? Mitől lesz jobb nekem, ha tudtára adom egy hülyének, hogy hülye? Hiszen pontosan agyi felépítéséből adódóan nem képes tanulni belőle.
Nem értem, mi motiválja ezeket az embereket, hogy kinyilvánítsák véleményüket egy olyan embernek, akit szinte biztosan nem érdekel.
És a fenti kérdéseim nem csak a felindulásból dudálgatóknak szólnak... a satuzóknak, leszorítóknak, mutogatóknak, stb-nek is. Hiszen valójában mindegyik csak véleményt nyilvánít. Hozzáteszem elég rosszul és értelmetlenül.
Az érintettek válaszolnának nekem? Nyugodtan lehet részletesen is. Komolyan érdekelne. Hátha tanulok valamit.
rushman 2009.04.25. 01:08:48
A villantás egy eléggé elterjed elv annak jelzésére, hogy "vigyázz, gyorsan jövök". Mint a dudálás előzési szándék jelzésére. *
Ha valaki ezeket a jelzéseket személyes sértésnek veszi, azt én pszichológushoz küldeném. Nem tekinthető teljes értékű közlekedőnek, mert a saját komplexusaiból adódóan félreértelmezi a jelzéseket, úgy érzi, hogy sérelem érte. És az még rosszabb, ha ezt a sérelmet még meg is próbálja torolni. Akár satuzással, akár egyezményes kézjelek alkalmazásával. :)
Az megint más dolog, ha valaki megérti a jeleket (pl. villogás), és amint lehetősége nyílik ez alapján segíti a másik közlekedőt (ahogy azt a posztoló is tette a lehúzódással).
--------------
* megj.:
És ezeket a jeleket próbáljuk már objektívan értelmezni... ne kapcsoljuk össze a másik közlekedő szabálysértéseivel, pl. gyorshajt, seggemben jön, stb. Egyrészt a rendőrség dolga megállapítani a szabálysértés tényét, és részben az ő dolga szankcionálni is. A többi közlekedőnek pontosan annyi köze van ehhez, hogy mindent megtegyen a másik hülyesége miatt kialakuló lehetséges baleset elkerülésére. Nem pedig még tovább növelni a veszélyt azzal, hogy "majd én megmutatom neki".
Mi van akkor, ha a kollégájára épp ráesett egy könyvespolc, levágta az egyik lábát, a kórháznak épp nem volt szabad mentője, így marad a civil megoldás? :D
Ez persze csak a sztori első felét magyarázza, a gyorshajtást, villogást, követési távolságot. De mivel én már átéltem hasonló helyzetet, ezért képtelen vagyok megérteni a népnevelő autóstársak hozzáállását a többi közlekedőhöz. Ennyire nehéz a szabályszegő lelkiismeretére bízni a tetteit? Ha a rendőrség elkapja, talán tanul belőle. Ha elüt egy kismamát, az tragikus, de talán tanul belőle. És egy regényt tudnék írni még arról, miért lenne jó, ha a mi országunkban és létezne jó értelemben vett közlekedési kultúra, de inkább abbahagyom, és olvasok. Hátha valaki olyat ír, amire eddig még nem gondoltam.
Gordini 2009.04.25. 01:39:56
Értem én,hogy sokkoló élmény. Egyszer szemem láttára csattantak össze a versenyzők.A villogós/nyomulós elől behúztam két kamion közé - hadd menjen.Az addig előttem haladó nem volt hajlandó eltakarodni a belsőből,úgy gondolta,hogy büntet és satuzott.Az előttem haladó kamion alá estek be,mindketten.Én kirongyoltam a leállóba,majd le a fűre.Kiszálltam,elindultam vissza,a fasz tudja miért,de vittem a poroltót is (nem volt rá szükség).
Én nem tudom,melyik gépből származott,de 30 méteres vérpasszír volt a betonon.Persze,ezt csak akkor vettem észre,amikor öklendezve meghátráltam egy könyökből leszakadt alkar elől.A belekről nem beszélek.
Két fickó és egy 19 éves csaj veszett oda,mint utólag kiderült.És mindegy,hogy ki volt seggfej - megpuszlottak mind.
Szóval,ezek után,én soha nem kívánok egyik baromnak sem vérpadot.Gyenge a gyomrom,vagy mi...
Bladika 2009.04.25. 03:31:05
A áruházi parkolós kárt a kocsi oldalán és a bal elején az elütött kutya kárt is meg kéne már csináltatni valaki biztosítójára, mert utálom nézni!
Bladika 2009.04.25. 03:34:03
... de aztán elolvasom a többi hozzászólást is!
Bladika 2009.04.25. 03:36:11
"Me nekem ne monnya meg senki, hogy mi cinájjak!"
wp 2009.04.25. 07:01:43
andybandy 2009.04.25. 08:06:21
persze, 130-nál (autópálya) ez se egészséges, Rád nézve se (többfelé kell figyelni, nem begyakorolt manőver, stb.)
amúgy a "nevelés" alapban nem jó, csak hát, ha látsz magad mögött kb. 3 m távközt, felizgulsz :-(
Rocky 2009.04.25. 08:14:26
Szerintem ha tesz valamit, az legbiztonságosabban a KÖDZÁRÓFÉNY (gyk: hátsó ködlámpa) többszöri felvillantásával, majd állandó bekapcsolásával tehet!
Így éjszaka garantáltan, de nappal is kellemetlenül kiéghet a türelmetlen autós szeme!
Egyébként rutinosabbak ceruzaelemet, 100 forintost, danone activia-t vagy tejfölt is dobhatnak ki óvatosan a hátuk mögé vagy amikor elhalad mellettük és ráhúzásra készül... :)
A posztolóhoz: és minden egyéb a belső sávot 125 km/ó alatt használóhoz:
-mi a büdös francért nem lehet legalább a belső sáv meglátogatásakor a felgyorsulni 130-ra????
Én személy szerint attól is frászt kapok, amikor 130-al a belső sávban 80-90-nel vánszorgó járműveket előzök... sebességkülönbség 40-50 km/ó... ez éppen elég a halálhoz...
Szóval kedves Skodások, Marutis, Suzukis kollégák, kérlek titeket legalább a nagyutazásabelsősávba résznél nyomjatok egy padlót a 800-1000 cm3-s motornak, hadd lobogjon a hajatok 120-130-nal.... meg egyébként is, 80-nal a sztrádán... arra ott az autóút, oda matrica sem kell...
lanyi 2009.04.25. 08:51:29
Engem egy busz dudált le lakott területen belül majd előzött meg úgy, hogy a szembejövőt leszorította...
Csak úgy mondom, hogy utána indultam, de ott volt a családom is és nem akartam a kisfiammal száguldozni.
Ha egyszer egyedül leszek a kocsiban és hasonló történik utána megyek...
hawkeye 2009.04.25. 08:55:00
Az eszement génhulladéknak eszébe se jutott mi lesz, ha a 28 tonnás Cato-m beleáll a hátuljába...
Persze csaj ült mellette, s nyilván nem sikrült az ungabunga, így akart mutatni valamit a kotkodának... :)
Marcellusca 2009.04.25. 09:08:16
Ha nem figyeltél volna eléggé: "M0 keleti szektor, Ecser környéke, az M5-ös felé."
Ott a megengedett legnagyobb sebesség: 110 km/h!
Hiába van az a qrva "M" jelzés, mégsem engedik a zótópálya tempót.
Egyébként meg teljesen egyetértek!
Mi a búbánatért nem lehet legalább az előzés idejére felvenni a 130-as tempót?! Mér jó, hogy 127,5 km/h-val előz és közben feltart, miközben 130-cal megyek?
Mielőtt megtámadnátok: nem az a bajom, hogy előz, mert tegye. De legalább gyorsítana fel, hogy ne akadályozza a mögötte jövőt.
Ja, és én skodás vagyok, de nem ám olyan! :)
Rocky 2009.04.25. 09:27:38
Ja bocs, akkor nem szóltam!
HA M0, akkor meg mi ez a 110???
Ott 80 a megengedett legnagyobb sebesség nem?
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.04.25. 09:28:35
Enegem nem szoktak ledudálni, büntizni, nekem nem szoktak mutogatni...
arnd 2009.04.25. 09:59:54
Azon a szakaszon 110 a megengedett...
rushman 2009.04.25. 11:25:08
Értém én, hogy zavaró, ha a mögöttünk jövő felelőtlen, és az életünket veszélyezteti egy esetleges ráfutásos baleset által.
De a féklámpa a tudomány mai állása szerint a fékezés tényének jelzésére szolgál. Vagy nem? Ezzel a tettel megint csak félrevezetjük a mögöttünk haladókat.
Mi van, ha egy ideggyenge egyed halad a mögöttünk lévő járműben? Mivel ő is tudatában van annak, hogy gyorsan megy, gyorsabban szeretne menni, nem tartja a biztonságos követési távolságot, milyen reakciók várhatók el tőle egy ilyen helyzetben?
- Vagy szarik rá, és semmit nem értél el vele.
- Vagy kockáztatja a ráfutást, és fékez, ahogy tud... összefüggő kocsisor esetén törvényszerűleg okozol ezzel dugót. Rosszabb esetben egy másik ráfutásos balesetet pár kocsival hátrébb.
- Vagy érzékeli, hogy az előtte haladó fékez, átfut az agyán, hogy képtelen lenne megállni... mit tesz? Elrántja kormányt. Ha jönnek szemből, akkor a félrevezető villantásoddal sikeresen lenulláztál egy hülyét és egy vétlen embertársad. Gratulálok.
Vagy lehet hogy belekormányoz az árokba és csak magát töri össze. Ha ez valakit utána jóérzéssel tölt el, akkor sajnálom...
Hogy mi a jó megoldás ebben a helyzetben? Nem tudom. Én talán inkább eltűrném, mert ha semmi váratlan nem történik, akkor nincs ráfutásos baleset, nincs félrevezetésből adódó baleset sem. És persze jobban figyelek, hogy ha lassítanom kell, akkor azt csak lassan tegyem, hogy a mögöttem haladónak is legyen elég reakcióideje. A lényeg, hogy azt jelezzem a másik felé, amit tenni akarok és fogok, mindezt konzekvensen.
Mert lehet, hogy először csak villantok, lekopik rólam, örülök. Aztán újra felzárkózik (remélem azt mindenki tudja, hogy az ijesztegetés csak ideiglenesen használható), kiesik elém mondjuk egy gyalogos most tényleg fékezek, a mögöttem haladó pedig alkalmazkodva az én csodálatos ijesztegetési stratégiámhoz fék nélkül belémszáll. Ja nem épp ezt akatuk elkerülni? Szerintem ezért rossz ötlet félrevezetni a másikat.
rushman 2009.04.25. 11:30:00
Marcellusca 2009.04.25. 11:32:49
Ha jól tévedek, akkor az M1 - M5 és az M3 - Megyeri híd szakaszokon 80 a megengedett. Ott, ahol az eset történt ott 110.
Hogy miért csak annyi, ne kérdezd! :)
Azt sem értem, hogy az M3-tól miért csak 80, mikor rendes, hosszú le- és felhajtók vannak kiépítve. Sőt! Az M2-nél európai szintű, hosszú, párhuzamos közlekedésű fel- és lehajtók vannak.
Szoktak is nézni, hogy miért "csak" 80-85-tel pirickázom a külső sávban. :)
Emmett Brown 2009.04.25. 11:59:56
Rocky 2009.04.25. 13:00:24
A KÖDZÁRÓFÉNY nem villog csak vakít! Eléggé!
Talán észreveszi!
És a ködzárófénytől még az esetleges valódi fékezést (féklámpa felvillanást) is érzékeli!
Sőt a ködlámpával indokolatlanul közlekedőket megelőzve is ködzárófénnyel szoktam büntetni!
Mindenki magából indul ki. Engem baromira zavar a hátul "ordító" ködzárófény...
Persze van aki azt sem tudja micsoda az, a gombot sem ismeri. Csak 72-ben véletlenül rátenyerelt a gyerek játék közben, azóta úgy maradt...
toyotaska 2009.04.25. 14:13:04
Akkor ez talán nem az első volt. Ebből a logikából kiindulva ha 100 as táblánál 70 el halad a sor a külsőben akkor te 80 al kocsikázhatsz a belsőben mert megelőzöl még 8 lassú autót?
Én mondjuk nem szoktam leszoritani senkit de azért valahogy jeleztem volna neked, mondjuk ablakmosóval:) az nem veszélyes annyira de észreveszed magad talán
toyotaska 2009.04.25. 14:14:09
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.25. 14:58:55
rushman 2009.04.25. 15:05:56
De ahol könnyű megkülönböztetni őket egymástól, azzal nincs problémám.
Ettől függetlenül én továbbra sem érzek késztetést arra, hogy jelzéseimmel nyomatékosítsam másokban azt, hogy hülyeséget csináltak. Feltételezem, hogy ha jogosítványt sikerült szereznie, akkor van annyira intelligens, hogy erre megától is rájöjjön.
rushman 2009.04.25. 15:12:08
Lehet, hogy a hozzáállásommal van a baj. ;)
vhm 2009.04.25. 15:12:45
Itt gondolkoznak a féklámpán, a ködlámpán meg mindenen. Nem a sebességet kell nézni, hanem ki kell húzódni a másik sávba, ilyen egyszerű...
Hihetetlen hogy a sok komplexusos gyökér hogy éli meg mikor megelőzik. Úristen, mi van akkor? Ez nem verseny...
Ha pedig valaki indokolatlanul közel jön köcsög is és veszélyes is, de erre NEM MÉGNAGYOBB veszélyt kell okozni, hanem egyszerűen lehetőség szerint elengedni/eltávolodni tőle vagy jobban figyelni mi van előttünk...
brujah 2009.04.25. 17:10:06
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.25. 17:11:06
vhm 2009.04.25. 18:01:20
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.04.25. 21:42:15
brujah 2009.04.26. 09:49:11
Navarone 2009.04.26. 17:08:38
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.04.27. 11:55:25
Innentől vághatja, hogy kurvára nem érdekel, hogy mit akrobatikázik mögöttem.
szlelesz 2009.04.29. 08:09:22
Persze magyarázza annak a két fiatal gyereknek a szüleinek, akik azért haltak meg, mert egy állat leszorította őket az útról, és nekimentek egy fának (mindkettő a helyszínen meghalt). Az idióda barom, meg szépen továbbszáguldott.
Ha lett volna ilyen rendszer akkor 5 perc alatt ki lehetett volna deríteni, hogy ki volt az..
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.05.01. 00:31:29
kedves posztíró, nem jutott eszedbe véletlenül lemosni a szélvédőt? ;)
jó hosszasan? ;)
ez használ, garantáltan.
M0 különösen veszélyes üzem....