Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Felelőtlen közlekedésből jeles

2009.07.02. 17:51 :: Kisikasa

A következőkben egy kis szösszenetet olvashattok Péter jóvoltából, aki egy ön- és közveszélyes idiótával volt kénytelen egy kisebb afférba bonyolódni, ami sokkal szomorúbb véget is érhetett volna, ha az ember csak úgy közlekedik a bizalmi elvet szem előtt tarta. Ti tudtok választ adni levélírónk kérdéseire? Egyáltalán van elfogadható válasz?

Volt 1 érdekes találkozásom kicsiny országunk egyik nem beszámítható autósával. M1-győri elkerülő, hétköznap délután ~17:40. Erős forgalom. Hosszú ideig 90-100-al vonatozott 6-8 autó a belső sávban, az egymsást előzgető kamion-kamion és kamionsor-busz párosok miatt.

Mi ketten Octavia-s polgártárssal a sor végén, tök nyugiban. 4-5km ment így, majd elfogynak előlünk az autók, Arrabona-pihenőhely felüljárójáról jövök egy balos ívben lefelé. Octavia kihúzódik a külső sávba, sokkal előttünk 1 kamion. 1-2mp után vissza elém. Erre már elveszem a gázt. Fékez. Ekkor 10-12 m van a két autó között, ~130-al megyünk.

Én is már fékezek, teljesen nem értem. Úgyérzem jogosan. Rávillogok, ekkor a két autó között kb. 5-6 méter, tartom a távolságot, inkább távolodok. Erre óriásit fékez, mire én is, talán 1-2 méter marad a két autó között, erőből támaszkodok a dudán, előttünk sehol semmi/senki, 200m-re a kamion.

Szerencsére a H-Astra fék/gumi párosa jobb hatásfokkal dolgzott, mint az Octavia-é. kb. 50-60-ra lassulunk, 3-4et kattan az ABS. Azonnal gázt ad, el, küzben dudál, mutogat. Óriási szerencse, hogy mögöttünk nem jött senki, és az is, hogy én nem toltam fel. 80-al megyek tovább, ijedtség, események gyors végiggondolása, sűrű káromkodás. 1-2 km-rel odébb látom, hogy rám vár, addigra helyreraktam magam, 120-szal gurultam. Melléérek, újabb sokk: gyerekülésben kisember ül hátul. Ember ordít mutogat, látszatra a felesége csitítja. Családi idill.

Mutatom neki, hogy miért fékezett ekkorát, de érthetetleneket mond/mutogat. Tolerálom magam, megelőzöm. Következő kijárónál kimegy, villog utánam...beteg állat.

1. Semmi okát nem adtam, hogy vészfékezésre kényszerítsen. Előtte nem villogtam rá, tisztességes 20-25 m-es követési távolságot tartottam. Hiszen lassan kihúzta a külső sávba, ott ment 1-2 mp, és még visszajött elém.
2. Kockáztatja a gyereke/egy gyermek életét, és egy másik emberét, plusz az autómban ülő 2 ember életét? Miért?
3. Milyen beteg állat az ilyen, aki kockáztatja az autóját, más autóját.

2 dolgora tudok gondolni:

1. Biztosítási csalásra gyúrt --> feltolom, gazdasági tk. casco fizet a banknak, embernek nem kell tovább fizetni a havi 60-80 ezres csekket, mert eladni nem tudja az autót (sokkal több a hitel, mint az autó értéke)

2. Ő egy beszámíthatatlan deviáns állampolgár, akit előbb-utóbb utólér a sorsa. Jobb esetben egy 120 kilós kannibál-állat - akit leszorított - jól elveri az útszélén, rosszabik esetben a forgalomban nyújtott viselkedésével súlyos közlekédsi balesetet okoz, úgy a saját, mind a mások kárára.
Elképszető, hogy milyen felelőtlen-idegbeteg emberek vannak...itt, körülöttünk.

58 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes autópálya kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwxyz (törölt) 2009.07.02. 17:57:47

Ha nem villogsz, akkor ő nem fékez rá, mindketten mentek a saját utatokra, és nincs poszt.

RaveAcE 2009.07.02. 18:13:37

Akkor már inkább a jobbról előzés....

.lll. 2009.07.02. 18:14:40

ez a kép,hogy jön ehhez a poszthoz???

\\\'Doni\\\' 2009.07.02. 18:30:28

Tele van hülyékkel és köcsögökkel az ország. Nem is értem miért kell csodálkozni. Fél órája is találkoztam eggyel, aki pizzaszállító a tapolcai Peppino-nál.Jött mögöttem egy lakótelepi kis utcácskában,mikor elfordulok, hogy betolassak a parkolóhelyre, és már tolatnék, mikor -huss- még elszaggat mögöttem és a parkolóhely között, hogy 5 méterrel arrébb megálljon.
Most kérdem én, az ilyennek valszeg tök mindegy, hogy osztom-e az észt, vagy sem. Változni nem fog. Pedig oly nagyon szerettem volna, de volt aki visszafogott.
Annyira szeretnék már nyugodt lenni a hülyékkel szemben!!!

Yoli87 2009.07.02. 18:51:36

Ez egy buta ember volt! Igaz rávillogni nem kellett volna (de utólag mindenki úgy is okosabb és amúgy is mindenki ezt tenné reflexből), de akkor sem kellett volna gyerekkel mögötte belesatuzni! És ha nem tudsz megállni és esetleg nagyobb baleset lett volna??? Tuti jól megb@sznák a száját! Ilyen faszok miatt már én is kerültem kellemetlen helyzetbe!
Sün az összes kötsögnek!!!

Marcellusca 2009.07.02. 18:54:46

Én skodás vagyok, de nem ám olyan! :)))

Hogy ki a hülye, azt majd Kamionos megmondja. :)

Nem lesz nehéz dolga, mert tele van velük az út.

j311 2009.07.02. 18:55:29

Erőteljesen gondolkodom, hogy beszerelek egy digitális kamerát az autóba. Ha nem történik esemény, akkor törlöm a felvételt, ha meg baleset volt, akkor egyértelműen látszik, hogy ki a hunyó.
Mellesleg kíváncsi lennék, mit mondana a rendőrség, ha a nap végén bemennék a felvétellel, hogy szeretném feljelenteni ezt a 33 autóst:
- 15 átment a piroson
- 8 záróvonal átlépés
- 6 előzni tilos tábla figyelmen kívül hagyása
- 4 elsőbbségadás elmulasztása.
Elküldenének melegebb éghajlatra vagy foglalkoznának vele?

Emmett Brown 2009.07.02. 19:14:30

lehet megijedt a radarkontroll táblától, és reflexből fékezett egyet.

jónévez 2009.07.02. 19:14:41

A második magyarázatod a helytálló: ez egy meggondolatlan ember, aki még azt sem fogja fel, hogy mit okozott volna -nemcsak másnak, hanem magának és a saját családjának is. Nem is értem, mi jó ebben a besatuzásban, ennyire nem félti (még ha nem is a másét) a saját életét?
És azt sem csodálom, ha az ilyen felelőtlen embert első mérgében valaki jól felképeli, mert ez igencsak nyílt agresszió, ami egy másik agresszortól szomorú következményeket vonhat maga után. És még akkor jár jobban, mert ha valakit a roncsok közül vágnak ki, az még rosszabb.

kamushamus 2009.07.02. 19:26:51

Az ilyen idiótát,a többi fékezgetős köcsöggel együtt remélem valaki egyszer agyonbassza.

Real_Infidel 2009.07.02. 19:29:55

Azért érdemelne egy irtózatos nagy pofont, MERT KISGYEREKKEL A HÁTSÓ ÜLÉSEN végezte eme "népnevelő" akcióját!!!

jónévez 2009.07.02. 19:31:14

@Emmett Brown: Aki egy táblától (de még a trafitól is) megijedve így viselkedik (satufék), az tényleg alkalmatlan járművezetésre.
De háztartást se vezessen, mert még ijedtében agyonver valakit a palacsintasütővel.

jónévez 2009.07.02. 19:35:14

@kamushamus: Remélhetőleg az áram, és akkor nincs kit kárhoztatni.
@Real_Infidel: Már megint a gyerek... Miért, ha nincs ott a gyerek, akkor ez korrekt viselkedés? Nem a gyerek miatt kell normálisnak lenni, hanem... Mert annak kell lenni, na!

Emmett Brown 2009.07.02. 19:39:14

@jónévez: úgy értettem, az első kis fék volt a tábla miatt, aztán rájött hogy szabályosan megy, aztán felb@szta magát a villantáson (amit teljesen jogosan kapott), és akkor kezdett a "remek" kis magánakciójába.
Abban, hogy alkalmatlan, teljesen egyetértünk :)

TAXI 2009.07.02. 19:49:02

@j311: Szerintem azzal a lendülettel ki is segítenének az ajtón, amint elmondtad, hogy mi a helyzet, hogy fel szeretnél jelenti néhány autóst. Nem akarnak dolgozni, ha nem kötelező.

@lófő: A képen szereplő páciens mutatja, hogy sikeresen levizsgázott valamiből. (?) -de nem biztos-

jónévez 2009.07.02. 19:49:43

@Emmett Brown: Igen, akkor, ha úgy történt, ahogy most írtad, akkor teljesen hülye.
Más ködlámpát villantani, más mutogatni (ezek is hülyeségek), de az nem veszélyeztetés, csak taplóság. (mondjuk ilyen tapló már én is voltam, lásd: ködlámpával visszapofázás)

Emmett Brown 2009.07.02. 20:02:35

@jónévez: amúgy ha nem így történt, akkor is hülye :)

Petrodon 2009.07.02. 20:36:24

"Én is már fékezek, teljesen nem értem. Úgyérzem jogosan."

Micsoda iromány! Gyönyörű!
Ne villogj, ne dudálj, hanem tanulj meg írni ostoba...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.02. 21:06:44

Én sem igazán értem, mi baja volt... Főleg hogy nyugodtan viselkedett, amikor nem lehetett tekerni, és amikor lehetett, akkor hirtelen mi baja lett?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.02. 21:08:07

@j311: Esetleg ezt ők maguk is megtehetnék.
Szerencsétlen magyar hatóseggek.

misi46 2009.07.02. 21:08:13

@j311: Szia, miért nem teszed?? 16-18k ft-ért kapható, nekem 1 éve van kb100 ilyen felvételem van. Keresd "nagyzéé"-t.

Szendwich 2009.07.02. 21:15:01

Június 30-án reggel 7 után Miskolcon a rendőr szakközép iskola melletti benzinkútra kanyarodtam be, utoljára tankolni a héten, még az "olcsó" benzinből.
Ahogy bekanyarodtam a benzinkút és a Stop Shop közös bekötő útjára rögtön kanyarodni akartam balra be a kútra. Illetve csak akartam. Ugyanis egy 5-6 rendőr szaközepesbe botlottam. Akik a benzinkút területén átsétálva akartak vissza kijutni a járdára. Eszük ágába nem jutott az autó elől félre húzódni. Lassítottam, majd mivel baromira nem akartak semerre libenni, szinte állóra fékeztem az autót. Majd intettem nekik, hogy talán félre lehetne húzódni ilyenkor. Szépen körbe sétálták az autót, és a két nem tavalynyáron barnult társuk elkezdte imitálni az ütést a motorháztetőre, miközben kiabáltak nekem: "Ne mutogassál köcsög, mert kitéplek az autóból kis fehér köcsög, na, na".
Annyira nevetséges volt az esett. Rendőrszaközepesek ilyet csinálnak? S ezekből lesznek rendőrök? Ugyan már! Ha már ennyire száguldunk lefelé a lejtőn, akkor mi jöhet még? :P

froton 2009.07.02. 22:16:35

"Tolerálom magam" ez jó...:D Amúgy nagy ökör az ilyen fékezgetős barom...Ha nekipasszírozod a szalagkorlátnak, aztán meghal a felesége és a gyermeke, hogy számol el a lelkiismeretével? És még a posztoló lenne a hibás, bizonyítsa be, hogy nem egy nyúl miatt fékezett....

nagyzee 2009.07.02. 22:36:34

@misi46: koszi a reklamot :) jo a cucc?

Peetee 2009.07.02. 22:54:14

Üdv!

A kép ténylegsz@r :)
A story így történt, ahogy szokták mondani: abból el nem vettem; hozzá semmit nem tettem.

Egyébként évente kb. 50-60.000km-t vezetek, ennek ~50-60%-a autópálya, de ekkora címeres ökörrel lagalább 1 éve nem találkoztam.
Beszéltem azóta közl.rendőr ismerőssel; a feljelentésnek (3an ültünk az autóban, rendszám - típus - szín megvan) nincs értelme, mert - ahogy korábban már v.ki írta - aztmondja az első tárgyaláson, hogy egy róka/kutya/macska/nyúl futott elé, és kész, ezzel vége.
Állítólag eljut azért a rendszám 1-2 győri kollágához...állítólag. Annyira azért nemjó ismerős ;)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.07.02. 23:29:14

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

Adná az ég, hogy egyszer előttem fékezzen az ilyen, többet biztosan nem fog :)

Amúgy szerintem csak simán hülye volt, és fel sem fogta, hogy milyen veszélyes, amit csinál.

@Marcellusca: Nem mondja meg, pedig tudja :)

hpty 2009.07.02. 23:33:04

"1. Biztosítási csalásra gyúrt --> feltolom, gazdasági tk. casco fizet a banknak, embernek nem kell tovább fizetni a havi 60-80 ezres csekket, mert eladni nem tudja az autót (sokkal több a hitel, mint az autó értéke)"

A zárójelben van a lényeg, ezért is bukó ez a gondolatmenet.
A casco (mínusz önrész), vagy a másik kötelezője a kárkori értéket fizeti, vagyis a maradék hitelösszeg bukó, azt külön kell fizetni az adósnak. Ez van! Max. polgári peres úton, de arra pici a sansz!!!


Én is jobbról előztem volna a 2 fék után, fékezgessen utánna akár állóra....és jöjjön egy strandkorlátkék IFA gyenge fékkel.... HELLÓ!


Tényleg nagyzee, mi is ez a cucc???
Engem is érdekel!!!
Köszi

jónévez 2009.07.02. 23:56:49

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Ne adja az ég, mert végülis te leszel a hunyó (nem megfelelő követési távolság), és különben sem hiszem, hogy utána szép álmaid lennének.
Egy ekkora hülyével nem lehet mit kezdeni, őneki biztos jó elégtétel az, ha te börtönbe jutsz, azt, hogy ő belehal, nem bánja. Hát, szép kis elégtétel az ilyen...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.07.03. 00:07:05

@jónévez: Áh, csak vicceltem, én sosem tudnék bántani ilyen rendes embereket :)

Viszont egy fára feltekeredhetne. No nem családostul, és nem úgy, hogy belehal, csak ijedjen meg úgy rendesen, utána biztos, hogy nem fog így közlekedni.

hpty 2009.07.03. 00:08:58

Nem bántani kell, csak picit megnevelni.
Nem úgy, ahogy Ő. Csak úgy, hogy becsurogjon és a mókusfarok is bent legyen... :):):)

Sperma 2009.07.03. 00:20:51

@Szendwich: Nem semmi amit írtál. Mióta vesznek fel bodza szedõket rendôrnek? És miért oltogat Magyarországon egy magyart egy ilyen? Meddig kell még sülyednünk, hogy végre feleszméljünk, hogy ez így nem okés?

Integrált Szerverterror 2009.07.03. 02:09:16

Én az asszonkáját sajnálom. Milyen lehet egy ilyen kreténnel élni? Ha olvassa a blogot hozzám nyugodtan jöhet egy kis vigasztalásra:P

Amúgy hogy lehet elmutogatni azt hogy miért kellett ekkorát fékezni?

Integrált Szerverterror 2009.07.03. 02:19:02

@endruboy79: Közben rájöttem. Mutatóujj csavargatása a halántékon.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.03. 08:38:55

"Tolerálom magam" El kéne olvasni mit jelent ez a szó, mielőtt használod.
Amúgy meg milyen világban élünk, hogy egy villantást esetleges gyilkossággal kell tolerálni? Mi lesz a következő? Mitnézőköcsög, és már lövünk?

imittto 2009.07.03. 09:24:26

Nem csípem a jobbról előrést, de a második fékezését valószínűleg nem vártam volna meg. Jobbra ki, megelőzni, kicsit "kikormozni" az autót aztán visszaállni rendes tempóra mikor már a tükörben sem látszik, végül elfelejteni. Jártam már el így, az a barom egy Alto-val akart erős lenni. Ált. komolyan veszem a jobbra tartást, autópályán 140 tempomat (tudom, sün a 140 miatt...) Kilométereken át szenvedett az előzéssel, kijött elém és már lassított is. Én át a belsőbe, megelőztem, vissza ki. Erre megint leküzdött, be elém és már lassít is. Ekkor be a belsőbe, szabadon engedtem a 8 hengerben lakozó 218 paripát :D Mikor eltűnt a tükörbe lassítottam 140-re, irány a külső sáv, béke, nyugalom. Fölösleges magadat idegesíteni az ilyen f@szok miatt...

PitBuli 2009.07.03. 09:44:33

Na egy újabb ártatlan.
Ennél a nagyanyám gombás lábkörme is izgalmasabb.
:)

George Jung 2009.07.03. 10:07:36

nekem ez büdös.
mennyivel akartál menni? azt mondtad, ~130-cal mentetek.
szerintem itt inkább arról van szó, hogy kiment, hogy ha annyira sietsz, menjél, de Te annyira már nem siettél. Így kiment eléd, hogy ne kelljen 80-ra lassulnia teljesen érthető.
Nekem ez pont olyannak tűnik, ami ma már mindennapos, hogy jön mögöttem határozottan (bal oldalon kacsingat, esetleg index, stb, de amikor lemegyek előre, csak annyira jön mellém, hogy ne tudjak visszamenni. Csak az a lényeg, hogy ne legyen előtte senki.

Az egész sztorit nem értem.
Mentek nyugodtan. 130. Majd Te elkezdesz villogni.

Peetee 2009.07.03. 10:35:08

George Jung:

Mentünk ~130al. Tartottam rendes 20-30m követési távolságot.
Félrement a külsőbe, én mentem (volna) tovább, ezért gyorsítottam. Mikor visszahúzta elém, elvettem a gázt, mert addigra én mentem kb. 135-el, ő meg 125-130al.
Gondomtam én naív- hogy legalább annyival megyünk tovább, amennyivel addig. De nem, egyre csak lassultunk.
Amikor visszajött elém a kamion a külső sávban legalább 150m-el előttünk volt. Úgy kell ezt elképzelni, hogyha 3 autó jött volna még mögöttem, akkor is befér volna a sor végére a kamion előtt, még fékezés nélkül.
Ezért nem értettem ezt az idiótát.
Sokat vezetek pályán, nemszokásom feltartani másokat úgy, hogy mellette megyek balról, amíg nem jön a külsőbe 1 kamion. Vagy lassabban-vagy gyorsabban, de sajnos nagyon sok söfőr teljesen következetlen.

reader613 2009.07.03. 10:35:25

Ha én biztosítási ügyeskedés céljából akarnám totálkárosra töretni valakivel az autómat, akkor

1) ezt nem akkor tenném, amikor az asszony és a gyerek is a kocsiban vannak

2) ezt nem úgy tenném, hogy saját magam számára akár kicsit is sérülésveszélyes legyen

3) sikerülne. :)

Komolyra fordítva, ezt az opciót kizárhatjuk (vagy marad a "tényleg nagyon hülye" kategória, ami egyébként sem kizárható).

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.03. 10:37:08

@reader613: Biztos arra ment, hogy hiteles legyen a véletlen baleset. :) Egyébként akár biztosítási csalásra ment, akár nem, életveszélyes helyzetet teremteni különösen gáz úgy, ha a gyereke ott ül hátul...

George Jung 2009.07.03. 10:37:28

@Peetee:
Egy kicsivel jobban értelek, és mea culpa.
Nem kell bemutatnod a pályát- én is szinte csak azon megyek.
Az nekem valahogy kimaradt, hogy folyamatosan lassultatok, bocs.

Jó Estét 2009.07.03. 10:45:17

oo, jol ertelmezem, hogy mikozben a posztiro mogott jottek, es meg messze volt a kovetkezo kamion o bekesen utazott a belso savban? Szep basszus, hogy itt a postok fele ugy kezdodik, hogy a postiro volt vagy szabalytalan, vagy siman nem elozekeny.

A Skodasrol meg csak annyit hogy imadom az ilyen onkentes neveloket, inkabb a gyereket probalna nevelni, mint teged ugy, hogy veszelyeztet masokat kozben... Mondjuk engem is fel tud idegesiteni, hogy 3 savos autopalyan a kulso sav ures, mert meg a trabantos se megy le buszkesegbol es csoszog 80al a kozepsoben, 2 savos palyan meg beall utazni a belso savban mikor nincs forgalom... Nekem 160nal sem derogal a kulsoben mennem ha mogottem jonnek...

egyik kutya masik eb szvsz...

esef 2009.07.03. 11:23:44

@j311:
Nem rossz ötlet a kamera. De elég-e ha rányomom a felvett képre a dátumot? (Szerintem nem.)

2009.07.03. 11:52:17

„...Tolerálom magam...”

Ez mekkora. :-D

Zsola777 2009.07.03. 11:59:33

27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni.
(3) A jármű sebességét hirtelen fékezéssel csökkenteni csak abban az esetben szabad, ha ezt a személy- vagy vagyonbiztonság megóvása szükségessé teszi.

Az Oktáviás meg egy felelőtlen pötsch - milyen lesz így a gyereke, ha felnő?

Peetee 2009.07.03. 12:14:20

@Jó Estét:

Nem jól értelmezed. Mögöttem nem jött senki...ezért nem lett baleset. Én még lereagáltam ,de a mögöttem jövő már biztos,h felöklel mindkettőnket.

Peetee 2009.07.03. 12:16:14

Azoknak mondom, akik a követési távolság be nem tartásával érvelnek:

Abban a pillanatban, amikor visszhúzta elém az autóját, megszűnt az a követési távolság, ami szükséges lett volna...ergo Ő lett volna a húnyó, hiszen mi is 3-an ültünk az autóban.

GZoli 2009.07.03. 12:23:44

130-nál 25m "tisztességes 20-25 m-es követési távolság"? Legalább 60-70m kell. Ez a posztoló tiszta hülye. Valószínűleg ezért fékezett a skodás, hogy takarodj a seggéből, te buzi!

j311 2009.07.03. 12:35:06

@misi46: van erre alkalmas eszközöm, tehát még csak venni sem kell, csak odarakni a szélvédő mögé.

@esef: Rá sem kell nyomni, ha helyesen van beállítva a gépen az idő, akkor a felvétel kezdete megegyezik a fájl létrehozásának idejével.
Kérdés, hogy ezt mennyire fogadják el?

Peetee 2009.07.03. 12:49:47

@GZoli:
Te mindig 60-70m követési távolságot tartasz? NEEEE!
Nem abból az elcsépelt szabályból indulj ki, hogy 1km/h = 1méter. Városon belül sem mész közelebb 45-50m-nél, NEEEE?!

20-25m az 1,5 kamionyi távolság.
Ha majd egyszer felmész autópályára, akkor meglátod,h sokan 160-nál 4-5m-re mennek egymástól. És ha véletlenül két következetes-intelligens ember találkozik akkor el lehet úgy autózni országhatártól-országhatárig...

Peetee 2009.07.03. 12:50:48

@GZoli:
Te mindig 60-70m követési távolságot tartasz? NEEEE!
Nem abból az elcsépelt szabályból indulj ki, hogy 1km/h = 1méter. Városon belül sem mész közelebb 45-50m-nél, NEEEE?!

20-25m az 1,5 kamionyi távolság.
Ha majd egyszer felmész autópályára, akkor meglátod,h sokan 160-nál 4-5m-re mennek egymástól.
Cáfoljatok meg, de sz.tem a 20-25m az elégséges.

Ha v.ki 4-5méternél közelebb jön autópályán...arra már csúnyán néznek, de 20méterért még senki nem vertek pofán.

vwxyz (törölt) 2009.07.03. 14:15:51

@Peetee: "Abban a pillanatban, amikor visszhúzta elém az autóját, megszűnt az a követési távolság, ami szükséges lett volna...ergo Ő lett volna a húnyó, hiszen mi is 3-an ültünk az autóban."
Elvileg igazad van, gyakorlatilag kicsi az esélye, hogy bizonyítani tudd.

nagyzee 2009.07.03. 20:45:29

@hpty:
Mivel az idén még nem kapott tőlem SilentSound ajándék kamerát a reklámért, ezért javaslom használd a keresőt "autós kamera" kifejezésre :)

vhm 2009.07.04. 09:12:21

@Emmett Brown: " lehet megijedt a radarkontroll táblától, és reflexből fékezett egyet. "

Az nem mentség. AZ ilyennek áramot kell vezetni, nem autót!

Jó Estét 2009.07.08. 15:53:26

@Peetee:
Akko mea culpa, de nekem ugy jott at.

Mindegy, Skodasokkal vigyazzatok autopalyan, veszelyesek, tapasztalat :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása