Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nekik sürgősebb dolguk van

2009.05.31. 11:25 :: SilentSound

Az egyik legbosszantóbb jelenség számomra a pofátlan előretolakodás. Ezt legkönnyebben sorompónál lehet megtenni, ilyenkor ugyanis üres a szembe sáv, sok tuskó meg kis is használja. Nekem is volt már pár ilyen élményem, a leghajmeresztőbb az volt, amikor egy félkarú sorompós vasúti átjárónál a kevés hajú hülyegyerek huszonéves béemvével és hidrogénszőke tinilánnyal az anyósülésen nemcsak végigelőzte a várakozó sort, hanem különösebb körülnézés nélkül kikerülte a sorompókat és mint aki jól végezte dolgát, folytatta tovább az útját.

Levente újdonsült "barátai" ennyire ugyan nem voltak merészek, de valószínűleg jópár szintén siető autóst felmérgesítettek. Szerintetek mit lehet tenni az ilyenek ellen? Lehet tenni egyáltalán bármit?

Semmi extra történet, csak általános pofátlankodókról van szó ismét. Van egy HÉV átjáró előtti kereszteződés Óbudán, a bal sáv megy balra és jobbra, a jobb sáv megy jobbra. Ritkán járok arra, de egyik reggel éppen arra mentem és kéznél volt a mobilom.

A bal sávban elől állt egy fehér Mitsubishi, természetesen elé toppant valaki hátulról (KIE-526, VW Passat) és természetesen mellé is beállt valaki, a szembesávba (ISP-819, Renault Clio). Természetesen mindketten rajtra készen álltak és azonnal indultak jobbra amint lehetett, szerencséjükre a fehér autóban egy nő ült, így nem volt egy villámgyors indulás részéről.

Ahogy én is kifordultam jobbra, a következő pirosnál pont le is tudtam fotózni őket. Gratulálok.

54 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Normális vagyok? 2009.05.31. 11:44:16

A hü..e köcsög polcwágenes:D
A rönoban pedig kenguruk ülnek, azok pedig jól boxolnak... szóval vigyázzál, mielött kiszálnál a kocsiból kötözködni :D

.lll. 2009.05.31. 11:48:21

Silent
inkább a hétvégi marhapörkölt receptet tetted volna ki:)

schdl (törölt) 2009.05.31. 12:25:54

Igazából én sem értem az ilyen embereket... egy ilyen manőverrel mennyivel vannak előrébb? Írtad is, hogy a következő lámpa így is megfogta őket, úgyhogy tényleg megérte szabálytalankodni a semmiért :)

RaveAcE 2009.05.31. 12:29:42

Biztos kegyelemkettessel mentek át a KRESZ vizsgán. Nem tudják, hogy szabálytalan.
Nem szemétkednek, csak ennyire buták.

dr. _mmm_ 2009.05.31. 12:55:58

Nekik smafu kivárni azt a pár autót akik elöttük állnak.
Amíg ezeket jól meg nem büntetik addig csinálni is fogják.
Valahol hallottam olyat, hogy hasonló helyzetekben amikor a rendőr nem tud nagy büntetést kiszabni akkor kb fél - 1 órán keresztül szívatja a kedves delikvenst. :)

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.05.31. 13:40:23

A képek nem érnek fel bizonyítékokkal? Lehetne küldeni a szervnek, aztán ojjektív felelősség van, maj'csak megy egy csekk vkinek..

isti77 2009.05.31. 14:19:09

Melyik hévmegállóban készült a kép? Az utolsó kép az Aquincum, azt sikerült beazonosítani...

blogsámán 2009.05.31. 14:48:23

Csak egy kérdés: az nem lehet, hogy a lámpa előtt van egy becsatlakozó út balról, és onnan fordultak ki?

elfmage 2009.05.31. 15:02:35

Eléjük kifordul, a kipattanó majomtól kulcsot elvesz s messzire elhajít a bozótosba.

Ellesz egy darabig amíg megtalálja, és amit kapni fog a szembejövőktől azt sem teszi zsebre.

Egyébként meg ezeknek nem a bünti a kibaszás hanem ha sokáig vannak szívatva, úgy ahogy azt a rendőrök teszik Gabesz postja szerint.
(pl forgalmi elvesz s visszakaphatja az "elvesztett" forgalmit a kapitányságon ahol kis ideig (akár egy óra) váratják a majmot (nem találják, még nincs bent a kolléga, stb))

elfmage 2009.05.31. 15:06:00

Ja hogy másik oldalra is osszak egyet :D


Miért fáj az nektek hogy a kötsög előrement? Akadályoz vele valakit? A bnw-s meg éppen azon dolgozik serélyen hogy kevesebb barom legyen az utakon, megértően figyeljük és segítsük a tevékenységében. Ha nem így teszük a végén még szaporodni is fog az állatja :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.05.31. 15:21:53

az ilyen tolakodo nepsegnek igazabol csak az a melto buntetes, ha a nagy elozes kozben nem figyelnek es eltolja a roncsukat a vasut parszaz metert. mivel ezen ugykodnek, nem szabad oket feltartani :) varjak a vesejuket, siessenek hat :)

Xebulon 2009.05.31. 15:40:10

Kiugrasz, hátsó kerékszelep leenged, hogy ne lássa, majd visszamész autóba, esetleg a szelepsapkát még bedobod neki. Csak közben el ne vigye valaki az autódat.
Túl nagy kárt nem csinálsz neki, de egy kerékcsere idegesítő tud lenni, főleg ha mankókereke van...
De ha csak ülsz az autóban és fotózni szeretsz, akkor miért minket idegesítesz?

TH 2009.05.31. 16:01:25

@Xebulon: "Kiugrasz, hátsó kerékszelep leenged, hogy ne lássa, majd visszamész autóba, esetleg a szelepsapkát még bedobod neki"
Ez roppant életszerű...El tudom képzelni, ahogy az ember ezt végrehajtja komoly nézősereg szeme láttára, meg persze nyilván sikerül észrevétlenül mögé lopózni...persze, lehetséges, de azért elég abszurd, nem?

a kertész tömlővel 2009.05.31. 16:05:25

az tolakszik akinek gyenge(alul motorizált) a kocsija. :):)
én is szoktam látni ilyet,,,sajna mint képen is,,jellemző modellek a szokásosak,,passat bmw audi és társai.95%-uk biztos lassabb nálam szóval én nyugodt vok és előzgetek menetközbe inkább .hehh

SzLacika 2009.05.31. 16:13:42

@a kertész tömlővel: 'Oszt te mivel jársz, öcsém, ha szabad megkérdeznem? Csak nem Ferrarival? :))

T2006 2009.05.31. 16:14:44

"...akkor mért minket idegesítesz?" minden poszt hasonló történetekről szól, kb a harmadik után rájöhettél volna... akkor minek jársz ide? Ja, idegeskedni?!

vahurstar 2009.05.31. 16:27:29

@elfmage: bizony ám. És kis szerencsével arról lehet fotót készíteni hogy hogyan zúzza szét a HÉV. Eggyel retardálttal kevesebb és a képeken mindenki jót csámcsoghat.

hogen 2009.05.31. 16:40:21

Mit lehet ellenük tenni? Szégyenfalra velük hülyegyereksapkában, esetleg kátrányba-tollba hempergetve... Tudom még ajánlani a kalodát az (autó)piactéren, súlyosabb esetben a kerékbe(alufellnibe)törést.

Zsola777 2009.05.31. 16:40:39

Az ilyenektől elvenném a jogosítványt. Nem csak szabálytalan, de veszélyes is lehet, akadályozza a forgalmat, ráadásul tudatában is van annak, mit csinál.

Na most akkor megírom, az egyik barátom által látott esetet Szentpéterváron néhány éve:
Kanyarodósáv, hosszú sor, legelöl fóliázott üvegű ezüst Mercedes - jön egy Lada Niva, szintén sötétített, beáll a sor elejére.
Merciből kiszállnak, kopasz öltönyös arcok, odamennek a ládához, megrugdossák, lerúgják a tükrét, elégedetten visszasétálnak, beülnek a kocsiba. Ekkor nyílik a Lada, kiszáll 2-3 (rendőr)kommandós fickó, oda a mercihez, megrugdossák, lerúgják a tükrét, elégedetten visszaülnek a kocsiba. Ez után mindenki ment a maga dolgára. Vajon ki járt rosszabbul és mi a tanulság?

Egy alkalommal egy taxis fúrta be magát a Könyves Kálmán - Gyáli út felé kanyarodó sáv elejénél, pedig ráértem. Ott, ahol főleg a kamionosok a vastag pirosban is átmennek. Jattot nem kapott.

mr_x 2009.05.31. 17:28:54

@Zsola777: Akkor valaszul amit egyik rokon meselt:
Kijevben kb 20 eve pont az akkor szokasos benzinhiany tombolt.
Fel napos sorok a benzinkutaknal, de valaki ugy gondolta hogy lehet mashogy is.
Merci sotetitett uveg, sor mellett elhuz, es beall az elol pont felszabadulo kut melle. Persze a sor elejen allo ladabol kipattant a sofor es szajkarateba kezdett.
A mercibol kiszall harom ketajtos szekreny es megjegyzik neki, hogy "oreg ha neked is ilyen autod lesz akkor majd te is soron kivul tankolhatsz"
Erre a ladas fulet farkat behuzza es visszaul a kocsijaba, majd indit es padlogazzal a mercinek hajt. Ezutan visszatolat es egyes padlogaz. Miutan modszeresen vegigtorte a mercit, kiszallt a mercis csoka laba ele vagta a kulcsot es a forgalmit azzal a megjegyzessel, hogy "tudod mit, ha te is olyan gyakran csereled az autodat mint en akkor fogsz soron kivul tankolni", majd elsetalt.
A masfel ora multan kierkezo rendorok csak azt tudtak megallapitani, hogy a "balesetben" resztvevo lada lopott volt.
Vajon a mercis ezutan fog-e meg soron kivul tankolni?

TH 2009.05.31. 17:43:33

@mr_x: @Zsola777: ki tud több urban legend verseny van, vagy mi a fene? :)))

tartlev 2009.05.31. 18:07:41

@isti77:
Az aquincumi lámpa előtti HÉV megálló, ahol a Rozália utca felől jössz ki a Sznetendrei útra.

@Blogsámám:
"Csak egy kérdés: az nem lehet, hogy a lámpa előtt van egy becsatlakozó út balról, és onnan fordultak ki?"

Nem lehet :)
De ha így lenne, akkor is azt mondja a kresz, hogy kijöhetsz valaki elé/mellé?

Dax 2009.05.31. 18:23:06

kurva fontos dolguk lehetett

avirex801 2009.05.31. 18:23:08

kia fa*t érdekel a KRESZ?

morecows 2009.05.31. 19:54:21

Eccer angliában egy T-kereszteződésnél kigurultam a jobboldali sávba, mondván majd jól jobbra kanyarodom.
Azt persze csak a manőver befejeztével realizáltam, hogy most épp a szembe jövők sávjában álldogálok.
Na jó nekem ott a mentségem, hogy külföldön, első utam volt. És neki?
Ők is biztos külföldiek.

Zsola777 2009.05.31. 20:27:24

@mr_x: @TH: :D
@morecows: jójó, mondhatjuk azt, hogy volt mentséged. De a posztban lévők tudták, és pofátlanul leszarták a szabályokat - na ez a felháborító.
@avirex801: Ha nem érdekel, ne vezess. Ennyi.

a kertész tömlővel 2009.05.31. 20:55:09

@SzLacika:
annyit mondok h 4wd turbo kék és 5.5mp körül megy 100ra...
de most itt nem az a téma h ki mivel jár.:)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.31. 20:58:53

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Itt csak egy megoldás van: meg kell várni, míg jön a vonat, aztán jól megtolni hátulról a pofátlankodót, a vonat majd megtanítja vele, hogy nem szép dolog, amit csinál.
Esetleg lehet még csöndben ülni, ha felnyílk a sorompó, úgyis gyorsan lelép, nem fog fenntartani senkit, szóval nem érdemes idegeskedni.

elfmage 2009.05.31. 21:43:07

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Célszerű erre a célra rendszeresíteni egy vadrácsot a kocsi elejére.

mercis meg ódisnevelésre is hasznos lehet, kötelező elbírja...

apukád 2009.05.31. 22:53:27

"Lehet tenni egyáltalán bármit?"

Te önkéntes rendőr vagy? Vagy csak önbíráskodnál kicsit? Az mennyivel különb?

Szóval a Kresz szerint egyet tehetsz: segíted a biztonságos visszatérését.
Ha nem ezt teszed lehet súlyosabb szabályszegést, esetleg bűncselekményt követsz el, mint az akit "büntetnél".

SzLacika 2009.05.31. 23:03:15

@a kertész tömlővel:
Nem az a téma valóban, csak kicsit kötöszködök...:)

Ami azt illeti egy autó jut eszembe, ami tipikusan kék, a rali impreza és erre ráillik a többi info is:)

Viszont azért a bmw-k és audik közt akad pár hasonló teljesítményű verda... De még egy Passat, sőt, bármely átlagos "alulmotorizált" kocsi is lehet gyorsabb, mint az autósok 95%-a, ugyanis ott még nem tartunk, hogy mindenki 160-180-nal repesztene akármilyen úton is - szerencsére.

morecows 2009.05.31. 23:06:29

@Zsola777: Az utóbbi időben kezdem úgy gondolni, hogy talán nem is szándékosan csinálják. Egyszerűen figyelmetlenek. Na jó ez itt fent elég egyértelműen direkt taplóság, de szerintem akkor is van egy nagy adag nemtörődömség.
Ettől viszont kiver a víz. Ha kimegyek az utcára, örüljek, hogy nem zúznak le?
Bocs, hogy kicsit eltértem a témától. Rendszám megjegyezve, tankot a disznókra! :-)

avirex801 2009.06.01. 08:21:26

@Zsola777: nem azért vettem a kocsit,hogy itt álljon lent,hanem a saját céljaimra..

\\\'Doni\\\' 2009.06.01. 11:12:01

Ha látom a tükörben , hogy jönne a köcsöge elém, akkor addíg megyek előre, hogy még véletlen se tudjon beállni elém. Pár nappal ezelött a földvári hídnál volt jó pár pofátlan, aki végig előzte a sort, és volt olyan hülye, aki beengedte. Pont egy ezüst passát volt /bizti véletlen/. Az ilyenek ellen az kell, hogy ne engedje be senki maga elé, de ez lehetetlen, mert mindenki félti az autóját. Ha lenne egy öregecske, nagy, dög, terepjáróm bozótráccsal, tán még direkte neki is mennék. Bizonyítsa be, hogy direkt volt.:)

elfmage 2009.06.01. 11:50:26

Hozzáteszem nekem is volt olyan hogy beálltam a sor elejére kielőzve 2-3 autót.

Egyszerűen bosszantott hogy az első helyen álló 15m-re állt meg a sorompótól, és feltételeztem hogy az elindulásban is ilyen béna lesz...
Igazam is lett, régen elhúztam amikor ő még csak a sínekre hajtott.

Lehet kövezni :)

TH 2009.06.01. 11:51:53

@elfmage: érdekes ötlet...

Zsola777 2009.06.01. 13:00:31

@elfmage: Az tény, hogy néhány sofőr (különösen a papperek, nőcik, a szakadt verdás román, ukrán, bolgár... sofőrök) nem tud megállni a lámpával egy vonalban, vagy a festésnél.
De a posztban lévő Clio vezetője tarparaszt volt, mert másodikként pofátlankodott be, záróvonalon át - jól látom?

elfmage 2009.06.01. 13:26:11

@Zsola777:

Nincs vita, egyetértünk :)

----------------

Ja a legjobb szivatás vadrácsos történetre hogy:
megtöröd, aztán adod a betétlapot...

DE rögtön írsz egy levelet a biztosítódnak hogy nem ismered el a károkozást csupán azért írtad alá/le mert erőszakosan/fenyegetően lépett fel a másik fél.

Kész, minimum per útján kapja csak meg a kártérítést az összetört kocsira.

A rendőrség kiérkeztét meg megakadályozhatod könnyedén, mivel személyi sérülés nincs ki sem jönnek, de egyszerűen félreállsz a gépeddel és már nem rekonstruálható a baleset.
A többi autós is keményen fogja nyomni hogy álljámá félre haver, minek tartod fel a forgalmat ha elismeri hogy ő volt?

\\\'Doni\\\' 2009.06.01. 13:39:27

S ha azt mondom a rendőröknek, hogy épp előrébb akartam gurulni, mikor bevágott elém?

elfmage 2009.06.01. 14:00:29

Kell bonyolítani? :)
Egyszerűbb ha nincs rendőr nem? Koccanásra meg nem jönnek ki...

\\\'Doni\\\' 2009.06.01. 14:05:09

Igazad van, nem kell. Adjon betétlapot, oszt mehet. Amíg ő áll elöttem keresztben a záróvolnalon, nem hinném, hogy nekem kéne bizonygatnom. :)

Dancsa 2009.06.01. 14:26:31

@elfmage: "A rendőrség kiérkeztét meg megakadályozhatod könnyedén, mivel személyi sérülés nincs ki sem jönnek"

Autóvezetők Tankönyve B kat...: "Ha csak anyagi kár keletkezett .........Ha valamyik fél a baleset miatt rendőri intézkedést kíván, és a rendőrhatóságot (a legközelebbi rendőrt) haladéktalanul értesíti, a balesettel érintett járművek vezetőinek a rendőri intézkedést meg kell várniuk" (szóval lehet rendőrt hívni akkoris, ha nem történt sérülés) Attól hogy a kocsikat elmozgatták, lehet hogy van kamera ami rögzíti, tanúk, és lehet hogy elégy, hogy a kocsin ott maradnak a nyomok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.01. 15:52:54

@elfmage: Magyarországon ez nem szivatás, hanem alap eljárási rend gondolom :D

Az a baj, hogy h aott lett volna egy rendőr, lehet végignézi az egészet, és szarik rá... Itt a gond...

elfmage 2009.06.01. 17:57:55

@Dancsa: Ez csak az elmélet...

A gyakorlat az az hogy ha nincs személyi sérülés akkor nem mennek ki. Ha meg beböffenti a majom hogy meg is tudnak egyezni hogy ki a károkozó akkor meg pláne azt mondja az ügyeletes hogy vegyenek fel betétlapot és viszlát.
Valami kifogás mindenképpen lesz és nagyon erőszakolni kell hogy kijöjjenek (pl mondhatod hogy beverted a fejed és szédülsz, s akkor beszarik mert ha meghalsz akkor megbasszák a ravatalon...)

blogsámán 2009.06.02. 09:30:14

@tartlev: Nem mond ilyet a KRESZ. Viszont gondolj bele, ha mégis olyan szituációba keverednél, mint amit leírtam, akkor mit csinálnál. Fordulnál ki balra, de nem tudsz, mert a lámpa miatt már annyira feltorlódott a sor, hogy bőven beérnek a te kereszteződésedbe. Normálisan ilyenkor megvárod, hogy szabad legyen az átjáró, és elinduljanak az autók, de ekkor már borítékolhatóan odaér szemből is a felgyülemlett autótömeg. Tudom, hogy nem szabályos, de ilyenkor megbocsátható bűnnek tartom, ha bekéredzkedik az oldalról jövő. Még mielőtt elküldenétek mindenfelé, azt is elárulom, hogy én még eddig csak a sorban állók szemszögéből nézhettem ilyen eseményeket végig. Viszont nem fájt így beengedni valakit.

missouri 2009.06.02. 09:50:31

Sil, Neked ez annyira hajmeresztő hogy valaki a félsorompókon keresztül átkel a síneken?? Irigyellek, hogy ritkán jársz vasúti átkelőknél. Nálunk ez mindennapos jelenség (Keresztúri út - Jászberényi út közötti dupla kereszteződés).

SzLacika 2009.06.02. 09:50:49

@blogsámán:
Szerintem ez baromság. Ez hasonló szituáció, mint sűrű forgalomban behajtani egy kereszteződésbe úgy, hogy látod, nem fogsz tudni kimenni belőle és bedugítod a keresztirányú közlekedést.
Az általad felvázolt esetben maximum pár autó tud bekuncsorogni, mert addigra odaér a szemközti sáv és akkor azokat tartják fel - akik jó eséllyel sokkal többen lesznek, mint a balra kanyarodók. Szóval inkább ne jöjjön ki senki. A kanyarodók várakozzanak csak a saját kereszteződésüknél, ahogy az szabályos és elvárható.

Matrix_ 2009.06.02. 10:46:04

nem védeni akarom a két gyökeret, de abban a kereszteződésben, ideális esetben, nem olyan nehéz beragadni. Elég rövid a zöld és ha jönnek a HÉVek simán előfordulhat, hogy pár lámpaváltás kimarad.
Ettől függetlenül tolakodni gyökérség.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2009.06.02. 12:45:10

Nemrég láttam a Veres Péteren ahogy elviszi egy BMW seggét a HÉV. A srác későn vette észre és mivel átérni nem ért volna át elkapta balra a kormányt. Az autó fenekét akkor is elkapta a hév.

Ezektől élből venném el a jogosítványt és 10 évig vissza se adnám. Az a baj, hogy a vezetéshez nem jogsi kell hanem benzin. :(

Ma reggel is egy nő visszafordult a dupla záróvonalon. Ez még akár elnézhető lenne csak egyből nem sikerült hanem elkezdett tolatgatni fel és alá.
A nő arcán látszott, hogy fingja nincs róla mit csinál és hogy ezt nagyon nem szabadna.

jónévez 2009.06.02. 15:05:40

@SzLacika: Igazad is lenne, de amikor már a második lámpán se jut át az ember a blogsámán írta helyzetben, akkor már a harmadiknál csak beleveti magát a mélyvízbe, nem akar estig ottmaradni. Én is voltam már kénytelen így tenni.

metal · http://electric.blog.hu 2009.06.02. 15:57:57

Kiszállni, és "elbeszélgetni" velük. Tapasztalat szerint amíg a HÉV átmegy, az úgyis legalább 2 perc!

Alex3000 2009.06.03. 11:32:12

Paraszt emberek, talán a sors majd megbünteti őket előbb utóbb.

blogsámán 2009.06.04. 13:51:15

@SzLacika:
A hasonlatod nem teljesen analóg a fenti szitura, mert mint láthatod, nem a kereszteződésbe állnak be az autók, hanem pár 10 m-t előregurulva a sor elejére. Így viszont nem akadályozzák a szemből jövőket. Abban igazad van, hogy így legfeljebb 1-2 autó (sőt inkább csak 1) kerülhet kedvezőbb helyzetbe, de az esetek többségében nincs is többre szükség. Én a fenti példában a Cliora egyébként sokkal morcosabban nézek, mint a Passatra, mert neki aztán már tényleg ki kell erőszakolnia, hogy beengedjék, ellenkező esetben előáll az, hogy esetleg miatta bennragad valaki a síneken a szemből jövők közül.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása