Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ki akart rángatni a szekuritis a kocsimból

2009.05.17. 15:48 :: SilentSound

A biztonsági cégek tevékeny alkalmazottai sokszor nem épp határtalanul magas intelligenciájukról híresek. Ha emellé adódik egy adag erőszakosság, akkor már csak egy szikra kell, hogy robbanjon az elegy. Ezúttal Kekecke pattintotta ki ezt, még jó, hogy zárva volt a kocsiajtó.

Ismét sztorival érkezem - úgy látszik, a hülyék engem mindig megtalálnak. Pont ma egy hete történt a következő:

Céges furgonnal (Seat Inca) vittem vissza egy gurulós állványrendszert a helyére. A cucc egy része a tetőn, a többi a raktérben. Mivel a rakomány rögzítése a sofőr felelőssége, így duplán óvatosan vezettem. Következett egy kis ívű jobbos kanyar, ami két sávos volt. A kereszteződés után ez négy sávosra bővül: kettő balra, kettő jobbra.

Mivel tudtam, hogy én rögtön balra fogok fordulni, ezért maradtam a belső sávban. Mellettem állt egy JNT Security-s borzadály. És ő úgy gondolta, hogy milyen ügyes lesz, ha a külső sávból besorol rögtön balra. Gondolom, ezt rajtam keresztül tette volna... Én meg ugye óvatosan kanyarodva, de azért tempósan haladtam.

Fószerkámnak meg nem tetszett. Ledudált az útról. Nem foglalkoztam vele, mentem tovább. Ő kiszorult - vagyis ott maradt, ahol volt - a külső, de szintén balra kanyarodó sávba. (Ebben a sávban általában buszok cammognak, a sietősök nem kedvelik - én sem).

A fickónak súlyos mentális problémái lehettek, mert nem hagyta annyiban. A másik lámpa megfogott minket - erre számítottam is, itt így vannak programozva a lámpák. Ő ordítozott nekem valamit, mire én látványosan felhangosítottam a rádiót. Na, ez végképp betett a baromarcúnak.

Kiszállt, hogy ő most aztán kicibál az autóból. Még mindig ordított, de nem hallottam - nem is akartam -, hogy mit. És rángatta az ajtót. Szerintem valamelyik ujját is eltörhette. Az én kis teherhordóm ugyanis az első fékezésnél bezárja magát. Ezt persze baromarcúkám nem tudhatta. Kicsit lecsúszott az ajtóról...

Közben a lámpa váltott, én otthagytam. Ő meg feltartotta a sort, amíg visszamászott a saját járművébe.

De itt még nem volt vége. Mögém került, és végig a seggemben volt. Kissé féltem, mert tudtam, hogy a harmadik lámpa is meg fog állítani, és ez olyan szinten felhergelte magát, hogy kitelt volna tőle egy nagyobb fajta törés is. (gy.k.: bezúzza a szélvédőmet).

Bőgette is a motort rendesen. Aztán valamiért elment balra. Én meg egyenesen. És a félelem mellett azért jót is röhögtem rajta. Nem tudom, mivel foglalkozik a JNT Security, de nem hangzik bizalomgerjesztően. Pláne, hogy ilyen idióta sofőrjük van. A rendszáma:....-217. Akit érdekel, nézzen utána.

85 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morzsamondja 2009.05.17. 17:18:52

Szerintem úgy lenne tuti a verdád, ha az első fékezés után áramot vezetnél a kilincsbe :-)

Mellesleg nem értem a fószert, hogy miért szállt ki. Igazi primitív paraszt. Mondjuk a biztoságiőröknek sem kell diploma...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.17. 17:21:16

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg :)

Azt hiszem, hogy ahhoz, hogy valaki ilyet csináljon, nem elég simán be nem engedni, ahhoz azért már mást is kell csinálni. Emiatt szívesen meghallgatnám az ellenfél véleményét is.

yellowcsirke 2009.05.17. 18:27:15

Volt már hasonló esetem, ahol dettó kiszállt, őrjöngött, de szerintem nem szabad úgy csinálni, mintha leszarnád az egészet. Ablak leteker, ha nem is teljesen, és megkérdezed, mi a probléma?

A lényeg, hogy ne viselkedj bunkón, mert azzal tényleg csak felhúzod, szerintem mindenkinek van annyi beszélőkéje, hogy tudjon annyira zavarba hozni egy idiótát is, hogy elgondolkodjon, miért is szállt ki..

Legvégső esetben pedig még mindig ottvan az 1-es padló (ha kell még piroson át is) :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.17. 18:46:32

@yellowcsirke: féltettem az autót, nem az enyém, céges. De az én felelősségem. Ha az idióta csinált volna vele valamit az én esetleges válaszom miatt, sehogy sem magyarázom ki.
És a fizetésemből fizetem a számláimat...

dr. _mmm_ 2009.05.17. 19:03:39

Ablakot letekerni nagy baromság. Pár napja volt, hogy valaki úgy kapott pofont.
Kocsi zárva, ablak felhúzva. Emberünk meg hadd ordibáljon egy ablaknak.
Magam részéről ilyenkor markolok rá a GP-re.

ganyager 2009.05.17. 19:24:11

Hát igen, sajnos vannak ilyen idióta barmok a volán mögött.

jónévez 2009.05.17. 20:13:32

Jó is, ahogy tetted, mármint az, hogy nem álltál le pofozkodni egy hülyével, inkább igyekeztél elkerülni a fölösleges további konfliktust.
Az, hogy bezárkóztál, nem gyávaság, csak az értelmes ember reakciója a buták agressziójára. Így téged bántani nem tudott, (nem is értem, miért akart) az pedig megerősítést nyert: mind biztonsági őrnek születtünk, csak sokan továbbtanultunk...

Ro3 2009.05.17. 20:35:19

Egyre többen érzik magukat Mo-on GTAban?
Egyébként az ablakletekerés esetén a biztonságiőr tök jó be tud lőni a gázspray-vel...

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.05.17. 21:50:10

Azon gondolkodám, hogy van-e összefóggés az között, hogy valaki Kekecke néven nyomul a blogon, és az között, hogy ilyen dolgok történnek vele...

Most halál komolyan.
Hetente levezetem a Hold-Föld távolságot városban-Bp-n, országúton vegyesen (autópályán ritkán megyek), és nekem alig van incidensem.
Mittomén félévente egyszer valaki villog, vagy dudál, vagy én dudálok, villogok, ez is általában abból, hogy valami nő seggének nézése van és a lámpa közben zöld lett...

Pedig mindenféle autóval a szívódiesel C15-től a 6 kg/lóerős jószágig mindennel pöfögök, de de semmi.
Megy, csordogál a az utakon a sok ember, vannak bénák, vannak bátrak, vannak rutinosak, meg kecskemétiek (az külön állatfaj az úton), de tényleg gyakorlatilag incidens és majdnembaleset (kifejezés ez egy kifejezés, ami azt jelenti, hogy nem azért nem lett baleset, mert megmentettem a tyúkszaros életét a közlekedőnek) nélkül szoktam autózni...

Itt, meg amit olvasok, mintha egy másik világ lenne.
Mintha egy háborús övezet állandó készültsége lenne jellemző az utakra.

Nemértem mé...

Perillustris 2009.05.17. 22:03:09

@kolbászoszsömle: Ha egy orvosi műhibákról szóló blogot olvasol, rossz esetben akár úgy tűnhet, aki kórházba kerül, annak annyi. Pedig - bár a műhibák és félrekezelések száma valóban hatalmas - a legtöbb ember egészségese(bbe)n hagyja el az intézményt (még Magyarországon is).

B! 2009.05.17. 22:13:52

Fénykép a fazonról, fénykép a nyitott/őrizetlenül hagyott autóról, aztán beküldeni a JóNagyTahó munkaadójának. Gondolom annyira nem lehet kiszaladgálni csak úgy securitys kocsiból...

-d(-_-)b- 2009.05.17. 23:13:51

"A lényeg, hogy ne viselkedj bunkón, mert azzal tényleg csak felhúzod,"

Hahaha, jó vicc. Majd pont az elmebeteg lelkiállapotát tartom szem előtt.

mohusssska 2009.05.17. 23:55:14

JNT= József Nádor téri sec.
Posta értékeit kezeli
pénz, bélyegek, értékcikkek

Körömcsiga 2009.05.18. 00:21:15

Én is kisáruszállítóval az M0-n GPS szerint 90-nel (!) haladva ami óra szerint neki 100 közeli állapot (80-as tábla), folyamatosan a kamionsort előzve szúrtam fócvágenpasszátos kollega szemét. Olyannyira, hogy gyereke testi épségét nem sajnálva (nem bekötve hátul állt) rángatta rám a kormányt.

jónévez 2009.05.18. 00:27:38

@mohusssska: Ha igaz, hogy az ilyen ember pénzre vigyáz, az őrá nézve szomorú sorsot jelez. Egy rabló -ha ilyen erős gyerekként látja- őt fogja elsőként ártalmatlanítani, amire egyszerű és hatékony módszere van... :(

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.05.18. 00:34:59

ablakot semmi esetre sem szabad lehuzni. jobb esetben csak bekop az utasterbe, rosszabb esetben bekuld egy adag gazt. akkor lehet, hogy konnyesre mosolygod magad...

kispista 2009.05.18. 00:47:49

Már nem először alkot kekecke:
http://autozz.blog.hu/2009/01/12/miert_faj_neki_ha_megelozom
Egy barátságos közúti veszélyeztetés, de természetesen nem ő a hibás.

Egy piroson áthaladás és balra kanyarodó sávból az egyenesbe tolakodás:
autozz.blog.hu/2009/03/27/ne_dolj_be_a_kamu_birsagnak

Csigabá 2009.05.18. 01:01:59

Az előző posztnál azon gondolkozott mindenki, hogy mi lett volna, hogyha a posztíró nem száll ki. No, éppen ilyen lett volna. Azaz nem ütik le a szemüvegét s utána nem rajta röhög a blogoszféra autós része. :)
Amúgy nem értettem, ki hová ment a posztban. Igaz, nem is érdekel. :)
Kekecke viszont vagy félős vagy értelmes - mondjuk ez a kettő néha egybeesik - de attól jól tette, hogy így rendezte a problémát.

l. 2009.05.18. 01:02:40

a jnt pénzt szállít
írj helyet, dátumot, időt, szólok hogy olvasson illetékesféle ide ;)
én is úgy sejtem kiszállni nem szabad :)
mondjuk nemhiszem hogy történik valami is de kitudja

zOzOO 2009.05.18. 03:35:12

Engem is megtalálnak a hülyék, pedig elég ritkán vezetek (heti egyszer vezetek, amikor kempo edzésre megyek és viszem a felszerelést), de már 3-szor akartak kihúzni a kocsimból( megjegyzem, hogy nem szoktam rally-zni az autómmal, és betartom a táblákat/lámpákat/50km/h-t a városban). Én eddig ha kiszálltam, akkor mindig nálam volt a vívóbot is. Rögtön visszakotort az ellen eddig mindig a kocsijába amikor meglátott, bármekkora fukszos kopasz/cigány is volt az illető. Ajánlom mindenkinek a küzdősportokat, mert olyan fellépést ad, hogy a mezei paraszt rögtön a gatyájába szarik.

holdon 2009.05.18. 03:36:37

haja, de egy jol iranyzott/fogalmazott levelnek tobb ertelme lett volna, mint itt a cimbiknek villogni...

közlekedési bűnöző (törölt) 2009.05.18. 05:38:39

zozoo:

de ha mindenki küzdősportot művelne, akkor senki sem lenne mezei paraszt :-)

Fox66 2009.05.18. 06:54:08

Mondjuk, ha annyira féltetted a rakományt és óvatosan mentél, akkor benned is lehetett volna annyi, hogy kimész az "általában buszok által használt, sietősök által nem kedvelt, de szintén balra kanyarodó sávba".
Persze ez nem mentség az ellenérdekű fél viselkedésére csak hát "élni és élni hagyni" :)

nemuccaszoc 2009.05.18. 07:15:57

Hasonló sávváltásból adódó malőrökről én is írtam már :)

Marcellusca 2009.05.18. 07:29:14

@yellowcsirke:
@..:: Gabesz ::..: Sőt! Olyan poszt is volt, hogy leköpték a lehúzott ablakon át.
Jobb az, ha fel van húzva. :)

@kolbászoszsömle:
"Azon gondolkodám, hogy van-e összefóggés az között, hogy valaki Kekecke néven nyomul a blogon, és az között, hogy ilyen dolgok történnek vele..." - ez már nekem is megfordult a fejemben. :)
Nomen est omen? :)

windoki 2009.05.18. 08:00:36

Ha annyira tudod, hogy a következő lámpa megfog, akkor miért nem jó az a "lassú sáv"???
+ 4 év kötelet a securitys-nek.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 08:00:57

@kispista: kiccsillag, sosem állítottam, hogy tökéletes vagyok.
Ebben a helyzetben meg vétlen voltam. De az előítéletesekkel sokat nem lehet kezdeni, csak pártba tömöríteni...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 08:01:51

@l.: 2009. május 4. de.
Debrecen, István út - Kishegyesi u. sarok.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 08:02:25

@windoki: mert buszok, teherautók stb. pöfögnek benne.

dekás dezső 2009.05.18. 08:43:35

Hogy a faszba' jön ide a diploma?
Jó néhány több diplomás, nagyarcú ótvar gyökérrel hozott már össze a sors. Még ilyet.

belekotty 2009.05.18. 08:54:24

Nekem több ilyen esetem is volt. Volt ahol tudtam hogy van térfigyelő és ha kiszállok a súlyos testi sértéses priuszommal, az nem lesz jó. Ott simán elővettem a mobilt és elkezdtem keresni a videó funkciót rajta a manus felé tartva. Gyorsan visszaült és elhúzott. Elhagyatott utcában is volt ilyen, ott simán kiszálltam és levertem a manust.

Andie 2009.05.18. 08:54:39

Én olyanról is hallottam, hogy a felhúzott ablakon keresztül köpte le valaki! Ha jól emléxem, valami Norrisz volt.. igen.. Csákk Norrisz!

windoki 2009.05.18. 08:56:06

@kekecke: ez ok, de ha úgyis fogja a köv lámpa a sort, és Te ugyse sietsz, akkor miért ne húzódj ki egy kicsit, hogy a sok őrült Schumacher elhúzhasson? (Esetleg KRESZ jobbratartás? :-) )

PitBuli 2009.05.18. 08:58:48

És az ilyen szekuritis barmoknak még fegyverük is lehet. Küzdhetsz te bármilyen sportot, amikor baromarcúnak elborul az agya, max egy hír lehetsz a bulvárújságok címlapján...

belekotty 2009.05.18. 09:07:29

@PitBuli: Jaja, lásd kormányőr-taxis buli.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 09:40:21

@windoki: jó kérdés. Nem tudom. Talán a mexokás.

Nikorene 2009.05.18. 09:45:54

@windoki: lakott területen belül nem tartasz jobbra, csak ha valaki utolér és van helyed, akkor le kell húzódni. De jelen esetben ha jól veszem ki, akkor mellette volt a besorolni szándékozó securitys. Nyilván valamilyen körülmény nem lett itten leírva, valamiért a seces be akart sorolni (talán ugyanazért, amiért kekec nem akart kihúzódni), aztán rendeztek egy következő lámpáig tartó gyorsulást a versenyautóikkal.

.lll. 2009.05.18. 09:48:29

Jól írta egyik hozzászoló:
GTA-Magyarország:
köcsög taxist szinte lelövik
beköpnek az ablakon
mozibox a szemüvegesnek
minden sofőr elkezdett gyúrni
az 50 kilósók is felszerelik magukat mindenféle vadósakkal
stb

teabore 2009.05.18. 10:05:24


kekecke · szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 08:01:51
@l.: 2009. május 4. de.
Debrecen, István út - Kishegyesi u. sarok.

Bazz', olvasom a posztot, hogy már megint mik vannak Budapesten, erre megint Debrecen - hiába, mondom én, hogy utolérjük fővárosunkat :)

windoki 2009.05.18. 10:06:41

@Nikorene: 1. Beállsz az első lámpához a gyorsabb sávba. 2. Elindulsz a zöldnél (A secus nyom téged). 3. Kimész a lassú sávba, így elengeded a secust. 3+1. Kívánsz neki+-szüleinek sünt/lovat, stb. (Fehérváron a Metrotól a Tecsó felé van egy hasonló dupla sáv.)
De Kekecke a favorit :-)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 10:13:18

@Nikorene: az Inca minden, csak nem versenyautó.
Főleg nem megpakolva. És ha belsőből indulok, nem mászhatok ki a külsőbe a kereszteződésben. Ellenben a másik fél a külsőből akart besorolni a belsőbe, engem figyelmen kívül hagyva.
(kvázi: levágta volna a kanyart.)

Nikorene 2009.05.18. 10:40:54

@windoki: hát egen... de ha mindkettő nyomja neki, és gyroslunak ,akkor ugye nem tucc lehúzódni :) (sztem mindketten egyre gondolunk, hogy mi is történhetet)
@kekecke: igen, időközben rájöttem, hogy idézőjelbe kellett volna tenni, mert nem fogod megérteni...
De ha Te is tudod, hogy nem versenyautó, akkor mért nem hagyod, hogy legyorsuljon egy secus?

windoki 2009.05.18. 10:49:57

@kekecke: Ilyen velem is előfordult, csak én ki akartam menni a külsőbe, hogy elengedjem az eltévedt F1-es pilótát. Index ki, majd húzódnék, amikor már villog, hogy ő jobbról akart volna előzni. A következő pirosnál megbeszéltük, csak nem a "szokásos módon". :-)

jónévez 2009.05.18. 10:59:47

Mert nem köteles elengedni, maga elé engedni senkit. Várhatunk udvarias, előzékeny magatartást, de azt kikényszeríteni nem illendő, a kiszorítósdi meg veszélyes játék is.
Ha én szeretném, hogy valaki beengedjen maga elé, de ő nem teszi, az lehet, megér egy csendes anyázást, ha fáradtabb, nyűgösebb vagyok, akkor egy hosszú kürtöt, de meg nem támadom az illetőt.

Nikorene 2009.05.18. 11:01:34

@jónévez: félreértés ne essék, a kiszálás, anyázás, ajtórángatás az köcsög dolog, eszembe se jutna megvédeni a secust...
a sünök aránya valahol a kekecke:secus 1:5 ...

SzLacika 2009.05.18. 11:27:10

@kekecke: Kekecke te nőből vagy, nem? Mi a f@szom süllyeszt egy faszit olyan szintre, hogy egy nőt akar kirángatni a kocsiból??? Mit tett volna utána? Megver?? Szégyen...

Amúgy nem dudáltál vissza, mutogattál, néztél rá csúnyán vagy ilyesmi?

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.18. 11:40:44

@SzLacika: "Amúgy nem dudáltál vissza, mutogattál, néztél rá csúnyán vagy ilyesmi?"

Gondolod, hogy valaki, csak úgy, simán azért, mert valaki nem engedi be a sávba ennyire bepöccen, és ilyet csinál? Ez azért kicsit durva lenne...

jónévez 2009.05.18. 11:58:04

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Bár nem tőlem kérdezted, én gondolom, mert volt részem hasonlóban. Csak az első autót engedtem be az elfogyó sávból, a másodikat már nem (mindig csak egyet szoktam), pár méter után meg kellett állnunk, kipattant a jóember, és igencsak agresszorkodott volna. Mivel én is bezártam az ajtót, csak kiabálni, fenyegetőzni tudott. Aztán mégiscsak ballagott szépen a pót mögött.

SzLacika 2009.05.18. 11:58:37

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Hát én is ezért kérdem, valahogy szeretnék benne bízni, hogy ennyire szar azért még nincs a világ:)

Ha nem ártatlan akkor azért nem kéne eleve ultra-über-tirpák-faszkalapnak beállítania a másikat úgy, hogy csak a fele sztorit ismerjük.

Mondjuk eleve az, hogy tököm tudja hányadszor keveredik ilyen extrém szituációkba (lásd előző posztjai) minimum elgondolkodtató, mint ahogy @kolbászoszsömle: is rámutatott erre.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.18. 12:05:33

@jónévez: Elhiszem, hogy ilyenek is vannak, de az nekem kicsit gyanús, hogy ez már asszem a harmadik posztja, ahol ő volt a jótündér, csak a világ esküdött össze ellene. Nekem az a verzió sokkal elképzelhetőbb, hogy valamit visszaszólt neki a hölgy, esetleg mutogatott, és ezen kapta föl a vizet a szekuritis. Persze lehet, hogy úgy volt, mint a posztban, de én nem lennék benne biztos.

jónévez 2009.05.18. 12:06:22

@SzLacika: Nem, a világ nem szar ennyire, nem is mindennapos dolog ez, de előfordul, mint velem is.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.18. 12:08:07

@SzLacika: Én is pont erre gondoltam, nem hiszem, hogy véletlenül keveredik ennyiszer ilyen helyzetbe a hölgy.

jónévez 2009.05.18. 12:12:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az előző posztjain én is csodálkoztam, de ott meg is írta, amit ő tett. Én bízom benne, most is megírta volna, ha ő is csinált volna valamit.

SzLacika 2009.05.18. 12:18:24

@jónévez: Ja, viszont mindez ellen szól, hogy ez már nem is tudom hányadik olyan poszt sorban egymás után, amikor kiszáll valaki a kocsiból és verekedni akar...
Lassan több akcióhős van a magyar utakon mint hálivúdban....

SzLacika 2009.05.18. 12:21:58

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Erre mondják, hogy zsák a foltját :)

jónévez 2009.05.18. 12:22:39

@SzLacika: Mert ezt írják meg, ez érdekes. Senki nem ír ide, hogy: ma sem történt semmi, nem volt konfliktusom senkivel, de hepi a világ.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 13:15:02

@Nikorene: nem értesz? Nem legyorsulni akart, hanem keresztülmenni rajtam! És én ezt mindössze az élénk dudaszóból vettem észre.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 13:16:32

@SzLacika: most nem... :-)
Mindössze a rádiót hangosítottam fel igen látványosan, és elpantomimoztam neki, hogy sajna, nem hallom, amit üvölt... Ez csaphatta ki a biztosítékot nála, mert ezt követően rángatta az ajtót.

SzLacika 2009.05.18. 13:38:06

@kekecke: No de ha nem is hallottad, akkor lehet csak azt akarta közölni veled, hogy lapos a gumid, kiégett az egyik izzód, csöpög az olajod vagy ilyesmi... :)))

jónévez 2009.05.18. 14:40:16

@kekecke: "elpantomimoztam neki, hogy sajna, nem hallom, amit üvölt..."
Ejnye, és én még elhittem, sőt a többieket is győzködtem, hogy te nem mutogattál.
A felbőszült, üvöltöző embernek mutogatni kár volt, rosszul értette, de erre számíthattál volna.
Bocsánatot kérek mindenkitől, akit meggyőzni akartam, látszik már számomra is, Kekecke szereti ingerelni a vad kutyát, és meglepődik, ha elfogy a kerítés...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 14:40:29

@SzLacika: ja, és pusztán előzékenységből rángatta az ajtót... :-DDDD

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 14:42:38

@jónévez: talán félreérthető voltam.
Vázolnám a helyzetet: sofőrünk kiszállt a saját furgonjából, odacammogott az enyémhez és üvöltözni kezdett (a sajátjának nyitva volt az ajtaja). És igen, hangosítottam, és mutogattam. A fülemre, bájos mosollyal, hogy "sajna, nem hallom...".

Tudom, a globális felmelegedés is az én hibám.

jónévez 2009.05.18. 14:54:20

@kekecke: Dehogy a tiéd, és a megtámadásod akkor sem volt jogos, ha mutogattál, de az agresszív embereknek SEMMIT nem mutogatunk, mert csak tovább hergeljük őket. Hiába csak a füledre mutogatsz, ő azt úgy értelmezi (mert úgy akarja értelmezni), hogy a fejedre mutogatsz, lehülyézed őt. Ezért mondom, hogy hergelted, és ezt igenis rossz megmozdulásként értelmezem. Ő meg kihívásnak vette.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.18. 15:03:50

@jónévez: lehetséges. De már eleve ki akarta magát hívatni, ha otthagyta a járművét. Ekkor már dobálhattam volna én csókokat is...

Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.19. 16:42:40

Tudod, az a sok vízhajtó nem tesz jót az agysejteknek.
Mellesleg ezek mindenhol ilyenek, utcán, bevásárlóközpontban, akárhol. Szóval a kocsiban is csak kijön, nem egyedülálló. Javaslom a szolgálati viperát/ütőt/kardot a kocsidba.

magic11 · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/358-chrysler 2009.05.19. 16:59:18

no comment... annyira kiváncsi lennék, hogy mi játszódhat le a fejében egy ilyen embernek akkor amikor már lehiggadt. vajon mi vel érvelne maga mellett, mivel magyarázná, hogy egy ilyen kis hülyeségen ennyire fel tudta húzni magát? nagyon veszélyes ilyen emberek kezébe kormányt adni...

JóNagyTahóSecurity 2009.05.19. 20:04:35

Üdv!

Csak azzal van a gond hogy a kedves hölgy a belsőből kicsorgott véletlenül a külsőbe....a kollégát majd feltolva a padkára és utána még neki áll fentebb.A kolléga csak meg akarta kérdezni hogy Ő ezt hogyan is gondolta.A másik meg az hopgy rátok is kíváncsi lennék munka közben hogy Ti mennyire vagyok tahók,vagányak,kemények,stb....Egy logós kocsit amúgy is könnyű célba venni valljuk be!

JóNagyTahóSecurity 2009.05.19. 20:14:56

Azt meg hogy kiszállt az autóból be is kellene bizonyítani!És nem ártana leszokni az általánosításról is!Mert a securitisek!!!Ja!Meg a vasárnapi sofőrök meg a buszosok a női söfőrök és még sorolhatnám kik a hülyék az utakon!

Perillustris 2009.05.19. 21:17:18

@JóNagyTahóSecurity: Azért azt bevallhatjuk, hogy a vagyonvédelmi tanfolyamok alacsony felvételi szintje nem biztosítja a szakmához szükséges képességek garantálását.

Egy kákabélű biztonsági őr pedig sok mindent ébreszt az emberben, csak éppen tiszteletet nem.

SzLacika 2009.05.19. 23:53:53

@JóNagyTahóSecurity:
Nocsak nocsak... Mik vannak!! A végén kiderül, hogy most _sem_ volt teljesen ártatlan kedvenc kekeckedő kisasszonyunk... :)

JóNagyTahóSecurity 2009.05.20. 08:40:53

Rendben van!Az őrök között is vannak érdekes emberek ez igaz!De ok nélkül az ember nem kezd el vergődni az utakon csak úgy....A szállítás pedig egy külön része ennek a szakmának.Nem szeretem amikor egy kalap alá veszik az élőerős őrzéssel.Tehát az éremnek két oldala van...először mielőtt szidnátok a másikat nem ártana végiggondolni az egészet hogyan is lehetett a dolog!Az meg hogy egy céget szidnak...külön nagy intelligenciára vall!Merésznek kell lenni hogy valaki ezt így leírja...

Perillustris 2009.05.20. 08:55:44

@JóNagyTahóSecurity: "Az meg hogy egy céget szidnak...külön nagy intelligenciára vall!Merésznek kell lenni hogy valaki ezt így leírja."

Nézd, ha az ebédszállító cég futárja bunkó, akkor a megrendelő nem Kovács Józsit fogja szídni, hanem az Eddmegamitfőztem FOOD-ot.

Ezért is várja el - teljesen jogosan - rengeteg cég, hogy a logóval ellátott autóit ennek figyelembe vételével vezessék alkalmazottaik.

Perillustris 2009.05.20. 08:58:10

@Perillustris: A konkrét esetben, mivel egy állítás áll szemben egy állítással, nem szívesen foglalnék állást, mert teljesen mindennapos (sajnos).

JóNagyTahóSecurity 2009.05.20. 09:13:50

Ezzel csak annyi gond van hogy hitelrontás szagú....

JóNagyTahóSecurity 2009.05.20. 09:17:36

Na de végül is mindegy!Ebbe nagyon mélyen bele lehetne menni!Elmondtam a másik oldal nézetét is...Ettől semmi sem lesz jobb az utakon de legalább megismertétek a száraz tényeket.

Mindenkinek balesetmentest!!

sziasztok!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.20. 11:50:49

@JóNagyTahóSecurity: belsőből belsőben haladtam, de mindegy. Olvass figyelmesen.
A security-s akart külsőből belsőbe haladni.

JóNagyTahóSecurity 2009.05.21. 23:15:11

Te olvass figyelmesen!A kollégámat toltad majdnem a padkára fel...Akkor melyik sávból hová mentél?Szerintem a belsőből a külsőbe....Hoppácska.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.22. 09:18:41

@JóNagyTahóSecurity: Te tényleg ennyire gyenge képességű vagy?!
Lassan írom, hogy Te is megértsd: b e l s ő b ő l b e l s ő b e haladtam.
Kollégád meg k ü l s ő b ő l b e l s ő b e (hangyányit szabálytalanul). És nem tetszett neki, hogy nem engedtem. Ja, meg nem is észleltem a szándékát.

Hiába no: tényleg akárki lehetne ezexerint biztonságos őr. Én egy kicsit azért tovább tanultam...

Perillustris 2009.05.22. 10:53:52

@kekecke: "Te tényleg ennyire gyenge képességű vagy?!"

Szerintem te nem érted. Egy állítás áll szemben egy állítással. Miért neked hinne?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.05.22. 12:48:57

@Perillustris: fel sem merült bennem. Ugyanis mindketten oda érkeztünk (abba a sávba), ahonnan indultunk. Helycsere nem volt. Így az "énszorítottamleaszegényszekust" történet nem állja meg a helyét.
Mi máson lehet még lovagolni?
Az is tény, hogy balfaszkám kiszállt a kocsiból és rángatta az enyém ajtaját.

Min is folyik akkor a vita? Nem igazán értem. És ezt ha kell, kézséggel elismerem.

mercurius 2009.05.25. 13:52:48

@zOzOO: Mintha azt tanítanák a legtöbb harcművészetben (ninjutsutól eltekintve), hogy ha már tettlegességre kerül a sor, mindegy ki nyer, mert Te, a 'harcművész' már elvesztettél egy csatát. Neked a kiállásoddal el kell tudni kerülni az összecsapást.

Cseppet sem defenzív hozzáállás, ha mindjárt fegyverrel állsz le tárgyalni.

Fegyvert diszkréten ülésre húzni, úgy kiszállni, és az első gyanús mozdulatra buksira támadni. élozz a fuxra, az mindíg nagyon fáj. Üdv.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása